Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Sindsdien eigenlijk geen crashes meer gehad.
Bij mij nu ook veel meer crashed dan 2 dagen geleden, eerst was het voornamelijk Siege of Shanhai, maar nu Parcel storm, Zavod 311...Axelfoley007 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 14:47:
Ontzettend leuke game, echter de grote hoeveelheid crasges zijn niet meer leuk. Komt bij mij nu veel meer keer voor als gisteren. Toen kon je nog een paar potjes achter elkaar probleemloos spelen, maar nu niet meer meestal binnen een half uur crash en server is gelijk 15 min niet meer bereikbaar (achterlijk lange reboots).
Helaas dus nu onspeelbaar geworden.
Het is nu werkelijk onspeelbaar geworden voor mij. Laatste uur 5 keer gecrasht, draai W8 met de laatste Nvidea drivers.
Het rare is dat ik met de beta deze problemen niet had...
ut=life
Daar zit het probleem niet. Servers flikkeren er gewoon uit, dan kun je PB up to date zijn maar dat maakt geen moer uit.summetje schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 14:52:
Heb gister punkbuster verwijderd, pbsetup gedownload en zijn ding laten doen.
Sindsdien eigenlijk geen crashes meer gehad.
XP booster blijft gewoon aanstaan hoor. Mits je natuurlijk op dezelfde server terug komtSypher schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 14:54:
Argh. Na een erg goed potje en een map wissel begon het echt slecht te worden. de boel begon te stotteren en zelfs het menu. Bleek dat mijn PC vrolijk aan het swappen was, want BF4 wilde perse meer dan de beschikbare hoeveelheid geheugen (12GB)... Weg XP booster. Weg score. Gelukkig was de ronde net begonnen.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Ok cool. Kom vanavond wel ff een kijkje nemen op de ts server daarRoyeboi schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 14:03:
[...]
Jazeker. Ik speel er sinds eergisteren op. Beste een gezellige club. Niet altijd bezet, maar in de avonduren prima vermaak en leuker dan in je eentje spelen (niet te doen als je een keer wilt winnen zonder 'luck').
Val ik er af 2e keer, wordt ik naar de front van het hotel geteleporteerd sta ik daar met wat van die chinese spec ops die niks doen... loop ik terug naar de ladder continued de missie...
Body mods don't determine skill

Verwijderd
Als wat speelt iedereen? Ik heb een beetje met alles gerommeld inmiddels maar mijn voorkeur blijft toch bij de Engineer.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2013 15:37 ]
Je moet dan vervolgens naar de lift lopen waar je heen moet. Zie je een open wit vlak waar je in kan vallenDracyn schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 15:30:
Val ik er af 2e keer, wordt ik naar de front van het hotel geteleporteerd sta ik daar met wat van die chinese spec ops die niks doen.
Lift? geen lift te zien bij mij? of hij geeft de interactie weer niet aan, heb ik meer last van gehad in die missie.berry194 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 15:34:
[...]
Je moet dan vervolgens naar de lift lopen waar je heen moet. Zie je een open wit vlak waar je in kan vallen
Body mods don't determine skill
Verwijderd
Wat vind je te veel en op welke maps? Moet zeggen dat dit me niet echt opvalt.SmokingCrop schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 15:34:
Zoveel maps waar er veel te veel vehicles zijn.. kheb al bijna zin om gewoon weer bf3 te spelen..
Verwijderd
Het zou gefikst moeten zijn?unfor schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 15:38:
Helaas, servers klappen er nog gewoon uit na de "fixes"
Had sinds vanochtend 12 uur toch wel een disconnect of 4 nog.
[ Voor 52% gewijzigd door Motaro op 02-11-2013 15:43 ]
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
In ieder geval met 64 slots servers, met 32 slots waren er sowieso al minder problemen dacht ik.unfor schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 15:38:
Helaas, servers klappen er nog gewoon uit na de "fixes"
Ja, maar dat was voorheen ook.bvk schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 15:42:
[...]
