Versteegrob schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 00:50:
Speel de game nu twee dagen en vind het moeilijk te begrijpen waarom alle review sites zo ontzettend positief zijn. Wat maakt BF4 beter dan BF3 qua gameplay? Alles gaat veel langzamer en niet echt natuurlijk voor mijn gevoel. Het reviven gaat bijvoorbeeld veel langzamer en je krijgt nu 20 punten ipv 100, wtf. Zoiets wil je toch aanmoedigen. Merk nu al dat bijna niemand dit meer doet, echt zonde. En ik mis echt de wachtrij, nu kan je lastig joinen als een vriend in een server zit.
Zit te bedenken wat echt veel beter is dan BF3 maar kan weinig bedenken nu, pijnlijk....
Ervaren meer mensen dit? Dit topic gaat ook niet bepaald hard, zegt volgens mij ook wel iets.
Hoe langer je de revive animatie aanhoudt voor dat je loslaat, hoe meer leven je geeft aan de speler

hoeveel leven het geeft = hoeveel punten je krijgt.
topic gaat niet bepaald hard? we zitten al aan het 2e topic.. vorige had bijna 9500 posts:
[PC] Battlefield 4
en de wachtrij is nog te buggy op het moment en ze gaan dit nog toevoegen op het moment dat het gefixed is.
noobies die te snel conclusies trekken for the win
ps: review sites zijn al jaren continu positief over Call of Duty ook.. (wil niet zeggen dat het spel opzich niet goed is, het wordt gewoon nogal uitgemolken, veel reviewsites kijken daar blijkbaar niet naar)
Ook positief dat je nu alle resterende kogels in je clip kwijt bent bij het reloaden.
Ik vind dit eerder slecht.. al die jaren al altijd de gewoonte van vrijwel direct te reloaden en nu gaan er opeens wel rekening mee houden?
Ze zouden gewoon de optie moeten geven om ook die kogels dan er een voor een erin te steken.. bv bij een sniper rifle kan je er dan gerust een kogeltje bij je huidige clip/mag doen? of die clip met nog 7 kogels gewoon terugsteken waar hij hem gehaald heeft om er later nog gebruik van te maken? (kan toch perfect met een sniper, elke kogel telt daar)
Maar nee, ze veranderen gewoon goede elementen aan een game zonder er echt eens over na te denken.
[
Voor 26% gewijzigd door
SmokingCrop op 02-11-2013 01:14
]