Geef mij maar een anti air
Geweldig om een heel team air lam te leggen
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Geef mij maar een anti air
Vind het best, zolang je je basis maar uitkomt ;-)Practics schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:00:
[...]
Geef mij maar een anti air![]()
Geweldig om een heel team air lam te leggen
Ik doe het wel maar waarom? Met vliegtuigen/heli's mag je verder komen dan tanks. Tanks zijn vaak het probleem bij het anti air voertuig, daar doe je bijna niks tegen.Lateralus010 schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:03:
[...]
Vind het best, zolang je je basis maar uitkomt ;-)
Roll door de linker en rechter pijltjes toetsSoulEnroLL schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:51:
Vliegen alleen met de pijltjes toetsen?
Hoe roll en bank je tegelijk dan? Dan is het toch onmogelijk om een barrelroll te doen?
Android developer & dürüm-liefhebber
DAT is echt BTF voor mij!! the BTF moments ownen gewoon te erg, COD is niks hierbij! geen enkel spel trouwensPractics schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:10:
[...]
Ik doe het wel maar waarom? Met vliegtuigen/heli's mag je verder komen dan tanks. Tanks zijn vaak het probleem bij het anti air voertuig, daar doe je bijna niks tegen.
Maar de 1 op 1 gevechten met choppers zijn gewoon geweldig. Laatst was er 1tje die was wel heel origineel en had me goed te pakken. Hij kwam recht op mij afvliegen, redelijk gevecht, hij ging verliezen vliegt die weer recht op mij af, springt die er net op tijd uit achter mijn anti air voertuig, vuurt met een bazooka op mijn tank, en kwam naar mij toe lopen omdat ik nog maar 5% overhad aan leven van mijn voertuig stapte ik uit rende ik een stukje om vervolgens mij om te draaien en hem neer te maaien. Wat doet die gast stapt in mijn voertuig en maait mij neer![]()
In dat potje inclusief bonussen en dergelijke score van boven de 30k gehaald.
[ Voor 3% gewijzigd door Donnie op 04-11-2013 15:49 ]
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Body mods don't determine skill
Het zullen vast weer zulke fantastische 'advanced' items worden zoals emblems of player logo's...Dracyn schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:16:
Hebben mensen de Gold battlepacks voor premiums die we vandaag krijgen al opengemaakt? ben wel benieuwd wat iedereen er uit vist.
Verwijderd
Dit zit er bij mij in.Dracyn schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:16:
Hebben mensen de Gold battlepacks voor premiums die we vandaag krijgen al opengemaakt? ben wel benieuwd wat iedereen er uit vist.
Heb vandaag pas me premium aageschaft, ik hoopte eigenlijk op een Golden battlepack, maar helaas nog niks.Dracyn schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:16:
Je mist weinig hoor.JelleJaapJansen schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:24:
[...]
Heb vandaag pas me premium aageschaft, ik hoopte eigenlijk op een Golden battlepack, maar helaas nog niks.
[ Voor 4% gewijzigd door Nano2009 op 04-11-2013 16:35 ]
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Doe ik zelfs als ik medic ben en ik sta oog in oog met een tank..Donnie schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:48:
Dan heb ik die momenten dagelijks denk ikje wil niet weten hoe vaak ik dat doe, van paniek springen ze dan uit de tank(repair tool ftw!), hop erin en die gasten neerschieten met hun eigen tank
Tenzij ze zelf ook antitank zijn en je nog net een rpg geven omdat je loop net niet zover naar beneden kan dat je ze kan raken haha.
Mooiste is natuurlijk als je dit soort dingen ga doen als je tegen je maten speelt.Mr. Detonator schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:49:
[...]
Doe ik zelfs als ik medic ben en ik sta oog in oog met een tank..
Ertegenaan gaan lopen, en soms stappen ze dan in blinde paniek uit ))
Ik heb nog nooit een 50% boost gehad.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:27:
[...]
Je mist weinig hoor.
