Ben eigenlijk wel benieuwd naar de favoriete wapens van iedereen... assault rifle, LMG, PDW, shotgun... maakt niet uit wat. Volgens mij heeft iedereen wel z'n eigen 'workhorse'.
Voor mij: M240B LMG.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Assault: (lastig, ben er nog niet helemaal over uit)yinx84 schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:38:
Ben eigenlijk wel benieuwd naar de favoriete wapens van iedereen... assault rifle, LMG, PDW, shotgun... maakt niet uit wat. Volgens mij heeft iedereen wel z'n eigen 'workhorse'.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
Ik speelde altijd support, maar op de een of andere manier vindt ik het in BF4 een stuk minder leuk om te spelen. Daarnaast zie ik ook erg weinig supports altijd, wel kom ik altijd kogels te kort, misschien toch maar eens weer support spelenyinx84 schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:38:
Ik vind die jDams maar waardeloos, Doen amper schade lijkt het wel.SoulEnroLL schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:40:
Mijn fav. weapon: 30MM CANNON van de A-10 Warthog + JDAM bommm
AK 5C en de AUG A3.yinx84 schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:38:
Enige reden waarom je de MG4 beter vindt dan de M240B?A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:47:
[...]
Support:
M240B / MG4 (keuze wordt bepaald wanneer ik ook de laatste attachments voor de MG4 heb)
Ik heb ook moeite met support leuk vinden. Er zijn gewoon erg weinig situaties waar je echt tot je recht komt en echt suppression kan leveren aan mensen die er gebruik van willen maken... sowieso moet je squad goed samenwerken. Neig steeds naar Assault en Engineer... maar wil m'n geliefde class uit BF3 nog niet opgeven.Andyk125 schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:50:
[...]
Ik speelde altijd support, maar op de een of andere manier vindt ik het in BF4 een stuk minder leuk om te spelen. Daarnaast zie ik ook erg weinig supports altijd, wel kom ik altijd kogels te kort, misschien toch maar eens weer support spelen
[ Voor 17% gewijzigd door yinx84 op 04-11-2013 10:57 ]
http://www.twitch.tv/jannustitannus
800 RPM en geen recoil helpen flink mee, maar dat geluid.... hubba hubbayinx84 schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:56:
[...]
Enige reden waarom je de MG4 beter vindt dan de M240B
Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team
[ Voor 22% gewijzigd door Donnie op 04-11-2013 11:13 ]
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Que?Rub3s schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:09:
Heeft iemand al een manier gevonden om snel te ranken?![]()
De medics zijn nogal generfed als het gaan om ranken, vergeleken met bf3![]()
Is trouwens de aek in bf4 weer net zo goed als in bf3?
Voor reviven krijg je echt bar weinig punten nu...A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:12:
[...]
De medics zijn super makkelijk om snel te ranken. De defibs en de medic kit vrijspelen, je speelt met de beste wapens dus dat is vrij eenvoudig (m416->AEK->ACE-23), dan de combat medic field upgrade (twee kistjes en reviven als een dolle), Operation Locker spelen en gáán met die ranks!
Klopt, best weinig damage, wel precies tho. Had ook meer zoiets als dit verwacht:Kepro schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:51:
[...]
Ik vind die jDams maar waardeloos, Doen amper schade lijkt het wel.
Ik speel eigenlijk continu support, of er moeten te veel heli's zijn.Andyk125 schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:50:
[...]
Ik speelde altijd support, maar op de een of andere manier vindt ik het in BF4 een stuk minder leuk om te spelen. Daarnaast zie ik ook erg weinig supports altijd, wel kom ik altijd kogels te kort, misschien toch maar eens weer support spelen
Recon is iets wat ik bijna nooit speel, wordt erg weinig gebruik gemaakt van de laser targets. misschien ligt dat wel aan het niveau op de servers waar ik gespeeld heb, maar zit liever midden in de actie.
