Verwijderd

Redje schreef op donderdag 14 november 2013 @ 21:19:
Ik heb geen last van die blur bug maar ik had dit alvast in mijn user.cfg gegooid:

WorldRender.MotionBlurFixedShutterTime 0
WorldRender.MotionBlurForceOn 0
WorldRender.MotionBlurMax 0
WorldRender.MotionBlurMaxSampleCount 0
WorldRender.MotionBlurQuality 0

De file moet in de BF4 map naast de exe.
Fixed dit dat gekke glitch (dat hetzelfde uitziet als in de loading screen) gedoe tijdens het spelen?

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Waarom denken jullie dat het een glitch is? Ik denk eerder dat het een commander is die een EMP dropped en als je in de radius zit daarvan, dat je dat effect krijgt.

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10 22:17
rickyy schreef op donderdag 14 november 2013 @ 22:56:
Heb sinds R10 server patch en client patch alleen nog maar crashes meegemaakt. 1 potje obliteration kunnen afronden.

Op reddit zijn mensen al behoorlijk onrustig aan het worden. Wanneer beginnen we eens een riot? Sommige mensen hebben 120 dollar aan deze garbage betaald, en dan krijg je dit gedrocht voorgeschoteld.

Ik snap alleen niet waarom dit niet groots op het nieuws komt... Het SimCity drama werd op allerlei media groot gemaakt en de hele wereld wist ervan af. Het lijkt wel alsof EA het nu stil wil houden want ik heb nog bijna geen nieuwsberichten over dit Battlefield drama gezien.

*ik geef geld, jij houdt mond* anyone?
De server owners zijn zich al aan het verzamelen, vanmiddag hebben ze een meeting gehad met vincentok
de community manager van dice, ze hebben hun ongenoegen geuit over de server admin opties.

Voor server owners, dit is de website waar je lid kunt worden: http://gamingcommunitynetwork.com/

Verwijderd

vinom schreef op donderdag 14 november 2013 @ 23:02:
Waarom denken jullie dat het een glitch is? Ik denk eerder dat het een commander is die een EMP dropped en als je in de radius zit daarvan, dat je dat effect krijgt.
Omdat ik het pas sinds vandaag zie.

• Jovas
  • Laatst online: 13:49
Ik denk eerlijk gezegd dat DICE en EA dit keer de sjaak zijn, hier gaan ze never nooit mee wegkomen..

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04:38
Jovas schreef op donderdag 14 november 2013 @ 23:11:
Ik denk eerlijk gezegd dat DICE en EA dit keer de sjaak zijn, hier gaan ze never nooit mee wegkomen..
Ojah ik voel wat battle packs aan komen en double xp weekenden 8)7
Of hoogstens een gratis DLC met rommel als embleempjes en dergelijke. Thats all...

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2013 @ 22:56:
[...]

Fixed dit dat gekke glitch (dat hetzelfde uitziet als in de loading screen) gedoe tijdens het spelen?
Dit kwam ik tegen als oplossing.
Ik heb het nu zo draaien en 0x deze blur gezien.
Je kan het allicht proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
lol, 26-2 op BuG server met die 6 raketten vrachtwagen (edit: Mobile Artillery - M142) op hainan resort :d
Toen ik binnenkwam ging het nog gelijk op en uiteindelijk met 432-0 gewonnen :+ (boten, tanks & infantry flank attacks allemaal te niet gedaan & random team ging lekker voor de win :D)

http://battlelog.battlefi...08116613226112/271891966/
Ze begonnen me al serieus ambetant te vinden, maar I don't care >:)
If it's in the game, use it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:43
SmokingCrop schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 00:04:
lol, 26-2 op BuG server met die 6 raketten vrachtwagen (edit: Mobile Artillery - M142) op hainan resort :d
Toen ik binnenkwam ging het nog gelijk op en uiteindelijk met 432-0 gewonnen :+ (boten, tanks & infantry flank attacks allemaal te niet gedaan & random team ging lekker voor de win :D)

Dat ding was in bf3 (voor mij) echt zo scheef als een oude onderbroek. In 4 is het echter prijs schieten :), je kunt heel effectief armor en infanterie uitschakelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Electromonkey op 15-11-2013 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:41

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

die flitsen is denk geen glitch ofzo. want het is niet altijd.
heb het zelf wel opgemerkt maar denk dat het is wat hier boven gezegd wordt..

iets van een emp of soort supression fire achtig iets. het is in ieder geval niet constant.

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SmokingCrop schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 00:04:

_O- _O-
Wat een noob team :+
1 x gekilled worden = C4 /m2 slam in je face })

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op donderdag 14 november 2013 @ 23:06:
[...]

De server owners zijn zich al aan het verzamelen, vanmiddag hebben ze een meeting gehad met vincentok
de community manager van dice, ze hebben hun ongenoegen geuit over de server admin opties.

Voor server owners, dit is de website waar je lid kunt worden: http://gamingcommunitynetwork.com/
Server admin opties zijn denk ik op het moment wel een van de minste zorgen. :X

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-10 21:36

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Die blur kan best een bug zijn met de nieuwe feature van de commander. Je kan nou proxy doen dan blurred het scherm van de commander misschien dat ie de rest ook mee trekt. Je schakelt ermee de andere commander voor 15sec uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
beuker19 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 00:41:
[...]

_O- _O-
Wat een noob team :+
1 x gekilled worden = C4 /m2 slam in je face })
I know right? lol
Ik was wel hele tijd taktisch aan het verplaatsen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Typisch iets wat je veel te vaak ziet... Een of ander owned de hele pot in zijn eentje vanuit een voertuig en niemand die er wat probeert aan te doen.

En als je zelf er op af gaat, wordt je voor je donder geschoten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-10 19:29

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

net ook 2 potjes gedaan op zelfde server met map lock down en raar is dat een team elken keer zo traag was wij hadden 2 vlagen zij nog maar een wij gaan voor c en dan pas hebben zij 2de vlag en op einde hebben wij 2x dik gewonnen was saai maar toch Xp

licht dit nu aan dat mijn team veel spelers zijn met SSD in hun pc of zo ?

[ Voor 5% gewijzigd door Motaro op 15-11-2013 02:19 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over SSD's gesproken, BF3 staat daarop en bij elk nieuw level was ik altijd de eerste en kon ik lekker kiezen welk voertuig ik wou. Zelfs bij de Beta van BF4 was ik de eerste. Maar bij het officiële spel join ik altijd iets later en zo zijn dus alle voertuigen bezet m.a.w. ons team zal waarschijnlijk verliezen omdat ik niet de nodige grond kan winnen 8) :9 .

De vraag is nu hoe komt dit? Is er iemand die mij een tip kan geven zodat BF4 sneller start? Natuurlijk heeft de server waar ik op zit een lage ping dus daar kan het niet aan liggen. Voor de rest heb ik een 2600k 4.2, Samsung 830 256GB op AHCI, SATA III, AMD 7870 OC op 1130mhz en 8GB 1600mhz ram latten. Normaal zijn de latjes geklokt op 2133 mhz maar gezien ik een lange levensduur wil van de onderdelen toch maar weer default gezet. Zou het daar aan kunnen liggen?

OT:
Had er al meteen schijt in om het spel te starten na al die negatieve berichten na de patch, maar bij mij werkt het eerlijk gezegd vlotter dan ooit. Shangai toren crasht niet meer, geen vervelende fps drops en bij het laden van andere levels geen crashes! Maar ik heb nu nog maar tijd sinds de patch, misschien dat er andere bugs voor zullen komen.. Wel jammer dat de reload tijd voor de tv missle op de boten langer is geworden :(

Ik gebruik deze config in Win 7 x64 en enkele standaard waarden zijn aangepast, misschien handig voor iemand..

