Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 20:17:
Draai nu Windows 8.1 wat speelt Battlefield 4 stukken beter kwa FPS.

Ontopic: Klopt het dat de gunner proximity op MBT (Main Battle Tanks) niet werkt als deze is geequipped?
Ik zie niet de typische kringen om de tank heen zoals in BF3
Yup. :/
Moet dat nog steeds even verwisselen. O-)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-10 22:32
DanielWW2 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 20:18:
[...]
Yup. :/
Moet dat nog steeds even verwisselen. O-)
Ongelovelijk hoe sommige dingen gewoon niet werken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 20:23:
[...]

Ongelovelijk hoe sommige dingen gewoon niet werken 8)7
Sommige dingen? :')
Ik denk dat ik maar Rome II ga spelen ofzo. Ik heb er gewoon echt geen zin in.
Nou eigenlijk wel maar na 5 minuten al niet meer. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:11

Mavamaarten

Omdat het kan!

Heh, net commander geprobeerd. Wat is dat teleurstellend zeg -O-

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook mensen die double xp krijgen? Op de ene server krijg ik het wel, op de andere niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:07
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 20:43:
Hier ook mensen die double xp krijgen? Op de ene server krijg ik het wel, op de andere niet.
Heb/had je niet een XP booster aanstaan?

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 20:43:
[...]

Heb/had je niet een XP booster aanstaan?
Nee, daarom juist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:35
Kerel op teamspeak had het er ook over, kreeg 200% xp met een 50% booster aan. Dat +2 service stars zorgde voor 98K aan punten.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kreeg net achter elkaar 25k XP voor 4 service starts. Dat is even een paar ranks achter elkaar omhoog.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Tsurany schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 21:14:
Kreeg net achter elkaar 25k XP voor 4 service starts. Dat is even een paar ranks achter elkaar omhoog.
Ik krijg 40k per reward ;) had daar 4 van in een ronde..
Stel je voor wat de 200% boost doet, heb ik helaas nog maar 1 van gehad.

[ Voor 11% gewijzigd door unfor op 12-11-2013 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 21:42:
[...]

Ik krijg 40k per reward ;) had daar 4 van in een ronde..
Dat is effe twee ranks in een ronde stijgen, nice.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seige Of Shangai Hardcore zonder minimap :)

Joinen maar!

http://battlelog.battlefi...ai-2000-Tickets-by-swiss/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-10 22:30

Pykow

Angelo OTR

Iedere keer als de map zavod langskomt, druk ik automatisch op ALT + F4.
Man wat een schijt map is dat zeg, speelt echt voor geen meter !!

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wacht, vandaag ging serverpatch R8 toch online?
Zal dus wel een bug zijn. :/

Gaat toch spelen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:50
Net de singleplayer uitgespeeld, ik denk dat ik er op het gemakje zo'n 6 uurtjes over gedaan heb op hard (anders is het ook weer te makkelijk). Verrassend verhaal, alles destructable, gafe locaties, erg mooie graphics (mooier dan in de multiplayer) en op deze manier wat gewend kunnen raken met de wapens.

Dus: wat mij betreft wel een aanrader om de single player nog eens door te gaan van BF4.
Morgen komt er een client-patch, eens kijken of de multiplayer dan ook nog een succes gaat worden (mijn eerste indrukken waren van niet: crashes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er komt morgen een client patch?
Waar staat dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
DanielWW2 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 21:59:
Er komt morgen een client patch?
Waar staat dat dan?
Volgens mij niet al morgen, maar de voorbereidingen worden wel al getroffen.

http://battlelog.battlefi...view/2955065217944685108/

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
speedyjules07 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 22:03:
[...]

Dat staat er ook al even. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Ook dit specifiek?
UPDATE #8 (Nov 12):
Client patch (PC)
The PC client patch for Battlefield 4 will go live in the near future and fixes a number of different issues you have helped us to identify, including a number of the most common crashes and freezes. We will get back to you with a full fix list and a specific date for this update soon.

Maintenance downtime (All platforms)
Nov 13, we have a planned maintenance starting at 9AM UTC/1AM PST. The maintenance will last for 2-3 hours and multiplayer for Battlefield 4 will be unavailable on all platforms in increments during this window. This maintenance is done in preparation for the upcoming client patches.

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evangael
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Neen dat is nieuw vandaar dat de datum er boven staat :) dus jeuj!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Pykow schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 21:55:
Iedere keer als de map zavod langskomt, druk ik automatisch op ALT + F4.
Man wat een schijt map is dat zeg, speelt echt voor geen meter !!
Dat heb ik met operation locker.
Ik vind zavod, met 44p max, gewoon een goede map daarentegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-10 16:23

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Speelt wel mega veel beter zonder minimap imho.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Laatst online: 09-10 22:32
Ekstergroen schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 22:17:
[...]

Dat heb ik met operation locker.
Ik vind zavod, met 44p max, gewoon een goede map daarentegen.
Ik vind Zavod anders beter dan Flood Zone op 64p :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
speedyjules07 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 22:03:
Nou, ik weet niet wat ze gedaan hebben, maar ik heb de meest bizarre (zij het prettigste) bug ooit

Ik krijg de hele avond al ongeveer het 5 a 10 voudige aan punten voor medals, ribbons etc. binnen. 50.000 tot 80.000 punten (ook zonder medailles) zijn doodnormaal, W.T.F. gebeurt hier. Dacht eerst dat het aan de xp boost lag maar die stond uit, ook toen ik een 50% activeerde, precies hetzelfde.

In de battlelog staat dan een SPM van 1584, maar ook de consistant scorer met 4,752 SPM, oke in deze ronde zat er een assault service star bij, maar dan nog, dat slaat toch helemaal nergens op aangezien mijn totale round score 3,842 is over een ronde van tien minuten?

Hebben meer mensen dit nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 22:36:
[...]

Nou, ik weet niet wat ze gedaan hebben, maar ik heb de meest bizarre (zij het prettigste) bug ooit

Ik krijg de hele avond al ongeveer het 5 a 10 voudige aan punten voor medals, ribbons etc. binnen. 50.000 tot 80.000 punten (ook zonder medailles) zijn doodnormaal, W.T.F. gebeurt hier. Dacht eerst dat het aan de xp boost lag maar die stond uit, ook toen ik een 50% activeerde, precies hetzelfde.

In de battlelog staat dan een SPM van 1584, maar ook de consistant scorer met 4,752 SPM, oke in deze ronde zat er een assault service star bij, maar dan nog, dat slaat toch helemaal nergens op aangezien mijn totale round score 3,842 is over een ronde van tien minuten?

Ja nu je het zegt, m'n laatste potje heeft ook een spm van 1000 ofzo terwijl ik echt niet veel speciaals deed. (Ik had ook m'n 50% xp aanstaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 22:36:
[...]

Ik had hier inderdaad ook "last" van, krijg echt nog het 6 voudige erbij als ik achteraf in de progression tab kijk. Zo schiet het wel op met die ranks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Haha, vanavond in een paar uurtjes van 58 naar 64 geleveled.. daar heb je ongeveer 100k xp per level nodig..
Gaat ziekelijk hard met double xp en 100% boosts..
800 per ribbon, 40k per award.

Hoe lang duurt deze double xp boost? Zo is lvl 100 zo behaald..

[ Voor 14% gewijzigd door unfor op 12-11-2013 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-10 15:32
BATTLEFIELD 4 MULTIPLAYER WILL BE UNAVAILABLE DUE TO MAINTENANCE ON NOV 13, STARTING 9AM UTC / 1AM PST. MAINTENANCE WILL LAST FOR 3 HOURS.
Nou ik kan naar bed :O
Error
Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: Please choose a server in your own country!
:( Echt Duits weer he :>

[ Voor 33% gewijzigd door Practics op 12-11-2013 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-10 17:53
Euh, hoezo? 9 AM UTC is 8 uur onze tijd. Of zit je in het buitenland?

Ben er maar mee gestopt voor vanavond. Na zojuist de zoveelste crash (zelf veroorzaakt, want ik had de toren in Shanghai neergehaald en dat vond Battlefield niet leuk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:35
Oke, ik ben er ook klaar mee. XP bug of wat dan ook kan me gestolen worden. Net 3X gecrashed in 5 minuten. Wat ik een aantal uur geleden zei over minder crashes kan weggestreept worden. 1X gecrashed gewoon zonder reden, 1X na het schieten van een LVG en 1X een directx error. Oh en niet te vergeten, daarvoor nog een server crash.

Zonde, want het spel begint steeds leuker te worden om te spelen :)

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Op dit moment crashen de servers nog steeds af en toe. Dat is enorm slecht, want na mooie rondje vechten klap je ineens uit voordat het afgelopen is.

Ik speel nu niets meer, want ik word al moe van twee server crashes achter elkaar. Ik wacht even op de patch dat binnenkort zal komen. Je stopt al veel tijd in en door uitklappen van server ben je zo'n half uur tot 1 uur speeltijd kwijt, met alle punten die je zo mooi hebt verzameld... |:(

Ik ben heel benieuwd wat de komende patch belooft :)

[ Voor 7% gewijzigd door MrDummy op 12-11-2013 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, ik ben wel weer even klaar met BF4 tot ze die zooi fixen, jezus wat een armoe.

De back-end is helemaaaaal van het padje, nog los van de gratis zesdubbele xp boosts, kill/death scores die totaal niet kloppen. Dat er af en toe een gratis death of kill bij komt, ala, dat zijn we al gewend van de beta. Maar vanavond worden de k/d's echt random opgeslagen, soms tot wel 3 kills of deaths meer of minder dan in-game. Doe dan helemaal geen stats als het toch nergens op gebaseerd is of op slaat, het spel wordt er uberhaubt al maar minder van als mensen op stats of unlocks gaan spelen, afschaffen die onzin.

Maar nog vele malen erger en wat echt de plank totaaaal misslaat is de netcode/hitreg (bij gebrek aan beter woord) vanavond, zo grijs als nu heb ik het nog nooit meegemaakt. Dacht eerst dat het 1 server was, maar nee, elke server die ik join (die al 2 weken relatief goed zijn) is het drama.

Hele groepen vijanden die opeens uit het niets in dezelfde kamer staan zonder dat ik ze door de deur zie komen, mensen die op dawnbreaker opeens boven het plafond van de game spawnen en kunnen schieten, MBT law's die door 2 muren heen me doden, ik zie iemand een paar seconden lang bij me weglopen, staat ie opeens achter me (terwijl ik stil stond) en hop, insta death.

Dit gaat nog wel even door aan voorbeelden, volledige clip in iemands rug, ga ik instant weer dood, staat ieo p een compleet andere locatie in de killcam.

Nog even los van de memory leak en de directx error die ik vanavond weer mocht incasseren na dagen van afwezigheid.

Ik ben heel lang coulant geweest richting DICE vind ik zelf, ik had ook nooit zulke erge problemen als nu, maar dit is gewoon beyond kapot deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
Het topic over de known issues is weer geupdate, met als belangrijkste nieuws:
The PC client patch for Battlefield 4 will go live in the near future and fixes a number of different issues you have helped us to identify, including a number of the most common crashes and freezes. We will get back to you with a full fix list and a specific date for this update soon.
De downtime morgenvroeg is ter voorbereiding hiervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-10 17:37
Dat waren een paar leuke potjes! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:55:
De klootzakken aan de top van €A zouden iedere morgen verplicht naar deze rant moeten kijken tot alle shit is opgelost. :(

[video]
Door dat idiote gekrijs ben ik in 10 seconden klaar met kijken. ;w

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
Kut dice, weer geen fix voor idle time in R8, hierdoor hebben mijn clan leaders besloten om 4 van de 6 bf4
servers offline te halen omdat het zo geen doen is met het adminnen van een server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Soms vraag ik me echt af wat er mis met me is.
Dan is er een XP bug en dan weet ik ervan en dan ga ik Bioshock Infinite spelen om vervolgens te bedenken. Sh*t, free XP. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-10 15:32
DanielWW2 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 00:53:
Soms vraag ik me echt af wat er mis met me is.
Dan is er een XP bug en dan weet ik ervan en dan ga ik Bioshock Infinite spelen om vervolgens te bedenken. Sh*t, free XP. 8)7
speel de hele avond al, merk er niks van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-10 01:46
Die free exp te gestoord gewoon....

http://battlelog.battlefi...90139093343296/312115224/

10,500 SPM 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Trixh op 13-11-2013 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:31

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ja hoor... tuurlijk.. ik zat er al op te wachten...
*Lowered the damage caused by Mobile AA Active Radar missiles to aircraft. The previous damage was incorrectly set too high.
Was het eindelijk (naar mijn mening) redelijk ok, kon je met zeg twee treffers een kist neerhalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:46

spartacusNLD

This is Sparta!!

helemaal mee eens :Y
gaat helemaal los rond 1:22

[ Voor 12% gewijzigd door spartacusNLD op 13-11-2013 08:38 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Huh? wat is dit? hoe kom je daar aan? uit een battlepack of zo?

En over scoren en punten gesproken, de game is best aardig buggy. Ik heb gisteren op een hardcore pistol server m'n compact45 unlocked, goede gun kom ik zo op terug. Maar ik sta daar met 40-50 kills en dan heb ik op het ingame score board: 3000 punten. En dan denk ik: huh? 40 kills = 4000 punten. Plus ik resupply ammo en spot en heb assists en headshots. Hoe kan ik zo weinig punten hebben? Het uiteindelijke battle report klopt dan weer wel. Het is echt zeer vreemd.

En dan de compact.45. Dit is nu al m'n favourite gun in dit spel. OMG wat sterk. 2 chest shots close range en je target is neer, long range is hij niet echt heel sterk, maar wie gaat er ook snipen met een pistol, je hebt dat ding nodig als je close range bent en main gun geen ammo meer heeft. Vanavond even verder wat attachements unlocken, en misschien daarna nog wat met de five-seven spelen, nog niet gedaan, maar lijkt me ook een leuke gun.

Maar eerst een tentamen vanavond, dus zwe zien wel.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb de XP bug niet gehad gisteren :P Gewoon 5000XP uit een aardig rondje.

hebben jullie de review van Flabber trouwens gezien?

http://www.flabber.nl/web...eview-battlefield-4-16999

Best aardig, vooral ook de "15 seconden met álle bugs" vanaf 7 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 23:22:
Nou, ik ben wel weer even klaar met BF4 tot ze die zooi fixen, jezus wat een armoe.
Ach ik heb vorige week vrijdag BF4 gekocht en zaterdag was ik er wel klaar mee.
Gisteren 1 potje gespeeld om het nog even te bekijken maar er klopt gewoon geen reet van.
Iedere gunfight 1vs1 verlies ik terwijl ik niet sneller kan schieten dan dat ik doe. Die persoon heeft ook altijd 1% health over, ja tuurlijk. Ik wacht op de fix en hopelijk zijn gunfights wat eerlijker en geen lotto.

[ Voor 57% gewijzigd door Redje op 13-11-2013 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Laatst online: 22-09 10:00

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

gyedema schreef op woensdag 13 november 2013 @ 08:02:
Ja hoor... tuurlijk.. ik zat er al op te wachten...

[...]

Was het eindelijk (naar mijn mening) redelijk ok, kon je met zeg twee treffers een kist neerhalen..
Amen, wat heb ik een hekel aan die dingen zeg _/-\o_

Mochten mensen trouwens in een (Air)vehicle zitten, spring er uit voordat de ronde afloopt anders heb je er mooi een death bij -_-

[ Voor 16% gewijzigd door MisterChaoSs op 13-11-2013 09:13 ]

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Redje schreef op woensdag 13 november 2013 @ 09:09:
[...]

Ach ik heb vorige week vrijdag BF4 gekocht en zaterdag was ik er wel klaar mee.
Gisteren 1 potje gespeeld om het nog even te bekijken maar er klopt gewoon geen reet van.
Iedere gunfight 1vs1 verlies ik terwijl ik niet sneller kan schieten dan dat ik doe. Die persoon heeft ook altijd 1% health over, ja tuurlijk. Ik wacht op de fix en hopelijk zijn gunfights wat eerlijker en geen lotto.
Als noob (ik iig :P) is het spel niet echt leuk nee... zitten veel hardcore gamers in het spel en ook veel mensen die misbruik maken van de huidige bugs. Ik ga zovaak dood dat het demotiverend is en 80% van de tijd weet ik niet eens hoe of door wie.

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
Kloppen bij jullie de assists in je stats?
Die van mij klopt echt van geen meter, 26 assists in totaal :?. Afgelopen zaterdag al meer assists gemaakt dan dat...

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArcticWolf schreef op woensdag 13 november 2013 @ 09:19:
[...]

Als noob (ik iig :P) is het spel niet echt leuk nee... zitten veel hardcore gamers in het spel en ook veel mensen die misbruik maken van de huidige bugs. Ik ga zovaak dood dat het demotiverend is en 80% van de tijd weet ik niet eens hoe of door wie.
Door wie is niet zo moeilijk want dat staat groot in je beeld en ook met welke wapen :+
Van waar is de grote vraag want de killcam is redelijk vaak buggy :(
Maar ik denk niet dat er bugs zijn die te misbruiken zijn om mensen te killen.
Ik weet niet wat je speelt maar anders moet je even een gamemode proberen met wat minder mensen.
Of rush/obliteration omdat je dan weet van welke richting je ongeveer de actie kunt verwachten.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nibortreab schreef op woensdag 13 november 2013 @ 09:13:
[...]

Amen, wat heb ik een hekel aan die dingen zeg _/-\o_

Mochten mensen trouwens in een (Air)vehicle zitten, spring er uit voordat de ronde afloopt anders heb je er mooi een death bij -_-
Yup! Found that out the hard way...

Moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat er maar 1 echte lekkere snipermap in zit (voor mij dan) Rogue Transmission is wel een erg mooie map :)
beuker19 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 09:33:
[...]

Door wie is niet zo moeilijk want dat staat groot in je beeld en ook met welke wapen :+
Ik weet niet wat je speelt maar anders moet je even een gamemode proberen met wat minder mensen.
Of rush/obliteration omdat je dan weet van welke richting je ongeveer de actie kunt verwachten.
Is niet echt een killcam he, laat alleen zien waar die speler op dat moment is na jouw dood, en wat hij doet, niet het moment van jou dood schieten.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2013 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
beuker19 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 09:33:
[...]

Yeah van waar is bijna altijd de vraag :(
Er zijn genoeg bugs te misbruiken... door muren schieten bijvoorbeeld, vooral bij Operation Locker |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
ArcticWolf schreef op woensdag 13 november 2013 @ 09:19:
[...]

Ik speel als shooters sinds Quake1 met een 14K4 modem :D Maar BF4 is de eerste shooter waarbij ik me een noob voel.
Ik heb niet het idee dat het bugs zijn meer dat de clients niet synchroon lopen, dus ik sta eerder op zijn scherm dan dat ik hem zie. Elke ms telt met close gunfights (domination).
Met conquest/rush maakt het idd minder uit, maar in die modus crashed BF4... dus ook niet echt een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 09:36:
[...]

Moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat er maar 1 echte lekkere snipermap in zit (voor mij dan) Rogue Transmission is wel een erg mooie map :)
Dan het liefst hoog in de toren lekker ver van je squad mates en van de objectives.
Tentje en kampvuurtje erbij heerlijk :(
Nou ik vind dat er veel te veel mappen zijn waar te veel gecamped word op hoge gebouwen , torens , eilanden en rotsen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 09:36:
[...]

Yeah, in een chopper heb je geen kans en in een Jet is het ook flink afzien tegen die dingen...

Rogue Transmission vind ik samen met Dawnbreaker de mindere maps van BF4, maar dat is persoonlijk ;) Om te snipen vind ik Zavod wel leuk, beetje via de flank waggelen en paar gasten van een afstand uitschakelen met m'n bolt action op zijn tijd is altijd genieten.

Gister ook weer even Recon gespeeld en dat pakte goed uit, beetje Tugs neergooien bij Objectives, voertuigen opblazen en met de lift omhoog, parachute uit en flanken maar met m'n carbine
Is niet echt een killcam he, laat alleen zien waar die speler op dat moment is na jouw dood, en wat hij doet, niet het moment van jou dood schieten.
Moet zeggen, in bijvoorbeeld BF2 vond ik het relaxter, want je kon je ongezien verder bewegen. Hoe vaak ik nu al makkelijk een kill heb kunnen maken omdat ik wist waar hij heen rende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

beuker19 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 09:44:
[...]

Dan het liefst hoog in de toren lekker ver van je squad mates en van de objectives.
Nou ik vind dat er veel te veel mappen zijn waar te veel gecamped word op hoge gebouwen , torens , eilanden en rotsen :r
Begin nou niet weer, we hebben het daar gister uitgebreid over gehad 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Als ik ga snipen dan doe ik dat squadloos. Dus geen squadmates die daar last van hebben. En ik spot en ren me het ongeluk vaak hoor. Ben meer een bewegelijke sniper die na elke kill minimaal een paar honderd meter verkast ;) En het liefste dan nog helemaal om de vijand heen om solo een objective te pakken en de tegenstander te narren met het constant terug komen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2013 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinerama
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-10 15:11

Cinerama

There are my lovely boys!!!

Mijn favo maps tot nu toe:

-Zavod
-Dawnbreaker
-Rogue Transmission
-Langnam Dam (of zoiets)

Goede maps

-Operation Locker (veel beter dan Metro)
-Golmud Railway (ligt een beetje aan het team, kan een gemiddelde map zijn of een hele goeie)
-Siege of Shanghai (iets teveel gespeeld in de beta)

Slechte map

Floodzone, wat een schijtmap zeg, krijg er een hele slechte COD-vibe van, vind het level design ook erg tegenvallen

Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cinerama schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:01:

-Zavod
-Dawnbreaker
-Rogue Transmission
-Langnam Dam (of zoiets)

Goede maps

-Golmud Railway (ligt een beetje aan het team, kan een gemiddelde map zijn of een hele goeie)

Slechte map

Floodzone, wat een schijtmap zeg, krijg er een hele slechte COD-vibe van, vind het level design ook erg tegenvallen
ligt ook erg aan de game mode, CQ map is heel anders hoe je die kan spelen dan een domination of rush mode.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Cinerama schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:01:

-Zavod
-Dawnbreaker
-Rogue Transmission
-Langnam Dam (of zoiets)

Goede maps

Slechte map

Favoriet:
-Operation Locker
- Paracel Storm
- Golmud Railway
- Dawnbreaker

Goede maps:
- Siege of Shanghai
- Hainan Resort
- Lancang dam
- Flood Zone

Slechte maps:
- Zavod 311

Persoonlijk vindt ik Flood zone nog wel een leuke dm map, en hij is ideaal om mensen op te laten rage-quitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Dracyn schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:10:
[...]

Favoriet:
-Operation Locker
- Paracel Storm
- Golmud Railway
- Dawnbreaker

Goede maps:
- Siege of Shanghai
- Hainan Resort
- Lancang dam
- Flood Zone

Slechte maps:
- Zavod 311

Persoonlijk vindt ik Flood zone nog wel een leuke dm map, en hij is ideaal om mensen op te laten rage-quitten!
Zo zie je maar hoeveel verschil er in smaak kan zijn :P Ik speel vrijwel alleen conquest en dan ziet mijn rijtje er ook heel anders uit.

Favoriet:
Flood Zone
Zavod 311
Paracel Storm
Siege Of Shanghai (in de Beta gespeeld, nog niet in volwaardige game)

Goede Maps:
Operation Locker
Golmud Railway (vind ik redelijk)

Slechte maps:
Dawnbreaker (Jets, like... wtf?)
Hainan Resort

Geen idee hoe ik me voel bij Lancang Dam, soms wel leuk, maar soms vind ik er weer niets aan, vandaar.

[ Voor 8% gewijzigd door MisterChaoSs op 13-11-2013 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Laatst online: 20-11-2024
Dit is mijn lijstje dan ^^

Favoriet:
-Operation Locker
- Lancang dam
- Siege of Shanghai
- Zavod 311

Goede maps:
- Paracel Storm
- Dawnbreaker
- Golmund Railway

Slechte maps:
- Hainan Resort
- Flood Zone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
nibortreab schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:14:
[...]

Zo zie je maar hoeveel verschil er in smaak kan zijn :P Ik speel vrijwel alleen conquest en dan ziet mijn rijtje er ook heel anders uit.

Favoriet:
Flood Zone
Zavod 311
Paracel Storm
Siege Of Shanghai (in de Beta gespeeld, nog niet in volwaardige game)

Goede Maps:
Operation Locker
Golmud Railway (vind ik redelijk)

Slechte maps:
Dawnbreaker (Jets, like... wtf?)
Hainan Resort
Speel zelf ook meestal Conquest, eerst eigenlijk alleen maar hardcore nu niet meer, assault WTF?! kunnen jullie niet meer healen? alleen je eigen ofzo? teamplay level -100 .
In Dawnbreaker, jets zijn eigenlijk vrij nutteloos je kunt er leuk een beetje mee over het water heen en weer vliegen, ga de stad in en vlieg iets te snel en je bent heel erg weg, van mij mogen de jets wel uit dawnbreaker en vervangen worden door een extra jeep of quad ofzo.

Verder is floodzone erg leuk om campers op te laten ragen, doe ik daar dan ook vaak op.

[ Voor 6% gewijzigd door Dracyn op 13-11-2013 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHill
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 14:57
De rush versie van Hainan Resort is pas slecht :|
Verder heb ik ook niet zoveel met Zavod 311

BF1: Karnovski_NL | Canon 50D - Canon 17-55 2.8 - Canon 70-200 F4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Dracyn schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:18:
[...]

Speel zelf ook meestal Conquest, eerst eigenlijk alleen maar hardcore nu niet meer, assault kunnen blijkbaar niet meer healen, alleen hun eigen... teamplay level -100 .
In Dawnbreaker, jets zijn eigenlijk vrij nutteloos je kunt er leuk een beetje mee over het water heen en weer vliegen, ga de stad in en vlieg iets te snel en je bent heel erg weg, van mij mogen de jets wel uit dawnbreaker en vervangen worden door een extra jeep of quad ofzo.
Reviven is er inderdaad niet meer bij, in totaal ben ik niet meer dan 10-15 keer gerevived denk ik, maar dat terzijde.

De Jets zouden inderdaad best ingeruild mogen worden voor een extra voertuig. Misschien een transportheli, zodat er meer air battles ontstaan en er (mits er enigszins teamplay is) teammates sneller naar een ander objective gebracht kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
nibortreab schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:21:
[...]

Reviven is er inderdaad niet meer bij, in totaal ben ik niet meer dan 10-15 keer gerevived denk ik, maar dat terzijde.

De Jets zouden inderdaad best ingeruild mogen worden voor een extra voertuig. Misschien een transportheli, zodat er meer air battles ontstaan en er (mits er enigszins teamplay is) teammates sneller naar een ander objective gebracht kunnen worden.
Heb wel het idee dat je minder tijd krijgt om te reviven als in BF3.. deathtimers zijn misschien even lang maar de tijd voor te reviven hebben ze volgens mij verkort..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zoals gezegd afhankelijk van wat je speelt:

Dom/TDM
Favoriet:
-Operation Locker
- Lancang dam
-golmud railway (epic epic epic actieen alles kan kapot bc2 stijl)
-floodzone

CQ
- Siege of Shanghai
- Zavod 311
- Paracel Storm
- Golmud Railway
- roque transmission

matige maps in het algemeen:
- Dawnbreaker
- zavod 311 voor dom/tdm, te veel random actie waar je gewoon niks mee kan)
- paracel storm zelfde verhaal als zavod311
- golmud specifiek voor air, die hebben echt een postzegel om in te vliegen :(
- Hainan Resort

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrHill schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:21:
De rush versie van Hainan Resort is pas slecht :|
Verder heb ik ook niet zoveel met Zavod 311
Hainan Resort is erg makkelijk te fixen, die LAV eruit halen. Enige reden waarom defenders vrijwel altijd winnen is omdat die LAV erg makkelijk infantry afknalt met z'n canister shell en zuni rockets.

Trouwens wel typisch dat enorm veel mensen klagen over het gebrek aan revives. Zou haast denken dat de meeste klagers zelf ook niet reviven.

[ Voor 16% gewijzigd door Tsurany op 13-11-2013 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
nibortreab schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:21:
[...]

Revive? kan dat?! wouw...
Serieus, laat ik 4-5 keer goed gerevived zijn door mensen waarmee ik niet in voip zit .
Het aantal keer dat ik gerevived ben terwijl er een tank op mij schiet/dood schoot en nog op mijn lichaam aimed is gewoon absurd hoog, zelfde geld voor choppy's, jeeps, mounted guns, bootjes, snipers en lmg's.

Maar hoelang duurt een medkitje neergooien? 0.2 seconden? kom op zeg neem de moeiete en doe het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Defqonwolf schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:24:
[...]

Heb wel het idee dat je minder tijd krijgt om te reviven als in BF3.. deathtimers zijn misschien even lang maar de tijd voor te reviven hebben ze volgens mij verkort..
Ik speel vrijwel geen Assault dus daar heb ik weinig ervaring mee. Merkte wel dat het reviven zelf wat langer duurt (lees: opladen) dan in BF3. Daar kon je gewoon switch en *Bzzzaat, je maatje liep weer vrolijk verder. In BF4 voelt het alsof hij zelf eerste dat ding door middel van minstens een seconde wrijven pas klaar heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
nibortreab schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:26:
[...]

Ik speel vrijwel geen Assault dus daar heb ik weinig ervaring mee. Merkte wel dat het reviven zelf wat langer duurt (lees: opladen) dan in BF3. Daar kon je gewoon switch en *Bzzzaat, je maatje liep weer vrolijk verder. In BF4 voelt het alsof hij zelf eerste dat ding door middel van minstens een seconde wrijven pas klaar heeft
Dat laden klopt. hoe langer je 'wrijft' hoe meer hp de gerevivde heeft als ie terug tot leven komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:42
[...]

Als ik support speel kunnen er mij niet genoeg snipers op daken zitten eigelijk. Heerlijk met je airburst ze van de daken afknallen. Lukt me niet altijd maarr oefening baart kunst

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-10 17:09
las net iemand hier over die 1% health bug, wordt echt mega vaak dood gemaakt door mensen met 1% health dacht toeval maar na 20x dacht ik toch wel wtf. is dat nou een bug of hack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Defqonwolf schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:28:
[...]

Dat laden klopt. hoe langer je 'wrijft' hoe meer hp de gerevivde heeft als ie terug tot leven komt..
En daar slaat dan ook mijn gebrek aan ervaring met het reviven op :+ Dit wist ik nog niet. Vind het wel een goede uitvoering van het reviven. Stoorde me in BF3 soms wel aan het steeds opnieuw neer moeten knallen van 100% gasten, omdat ze gerevived werden, kost je een hoop kogels extra.
beuker19 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:31:
[...]

Dat is altijd leuk ;)
Maar als er niet zo,n roofwookie op dak had gezeten had je daadwerkelijk bezig kunnen zijn mensen op de grond aanvallen en vlaggen cappen.
Merk wel in je posts dat jij echt een PTFO-figuur bent en een hekel aan snipers hebt, no offense hoor ;) Het viel me alleen even op :P

Natuurlijk, als je puur voor teamplay gaat, niet meer dan logisch, maar ik zie de lol er wel van in om iemand met zo'n Airburst ergens van af te jensen. :9~

[ Voor 36% gewijzigd door MisterChaoSs op 13-11-2013 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yrew schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:28:
[...]

Als ik support speel kunnen er mij niet genoeg snipers op daken zitten eigelijk. Heerlijk met je airburst ze van de daken afknallen. Lukt me niet altijd maarr oefening baart kunst
Dat is altijd leuk ;)
Maar als er niet zo,n roofwookie op dak had gezeten had je daadwerkelijk bezig kunnen zijn mensen op de grond aanvallen en vlaggen cappen.

Mijn leukste maps zijn :
Flood zone
Zavod 311
Operation locker
Lancang dam

Maps die wel óke zijn :
Hainan resort
Paracel storm (Als de boten gefixed zijn waarschijnlijk 1 van mijn favorieten)
Rogue transmission
Siege of Shanghai

Slechte maps :
Dawnbreaker (2e Tehran Highway )
Golmund railway (Te veel ruimte tussen vlaggen voertuig verplicht om een leuk potje te hebben)in Dom/TDM geweldig.

[ Voor 30% gewijzigd door beuker19 op 13-11-2013 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nibortreab schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:26:
[...]

Reviven duurt wel wat langer idd, ook al laad je de schockpaddles niet op. Voordeel is wel dat die range met gemak een paar meter is. Je kan iemand op flinke afstand reviven waardoor je weer minder looptijd hebt.
Schockpaddles opladen doe ik zelf nooit, mik na het reviven een medkit neer en dat werkt vaak prima. Alleen oppassen bij restanten van MCOM's, die doen firedamage waardoor een persoon die met 20% health terugkomt weer instant dood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:42
beuker19 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:31:
[...]

Dat is altijd leuk ;)
yeah right. Alsof ik dat zonder roofwookies wel kan ;)

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Tsurany schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:33:
[...]

Reviven duurt wel wat langer idd, ook al laad je de schockpaddles niet op. Voordeel is wel dat die range met gemak een paar meter is. Je kan iemand op flinke afstand reviven waardoor je weer minder looptijd hebt.
Schockpaddles opladen doe ik zelf nooit, mik na het reviven een medkit neer en dat werkt vaak prima. Alleen oppassen bij restanten van MCOM's, die doen firedamage waardoor een persoon die met 20% health terugkomt weer instant dood is.
En natuurlijk op je omgeving letten, wat nogal vaak ontbreekt merk ik.
Wordt er een poging gedaan om je te reviven, jij wordt gerevived, enemy schiet jou en de medic beide kapot....
Gelukkig zijn er een aantal die het wel kunnen.
kunnen een aantal mensen die wel fatsoenlijk kunnen reviven geen training op zetten en het aan de andere assaults leren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
[...]

Ghehe dat probleem heb ik inderdaad ook meegemaakt.. Ik een teammate waarmee ik op mumble zat reviven, hij insta dood.. ik en hij allebei zo van wtf was niemand in de buurt..
Zie ik dat ie in een vuurtje lag XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

[...]

Speel nooit Rush, maar voor het geval dat, weet ik dat ook weer ;) Die afstand wil nog wel eens handig zijn bij muurtjes, zodat je niet in de vuurlinie staat. Dit gebruiken sommige mensen echter vaak op het verkeerde moment en je wordt dan 3 keer gerevived door iemand als je midden in een crossfire ligt en hij rustig achter een muurtje staat...
Dracyn schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:36:
[...]

Wordt er een poging gedaan om je te reviven, jij wordt gerevived, enemy schiet jou en de medic beide kapot....
kunnen een aantal mensen die wel fatsoenlijk kunnen reviven geen training op zetten en het aan de andere assaults leren?
Hopen dat er wat populaire channels wat tutorials voor dit soort dingen opzetten, zoals LevelCap. Merk wel dat er steeds minder samen gewerkt wordt vanaf Bad Company 2. Misschien dat dit te maken heeft met de overstap van CoD mensen naar BF? Is maar een ideetje, maar het lijkt wel zo.

[ Voor 29% gewijzigd door MisterChaoSs op 13-11-2013 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nibortreab schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:37:
[...]

Speel nooit Rush, maar voor het geval dat, weet ik dat ook weer ;) Die afstand wil nog wel eens handig zijn bij muurtjes, zodat je niet in de vuurlinie staat. Dit gebruiken sommige mensen echter vaak op het verkeerde moment en je wordt dan 3 keer gerevived door iemand als je midden in een crossfire ligt en hij rustig achter een muurtje staat...
dit kan niet meer, als je net gerevived bent, en je gaat dood kan je niet meer opnieuw worden gerevived :)
thank god dat ze dat gefixed hebben.
Mijn manier is altijd op veilige momenten quick insta revive en medpack ernaast, in hotzone langer opladen zodat die andere een kans heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dracyn schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:36:
Dat is natuurlijk ook niet altijd de schuld van de reviver. Het reviven kost nu eenmaal even tijd en dan kan er altijd iemand je besluipen voor een double kill of net om het hoekje komen. De omgeving veilig stellen kost zoveel tijd dat een revive niet meer mogelijk is. Voor de gene die gerevived zou worden gaat er niks verloren behalve wat tijd dus enkel de reviver zelf schiet er bij in.
nibortreab schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:37:
Je kan niet drie keer achter elkaar gerevived worden op een dergelijke wijze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

SouLLeSSportal schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:40:
[...]

dit kan niet meer, als je net gerevived bent, en je gaat dood kan je niet meer opnieuw worden gerevived :)
thank god dat ze dat gefixed hebben.
Mijn manier is altijd op veilige momenten quick insta revive en medpack ernaast, in hotzone langer opladen zodat die andere een kans heeft.
En hier weer, mijn gebrek aan ervaring met reviven :+ Ik herinner me inderdaad dat ik dat voor de launch ergens las/hoorde, wel een goede fix inderdaad. Werd in bijvoorbeeld Bazar helemaal gek, constant revive, dood, revive, dood etc. Sommige gasten dachten dat het daadwerkelijk hielp, anderen ging het puur om de punten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Tsurany schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:40:
[...]

Dat is natuurlijk ook niet altijd de schuld van de reviver. Het reviven kost nu eenmaal even tijd en dan kan er altijd iemand je besluipen voor een double kill of net om het hoekje komen. De omgeving veilig stellen kost zoveel tijd dat een revive niet meer mogelijk is. Voor de gene die gerevived zou worden gaat er niks verloren behalve wat tijd dus enkel de reviver zelf schiet er bij in.
snap ik maar als er een tank bijna letterlijk op je lichaam staat, assault komt aanlopen en gaat je blij staan te reviven is dat toch echt iets anders hoor...
en dat is niet 1 keer maar minstes 30 keer gebeurd bij mij al....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dracyn schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:43:
[...]

snap ik maar als er een tank bijna letterlijk op je lichaam staat, assault komt aanlopen en gaat je blij staan te reviven is dat toch echt iets anders hoor...
en dat is niet 1 keer maar minstes 30 keer gebeurd bij mij al....
retard revives of rambo revives houd je altijd, men wil altijd punten, zelfs ten koste van jou score :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-10 17:09
ze moeten gewoon optie maken dat je niet ge-revived kan worden als je dat niet wil probleem opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
MrHarry schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:47:
ze moeten gewoon optie maken dat je niet ge-revived kan worden als je dat niet wil probleem opgelost :)
Dat kan toch...? je moet toch accepten om te worden ge-revived?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

SouLLeSSportal schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:45:
[...]

retard revives of rambo revives houd je altijd, men wil altijd punten, zelfs ten koste van jou score :)
Voordeel, maar ook meteen nadeel dat ze de punten voor een revive omlaag geschroefd hebben.
Voordeel: Rambo/Retard Revives komen minder voor, want je krijgt toch niet al te veel punten
Nadeel: Mensen zijn minder geneigd te reviven of überhaupt een defib in de kit te hebben en kiezen liever een andere gadget.

In teamplay blijft het veel waard, maar inderdaad, die achterlijke revives die totaal geen nut hebben, willen nog wel eens irriteren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Vanaf de ene kant ja vanaf de andere nee, zou zowel voor als nadelen hebben.

Vindt trouwens wel dat er een cancel voor de auto deploy moet komen, druk er nog een keer op en je cancelt de auto deploy ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nibortreab schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:42:
En hier weer, mijn gebrek aan ervaring met reviven :+ Ik herinner me inderdaad dat ik dat voor de launch ergens las/hoorde, wel een goede fix inderdaad. Werd in bijvoorbeeld Bazar helemaal gek, constant revive, dood, revive, dood etc. Sommige gasten dachten dat het daadwerkelijk hielp, anderen ging het puur om de punten
Wellicht zelf eens als medic spelen dan? Want je klaagt nu over slechte revive tacktieken van medics (die niet voor kunnen komen, dus je verzint ze kennelijk :? ) terwijl je zelf nog geen revive hebt uitgevoerd.
SouLLeSSportal schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:45:
Het gaat niet ten koste van je score, enkel ten koste van je gametime. En ik revive regelmatig mensen bij tanks als ik zie dat ze support, recon of engineer zijn en ik een kans zie om ze lang genoeg in leven te houden zodat ze die tank schade aan kunnen richten. Dan weegt de eventuele extra wachttijd voor hem wel op tegen de kans de tank uit te schakelen. Enkel wanneer het volstrekt kansloos is doe ik het natuurlijk niet. Altijd kosten/baten/risico's afwegen.
Je kan een revive afwijzen...

Serieus, spelen mensen hier het spel wel of geven ze enkel commentaar zonder ook maar een seconde het spel gestart te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Of je vergeet dat je nog geen paddels heb vrijgespeeld en staat droog boven je squadmate :P
Had dat gister bij Tsu, had echt even een 8)7 momentje haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S.J_84 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:49:
Of je vergeet dat je nog geen paddels heb vrijgespeeld en staat droog boven je squadmate :P
Had dat gister bij Tsu, had echt even een 8)7 momentje haha.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Tsurany schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:48:

Serieus, spelen mensen hier het spel wel of geven ze enkel commentaar zonder ook maar een seconde het spel gestart te hebben?
Theoretisch gezien is het niet een revive afwijzen maar suicide, je leeft weer en kan kiezen of je door wilt leven of suicide.
Ik wil in het menu al kunnen kiezen ja of nee, zodat de enemy mijn niet kan neerschieten tijdens de keuze als ik minden in een groep enemy's gerevived wordt, kost je team namelijk punten in dm als je dan instakilled wordt in de accept of decline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dracyn schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:51:
Theoretisch gezien is het niet een revive afwijzen maar suicide, je leeft weer en kan kiezen of je door wilt leven of suicide.
Ik wil in het menu al kunnen kiezen ja of nee, zodat de enemy mijn niet kan neerschieten tijdens de keuze als ik minden in een groep enemy's gerevived wordt, kost je team namelijk punten in dm als je dan instakilled wordt in de accept of decline.
Theoretisch gezien is het niks anders dan wat nullen en enen laten werken.

Wat maakt het uit dat de enemy je neer schiet? Dat kost je geen punten. De ticket ben je kwijt op het moment dat je dood gaat. Revive accepteren brengt weer een ticket terug en revive afwijzen of gedood worden tijdens het reviven zorgt er voor dat die ticket niet terug komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Wellicht zelf eens als medic spelen dan? Want je klaagt nu over slechte revive tacktieken van medics (die niet voor kunnen komen, dus je verzint ze kennelijk :? ) terwijl je zelf nog geen revive hebt uitgevoerd.

[...]

Het gaat niet ten koste van je score, enkel ten koste van je gametime. En ik revive regelmatig mensen bij tanks als ik zie dat ze support, recon of engineer zijn en ik een kans zie om ze lang genoeg in leven te houden zodat ze die tank schade aan kunnen richten. Dan weegt de eventuele extra wachttijd voor hem wel op tegen de kans de tank uit te schakelen. Enkel wanneer het volstrekt kansloos is doe ik het natuurlijk niet. Altijd kosten/baten/risico's afwegen.

[...]

of je maakt niet zomaar aannames gebaseerd op niets? Rambo/retard revives zijn lui die in blinde sprint in het midden van een gunfight rennen en reviven of volledig suppressed jou om het hoekje reviven puur voor de revive. Een overwogen revive is prima en werkt meestal ook wel.
Wat betreft de score, een goede revive levert mij een death minder op, een slechte een langere wachttijd EN minder speeltime omdat je niet kan deployen. Dus niet direct maar indirect zeker invloed op mijn score om maar niet van de irritatie te spreken over dergelijke stommiteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

[...]

Assault is niet mijn class, vind het niet echt leuk om te spelen. Speel het eigenlijk alleen in Operation Locker en die heb ik pas paar keer gespeeld.

Ik klaag inderdaad over slechte revives, omdat ik ze regelmatig voorbij zie komen. Niet alleen bij mijzelf, maar ook bij teammates. Daarnaast gaf ik ook al aan dat ik, door mijn gebrek aan kennis van reviven, er niet veel van afweet. De situaties zoals, tank voor je neus, midden in een crossfire of in een open veld met een sniper op 100 meter afstand gerevived worden verzin ik niet, die gebeuren regelmatig.

Oftewel, moet ik zelf de class spelen om te mogen klagen, nee dat hoeft niet. Het inzicht voor een goede revive heb ik wel, maar mijn interesses liggen meer bij het opblazen van dingen en neerschieten van mensen en daar gebruik ik niet de Assault class voor.
Tsurany schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:54:
[...]

Theoretisch gezien is het niks anders dan wat nullen en enen laten werken.

Wat maakt het uit dat de enemy je neer schiet? Dat kost je geen punten. De ticket ben je kwijt op het moment dat je dood gaat. Revive accepteren brengt weer een ticket terug en revive afwijzen of gedood worden tijdens het reviven zorgt er voor dat die ticket niet terug komt.
Het gaat niet iedereen om puur om de objective, sommige willen ook nog een redelijk K/D behouden of hebben andere belangen als ze spelen en hebben de tickets niet zoveel waarde als jij ze persoonlijk geeft. Dat is voor iedereen anders.

[ Voor 23% gewijzigd door MisterChaoSs op 13-11-2013 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:55:
of je maakt niet zomaar aannames gebaseerd op niets?
Ik maak geen aanname, ik reageer op het reviven bij tanks en jouw opmerking dat dit punten kost.
Wat betreft de score, een goede revive levert mij een death minder op, een slechte een langere wachttijd EN minder speeltime omdat je niet kan deployen. Dus niet direct maar indirect zeker invloed op mijn score om maar niet van de irritatie te spreken over dergelijke stommiteiten.
Een slechte revive wijs je gewoon af waardoor het je vrijwel niks extra's kost.
nibortreab schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:57:
Ik klaag inderdaad over slechte revives, omdat ik ze regelmatig voorbij zie komen. Niet alleen bij mijzelf, maar ook bij teammates. Daarnaast gaf ik ook al aan dat ik, door mijn gebrek aan kennis van reviven, er niet veel van afweet. De situaties zoals, tank voor je neus, midden in een crossfire of in een open veld met een sniper op 100 meter afstand gerevived worden verzin ik niet, die gebeuren regelmatig.
En dan wijs je de revive af. Kost je wellicht een seconde of twee extra, niet echt een probleem lijkt me. Het is pas vervelend als je zelf de keuze maakt de revive te accepteren. Ik accepteer hem altijd als ik denk dat er een kans is, anders wijs ik hem gewoon af. Zeker in een open veld maak je nog genoeg kans.
Oftewel, moet ik zelf de class spelen om te mogen klagen, nee dat hoeft niet. Het inzicht voor een goede revive heb ik wel, maar mijn interesses liggen meer bij het opblazen van dingen en neerschieten van mensen en daar gebruik ik niet de Assault class voor.
Nee dat hoeft niet. Maar je zou wel eens zelf kunnen gaan reviven ipv enkel klagen over anderen die niet goed reviven. Genoeg mensen klagen over het gebrek aan (goede) revives maar doen zelf geen moeite om eens te helpen door te zelf de schockpaddles te pakken. Engineers die klagen over het gebrek aan medics en medics die klagen over het gebrek aan engineers moeten eens wat vaker van class wisselen.
nibortreab schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:57:
Het gaat niet iedereen om puur om de objective, sommige willen ook nog een redelijk K/D behouden of hebben andere belangen als ze spelen en hebben de tickets niet zoveel waarde als jij ze persoonlijk geeft. Dat is voor iedereen anders.
K/D ratio wordt niet beïnvloed door reviven en daarna weer dood gaan. Bad Company 2 was het enige Battlefield spel waar reviven daadwerkelijk van invloed was op je K/D ratio aangezien je daar dubbele deaths kon krijgen.
En als je de revive niet wilt accepteer je hem niet. Dan heb je echt helemaal nergens last van.

[ Voor 67% gewijzigd door Tsurany op 13-11-2013 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaikelG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

MaikelG

^^

Lees al een tijdje mee, en zie een hoop kansloos gezeik om de sniper, een class die ik ook graag nog wel eens erbij wil pakken.
Snap niet dat mensen een spel waarin je oorlog naspeelt denken dat je een wezenlijk onderdeel van oorlog, dus ook snipers, maar even 'weg kunt denken'. :? Ga maar in real life in open veld een punt bezet houden in oorlogsgebied... dan krijg je net zo goed een sniper bullet in je ###.
Een sniper die op een voor zijn class normale afstand 1 of 2 vlaggen kan verdedigen is net zo nuttig als een assault of support die daar op de vlag tussen de bosjes ligt te wachten en één of 2 inkomende enemies neer-ragt met een LMG. Immers is het resultaat in beide gevallen dat die vlag uiteindelijk niet door enemy gecapped wordt.

Al genoeg mede-snipers hebben hier al vaak zat uitgelegd hoe een sniper _goed_ z'n werk kan doen en mee-helpen met team-overwinning, dus dat ga ik niet nog eens verder oplepelen.

Waardoor het hele foute imago komt is (imho) gewoon doordat er _teveel_ zijn soms, en zo'n driekwart ervan _niet_ snipert zoals het zou moeten. Als ik zie dat er >50% ligt te snipen en we kansloos aan het verliezen zijn, ga ik ècht niet ook nog eens snipen, dan pak ik engineer of assault en ga ook cappen, of lekker raggen met een tank.

Voor wie zich ergert aan een enemy team met veel snipers op een dak: die cappen toch geen vlaggen? Dan ga je ze zelf cappen en win je met gemak. En dan nog.. hoe eenvoudig is het niet om er _zelf_ wat aan te doen? Een campende sniper ff flanken en knifen, en een dakje leegmaken door met een squad assaults ff in een heli te springen en dakje leeg te vegen... hoe moeilijk is dat? Maar nee... de chat volgooien met een hoop gezeur, nee dat helpt.... |:(
Mortier, ook een prima optie? Tuurlijk, kan je een lame wapen noemen, maar _juist_ perfect om kamperende snipers of whatever er verder maar ligt te buikschuiven te grazen te nemen.

Bottom line: als je een bep. server/speelstijl niks vindt.. waar anders dan in BF heb je zoveel keuze in speel-modus/map/mapgrootte?

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
MaikelG schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:02:
Lees al een tijdje mee, en zie een hoop kansloos gezeik om de sniper, een class die ik ook graag nog wel eens erbij wil pakken.
Snap niet dat mensen een spel waarin je oorlog naspeelt denken dat je een wezenlijk onderdeel van oorlog, dus ook snipers, maar even 'weg kunt denken'. :? Ga maar in real life in open veld een punt bezet houden in oorlogsgebied... dan krijg je net zo goed een sniper bullet in je ###.
Een sniper die op een voor zijn class normale afstand 1 of 2 vlaggen kan verdedigen is net zo nuttig als een assault of support die daar op de vlag tussen de bosjes ligt te wachten en één of 2 inkomende enemies neer-ragt met een LMG. Immers is het resultaat in beide gevallen dat die vlag uiteindelijk niet door enemy gecapped wordt.

Al genoeg mede-snipers hebben hier al vaak zat uitgelegd hoe een sniper _goed_ z'n werk kan doen en mee-helpen met team-overwinning, dus dat ga ik niet nog eens verder oplepelen.

Waardoor het hele foute imago komt is (imho) gewoon doordat er _teveel_ zijn soms, en zo'n driekwart ervan _niet_ snipert zoals het zou moeten. Als ik zie dat er >50% ligt te snipen en we kansloos aan het verliezen zijn, ga ik ècht niet ook nog eens snipen, dan pak ik engineer of assault en ga ook cappen, of lekker raggen met een tank.

Voor wie zich ergert aan een enemy team met veel snipers op een dak: die cappen toch geen vlaggen? Dan ga je ze zelf cappen en win je met gemak. En dan nog.. hoe eenvoudig is het niet om er _zelf_ wat aan te doen? Een campende sniper ff flanken en knifen, en een dakje leegmaken door met een squad assaults ff in een heli te springen en dakje leeg te vegen... hoe moeilijk is dat? Maar nee... de chat volgooien met een hoop gezeur, nee dat helpt.... |:(
Mortier, ook een prima optie? Tuurlijk, kan je een lame wapen noemen, maar _juist_ perfect om kamperende snipers of whatever er verder maar ligt te buikschuiven te grazen te nemen.

Bottom line: als je een bep. server/speelstijl niks vindt.. waar anders dan in BF heb je zoveel keuze in speel-modus/map/mapgrootte?
_/-\o_ held, cant agree more.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Hoe laat gaan die servers nou offline? 1AM PST- 9AM UTC

http://www.worldtimebuddy...date=2013-11-13&sln=10-13

Als ik daar kijk had hij al offline moeten zijn toch?

[ Voor 26% gewijzigd door ralph0603 op 13-11-2013 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
ralph0603 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:05:
Hoe laat gaan die servers nou offline? 1AM PST- 9AM UTC

http://www.worldtimebuddy.com/pst-to-gmt-converter

Als ik daar kijk had hij al offline moeten zijn toch?
"Had" "zou" "eigenlijk" die woorden zeggen genoeg bij dice op het moment.... Er had geen netcode bug in moeten zitten, eigenlijk hoort de game stabiel te zijn, en er zouden geen stats verloren moeten gaan als de game normaal functioneert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:58:
[...]

Ik maak geen aanname, ik reageer op het reviven bij tanks en jouw opmerking dat dit punten kost.

[...]

Een slechte revive wijs je gewoon af waardoor het je vrijwel niks extra's kost.

[...]

En dan wijs je de revive af. Kost je wellicht een seconde of twee extra, niet echt een probleem lijkt me. Het is pas vervelend als je zelf de keuze maakt de revive te accepteren. Ik accepteer hem altijd als ik denk dat er een kans is, anders wijs ik hem gewoon af. Zeker in een open veld maak je nog genoeg kans.

[...]

Nee dat hoeft niet. Maar je zou wel eens zelf kunnen gaan reviven ipv enkel klagen over anderen die niet goed reviven. Genoeg mensen klagen over het gebrek aan (goede) revives maar doen zelf geen moeite om eens te helpen door te zelf de schockpaddles te pakken. Engineers die klagen over het gebrek aan medics en medics die klagen over het gebrek aan engineers moeten eens wat vaker van class wisselen.

[...]

K/D ratio wordt niet beïnvloed door reviven en daarna weer dood gaan. Bad Company 2 was het enige Battlefield spel waar reviven daadwerkelijk van invloed was op je K/D ratio aangezien je daar dubbele deaths kon krijgen.
En als je de revive niet wilt accepteer je hem niet. Dan heb je echt helemaal nergens last van.
99% van de tijd is het al voorbij voordat je uit het zwarte scherm bent en dus niet eens kan reageren, dan moet je dus weer langer wachten, wat echt wel langer is dan 2 sec. de momenten dat ik kan kiezen of ik accepteer of niet zijn op 1 hand te tellen.

Pagina: 1 ... 38 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.