Tot nu toe te weinig unlocks om echt een favoriet wapen te kiezen, maar de AK-12 doet tot nu toe goed zijn werk![]()
Vanavond eens proberen of ik wat minder crashes krijg, want gisteren werd ik er gek van. Ook mogen ze wat mij beterft de DV-15 attack boat wat nerfen, want die is echt overpowerd.
Als je de defib charged (langer ingedrukt houden) krijg je gewoon 100 punten en revive je de soldier meteen naar 100% healthRub3s schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:17:
[...]
Voor reviven krijg je echt bar weinig punten nu...20 ipv 100. Ik kan nu het even niet controleren, maar voor de medickit heb je volgens mij al behoorlijk wat punten nodig. (één van de laatste upgrades van assault?)
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Als je heel kort revived, krijg je 20 punten, maar als je hem iets langer oplaadt, dan krijg je meer (tot maximaal 100 als je hem max revived).Rub3s schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:17:
[...]
Voor reviven krijg je echt bar weinig punten nu...20 ipv 100. Ik kan nu het even niet controleren, maar voor de medickit heb je volgens mij al behoorlijk wat punten nodig. (één van de laatste upgrades van assault?)
[ Voor 3% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 04-11-2013 11:21 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
C4 unlocken met support, wordt je ook gevaarlijk met C4 voor voertuigen en je kan jezelf supplyenyinx84 schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:56:
[...]
Enige reden waarom je de MG4 beter vindt dan de M240B?
[...]
Ik heb ook moeite met support leuk vinden. Er zijn gewoon erg weinig situaties waar je echt tot je recht komt en echt suppression kan leveren aan mensen die er gebruik van willen maken... sowieso moet je squad goed samenwerken. Neig steeds naar Assault en Engineer... maar wil m'n geliefde class uit BF3 nog niet opgeven.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/
Het is een browser plugin. Als je het niks vind verwijder je hem weer.Roshnak schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:52:
Is dat Better Battlelog wat? Ik wil geen onnodige troep op mijn PC hebben
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Mogelijk een spelinstelling op de server. Is het in andere voertuigen ook?jenpet schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:48:
Wat ik nu paar keer heb gemerkt misschien ligt het aan de soort heli of een buggy ...
als ik in een heli ander camerabeeld wil hebben ( C toets ) werkt hij soms wel en soms niet.
Ligt dit aan type toestel of is deze bug bekend ?
cameras: Contax G2, Nikon D3S, D800, D850, Z9 - lenses nikkor: 14-24/2.8, 14-24/2.8S, 24-70/2.8S, 24-70/2.8G, 70-200/2.8S, 70-200/2.8G, 85/1.8S, 50/1.8S, 35/1.4G, Sigma 135/1.8 Zeis 45/2
Ik werd in BF3 regelmatig kapot gereden tijdens reparatie omdat de tank zo nodig achteruit moest rijdenrgras schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:55:
Wat doe je als je in een tank een andere tank aan het beschieten bent terwijl er een engineer achter je staat? Juist ja, naar voren rijden zodat je niet gerepareerd kan worden.
cameras: Contax G2, Nikon D3S, D800, D850, Z9 - lenses nikkor: 14-24/2.8, 14-24/2.8S, 24-70/2.8S, 24-70/2.8G, 70-200/2.8S, 70-200/2.8G, 85/1.8S, 50/1.8S, 35/1.4G, Sigma 135/1.8 Zeis 45/2
Uh.. Battlefield Vietnam vergeten? Of de Vietnam Add-on voor BFBC2?Hadespuiter schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:59:
Ik was overigens in de veronderstelling dat er een paar leuke jungle mappen zouden komen (echte rimboe jungle, dus niet 5 boompjes en struikjes bij elkaar) maar daar heeft Dice dus echt helemaal niets mee gezien hun hardnekkige weigering om ook maar iets wat op jungle lijkt toe te voegen in de Battlefield serie's.
[ Voor 4% gewijzigd door jagermeister op 04-11-2013 12:02 ]
Volgens mij komt er zo'n eentje in de china rising DLC.Hadespuiter schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:59:
Ik was overigens in de veronderstelling dat er een paar leuke jungle mappen zouden komen (echte rimboe jungle, dus niet 5 boompjes en struikjes bij elkaar) maar daar heeft Dice dus echt helemaal niets mee gezien hun hardnekkige weigering om ook maar iets wat op jungle lijkt toe te voegen in de Battlefield serie's.
Ja dankzij Dice z'n brolwerk kan ik dus niet meer met helikopters vliegen. Jeej...whatupdoc schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:50:
@tsu, geen idee. zal wel een bug zijn.
User settings weggooien en herinstallatie overwegen?Tsurany schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:04:
[...]
Ja dankzij Dice z'n brolwerk kan ik dus niet meer met helikopters vliegen. Jeej...
[ Voor 3% gewijzigd door jagermeister op 04-11-2013 12:05 ]
Thanks, dat wist ik nietDonnie schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:19:
[...]
Als je de defib charged (langer ingedrukt houden) krijg je gewoon 100 punten en revive je de soldier meteen naar 100% health
Ja zal wel de enige optie zijn. Meest idiote is dat elke vorm van controls mogelijk zijn behalve mouse left voor yaw left.jagermeister schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:05:
[...]
User settings weggooien en herinstallatie overwegen?
[ Voor 11% gewijzigd door Tsurany op 04-11-2013 12:14 ]
andere server joinen heeft ook geen zin?Tsurany schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:09:
[...]
Ja zal wel de enige optie zijn. Meest idiote is dat elke vorm van controls mogelijk zijn behalve mouse left voor yaw left.
Edit: Is kennelijk nog een bekende bug ook, wat een triest gedoe bij DICE
Nee maakt niet uit waar ik speel. Ook al een reboot overheen gegooid. Is een bekend issue en DICE kennende is dat over een paar maanden nog niet opgelost.whatupdoc schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:15:
[...]
andere server joinen heeft ook geen zin?
[ Voor 23% gewijzigd door Tsurany op 04-11-2013 12:18 ]
mm het enige wat je kan doen dan is of toch een herinstallatie of geen choppers meer vliegenTsurany schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:17:
[...]
Nee maakt niet uit waar ik speel. Ook al een reboot overheen gegooid. Is een bekend issue en DICE kennende is dat over een paar maanden nog niet opgelost.
Hilarisch trouwens, in zowel BF4 als BF4 Settings Editor is het niet mogelijk om Esc als toets in de stellen. Dus haal je de binding van Esc voor menu weg kan je hem niet herstellen. DICE
Volledige control reset heeft het gefixt. Wat een zuig zooiwhatupdoc schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:19:
[...]
mm het enige wat je kan doen dan is of toch een herinstallatie of geen choppers meer vliegen
Een quick revive naar 20% en vervolgens en medkit ernaast droppen lever nog meer punten op (heal, squad heal). De defib chargen doe ik niet meer omdat ik daardoor een groot aantal revives mis (verbeterpunt: een marker op de dode speler die toont hoeveel tijd er nog is voor een revive).Donnie schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:19:
[...]
Als je de defib charged (langer ingedrukt houden) krijg je gewoon 100 punten en revive je de soldier meteen naar 100% health
Ik had hetzelfde nadat ik dat programma had geinstalleerd waarmee je buiten het spel je controls aan kon passen. Toen ingame een reset gedaan en toen ging het wel weer gewoon.Tsurany schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:42:
Iemand een idee waarom ik niet meer naar links kan sturen in een heli? Controls waren onveranderd en zelfs na opnieuw instellen kan ik niet naar links. Muis is normaal naar links en rechts maar hoe ver ik m ook naar links beweeg er gebeurt helemaal niks. Naar rechts is geen probleem. Heli is ook volledig undamaged. Kan er echt niks over vinden.
Inzoom is standaard N, volledig in beeld is Mreemprive schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:44:
Iemand een idee hoe je a) inzoomt op de minimap en b) hoe het kan dat de console opent zonder dat ik op de tidle knop druk? Ik heb heel vaak dat de console ineens opent waardoor ik niet meer beweeg, ik heb de tidle knop al disabled in Razer Synapse, blijft gebeuren.
Al sinds Battlefield 1942 zit inzoomen van de minimap onder de N toets als het goed is. En dat van de console had ik ook laatst, drukte geloof ik 2× op B ofzo, randomheid...reemprive schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:44:
Iemand een idee hoe je a) inzoomt op de minimap en b) hoe het kan dat de console opent zonder dat ik op de tidle knop druk? Ik heb heel vaak dat de console ineens opent waardoor ik niet meer beweeg, ik heb de tidle knop al disabled in Razer Synapse, blijft gebeuren.
Dat zou goed kunnen ja. Die effe uninstallen.perpixel schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:42:
[...]
Ik had hetzelfde nadat ik dat programma had geinstalleerd waarmee je buiten het spel je controls aan kon passen. Toen ingame een reset gedaan en toen ging het wel weer gewoon.
Lekker!
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
ik heb dat zelfde probleem, ik word altijd op een boot in 1 run door een vliegtuig gesloopt maar mij lukt het niet. zal wel zijn dat ik air suck:)Audione0 schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:59:
[...]
Lekker!
Ik snap alleen 1 ding niet.. Ik ben aardig goed in het vliegen, echter krijg ik het niet voor elkaar om maar een object goed te beschadigen..
Gisteren een bootje gespot, heb er meer dan 5 seconden achter elkaar op geknald, totaal geen damage or whatso-ever.
Of heb je een un-lock die de minigun sterker maakt?
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
1.C4whatupdoc schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:14:
hoe kill je in godsnaam z'n rcb boot? net met een rpg op geschoten. 7dmg
Kijken dat je wel met de juiste attack jet vliegt, de stealth jets zijn ongetwijfeld niet zo goed in het kapot maken van ground targets. 30mm cannon van de attack jets werkt best goed, richt ook iets voor de boot als die beweegt etc. mss lagde de boel ook wat dan raakt de helft van je hits ook niet goed.Audione0 schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:59:
[...]
Lekker!
Ik snap alleen 1 ding niet.. Ik ben aardig goed in het vliegen, echter krijg ik het niet voor elkaar om maar een object goed te beschadigen..
Gisteren een bootje gespot, heb er meer dan 5 seconden achter elkaar op geknald, totaal geen damage or whatso-ever.
Of heb je een un-lock die de minigun sterker maakt?
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
er zijn verschillende secties voor camo's dus mss kijk je erover heen, of de boel is door een crash gereset naar voordat je hem unlocked hebt.gstoffers schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:13:
Ik kreeg een tricolor desert camo in een battlepack maar deze kan ik nergens terug vinden. Niet bij de loadout en ook niet bij solder camo. Iemand enig idee hoe of wat?
In elke game heb je no-lifers die 10u per dag spelen...Wen eraan.Donnie schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:11:
AJB rank niet te snel, er is al iemand lvl 100 geworden het weekend. Double xp en 200% boost haalt toch heel de fun weg of niet?
http://battlelog.battlefi...octtt/stats/802284626/pc/
Verwijderd
10 uur maar? Meer richting 16 uur..KillerAce_NL schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:27:
[...]
In elke game heb je no-lifers die 10u per dag spelen...Wen eraan.
Kan je niet kijken in welk bestand de settings worden opgeslagen? Waarschijnlijk kan je dat wel openen met kladblok en dan de keycode voor de toets vervangen?Tsurany schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:17:
[...]
Nee maakt niet uit waar ik speel. Ook al een reboot overheen gegooid. Is een bekend issue en DICE kennende is dat over een paar maanden nog niet opgelost.
Hilarisch trouwens, in zowel BF4 als BF4 Settings Editor is het niet mogelijk om Esc als toets in de stellen. Dus haal je de binding van Esc voor menu weg kan je hem niet herstellen. DICE
Medailles slim opsparen en allemaal binnen harken met de 200% boost.
er is een bf4 problemen topic, graag daar even de vraag heen verplaatsen.Qzar schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:51:
[...]
Kan je niet kijken in welk bestand de settings worden opgeslagen? Waarschijnlijk kan je dat wel openen met kladblok en dan de keycode voor de toets vervangen?
Vlieg je met toetsenbord of met muis?RoyK schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:05:
ik vind het maar lastig om infantry om te leggen met de Z11, ik zie in de filmjpes mensen dit doen en liggen ze hele squads plat. Maar ik heb steeds maar een heel gevecht met infantry… 1 op 1 haha.. vloog net zelfs zo laag..dat ik crashte in het gevecht.. ik stapte uit om met het geweer verder te gaan, pikt hij supersnel mijn z11 en maaide mij neer… dikke lol!! Lag in een scheur!
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
het is soms lastig idd, maar beste is de natuurlijke drop of de beweging te gebruiken, als je die zo kan timen dat die langzaam langs de infantrie strafed, is het gewoon kwestie van maaien maaien maaien en collecten die kills. mocht je aim wat minder zijn, 25mm cannons hebben splashdamage, die gewoon rond de infi spammen.RoyK schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:05:
ik vind het maar lastig om infantry om te leggen met de Z11, ik zie in de filmjpes mensen dit doen en liggen ze hele squads plat. Maar ik heb steeds maar een heel gevecht met infantry… 1 op 1 haha.. vloog net zelfs zo laag..dat ik crashte in het gevecht.. ik stapte uit om met het geweer verder te gaan, pikt hij supersnel mijn z11 en maaide mij neer… dikke lol!! Lag in een scheur!
Ik heb nu een paar uurtjes BF4 gespeeld, en ik kom tot dezelfde conclusie. Wat een kleine bagger mappen.D0gtag schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:22:
Ik moet zeggen dat ik BF4 nu niet leuker vind dan BF3, de levels zijn erg simplistisch en zo ook het vliegen. Kinderachtig klein vlieg bereik je bent alleen maar aan het draaien om weer 3 sec te kunnen schieten. De maps voelen ook veel kleiner aan dan BF3. Ik vind eigenlijk alleen siege of shanghai leuk. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Ja, ik zit vermoedelijk veel te veel op knopjes te drukken, waardoor je crossair alle kanten op vliegt, en ik dit met de muis weer probeer te corrigeren.. en ondertussen natuurlijk proberen nergens tegenaan te vliegen hahaSouLLeSSportal schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:12:
[...]
het is soms lastig idd, maar beste is de natuurlijke drop of de beweging te gebruiken, als je die zo kan timen dat die langzaam langs de infantrie strafed, is het gewoon kwestie van maaien maaien maaien en collecten die kills. mocht je aim wat minder zijn, 25mm cannons hebben splashdamage, die gewoon rond de infi spammen.
Altijd al zo geweestDosed schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:18:
WASD + pijltjestoetsen = win voor het vliegen ipv een muiscombinatie. Veel meer nauwkeurigheid op deze manier, vind ik tenminste. Andere zullen dit weer naar vinden misschien
Gebruik je de muis helemaal niet tijdens het vliegen? Om te mikken etc ?Dosed schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:18:
WASD + pijltjestoetsen = win voor het vliegen ipv een muiscombinatie. Veel meer nauwkeurigheid op deze manier, vind ik tenminste. Andere zullen dit weer naar vinden misschien
Nope gebruik je niet, ipv je muis gebruik je de pijltjestoetsenRoyK schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:20:
[...]
Gebruik je de muis helemaal niet tijdens het vliegen? Om te mikken etc ?
[ Voor 15% gewijzigd door RoyK op 04-11-2013 14:24 ]
spatiebalkRoyK schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:23:
Ik gebruik de pijltjes toetsen nu ook… maar waar schiet je mee dan? ik ben met de muis rechtshandig, ligt die dan ook op het toetsenbord om te schieten etc? Dus 2 handen aan het toetsenbord?
SpatieRoyK schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:23:
Ik gebruik de pijltjes toetsen nu ook… maar waar schiet je mee dan? ik ben met de muis rechtshandig, ligt die dan ook op het toetsenbord om te schieten etc? Dus 2 handen aan het toetsenbord?
Dus: WASD voor het vliegen, en de pijltjes toetsen voor het mikken?
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Hehe, zal in het begin wel ff wennen zijn. Maar als je er eenmaal aan gewend bent wil je je muis niet meer aanraken tijdens het vliegenRoyK schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:25:
hmmm… dat ik ga straks eens proberen.. Er gaat geloof ik een nieuwe wereld voor mij open!
Idd. Bij mij hielp het ook enorm om de gevoeligheid van de invoer een beetje te tweaken om zo net dat beetje extra finesse te krijgenDosed schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:26:
[...]
Hehe, zal in het begin wel ff wennen zijn. Maar als je er eenmaal aan gewend bent wil je je muis niet meer aanraken tijdens het vliegen
Ik begin met Jets juist een beetje te wennen aan de gevoeligheid waar ik eerst niet wist wat ik moest doen. Ik vloeg met Tobo, maar ben juist over gegaan op muis vanwege de extra precieze.Thannie schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:27:
[...]
Idd. Bij mij hielp het ook enorm om de gevoeligheid van de invoer een beetje te tweaken om zo net dat beetje extra finesse te krijgen
spatiebalk voor te schieten.RoyK schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:23:
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Werkt dit serieus? Ook voor de heli? Ga het vanavond direct proberen. Met de muis stort ik altijd neer. Heeft er iemand misschien een tutorial? Ik moet toch kunnen vliegen. Op de grond ben ik aardig goed maar zodra ik ga vliegen maak ik er een potje vanRoyK schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:23:
Wist ik niet, ga het vanavond is testen, bedankt.Mu.siQ schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:31:
Je hebt nu zoiets als trainig ground he. Probeer dat eens rustig uit
Maar geen straaljager toch? Of zie ik die over het hoofd. Ik zag dacht ik alleen een heli staan.Mu.siQ schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:31:
Je hebt nu zoiets als trainig ground he. Probeer dat eens rustig uit
is je trouwens ook opgevallen, dat je animatie blijft hangen.Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:17:
Probeer ik een luik te openen/sluiten, blijf ik erin hangen. Kom ik los, geweer weg.![]()
[afbeelding]
Angelo NL / Global Cargo VTC
De straaljager kan je tijdens spawnen selecteren in het overview scherm. Dan begin je in-flight en niet op de landingsbaan. Het kan dus wel..Razr schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:32:
[...]
Maar geen straaljager toch? Of zie ik die over het hoofd. Ik zag dacht ik alleen een heli staan.
Ah top, thanks voor de tip. Dan ga ik mijn vliegkunsten ook maar eens uitproberen vanavond.Rexcore schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:36:
[...]
De straaljager kan je tijdens spawnen selecteren in het overview scherm. Dan begin je in-flight en niet op de landingsbaan. Het kan dus wel..
Gebruik F om te switchen van wapen, is standaard ingesteld op F, super handig.Indy91 schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:29:
[...]
spatiebalk voor te schieten.
En af toe cijfer 1 (main gun) of 2 (overige wapens) gebruiken om van wapens te wisselen.
1942 inderdaadDragonChaser schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:44:
[...]
Gebruik F om te switchen van wapen, is standaard ingesteld op F, super handig.
Verbaast me wel dat mensen niet van de pijltjetoetsen afwisten, dit is immers al sinds BTF weettikveel al zo.
Maar niet in een vliegtuig of helicopter.whatupdoc schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:46:
F gebruik je toch om te knifen?
Attack heli's zijn net zo effectief. Maar een chopper besturen met een gunner die random dingen doet is voor mij erg frustrerend. Het is een must om te goed te communiceren met die chopper gunner.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq