That is called Levolution boy!DanielWW2 schreef op maandag 04 november 2013 @ 22:56:
[video]
Echt je kan het niet bedenken of het is wel bugged in BF4.
ut=life
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
That is called Levolution boy!DanielWW2 schreef op maandag 04 november 2013 @ 22:56:
[video]
Echt je kan het niet bedenken of het is wel bugged in BF4.
ut=life
Als dat een reden is om een spel (welke dan ook) niet te kopen kan je niks meer kopen.Koekiemonsterr schreef op maandag 04 november 2013 @ 23:08:
[...]
Belachelijk natuurlijk, een product moet gewoon af zijn. Maar de commerciële belangen en gemakzucht winnen het van een degelijk 100% rdy product afleveren.
Ik raak steeds minder gemotiveerd om BF4 nog aan te schaffen.
[ Voor 17% gewijzigd door ViperTim op 04-11-2013 23:59 ]
Inderdaad! Dit viel mij ook al op, krijg je wel leuk iets van +20 punten omdat je een voertuig raakt, maar datzelfde voertuig rijdt na een paar raketten nog vrolijk verderVersteegrob schreef op maandag 04 november 2013 @ 23:58:
Speel nu met de Javelin en na 3 keer een tank vol geraakt te hebben is die nog niet kapot, WTF. Hoe kan DICE zoiets goed keuren, slaat toch nergens op.
[ Voor 10% gewijzigd door Razr op 05-11-2013 00:01 ]
De standaard RPG is veel leuker op lange afstand. Je hoeft niet perfect te mikken, en je hoeft geen lock ofzo te houden. Dus tegen de tijd dat je raket een tank raakt kun je de volgende alweer afschieten.Razr schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 00:00:
[...]
Inderdaad! Dit viel mij ook al op, krijg je wel leuk iets van +20 punten omdat je een voertuig raakt, maar datzelfde voertuig rijdt na een paar raketten nog vrolijk verder
Met echte-mannen-launchers gaat het sneller, 2 hits recht van achter met de RPG, SMAW en SRAW zijn voldoende.Versteegrob schreef op maandag 04 november 2013 @ 23:58:
Speel nu met de Javelin en na 3 keer een tank vol geraakt te hebben is die nog niet kapot, WTF. Hoe kan DICE zoiets goed keuren, slaat toch nergens op.
[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 05-11-2013 00:10 ]
Eens maar het is toch kansloos dat het zo werkt. Hoe sterk wil je een tank makenRocketKoen schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 00:04:
[...]
De standaard RPG is veel leuker op lange afstand. Je hoeft niet perfect te mikken, en je hoeft geen lock ofzo te houden. Dus tegen de tijd dat je raket een tank raakt kun je de volgende alweer afschieten.
Zo doe je meer DPS op armor dan een tank.
Wordt wel een stuk ingewikkelder op moving targets.
SRAW is in principe de AT4 uit BC2, skill vereist maar wel een beestachtig wapen.Versteegrob schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 00:11:
[...]
Eens maar het is toch kansloos dat het zo werkt. Hoe sterk wil je een tank maken![]()
Heb bijna de FGM-172 SRAW, mag toch hopen dat dit het beste is. Aardig wat uurtjes ingestoken om deze te krijgen.
[ Voor 10% gewijzigd door unfor op 05-11-2013 00:14 ]
unfor schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 00:10:
[...]
Met echte-mannen-launchers gaat het sneller, 2 hits recht van achter met de RPG, SMAW en SRAW zijn voldoende.
Maarja, dat zijn dus geen lock-on wapens, waar de koters van tegenwoordig dus niet mee kunnen spelen.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Nog nooit gespeeld maar ben benieuwd.unfor schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 00:12:
[...]
SRAW is in principe de AT4 uit BC2, skill vereist maar wel een beestachtig wapen.
De meest multifunctionele launcher uit de game, met wat oefenen haal je zo heli's uit de lucht.
Ik hoop hem vandaag eindelijk te pakken te krijgen.unfor schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 00:12:
[...]
SRAW is in principe de AT4 uit BC2, skill vereist maar wel een beestachtig wapen.
De meest multifunctionele launcher uit de game, met wat oefenen haal je zo heli's uit de lucht.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 17% gewijzigd door Msi92 op 05-11-2013 00:29 ]
Ja zo erg is het helaas tegenwoordig al.NINjak schreef op maandag 04 november 2013 @ 23:43:
[...]
Als dat een reden is om een spel (welke dan ook) niet te kopen kan je niks meer kopen.
[ Voor 5% gewijzigd door Koekiemonsterr op 05-11-2013 00:58 ]
[ Voor 13% gewijzigd door SmokingCrop op 05-11-2013 02:18 ]
Mijn textures enzo gaan altijd spastisch doen als ik zo ver zoom. Oud nVidia kwaaltje dacht ik
Moet je dan een stukje erboven richten ivm de wind enz?
Wind heeft geen effect. Wel ff rekening houden met muzzle velocity per wapen, en afstand. 't Is flink oefenen als je echt lange afstands schoten wil raken, laat staan als je target aan het rennen isVersteegrob schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 03:33:
[...]
Moet je dan een stukje erboven richten ivm de wind enz?
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Om in te zoomen?fynrd1 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 05:53:
Waar gebruik je in godsnaam een 40x scope voor?
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Nog beter te kunnen campen?fynrd1 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 05:53:
Waar gebruik je in godsnaam een 40x scope voor?
Je hebt toch ook de range finder accessoire? In de campaign kun je daar de crosshair mee aanpassen voor de bullet drop. Werkt dat in MP ook?kevz schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 04:05:
[...]
Wind heeft geen effect. Wel ff rekening houden met muzzle velocity per wapen, en afstand. 't Is flink oefenen als je echt lange afstands schoten wil raken, laat staan als je target aan het rennen is
Vwb die jets: dat klopt. De attack jets zijn enigszins overpowered. Je hebt op een attack boat een volle strafe nodig om die kapot te krijgen. Dat levert me dan meestal wel meteen een multi kill op omdat er altijd wel meer dan één in zittobitronics schreef op maandag 04 november 2013 @ 23:34:
Beta draaide perfect bij mij, maar volgensmij kan een vogel zich zijn hele leven voeden op alle bugs die in de final zitten. Als de server nier crasht dan crasht de client weer pff
En dan die jets: 1 veel te overpowerde soort en 1 proppenschieter waar zelfs een pistooltje het van kan winnen
Heeft dice dan niks geleerd van de launch van bf3?
Je noemt net de 2 dingen op wat in BF4 juist geweldig is.Koekiemonsterr schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 00:56:
[...]
Ja zo erg is het helaas tegenwoordig al.
Maar even voor de duidelijkheid: los van de bug issues was ik al niet heel gemotiveerd om BF4 aan te schaffen, om twee persoonlijke redenen:
- het lijkt erop dat de Rush-modus net zo matig is uitgewerkt als in BF3 (in Bad Company 2 was het GEWELDIG; leverde awesome gameplay op waar zelfs BF3 niet aan kon tippen)
- Als BF4 servers straks weer met een plugin werken waardoor je met een maat in een Battelog party niet in hetzelfde ingame team terecht kan komen, is het zo'n gedoe om lekker samen te kunnen spelen. Begon me daar in BF3 steeds meer aan te ergeren.
DIt had ik nu ook, heb in het begin geen enkele problemen gehad en sinds ze met allerlei oplossingen op de proppen komen krijg ik alleen maar meer problemen. Als ik geluk heb kan ik een kort potje conquest spelen zonder een crash.Leeuw070 schreef op maandag 04 november 2013 @ 23:57:
Had de eerste paar dagen juist weinig problemen met server crashes , maar nu na de laatste patches kan ik geen ronde afmaken door of in een wit scherm / battlefield4.exe has stopped / of gewoon direct in m`n bureau blad te eindigen . Dit gebeurd op beide windows 8.1 64bit pc`s http://nl.hardware.info/profiel/49502/lion070#tab:systemen
Noem dit gewoon panicpatches![]()
![]()
[ Voor 5% gewijzigd door Andyk125 op 05-11-2013 09:11 ]
Verwijderd
Dat ding heeft gisterne in Hc ook zijn nut bewezen als anti-transportheli-speeltje. Als zo'n ding laag overkomt beuk je vijf van die granaten door de deur naar binnen en heb je 25 of 50 punten voor de schade aan de heli, en een hele kudde punten omdat je de vier man op de guns en repair spots allemaal aan gort hebt geschoten. De enige overlevende was telkens de piloot, maar tegen de tijd dat die z'n heli weer recht had (die airburst doet genoeg schade voor criticalskevz schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 02:39:
[...]
Verder is de Airburst handiger dan ik had gedacht. Zolang een sniper niet naar je staat te loeren kan je hem rustig uit de roelatie halen door 3-4 schoten boven z'n knar te laten exploderen. Vind ik wel fijn dat er iets te doen is tegen roofsnipers
Netcode.Analoge schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:36:
Kan iemand mij uitleggen hoe je een one-shot-kill kan krijgen met een assault rilfe binnen een seconde?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Hacks.Analoge schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:36:
Kan iemand mij uitleggen hoe je een one-shot-kill kan krijgen met een assault rilfe binnen een seconde?
[ Voor 3% gewijzigd door vinom op 05-11-2013 09:40 ]
Analoge schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:36:
[ Voor 12% gewijzigd door ikbengoofy op 05-11-2013 09:43 ]
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Verwijderd
Sja en over een paar weken werkt alles naar behoren, zoals bij alle voorgaande BF titels..Verwijderd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:50:
Ik trek het echt meer.
- Ik crash minimaal eens per game: BF4 stopped working (faulting app name etc...)
- De game zit vol met bugs;
* vast zitten omdat je tegen een steentje loopt
* revive accept en decline die niet werken
* revive decline zorgt voor een death
* Doodgaan voordat een vijand in zicht is
- rubberbanding
- netcode!
Ik snap het echt niet. Ik speel op ultra met een CPU load van 40% en GPU load van 70%. Alles gaat smooth en toch komt er altijd een crash. Ik kan niet meer gemotiveerd spelen omdat ik het gevoel heb dat het zwaard van damocles boven m'n hooft hangt.
Ik heb zojuist een verzoek voor retournering gedaan. Het is klaar.
Je weet dat ze dit uur een maintenance doen hè? Het is natuurlijk je goed recht, maar om eerlijk te zijn moet je tijdens de eerste week van zo'n spel niet zo zeuren. Dit soort games gaan altijd de eerste week gepaard met hoge server load en bugs. Het is natuurlijk niet goed maar je kan ook gewoon de game de eerste week niet spelen en als het goed is heb je dan een betere game die je iig gewoon kan spelen.Verwijderd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:50:
Ik trek het echt meer.
- Ik crash minimaal eens per game: BF4 stopped working (faulting app name etc...)
* revive decline zorgt voor een death
- rubberbanding
- netcode!
Ik snap het echt niet. Ik speel op ultra met een CPU load van 40% en GPU load van 70%. Alles gaat smooth en toch komt er altijd een crash. Ik kan niet meer gemotiveerd spelen omdat ik het gevoel heb dat het zwaard van damocles boven m'n hooft hangt.
Dus als ik een bepaald type auto koop dan kan ik ook verwachten dat de eerste week wat opstart problemen voorkomen? Als Dice een beta houdt om dit soort dingen te fixen dan mag je toch verwachten dat het grotendeels opgelost is? Wij betalen ook direct en niet een week later als het dan wel allemaal goed loopt.Bartske schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:00:
[...]
Je weet dat ze dit uur een maintenance doen hè? Het is natuurlijk je goed recht, maar om eerlijk te zijn moet je tijdens de eerste week van zo'n spel niet zo zeuren. Dit soort games gaan altijd de eerste week gepaard met hoge server load en bugs. Het is natuurlijk niet goed maar je kan ook gewoon de game de eerste week niet spelen en als het goed is heb je dan een betere game die je iig gewoon kan spelen.
Je HW is echt niet het probleem, bijna iedereen heeft dezelfde aantal crashes (op windows 8 en 8.1 wat meer...) maar ik moet wel zeggen dat dit m'n eerste spel in jaren is wat zo ontiegelijk veel crashed.
Is vaak zo he als je niet gerevived word je dood bentVerwijderd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:50:
Ik trek het echt meer.
* revive decline zorgt voor een death![]()
- rubberbanding
- netcode!
Verwijderd
Ik ben het niet met je eens. Wellicht ben jij geen veeleisende consument, maar Ik wel. Ik verwacht dat een product naar behoren werkt zodra het op de schappen ligt.Bartske schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:00:
[...]
Je weet dat ze dit uur een maintenance doen hè? Het is natuurlijk je goed recht, maar om eerlijk te zijn moet je tijdens de eerste week van zo'n spel niet zo zeuren.
[ Voor 47% gewijzigd door wesleytjuh op 05-11-2013 10:11 ]
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Angelo NL / Global Cargo VTC
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Ik vind dat met die granaten een grote verbetering.Pykow schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:09:
We zijn gelukkig niet de enigste, zelfs bekende youtuber LvLCap, heeft voor het eerst een negatieve post gemaakt over Battlefield. Waarbij veel mensen denken dat hij betaald wordt door DiCE, laat hij hier maar even zien dat ook hij gefrustreerd raakt door de netcode en dat hij liever de slechte netcode van BF3 terug zie, dan deze onzin.
[video]
Probleem voor dice, is dat het bij BF3 als slecht was, maar dat we erbij hebben neer kunnen leggen naar paar maanden en hoopte dat BF4 echt een verbetering zou worden. Nu is BF4 slechter en moeten ze punt 1, op gelijke hoogste komen met BF3, maar men verwacht nu ook een betere netcode dan in BF3.
Als ze de netcode, net zo crap hadden gelaten als in BF3, had je minder haat reacties gekregen dan nu.
Accuratie van 17% heb ik de laatste tijd en maar een KD van 1,6 en dan maak ik zeker dikke killstreaks, maar ik ga dan weer instant dood door een sniper hit of wanneer ik iemand neerschiet, dat hij toch nog ff twee kogels op me afschiet.
Ik had zelfs 1x een gastje dood geschoten en zijn lijk viel op de grond, op dat moment loop ik naarvoren en zie ik een granaat in de luchtvliegen en ontploft echt in mijn gezicht. Werd ik dus doodgemaakt, door dezelfde persoon. er zat zeker een seconde tussen zijn death en wanneer ik de granaat recht op me af zag vliegen, op een afstand van 20 meter ongeveer.
Verwijderd
[ Voor 98% gewijzigd door Ultraman op 05-11-2013 10:55 ]
LR AWD | WIT | WIT | 19" - Order 27 SEPT - RN 10 OKT - VIN 28 NOV - SMS 20 NOV - Delivery - 27 Dec 14:30 Amsterdam
Als consument mag je dit niet verwachten, en is dit compleet onacceptabel ja. Maar als je naar de geschiedenis van BF en dit soort shooters kijkt had je het dan weer wel mogen verwachten. Dus dan ben je eigenlijk niet slim dat je het nu al koopt en er dan zo over gaat zitten zeiken. Daar los je niks mee op. De enige manier waarop je een geluid had kunnen geven is door het niet te kopen.Verwijderd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:07:
[...]
Ik ben het niet met je eens. Wellicht ben jij geen veeleisende consument, maar Ik wel. Ik verwacht dat een product naar behoren werkt zodra het op de schappen ligt.
Debuggen doe je tijdens alpha en beta fases.
Of je geld terug vragen bij origin via hun nieuwe policy.Bartske schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:34:
[...]
Als consument mag je dit niet verwachten, en is dit compleet onacceptabel ja. Maar als je naar de geschiedenis van BF en dit soort shooters kijkt had je het dan weer wel mogen verwachten. Dus dan ben je eigenlijk niet slim dat je het nu al koopt en er dan zo over gaat zitten zeiken. Daar los je niks mee op. De enige manier waarop je een geluid had kunnen geven is door het niet te kopen.
Of dat dan ja, maar ik weet zeker dat het overgrote deel van de mensen die nu zeuren over een paar weken gewoon BF4 spelen als het weer lekker werkt. Maar dan geef je DICE ook geen geluid dat het beter moet...exi22 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:36:
[...]
Of je geld terug vragen bij origin via hun nieuwe policy.
Denk eerder dat EA verantwoordelijk is voor deze gang van zaken. Hun bepalen wanneer een game moet uitkomen. Ik denk dat DICE van te voren wist dat ze een paar extra weken konden gebruiken. Maar ja de eindcijfers komen er aan en ze moeten concurreren met COD.Bartske schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:37:
[...]
Of dat dan ja, maar ik weet zeker dat het overgrote deel van de mensen die nu zeuren over een paar weken gewoon BF4 spelen als het weer lekker werkt. Maar dan geef je DICE ook geen geluid dat het beter moet...
Verwijderd
Ten eerste is dit mijne eerste BF en heb ik met geen enkel andere shooter dit soort problemen ondervonden; Ravenshield, CS 1.6, CS Source, CS, MW3, BO2, etc...Bartske schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:34:
[...]
Als consument mag je dit niet verwachten, en is dit compleet onacceptabel ja. Maar als je naar de geschiedenis van BF en dit soort shooters kijkt had je het dan weer wel mogen verwachten. Dus dan ben je eigenlijk niet slim dat je het nu al koopt en er dan zo over gaat zitten zeiken. Daar los je niks mee op. De enige manier waarop je een geluid had kunnen geven is door het niet te kopen.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2013 10:45 ]
Ik zeg toch dat je als je nu niet tevreden bent dat je dan nu je geld moet terugvragen?? Ik ga dat alleen zelf niet doen, aangezien ik nu nog maar 30 minuten gespeeld heb en toch pas sinds vandaag tijd heb om te spelen. Ik verwacht dat het allemaal wel over een week opgelost is en dat ik dan nog >1 jaar plezier heb van bf net zoals met bf3. Maar als je daar geen vertrouwen in hebt moet je zeker je geld terug vragen, dat is je goed recht dan. Of dat slim is van mij zullen we nog wel zien dan. Ik wacht iig nog met het kopen van premium voordat alles opgelost is.Verwijderd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:41:
[...]
Ten eerste is dit mijne eerste BF.
Jij bent niet slim dat je jezelf, als consument, de schuld geeft.
Ik heb een hele rits games 'on release' gekocht en hoewel hier en daar wat bugs waren, was het nooit game-breaking zoals in dit geval.
Ik heb eisen, als een product niet voldoet aan deze eisen, vraag ik mijn geld terug. Van mij mag jij lekker wachten en hopen dat het beter wordt, tot je het recht op een volledige restitutie kwijt bent. Ja, dat is echt slim...
Verwijderd
Ik zei al in mijn vorige reply dat ik dit al heb geregeld.Bartske schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:45:
[...]
Ik zeg toch dat je als je nu niet tevreden bent dat je dan nu je geld moet terugvragen?? Ik ga dat alleen zelf niet doen, aangezien ik nu nog maar 30 minuten gespeeld heb en toch pas sinds vandaag tijd heb om te spelen. Ik verwacht dat het allemaal wel over een week opgelost is en dat ik dan nog >1 jaar plezier heb van bf net zoals met bf3. Maar als je daar geen vertrouwen in hebt moet je zeker je geld terug vragen, dat is je goed recht dan. Of dat slim is van mij zullen we nog wel zien dan. Ik wacht iig nog met het kopen van premium voordat alles opgelost is.
Als een granaat gegooid is ben ik het met je eens, maar deze granaat was nog niet eens gegooidbeuker19 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:17:
[...]
Ik vind dat met die granaten een grote verbetering.
Het is toch raar dat jij je granaat gooit , je word doodgeschoten en je granaat is weg.
Nee het is dan logisch dat die granaat er nog is.
En die hitreg problemen kan ik mijn niet echt in vinden want daar heb ik niet zo'n last van.
Dan mag jij mij wel uitleggen waarom je geen last hebt van insta-deaths en netcode ?A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:36:
Het is heel zuur dat het spel 'out of the box' voor veel mensen niet stabiel te spelen is, ik heb zelf ook elke crash voorbij zien komen, maar met flink googlen is er voor bijna elke client side crash wel een fix te vinden.
Zelf speel ik nu al 4 dagen nagenoeg crashvrij, heb totaal geen last van netcode, insta-deaths of rubberbanding maar gewoon geweldige gameplay met geweldige audiovisuele performance.
De sound glitch bijvoorbeel die zoveel wordt genoemd hier, zet je audio settings op hi-fi in plaats van surround/enhanced en je hebt er geen probleem meer mee.
Gewoon even je best doen met houtje touwtje fixes totdat dice het fixed en je hebt aan BF4 een geweldige game die overigens pas echt geweldig tot zn recht komt als je met een groepje van 5 of meer samenwerkt. Ik heb al spannendere obliteration potjes gehad met meer team play dan in twee jaar BF3 bij elkaar.
<knip>, ongepaste onnodige alinea, zo gaan we niet met elkaar om.Verwijderd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:41:
[...]
Ten eerste is dit mijne eerste BF.
Jij bent niet slim dat je jezelf, als consument, de schuld geeft.
Ik heb een hele rits games 'on release' gekocht en hoewel hier en daar wat bugs waren, was het nooit game-breaking zoals in dit geval.
Ik heb eisen, als een product niet voldoet aan deze eisen, vraag ik mijn geld terug. Van mij mag jij lekker wachten en hopen dat het beter wordt, tot je het recht op een volledige restitutie kwijt bent. Ja, dat is echt slim...
[ Voor 3% gewijzigd door Ultraman op 05-11-2013 12:08 ]
M.i. zit er wel een wezenlijk verschil tussen "zeuren" en "constructief feedback geven richting EA/DICE", ik speel al vele BF's en had zeker wel issues verwacht maar ik ben van mening dat de huidige staat van de game wel erg slecht en onacceptabel is.Bartske schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:37:
[...]
Of dat dan ja, maar ik weet zeker dat het overgrote deel van de mensen die nu zeuren over een paar weken gewoon BF4 spelen als het weer lekker werkt. Maar dan geef je DICE ook geen geluid dat het beter moet...
Heb het idee dat ze dat stiekem al doen. Ik opende gisteren een bronze battlepack waar 3x 25% XP boost in zat..DarthNeo schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:59:
[...]
De huidige staat van de game is voor mij geen reden om geld terug te vragen, maar ik verwacht wel dat ze met een bepaalde compensatie zouden moeten komen (zoals bijvoorbeeld extra XP weekend of extra boosters o.i.d.).
Zou best kunnen maar volgens mij is het aardig random. Probeer ze zelf nu wat op te sparen voor als het allemaal wat stabieler draait, had al wel gemerkt dat bij een crash de tijd wel van het pack af is, maar je progressie weg is dus dat is eigenlijk dubbel zondeGrimmie187 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:01:
[...]
Heb het idee dat ze dat stiekem al doen. Ik opende gisteren een bronze battlepack waar 3x 25% XP boost in zat..(alhoewel dit waarschijnlijk random zal zijn?)
Ik had hier een tijd terug een blogje over geschreven. Uiteindelijk ligt het toch zelf aan de gamers die massaal een spel kopen (en blijven spelen). The Internets: bèta is een grap anno 2012DarthNeo schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:59:
[...]
M.i. zit er wel een wezenlijk verschil tussen "zeuren" en "constructief feedback geven richting EA/DICE", ik speel al vele BF's en had zeker wel issues verwacht maar ik ben van mening dat de huidige staat van de game wel erg slecht en onacceptabel is.
Sommige zaken zijn zwaar irritant en ontnemen wel wat speelplezier maar ik blijf gewoon rustig doorspelen en uiteindelijk worden er echt wel zaken opgelost, zelf post ik ook gewoon regelmatig op hun forum met zaken waar ik tegenaan loop zonder gelijk OMWTFQQGIEFMONEYBACK tekst erbij te voegen, waar ik er helaas genoeg voorbij zie komen op hun forum, dat is niet echt de manier om de game beter te krijgen.
De huidige staat van de game is voor mij geen reden om geld terug te vragen, maar ik verwacht wel dat ze met een bepaalde compensatie zouden moeten komen (zoals bijvoorbeeld extra XP weekend of extra boosters o.i.d.).
Verwijderd
Sowieso zijn het bij mij telkens, en alleen, de 64-man servers die crashen. Mijn standaard server is een 48p HC mixed mode bak die is gewoon stabiel, afgezien van de "uitval" wanneer er een patch geïnstalleerd wordt uiteraard. M'n client is in beginsel stabiel - ik heb wel last van de knipperende geometry op afstand (nVidia kaart) en het wegvallende geluid (met audiosettings op Hi-Fi trouwens, dus dat is helaas geen fix awesomemobygo76 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:54:
Gisteravond alleen op 32 manconquest servers. Daardoor draaide de game een stuk bete er. Ik blijf dit doen tot er een patch volgt. Ooj geen vastlopers meer gehad namelijk.
Trouwens:DarthNeo schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:03:
[...]
Zou best kunnen maar volgens mij is het aardig random. Probeer ze zelf nu wat op te sparen voor als het allemaal wat stabieler draait, had al wel gemerkt dat bij een crash de tijd wel van het pack af is, maar je progressie weg is dus dat is eigenlijk dubbel zonde
als je bent gespawned op esc. drukken en in dat pauze menu staart er rechts onderin 'boosts available'. Dan selecteer je er één.Grimmie187 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:06:
[...]
Trouwens:
Waar kun je na openen van de battlepacks de xp boost items terugvinden? Ik kon ze niet vinden, wil wel graag weten wanneer ik er een heb opgebruikt en hoeveel ik er nog heb etc.
Geen idee eerlijk gezegd, de eerste twee dagen had ik daar wel gruwelijk veel last van, maar nu werkt het 99% van de tijd gewoon goed op publics. Wellicht dat het hele assorti aan crash fixes en tweaks die ik heb moeten toepassen toevallig iets goeds doet, maar so far ben ik meer dan tevreden aan de gameplay op 32man servers.Pykow schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:52:
Dan mag jij mij wel uitleggen waarom je geen last hebt van insta-deaths en netcode ?
iedereen die ik aanspreek heeft dit probleem.
Interessant om te lezen maar helaas is dit wel de werkelijkheid (uitzonderingen daargelaten). Je zou denken met al het ge-QQ op hun eigen forums dat EA/DICE zich ook wel eens zou gaan afvragen of de huidige weg echt de meest optimale is (denk ook eens aan de issues met Sim City).douweegbertje schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:03:
[...]
Ik had hier een tijd terug een blogje over geschreven. Uiteindelijk ligt het toch zelf aan de gamers die massaal een spel kopen (en blijven spelen). The Internets: bèta is een grap anno 2012
Mijn ervaring is hetzelfde maar misschien ben ik gewoon niet goed genoeg om het te merkenA.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:08:
[...]
Geen idee eerlijk gezegd, de eerste twee dagen had ik daar wel gruwelijk veel last van, maar nu werkt het 99% van de tijd gewoon goed op publics. Wellicht dat het hele assorti aan crash fixes en tweaks die ik heb moeten toepassen toevallig iets goeds doet, maar so far ben ik meer dan tevreden aan de gameplay op 32man servers.
Tuurlijk, af en toe zit er op publics nog wel een rare death tussen, maar niet meer of minder dan in BF3.
ESL tegen spanjaarden of oostblokkers blijft wonky, maar all-in-all bij lange na niet zo erg als bij jou of anderen hier als ik het zo lees.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Ik zal het eens proberen te recorden, even objectief terugzien of het echt zo of dat ik m'n speelstijl er ongemerkt al op heb aangepast.Verderf schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:11:
[...]
Mijn ervaring is hetzelfde maar misschien ben ik gewoon niet goed genoeg om het te merken
Fijne aan de M2 vind ik in SP dat je ze net iets verder kunt gooien.Frank1973 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:36:
Aangezien ik veel conquest speel, heb ik altijd de stinger bij me, en de AT M15 mijnen, nu heb ik de M2 slam unlocked, zijn die beter dan de M15?? Ze doen wel minder damage, maar wat zijn de voordelen tov de M15??
Als er voordelen zijn, ik vind de stinger ook beter dan de SA-18 IGLA
Stinger is idd beter, omdat je minder naar de lucht hoeft te staren terwijl er van alles om je heen gebeurt!Frank1973 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:36:
Aangezien ik veel conquest speel, heb ik altijd de stinger bij me, en de AT M15 mijnen, nu heb ik de M2 slam unlocked, zijn die beter dan de M15?? Ze doen wel minder damage, maar wat zijn de voordelen tov de M15??
Als er voordelen zijn, ik vind de stinger ook beter dan de SA-18 IGLA
Bij een nieuwe auto moet je bv ook niet gelijk vol gas wegrijden, is erg slecht, kunnen sommige zaken idd nog niet helemaal goed werken. je hebt nooit dat er bijvoorbeeld iemand verteld dat bij een nieuwe aankoop iets nog niet helemaal goed zat of neit werkte? Dan doe je de auto toch ook niet gelijk weg maar geef je de maker/verkoper de kans dit te verhelpen. Dat doet dice nu ook maar het vinden en oplossen van dit soort problemen is ingewikkelder dan jij denkt en kost tijd.exi22 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:04:
[...]
Dus als ik een bepaald type auto koop dan kan ik ook verwachten dat de eerste week wat opstart problemen voorkomen? Als Dice een beta houdt om dit soort dingen te fixen dan mag je toch verwachten dat het grotendeels opgelost is? Wij betalen ook direct en niet een week later als het dan wel allemaal goed loopt.
Ik begrijp de frustratie wel want bij mij worden de problemen elke dag erger terwijl er in het begin vrij weinig aan de hand was. We pikken het blijkbaar als gamer dat het allemaal zo gaat...
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Dan zou ik wel willen weten, welke stappen jij hebt ondernomen.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:08:
[...]
Geen idee eerlijk gezegd, de eerste twee dagen had ik daar wel gruwelijk veel last van, maar nu werkt het 99% van de tijd gewoon goed op publics. Wellicht dat het hele assorti aan crash fixes en tweaks die ik heb moeten toepassen toevallig iets goeds doet, maar so far ben ik meer dan tevreden aan de gameplay op 32man servers.
Tuurlijk, af en toe zit er op publics nog wel een rare death tussen, maar niet meer of minder dan in BF3.
ESL tegen spanjaarden of oostblokkers blijft wonky, maar all-in-all bij lange na niet zo erg als bij jou of anderen hier als ik het zo lees.
[ Voor 29% gewijzigd door Ultraman op 05-11-2013 12:36 ]
[ Voor 82% gewijzigd door Ultraman op 05-11-2013 13:21 ]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
[ Voor 22% gewijzigd door Gropah op 05-11-2013 14:45 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Gropah op 05-11-2013 15:00 ]
Engineer spelen tot je de carbines hebt en dan met de carbines de eerste DMR unlocken en dan met de DMR's spelen met class naar keuze.Frank1973 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:02:
DMR wapens alleen te unlocken via de recon?? Of zijn er andere trucjes?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
volgens mij is het zo dat je punten vanuit de recon moet krijgen dus alles wat je scoort als recon zijnde leveren hiervoor punten op die op gegeven dmr unlocked. beste is bovenstaande te doen of als je goed kan snipen de sniper gebruiken maar dat denk ik gezien de vraag nietTsurany schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:50:
[...]
Engineer spelen tot je de carbines hebt en dan met de carbines de eerste DMR unlocken en dan met de DMR's spelen met class naar keuze.
is groot deel gewenning, het is idd wat lastig, ik gebruik gewoon muis en tobo maar ben eigenlijk alleen goed met de choppers. voor jets is de optie om wasd met pijltjes te gebruiken en de muis geheel uit het verhaal te laten. Sommigen zweren daarbij, ik gebruik de jets toch zo weinig dat ik dat lekker zo laat.Cloclo100 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:55:
Hallo iedereen,
Ik suck doorgaans erg in het besturen van heli's en jets in Battlefield 4. Ik heb geen joystick(weet zelfs niet of deze goed worden ondersteund) en zou graag willen weten hoe jullie besturen en wat eventuele do's en don'ts zijn. Ik vind het vreselijk moeilijk met muis alleszins en doe meestal maar wat random via toetsenbord.
Kunnen jullie je key-settings eventueel delen, met wat tips & tricks? Ik denk dat er velen dankbaar zullen zijn, zodat we ook eens een vlag kunnen binnen halen zonder te crashen in een gebouw
Grtz
Kan in BF3 nog steeds.Sissors schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:54:
Ik heb al een tijd geen BF3 gespeeld meer, maar was daar de mogelijkheid om vanuit een heli hem te repareren niet gepatched? Want ik zat gisteren in een server met een transportheli met miniguns die lekker rondjes aan het vliegen was. Ik weet niet of de co-piloot daar ook nog flares kan gebruiken, maar ik lanceerde zo ongeveer volautomatisch stingers op dat ding, maar de eerste drie deden altijd geen schade (flares zou ik denken, maar 3x?), en de vierde raakte dan wel maar deed niks, ze repareerde hem gewoon direct weer. Ook wel een keer gelukt direct achter elkaar twee treffers erop, dat ding vloog gewoon lekker door.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Maar hoe is het dan de bedoeling dat je die dingen neerhaalt? Ik had hem ook een keer heli met de standaard anti-tank missile geraakt, deed geen drol aan schade.
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
zit verschil in de werking van en hoeveel dmg een raket doet in bf4. de stinger is auto lock en fire & forget, igla is wel nodig om lockon te houden en doet daarom ook meer damage, sraw is laserguided door de speler, aantal zijn lockon met laser paint etc.Sissors schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:01:
[...]
Maar hoe is het dan de bedoeling dat je die dingen neerhaalt? Ik had hem ook een keer heli met de standaard anti-tank missile geraakt, deed geen drol aan schade.
Klopt ik heb een hekel aan snipen, maar drm wapens zijn wel ok denk, wel een lafe firerate maar een hoop meer damage..SouLLeSSportal schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:55:
[...]
volgens mij is het zo dat je punten vanuit de recon moet krijgen dus alles wat je scoort als recon zijnde leveren hiervoor punten op die op gegeven dmr unlocked. beste is bovenstaande te doen of als je goed kan snipen de sniper gebruiken maar dat denk ik gezien de vraag niet
Ik vind die dingen ook altijd goed irritant, maar aan de andere kant lijkt die gun op de heli nu veel minder schade te doen dus het is al minder storend dan in BF3.Sissors schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:01:
[...]
In BF3 vloog ik altijd gewoon met muis en toetsenbord.Cloclo100 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:55:
Hallo iedereen,
Ik suck doorgaans erg in het besturen van heli's en jets in Battlefield 4. Ik heb geen joystick(weet zelfs niet of deze goed worden ondersteund) en zou graag willen weten hoe jullie besturen en wat eventuele do's en don'ts zijn. Ik vind het vreselijk moeilijk met muis alleszins en doe meestal maar wat random via toetsenbord.
Kunnen jullie je key-settings eventueel delen, met wat tips & tricks? Ik denk dat er velen dankbaar zullen zijn, zodat we ook eens een vlag kunnen binnen halen zonder te crashen in een gebouw
Grtz
Reguliere Anti-Air wil wel werken, de kans dat je de repairende Engineer raakt met je rocket is best groot.Sissors schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:01:
[...]
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Eehm ik heb zo het idee dat je mij bent tegengekomenSissors schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:54:
Ik heb al een tijd geen BF3 gespeeld meer, maar was daar de mogelijkheid om vanuit een heli hem te repareren niet gepatched? Want ik zat gisteren in een server met een transportheli met miniguns die lekker rondjes aan het vliegen was. Ik weet niet of de co-piloot daar ook nog flares kan gebruiken, maar ik lanceerde zo ongeveer volautomatisch stingers op dat ding, maar de eerste drie deden altijd geen schade (flares zou ik denken, maar 3x?), en de vierde raakte dan wel maar deed niks, ze repareerde hem gewoon direct weer. Ook wel een keer gelukt direct achter elkaar twee treffers erop, dat ding vloog gewoon lekker door.
smaw beetje erg effectief, 1 schot op de juiste plaats en het vogeltje vliegt niet zo hard meer weg...Rynji schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:26:
[...]
Reguliere Anti-Air wil wel werken, de kans dat je de repairende Engineer raakt met je rocket is best groot.
Minigun die op veel voertuigen zit (denk een RHIB boats) werkt heel goed tegen helicopters.
Tank shot of losse RPG/SMAW zijn effectief.
Jets kunnen helicopters goed neerhalen, mits ze daar de ruimte voor krijgen (geen enemy jet op hun tail etc.).
De piloot/engineer los kapot schieten, wil de heli je killen dan moet hij toch enigzins een run maken waarin hij kwetsbaar is.
[ Voor 27% gewijzigd door Dracyn op 05-11-2013 15:29 ]
Body mods don't determine skill
Ik heb ondertussen zo'n 13 uur BF4 gespeeld en zeker 12 uur daarvan ben ik bezig geweest om heli's uit de lucht te halen. Stingers kan je zeer snel afvuren en vervolgens vergeten, maar je doet erg weinig schade. Combineer dat met flares of een eventuele engineer en je kan het wel vergeten. Een Igla daarentegen is een stuk effectiever. Over het algemeen kan je ze binnen 3 'schoten' neer krijgen, maar soms is de kracht van de explosie genoeg om de heli op zijn kant te werpen. Ga er overigens niet van uit dat je veel kills maakt, maar het geeft een zeer voldaan gevoel wanneer je de volgende heli uit de lucht schiet die door die achterlijke recons als taxi misbruikt wordt.Sissors schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:01:
[...]
Dat is toch net de bedoeling van een transport helirgras schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:28:
[...]
maar het geeft een zeer voldaan gevoel wanneer je de volgende heli uit de lucht schiet die door die achterlijke recons als taxi misbruikt wordt.
Niet om in je eentje in dat ding te springen, naar het eerstvolgende hoge dak te vliegen en hem daar te dumpen.dekilo schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:30:
[...]
Dat is toch net de bedoeling van een transport heli
Ja van transport heli's ja.dekilo schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:30:
[...]
Dat is toch net de bedoeling van een transport heli
Eehm niet te snel roepen, ben zelf ook een sniper en ik doe heel veel aan team play, er is een verschil tussen sniper en camper... beetje erg oneerlijk oordeel...rgras schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:33:
[...]
Niet om in je eentje in dat ding te springen, naar het eerstvolgende hoge dak te vliegen en hem daar te dumpen.
Maarja, ik verwacht ook niet dat 'snipers' () het concept van teamwork snappen.
[ Voor 27% gewijzigd door Dracyn op 05-11-2013 15:36 ]
Body mods don't determine skill
[ Voor 8% gewijzigd door Rynji op 05-11-2013 15:40 ]
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Ik denk dat ze eerst de netcode echt goed moeten aanpakken, er gebeuren nu te vaak dingen die niet te verklaren zijn, dit was ook in BF3 en daarom was ik gestopt met ESL.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:55:
Zo, iets heel anders, zijn hier al mensen die BF4 in ESL hebben gespeeld of (willen) gaan spelen?
Wat zijn jullie ervaringen en verwachtingen van de aanstaande BF4 toernooien/cups en hoe vinden jullie 5v5 domination?
Zelf ben ik er nog niet over uit, maar de potjes die ik tot nu toe gespeeld heb waren toch wel erg vermakelijk, vooral omdat er nog geen (domme) ESL regels zijn zoals met BF3 het geval was. De oude BF3 garde speelt nog identiek als medic met assault rifle (en daardoor voorspelbaar). Door te spelen recon of support waren er veel mooie kills te maken door listig gebruik te maken van gadgets.
Wel zijn de maps unbalanced en wordt campen nog meer beloond dan in BF3 al het geval was. Defuse is nog niet te spelen door de spectator bug, dus we moeten het nog met domination doen.
Aanstaande weekend gaat het feest echt beginnen, ben benieuwd hoe dat af gaat lopen met bijna 100 teams.
Gebruik pijltjes toetsen en WSAD om te besturen, druk op F om snel wapen te switchen en spatie om te schieten. Klaar, gelijk pro gewordenCloclo100 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:55:
Hallo iedereen,
Grtz
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq