Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:45

Mavamaarten

Omdat het kan!

PiRiVi schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 22:06:
Joepie net 5 crashes op 5 verschillende servers en straks mag ik voor de 6e keer mijn M40A5 unlocken.
Trieste zooi, ik ga pas weer spelen als deze fucking problemen zijn opgelost...

Ga je 100 euro neerleggen voor een spel, dan mag je toch verwachten dat het werkt...

:( :( :( :( :(
Wees blij dat je client langer dan 5 minuten blijft draaien ;)

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:28

Stewie!

Keen must die!

Dus in mei openen en mensen aannemen, werken aan onaangekondigde games, in september een aangekondigde game releasen, strakke planning. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
De bad company single player was teminste nog best leuk om te doen, zat leuke humor in nam zichzelf niet al te serieus maar dit is gewoon echt lachwekkend 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ik ben zojuist voro het eerst gebanned voor cheating ^^ terwijl ik dat natuurlijk niet doe

blijkbaar is admin killen 3x achter elkaar niet toegestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anders werkt je toetsenbord en muis niet meer in SP. 8)7 Moest het spel afsluiten en opnieuw starten en toen werkte het weer in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 22:26:
Hoe kunnen ze zo iets releasen, wat een kut bedrijf is EA toch ook, andere grote publishers verplaatsen hun release gewoon maar EA brengt liever een produkt uit dat niet af is.

Ik had wel een shit storm verwacht maar dat het zo erg zou zijn, ik neem de klagers ook niets kwalijk
Ik ging al uit van een minder dan soepele release maar dat de beta stabieler was is gewoon onacceptabel, zelfs voor EA standaarden...
Het pijnlijke is dat een groot deel van de game gewoon zeer goed is. Mapdesign is goed, audio is uitstekend, animaties zijn uitstekend, voertuigen voelen goed, graphics zijn belachelijk goed en buiten de CPU issues die al heel wat minder zijn dan de beta draait de game net zo goed of zelfs beter dan BF3.

De gungameplay kan ik mee leven hoewel ik niet 100% verkocht ben. Ik heb alleen wel een hard hoofd in de netcode. Dat zelfs Levelcap het niet pikt zegt al wat. Ik zie het alleen niet zo snel veranderen...

En dan lijkt het erop dat Bach bijvoorbeeld op vakantie is. Het zou me niks verbazen omdat bij BF3 de halve studio een maand op vakantie na de release was omdat EA geen tussentijdse vakanties toestaat...
Niet dat ik het erg zou vinden als Bach weg is. Daar kan de game alleen maar beter van worden. :+
Stewie! schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 22:24:
[...]

Moet een klein team zijn geweest nadat vrijwel iedereen bij danger close ontslagen werd 13 maanden geleden :+

Bijzondere theorie 7(8)7
Danger close werd gesloten na MoH Warfighter (hoe kom jij dan op 13 maanden?) en vrij snel erna werden de medewerkers in DICE LA gestopt. ;)
Verder deed de SP mij heel erg aan MoH 2010 en wat ik van Warfighter speelde voordat ik het van mijn computer gooide denken. Dezelfde rotzooi. Je kan veel van DICE zeggen maar DICE heeft nooit onzichtbare muren in hun games zitten. De SP van BF4 zit er vol van net zoals MoH 2010...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
NLsandman schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 22:26:
[...]

Hoe kunnen ze zo iets releasen, wat een kut bedrijf is EA toch ook, andere grote publishers verplaatsen hun release gewoon maar EA brengt liever een produkt uit dat niet af is.

Ik had wel een shit storm verwacht maar dat het zo erg zou zijn, ik neem de klagers ook niets kwalijk
En welke zou dat zijn? De meeste zien de release gewoon als verlengde beta-test. Ik weet dat EA bashen nog steeds hip is, maar tegenwoordig doen de meeste het zo hoor.

En dat filmpje is natuurlijk kut voor die persoon, en er zijn een hoop problemen, maar zijn het er veel waarbij bij de SP veel textures blijkbaar onzichtbaar zijn?

Volgens mij was het overigens bij BF3 launch niks beter. Was een heel gekloot met PB problemen bij heel veel mensen en battlelog die geen games wist te joinen. En volgens mij waren toen ook nog niet alle problemen van de beta opgelost met mensen die door de grond heen vielen.

Trouwens worden er games gereleased waarbij niet over de netcode wordt geklaagd. Natuurlijk is de ene beter dan de ander, maar je houdt gewoon een stuk onzekerheid dat de client en server maar moet gokken wat er gebeurd vanwege delay.

[ Voor 10% gewijzigd door Sissors op 02-11-2013 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus we moeten dit dus maar pikken? :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 23:37
DanielWW2 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 22:53:
[...]
Je kan veel van DICE zeggen maar DICE heeft nooit onzichtbare muren in hun games zitten. De SP van BF4 zit er vol van net zoals MoH 2010...
BF4 is gemaakt door het MOH en EASY team, niet de beste teams aangezien hun geschiedenis (MOH).
Problemen zie je ook nu weer terug in BF4...

Het oude goede DICE is al lang dood.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fast-server schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 23:07:
[...]

BF4 is gemaakt door het MOH en EASY team, niet de beste teams aangezien hun geschiedenis (MOH).
Problemen zie je ook nu weer terug in BF4...

Het oude goede DICE is al lang dood.
Dan zat ik dus toch goed met mijn gut feeling. Het roept alleen een tweede vraag op.
DICE, je had twee jaar voor alleen de MP.
Why u no bugfree with netcode? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
DanielWW2 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 23:08:
[...]
Why u no bugfree with netcode? 8)7
Omdat het wellicht allemaal zo simpel niet is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Sissors schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 23:01:
[...]

Trouwens worden er games gereleased waarbij niet over de netcode wordt geklaagd. Natuurlijk is de ene beter dan de ander, maar je houdt gewoon een stuk onzekerheid dat de client en server maar moet gokken wat er gebeurd vanwege delay.
Gaat alle kanten op, veel spookverhalen, veel emotie, weinig feiten. In de beta zei men dat de netcode zeer goed was, dat alles top werkte. Nu plots slechter dan ooit.
Sommigen hebben enorm veel last van crashes, soms door de videokaart drivers, soms door bugs in de code. Ze hebben ontzettend veel crashdata gekregen en zijn nu bezig met fixes. Wij hebben zelfs personeel op hun kantoor actief meehelpend met het verzamelen van crashbugs. Komt vanzelf weer een update, en de volgende zal heus ook wel al in de planning staan :) De graka drivers worden ook in de komende week/weken flink geupdate.

