Daar is wel wat over te vinden op het internet / in dit topic toch? Ik heb er zelf geen last van, maar is er niet een tijdelijke oplossing door je geluidsinstellingen van 5.1 naar stereo te zetten of iets in die trant?
Ik zie zojuist dat ik de grootste boothoer van Nederland ben
[ Voor 4% gewijzigd door Rikkiz0r op 03-11-2013 14:04 ]
Tot nu toe... vind ik de sfeer en maps van BF4 beter dan die van 3.
Bij BC:2 had ik echt een bepaald gevoel bij maps dat ik in BF3 erg miste. Daarnaast had ik het idee dat het destructieve in BC:2 veel sterker werd toegepast. Met name huizen, bomen en covers werden veel strategischer ingezet waardoor de manier waardoor het spel werd gespeeld drastisch kon veranderen.
In BF3 kan ik me nauwelijks potjes herinneren waarbij de gewijzigd omgeving van invloed is op het spel. Natuurlijk schiet je er hier en daar een puur uit om toegang te krijgen en natuurlijk stort er af en toe een gebouw in. Maar op bepaalde punten sta je veel meer "vast" en is de map minder dynamisch. Ik kan mij in BC:2 bijvoorbeeld herinneren dat je gaten in de weg kon slaan waardoor je enemy een stuk minder stabiel stond; dat is in BF3 niet mogelijk.
BF4 daarentegen geeft mij veel meer het dynamische gevoel terug. Nieuwe gebouwen en nieuwe mogelijkheden, veel meer cover in de vorm van paaltjes, struiken en andere vegetatie. Golven die maken dat aimen opeens een stuk lastiger is. Daarnaast zijn de maps mooi en ademen ze een bepaalde sfeer. Met name de wat donkerdere maps met minder vergezichten.
Alles bij elkaar vind ik BF4 tot nu toe een stuk meer look en feel hebben.
Bij BC:2 had ik echt een bepaald gevoel bij maps dat ik in BF3 erg miste. Daarnaast had ik het idee dat het destructieve in BC:2 veel sterker werd toegepast. Met name huizen, bomen en covers werden veel strategischer ingezet waardoor de manier waardoor het spel werd gespeeld drastisch kon veranderen.
In BF3 kan ik me nauwelijks potjes herinneren waarbij de gewijzigd omgeving van invloed is op het spel. Natuurlijk schiet je er hier en daar een puur uit om toegang te krijgen en natuurlijk stort er af en toe een gebouw in. Maar op bepaalde punten sta je veel meer "vast" en is de map minder dynamisch. Ik kan mij in BC:2 bijvoorbeeld herinneren dat je gaten in de weg kon slaan waardoor je enemy een stuk minder stabiel stond; dat is in BF3 niet mogelijk.
BF4 daarentegen geeft mij veel meer het dynamische gevoel terug. Nieuwe gebouwen en nieuwe mogelijkheden, veel meer cover in de vorm van paaltjes, struiken en andere vegetatie. Golven die maken dat aimen opeens een stuk lastiger is. Daarnaast zijn de maps mooi en ademen ze een bepaalde sfeer. Met name de wat donkerdere maps met minder vergezichten.
Alles bij elkaar vind ik BF4 tot nu toe een stuk meer look en feel hebben.
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
nice, het is alleen zo jammer dat het totaal niets zegt, alleen het aantal kills.. Ik speel niet zo super veel dus dan kom je ook nergens in te staan. Beetje jammer dat als je gewoon 10 uur per dag speelt, en level 40+ bent dat je zowat overal in de top10 kan staan.Rikkiz0r schreef op zondag 03 november 2013 @ 14:04:
Ik zie zojuist dat ik de grootste boothoer van Nederland ben![]()
[afbeelding]
Denk dat je dan het punt van BF mist. Daarbij denk ik niet dat je het red met 10 uur per dag, je zult dan wel degelijk wat skills moeten hebben en keuze moeten maken voor 1 onderdeel.douweegbertje schreef op zondag 03 november 2013 @ 14:09:
[...]
nice, het is alleen zo jammer dat het totaal niets zegt, alleen het aantal kills.. Ik speel niet zo super veel dus dan kom je ook nergens in te staan. Beetje jammer dat als je gewoon 10 uur per dag speelt, en level 40+ bent dat je zowat overal in de top10 kan staan.
Bij sommige spelers staat in Battlelog naast hun naam een pre-order-icoon: 
Is dat alleen wanneer je via Origin preordert? Ik heb het namelijk niet.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Sinds gisteren ook BF4 aan het spelen maar ik mag blij zijn als ik van de 5 games er 3 van vol maak.
Game blijft freezen.
Game blijft freezen.
ja goed natuurlijk moet je niet 10 uur lang dood gaan, maar daar ging ik niet vanuitPractics schreef op zondag 03 november 2013 @ 14:13:
[...]
Denk dat je dan het punt van BF mist. Daarbij denk ik niet dat je het red met 10 uur per dag, je zult dan wel degelijk wat skills moeten hebben en keuze moeten maken voor 1 onderdeel.
Zie het als de eredivisie met voetbal, daar speelt iedereen toch ook het zelfde aantal wedstrijden? Zou een beetje lullig zijn als bijv. Ajax 10x zoveel speelde en daarmee 10x zoveel punten zou halen
Hoe worden de battlepacks ingezet? Ik heb nl wat 50% xp boost.. Is dat ingame? En is dat 1 potje of hoe moet ik mij dat voorstellen?
Yes, als je ingame op Escape duwt zie je rechtsonderin 'Boosts available' of iets in die trend staan. Dan kun je hem daar selecteren. Hoe lang die duren weet ik helaas niet.Frank1973 schreef op zondag 03 november 2013 @ 14:28:
Hoe worden de battlepacks ingezet? Ik heb nl wat 50% xp boost.. Is dat ingame? En is dat 1 potje of hoe moet ik mij dat voorstellen?
boost is voor een bepaalde ingame tijd.Frank1973 schreef op zondag 03 november 2013 @ 14:28:
En weer een freeze.
Hebben jullie daar geen last van?
-edit-
Ik verhuis ff naar het problemen topic.
