Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 12:02
Koekiemonsterr schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:06:
[...]

Ok thx, anderen ervaren dit ook zo?
Yep! :)

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Geforce 5080 Xtreme Waterforce | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-06 11:59

Pykow

Angelo OTR

(jarig!)
SmokingCrop schreef op woensdag 06 november 2013 @ 10:43:
R7 Server Update Rolled Out
We just rolled out a new server update for Battlefield 4 that should fix some of the most common server crashes across all platforms. Let us know if this patch improves server stability for you. Patch notes below:
- Fixed two of the most common server crashes (All platforms)
- The "admin.say" command should now work properly (PC)
- The "vars.preset" command should now work better in conjunction with other vars settings (PC) (It is now easier for server admins to set a server preset)
- Fixed a bug in the queue system regarding GUID (PC)
- Fixed various minor bugs (PC)
Nog steeds geen netcode update :/
Nog steeds geen ammo update :/

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0cky
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-04 20:09
Pykow schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:12:
[...]

Ammo is fixed (gister uitvoerig getest). Ik verlies niet meer alle kogels uit een magazijn als ik reload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
[...]

netcode fix je niet ff in een paar dagen zonder dat je goed test, lijkt me logisch.
Ammo is al paar dagen gefixt :)

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Geforce 5080 Xtreme Waterforce | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-06 21:09
Canted sight for gangster driveby shooting style jeweetzzzz....

Op een assault wapen had ik er nog helemaal niet aan gedacht, ook maar eens proberen.

M249 is echt hilarisch trouwens, lekker bipodje neerzetten ratatatattata

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
[...]

Ammo update??? Nergens voor nodig, gewoon laden wanneer het nodig is. Kill en direct laden met behoudt van bullets slaat nergens op. Normaal ben je ook je bullets kwijt als je je clip met nog een aantal bullets erin wisselt. Juist deze toevoeging bevorderd deels dat renners en huppeldepuppel spelers ook hun hersens moeten gebruiken. Out of ammo door onzorgvuldig herladen eigen schuld dikk _/-\o_

Het zou veel spelers goeddoen om hun speelstijl aan te passen in plaats van steeds weer te roepen past dit aan nerf zus en update zo... Anders terug naar BF3 als je geen verandering wil.

Edit; lees net dat ammo weer op het niveau zit van BF3. Jammer want de huilers onder ons hebben weer hun zin. Gewoon de hele meuk 1 op 1 overnemen van BF3 wat een joke.

[ Voor 9% gewijzigd door TecTo op 06-11-2013 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

(jarig!)
Verderf schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:17:
[...]

netcode fix je niet ff in een paar dagen zonder dat je goed test, lijkt me logisch.
Ammo is al paar dagen gefixt :)
2 dagen terug verloor ik nog steeds ammo tijdens het reloaden.
had ik 15 / 30 en na een reload had ik 30/0 en heb ik geen idee waar mijn andere kogels zijn gebleven.
Na 3x reloaden ben je alles kwijt. In de Singleplayer reload hij wel normaal en als ik beelden zie van de multiplayer op de consoles, werkt het reloaden daar ook gewoon goed vanaf dag 1, maar op de PC verlies je gewoon kogels.

Ze hadden inderdaad paar dagen terug aangegeven dat ze dit zouden oplossen, maar dat is niet gebeurd.
ook zeiden sommige dat het een server instelling was, maar dat zou belachelijk zijn !!, want op de current gen werkt dit standaard goed en in de singleplayer gaat het ook gewoon goed met reloaden.

[ Voor 11% gewijzigd door Pykow op 06-11-2013 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Ik heb het al dagen niet gemerkt en ik heb echt reload OCD :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:49

Phydomir

Dennis

TecTo schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:21:

Normaal ben je ook je bullets kwijt als je je clip met nog een aantal bullets erin wisselt.
Als je die clip weg zou gooien wel ja. Maar als je die clip bewaard met bv 20 kogels erin zou je die later weer erin kunnen stoppen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-05 13:27
S0cky schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:14:
[...]

Ammo is fixed (gister uitvoerig getest). Ik verlies niet meer alle kogels uit een magazijn als ik reload.
ligt aan de instelling van de server.
Standaard default instellingen van de server is dat je het magazijn verliest zodra je herlaad. Maar je kan dit aanpassen naar het oude systeem. Je verliest dan als server alleen je official status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:22:
[...]

2 dagen terug verloor ik nog steeds ammo tijdens het reloaden.
had ik 15 / 30 en na een reload had ik 30/0 en heb ik geen idee waar mijn andere kogels zijn gebleven.
Na 3x reloaden ben je alles kwijt. In de Singleplayer reload hij wel normaal en als ik beelden zie van de multiplayer op de consoles, werkt het reloaden daar ook gewoon goed vanaf dag 1, maar op de PC verlies je gewoon kogels.

Ze hadden inderdaad paar dagen terug aangegeven dat ze dit zouden oplossen, maar dat is niet gebeurd.
Het is een server setting. De bug was dat alle servers automatisch op magazine-reload stonden. Nu is het weer standaard reloaden, dus met behoud van kogels uit een deels leeg magazijn. Maar server admins hebben dus de keus om dit beide in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Phydomir schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:26:
[...]