Zo staan alle crashdumps van onze servers al in de queue, daardoor wordt snel, zeer snel, bugs geplet waardoor onze servers crashen. Andere RSPs zijn vaak zeer passief hierin, geven iedereen de schuld maar helpen zelf niet mee actief alles op te lossen. En de bugs die daar worden aangetroffen zijn dan ook veel minder zichtbaar. Dus duurt het langer die op te lossen.
DanielWW2 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 22:53:
[...]
Danger close werd gesloten na MoH Warfighter (hoe kom jij dan op 13 maanden?)
Geen idee, misschien omdat ik er toen was ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Stewie! op 02-11-2013 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:45
Sinds vandaag een R9 290X en BF4 in huis, alleen campaign gespeeld tot nu toe. Een aantal puntjes:

- DAMN dit ziet er goed uit >:)
- En die SP is ook nog eens écht leuk :D
- Bij elk checkpoint in de SP kan ik even niet bewegen, het beeld loopt voor een seconde compleet vast. Ligt dit aan mijn GPU of aan het spel?
- Ik heb last van bf4 crashes, vooral i.c.m. de melding dat mijn RAM op is, terwijl ik 8GB 100% functioneel ram heb 8)7 Memory leak dus, iemand anders last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stewie! schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 23:13:

Geen idee, misschien omdat ik er toen was ;)
Dus volgens jou werd Danger Close gesloten voordat MoH Warfighter werd uitgebracht? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindope
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-08 10:51
Sn0wblind schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 16:07:
[...]

SSD's vind ik net te prijzig om ook al mijn games op te knallen :D.
goed plan ik ga morgen effe kijken of ik bf3 kan verplaatsen naar een andere schijf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Veel ontwikkelaars zijn al bezig met de volgende projecten als de huidige titel uitkomt. Alleen operationele teams die gamecode schrijven, pletten bugs, maken updates. Volgende projecten kunnen ook DLC zijn.

Wat denk je dat een ontwikkelaar denkt, doet, voelt, als er geen volgend project is? Dat je op je werkt komt en er geen planning is voor de komende jaren? Elke studio heeft een opvolgend project in de planning staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-04-2022
Waarschijnlijk krijgen we een patch aankomende week en hopelijk lost dat het meeste op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

:P
tobitronics schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 23:13:
Sinds vandaag een R9 290X en BF4 in huis, alleen campaign gespeeld tot nu toe. Een aantal puntjes:

- DAMN dit ziet er goed uit >:)
- En die SP is ook nog eens écht leuk :D
- Bij elk checkpoint in de SP kan ik even niet bewegen, het beeld loopt voor een seconde compleet vast. Ligt dit aan mijn GPU of aan het spel?
- Ik heb last van bf4 crashes, vooral i.c.m. de melding dat mijn RAM op is, terwijl ik 8GB 100% functioneel ram heb 8)7 Memory leak dus, iemand anders last van?
nee volgens mij ben je de enige |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

tobitronics schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 23:13:
Als programmeur: memory leak bugs zijn vaak snel te pletten aan de hand van memory dumps. Die zullen ze zeker al hebben en ik gok dat dat snel opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stewie! schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 23:17:
Veel ontwikkelaars zijn al bezig met de volgende projecten als de huidige titel uitkomt. Alleen operationele teams die gamecode schrijven, pletten bugs, maken updates. Volgende projecten kunnen ook DLC zijn.

Wat denk je dat een ontwikkelaar denkt, doet, voelt, als er geen volgend project is? Dat je op je werkt komt en er geen planning is voor de komende jaren? Elke studio heeft een opvolgend project in de planning staan.
Ja maar de studio een maand voor de release sluiten...
Geeft lekker veel vertrouwen in je product of de neiging tot ondersteuning van je product na de release...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Blijft altijd een core team achter he. Die game had ook gewoon opvolgende patches. Succesvolle games krijgen langer updates (economische redenen lijkt mij dan).
BF2 kreeg 5 jaar na de release nog een grote patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 23:37
Het Dice team wat BF3 gemaakt heeft werkt nu aan "Star Wars: Battlefront"

Ondanks dat BC2 geen echte battlefield was had deze game wel echt goede netcode, probleem was echter dat de server load te hoog was voor de GSP's waardoor ze minder game servers op een server konden hosten.

In BF3 en BF4 zijn alleen de voertuigen server sided , infantry is allemaal client sided en de server fungeert alleen als doorgeefluik zonder enige checks...

Laat ze alles maar weer terug brengen naar de server, dit is de enige manier om weer een goede netcode te krijgen.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanQuan
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-10-2021
Joepie net 5 crashes op 5 verschillende servers en straks mag ik voor de 6e keer mijn M40A5 unlocken.

Ga je 100 euro neerleggen voor een spel, dan mag je toch verwachten dat het werkt...

Helemaal met je eens ik heb het zelfde probleem, ik speel voorlopig wel GTA Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01:46
Het ligt ook aan de servers de DC's tenminste. Ik heb op onze server namelijk nog geen enkele crash gehad. Terwijl ik die wel op andere server had.

Dus een kleine promotion voor onze server maar meer vanuit het oogpunt dat je dan minder crashes hebt:

http://battlelog.battlefi...Gaming-We-Are-Recruiting/

Edit- Krijg nou wat hij is leeg. Hij was de hele dag vol...

[ Voor 7% gewijzigd door Trixh op 02-11-2013 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:10
Trixh schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 23:42:
Het ligt ook aan de servers de DC's tenminste. Ik heb op onze server namelijk nog geen enkele crash gehad. Terwijl ik die wel op andere server had.
Er was vandaag wel een server side patch uitgekomen. Dat nog geholpen?
Sowieso handig om DX11.1 in BF4 geforceerd uit te zetten als je Windows 7 of lager hebt en Punkbuster handmatig periodiek te updaten.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanQuan

Dus een kleine promotion voor onze server maar meer vanuit het oogpunt dat je dan minder crashes hebt:

Zitten ook lekker veel mensen op die server :+
Ik zoek een server waar de meeste tijd gewoon 64 man op zit en niet 2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 22:49

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Misschien was hij wel gecrashed _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Laatst online: 06-10 12:51
Nou ik heb weer genoeg gespeelt, vandaag veel minder server crashes gehad, maar wel wat meer client crashes voor m'n gevoel, of ik heb gewoon meer gespeelt als gister :+

Speel nu wel meer 32 man dat zou over algemeen beter werken.

ohja dit was m'n laatste potje:

http://battlelog.battlefi...62282566912000/363204797/

tikte wel lekker aan met 50% xp boost aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01:46
naaitsab schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 23:46:
[...]

Er was vandaag wel een server side patch uitgekomen. Dat nog geholpen?
Sowieso handig om DX11.1 in BF4 geforceerd uit te zetten als je Windows 7 of lager hebt en Punkbuster handmatig periodiek te updaten.
Is een beetje onduidelijk omdat mensen DC's en Vastlopers door elkaar halen.
SanQuan schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 23:47:
[...]

Zitten ook lekker veel mensen op die server :+
Ik zoek een server waar de meeste tijd gewoon 64 man op zit en niet 2 :P
Ik zeg net ook dat hij tot mijn verbazing leeg is. Ik zat er een uurtje geleden nog op en de hele dag zat er 32 man op. En ja 64 is het dus niet omdat het ongeveer 70 pond kost om een 64 man server te draaien.. per maand!
bal130 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 23:50:
Nou ik heb weer genoeg gespeelt, vandaag veel minder server crashes gehad, maar wel wat meer client crashes voor m'n gevoel, of ik heb gewoon meer gespeelt als gister :+

Speel nu wel meer 32 man dat zou over algemeen beter werken.

ohja dit was m'n laatste potje:

http://battlelog.battlefi...62282566912000/363204797/

tikte wel lekker aan met 50% xp boost aan :)
Hoe vind je die ACE 23 eigenlijk? Ik vraag me af of hij goed genoeg is om mijn AEK te vervangen.

[ Voor 26% gewijzigd door Trixh op 02-11-2013 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:07

Phydomir

Dennis

Vandaag een poosje gespeeld maar ik vind dat het al snel één groot zerg festijn wordt. Zelfs op 16 mans servers voelt alles veel te klein aan. De mappen zijn op zich wel groot maar als je op 100m2 wordt gedropt mag je blij zijn als je niet direct weer neer valt als je spawned. Met 32 man heb je direct minimaal een man of 5 om je heen. Maar eens even kijken welke modus met 16 man nog te doen is.

32 man vind ik persoonlijk helemaal verschrikkelijk. Komt echt totaal geen tactiek meer bij kijken en doordat alles zo naar één centraal punt wordt geleid in de meeste modus voelt het meer als een soort FFA aan dan wat anders.

[ Voor 22% gewijzigd door Phydomir op 02-11-2013 23:57 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanQuan
Trixh schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 23:51:
Ik zeg net ook dat hij tot mijn verbazing leeg is. Ik zat er een uurtje geleden nog op en de hele dag zat er 32 man op. En ja 64 is het dus niet omdat het ongeveer 70 pond kost om een 64 man server te draaien.. per maand!
Als er morgen rond de 30 man op speelt kom ik ook wel mee doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axelfoley007
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-10 00:14
nieuw record hier, 5 keer server disconnected in 20 min. FFS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Axelfoley007 schreef op zondag 03 november 2013 @ 00:37:
nieuw record hier, 5 keer server disconnected in 20 min. FFS
Ook elke keer als ik speel wel een disconnect of crash. Ze zijn ermee bezig. (ELIMINATED AS WE IDENTIFY THEM )

http://battlelog.battlefi...view/2955065217944685108/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:58

codex

Geen OpenAI agent :)

Wat zijn jullie favoriete wapens tot dusver eigenlijk? Ik ben met name gecharmeerd van de AUG A3 en de AK 5C. De rest vind ik tot nu toe matig(alle AR unlocked, campaign unlocks en carbines voor de helft). Misschien is het wennen uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
"Magazine Reload Bug on Normal
FIXED
On all platforms, some players were experiencing a bug when playing on Normal servers. The bug caused the reload setting to incorrectly mimic the behavior from Hardcore servers. This was fixed in our fourth and latest server update."

Hiermee bedoelen ze toch dat je de ammo verliest van de overige kogels in je magazijn bij het reloaden eh?
in dat geval: yay :)

@hierboven, heb nog bar weinig wapens unlocked dus heb nog geen favoriet :>

[ Voor 8% gewijzigd door SmokingCrop op 03-11-2013 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Trixh schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 23:51:
[...]
Hoe meer capaciteit, hoe eerder een crash wordt getriggerd. Kleinere servers hebben vrijwel geen crashes, grote servers meer. Meer spelers betekend ook meer crashes. Hoe voller een server, hoe eerder een bug wordt getriggerd. De 70 slot servers heb je overigens ook rond de 60 euro bij veel RSPs binnen Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
  • Laatst online: 06-05 10:46
SmokingCrop schreef op zondag 03 november 2013 @ 00:46:
"Magazine Reload Bug on Normal
FIXED
On all platforms, some players were experiencing a bug when playing on Normal servers. The bug caused the reload setting to incorrectly mimic the behavior from Hardcore servers. This was fixed in our fourth and latest server update."

Hiermee bedoelen ze toch dat je de ammo verliest van de overige kogels in je magazijn bij het reloaden eh?
in dat geval: yay :)

@hierboven, heb nog bar weinig wapens unlocked dus heb nog geen favoriet :>
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Net weer een server crash gehad op 32p Rush. Stond net 21-4 met m'n FAMAS :'(

Edit

Nou was er vanavond eindelijk een server queue, en die is nu weer weg... wat

[ Voor 36% gewijzigd door rickyy op 03-11-2013 00:52 ]

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
rickyy schreef op zondag 03 november 2013 @ 00:51:
Net weer een server crash gehad op 32p Rush. Stond net 21-4 met m'n FAMAS :'(
Sommige servers lijken er heel veel last van te hebben.

Heb al de hele dag zelf een volle 32 man server draaien zonder crash tot nu toe.
R4 patch heeft dat voor mij gefixed, weet niet hoe dit bij andere servers zit.

EDIT: Ligt het aan mij of werkt team balancing echt belabberd?

[ Voor 7% gewijzigd door secretdk op 03-11-2013 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Ben nu goed op dreef... Nu eerst volledig aandacht op Support class. Krijg je leuke wapens mee en ammo box helpt goed mee in veel maps.

Sommige maps zit je hele tijd te doen in dezelfde voertuig om je heen te killen; veel unlocks :)
En al paar goede teammaatjes. Samen spelen gaat echt sneller en punten scoren is groot.

Gezien de flinke vuurgevecht in aantal maps kan ik voorstellen dat medics weinig geluk hebben. Bovendien is er op dit moment revive bug, waarbij je toch nog direct doodgaat na revive. Dat kan reden zijn dat medics weinig mensen reviven, door de bug is reviven nutteloos geworden.

En: battlescreen naast je is nuttig, weet je meteen wat je moet doen en kun je beter inschatten waar enemies zijn. Kan ik meer killen of op tijd wegkomen of kijken welke vlaggen ik zal nemen.

Morgen weer verder :)

[ Voor 13% gewijzigd door MrDummy op 03-11-2013 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-10 08:48

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

MrDummy schreef op zondag 03 november 2013 @ 01:03:
Ben nu goed op dreef... Nu eerst volledig aandacht op Support class. Krijg je leuke wapens mee en ammo box helpt goed mee in veel maps.

Sommige maps zit je hele tijd te doen in dezelfde voertuig om je heen te killen; veel unlocks :)
En al paar goede teammaatjes. Samen spelen gaat echt sneller en punten scoren is groot.

Gezien de flinke vuurgevecht in aantal maps kan ik voorstellen dat medics weinig geluk hebben. Bovendien is er op dit moment revive bug, waarbij je toch nog direct doodgaat na revive. Dat kan reden zijn dat medics weinig mensen reviven, door de bug is reviven nutteloos geworden.

En: battlescreen naast je is nuttig, weet je meteen wat je moet doen en kun je beter inschatten waar enemies zijn. Kan ik meer killen of op tijd wegkomen.

Dat revive is geen bug, gewoon een slechte/kort revive (Hoe langer je het defib ding in houd, hoe meer life je terug krijgt). Is opzicht irritant voor mensen die BF3 gewend zijn, aan de andere kant is het ook weer wat gebalanceerd op dat gebied.

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
MrDummy schreef op zondag 03 november 2013 @ 01:03:

En: battlescreen naast je is nuttig, weet je meteen wat je moet doen en kun je beter inschatten waar enemies zijn. Kan ik meer killen of op tijd wegkomen of kijken welke vlaggen ik zal nemen.

Mensen spelen sowieso minder assault, omdat BF4 heel erg om voertuigen draait. Waar je bij BF3 nog dergelijke maps had als Grand Bazaar en Seine crossing waar infrantry nog redelijk in het voordeel was, zijn dat soort maps niet echt te vinden in BF4.

En die defibrillator zit natuurlijk standaard niet in je Assault kit, eerst even unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reemprive schreef op zondag 03 november 2013 @ 00:43:
Wat zijn jullie favoriete wapens tot dusver eigenlijk? Ik ben met name gecharmeerd van de AUG A3 en de AK 5C. De rest vind ik tot nu toe matig(alle AR unlocked, campaign unlocks en carbines voor de helft). Misschien is het wennen uiteraard.
M416 voor assault en de AK5C voor engineer. Ik heb nu bijna alle AR's maar de meeste nog niet geprobeerd of geprobeerd in de SP en afgewezen. Ik hou gewoon van veelzijdige wapens dus de AEK en de FAMAS trekken me al niet. Ak-12 is wel leuk maar de M416 is beter en ik ga denk ik wel de ACE-23 proberen als ik deze heb.
Carbines, je hoeft niet verder te kijken dan de AK5C, geloof me. Zeker als je van controle houd zoals ik.
Of anders geloof je Symthic.com maar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 14:00
Tijdens het spelen doet mijn map het linksonder niet goed, zie geen activiteit, meer mensen hier last van? Verder zie ik rechts niet meer hoeveel munitie ik heb, kan ik dit instellen? Het heeft wel gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
Versteegrob schreef op zondag 03 november 2013 @ 01:59:
Tijdens het spelen doet mijn map het linksonder niet goed, zie geen activiteit, meer mensen hier last van? Verder zie ik rechts niet meer hoeveel munitie ik heb, kan ik dit instellen? Het heeft wel gewerkt.
Je zit op een hardcore server, normale servers hebben dat alleen hardcore niet, custom soms ook niet.

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Dracyn schreef op zondag 03 november 2013 @ 02:01:
[...]

Je zit op een hardcore server, normale servers hebben dat alleen hardcore niet, custom soms ook niet.
Thnx. Hoe kan je zien of je op een hardcore server speelt? Net een heerlijke potje en de game loopt weer vast, tering wordt er gek man. Heb 600 uur Borderlands online gespeeld en dat spel is niet één keer vast gelopen, pffffffff.

[ Voor 6% gewijzigd door Wackmack op 03-11-2013 02:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Versteegrob schreef op zondag 03 november 2013 @ 02:08:
[...]

Thnx. Hoe kan je zien of je op een hardcore server speelt? Net een heerlijke potje en de game loopt weer vast, tering wordt er gek man. Heb 600 uur Borderlands online gespeeld en dat spel is niet één keer vast gelopen, pffffffff.
Weinig last van, heb een fix ondertussen voor mijn problemen, zal hem nog wel een keertje posten:

Direct x reinstall
punkbuster reinstall
origin game repair
activationUI aan firewall toegevoegd als uitzondering zonder geblocked te worden.
Systeem herstart.

Herstarten is vaak nodig, niet altijd. Neem het zekere voor het onzekere en herstart gewoon zou ik zeggen :P.

Hoop dat het voor jullie net zo goed werkt als voor mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Dracyn schreef op zondag 03 november 2013 @ 02:13:
[...]

Weinig last van, heb een fix ondertussen voor mijn problemen, zal hem nog wel een keertje posten:

Direct x reinstall
punkbuster reinstall
origin game repair
activationUI aan firewall toegevoegd als uitzondering zonder geblocked te worden.
Systeem herstart.

Herstarten is vaak nodig, niet altijd. Neem het zekere voor het onzekere en herstart gewoon zou ik zeggen :P.

Thnx, ga het direct ff doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
Dracyn schreef op zondag 03 november 2013 @ 02:13:
[...]

Direct x reinstall
punkbuster reinstall
origin game repair
Systeem herstart.

En dan mag je aan het eind afvragen in hoeverre dit effect heeft.
Heb zelf ook nauwelijks problemen, maar de problemen die er zijn liggen aan de client en servers zelf.
Dit moet DICE en gaat DICE dus ook fixen.

Naast die problemen die jij hierboven op noemt zijn er nog steeds mensen die veel last hebben.
Wat vaak trouwens ook helpt als je erg veel problemen hebt is nieuwe drivers of oudere drivers pakken.

[ Voor 11% gewijzigd door secretdk op 03-11-2013 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Zojuist de FGM-172 SRAW unlocked, wat een gruwelijk heerlijk wapen is dat ook :)
Is zoals de AT4 uit BC2, en dat is nou net wat BC2 voor mij zo geweldig maakte.
Een van de weinige wapens waar skill bij beloond word.

Mijn eerste kills ermee:

Video loopt wel wat stotterend, kwam er achter dat hij op verkeerde drive opsloeg.

[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 03-11-2013 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
unfor schreef op zondag 03 november 2013 @ 02:17:
Zojuist de FGM-172 SRAW unlocked, wat een gruwelijk heerlijk wapen is dat ook :)

Mijn eerste kills ermee:

[video]

Video loopt wel wat stotterend, kwam er achter dat hij op verkeerde drive opsloeg.
die heli knal je aardig mooi de lucht uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
secretdk schreef op zondag 03 november 2013 @ 02:16:
[...]

En dan mag je aan het eind afvragen in hoeverre dit effect heeft.
Heb zelf ook nauwelijks problemen, maar de problemen die er zijn liggen aan de client en servers zelf.
Dit moet DICE en gaat DICE dus ook fixen.

Naast die problemen die jij hierboven op noemt zijn er nog steeds mensen die veel last hebben.
Wat vaak trouwens ook helpt als je erg veel problemen hebt is nieuwe drivers of oudere drivers pakken.
In zovere dat ik van elke 5 minuten crashen naar elke 5 uur crashen ben gegaan... dus ik zou zeggen het werkt zeker wel. Dice heeft ook al gezegd dat de game gerepaired moet worden voor een patch van hun....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
Dracyn schreef op zondag 03 november 2013 @ 02:19:
[...]

In zovere dat ik van elke 5 minuten crashen naar elke 5 uur crashen ben gegaan... dus ik zou zeggen het werkt zeker wel. Dice heeft ook al gezegd dat de game gerepaired moet worden voor een patch van hun....
Ja maar dat betekent niet dat dit bij iedereen de problemen oplost, aangezien de grootste problemen bij DICE zitten. Maargoed, proberen waard voor de mensen die zich dood ergeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
secretdk schreef op zondag 03 november 2013 @ 02:22:
[...]

Ja maar dat betekent niet dat dit bij iedereen de problemen oplost, aangezien de grootste problemen bij DICE zitten. Maargoed, proberen waard voor de mensen die zich dood ergeren.
Dat bedoel ik, ik hoop voor de mensen die zware problemen hebben dat ze hier iets mee gehoplen worden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
Dracyn schreef op zondag 03 november 2013 @ 02:29:
[...]

Dat bedoel ik, ik hoop voor de mensen die zware problemen hebben dat ze hier iets mee gehoplen worden :).
Binnen een paar dagen moet er voor de client een grote update komen die het grootste gedeelte van de problemen moeten verhelpen en R5 en de R6 patch voor de servers komen er aan.

Van de week zal alles hopelijk gefixed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
secretdk schreef op zondag 03 november 2013 @ 02:30:
[...]

Binnen een paar dagen moet er voor de client een grote update komen die het grootste gedeelte van de problemen moeten verhelpen en R5 en de R6 patch voor de servers komen er aan.

Ga maar slapen dit werkt niet, game stopt 3 keer in 3 minuten, jammer. Game wordt wel steeds leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
secretdk schreef op zondag 03 november 2013 @ 02:30:
[...]

Mooi, wat mij trouwens ook op valt is dat mijn logitech gaming software als een gek gaat draaien als ik speel (op de voorgrond draaien bedoel ik niet in tray niet als achtergrond process) als die gewoon op de achtergrond draait gebruikt hij iets van 0.2% op voorgrond tijdens bf4 25%, meer mensen met logitech die dat gezien gemerkt hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysmatic
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-01 01:41

sysmatic

Freelance Digital Artist

Mijn eerste kills ermee:

[video]

Nice! Ik ga em zo ook unlocken, hopelijk ga ik er wat plezier aan beleven 8)

Mijn portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:16

fynrd1

Fooled by Randomness

Dracyn schreef op zondag 03 november 2013 @ 02:33:
[...]

Mooi, wat mij trouwens ook op valt is dat mijn logitech gaming software als een gek gaat draaien als ik speel (op de voorgrond draaien bedoel ik niet in tray niet als achtergrond process) als die gewoon op de achtergrond draait gebruikt hij iets van 0.2% op voorgrond tijdens bf4 25%, meer mensen met logitech die dat gezien gemerkt hebben?
Bij mij niet.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Mmm vreemd misschien moet ik dan even mijn logitech software herinstalleren. Dank voor kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:07
Vandaag wel geteld maar 1 crash gehad! *knocks on wood*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
Vanavond 1 server crash gehad en 1 keer bf4.exe stopt working.
Als het werkt en je zit in een goede squad dan is het heel leuk spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Mja, ik vind het wel humor hoe iedereen er elke keer keihard in blijft geloven dat het allemaal goed komt met het spel nadat er een gruwelijk brakke buggy Beta periode is geweest en toch de game koopt, terwijl ALLE Battlefield games in het verleden nooit 100% goed zijn gepatcht na de release en dat gezeik begon met BF1942 al :F :+

Deze opmerking vind ik dan ook hilarisch :
Stewie! schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 23:19:
BF2 kreeg 5 jaar na de release nog een grote patch.
- Dit was na FLINK wat aandringen vanuit de community.
- Die patch heeft niet alles opgelost helaas.
- De kans dat BF3 een dergelijke patch krijgt is waarschijnlijk 0,0 want tegen die tijd is BF6 of zo al uit op dit tempo 8)7

Kortom : Leer eens van je fouten uit het verleden mensen :P

Mijn eerste kills ermee:

[video]
De SRAW zat ook in BF2 en ik heb nooit echt begrepen waarom die niet in BF3 zat, want in BF2 werkte die veel beter dan de SMAW en RPG in BF3 : Het was op een gegeven moment alsof ik Quake zat te spelen in BF2 met de SRAW :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023

Mijn eerste kills ermee:

[video]

Die reload time :o Wel vet dat ze terug een launcher in de game brengen waar je echt mee moet richten, kan je nog eens wat epic kills opleveren (even om het hoekje mee gaan :>)

Hoeveel damage doet ie eigenlijk op tanks? Want dat lijkt me zowat het enige nadeel van dit wapen, tenzij je niet kan richten natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

- De kans dat BF3 een dergelijke patch krijgt is waarschijnlijk 0,0 want tegen die tijd is BF6 of zo al uit op dit tempo 8)7

Er zit bij bijna alle Battlefield releases 2 jaar tussen, Bf 2 kwam uit in 2005 en Bf 2124 in 2006. Al denk ik ook dat de kans klein is dat ze ooit nog Bf3 gaan patchen, zeker omdat er een redelijk kleine community over zal blijven. Nu ik Bf4 heb gespeeld zou ik persoonlijk nooit teruggaan, kan me dus ook weinig schelen of ze het zouden patchen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 november 2013 @ 09:29:
[...]

Er zit bij bijna alle Battlefield releases 2 jaar tussen, Bf 2 kwam uit in 2005 en Bf 2124 in 2006. Al denk ik ook dat de kans klein is dat ze ooit nog Bf3 gaan patchen, zeker omdat er een redelijk kleine community over zal blijven. Nu ik Bf4 heb gespeeld zou ik persoonlijk nooit teruggaan, kan me dus ook weinig schelen of ze het zouden patchen of niet.
Als game developer zou ik een game eerlijk gezegd ook niet meer dan 1-2 jaar ondersteunen, zonde van je tijd toch? Je verdiend geld met nieuwe releases :9~

Anyway, BF4 werkt hier prima, overal lees ik gejank over crashes, bugs, etc.
Wellicht ligt het ook aan je systeem? Mijn gevoel zegt me dat 32bit users sowieso fucked zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-10 13:42
Volgens mij zat de magnifier bug ook in de beta. Soms merk ik dat ik niet ver genoeg inzoom met de magnifier. De hud geeft aan dat ik hem niet gebruik, maar de magnifier zit wel voor de scope. Wanneer ik de magnifier voor de scope weghaal, dan geeft de hud wel aan dat ik de magnifier gebruik en zoomt die wel verder in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

nero355 schreef op zondag 03 november 2013 @ 03:36:
[...]

Mja, ik vind het wel humor hoe iedereen er elke keer keihard in blijft geloven dat het allemaal goed komt met het spel nadat er een gruwelijk brakke buggy Beta periode is geweest en toch de game koopt, terwijl ALLE Battlefield games in het verleden nooit 100% goed zijn gepatcht na de release en dat gezeik begon met BF1942 al :F :+

Deze opmerking vind ik dan ook hilarisch :

[...]

Ondanks alle bugs in BF3 heb ik er prima plezier aan beleefd. Als de game (hopelijk op kort termijn) niet meer crashed ben ik er zeker van dat ik nog heel veel uurtjes plezier aan deze game gaat beleven. Een game zal nooit bug vrij zijn. O-)

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
reemprive schreef op zondag 03 november 2013 @ 00:43:
Favoriet als sniper de M40A5 (snelle reload) en voor long range SSR-61. Twee heerlijke sniper rifles waarmee je alles kunt doen. De rest boeit me niet zo omdat bij de rus en chinees een standaard scope zit die ik niet zie zitten.

AR voornamelijk de M416 maar die kan me niet bekoren. Daarna de famas gespeeld en die geeft toch weer de nodige problemen met de reload, iets beter dan bf3 maar snel is het niet. Voor je het weet zit je met een leeg magazijn en omdat je bij voortijdig reloaden na een kill je resterende bullets kwijt bent maakt het niet makkelijker. Vaak laad ik na een kill en bij geen bullets een wapen stelen. Zal straks de aug even testen want daar nog geen bullet mee geschoten. Vind het wel jammer dat de famas niet iets sneller laad want nu is het weer AK en M16 waar iedereen mee loop te rennen.

Engineer, en support nog niet gespeeld. Weet niet of ik SP ga doen omdat de wapens die je daar kunt verdienen me niet zoveel zeggen. Rex vind ik niks en alleen bajes klanten lopen met een shank.

Beter dat je nu niet als assault als een neger rond loopt. Niets tegen negers maar vond het nergens op slaan. Als dice vind dat.... dan moeten er ook Molukkers, Marokkanen, Turken enz... in doen. Zie mezelf niet met een baard rondhuppelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-10 20:08

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Heeft iemand misschien een linkje naar de BuG-Community.com #1 server? In die gare browser kan ik hem echt niet terugvinden. Filter lijkt voor geen meter te werken.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Bij het openen van je battlepack is er een button share. Je zou er uit op kunnen maken dat je dan deze items kunt delen met andere wapens ofzo maar kom er niet helemaal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinloos1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-10 21:30
TecTo schreef op zondag 03 november 2013 @ 11:00:
Bij het openen van je battlepack is er een button share. Je zou er uit op kunnen maken dat je dan deze items kunt delen met andere wapens ofzo maar kom er niet helemaal uit.
Dat is meer een Social Media achtige functie.
Het komt bij je account te staan en is zichtbaar voor anderen wat je hebt unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
jagermeister schreef op zondag 03 november 2013 @ 10:42:
Heeft iemand misschien een linkje naar de BuG-Community.com #1 server? In die gare browser kan ik hem echt niet terugvinden. Filter lijkt voor geen meter te werken.
hm? gewoon bug in de search zetten en de rest afvinken? :p

http://battlelog.battlefi...00&vtkc-min=1&vtkc-max=99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Zinloos1 schreef op zondag 03 november 2013 @ 11:01:
[...]

Dat is meer een Social Media achtige functie.
Het komt bij je account te staan en is zichtbaar voor anderen wat je hebt unlocked.
Thx. Vind battlepacks maar zo zo. Wat heb je nu aan 4 verschillende geluidsdempers voor je m416 of een folding grip die je alleen kunt gebruiken voor een wapen die niet tot je favoriet behoort. Zou beter zijn dat je bij het openen het item zelf kunt toewijzen aan. Wellicht straks wel overall battlepacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-10 01:06
Nextron schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 14:42:
In de singleplayer heb ik geen crash ervaren, maar wel de volgende bugs:
  • Tijdens het lopen in het schip val ik door de vloer waarna ik over het water loop en boven me het schip zie.
  • Tijdens een ingame dialoog sterf ik plotseling.
  • Verhaal dat hangt: De omgeving beweegt nog en ik kan ook bewegen maar de NPC's zijn voor een halve minuut gepauzeerd.
  • Het missen van verhaaltriggers. Bijvoorbeeld NPC's die op me wachten om een deur te openen maar ik ben er al. Daarnaast blokkeren ze de terugweg waardoor het triggeren ook niet meer mogelijk is.
  • Wegvallend geluid.
Mijn eigen bug is dat ik niets van het vehaal snap. Waarom gebeuren de dingen die gebeuren!?
Don't care -> multiplayer.
Ik vind het verhaal ook niet echt heel interessant meer.
Daarbij kun je ook nog een bug reproduceren door in het tweede level zodra je de ladder naar beneden neemt, meteen over het plaza te rennen naar het hotel. (Vreemd genoeg merkt geen enkele soldaat je op trouwens, terwijl je er verdacht buitenlands uitziet.) Vervolgens ren je de lobby in, naar de lift. Maar omdat je team mates daar nog niet zijn, wordt er geen trigger geactiveerd en val je gewoon in de lift in een gat naar beneden, en kom je onder het level terecht. Dat moet echt niet kunnen voor een miljoenengame. Dit wordt toch getest door mensen? Er zitten super veel van deze trigger bugs in.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:58
Royeboi schreef op zondag 03 november 2013 @ 11:14:
[...]

Ik vind het verhaal ook niet echt heel interessant meer.
Daarbij kun je ook nog een bug reproduceren door in het tweede level zodra je de ladder naar beneden neemt, meteen over het plaza te rennen naar het hotel. (Vreemd genoeg merkt geen enkele soldaat je op trouwens, terwijl je er verdacht buitenlands uitziet.) Vervolgens ren je de lobby in, naar de lift. Maar omdat je team mates daar nog niet zijn, wordt er geen trigger geactiveerd en val je gewoon in de lift in een gat naar beneden, en kom je onder het level terecht. Dat moet echt niet kunnen voor een miljoenengame. Dit wordt toch getest door mensen? Er zitten super veel van deze trigger bugs in.
Dat geeft maar duidelijk aan waar de focus voor dice bij deze game ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Wat zijn er trouwens weinig Rush servers. Vind het persoonlijk toch wel de leukste mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
jagermeister schreef op zondag 03 november 2013 @ 11:23:
Wat zijn er trouwens weinig Rush servers. Vind het persoonlijk toch wel de leukste mode.
hoe weinig zie je er maar?
anders is er misschien iets mis met je filter, want er zijn er toch een serieus aantal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
jagermeister schreef op zondag 03 november 2013 @ 11:23:
Rush is ook mijn favoriet .

Overigens heb ik er wel vertrouwen in dat ze het constant crashen gaan fixen. BF3 had hier in het begin ook last van en ik heb daar nu ook niet zoveel last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:31

spartacusNLD

This is Sparta!!

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

SmokingCrop schreef op zondag 03 november 2013 @ 11:27:
[...]

hoe weinig zie je er maar?
anders is er misschien iets mis met je filter, want er zijn er toch een serieus aantal
Zie er inderdaad veel meer nu. Had de lege servers en de servers met 1-5 gevulde slots niet in mijn filter opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-10 18:34
Laten we hopen dat het wat oplost anders worden de server admins net zo paranoid als deze gast >:)

YouTube: The Website is Down #1: Sales Guy vs. Web Dude

Echt een hilarisch filmpje..... (wel helemaal afkijken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-10 15:00
Sn0wblind schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 16:07:
[...]

SSD's vind ik net te prijzig om ook al mijn games op te knallen :D.
Ik ben eerder van mening dat je moet proberen al je games op een SSD te plaatsen. Het zijn net de zware toepassingen (je OS, games, Photoshop, IDE's, ...) die het meeste baat hebben bij die zeer snelle access time.

Ik zou zeggen: plaats al je software inclusief games op je SSD. En alle documenten, installers, video's, muziek, etc. op een gewone HDD.

Een voorbeeld:
- of je een video, .doc of .pdf file in 1 sec. opent versus 4 sec. maakt maar 3 sec. verschil.
- een game die eerst in 30 sec. laadt maar nu in 10 sec. maakt direct 20 sec. verschil.
Tel die winst op voor al je games op een SSD en je komt aan veel voordeel.

Ook is het gewoon leuk, die korte laadtijden in games, omdat je immersion minder gebroken wordt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
Hehe, nu merk ik wel dat ik geen SSD heb in BF4.

Zit altijd later in de game waardoor ik de eerste ronde voertuigen 9/10 keer mis en dan maar te voet moet beginnen.

Alleen op locker zit ik redelijk vroeg erin :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Asgaro schreef op zondag 03 november 2013 @ 12:34:
[...]
Een voorbeeld:
- of je een video, .doc of .pdf file in 1 sec. opent versus 4 sec. maakt maar 3 sec. verschil.
- een game die eerst in 30 sec. laadt maar nu in 10 sec. maakt direct 20 sec. verschil.
Tel die winst op voor al je games op een SSD en je komt aan veel voordeel.

Ook is het gewoon leuk, die korte laadtijden in games, omdat je immersion minder gebroken wordt. :)
Je moet ook rekening houden met dingen die je instant open wilt ipv in 3 seconden :p
Iets dat instant opent met een SSD en in 5 seconden op de HDD heb ik liever dit eerste dan bv iets dat in 20 seconden opent met een SSD vs 30 seconden met een HDD

Je bent immers toch al aan het wachten en eigenlijk al iets anders aan het doen :9
Bij het eerste zit je letterlijk te wachten omdat het niet lang genoeg duurt om iets anders te doen.

[ Voor 11% gewijzigd door SmokingCrop op 03-11-2013 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:07
Bartske schreef op zondag 03 november 2013 @ 11:18:
[...]

Dat geeft maar duidelijk aan waar de focus voor dice bij deze game ligt
Welke focus? :')

Begin echt een love-hate relatie te krijgen met BF4. Verder niks te doen dus ga ik het maar spelen, maar oh oh wat is het eigenlijk triest gesteld haha. Maar een beetje spelen voor unlocks vandaag. Eergister alle Snipers al binnen, vandaag de rest een boost geven :)

edit; Nee, dat neem ik terug. Ik ga wat anders spelen totdat alles gefixed is. Kutspel :P

[ Voor 8% gewijzigd door kevz op 03-11-2013 14:04 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peatsmoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
bal130 schreef op zondag 03 november 2013 @ 12:42:

Zit altijd later in de game waardoor ik de eerste ronde voertuigen 9/10 keer mis en dan maar te voet moet beginnen.

Heb BF4 ook gewoon op mijn HD staan, maar ben altijd als een van de eersten online, waardoor ik gewoon voertuigen ter beschikking heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
bal130 schreef op zondag 03 november 2013 @ 12:42:

Ik heb net geupgrade met een i5 en een SSD.
Als ik na een mapwissel het deploy scherm krijg is er vaak nog niemand gespawned.

Wel is het niet helemaal eerlijk. Want zeker bij Rush maakt het heel veel uit als het aanvallende team 20s sneller was met laden dan de verdedigers.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hier toch ook het memory-leak probleem. Na twee/drie potjes zit mijn 16GB gewoon vol :D. Ik heb BF4 op mijn HDD geinstalleerd dus het swappen ga je dan wel merken in-game (ik dacht al - waarom wordt-ie zo langzaam).

Het BF4.exe process killen heeft als gevolg dat er nog ~14.5GB gealloceerd blijft, dus wel echt een serieus leak ergens. Dit is voor mij eigenlijk de enigste bug, verder speelt het heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vriend van mij heeft op de PC BF4+China Rising DLC gekocht, maar hij ziet China Rising DLC niet op zijn Origin lijst. Aangezien de releasedatum van China Rising in december is, weet ik niet of dat ook zo hoort. Kan iemand hier meer van zeggen?

Ik heb gewoon BF4 + BF4 Premium gehaald, dus ik kan het niet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

RocketKoen schreef op zondag 03 november 2013 @ 13:11:
[...]

Ik heb net geupgrade met een i5 en een SSD.
Als ik na een mapwissel het deploy scherm krijg is er vaak nog niemand gespawned.

Wel is het niet helemaal eerlijk. Want zeker bij Rush maakt het heel veel uit als het aanvallende team 20s sneller was met laden dan de verdedigers.
true, eigenlijk zouden ze net als BF3 een soort van game timer er nog moeten in zetten. Een delay van ~10-20 seconden voordat de game echt start. Ik heb vaak gehad dat ik op shanghai al punt A over heb genomen terwijl de rest van mijn team een beetje begint te bewegen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Razr schreef op zondag 03 november 2013 @ 13:13:
Hier toch ook het memory-leak probleem. Na twee/drie potjes zit mijn 16GB gewoon vol :D. Ik heb BF4 op mijn HDD geinstalleerd dus het swappen ga je dan wel merken in-game (ik dacht al - waarom wordt-ie zo langzaam).

Het BF4.exe process killen heeft als gevolg dat er nog ~14.5GB gealloceerd blijft, dus wel echt een serieus leak ergens. Dit is voor mij eigenlijk de enigste bug, verder speelt het heerlijk.
Heb je een AMD kaart? Ik heb namelijk een AMD kaart en daar leaked de Display Driver dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Rikkiz0r schreef op zondag 03 november 2013 @ 13:24:
[...]

Heb je een AMD kaart? Ik heb namelijk een AMD kaart en daar leaked de Display Driver dus.
Oh? Ja ik heb een HD6870, dus dat zou dan zeker mogelijk zijn. Ik draai de 13.11 BETA 8 driver. Sorry voor het blamen van Battlefield, de fout is dan dus bij AMD :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Razr schreef op zondag 03 november 2013 @ 13:27:
[...]

Oh? Ja ik heb een HD6870, dus dat zou dan zeker mogelijk zijn. Ik draai de 13.11 BETA 8 driver. Sorry voor het blamen van Battlefield, de fout is dan dus bij AMD :).
nja ik heb de hd6990 en ook de laatste beta drivers en heb geen leaks. Lijkt me overigens ook vrij sterk dat een driver een leak veroorzaakt in een applicatie, dit ligt denk ik toch echt aan BF4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
douweegbertje schreef op zondag 03 november 2013 @ 13:30:
[...]

nja ik heb de hd6990 en ook de laatste beta drivers en heb geen leaks. Lijkt me overigens ook vrij sterk dat een driver een leak veroorzaakt in een applicatie, dit ligt denk ik toch echt aan BF4.
Not sure, hier is wel iemand die het kan herleiden naar een driver gerelateerde file, klik. Maar dan is het inderdaad nog wel de vraag is het BF4 die de driver verkeerd 'gebruikt'. Of is de driver i.c.m. bepaalde instructiesets (sommige kaarten wel/niet) slordig met het opruimen van resources.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Ik heb steeds last dat het beeld freezed en het geluid in een loop schiet voor c.a. 5 sec. Om de 1 a 2 minuuten. Heel irritand en maakt het eigenlijk gewoon onspeeldbaar. Iemand die hier ook last van heeft? Of een oplossing?

Gr,
Remko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
RemkoDJ schreef op zondag 03 november 2013 @ 13:38:
Ik heb steeds last dat het beeld freezed en het geluid in een loop schiet voor c.a. 5 sec. Om de 1 a 2 minuuten. Heel irritand en maakt het eigenlijk gewoon onspeeldbaar. Iemand die hier ook last van heeft? Of een oplossing?

Gr,
Remko
yup :p
still waiting for a fix.
Pagina: 1 ... 18 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.