50% XP BOOST
URBAN AIRBORNE Camo
BATTLELOG SOLDIER PORTRAIT
25% XP BOOST
VERTICAL GRIP MX4
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nee, premium is een soort abbo die je moet kopen.Frank1973 schreef op maandag 04 november 2013 @ 17:08:
Ik heb de deluxe edition, daar zit geen premium bij toch..?
Dat maar even doen..Cyleo schreef op maandag 04 november 2013 @ 17:12:
[...]
Nee, premium is een soort abbo die je moet kopen.
Overigens vandaag 1 potje af kunnen maken van 4. Rest is gecrashed. Erg irritant.
Samsung Flip 7
Verwijderd
Rechtermuisknop @ Battlefield 4 (in Origin) -> Speleigenschappendave1972 schreef op maandag 04 november 2013 @ 17:30:
ehh hoe speel je die in 32 bit mode ?
Het is niks meer dan 2 weken oude battle reports inkijken
ThanksVerwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 17:31:
[...]
Rechtermuisknop @ Battlefield 4 (in Origin) -> Speleigenschappen
Samsung Flip 7
Dracyn schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:16:
if (!coffee) {
Work = false; }
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
if (!coffee) {
Work = false; }
Ik heb hem nu ook inderdaad, die krijg je om de zoveel tijd bij Premium.naaitsab schreef op maandag 04 november 2013 @ 17:56:
Zag net inderdaad ook een nieuwe Gold Battlepack. Geen idee waar ik die nou weer voor heb gekregen
Als ik het goed heb, maandelijks 1 battlepack (weet het niet helemaal zeker)Preau schreef op maandag 04 november 2013 @ 17:57:
[...]
Ik heb hem nu ook inderdaad, die krijg je om de zoveel tijd bij Premium.
Heb het ondertussen gevonden, het is inderdaad 1 per maand.icratox schreef op maandag 04 november 2013 @ 17:58:
[...]
Als ik het goed heb, maandelijks 1 battlepack (weet het niet helemaal zeker)
[ Voor 41% gewijzigd door DRuw op 04-11-2013 18:10 ]
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Op escape drukken als je dood gaatDRuw schreef op maandag 04 november 2013 @ 18:08:
hoe activeer je die XPboosts eigenlijk?
staan die standaard gewoon aan als je dat battlepack open maakt (zijn een uur speeltijd geldig dacht ik)?
edit: ik krijg hem ook net in mijn premium battle pack:
50% XP BOOST (Advanced)
Earn 50% more every time you score points for 1 hour of actual play time! Points are added at the end of the round.
[ Voor 4% gewijzigd door Msi92 op 04-11-2013 18:12 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Helemaal niet het zelfde...Rynji schreef op maandag 04 november 2013 @ 17:56:
Inhoud van de Premium Battlepacks is voor iedereen hetzelfde.
Ik snap alleen niet dat zoveel mensen lopen te bitchen op de inhoud van de battlepacks, je weet toch dat er o.a. camo's en attachments uit komen?
Wil je dat er een nieuwe tank uitkomt of een nieuw wapen?
Verwijderd
Er zitten een paar wapens in het spel die je alleen kunt oppakken. Ze spawnen altijd op dezelfde plek. Deze sniper kan inderdaad voertuigen beschadigen en is altijd one shot kill tegen vijanden. Je hebt maar beperkte ammo en die kan ook niet bijgevuld worden.Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:18:
2 x als recon en beide keren kwam op heet laatste minuten een sniper gun tegen die daar gewoon op de grond lag, toen ik die op pakte kreeg ik een kort bericht dat die sniper gun ook voertuigen en dus ook choppers kon beschadigen , iemand die die ook is tegen gekomen en weet wat die gun eigenlijk kan , en waarom die daar ineens ligt ??
Ryzen 3600 - GTX1060
Waarom? Vind het best leuke uitdagende map, maar volgens mij roept iedereen gelijk kut map, als ze er niks van bakken en het wat "druk" is.Mavamaarten schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:24:
En jezus, Operation Locker is ook echt de grootste k*tmap OOIT.
