Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:58
Ben eigenlijk wel benieuwd naar de favoriete wapens van iedereen... assault rifle, LMG, PDW, shotgun... maakt niet uit wat. Volgens mij heeft iedereen wel z'n eigen 'workhorse'.

Voor mij: M240B LMG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulEnroLL
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-12-2024
Mijn fav. weapon: 30MM CANNON van de A-10 Warthog + JDAM bommm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yinx84 schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:38:
Ben eigenlijk wel benieuwd naar de favoriete wapens van iedereen... assault rifle, LMG, PDW, shotgun... maakt niet uit wat. Volgens mij heeft iedereen wel z'n eigen 'workhorse'.

Assault: (lastig, ben er nog niet helemaal over uit)

ACE-23 (lijkt beste wapen in-game)
AEK (recoil is toch ook wel makkelijk te contoleren, kan nog beter dan de ACE)
FAMAS (lijkt ook potentieel goed te beheersen)

Support:

M240B / MG4 (keuze wordt bepaald wanneer ik ook de laatste attachments voor de MG4 heb)

De rest:

ACW-R, allround beste wapen in de game. Met de compensator / stubby of suppressor - vertical grip.

Wat een beest.

De PDW's, Bolt-actions en DMR's interesseren me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:37
Is er uberhaupt een manier om een UAV als engineer uit de lucht te knallen? Met een Stinger kom je niet zo ver aangezien vaak die UAV's hoger vliegen dan 350 yards. Of is het de bedoeling dat het alleen kan als je er pal onder staat?

Krijg ook sterk het gevoel dat de Stinger flink terug is geschroefd qua damage tov de beta. Gisteren mijn hele rits Stingers op 1 helicopter afgevuurd (1ste uiteraard door flares ontweken maar daarna 4 stingers met hitreg), maar niet kapotgaan :(

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-09 12:09

Ik speelde altijd support, maar op de een of andere manier vindt ik het in BF4 een stuk minder leuk om te spelen. Daarnaast zie ik ook erg weinig supports altijd, wel kom ik altijd kogels te kort, misschien toch maar eens weer support spelen :p

Recon is iets wat ik bijna nooit speel, wordt erg weinig gebruik gemaakt van de laser targets. misschien ligt dat wel aan het niveau op de servers waar ik gespeeld heb, maar zit liever midden in de actie.

Tot nu toe te weinig unlocks om echt een favoriet wapen te kiezen, maar de AK-12 doet tot nu toe goed zijn werk :)

Vanavond eens proberen of ik wat minder crashes krijg, want gisteren werd ik er gek van. Ook mogen ze wat mij beterft de DV-15 attack boat wat nerfen, want die is echt overpowerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
SoulEnroLL schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:40:
Mijn fav. weapon: 30MM CANNON van de A-10 Warthog + JDAM bommm
Ik vind die jDams maar waardeloos, Doen amper schade lijkt het wel.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:58

codex

Geen OpenAI agent :)

AK 5C en de AUG A3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:58
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:47:
[...]

Support:

M240B / MG4 (keuze wordt bepaald wanneer ik ook de laatste attachments voor de MG4 heb)
Enige reden waarom je de MG4 beter vindt dan de M240B?
Andyk125 schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:50:
[...]

Ik speelde altijd support, maar op de een of andere manier vindt ik het in BF4 een stuk minder leuk om te spelen. Daarnaast zie ik ook erg weinig supports altijd, wel kom ik altijd kogels te kort, misschien toch maar eens weer support spelen :p
Ik heb ook moeite met support leuk vinden. Er zijn gewoon erg weinig situaties waar je echt tot je recht komt en echt suppression kan leveren aan mensen die er gebruik van willen maken... sowieso moet je squad goed samenwerken. Neig steeds naar Assault en Engineer... maar wil m'n geliefde class uit BF3 nog niet opgeven.

[ Voor 17% gewijzigd door yinx84 op 04-11-2013 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Middagje in de chopper gespeelt gisteren, met het infanterie gedeelte was ik snel klaar. Vind het niet lekker schieten.

Chopper is wel cool gedaan, afgezien van veel rare dingen en een tv guided die knippert als een gek kan je eindelijk de heat seekers eraf schroeven en wat anders eronder hangen, namelijk een dubbele tow missile.

En verdamt dat is fucking vet als pilot zijnde. Ook kan je met je de Zuni missiles eindelijk goed choppers neer halen. Gisteren al de eerste tow hit op een chopper gehad, eerste keer in 7 uur spelen dat ik dacht: vet.

Voor de rest vind ik bf3 overal nog beter in, mischien als ik een dikke pc heb en dingen op high kan spelen ik er anders over denk. Het ziet er op low slechter uit dan bf3 op low.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yinx84 schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:56:
[...]
Enige reden waarom je de MG4 beter vindt dan de M240B
800 RPM en geen recoil helpen flink mee, maar dat geluid.... hubba hubba :)

De M240 is wel een ziek beest op de lange afstand, maar heb nog te weinig plekken gevonden waar je echt lekker op de bipod kan zitten zonder dat je makkelijk afgeschoten wordt of teveel grenades voor de kiezen krijgt.

Ik moet die APS-nogiets, die anti explosive turret, nog wel uittesten in combinatie met de bipod, maar ik vergeet dat ding steeds te equipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinerama
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04-10 18:36

Cinerama

There are my lovely boys!!!

Mijn favo wapens tot nu toe:

Engineer:

SG553, accuraat, goede rate of fire en genoeg damage

Support:

M249, vind hem een stuk beter spelen als in BF3, de rate of fire is heerlijk, stability is goed en als bonus schiet hij uit de heup ook niet verkeerd, ben benieuwd of ze de LSAT ook iets beter hebben gemaakt.
De M240b moet ik nog proberen maar de lage mobility schrikt mij een beetje af aangezien ik zeer bewegelijk speel met support

Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-10 13:17

Rub3s

+3 , omdat het kan

Heeft iemand al een manier gevonden om snel te ranken? 8)7

De medics zijn nogal generfed als het gaan om ranken, vergeleken met bf3 :|

Is trouwens de aek in bf4 weer net zo goed als in bf3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

AJB rank niet te snel, er is al iemand lvl 100 geworden het weekend. Double xp en 200% boost haalt toch heel de fun weg of niet?

http://battlelog.battlefi...octtt/stats/802284626/pc/

[ Voor 22% gewijzigd door Donnie op 04-11-2013 11:13 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulEnroLL
Wat betreft fav. wapens op de grond:

Voor close range: natuurlijk een SHOTGUN 12G + claymores. Daar kunnen die engineers/assault met die carbine proppenschieters niet tegenop.

Voor mid en grotere afstanden: SCOUT ELITE + 12G mini shotgun als sidearm + spec ops perk. = 6 c4's

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rub3s schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:09:
Heeft iemand al een manier gevonden om snel te ranken? 8)7

De medics zijn nogal generfed als het gaan om ranken, vergeleken met bf3 :|

Is trouwens de aek in bf4 weer net zo goed als in bf3?
Que?

De medics zijn super makkelijk om snel te ranken. De defibs en de medic kit vrijspelen, je speelt met de beste wapens dus dat is vrij eenvoudig (m416->AEK->ACE-23), dan de combat medic field upgrade (twee kistjes en reviven als een dolle), Operation Locker spelen en gáán met die ranks!

De AEK is beter dan in BF3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:15

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik speel voornamelijk juist Recon met bolt sniper en vindt het in BF4 echt geweldig. Ik camp zo goed als nooit en ga altijd voor objectives. En sinds Recon weer C4 terug heeft ben ik alleen maar nog meer viable :) ik blaas tanks op alsof het papieren auto'tjes zijn en gebouwen laten instorten waar enemies in zitten. echt geweldig. + door die zijdelinkse iron sight kan je ook close combat goed mensen killen. alhoewel bolt snipers in veel gevallen (ook in borst) geen 1 shot 1 kills zijn bij een sniper met 100damage. heb in principe al automatisme om 1 schot te vuren en te switchen naar secondary en gelijk weer knallen om het af te maken

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-10 13:17

Rub3s

+3 , omdat het kan

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:12:
[...]
De medics zijn super makkelijk om snel te ranken. De defibs en de medic kit vrijspelen, je speelt met de beste wapens dus dat is vrij eenvoudig (m416->AEK->ACE-23), dan de combat medic field upgrade (twee kistjes en reviven als een dolle), Operation Locker spelen en gáán met die ranks!
Voor reviven krijg je echt bar weinig punten nu... :| 20 ipv 100. Ik kan nu het even niet controleren, maar voor de medickit heb je volgens mij al behoorlijk wat punten nodig. (één van de laatste upgrades van assault?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulEnroLL
Kepro schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:51:
[...]

Ik vind die jDams maar waardeloos, Doen amper schade lijkt het wel.
Klopt, best weinig damage, wel precies tho. Had ook meer zoiets als dit verwacht:

http://www.youtube.com/watch?v=2D_zHRakOXY

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:51

tha_crazy

Mafketel

Andyk125 schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:50:
[...]

Recon is iets wat ik bijna nooit speel, wordt erg weinig gebruik gemaakt van de laser targets. misschien ligt dat wel aan het niveau op de servers waar ik gespeeld heb, maar zit liever midden in de actie.

Tot nu toe te weinig unlocks om echt een favoriet wapen te kiezen, maar de AK-12 doet tot nu toe goed zijn werk :)

Vanavond eens proberen of ik wat minder crashes krijg, want gisteren werd ik er gek van. Ook mogen ze wat mij beterft de DV-15 attack boat wat nerfen, want die is echt overpowerd.
Ik speel eigenlijk continu support, of er moeten te veel heli's zijn.
Maar ik speel dan ook voornamelijk Rush.

Merk dat een support daar wel erg lekker speelt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Rub3s schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:17:
[...]

Voor reviven krijg je echt bar weinig punten nu... :| 20 ipv 100. Ik kan nu het even niet controleren, maar voor de medickit heb je volgens mij al behoorlijk wat punten nodig. (één van de laatste upgrades van assault?)
Als je de defib charged (langer ingedrukt houden) krijg je gewoon 100 punten en revive je de soldier meteen naar 100% health

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rub3s schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:17:
[...]

Als je heel kort revived, krijg je 20 punten, maar als je hem iets langer oplaadt, dan krijg je meer (tot maximaal 100 als je hem max revived).

Wat ik altijd doe is eerst een medkit (eerst de kleine tot ik de grote had ge-unlocked) op iemand gooien, en dan te reviven. Dan heb je altijd maximale punten. :)

[ Voor 3% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 04-11-2013 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-10 20:08

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Gisteren ging ik voor de gein eens kijken op een 64p mixed mode (Domination en Rush). Man man man, wat een totale chaos. Gewoon niet te doen. Overal snipers.

Op een gegeven moment was ik attacker op die map Hainan Resort en zag tot mijn verbazing dat er een stuk of 15 a 20 snipers en mortarhoeren bezig waren op dat kleine eilandje dat tussen het schip en de objectives in ligt. Totaal geen interesse in de objectives. 8)7

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

yinx84 schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:56:
[...]

Enige reden waarom je de MG4 beter vindt dan de M240B?

[...]

Ik heb ook moeite met support leuk vinden. Er zijn gewoon erg weinig situaties waar je echt tot je recht komt en echt suppression kan leveren aan mensen die er gebruik van willen maken... sowieso moet je squad goed samenwerken. Neig steeds naar Assault en Engineer... maar wil m'n geliefde class uit BF3 nog niet opgeven.
C4 unlocken met support, wordt je ook gevaarlijk met C4 voor voertuigen en je kan jezelf supplyen

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:19

TheNephilim

Wtfuzzle

Zo, dit weekend eens fijn Rush gespeeld en dat bevalt prima! ^^

Tot zover nog met de AK-12 geschoten, de M416 en SCAR-H konden me niet zo bekoren. Normaal gesproken schiet ik liever met een Iron Sight, maar dat is echt onmogelijk in Battlefield 4, de meeste maps zijn er gewoon te groot voor.

Flink aan de gang geweest met tanks, ook lekker wat kills kunnen maken; al leent de ene map zich er veel beter voor dan de andere. De vaste spawns voor tanks zijn ook makkelijk, je kunt van te voren al een tank selecteren, zonder dat hij al gespawned is.

Snipers, tjah ik werd nog regelmatig van dichtbij neergetikt door de loeders :p Niet helemaal de bedoeling lijkt me. Op minimaal 200 meter vind ik prima, maar gewoon op enkele tientallen meters beschoten worden is echt slecht. Verder kan ik me al aardig redden al blijft het schieten een beetje lastig, misschien maar eens de muisgevoeligheid in BF4 verlagen, ik beweeg veel te snel denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand een idee waarom ik niet meer naar links kan sturen in een heli? Controls waren onveranderd en zelfs na opnieuw instellen kan ik niet naar links. Muis is normaal naar links en rechts maar hoe ver ik m ook naar links beweeg er gebeurt helemaal niks. Naar rechts is geen probleem. Heli is ook volledig undamaged. Kan er echt niks over vinden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:09
Wat ik nu paar keer heb gemerkt misschien ligt het aan de soort heli of een buggy ...

als ik in een heli ander camerabeeld wil hebben ( C toets ) werkt hij soms wel en soms niet.

Ligt dit aan type toestel of is deze bug bekend ?

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-04-2022
@tsu, geen idee. zal wel een bug zijn.

\@jenpet, Ik denk dat het aan de server ligt. Sommige servers heb je bijv. ook geen minimap en kan je bij voortuigen niet 3th person kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:12

Roshnak

PSN: Roshgill

Is dat Better Battlelog wat? Ik wil geen onnodige troep op mijn PC hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roshnak schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:52:
Is dat Better Battlelog wat? Ik wil geen onnodige troep op mijn PC hebben ;)
Het is een browser plugin. Als je het niks vind verwijder je hem weer.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Wat doe je als je in een tank een andere tank aan het beschieten bent terwijl er een engineer achter je staat? Juist ja, naar voren rijden zodat je niet gerepareerd kan worden. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• litebyte
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:55

litebyte

~ Lightstalker 私 は カメラマン です ~

jenpet schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:48:
Wat ik nu paar keer heb gemerkt misschien ligt het aan de soort heli of een buggy ...

als ik in een heli ander camerabeeld wil hebben ( C toets ) werkt hij soms wel en soms niet.

Ligt dit aan type toestel of is deze bug bekend ?
Mogelijk een spelinstelling op de server. Is het in andere voertuigen ook?

cameras: Contax G2, Nikon D3S, D800, D850, Z9 - lenses nikkor: 14-24/2.8, 14-24/2.8S, 24-70/2.8S, 24-70/2.8G, 70-200/2.8S, 70-200/2.8G, 85/1.8S, 50/1.8S, 35/1.4G, Sigma 135/1.8 Zeis 45/2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• litebyte
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:55

litebyte

~ Lightstalker 私 は カメラマン です ~

rgras schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:55:
Wat doe je als je in een tank een andere tank aan het beschieten bent terwijl er een engineer achter je staat? Juist ja, naar voren rijden zodat je niet gerepareerd kan worden. :F
Ik werd in BF3 regelmatig kapot gereden tijdens reparatie omdat de tank zo nodig achteruit moest rijden :)

cameras: Contax G2, Nikon D3S, D800, D850, Z9 - lenses nikkor: 14-24/2.8, 14-24/2.8S, 24-70/2.8S, 24-70/2.8G, 70-200/2.8S, 70-200/2.8G, 85/1.8S, 50/1.8S, 35/1.4G, Sigma 135/1.8 Zeis 45/2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hadespuiter
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-06 05:21
Ik was overigens in de veronderstelling dat er een paar leuke jungle mappen zouden komen (echte rimboe jungle, dus niet 5 boompjes en struikjes bij elkaar) maar daar heeft Dice dus echt helemaal niets mee gezien hun hardnekkige weigering om ook maar iets wat op jungle lijkt toe te voegen in de Battlefield serie's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Hadespuiter schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:59:
Ik was overigens in de veronderstelling dat er een paar leuke jungle mappen zouden komen (echte rimboe jungle, dus niet 5 boompjes en struikjes bij elkaar) maar daar heeft Dice dus echt helemaal niets mee gezien hun hardnekkige weigering om ook maar iets wat op jungle lijkt toe te voegen in de Battlefield serie's.
Uh.. Battlefield Vietnam vergeten? Of de Vietnam Add-on voor BFBC2?

[ Voor 4% gewijzigd door jagermeister op 04-11-2013 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Hadespuiter schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:59:
Volgens mij komt er zo'n eentje in de china rising DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
whatupdoc schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:50:
@tsu, geen idee. zal wel een bug zijn.
Ja dankzij Dice z'n brolwerk kan ik dus niet meer met helikopters vliegen. Jeej...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Tsurany schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:04:
[...]

Ja dankzij Dice z'n brolwerk kan ik dus niet meer met helikopters vliegen. Jeej...
User settings weggooien en herinstallatie overwegen?

[ Voor 3% gewijzigd door jagermeister op 04-11-2013 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcello_87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 28-07 16:51
Donnie schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:19:
[...]

Als je de defib charged (langer ingedrukt houden) krijg je gewoon 100 punten en revive je de soldier meteen naar 100% health
Thanks, dat wist ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jagermeister schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:05:
[...]
User settings weggooien en herinstallatie overwegen?
Ja zal wel de enige optie zijn. Meest idiote is dat elke vorm van controls mogelijk zijn behalve mouse left voor yaw left.

Edit: Is kennelijk nog een bekende bug ook, wat een triest gedoe bij DICE 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Tsurany op 04-11-2013 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
Tsurany schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:09:
[...]

Ja zal wel de enige optie zijn. Meest idiote is dat elke vorm van controls mogelijk zijn behalve mouse left voor yaw left.

Edit: Is kennelijk nog een bekende bug ook, wat een triest gedoe bij DICE 8)7
andere server joinen heeft ook geen zin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
whatupdoc schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:15:
[...]

andere server joinen heeft ook geen zin?
Nee maakt niet uit waar ik speel. Ook al een reboot overheen gegooid. Is een bekend issue en DICE kennende is dat over een paar maanden nog niet opgelost.

Hilarisch trouwens, in zowel BF4 als BF4 Settings Editor is het niet mogelijk om Esc als toets in de stellen. Dus haal je de binding van Esc voor menu weg kan je hem niet herstellen. DICE |:(

[ Voor 23% gewijzigd door Tsurany op 04-11-2013 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
Tsurany schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:17:
[...]

Nee maakt niet uit waar ik speel. Ook al een reboot overheen gegooid. Is een bekend issue en DICE kennende is dat over een paar maanden nog niet opgelost.

Hilarisch trouwens, in zowel BF4 als BF4 Settings Editor is het niet mogelijk om Esc als toets in de stellen. Dus haal je de binding van Esc voor menu weg kan je hem niet herstellen. DICE |:(
mm het enige wat je kan doen dan is of toch een herinstallatie of geen choppers meer vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
whatupdoc schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:19:
[...]

mm het enige wat je kan doen dan is of toch een herinstallatie of geen choppers meer vliegen
Volledige control reset heeft het gefixt. Wat een zuig zooi 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulEnroLL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Donnie schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:19:
[...]

Een quick revive naar 20% en vervolgens en medkit ernaast droppen lever nog meer punten op (heal, squad heal). De defib chargen doe ik niet meer omdat ik daardoor een groot aantal revives mis (verbeterpunt: een marker op de dode speler die toont hoeveel tijd er nog is voor een revive).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-10 10:11
Tsurany schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:42:
Iemand een idee waarom ik niet meer naar links kan sturen in een heli? Controls waren onveranderd en zelfs na opnieuw instellen kan ik niet naar links. Muis is normaal naar links en rechts maar hoe ver ik m ook naar links beweeg er gebeurt helemaal niks. Naar rechts is geen probleem. Heli is ook volledig undamaged. Kan er echt niks over vinden.
Ik had hetzelfde nadat ik dat programma had geinstalleerd waarmee je buiten het spel je controls aan kon passen. Toen ingame een reset gedaan en toen ging het wel weer gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:58

codex

Geen OpenAI agent :)

Iemand een idee hoe je a) inzoomt op de minimap en b) hoe het kan dat de console opent zonder dat ik op de tidle knop druk? Ik heb heel vaak dat de console ineens opent waardoor ik niet meer beweeg, ik heb de tidle knop al disabled in Razer Synapse, blijft gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reemprive schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:44:
Iemand een idee hoe je a) inzoomt op de minimap en b) hoe het kan dat de console opent zonder dat ik op de tidle knop druk? Ik heb heel vaak dat de console ineens opent waardoor ik niet meer beweeg, ik heb de tidle knop al disabled in Razer Synapse, blijft gebeuren.
Inzoom is standaard N, volledig in beeld is M

Dat van die console is ook een bekende bug, geloof dat het te maken had met een bepaalde keybind te snel dubbelklikken, maar weet zo niet meer 1, 2, 3 welke bind dat is.

edit: B dus dankzij bello :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bello2185
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online

bello2185

(=゚ω゚)ノ

reemprive schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:44:
Al sinds Battlefield 1942 zit inzoomen van de minimap onder de N toets als het goed is. En dat van de console had ik ook laatst, drukte geloof ik 2× op B ofzo, randomheid...

EDITl: Ninja'd. :+

(=´∀`)人(´∀`=) 500px | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
perpixel schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:42:
[...]

Ik had hetzelfde nadat ik dat programma had geinstalleerd waarmee je buiten het spel je controls aan kon passen. Toen ingame een reset gedaan en toen ging het wel weer gewoon.
Dat zou goed kunnen ja. Die effe uninstallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:18

Audione0

Strijdt der titanen

Lekker!

Ik snap alleen 1 ding niet.. Ik ben aardig goed in het vliegen, echter krijg ik het niet voor elkaar om maar een object goed te beschadigen..
Gisteren een bootje gespot, heb er meer dan 5 seconden achter elkaar op geknald, totaal geen damage or whatso-ever.
Of heb je een un-lock die de minigun sterker maakt?

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11:26
Audione0 schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:59:
[...]

Lekker!

Ik snap alleen 1 ding niet.. Ik ben aardig goed in het vliegen, echter krijg ik het niet voor elkaar om maar een object goed te beschadigen..
Gisteren een bootje gespot, heb er meer dan 5 seconden achter elkaar op geknald, totaal geen damage or whatso-ever.
ik heb dat zelfde probleem, ik word altijd op een boot in 1 run door een vliegtuig gesloopt maar mij lukt het niet. zal wel zijn dat ik air suck:)

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
Ik kreeg een tricolor desert camo in een battlepack maar deze kan ik nergens terug vinden. Niet bij de loadout en ook niet bij solder camo. Iemand enig idee hoe of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
hoe kill je in godsnaam z'n rcb boot? net met een rpg op geschoten. 7dmg |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulEnroLL
whatupdoc schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:14:
hoe kill je in godsnaam z'n rcb boot? net met een rpg op geschoten. 7dmg |:(
1.C4
2.Laser guided missile
3.25/30MM cannon

Dat zijn wel de meeste effectieve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Audione0 schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:59:
[...]

Lekker!

Kijken dat je wel met de juiste attack jet vliegt, de stealth jets zijn ongetwijfeld niet zo goed in het kapot maken van ground targets. 30mm cannon van de attack jets werkt best goed, richt ook iets voor de boot als die beweegt etc. mss lagde de boel ook wat dan raakt de helft van je hits ook niet goed.
Ik vind ze nog steeds wel vrij lastig kapot te krijgen, ze zijn best wel op qua armor, mag van mij wel iets lager ingesteld worden, nu zelfde aantal hits als een mbt nodig 8)7

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gstoffers schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:13:
Ik kreeg een tricolor desert camo in een battlepack maar deze kan ik nergens terug vinden. Niet bij de loadout en ook niet bij solder camo. Iemand enig idee hoe of wat?
er zijn verschillende secties voor camo's dus mss kijk je erover heen, of de boel is door een crash gereset naar voordat je hem unlocked hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Donnie schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:11:
AJB rank niet te snel, er is al iemand lvl 100 geworden het weekend. Double xp en 200% boost haalt toch heel de fun weg of niet?

http://battlelog.battlefi...octtt/stats/802284626/pc/
In elke game heb je no-lifers die 10u per dag spelen...Wen eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillerAce_NL schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:27:
[...]

In elke game heb je no-lifers die 10u per dag spelen...Wen eraan.
10 uur maar? Meer richting 16 uur.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulEnroLL
lvl 100 in 47 uur? :/

WAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
1.18 KPM ?? Kill per minute??

:|

[ Voor 9% gewijzigd door ArcticWolf op 04-11-2013 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpe.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 20:26
Ziekelijk. *slaat z'n DSM open...*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Tja hij had de mazzel van 200% boosts een aantal en double xp weekend, af en toe zat hij op 300 tot 400% boosts. Als je dat goed timed gaat het natuurlijk hard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qzar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-09 18:06
Tsurany schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:17:
[...]

Kan je niet kijken in welk bestand de settings worden opgeslagen? Waarschijnlijk kan je dat wel openen met kladblok en dan de keycode voor de toets vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Medailles slim opsparen en allemaal binnen harken met de 200% boost.

Het ranken gaat gelukkig soweso al belachelijk snel in BF4, al die ongein leidt alleen maar af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qzar schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:51:
[...]

Kan je niet kijken in welk bestand de settings worden opgeslagen? Waarschijnlijk kan je dat wel openen met kladblok en dan de keycode voor de toets vervangen?
er is een bf4 problemen topic, graag daar even de vraag heen verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

ik vind het maar lastig om infantry om te leggen met de Z11, ik zie in de filmjpes mensen dit doen en liggen ze hele squads plat. Maar ik heb steeds maar een heel gevecht met infantry… 1 op 1 haha.. vloog net zelfs zo laag..dat ik crashte in het gevecht.. ik stapte uit om met het geweer verder te gaan, pikt hij supersnel mijn z11 en maaide mij neer… dikke lol!! Lag in een scheur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-10 14:29
RoyK schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:05:
ik vind het maar lastig om infantry om te leggen met de Z11, ik zie in de filmjpes mensen dit doen en liggen ze hele squads plat. Maar ik heb steeds maar een heel gevecht met infantry… 1 op 1 haha.. vloog net zelfs zo laag..dat ik crashte in het gevecht.. ik stapte uit om met het geweer verder te gaan, pikt hij supersnel mijn z11 en maaide mij neer… dikke lol!! Lag in een scheur!
Vlieg je met toetsenbord of met muis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Netcode is weer bezig...
Net schoot ik iemand af en een halve seconde daarna verscheen er een lading aan shotgun pellets die mij afschoot. Ben dus afgeschoten door een dood lichaam/spook/whatever. :F

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoyK schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:05:
het is soms lastig idd, maar beste is de natuurlijke drop of de beweging te gebruiken, als je die zo kan timen dat die langzaam langs de infantrie strafed, is het gewoon kwestie van maaien maaien maaien en collecten die kills. mocht je aim wat minder zijn, 25mm cannons hebben splashdamage, die gewoon rond de infi spammen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
D0gtag schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:22:
Ik moet zeggen dat ik BF4 nu niet leuker vind dan BF3, de levels zijn erg simplistisch en zo ook het vliegen. Kinderachtig klein vlieg bereik je bent alleen maar aan het draaien om weer 3 sec te kunnen schieten. De maps voelen ook veel kleiner aan dan BF3. Ik vind eigenlijk alleen siege of shanghai leuk. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben.
Ik heb nu een paar uurtjes BF4 gespeeld, en ik kom tot dezelfde conclusie. Wat een kleine bagger mappen.

Ik mis nu heel erg grotere mappen als Kharg Island, Operation Firestorm, Caspian Border.

Goed...., de mappen in BF3 waren gemiddeld al een stuk kleinder dan BF2, maar gelukkig had je in BF3 in ieder geval een drietal mappen waar je redelijk wat bewegingsruimte had. In BF4 heeft DICE daarentegen naar mijn mening de bewegingsvrijheid fors ingeperkt. Ik mag erg hopen dat de DLC's grotere maps zal brengen

Jets vliegen is in BF4 een lachertje geworden, ik blijf constant draaien om maar niet uit de map te vliegen
en de main gun is een proppeschieter geworden tegen vijandige heli's.

Het lijkt nu alsof DICE concesies heeft willen doen om COD spelers naar zich toe te trekken.
Dus (te) veel actie op een (te) beperkte ruimte. :/

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

SouLLeSSportal schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:12:
[...]

het is soms lastig idd, maar beste is de natuurlijke drop of de beweging te gebruiken, als je die zo kan timen dat die langzaam langs de infantrie strafed, is het gewoon kwestie van maaien maaien maaien en collecten die kills. mocht je aim wat minder zijn, 25mm cannons hebben splashdamage, die gewoon rond de infi spammen. :P
Ja, ik zit vermoedelijk veel te veel op knopjes te drukken, waardoor je crossair alle kanten op vliegt, en ik dit met de muis weer probeer te corrigeren.. en ondertussen natuurlijk proberen nergens tegenaan te vliegen haha

@Itsleon, muis en toetsenbord combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer ik een luik te openen/sluiten, blijf ik erin hangen. Kom ik los, geweer weg. :(

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img198/2497/3vgk.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-09 16:46
WASD + pijltjestoetsen = win voor het vliegen ipv een muiscombinatie. Veel meer nauwkeurigheid op deze manier, vind ik tenminste. Andere zullen dit weer naar vinden misschien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:07
Dosed schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:18:
WASD + pijltjestoetsen = win voor het vliegen ipv een muiscombinatie. Veel meer nauwkeurigheid op deze manier, vind ik tenminste. Andere zullen dit weer naar vinden misschien
Altijd al zo geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Dosed schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:18:
Gebruik je de muis helemaal niet tijdens het vliegen? Om te mikken etc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
RoyK schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:20:
[...]

Gebruik je de muis helemaal niet tijdens het vliegen? Om te mikken etc ?
Nope gebruik je niet, ipv je muis gebruik je de pijltjestoetsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Ik gebruik de pijltjes toetsen nu ook… maar waar schiet je mee dan? ik ben met de muis rechtshandig, ligt die dan ook op het toetsenbord om te schieten etc? Dus 2 handen aan het toetsenbord?

Dus: WASD voor het vliegen, en de pijltjes toetsen voor het mikken?

[ Voor 15% gewijzigd door RoyK op 04-11-2013 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thannie
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-10-2019
RoyK schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:23:
Ik gebruik de pijltjes toetsen nu ook… maar waar schiet je mee dan? ik ben met de muis rechtshandig, ligt die dan ook op het toetsenbord om te schieten etc? Dus 2 handen aan het toetsenbord?
spatiebalk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Spatie :)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

hmmm… dat ik ga straks eens proberen.. Er gaat geloof ik een nieuwe wereld voor mij open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
RoyK schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:25:
hmmm… dat ik ga straks eens proberen.. Er gaat geloof ik een nieuwe wereld voor mij open!
Hehe, zal in het begin wel ff wennen zijn. Maar als je er eenmaal aan gewend bent wil je je muis niet meer aanraken tijdens het vliegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thannie
Dosed schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:26:
[...]

Hehe, zal in het begin wel ff wennen zijn. Maar als je er eenmaal aan gewend bent wil je je muis niet meer aanraken tijdens het vliegen :P
Idd. Bij mij hielp het ook enorm om de gevoeligheid van de invoer een beetje te tweaken om zo net dat beetje extra finesse te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Thannie schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:27:
[...]
Idd. Bij mij hielp het ook enorm om de gevoeligheid van de invoer een beetje te tweaken om zo net dat beetje extra finesse te krijgen :)
Ik begin met Jets juist een beetje te wennen aan de gevoeligheid waar ik eerst niet wist wat ik moest doen. Ik vloeg met Tobo, maar ben juist over gegaan op muis vanwege de extra precieze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21

spatiebalk voor te schieten.
En af toe cijfer 1 (main gun) of 2 (overige wapens) gebruiken om van wapens te wisselen.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 14:00

Werkt dit serieus? Ook voor de heli? Ga het vanavond direct proberen. Met de muis stort ik altijd neer. Heeft er iemand misschien een tutorial? Ik moet toch kunnen vliegen. Op de grond ben ik aardig goed maar zodra ik ga vliegen maak ik er een potje van 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Je hebt nu zoiets als trainig ground he. Probeer dat eens rustig uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 14:00
Mu.siQ schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:31:
Wist ik niet, ga het vanavond is testen, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Mu.siQ schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:31:
Maar geen straaljager toch? Of zie ik die over het hoofd. Ik zag dacht ik alleen een heli staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-10 19:46

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:17:
Probeer ik een luik te openen/sluiten, blijf ik erin hangen. Kom ik los, geweer weg. :(

[afbeelding]
is je trouwens ook opgevallen, dat je animatie blijft hangen.
In jou plaatje, kijk je eigenlijk naar je eigen xD
Ik had dit ook 1x en toen zag ik me eigen half op de trap en had ik zelf geen wapen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:54
Razr schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:32:
[...]

Maar geen straaljager toch? Of zie ik die over het hoofd. Ik zag dacht ik alleen een heli staan.
De straaljager kan je tijdens spawnen selecteren in het overview scherm. Dan begin je in-flight en niet op de landingsbaan. Het kan dus wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Rexcore schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:36:
[...]

De straaljager kan je tijdens spawnen selecteren in het overview scherm. Dan begin je in-flight en niet op de landingsbaan. Het kan dus wel..
Ah top, thanks voor de tip. Dan ga ik mijn vliegkunsten ook maar eens uitproberen vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonChaser
  • Laatst online: 13-01-2023
Indy91 schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:29:
[...]

spatiebalk voor te schieten.
En af toe cijfer 1 (main gun) of 2 (overige wapens) gebruiken om van wapens te wisselen.
Gebruik F om te switchen van wapen, is standaard ingesteld op F, super handig.

Verbaast me wel dat mensen niet van de pijltjetoetsen afwisten, dit is immers al sinds BTF weettikveel al zo :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thannie
DragonChaser schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:44:
[...]

Gebruik F om te switchen van wapen, is standaard ingesteld op F, super handig.

Verbaast me wel dat mensen niet van de pijltjetoetsen afwisten, dit is immers al sinds BTF weettikveel al zo :P.
1942 inderdaad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
F gebruik je toch om te knifen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
http://battlelog.battlefi...dHOME-com-by-G-Portal-de/

Wauw wat een goeie server, staat bij mij op nummer 1 :$ nooit lag/crashes + je kunt soms potjes van 2 uur hebben aangezien er geen tijd/tickets zijn :) echt een aanrader! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Maar niet in een vliegtuig of helicopter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulEnroLL
Vliegen alleen met de pijltjes toetsen?

Hoe roll en bank je tegelijk dan? Dan is het toch onmogelijk om een barrelroll te doen?

Nose pitchen snap ik. Maar zonder muis lijkt me ver van optimaal...

Het is ook belangrijk btw om de HUD in de jet te begrijpen, het zijn veel meer dan nummertjes en lijntjes voor die sier. Je hebt te maken met airspeed, linksboven, altitude rechtsboven. etcetc. turning angles etc.

Zo is de ideale airspeed om te turnen ongeveer 305. Krapste bocht zeg maar.

Je aim vector, je pos vector en nog veel meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Geef mij maar een chopper ipv een jet :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulEnroLL
SmokingCrop schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:53:
Geef mij maar een chopper ipv een jet :>
Attack heli's zijn net zo effectief. Maar een chopper besturen met een gunner die random dingen doet is voor mij erg frustrerend. Het is een must om te goed te communiceren met die chopper gunner.
Pagina: 1 ... 21 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.