5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
+1Bartske schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:34:
[...]
Als consument mag je dit niet verwachten, en is dit compleet onacceptabel ja. Maar als je naar de geschiedenis van BF en dit soort shooters kijkt had je het dan weer wel mogen verwachten. Dus dan ben je eigenlijk niet slim dat je het nu al koopt en er dan zo over gaat zitten zeiken. Daar los je niks mee op. De enige manier waarop je een geluid had kunnen geven is door het niet te kopen.
Gewoon de game kopen wanneer die eindelijk af is. Het is niet leuk om een game te spelen maar tegelijkertijd gefrustreerd te raken door de bugs en crashes. Bij de BF4 Beta heb ik mijn les wel geleerd.
Ik wacht nog 3 maand minimum.
Ik moet zeggen dat ik weinig interesse heb in 64p servers, soms wel leuk, maar bij bf4 eigenlijk exclusief op 32p rush/conquest gespeeld (en enkele keer wat anders). Maar ik heb uberhaupt niet veel crashes gehad, en degene die er zijn lijken snel af te nemen.Asgaro schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:44:
[...]
+1
Gewoon de game kopen wanneer die eindelijk af is. Het is niet leuk om een game te spelen maar tegelijkertijd gefrustreerd te raken door de bugs en crashes. Bij de BF4 Beta heb ik mijn les wel geleerd.
Ik wacht nog 3 maand minimum.
De staat waarin het was gereleased was triest (maar niet echt een verrassing), maar ze fixen de handel volgens mij wel snel momenteel.
Zijn trouwens de drones door stingers uit te schakelen?
[ Voor 3% gewijzigd door Sissors op 05-11-2013 15:52 ]
Ik suck ook met de muis en heb al sinds het begin van BF3 een joystick in gebruik.Cloclo100 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:55:
Hallo iedereen,
Ik suck doorgaans erg in het besturen van heli's en jets in Battlefield 4. Ik heb geen joystick(weet zelfs niet of deze goed worden ondersteund) en zou graag willen weten hoe jullie besturen en wat eventuele do's en don'ts zijn. Ik vind het vreselijk moeilijk met muis alleszins en doe meestal maar wat random via toetsenbord.
Kunnen jullie je key-settings eventueel delen, met wat tips & tricks? Ik denk dat er velen dankbaar zullen zijn, zodat we ook eens een vlag kunnen binnen halen zonder te crashen in een gebouw
Grtz
Deze wordt goed ondersteunt, in BF4 iets beter zelfs want ik kan gelijk mijn joystick gebruiken.
Ik moet alleen inverten zodat joystick naar achter ook omhoog is want dat >>vind ik<< fijn.
De goedkoopste joystick van 20 euro werkt al prima, zolang windows m maar herkend is het goed.
Weten jullie hoe het zit met assignments? want ik heb nog niks unlocked terwijl ik wel degelijk aan sommige criteria's heb voldaan. Moet je die eerst "tracken" ofzo!?
afgezien van het feit dat dit niet de manier is of de plaats lijkt het me dat een en ander voor bepaalde redenen is ingesteld, bv voorkomen dater video's worden gespamd, reclame regels ivm bedrijfsvoering wellicht niet mag etc. Maar zet dit op een normale manier door naar de redactie, dan word er ook naar gekeken. dit helpt niet iig.Asgaro schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:49:
[...]
Hoe slagen jullie er in met altijd zo onnozele regels te komen GVD!
Als aeonfast/aeon - een GoTter - zijn NFO Hump video's hier wil promoten, dan mag dat toch zeker! Ik zie niet in wat daar mis mee is. GoTter moeten elkaar steunen en dat houdt ook in: het liken van een video.
De laatste maanden komen jullie met niets meer dan bizarre regels in elke thread die ik volg. Zijn er nieuwe admins ofzo aangesteld, want het valt echt op.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Je moet er een bepaald level voor halen, voordat ze mee gaan tellen. Voor de wapen assignements moet je eerst level 10 zijn, voordat je ze pas beginnen te tellen.Gman schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:51:
Weten jullie hoe het zit met assignments? want ik heb nog niks unlocked terwijl ik wel degelijk aan sommige criteria's heb voldaan. Moet je die eerst "tracken" ofzo!?
idd, en met alle respect hoor maar het staat gewoon letterlijk bij die assigments....A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:53:
[...]
Je moet er een bepaald level voor halen, voordat ze mee gaan tellen. Voor de wapen assignements moet je eerst level 10 zijn, voordat je ze pas beginnen te tellen.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Ok thanks, ik ben nog net geen 10 dus zal het zien.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:53:
[...]
Je moet er een bepaald level voor halen, voordat ze mee gaan tellen. Voor de wapen assignements moet je eerst level 10 zijn, voordat je ze pas beginnen te tellen.
Overigens; je raakt flink uit balans als je geraakt word in Battlefield 4. Goede zaak vind ik overigens, anders word het veel te makkelijk en blijf je maar vliegen!
Heb nog weinig gevlogen in straaljagers, niet zo mijn ding en inderdaad vaak erg lastig met toetsenbord en muis.
Ooooh dat hele kleine regeltje op die pagina boordevol informatie?SouLLeSSportal schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:53:
[...]
idd, en met alle respect hoor maar het staat gewoon letterlijk bij die assigments....
sorry dat ik er overheen kijk
Hier dus

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Het is beide.superwashandje schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:06:
zijn de battlepack unlocks eigenlijk altijd alleen maar te unlocken door toevallig een battlepack te krijgen waar net datgene inzit wat je wil hebben? zoals bv sommige scopes of kan je die ook unlocken door veel met een wapen te spelen? zoals ik het op battlelog zie staan is het het eerste maar ik dacht altijd begrepen te hebben dat het het 2e was.
Als je in de range van 200 - 300 kills per wapen komt krijg je weapon battlepacks met unlocks specifiek voor dat wapen.
In de bronze, gold en silver battlepacks unlock je random scopes en andere attachements (maar voornamelijk battlelog emblems en camo's). Als je al iets hebt gekregen met een normale battlepack, dan krijg je in de weapon battlepack volgens mij extra skins of xp boosts.
Met een jet vliegen doe ik eigenlijk nooit, maar ben zeker above average met een chopper.Cloclo100 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:55:
Hallo iedereen,
Ik suck doorgaans erg in het besturen van heli's en jets in Battlefield 4. Ik heb geen joystick(weet zelfs niet of deze goed worden ondersteund) en zou graag willen weten hoe jullie besturen en wat eventuele do's en don'ts zijn. Ik vind het vreselijk moeilijk met muis alleszins en doe meestal maar wat random via toetsenbord.
Kunnen jullie je key-settings eventueel delen, met wat tips & tricks? Ik denk dat er velen dankbaar zullen zijn, zodat we ook eens een vlag kunnen binnen halen zonder te crashen in een gebouw
Grtz
(laatste game dat ik gespeeld heb, deed ik toevallig met little bird: http://battlelog.battlefi...28809721431744/271891966/)
Ik vlieg gewoon met de muis & linker deel van toetsenbord. WASD gebruik ik niet, ik gebruik ESDF (zoals je je handen plaatst bij het blindtypen, maar wel zelfde princiepe zoals WASD) & voor het vliegen heb ik spatie balk als counter measure (flares) & V als switch wapen (wat ik altijd zo doe) & C als switch van 1st to 3rd person view.
muis is gewoon default & schieten/zoomen doe ik dus ook met muis.
Ik zou zeggen, probeer gewoon eens op de test range eerst gewoon basis handelingen te doen & dan naar bepaalde locaties te vliegen. Als dat lukt dan kun je bv schieten tegen die bewegende targets op die test range map. Door meer en meer te vliegen, zul je het gewoon meer onder controle krijgen. In het begin zul je wellicht gewoon echt slecht zijn
Als je tegen een enemy chopper moet en je gebruikt heat seakers, nooit 2 raketten op hetzelfde moment afvuren als je niet weet of hij wel of niet flares/ecm nog kan gebruiken.
Als je aardig dichtbij de enemy chopper vliegt kun je best 2 raketten op 'm afschieten, vaak zijn ze dan niet snel genoeg om flares/ECM te gebruiken en na het afvuren kun je gelijk switchen naar je minigun achtige wapen want die werkt van dichtbij toch het beste.[b]SmokingCrop schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:17:
Als je tegen een enemy chopper moet en je gebruikt heat seakers, nooit 2 raketten op hetzelfde moment afvuren als je niet weet of hij wel of niet flares/ecm nog kan gebruiken.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Ja, inderdaad, dat welAdmiralSnipe schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:22:
[...]
Als je aardig dichtbij de enemy chopper vliegt kun je best 2 raketten op 'm afschieten, vaak zijn ze dan niet snel genoeg om flares/ECM te gebruiken en na het afvuren kun je gelijk switchen naar je minigun achtige wapen want die werkt van dichtbij toch het beste.
M'n 'nooit' was een beetje te streng verwoord, maar ik zie maar al te vaak dat ze van ver allebei de raketten afvuren -> ik natuurlijk blij, want ik zal overwinnen
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Verwijderd
Best leuk en versatile wapen!
Op naar de volgende
Hehe zo heel veel mensen hebben die pistolen nog niet vrees ik, het gaat echt tergend langzaam voor je die dingen unlocked.ye-roon schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:24:
Goed, gezien mijn game nog niet binnen is, maar ik wel BRAND om het te spelen en het nu toch zeker wel een week uit is (-2 dagen in europa). Zijn er vast mensen die me kunnen vertellen hoe goed de FN57 en de Tact45 Pistols zijn? Of zijn er niet zo veel gekken als ik die graag met een pistol spelen?
De compact .45 lijkt so far op stats de beste handgun te zijn zolang de revolvers nog die belachelijke vertraging hebben. De FN heb ik nog niet in de handen gehad dus daar kan ik nog niet zoveel over zeggen.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Dat heeft iedereen maar het schijnt goed te komen. Heb die meldingen gisteren 2 of 3 keer gehad verder werkte het wel lekker.Royeboi schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:36:
Ik word er nog steeds uitgegooid met ''dit programma werkt niet meer''. Dit mag toch niet gebeuren? Het is weer eens cashen bij EA, en ik trap er weer in. Sim City all over again.
Ik heb dit ook regelmatig, maar zo erg als SC is het gelukkig niet (vind ik dan)Royeboi schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:36:
Ik word er nog steeds uitgegooid met ''dit programma werkt niet meer''. Dit mag toch niet gebeuren? Het is weer eens cashen bij EA, en ik trap er weer in. Sim City all over again.
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)speedyjules07 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 19:43:
OMG...BF4.exe has stopped working
- Problemen/Crashes deze horen in [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
Iemand trouwens opgevallen dat er soms een gevalletje onzichtbare vleugels is? Heb al een aantal spectaculaire crashes ermee gezien. en er zelf een aantal gemaakt...
Moet echt even level 10 worden, wil commander eens gaan proberen
[ Voor 9% gewijzigd door Dracyn op 05-11-2013 17:07 ]
Body mods don't determine skill
Verwijderd
same here, jammer dat t pas vanaf 10 is, ben nu pas net 8!Dracyn schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 17:04:
[...]
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
Iemand trouwens opgevallen dat er soms een gevalletje onzichtbare vleugels is? Heb al een aantal spectaculaire crashes ermee gezien. [small en er zelf een aantal gemaakt... :P[/small]
Moet echt even level 10 worden, wil commander eens gaan proberen.
Andere kant wel eerlijk, anders zou elke noob van lvl 1 die voor het eerst bf start commander kunnen spelen.Verwijderd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 17:07:
[...]
same here, jammer dat t pas vanaf 10 is, ben nu pas net 8!
Heb al een geweldige *kuch kuch* comander gehad die suply drops op me gingen lopen gooien omdat ik zijn commands niet direct uitvoerden die overgens absurd waren, flood van d naar a, alle points door enemy captured behalve d die werd aangevallen, en ik zat net leuk gastjes neer te halen met mijn sniper die als blinde naar d toe renden over de weg... krijg zo een paar packs op me gemikt... 2 dodged laatste was raak...
Body mods don't determine skill
Commander mode KAN erg vermakelijk zijn, maar dan moet je wel in directe voip communicatie staan met meerdere squads, anders is het een erg saaie bedoening met heel weinig feedback van wat er daadwerkelijk gebeurt op het slagveld. Zo heel erg veel kan je namelijk nou ook weer niet doen als commander en doorslaggevend is een commander al helemaal niet. Samenspelen over team speak met een groot aantal spelers is echt een enorme aanrader wat dat betreft.Verwijderd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 17:07:
[...]
same here, jammer dat t pas vanaf 10 is, ben nu pas net 8!
Ook is het killing voor je SPM als je daar wat om zou geven, want je speelt nu de hele ronde en je haalt erg weinig punten vergeleken met als je normaal speelt -> minder punten/meer speeltijd.
ah goeieA.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:09:
[...]
Het is beide.
Als je in de range van 200 - 300 kills per wapen komt krijg je weapon battlepacks met unlocks specifiek voor dat wapen.
In de bronze, gold en silver battlepacks unlock je random scopes en andere attachements (maar voornamelijk battlelog emblems en camo's). Als je al iets hebt gekregen met een normale battlepack, dan krijg je in de weapon battlepack volgens mij extra skins of xp boosts.
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
zag zo eens iemand recht voor me dood gaan door een vallende supply dropDracyn schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 17:10:
[...]
krijg zo een paar packs op me gemikt... 2 dodged laatste was raak...

echt zo'n "LOL" momentje
Thx!
Verder wat is het verschil tussen stability & accuracy precies?
Want als je ingame je attachments aanpast zie je wat er beter word en wat slechter, maar wat kan je het beste zo hoog mogelijk krijgen van de twee?
of allebei in balans brengen?
Verder kan ik weer een uur of 15 vooruit met boosts lol
10 25%, 3-4 50% en nog 1 van 100%
Heli's zin klote als je ze raakt met een standaard Bazooka letterlijk 17 damage, dat op 5 meter afstand recht op de voorruit van de heli gemiktTheNephilim schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:58:
Ik vlieg heli's gewoon met muis en toetsenbord, werkt prima. Kan best goed met de transport heli overweg, ook in kleine ruimtes. De mini-heli is helemaal makkelijk natuurlijk, vliegt heerlijk soepel!
Overigens; je raakt flink uit balans als je geraakt word in Battlefield 4. Goede zaak vind ik overigens, anders word het veel te makkelijk en blijf je maar vliegen!
Heb nog weinig gevlogen in straaljagers, niet zo mijn ding en inderdaad vaak erg lastig met toetsenbord en muis.

Andere kant als je heli's hebt met een engineer die hem steeds fixst is die ook bijna op geen enkele wijze neer te halen. (Wel beetje stuur kunsten vereist van de heli bestuurder)
Als engineer zijnde levert je het weer te weinig op en kun je beter zelf een ander voertuig besturen of gewoon ter voet op pad.
Daarnaast zou ik graag keer racegame van de heren van dice zien, wat rijden die voertuigen epic
En dat was hem dusl0n3w012ph schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:30:
Zit ik verdorie mijn eigen jet tutorial te kijken en dat herinnert me eraan dat de joystick deadzone op 0 moet staan...Dat had ik nog niet gedaan, misschien dat dat die vreemde mechanics wat vermindert. Vanavond meteen even met de Bf4 settings editor dit veranderen en testen. Misschien komt dan toch alles nog goed
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Crashes heb ik ook nauwelijks en ook nauwelijks gehad. W7 is gewoon beter.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:36:
Het is heel zuur dat het spel 'out of the box' voor veel mensen niet stabiel te spelen is, ik heb zelf ook elke crash voorbij zien komen, maar met flink googlen is er voor bijna elke client side crash wel een fix te vinden.
Ik heb wel een verklaring waarom jij niet zo veel last hebt van de netcode. Elke en dan bedoel ik elke keer dat ik ge BS killed word is dat omdat ik niet het initiatief had. Als je voor wat langer dan een seconde piekt, langzaam een hoek omgaat of vanuit een defensieve positie staat te verdedigen dan zit jij redelijk stil en ben je op de plek waar jij zit voor de rest van het team. Als jij een hoek omrent dan lijkt het alsof je niet om de hoek bent geweest niet omdat de tickwaarde van de servers alweer bedroevend laag zijn en server-client netcode van DICE gewoon totale bagger is. Levelcap had het over een halve tot een volle seconde aan vertraging. Je kan meerdere mensen omleggen in die tijd...Zelf speel ik nu al 4 dagen nagenoeg crashvrij, heb totaal geen last van netcode, insta-deaths of rubberbanding maar gewoon geweldige gameplay met geweldige audiovisuele performance.
De sound glitch bijvoorbeel die zoveel wordt genoemd hier, zet je audio settings op hi-fi in plaats van surround/enhanced en je hebt er geen probleem meer mee.
Ik speel aardig agressief maar vergeleken met jou ben ik nog steeds een waardeloze, roofcampende noob.
Ik heb vaak genoeg gehad dat ik wel agressief een hoek omging of over een heuvel kwam en er zo twee of drie neermaaiden terwijl ze naar mij keken. Ik werd niet eens geraakt en ze moeten me gezien hebben. Nou is er natuurlijk reactietijd maar een beetje speler had op z'n moment genoeg tijd om mij af te schieten. Als ik dan verder ging en ergens achter ging zitten als dekking of iemand rende over een heuvel naar mij toe dan was het of dood of meteen 3/4 health weg en dan nog net de kill krijgen.
Hier zit het probleem. Jij hebt er weinig last van omdat jij zo aggresief speelt. Niet dat dit erg is maar voor de ontvangers is het wat minder leuk. Ik heb vaak genoeg dat ik mensen aggresief aanval en afschiet en dat ik denk hoe ik dat ooit heb gewonnen. Ze keken naar me, ze hadden alle tijd om te schieten maar deden niks. Ze zijn niet achterlijk, ze zagen je gewoon niet of veel te laat en vielen dood neer zonder dat ze een kans hadden en dat is gewoon gamebreaking.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Android developer & dürüm-liefhebber
Blijf je altijd houden, ze kunnen het nog zo goed beschermen. Gewoon report, en server leave.
Ja en nee, zal uitleggen waarom. Mijn speelstijl is ook erg agressief en hiermee verras ik vaak vijanden waardoor ze gaan kans meer hebben. Hun late reactie kan te maken met netcode maar niet continue, dat lijkt mij sterk. Verder zijn wel veel spelers achterlijk, wat ik af en toe geloof je gewoon niet.DanielWW2 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 18:34:
Ik kan dit nu pas posten omdat ik college had en het topic weer eens dicht was.
[...]
Crashes heb ik ook nauwelijks en ook nauwelijks gehad. W7 is gewoon beter.
[...]
Ik heb wel een verklaring waarom jij niet zo veel last hebt van de netcode. Elke en dan bedoel ik elke keer dat ik ge BS killed word is dat omdat ik niet het initiatief had. Als je voor wat langer dan een seconde piekt, langzaam een hoek omgaat of vanuit een defensieve positie staat te verdedigen dan zit jij redelijk stil en ben je op de plek waar jij zit voor de rest van het team. Als jij een hoek omrent dan lijkt het alsof je niet om de hoek bent geweest niet omdat de tickwaarde van de servers alweer bedroevend laag zijn en server-client netcode van DICE gewoon totale bagger is. Levelcap had het over een halve tot een volle seconde aan vertraging. Je kan meerdere mensen omleggen in die tijd...
Ik speel aardig agressief maar vergeleken met jou ben ik nog steeds een waardeloze, roofcampende noob.![]()
Ik heb vaak genoeg gehad dat ik wel agressief een hoek omging of over een heuvel kwam en er zo twee of drie neermaaiden terwijl ze naar mij keken. Ik werd niet eens geraakt en ze moeten me gezien hebben. Nou is er natuurlijk reactietijd maar een beetje speler had op z'n moment genoeg tijd om mij af te schieten. Als ik dan verder ging en ergens achter ging zitten als dekking of iemand rende over een heuvel naar mij toe dan was het of dood of meteen 3/4 health weg en dan nog net de kill krijgen.
Hier zit het probleem. Jij hebt er weinig last van omdat jij zo aggresief speelt. Niet dat dit erg is maar voor de ontvangers is het wat minder leuk. Ik heb vaak genoeg dat ik mensen aggresief aanval en afschiet en dat ik denk hoe ik dat ooit heb gewonnen. Ze keken naar me, ze hadden alle tijd om te schieten maar deden niks. Ze zijn niet achterlijk, ze zagen je gewoon niet of veel te laat en vielen dood neer zonder dat ze een kans hadden en dat is gewoon gamebreaking.
- DaniëlWW2
- Niet online

Ben verder goed genoeg om te herkennen wanneer iemand wel of niet kan mikken.
[ Voor 35% gewijzigd door DaniëlWW2 op 05-11-2013 19:18 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Gewoon effe reporten, of speler namen geven/screenshotje, dan kijken we even mee
Is er nog zoals in BF2 dat je met q handmatig mensen kan spotten op de map als commander of puur alleen nog maar met scan UAV?
Het schakelt allesinds de UAV uit van de enemy commander op die plaats + maakt enemy cruise missile onschadelijk als je op goede plaats doet.ralph0603 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 19:33:
Hmm als commander wat is nu het doel van die EMP UAV? Is dat om enemy troepen te verzwakken door elektronisch signaal uit te schakelen ofzoiets dergelijks? Scan UAV snap ik. Maar ik had net aantal potjes met commander dat ik EMP uav op een druk gebied deed en ik gewoon een tank hitte en uiteindelijk sloopte zelfs. Waar kan je die dus het beste plaatsen?(drukke gebieden/rustige gebieden/ enemy/ eigen troepen)
Is er nog zoals in BF2 dat je met q handmatig mensen kan spotten op de map als commander of puur alleen nog maar met scan UAV?
Denk ook dat je als infantry dan geen rode stipjes op je map ziet. (niet zeker)
handmatig kan iedereen mensen spotten? (of bedoel je iets anders? Heb geen bf2 gespeeld
[ Voor 4% gewijzigd door SmokingCrop op 05-11-2013 19:43 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ja klopt je enemy kan jou team maten niet spotten in die cirkel, maar dan vraag ik me af hoe ik die tank kan slopenSmokingCrop schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 19:42:
[...]
Het schakelt allesinds de UAV uit van de enemy commander op die plaats + maakt enemy cruise missile onschadelijk als je op goede plaats doet.
handmatig kan iedereen mensen spotten? (of bedoel je iets anders? Heb geen bf2 gespeeld)

Niet meer met een silencer op je QBU-88 (?) rondlopen?Rivanov schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 19:46:
Damn, wanneer komt die update nu. Geluid valt nog steeds continue weg.
Maar er zullen vast meerdere redenen zijn waarom het geluid borked ^^
Merkte vanmiddag op dat als een enemy gunship door jouw EMP UAV zone vliegt, je ook vehicle damage doet aan de gunship zelf.SmokingCrop schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 19:42:
[...]
Het schakelt allesinds de UAV uit van de enemy commander op die plaats + maakt enemy cruise missile onschadelijk als je op goede plaats doet.
handmatig kan iedereen mensen spotten? (of bedoel je iets anders? Heb geen bf2 gespeeld)
Ook wel geinig als je eigen team de enemy gunship vlag overneemt en gunship is nog in de lucht gaat ie langzaam aan kapot en krijg jij punten. Als enemy het niet door heeft dat ze stuk gaan, krijg je ook nog eens de kill(s)
Ik speelde net als een Commander en toen kreeg ik een dood leuke "Battlefield 4 has stopped working." Yep, dat was jammer.Xant0r schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 20:21:
[...]
Merkte vanmiddag op dat als een enemy gunship door jouw EMP UAV zone vliegt, je ook vehicle damage doet aan de gunship zelf.
Ook wel geinig als je eigen team de enemy gunship vlag overneemt en gunship is nog in de lucht gaat ie langzaam aan kapot en krijg jij punten. Als enemy het niet door heeft dat ze stuk gaan, krijg je ook nog eens de kill(s)
- DaniëlWW2
- Niet online

Only in BF4.
Deze was wel erg mooi.
Insta kill:
Dus de netcode is niet het enige probleem. De insta kill bug zit ook nog in de game.

Wordt geknifed terwijl ik die gast van veraf zag aankomen, maar niets kon doen.omdat keyboard input ineens niet reageerde.
Console/chat was niet (per ongeluk) ingeschakeld..
BF4 is tof, maar dit kan echt niet.
ik dacht al de hele tijd dat het dor mijn keyboard kwam maar had het inderdaad nooit in bf3.... GRRRREw0ut schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 21:19:
Ik heb nu al meerdere keren gehad dat mijn controls uitgeschakeld worden, net ook ook op de BuG server.
Wordt geknifed terwijl ik die gast van veraf zag aankomen, maar niets kon doen.omdat keyboard input ineens niet reageerde.
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Ik heb nog nooit zo iets tegengekomen?DanielWW2 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 21:15:
Nog even twee mooie netcode fails en jawel, de insta kill bug zit inderdaad alsnog in de game.![]()
Only in BF4.![]()
[video]
Deze was wel erg mooi.![]()
[video]
Insta kill:
[video]
Dus de netcode is niet het enige probleem. De insta kill bug zit ook nog in de game.
Oh ik wel hoor, alle 3 de videos kan ik me wel in vinden. Dat doodgaan 3 sec achter die bouwkeet is best extreem, maar het komt me maar al te bekend voor, al is het maar 0.5 seconden laterSmokingCrop schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 21:51:
[...]
Ik heb nog nooit zo iets tegengekomen?
Vanaaf maar is kijken of ik wat kills met m'n pistool kan maken, wil graag met de 1911 spelen
Revolvers zijn niet interesant aangezien ze die delay per schot hebben (wie verzint dat dan
Maar goed.. ben er maar weer even mee genokt, want heb al 4x een CTD gehad vanavond.
[ Voor 17% gewijzigd door jagermeister op 05-11-2013 22:10 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Die 2de video is anders eenvoudig te verklaren.DanielWW2 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 21:15:
Nog even twee mooie netcode fails en jawel, de insta kill bug zit inderdaad alsnog in de game.![]()
Only in BF4.![]()
[video]
Deze was wel erg mooi.![]()
[video]
Insta kill:
[video]
That enemy was like...

BF4 settings editor gebruikt? Die vernaggelt je settings namelijk.Ew0ut schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 21:19:
Ik heb nu al meerdere keren gehad dat mijn controls uitgeschakeld worden, net ook ook op de BuG server.
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Ah nou gaat er bij mij ook een belletje rinkelen. Knife deed het hier ook niet nadat ik die editor had gebruikt (en waarvoor, niks veranderdpafdaddy schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 22:23:
[...]
BF4 settings editor gebruikt? Die vernaggelt je settings namelijk.

Knife wou ook niet meer binden op mijn muis z'n sidebuttons, no idea why!
Ik zie dat er een nieuwe versie is sinds 2 november. Wellicht dat hier de problemen verholpen zijn.kevz schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 22:26:
[...]
Ah nou gaat er bij mij ook een belletje rinkelen. Knife deed het hier ook niet nadat ik die editor had gebruikt (en waarvoor, niks veranderd)
Knife wou ook niet meer binden op mijn muis z'n sidebuttons, no idea why!
1.1 (November 2nd, 2013)
Features:
You can now view and configure multiple key bindings for each control. For example, you could set the Z, K, and P keys all to the "Jump" action. Please note that this only works for buttons, not axis controls; this is due to a limitation in Battlefield 4.
Added a donation button to the About window.
Added a Fixes section, where you can read about the included fixes and workarounds for various Battlefield 4 problems.
Added a toggleable game fix for freelook, which removes the need for using the Freelook (Hold) button.
Added a game fix for the Freelook (Hold) control, which is normally hard-coded (locked) to a specific joystick key (the left trigger for Xbox 360 controllers) in Battlefield 4. This game bug has caused many players to have problems with their throttle down control.
Added game fixes for the following controls, which are bugged/broken in the Battlefield 4 in-game menu:
Select gadget 1.
Toggle gadget 1.
Spectator free camera rotate up.
Spectator free camera rotate down.
Spectator free camera rotate right.
Spectator free camera rotate left.
Fixes:
Fixed an issue where the default key bindings would not be completely overwritten when there were multiple key bindings by default.
Fixed an issue with the invert vertical tank look setting.
Fixed a text mistake on the Help tab.
Removed the Gunner key bindings, as they are sadly no longer working in the current version of Battlefield 4. Gunner positions use the key bindings from the Vehicles tab.
Improvements:
Improved the look and feel of the GUI.
A message box is now displayed when loading a profile.
Renamed the "Toggle weapon light" key binding to "Toggle weapon accessory", to indicate that it can also be used to toggle magnifiers, canted iron sights, etc.
[ Voor 68% gewijzigd door pafdaddy op 05-11-2013 22:36 ]
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Da's de versie die ik hier had geinstaleerd, daarvoor nooit gebruikt. Waarschuwingen had ik wel gelezen dat het problemen zou kunnen veroorzaken. Ach :xpafdaddy schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 22:34:
[...]
Ik zie dat er een nieuwe versie is sinds 2 november. Wellicht dat hier de problemen verholpen zijn.
Akkoord.Versteegrob schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 22:52:
Als je in een game bent en je klikt op quit, hoe lang duurt het dan voordat je naar je desktop bent? Bij ongeveer 6/7 seconde, dat is toch extreem? Heb een snelle pc dus daar ligt het niet aan. Ken geen één spel waar het zo langzaam gaat. Druk altijd maar op alt+tab om niet te tilten.
Verwijderd
Dan moet je toch maar eens rechts bovenin gaan kijken, hij is op dat moment aan het saven. Geen idee waarom dat zo lang moet duren, maar dat is de enige verklaring die ik heb.Versteegrob schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 22:52:
Als je in een game bent en je klikt op quit, hoe lang duurt het dan voordat je naar je desktop bent? Bij ongeveer 6/7 seconde, dat is toch extreem? Heb een snelle pc dus daar ligt het niet aan. Ken geen één spel waar het zo langzaam gaat. Druk altijd maar op alt+tab om niet te tilten.
Dat komt vaak genoeg voor, 2e filmpje is heel extreem, hij wordt onderweg naar die containers beschoten maar hij ontvanget het pas 3 seconden later. dit noemt men die behind cover.SmokingCrop schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 21:51:
[...]
Ik heb nog nooit zo iets tegengekomen?
Dat is misschien om te zorgen dat je niet ongestraft midden in een 1 op 1 gevecht spawntberry194 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 23:57:
Weet je waar ik mij ook nog kapot aan erger. Dat je scherm 1 seconden zwart blijft als je weer opnieuw spawnt. De tegenstanders kunnen jou al wel zien alleen jij hun niet.
yup en dat heb ik nog niet gehad..NLsandman schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 23:59:
[...]
Dat komt vaak genoeg voor, 2e filmpje is heel extreem, hij wordt onderweg naar die containers beschoten maar hij ontvanget het pas 3 seconden later. dit noemt men die behind cover.
Er zit geen spawn protection in bf4 wat wel in bf3 zat dus een zwart beeld is niet nodig.RocketKoen schreef op woensdag 06 november 2013 @ 00:01:
[...]
Dat is misschien om te zorgen dat je niet ongestraft midden in een 1 op 1 gevecht spawnt
Dat kan niet,lol
Iedereen heeft dit, het komt door client side hitreg.
[ Voor 28% gewijzigd door NLsandman op 06-11-2013 00:11 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Het laat alleen wel zien hoe ongelooflijk broken de netcode wel niet is.NLsandman schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 23:59:
Dat komt vaak genoeg voor, 2e filmpje is heel extreem, hij wordt onderweg naar die containers beschoten maar hij ontvanget het pas 3 seconden later. dit noemt men die behind cover.

Geen spawn protection? Eerste volle 2 seconden dat je spawned krijg je geen damage. Ik heb vaak genoeg mijn halve clip in iemand gepompt voordat hij eindelijk damage ontvangt en neergaat.NLsandman schreef op woensdag 06 november 2013 @ 00:06:
Er zit geen spawn protection in bf4 wat wel in bf3 zat dus een zwart beeld is niet nodig.
Het is me allesinds nog niet opgevallen dan.. en al zeker nooit zo'n overdreven hitreg fail zoals in dat filmpje..NLsandman schreef op woensdag 06 november 2013 @ 00:06:
Dat kan niet,lol
Iedereen heeft dit, het komt door client side hitreg.
Ik weet niet of het puur een netcode probleem is, onderschat de gsp's ook niet met hun overboeken van bf4 servers.DanielWW2 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 00:08:
[...]
Het laat alleen wel zien hoe ongelooflijk broken de netcode wel niet is.
Aan het einde van deze maand lopen veel contracten af van bf3 servers, die ruimte komt dan ook vrij bij de gsp's.
Ik speel nu snachts ivm ploegen dienst en ik heb nergens last van, geen server crashes, geen client crashes terwijl in piek tijd bf4 bijna niet te spelen is.
Die honderden BF3 servers die online staan zijn niet van invloed op de duizenden BF4 servers.
[ Voor 57% gewijzigd door Stewie! op 06-11-2013 00:50 ]
Weet niet of het bij jullie ook zo is maar zodra ik de M320 LVG pak krijg ik heel vaak een CTD en bij de Flashbank ook
Maar soms ook gewoon random maar minder.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik heb zelf z'n 5 client crashes gehad, misschien iets meer maar geen 10. Dat in de afgelopen week met bijna 22 uur speeltijd. Dan nog 3 servercrashed en het valt bij mij wel mee terwijl ik gewoon op vrijdagavond speelde toen het helemaal misging.NLsandman schreef op woensdag 06 november 2013 @ 00:21:
[...]
Ik weet niet of het puur een netcode probleem is, onderschat de gsp's ook niet met hun overboeken van bf4 servers.
Aan het einde van deze maand lopen veel contracten af van bf3 servers, die ruimte komt dan ook vrij bij de gsp's.
Ik speel nu snachts ivm ploegen dienst en ik heb nergens last van, geen server crashes, geen client crashes terwijl in piek tijd bf4 bijna niet te spelen is.
Ik denk dat dit gewoon het uiterste was van de netcode. De eerste schoten waren al behind cover en die laatste paar waren gewoon ultieme BS en het bewijs dat die netcode bagger is.
M416
Rounded foregrip named for its obvious visual similarity to the classic spud. Improves Accuracy by reducing the automatic fire penalty by 15%. Do not eat.
Zelf een stuk of 20 server crashes meegemaakt, rond de 15 client crashes. Sinds 31e 00:00
Verwijderd
Waarom dan die beta & PR? Voor het plezier? Want echt lessen eruit getrokken denk ik niet want het speelt nog slechter. De RPG die laser guided lockt ondanks het feit dat het wapen volledig mechanisch is en er geen elektronica inzit kunnen ze er wel uit doen maar het basis spel verbeteren nee dat is nog afwachten hopelijk. Grafisch gezien, met de de juiste beta drivers en hier en daar een instelling tweaken bekom je al snel een vloeiend beeld maar dat is dan ook het enigste positieve.
Vloeiend draait het wel maar een vloeiende gameplay? Nee dat kon ik er amper in vinden. Alles ziet ziet er precies té groot uit voor 1080p, soms ziet het er gewoon kitscherig uit ipv mooi en realistisch. Het glanst te veel alsof alles uit plastiek is gemaakt.
Waar ik me ook aan erger is dat het wapen systeem volledig anders is. Ja voor voertuigen is een upgrade systeem wenselijk maar gewoon om een wapen te kiezen? Je start nu per class met slechts één wapen en als je dat niet aanstaat: pech. In BF3 kon je tenminste kiezen uit een arsenaal basis wapens was je nu rank 1 of 100. In BF4 moet je ze één per één gaan unlocken en dat kan best eventjes duren, zeker als je zoals ik een Conquest fan bent. Wat rondlopen en springen zoals in Domination of COD nee dat is niet mijn speelstijl.
Maw, alle mensen die die bepaalde speelstijl minder vinden zijn nu allemaal de dupe want het is de enigste manier om snel wapens te unlocken.
Misschien oordeel ik te snel of zie ik een speciaal knopje over het hoofd. Het is gewoon een kut wapen systeem nu. Het arsenaal lijkt zelf zwaar ingekort en dingen zoals een Spawn Beacon of MAV? Waar is dat? Hopelijk kan je dit nog unlocken met de tijd.
Qua map design begrijp ik DICE niet zo dat ze na al die jaren ervaring 10 maps leveren die amper op iets trekken. Er zijn naar mijn gevoel in merendeel van de mappen te weinig vlaggen en waar je in BF3 als je dat wou op honderden meters afstand van de actie wou verkennen, snipen of wat dan ook kan je dit in BF4 amper doen. Alles zit zo dicht bij elkaar geplakt en er is amper ruimte, en damn zelf met de jet of heli is de toegang in de lucht extreem beperkt. Dawnbreaker is zo'n typisch voorbeeld voor een nachtmerrie map qua indeling. Dacht ik dat ze na Tehran Highway niet opnieuw zo'n miserable map gingen maken, nee opnieuw & erger.
Er zijn natuurlijk wel een paar leukere mappen maar het gevoel dat ik had bij BF3's beste mappen zoals Firestorm, Kharg, Oman, enz.. kon ik bij geen enkele map vinden. Toegeven; Zavod staat bovenaan in de lijst, dicht tegen Firestorm aan. Maar wat het gevoel vernielde is map grootte, wederom voelt alles zo klein qua indeling terwijl alle textures zo freaking groot aanvoelen met dus het kitcherig gevoel als gevolg.
Hawai Resort leek me ook een leuke map maar opnieuw iets te klein, weinig vlaggen en amper voertuig spawns.
Iets wat onbelangrijk lijkt zoals spawen in de basis van Firestorm en letterlijk te voet met je mates naar een voertuig gaan mis ik ook. Iedereen spawn gewoon ergens en dat heeft me een minder teamplay-erig gevoel..
Misschien moet ik het gewoon wat meer tijd geven...
Heeft iemand map tips/playstyle tips?
In bf3 was ik rank 100 ook maar met 1.36kd maar dit was wel/mede door dat ik alles heb unlocked, alle classes, alle voertuigen unlocked, 70 assignments en voor mijn plezier dus geen pro speler. Heb toen veel tijd moeten stoppen om k/d omhoog te spelen want in het begin was ik zo slecht en aan het einde van mijn bf3 carierre was het altijd wel 2.0 of hoger per potje. Ik vind het daarom zo raar dat ik daar van met jets tot sniper redelijk goed kon spelen (meer dan 200 jet kills in bf3) en hier gewoon echt de grootste moeite heb om bijvoorbeeld een jet te killen of close combat gevechten te winnen. Het lijkt wel alsof alles wat trager gaat/realistischer is gemaakt.
Wat mij wel opvalt, is dat maar weinig mensen spotten, wat toch redelijk cruciaal is..
Alles unlocken en veel plezier hebben staat boven k/d ratio bij mij.
[ Voor 15% gewijzigd door Frank1973 op 06-11-2013 08:09 ]
Wat ik wel raar vind is dat ik met de serverbrowser (alles open, regio Europe, geen idee of ik dat kan aanpassen overigens..?) niet bijzonder veel servers vind? Verder sorteer ik dan op aantal players, dan krijg ik een scherm met een aantal servers met aflopend aantal spelers, totdat er 0/0 staat, maar blader ik dan naar beneden dan kom ik toch weer servers met spelers tegen. Weird....
Papieren kogels
(Begint rond minuut 2 in chat te komen
[ Voor 6% gewijzigd door JimDB op 06-11-2013 08:19 ]
ik zeker ook. Heb nu ook alweer bijna alle voertuigen max unlocked jammer dan als ik doodga.Frank1973 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 08:08:
Ik speel voor mijn plezier, en ik probeer zoveel mogelijk de Squad te helpen. Mocht ik daardoor een k/D hebben van 0.5 dan is dat zo, maar als ik win vind ik het goed.
Wat mij wel opvalt, is dat maar weinig mensen spotten, wat toch redelijk cruciaal is..
Het is meer zo omdat ik zoveel tijd in deel 3 heb gestopt en eindelijk een beetje goed was geworden dat het jammer is dat ik geen progressie boek in deel 4:)
Komt vanzelf weer, als je er maar voldoende uren in pompt..timpie81 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 08:32:
[...]
ik zeker ook. Heb nu ook alweer bijna alle voertuigen max unlocked jammer dan als ik doodga.
Het is meer zo omdat ik zoveel tijd in deel 3 heb gestopt en eindelijk een beetje goed was geworden dat het jammer is dat ik geen progressie boek in deel 4:)
Mijn idee!! ps, ik weet niet of het bad luck is. Maar de laatste 10 potjes of zo, join ik steeds een server waar het evenwicht totaal zoek is. Verliezen met 0 / 700 of 0 / 500 etc.. is gewoon erg kansloos. In dat soort potjes kan je nog geen chopper laten opstijgen of je lock alarm klinkt al.. jammer dat er geen "slimme" software is die de potjes iets meer balanceren via algoritmes of zo iets.Frank1973 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 08:08:
Ik speel voor mijn plezier, en ik probeer zoveel mogelijk de Squad te helpen. Mocht ik daardoor een k/D hebben van 0.5 dan is dat zo, maar als ik win vind ik het goed.
Verander je FoV? Wat dat met je resolutie te maken heeft weet ik niet.Verwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 04:10:
Ok, na 2 jaar fanatiek Battlefield 3 ben ik pas dit weekend eraan begonnen en ik moet tegen alle verwachten in zeggen dat het spel niet is wat ik had verwacht.
Waarom dan die beta & PR? Voor het plezier? Want echt lessen eruit getrokken denk ik niet want het speelt nog slechter. De RPG die laser guided lockt ondanks het feit dat het wapen volledig mechanisch is en er geen elektronica inzit kunnen ze er wel uit doen maar het basis spel verbeteren nee dat is nog afwachten hopelijk. Grafisch gezien, met de de juiste beta drivers en hier en daar een instelling tweaken bekom je al snel een vloeiend beeld maar dat is dan ook het enigste positieve.
Vloeiend draait het wel maar een vloeiende gameplay? Nee dat kon ik er amper in vinden. Alles ziet ziet er precies té groot uit voor 1080p
In BF3 had je hetzelfde systeem. Enkel in BF4 heb je een hoop meer opties dan dat je in BF3 hebt (en nu staat er tenminste vanaf het begin duidelijk bij wat de voor en nadelen zijn van de verschillende wapens en opties, heel veel beter dan in BF3).Waar ik me ook aan erger is dat het wapen systeem volledig anders is. Ja voor voertuigen is een upgrade systeem wenselijk maar gewoon om een wapen te kiezen? Je start nu per class met slechts één wapen en als je dat niet aanstaat: pech. In BF3 kon je tenminste kiezen uit een arsenaal basis wapens was je nu rank 1 of 100. In BF4 moet je ze één per één gaan unlocken en dat kan best eventjes duren, zeker als je zoals ik een Conquest fan bent. Wat rondlopen en springen zoals in Domination of COD nee dat is niet mijn speelstijl.
Edit: Trouwens in BF3 had je nog het idiote systeem dat je met een factie specifiek wapen startte, en je dus unlocks voor éne factie niet bij de ander kreeg.
Daarnaast is conquest een prima manier om de handel te unlocken. Als je recht wilt hebben om te klagen daarover moet je zo'n 5v5 type gaan spelen, dan mag je klagen dat het je geen drol aan XP binnenkrijgt. Maar Conquest? Geen probleem. Sterker nog conquest 64 staat waarschijnlijk bovenaan het XP binnenharken.
Ik ben meestal engineer omdat ik niet bij een tank wil uitkomen die ik niet kan slopen. En dan is het arsenaal zwaar uitgebreid tov BF3. Niet alleen maar, maar ook meer variatie, zoals dat de IGLA en Stinger nu verschillende wapens zijn.Misschien oordeel ik te snel of zie ik een speciaal knopje over het hoofd. Het is gewoon een kut wapen systeem nu. Het arsenaal lijkt zelf zwaar ingekort en dingen zoals een Spawn Beacon of MAV? Waar is dat? Hopelijk kan je dit nog unlocken met de tijd.
Die jij noemt kan je gewoon unlocken, staat dan ook in je keuzelijstje, alleen je kan ze nog niet selecteren. (Spawn Beacon iig, MAV denk ik ook, maar nog niet (veel) gezien).
Als sniper/tanker/piloot misschien. Zelf ben ik bijzonder enthousiast over de maps en vind ik over het algemeen dat DICE prima maps heeft afgeleverd, juist omdat je als infanterie voldoende mogelijkheden tot dekking hebt, zodat je meer kan doen dan de K/D ratio van tankers, piloten en snipers padden.Qua map design begrijp ik DICE niet zo dat ze na al die jaren ervaring 10 maps leveren die amper op iets trekken. Er zijn naar mijn gevoel in merendeel van de mappen te weinig vlaggen en waar je in BF3 als je dat wou op honderden meters afstand van de actie wou verkennen, snipen of wat dan ook kan je dit in BF4 amper doen. Alles zit zo dicht bij elkaar geplakt en er is amper ruimte, en damn zelf met de jet of heli is de toegang in de lucht extreem beperkt. Dawnbreaker is zo'n typisch voorbeeld voor een nachtmerrie map qua indeling. Dacht ik dat ze na Tehran Highway niet opnieuw zo'n miserable map gingen maken, nee opnieuw & erger.
Spawn op je squad?Iets wat onbelangrijk lijkt zoals spawen in de basis van Firestorm en letterlijk te voet met je mates naar een voertuig gaan mis ik ook. Iedereen spawn gewoon ergens en dat heeft me een minder teamplay-erig gevoel..
Misschien moet ik het gewoon wat meer tijd geven...
B*tch @ klik @ rienspyJimDB schreef op woensdag 06 november 2013 @ 08:18:
Haha, wat ik nu opeens tegenkom! Was even een video van Big Mooney aan het kijken toen ik opeens 2 [BuG]s voorbij zag komen in chat. Lagkip en Rienspy, jullie rant over netcode is al zo'n 9000 keer bekeken ondertussen![]()
Papieren kogels![]()
(Begint rond minuut 2 in chat te komen)
[video]
B*tch @ klik @ lagkip
[ Voor 12% gewijzigd door spartacusNLD op 06-11-2013 09:33 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ik ben alle kits aan het spelen en alle wapens die ik heb aan het proberen en per wapen type is dit mijn voorkeur:MrHarry schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:58:
Welke gun schieten jullie het meeste mee trouwens? die standaard ak-12 geloof ik dat het is doet het erg lekker moet ik zeggen!
Assault Rifle: Scar-H
Carbine: ACW-R
Shotgun: Nog geen
DMR: MK11 Mod 0 / SKS (beide fijn)
Sniper Rifle: Scout Elite
LMG: Type 88 LMG
Pistol: M9
PDW: P90
Rocket Launcher: RPG
Tot nu toe lukken de Carbine, LMG en DMRs het beste qua kills. Vooral LMGs matchen goed met mijn speelstijl (en gebrek aan accuracy...). Gister 2 potjes gedomineerd met de Type 88 LMG.
Ook al heb je alle drivers etc. geüpdate dan werkt het idd nog steeds niet altijd probleemloos bij veel mensen. Battelfield 3 had precies dezelfde problemen bij de release en ik denk dat na 1/2 maanden de patches pas kwamen uitrollen. Sindsdien echt nooit meer CTD's gehad. Geduld is een schone zaak.Versteegrob schreef op woensdag 06 november 2013 @ 10:06:
[...]
Denk eerder 90% door DICE en 10% door de hardware. Hoezo konden veel mensen BF3 wel spelen? Zelf vrijdag aardig wat foutmeldingen gehad maar de laatste dagen ineens veel minder dat is toch apart? PC is prima. Verder veel fouten met de server dus dit ligt aan DICE. Gisteren 3 keer klapte de gamen eruit blijft triest. Heb trouwens nog een patch gezien, wel apart dat het zo lang moet duren.
Ik ben pas rank 13 en heb alleen maar assault gespeeld en een beetje Engineer, tot nu toe de beste wapens waarmee ik heb gespeeld zijn:MrHarry schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:58:
Welke gun schieten jullie het meeste mee trouwens? die standaard ak-12 geloof ik dat het is doet het erg lekker moet ik zeggen!
M416
scar-H
andere wapens voelen niet lekker aan en soms zelfs underpowerd door de te hoge recoil of te lage RPM
Ak-12 heb ik de meeste kills mee gemaakt, maar is wel wat aan de slome kant.
De mapkennis moet ook nog even komen voordat je scores wat omhoog vliegen en je niet meer zoveel verrast wordt. zelf schiet ik nu ook niet al te best. bf3 zat ik de laatste maanden vrijwel altijd boven de 3.0 KD, maar bij BF4 zit ik maar op 1.6 gemiddeld. Dit komt mede doordat de netcode niet al te best is en omdat ik dus nog aan de wapens moet wennen en dan gaat het wel weer goed komen. Nu voel ik me nog waardeloos voor het team.timpie81 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 07:55:
Op de een of andere manier heb ik last om een goede k/d te behalen als ik niet met voertuigen speel.Ik zit nu maar op 1.0. Ik schiet slecht raak (vaak zie ik ze te laat/niet, veel onoverzichtelijker dan in bf3 en soms heb ik ook het idee dat het niet helemaal klopt. Vooral met support lijkt het soms alsof geen kogel raak gaat terwijl ik een heel magazijn voor zijn neus leegschiet).
In bf3 was ik rank 100 ook maar met 1.36kd maar dit was wel/mede door dat ik alles heb unlocked, alle classes, alle voertuigen unlocked, 70 assignments en voor mijn plezier dus geen pro speler. Heb toen veel tijd moeten stoppen om k/d omhoog te spelen want in het begin was ik zo slecht en aan het einde van mijn bf3 carierre was het altijd wel 2.0 of hoger per potje. Ik vind het daarom zo raar dat ik daar van met jets tot sniper redelijk goed kon spelen (meer dan 200 jet kills in bf3) en hier gewoon echt de grootste moeite heb om bijvoorbeeld een jet te killen of close combat gevechten te winnen. Het lijkt wel alsof alles wat trager gaat/realistischer is gemaakt.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Same problem here, sta je achter een vijand op 2 meter afstand een voledig magazijn op zijn hoofd leeg te schieten en deze draait zich om en maait je met 1 kogel gelijk neertimpie81 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 07:55:
Op de een of andere manier heb ik last om een goede k/d te behalen als ik niet met voertuigen speel.Ik zit nu maar op 1.0. Ik schiet slecht raak (vaak zie ik ze te laat/niet, veel onoverzichtelijker dan in bf3 en soms heb ik ook het idee dat het niet helemaal klopt. Vooral met support lijkt het soms alsof geen kogel raak gaat terwijl ik een heel magazijn voor zijn neus leegschiet).

Pas een potje op een server waar we met 2 tanks + een engineer 1 tank niet plat konden krijgen en deze maait ons gewoon met een paar schoten helemaal van de kaart ... dit soort ongein maak je gewoon op elke server mee, hardcore of normal het maakt gewoon niet uit.
Goed ik zat al in het verliezende team en ben daar eigenlijk de hele tijd gebleven, misschien 2 potjes gewonnen de hele avond. Maar het spelen met sniper rifle viel me flink tegen! Je moet eerst met een sniper rifle spelen om de andere wapens te unlocken. Eigenlijk wil ik niet zo'n nutteloze Recon zijn, maar meer roaming ofzo, maar goed het was niet anders.
De zoom en het instellen van meters werkt erg goed, kun je best wat mee. Het nadeel is dat het wel veel tijd kost en tegenstanders je dan al snel neergemaaid hebben. Dat laatste was sowieso een probleem, als beginner moet je toch even vaker schieten dan eigenlijk nodig en voor ik iemand neer kon halen was ik al lang door de tegenstanders naar de filistijnen geschoten
Maar goed, het eerste DMR wapen (oid.) unlocked, lijkt meer op een single shot assault rifle, maar doet meer damage. Best geschikt zou je zeggen, maar dat viel toch ook niet mee. Je bent dan weer of te dichtbij, of te ver weg!
De motion sensor, kan iemand daar wat over vertellen? Ik heb er heel wat neer gegooid, maar kreeg (volgens mij) maar 3 of 4 'motion sensor assists'. Dat schiet niet echt op qua punten, terwijl ik begreep dat je als Recon Support, juist veel punten kunt scoren door zoveel te assisteren.
Hahaha die is echt goedVersteegrob schreef op woensdag 06 november 2013 @ 10:33:
Het zou leuk zijn als iedereen zo praat tijdens een game
http://9gag.com/gag/a443E1p
We just rolled out a new server update for Battlefield 4 that should fix some of the most common server crashes across all platforms. Let us know if this patch improves server stability for you. Patch notes below:
- Fixed two of the most common server crashes (All platforms)
- The "admin.say" command should now work properly (PC)
- The "vars.preset" command should now work better in conjunction with other vars settings (PC) (It is now easier for server admins to set a server preset)
- Fixed a bug in the queue system regarding GUID (PC)
- Fixed various minor bugs (PC)
Instellen schiet niet op, dat moet je gewoon inschatten.TheNephilim schreef op woensdag 06 november 2013 @ 10:22:
Gisteren voor het eerst eens even geprobeerd Recon te spelenWow hey, dat schiet (letterlijk) niet op!
Goed ik zat al in het verliezende team en ben daar eigenlijk de hele tijd gebleven, misschien 2 potjes gewonnen de hele avond. Maar het spelen met sniper rifle viel me flink tegen! Je moet eerst met een sniper rifle spelen om de andere wapens te unlocken. Eigenlijk wil ik niet zo'n nutteloze Recon zijn, maar meer roaming ofzo, maar goed het was niet anders.
De zoom en het instellen van meters werkt erg goed, kun je best wat mee. Het nadeel is dat het wel veel tijd kost en tegenstanders je dan al snel neergemaaid hebben. Dat laatste was sowieso een probleem, als beginner moet je toch even vaker schieten dan eigenlijk nodig en voor ik iemand neer kon halen was ik al lang door de tegenstanders naar de filistijnen geschoten
Maar goed, het eerste DMR wapen (oid.) unlocked, lijkt meer op een single shot assault rifle, maar doet meer damage. Best geschikt zou je zeggen, maar dat viel toch ook niet mee. Je bent dan weer of te dichtbij, of te ver weg!
De motion sensor, kan iemand daar wat over vertellen? Ik heb er heel wat neer gegooid, maar kreeg (volgens mij) maar 3 of 4 'motion sensor assists'. Dat schiet niet echt op qua punten, terwijl ik begreep dat je als Recon Support, juist veel punten kunt scoren door zoveel te assisteren.
De DMRs worden pas boeiend als je de combo van side iron sight + ACOG scope hebt.
Alleen de iron sight is echt lastig... net als alleen een ACOG scope.
Motion sensor blijft maar tijdelijk liggen, het word pas boeiend als je die TUG hebt.
Ok thx, anderen ervaren dit ook zo?beuker19 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 08:46:
[...]
Je noemt net de 2 dingen op wat in BF4 juist geweldig is.
Het is nog nooit zo makkelijk geweest om met je vrienden in een squad te komen .
En met rush heb je weer echt die ruim opgezette maps itt. BF4 waar veel maps een clusterfuck waren.
De combo 3,4-4x scope en iron sight op de zijkant bevalt mij ook erg goed op de assault rifles. Je kan lekker snel tussen 2 afstanden wisselen bij verschillende situaties.Vandread schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:04:
[...]
Instellen schiet niet op, dat moet je gewoon inschatten.
De DMRs worden pas boeiend als je de combo van side iron sight + ACOG scope hebt.
Alleen de iron sight is echt lastig... net als alleen een ACOG scope.
Motion sensor blijft maar tijdelijk liggen, het word pas boeiend als je die TUG hebt.
Eens, deze combo is een echte aanrader voor ARs en DMRs! Die canted iron sight is echt een top toevoeging, ik wist niet eens dat zoiets bestond!Preau schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:06:
[...]
De combo 3,4-4x scope en iron sight op de zijkant bevalt mij ook erg goed op de assault rifles. Je kan lekker snel tussen 2 afstanden wisselen bij verschillende situaties.
Dit topic is gesloten.
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.