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
GameTime.MaxVariableFps 200.000000
PerfOverlay.DrawFps 1
PerfOverlay.DrawGraph 0
PerfOverlay.Enable 1
Render.DrawScreenInfo 0
RenderDevice.Dx11Dot1Enable 0
RenderDevice.Dx11Dot1RuntimeEnable 0
RenderDevice.Dx11Enable 1
RenderDevice.TripleBufferingEnable 1
Screenshot.Format jpg
UI.DrawEnable 1
WorldRender.DxDeferredCsPathEnable 1
WorldRender.SpotLightShadowmapResolution 1024

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2013 05:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 18:37

Mystikal

It never hurts to help!

Voor de L85, moet je al die acties in 1 pot doen? Of mag je er meerdere potten over spelen?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Voor alle nieuwe wapens en gadgets moet je ze in 1 ronde halen ja.

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donnie schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 07:30:
Voor alle nieuwe wapens en gadgets moet je ze in 1 ronde halen ja.
Nou niet helemaal. Ik had de drie kills voor de L85A2 (Defib, Pistol, M320) in een enkele ronde gehaald en dat stond ook keurig vermeld aan het einde van de ronde. Vervolgens de drie ribbons in een andere ronde gehaald en aan het einde van die ronde had ik opeens de Defib en Pistol kills verloren terwijl die van de M320 er nog stonden. Een tijdje later enkel de defib en pistol kill gehaald en voila, wapen unlocked.

Het is volgens mij de bedoeling dat je het in een enkele ronde doet maar het systeem is vrij buggy momenteel.

Grappig detail, had eerst met iemand afgesproken om de defib kills te halen maar die bleven dus niet onthouden. Daarna in een willekeurige ronde Movimento zien snipen en hem snel te grazen genomen zonder dat hij het door had :D

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
De volledige patch notes zijn er inmiddels: http://battlelog.battlefi...view/2955064768140451111/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:26
Het is ironisch dat een hoop van de crashfixes eigenlijk niets gefixed hebben. Er staan er toch wat in de lijst die nog steeds voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:42

Phntm

Tlingelingeling

Flying schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:12:
[...]

Het is ironisch dat een hoop van de crashfixes eigenlijk niets gefixed hebben. Er staan er toch wat in de lijst die nog steeds voorkomen.
Ik heb het spel nog niet mogen uitproberen. Het gaat mij meer erom dat de Netcode het nu een stuk beter doet dan voorheen. Ik werd altijd gek als ik opeens achter muren dood ging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-10 19:45
Fonta schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 01:56:
Typisch iets wat je veel te vaak ziet... Een of ander owned de hele pot in zijn eentje vanuit een voertuig en niemand die er wat probeert aan te doen.

En als je zelf er op af gaat, wordt je voor je donder geschoten...
Als je een commander hebt is dat geen probleem.
Met zo'n High Value Target op je hoofd is het prijsschieten voor alles met een raket.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Las gisteren dat sommige elkaar helpen bij het behalen van assignments. Beetje lullige manier van spelen, ook de grote jongens onder ons zijn er niet vies van.

In te trant van; 'nu defib ik jou en jij straks mij en als je even wacht dan schiet ik met mijn pistooltje een kogel in je bibs, enne ga je ook n trakteren op een 40mm granaat, dus niet schrikken. _O- _O- Voor mij een vorm van cheaten maar ieder zijn ding.

Kreeg gisteren een quote terug dat je het je teamleden niet aan kon doen en dat deze manier om een assignments te voltooien minder invloed heeft op het teamgebeuren. Tis toch om je rot te lachen want er is ook nog zoiets als TDM.

Gewoon een server joinen met een hoog aantal tickets en gaan met die banaan. Natuurlijk kost het behalen van de defib je een aantal levens maar so what. Toch veel leuker om te doen dan samen met je maten de kluit belazeren. De mtar 21 en de L85A2 zijn nu vrij gespeeld op een manier zoals dice het bedoelt.

Wat betreft het aantal crashes, lees ik steeds meer positieve reacties, dus er is echt wel iets aan gedaan. Gisteren tot laat gespeeld en geen enkele crash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

TecTo schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:27:
Las het gisteren al dat sommige elkaar helpen bij het behalen van assignments. Beetje lullige manier van spelen, ook de grote jongens onder ons zijn er niet vies van.

In te trant van; 'nu defib ik jou en jij straks mij en als je even wacht dan schiet ik met mijn pistooltje een kogel in je bibs, enne ga je ook n trakteren op een 40mm granaat, dus niet schrikken. _O- _O- Voor mij een vorm van cheaten maar ieder zijn ding.

Kreeg gisteren een quote terug dat je het je teamleden niet aan kon doen en dat deze manier om een assignments te voltooien minder invloed heeft op het teamgebeuren. Tis toch om je rot te lachen want er is ook nog zoiets van TDM.
Dat noemen we statpadden. :P
Gewoon een server joinen met een hoog aantal tickets en gaan met die banaan. Natuurlijk kost het behalen van de defib je een aantal levens maar so what. Toch veel leuker om te doen dan samen met je maten de kluit belazeren. De mtar 21 en de L85A2 zijn nu vrij gespeeld op een manier zoals dice het bedoelt.

Wat betreft het aantal crashes, lees ik steeds meer positieve reacties, dus er is echt wel iets aan gedaan. Gisteren tot laat gespeeld en geen enkele crash.
Ik hoop maar dat die mensen de waarheid spreken en dat ik dat ook heb. Af en toe crasht iedereen in een server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Statpadden? dat is nieuw voor me, leg eens uit. Doet me vermoeden dat je je skills aan het oppoetsen bent zonder dat je er al teveel moeite voor moet doen. :S

[ Voor 57% gewijzigd door TecTo op 15-11-2013 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
Las gisteren dat sommige elkaar helpen bij het behalen van assignments. Beetje lullige manier van spelen, ook de grote jongens onder ons zijn er niet vies van.
Maar als je met een sniper gezien wordt, dan ben je niet meer veilig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHill
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 14:57
TecTo schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:31:
Statpadden? dat is nieuw voor me, leg een uit.
Vroeger in BF2 had je nog niet het accepteren of weigeren van een revive. Dan kon het voorkomen dat er een teamgenoot en een vijand aan kwam waarbij de vijand je killde met een knife, en je 'teammaat' je weer tot leven wekte met de defib. En dat ging zo de hele tijd door zodat ze heel veel punten scoorde. Je kon er alleen aan ontkomen door het spel af te sluiten of als iemand anders een van beide dood schoot.

BF1: Karnovski_NL | Canon 50D - Canon 17-55 2.8 - Canon 70-200 F4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch veel leuker om te doen dan samen met je maten de kluit belazeren. De mtar 21 en de L85A2 zijn nu vrij gespeeld op een manier zoals dice het bedoelt.
Lol, nou succes met je e-penis. :) Als je het echt wil doen zoals DICE het bedoelt, dan moet je ze helemaal niet vrijspelen en al helemaal niet gebruiken, want het is echt niet de bedoeling geweest dat ze al te unlocken zijn. Laat DICE eerst maar eens de game op orde krijgen.

Die assignments kunnen me echt de reet roesten. Ik weet niet hoe bekend je bent met die 'geweldige' assignments uit BF3 maar na de EOD bot kill, de 10 vehicles met repair torch etc. etc. heeft DICE wat dat betreft al hun kruit al lang verschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:26
Phntm schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:19:
[...]

Ik heb het spel nog niet mogen uitproberen. Het gaat mij meer erom dat de Netcode het nu een stuk beter doet dan voorheen. Ik werd altijd gek als ik opeens achter muren dood ging...
Dat is niet veranderd met de patch. Gisteren glorieus mogen sterven nadat ik van achter een muur werd neergeknald door de sniper.

Autobalancing is ook zo'n leuke bug. Zat in een boot met twee anderen, twee van de drie werden door de server gekilled om naar het andere team te schoppen waarop de boot doodleuk explodeerde. De derde persoon die niet werd geswitched was hierdoor ook dood.

Zullen we dan maar niet beginnen over Paracel Storm? Bij punt B staan er twee gebouwen rechts en één links. Alle muren van de gebouwen kunnen kapot, maar je moet nog steeds rennen zoals ze er staan. Over dat kleine stukje muur kun je niet springen, oh nee.

Destruction is leuk en zeer goed geïmplementeerd. "KILLED IN ACTION" door een instortend gebouw. Laten we het niet hebben of het feit dat je doodgaat 5 seconden voordat het gebouw instort. Je kunt dan na je dood rustig genieten van de rondvliegende brokstukken.

Na alle fixes voor de crashes (mapswitch, directx, "something went wrong", "could not find server") kunnen ze misschien de focus leggen op balancing. Die boten mogen enkele noten lager zingen. Een maximum van 14 damage per rocket uit de MBT LAW op een boot. Je krijgt vier rockets en er zitten drie passagiers in de boot. Eén is engineer die de boot constant repaired en de andere twee schieten op je. Bomen? Muur? Struiken? Een heuveltje? Ze schieten het wel kapot en anders sterf je door de netcode toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:38:
[...]

Lol, nou succes met je e-penis. :) Als je het echt wil doen zoals DICE het bedoelt, dan moet je ze helemaal niet vrijspelen en al helemaal niet gebruiken, want het is echt niet de bedoeling geweest dat ze al te unlocken zijn. Laat DICE eerst maar eens de game op orde krijgen.

Die assignments kunnen me echt de reet roesten. Ik weet niet hoe bekend je bent met die 'geweldige' assignments uit BF3 maar na de EOD bot kill, de 10 vehicles met repair torch etc. etc. heeft DICE wat dat betreft al hun kruit al lang verschoten.
Zaken uit z'n verband rukken of er een draai aan geven is blijkbaar meer regel dan uitzondering van je.

Er is een groot verschil of iets wat voortijdig verschijnt je het op de juiste manier speelt dan of met behulp van. Wil je het met je vriendjes doen oke, dat staat ook geschreven. Lees dan toch eens goed wat er staat.

Boeit me niet als dice het foutje weer ongedaan maakt en je de assignments weer moet doen. Daar gaat het niet over om het voor jou nog een keer duidelijk te maken.

In een eerdere bericht quote je dat ik op basis van.... conclusies trek. Mag ik concluderen dat je zonder wetenschap van... concludeert dat ik de wapens gebruik ;w

Ga je ook niet meer quoten want lijkt me zinloos en tijdverspilling. Veel succes het spelen van bf4.

[ Voor 4% gewijzigd door TecTo op 15-11-2013 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een goedbedoeld advies: gebruik ze als je bevallen en geniet er van zolang het nog kan. De geschiedenis leert dat wapens die bij een DLC direct de banhammer om de oren krijgen en pas 4 DLC's later weer enigszins bruikbaar worden.

Ow, een laat die kinderachtige emoticons maar achterwege hoor, daar maak je je post niet bepaald sterker mee.
Ga je ook niet meer quoten want lijkt me zinloos en tijdverspilling. Veel succes het spelen van bf4.
Merci!

[ Voor 12% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 15-11-2013 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:06

Pykow

Angelo OTR

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:57:
[...]

Een goedbedoeld advies: gebruik ze als je bevallen en geniet er van zolang het nog kan. De geschiedenis leert dat wapens die bij een DLC direct de banhammer om de oren krijgen en pas 4 DLC's later weer enigszins bruikbaar worden.

Ow, een laat die kinderachtige emoticons maar achterwege hoor, daar maak je je post niet bepaald sterker mee.

[...]

Merci!
uhm in BF3 kregen wij ook al unlocks op de PC, toen Close Quarters DLC uitkwam op de PS3 en deze wapens zijn we nooit kwijt geraakt, dus ik verwacht nu precies hetzelfde als met BF3.
Ze hebben nog nooit wapens weggehaald, want dat systeem is zo ingewikkeld, dat ze echt heel veel stats moeten resetten voordat het wapen uiteindelijk uit je systeem is.

DiCE weet dat dit niet de bedoeling is geweest, maar waarschijnlijk net als in BF3, laten ze zoals het is.

Het zijn de oude wapens van BF3, die dus beschikbaar komen met de Xbox One DLC Assault, waar ook de oude maps als Metro, Caspian border en nog 2 maps. Wij krijgen deze DLC volgens mij pas over 3 maanden. eerst krijgen we de china DLC.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Is de patch al uitgerolled? Hij heeft gisteren niks geupdate toen ik gisteravond ging spelen :?

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

ArcticWolf schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:06:
[...]

Is de patch al uitgerolled? Hij heeft gisteren niks geupdate toen ik gisteravond ging spelen :?
Als je je pc aan hebt laten staan met origin, dan heb je de patch al gehad, dit gebeurd automatisch en hoef je nooit automatisch te starten (kleine voordeel van origin in vergelijking met steam, maar die heeft ook meer games)

Gisterenavond rond 9 uur had ik in ieder geval een update van battlelog en client update.
Netcode is nog steeds hetzelfde en er zijn nog steeds veel mensen die crashen.
ik weet niet of de soundglitch opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Dat autobalancing mag wel wat beter ja...
Als ik me niet vergis verplaatste BF3 alleen spelers op het moment dat ze dood waren.

Gisteren zat ik in een volle BuG server. Spawn aan het begin van de ronde in een AA. Sta niet veel later 6-0. Ontploft mn AA spontaan. Ben ik blijkbaar gebalanced naar het andere team omdat ik de laatste speler was die joinde.

In het andere team kan ik meteen in een APC spawnen, en niet veel later sta ik 11-0. En toen ontplofte ik weer omdat ik nog steeds de nieuwste speler was en weer terug naar team 1 werd gebalanced....

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:04:
[...]

uhm in BF3 kregen wij ook al unlocks op de PC, toen Close Quarters DLC uitkwam op de PS3 en deze wapens zijn we nooit kwijt geraakt, dus ik verwacht nu precies hetzelfde als met BF3.
Ze hebben nog nooit wapens weggehaald, want dat systeem is zo ingewikkeld, dat ze echt heel veel stats moeten resetten voordat het wapen uiteindelijk uit je systeem is.

DiCE weet dat dit niet de bedoeling is geweest, maar waarschijnlijk net als in BF3, laten ze zoals het is.

Het zijn de oude wapens van BF3, die dus beschikbaar komen met de Xbox One DLC Assault, waar ook de oude maps als Metro, Caspian border en nog 2 maps. Wij krijgen deze DLC volgens mij pas over 3 maanden. eerst krijgen we de china DLC.
Het verschil is dat met BF3 de DLC al uit was voor PS3 premium, maar de wapens en assignments werden inderdaad universeel tegelijkertijd uitgerold. Nu is China Rising nog niet gelanceerd op een platform.

Als het goed is, zijn dit de 5 wapens die met China Rising mee hadden moeten komen. Voor Second Assault worden onder andere de F2000, de M60 en de M16A3 verwacht op basis van killfeeds in korte filmpjes en streams maar die staan nog niet vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Pykow schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:08:
[...]

Als je je pc aan hebt laten staan met origin, dan heb je de patch al gehad, dit gebeurd automatisch en hoef je nooit automatisch te starten (kleine voordeel van origin in vergelijking met steam, maar die heeft ook meer games)

Gisterenavond rond 9 uur had ik in ieder geval een update van battlelog en client update.
Netcode is nog steeds hetzelfde en er zijn nog steeds veel mensen die crashen.
ik weet niet of de soundglitch opgelost is.
Dan heb ik er dus geen hol van gemerkt (en dus ook niet dat het beter was) :X evenveel crashes als normaal gesproken }:O

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jij hebt liever dat ik misschien wel meerdere rondes spendeer aan dit soort ongein en daardoor mijn team telkens in de steek laat puur omdat DICE zoiets raars bedacht heeft? Ik vind dit van die sneue achievements die ik liever op deze manier snel unlock dan dat ik daadwerkelijk tijd moet spenderen aan het opjagen van mensen met defibs. Dit soort achievements verneuken teamplay en zorgen er voor dat mensen allerlei nutteloze zaken najagen die niks met het spel zelf te maken hebben.
Zelfde met die afstandheadshots, het stikte van de snipers die voor geen meter konden mikken maar die wel die unlocks wilden. Of iedereen die met z'n EOD bot rondreed om mensen te overrijden terwijl ze het maar niet voor elkaar kregen? Liever dat ze het even met een maatje regelen dan dat ze rondes lang met allerlei onzin bezig zijn.
Kreeg gisteren een quote terug dat je het je teamleden niet aan kon doen en dat deze manier om een assignments te voltooien minder invloed heeft op het teamgebeuren. Tis toch om je rot te lachen want er is ook nog zoiets als TDM.

En op TDM doe je het je teamleden niet aan? Dat is toch ook een spelvorm waarbij een team nog steeds wilt winnen? Op TDM speel ik net zo serieus omdat ik daar alsnog graag wil winnen door een zo hoog mogelijke K/D neer te zetten.

Daarnaast, voel jij je echt beter door die wapens op deze manier vrij te spelen? Ik niet. Het resultaat is voor mij het enige wat telt. Ik heb deze wapens dankzij een bug van DICE wel vrijgespeeld op de manier die DICE bedoelt heeft (namelijk in een normale pot zonder afspraken de laatste defib kill gehaald) maar ik voel me er echt niet beter door.

Als het voor jou heel belangrijk is om je beter te voelen dan "de grote jongens" dan moet je vooral op deze manier je wapens blijven unlocken. Maar val anderen dan niet lastig met je neerbuigende opmerkingen omdat zij een andere filosofie hebben en niet jouw zelfverzonnen regels volgen.

[ Voor 5% gewijzigd door Tsurany op 15-11-2013 10:15 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

De defib kill is nog niet zo probleem, deze kan je vrijsnel maken.
Gisteren zat er een gastje in een hoekje te campen en ik sprong om hem heen en op dat moment, BAM defib kill. EOD bot kills etc die we in BF3 kennen, zijn inderdaad vervelend en hebben niks met teamplay te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Pykow schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:20:
Gisteren zat er een gastje in een hoekje te campen en ik sprong om hem heen en op dat moment, BAM defib kill. EOD bot kills etc die we in BF3 kennen, zijn inderdaad vervelend en hebben niks met teamplay te maken.
Ik had er gisteren ook een, wilde iemand waarmee ik samen aan het spelen was reviven, springt er opeens een enemy voor me op het moment dat ik het m wil reviven xD
1st defib kill is een feit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-10 14:00
Bullshit achievements legit moeten halen :') moet niet gekker worden.
Echt lekker belangrijk hoe je die haalt. En er dan nog over gaan discussiëren ook.
Defib kills zijn gewoon geinig als de kans zich voordoet.
Uberhaupt achievements.... ik wil gewoon knallen, nadeel is dat je achievements moet halen om wapens te unlocken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Laatst online: 22-09 10:00

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Vandread schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:34:
Bullshit achievements legit moeten halen :') moet niet gekker worden.
Echt lekker belangrijk hoe je die haalt. En er dan nog over gaan discussiëren ook.
Defib kills zijn gewoon geinig als de kans zich voordoet.
Uberhaupt achievements.... ik wil gewoon knallen, nadeel is dat je achievements moet halen om wapens te unlocken...
Precies dat dus. Beetje lol hebben als je gamed kan geen kwaad. Roadkills en defibkills blijf ik altijd om lachen en mocht de situatie zich voor doen dan probeer ik het, ieder z'n ding.

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:20:
Wel als je de EOD bot gebruik zoals je hem moet gebruiken door gewoon een tank uit elkaar te schroeven.
Maar mensen hebben tegenwoordig het geduld niet meer denk ik en willen alles direct.
Zoals de Defib kill eigenlijk makkelijk te maken is zonder dat je team er onder hoeft te lijden.
Want we komen allemaal wel een keer iemand tegen die de grond ligt te knuffelen , maar nee nu moet iedereen direct binnen 1 potje die defib kill dus gaan ze er mee rondhuppelen.
Mij maakt het niet uit want als er iemand op mij af komt met de defib = gratis kill ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-10 21:44
RocketKoen schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:08:
Dat autobalancing mag wel wat beter ja...
Als ik me niet vergis verplaatste BF3 alleen spelers op het moment dat ze dood waren.
Nee hoor. Je wordt daar ook dood leuk dood gemaakt als het nodig is.

Of er zijn verschillende balancing tools in omloop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:46:
[...]

Wel als je de EOD bot gebruik zoals je hem moet gebruiken door gewoon een tank uit elkaar te schroeven.
Maar mensen hebben tegenwoordig het geduld niet meer denk ik en willen alles direct.
Zoals de Defib kill eigenlijk makkelijk te maken is zonder dat je team er onder hoeft te lijden.
Want we komen allemaal wel een keer iemand tegen die de grond ligt te knuffelen , maar nee nu moet iedereen direct binnen 1 potje die defib kill dus gaan ze er mee rondhuppelen.
Mij maakt het niet uit want als er iemand op mij af komt met de defib = gratis kill ;)
Het lijkt simpel als je het zo stelt maar hoeveel pogingen heb je nodig met zo'n EOD bot? Immers elke tankdriver die hem aan ziet komen knalt hem zo aan stukken. Zeker als je er niet zo handig mee bent kan je nogal wat pogingen nodig hebben. Immers ook infantry schiet er op en dan is hij ook zo weg.
Zelfde met de defibs. Veel spelers komen niet in elk potje een camper tegen dus moeten meerdere potjes spelen met constant defibs in de aanslag, dat wilt niet iedereen.
Zeara schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:52:
[...]

Nee hoor. Je wordt daar ook dood leuk dood gemaakt als het nodig is.

Of er zijn verschillende balancing tools in omloop....
BF3 en BF4 balancen niet, dat wordt altijd gedaan door externe tools en daarbij zijn dit vrijwel altijd opties die ingesteld kunnen worden.

[ Voor 14% gewijzigd door Tsurany op 15-11-2013 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Moet je een defibrilator helemaal opladen voordat je een kill kunt maken? Want point & click werkt bij mij nooit. En langer opladen lijkt ook geen zin te hebben, maar misschien doet ik het niet lang genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagaris schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:53:
Moet je een defibrilator helemaal opladen voordat je een kill kunt maken? Want point & click werkt bij mij nooit. En langer opladen lijkt ook geen zin te hebben, maar misschien doet ik het niet lang genoeg.
Een seconde of twee moet genoeg zijn. Meer had ik er niet voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Tsurany schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:54:
[...]

Hmmm, dan gaan we er maar meer mee spelen. Thanks anyhoo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

"We are working on the Blur issue that occurs quite frequently in the live environment. Stay tuned for info."

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Phyxion schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:10:
"We are working on the Blur issue that occurs quite frequently in the live environment. Stay tuned for info."
Ik had al die command`s in user.cfg gezet gister, maar hielp niet bij mij.

Gelukkig gaan ze er wat aan doen, het is op de meeste momenten best hinderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
  • Laatst online: 08-10 14:20
Phyxion schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:10:
Bug server had het ook gisteren. Een andere server later op de avond weer niet.

Raarrrrr. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lateralus010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-09 09:32
Vanavond LAN-party met vrienden, lekker BF4 doen...Vrees er nu wel een beetje voor met al die reacties op de patch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
Het is een beetje een loterij lijkt wel. Gisteren de hele avond gespeld zonder crash of vage kill door anderen. Dit was voor de patch wel anders. Ook bij anderen op Teamspeak geen last.

Dit met geheel verschillende PC's (redelijk up to date 3930K met GTX680 en redelijk oude met oudere quadcore en ATI5850).

Heerlijk lopen knallen.

Trial and error zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Niet online
Sagaris schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:53:
Ik heb dit ook, kan me rot defibrilatoren maar er gebeurd niks...heel vreemd!
Moet het een headshot zijn ? :P

[ Voor 3% gewijzigd door LosGieros op 15-11-2013 11:42 ]

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ew0ut
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Tsurany schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:54:
[...]

Leuk detail is dat het ook zo werkt op de test range, de poppen klappen pas om als je defib genoeg lading heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Tsurany schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:13:
Jij hebt liever dat ik misschien wel meerdere rondes spendeer aan dit soort ongein en daardoor mijn team telkens in de steek laat puur omdat DICE zoiets raars bedacht heeft?
Schrijf alleen dat het een vorm is van cheaten.Wat jij doet moet je zelf weten en als je vind dat het iets raars is dan doe je de unlock toch niet. Dat gewouwel over teamgeest 50 kills en 4 vlaggen cappen, dit alles voor de teamgeest komt wel raar over. Denk dat het veel meer te maken heb met K/D hoog houden.
Wat je hieronder ook bevestigd.
En op TDM doe je het je teamleden niet aan? Dat is toch ook een spelvorm waarbij een team nog steeds wilt winnen? Op TDM speel ik net zo serieus omdat ik daar alsnog graag wil winnen door een zo hoog mogelijke K/D neer te zetten.
Daarnaast, voel jij je echt beter door die wapens op deze manier vrij te spelen? Ik niet. Het resultaat is voor mij het enige wat telt. Ik heb deze wapens dankzij een bug van DICE wel vrijgespeeld op de manier die DICE bedoelt heeft (namelijk in een normale pot zonder afspraken de laatste defib kill gehaald) maar ik voel me er echt niet beter door.
Dat ik me beter voel verwijs ik naar een aanname van je. Speel alleen graag zonder trucjes. Herhaal het nog maar een keer wat jij doet moet je zelf weten maar als ik lees 'laten we elkaar helpen' dan is mijn lacherige verbeelding hoe het er aan toe gaat. Tja dit soort sarcastische humor is me niet vreemd maar bij deze. Pistooltje wordt magnum 44 en bips wordt billen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

Gisteren werd ik helemaal gek toen ik steeds een helikopter over me heen hoorde hangen. Schieten, vliegen.. ik steeds naar boven kijken om hem te zoeken maar zag niets. Wel een helikopter een paar honderd meter verderop. Een vrij irritante bug. Stap je later als passagier in een helikopter, hoor je helemaal niets. Doodstil.. toch wel erg zonde allemaal. De game is gewoon niet af.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lateralus010 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:15:
Vanavond LAN-party met vrienden, lekker BF4 doen...Vrees er nu wel een beetje voor met al die reacties op de patch...
Alvast een heads-up voor als je hetzelfde hebt wat wij twee weken terug hebben ervaren. Elke keer als we met meer dan 3 man in probeerde de loggen, crashte de eerste 3 als de 4e in logt.

EA Online deed nogal moeilijk, wellicht dat het ondertussen al opgelost is, maar zo niet, dan moet je aan bf4 andere poorten toewijzen met start up parameters achter de .exe. Daarnaast de windows services IP Helper en TCP/IP Netbios helper stopzetten en uitschakelen.

Voorkomt een hele hoop frustratie en ellende..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TecTo schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:49:
Schrijf alleen dat het een vorm is van cheaten.Wat jij doet moet je zelf weten en als je vind dat het iets raars is dan doe je de unlock toch niet. Dat gewouwel over teamgeest 50 kills en 4 vlaggen cappen, dit alles voor de teamgeest komt wel raar over. Denk dat het veel meer te maken heb met K/D hoog houden.
Wat je hieronder ook bevestigd.
Een vorm van cheaten is het natuurlijk niet, dat lijkt me vrij logisch. Punt is dat ik mijn tijd er niet aan wil besteden omdat ik het zelf niet leuk vind, mijn team er niet mee help en het voor mij niks toe voegt.
Dat ik me beter voel verwijs ik naar een aanname van je. Speel alleen graag zonder trucjes. Herhaal het nog maar een keer wat jij doet moet je zelf weten maar als ik lees 'laten we elkaar helpen' dan is mijn lacherige verbeelding hoe het er aan toe gaat. Tja dit soort sarcastische humor is me niet vreemd maar bij deze. Pistooltje wordt magnum 44 en bips wordt billen. :)
Dat jij je beter voelt is inderdaad een aanname gebaseerd op je uitspraken. Jij hebt het over "cheaten", "lullige manier van spelen", "grote jongens", "om je rot te lachen", "de kluit belazeren". Dat komt toch wel duidelijk over als jezelf beter voelen dan de rest omdat je de rest constant negatief benaderd en jezelf daar boven plaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-10 08:59
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:57:
[...]

Alvast een heads-up voor als je hetzelfde hebt wat wij twee weken terug hebben ervaren. Elke keer als we met meer dan 3 man in probeerde de loggen, crashte de eerste 3 als de 4e in logt.

EA Online deed nogal moeilijk, wellicht dat het ondertussen al opgelost is, maar zo niet, dan moet je aan bf4 andere poorten toewijzen met start up parameters achter de .exe. Daarnaast de windows services IP Helper en TCP/IP Netbios helper stopzetten en uitschakelen.

Nog een extra oplossing misschien:
Ik heb dit ook gehad met 2 PC's bij mij thuis. uPnP uitzetten in de router verholp dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-10 16:40
Level 102 ziet er echt niet uit. 8)7

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-10 15:08
Tsurany schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:11:
[...]

Een vorm van cheaten is het natuurlijk niet, dat lijkt me vrij logisch. Punt is dat ik mijn tijd er niet aan wil besteden omdat ik het zelf niet leuk vind, mijn team er niet mee help en het voor mij niks toe voegt.

[...]

Dat jij je beter voelt is inderdaad een aanname gebaseerd op je uitspraken. Jij hebt het over "cheaten", "lullige manier van spelen", "grote jongens", "om je rot te lachen", "de kluit belazeren". Dat komt toch wel duidelijk over als jezelf beter voelen dan de rest omdat je de rest constant negatief benaderd en jezelf daar boven plaatst.
Boosten of Statspadden is iets wat in alle games word gedaan en is gewoon cheaten imho. Je haalt een achievement voor iets wat je anders niet gehaald zou hebben als je het eerlijk speelt.In sommige games word je gewoon gebanned voor dit fenomeen.

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lordgandalf schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:35:
[...]

Boosten of Statspadden is iets wat in alle games word gedaan en is gewoon cheaten imho. Je haalt een achievement voor iets wat je anders niet gehaald zou hebben als je het eerlijk speelt.In sommige games word je gewoon gebanned voor dit fenomeen.
Wat maakt jou het nou uit wat iemand zijn stats zijn? Daar wordt jouw spelletje toch totaal niet anders van? Echt, op geen enkele manier wordt jij benadeeld of jouw spelletje veranderd.

Stats zijn toch compleet nietszeggends en niet onderling te vergelijken zolang je niet erbij neemt welke gamemodes iemand speelt, tegen wat voor niveau spelers, de mate van teamplay die iemand ervaart, speelt iemand alleen of via voice/TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinerama
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-10 15:11

Cinerama

There are my lovely boys!!!

Vond deze wel leuk:

De reden waarom iemand zwaar aan het verliezen was op 64 player conquest

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1aQIkfi.png

[ Voor 5% gewijzigd door Cinerama op 15-11-2013 12:41 ]

Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Plaatje doet t niet :(

Lol, dat zijn er wel een hoop!

[ Voor 48% gewijzigd door Mu.siQ op 15-11-2013 12:42 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Tsurany schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:11:

Zo geef je het precies weer. Cheaten, de kluit belazeren, lullige manier van spelen en lach me er rot om. Voel me er niet beter om en nogmaals speel gewoon zonder trucjes. Blijf het maar invullen zoals je wenst.

Kan me niet aan de indruk onttrekken dat jezelf ook wel weet dat het niet deugd. Speel vooral zoals je goeddunkt maar voor een jongen die graag showt hoe goed hij is vind ik het een 'kleine' manier van spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:26
beter nog, van mij mogen alle stats, alle unlocks, alle medals,ribbons, achievements etc er zo allemaal uitgehaald worden.

Ik betaal 39 euro voor het spel, dan wil ik gewoon gelijk het hele spel kunnen spelen. Zou ook raar zijn als je een auto koopt en pas na 1000 km rijden de 2de versnelling mag gebruiken en 10000 km de 3de ?

zo zie ik het althans. Ik wil net als de shooters van vroeger, alles gelijk tot mijn beschikking hebben en kunnen gebruiken. Stats kijk ik niet eens naar, is meer voor mensen die zo nodig een grote e-penis willen hebben.

Zo denk ik er iig over, heb nu een incompleet spel en ben verplicht er x uur in te steken tot mijn 39 euro compleet is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ew0ut
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Commander app is nu al beschikbaar voor Apple iOS apparaten in plaats van 19 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-10 20:18
Skybullet schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:43:
beter nog, van mij mogen alle stats, alle unlocks, alle medals,ribbons, achievements etc er zo allemaal uitgehaald worden.

Ik betaal 39 euro voor het spel, dan wil ik gewoon gelijk het hele spel kunnen spelen. Zou ook raar zijn als je een auto koopt en pas na 1000 km rijden de 2de versnelling mag gebruiken en 10000 km de 3de ?

zo zie ik het althans. Ik wil net als de shooters van vroeger, alles gelijk tot mijn beschikking hebben en kunnen gebruiken. Stats kijk ik niet eens naar, is meer voor mensen die zo nodig een grote e-penis willen hebben.

Zo denk ik er iig over, heb nu een incompleet spel en ben verplicht er x uur in te steken tot mijn 39 euro compleet is
E-Penis :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-10 17:51

Pindamann

Human

Unlocks en stats vind ik juist een heel gaaf deel van het spel. In klassieke shooters zoals Natural Selection 2 speel je gave potjes maar daarna heb je niets 'bereikt'.

In Battlefield is het leuk om tegen elkaar te strijgen met bepaalde stats, een competitief element. De unlocks qua wapens geven je nog een extra doel om voor te spelen.

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Amen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen

Dat is nu eenmaal een spelelement.
Er zijn vast ook mensen die in SinglePlayer games geen zin hebben in de 1e 10 levels, maar meteen de eindbaas willen doen. Die hebben dan gewoon pech gehad.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinerama
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-10 15:11

Cinerama

There are my lovely boys!!!

Mijn mening is dat het unlocken van wapens dmv van het levelen van je soldier/wapen/vehicle ok is, alleen het vrijspelen door dingen te doen/behalen die niet onder het normaal spelen vallen (lees: defrib kills, eod kills) van mij niet hoeven.

Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
Pindamann schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:50:
Unlocks en stats vind ik juist een heel gaaf deel van het spel. In klassieke shooters zoals Natural Selection 2 speel je gave potjes maar daarna heb je niets 'bereikt'.

In Battlefield is het leuk om tegen elkaar te strijgen met bepaalde stats, een competitief element. De unlocks qua wapens geven je nog een extra doel om voor te spelen.
Het is nu wel zo dat iemand die veel tijd om handen heeft op gegeven moment in het voordeel is dan iemand die eens in de zoveel dagen een paar uurtjes knalt. Doe het dan zoals het TF2 gaat. Dat elk voordeel een nadeel oplevert en alles in balance is. Dat is het nu niet. Ik maak heel vaak mee dat je iemand van achteren begint te raken, hij zich omdraait en jou heel snel killt alleen omdat hij dan schijnbaar een betere gun heeft. Dat geeft geen goed gevoel.

Aan de andere kant is het idd wel leuk dat je dingen kan vrijspelen. Alleen duurde dat in bv BC2 best lang. Ik moet eerlijk zeggen dat ht nu een stuk sneller gaat.

Game on. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeoIus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:48
Ik merk dat ik er nu in BF4 minder zin in heb alles te unlocken in verhouding met BF3.
De soms onnozele opdrachten heb ik gewoon weinig zin meer in.

Daarentegen ben ik erg blij dat ik hem toch speel, want het is een prachtig goedlopend spel (met hier en daar *kuch* een crash) zelfs op mijn oude gamebak.

Ik ben verrast hoeveel meer detail ik zie in vergelijking met BF3 terwijl het even goed loopt (AMD 965 @4GHz en overklokte AMD 6770)

Steam//ACC/LMU/Wreckfest2/Rocketleague: MrKlinkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
RocketKoen schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:55:
[...]

Dat is nu eenmaal een spelelement.
Er zijn vast ook mensen die in SinglePlayer games geen zin hebben in de 1e 10 levels, maar meteen de eindbaas willen doen. Die hebben dan gewoon pech gehad.
Precies, zelf ook geen zin in SP maar om het uit het spel te verwijderen vind ik grote onzin want andere beleven er wel veel lol aan. Zonder de items van SP speel je niet beter of slechter.
Zo ook met de assignments je doet ze wel of doet ze niet, het maakt het spel voor ieder wat wils. Het is ook wat je kunt verwachten met de huidige trend in shooters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-10 22:21
Cinerama schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:41:
Vond deze wel leuk:

[afbeelding]
Ik zat laatst ook in zo'n potje, lol is er voor mij dan snel af als ik nog geen meter kan lopen voordat 5 snipers op je hoofd liggen te jagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik krijg haast het idee dat dit compensatie is voor de matige diepgang in moderne games. Vroeger speelde je omdat je het spel leuk vond, tegenwoordig eerder om alle achievements te halen. Ik snap niet wat daar leuk aan is maar kennelijk wilt de meerderheid het dus blijft het maar komen. Bah.
lordgandalf schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:35:
Ik zie het dan nog eerder als een intelligentere manier vinden om aan bepaalde eisen te voldoen. Zeker als het gaat om unlocks en nietszeggende plaatjes die van grayed out naar full color gaan. Nergens staat dat je die achievement op een bepaalde manier moet halen, nergens staat dat het niet afgesproken werk mag zijn. Dat is iets wat jij jezelf oplegt omdat jij op deze manier wilt spelen. Prima, maar ik belemmer mezelf niet op die manier en een hoop anderen ook niet. Simpelweg omdat ik daar geen plezier uit haal.
TecTo schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:42:
Zo geef je het precies weer. Cheaten, de kluit belazeren, lullige manier van spelen en lach me er rot om. Voel me er niet beter om en nogmaals speel gewoon zonder trucjes. Blijf het maar invullen zoals je wenst.
Leg mij dan eens uit waarom je mensen die niet op jouw manier spelen zo onderuit moet halen? Want je hele tirade tegen hen laat toch zien dat het je wel iets doet.
Kan me niet aan de indruk onttrekken dat jezelf ook wel weet dat het niet deugd. Speel vooral zoals je goeddunkt maar voor een jongen die graag showt hoe goed hij is vind ik het een 'kleine' manier van spelen.
Ik geef daar echt helemaal niks om. Ik zie dit ook absoluut niet als bewijs van kwaliteit, het bewijst eerder dat je tijd over hebt om zinloze achievements te halen. Achievements zijn niks anders dan een middel tegen verveling voor mensen die zichzelf niet kunnen amuseren met een spel. Ik bedank daar voor. Als er een unlock aan hangt die ik wil hebben kijk ik wat voor mij de makkelijkste manier is om die te behalen. Als dat betekent dat ik met iemand iets moet afspreken of een bepaalde server moet joinen dan doe ik dat zonder problemen.
TecTo schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 13:04:
Precies, zelf ook geen zin in SP maar om het uit het spel te verwijderen vind ik grote onzin want andere beleven er wel veel lol aan. Zonder de items van SP speel je niet beter of slechter.
Zo ook met de assignments je doet ze wel of doet ze niet, het maakt het spel voor ieder wat wils. Het is ook wat je kunt verwachten met de huidige trend in shooters.
Het "probleem" is dat ze er unlocks aan hangen die wel degelijk een verschil kunnen maken. Zo is de Mtar een zeer goed wapen voor niet-assault classes om flink los te gaan op close quarter mappen. Die niet hebben is gewoon een gemis.
Zelfde geld voor de L85A2, dat is toch een zeer goed wapen dat aardig wat toevoegt. Die wil je eigenlijk wel hebben.
Zelfde met de co-op unlocks in Battlefield 3. Ik zou het niet aangeraakt hebben als ik er geen unlocks voor kreeg die stiekem wel erg goed waren. Ze dwingen je haast om op deze manier mee te doen omdat ze weten dat er anders te weinig mensen interesse tonen.

En dat is het grote probleem met moderne games. Je kan niet zeggen dat je aan zulke gekte niet mee wilt doen zonder dat je daarmee jezelf benadeelt in vergelijking met anderen die wel mee doen.

[ Voor 16% gewijzigd door Tsurany op 15-11-2013 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Cinerama schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 13:00:
Mijn mening is dat het unlocken van wapens dmv van het levelen van je soldier/wapen/vehicle ok is, alleen het vrijspelen door dingen te doen/behalen die niet onder het normaal spelen vallen (lees: defrib kills, eod kills) van mij niet hoeven.
Kijk nooit naar dat soort meuk, unlocks door normale progressie vind ik prima maar als ik na verloop alles heb wat ik nodig heb is dat me best. Loop gewoon rond en doe wat ik op dat moment wil doen, mijn stats interesseren me niet, kan ook prima lol hebben met crappy ass stats :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-10 17:51

Pindamann

Human

MAGDATTT schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 13:01:
[...]

Het is nu wel zo dat iemand die veel tijd om handen heeft op gegeven moment in het voordeel is dan iemand die eens in de zoveel dagen een paar uurtjes knalt. Doe het dan zoals het TF2 gaat. Dat elk voordeel een nadeel oplevert en alles in balance is. Dat is het nu niet. Ik maak heel vaak mee dat je iemand van achteren begint te raken, hij zich omdraait en jou heel snel killt alleen omdat hij dan schijnbaar een betere gun heeft. Dat geeft geen goed gevoel.

Aan de andere kant is het idd wel leuk dat je dingen kan vrijspelen. Alleen duurde dat in bv BC2 best lang. Ik moet eerlijk zeggen dat ht nu een stuk sneller gaat.

Game on. :)
Volgens mij valt het wel mee waarbij te unlocken wapens anders spelen en niet perse beter. Het unlocken van scopes kan een voordeeltje zijn maar vaak ben je daar maar enkele kills verwijdert van een betere (RDS, Kobra).

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Tsurany schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 13:08:
Ik geef daar echt helemaal niks om. Ik zie dit ook absoluut niet als bewijs van kwaliteit, het bewijst eerder dat je tijd over hebt om zinloze achievements te halen. Achievements zijn niks anders dan een middel tegen verveling voor mensen die zichzelf niet kunnen amuseren met een spel. Ik bedank daar voor. Als er een unlock aan hangt die ik wil hebben kijk ik wat voor mij de makkelijkste manier is om die te behalen. Als dat betekent dat ik met iemand iets moet afspreken of een bepaalde server moet joinen dan doe ik dat zonder problemen.
Voor het overgrote deel eens met je verhaal (even geknipt voor de overzichtelijkheid), maar dit laatste stukje echter niet. Jij vind die achievements halen zinloos, dat kan, geen probleem. Het zeggen dat ze kansloze zijn is weer wat anders. Een maat van mij is gek op achievements, niet zozeer om de reward, maar om die dingen te halen. Hij haalt er op die manier voldoening uit.

Is gewoon weer een kwestie van verschillende meningen en belangen. Jij haalt voldoening uit goede teamplay en daar geef je je helemaal voor, mijn maat doet dat met achievements.

Er is niets mis met achievements, al vind ik dat een wapen unlocken ook niet geweldig is. Bepaalde cammo of iets dergelijks zou ik dan wat passender vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Tsurany schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 13:08:
Leg mij dan eens uit waarom je mensen die niet op jouw manier spelen zo onderuit moet halen? Want je hele tirade tegen hen laat toch zien dat het je wel iets doet.
Het blijft moeilijk om het tot je door te laten dringen dat ieder vrij is om te spelen zoals hij/zij dat wil. Geef daar mijn mening over en die is duidelijk genoeg. Het doet zeker iets met me en dat zijn metaforen hoe het er dan aan toe gaat en dan lig ik in een deuk en zie het al voor me.

Misschien is het een goed idee dat er voor spelers die er zo min mogelijk energie in willen steken om een unlock enz.. te halen dat er een vrij spel button komt zodat ze per direct alles tot hun beschikking hebben. Met die restrictie dat deze spelers alleen tegen elkaar kunnen spelen en servers niet kunnen joinen waar spelers opzitten die wel die moeite nemen. Zo blijft het eerlijk en fair want het kan toch niet de bedoeling zijn dat iemand die via een trucje of op een gemakzuchtige wijze een wapen heeft bemachtigd voordeel heeft t.o.v een speler die nog aan het zwoegen is voor zijn unlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Laatst online: 12:20
Maar zeg nou zelf: is het echt een doodzonde om die co-op te moeten spelen?
Was toch best leuk vertier? Ik heb me er prima mee vermaakt moet ik zeggen.

ik vind het best leuk om een achievement te halen. ook al moet ik er een beetje moeite voor doen of on the roll is het beste.
Maar dingen als kill die met een repair tool of zoals nu een defib vind ik ook jammerlijk.

Maar ik moet wel zeggen dat ik me supergoed vermaak met bf4. Echt ik heb dikke pret en het ziet er ook nog eens geweldig uit.

@ Tec-to en Tsu heb het idee dat het een beetje persoonlijk wordt van jullie tegen elkaar. Jullie zien het anders prima maar ik zie nu al een pagina langs komen met jullie eigen dingen om gelijk te halen en ik heb er niet zoveel mee om te zien hoe jullie het nu bedoelen.
tuurlijk ik kan het niet lezen... maar dan kan ik soms een halve pagina overslaan.

[ Voor 26% gewijzigd door beebie121 op 15-11-2013 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beebie121 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 13:24:
Maar zeg nou zelf: is het echt een doodzonde om die co-op te moeten spelen?
De BF3 co-op? Ja, dat was verschrikkelijk saai en geestdodend naar mijn mening, waar ik geen seconde van kon genieten zo simpel was dat spel.

Plus, ik weet niet wanneer je de co-op gespeeld hebt maar dat maakt nogal uit, vanaf de launch waren de guns die je kon unlocken nog goed. De 93R zelfs het beste pistool in-game. Om die, en de andere wapens, allemaal te halen moest je de co-op uren en uren grinden. Pas na een goed aantal maanden heeft DICE de benodigde punten sterk teruggebracht, maar dan hebben we het ook over een factor 10 of meer punten minder zodat je maar 1 keer de co-op door hoefde.

1 keer die co-op gaat nog, maar hoeveel uren ik wel niet schuimbekkend op de Seine map buiten de bank kills heb staan farmen om de guns voor mezelf, maar ook vrienden te helpen het spul vrij te spelen....

Elke seconde was er 1 teveel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lateralus010
Grimmie187 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:14:
[...]

Nog een extra oplossing misschien:
Ik heb dit ook gehad met 2 PC's bij mij thuis. uPnP uitzetten in de router verholp dit probleem.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:57:
[...]

Thanks mannen! Ben benieuwd of het in één keer lukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lateralus010 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 13:34:
Thanks mannen! Ben benieuwd of het in één keer lukt!
Graag gedaan en ik hoop voor jullie dat het gewoon in 1 keer werkt, wij kwamen er pas aan het einde van dag 2 achter dat we het in deze oplossingen moesten zoeken. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee hoor wat een onziin.
Jij !! koopt een spel waarvan je weet dat je alle stats, alle unlocks, alle medals,ribbons, achievements etc moet unlocken .
Het is niet zo dat je het van te voren niet wist.
Het is net of je een nieuwe auto koopt en gaat klagen dat je ook moet tanken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Cinerama schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:41:
Vond deze wel leuk:

[afbeelding]
Class limieten...

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

beuker19 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 13:37:
[...]

Nee hoor wat een onziin.
Jij !! koopt een spel waarvan je weet dat je alle stats, alle unlocks, alle medals,ribbons, achievements etc moet unlocken .
Het is niet zo dat je het van te voren niet wist.
Het is net of je een nieuwe auto koopt en gaat klagen dat je ook moet tanken :+
Mee eens.

Persoonlijk vindt ik het alleen maar leuk om unlocks vrij te kunnen spelen, zo maak je nog eens gebruik van alle wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lateralus010
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 13:36:
[...]

Graag gedaan en ik hoop voor jullie dat het gewoon in 1 keer werkt, wij kwamen er pas aan het einde van dag 2 achter dat we het in deze oplossingen moesten zoeken. |:(
Damn... dat is ff vervelend! Mochten we er niet uitkomen, hebben we allemaal nog Unreal Tournament op onze pc's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nibortreab schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 13:17:
Voor het overgrote deel eens met je verhaal (even geknipt voor de overzichtelijkheid), maar dit laatste stukje echter niet. Jij vind die achievements halen zinloos, dat kan, geen probleem. Het zeggen dat ze kansloze zijn is weer wat anders. Een maat van mij is gek op achievements, niet zozeer om de reward, maar om die dingen te halen. Hij haalt er op die manier voldoening uit.
Ik bedoel dat de achievements zinloos zijn omdat je veel tijd investeert in iets waar je niks voor terug krijgt behalve een plaatje. En daar is ook helemaal niks mis mee, als iemand zich daar mee kan amuseren is dat prima. Echter om het voor velen toch interessant te maken koppelt DICE er dan maar wapens aan, dat vind ik een grote fout.
Is gewoon weer een kwestie van verschillende meningen en belangen. Jij haalt voldoening uit goede teamplay en daar geef je je helemaal voor, mijn maat doet dat met achievements.

Er is niets mis met achievements, al vind ik dat een wapen unlocken ook niet geweldig is. Bepaalde cammo of iets dergelijks zou ik dan wat passender vinden.
Er is niks mis met achievements tot je er voordelen aan gaat koppelen die anders niet te behalen zijn. Achievements moeten juist zinloze dingen zijn. Iets wat je doet omdat je het leuk vind of om de gameplay maar te kunnen rekken.
TecTo schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 13:23:
Het blijft moeilijk om het tot je door te laten dringen dat ieder vrij is om te spelen zoals hij/zij dat wil. Geef daar mijn mening over en die is duidelijk genoeg. Het doet zeker iets met me en dat zijn metaforen hoe het er dan aan toe gaat en dan lig ik in een deuk en zie het al voor me.
Iedereen is vrij om te spelen zoals ze zelf willen tot ze iets doen wat jij niet wilt, dan zijn het direct cheaters, kleine jongens en dat soort termen. Als we zo over snipers praten vind je dat helemaal niks maar als jij zo over mensen praat die op deze manier achievements halen is dat prima.
Misschien is het een goed idee dat er voor spelers die er zo min mogelijk energie in willen steken om een unlock enz.. te halen dat er een vrij spel button komt zodat ze per direct alles tot hun beschikking hebben. Met die restrictie dat deze spelers alleen tegen elkaar kunnen spelen en servers niet kunnen joinen waar spelers opzitten die wel die moeite nemen. Zo blijft het eerlijk en fair want het kan toch niet de bedoeling zijn dat iemand die via een trucje of op een gemakzuchtige wijze een wapen heeft bemachtigd voordeel heeft t.o.v een speler die nog aan het zwoegen is voor zijn unlock.
Waarom ben je er zo op gebrand dat mensen moeite moeten stoppen in iets wat ze niet leuk vinden puur omdat jij dat ook moet doen? Is dat echt een kwestie van anderen het niet gunnen omdat jij jezelf een bepaalde morele standaard op legt waardoor je zelf moet "zwoegen"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04:38
Tsurany schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 13:49:

Waarom ben je er zo op gebrand dat mensen moeite moeten stoppen in iets wat ze niet leuk vinden puur omdat jij dat ook moet doen? Is dat echt een kwestie van anderen het niet gunnen omdat jij jezelf een bepaalde morele standaard op legt waardoor je zelf moet "zwoegen"?
Hahha, wat een grap, lees aub laatste 50 pagina's eens terug en kijk eens kritisch naar je eigen stukken tekst. 8)7 Als er 1 iemand is die een ander een bepaalde speelstijl wil aansmeren (bijna dwingen) ben jij het wel. Dat gaat dan op 40% waarheid en 60% eigen mening/speelstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Practics schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 14:07:
Hahha, wat een grap, lees aub laatste 50 pagina's eens terug en kijk eens kritisch naar je eigen stukken tekst. 8)7 Als er 1 iemand is die een ander een bepaalde speelstijl wil aansmeren (bijna dwingen) ben jij het wel. Dat gaat dan op 40% waarheid en 60% eigen mening/speelstijl.
Met het grote verschil dat hij op geen enkele manier last heeft van mensen die op deze manier hun wapens unlocken. Dit is niet iets wat hem of welke speler dan ook direct benadeeld. Er is niemand die hier enig nadeel van ondervind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Net beetje een emblem in elkaar zitten kloten, ben niet al te best met die editor, maar wat vinden jullie van het resultaat?
Afbeeldingslocatie: http://eaassets-a.akamaihd.net/battlelog/prod/emblem/537/815/256/2955060950050522465.png?v=1384521248

Nickname ingame is MisterChaoSs, dus vandaar dit (chaos)emblem

Alle op- of aanmerkingen zijn welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

nibortreab schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 14:15:
Net beetje een emblem in elkaar zitten kloten, ben niet al te best met die editor, maar wat vinden jullie van het resultaat?
[afbeelding]

Ik vind hem eigenlijk best wel geinig. Tenminste is ie uniek, ik heb gewoon een Doge emblem gejat van Reddit.

Verder heb ik nu een knalrode hoofd omdat ik weer eens te maken had met een goeie ouwe vriend.. de mysterieuze black screen kaart crashes uit BF3, ze zijn er weer hoor. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nibortreab schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 14:15:
[afbeelding]

Ziet er goed uit! Zou alleen nog even extra kijken naar de pijlen, volgens mij staan ze niet allemaal exact 180 graden tegenover elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Tsurany schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 14:20:
[...]

Ziet er goed uit! Zou alleen nog even extra kijken naar de pijlen, volgens mij staan ze niet allemaal exact 180 graden tegenover elkaar.
Yeah klopt, zit het nog beetje te tweaken. Probleem is, als ze bepaalde dunte hebben, dan kan je ze niet korter of langer maken en gaan ze overall groter of kleiner.

Nadeel is, de kleur die er eigenlijk moet is deze, maar op voertuigen, wapen en outfit zie je dat bijna niet, een rode variant of iets dergelijks wel, maar dat vind ik niet passen, any ideas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet mogelijk ze exact te kopiëren zodat je ze enkel hoeft te flippen en omlaag te bewegen? Zo heb ik het bij mijne gedaan. Die is alleen wat simpeler :+

Qua kleur kan je kijken naar zwart, wat iets beter opvalt, of wellicht iets van goud- of bronskleurig?

Pagina: 1 ... 45 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.