-edit-
[ Voor 32% gewijzigd door coob op 03-11-2013 14:46 ]
@coob,
yup. Of afentoe zie je paarse, groene rare vlakken in het spel
Verwijderd
Echt raar, af en toe loopt mijn ventje kanten uit waar ik niet wil. Dan sta ik stil, en gaat mijn ventje naar voor of opzij. Sta ik te rennen en opeens gaat hij stil gaan staan en kan ik voor een paar seconden niet bewegen...
Daarnet sloot mijn game ook gewoon af, zonder melding.
Dat lijkt op een netwerk issue. Dat je tijdelijk even je verbinding verliest, waardoor je niet kan doen wat je wilt.
je kreeg een melding dat je enorme lag had,... volgens mij werd je gekicked...Verwijderd schreef op zondag 03 november 2013 @ 14:54:
Echt raar, af en toe loopt mijn ventje kanten uit waar ik niet wil. Dan sta ik stil, en gaat mijn ventje naar voor of opzij. Sta ik te rennen en opeens gaat hij stil gaan staan en kan ik voor een paar seconden niet bewegen...
maarre ik speel ff 3 dagen niet en wordt echt keihard geowned hiero:s
tijd om te oefenen!
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Hoe ga je oefenen dan? Lijkt met toch juist door veel online te spelen, of mis ik hier iets?DRuw schreef op zondag 03 november 2013 @ 14:55:
[...]
je kreeg een melding dat je enorme lag had,... volgens mij werd je gekicked...
maarre ik speel ff 3 dagen niet en wordt echt keihard geowned hiero:s
tijd om te oefenen!
@Q#%#^@#%#%^##@^#$!^$#^%$#&$#E^%$
Twee keer een uur gespeeld en net voor het einde dit,
ERROR
Game disconnected: your connection to the server timed out.
ERROR
Nee, echt complete freezes van de game.whatupdoc schreef op zondag 03 november 2013 @ 14:46:
@coob,
Alleen met Ctrl/alt/del verder af te suiten.
Als de match gedaan is kan je dan ook ergens je loadout ingame aanpassen?
Vind de optie niet en moet telkens naar windows gaan om via battlelog het aan te passen.
Vind de optie niet en moet telkens naar windows gaan om via battlelog het aan te passen.
Verwijderd
Rechtermuisknop op 'Battlefield 4' (in Origin) -> Gamedetails weergevenVerwijderd schreef op zondag 03 november 2013 @ 13:20:
Een vriend van mij heeft op de PC BF4+China Rising DLC gekocht, maar hij ziet China Rising DLC niet op zijn Origin lijst. Aangezien de releasedatum van China Rising in december is, weet ik niet of dat ook zo hoort. Kan iemand hier meer van zeggen?
Ik heb gewoon BF4 + BF4 Premium gehaald, dus ik kan het niet zeggen.
Onderin zie je welke DLC's je hebt.
Dat kun je gewoon ingame tijdens het potje. Niet tussen rondes in.frye schreef op zondag 03 november 2013 @ 15:17:
Als de match gedaan is kan je dan ook ergens je loadout ingame aanpassen?
[ Voor 3% gewijzigd door Nfear op 03-11-2013 15:23 ]
"We have identified an issue where the game server will crash and disconnect players. We have a fix in progress to address this issue in a server update and will let you know once it's ready to roll out."
Laten we hopen dat het nu echt opgelost is
Heb sinds vanmiddag dat het aantal client side crashes echt uit de hand begint te lopen
Zo is de fun er snel vanaf.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
nope heb mijn bij bol.com gekocht en dat icoon heb ookNextron schreef op zondag 03 november 2013 @ 14:15:
Bij sommige spelers staat in Battlelog naast hun naam een pre-order-icoon: [afbeelding]
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Spijtig dat er geen upgrade pad is voor Commander, nu maak je gewoon punten om te levelen in rank..
Je kan dus lvl 100 worden en bijna geen enkel wapen unlocked hebben
Je kan dus lvl 100 worden en bijna geen enkel wapen unlocked hebben
Inderdaad, deze is daar goed voor op weg: http://battlelog.battlefi...SharK/stats/870433501/pc/
Al 53 commander service stars.
Commander is wel leuk om af en toe eens te doen, maar na een tijdje heb je het toch gezien. Zo saai...
Al 53 commander service stars.

Commander is wel leuk om af en toe eens te doen, maar na een tijdje heb je het toch gezien. Zo saai...
Zomaar benieuwd, Welke soundsettings gebruiken jullie icm headset??
Samen met een vriend gisteren in de Little Bird zitten samenwerken. Leuke 28 killstreak overgehouden.
YouTube: BF4 Little Bird like a Boss killstreak
Bart1983 schreef op zondag 03 november 2013 @ 15:26:
"We have identified an issue where the game server will crash and disconnect players. We have a fix in progress to address this issue in a server update and will let you know once it's ready to roll out."
beuker19 schreef op zondag 03 november 2013 @ 15:32:
Heb sinds vanmiddag dat het aantal client side crashes echt uit de hand begint te lopen![]()
coob schreef op zondag 03 november 2013 @ 15:11:
[...]
Nee, echt complete freezes van de game.
Alleen met Ctrl/alt/del verder af te suiten.
Versteegrob schreef op zondag 03 november 2013 @ 15:06:
@Q#%#^@#%#%^##@^#$!^$#^%$#&$#E^%$
ERROR
![]()
![]()
![]()
![]()
Verwijderd schreef op zondag 03 november 2013 @ 14:54:
coob schreef op zondag 03 november 2013 @ 14:45:
En weer een freeze.
-edit-
coob schreef op zondag 03 november 2013 @ 14:16:
Sinds gisteren ook BF4 aan het spelen maar ik mag blij zijn als ik van de 5 games er 3 van vol maak.
Game blijft freezen.
We hebben hier een aparte topic voor mensenRemkoDJ schreef op zondag 03 november 2013 @ 13:38:
Ik heb steeds last dat het beeld freezed en het geluid in een loop schiet voor c.a. 5 sec. Om de 1 a 2 minuuten. Heel irritand en maakt het eigenlijk gewoon onspeeldbaar. Iemand die hier ook last van heeft? Of een oplossing?
Gr,
Remko
[PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
zie topic warning onderin deze topic
in HC mode is het soms lastig te zien wie nou bij jouw hoort
Heb nu al meerdere malen gehad dat het 'blauwe' van je eigen team pas na 1 seconde of later tevoorschijn komt. Heb nu al wat teamkills op mijn naam staan

Dat probleem heb ik dus ook. Heel slecht onderscheid tussen de verschillende pakjes
, gewoon alles neerknallen !!
Scout helis zijn een klein beetje OP heb ik het idee. Als je eenmaal alle unlocks hebt kan je bijna alles aan op heavy tanks na. 25mm guns, guided missle en ECM jammer ftw. In de huidige configuratie is mn scout heli ook veel sterker dan de attack heli. Een goede gunner met unlocks is daar wel een must.CB org schreef op zondag 03 november 2013 @ 16:32:
Samen met een vriend gisteren in de Little Bird zitten samenwerken. Leuke 28 killstreak overgehouden.
Klopt inderdaad. Is volgens mij ook gewoon een bug. Makkelijk te testen door een teammaat uiterst rechts in beeld te hebben (geen blauwe tag) en dan met je muis meer naar rechts te bewegen zodat ie meer in het midden van het beeld komt (dan wel ineens een tag). Lijkt wel of er 2 onzichtbare randen aan weerskanten van het scherm zitten, waardoor die tags verborgen blijven.douweegbertje schreef op zondag 03 november 2013 @ 16:47:
in HC mode is het soms lastig te zien wie nou bij jouw hoortHeb nu al meerdere malen gehad dat het 'blauwe' van je eigen team pas na 1 seconde of later tevoorschijn komt. Heb nu al wat teamkills op mijn naam staan
Misschien wel een FOV bugje trouwens. Die van mij staat op 90. Default is 70 geloof ik.
[ Voor 5% gewijzigd door jagermeister op 03-11-2013 16:53 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Vind het een beetje een vermoeiend spel geworden tbh. Qua gameplay.
te chaotisch en ja.. kweetnie..
Vond bf3 toch lekkerder weg spelen..
te chaotisch en ja.. kweetnie..
Vond bf3 toch lekkerder weg spelen..
03/11/2013 17:42
We're rolling out a server update on PC right now with a fix for the join queue. As this new server version starts to populate servers, you will notice that server queues on PC will be available again in Battlefield 4. Note that it might take some time before the majority of PC servers are equipped with this fix (up to 24h).
We're rolling out a server update on PC right now with a fix for the join queue. As this new server version starts to populate servers, you will notice that server queues on PC will be available again in Battlefield 4. Note that it might take some time before the majority of PC servers are equipped with this fix (up to 24h).
Ik kwam net al in een queue terecht. Echter daarna werd ik gedisconnect.vinom schreef op zondag 03 november 2013 @ 16:56:
03/11/2013 17:42

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Same here. Vooral in een heli heb ik hier last van. Hardcore heeft wel mijn voorkeur alleen zijn er een aantal onderdelen van hardcore die de gameplay niet ten goede komen.douweegbertje schreef op zondag 03 november 2013 @ 16:47:
in HC mode is het soms lastig te zien wie nou bij jouw hoortHeb nu al meerdere malen gehad dat het 'blauwe' van je eigen team pas na 1 seconde of later tevoorschijn komt. Heb nu al wat teamkills op mijn naam staan
- Geen air radar in jets. Waarom niet?
- Spotten heeft geen zin meer. Minder teamplay.
- Gronddoelen aanvallen met jets bijna niet te doen (je ziet niks).
- Spawnen alleen op squad leader. Slecht voor teamplay imo.
Er zou voor hardcore eigenlijk een aangepast spotting systeem moeten zijn. Wel een minimap maar zonder live tracking van je teammates/enemies. Spotten laat dan alleen een punt op de kaart zien waar op dat moment iets gespot is. Dan heeft het in ieder geval weer zin om iets te spotten en weet je ongeveer waar je moet zijn wanneer je met jet iets op de grond wil aanvallen.
Misschien is hardcore gewoon niet zo geschikt voor de klassieke battlefield gameplay met voertuigen. Jammer want de andere elementen van hardcore (minder health, geen hud, teamkill on, geen autoheal etc) bevallen me wel.
Zo, vandaag is er echt helemaal geen enkel potje uit te spelen lijkt het wel. Gisteren en vrijdag waren al dramatisch, maar niets vergeleken met vandaag. Hopelijk komen ze snel met een fix die dit product naar het niveau van de beta tilt (en hopelijk nog wat beter) want dit is gewoon een wanprestatie, ben benieuwd of we nog een soort van compensatie krijgen voor deze betaalde beta-test 
Voor de rest, de maps zijn wel goed, en de besturing van heli's zal ik wel nooit aan wennen (vond het ook al niets in bf3)

Voor de rest, de maps zijn wel goed, en de besturing van heli's zal ik wel nooit aan wennen (vond het ook al niets in bf3)
[ Voor 13% gewijzigd door hellboy123 op 03-11-2013 17:14 ]
Vandaag heb ik hier ook echt erg veel last van terwijl het gisteren bij mij niet voorgekomen is. Het spel is op zich wel vermakelijk, maar door alle bugs is het echt een drama nuhellboy123 schreef op zondag 03 november 2013 @ 17:12:
Zo, vandaag is er echt helemaal geen enkel potje uit te spelen lijkt het wel. Gisteren en vrijdag waren al dramatisch, maar niets vergeleken met vandaag. Hopelijk komen ze snel met een fix die dit product naar het niveau van de beta tilt (en hopelijk nog wat beter) want dit is gewoon een wanprestatie, ben benieuwd of we nog een soort van compensatie krijgen voor deze betaalde beta-test
- Spotten heeft geen zin meer. Minder teamplay.Pred87 schreef op zondag 03 november 2013 @ 17:05:
[...]
Same here. Vooral in een heli heb ik hier last van. Hardcore heeft wel mijn voorkeur alleen zijn er een aantal onderdelen van hardcore die de gameplay niet ten goede komen.
- Geen air radar in jets. Waarom niet?
Er zou voor hardcore eigenlijk een aangepast spotting systeem moeten zijn. Wel een minimap maar zonder live tracking van je teammates/enemies. Spotten laat dan alleen een punt op de kaart zien waar op dat moment iets gespot is. Dan heeft het in ieder geval weer zin om iets te spotten en weet je ongeveer waar je moet zijn wanneer je met jet iets op de grond wil aanvallen.
Misschien is hardcore gewoon niet zo geschikt voor de klassieke battlefield gameplay met voertuigen. Jammer want de andere elementen van hardcore (minder health, geen hud, teamkill on, geen autoheal etc) bevallen me wel.
spotted targets komen nog steeds op de map te staan, in elk geval bij mij. Dus dat is nog zeker aanwezig, echter zie je ze niet direct op het veld. Dit vindt ik persoonlijk niet eens zo verkeerd.
nogmaals, deze staan op de map
Imo juist redelijk goed. Dit bevorderd juist heel het squad play, zodat niet één bij C is en de ander bij A. Anders spawnde iedereen overal, en juist met de commander functies en 'orders' (wat op leader niveau is) is het juist van belang dat alles bij elkaar is.
Compensatie? Verwacht het maar niet, anders heb ik nog voor heel veel spellen compensatie tegoed. De Battlefield serie is erg berucht om launch problemen.hellboy123 schreef op zondag 03 november 2013 @ 17:12:
... ben benieuwd of we nog een soort van compensatie krijgen voor deze betaalde beta-test
Helicopters besturen zit er voor mij ook niet in. Ooit kon ik vliegdingen landen zonder ze te laten exploderen (dat zal of in Vietnam of in 2142 zijn geweest, dat ik dat leerde), maar ondertussen moet je me daar ook niet meer mee vertrouwen. Enigszins die dingen besturen behalve om grote afstanden te overbruggen en er dan uit te springen heb ik nooit gekund. En gelukkig voor mijn team was ik altijd sociaal genoeg om daar geen helicopters voor te pakken.
Zie dat sommige servers wachtrijen hebben, top.
Kom je zonder premium alleen niet doorheen ben ik achter gekomen. Sta soms 15 minuten in de rij, dan hoeft het voor mij ook niet meer.Versteegrob schreef op zondag 03 november 2013 @ 17:34:
Zie dat sommige servers wachtrijen hebben, top.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Wat een hoop bugs nog zeg. Vooral de sound etc is niet fijn. Echter begin in wel te wennen aan de game-play en de maps een klein beetje te kennen. Toch zou ik graag nog een keer een map willen zien waarin een enorm vliegveld is in gezet, dat zou super gaaf zijn.
Maybe paar dagen rustig aan totdat er goede patches zijn, sommige servers weten niet wat updaten is. Erg jammer dat ze dat niet binnen een korte tijd na dat de patch uitkomt, doen.
Maybe paar dagen rustig aan totdat er goede patches zijn, sommige servers weten niet wat updaten is. Erg jammer dat ze dat niet binnen een korte tijd na dat de patch uitkomt, doen.
Hmm wat zijn de recon overpowered zeg... Word alleen nog maar dood geschoten door die lui, ze zitten overal en ze hebben je zo dood
wat ik aanraad als je onder vuur wordt genomen door reconralph0603 schreef op zondag 03 november 2013 @ 17:36:
Hmm wat zijn de recon overpowered zeg... Word alleen nog maar dood geschoten door die lui, ze zitten overal en ze hebben je zo dood
[ Voor 9% gewijzigd door spartacusNLD op 03-11-2013 17:43 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Na vele maps te hebben gespeeld weet ik dat Siege of Shanghai en Dawnbreaker crash veroorzakers zijn.
Siege of Shanghai zal crashen voor aantal mensen als tower begint te vallen.
Wil je die map spelen, maak dus tower niet kapot.
Dawnbreaker heeft random crash, tot nu toe rond de helicopter denk ik.
Beide mappen moeten dus tijdelijk uit de server roulatie gezet worden imho totdat er fix voor is.
Want punten verliezen door crashes, daar zit niemand op te wachten...
Andere mappen draaien aardig okay, geen crashes tot nu toe.
Siege of Shanghai zal crashen voor aantal mensen als tower begint te vallen.
Dawnbreaker heeft random crash, tot nu toe rond de helicopter denk ik.
Beide mappen moeten dus tijdelijk uit de server roulatie gezet worden imho totdat er fix voor is.
Want punten verliezen door crashes, daar zit niemand op te wachten...
Doe mij maar paracel storm:)
niet te groot en ik RULE in een gunboat:)
Jammer dat net de server crashte... had een ubergamepje:)
niet te groot en ik RULE in een gunboat:)
Jammer dat net de server crashte... had een ubergamepje:)
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Het speelt lekker op medium op mijn systeem.
Freezes heb ik ook regelmatig maar lijken duidelijk server gerelateerd, vanmiddag wel
5 keer op verschillende servers, daarna de hele middag op 1 server (32-32) zonder problemen.
Freezes heb ik ook regelmatig maar lijken duidelijk server gerelateerd, vanmiddag wel
5 keer op verschillende servers, daarna de hele middag op 1 server (32-32) zonder problemen.
hoe vaak je er ook mensen op attendeert, te doen het toch. Stel je voor, dat de toren niet naar beneden komt!MrDummy schreef op zondag 03 november 2013 @ 17:48:

Lancing damn, die heeft bij mij veel last van crashes en soundbugs.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)

Juist...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Niet klagen joh, ik sta al 20 minuten nr1 in een queue.
Dan maar weer een andere server zoeken.
En zo blijven we bezig!
http://battlelog.battlefi...96645181391936/374161117/
Zo net dit potje gespeeld was erg spannend maar we wonnen.
Zo net dit potje gespeeld was erg spannend maar we wonnen.
[ Voor 8% gewijzigd door berry194 op 03-11-2013 17:54 ]
YES! Na letterlijk een half uur queuen ben ik een server aan het joinen.
Wtf, tijdens een goed rondje Defuse begon de game opeens te spectaten. Als ik mezelf spectatede (?), dan kon ik gewoon spelen maar als ik schoot (dus de knop om naar de volgende player te gaan) dan ging hij de volgende speler spectaten. Dat rondje zijn we dan ook verloren

Android developer & dürüm-liefhebber
Dat is een bug had ik een tijdje terug ook, ik join geen defuse meer tot ze het fixen. Was met wat teammaten aan het spelen en we hadden het allemaal tegelijkertijd.Mavamaarten schreef op zondag 03 november 2013 @ 17:58:
Wtf, tijdens een goed rondje Defuse begon de game opeens te spectaten. Als ik mezelf spectatede (?), dan kon ik gewoon spelen maar als ik schoot (dus de knop om naar de volgende player te gaan) dan ging hij de volgende speler spectaten. Dat rondje zijn we dan ook verloren
Offtopic, maar van welke film/serie is dat?spartacusNLD schreef op zondag 03 november 2013 @ 17:43:
[...]
wat ik aanraad als je onder vuur wordt genomen door recon
[video]
![]()
tot zo ver BF4. Of moet ik zeggen BF3.1.
Tjonge jonge wat een bende is 't. Zoveel bugs. Ik moet em op 32 bits spelen omdat ik ( en met mij vele) anders na een mapchange een memoryleak krijg. Dat hoort in een pre alpha nog niet te gebeuren.
En de simpelste dingen die in bf3 goed waren zijn helemaal verkloot net zoals het rijden in een jeep. De minimap is ruk. Wil ik de transparantie aanpassen, gaan ook alle icoontjes mee. Hele oriëntatie is weg.
En een 2e scherm helpt ook niet, want daar kijk je niet snel genoeg op.
Het loont zo ontzettend om laf te spelen. Raket op de attackboot...5 damage...tuuuurlijk.
En leuk hoor die levelution, maar veel toevoegingen heeft t verder niet. Die vette effecten ben je binnen 2 weken vergeten. Zo.
speelt al 10+ jaar BF
Tjonge jonge wat een bende is 't. Zoveel bugs. Ik moet em op 32 bits spelen omdat ik ( en met mij vele) anders na een mapchange een memoryleak krijg. Dat hoort in een pre alpha nog niet te gebeuren.
En de simpelste dingen die in bf3 goed waren zijn helemaal verkloot net zoals het rijden in een jeep. De minimap is ruk. Wil ik de transparantie aanpassen, gaan ook alle icoontjes mee. Hele oriëntatie is weg.
En een 2e scherm helpt ook niet, want daar kijk je niet snel genoeg op.
Het loont zo ontzettend om laf te spelen. Raket op de attackboot...5 damage...tuuuurlijk.
En leuk hoor die levelution, maar veel toevoegingen heeft t verder niet. Die vette effecten ben je binnen 2 weken vergeten. Zo.
speelt al 10+ jaar BF
*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
Generation Kill. Miniserie.darkkingll schreef op zondag 03 november 2013 @ 18:02:
[...]
Offtopic, maar van welke film/serie is dat?
Snap dat iedereen problemen heeft met lang in de wachtrij staan.
Join dan gewoon een server waar nog genoeg plaatsen over zijn, er is niet voor niets een filter hiervoor.
Join dan gewoon een server waar nog genoeg plaatsen over zijn, er is niet voor niets een filter hiervoor.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Dan heb je op een server gespeeld waar de map aanstond (geen true hardcore). Er is namelijk geen map in hardcore mode.douweegbertje schreef op zondag 03 november 2013 @ 17:31:
[...]
spotted targets komen nog steeds op de map te staan, in elk geval bij mij. Dus dat is nog zeker aanwezig, echter zie je ze niet direct op het veld. Dit vindt ik persoonlijk niet eens zo verkeerd.
nogmaals, deze staan op de map
Imo juist redelijk goed. Dit bevorderd juist heel het squad play, zodat niet één bij C is en de ander bij A. Anders spawnde iedereen overal, en juist met de commander functies en 'orders' (wat op leader niveau is) is het juist van belang dat alles bij elkaar is.
Verder spawnen mensen juist overal wanneer je alleen op SL kan spawnen. SL dood en iedereen spawnt ergens anders bij gebrek aan een spawnpoint. Helemaal irritant wordt het als de SL in een jet zit.
doe ik ook maar ik kom op geen een server meer 14/32 moet genoeg plaats zijn maar niks heb meer dan een server probeertsecretdk schreef op zondag 03 november 2013 @ 18:07:
Snap dat iedereen problemen heeft met lang in de wachtrij staan.
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Wat vinden jullie van de shotguns? Vind ze een stuk beter dan BF3. Erg krachtig en het geluid is echt bruut.
Ik vind ze helemaal niksVersteegrob schreef op zondag 03 november 2013 @ 18:24:
Wat vinden jullie van de shotguns? Vind ze een stuk beter dan BF3. Erg krachtig en het geluid is echt bruut.
Het doel van een shotgun is imo super dodelijk zijn op korte afstand. Maar je haalt mensen sneller neer met een AR dan ze 2x te raken met een shotgun.
Dit dus. Ze zijn ietsje beter in hardcore, maar je blijft het afleggen tenzij iemand pal voor je staat, en dat wil je niet eens. Wel gebruik ik die m320 Dart als Assault, last resort wapen, beter dan een pistoolMavamaarten schreef op zondag 03 november 2013 @ 18:25:
[...]
Ik vind ze helemaal niks
Het doel van een shotgun is imo super dodelijk zijn op korte afstand. Maar je haalt mensen sneller neer met een AR dan ze 2x te raken met een shotgun.
Niet mee eens, shotgun spread geeft ook supression, en de buckshots kunnen zowel head als body shots zijn dus erg veel damage doen!Mavamaarten schreef op zondag 03 november 2013 @ 18:25:
[...]
Ik vind ze helemaal niks
Body mods don't determine skill
Erg jammer dat je als engineer bij de start geen stinger kan kiezen. Ondertussen maar gehaald en is er weer enig evenwicht in de lucht, vooral in Flood Zone zijn de Little Birds redelijk makkelijk uit de lucht te knallen. Maar teamwork is nog erg ver te zoeken, misschien maar weer eens bij BuG kijken.CB org schreef op zondag 03 november 2013 @ 16:32:
Heb nou weer een of andere achterlijke bug in de SP. Ben nu bij het level op de dam, en daar moet je soms van het ene stuk naar het andere springen. Ik sprong verkeerd en ging dus dood. Vervolgens blijf ik mid-air respawnen en val dus constant dood. Dan maar weer een stuk terug beginnen....
Zodat je een surpression assist krijgt?Dracyn schreef op zondag 03 november 2013 @ 18:41:
[...]
Niet mee eens, shotgun spread geeft ook supression, en de buckshots kunnen zowel head als body shots zijn dus erg veel damage doen!
"Nog" ver te zoeken? Hou toch op man. Dat is er in public servers nooit geweest, is er niet en zal ook nooit komen. Dan moet je al in een clan zitten of via TS met elkaar samen werken. Hoe vaak kom je teamwork tegen op publics? Never nooit eigenlijk. En als je denkt dat het er dat ene geweldige potje toch echt wel was, ga er dan maar gerust vanuit dat het puur toeval was dat jouw ene paint gevolgd werd or een guided op die tank of chopper.wauwwie schreef op zondag 03 november 2013 @ 18:53:
[...]
Erg jammer dat je als engineer bij de start geen stinger kan kiezen. Ondertussen maar gehaald en is er weer enig evenwicht in de lucht, vooral in Flood Zone zijn de Little Birds redelijk makkelijk uit de lucht te knallen. Maar teamwork is nog erg ver te zoeken, misschien maar weer eens bij BuG kijken.
BF als franchise wordt gepropageerd als dé game die teamwork beloont, aanmoedigt en realiseert... Dat was in BF2 nog behoorlijk het geval en zelfs nog een beetje in BC2. Maar in BF4? Hou fijn jezelf voor de gek maar mij niet. Speel een paar ronden en kijk eens hoe goed er wordt samengewerkt. Er wordt geen ruk samengewerkt, ieder loopt als een kip zonder kop rond, althans voor zichzelf te spelen. In BF4 is dat nog erger dan alle voorgangers. Ik ben welgeteld de afgelopen dagen toch echt wel twee (!!!) keer gerevived... Ammo kreeg ik ook niet ook al vroeg ik me daar de pleuris om. Repairen deed ik vrolijk toen mijn squadmate de tank bestuurde en we een hit kregen. Ik repair hem voor 90% en ben nog bezig met die laatste 10% en je raadt het al.... Meneer rijdt keihard weg, en nee... Er was geen enemy vehicle in de buurt meer om voor weg te rijden. Het ultieme teamwork, echt...
Geweldige game, graphics goed, sound uitstekend, en ik speel gelukkig zonder crashes tot nu toe maar kom me niet aan met de opmerking: de teamplay is nog ver te zoeken. Dat heb ik al lang opgegeven en ik help mijn team zo goed mogelijk maar verwacht niet meer dat dat vanzelfsprekend wederzijds is.
En als lone wolf heb ik net zo veel plezier aan de game, hoewel goed samenwerken in dit spel echt wel de doorslag kan geven.
Dat heeft niks te maken met in hoeverre DICE hier beloningen voor geeft, want dit doen ze gewoon goed.l0n3w012ph schreef op zondag 03 november 2013 @ 19:10:
[...]
"Nog" ver te zoeken? Hou toch op man. Dat is er in public servers nooit geweest, is er niet en zal ook nooit komen. Dan moet je al in een clan zitten of via TS met elkaar samen werken. Hoe vaak kom je teamwork tegen op publics? Never nooit eigenlijk. En als je denkt dat het er dat ene geweldige potje toch echt wel was, ga er dan maar gerust vanuit dat het puur toeval was dat jouw ene paint gevolgd werd or een guided op die tank of chopper.
BF als franchise wordt gepropageerd als dé game die teamwork beloont, aanmoedigt en realiseert... Dat was in BF2 nog behoorlijk het geval en zelfs nog een beetje in BC2. Maar in BF4? Hou fijn jezelf voor de gek maar mij niet. Speel een paar ronden en kijk eens hoe goed er wordt samengewerkt. Er wordt geen ruk samengewerkt, ieder loopt als een kip zonder kop rond, althans voor zichzelf te spelen. In BF4 is dat nog erger dan alle voorgangers. Ik ben welgeteld de afgelopen dagen toch echt wel twee (!!!) keer gerevived... Ammo kreeg ik ook niet ook al vroeg ik me daar de pleuris om. Repairen deed ik vrolijk toen mijn squadmate de tank bestuurde en we een hit kregen. Ik repair hem voor 90% en ben nog bezig met die laatste 10% en je raadt het al.... Meneer rijdt keihard weg, en nee... Er was geen enemy vehicle in de buurt meer om voor weg te rijden. Het ultieme teamwork, echt...![]()
Geweldige game, graphics goed, sound uitstekend, en ik speel gelukkig zonder crashes tot nu toe maar kom me niet aan met de opmerking: de teamplay is nog ver te zoeken. Dat heb ik al lang opgegeven en ik help mijn team zo goed mogelijk maar verwacht niet meer dat dat vanzelfsprekend wederzijds is.
En als lone wolf heb ik net zo veel plezier aan de game, hoewel goed samenwerken in dit spel echt wel de doorslag kan geven.
Het is gewoon dat mensen over het algemeen zoals je zelf al aangeeft ''als kippen zonder kop'' rond lopen.
Dit is niet alleen BF4, dit is bij bijna elk spel. Zeker bij de mainstream games waar veel mensen tussen zitten die het allemaal niet veel intresseert en maar wat rond klooien.
Ik speel veel obliteration met vrienden in een squad en moet eerlijk zeggen dat je dat dat zeker beloond en je daarmee gewoon met 4-5 man games kan bepalen, ookal rent derest van je team rond zonder iets te doen.
[ Voor 4% gewijzigd door secretdk op 03-11-2013 19:22 ]
Eergisteren BF4 geinstalleerd op mijn oude PC.
Alles op low settings en draaide nog maar 15 FPS.
Reden genoeg voor een nieuwe.
Gisteren dus een nieuwe PC gekocht en een nieuw scherm
Core i74771
8GB Ram
Gefoce GTX 760
256 GB SSD erin voor Windows en BF4
27 inch LED Scherm
Alles draait nu op Ultra en Full HD.
Wooow wat ziet dat er vet uit zeg.
Geluid lekker hard aan en gaan.
Heb trouwens nog geen enkele crash of ander probleem gehad.
Alleen zie ik af en toe kleine bugs in de maps die vast wel verholpen worden zoals zwevende stenen en med kits die een rare zwaartekracht hebben.
Gisteren dus een nieuwe PC gekocht en een nieuw scherm

Core i74771
8GB Ram
Gefoce GTX 760
27 inch LED Scherm
Alleen zie ik af en toe kleine bugs in de maps die vast wel verholpen worden zoals zwevende stenen en med kits die een rare zwaartekracht hebben.
[ Voor 3% gewijzigd door XNL073 op 03-11-2013 19:23 ]
Misschien wat laat.. Maar rare keus om dan geen AMD kaart te halen? Verwacht je niet veel van bf4+mantle ?XNL073 schreef op zondag 03 november 2013 @ 19:22:
Eergisteren BF4 geinstalleerd op mijn oude PC.
Gisteren dus een nieuwe PC gekocht en een nieuw scherm![]()
Core i74771
8GB Ram
Gefoce GTX 760
27 inch LED Scherm
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
@fynrd1
Ik heb toevallig eergisteren ook de GTX 760 gekocht, en dat puur en alleen vanwege dat deze stil zijn en ook nog presteren. Ik was eigenlijk op zoek naar een 7970/280x (iets beter voor hetzelfde geld), maar na een poosje zoeken bleek het wel dat deze bijna allemaal last van coilwhine hadden, of gewoon van zichzelf al luidruchtig waren.
Met GTX 760 gaat het eigenlijk ook vloeiend. Singleplayer heb ik alles op vol gezet en dat ging vloeiend. Multiplayer heb ik iets lager gezet, maar ik weet eigenlijk ook niet waarom.
Ik heb toevallig eergisteren ook de GTX 760 gekocht, en dat puur en alleen vanwege dat deze stil zijn en ook nog presteren. Ik was eigenlijk op zoek naar een 7970/280x (iets beter voor hetzelfde geld), maar na een poosje zoeken bleek het wel dat deze bijna allemaal last van coilwhine hadden, of gewoon van zichzelf al luidruchtig waren.
Met GTX 760 gaat het eigenlijk ook vloeiend. Singleplayer heb ik alles op vol gezet en dat ging vloeiend. Multiplayer heb ik iets lager gezet, maar ik weet eigenlijk ook niet waarom.
Rush op Hainan Resort is echt belachelijk (de eerste 2 Mcoms anyways, verder kan je niet geraken)
Daar moeten de verdedigers echt heel dom doen & de aanvallers zeer goed zijn om daar door te geraken..

Daar moeten de verdedigers echt heel dom doen & de aanvallers zeer goed zijn om daar door te geraken..
[ Voor 15% gewijzigd door SmokingCrop op 03-11-2013 19:35 ]
Dat hele commander gedoe is ook maar een beetje een los aanhangsel. Je mag blij zijn als je 2 a 3000 punten haal en mag je je helemaal suf klikken. Met een zeer grote kans dat niemand zich ook maar iets van je aantrek haha. Wat is het klok icoontje nou eigenlijk, die begrijp ik niet. Ook heb ik een aantal keren een request voorbij horen komen, maar kan ik dan niet uitvinden wie hier om vroeg. Iemand tips?
Daarmee kun je iemand laten weten dat er 'iets' aankomt. Bijvoorbeeld als je een tank op een squad ziet afkomen kun je dat 'klokje' (= terug trekken) naar ze 'sturen' in die omgeving.RoyK schreef op zondag 03 november 2013 @ 19:36:
Dat hele commander gedoe is ook maar een beetje een los aanhangsel. Je mag blij zijn als je 2 a 3000 punten haal en mag je je helemaal suf klikken. Met een zeer grote kans dat niemand zich ook maar iets van je aantrek haha. Wat is het klok icoontje nou eigenlijk, die begrijp ik niet. Ook heb ik een aantal keren een request voorbij horen komen, maar kan ik dan niet uitvinden wie hier om vroeg. Iemand tips?
Ook trouwens voor die missile, als commander kun je de missile van je tegenstander zien inkomen, en kun je dus daar je warning geven.
[ Voor 8% gewijzigd door Douweegbertje op 03-11-2013 19:41 ]
De dice test server heeft al de nieuwe R6 patch die de server crash zou moeten oplossen:
http://battlelog.battlefi...738b/i3D-net-DICE-Test-1/
http://battlelog.battlefi...9532/i3D-net-DICE-Test-2/
http://battlelog.battlefi...738b/i3D-net-DICE-Test-1/
http://battlelog.battlefi...9532/i3D-net-DICE-Test-2/
[ Voor 22% gewijzigd door Bart1983 op 03-11-2013 19:46 ]
Nog mensen met een ps3 hier?
Ik vind de kwaliteit namelijk zo slecht dat ik het spel het liefst direct weer verkoop, zelf denk ik dat dit komt omdat de resolutie 720p is en M'N TV die moet opschalen naar 1080. Meer mensen last van?
Ik vind de kwaliteit namelijk zo slecht dat ik het spel het liefst direct weer verkoop, zelf denk ik dat dit komt omdat de resolutie 720p is en M'N TV die moet opschalen naar 1080. Meer mensen last van?
Gelukkig komt op 19 november blijkbaar de tablet app hiervoor uit. Nadeel vind ik vooral dat je de volle game moet downloaden. Ik dacht even leuk commanderen op mijn laptop maar dat valt tegenRoyK schreef op zondag 03 november 2013 @ 19:36:
http://bf4central.com/201...p-launches-november-19th/
[ Voor 6% gewijzigd door Cyleo op 03-11-2013 19:46 ]
als er iemand om vraagt, staat er normaal een icoontje boven die speler on the battlefield.RoyK schreef op zondag 03 november 2013 @ 19:36:
copy/paste via externe harde schijf?Cyleo schreef op zondag 03 november 2013 @ 19:46:
[...]
Gelukkig komt op 19 november blijkbaar de tablet app hiervoor uit. Nadeel vind ik vooral dat je de volle game moet downloaden. Ik dacht even leuk commanderen op mijn laptop maar dat valt tegen
[ Voor 22% gewijzigd door SmokingCrop op 03-11-2013 19:48 ]
Je zit in het pc topic vriend. Kijk even in het console topic.idutcher schreef op zondag 03 november 2013 @ 19:46:
Nog mensen met een ps3 hier?
Ryzen 3600 - GTX1060
Ik snap niet waarom mensen hier de keus van anderen ondervragen. "Waarom geen AMD voor BF4?" Wat maakt het uit? Het spel draait. Ik moet wel zeggen dat nVidia's SLI dit spel wel beter scaled dan AMD's crossfire. Maar ja, daar moeten ze even de juiste drivers voor uit brengen bij de rode buren.
Ik heb voorlopig even het spel aan de zijkant gezet. Even leren voor een tentamen van dinsdag en daarna weer even genieten van een paar potjes BF4. Ik vind dat unlocked van wapens en hun accessoires echt raar en zo ingewikkeld. En die battlepacks wordt ik zo boos van. Je krijgt 25%+ exp of wat dan ook, maar je merkt het verschil niet. Tenzij je ergens het moet activeren.
Ik heb voorlopig even het spel aan de zijkant gezet. Even leren voor een tentamen van dinsdag en daarna weer even genieten van een paar potjes BF4. Ik vind dat unlocked van wapens en hun accessoires echt raar en zo ingewikkeld. En die battlepacks wordt ik zo boos van. Je krijgt 25%+ exp of wat dan ook, maar je merkt het verschil niet. Tenzij je ergens het moet activeren.
Op Esc drukken tijdens een spel en rechts onder eentje activerenPhntm schreef op zondag 03 november 2013 @ 19:52:
Je krijgt 25%+ exp of wat dan ook, maar je merkt het verschil niet. Tenzij je ergens het moet activeren.
edit: lol @ vlugge antwoorden
[ Voor 5% gewijzigd door SmokingCrop op 03-11-2013 19:54 ]
ja.. als je spawned heb je iets staan van "boosts" rechts onderinPhntm schreef op zondag 03 november 2013 @ 19:52:
Ik snap niet waarom mensen hier de keus van anderen ondervragen. "Waarom geen AMD voor BF4?" Wat maakt het uit? Het spel draait. Ik moet wel zeggen dat nVidia's SLI dit spel wel beter scaled dan AMD's crossfire. Maar ja, daar moeten ze even de juiste drivers voor uit brengen bij de rode buren.
Thanks!douweegbertje schreef op zondag 03 november 2013 @ 19:40:
[...]
Daarmee kun je iemand laten weten dat er 'iets' aankomt. Bijvoorbeeld als je een tank op een squad ziet afkomen kun je dat 'klokje' (= terug trekken) naar ze 'sturen' in die omgeving.
Ook trouwens voor die missile, als commander kun je de missile van je tegenstander zien inkomen, en kun je dus daar je warning geven.
En ik kijk uit naar de app versie. Lekker in bed haha
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Die boost zijn ook gewoon echt dom. Ik heb er net weer een aangezet van 25% en ik heb er nog 3 van 25% in voorraad. Ik heb letterlijk bij elk pack dat ik open minimaal 1 25% boost gehad, inclusief de weapons packs.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik vraag me af of ze nog een prestige systeem/meer levels er in gaan steken later.. als je ziet hoe snel sommige mensen lvlen.
[ Voor 5% gewijzigd door SmokingCrop op 03-11-2013 20:01 ]
Dat heeft volgens mij meer met tijd wat mensen er insteken te maken dan werkelijk het lvlen zelf.SmokingCrop schreef op zondag 03 november 2013 @ 20:01:
Ik vraag me af of ze nog een prestige systeem/meer levels er in gaan steken later.. als je ziet hoe snel sommige mensen lvlen.
Welja, maar als je na 2 weken ofzo al maxed out kan zijn in een game als battlefield..Practics schreef op zondag 03 november 2013 @ 20:02:
[...]
Dat heeft volgens mij meer met tijd wat mensen er insteken te maken dan werkelijk het lvlen zelf.
in BF3 duurt dit wel veel langer allesinds.
[ Voor 6% gewijzigd door SmokingCrop op 03-11-2013 20:05 ]
Lvlen is gewoon exponentieel.. volgens mij weet niemand hoelang lvl 99 - 100 duurt. Beetje simpel om nu al je conclusie te geven..SmokingCrop schreef op zondag 03 november 2013 @ 20:04:
[...]
Welja, maar als je na 2 weken ofzo al maxed out kan zijn in een game als battlefield..
http://battlelog.battlefi...0/pc/general/world/#skillSmokingCrop schreef op zondag 03 november 2013 @ 20:04:
[...]
Welja, maar als je na 2 weken ofzo al maxed out kan zijn in een game als battlefield..
Ja op die manier wel, maar goed meesten stoppen er toch redelijk wat tijd in...
Maar als je deze kijkt heeft die er redelijk wat uur in zitten, en dan is die ook nog "beter dan gemiddeld"
http://battlelog.battlefi...e_Day/stats/374255541/pc/
Verwijderd
Je hoeft alleen nog maar de linkermuisknop in te drukken, om de C4 te laten ontploffen.Lizardz schreef op zondag 03 november 2013 @ 18:57:
Heb nou weer een of andere achterlijke bug in de SP. Ben nu bij het level op de dam, en daar moet je soms van het ene stuk naar het andere springen. Ik sprong verkeerd en ging dus dood. Vervolgens blijf ik mid-air respawnen en val dus constant dood. Dan maar weer een stuk terug beginnen....
corrigeer mezelf alvast;douweegbertje schreef op zondag 03 november 2013 @ 20:08:
[...]
Lvlen is gewoon exponentieel.. volgens mij weet niemand hoelang lvl 99 - 100 duurt. Beetje simpel om nu al je conclusie te geven..
http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/octtt/
Gast is al lvl 100

Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.