intergalactic.fm
Ik snap niet dat mensen een relatief onrealistische shooter maar blijven vergelijken met een echte oorlog en denken daarmee daadwerkelijk een goed punt te maken.MaikelG schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:02:
Lees al een tijdje mee, en zie een hoop kansloos gezeik om de sniper, een class die ik ook graag nog wel eens erbij wil pakken.
Snap niet dat mensen een spel waarin je oorlog naspeelt denken dat je een wezenlijk onderdeel van oorlog, dus ook snipers, maar even 'weg kunt denken'.Ga maar in real life in open veld een punt bezet houden in oorlogsgebied... dan krijg je net zo goed een sniper bullet in je ###.
Met een zeer sterke nadruk op "kan". Want ik heb nog geen sniper gezien die mij kan weerhouden een vlag te cappen als ik netjes achter cover zit.Een sniper die op een voor zijn class normale afstand 1 of 2 vlaggen kan verdedigen is net zo nuttig als een assault of support die daar op de vlag tussen de bosjes ligt te wachten en één of 2 inkomende enemies neer-ragt met een LMG. Immers is het resultaat in beide gevallen dat die vlag uiteindelijk niet door enemy gecapped wordt.
Het foute imago komt door een enorme lading waardeloze snipers. Mensen die denken dat ze een geweldige long range killer zijn terwijl ze de skills van een tomaat hebben. In theorie kan een sniper vanaf een gebouw een complete straat schoon houden. In de praktijk missen ze schot na schot waardoor ik met wat rush werk ongeschonden een straat door ren.Al genoeg mede-snipers hebben hier al vaak zat uitgelegd hoe een sniper _goed_ z'n werk kan doen en mee-helpen met team-overwinning, dus dat ga ik niet nog eens verder oplepelen.
Waardoor het hele foute imago komt is (imho) gewoon doordat er _teveel_ zijn soms, en zo'n driekwart ervan _niet_ snipert zoals het zou moeten. Als ik zie dat er >50% ligt te snipen en we kansloos aan het verliezen zijn, ga ik ècht niet ook nog eens snipen, dan pak ik engineer of assault en ga ook cappen, of lekker raggen met een tank.
Prachtige manier om verzonnen statistieken te gebruiken om een waardeloos punt vol te blijven houden.SouLLeSSportal schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:08:
99% van de tijd is het al voorbij voordat je uit het zwarte scherm bent en dus niet eens kan reageren, dan moet je dus weer langer wachten, wat echt wel langer is dan 2 sec. de momenten dat ik kan kiezen of ik accepteer of niet zijn op 1 hand te tellen.
Jij wilt dus zeggen dat in 99% van de tijd een vijandige speler jou binnen twee seconden weer dood schiet terwijl een medic wel keurig de tijd kon nemen om zijn schockpaddles te pakken om te gaan reviven?
Of je hebt een heel vreemde speelstijl of je overschrijft schromelijk.
[ Voor 5% gewijzigd door Tsurany op 13-11-2013 11:11 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
lol nee jij onderbouwd je "correcte" uitgangspunten met feitenTsurany schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:10:
[...]
Ik snap niet dat mensen een relatief onrealistische shooter maar blijven vergelijken met een echte oorlog en denken daarmee daadwerkelijk een goed punt te maken.
[...]
Met een zeer sterke nadruk op "kan". Want ik heb nog geen sniper gezien die mij kan weerhouden een vlag te cappen als ik netjes achter cover zit.
[...]
Het foute imago komt door een enorme lading waardeloze snipers. Mensen die denken dat ze een geweldige long range killer zijn terwijl ze de skills van een tomaat hebben. In theorie kan een sniper vanaf een gebouw een complete straat schoon houden. In de praktijk missen ze schot na schot waardoor ik met wat rush werk ongeschonden een straat door ren.
[...]
Prachtige manier om verzonnen statistieken te gebruiken om een waardeloos punt vol te blijven houden.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Mja... tactiek blijft tactiekTsurany schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:10:
Ik snap niet dat mensen een relatief onrealistische shooter maar blijven vergelijken met een echte oorlog en denken daarmee daadwerkelijk een goed punt te maken.
daarom beweeegd een goede sniper, die zal zorgen dat hij je kan raken jouw voorbeeld is wel kloppend, voor campers.Met een zeer sterke nadruk op "kan". Want ik heb nog geen sniper gezien die mij kan weerhouden een vlag te cappen als ik netjes achter cover zit.
Klopt, maar waarom wordt er dan gelijk massaal geroepen dat alle snipers slecht en nutteloos zijn?Het foute imago komt door een enorme lading waardeloze snipers. Mensen die denken dat ze een geweldige long range killer zijn terwijl ze de skills van een tomaat hebben. In theorie kan een sniper vanaf een gebouw een complete straat schoon houden. In de praktijk missen ze schot na schot waardoor ik met wat rush werk ongeschonden een straat door ren.
ja dat is hier meerdere malen gezecht
Nu ga ik even.
Support is nutteloos, er zijn te veel die niks kunnen raken.
Engineer is nutteloos, ze zijn vaak niet in de buurt als ik geraakt wordt.
Assault it nutteloos, ze healen mij nooit.
Zelfde toch?
Body mods don't determine skill
Verwijderd
Vraagje van mij dan: is er iemand bekend met echte "noob"-servers? Ik heb een goede vriend die ik mee wil nemen in een server die niet te veel van hem zal vragen, maar wel met lol en genoeg spelers. Ben zo bang dat dat soort servers vaak voer zijn voor de "elite's" die even snel makkelijk puntjes komen harken.
Ik hoop dat uw moedertaal niet nederlands is...Dracyn schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:16:
[...]
daarom beweeegd een goede sniper, die zal zorgen dat hij je kan raken jouw voorbeeld is wel kloppend, voor campers.
[...]
Zelfde toch?
Jawel, alleen behoorlijk dyslectisch....Cloclo100 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:18:
[...]
Ik hoop dat uw moedertaal niet nederlands is...
Frustrerend, niet meer dan dat. Diepe zucht nemen en respawnen. Ikzelf vind snipers voor pussies, lui die niet durven te knalle in de frontlinie maar van afstandje praktisch onzichtbaar willen killen. Ieder zijn ding maar het hoort er gewoon bij. Ze kunnen op die manier ook een capturepoint vrij houden maarja ik ben echt een CQ speler. Meer fun, meer chaos en meer voldoening....
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Welnee. Ten eerste, er is niet echt een 'elite' in BF4, spelers die in BF3 erg goed waren, zijn dat over het algemeen ook redelijk in BF4. Veel BF3 competitieve spelers zijn nu nog waardeloos in BF4 omdat het 5v5 ESL spelletje van BF3 heel iets anders is dan het conquest domination wat ze nu alleen nog maar spelen.Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:18:
Het was zo gezellig.... kunnen we weer terug gaan naar de leuke dingen bespreken? Die ellenlange discussies verzieken de sfeer een beetje
Vraagje van mij dan: is er iemand bekend met echte "noob"-servers? Ik heb een goede vriend die ik mee wil nemen in een server die niet te veel van hem zal vragen, maar wel met lol en genoeg spelers. Ben zo bang dat dat soort servers vaak voer zijn voor de "elite's" die even snel makkelijk puntjes komen harken.
Ten tweede, als je goed bent, hoef je echt geen punten te harken op een "noob" server. Echt goede spelers willen uitdagingen, geen makkelijke punten, die komen al snel genoeg in BF4 en alles wat je echt wilt unlocken heb je binnen 2 dagen voor alle klasses.
[ Voor 5% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 13-11-2013 11:26 ]
Het wordt inderdaad al snel irritant als je halve team ligt te snipen en je dus hooguit 1
Wel veel voldoening als je een mortier op hun hoofd laat kletteren of het lukt ze van achteren te kniven, want met name goede sluipschutters zijn rete-irritant.
Bijvoorbeeld, Tsu vind snipers nutteloos, ik niet (niet verwarren met Recon, anders krijgen we dat weer). Dit bleef hetzelfde tijdens heel de discussie en dit gaat niet veranderen.
PTFO mensen maakt hun k/d en SPM niet uit en willen alleen winnen, die kunnen zich storen aan nutteloze campende snipers, dat kan. Snipers kunnen wel een supportive rol hebben als ze spelen zoals het hoort en niet als het halve team als sniper op het dak alleen staat te schieten, die irritatie als objective player snap ik ook wel
Daarnaast, speel lekker op de manier die jij leuk vind. Wil je geen sniper in je squad dan kick je hem lekker. Dat je je irriteert aan een team vol met snipers, tjah daar is niets aan te doen behalve leaven of switchen, maar dan alle snipers bestempelen als nutteloos is generaliseren en klopt gewoon niet.
Laten we de discussie gewoon afsluiten en verder gaan met nuttige onderwerpen, zoals speculatie over de nieuwe maps, wapen/vehicles tweaks in de komende patch en dat soort dingen
If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD
Geen probleem.
Gelukkig maar want ander zitten we weer dagen in het gezeur van je dat een sniper op is enz. enz..Tsurany schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:10:
Met een zeer sterke nadruk op "kan". Want ik heb nog geen sniper gezien die mij kan weerhouden een vlag te cappen als ik netjes achter cover zit.
Nu weten we het wel. Jij bent als assault zo ongeveer het beste wat er in het spel te spelen is. Wat me niet duidelijk is dat je maar door blijft zeiken over de sniper. Heb je niet in de gaten dat je door dit steeds opnieuw te generaliseren met je vooringenomen mening dat je dit hele topic verziekt. Wat voor jou waardeloos is hoeft voor een ander niet zo te zijn. Dus het wordt tijd dat je er een keer mee kaptHet foute imago komt door een enorme lading waardeloze snipers. Mensen die denken dat ze een geweldige long range killer zijn terwijl ze de skills van een tomaat hebben. In theorie kan een sniper vanaf een gebouw een complete straat schoon houden. In de praktijk missen ze schot na schot waardoor ik met wat rush werk ongeschonden een straat door ren.

Voel me niet als sniper aangevallen want speel ook assault en engineer dus voor je het weer in een vakje duwt.
TecTo schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:27:
[...]
Gelukkig maar want ander zitten we weer dagen in het gezeur van je dat een sniper op is enz. enz..
[...]
Nu weten we het wel. Jij bent als assault zo ongeveer het beste wat er in het spel te spelen is. Wat me niet duidelijk is dat je maar door blijft zeiken over de sniper. Heb je niet in de gaten dat je door dit steeds opnieuw te generaliseren met je vooringenomen mening dat je dit hele topic verziekt. Wat voor jou waardeloos is hoeft voor een ander niet zo te zijn. Dus het wordt tijd dat je er een keer mee kapt![]()
Voel me niet als sniper aangevallen want speel ook assault en engineer dus voor je het weer in een vakje duwt.
Verwijderd
Pfff ik speel support en lig aan het einde van de gang in Operation Locker alles vol te pompen zonder te kijken. Net zo irritant, want: no skillTecTo schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:27:
[...]
Gelukkig maar want ander zitten we weer dagen in het gezeur van je dat een sniper op is enz. enz..
[...]
Nu weten we het wel. Jij bent als assault zo ongeveer het beste wat er in het spel te spelen is. Wat me niet duidelijk is dat je maar door blijft zeiken over de sniper. Heb je niet in de gaten dat je door dit steeds opnieuw te generaliseren met je vooringenomen mening dat je dit hele topic verziekt. Wat voor jou waardeloos is hoeft voor een ander niet zo te zijn. Dus het wordt tijd dat je er een keer mee kapt![]()
TecTo schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:27:
[...]
[...]
Tegenwoordig is een mening gezeik, of je zegt boe in de chat en krijgt reactie als "huiliehuilie"
Wie verzint die onzin?
Hoop in ieder geval dat de game na wat patches de game wat speelbaarder maakt.
Dood om hoekjes gaan, of als je zoals awsom aangaf iemand in de rug schiet en diegene zich om draait en je aan kijkt net als je hem loopt te kietelen is gewoon belachelijk.
Als je dan uit frustratie wat eruit flapt, doen mensen of ze o zo goed zijn en niet nadenken dat het het gewoon een onzin kill was.
Het is alleen niet zo dat een tactiek die werkt in een echte oorlogssituatie ook direct zal werken in een game. Sterker nog, de beste tactieken in Battlefield 4 slaan helemaal nergens op en zijn absoluut ongeschikt voor een echte oorlogssituatie.
Zo snel kunnen ze niet bewegen. Ze kunnen niet twee vlaggen in de gaten houden en dan naar een vlag toe komen voordat hij gecapt is.daarom beweeegd een goede sniper, die zal zorgen dat hij je kan raken jouw voorbeeld is wel kloppend, voor campers.
Punt is dat ik nog geen goede sniper ben tegen gekomen. Sommigen kunnen leuk schieten maar ik moet de eerste sniper nog tegenkomen die, spelende als sniper, daadwerkelijk een echte bijdrage heeft geleverd.Klopt, maar waarom wordt er dan gelijk massaal geroepen dat alle snipers slecht en nutteloos zijn?
Nu ga ik even.
Support is nutteloos, er zijn te veel die niks kunnen raken.
Engineer is nutteloos, ze zijn vaak niet in de buurt als ik geraakt wordt.
Assault it nutteloos, ze healen mij nooit.
Zelfde toch?
Nee, assault, support en engineer hebben elk hun voor- en nadelen en zijn, mits goed toegepast, beiden erg noodzakelijk. Zelfde geld voor een goede recon speler, past ook prima in een gebalanceerd squad.TecTo schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:27:
En je kan mij wel aanwijzen van het verzieken van een topic maar wie blijft er constant weer op in gaan en weer reacties uitlokken? Je doet zelf net zo hard mee, pak er eens een spiegel bij.
Niks is sneuer dan mensen zien klagen over discussieonderwerpen die ze niet boeiend vinden terwijl ze keer op keer druk bezig zijn de discussie gaande te houden. MaikelG start de discussie weer op, Dracyn doet direct weer mee en ook jij draagt je steentje bij. En dan ben ik nu de boosdoener? Oh please.
Het ergste zijn nog wel de mensen die je enkel ziet klagen over het discussieonderwerp maar die zelf nooit een goede discussie starten of iets boeiends melden. Als je een ander onderwerp wilt moet je die zelf starten, niet iedereen monddood willen maken en vervolgens zelf niks melden.
[ Voor 10% gewijzigd door Tsurany op 13-11-2013 11:38 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Als jij dit een leuke speelstijl vind dan is het oke, niks mis mee. Ieder zijn ding en dat moeten we eens leren te respecteren in plaats van maar doordrammen.Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:30:
[...]
Pfff ik speel support en lig aan het einde van de gang in Operation Locker alles vol te pompen zonder te kijken. Net zo irritant, want: no skill
Elke keer als ik dit topic open wordt het gedomineerd door figuren die een soort tunnelvisie hebben ontwikkelt.
Ben het met je eens.TecTo schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:33:
[...]
Als jij dit een leuke speelstijl vind dan is het oke, niks mis mee. Ieder zijn ding en dat moeten we eens leren te respecteren in plaats van maar doordrammen.
Elke keer als ik dit topic open wordt het gedomineerd door figuren die een soort tunnelvisie hebben ontwikkelt.
Ik lees het topic meerdere keren per dag wat door en ik zie bepaalde mensen alleen maar tegen elkaar bezig..
DEAL with it gasten, iedereen heeft zijn eigen visie en eigen speelstijl. Ga dus niet hier in dit topic alsmaar zitten flamen maar stuur elkaar dan maar DM's waarin je je punt duidelijk wilt maken.
Terug naar gezellig topic wat echt over de game gaat!
Ik vind het de grootste overpowered shit sinds de ump45 in bf3 beta...
geen lockon, geen warning niks, dus instant hit waardoor je waarschijnlijk geflipt word of neerstort als jet. was 80 dmg maar schijnt in de r8 patch te zijn verminderd, maar nog steeds een achterlijke toevoeging vind ik.
[ Voor 13% gewijzigd door SouLLeSSportal op 13-11-2013 11:39 ]
Hier stopte ik met lezenMaikelG schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:02:
Lees al een tijdje mee, en zie een hoop kansloos gezeik om de sniper, een class die ik ook graag nog wel eens erbij wil pakken.
Snap niet dat mensen een spel waarin je oorlog naspeelt denken dat je een wezenlijk onderdeel van oorlog, dus ook snipers, maar even 'weg kunt denken'.Ga maar in real life in open veld een punt bezet houden in oorlogsgebied... dan krijg je net zo goed een sniper bullet in je ###.
Het ergste is dat van wat ik de afgelopen dagen heb gelezen is dat Snipers echt denken wat toe te voegen aan het spel.
Nou ik zal jullie uit je droom helpen het enigste wat snipers toevoegen is irritatie bij zowel je eigen team en het andere team.
Die paar lucky kills en de spawn becons ver van waar de actie is of de t-uggs in het bos helpen echt niet.
En dat ''spotten'' waar iedereen het over heeft doet een commander , heli crew of tank gunnen beter.
En al die verhalen over ja maar ik als sniper...... doe dit en dat

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
JIJ bent er nog geen tegengekomen, dat wil niet zeggen dat ze er niet zijn, maar zo doe je wel, dat is het punt... Wil best keer met je spelen als sniper zijnde en laten zien dat het heus wel kan. Zeg niet dat ik perfect schiet en goed ben, maar nuttig zijn voor je kan ik dan zeker wel. (ja dat kan ook met andere classes, maar gaat nu even over sniper)Tsurany schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:32:
Punt is dat ik nog geen goede sniper ben tegen gekomen. Sommigen kunnen leuk schieten maar ik moet de eerste sniper nog tegenkomen die, spelende als sniper, daadwerkelijk een echte bijdrage heeft geleverd.
Inclusief een sniper, maar zoals we allemaal weten vind jij dat niet, prima, dat is jouw mening. Maar jij ziet jouw mening over snipers als een feit (zo komt het over, wil niet beweren dat het jouw intentie is)Nee, assault, support en engineer hebben elk hun voor- en nadelen en zijn, mits goed toegepast, beiden erg noodzakelijk. Zelfde geld voor een goede recon speler, past ook prima in een gebalanceerd squad.
Laten we stoppen met het gezeik over snipers en focussen op interessante onderwerpen, we spelen allemaal Battlefield en het lijkt net een f*cking CoD vs. BF of PC vs. Console discussie, damn
Bovenstaand geldt ook voor Beuker btw
[ Voor 5% gewijzigd door MisterChaoSs op 13-11-2013 11:40 ]
Inderdaad OP. Je kan ze zo snel afvuren dat een heli geen enkele kans heeft. Twee raketten en de heli is aan het spinnen. Snelle burst met de main gun en als dat niet werkt schiet je de volgende twee raketten. Tegen jets is het noodzakelijk, absoluut. Tegen heli's niet. Dat is het grote probleem met air. Heli's zijn traag waardoor een lock moeten verkrijgen geen probleem is maar jets zijn te snel waardoor je amper een lock kan krijgen en iets anders nodig hebt.SouLLeSSportal schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:38:
Om dat dan maar gelijk te doen: wat vinden jullie van die active radar? (voor de niet ingewijden de fire en forget lockon raketten van bv AA tanks die geen lockon nodig hebben)
Ik vind het de grootste overpowered shit sinds de ump45 in bf3 beta...
geen lockon, geen warning niks, dus instant hit waardoor je waarschijnlijk geflipt word of neerstort als jet. was 80 dmg maar schijnt in de r8 patch te zijn verminderd, maar nog steeds een achterlijke toevoeging vind ik.
Je wilt wel echt het laatste woord hebben hè? Ga dan niet nogmaals op de punten in. Het is vreemd om te zeggen dat mensen "for the love of god" moeten stoppen met discussieren of dat onderwerp terwijl je dat in diezelfde post nog even vrolijk doorzet om toch nog even je punt neer te kunnen zetten.nibortreab schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:39:
Laten we stoppen met het gezeik over snipers en focussen op interessante onderwerpen, for the love of god
[ Voor 19% gewijzigd door Tsurany op 13-11-2013 11:43 ]
De dam opblazen aan de zijkant van de map.Xtzlove schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:40:
Ik heb de map Floodzone nu inmiddels 8-10 keer gespeeld en gister heb ik pas voor het eerst mee gemaakt dat de map daadwerkelijk volliep met water. Weet iemand hoe je dit triggered in deze map?
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=KZltmmv_eFI]
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Dit gaat ook maar heel even goed, gewoon een vicieuze cirkel.nibortreab schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:39:
Laten we stoppen met het gezeik over snipers en focussen op interessante onderwerpen, for the love of god
Dat ze OP zijn ben ik helemaal met je eens en voornamelijk de attack choppers zijn/ voelen aan de trage kant. Dat je een jet niet gemakkelijk kan locken ben ik het dan weer niet mee eens. Vaak genoeg in een jet gehad dat ik een instant lock had of door 3 tegelijk, zonder al te veel moeite.Tsurany schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:41:
[...]
Inderdaad OP. Je kan ze zo snel afvuren dat een heli geen enkele kans heeft. Twee raketten en de heli is aan het spinnen. Snelle burst met de main gun en als dat niet werkt schiet je de volgende twee raketten. Tegen jets is het noodzakelijk, absoluut. Tegen heli's niet. Dat is het grote probleem met air. Heli's zijn traag waardoor een lock moeten verkrijgen geen probleem is maar jets zijn te snel waardoor je amper een lock kan krijgen en iets anders nodig hebt.
Battlefield 4 Flood Zone is a multiplayer map that features a destroyable dam/levy, where the entire map is flooded with water. As part of the new Levolution feature, Flood Zone in Battlefield 4 starts out as a regular map, but later changes and puts emphasis on naval combat, as the entire map is covered in water. Players can destroy the levy at any point during the match.Xtzlove schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:40:
Ik heb de map Floodzone nu inmiddels 8-10 keer gespeeld en gister heb ik pas voor het eerst mee gemaakt dat de map daadwerkelijk volliep met water. Weet iemand hoe je dit triggered in deze map?
Thanks!beuker19 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:42:
[...]
De dam opblazen aan de zijkant van de map.
[video]
Verwijderd
Daar krijg je vanzelf last van als je alleen maar door je scope tuurt of dat ene gangetje zit aan te staren voor 20 minuten langTecTo schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:33:
[...]
Als jij dit een leuke speelstijl vind dan is het oke, niks mis mee. Ieder zijn ding en dat moeten we eens leren te respecteren in plaats van maar doordrammen.
Maar helemaal gelijk! Laten we onze meningen eens niet opleggen, maar respecteren dat niet iedereen het zelfde denkt. Het zijn tenslotte meningen
Een lock krijgen is geen probleem. Maar wat een jet doet is dan flaren en direct keihard opstijgen en wegvliegen waardoor hij buiten de 500 meter range komt en je geen lock kan krijgen. Ondertussen flares laten reloaden buiten bereik en hij kan weer een nieuwe run uitvoeren.nibortreab schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:42:
Dat ze OP zijn ben ik helemaal met je eens en voornamelijk de attack choppers zijn/ voelen aan de trage kant. Dat je een jet niet gemakkelijk kan locken ben ik het dan weer niet mee eens. Vaak genoeg in een jet gehad dat ik een instant lock had of door 3 tegelijk, zonder al te veel moeite.
Dat was in BF3 ook al het grootste probleem met jets. Als AA kan je ze prima uit een gebied weg houden maar je kan ze nooit permanent uitschakelen. Nu is er eindelijk iets wat dat wel kan.
Dat van die AA is niet helemaal waar. Als jij met die main gun op een AA redelijk goed kan richten en in bursts vuurt kan je die van elke kant van de map raken en uitschakelen.Tsurany schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:45:
[...]
Een lock krijgen is geen probleem. Maar wat een jet doet is dan flaren en direct keihard opstijgen en wegvliegen waardoor hij buiten de 500 meter range komt en je geen lock kan krijgen. Ondertussen flares laten reloaden buiten bereik en hij kan weer een nieuwe run uitvoeren.
Dat was in BF3 ook al het grootste probleem met jets. Als AA kan je ze prima uit een gebied weg houden maar je kan ze nooit permanent uitschakelen. Nu is er eindelijk iets wat dat wel kan.

[ Voor 13% gewijzigd door yinx84 op 13-11-2013 11:49 ]
Dan heb je het over afstanden van letterlijk een kilometer. Op die afstand is de jet niet meer dan een stipje. Weinig mensen die over zo'n afstand nog een jet kunnen raken als hij blijft bewegen. Je zit met een gigantische bullet delay.Defqonwolf schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:46:
Dat van die AA is niet helemaal waar. Als jij met die main gun op een AA redelijk goed kan richten en in bursts vuurt kan je die van elke kant van de map raken en uitschakelen.
Ah ik wist niet dat je het over zo een grote afstand hadTsurany schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:47:
[...]
Dan heb je het over afstanden van letterlijk een kilometer. Op die afstand is de jet niet meer dan een stipje. Weinig mensen die over zo'n afstand nog een jet kunnen raken als hij blijft bewegen. Je zit met een gigantische bullet delay.
Moet zeggen dat de lock range langer aanvoelt dan in BF3, maar weet niet de precieze lockrange. Probleem in BF4 is, dat het niet bij AA blijft. Boten, PLD (ipv static Soflams) AA, Air vehicles en Infantry hebben allemaal de kans om Anti Air aanvallen uit te voeren. Dat het niet veel gebeurd is een een tweede, maar gister kreeg ik 2 rockets van AA vehicle op me af, toen 2 van attack chopper en toen nog een stinger (toen was het wel zo'n beetje afgelopenTsurany schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:45:
[...]
Een lock krijgen is geen probleem. Maar wat een jet doet is dan flaren en direct keihard opstijgen en wegvliegen waardoor hij buiten de 500 meter range komt en je geen lock kan krijgen. Ondertussen flares laten reloaden buiten bereik en hij kan weer een nieuwe run uitvoeren.
Als ze die Active Radar wat nerfen (of weghalen) dan ben ik daar helemaal voor. Er zijn op het moment zat mogelijkheden om Jets down te halen. Ken inderdaad ook genoeg mensen die het een zege vinden, omdat ze niks met jets hebben en het alleen irritant vinden, maar we moeten maar kijken hoe erg DICE ze nerft
Alast bedankt!
Daarom werkte ik vaak met een vriend samen, ik vaak in AA hij als engineer met een aa launcher, ik vuur 1 racket op jet, hij launched flares, vriend launched zijn rocket en ik mijn 2e rocket, aardige kans dat je hem toch neer haalt.Tsurany schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:45:
[...]
Volgens mij is dit wel watCloclo100 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:50:
Ik heb wel wat last als ik met een Attacking Boat speel. Vaak ben ik na 2 rocket hits al gezonken terwijl ik zelf veel meer geleide raketten nodig lijk te hebben. Ik heb wel alle perks vrij gespeeld, kan er mij iemand zijn opstelling eens geven bij die Attacking Boat als ook de loadout waar hij dan mee speelt?
Alast bedankt!
Verwijderd
Dan zou ik toch liever hebben dat ze de range vergroten van de missiles en dan wel met lock, dat je tenminste in een jet of ook in een chopper gewoon de tijd hebt om weg te kunnen komen.Tsurany schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:45:
[...]
Dus keuze voor de vlieger dan: gebruik je flares en ga je door met je attack run met de kans dat je alsnog die dingen achter je aan krijgt, of duik je weg en neem je een andere tactiek die misschien beter lukt.
Ik heb persoonlijk meer een hekel aan die attack boats, die dingen zijn wat mij betreft veelste sterk! Wat vuurkracht en wat HP betreft...
Ik speel regelmatig met paar mannen samen, meestal is er 1 iemand recon om te painten en dan 2 engi's om de chopper/jet uit de lucht te knallenDracyn schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:51:
[...]
Daarom werkte ik vaak met een vriend samen, ik vaak in AA hij als engineer met een aa launcher, ik vuur 1 racket op jet, hij launched flares, vriend launched zijn rocket en ik mijn 2e rocket, aardige kans dat je hem toch neer haalt.
active protection gebruiken, tenzij het de tv missiles betreft, die kan je eigenlijk niet tegenhouden tenzij je ze ziet aankomen, met geluk kun je nog op tijd die active protection activeren zoals flares met x (standaard) maar vaak is het te laat ivm die leuke netcodeCloclo100 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:50:
Ik heb wel wat last als ik met een Attacking Boat speel. Vaak ben ik na 2 rocket hits al gezonken terwijl ik zelf veel meer geleide raketten nodig lijk te hebben. Ik heb wel alle perks vrij gespeeld, kan er mij iemand zijn opstelling eens geven bij die Attacking Boat als ook de loadout waar hij dan mee speelt?
Alast bedankt!
Hou je het 2 raketten probleem, je hebt er 3 nodig om een jet neer te halen, 1 voor flare's en 2 hits.Defqonwolf schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:52:
[...]
Ik speel regelmatig met paar mannen samen, meestal is er 1 iemand recon om te painten en dan 2 engi's om de chopper/jet uit de lucht te knallen
Nee ik praat over 2 engi's, ik lock 1 schiet jet flared, gast 1 reload terwijl gast 2 al eentje afschiet en weer reload enzovoortsDracyn schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:54:
[...]
Hou je het 2 raketten probleem, je hebt er 3 nodig om een jet neer te halen, 1 voor flare's en 2 hits.
Meestal 500 meter. Je kan voertuigen targetten en dan zie je de afstand. Zodra ze binnen die 500 meter zijn kan je de raketten pas afvuren. In ieder geval in de AA werkt het zo, volgens mij in e rest ook.nibortreab schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:49:
Moet zeggen dat de lock range langer aanvoelt dan in BF3, maar weet niet de precieze lockrange.
Het kan inderdaad wel. In theorie zou een jet niet eens in de buurt mogen komen met alle AA mogelijkheden. In de praktijk gebeurt het veel te weinig. Dat is dan ook het probleem, een jet is een enkele unit maar een compleet team moet nodig zijn om hem neer te halen.Probleem in BF4 is, dat het niet bij AA blijft. Boten, PLD (ipv static Soflams) AA, Air vehicles en Infantry hebben allemaal de kans om Anti Air aanvallen uit te voeren. Dat het niet veel gebeurd is een een tweede, maar gister kreeg ik 2 rockets van AA vehicle op me af, toen 2 van attack chopper en toen nog een stinger (toen was het wel zo'n beetje afgelopen)
Er zijn zat mogelijkheden om jets weg te krijgen maar het vereist wel flinke samenwerking. Je bent zo een paar man kwijt aan anti jet taken terwijl het vijandige team een enkele persoon kwijt is aan de jet.Als ze die Active Radar wat nerfen (of weghalen) dan ben ik daar helemaal voor. Er zijn op het moment zat mogelijkheden om Jets down te halen. Ken inderdaad ook genoeg mensen die het een zege vinden, omdat ze niks met jets hebben en het alleen irritant vinden, maar we moeten maar kijken hoe erg DICE ze nerft
Je moet drie hits kunnen overleven van TV guideds en een stuk of 4 a 5 van normale rockets. De beste tacktiek is snel de andere boot uit te schakelen met je TV guided. Ze hebben een enorme range dus doe dit vlak na het spawnen. Vervolgens gewoon blijven bewegen en je hoeft je nergens zorgen om te maken. Het enige gevaar voor boten zijn andere boten. Wordt je gelockt gewoon active protection gebruiken en voila.Cloclo100 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:50:
Alast bedankt!
Belangrijkste in een boot is omgaan met de TV guided, als je dat kan win je overal van.
Een goede jet piloot is na de eerste lock en flare al ruim buiten het bereik van je stingers. Een jet op volle snelheid heeft zo'n 5 seconden nodig om buiten range te komen. In die tijd reload jij niet je stinger vaak genoegDefqonwolf schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:55:
[...]
Nee ik praat over 2 engi's, ik lock 1 schiet jet flared, gast 1 reload terwijl gast 2 al eentje afschiet en weer reload enzovoorts
Een jet vliegt 350km/u, dat is 90 meter per seconde. Als hij op 200 meter afstand vliegt heeft hij iets meer dan 3 seconde nodig om buiten de lock range van 500 meter te komen. Jij schiet, hij flared en vliegt weg. Je hebt nu 3 seconden om te reloaden, lock opnieuw te krijgen en te schieten. Gaat dat lukken?
[ Voor 12% gewijzigd door Tsurany op 13-11-2013 11:58 ]
Ja oke, maar jet's zijn verrekte snel, en op sommige maps dan al het hoekje om, lock weg.Defqonwolf schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:55:
[...]
Nee ik praat over 2 engi's, ik lock 1 schiet jet flared, gast 1 reload terwijl gast 2 al eentje afschiet en weer reload enzovoorts
Dat is waar ja, maar meestal proberen we jets ook niet neer te halen maar richten we ons op tanks en heli'sDracyn schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:56:
[...]
Ja oke, maar jet's zijn verrekte snel, en op sommige maps dan al het hoekje om, lock weg.
Inderdaad verstandiger aangezien die toch effectiever zijn, jets doen 1 run en moeten keren choppy's blijven hangen en knallen alles in hun pad aan heel kleine stukjes...Defqonwolf schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:57:
[...]
Dat is waar ja, maar meestal proberen we jets ook niet neer te halen maar richten we ons op tanks en heli's
Tanks zijn eigenlijk vaker een irritatie dan een bedreiging vindt ik, achter sluipen c4 er op boem weg
Ik vind dat er wel enigszins moeite in het downhalen van een Jet gestoken mag worden, gezien de kracht van een Attack Jet. Een beetje goede jet vormt een bedreiging voor je Tanks en andere voertuigen dus om daar even met een paar man wat energie in te steken is het wel waard vind ik.Tsurany schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:55:
Er zijn zat mogelijkheden om jets weg te krijgen maar het vereist wel flinke samenwerking. Je bent zo een paar man kwijt aan anti jet taken terwijl het vijandige team een enkele persoon kwijt is aan de jet.
En in een ideale situatie krijg je dit ook prima voor elkaar. Maar op een public server? Dat was in BF3 al dramatisch om voor elkaar te krijgen.nibortreab schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:58:
Ik vind dat er wel enigszins moeite in het downhalen van een Jet gestoken mag worden, gezien de kracht van een Attack Jet. Een beetje goede jet vormt een bedreiging voor je Tanks en andere voertuigen dus om daar even met een paar man wat energie in te steken is het wel waard vind ik.
Ja oke, maar hoeveel moeite? ik heb mensen gezien die niks anders deden als op een dakje zitten met aa launchers, een support er bij voor ammo, 5 man kwijt voor een hele match wat hebben ze gedaan? wel geteld 4 jets neer gehaald in een match van 30 minuten? niet nuttig.nibortreab schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:58:
[...]
Ik vind dat er wel enigszins moeite in het downhalen van een Jet gestoken mag worden, gezien de kracht van een Attack Jet. Een beetje goede jet vormt een bedreiging voor je Tanks en andere voertuigen dus om daar even met een paar man wat energie in te steken is het wel waard vind ik.
Denk wel goede tip voor spelers die in de chopper vliegen, op deze manier zijn, mits je in de buurt van dekking bent bijna alle stingers enzo wel te ontwijken. Of iig weten waarvandaan die krengen op je lopen te schieten.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Ja ik zit vaak in m'n clanserver met genoeg mensen op Teamspeak dus dan is het prima te doen, maar mocht je wat minder teamplay achtige mensen hebben, dan wil dan nog wel eens wat minder voorkomen. Mooi voor mij, want hou er wel van om in een Jet te zittenTsurany schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:00:
[...]
En in een ideale situatie krijg je dit ook prima voor elkaar. Maar op een public server? Dat was in BF3 al dramatisch om voor elkaar te krijgen.
Ja, dat zijn dan ook niet de meest handige squads... In dat geval zijn ze dan ook niet nuttig.Dracyn schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:01:
Ja oke, maar hoeveel moeite? ik heb mensen gezien die niks anders deden als op een dakje zitten met aa launchers, een support er bij voor ammo, 5 man kwijt voor een hele match wat hebben ze gedaan? wel geteld 4 jets neer gehaald in een match van 30 minuten? niet nuttig.
Vlieg je toevallig met muis? Ik heb aardig wat draai hoek problemen als ik vlieg met muis maar niet als ik vlieg met mijn pijltjes/wasd.SouLLeSSportal schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:21:
Die diversicatie in de specs van de jets is ook vreselijk irritant, die ene jet van de russen? geloof ik, heeft echt een absurde draaicirkel van 50% tov van de andere jets, een beetje piloot heeft je dus altijd in zijn crosshairs en je kan niets doen om dat te voorkomen, de draaicirkel wat ik soms zie ik echt maar 50 meter, wat neer komt in een vrijwel instant 180 graden turn terwijl je met de andere jets 100 meter oid nodig hebt.
Gister ook een leuke 2 vliegtuigen spawnen iets van 0.2 seconde na elkaar, ik zat dus onder de staart van mijn team maat gespawned met mijn neus recht omlaag... dag dag jet

Je kan ook pitch up aan spatie binden, en pitch down aan E.Dracyn schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:24:
[...]
Vlieg je toevallig met muis? Ik heb aardig wat draai hoek problemen als ik vlieg met muis maar niet als ik vlieg met mijn pijltjes/wasd.
Gister ook een leuke 2 vliegtuigen spawnen iets van 0.2 seconde na elkaar, ik zat dus onder de staart van mijn team maat gespawned met mijn neus recht omlaag... dag dag jet...
Ik vloog ook zo in BF3 en werkte prima
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Kf29HmwA1P8]
Kan natuurlijk ook, toetsenbord is zowiezo makkelijker, ik ben er alleen nog een beetje mee aan het oefenen ben er namelijk net mee begonnen.S.J_84 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:28:
[...]
Je kan ook pitch up aan spatie binden, en pitch down aan E.
Ik vloog ook zo in BF3 en werkte prima
[video]
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
Als je eenmaal een manier hebt gevonden wat lekker voor jou werkt probeer die manier dan onder de knie te krijgen, ik ben zo een persoon die echt alles probeert en dus moeilijk ergens aan kan wennen.Dracyn schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:30:
[...]
Kan natuurlijk ook, toetsenbord is zowiezo makkelijker, ik ben er alleen nog een beetje mee aan het oefenen ben er namelijk net mee begonnen.
Wat ik nu overigens wel kan gaan doen, want heb zo lang niet meer gevlogen dat ik eigenlijk weer helemaal opnieuw moet beginnen.
Vraag mezelf alleen af of ik dat echt wil qua tijd investeren, aangezien ik erg neig naar infantry gameplay.
Maar het is handig in BF om een allround speler te zijn die alles redelijk beheert.
Dat nog wel, ik ga het maar eens met toetsen proberen, maar dan nog is het wel zo dat die jet kleinere draaicirkel heeft. Ze moeten dit gewoon aanpakken, want dat is de enige manier waarmee je echt beter bent met een jet, zodra dat gelijk is dan komt skill in het verhaal naar voren, ook al heb je bv de hover mode van de de jsf. Wat ook vrij weinig toevoegd ingame, behalve dat ik wel een keertje voor het neerhalen van een chopper er wat aan had, omdat je met de stealth jet ong 10 min op een chopper moet schieten voordat hier wat aan kapot gaat...Dracyn schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:24:
[...]
Vlieg je toevallig met muis? Ik heb aardig wat draai hoek problemen als ik vlieg met muis maar niet als ik vlieg met mijn pijltjes/wasd.
Gister ook een leuke 2 vliegtuigen spawnen iets van 0.2 seconde na elkaar, ik zat dus onder de staart van mijn team maat gespawned met mijn neus recht omlaag... dag dag jet...

BF3 vlieg/vloog ik altijd met muis, als je in je jet stapt dpi omhoog knallen (keys voor ingesteld staan op mijn muis) maar dit werkt gewoon niet meer fatsoenlijk in bf4.S.J_84 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:36:
[...]
Als je eenmaal een manier hebt gevonden wat lekker voor jou werkt probeer die manier dan onder de knie te krijgen, ik ben zo een persoon die echt alles probeert en dus moeilijk ergens aan kan wennen.
Wat ik nu overigens wel kan gaan doen, want heb zo lang niet meer gevlogen dat ik eigenlijk weer helemaal opnieuw moet beginnen.
Vraag mezelf alleen af of ik dat echt wil qua tijd investeren, aangezien ik erg neig naar infantry gameplay.
Maar het is handig in BF om een allround speler te zijn die alles redelijk beheert.
lol dat was mijn favoriete bezigheid in bf3 metro, naast het backragen van de tegenpartijD0gtag schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:31:
Ik ben net begonnen met het spelen als support, maar het is zo gemakkelijk om met support te lvl-en in twee dagen heb ik mortar vrijgespeeld en 5 machineguns. Is support over-powered? Ik vind het ook wel jammer dat er weer oneindig ammo uit ammo box komt, ik sloop ingame altijd de ammo boxes bij mensen die alleen maar kunnen grenade spammen.
Nee absoluut niet, ik zou geen enkele class op dit moment OP willen noemen. Assault heeft zoals gewoonlijk de beste wapens maar is alsnog prima te counteren met gadgets of andere wapens. Dat elke class carbines kan pakken scheelt een hoop.D0gtag schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:31:
Ik ben net begonnen met het spelen als support, maar het is zo gemakkelijk om met support te lvl-en in twee dagen heb ik mortar vrijgespeeld en 5 machineguns. Is support over-powered? Ik vind het ook wel jammer dat er weer oneindig ammo uit ammo box komt, ik sloop ingame altijd de ammo boxes bij mensen die alleen maar kunnen grenade spammen.
Je kan in dit spel gewoon erg snel je class unlocken. Ik heb elke class unlocked en heel veel vehicles ook al zonder er echt moeite in te stoppen.
Verwijderd
Same, heb de game net aangeschaft maar kan niet inloggen op Battlelog (wel in origin)Flying_Eye schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:46:
Ik kan momenteel niet inloggen op Battlelog. Ben ik de enige of hebben meer mensen daar last van?
zit er nog in. was wel ongeveer 1/1.5 uur geleden al ingelogdFlying_Eye schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:46:
Ik kan momenteel niet inloggen op Battlelog. Ben ik de enige of hebben meer mensen daar last van?
OF toch niet?
The Game Statistics Engine is currently down.
[ Voor 13% gewijzigd door Dracyn op 13-11-2013 12:47 ]
Ja moet zeggen dat ik het een redelijk goede balans vind tussen de classes.Tsurany schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:41:
[...]
Nee absoluut niet, ik zou geen enkele class op dit moment OP willen noemen. Assault heeft zoals gewoonlijk de beste wapens maar is alsnog prima te counteren met gadgets of andere wapens. Dat elke class carbines kan pakken scheelt een hoop.
Je kan in dit spel gewoon erg snel je class unlocken. Ik heb elke class unlocked en heel veel vehicles ook al zonder er echt moeite in te stoppen.
Assault
Pro - Beste infantry killer (kan healen heeft sterke wapens)
Con - Kan niks doen tegen tanks en andere voertuigen
Support
Pro - Tank killer en zorgt dat Assault zijn ding kan blijven doen
Con - zwakker dan assault in infantry combat.
Engineer
Pro - Vehicle king
Con - No heals en No ammo erg afhankelijk van andere classes als hij als infantry vecht
Recon kan ik weinig over zeggen aangezien die niet echt een goede rol heeft. Sure hij kan tanks nog opblazen met C4 maar kan geen ammo geven zoals support en de wapens zijn minder dan assault + hij kan ook niet healen. Misschien dat longdistance snipen nog een goede rol heeft...
Taklamakan, een woestijn:
http://humanandnatural.co...sert_china_asia_image.jpg
http://www.ufz.de/export/data/1/28233_taklamakan.jpg
Altai Range
http://www.naaltay.ru/images/alt_01.jpg
http://www.kijkeensomlaag...tories/Altai-gebergte.jpg
Guilin Peaks
http://img.dooyoo.co.uk/GB_EN/orig/0/0/9/2/8/92873.jpg
http://www.duskyswondersi...lin-22-eric-finlanson.jpg
[ Voor 6% gewijzigd door HKS-Skyline op 13-11-2013 12:52 ]
Inderdaad als ik Igla-Party zeg in teamspeak hangen de jets niet lang in de luchtnibortreab schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:03:
[...]
Ja ik zit vaak in m'n clanserver met genoeg mensen op Teamspeak dus dan is het prima te doen, maar mocht je wat minder teamplay achtige mensen hebben, dan wil dan nog wel eens wat minder voorkomen. Mooi voor mij, want hou er wel van om in een Jet te zitten![]()
[...]
Ja, dat zijn dan ook niet de meest handige squads... In dat geval zijn ze dan ook niet nuttig.
Desert is waarschijnlijk een sniper map.HKS-Skyline schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:50:
Ik weet niet of dit al voorbij is gekomen, maar de map namen van china rising zijn bekend geworden, Taklamakan, Altai Range, Guilin Peaks, en Dragon Pass, aangezien ze verwijzen naar gebieden in China zie de sfeerbeelden hier onder, Dragons Pass kan vanalles zijn, maar waarschijnlijk ook een map met bergen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Altai Range
[afbeelding]
[afbeelding]
Guilin Peaks
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan kunnen support en engineer nog prima vinden van minder goede tegenstanders in infantry gevechten. Daar kunnen ze met carbines en LMG's nog steeds prima hun mannetje staan. Zeker met wapens zoals de ACW-R.Trixh schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:49:
[...]
Ja moet zeggen dat ik het een redelijk goede balans vind tussen de classes.
Assault
Support
Engineer
Pro - Vehicle king
Con - No heals en No ammo erg afhankelijk van andere classes als hij als infantry vecht
Laser designation, spawn beacon en motion mines. Een recon met spawn beacons en motion mines heb ik dolgraag in een squad als ik de vijand aanval. Ideaal om vijandige verrassingen te voorkomen en zelf verrassingen op te zetten.Recon kan ik weinig over zeggen aangezien die niet echt een goede rol heeft. Sure hij kan tanks nog opblazen met C4 maar kan geen ammo geven zoals support en de wapens zijn minder dan assault + hij kan ook niet healen. Misschien dat longdistance snipen nog een goede rol heeft...
Mooi uitzoekwerk!HKS-Skyline schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:50:
Ik weet niet of dit al voorbij is gekomen, maar de map namen van china rising zijn bekend geworden, Taklamakan, Altai Range, Guilin Peaks, en Dragon Pass, aangezien ze verwijzen naar gebieden in China zie de sfeerbeelden hier onder, Dragons Pass kan vanalles zijn, maar waarschijnlijk ook een map met bergen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Altai Range
[afbeelding]
[afbeelding]
Guilin Peaks
[afbeelding]
[afbeelding]
Dragon Pass zal wellicht lijken op Dragon Valley of FuShe Pass?
In ieder geval zien de maps er goed uit, al ben ik benieuwd hoe ze die woestijnmap boeiend gaan houden. Maar DICE kennende zal er wel iets van bebouwing zijn want een map heeft altijd wel iets waar om gevochten wordt.
Wellicht ruines? Volgens mij zijn er aardig wat opgravingen geweest. Tevens eindigt er een rivier in die woestijn en zijn er diverse oases met steden. Het gevecht om water in een woestijn zou er goed in passen. Al is dat tegenwoordig wat minder boeiend gezien de grote hoeveelheid voertuigen die water kunnen transporteren.
[ Voor 38% gewijzigd door Tsurany op 13-11-2013 12:56 ]
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Er is onderhoud ?? vandaar dat ik er niet in kon ..pffMu.siQ schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:54:
Onderhoud zou tot een uurtje of één duren toch? Wachten duurt lang...
Mooie sfeerimpressies!HKS-Skyline schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:50:
http://humanandnatural.co...sert_china_asia_image.jpg
http://www.ufz.de/export/data/1/28233_taklamakan.jpg
Altai Range
http://www.naaltay.ru/images/alt_01.jpg
http://www.kijkeensomlaag...tories/Altai-gebergte.jpg
Guilin Peaks
http://img.dooyoo.co.uk/GB_EN/orig/0/0/9/2/8/92873.jpg
http://www.duskyswondersi...lin-22-eric-finlanson.jpg
Hoop dat Dragon Pass toch een soort remake van Fushe Pass gaat worden
Tevens zullen er in China Rising 5 nieuwe wapens zitten, een aantal nieuwe voertuigen en 10 nieuwe missies (assignments?). Ook zullen er weer dirt bikes in zitten en komt Air Superiority weer terug.
http://xbox-one.4gamers.b...4-China-Rising-DLC-gelekt
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Verwijderd
Vanmorgen heb ik een key besteld via gamesync, deze heb ik daarstraks geactiveerd via Origin, dit leek ook helemaal goed te gaan. Heb BF4 gedownload, stond keurig in mijn lijst met geïnstalleerde games.
Na het opnieuw opstarten van Origin is BF4 verdwenen uit mijn lijst met games en kan deze ook niet meer opnieuw activeren.....
Heeft iemand enig idee?
hoe zie je support als tank killer? ja hij kan net als de assault met de airburst wat damage doen of met de mortar, maar dat zijn nauwelijks effectieve tank destroy wapens te noemen. Vehicle harrasser is beter woord. C4 kan natuurlijk ook maar gezien de meeste mensen wel prox scan en een gunner hebben met het bijna te effectieve .50 hmg is die kans niet heel groot.Trixh schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:49:
[...]
Ja moet zeggen dat ik het een redelijk goede balans vind tussen de classes.
Assault
Support
Engineer
Pro - Vehicle king
Recon kan ik weinig over zeggen aangezien die niet echt een goede rol heeft. Sure hij kan tanks nog opblazen met C4 maar kan geen ammo geven zoals support en de wapens zijn minder dan assault + hij kan ook niet healen. Misschien dat longdistance snipen nog een goede rol heeft...
Support zie ik voornamelijk als heavy assault, dus aanvulling van de assault en engi bij de grotere infi gevechten en het ondersteunen van die aanvallen door de airburst, mortar of simpelweg ammo packs.
Recon is erg goed in het langere afstand ondersteunen en informatievoorziening, niet zozeer in de daadwerkelijke aanval tenzij je met carbines gaat rondrennen en pokeballs rondstrooit.
Waar ze naar mijn inziens hun meerwaarde leveren is het bieden van inzicht, snellere spawnmogelijkheid met de beacon, spotting door zelf te spotten, tanks te laseren, tugs neerplanten etc.
Daarnaast kan de recon als sniper effectief countersniperen, lmg bipod pro's neerhalen en zo de aanval te helpen cq af te slaan. wat men vaak irritant vind is dat die dat doet van 500 meter van de actie, maar aan de andere kant, zo houd je wel vrijwel altijd de squad perks
Origin support, enigen die je kunnen helpen aangezien zij als enige toegang hebben tot account informatie. Komen zij er niet uit kan je contact opnemen met Gamesync.Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:01:
Heeft iemand enig idee wat te doen?
Vanmorgen heb ik een key besteld via gamesync, deze heb ik daarstraks geactiveerd via Origin, dit leek ook helemaal goed te gaan. Heb BF4 gedownload, stond keurig in mijn lijst met geïnstalleerde games.
Na het opnieuw opstarten van Origin is BF4 verdwenen uit mijn lijst met games en kan deze ook niet meer opnieuw activeren.....
Heeft iemand enig idee?
Met die pokeballs wordt aanvallen wel heel simpel hoorSouLLeSSportal schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:05:
Recon is erg goed in het langere afstand ondersteunen en informatievoorziening, niet zozeer in de daadwerkelijke aanval tenzij je met carbines gaat rondrennen en pokeballs rondstrooit.
Die china rising duurt overigens niet zo lang meer met uitbrengen of wel?
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
3 december als je premium hebt.Mu.siQ schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:10:
Lol er zijn nu login issues blijkbaar. Onderhoud voorbij, nu werkt inloggen niet meer lol.
Battlefield 4's first expansion pack, China Rising, will be with Premium players on December 3, Videogamer note. Players who opted for the pricey premium package get the five planned BF4 Xpacks two weeks before general release, which means China Rising should be available for everyone on December 17. It'll add four new maps set in "the vast and majestic Chinese mainland", which will be full of new vehicles and "high-tech military equipment".Mu.siQ schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:10:
Lol er zijn nu login issues blijkbaar. Onderhoud voorbij, nu werkt inloggen niet meer lol.
Ik speel zelf alleen maar Assault maar mijn teammates hebben vaak genoeg tanks opgeblazen aan de hand van C4. Is niet zo moeilijk hoor. Je hebt gewoon een decoy nodig. Ik gooi een nade schiet een paar keer tegen de tank aan... waarna de meeste tankbestuurders + gunners vol op mij gaan terwijl ik alweer rustig in cover zit word de tank opgeblazen door een maat van me.SouLLeSSportal schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:05:
[...]
hoe zie je support als tank killer? ja hij kan net als de assault met de airburst wat damage doen of met de mortar, maar dat zijn nauwelijks effectieve tank destroy wapens te noemen. Vehicle harrasser is beter woord. C4 kan natuurlijk ook maar gezien de meeste mensen wel prox scan en een gunner hebben met het bijna te effectieve .50 hmg is die kans niet heel groot.
Ik zou ze eerder zoals al vermeld met pokeballs gebruiken aangezien positiegegevens gewoon goud waard is. Maar je mist wel een beetje firepower door geen 2de assault te gebruiken en revive + healing mogelijkheden.SouLLeSSportal schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:05:
Waar ze naar mijn inziens hun meerwaarde leveren is het bieden van inzicht, snellere spawnmogelijkheid met de beacon, spotting door zelf te spotten, tanks te laseren, tugs neerplanten etc.
Daarnaast kan de recon als sniper effectief countersniperen, lmg bipod pro's neerhalen en zo de aanval te helpen cq af te slaan. wat men vaak irritant vind is dat die dat doet van 500 meter van de actie, maar aan de andere kant, zo houd je wel vrijwel altijd de squad perks(ik ben niet een camper, maar aangezien je voor de laatste unlock 50 250m+ headshots moet maken zullen veel mensen dit proberen, vaak falen ivm nog niet geheel gewend aan de wapens, en zo het teambelang wat verzaken.)
Kan inderdaad geen verbinding maken met Origin. Alleen offline modusMu.siQ schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:10:
Valt mij op dat er een groot aantal fans van die motion dingen zijn... alleen nutteloos in hardcore, daarom vertrouw ik er niet op als ik snipe.Trixh schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:12:
[...]
Ik speel zelf alleen maar Assault maar mijn teammates hebben vaak genoeg tanks opgeblazen aan de hand van C4. Is niet zo moeilijk hoor. Je hebt gewoon een decoy nodig. Ik gooi een nade schiet een paar keer tegen de tank aan... waarna de meeste tankbestuurders + gunners vol op mij gaan terwijl ik alweer rustig in cover zit word de tank opgeblazen door een maat van me.
[...]
Ik zou ze eerder zoals al vermeld met pokeballs gebruiken aangezien positiegegevens gewoon goud waard is. Maar je mist wel een beetje firepower door geen 2de assault te gebruiken en revive en healing mogelijkheden.
Meesten spelen dan ook geen hardcore juist omdat de Battlefield ervaring in hardcore zo bedroevend slecht is.Dracyn schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:15:
[...]
Valt mij op dat er een groot aantal fans van die motion dingen zijn... alleen nutteloos in hardcore, daarom vertrouw ik er niet op als ik snipe.
Je kan ze nooit helemaal vertrouwen aangezien er ook recons in die area kunnen zijn met de shadow fieldupgrades. Maar ze helpen zeker in core mode.Dracyn schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:15:
[...]
Valt mij op dat er een groot aantal fans van die motion dingen zijn... alleen nutteloos in hardcore, daarom vertrouw ik er niet op als ik snipe.
Mmm vindt het juist erg interessant om te doen met een goed team, het team is wel cruciaal hier in slect team, zekerheid dat je verliest.Tsurany schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:16:
[...]
Meesten spelen dan ook geen hardcore juist omdat de Battlefield ervaring in hardcore zo bedroevend slecht is.
Vooral het niet voorspelbare in een hardcore match kan erg leuk zijn naar mijn mening, maar waarom vinden de meeste de ervaring in hardcore zo slecht dan?
[ Voor 17% gewijzigd door Dracyn op 13-11-2013 13:19 ]
Ik zou het enkel spelen met goede squadmembers via voip. Maar zaken zoals het spotten van spelers is er volledig uitgehaald en zonder map hebben zaken zoals UAV ook erg weinig zin. En dat is toch niet Battlefield zoals ik het wil spelen. Juist die eenvoudige manier om informatie door te geven aan medespelers draagt echt bij aan de teamplay wanneer je met randoms speelt.Dracyn schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:17:
Mmm vindt het juist erg interessant om te doen met een goed team, het team is wel cruciaal hier in slect team, zekerheid dat je verliest.
De one shot kills van snipers, de veel tragere gameplay en mensen die veel te weinig initiatief durven te nemen. In hardcore zie ik dat mensen veel terughoudender zijn en veel langzamer spelen, mensen graven zich sneller in en dat levert toch saaie potjes op. Ik wil snellere gameplay met meer actie waarbij mensen zichzelf sneller pushen om iets te proberen wat onmogelijk lijkt.Vooral het niet voorspelbare in een hardcore match kan erg leuk zijn naar mijn mening, maar waarom vinden de meeste de ervaring in hardcore zo slecht dan?
[ Voor 28% gewijzigd door Tsurany op 13-11-2013 13:21 ]
dan wil ik wel een keer met je meespelen als recon met bolt action, ik garandeer je dat je geen verlies van firepower hebt. Ik sta dan wel niet helemaal voorin het front maar dat is ook mijn plek nietTrixh schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:12:
[...]
Ik speel zelf alleen maar Assault maar mijn teammates hebben vaak genoeg tanks opgeblazen aan de hand van C4. Is niet zo moeilijk hoor. Je hebt gewoon een decoy nodig. Ik gooi een nade schiet een paar keer tegen de tank aan... waarna de meeste tankbestuurders + gunners vol op mij gaan terwijl ik alweer rustig in cover zit word de tank opgeblazen door een maat van me.
[...]
Ik zou ze eerder zoals al vermeld met pokeballs gebruiken aangezien positiegegevens gewoon goud waard is. Maar je mist wel een beetje firepower door geen 2de assault te gebruiken en revive + healing mogelijkheden.
Geef ik je helemaal gelijk in ,de team communicatie is echt bedroevend door de gehele constructie van BF4.Tsurany schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:19:
[...]
Ik zou het enkel spelen met goede squadmembers via voip. Maar zaken zoals het spotten van spelers is er volledig uitgehaald en zonder map hebben zaken zoals UAV ook erg weinig zin. En dat is toch niet Battlefield zoals ik het wil spelen. Juist die eenvoudige manier om informatie door te geven aan medespelers draagt echt bij aan de teamplay wanneer je met randoms speelt.
En weapon damage slaat nergens op, maar dat is een geheel andere discussie.
En daarom speel ik hardcore met 1 persoon over voip, wij kunnen echt goed samen werken.Tsurany schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:19:
[...]
Ik zou het enkel spelen met goede squadmembers via voip. Maar zaken zoals het spotten van spelers is er volledig uitgehaald en zonder map hebben zaken zoals UAV ook erg weinig zin. En dat is toch niet Battlefield zoals ik het wil spelen. Juist die eenvoudige manier om informatie door te geven aan medespelers draagt echt bij aan de teamplay wanneer je met randoms speelt.
En weapon damage slaat nergens op, maar dat is een geheel andere discussie.
Ik zit meestal naar achteren met mijn sniper (je kunt overgens boven friendly blauw zien en boven enemy niet) en wij spelen echt military stijl.
Spotten loopt dan ook van, Target left front of target at your 10.
Als ik ze kan uitschakelen schakel ik ze dan natuurlijk ook uit weapon damage is voor mij erg intresant als sniper, schiet iemand in zijn kleine teen en hij gaat dood. letterlijk.
Dan is het interessant en leuk maar dat is echt teamplay ja.
krijg nu het war thunder gevoel, dog fights in kloven en bergennibortreab schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:24:
Een vergelijkbare map zoals Fushe Pass....Dat zou zo intens freaking brilliant zijn!Man, wat was die map tof, dat was tenminste een formaatje map waar je nog wat mee kon. Dogfights door de "kloven" van de map, veel terreinhoogte verschil. Dit is echt mijn meest favoriete map van alle games gecombineerd.
Dice zet dat op battlelog... geniaal slim gewoon...WE ARE AWARE OF THE LOGIN ISSUES AND ARE WORKING TO RESOLVE THEM ASAP
[ Voor 21% gewijzigd door Dracyn op 13-11-2013 13:29 ]
Ik ben een groot fan van hardcore. Enige grote minpunt in BF4 is dat ze de minimap eruit hebben gesloopt. Nou heeft spotten voor je team totaal geen nut meer. Terwijl in Bf3 een silencer of tuggs etc etc in hardcore een groot verschil maakte.Tsurany schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:16:
[...]
Meesten spelen dan ook geen hardcore juist omdat de Battlefield ervaring in hardcore zo bedroevend slecht is.
It's me
Niet helemaal waar, op bf3 had je (en volgens mij in bf4 ook) servers waar wel en waar geen minimap was in hardcore..Eikkie schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:29:
[...]
Ik ben een groot fan van hardcore. Enige grote minpunt in BF4 is dat ze de minimap eruit hebben gesloopt. Nou heeft spotten voor je team totaal geen nut meer. Terwijl in Bf3 een silencer of tuggs etc etc in hardcore een groot verschil maakte.
lag er dus maar net aan wat de server instellingen waren..
[ Voor 5% gewijzigd door Dopiej op 13-11-2013 13:31 ]
voor zover ik weet is de minimap gewoon een server setting die je aan of uit kan zetten. Er zullen dus best HC servers met minimap zijn.Eikkie schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:29:
[...]
Ik ben een groot fan van hardcore. Enige grote minpunt in BF4 is dat ze de minimap eruit hebben gesloopt. Nou heeft spotten voor je team totaal geen nut meer. Terwijl in Bf3 een silencer of tuggs etc etc in hardcore een groot verschil maakte.
Daar hou ik je aan. Add me maar ben wel benieuwd. Ben tot nu toe geen fan van de lange afstand snipers.SouLLeSSportal schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:21:
[...]
dan wil ik wel een keer met je meespelen als recon met bolt action, ik garandeer je dat je geen verlies van firepower hebt. Ik sta dan wel niet helemaal voorin het front maar dat is ook mijn plek nietelke bipod pro krijgt van mij een one shot in de face
Maar mogelijk dat ik nog niet de kracht van een goede sniper gezien heb.
http://battlelog.battlefi...Trixh/stats/312115224/pc/
Correct. Nou heb ik in bf4 deze servers nog niet gespot. Waarschijnlijk hebben ze het omgewisseld. Standaard minimap uit ipv aan.Defqonwolf schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:30:
[...]
Niet helemaal waar, op bf3 had je (en volgens mij in bf4 ook) servers waar wel en waar geen minimap was in hardcore..
Dan bedoel ik natuurlijk niet de minimap onder de knop "m".
[ Voor 7% gewijzigd door Eikkie op 13-11-2013 13:33 ]
It's me
Dit topic is gesloten.
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.