NLsandman schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 22:26:
Hoe kunnen ze zo iets releasen, wat een kut bedrijf is EA toch ook, andere grote publishers verplaatsen hun release gewoon maar EA brengt liever een produkt uit dat niet af is.
Ik had wel een shit storm verwacht maar dat het zo erg zou zijn, ik neem de klagers ook niets kwalijk
Ik ging al uit van een minder dan soepele release maar dat de beta stabieler was is gewoon onacceptabel, zelfs voor EA standaarden...
Het pijnlijke is dat een groot deel van de game gewoon zeer goed is. Mapdesign is goed, audio is uitstekend, animaties zijn uitstekend, voertuigen voelen goed, graphics zijn belachelijk goed en buiten de CPU issues die al heel wat minder zijn dan de beta draait de game net zo goed of zelfs beter dan BF3.
De gungameplay kan ik mee leven hoewel ik niet 100% verkocht ben. Ik heb alleen wel een hard hoofd in de netcode. Dat zelfs Levelcap het niet pikt zegt al wat. Ik zie het alleen niet zo snel veranderen...
En dan lijkt het erop dat Bach bijvoorbeeld op vakantie is. Het zou me niks verbazen omdat bij BF3 de halve studio een maand op vakantie na de release was omdat EA geen tussentijdse vakanties toestaat...
Niet dat ik het erg zou vinden als Bach weg is. Daar kan de game alleen maar beter van worden.

Danger close werd gesloten na MoH Warfighter (hoe kom jij dan op 13 maanden?) en vrij snel erna werden de medewerkers in DICE LA gestopt.

Verder deed de SP mij heel erg aan MoH 2010 en wat ik van Warfighter speelde voordat ik het van mijn computer gooide denken. Dezelfde rotzooi. Je kan veel van DICE zeggen maar DICE heeft nooit onzichtbare muren in hun games zitten. De SP van BF4 zit er vol van net zoals MoH 2010...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.