In ieder geval met 64 slots servers, met 32 slots waren er sowieso al minder problemen dacht ik.
weet ze niet van buiten, maar het valt soms echt op..Verwijderd schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 15:38:
[...]
Wat vind je te veel en op welke maps? Moet zeggen dat dit me niet echt opvalt.
bv. waarom heb je jets op Dawnbreaker?
of denk dat het lancang dam is, waar er ook zo massas vehicles zijn.. 2 soorten jets, attack boat, heel arsenaal aan tanks, attack choppers etc..
Ik vind het allemaal een beetje veel soms..
'less is more' moet soms eens toegepast worden imo.
[ Voor 5% gewijzigd door SmokingCrop op 02-11-2013 15:55 ]
Die jet in Dawnbreaker slaat inderdaad als een tang op een varken, geen idee hoe die daar terecht is gekomen.SmokingCrop schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 15:54:
[...]
weet ze niet van buiten, maar het valt soms echt op..
bv. waarom heb je jets op Dawnbreaker?
of denk dat het lancang dam is, waar er ook zo massas vehicles zijn.. 2 soorten jets, attack boat, heel arsenaal aan tanks, attack choppers etc..
Ik vind het allemaal een beetje veel soms..
'less is more' moet soms eens toegepast worden imo.
Ik heb het voor vandaag maar weer opgegeven denk ik, ben het beu om elke keer op een andere manier uit de game te crashen..
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Performance is tegenover de beta wel flink verbeterd.
Niet bij iedereen denk ik, de beta draaide uiteindelijk best aardig bij mij op high met een HD6990. De release draait daarentegen voor geen meter op mijn HD6990. Heel veel stotteringen, net als het begin van de beta. Daarna W8 geïnstalleerd en draait als een zonnetje. Op high zit je meestal rond de 90-100 fps.Sn0wblind schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 15:59:
De stabiliteit is inderdaad niet geweldig. Er gleuke game, speelt lekker weg, vind de gunplay relaxter dan in de voorgangers. Maar dan wordt je opeens halverwege de match naar de desktop gegooid met een leuke melding dat BF4 is gecrashed. Geluid doet afentoe ook raar.
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Dat bedoelde ik ook
Edit: Blijkbaar helpt het, nu al 1,5 uur geen crashes
Uptime: 1h 30m 50s
[ Voor 14% gewijzigd door bvk op 02-11-2013 17:31 ]
Het draaide in de beta wel speelbaar bij mij maar heel veel framedrops. Wat ik nog wel problematisch vind zijn de enorme laadtijden, geen idee wat die veoorzaken.wesleytjuh schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 16:01:
[...]
Niet bij iedereen denk ik, de beta draaide uiteindelijk best aardig bij mij op high met een HD6990. De release draait daarentegen voor geen meter op mijn HD6990. Heel veel stotteringen, net als het begin van de beta. Daarna W8 geïnstalleerd en draait als een zonnetje. Op high zit je meestal rond de 90-100 fps.
SSDSn0wblind schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 16:04:
[...]
Het draaide in de beta wel speelbaar bij mij maar heel veel framedrops. Wat ik nog wel problematisch vind zijn de enorme laadtijden, geen idee wat die veoorzaken.
Ongelooflijk hoeveel eerder ik kan beginnen spelen dan bijna iedereen anders in m'n team..
SSD's vind ik net te prijzig om ook al mijn games op te knallenSmokingCrop schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 16:05:
[...]
SSD![]()
Ongelooflijk hoeveel eerder ik kan beginnen spelen dan bijna iedereen anders in m'n team..
Ik heb enkel Battlefield erop staanSn0wblind schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 16:07:
[...]
SSD's vind ik net te prijzig om ook al mijn games op te knallen.
De rest op m'n HDD, die laadtijden van andere spellen maken me toch niet veel uit.
pff, en dat ze maar vlug met die wachtrijen afkomen
zie je zo een aantal servers met 31/32 en als je er op klikt zijn ze al weer volzet
[ Voor 33% gewijzigd door SmokingCrop op 02-11-2013 16:11 ]
Wat heb ik al gedaan:
- Origin/battlelog plugin updaten heeft geen effect.
- Herinstalleren origin/bf4 helpt ook niet.
- Rebooten niet.
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem? Kan zo niks spelen namelijk.
Ik heb de afgelopen dagen maar 2 keer een bf4 client crash gehad met de melding bf4.exe werkt niet meer,Sn0wblind schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 15:59:
De stabiliteit is inderdaad niet geweldig. Er gleuke game, speelt lekker weg, vind de gunplay relaxter dan in de voorgangers. Maar dan wordt je opeens halverwege de match naar de desktop gegooid met een leuke melding dat BF4 is gecrashed. Geluid doet afentoe ook raar.
De rest van de tijd zijn het server problemen.
Is het soms de load op de EA backend die dit veroorzaakt, kan mij namelijk voorstellen dat die hoog is sinds release, ten tijde van b3 release waren er meer dan 300000 active online op console en pc's.
Na wat zoeken op het EA en Battelog forum ben ik in ieder geval niet de enige. Je zou toch denken dat 12GB wel voldoende zou zijn. Heb nog wel 2x 4GB reepjes liggen dus zou er 20GB van kunnen maken (al ben ik dan mijn tripple-channel kwijt?) maar dat vertraagt het probleem alleen maar denk ik.
Iemand gaf aan dat de game op 32-bits mode zetten zou moeten helpen, ga ik eens proberen!
Geluid valt regelmatig weg. Zowel in single als multiplayer. Heel vervelend.ruvansin schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 16:11:
Zijn er nog andere mensen die in de singleplayer geen of nauwelijks geluid hebben? Ik kan het gewoon niet spelen hierdoor, maar ik er vrij weinig over vinden op het internet.
[ Voor 22% gewijzigd door Sypher op 02-11-2013 16:21 ]
heb je battlelog al eens uitgelogd & terug in laten loggen?Pandemic schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 16:17:
Ik heb BF 4 net gekocht en geïnstalleerd, alleen nu herkent battlelog hem niet. Heb hem notabene via origin gekocht, hij blijft aangeven dat ik het spel niet heb en me vragen of ik het wil aanschaffen....
Wat heb ik al gedaan:
- Rebooten niet.
Wissel beetje tussen engineer (beetje vehicles mollen) en assault. Assault wordt pas leuk met defibs, die heb ik eindelijk unlocked maar het reviven is sluggish dus dat is nog even wennen.Verwijderd schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 15:34:
Als je crashes hebt en je hebt een ATI/AMD videokaart probeer de beta (13.11?) drivers even. Ik heb aanzienlijk minder vastlopers. Wel regelmatig een disconnect. (met bijbehorende progress verlies...)
Als wat speelt iedereen? Ik heb een beetje met alles gerommeld inmiddels maar mijn voorkeur blijft toch bij de Engineer.
Sowieso valt me op dat er op de meeste servers heel slecht samen wordt gespeeld. Sta je elke keer lonely ergens ineens en spawnt iedereen ergens anders..lekker handig
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Het heeft geen zin om extra geheugen bij te plaatsen bij een memory leak, die 20 gig zullen ook vol lopen.Sypher schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 16:20:
Vreemd. Gisteravond wat gespeeld en geen probleem. Vandaag lijkt de game flink last te hebben van een memoryleak (non-paged memory, dus zie je geen proces @ Taskmanager). Resultaat: game onspeelbaar en worst case gaat je PC doorleuk swappen. Daag performance.
Na wat zoeken op het EA en Battelog forum ben ik in ieder geval niet de enige. Je zou toch denken dat 12GB wel voldoende zou zijn. Heb nog wel 2x 4GB reepjes liggen dus zou er 20GB van kunnen maken (al ben ik dan mijn tripple-channel kwijt?) maar dat vertraagt het probleem alleen maar denk ik.
Iemand gaf aan dat de game op 32-bits mode zetten zou moeten helpen, ga ik eens proberen!
[...]
Geluid valt regelmatig weg. Zowel in single als multiplayer. Heel vervelend.
Dat zei ik alNLsandman schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 16:28:
[...]
Het heeft geen zin om extra geheugen bij te plaatsen bij een memory leak, die 20 gig zullen ook vol lopen.
Android developer & dürüm-liefhebber
Wel wat onnozel dat je als Engineer van start gaat met een PDW, je kogels zijn er direct door met zo'n wapen, en op range moet je al niet te veel proberen2Dutch schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 16:24:
Wissel beetje tussen engineer (beetje vehicles mollen) en assault. Assault wordt pas leuk met defibs, die heb ik eindelijk unlocked maar het reviven is sluggish dus dat is nog even wennen.

Nog steeds? Wordt er eigenlijk vaak gespeeld met een Commander of slechts zelden? Want op zich heeft die wel handige trucjes in z'n doos UAV (= OP), ammo, etc.Sowieso valt me op dat er op de meeste servers heel slecht samen wordt gespeeld. Sta je elke keer lonely ergens ineens en spawnt iedereen ergens anders..lekker handig
[ Voor 20% gewijzigd door JimDB op 02-11-2013 17:26 ]
Ik vandaag al 4 of 5x. Erg irritant, had dat ook al met de beta.NLsandman schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 16:18:
[...]
Ik heb de afgelopen dagen maar 2 keer een bf4 client crash gehad met de melding bf4.exe werkt niet meer,
De rest van de tijd zijn het server problemen.
Is het soms de load op de EA backend die dit veroorzaakt, kan mij namelijk voorstellen dat die hoog is sinds release, ten tijde van b3 release waren er meer dan 300000 active online op console en pc's.
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Verwijderd
schermpjes ervan zijn zo kort in beeld dat ik niet de kans krijg die te lezen .

O ja over cheaters of hackers ..........die zitten er zat op nu ,
voor beeld , ik onder in een gebouw en iemand op het platte dak die mij met mijn 3 a 4 man die bij mij zijn zo kapot schieten UIUUHH
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2013 17:52 ]
Aan al die mensen die hun problemen posten hier..Pandemic schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 16:17:
Ik heb BF 4 net gekocht en geïnstalleerd, alleen nu herkent battlelog hem niet. Heb hem notabene via origin gekocht, hij blijft aangeven dat ik het spel niet heb en me vragen of ik het wil aanschaffen....
Wat heb ik al gedaan:
- Rebooten niet.
Vriendelijk verzoek om dat NIET hier te doen
Maar hier:
[PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
Het word anders hier een beetje eentonig met mensen die problemen hebben
Met je squad verzamel je field upgrades door punten te scoren, als je hele squad dood is verlies je die field upgrades weer.Verwijderd schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 17:49:
WTF bedoelen ze weer tijdens de ronde dat ik weer mijn "upgrade " kwijt ben??![]()
schermpjes ervan zijn zo kort in beeld dat ik niet de kans krijg die te lezen .
Verwijderd

Empror1 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 17:50:
[...]
Met je squad verzamel je field upgrades door punten te scoren, als je hele squad dood is verlies je die field upgrades weer.
De maps zijn lekker variërend en de hit registratie is ook al stuk verbeterd.
Echter mis ik toch wel de spawn protection. Man man, wat word ik toch vaak gelijk weer dood geknald als ik net gespawned ben.
Voor de rest mis ik de gun master gamemode wel
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Het is bedoelt om squad play en teamwork te bevorderen en werkt op zich wel, zorg dat je squad in leven blijft en je squad orders geeft / opvolgt en je hebt die field upgrade levels er vrij snel bij steeds. Als je squad een beetje samenwerkt en in leven blijft hou je ze ook, je hebt 4 levels die je geleidelijk krijgt en bij een squad wipe verlies je 1 level.Verwijderd schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 17:54:
DAT hadden voor mij en denk voor vele wel weg kunnen laten zo stom iets is dat .
[...]
Scherm blijft ook veeeeeeeeel te lang zwart. Dit hoort instant te zijn.hupske schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 17:56:
Door alle bugs en crashes heen kijkend vind ik het wel weer een heerlijk spel om te spelen.
De maps zijn lekker variërend en de hit registratie is ook al stuk verbeterd.
Echter mis ik toch wel de spawn protection. Man man, wat word ik toch vaak gelijk weer dood geknald als ik net gespawned ben.
Voor de rest mis ik de gun master gamemode welDaar vermaakte ik mij nog het meeste mee in BF3.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Update : Inmiddels knalt alles er meteen uit als ik iets opstart, soms kan ik net 5 tot 10 minuten spelen en dan crashed het weer. Belabberd dit, ik wacht wel op een update voordat ik weer ga spelen.
[ Voor 41% gewijzigd door infidel011 op 02-11-2013 18:37 ]
Gisteren voor het eerst BF4 kunnen spelen en dat was ook meteen iets wat ik miste. Denk je leuk in de buurt van de actie te spawnen, ben je al dood voordat het zwarte beeld overschakelt naar het speelschermhupske schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 17:56:

Ik ben ook begonnen met de SP en het is nog best aardig (graphics, geluidseffecten), maar niet meer dan dat. Alles behalve moeilijk. Eventjes de bijbehorende assignments binnenhengelen, is dat ook weer achter de rug.
[ Voor 16% gewijzigd door Bee.nl op 02-11-2013 18:19 ]
met ea help bellen of chatten. werkt best wel goed.Pandemic schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 16:17:
Wat heb ik al gedaan:
- Rebooten niet.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Zelfde verhaal hier en gisteravond kreeg ik ook nog eens een bericht: "Niet thuis, pakket ligt klaar op het DHL Servicepoint"NoepZor schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 16:23:
Helaas nog geen afhaalbericht ontvangen van Wehkamp, bij navraag geven ze aan dat ie morgen pas verstuurd wordt, terwijl de status sinds gisteren al op "verzonden naar DHL service point" staat. Gaat weer lekker..
Is het servicepoint in de weekend gesloten...

Verwijderd
yur400 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 18:25:
[...]
Zelfde verhaal hier en gisteravond kreeg ik ook nog eens een bericht: "Niet thuis, pakket ligt klaar op het DHL Servicepoint"
Is het servicepoint in de weekend gesloten...
Covert operation.Verwijderd schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 18:33:
neem je toch je teammates even mee daar na toe om FF op te halen![]()
[...]
Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012
Niet iedere medic heeft med kits bij zich, ik in ieder geval niet maar het viel me ook wel op dat er veel minder wordt gerevived dan in de eerdere BFs. Misschien veel nieuwe spelers waarbij het nog geen automatisme is geworden.thehawk007 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 19:18:
Wat me opvalt in die paar uur BF4 die ik tot nu toe heb gedaan is dat teamplay ver te zoeken is. Vraag je voor een medic, zowel voice, commo rose en chat, krijg je niks. Idem voor ammo. Gelukkig speel ik hardcore (alhoewel dat nu broken is dus costum) dus kun je er voor zorgen dat ze je opmerken
Het loont gewoon niet, weinig punten en je bent veel sneller dood dan in BF3Empror1 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 19:32:
het viel me ook wel op dat er veel minder wordt gerevived dan in de eerdere BFs.
evenveel punten als je hem met full health revived, hoe langer je de revive animatie doet, hoe meer leven je geeft en hoe meer punten je krijgt.vassago schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 19:44:
[...]
Het loont gewoon niet, weinig punten en je bent veel sneller dood dan in BF3
Nog niet veel mensen tegengekomen die dit ook weten ingame, lol
vaak als ik in een voertuig zit (transport heli, jet, quad whatever)
kan ik niet om me heen kijken...toevallig meer die hier last van hebben?
Owh dit wist ik ook nog niet, ik dacht dat met full health reviven een field upgrade was maar kon hem al niet vinden. Ben van alle voorgaande BFs gewend dat je maar 1 keer hoeft te klikken, nooit aan gedacht om langer vast proberen te houden. Thanks voor de tip.SmokingCrop schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 19:50:
[...]
evenveel punten als je hem met full health revived, hoe langer je de revive animatie doet, hoe meer leven je geeft en hoe meer punten je krijgt.
Nog niet veel mensen tegengekomen die dit ook weten ingame, lol
Speel nou maar eens een fatsoenlijke game op BF3, en niet metro 64 man. Dan zie je opeens het zelfde als in BF4. Sommige maps gaan mensen reviven omdat het super snel lvlen is. BF4 heeft niet zulk soort maps waar de lijken 24/7 klaar liggen. Daarbij is het gewoon geen med-train meer.Empror1 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 19:32:
[...]
Niet iedere medic heeft med kits bij zich, ik in ieder geval niet maar het viel me ook wel op dat er veel minder wordt gerevived dan in de eerdere BFs. Misschien veel nieuwe spelers waarbij het nog geen automatisme is geworden.
Ik loop wel te reviven zo af en toe, maar je moet én rete snel zijn, én toevallig daar weer lopen.
Dat is dus single fire of burst geen auto ;-)

[ Voor 12% gewijzigd door ArcticWolf op 02-11-2013 20:22 ]
Vind ik ook een goede feature! Al is het lastig om ver te komen, maar het motiveert zeker om goed je best te doen qua teamplay. Daarnaast kom je als samenwerkende squad sneller ergens, dan dat je gewiped word door mensen die maar zo wat doen, je hebt een klein voordeel.Empror1 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 18:01:
[...]
Het is bedoelt om squad play en teamwork te bevorderen en werkt op zich wel, zorg dat je squad in leven blijft en je squad orders geeft / opvolgt en je hebt die field upgrade levels er vrij snel bij steeds. Als je squad een beetje samenwerkt en in leven blijft hou je ze ook, je hebt 4 levels die je geleidelijk krijgt en bij een squad wipe verlies je 1 level.
Komt omdat het een unlock is geworden net als de ammobox bij de support : Zonder die unlocks zijn beide klasses gewoon nutteloosEmpror1 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 19:32:
Niet iedere medic heeft med kits bij zich, ik in ieder geval niet maar het viel me ook wel op dat er veel minder wordt gerevived dan in de eerdere BFs. Misschien veel nieuwe spelers waarbij het nog geen automatisme is geworden.

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
En als Levelcap klaagt over Battlefield 4 dan is er echt iets mis.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 47% gewijzigd door bloodlynx op 02-11-2013 20:57 ]
Wat ik daarvoor wel had was zo'n ultiem BF momentje: Ik net na een vuurgevecht loop achter een muur, herladen enzo, wachten tot health weer toeneemt, standaard verhaal. Dan ineens een tank van mijn team die vlak naast me zijn kanon afvuurt net naast mij bij de muur, om vervolgens door zijn gemaakte gat volle vaart te vliegen (letterlijk). Meneer vond blijkbaar de muur beter met een gat erin
Daar ging wel mijn dekking, maar het was wel zo'n gaaf moment.
Dit is bij elke release te horen. Combinatie:Empror1 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 19:32:
[...]
Lang niet iedere medic heeft med kit zoals je zegt.
Imo in BF4 is het lastiger dan in BF3 omdat je gekloot heb met die defribilator. Om het er nog niet over te hebben dat ik defib en medpack steeds door elkaar haal
In het algemeen is het probleem simpelweg dat de med timer in BF games heel erg kort is. Je moet het nagenoeg direct doen, alleen meestal is het wel handig eerst de vijand die je teamgenoot heeft gedood neer te schieten.
Zonder unlocks heeft een team relatief veel engineers nodig. Standaard anti-tank wapen is best cool imo, maar niet verschrikkelijk effectief.
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Meerderheid zal dit waarschijnlijk al weten, maar ik ontdek het net en vind het reuze handig
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- DaniëlWW2
- Niet online
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=BY5KBtBoO2E]
Ja, het is SP footage dus mogelijk spoilers maar het ondersteunt mooi waarom ik denk dat niet DICE maar DICE LA (Danger Close) de SP heeft gemaakt.
[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-11-2013 21:21 ]
An a day keeps the doctor away.
haha ja dat dacht ik ook al eens. Had iemand neergeschoten met mijn main en toen kwamen er nog 2 aan. Ipv een reload switchte ik naar mijn pistol en die andere 2 enemy's vielen zo neer. Uiteindelijk was ik mijn pistol aan het reloaden en kwam er nog één enemy op een aardige afstand, die ik toen ook nog eens met mijn pistool pakteiApp schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 21:33:
Pffff, mensen met een pistooltje zijn nog sterker dan een een man gewapend met (bij wijze van spreken) een RPG. Wordt zo omver geknald, terwijl ik diegene ben met een dikke AK in mijn handen. Zwaar overpowered is dat pistooltje! Echt zwaar irritant.
Ik denk dat het komt omdat er vrij weinig recoil op zit, maar uiteindelijk heb je soms liever toch een grotere mag. en snellere schietsnelheden dan enkele shots van je pistool.

Ik dacht dat het kwam omdat men nog niet echt server settings konden aanpassen (custom). Ben hier overigens niet zeker van hoor. In elk geval lijkt het mij zo dat 64 slot servers, of zelfs 32 wat dat betreft meer tickets gaan krijgen als ze dat kunnen gaan instellen.Hadespuiter schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 21:38:
Wat is dat toch voor idioterie met die Team Deathmatch servers die bijna allemaal slechts 100 tickets ingesteld hebben staan? Als je 2 keer knippert met je ogen is het potje voorbij.
Verwijderd
GeniaalDanielWW2 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 21:21:
Dit is echt een must see.![]()
[video]
Ja, het is SP footage dus mogelijk spoilers maar het ondersteunt mooi waarom ik denk dat niet DICE maar DICE LA (Danger Close) de SP heeft gemaakt.
Ik heb trouwens gehoord dat DICE LA bezig is met metro 2.0
Trieste zooi, ik ga pas weer spelen als deze fucking problemen zijn opgelost...
Ga je 100 euro neerleggen voor een spel, dan mag je toch verwachten dat het werkt...
:-)
Ze zitten al in crunchtime sinds de start van de beta hoorreemprive schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 22:03:
Ook mooi, na elke keer dat ik een M320 LVG af vuur een crash... Als ze een patch gaan uitbrengen dan mag het hele developer team wel 18 uur per dag werken de komende maand.

Omg, deze game zit echt vol vol vol met bugs. Zonde, in potentie een geweldige game. Had er ook erg veel zin aan voor de release, maar dat is inmiddels al behoorlijk getemperd. Geloof persoonlijk niet dat alle (meeste) bugs eruit worden gehaald. Zonde.DanielWW2 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 21:21:
[video]
Moet een klein team zijn geweest nadat vrijwel iedereen bij danger close ontslagen werd 13 maanden geledenDanielWW2 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 21:21:
[video]
Bijzondere theorie

Hoe kunnen ze zo iets releasen, wat een kut bedrijf is EA toch ook, andere grote publishers verplaatsen hun release gewoon maar EA brengt liever een produkt uit dat niet af is.DanielWW2 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 21:21:
[video]
Ik had wel een shit storm verwacht maar dat het zo erg zou zijn, ik neem de klagers ook niets kwalijk
Los AngelesStewie! schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 22:24:
[...]
Moet een klein team zijn geweest nadat vrijwel iedereen bij danger close ontslagen werd 13 maanden geleden![]()
Bijzondere theorie
Yes, it is true. DICE is expanding to Los Angeles, building on the ongoing development in Stockholm. DICE L.A. will work on next generation releases in the Battlefield franchise, one of the biggest and most exciting brands in entertainment. The L.A. studio will also work on unannounced projects, all built on the Frostbite 3 engine.
L.A. is home to world class talent in areas like art, animation, engineering, game design, sound design and VFX. DICE L.A. has already started to assemble a hand-selected team of top talent, have you got what it takes?
[ Voor 39% gewijzigd door NLsandman op 02-11-2013 22:29 ]
Dit topic is gesloten.
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.