Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-10 14:24

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

DanielWW2 schreef op maandag 04 november 2013 @ 22:56:
[video]

Echt je kan het niet bedenken of het is wel bugged in BF4. :/
That is called Levolution boy!

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
Koekiemonsterr schreef op maandag 04 november 2013 @ 23:08:
[...]
Belachelijk natuurlijk, een product moet gewoon af zijn. Maar de commerciële belangen en gemakzucht winnen het van een degelijk 100% rdy product afleveren.

Ik raak steeds minder gemotiveerd om BF4 nog aan te schaffen.
Als dat een reden is om een spel (welke dan ook) niet te kopen kan je niks meer kopen.

Er is zoveel verschillende hardware dat een combinatie van de verschillende kaarten/chipsets/gpu/cpu enz. van alles kunnen veroorzaken. Dan hebben we ook nog de verschillende merken die ondanks ze de zelfde GPU's verkopen toch allemaal een beetje anders zijn en soms expres.

Dan heb heb ook de verschillen in OS-en en de werking, dan ook de uitwerking van drivers en die manier van bv. aansturen van hardware met zoiets als met directx. Heel veel lagen die invloed kunnen hebben op van alles.

Want als je "het zelfde heb" als een vriend van je, waar het wel goed draait, heb je dan werkelijk helemaal het zelfde? Er zal waar dan ook ergens een verschil kunnen zitten.

De beta draaide bij mij redelijk tot goed (geen disconnects gehad of wat dan ook), de final draait duidelijk beter (soepeler, geen haperingen of wat dan ook). Ik heb pas 1x problemen met mijn geluid gehad in alle potjes die ik gespeeld heb. Mijn geluidskaart is een Asus Xonar DX2 en ik heb gewoon een stereo headset erop aangesloten.

Zijn er mensen die veelal problemen hebben met het onboard geluid of is het echt "lot in de loterij" als ie het goed doet?

Je kan geen product kopen welke echt helemaal af is, zelfs al denk je echt dat het af is dan blijkt het toch nooit helemaal af te zijn er bestaat geen product wat af is en zeker niet met software. Ze (DICE in dit geval) proberen het gelukkig te fixen en ja ik begrijp dat als je problemen heb waardoor je niet of niet goed kan spelen dat je zwaar teleurgesteld bent. Er zijn studio's die 5 jaar aan een game bezig zijn en dat spel is nu ook nog niet af.

Ik zou nog wel een beetje geduld kunnen opbrengen maar bij mij draait het goed zonder al te veel problemen dus ik heb mogelijk makkelijk praten. Het is klote dat het niet bij iedereen goed draait, om welke reden dan ook, maar gelukkig zijn ze bezig om het te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:31
Je mag toch verwachten als je €120 euro uitgeeft voor BF4 deluxe + premium dat het product af is op de release datum ? ( ja , ik weet het kan goedkoper maar dit was mijn keuze )

cosmetische problemen zijn nog wel te overzien maar pructuctie blokerende problemen zoals server crashes hadden er gewoon al lang uit moeten zijn .

Heb nu echt het gevoel dat ik €120 heb betaald voor een beta |:(

Had de eerste paar dagen juist weinig problemen met server crashes , maar nu na de laatste patches kan ik geen ronde afmaken door of in een wit scherm / battlefield4.exe has stopped / of gewoon direct in m`n bureau blad te eindigen . Dit gebeurd op beide windows 8.1 64bit pc`s http://nl.hardware.info/profiel/49502/lion070#tab:systemen

Noem dit gewoon panicpatches :( :( :(

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 14:00
Speel nu met de Javelin en na 3 keer een tank vol geraakt te hebben is die nog niet kapot, WTF. Hoe kan DICE zoiets goed keuren, slaat toch nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViperTim
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-07 00:38
Hier ook mensen problemen met het niet opslaan van status na een potje? ik ben al paar keren voor hetzelfde lvl gepromoveerd.

Problemen met het geluid heb ik ook al gehad ja.

[ Voor 17% gewijzigd door ViperTim op 04-11-2013 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Versteegrob schreef op maandag 04 november 2013 @ 23:58:
Speel nu met de Javelin en na 3 keer een tank vol geraakt te hebben is die nog niet kapot, WTF. Hoe kan DICE zoiets goed keuren, slaat toch nergens op.
Inderdaad! Dit viel mij ook al op, krijg je wel leuk iets van +20 punten omdat je een voertuig raakt, maar datzelfde voertuig rijdt na een paar raketten nog vrolijk verder :')

[ Voor 10% gewijzigd door Razr op 05-11-2013 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:08
Razr schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 00:00:
[...]

Inderdaad! Dit viel mij ook al op, krijg je wel leuk iets van +20 punten omdat je een voertuig raakt, maar datzelfde voertuig rijdt na een paar raketten nog vrolijk verder :')
De standaard RPG is veel leuker op lange afstand. Je hoeft niet perfect te mikken, en je hoeft geen lock ofzo te houden. Dus tegen de tijd dat je raket een tank raakt kun je de volgende alweer afschieten.
Zo doe je meer DPS op armor dan een tank.

Wordt wel een stuk ingewikkelder op moving targets.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Versteegrob schreef op maandag 04 november 2013 @ 23:58:
Met echte-mannen-launchers gaat het sneller, 2 hits recht van achter met de RPG, SMAW en SRAW zijn voldoende.
Maarja, dat zijn dus geen lock-on wapens, waar de koters van tegenwoordig dus niet mee kunnen spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 05-11-2013 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
RocketKoen schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 00:04:
[...]

De standaard RPG is veel leuker op lange afstand. Je hoeft niet perfect te mikken, en je hoeft geen lock ofzo te houden. Dus tegen de tijd dat je raket een tank raakt kun je de volgende alweer afschieten.
Zo doe je meer DPS op armor dan een tank.

Wordt wel een stuk ingewikkelder op moving targets.
Eens maar het is toch kansloos dat het zo werkt. Hoe sterk wil je een tank maken 8)7
Heb bijna de FGM-172 SRAW, mag toch hopen dat dit het beste is. Aardig wat uurtjes ingestoken om deze te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Versteegrob schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 00:11:
[...]

Eens maar het is toch kansloos dat het zo werkt. Hoe sterk wil je een tank maken 8)7
Heb bijna de FGM-172 SRAW, mag toch hopen dat dit het beste is. Aardig wat uurtjes ingestoken om deze te krijgen.
SRAW is in principe de AT4 uit BC2, skill vereist maar wel een beestachtig wapen.
De meest multifunctionele launcher uit de game, met wat oefenen haal je zo heli's uit de lucht.

[ Voor 10% gewijzigd door unfor op 05-11-2013 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 00:10:
[...]

Met echte-mannen-launchers gaat het sneller, 2 hits recht van achter met de RPG, SMAW en SRAW zijn voldoende.
Maarja, dat zijn dus geen lock-on wapens, waar de koters van tegenwoordig dus niet mee kunnen spelen.
_/-\o_ _/-\o_
Lock on wapens op land voertuigen zijn gewoon facking gay.
Snap niet dat Dice ze gewoon niet uit de game haalt.
Kijk op air kan ik er nog inkomen , maar ja ben wel blij met de DMG van de javelin op het moment.
Heb het gevoel dat sommige BF4 (CoD) spelers denken dat AI de choppers en tanks bestuurd en ze daarom zo snel en makkelijk mogelijk neergehaald moeten worden :+

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
unfor schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 00:12:
[...]

SRAW is in principe de AT4 uit BC2, skill vereist maar wel een beestachtig wapen.
De meest multifunctionele launcher uit de game, met wat oefenen haal je zo heli's uit de lucht.
Nog nooit gespeeld maar ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 00:12:
[...]

Ik hoop hem vandaag eindelijk te pakken te krijgen.
Verder wou ik even vermelden dat de MBT LAW voor noobs is. 8)

Oh en zojuist een Fransman laten ragen. Mijn dag kan niet meer stuk. :D

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
WE WILL PERFORM A SHORT MAINTENANCE OF THE BATTLEFIELD 4 BACKEND SERVICE BETWEEN 10:00 AND 11:00 CET TOMORROW, NOVEMBER 5TH. YOU MAY EXPERIENCE A GAME DISCONNECT DURING THIS PERIOD.

Ik heb 537 kills met de ACW-R wauw wat een lekker wapen _/-\o_ :9~

[ Voor 17% gewijzigd door Msi92 op 05-11-2013 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-10 14:25

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

NINjak schreef op maandag 04 november 2013 @ 23:43:
[...]

Als dat een reden is om een spel (welke dan ook) niet te kopen kan je niks meer kopen.
Ja zo erg is het helaas tegenwoordig al.

Maar even voor de duidelijkheid: los van de bug issues was ik al niet heel gemotiveerd om BF4 aan te schaffen, om twee persoonlijke redenen:
- het lijkt erop dat de Rush-modus net zo matig is uitgewerkt als in BF3 (in Bad Company 2 was het GEWELDIG; leverde awesome gameplay op waar zelfs BF3 niet aan kon tippen)
- Als BF4 servers straks weer met een plugin werken waardoor je met een maat in een Battelog party niet in hetzelfde ingame team terecht kan komen, is het zo'n gedoe om lekker samen te kunnen spelen. Begon me daar in BF3 steeds meer aan te ergeren.

[ Voor 5% gewijzigd door Koekiemonsterr op 05-11-2013 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Die x40 scope is echt te gek voor woorden :o

[ Voor 13% gewijzigd door SmokingCrop op 05-11-2013 02:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:07
SmokingCrop schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 01:37:
Mijn textures enzo gaan altijd spastisch doen als ik zo ver zoom. Oud nVidia kwaaltje dacht ik :P

Heb trouwens nog steeds die bug dat objecten verdwijnen voorbij 80 á 100 meter. Zie gewoon waar de snipers staan die tussen enkele pixels door aan het schieten zijn. In BF3 had ik het ook al, al kwam het daar maar weinig voor.

Verder is de Airburst handiger dan ik had gedacht. Zolang een sniper niet naar je staat te loeren kan je hem rustig uit de roelatie halen door 3-4 schoten boven z'n knar te laten exploderen. Vind ik wel fijn dat er iets te doen is tegen roofsnipers :D

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
SmokingCrop schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 01:37:
Moet je dan een stukje erboven richten ivm de wind enz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:07
Versteegrob schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 03:33:
[...]

Moet je dan een stukje erboven richten ivm de wind enz?
Wind heeft geen effect. Wel ff rekening houden met muzzle velocity per wapen, en afstand. 't Is flink oefenen als je echt lange afstands schoten wil raken, laat staan als je target aan het rennen is :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:16

fynrd1

Fooled by Randomness

Waar gebruik je in godsnaam een 40x scope voor?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
fynrd1 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 05:53:
Om in te zoomen? :9

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
fynrd1 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 05:53:
Nog beter te kunnen campen? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:08
kevz schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 04:05:
[...]

Wind heeft geen effect. Wel ff rekening houden met muzzle velocity per wapen, en afstand. 't Is flink oefenen als je echt lange afstands schoten wil raken, laat staan als je target aan het rennen is :P
Je hebt toch ook de range finder accessoire? In de campaign kun je daar de crosshair mee aanpassen voor de bullet drop. Werkt dat in MP ook?
En dan nog steeds rekening moeten houden met de tijd dat het duurt dat een kogel aankomt natuurlijk.
En dat je als sniper in een hoop games compleet nutteloos bent ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

tobitronics schreef op maandag 04 november 2013 @ 23:34:
Beta draaide perfect bij mij, maar volgensmij kan een vogel zich zijn hele leven voeden op alle bugs die in de final zitten. Als de server nier crasht dan crasht de client weer pff :')

En dan die jets: 1 veel te overpowerde soort en 1 proppenschieter waar zelfs een pistooltje het van kan winnen :')

Heeft dice dan niks geleerd van de launch van bf3? ;(
Vwb die jets: dat klopt. De attack jets zijn enigszins overpowered. Je hebt op een attack boat een volle strafe nodig om die kapot te krijgen. Dat levert me dan meestal wel meteen een multi kill op omdat er altijd wel meer dan één in zit :) Maar dan nog moet je er vol op zitten die 5 sec lang. Gisteren wel een potje meegemaakt dat er een speler in zat, Memphis_yo, die de ronde won met 55-2... Vreemd dat daar eigenlijk nog niet veel over geklaagd wordt hier want jet rape kan dus wel, ondanks de dramatisch slechte jet handling vergeleken bij BF3.

De stealth jets zijn een lachertje... Echt, wat een onzin om die erin te stoppen zoals ze nu zijn. Ze doen totaal niets en dan nog de verschillen tussen de SU50 en de rest qua turn speed. Dit kun je niet eens een bug noemen, dit is gewoon echt totaal utterly compleet overlooked door DICE en zoiets neem ik ze echt kwalijk. Hoe kun je de SU50 nu een turn meegeven van 14G en de andere twee hooguit 8 a 9. Ra a wie er altijd wint? Die laat ik tot een fatsoenlijke patch wel links liggen...

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 00:56:
[...]

Ja zo erg is het helaas tegenwoordig al.

Maar even voor de duidelijkheid: los van de bug issues was ik al niet heel gemotiveerd om BF4 aan te schaffen, om twee persoonlijke redenen:
- het lijkt erop dat de Rush-modus net zo matig is uitgewerkt als in BF3 (in Bad Company 2 was het GEWELDIG; leverde awesome gameplay op waar zelfs BF3 niet aan kon tippen)
- Als BF4 servers straks weer met een plugin werken waardoor je met een maat in een Battelog party niet in hetzelfde ingame team terecht kan komen, is het zo'n gedoe om lekker samen te kunnen spelen. Begon me daar in BF3 steeds meer aan te ergeren.
Je noemt net de 2 dingen op wat in BF4 juist geweldig is.
Het is nog nooit zo makkelijk geweest om met je vrienden in een squad te komen .
En met rush heb je weer echt die ruim opgezette maps itt. BF4 waar veel maps een clusterfuck waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-09 12:09
Leeuw070 schreef op maandag 04 november 2013 @ 23:57:

Had de eerste paar dagen juist weinig problemen met server crashes , maar nu na de laatste patches kan ik geen ronde afmaken door of in een wit scherm / battlefield4.exe has stopped / of gewoon direct in m`n bureau blad te eindigen . Dit gebeurd op beide windows 8.1 64bit pc`s http://nl.hardware.info/profiel/49502/lion070#tab:systemen

Noem dit gewoon panicpatches :( :( :(
DIt had ik nu ook, heb in het begin geen enkele problemen gehad en sinds ze met allerlei oplossingen op de proppen komen krijg ik alleen maar meer problemen. Als ik geluk heb kan ik een kort potje conquest spelen zonder een crash.

En het niet onthouden van de punten is daarmee nog het ergste, heb wel 3 keer lvl 9 gehaald |:(

Nog even en ze mogen mij wel een nieuw toetsenbord vergoeden, vanwege de frustraties ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Andyk125 op 05-11-2013 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevz schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 02:39:
[...]
Verder is de Airburst handiger dan ik had gedacht. Zolang een sniper niet naar je staat te loeren kan je hem rustig uit de roelatie halen door 3-4 schoten boven z'n knar te laten exploderen. Vind ik wel fijn dat er iets te doen is tegen roofsnipers :D
Dat ding heeft gisterne in Hc ook zijn nut bewezen als anti-transportheli-speeltje. Als zo'n ding laag overkomt beuk je vijf van die granaten door de deur naar binnen en heb je 25 of 50 punten voor de schade aan de heli, en een hele kudde punten omdat je de vier man op de guns en repair spots allemaal aan gort hebt geschoten. De enige overlevende was telkens de piloot, maar tegen de tijd dat die z'n heli weer recht had (die airburst doet genoeg schade voor criticals :X ) had hij de volgende 4 nades te verwerken, dus ik heb er ook nog een keer of twee, drie de hele heli mee uit de lucht gehad :9
Mooie toy. Jammer dat je moet kiezen tussen dat ding of de C4 straks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Laatst online: 08-10 13:18
Slaat Battlelog nou helemaal niks meer op? Ik ben opeens al mijn unlocks kwijt... Gister zwaar lekker potje, volgende potje opeens alles weg... begon ik weer met de ak-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-10 16:12

Roshnak

PSN: Roshgill

We will perform a short maintenance of the Battlefield 4 backend service between 10:00 and 11:00 CET tomorrow, November 5th. You may experience a game disconnect during this period.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Analoge
  • Laatst online: 01-09-2024
Kan iemand mij uitleggen hoe je een one-shot-kill kan krijgen met een assault rilfe binnen een seconde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Analoge schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:36:
Kan iemand mij uitleggen hoe je een one-shot-kill kan krijgen met een assault rilfe binnen een seconde?
Netcode.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:14
Hacks.

En netcode :P

[ Voor 3% gewijzigd door vinom op 05-11-2013 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-10 13:02
Afbeeldingslocatie: http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20130806160550/protagonist/images/5/5c/Chuck_Norris.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door ikbengoofy op 05-11-2013 09:43 ]

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik trek het echt meer.

- Ik crash minimaal eens per game: BF4 stopped working (faulting app name etc...)
- De game zit vol met bugs;
* vast zitten omdat je tegen een steentje loopt
* revive accept en decline die niet werken
* revive decline zorgt voor een death
* Doodgaan voordat een vijand in zicht is
- rubberbanding
- netcode!

Ik snap het echt niet. Ik speel op ultra met een CPU load van 40% en GPU load van 70%. Alles gaat smooth en toch komt er altijd een crash. Ik kan niet meer gemotiveerd spelen omdat ik het gevoel heb dat het zwaard van damocles boven m'n hooft hangt.

Ik heb zojuist een verzoek voor retournering gedaan. Het is klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-10 12:31
Verwijderd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:50:
Ik trek het echt meer.

- Ik crash minimaal eens per game: BF4 stopped working (faulting app name etc...)
- rubberbanding
- netcode!

Ik snap het echt niet. Ik speel op ultra met een CPU load van 40% en GPU load van 70%. Alles gaat smooth en toch komt er altijd een crash. Ik kan niet meer gemotiveerd spelen omdat ik het gevoel heb dat het zwaard van damocles boven m'n hooft hangt.

Sja en over een paar weken werkt alles naar behoren, zoals bij alle voorgaande BF titels..

Begrijp me niet verkeerd, ik snap best dat mensen pissig zijn omdat ze een product kopen wat niet vanaf minuut 1 fatsoenlijk werkt. Ervaring leert echter dat dit in het geval van battlefield altijd zo is, en dat het overigens ook snel wordt opgelost door DICE.

Sinds gisteren werkt het bij mij vrij redelijk, op lag en rubberbanding na. Ik speel voorlopig wat andere games en duik over een paar weken pas echt in BF4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 21:35
Ik trek het echt meer.

- rubberbanding
- netcode!

Je weet dat ze dit uur een maintenance doen hè? Het is natuurlijk je goed recht, maar om eerlijk te zijn moet je tijdens de eerste week van zo'n spel niet zo zeuren. Dit soort games gaan altijd de eerste week gepaard met hoge server load en bugs. Het is natuurlijk niet goed maar je kan ook gewoon de game de eerste week niet spelen en als het goed is heb je dan een betere game die je iig gewoon kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
Bartske schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:00:
[...]

Je weet dat ze dit uur een maintenance doen hè? Het is natuurlijk je goed recht, maar om eerlijk te zijn moet je tijdens de eerste week van zo'n spel niet zo zeuren. Dit soort games gaan altijd de eerste week gepaard met hoge server load en bugs. Het is natuurlijk niet goed maar je kan ook gewoon de game de eerste week niet spelen en als het goed is heb je dan een betere game die je iig gewoon kan spelen.
Dus als ik een bepaald type auto koop dan kan ik ook verwachten dat de eerste week wat opstart problemen voorkomen? Als Dice een beta houdt om dit soort dingen te fixen dan mag je toch verwachten dat het grotendeels opgelost is? Wij betalen ook direct en niet een week later als het dan wel allemaal goed loopt.

Ik begrijp de frustratie wel want bij mij worden de problemen elke dag erger terwijl er in het begin vrij weinig aan de hand was. We pikken het blijkbaar als gamer dat het allemaal zo gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Je HW is echt niet het probleem, bijna iedereen heeft dezelfde aantal crashes (op windows 8 en 8.1 wat meer...) maar ik moet wel zeggen dat dit m'n eerste spel in jaren is wat zo ontiegelijk veel crashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik trek het echt meer.

* revive decline zorgt voor een death 8)7
- rubberbanding
- netcode!

Is vaak zo he als je niet gerevived word je dood bent :+
Blij dat je stopt kun je vandaag lekker ghost , simcity ,diablo 3 want bij die games waren geen problemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartske schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:00:
[...]

Je weet dat ze dit uur een maintenance doen hè? Het is natuurlijk je goed recht, maar om eerlijk te zijn moet je tijdens de eerste week van zo'n spel niet zo zeuren.
Ik ben het niet met je eens. Wellicht ben jij geen veeleisende consument, maar Ik wel. Ik verwacht dat een product naar behoren werkt zodra het op de schappen ligt.

Debuggen doe je tijdens alpha en beta fases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:22
Precies, kleine driver issues en gameplay tweaks kun je later patchen.

Crashende audio, crashende servers en crashende clients niet, en dan heb je het nog niet over alle bugs/glitches.

[ Voor 47% gewijzigd door wesleytjuh op 05-11-2013 10:11 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-10 19:46

Pykow

Angelo OTR

We zijn gelukkig niet de enigste, zelfs bekende youtuber LvLCap, heeft voor het eerst een negatieve post gemaakt over Battlefield. Waarbij veel mensen denken dat hij betaald wordt door DiCE, laat hij hier maar even zien dat ook hij gefrustreerd raakt door de netcode en dat hij liever de slechte netcode van BF3 terug zie, dan deze onzin.

Probleem voor dice, is dat het bij BF3 als slecht was, maar dat we erbij hebben neer kunnen leggen naar paar maanden en hoopte dat BF4 echt een verbetering zou worden. Nu is BF4 slechter en moeten ze punt 1, op gelijke hoogste komen met BF3, maar men verwacht nu ook een betere netcode dan in BF3.
Als ze de netcode, net zo crap hadden gelaten als in BF3, had je minder haat reacties gekregen dan nu.

Accuratie van 17% heb ik de laatste tijd en maar een KD van 1,6 en dan maak ik zeker dikke killstreaks, maar ik ga dan weer instant dood door een sniper hit of wanneer ik iemand neerschiet, dat hij toch nog ff twee kogels op me afschiet.

Ik had zelfs 1x een gastje dood geschoten en zijn lijk viel op de grond, op dat moment loop ik naarvoren en zie ik een granaat in de luchtvliegen en ontploft echt in mijn gezicht. Werd ik dus doodgemaakt, door dezelfde persoon. er zat zeker een seconde tussen zijn death en wanneer ik de granaat recht op me af zag vliegen, op een afstand van 20 meter ongeveer.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Ik ben al blij als ik mijn 1.0 kpd hou :')

Maja ik heb dan ook al 2 jaar bijna geen shooter meer gespeeld :P

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:09:
We zijn gelukkig niet de enigste, zelfs bekende youtuber LvLCap, heeft voor het eerst een negatieve post gemaakt over Battlefield. Waarbij veel mensen denken dat hij betaald wordt door DiCE, laat hij hier maar even zien dat ook hij gefrustreerd raakt door de netcode en dat hij liever de slechte netcode van BF3 terug zie, dan deze onzin.
[video]

Probleem voor dice, is dat het bij BF3 als slecht was, maar dat we erbij hebben neer kunnen leggen naar paar maanden en hoopte dat BF4 echt een verbetering zou worden. Nu is BF4 slechter en moeten ze punt 1, op gelijke hoogste komen met BF3, maar men verwacht nu ook een betere netcode dan in BF3.
Als ze de netcode, net zo crap hadden gelaten als in BF3, had je minder haat reacties gekregen dan nu.

Accuratie van 17% heb ik de laatste tijd en maar een KD van 1,6 en dan maak ik zeker dikke killstreaks, maar ik ga dan weer instant dood door een sniper hit of wanneer ik iemand neerschiet, dat hij toch nog ff twee kogels op me afschiet.

Ik had zelfs 1x een gastje dood geschoten en zijn lijk viel op de grond, op dat moment loop ik naarvoren en zie ik een granaat in de luchtvliegen en ontploft echt in mijn gezicht. Werd ik dus doodgemaakt, door dezelfde persoon. er zat zeker een seconde tussen zijn death en wanneer ik de granaat recht op me af zag vliegen, op een afstand van 20 meter ongeveer.
Ik vind dat met die granaten een grote verbetering.
Het is toch raar dat jij je granaat gooit , je word doodgeschoten en je granaat is weg.
Nee het is dan logisch dat die granaat er nog is.
En die hitreg problemen kan ik mijn niet echt in vinden want daar heb ik niet zo'n last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet op de man spelen. Check je PM

[ Voor 98% gewijzigd door Ultraman op 05-11-2013 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightquest77
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-07 12:35
Ik erger mij momenteel het meeste aan deze problemen:

Voortgangverlies
Ik was eergisteren level 10 na een paar leuke levels, nieuwe gold battlepack etc, zelfs uitgepakt.Start ik gisteren opnieuw op, ben ik opeens level 9, alle voortgang verloren! Maar mijn level 10 battlepack nog wel steeds uitgepakt, lol! Heel erg irritant, ik ben nu al 5 keer level 10 geweest, en weer gereset naar level 9.

Sound glitches
Met name in een tank is het onacceptabel slecht geluid

client/server crashes
Need I say more?

LR AWD | WIT | WIT | 19" - Order 27 SEPT - RN 10 OKT - VIN 28 NOV - SMS 20 NOV - Delivery - 27 Dec 14:30 Amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Verwijderd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:07:
[...]

Ik ben het niet met je eens. Wellicht ben jij geen veeleisende consument, maar Ik wel. Ik verwacht dat een product naar behoren werkt zodra het op de schappen ligt.

Debuggen doe je tijdens alpha en beta fases.
Als consument mag je dit niet verwachten, en is dit compleet onacceptabel ja. Maar als je naar de geschiedenis van BF en dit soort shooters kijkt had je het dan weer wel mogen verwachten. Dus dan ben je eigenlijk niet slim dat je het nu al koopt en er dan zo over gaat zitten zeiken. Daar los je niks mee op. De enige manier waarop je een geluid had kunnen geven is door het niet te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is heel zuur dat het spel 'out of the box' voor veel mensen niet stabiel te spelen is, ik heb zelf ook elke crash voorbij zien komen, maar met flink googlen is er voor bijna elke client side crash wel een fix te vinden.

Zelf speel ik nu al 4 dagen nagenoeg crashvrij, heb totaal geen last van netcode, insta-deaths of rubberbanding maar gewoon geweldige gameplay met geweldige audiovisuele performance.

De sound glitch bijvoorbeel die zoveel wordt genoemd hier, zet je audio settings op hi-fi in plaats van surround/enhanced en je hebt er geen probleem meer mee.

Gewoon even je best doen met houtje touwtje fixes totdat dice het fixed en je hebt aan BF4 een geweldige game die overigens pas echt geweldig tot zn recht komt als je met een groepje van 5 of meer samenwerkt. Ik heb al spannendere obliteration potjes gehad met meer team play dan in twee jaar BF3 bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
Bartske schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:34:
[...]

Als consument mag je dit niet verwachten, en is dit compleet onacceptabel ja. Maar als je naar de geschiedenis van BF en dit soort shooters kijkt had je het dan weer wel mogen verwachten. Dus dan ben je eigenlijk niet slim dat je het nu al koopt en er dan zo over gaat zitten zeiken. Daar los je niks mee op. De enige manier waarop je een geluid had kunnen geven is door het niet te kopen.
Of je geld terug vragen bij origin via hun nieuwe policy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
exi22 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:36:
[...]

Of je geld terug vragen bij origin via hun nieuwe policy.
Of dat dan ja, maar ik weet zeker dat het overgrote deel van de mensen die nu zeuren over een paar weken gewoon BF4 spelen als het weer lekker werkt. Maar dan geef je DICE ook geen geluid dat het beter moet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
Bartske schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:37:
[...]

Of dat dan ja, maar ik weet zeker dat het overgrote deel van de mensen die nu zeuren over een paar weken gewoon BF4 spelen als het weer lekker werkt. Maar dan geef je DICE ook geen geluid dat het beter moet...
Denk eerder dat EA verantwoordelijk is voor deze gang van zaken. Hun bepalen wanneer een game moet uitkomen. Ik denk dat DICE van te voren wist dat ze een paar extra weken konden gebruiken. Maar ja de eindcijfers komen er aan en ze moeten concurreren met COD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartske schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:34:
[...]

Ten eerste is dit mijne eerste BF en heb ik met geen enkel andere shooter dit soort problemen ondervonden; Ravenshield, CS 1.6, CS Source, CS, MW3, BO2, etc...

Jij bent niet slim dat je jezelf, als consument, de schuld geeft.

Ik heb een hele rits games 'on release' gekocht en hoewel hier en daar wat bugs waren, was het nooit game-breaking zoals in dit geval.

Ik heb eisen, als een product niet voldoet aan deze eisen, vraag ik mijn geld terug. Van mij mag jij lekker wachten en hopen dat het beter wordt, tot je het recht op een volledige restitutie kwijt bent. Ja, dat is echt slim...

Zoals ik zei in mijn vorige reply heb ik reeds voor een volledige restitutie gepleit.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2013 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Verwijderd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:41:
[...]

Ten eerste is dit mijne eerste BF.

Ik heb een hele rits games 'on release' gekocht en hoewel hier en daar wat bugs waren, was het nooit game-breaking zoals in dit geval.

Ik heb eisen, als een product niet voldoet aan deze eisen, vraag ik mijn geld terug. Van mij mag jij lekker wachten en hopen dat het beter wordt, tot je het recht op een volledige restitutie kwijt bent. Ja, dat is echt slim...
Ik zeg toch dat je als je nu niet tevreden bent dat je dan nu je geld moet terugvragen?? Ik ga dat alleen zelf niet doen, aangezien ik nu nog maar 30 minuten gespeeld heb en toch pas sinds vandaag tijd heb om te spelen. Ik verwacht dat het allemaal wel over een week opgelost is en dat ik dan nog >1 jaar plezier heb van bf net zoals met bf3. Maar als je daar geen vertrouwen in hebt moet je zeker je geld terug vragen, dat is je goed recht dan. Of dat slim is van mij zullen we nog wel zien dan. Ik wacht iig nog met het kopen van premium voordat alles opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartske schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:45:
[...]

Ik zeg toch dat je als je nu niet tevreden bent dat je dan nu je geld moet terugvragen?? Ik ga dat alleen zelf niet doen, aangezien ik nu nog maar 30 minuten gespeeld heb en toch pas sinds vandaag tijd heb om te spelen. Ik verwacht dat het allemaal wel over een week opgelost is en dat ik dan nog >1 jaar plezier heb van bf net zoals met bf3. Maar als je daar geen vertrouwen in hebt moet je zeker je geld terug vragen, dat is je goed recht dan. Of dat slim is van mij zullen we nog wel zien dan. Ik wacht iig nog met het kopen van premium voordat alles opgelost is.
Ik zei al in mijn vorige reply dat ik dit al heb geregeld.

Als de problemen over een maand verholpen zijn, koop ik het opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

beuker19 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:17:
[...]

Ik vind dat met die granaten een grote verbetering.
Het is toch raar dat jij je granaat gooit , je word doodgeschoten en je granaat is weg.
Nee het is dan logisch dat die granaat er nog is.
En die hitreg problemen kan ik mijn niet echt in vinden want daar heb ik niet zo'n last van.
Als een granaat gegooid is ben ik het met je eens, maar deze granaat was nog niet eens gegooid :S
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:36:
Het is heel zuur dat het spel 'out of the box' voor veel mensen niet stabiel te spelen is, ik heb zelf ook elke crash voorbij zien komen, maar met flink googlen is er voor bijna elke client side crash wel een fix te vinden.

Zelf speel ik nu al 4 dagen nagenoeg crashvrij, heb totaal geen last van netcode, insta-deaths of rubberbanding maar gewoon geweldige gameplay met geweldige audiovisuele performance.

De sound glitch bijvoorbeel die zoveel wordt genoemd hier, zet je audio settings op hi-fi in plaats van surround/enhanced en je hebt er geen probleem meer mee.

Gewoon even je best doen met houtje touwtje fixes totdat dice het fixed en je hebt aan BF4 een geweldige game die overigens pas echt geweldig tot zn recht komt als je met een groepje van 5 of meer samenwerkt. Ik heb al spannendere obliteration potjes gehad met meer team play dan in twee jaar BF3 bij elkaar.
Dan mag jij mij wel uitleggen waarom je geen last hebt van insta-deaths en netcode ?
iedereen die ik aanspreek heeft dit probleem.

Ik hoop dat die fix van vandaag ook het reloaden verhelpt, ze hebben al aangegeven dat het een bug was.

Game is nog niet optimaal, maar ik verwacht dat er deze week een oplossing komt en anders is het over voor mij, want ik heb totaal geen fun als je random dood gaat of instan-deaths krijgt.

Ach ja, meer games hebben problemen tijdens de launche, ik vraag me af hoe CoD Ghost loopt :P
Ik hoor alleen berichten dat het weer hetzelfde is en dat het zelfs er slechter uitziet op de xbox360 dan Black ops 2 :P dus beide games hebben hun negatieve punten.
Verwijderd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:41:
[...]

Ten eerste is dit mijne eerste BF.

<knip>, ongepaste onnodige alinea, zo gaan we niet met elkaar om.

Iedereen heeft eisen, daar is ook niks mis mee. Als je nu al de handdoek in de ring wilt gooien is dat je goed recht. Zelf denk ik dat het ooit opgelost gaat worden en desnoods leg ik de game paar weken in de kast en probeer het later nog eens. Ik wil niet zeggen dat ik er blij mee ben. Sterker nog ik RAGE me te pletter aan die verschrikkelijke netcode, maar gelukkig game ik niet vaak meer, dus zal ik niet iedere dag last hebben van de slechte netcode.

je moet software of het nu games of een app is op je telefoon, de kans geven om updates te geven.
CoD heeft ook altijd server problemen.
Diablo 3, kon je de eerste week niet eens inloggen
GTA V was onspeelbaar voor bijna 2 weken door een update
Simcity had zoveel bugs, dat EA zelfs games gratis heeft weggegeven om mensen tegemoed te komen.

jammer maar helaas is dit gewoon het geval van gamen en zal de eerste maand VOL met frustraties gespeeld worden, maar als de netcode opgelost is in BF4, dan wordt de game echt geweldig weer.
Nu ligt de game op het randje van mijn prullebak en hou ik hem nog met 1 pink tegen voordat hij erin dondert.

[ Voor 3% gewijzigd door Ultraman op 05-11-2013 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:15
Gisteravond alleen op 32 manconquest servers. Daardoor draaide de game een stuk bete er. Ik blijf dit doen tot er een patch volgt. Ooj geen vastlopers meer gehad namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-08 21:57
Bartske schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:37:
[...]

M.i. zit er wel een wezenlijk verschil tussen "zeuren" en "constructief feedback geven richting EA/DICE", ik speel al vele BF's en had zeker wel issues verwacht maar ik ben van mening dat de huidige staat van de game wel erg slecht en onacceptabel is.

Sommige zaken zijn zwaar irritant en ontnemen wel wat speelplezier maar ik blijf gewoon rustig doorspelen en uiteindelijk worden er echt wel zaken opgelost, zelf post ik ook gewoon regelmatig op hun forum met zaken waar ik tegenaan loop zonder gelijk OMWTFQQGIEFMONEYBACK tekst erbij te voegen, waar ik er helaas genoeg voorbij zie komen op hun forum, dat is niet echt de manier om de game beter te krijgen.

De huidige staat van de game is voor mij geen reden om geld terug te vragen, maar ik verwacht wel dat ze met een bepaalde compensatie zouden moeten komen (zoals bijvoorbeeld extra XP weekend of extra boosters o.i.d.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
DarthNeo schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:59:
[...]

De huidige staat van de game is voor mij geen reden om geld terug te vragen, maar ik verwacht wel dat ze met een bepaalde compensatie zouden moeten komen (zoals bijvoorbeeld extra XP weekend of extra boosters o.i.d.).
Heb het idee dat ze dat stiekem al doen. Ik opende gisteren een bronze battlepack waar 3x 25% XP boost in zat.. 8)7 (alhoewel dit waarschijnlijk random zal zijn?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
Grimmie187 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:01:
[...]

Heb het idee dat ze dat stiekem al doen. Ik opende gisteren een bronze battlepack waar 3x 25% XP boost in zat.. 8)7 (alhoewel dit waarschijnlijk random zal zijn?)
Zou best kunnen maar volgens mij is het aardig random. Probeer ze zelf nu wat op te sparen voor als het allemaal wat stabieler draait, had al wel gemerkt dat bij een crash de tijd wel van het pack af is, maar je progressie weg is dus dat is eigenlijk dubbel zonde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 22:49

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

DarthNeo schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:59:
[...]

M.i. zit er wel een wezenlijk verschil tussen "zeuren" en "constructief feedback geven richting EA/DICE", ik speel al vele BF's en had zeker wel issues verwacht maar ik ben van mening dat de huidige staat van de game wel erg slecht en onacceptabel is.

Sommige zaken zijn zwaar irritant en ontnemen wel wat speelplezier maar ik blijf gewoon rustig doorspelen en uiteindelijk worden er echt wel zaken opgelost, zelf post ik ook gewoon regelmatig op hun forum met zaken waar ik tegenaan loop zonder gelijk OMWTFQQGIEFMONEYBACK tekst erbij te voegen, waar ik er helaas genoeg voorbij zie komen op hun forum, dat is niet echt de manier om de game beter te krijgen.

Ik had hier een tijd terug een blogje over geschreven. Uiteindelijk ligt het toch zelf aan de gamers die massaal een spel kopen (en blijven spelen). The Internets: bèta is een grap anno 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mobygo76 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:54:
Gisteravond alleen op 32 manconquest servers. Daardoor draaide de game een stuk bete er. Ik blijf dit doen tot er een patch volgt. Ooj geen vastlopers meer gehad namelijk.
Sowieso zijn het bij mij telkens, en alleen, de 64-man servers die crashen. Mijn standaard server is een 48p HC mixed mode bak die is gewoon stabiel, afgezien van de "uitval" wanneer er een patch geïnstalleerd wordt uiteraard. M'n client is in beginsel stabiel - ik heb wel last van de knipperende geometry op afstand (nVidia kaart) en het wegvallende geluid (met audiosettings op Hi-Fi trouwens, dus dat is helaas geen fix awesome :| ) en natuurlijk de om-de-hoek-zijn-death die vooral erg is als je tegenstander een hoge ping heeft. De pingkicker plugin gaat dat oplossen voor ons ;)

Afgezien van de rubbish netcode, het feit dat grote servers telkens crashen, het afbrekende geluid (wat ook server-related lijkt te zijn want als het bij mij gebeurde waren m'n squadmates ook allemaal ineens doof), de volledig idiote stealth jets, de overpowered attack jets, de in mijn optiek nogal sterke main gun op de little birds, het vervelende gemuts in Teamspeak als er een levelolution event plaatsvindt en je halve squad ineens gecrasht is, het feit dat invites niet goed werken (als je snel 2 verschillende mensen naar dezelfde server invite krijgt de eerste 2 invites en de tweede niets... vijf keer getest vijf keer gebeurd dus geen verkeerd klikje ofzo) en dat je load-out saven in battlelog geen invloed lijkt te hebben op je load-out in game, oh en het battlescreen wat elke zoveel rondjes ineens disconnected raakt en je dus zonder map zit, enne, eigenlijk dat het met z'n allen in een privésquad zitten bemoeilijkt wordt doordat op elkaar joinen squads uit elkaar kan trekken, afgezien van die dingen loopt het verder echt super.

Behalve recorden trouwens, daar gaat alles van stotteren. Dat komt omdat Hyperthreading uit staat, maar dat moest weer om van gestotter in het spel af te komen. Verder echt no problems. Maar ik ben ook pas level 8 geworden. Twee keer. Wat al beter was dan level 7 worden, want dat lukte vier keer in één uur.
:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
DarthNeo schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:03:
[...]

Zou best kunnen maar volgens mij is het aardig random. Probeer ze zelf nu wat op te sparen voor als het allemaal wat stabieler draait, had al wel gemerkt dat bij een crash de tijd wel van het pack af is, maar je progressie weg is dus dat is eigenlijk dubbel zonde :)
Trouwens:
Waar kun je na openen van de battlepacks de xp boost items terugvinden? Ik kon ze niet vinden, wil wel graag weten wanneer ik er een heb opgebruikt en hoeveel ik er nog heb etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 22:49

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Grimmie187 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:06:
[...]

Trouwens:
Waar kun je na openen van de battlepacks de xp boost items terugvinden? Ik kon ze niet vinden, wil wel graag weten wanneer ik er een heb opgebruikt en hoeveel ik er nog heb etc.
als je bent gespawned op esc. drukken en in dat pauze menu staart er rechts onderin 'boosts available'. Dan selecteer je er één.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:52:

Dan mag jij mij wel uitleggen waarom je geen last hebt van insta-deaths en netcode ?
iedereen die ik aanspreek heeft dit probleem.
Geen idee eerlijk gezegd, de eerste twee dagen had ik daar wel gruwelijk veel last van, maar nu werkt het 99% van de tijd gewoon goed op publics. Wellicht dat het hele assorti aan crash fixes en tweaks die ik heb moeten toepassen toevallig iets goeds doet, maar so far ben ik meer dan tevreden aan de gameplay op 32man servers.

Tuurlijk, af en toe zit er op publics nog wel een rare death tussen, maar niet meer of minder dan in BF3.
ESL tegen spanjaarden of oostblokkers blijft wonky, maar all-in-all bij lange na niet zo erg als bij jou of anderen hier als ik het zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
douweegbertje schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:03:
[...]

Ik had hier een tijd terug een blogje over geschreven. Uiteindelijk ligt het toch zelf aan de gamers die massaal een spel kopen (en blijven spelen). The Internets: bèta is een grap anno 2012
Interessant om te lezen maar helaas is dit wel de werkelijkheid (uitzonderingen daargelaten). Je zou denken met al het ge-QQ op hun eigen forums dat EA/DICE zich ook wel eens zou gaan afvragen of de huidige weg echt de meest optimale is (denk ook eens aan de issues met Sim City).

Ik kijk in ieder geval al wel uit naar een goed speelbare versie, zolang het allemaal draait heb ik in ieder geval al wel veel plezier in BF4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:08:
[...]

Geen idee eerlijk gezegd, de eerste twee dagen had ik daar wel gruwelijk veel last van, maar nu werkt het 99% van de tijd gewoon goed op publics. Wellicht dat het hele assorti aan crash fixes en tweaks die ik heb moeten toepassen toevallig iets goeds doet, maar so far ben ik meer dan tevreden aan de gameplay op 32man servers.

Tuurlijk, af en toe zit er op publics nog wel een rare death tussen, maar niet meer of minder dan in BF3.
ESL tegen spanjaarden of oostblokkers blijft wonky, maar all-in-all bij lange na niet zo erg als bij jou of anderen hier als ik het zo lees.
Mijn ervaring is hetzelfde maar misschien ben ik gewoon niet goed genoeg om het te merken :P

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Aangezien ik veel conquest speel, heb ik altijd de stinger bij me, en de AT M15 mijnen, nu heb ik de M2 slam unlocked, zijn die beter dan de M15?? Ze doen wel minder damage, maar wat zijn de voordelen tov de M15??

Als er voordelen zijn, ik vind de stinger ook beter dan de SA-18 IGLA

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verderf schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:11:
[...]

Mijn ervaring is hetzelfde maar misschien ben ik gewoon niet goed genoeg om het te merken :P
Ik zal het eens proberen te recorden, even objectief terugzien of het echt zo of dat ik m'n speelstijl er ongemerkt al op heb aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Frank1973 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:36:
Aangezien ik veel conquest speel, heb ik altijd de stinger bij me, en de AT M15 mijnen, nu heb ik de M2 slam unlocked, zijn die beter dan de M15?? Ze doen wel minder damage, maar wat zijn de voordelen tov de M15??

Fijne aan de M2 vind ik in SP dat je ze net iets verder kunt gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Frank1973 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:36:

Stinger is idd beter, omdat je minder naar de lucht hoeft te staren terwijl er van alles om je heen gebeurt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Stinger heeft dan ook auto lock, dat scheelt een hoop. Verder is er weinig te vinden over de AT mijnen, alleen dat de M2 lastiger is te zien omdat je aan gebouwen kunt plakken ed.. toch maar eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 15:41
Als ik dit topic zo doorlees zijn er toch behoorlijk wat issues tijdens de launch. Ik heb bewust besloten om nog even te wachten met de aanschaf om te kijken welke issues er op zouden treden. Helaas zijn mijn ervaringen met game releases de afgelopen tijd wat minder geweest. Ik bespaar me de frustratie liever en stap er liever 2-3 weken later in. Op dit moment zit ik qua tijd toch iets lastiger en wacht op een bestelling om mijn pc van een upgrade te voorzien. Dus dat komt allemaal mooi uit.

Over 1.5 week even lekker twee weken verlof en ik hoop dat tegen die tijd het spel binnen te hebben en dat de grootste problemen verholpen zijn. Maar volgens mij is het ergste al achter de rug :) Nu nog even uitvogelen waar ik het spel het goedkoopste kan vinden + premium.

Ik wens jullie alvast veel plezier in game :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
exi22 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:04:
[...]

Dus als ik een bepaald type auto koop dan kan ik ook verwachten dat de eerste week wat opstart problemen voorkomen? Als Dice een beta houdt om dit soort dingen te fixen dan mag je toch verwachten dat het grotendeels opgelost is? Wij betalen ook direct en niet een week later als het dan wel allemaal goed loopt.

Ik begrijp de frustratie wel want bij mij worden de problemen elke dag erger terwijl er in het begin vrij weinig aan de hand was. We pikken het blijkbaar als gamer dat het allemaal zo gaat...
Bij een nieuwe auto moet je bv ook niet gelijk vol gas wegrijden, is erg slecht, kunnen sommige zaken idd nog niet helemaal goed werken. je hebt nooit dat er bijvoorbeeld iemand verteld dat bij een nieuwe aankoop iets nog niet helemaal goed zat of neit werkte? Dan doe je de auto toch ook niet gelijk weg maar geef je de maker/verkoper de kans dit te verhelpen. Dat doet dice nu ook maar het vinden en oplossen van dit soort problemen is ingewikkelder dan jij denkt en kost tijd.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

DMR wapens alleen te unlocken via de recon?? Of zijn er andere trucjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:08:
[...]

Dan zou ik wel willen weten, welke stappen jij hebt ondernomen.
ik heb mijn videodirver geupdate.
Punkbuster opnieuw geinstalleerd
Battlefield 4 gerepareerd
ik draai op Windows 8.
Ik heb eigenlijk maar 3x een crash gehad (melding dat BF3 niet meer werkt)
en 15x server crash.

Modbreak:Fijn om te zien dat je wilt helpen :Y, maar check de TW.
Niet in dit topic, maar in [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic

[ Voor 29% gewijzigd door Ultraman op 05-11-2013 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-10 12:43

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Modbreak:Lunch al op? Deze zit nog even op slot tot 14:00.

Ik wil iedereen oproepen om de topic waarschuwing beter in acht te nemen.
Problemen met BF4 horen niet NIET, maar in [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic . Spot je een dergelijke reactie, ga er niet op in, maar verwijs de betreffende persoon door naar het juiste topic. Bespreek problemen dus niet hier en klaag er ook niet over (dat hoeft in dat andere topic ook niet, het voegt niks toe).

Wat willen we hier wel zien?
Discussie over de game, maps, wapens, taktieken, en dergelijke. Zaken die met het spelen van de game te maken hebben.
Video's plaatsen kan, maar niet alles: wat o.a. wel? Video's om bijvoorbeeld een bepaalde taktiek te laten zien zijn prima. Wat niet: o.a. promotie voor videokanalen. Denk daar aan als je een video post of link er naar toe.

[ Voor 82% gewijzigd door Ultraman op 05-11-2013 13:21 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:En het topic is weer open. Lees allemaal de modbreak die hierboven is geplaatst!

Na een foutje van mij is hij nu echt open

[ Voor 22% gewijzigd door Gropah op 05-11-2013 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Verplaatst vanuit een "Hoe vlieg ik in BF4 topic". Het topic is mijn inziens echter te intressant om niet hier te bespreken

Ik gebruik een joystick, de Thrustmaster T16000 in combinatie met een CyberSnipa gameboard omdat een toetsenbord naast de joystich teveel ruimte inneemt. Joysticks worden wel ondersteund maar let wel op dat je ALLE bindings voor de joysticks bij andere voertuigen en met name ON FOOT weghaalt anders loop je schietend rond zonder je muisknop ingedrukt te houden en ben je in no time door je magazijnen heen (stomme fout van DICE die sinds BF3 nog steeds niet opgelost is maar op deze manier kun je het omzeilen).

Op de joystick staat de gashandel altijd naar voren (zodat W altijd is ingedrukt). Op het gameboard gebruik ik alleen maar de W voor afterburner (ja, het is vreemd twee keer de W maar anders werkt het niet) en de S om te braken.

Banking, rolling, vuren en countermeasures staat allemaal geprogrammeerd op de joystick. Ook de 3rd person view. Maar in BF4 is dat erg lastig aangezien ze de 3rd person view verkl**t hebben. Die staat namelijk niet meer op een vaste afstand van je jet maar staat als het ware vast op je vliegtuig waardoor het geheel totaal wiebelig aanvoelt. De mechanics voor jets zijn echt flink waardeloos n.m.m. in deze BF versie.

Muis en keyboard heb ik geprobeerd. Gaat wel (sommige zijn er echte pro's mee) maar ik vind een joystick prettiger. Vliegen moet je gewoon leren, het is uren, ure en uren oefenen. Niets geven om je KD ratio (ik ging in BF3 van 1.6 naar 0.6 gedurende een half jaar en toen begon ik games te winnen met 40-1 etc (ja jets zijn OP in BF3 tot je een goede MAA speler tegenkomt)) en blijven oefenen en niet opgeven.

In BF4 moet je NIET met stealth jets proberen te vliegen want die doen totaal geen damage. Pak de attack jets en strafe run over attack boats en MBTs en als je die 5 sec pakt heb je ze.

Probeer je turn speed op 311kmh te houden, dat draait het snelst. Maar in BF4 lukt je dat bijna niet door die extreem kleine HUD die totaal onleesbaar is. En zo kan ik nog een tijdje doorgaan, maar als je met joystick wilt vliegen heb ik hier een tutorial gemaakt (al speelde ik toen nog met de Logitech extreme 3D pro).

YouTube: BF 3 Jet tutorial, gameplay with joystick

Succes!

[ Voor 10% gewijzigd door Gropah op 05-11-2013 15:00 ]

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frank1973 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:02:
DMR wapens alleen te unlocken via de recon?? Of zijn er andere trucjes?
Engineer spelen tot je de carbines hebt en dan met de carbines de eerste DMR unlocken en dan met de DMR's spelen met class naar keuze.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik heb al een tijd geen BF3 gespeeld meer, maar was daar de mogelijkheid om vanuit een heli hem te repareren niet gepatched? Want ik zat gisteren in een server met een transportheli met miniguns die lekker rondjes aan het vliegen was. Ik weet niet of de co-piloot daar ook nog flares kan gebruiken, maar ik lanceerde zo ongeveer volautomatisch stingers op dat ding, maar de eerste drie deden altijd geen schade (flares zou ik denken, maar 3x?), en de vierde raakte dan wel maar deed niks, ze repareerde hem gewoon direct weer. Ook wel een keer gelukt direct achter elkaar twee treffers erop, dat ding vloog gewoon lekker door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:13
Hallo iedereen,

Ik suck doorgaans erg in het besturen van heli's en jets in Battlefield 4. Ik heb geen joystick(weet zelfs niet of deze goed worden ondersteund) en zou graag willen weten hoe jullie besturen en wat eventuele do's en don'ts zijn. Ik vind het vreselijk moeilijk met muis alleszins en doe meestal maar wat random via toetsenbord.

Kunnen jullie je key-settings eventueel delen, met wat tips & tricks? Ik denk dat er velen dankbaar zullen zijn, zodat we ook eens een vlag kunnen binnen halen zonder te crashen in een gebouw :)

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:50:
[...]

Engineer spelen tot je de carbines hebt en dan met de carbines de eerste DMR unlocken en dan met de DMR's spelen met class naar keuze.
volgens mij is het zo dat je punten vanuit de recon moet krijgen dus alles wat je scoort als recon zijnde leveren hiervoor punten op die op gegeven dmr unlocked. beste is bovenstaande te doen of als je goed kan snipen de sniper gebruiken maar dat denk ik gezien de vraag niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, iets heel anders, zijn hier al mensen die BF4 in ESL hebben gespeeld of (willen) gaan spelen?

Wat zijn jullie ervaringen en verwachtingen van de aanstaande BF4 toernooien/cups en hoe vinden jullie 5v5 domination?

Zelf ben ik er nog niet over uit, maar de potjes die ik tot nu toe gespeeld heb waren toch wel erg vermakelijk, vooral omdat er nog geen (domme) ESL regels zijn zoals met BF3 het geval was. De oude BF3 garde speelt nog identiek als medic met assault rifle (en daardoor voorspelbaar). Door te spelen recon of support waren er veel mooie kills te maken door listig gebruik te maken van gadgets.

Wel zijn de maps unbalanced en wordt campen nog meer beloond dan in BF3 al het geval was. Defuse is nog niet te spelen door de spectator bug, dus we moeten het nog met domination doen.

Aanstaande weekend gaat het feest echt beginnen, ben benieuwd hoe dat af gaat lopen met bijna 100 teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cloclo100 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:55:
Hallo iedereen,

Ik suck doorgaans erg in het besturen van heli's en jets in Battlefield 4. Ik heb geen joystick(weet zelfs niet of deze goed worden ondersteund) en zou graag willen weten hoe jullie besturen en wat eventuele do's en don'ts zijn. Ik vind het vreselijk moeilijk met muis alleszins en doe meestal maar wat random via toetsenbord.

Kunnen jullie je key-settings eventueel delen, met wat tips & tricks? Ik denk dat er velen dankbaar zullen zijn, zodat we ook eens een vlag kunnen binnen halen zonder te crashen in een gebouw :)

Grtz
is groot deel gewenning, het is idd wat lastig, ik gebruik gewoon muis en tobo maar ben eigenlijk alleen goed met de choppers. voor jets is de optie om wasd met pijltjes te gebruiken en de muis geheel uit het verhaal te laten. Sommigen zweren daarbij, ik gebruik de jets toch zo weinig dat ik dat lekker zo laat.

Je hebt natuurlijk altijd de training mogelijkheid nu in bf4 waar je zonder aangevallen te worden kan oefenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:30
Sissors schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:54:
Ik heb al een tijd geen BF3 gespeeld meer, maar was daar de mogelijkheid om vanuit een heli hem te repareren niet gepatched? Want ik zat gisteren in een server met een transportheli met miniguns die lekker rondjes aan het vliegen was. Ik weet niet of de co-piloot daar ook nog flares kan gebruiken, maar ik lanceerde zo ongeveer volautomatisch stingers op dat ding, maar de eerste drie deden altijd geen schade (flares zou ik denken, maar 3x?), en de vierde raakte dan wel maar deed niks, ze repareerde hem gewoon direct weer. Ook wel een keer gelukt direct achter elkaar twee treffers erop, dat ding vloog gewoon lekker door.
Kan in BF3 nog steeds.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Maar hoe is het dan de bedoeling dat je die dingen neerhaalt? Ik had hem ook een keer heli met de standaard anti-tank missile geraakt, deed geen drol aan schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:22
Zorgen voor een engi in je eigen chopper en popcorn klaar zetten voor een langer maar leuk gevecht. Goedmikken met main gun en je schiet door de repairs heen, andere opties zijn piloot eruit schieten of engi's eruit schieten. Met igla's ben je vrij hopeloos inderdaad, maar aan de andere kant, zonder engi jn een chopper is een chopper vrij hopeloos tegen igla's op een open veld.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sissors schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:01:
[...]

Maar hoe is het dan de bedoeling dat je die dingen neerhaalt? Ik had hem ook een keer heli met de standaard anti-tank missile geraakt, deed geen drol aan schade.
zit verschil in de werking van en hoeveel dmg een raket doet in bf4. de stinger is auto lock en fire & forget, igla is wel nodig om lockon te houden en doet daarom ook meer damage, sraw is laserguided door de speler, aantal zijn lockon met laser paint etc.

Het zal wellicht ook nog steeds niet 100% werken, heb ook vaak genoeg hits gehad met tankshells, aa rockets etc die geen damage deden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:55:
[...]

volgens mij is het zo dat je punten vanuit de recon moet krijgen dus alles wat je scoort als recon zijnde leveren hiervoor punten op die op gegeven dmr unlocked. beste is bovenstaande te doen of als je goed kan snipen de sniper gebruiken maar dat denk ik gezien de vraag niet ;)
Klopt ik heb een hekel aan snipen, maar drm wapens zijn wel ok denk, wel een lafe firerate maar een hoop meer damage..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
[...]

Ik vind die dingen ook altijd goed irritant, maar aan de andere kant lijkt die gun op de heli nu veel minder schade te doen dus het is al minder storend dan in BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Hallo iedereen,

Grtz
In BF3 vloog ik altijd gewoon met muis en toetsenbord.
Me muis staat op normal ( Omhoog is omhoog en omlaag is gewoon omlaag)
de twee knoppen aan de zijkant van me muis, zijn voor wapenslot 1 en 2 . (dit heb ik bij alles zo ingesteld)
Voor de heli heb ik verder totaal niks veranderd en vlieg ik gewoon goed met muis en toetsenbord combinatie (ik heb alle controle, na heel veel uurtjes op lege servers hebben geoefend)

in de jet gebruik ik de Spatiebalk om me neus omhoog te doen en ik gebruik de linker alt toets om me neus naar beneden te halen en verder heb ik alles hetzelfde staan.

Even een voorbeeld:
Ik beweeg mijn muis naar links, zodat mijn jet verticaal vliegt en daarna houd ik de spatiebalk ingedrukt zodat ik een rondjes naar links maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10 11:00
[...]

Reguliere Anti-Air wil wel werken, de kans dat je de repairende Engineer raakt met je rocket is best groot.
Minigun die op veel voertuigen zit (denk een RHIB boats) werkt heel goed tegen helicopters.
Tank shot of losse RPG/SMAW zijn effectief.
Jets kunnen helicopters goed neerhalen, mits ze daar de ruimte voor krijgen (geen enemy jet op hun tail etc.).
De piloot/engineer los kapot schieten, wil de heli je killen dan moet hij toch enigzins een run maken waarin hij kwetsbaar is.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Laatst online: 30-04 22:08
Sissors schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:54:
Eehm ik heb zo het idee dat je mij bent tegengekomen :P.
Doe dit met regelmaat, leuke trick.
Wij doen het meestal met 1/2 engineers repair wat mensen 2 man op minigun en een spotter.
Rynji schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:26:
[...]

Reguliere Anti-Air wil wel werken, de kans dat je de repairende Engineer raakt met je rocket is best groot.
Minigun die op veel voertuigen zit (denk een RHIB boats) werkt heel goed tegen helicopters.
Tank shot of losse RPG/SMAW zijn effectief.
Jets kunnen helicopters goed neerhalen, mits ze daar de ruimte voor krijgen (geen enemy jet op hun tail etc.).
De piloot/engineer los kapot schieten, wil de heli je killen dan moet hij toch enigzins een run maken waarin hij kwetsbaar is.
smaw beetje erg effectief, 1 schot op de juiste plaats en het vogeltje vliegt niet zo hard meer weg...

[ Voor 27% gewijzigd door Dracyn op 05-11-2013 15:29 ]

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
[...]

Ik heb ondertussen zo'n 13 uur BF4 gespeeld en zeker 12 uur daarvan ben ik bezig geweest om heli's uit de lucht te halen. Stingers kan je zeer snel afvuren en vervolgens vergeten, maar je doet erg weinig schade. Combineer dat met flares of een eventuele engineer en je kan het wel vergeten. Een Igla daarentegen is een stuk effectiever. Over het algemeen kan je ze binnen 3 'schoten' neer krijgen, maar soms is de kracht van de explosie genoeg om de heli op zijn kant te werpen. Ga er overigens niet van uit dat je veel kills maakt, maar het geeft een zeer voldaan gevoel wanneer je de volgende heli uit de lucht schiet die door die achterlijke recons als taxi misbruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekilo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-02 18:18
rgras schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:28:
[...]
maar het geeft een zeer voldaan gevoel wanneer je de volgende heli uit de lucht schiet die door die achterlijke recons als taxi misbruikt wordt.
Dat is toch net de bedoeling van een transport heli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
dekilo schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:30:
[...]

Niet om in je eentje in dat ding te springen, naar het eerstvolgende hoge dak te vliegen en hem daar te dumpen.

Maarja, ik verwacht ook niet dat 'snipers' (:')) het concept van teamwork snappen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Laatst online: 30-04 22:08
dekilo schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:30:
[...]

Ja van transport heli's ja.
Niet van attack choppers, of jets, of attack boats, of tanks, of gunships.
Mensen zijn zo arrogant dat ze alles als vervoer zien ook al kunnen ze dat ding niet 3 seconde recht houden... Heb attack boten recht op een tank en een attack boat van de ennemy zien invaren, gastje springt er uit en doet een hopeloze poging met zen c4, guess what hij was direct dood, heb hem dat soort dingen meerdere malen in een match zien doen, dat is gewoon belachelijk laat het materiaal staan als je er niet mee over weg kunt of ga het leren in training/ lege server.
rgras schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:33:
[...]

Niet om in je eentje in dat ding te springen, naar het eerstvolgende hoge dak te vliegen en hem daar te dumpen.

Maarja, ik verwacht ook niet dat 'snipers' (:')) het concept van teamwork snappen. ;)
Eehm niet te snel roepen, ben zelf ook een sniper en ik doe heel veel aan team play, er is een verschil tussen sniper en camper... beetje erg oneerlijk oordeel...

Maar vervang "sniper" door "camper" en ik ben het met je eens...

[ Voor 27% gewijzigd door Dracyn op 05-11-2013 15:36 ]

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10 11:00
Het grote verschil in het gebruik van transport heli's door recons zit hem in de manier waarop.
Je hebt recons die als piloot met een volle heli dat ding gewoon dumpen (zodra ze bij hun dak zijn springen ze eruit) waardoor de andere spelers in de heli sterven (als de recon eruit springt terwijl de heli met volle vaart vliegt).

Als ze hem netjes landen of laten hoveren is er niets mis mee, dan is het een kwestie van op F1 drukken en doorvliegen, maar dat ding vol spelers dumpen met een vaart? Not done.

[ Voor 8% gewijzigd door Rynji op 05-11-2013 15:40 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:55:
Zo, iets heel anders, zijn hier al mensen die BF4 in ESL hebben gespeeld of (willen) gaan spelen?

Wat zijn jullie ervaringen en verwachtingen van de aanstaande BF4 toernooien/cups en hoe vinden jullie 5v5 domination?

Zelf ben ik er nog niet over uit, maar de potjes die ik tot nu toe gespeeld heb waren toch wel erg vermakelijk, vooral omdat er nog geen (domme) ESL regels zijn zoals met BF3 het geval was. De oude BF3 garde speelt nog identiek als medic met assault rifle (en daardoor voorspelbaar). Door te spelen recon of support waren er veel mooie kills te maken door listig gebruik te maken van gadgets.

Wel zijn de maps unbalanced en wordt campen nog meer beloond dan in BF3 al het geval was. Defuse is nog niet te spelen door de spectator bug, dus we moeten het nog met domination doen.

Aanstaande weekend gaat het feest echt beginnen, ben benieuwd hoe dat af gaat lopen met bijna 100 teams.
Ik denk dat ze eerst de netcode echt goed moeten aanpakken, er gebeuren nu te vaak dingen die niet te verklaren zijn, dit was ook in BF3 en daarom was ik gestopt met ESL.
Defuse of domination lijken me echt goede ESL potjes om te spelen en inderdaad er zijn nog geen gekke regels.
zoals dat de laser niet toegestaan is of dat Shotgun slug verboden combo was. ik kreeg vaak waarschuwingen hiervoor, omdat ik dan net naar de aek-971 switch en er nog een laser op zat.
ook jammer dat er te veel poolse teams of spaanse teams aanwezig zijn, deze gasten lijken altijd een voordeel te hebben,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonChaser
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-01-2023
Hallo iedereen,

Grtz
Gebruik pijltjes toetsen en WSAD om te besturen, druk op F om snel wapen te switchen en spatie om te schieten. Klaar, gelijk pro geworden ;) veel plezier ingame.
Pagina: 1 ... 23 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.