Ik ben al level 12 met 1 dagje gamen. Ik heb er 380 uur over gedaan om level 80 te halen in BF3. De 25% boosterpack ga je geloof ik al halen bij 50 kills met je wapenPractics schreef op zondag 03 november 2013 @ 20:02:
[...]
Dat heeft volgens mij meer met tijd wat mensen er insteken te maken dan werkelijk het lvlen zelf.
lol, in een week kan je dus level 100 zijn..douweegbertje schreef op zondag 03 november 2013 @ 20:09:
[...]
corrigeer mezelf alvast;
http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/octtt/
Gast is al lvl 100

Ik weet niet wanneer de eerste kerel maxed out was in bf3, maar dat zal wel langer dan een week geduurd hebben..
SPM van 3207? Seems legitSmokingCrop schreef op zondag 03 november 2013 @ 20:12:
[...]
lol, in een week kan je dus level 100 zijn..![]()
Ik weet niet wanneer de eerste kerel maxed out was in bf3, maar dat zal wel langer dan een week geduurd hebben..
if (!coffee) {
Work = false; }
Yup, zag ook vandaag dat de eerste al lvl 100 was...
Verder gaat het met die boosts ook echt wel gemakkelijk, heb er nog een stuk of 10 van 25% en ook nog wel 2 of 3 van 50% of meer.
Dus hopen dat er nog iets achter komt anders zal de lol van het levelen snel af zijn
Verder gaat het met die boosts ook echt wel gemakkelijk, heb er nog een stuk of 10 van 25% en ook nog wel 2 of 3 van 50% of meer.
Dus hopen dat er nog iets achter komt anders zal de lol van het levelen snel af zijn
Er zijn blijkbaar zelf boosts van 100 & 200%, lol
Alsof het max aantal level veel moeilijker te halen is dan voor bf3
..
Alsof het max aantal level veel moeilijker te halen is dan voor bf3

[ Voor 44% gewijzigd door SmokingCrop op 03-11-2013 20:18 ]
Als je met een squad speelt, en blijkbaar die XP boosts kan stacken, ja dan score je per minuut best veel
Verwijderd
Je vergeet ook dat er veel meer unlocks zijn die je alleen kunt unlocken door verschillende classes te spelen, volgens mij krijg je alleen maar battlepacks bij ranks, dus daarom is het waarschijnlijk sneller. Ik denk dat die persoon die nu al 100 is nog wel even bezig is voordat ie alles heeft.
Hij heeft maar 3100 kills en 425 headshots, dan heb je niet iets heel raars gedaan imo
[ Voor 3% gewijzigd door fynrd1 op 03-11-2013 20:20 ]
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Commander modefynrd1 schreef op zondag 03 november 2013 @ 20:19:
[...]
Hij heeft maar 3100 kills en 425 headshots, dan heb je niet iets heel raars gedaan imo
Hij ging net weer onderuit op Dawnbreaker.Rikkiz0r schreef op zondag 03 november 2013 @ 19:57:
De BuG servers draaien inmiddels ook op R6!
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Nou die R6 patch lijkt niks te doen, net de BuG server gejoined, maar iedereen kreeg een disconnect.
Daarvoor hield de server het blijkbaar wel 8 rondes vol.vinom schreef op zondag 03 november 2013 @ 21:15:
Nou die R6 patch lijkt niks te doen, net de BuG server gejoined, maar iedereen kreeg een disconnect.
Volgens mij heeft ie vandaag sowieso weinig crashes gehad. De crashes die ik kreeg waren allemaal client side.bal130 schreef op zondag 03 november 2013 @ 21:17:
[...]
Daarvoor hield de server het blijkbaar wel 8 rondes vol.
R6 patch is er bij mij pas nu op.vinom schreef op zondag 03 november 2013 @ 21:15:
After we finished testing the R6 build it was obvious that stability was much better compared to previous builds. We've forced these 2 updates to all servers due to the massive improvements they offer over the R4 and earlier builds. We hope the extra stability improves your gameplay experience.
Sinds 2 minuten geleden dus...
Veel succes ermee als je geen *PREMIUM* hebt
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Ik kon dit met de zoekfunctie niet vinden in het topic, maar is er al een TS3 server waar alle Tweakers rond hangen?
Zoja, wat is het IP en eventuele wachtwoord?
wat is de lol als je 50% dc'ed en je stats niet worden opgeslagen. Wanneer gaat dice dit in goodsnaam fixen. Elke keer kan ik me jet upgrades opnieuw halen:(
rickyy schreef op zondag 03 november 2013 @ 21:35:
[...]
Veel succes ermee als je geen *PREMIUM* hebt
Was wel leuk, zag een server met een wachtrij van 8 man. Ik joinde en stond gelijk #1 in de rij

Probeer eens je classe ffkes aan te passen. Dan doet de game een 'save' volgens mij en wordt het wel bewaard. Omslachtig maar mss de moeite waard?timpie81 schreef op zondag 03 november 2013 @ 21:35:
wat is de lol als je 50% dc'ed en je stats niet worden opgeslagen. Wanneer gaat dice dit in goodsnaam fixen. Elke keer kan ik me jet upgrades opnieuw halen:(
heeft bij mij nooit gewerkt thanks. Hoop echt dat ze het snel fixen met die jets wil je niet elke keer opnieuw beginnen tegen gasten die alle unlocks al hebben.evangael schreef op zondag 03 november 2013 @ 21:38:
[...]
Probeer eens je classe ffkes aan te passen. Dan doet de game een 'save' volgens mij en wordt het wel bewaard. Omslachtig maar mss de moeite waard?
Ik heb een stuk meer moeite met LMG's vergeleken met BF3. M'n geliefde M240B heeft een hele andere feel en ik kan niet meer op tegen Assault in 1 on 1 situates close/midrange
Kan m'n vinger er niet op leggen waardoor het komt.
Een groot gedeelte hier speelt op deze teamspeak:Hatsjoe schreef op zondag 03 november 2013 @ 21:35:
Ik kon dit met de zoekfunctie niet vinden in het topic, maar is er al een TS3 server waar alle Tweakers rond hangen?
ts.bug-community.com
site:
http://www.bug-community.com/
Dit was de oude gotlike garde maar spelen tegenwoordig onder een andere naam.
Ik zou zweren dat alleen Support nog Suppression kon geven... maar krijg net als assault ook suppression points. Heb ik het verkeerd gelezen
Dacht ik inderdaad ook, maar ook ik krijg zo afentoe nog suppression assists als assault/engineer, heb wel niet meer zoveel last van suppression als in BF3.yinx84 schreef op zondag 03 november 2013 @ 21:52:
Ik zou zweren dat alleen Support nog Suppression kon geven... maar krijg net als assault ook suppression points. Heb ik het verkeerd gelezen
Even een vraag, ik irriteer mezelf zo erg aan de "drawing distance" ik heb van allerlei instellingen al geprobeerd maar ik zie telkens zaken oppoppen als ik rond loop (en dan denk ik dat het de enemy is :x)
Daarnaast heb ik het idee dat ze soms achter een of andere box zitten en die box niet zie maar hun wel (tot dat ik dichterbij kom).
Verder is BF4 vanavond niet speelbaar
telkens crashen
).
Daarnaast heb ik het idee dat ze soms achter een of andere box zitten en die box niet zie maar hun wel (tot dat ik dichterbij kom).
Verder is BF4 vanavond niet speelbaar
Nieuwe bugfixes:
i3D.net will update all servers to patch R6 within the next hours. The patch R6 fixes a number of stability issues and the most common crash bugs have been resolved. Dice is committed to Battlefield 4, creating the patches, and testing these on Sunday afternoon!
We have just begun installing the R6 patch to all Battlefield 4 servers. Your server will experience a small time out while it is upgraded to the latest version.
We apologize in advance for the inconvenience this may cause. If you have any questions please contact the i3D.net support department.
i3D.net will update all servers to patch R6 within the next hours. The patch R6 fixes a number of stability issues and the most common crash bugs have been resolved. Dice is committed to Battlefield 4, creating the patches, and testing these on Sunday afternoon!
We have just begun installing the R6 patch to all Battlefield 4 servers. Your server will experience a small time out while it is upgraded to the latest version.
We apologize in advance for the inconvenience this may cause. If you have any questions please contact the i3D.net support department.
Queue werkt in ieder geval weer goed op mijn server, crashes had ik al niet dus het loopt goed.Stewie! schreef op zondag 03 november 2013 @ 21:59:
Nieuwe bugfixes:
Nu nog de client update zodat we daar ook vanaf zijn.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dan nu nog de netcode. Hoe meer ik speel hoe erger ik me eraan irriteer...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En dat is ook iets waar DICE zelf nog niks over heeft verteld. Hopelijk krijgt dat ook snel een fix want dat is echt iets waaraan je je dood kan ergeren.DanielWW2 schreef op zondag 03 november 2013 @ 22:05:
Dan nu nog de netcode. Hoe meer ik speel hoe erger ik me eraan irriteer...
Wtf die users hebben ook echt SPM's van over de 1500, keek even bij mezelf en heb SPM 290 ofzo
Maar deels te verklaren, want ik dacht dat XP boosts automatisch werden geactiveerd, maar daar moet je dus nog wat voor doen na het openen van je "kistje". Daar heb ik dan nog een rijtje van staan..
Maar deels te verklaren, want ik dacht dat XP boosts automatisch werden geactiveerd, maar daar moet je dus nog wat voor doen na het openen van je "kistje". Daar heb ik dan nog een rijtje van staan..
Verwijderd
Heb ik dus ook. Via Nvidia Control Panel de Anisotropic Filtering op 16x gezet maar helpt niet..genesisfm schreef op zondag 03 november 2013 @ 21:58:
Even een vraag, ik irriteer mezelf zo erg aan de "drawing distance" ik heb van allerlei instellingen al geprobeerd maar ik zie telkens zaken oppoppen als ik rond loop (en dan denk ik dat het de enemy is :x)
Verder is BF4 vanavond niet speelbaartelkens crashen
).
ik hoop het toch zo. Dat er morgen geen dc's meer zijn kan ik eindelijk aan mijn stats gaan werken:) Zonder dat ik bang hoef te zijn dat alles steeds weg is.Stewie! schreef op zondag 03 november 2013 @ 21:59:
Nieuwe bugfixes:
De R6 test servers van DICE, die wij draaien, zijn online sinds 17:00 en nog niet gecrashed, en de hele avond al volle bak. Dus veelbelovend. Er zitten nog enkele crashbugs in maar ze hebben 70% van de fouten die ze in crashlogs hebben gevonden al eruit gehaald.timpie81 schreef op zondag 03 november 2013 @ 22:28:
[...]
ik hoop het toch zo. Dat er morgen geen dc's meer zijn kan ik eindelijk aan mijn stats gaan werken:) Zonder dat ik bang hoef te zijn dat alles steeds weg is.
Krijgen jullie alleen vliegtuigen/heli's uit de lucht? Ben nu een tijdje bezig geweest maar alleen is het zo lastig met die flairs. Heb de Stinger en de SA-18 IGLA geprobeerd. FGM-172 SRAW is toch alleen voor tanks?
Als je de skills ervoor hebt, krijg je daar alles mee uit de lucht...Versteegrob schreef op zondag 03 november 2013 @ 22:41:
Krijgen jullie alleen vliegtuigen/heli's uit de lucht? Ben nu een tijdje bezig geweest maar alleen is het zo lastig met die flairs. Heb de Stinger en de SA-18 IGLA geprobeerd. FGM-172 SRAW is toch alleen voor tanks?
YouTube: Battlefield 4 SRAW Gameplay - Wire-Guided Helicopter kills
Even nagelezen... suppression bestaat nog voor alle classes, maar een flink stuk minder dan in BF3. Alleen support kan nog dezelfde hoeveelheid geven.yinx84 schreef op zondag 03 november 2013 @ 21:52:
Vind het wel fijn als support speler dat ze het exclusief hebbem gemaakt. Zoals ik als zei kan ik niet meer meekomen in 1 on 1 situaties tegen assault zoals in BF3. Dice wil nu dus echt de supporters op de achterlinie hebben. Moet wel even m'n taktieken aanpassen
Ervaren andere support spelers ook een verandering? Andere feel ofzo...
Volgens mij heeft elke wapen nog suppression, alleen per class/wapen verschillende waarden. Support zal meer suppressen dan een engi met PDW.yinx84 schreef op zondag 03 november 2013 @ 21:52:
Hehe wat genereus van DICE dat ze op zondag willen werken voor al die miljoenen verkochte BF4 exemplarenStewie! schreef op zondag 03 november 2013 @ 21:59:
Nieuwe bugfixes:
Crashes zijn wat minder, maar werk wel dat bepaalde mappen er meer last hebben dan andere. Vooral Siege of Shanghai klapt er echt continue uit, net ook weer 64 man server...toren gaat neer en in beide teams bleven welgeteld 3 en 4 man over. Server leefde nog, spelers vlogen er wel uit. Laatste 4 crashes van onze server ook allemaal op zelfde map (Rogue Transmission), waarvan 2 crashes na 17:00 zijn geweest. Mooi dat het minder is nu, maar geheel opgelost is het nog niet
Hopelijk hebben ze het snel onder controle, want performancewise draait BF4 gelukkig een stuk beter dan BF3, alleen de crashes zijn op moment gewoon vervelend, zowel client als serverside.
Heel vet! Het is guided hoe hoe kan je er skill voor hebben, het is toch richten en vuren?tovade schreef op zondag 03 november 2013 @ 22:52:
[...]
Als je de skills ervoor hebt, krijg je daar alles mee uit de lucht...![]()
YouTube: Battlefield 4 SRAW Gameplay - Wire-Guided Helicopter kills
Speel nu veel TDM icm de M1014, damn wat een vette game. Ook vet dat zo'n beetje alles kapot kan in een game.
Op R5 had ik ook al geen crashes, maar nu werken de queue's ook, wat wel fijn is.Stewie! schreef op zondag 03 november 2013 @ 22:41:
[...]
De R6 test servers van DICE, die wij draaien, zijn online sinds 17:00 en nog niet gecrashed, en de hele avond al volle bak. Dus veelbelovend. Er zitten nog enkele crashbugs in maar ze hebben 70% van de fouten die ze in crashlogs hebben gevonden al eruit gehaald.
Alleen ga er niet van uit dat de crashes opgelost zijn, dit is alleen tegen server crashes.
De meeste crashes komen nog steeds voor door de client en die update moet ook snel komen.
Stinger op heli's zijn ze in 2 tellen down.Versteegrob schreef op zondag 03 november 2013 @ 22:41:
Vliegtuigen gaan niet down tenzij je een ander vliegtuig pakt en hem killed.
Daarom vind ik vliegtuigen vrij waardeloos. In BF3 kon je ze nog met een heli killen.
De SRAW kan locken en dan is het fire and forget (als ik me niet vergis). In het andere geval is het net als een TOW missile, wire guided. Dan moet je de raket dus "sturen" door met je vizier te bewegen.Versteegrob schreef op zondag 03 november 2013 @ 23:04:
[...]
Heel vet! Het is guided hoe hoe kan je er skill voor hebben, het is toch richten en vuren?
Speel nu veel TDM icm de M1014, damn wat een vette game. Ook vet dat zo'n beetje alles kapot kan in een game.
Wauw wat is de G36C een kut wapen in BF4 vergeleken met BF3 :S:S
Ik ben nu een update van 4,5 GB aan het downloaden
Weet niet waar jij die vandaan haalt, maar zie bij mij niks.reemprive schreef op zondag 03 november 2013 @ 23:14:
Ik ben nu een update van 4,5 GB aan het downloaden
secretdk schreef op zondag 03 november 2013 @ 23:17:
[...]
Weet niet waar jij die vandaan haalt, maar zie bij mij niks.

De hele avond zitten te spelen, check net of er een update is.
Hmmm ik krijg nog niks te zienreemprive schreef op zondag 03 november 2013 @ 23:21:
[...]
[afbeelding]
Maar jezus een patch van 4.5gb..
Er is nu geen client patch uitgebracht.
Als ik het spel zelf laat controleren of er een update is, geeft 't aan dat ik up-to-date ben. Vreemd!SmokingCrop schreef op zondag 03 november 2013 @ 23:30:
Ik heb ook nog niets.
Hier ook... geen update te bekennen.
Basement Bios ---- Exo-S
Wat ben ik dan aan het downloaden?
Dat is in ieder geval niet de patch die DICE uit gaat rollen, die komt de komende dagen volgens een DICE staff member.reemprive schreef op zondag 03 november 2013 @ 23:21:
[...]
[afbeelding]
Dus duurt nog even voordat de crashes verholpen zijn.
- DaniëlWW2
- Niet online
Je l33t hacks ontwikkeld door DICE?reemprive schreef op zondag 03 november 2013 @ 23:38:
Only in BF4.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Geen ideereemprive schreef op zondag 03 november 2013 @ 23:38:

Het lijkt me ook wat groot... Is dat niet iets van een 'pack' ofzo? Mappack? Premium pack? Ik gooi maar iets in de brainstorm sessie...reemprive schreef op zondag 03 november 2013 @ 23:38:
Basement Bios ---- Exo-S
Ik heb geen Premium. Ik heb zitten kijken, ik zie wel wat mappen die op dat moment zijn gewijzigd maar ik wordt er niks wijzer uit. Echt geen flauw idee waar het vandaan komt. Vanmiddag heb ik nog gekeken of er een update beschikbaar was, toen was het spel up to date, nu keek ik nog een keer en zag ik die update beschikbaar. Misschien een nieuw soort memory leak, SSD memoryMystikal schreef op zondag 03 november 2013 @ 23:40:
[...]
Het lijkt me ook wat groot... Is dat niet iets van een 'pack' ofzo? Mappack? Premium pack? Ik gooi maar iets in de brainstorm sessie...
hoe groot is het mapje waar bf4 staat op je schijf ?reemprive schreef op maandag 04 november 2013 @ 00:02:
[...]
Ik heb geen Premium. Ik heb zitten kijken, ik zie wel wat mappen die op dat moment zijn gewijzigd maar ik wordt er niks wijzer uit. Echt geen flauw idee waar het vandaan komt. Vanmiddag heb ik nog gekeken of er een update beschikbaar was, toen was het spel up to date, nu keek ik nog een keer en zag ik die update beschikbaar. Misschien een nieuw soort memory leak, SSD memory
- DaniëlWW2
- Niet online
Alleen Flood Zone is goed/indrukwekkend. De rest is middelmatig op zijn best...
Voornamelijk Dawnbreaker is gewoon 3x niks...
28,2 GB.SmokingCrop schreef op maandag 04 november 2013 @ 00:03:
[...]
hoe groot is het mapje waar bf4 staat op je schijf ?
Grappig, ik heb 23.8, ik heb de premium versie, voor het geval dat nog uitmaakt...
[ Voor 16% gewijzigd door Mystikal op 04-11-2013 00:13 ]
Basement Bios ---- Exo-S
- DaniëlWW2
- Niet online
Die van mij is maar 23.8GB en ik krijg ook geen update.
hmm, weldegelijk iets extra dus.
Vreemd allemaal =ô
Vreemd allemaal =ô
Ook ff gekeken, yup ik ook. hmmmMystikal schreef op maandag 04 november 2013 @ 00:13:
[...]
Grappig, ik heb 23.8, ik heb de premium versie, voor het geval dat nog uitmaakt...
Waarschijnlijk een anti cheat programma dat op de achtergrond gaat draaien
Naja, het moet wel iets zijn. Ben erg benieuwd wat..
Naja, het moet wel iets zijn. Ben erg benieuwd wat..
Leuk zo Obliteration op Paracel Storm... Vijand heeft onze attack boat gejat. Sta je dan met de bom op eiland C met twee van die grote boten om je heen en een little bird boven je hoofd. Die grote boten zijn amper kapot te krijgen met de standaard engineer-uitrusting. Telkens 5 damage per raket
Die van mij is 26,2 en ik heb gewoon de pre-order. Ook geen update gehad de afgelopen dagen, wel 1 meteen nadat ik hem had geïnstalleerd dacht ik.
[ Voor 18% gewijzigd door SilenceMurderer op 04-11-2013 00:28 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Tja, game over.Bee.nl schreef op maandag 04 november 2013 @ 00:23:
Leuk zo Obliteration op Paracel Storm... Vijand heeft onze attack boat gejat. Sta je dan met de bom op eiland C met twee van die grote boten om je heen en een little bird boven je hoofd. Die grote boten zijn amper kapot te krijgen met de standaard engineer-uitrusting. Telkens 5 damage per raket
Het enige dat werkt tegen de attack boat is een tank. Die maken gehakt van attack boats.
En dat maakt mijn inziens de attack boats over powered, zelfs met een attack jet zijn ze nauwelijks kapot te krijgen, terwijl die toch ook korte metten met armor zouden moeten kunnen maken.[...]
Tja, game over.
Het enige dat werkt tegen de attack boat is een tank. Die maken gehakt van attack boats.
i9-9900K@5GHZ - Gelid Solutions Tranquillo Rev. 4 - Z390-A PRO - 32GB Crucial RAM - 870 EVO Plus NVME 256GB Bootdrive- MSI RTX3080 - O11 Dynamic
Ik heb die 4+ gig ook moeten downloaden na mijn eerste spel (ondertussen al een paar dagen geleden) en mijn map is ook 28.2 GB groot. Maar crashes gebeuren nog steeds dus daar helpt het in ieder geval niet tegen.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik denk dat de boten nog wel generft worden. Daarom wil ik er ook eindelijk eens in maar het lukt nooit.SharpY schreef op maandag 04 november 2013 @ 00:53:
[...]
En dat maakt mijn inziens de attack boats over powered, zelfs met een attack jet zijn ze nauwelijks kapot te krijgen, terwijl die toch ook korte metten met armor zouden moeten kunnen maken.
Denk dat je daar gelijk in hebt. Heb zelf ook nog niet de kans gehad er is een goed rondje in te varenDanielWW2 schreef op maandag 04 november 2013 @ 00:54:
[...]
Ik denk dat de boten nog wel generft worden. Daarom wil ik er ook eindelijk eens in maar het lukt nooit.
i9-9900K@5GHZ - Gelid Solutions Tranquillo Rev. 4 - Z390-A PRO - 32GB Crucial RAM - 870 EVO Plus NVME 256GB Bootdrive- MSI RTX3080 - O11 Dynamic
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik ben nog nooit voorbij het stadium minigun aan de verkeerde kant gekomen.SharpY schreef op maandag 04 november 2013 @ 00:56:
Denk dat je daar gelijk in hebt. Heb zelf ook nog niet de kans gehad er is een goed rondje in te varen
Ik moet wel zeggen. Rush met 64 man op BF4 is zo chaotisch. Waar BF3 wat leuke 64 man rush maps had heeft BF4 kennelijk geen. Zo veel drukte, 3/4 van beide teams die met zeroing elkaar staan lek te schieten op grote afstanden.
- DaniëlWW2
- Niet online
32p is niet veel beter. Elke dag lijken er meer recons erbij te komen.Phntm schreef op maandag 04 november 2013 @ 01:00:
Ik moet wel zeggen. Rush met 64 man op BF4 is zo chaotisch. Waar BF3 wat leuke 64 man rush maps had heeft BF4 kennelijk geen. Zo veel drukte, 3/4 van beide teams die met zeroing elkaar staan lek te schieten op grote afstanden.
In dit temp is Rush over een week onspeelbaar op de helft van de mappen.

Word echt zo schijt ziek van die bug dat je progress niet gesaved wordt.. Nu ben ik al 4x achter elkaar rank up gegaan, en 4x naar dezelfde rank... Hopelijk fixen ze het snel, want het spel wordt er niet beter op.
Overigens voelt het net alsof ik een beta speel, in plaats van een volledig spel.. Hebben jullie hetzelfde gevoel? Van mij hadden ze het nog wel even mogen uitstellen, de release. Om vervolgens een volledig spel te releasen.
Overigens voelt het net alsof ik een beta speel, in plaats van een volledig spel.. Hebben jullie hetzelfde gevoel? Van mij hadden ze het nog wel even mogen uitstellen, de release. Om vervolgens een volledig spel te releasen.
Is het trouwens logisch dat je bij zulke flinke golven als op Paracel Storm met regelmaat kopje onder gaat met je boot?
Verwijderd
Een boot gaat in het echt ook zo door de golf heen. Volgends mij dus wel de bedoeling. Attack boot is zeker sterk op dit moment. Vanaf het land bijna niet aan te pakken.
UAV + mortar doet wonderenPhntm schreef op maandag 04 november 2013 @ 01:00:
Overigens zou de attacker helemaal geen sniper moeten spelen. Je schiet niks op met kills.
Iemand al de mobile artillery geprobeerd? Heftig ding! Ook veel beter uitgewerkt, aangezien je nu duidelijk overzicht heb waar je wilt schieten en hoe de raketten komen. En hoe sneller je schiet, hoe minder accuraat de raketten gaan.
YouTube: BF4 Launch Woes: Netcode Must Change! (Battlefield 4 Gameplay/Commentary)
Video van Levelcap over de netcode. Hij maakt ook al mee dat je zomaar wordt gekilled terwijl er niemand in de buurt is, compleet random. Meer mensen hier last van? Gisteren meerdere keren mee gemaakt.
Gelukkig kan de game alleen maar beter worden.
Video van Levelcap over de netcode. Hij maakt ook al mee dat je zomaar wordt gekilled terwijl er niemand in de buurt is, compleet random. Meer mensen hier last van? Gisteren meerdere keren mee gemaakt.
Gelukkig kan de game alleen maar beter worden.
Verwijderd
Dat ding is echt goed in het spel verwerkt nu, erg bruikbaar zonder te prutsen met je minimap settings. Ik heb er al een paar keer verstoppertje mee gespeeld, het duurt best lang voor mensen zich af gaan vragen waaorm het raketten regent en waar de wolk zit.vinom schreef op maandag 04 november 2013 @ 08:10:
Iemand al de mobile artillery geprobeerd? Heftig ding! Ook veel beter uitgewerkt, aangezien je nu duidelijk overzicht heb waar je wilt schieten en hoe de raketten komen. En hoe sneller je schiet, hoe minder accuraat de raketten gaan.

Gisterenavond met de Little Bird zitten spelen. Één rondje, drie unlocks. Vijf scout helis, vier attack choppers, twee transport helis, twee attack jets en twee stealth jets mee neergehaald voor ik de eerste keer uit de lucht geknald werd. Dat ding is echt belachelijk sterk tegen licht pantser zoals twieties en jeepjes.
Vervolgens de kerel die mij eruit schoot nog geroadkilled ermee, dat is ook flink makkelijker geworden met de verbeterde responsiveness van dat ding in BF4. Kerel ook blij die heeft de rest van de ronde met stingers op de scout heli lopen jagen
Ik ben sinds gisteren een stuk kieskeuriger geworden met welke server ik join. Er zijn maar 3 maps waarop ik join op een 64p server. Mapswitch naar een te kleine map? Ik ben weg. Voorkomt veel frustratie
Te veel random deaths. Favoriete maps tot nu toe: Paracel Storm en de map met het treintje (naam even kwijt).
Realiseer me ook nu hoe sterk engineers zijn. Qua wapens kunnen ze makkelijk op tegen Assault in 1on1 situaties, en je kan terugbijten tegen elke vehicle. Hoeft je nooit te vervelen!
Realiseer me ook nu hoe sterk engineers zijn. Qua wapens kunnen ze makkelijk op tegen Assault in 1on1 situaties, en je kan terugbijten tegen elke vehicle. Hoeft je nooit te vervelen!
want C4 & Radio Beacon is compleet nutteloos eh?RocketKoen schreef op maandag 04 november 2013 @ 08:04:
[...]
UAV + mortar doet wonderen
Overigens zou de attacker helemaal geen sniper moeten spelen. Je schiet niks op met kills.
Ik heb even een simpele vraag: ik heb de bèta nog geïnstalleerd staan, kan ik als ik het spel koop de bèta gebruiken om het spel te spelen met eventueel wat updates of moet ik het complete spel opnieuw downloaden?
Alles opnieuw downloaden.Wub schreef op maandag 04 november 2013 @ 09:45:
Ik heb even een simpele vraag: ik heb de bèta nog geïnstalleerd staan, kan ik als ik het spel koop de bèta gebruiken om het spel te spelen met eventueel wat updates of moet ik het complete spel opnieuw downloaden?
Hij heeft het over snipers, niet over recons. Campende snipers met bolt-actions zijn compleet nutteloos ja en door te snipen als attacker op rush accepteer je de facto al je loss.SmokingCrop schreef op maandag 04 november 2013 @ 09:43:
[...]
want C4 & Radio Beacon is compleet nutteloos eh?
Die radio beacon is alleen nuttig als die BIJ de objectives of achter vijandige linies staat, boven op die berg of achterin de eigen spawn heeft niemand er wat aan.
Unlock gaan wel rete snel. Heb in weekend alle chopper, littlebird en boat unlocks. Veel bugs maar das niet iets nieuws. De leukste bug is dat mensen duidelijk ver naast mijn chopper schieten maar ik toch mooi ontplof. Commander rol vindt ik niet echt denderend vondt de view in BF2 stukken overzichtelijker je blijft alles maar spammen
Echt he, zo kansloos. Zulke mensen moeten strafpunten krijgen. Soms begint er een potje en dan blijft het halve team staan, wtf. Snap sowieso niet hoe mensen plezier aan recon hebben. De meeste halen zelden veel kills en dan zit je steeds te wachten.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 04 november 2013 @ 09:52:
[...]
Hij heeft het over snipers, niet over recons. Campende snipers met bolt-actions zijn compleet nutteloos ja en door te snipen als attacker op rush accepteer je de facto al je loss.
Die radio beacon is alleen nuttig als die BIJ de objectives of achter vijandige linies staat, boven op die berg of achterin de eigen spawn heeft niemand er wat aan.
Alhoewel ik het zeker eens ben dat 99% van de snipers ronduit kansloos zijn, er zijn een aantal snipers bij die toch echt helpen hoor. Een goede sniper haalt met bolt-action een gigantische lading enemies neer.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Iemand deze gast al gezien op twitch? http://www.twitch.tv/nubz80
was zo'n onbekende "nooit meer dan 200 viewers" streamer tot hij afgelopen vrijdag besloot een 24 uur stream te houden om geld op te halen voor upgrades aan zijn pc(hij had 1300 dollar nodig).
Nog voor dat de 24 uur voorbij was zat hij daar over heen en had hij constant rond de 2000 viewers.Zijn geluk was denk ik dat er nog een redelijk hype hangt rond battlefield 4 en zijn stream snel opgepikt werd door de masses.
Die gast is er zo compleet door overvallen en overdonderd dat hij nu al 50 uur bezig is (volgens mij compleet op adrenaline) en al ruim meer dan 2000 dollar op heeft gehaald.
Verder is zoiets in mijn ogen wel gevaarlijk om te doen(de verhalen over mensen die dood achter hun computer neer vallen brrr..), maar het is wel mooi om de ontwikkeling van zo'n man te volgen als no-name op twitch naar complete groepen die hem volgen en geld doneren.
was zo'n onbekende "nooit meer dan 200 viewers" streamer tot hij afgelopen vrijdag besloot een 24 uur stream te houden om geld op te halen voor upgrades aan zijn pc(hij had 1300 dollar nodig).
Nog voor dat de 24 uur voorbij was zat hij daar over heen en had hij constant rond de 2000 viewers.Zijn geluk was denk ik dat er nog een redelijk hype hangt rond battlefield 4 en zijn stream snel opgepikt werd door de masses.
Die gast is er zo compleet door overvallen en overdonderd dat hij nu al 50 uur bezig is (volgens mij compleet op adrenaline) en al ruim meer dan 2000 dollar op heeft gehaald.
Verder is zoiets in mijn ogen wel gevaarlijk om te doen(de verhalen over mensen die dood achter hun computer neer vallen brrr..), maar het is wel mooi om de ontwikkeling van zo'n man te volgen als no-name op twitch naar complete groepen die hem volgen en geld doneren.
Maar zelfs dan kan je vragen stellen over de effectiviteit van snipers, het aantal kills an sich zegt niets als die kills vrijwel allemaal opposing snipers zijn, of dat nagenoeg alle kills direct weer ge-revived worden.Phyxion schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:00:
Alhoewel ik het zeker eens ben dat 99% van de snipers ronduit kansloos zijn, er zijn een aantal snipers bij die toch echt helpen hoor. Een goede sniper haalt met bolt-action een gigantische lading enemies neer.
Zelden tot nooit is er sniper die effectief defenders bij de mcom weg kan houden wanneer hij ge-armed is.
Nee, snipers zijn er nooit genoeg, zolang ze maar niet bij mij in het team zitten.
Ben ik nou een van de enige snipers die ook daadwerkelijk op de front line zit en niet over iedereen heen cross map andere snipers zit neer te halen?
Ik schakel een target uit en move bijna direct tenzij er andere targets zijn die mijn team in de nek zitten, beweging is overleven als sniper, ook capture ik als sniper, tuurlijk ren ik niet als eerst een gebouw in dat is gewoon suicide maar als er al een paar man binnen zijn loop ik er vrolijk achteraan om mee te capturen hoor!
Ik schakel een target uit en move bijna direct tenzij er andere targets zijn die mijn team in de nek zitten, beweging is overleven als sniper, ook capture ik als sniper, tuurlijk ren ik niet als eerst een gebouw in dat is gewoon suicide maar als er al een paar man binnen zijn loop ik er vrolijk achteraan om mee te capturen hoor!
Body mods don't determine skill
Same here. En mijn motion balls zijn wel erg handig om een punt te cappen. En mijn C4 is ook niet nutteloos voor het team...
Ik speel zeker niet enkel recon, maar wanneer ik het wel speel dan ga ik niet ergens op een dak/berg/... gaan liggen.
Ik speel zeker niet enkel recon, maar wanneer ik het wel speel dan ga ik niet ergens op een dak/berg/... gaan liggen.
Ik mag toch altijd graag zien dat de snipers van het andere team worden neergehaald. Zit mij daar altijd kapot aan te irriteren. Punt is dat er meestal gewoon teveel snipers zijn, maar een team zonder sniper is ook echt suboptimaal.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:07:
[...]
Maar zelfs dan kan je vragen stellen over de effectiviteit van snipers, het aantal kills an sich zegt niets als die kills vrijwel allemaal opposing snipers zijn, of dat nagenoeg alle kills direct weer ge-revived worden.
Zelden tot nooit is er sniper die effectief defenders bij de mcom weg kan houden wanneer hij ge-armed is.
Nee, snipers zijn er nooit genoeg, zolang ze maar niet bij mij in het team zitten.
Precies, ik heb 2 rondjes sniper gespeeld, en 3 tanks uitgeschakeld. En nog een zooi gepaint.mngm schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:26:
Same here. En mijn motion balls zijn wel erg handig om een punt te cappen. En mijn C4 is ook niet nutteloos voor het team...
vind de C130 maar bloed irritant.. Een kogel knal regen van bovenaf.. Het is enkel leuk als je er zelf in zit
Als ik recon speel dan is het om voor een vriend die de engineer kit heeft te spotten. Ook wilde ik de DMR unlocken, wat nu gelukt is dus snel weer terug naar de andere classes.
Ik heb gister de hele middag tot 's avonds laat gespeeld zonder 1 crash, lijkt alsof die server-side patch geholpen heeft. Wel bleef 1 keer het revive menu hangen waardoor ik het spel moest sluiten en opnieuw joinen. In de SP 2 maal een crash gehad.
Heb wel DX11.1 en de runtime geforceerd uitgeschakeld wellicht dat die fix ook geholpen heeft.
Heb wel DX11.1 en de runtime geforceerd uitgeschakeld wellicht dat die fix ook geholpen heeft.
if (!coffee) {
Work = false; }
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.