Nee, Metro wint die prijs al.Mavamaarten schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:24:
En jezus, Operation Locker is ook echt de grootste k*tmap OOIT.
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Moet je even op 'C' drukken, en op HC kun je dan even uit en weer in je tank gaan.DanielWW2 schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:38:
Even een pro tip. Als je de Coaz HMG voor de MBT unlocked gebruik deze dan niet. Niet omdat deze nou zo slecht is, dat is die zeker niet maar hierom:
[afbeelding]
Dit schiet niet zo lekker.
Is hier gewoon goed?DanielWW2 schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:38:
Even een pro tip. Als je de Coaz HMG voor de MBT unlocked gebruik deze dan niet. Niet omdat deze nou zo slecht is, dat is die zeker niet maar hierom:
[afbeelding]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ja, staat gewoon op je BF4 browser. Die balk onderinRub3s schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:40:
Is het mogelijk om te zien of je gekicked bent of dat de game gewoon gecrashed is?
Elke keer als de game crashed verdenk ik mods ervan dat ze me gekicked hebben...(zal vast onterecht zijn, maar goed)
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ga ik proberen.douweegbertje schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:39:
[...]
Moet je even op 'C' drukken, en op HC kun je dan even uit en weer in je tank gaan.
Verwijderd
Daanieyel schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:22:
[...]
Er zitten een paar games in het spel die je alleen kunt oppakken. Ze spawnen altijd op dezelfde plek. Deze sniper kan inderdaad voertuigen beschadigen en is altijd one shot kill tegen vijanden. Je hebt maar beperkte ammo en die kan ook niet bijgevuld worden.
Pykow schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:43:
Is er al iets bekend over een update ?
Na 1 week zijn dit mijn conclusies:
Negatief:
- Netcode is echt verschrikkelijk vergeleken met BF3 (heb de zelfde setup,zelfde verbinding)
- Server lags en servers die eruit klappen.
- Hipfire is not done, in BF3 had een laser sight nog effect en nu maakt het totaal niks uit. geen problemen mee, hipfire moet ook niet te goed zijn
- Soms lijkt het alsof je iemand in 1 seconde neer maait en daarna duurt het weer 3 seconde.
- Punt hierboven telt ook bij het dood gaan, het is gewoon random.
- heel vaak trade kills(hij dood en ik dood tegelijk) Tja, dat heb je met games zonder hitscan
- Heel veel wapens voelen hetzelfde aan, naar mijn mening.
- Er is momenteel maar 1 bruikbaar wapen en dat is de M416. andere wapens vindt ik tot nu toe bagger schieten. vind jij, maargoed de diehards spelen engineer/support/recon, assault laat ik aan de coddies over
- Medic pack gooit die niet eens, maar legt die neer, Medic bags zijn niet fijn in duels.
- Rambo revive is niet meer mogelijk, hierdoor gaat er echt niemand meer reviven (had liever rambo revive en 20 HP gehad)Prima! Geen medic-trains meer zoals in BC2 en BF3
- Grafisch knipper er soms objecten, zowel op Low als op Ultra. Minimaal, waarschijnlijk driver issue
- je moet voortaan stil staan zoals in CS1.6 om uberhaubt een kill te kunnen maken op mid range afstanden, verschrikkelijk irritant !! geen problemen mee, gunplay voelt beter aan dan spray and pray m16 bf3
- De spelers rennen minder snel, heel de flow voelt gewoon traag en buggy aan. voelt prima aan hier, ligt eraan dat je niet meteen in volle snelheid sprint
De hitreg en netcode zijn absoluut verschrikkelijk, en dat is een understatement. Je wordt vaak geinstagibed om daarna op de killcam de vijand nog achter een muurtje vandaan te zien lopen. Terwijl jij hem dus nog om het muurtje moest zien lopen, was hij er op zijn scherm al eromheen en heeft hij je al neergemaaid. Dat is hoe slecht de netcode momenteel is.Falcon2107 schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:42:
Ik moet zeggen, de game draait steeds beter. Ze zullen achter de schermen wel wat updates gedaan hebben. Een goede server uitkiezen helpt ook.