Als je die clip weg zou gooien wel ja. Maar als je die clip bewaard met bv 20 kogels erin zou je die later weer erin kunnen stoppen.
Prima dan zou een aardige optie zijn dat bij herladen van clips je meer tijd kwijt bent. Gewoon hide en shoot. Dat is toch normaal. Maar de renners willen nu eenmaal blijven rennen zonder .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

(jarig!)
itsleon schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:26:
[...]

ligt aan de instelling van de server.
Standaard default instellingen van de server is dat je het magazijn verliest zodra je herlaad. Maar je kan dit aanpassen naar het oude systeem. Je verliest dan als server alleen je official status.
Standaard moeten ze toch gewoon het oude systeem ondersteunen en als je kiest voor hardcore, dat je dan het andere systeem krijgt. want hardcore spelers houden van iets meer realistische gameplay.
zoals half dood gaan als je van een muurtje springt, geen minimap en zeker geen 3d spotting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WietKop schreef op woensdag 06 november 2013 @ 04:10:
Ok, na 2 jaar fanatiek Battlefield 3 ben ik pas dit weekend eraan begonnen en ik moet tegen alle verwachten in zeggen dat het spel niet is wat ik had verwacht.

Waarom dan die beta & PR? Voor het plezier? Want echt lessen eruit getrokken denk ik niet want het speelt nog slechter. De RPG die laser guided lockt ondanks het feit dat het wapen volledig mechanisch is en er geen elektronica inzit kunnen ze er wel uit doen maar het basis spel verbeteren nee dat is nog afwachten hopelijk. Grafisch gezien, met de de juiste beta drivers en hier en daar een instelling tweaken bekom je al snel een vloeiend beeld maar dat is dan ook het enigste positieve.

Vloeiend draait het wel maar een vloeiende gameplay? Nee dat kon ik er amper in vinden. Alles ziet ziet er precies té groot uit voor 1080p, soms ziet het er gewoon kitscherig uit ipv mooi en realistisch. Het glanst te veel alsof alles uit plastiek is gemaakt.
Het is vrijwel gelijk aan bf3 maar dan wat verfijnder, iets meer detail etc. Ik zie geen plastic achtige dingen behalve dat wat nat moet zijn, dat glanst idd. Het is natuurlijk ook wel zo gemaakt dat je wat overdreven accentueerde maps hebt dus het zal wat spectaculairder uitzien dan in werkelijkheid. Maar dit is altijd al zo in games.
Waar ik me ook aan erger is dat het wapen systeem volledig anders is. Ja voor voertuigen is een upgrade systeem wenselijk maar gewoon om een wapen te kiezen? Je start nu per class met slechts één wapen en als je dat niet aanstaat: pech. In BF3 kon je tenminste kiezen uit een arsenaal basis wapens was je nu rank 1 of 100. In BF4 moet je ze één per één gaan unlocken en dat kan best eventjes duren, zeker als je zoals ik een Conquest fan bent. Wat rondlopen en springen zoals in Domination of COD nee dat is niet mijn speelstijl.
Ak12 is heel goed wapen, alleen in cqb niet zo sterk, daarnaast is even 4 uurtjes in de sp te steken 4 andere wapens te unlocken waaronder de p90, en m249 die beide heel goed zijn, voornamelijk cqb, even met engi spelen unlock je de carbines die je voor elke class kan gebruiken, acw-r is een van de beste wapens op close midrange.
Maw, alle mensen die die bepaalde speelstijl minder vinden zijn nu allemaal de dupe want het is de enigste manier om snel wapens te unlocken.

Misschien oordeel ik te snel of zie ik een speciaal knopje over het hoofd. Het is gewoon een kut wapen systeem nu. Het arsenaal lijkt zelf zwaar ingekort en dingen zoals een Spawn Beacon of MAV? Waar is dat? Hopelijk kan je dit nog unlocken met de tijd.
je krijgt vanzelf unlocks en vooral samenspelen in een squad helpt hiermee bijzonder goed, + evt boosters in te zetten via ingame activatie in het menu rechtsonder. De unlocks lopen gewoon goed, wapens gaan snel genoeg als je enigszins kan richten en half idee hebt hoe een wapen schiet.
Qua map design begrijp ik DICE niet zo dat ze na al die jaren ervaring 10 maps leveren die amper op iets trekken. Er zijn naar mijn gevoel in merendeel van de mappen te weinig vlaggen en waar je in BF3 als je dat wou op honderden meters afstand van de actie wou verkennen, snipen of wat dan ook kan je dit in BF4 amper doen. Alles zit zo dicht bij elkaar geplakt en er is amper ruimte, en damn zelf met de jet of heli is de toegang in de lucht extreem beperkt. Dawnbreaker is zo'n typisch voorbeeld voor een nachtmerrie map qua indeling. Dacht ik dat ze na Tehran Highway niet opnieuw zo'n miserable map gingen maken, nee opnieuw & erger.

Er zijn natuurlijk wel een paar leukere mappen maar het gevoel dat ik had bij BF3's beste mappen zoals Firestorm, Kharg, Oman, enz.. kon ik bij geen enkele map vinden. Toegeven; Zavod staat bovenaan in de lijst, dicht tegen Firestorm aan. Maar wat het gevoel vernielde is map grootte, wederom voelt alles zo klein qua indeling terwijl alle textures zo freaking groot aanvoelen met dus het kitcherig gevoel als gevolg.

Hawai Resort leek me ook een leuke map maar opnieuw iets te klein, weinig vlaggen en amper voertuig spawns.
Probeer roque transmission conquest large eens, ik vind die echt super en is een van de grootste maps.
Iets wat onbelangrijk lijkt zoals spawen in de basis van Firestorm en letterlijk te voet met je mates naar een voertuig gaan mis ik ook. Iedereen spawn gewoon ergens en dat heeft me een minder teamplay-erig gevoel..
je kan nu ook in alle vehicles spawnen, maar voornamelijk zit het denk ik in dat het nieuw spel is, veel nieuwe spelers en men heeft nog geen idee hoe en wat.

Misschien moet ik het gewoon wat meer tijd geven...
[/quote]
dat zou ik zeker doen, na een uur of 10 heb je als het mee zit genoeg keuze in de unlocks van wapens, soms moet je even doorbijten en met de soms vrij vreselijke iron sights. (famas bv.)
zoek voorzover je die nog niet hebt, vrienden of spelers waar je vaker mee speelt en ga daarmee in een squad samenspelen.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celluiar
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:37
Ben dan wel geen moderator maar wil dit toch even kwijt...
Zie weer een hoop reacties voorbij komen over de problemen en crashes in BF4. :F

Let er even op mensen:
Ultraman schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:05:
Lunch al op? Deze zit nog even op slot tot 14:00.

Ik wil iedereen oproepen om de topic waarschuwing beter in acht te nemen.
Problemen met BF4 horen niet NIET, maar in [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic . Spot je een dergelijke reactie, ga er niet op in, maar verwijs de betreffende persoon door naar het juiste topic. Bespreek problemen dus niet hier en klaag er ook niet over (dat hoeft in dat andere topic ook niet, het voegt niks toe).

Wat willen we hier wel zien?
Discussie over de game, maps, wapens, taktieken, en dergelijke. Zaken die met het spelen van de game te maken hebben.
Video's plaatsen kan, maar niet alles: wat o.a. wel? Video's om bijvoorbeeld een bepaalde taktiek te laten zien zijn prima. Wat niet: o.a. promotie voor videokanalen. Denk daar aan als je een video post of link er naar toe.
Straks kan de boel weer opgeschoond worden en zitten we wederom tot na de lunch met een gesloten topic! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheNephilim schreef op woensdag 06 november 2013 @ 10:22:
Gisteren voor het eerst eens even geprobeerd Recon te spelen :+ Wow hey, dat schiet (letterlijk) niet op! :o

Goed ik zat al in het verliezende team en ben daar eigenlijk de hele tijd gebleven, misschien 2 potjes gewonnen de hele avond. Maar het spelen met sniper rifle viel me flink tegen! Je moet eerst met een sniper rifle spelen om de andere wapens te unlocken. Eigenlijk wil ik niet zo'n nutteloze Recon zijn, maar meer roaming ofzo, maar goed het was niet anders.

De zoom en het instellen van meters werkt erg goed, kun je best wat mee. Het nadeel is dat het wel veel tijd kost en tegenstanders je dan al snel neergemaaid hebben. Dat laatste was sowieso een probleem, als beginner moet je toch even vaker schieten dan eigenlijk nodig en voor ik iemand neer kon halen was ik al lang door de tegenstanders naar de filistijnen geschoten :+

Maar goed, het eerste DMR wapen (oid.) unlocked, lijkt meer op een single shot assault rifle, maar doet meer damage. Best geschikt zou je zeggen, maar dat viel toch ook niet mee. Je bent dan weer of te dichtbij, of te ver weg!

De motion sensor, kan iemand daar wat over vertellen? Ik heb er heel wat neer gegooid, maar kreeg (volgens mij) maar 3 of 4 'motion sensor assists'. Dat schiet niet echt op qua punten, terwijl ik begreep dat je als Recon Support, juist veel punten kunt scoren door zoveel te assisteren.
toon volledige bericht
het is idd in den beginne lastig, vooral op langere afstand of in close combat. het makkelijkste vind ik is op een flank te gaan zitten, en dan de stilstaande enemies te raken. na een paar potjes moet je dan zeker de dmr rifles kunnen unlocken en dan kan je wat actiever mee doen. Je kan ook natuurlijk met de carbines en c4 rond gaan hossen en tanks naar de klootjes opblazen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-04 14:57
Ik vind het niet zo'n probleem dat je de ammo kwijt bent bij reloaden, dat maakt de support class ook weer iets aantrekkelijker. Alleen wel jammer dat je de éne keer wel de ammo kwijt bent en de andere keer niet, doe het dan op alle servers wel of op alle servers niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online

spartacusNLD

This is Sparta!!

Versteegrob schreef op woensdag 06 november 2013 @ 10:33:
Het zou leuk zijn als iedereen zo praat tijdens een game

http://9gag.com/gag/a443E1p
aww shit echt vet
@ 06:15 gaat het helemaal los. prachtig dit

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
_O- _O- _O-

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gstoffers schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:39:
Ik vind het niet zo'n probleem dat je de ammo kwijt bent bij reloaden, dat maakt de support class ook weer iets aantrekkelijker. Alleen wel jammer dat je de éne keer wel de ammo kwijt bent en de andere keer niet, doe het dan op alle servers wel of op alle servers niet.
ik vind het systeem van arma3 wel eigenlijk beste van beide, je reload aparte mags dus als je een mag halfleeg schiet reload je een nieuwe maar is de oude nog steeds half leeg. Schiet je dus alle volle mags leeg dan krijg je op gegeven moment de half lege die je dus niet magisch verliest maar in je ammo pouch hebt gedaan. :) maar in dit geval voor bf4 is de geen verlies van ammo wel fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
spartacusNLD schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:39:
[...]

aww shit echt vet
@ 06:15 gaat het helemaal los. prachtig dit

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
_O- _O- _O-
Meesterlijk wat een fun :) _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Ok, na 2 jaar fanatiek Battlefield 3 ben ik pas dit weekend eraan begonnen en ik moet tegen alle verwachten in zeggen dat het spel niet is wat ik had verwacht.
….
soms ziet het er gewoon kitscherig uit ipv mooi en realistisch. Het glanst te veel alsof alles uit plastiek is gemaakt.
Dat gevoel heb ik ook.

In de BF3 Aftermath en End Game DLC’s vond ik juist dat DICE op de goede weg was, qua kleurstelling.

Gelukkig hebben ze blauwe filters van BF3 achterwege gelaten. Echter heb ik ook helaas meer het gevoel dat DICE het kleurenpalet van COD over heeft genomen. Dus te veel plastic en te glanzende look.
Qua map design begrijp ik DICE niet zo dat ze na al die jaren ervaring 10 maps leveren die amper op iets trekken. Er zijn naar mijn gevoel in merendeel van de mappen te weinig vlaggen en waar je in BF3 als je dat wou op honderden meters afstand van de actie wou verkennen, snipen of wat dan ook kan je dit in BF4 amper doen. Alles zit zo dicht bij elkaar geplakt en er is amper ruimte, en damn zelf met de jet of heli is de toegang in de lucht extreem beperkt. Dawnbreaker is zo'n typisch voorbeeld voor een nachtmerrie map qua indeling. Dacht ik dat ze na Tehran Highway niet opnieuw zo'n miserable map gingen maken, nee opnieuw & erger.
Ik ben bang dat dit spijtig genoeg een tendens gaat worden....

Veel vlaggen kort op elkaar op een compacte map, waarbij vooral veel instant actie geboden moet worden om een zo’n groot (COD) publiek aan te kunnen spreken. :(

Daarnaast vind ik de ruimte die hebt voor het vliegen in jets, erg krapjes.

Ik ben zelf een fervent voorstander van grote maps zoals BF2 maps Zatar Wetlands, Dragon Valey, Kubra Dam of zoals BF3 maps Kharg Island, Caspian Border, Operation Firestorm.

In grote maps kun je tenminste verschillende tactieken en omtrekkende bewegingen uitproberen.
Er zijn natuurlijk wel een paar leukere mappen maar het gevoel dat ik had bij BF3's beste mappen zoals Firestorm, Kharg, Oman, enz.. kon ik bij geen enkele map vinden. Toegeven; Zavod staat bovenaan in de lijst, dicht tegen Firestorm aan.
Bij mij staan Zavod 311, Siege of Shanghai en Rogue Transmission ruim bovenaan.
Iets wat onbelangrijk lijkt zoals spawen in de basis van Firestorm en letterlijk te voet met je mates naar een voertuig gaan mis ik ook. Iedereen spawn gewoon ergens en dat heeft me een minder teamplay-erig gevoel..
Ik vond het bijvoorbeeld in Operation Firestorm en Caspian Border een realistischere beleving geven als er een serie tanks en overige voertuigen bij elkaar stonden geparkeerd.

Het gaf mij ook méér een gevoel van eenheid als men in een colonne voertuigen, samen de basis uittrok.

Nu klik op een vliegtuig en je start prompt in de lucht. Het starten en landen op een vliegveld had toch zeker zijn charmes.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaiwa887
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:40
Alright, I justgot intel from HQ
E.T.A. 5 minutes to bedtime boys

O-) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Weet iemand wat het verschil is tussen branded en debranded bij i3d.net als je een server gaat huren? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gasemans
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:09
Bij branded kom i3d.net in de naam te staan
Unbranded niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-05 15:07
Hebben jullie nog leuke emblems gemaakt?

Afbeeldingslocatie: http://sleekupload.com/uploads/5/emblem1.jpg
Epic Face

Afbeeldingslocatie: http://sleekupload.com/uploads/5/emblem3.jpg
Beats By Dr. Dre

Afbeeldingslocatie: http://sleekupload.com/uploads/5/emblem2.jpg
Suits

Het zwarte pak is gedaan omdat m'n naam Mr_BlacK_WhiskY is.

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93248

Indy91 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:50:
Ik ben bang dat dit spijtig genoeg een tendens gaat worden....

Veel vlaggen kort op elkaar op een compacte map, waarbij vooral veel instant actie geboden moet worden om een zo’n groot (COD) publiek aan te kunnen spreken. :(

Daarnaast vind ik de ruimte die hebt voor het vliegen in jets, erg krapjes.

Ik ben zelf een fervent voorstander van grote maps zoals BF2 maps Zatar Wetlands, Dragon Valey, Kubra Dam of zoals BF3 maps Kharg Island, Caspian Border, Operation Firestorm.
Het niveau kwa map design hebben ze na BF1942 m.i. nooit meer kunnen evenaren. Hoe epic waren maps als El Alamein, Midway en Wake Island wel niet? Allemaal maps van groot formaat, met voldoende flags, een mooie lading aan voertuigen en goed geplaatste home bases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08:40
Wat zijn DMR-wapens eigenlijk, ik hoor er iedereen de hele tijd over praten maar ik zie geen enkele post waar het een beetje verduidelijkt wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerosPhere
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 04-06 15:06
Cloclo100 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 12:17:
Wat zijn DMR-wapens eigenlijk, ik hoor er iedereen de hele tijd over praten maar ik zie geen enkele post waar het een beetje verduidelijkt wordt..
Designated Marksman Rifles...

Semi automatische geweren voor middel tot lange afstand die vaak in squads worden gebruikt voor situaties waar een 'sniper' overbodig is en/of onpraktisch.

Je zou ze dus kunnen gebruiken in cqb situaties, om toch gericht te kunnen schieten op een wat langere afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

DanielWW2 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 21:15:
Nog even twee mooie netcode fails en jawel, de insta kill bug zit inderdaad alsnog in de game. :/

Only in BF4. :Y)
[video]

Deze was wel erg mooi. :+
[video]

Insta kill:
[video]

Dus de netcode is niet het enige probleem. De insta kill bug zit ook nog in de game. :X
Geen wonder dat dit zo ruk gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399

Pykow schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:28:
[...]
Standaard moeten ze toch gewoon het oude systeem ondersteunen en als je kiest voor hardcore, dat je dan het andere systeem krijgt. want hardcore spelers houden van iets meer realistische gameplay.
zoals half dood gaan als je van een muurtje springt, geen minimap en zeker geen 3d spotting.
Lekkere toon zet jij weer joh. Kun je een dag doen zonder mensen af te zeiken?. Oefen het met jetters, dan, want als dat mis gaat beledig je alleen jet-lamers, daar maalt niemand om.

Het standaard reload systeem uit BF3 is hemels voor runnybunny triehards die uit COD overgewaaid zijn. Het soort wat in BF3 permanent met de M16a3 speelt en in BF4 met de m416 zal gaan rondrennen, elke dag de hele dag, omdat de KDR omhoog moet.
Tactische spelers die wat intelligentere actie prefereren (zo is stealth bijvoorbeeld onmogelijk met 3d spotting áán en kun je in HC verschillende wapens daadwerkelijk benutten) hebben waarschijnlijk meer op met een systeem waar nadenken en doordacht spelen lonen.
Mag reloads zijn dus de bom. COD-style bullet reloads zeker niet. En minimaps zijn verplicht, zonder heeft het hebben van een stealth speelstijl geen nut.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 399 op 06-11-2013 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-04 21:09
Hoe werkt die laatste unlock van attack planes die bomb? Ik kom dan vanuit de cockpit en zie op een tv scherm de map maar vervolgens waar ik ook op mik er valt geen enkele bom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaky73
  • Laatst online: 05-01-2021
Noctonix schreef op woensdag 06 november 2013 @ 12:17:

[afbeelding]
Epic Face

[afbeelding]
Beats By Dr. Dre

[afbeelding]
Suits

Afbeeldingslocatie: http://sleekupload.com/uploads/5/bad_company.jpg

Ik heb de granaat van Bad Company gemaakt :) Ziet er wel lache uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
Tweaky73 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 12:40:
[...]

[afbeelding]

Ik heb de granaat van Bad Company gemaakt :) Ziet er wel lache uit :P
Die is inderdaad goed gelukt :p

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 04-06 15:12
http://www.gamepur.com/ne...eased-only-windows-7.html

Zojuist in de comments gezien bij het frontpage artikel over de BF4 benchmark:

Interessant leesvoer voor mensen met Win7. Het OS heeft een 'feature' die CPU parking heet. Die zorgt ervoor dat BF4 niet alle cores benut. Mensen in de comments op reddit halen dikke, dikke winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-05 15:57

Mon0lith

Yes Herr Flick

Noctonix schreef op woensdag 06 november 2013 @ 12:17:

[afbeelding]
Epic Face

[afbeelding]
Beats By Dr. Dre

[afbeelding]
Suits

Mijn emblem :)

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/33kqiqe.png

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celluiar
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:37
Die schaduw effecten, briljant! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de punisher logo gemaakt, zwart witte skull :) kan helaas op werk even de link niet openen of plaatje zo snel vinden met link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Laatst online: 30-04 22:08
Helaas is mijn poging tot tux niet erg best gelukt... moet ik even opnieuw doen. Als die emblem er dan beter uitziet als nu post ik hem wel even

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

. Grafisch gezien, met de de juiste beta drivers en hier en daar een instelling tweaken bekom je al snel een vloeiend beeld maar dat is dan ook het enigste positieve.

Vloeiend draait het wel maar een vloeiende gameplay? Nee dat kon ik er amper in vinden. Alles ziet ziet er precies té groot uit voor 1080p, soms ziet het er gewoon kitscherig uit ipv mooi en realistisch. Het glanst te veel alsof alles uit plastiek is gemaakt.
De graphics zijn in mijn beleving echt wel een stuk beter. Heb BF3 niet meer installed maar als je bijv. naar de textures kijkt dan blijven ze veel langer scherp. Als je dichterbij een muur komt dan blijft het veel langer scherp.

Daarnaast is de belichting, reflecties en schaduwen voor mijn gevoel behoorlijk verbeterd. Het is knap dat de framerates zo hoog liggen. BF4 draait bij mij net zo goed en voor mijn gevoel nog stuk beter dan BF3.

Ben wel met je eens dat het een beetje "kitsch" look heeft. Daar moet je van houden.

Mapdesign is qua BF feel imo alleen maar minder geworden na 1942. EA legt helaas de verkeerde accenten maar genoeg mensen vreten het als een malle. Dus ja, wat doe je eraan.

[ Voor 6% gewijzigd door Help!!!! op 06-11-2013 13:19 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282150

never mind, gevonden :)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 282150 op 06-11-2013 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

(jarig!)
Zie hier mijn kunstwerk:
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/zx7f4p.png

Blauwe wapen, omdat ik meestal kies voor een blauwe camo op me wapen.
Wifi logo erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-06 22:06
yinx84 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:02:

Interessant leesvoer voor mensen met Win7. Het OS heeft een 'feature' die CPU parking heet. Die zorgt ervoor dat BF4 niet alle cores benut. Mensen in de comments op reddit halen dikke, dikke winst.
Interessant, maar eens proberen als ik thuis ben.

Heeft iemand dit verder al getest?

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Heel lang geleden had ik deze ook bij een Call of Duty op de xbox 360, nu is Yoshi weer terug :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/aYZmvm1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HertogJack schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:27:
[...]

Interessant, maar eens proberen als ik thuis ben.

Heeft iemand dit verder al getest?
werkt ook voor windows 8.0/8.1 heb al een aantal youtubers waaronder xfactor hierover gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-05 11:05

TheNephilim

Wtfuzzle

Ik snap niet waarom je niet gewoon logo's voor clans/guilds/platoons kan uploaden. Beetje lame die emblems zoals ze nu zijn, als zal dat vast met server shizzle te maken hebben. 64 verschillende afbeeldingen is misschien teveel van het goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:10

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Las er al meer over, ook in het problemen topic, nu zijn de boosts die ze melden wel heel optimistisch maar wellicht het testen waard..

http://www.coderbag.com/P...-CPU-Core-Parking-Utility

hier ook nog wat handige info

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn creatie. :D

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/66j9OixXEiIIBD1u9eaKZeA7/full.jpg

Zou dit mogen? :+ (denk namelijk van niet)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc9393
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-05-2024
Is er ergens hier een clan waar ik kan joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

DanielWW2 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:38:
Mijn creatie. :D

[afbeelding]

Zou dit mogen? :+ (denk namelijk van niet)
Hhahahaha hij is nice 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-05-2024
Is er ergens een Emblem editor of moet je het echt zelf maken? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marc9393 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:40:
mocht je zin hebben in relaxte multinationale clan, wil ik je wel een pm sturen van de clan waar ik in zit sinds bad company 2, ivm niet prive dingen hier spammen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-06 15:46

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Msi92 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:50:
Ga naar je soldier - rechtsbovenin create/customize en dan emblem. Voila

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Msi92 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:50:
de editor zit in battlelog en ja zelf aanklooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:13

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

TheNephilim schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:35:
Ik snap niet waarom je niet gewoon logo's voor clans/guilds/platoons kan uploaden. Beetje lame die emblems zoals ze nu zijn, als zal dat vast met server shizzle te maken hebben. 64 verschillende afbeeldingen is misschien teveel van het goede.
De datahoeveelheid zal op deze manier erg klein zijn. Per logo hoeft er voor maximaal 20 lagen alleen opgeslagen te worden: Startvorm, positie, schaling, rotatie, kleur, transparantie en eventueel z-order. Die 20*6 parameters geven dan ook nog een vectorafbeelding die makkelijk te schalen is.

Hoe zie ik in Battlelog wat de huidige score is op een server. Ik wil op een bepaalde map conquest spelen en dan join ik net op tijd om te zien dat mijn team nog <20 tickets heeft, ik een extra 'lose' krijg en zo een nieuwe map start.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
SouLLeSSportal schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:50:
[...]

de editor zit in battlelog en ja zelf aanklooien :)
Ja dat weet ik wel maar ik zie sommige emblems waarbij ik denk wtff hoe maak je dat zelf :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-06 15:46

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Msi92 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:52:
[...]
Ja dat weet ik wel maar ik zie sommige emblems waarbij ik denk wtff hoe maak je dat zelf :p
Zal nu nog wel lastig zijn maar ik weet toen met Black Ops (1!) kon je dat ook voor het eerst. Maandje later verscheidene sites met tutorials en ook op youtube was er daarna veel te vinden. Als je net zo inspiratieloos bent als ik (no offence) dan haal je daar je emblem vandaan haha.

Je kunt ze nabouwen (goed nadenken welke layer onderop moet en zo naar boven werken!) of tutorial gewoon volgen.

[ Voor 10% gewijzigd door Mu.siQ op 06-11-2013 13:55 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Msi92 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:52:
[...]

tja beetje crea bea zijn he ;) tip is hou het simpel en bedenk hoe je bepaalde lagen over elkaar kan leggen zodat het een het ander overlapt, voor de rest, geduld is belangrijk, het is echt een frusterende app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Nextron schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:51:
[...]
De datahoeveelheid zal op deze manier erg klein zijn. Per logo hoeft er voor maximaal 20 lagen alleen opgeslagen te worden
max 40 bij premium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 408317

marc9393 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:40:
Als je een benelux clan zoekt (voor het grootste deel Nederlanders, ik ben één van de zeldzame Belgen daar :p ) kun je bij http://www.bug-community.com/ terecht. Een multigaming clan waar fun centraal staat ;)

En mijn emblem: (voor de liefhebbers van Kerbal Space Program)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/r01jLCd.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc9393
Anoniem: 408317 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:56:
[...]

Als je een benelux clan zoekt (voor het grootste deel Nederlanders, ik ben één van de zeldzame Belgen daar :p ) kun je bij http://www.bug-community.com/ terecht. Een multigaming clan waar fun centraal staat ;)

En mijn emblem: (voor de liefhebbers van Kerbal Space Program)
[afbeelding]
Thanks! heb me gelijk aangemeld, alleen zijn de servers leeg :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-04 19:36
Erg nice :)

Heb zelf een piraat smiley in movember stijl ;)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nKWcppp.png

Steam: McKluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-06 12:49

En een DICE dev heeft in die Reddit thread ook geantwoord:
We are investigating this at DICE. Some of the graphic lag is related to how the OS handles the CPU cores. The main reason the game runs better in Win 8 is due to better handling of the cores.
We will get back to you when we have investigated this.
Dus het disablen van Core Parking zal voor Windows 7 gebruikers zeker helpen.

Ik ga het nu ook disablen. Bij o.a. Planetside 2 (die ook zeer CPU intensief is) heb ik deze tip ook al voorbij zien komen.
Gebruik best wel deze app http://www.coderbag.com/P...-CPU-Core-Parking-Utility en doe het dus niet manueel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Als je echt inspiratieloos bent kijk je hier en kopieer je de sourcecode en importeer je deze in je eigen battlelog :)

http://www.reddit.com/r/bf4emblems/

Hoe doe je dat exporteren en importeren:

http://www.reddit.com/r/b...blems_the_most_effective/

[ Voor 31% gewijzigd door Donnie op 06-11-2013 14:04 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

marc9393 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:00:
[...]

Moet je even wachten tot vanavond, dan wordt het wat drukker ;)

Als je wil kun je ook op onze teamspeak komen: ts.bug-community.com maar momenteel zit er daar ook niet heel veel volk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:25
Heb lekker simpel noob gemaakt wat ook nog niet eens netjes is gedaan :)

Misschien later nog wat netter maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axelfoley007
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-06 21:14
Donnie schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:02:
Als je echt inspiratieloos bent kijk je hier en kopieer je de sourcecode en importeer je deze in je eigen battlelog :)

http://www.reddit.com/r/bf4emblems/

Hoe doe je dat exporteren en importeren:

http://www.reddit.com/r/b...blems_the_most_effective/
hehehe die Picard emblem, Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc9393
Anoniem: 408317 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:04:
[...]

Moet je even wachten tot vanavond, dan wordt het wat drukker ;)

Als je wil kun je ook op onze teamspeak komen: ts.bug-community.com maar momenteel zit er daar ook niet heel veel volk.
Ik kan niet joinen ik krijg deze melding: ERROR
Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'Quantumidd' (for 1199 minutes) ... Prior Kick/Ban

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-05 06:58

fynrd1

Fooled by Randomness

Asgaro schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:02:
[...]

[...]

Ik ga het nu ook disablen. Bij o.a. Planetside 2 (die ook zeer CPU intensief is) heb ik deze tip ook al voorbij zien komen.
Gebruik best wel deze app http://www.coderbag.com/P...-CPU-Core-Parking-Utility en doe het dus niet manueel.
Dat core parking uitschakelen is al zo oud

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marc9393 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:06:
[...]

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'Quantumidd' (for 1199 minutes) ... Prior Kick/Ban
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

marc9393 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:06:
[...]

Hmm, vroeger niet zitten knoeien met hacks op onze server? ;)

Heb je dit enkel op onze servers of ook op andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc9393
Anoniem: 408317 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:09:
[...]

Hmm, vroeger niet zitten knoeien met hacks op onze server? ;)

Heb je dit enkel op onze servers of ook op andere?
Nee.. nog nooit een error gehad of een ban. heb dit alleen bij jullie :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:58
fynrd1 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:07:
[...]

Tell that to DICE ;)

Vind 't wel fijn dat carbines voor alle kits te gebruiken zijn. Support met ACWR en Airburst, ammobox, 3 mininades. Speelt best fijn. Die zware machine guns kan ik echt geen nut voor vinden, korte range, matige accuracy, reageert traag dus geen run 'n gun (ja is toch een nadeel :P )
Wel is het fijn als je het voor mekaar krijgt achter een compleet enemy team te verschijnen, kan je mooi gebruik maken van die 200 kogels 8)
marc9393 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:11:
[...]

PB handmatig updaten misschien?

[ Voor 16% gewijzigd door kevz op 06-11-2013 14:18 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Raar... Anders moet je hier: http://forum.bug-community.com/Forum-Hulp even een thread aanmaken me je probleem. Ik ben namelijk de server admin niet, en ik zou niet weten aan wat je probleem zou liggen. Je kunt anders ook vlug even op teamspeak je probleem komen melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-06 13:43
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/E5yWmPc.png
Gwen van Ben 10 comic serie.
Was nogal een werk (van 40 layers) om goed te krijgen.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:02:
[...]

[...]

mijn grote vraag hierbij is echter, levert dit ook idle meer stroomverbruik op aangezien ik mijn pc regelmatig dagen achtereen aan heb, strikt legale software en files te downloaden....? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
Deze maar gemaakt om tweakers te promoten :)

Afbeeldingslocatie: http://files.andywillekens.nl/uploads/tweak.jpg

[ Voor 85% gewijzigd door Noctonix op 06-11-2013 14:29 ]

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

[...]

Jep, artikel is ook van 2011, maar belangrijker is, werkt het?

Je kent het, en bent er niet positief over, of nooit getest?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quepee
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:08
Gisteren op Cloverfield server gespeel erg leuk , en gezellige admin dat zie je ook niet vaak.

http://battlelog.battlefi...d-i3D-net-NL-MIXED-MODES/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-06 12:49
[...]

Kheb veel ervaring met het lezen van workarounds/fixes/... om games beter te doen draaien, of oude games te doen draaien op recente PC's en heb deze methode eigenlijk nog maar zelden gezien... :)
SouLLeSSportal schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:25:
[...]

mijn grote vraag hierbij is echter, levert dit ook idle meer stroomverbruik op aangezien ik mijn pc regelmatig dagen achtereen aan heb, strikt legale software en files te downloaden....? O-)
Dat zou inderdaad op idle voor meer stroomverbruik moeten zorgen. :)
Een tip die ik ook veel zie voorkomen is om bij Control Panel\System and Security\Power Options je setting op High Performance te zetten. Dat zet ook bepaalde "power saving options" uit en kan ook helpen.

En als je nog verder wilt gaan: in het BIOS staan ook power saving options. Bv. de zogenaamde Speedstep technologie van Intel. Bij mij staan al die BIOS features uit omdat dit aangeraden wordt (of zelfs vereist is?) als je CPU geoverclocked is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zoals gezegd krijg op werk met onze archaische IE8 de site niet geopend, wel heb ik mijn profiel:
http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/ACEpr0faker/
Dat zou inderdaad op idle voor meer stroomverbruik moeten zorgen.
Een tip die ik ook veel zie voorkomen is om bij Control Panel\System and Security\Power Options je setting op High Performance te zetten. Dat zet ook bepaalde "power saving options" uit en kan ook helpen.

En als je nog verder wilt gaan: in het BIOS staan ook power saving options. Bv. de zogenaamde Speedstep technologie van Intel. Bij mij staan al die BIOS features uit omdat dit aangeraden wordt (of zelfs vereist is?) als je CPU geoverclocked is.
Ik heb de cpu 2500k wel geoced maar alleen op de turbo, dus hij schakelt alleen die in wanneer nodig. Dan kan ik ook nog gebruik maken van die functionaliteit. :)
Als je echt zo hoog mogelijk wil moet je die idd uitzetten, alle powersave opties uit etc. echter draait de cpu dan altijd op 4 cores op max, dat wil ik niet :)

[ Voor 73% gewijzigd door SouLLeSSportal op 06-11-2013 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2938

Als we toch emblems aan het showen zijn... :*)

Afbeeldingslocatie: http://s8.postimg.org/wkogbxuat/bf4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Kom ik aan met
:o :D haha
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rFXJRCt.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-05 09:40
marc9393 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:00:
[...]

Typerend voor een BF release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 287240

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KnHCULt.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
[...]

Gebruik je voor BF4 dezelfde origin account als BF3? En is die naam hetzelfde als je tweakers naam dus marclooman93?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uthog schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:56:
[...]

Gebruik je voor BF4 dezelfde origin account als BF3? En is die naam hetzelfde als je tweakers naam dus marclooman93?
jup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:52

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Jovas schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:54:
[...]
Typerend voor een BF release
De servers waren leeg vanwege de update naar R7.... Ondertussen zit de Conquest server alweer nokkie vol ;)
Uthog schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:56:
[...]

Waarschijnlijk niet, kan hem niet vinden in de MPI..

[ Voor 36% gewijzigd door bvk op 06-11-2013 15:24 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Dan weet ik niet of de servers waar hij op speelt PBbans gebruikt en cross banning gebruikt want anders kan hij weinig spelen:

http://www.pbbans.com/mbi-viewban-3a07d854-vb288078.html

Is overigens een EB ban zelf dus daarvoor moet hij bij hun wezen. Verklaart wel dat hij niet op de "tweakers" server kan spelen want volgens mij streamt die naar PBBans? Zoniet zeker doen:D werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:52

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Uthog schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:23:
[...]

Dan weet ik niet of de servers waar hij op speelt PBbans gebruikt en cross banning gebruikt want anders kan hij weinig spelen:

http://www.pbbans.com/mbi-viewban-3a07d854-vb288078.html

Is overigens een EB ban zelf dus daarvoor moet hij bij hun wezen. Verklaart wel dat hij niet op de "tweakers" server kan spelen want volgens mij streamt die naar PBBans? Zoniet zeker doen:D werkt perfect.
Dat verklaart inderdaad waarom hij op de BuG servers niet kan spelen, wel vreemd dat ik hem op alias in de MPI niet kan vinden.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
bvk schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:18:
[...]

De servers waren leeg vanwege de update naar R7.... Ondertussen zit de Conquest server alweer nokkie vol ;)

[...]

Waarschijnlijk niet, kan hem niet vinden in de MPI..
Yup vond ze maar leeg en maar gejoint met 3 en binnen 10 mins lekker vol begonnen op locker 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:13

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2nsnxqd.png

CC's got my back.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:16
Waar kan ik mede tweakers vinden die net als mij op pc BF4 doen ? zou graag eens een georganiseerd potje spelen :)

sorry als dit het verkeerde topic is maar kan niks anders zo snel vinden.

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaky73
  • Laatst online: 05-01-2021
jenpet schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:34:
Waar kan ik mede tweakers vinden die net als mij op pc BF4 doen ? zou graag eens een georganiseerd potje spelen :)

Ik heb ook geen idee of dit hiervoor het juiste topic is, maar het lijkt me wel leuk idd :). Ik meld me aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jenpet schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:34:

Tweaky73 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:38:
[...]

Ik heb ook geen idee of dit hiervoor het juiste topic is, maar het lijkt me wel leuk idd :). Ik meld me aan :D
hier is wel het juiste topic, ik zou zeggen kijk eens in de fipo, daar staat een lijst met alle mensen die zich hebben opgegeven met player id 8)

[ Voor 21% gewijzigd door SouLLeSSportal op 06-11-2013 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

al iemand zitten testen met dat core-parking, placebo of toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:16
SouLLeSSportal schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:38:
[...]

[...]

hier is wel het juiste topic, ik zou zeggen kijk eens in de fipo, daar staat een lijst met alle mensen die zich hebben opgegeven met player id 8)
Thx en ingevuld :)

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Laatst online: 08:40
SouLLeSSportal schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:38:
[...]

[...]

Fipo? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Analoge
  • Laatst online: 01-09-2024
Kijk eerste post onder aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
Groot deel speelt bij bug-community.com

Is oude gotlike garde daar kan je ook teamspeak ip vinden ;-)
Pagina: 1 ... 25 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.