Ik heb alleen het gevoel dat de hitreg totaal ruk is. Ik schiet mensen een aantal keer in het gezicht en bij mij zijn 2 kogels genoeg.
Moet wel zeggen inderdaad, pas bij de M416 ik eindelijk weer het gevoel dat ik een wapen vast had wat enigszins lekker speelde, de rest speelt gewoon zo bagger en gevoelloos.. Met de M416 kwam weer een beetje plezier terug.Pykow schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:43:
Is er al iets bekend over een update ?
Na 1 week zijn dit mijn conclusies:
Negatief:
- Netcode is echt verschrikkelijk vergeleken met BF3 (heb de zelfde setup,zelfde verbinding)
- Server lags en servers die eruit klappen.
- Hipfire is not done, in BF3 had een laser sight nog effect en nu maakt het totaal niks uit. geen problemen mee, hipfire moet ook niet te goed zijn
- Soms lijkt het alsof je iemand in 1 seconde neer maait en daarna duurt het weer 3 seconde.
- Punt hierboven telt ook bij het dood gaan, het is gewoon random.
- heel vaak trade kills(hij dood en ik dood tegelijk) Tja, dat heb je met games zonder hitscan
- Heel veel wapens voelen hetzelfde aan, naar mijn mening.
- Er is momenteel maar 1 bruikbaar wapen en dat is de M416. andere wapens vindt ik tot nu toe bagger schieten. vind jij, maargoed de diehards spelen engineer/support/recon, assault laat ik aan de coddies over
- Medic pack gooit die niet eens, maar legt die neer, Medic bags zijn niet fijn in duels.
- Rambo revive is niet meer mogelijk, hierdoor gaat er echt niemand meer reviven (had liever rambo revive en 20 HP gehad)Prima! Geen medic-trains meer zoals in BC2 en BF3
- Grafisch knipper er soms objecten, zowel op Low als op Ultra. Minimaal, waarschijnlijk driver issue
- je moet voortaan stil staan zoals in CS1.6 om uberhaubt een kill te kunnen maken op mid range afstanden, verschrikkelijk irritant !! geen problemen mee, gunplay voelt beter aan dan spray and pray m16 bf3
- De spelers rennen minder snel, heel de flow voelt gewoon traag en buggy aan. voelt prima aan hier, ligt eraan dat je niet meteen in volle snelheid sprint
[ Voor 67% gewijzigd door wesleytjuh op 04-11-2013 19:55 ]
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Ik had een redelijke staat van dienst in BF3. Maar ik heb nog nooit zo *** gepresteerd als hier! Het klopt gewoon niet!wesleytjuh schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:51:
[...]
De hitreg en netcode zijn absoluut verschrikkelijk, en dat is een understatement. Je wordt vaak geinstagibed om daarna op de killcam de vijand nog achter een muurtje vandaan te zien lopen. Terwijl jij hem dus nog om het muurtje moest zien lopen, was hij er op zijn scherm al eromheen en heeft hij je al neergemaaid. Dat is hoe slecht de netcode momenteel is.
Kan je dit nadien nog terug zetten naar 64 bit? Ik vraag dit omdat ik nu reltief weinig crashes heb. Maar Het nadeel met 64bit is dat mijn msi afterburner geen onscreen informatie meer laat zien over gpu gebruik enzo ( en dat had ik wel graag gehad). Afterburner werkt blijkbaar alleen met 32 bit?Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 17:31:
[...]
Rechtermuisknop @ Battlefield 4 (in Origin) -> Speleigenschappen
Om die reden zit 80 procent alleen maar te campen. Het is inderdaad vrij dramatisch.Falcon2107 schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:09:
[...]
Ik had een redelijke staat van dienst in BF3. Maar ik heb nog nooit zo *** gepresteerd als hier! Het klopt gewoon niet!
OMG, weer zo'n lelijke bug. Het spel zit echt vol bugs niet te geloven. Er is nauwelijks getest lijkt het. Denk dat de deadline echt veel te vroeg is gekomen voor Dice, wat EA waarschijnlijk heeft bepaald. Zonde. Had liever wat langer gewacht dan deze teleurstelling.DanielWW2 schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:38:
Even een pro tip. Als je de Coax HMG voor de MBT unlocked gebruik deze dan niet. Niet omdat deze nou zo slecht is, dat is die zeker niet maar hierom:
[afbeelding]
Verwijderd
Kan je gewoon weer aanpassen.steven130690 schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:10:
[...]
Kan je dit nadien nog terug zetten naar 64 bit? Ik vraag dit omdat ik nu reltief weinig crashes heb. Maar Het nadeel met 64bit is dat mijn msi afterburner geen onscreen informatie meer laat zien over gpu gebruik enzo ( en dat had ik wel graag gehad). Afterburner werkt blijkbaar alleen met 32 bit?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2013 20:26 ]
Bugfield 4, Crashfield 4(al lijkt dat fixedevangael schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:13:
Wat een bugfest die BF4 man man...
Het speelt gewoon NIET soepel. Ik heb net als bij BF3 80-90 fps op high. En ik vind BF4 absoluut niet mooier, sommige effecten zijn beter maar dat is het wel. In BF3 was 80 fps SOEPEL. Kwam ik onder de 60fps dan merkte ik dat gelijk en dan draaide crossfire niet goed of iets dergelijks. In BF4 heb ik ook met 80-90 fps gewoon geen soepele ervaring, het draait gewoon niet lekker.DJH schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:17:
[...]
OMG, weer zo'n lelijke bug. Het spel zit echt vol bugs niet te geloven. Er is nauwelijks getest lijkt het. Denk dat de deadline echt veel te vroeg is gekomen voor Dice, wat EA waarschijnlijk heeft bepaald. Zonde. Had liever wat langer gewacht dan deze teleurstelling.
[ Voor 36% gewijzigd door wesleytjuh op 04-11-2013 20:37 ]
Hier wel, ligt dus aan jouw systeem. Draai je nog windows 7?wesleytjuh schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:34:
Het speelt gewoon NIET soepel. Ik heb net als bij BF3 80-90 fps op high. En ik vind BF4 absoluut niet mooier, sommige effecten zijn beter maar dat is het wel. In BF3 was 80 fps SOEPEL. Kwam ik onder de 60fps dan merkte ik dat gelijk en dan draaide crossfire niet goed of iets dergelijks. In BF4 heb ik ook met 80-90 fps gewoon geen soepele ervaring, het draait gewoon niet lekker.
[ Voor 6% gewijzigd door wesleytjuh op 04-11-2013 20:43 ]
Die drops had ik ook maar dan alleen met de 32 bit versie, niet normaal van 160 fps naar 42 fps, op 64 bit geen drops maar daar heb ik weer last van crashes.TomvdG schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:14:
Kan aan mij liggen, maar ik vind BF3 een stuk dynamischer dan BF4.. En de graphics vallen eigenlijk ook wat tegen, BF3 speel ik soepel op ULTRA met mijn 7970ghz vapor-x, met BF4 teveel drops..
Anderen die dit ook ervaren?
[ Voor 63% gewijzigd door CodeCaster op 04-11-2013 21:04 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
[ Voor 3% gewijzigd door Motaro op 04-11-2013 21:02 ]
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Grappig, die bug komt dus blijkbaar vaker voor ;-) Ik had hem namelijk ook.Motaro schreef op maandag 04 november 2013 @ 21:01:
net was lol bug was SP aan doen op vliegdekschip en ging trap op en BOOOM ik werd weg geschoten en kwam over 400 meter veder weg van vliegdekschip eerst dag even hoort dit bij gameblijkbaar niet haha was mooi hoe het ging
Wat is momenteel het probleem waarmee je zit? Hier draait het nu 'redelijk' stabiel behalve dat er bepaalde momenten zijn dat heel BF4 lagged.infidel011 schreef op maandag 04 november 2013 @ 21:58:
Dramafield 4. Oh Oh Oh... zo veel bugs en nog steeds zoveel crashes. Wat zou ik graag bf3 weer spelen maar omdat ik hier toch weer geld ingestoken heb dwing ik mezelf om het te blijven spelen. BF4 is tot nu toe een grote teleurstelling voor mij.
Misschien ook een kwestie van wat je gewend bent? Speel op een "oude" bak met een 5870, 4 GB ram en Phenom II X6 en alles wat boven de 30 fps is is voor mij soepel zatunfor schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:40:
[...]
Hier wel, ligt dus aan jouw systeem. Draai je nog windows 7?
Heerlijke map juist! Speel graag assault en wilde weer lekker medicen om in de game te komen: beetje vertrouwen opgebouwd en na wat minuutjes warmdraaien knal ik dan ff rustig mee: medpacks gooiend en tussendoor paddle-zappend (die soms bugged is btw: sta je 3x te zappen en nog niks..)Practics schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:26:
[...]
Waarom? Vind het best leuke uitdagende map, maar volgens mij roept iedereen gelijk kut map, als ze er niks van bakken en het wat "druk" is.![]()
Dit is gewoon een map die net als Metro wat tijd vergt zodat je hem snapt en het niet als 1 bonk chaos overkomt.
[ Voor 6% gewijzigd door 2Dutch op 04-11-2013 22:12 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Het spel crashed bij mij ongeveer om het half uur, ik heb nog geen 2 potjes achter elkaar kunnen spelen zonder dat BF4 er weer eens uit vloog.JustwilliamNL schreef op maandag 04 november 2013 @ 22:09:
[...]
Wat is momenteel het probleem waarmee je zit? Hier draait het nu 'redelijk' stabiel behalve dat er bepaalde momenten zijn dat heel BF4 lagged.
Ik zou zeggen schaf heel snel COD aan en kijk hoe het daar verloopt voorproefje kan ik je geven:ruvansin schreef op maandag 04 november 2013 @ 22:33:
Ik moet zeggen dat ik best teleurgesteld ben. Ik keek heel erg uit naar dit spel, maar het is een drama. Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik heb geen fatsoenlijke audio. Geluiden haperen of ontbreken en soms is het compleet stil, ook in de singleplayer in het trainingsgebied.
2Dutch schreef op maandag 04 november 2013 @ 22:11:
[...]
Misschien ook een kwestie van wat je gewend bent? Speel op een "oude" bak met een 5870, 4 GB ram en Phenom II X6 en alles wat boven de 30 fps is is voor mij soepel zatSinds ik begon met gamen heb ik altijd in MP alles gestript aan detail en fancypants rommel waarvan ik vind dat het alleen maar afleidt. Draait BF4 zo soepel als BF3? Neu..maar het draait wel vlot genoeg.
Tja na installatie van 8.1 en nieuwe drivers draaide BF4 zelf boven verwachting goed(VEEEL beter dan de beta). Puur kijkende naar FPS zou het zelfs soepeler moeten draaien dan BF3 denk ik. Maar het voelt alsof alles minder soepel is, en dat is denk ik deels grafisch/drivers maar ook deels de gameplay. De netcode is gewoon zo enorm bedroevend. Als ik in een 1 vs 1 gevecht kom is het puur kans spel, zonde. In BF3 komt het vaak voor dat je tegelijk met je tegenstander dood gaat, in BF4 is het eerder regel dan uitzondering bij 1vs1
[...]
Heerlijke map juist! Speel graag assault en wilde weer lekker medicen om in de game te komen: beetje vertrouwen opgebouwd en na wat minuutjes warmdraaien knal ik dan ff rustig mee: medpacks gooiend en tussendoor paddle-zappend (die soms bugged is btw: sta je 3x te zappen en nog niks..)
Net paar rondjes Locker achter de rug, hoor nog de paddle piepjes in me orenSowieso een map waar je niet als een malloot moet rondrennen maar fatsoenlijke teamplay moet gebruiken: daar hou ik van. Jammergenoeg kan je niet filteren op "teamplay: yes please"
[ Voor 99% gewijzigd door wesleytjuh op 04-11-2013 22:44 ]
Ik snap dat er altijd wel fouten en bugs zijn bij grote game releases, maar dat de complete audio hapert en er steeds uit knalt maak het zo goed als onspeelbaar voor mij. Ik hoop ook dat het snel gefixt wordtPractics schreef op maandag 04 november 2013 @ 22:39:
[...]
Ik zou zeggen schaf heel snel COD aan en kijk hoe het daar verloopt voorproefje kan ik je geven:
http://steamcommunity.com...ons/0/666824801145804696/
Daarbij is het nog nooit anders geweest bij elke grote game release gaat het gewoon mis. Van simcity tot BF4, deal with it. Dat gaat nooit anders worden, het word allemaal redelijk snel gefixt en de meesten onder vinden sinds de laatste update niet zo heel veel problemen meer. (Afgelopen 2 dagen 3x eruit gegooid 2x server kant 1x BF4 zelf) Wow ramp hoor...
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Belachelijk 6 gigabyte ram minimaal nodig voor COD, ze vereisen minimaal een dual Core en verwachten dan dat mensen met zo'n systeem meer dan 4 gigabyte ram hebben. Willen ze ergens in uitblinken in verhouding met de minimale specs van bf4 ofzo?Practics schreef op maandag 04 november 2013 @ 22:39:
[...]
Ik zou zeggen schaf heel snel COD aan en kijk hoe het daar verloopt voorproefje kan ik je geven:
http://steamcommunity.com...ons/0/666824801145804696/
Daarbij is het nog nooit anders geweest bij elke grote game release gaat het gewoon mis. Van simcity tot BF4, deal with it. Dat gaat nooit anders worden, het word allemaal redelijk snel gefixt en de meesten onder vinden sinds de laatste update niet zo heel veel problemen meer. (Afgelopen 2 dagen 3x eruit gegooid 2x server kant 1x BF4 zelf) Wow ramp hoor...
Het gebeurt zó vaak tegenwoordig, dat we het eigenlijk al bijna normaal gaan vinden dat een game bij release vol bugs en andere ellende zit. Je went al bijna aan al dat gepatch....Practics schreef op maandag 04 november 2013 @ 22:39:
Ja klopt ik word er ook niet vrolijk van maar BF4 valt nog mee hoor. Ik heb hem eigenlijk al die tijd redelijk normaal kunnen spelen zonder heel veel problemen. Paar keer wel server kant er uit gegooid, maar achteraf wel netjes mijn punten gekregen. Je mist dan alleen deel van je ronde.Koekiemonsterr schreef op maandag 04 november 2013 @ 23:08:
[...]
Het gebeurt zó vaak tegenwoordig, dat we het eigenlijk al bijna normaal gaan vinden dat een game bij release vol bugs en andere ellende zit. Je went al bijna aan al dat gepatch....
Belachelijk natuurlijk, een product moet gewoon af zijn. Maar de commerciële belangen en gemakzucht winnen het van een degelijk 100% rdy product afleveren.
Ik raak steeds minder gemotiveerd om BF4 nog aan te schaffen.
DanielWW2 schreef op maandag 04 november 2013 @ 22:56:
[video]
Echt je kan het niet bedenken of het is wel bugged in BF4.
Wat weinig mensen door hebben is dat er ook een glitch is met een ladder op Flood zone. TDM en Domination is dit echt te merken.Leeuw070 schreef op maandag 04 november 2013 @ 23:29:
Deze heeft iedereen denk ik wel meegemaakt die te snel achter Irish aan de ladder op ging![]()
YouTube: Up, up, and away! | BF4 Campaign Ladder Glitch
[ Voor 33% gewijzigd door tobitronics op 04-11-2013 23:35 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq