Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
jagermeister schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 23:53:
[...]

Dat is niet nieuw. Die foutmelding krijg je nadat de server op zijn smoel is gegaan. Even wachten en dan is ie er weer, is mijn ervaring.

En filmpje hierboven... Ben het met die gast eens dat Conquest het niet meer is. Heb het net als hem wel gezien.
Nope server was niet down mijn team maat was aan het spelen, hij werd niet gedisconnected en server was ook niet aan het crashen.

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 14:00
Speel de game nu twee dagen en vind het moeilijk te begrijpen waarom alle review sites zo ontzettend positief zijn. Wat maakt BF4 beter dan BF3 qua gameplay? Alles gaat veel langzamer en niet echt natuurlijk voor mijn gevoel. Het reviven gaat bijvoorbeeld veel langzamer en je krijgt nu 20 punten ipv 100, wtf. Zoiets wil je toch aanmoedigen. Merk nu al dat bijna niemand dit meer doet, echt zonde. En ik mis echt de wachtrij, nu kan je lastig joinen als een vriend in een server zit.

Zit te bedenken wat echt veel beter is dan BF3 maar kan weinig bedenken nu, pijnlijk....

Ervaren meer mensen dit? Dit topic gaat ook niet bepaald hard, zegt volgens mij ook wel iets.

[ Voor 5% gewijzigd door Wackmack op 02-11-2013 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:45
Versteegrob schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 00:50:
Speel de game nu twee dagen en vind het moeilijk te begrijpen waarom alle review sites zo ontzettend positief zijn. Wat maakt BF4 beter dan BF3 qua gameplay? Alles gaat veel langzamer en niet echt natuurlijk voor mijn gevoel. Het reviven gaat bijvoorbeeld veel langzamer en je krijgt nu 20 punten ipv 100, wtf. Zoiets wil je toch aanmoedigen. Merk nu al dat bijna niemand dit meer doet, echt zonde. En ik mis echt de wachtrij, nu kan je lastig joinen als een vriend in een server zit.

Zit te bedenken wat echt veel beter is dan BF3 maar kan weinig bedenken nu, pijnlijk....

Ervaren meer mensen dit?
Ik vind het wel goed zo, iets meer realisme. Ook positief dat je nu alle resterende kogels in je clip kwijt bent bij het reloaden. Plus het reviven in BF3 was, in mijn ogen, ronduit debiel. Even op een goede positie liggen en aan de lopende band gaan reviven. Niets cooldown en meer dan eens dezelfde persoon vijf keer na elkaar.

Als speler vond ik het ook hatelijk. Je wordt neergeschoten en dan revived iemand je, word je alsnog doodgeschoten. Revive weigeren is ook maar een hoop tijdsverlies, laat me toch gewoon respawnen, sukkel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Versteegrob schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 00:50:

Ervaren meer mensen dit? Dit topic gaat ook niet bepaald hard, zegt volgens mij ook wel iets.
Hoe langer je de revive animatie aanhoudt voor dat je loslaat, hoe meer leven je geeft aan de speler ;)
hoeveel leven het geeft = hoeveel punten je krijgt.

topic gaat niet bepaald hard? we zitten al aan het 2e topic.. vorige had bijna 9500 posts:
[PC] Battlefield 4

en de wachtrij is nog te buggy op het moment en ze gaan dit nog toevoegen op het moment dat het gefixed is.

noobies die te snel conclusies trekken for the win :z

ps: review sites zijn al jaren continu positief over Call of Duty ook.. (wil niet zeggen dat het spel opzich niet goed is, het wordt gewoon nogal uitgemolken, veel reviewsites kijken daar blijkbaar niet naar)
Ook positief dat je nu alle resterende kogels in je clip kwijt bent bij het reloaden.
Ik vind dit eerder slecht.. al die jaren al altijd de gewoonte van vrijwel direct te reloaden en nu gaan er opeens wel rekening mee houden? :N
Ze zouden gewoon de optie moeten geven om ook die kogels dan er een voor een erin te steken.. bv bij een sniper rifle kan je er dan gerust een kogeltje bij je huidige clip/mag doen? of die clip met nog 7 kogels gewoon terugsteken waar hij hem gehaald heeft om er later nog gebruik van te maken? (kan toch perfect met een sniper, elke kogel telt daar)
Maar nee, ze veranderen gewoon goede elementen aan een game zonder er echt eens over na te denken.

[ Voor 26% gewijzigd door SmokingCrop op 02-11-2013 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weer een paar goeie potjes gehad met wat mensen van BuG. Prachtige acties zoals perfecte drops met een heli in Obliteration of in Rush 6x achter elkaar de MCOM defusen of in keiharde aanvallen net van twee clans winnen die samen spelen. Op de crashes na een goede avond :D

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
  • Laatst online: 06-10 22:24
Om heel eerlijk te zijn, juist dat alles wat trager gaat en je wat meer moet uitkijken/nadenken vind ik een gigantische pro mijzelf. Ik vond BF3 'te arcady', Battlefield 4 gaat iets meer terug naar het Battlefield 2 gevoel. Daarnaast om echt succesvol te zijn, is het erg fijn om een goed werkende squad bij elkaar te hebben. Heb zo al een aantal geweldige potjes gehad met een squad die goed/sterk samenwerkt en zo behoorlijk wat voor elkaar krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 01:13:
Weer een paar goeie potjes gehad met wat mensen van BuG. Prachtige acties zoals perfecte drops met een heli in Obliteration of in Rush 6x achter elkaar de MCOM defusen of in keiharde aanvallen net van twee clans winnen die samen spelen. Op de crashes na een goede avond :D
Ging inderdaad lekker. Het beste potje was deze. ;)

http://battlelog.battlefi...98595579432640/184991456/
Justice. >:)

Het was trouwens wel erg met de crashed van jou.
En Tsu is opeens weg, oh daar is die weer en Tsu is opeens weg. 8)7

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben meer mensen hier last van crashes? Het is bij mij met zo'n frequentie dat ik geregeld mijn potje niet kan afmaken....
Tellen die crashes negatief in je stats (quits) tevens?
Dat gedoe slaat momenteel een behoorlijke deuk in mijn fun...

Ik kan overigens die wolkenkrabber in siege ook niet om laten donderen zonder de game (reproduceerbaar dus) te laten crashen.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2013 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 01:16:
[...]

Ging inderdaad lekker. Het beste potje was deze. ;)

http://battlelog.battlefi...98595579432640/184991456/
Justice. >:)

Het was trouwens wel erg met de crashed van jou.
En Tsu is opeens weg, oh daar is die weer en Tsu is opeens weg. 8)7
Man man man die crashes waren om te huilen met de pet op :'(

Leuk potje was dit: http://battlelog.battlefi...07971086192320/186401280/
In iets meer dan 6 minuten gewonnen. Ik twee keer de bom opgepakt en daarna door een TS maatje keurig afgezet, BAM! En de laatste had een ander TS maatje de bom gepakt en werd hij afgezet en weer BAM!

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 01:22:
[...]

Man man man die crashes waren om te huilen met de pet op :'(

Leuk potje was dit: http://battlelog.battlefi...07971086192320/186401280/
In iets meer dan 6 minuten gewonnen. Ik twee keer de bom opgepakt en daarna door een TS maatje keurig afgezet, BAM! En de laatste had een ander TS maatje de bom gepakt en werd hij afgezet en weer BAM!
Die game was echt belachelijk makkelijk. _O-
Toch vond ik de hard bevochten battle beter. Voelde zo goed om met de laatse MCOM te winnen. :D

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 01:23:
Die game was echt belachelijk makkelijk. _O-
Toch vond ik de hard bevochten battle beter. Voelde zo goed om met de laatse MCOM te winnen. :D
Klopt dat was ook een briljant gevecht. Was Rush Operation Locker en de vijand eerst bij de laatste MCOM tegen gehouden na een flink zware pot en vervolgens in eenzelfde zware pot zelf wel de laatste MCOM pakken. Stonden toen met BuG tegenover twee echte clans. Zij hadden zeker een man of 12 aan clanspelers en wij een man of 7 BuG. Beide teams natuurlijk opgevuld met randoms.

Hoe kan je trouwens emblems unlocken? Enkel met Battlepacks?

[ Voor 4% gewijzigd door Tsurany op 02-11-2013 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 01:25:
[...]

Klopt dat was ook een briljant gevecht. Was Rush Operation Locker en de vijand eerst bij de laatste MCOM tegen gehouden na een flink zware pot en vervolgens in eenzelfde zware pot zelf wel de laatste MCOM pakken. Stonden toen met BuG tegenover twee echte clans. Zij hadden zeker een man of 12 aan clanspelers en wij een man of 7 BuG. Beide teams natuurlijk opgevuld met randoms.
En een goede "random" aan onze kant. ;) (heeft het over zichzelf) :+
Vond het wel mooi zat ze allemaal ragequite na die pot. :D

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-11-2013 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:13
Ik hoop dat we jullie toch wel wat tegenstand zo af en toe hebben gegeven :)
Wat ik me kan herinneren hebben wij toch ook wel redelijk wat potjes gewonnen :P

Die crashes waren wel echt waardeloos, ook omdat je gewoon je progress verliest. Wel een goede server iedergeval, maar alleen jammer dat niet alle maps in de rotation zitten, ging een beetje vervelen op een gegeven moment.

[ Voor 22% gewijzigd door vinom op 02-11-2013 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinom schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 01:38:
Wat ik me kan herinneren hebben wij toch ook wel redelijk wat potjes gewonnen :P

Die crashes waren wel echt waardeloos, ook omdat je gewoon je progress verliest. Wel een goede server iedergeval, maar alleen jammer dat niet alle maps in de rotation zitten, ging een beetje vervelen op een gegeven moment.
Die crashes zijn tamelijk kansloos in mijn ogen... de laatste 3 potjes kon ik niet uitspelen zonder een dikke vastloper. 8)7 Zo mag je zo'n spel helemaal niet releasen vind ik.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2013 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ging volgens mij aardig gelijk op, flinke battles :)
Scores moet je wel krijgen zolang het een client crash is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 01:45:

Scores moet je wel krijgen zolang het een client crash is.
Ik heb mn achievements en unlocks verloren bij de laatste twee client-side crashes. (van dat potje uiteraard)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2013 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jullie waren inderdaad zeer vervelend. Moest even twee tandjes bijzetten en toen ging het wel weer aardig mijn kant op. Volgens mij heb ik jou ook heel veel afgeschoten. ;)

Oh en ik stop ook voor de dag. Het was behoorlijk lekker om eens goed BF4 te spelen. Lekker wat unlocks binnen gehaald, nu bijna level 15 en eindelijk de twee unlocks die ik wou ook binnen. Eindelijk de med pack en de RPG-7.

Dan nog een laatste potje gespeeld. Ik joinde laat en sloopte iedereen. :P
http://battlelog.battlefi...54418859939904/184991456/

Dan vraag ik me nog een ding af. Wie van jullie ziet eigenlijk het nut in van de defibs op het moment?
Ik zit er over te denken ze gewoon te dumpen voor medpack en first aid omdat het op het moment gewoon niet goed is. Je moet chargen om een defib nuttig te laten zijn maar je hebt geen idee wanneer iemand door gaat. Dus de meeste spammen maar. Dat werkt niet...

Oh en second assault.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=niXsArTQB6Q]

Kijk eens wat er terug is Asgaro. Je F2000. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-11-2013 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-10 01:06
De singleplayer stelt echt zwaar teleur.

- AI team mates blijft af en toe ver achter je. Je moet ze dan ophalen om vervolgens verder te kunnen lopen.
- Het level in die hoge toren (tweede missie, VIP Extraction) zit vol met bugs. Ook blijven enemies achter muren hangen, of veel verder terug in het level. Vervolgens moet je 5 minuten rondzoeken naar een overgebleven enemy omdat deze met zijn kop ergens achter een muurtje staat te niksen. Dit haalt het tempo van de game erg omlaag.
- Ook in het tweede level: de helikopter die enemies naar beneden dropt in de fontein/plaza, kun je zeer makkelijk uitschakelen. Je rent gewoon naar de chopper toe in de linkerachterhoek, en vervolgens komen vijf mannetjes rustig van de rope naar beneden. Dan kun je ze vervolgens stuk voor stuk neermaaien, want opnieuw reageren ze helemaal niet op jouw aanwezigheid.
- Je team mate schiet soms zomaar bullets terwijl hij rustig loopt/sprint, met het wapen naar beneden gericht. WTF?
- Engage orders werken soms ook niet. Je team mates blijven vrolijk staan terwijl je ze de order hebt gegeven om aan te vallen.
- De game is op Normal echt veel te gemakkelijk, dit heeft voornamelijk met de AI te maken en het feit dat je team mates veelal stil blijven staan. Als je doorrent, ben je de enemies vaak voor, nog voordat ze zich kunnen positioneren. Ze zijn zelfs zo dom dat je ze van de zijkant rustig kan knifen zonder dat ze het door hebben. Dit kan ik me van BF3 niet herinneren.

Het ziet er naar uit dat Dice niet de kans heeft gekregen om de game echt af te maken. De bugs zijn behoorlijk storend. Het lijkt me geen moeilijke opgave om bovenstaande dingen gewoon netjes uit te werken en te fixen. Het lijkt erop alsof er maar heel weinig aandacht is besteed aan de Single Player, en dit terwijl het verhaal best goed is. Jammer.

Anyway, dat is mijn rant even over de SP. De MP daarentegen, vermaak ik me wel mee. Ondanks de crashes, lijkt het geheel wat vloeiender en gestroomlijnder te werken.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
DanielWW2 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 02:00:
[...]

Jullie waren inderdaad zeer vervelend. Moest even twee tandjes bijzetten en toen ging het wel weer aardig mijn kant op. Volgens mij heb ik jou ook heel veel afgeschoten. ;)

Oh en ik stop ook voor de dag. Het was behoorlijk lekker om eens goed BF4 te spelen. Lekker wat unlocks binnen gehaald, nu bijna level 15 en eindelijk de twee unlocks die ik wou ook binnen. Eindelijk de med pack en de RPG-7.

Dan nog een laatste potje gespeeld. Ik joinde laat en sloopte iedereen. :P
http://battlelog.battlefi...54418859939904/184991456/

Dan vraag ik me nog een ding af. Wie van jullie ziet eigenlijk het nut in van de defibs op het moment?
Ik zit er over te denken ze gewoon te dumpen voor medpack en first aid omdat het op het moment gewoon niet goed is. Je moet chargen om een defib nuttig te laten zijn maar je hebt geen idee wanneer iemand door gaat. Dus de meeste spammen maar. Dat werkt niet...

Oh en second assault.
[video]

Defibs zijn overigens nog buggier dan in BF3. De helft van de tijd registreert mijn revive gewoon niet of verdwijnt de persoon die revived moet worden zomaar.

Ik heb 'm allang ingewisseld voor een medpack.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

[...]
rickyy schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 03:13:
[...]

Defibs zijn overigens nog buggier dan in BF3. De helft van de tijd registreert mijn revive gewoon niet of verdwijnt de persoon die revived moet worden zomaar.

Ik heb 'm allang ingewisseld voor een medpack.
Ik heb geen problemen met defibs, laden hoeft niet enige wat dat doet is je teammate dichter naar 100% brengen. Als je zonder laden de defib gebruikt zal je teammate starten op ~20%. Precair als je in een vuurgevecht ligt maar beter dan steeds te moeten opladen.

Veel server crashes gisteren middag/avond, veel lagg bij servers terwijl er niemand met een ping hoger is dan 60. Me voortgang bij een server compleet niet geregistreerd, door een server crash. Ik zou nu alle upgrades voor de attackboat moeten hebben maar dat feest ging niet door, maakt niet uit heb het nu alsnog maar ja duurt weer langer :P Ben benieuwd hoe de tv missile hierbij is :)

Sommige missies als search and destroy werken compleet niet omdat de tegenpartij niet spawned en iedereen blijft vragen "waarom spawn ik niet", plus tijdens het spelen ben je om de zo veel tijd spectator.... terwijl je nog ingame bent en nog niet dood dus...

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 01:17:
Hebben meer mensen hier last van crashes? Het is bij mij met zo'n frequentie dat ik geregeld mijn potje niet kan afmaken....
Tellen die crashes negatief in je stats (quits) tevens?
Dat gedoe slaat momenteel een behoorlijke deuk in mijn fun...

Ik kan overigens die wolkenkrabber in siege ook niet om laten donderen zonder de game (reproduceerbaar dus) te laten crashen.
Nee niemand, lees maar na. :O

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:18
Royeboi schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 02:58:
De singleplayer stelt echt zwaar teleur.

- AI team mates blijft af en toe ver achter je. Je moet ze dan ophalen om vervolgens verder te kunnen lopen.
- Het level in die hoge toren (tweede missie, VIP Extraction) zit vol met bugs. Ook blijven enemies achter muren hangen, of veel verder terug in het level. Vervolgens moet je 5 minuten rondzoeken naar een overgebleven enemy omdat deze met zijn kop ergens achter een muurtje staat te niksen. Dit haalt het tempo van de game erg omlaag.
- Ook in het tweede level: de helikopter die enemies naar beneden dropt in de fontein/plaza, kun je zeer makkelijk uitschakelen. Je rent gewoon naar de chopper toe in de linkerachterhoek, en vervolgens komen vijf mannetjes rustig van de rope naar beneden. Dan kun je ze vervolgens stuk voor stuk neermaaien, want opnieuw reageren ze helemaal niet op jouw aanwezigheid.
- Je team mate schiet soms zomaar bullets terwijl hij rustig loopt/sprint, met het wapen naar beneden gericht. WTF?
- Engage orders werken soms ook niet. Je team mates blijven vrolijk staan terwijl je ze de order hebt gegeven om aan te vallen.
- De game is op Normal echt veel te gemakkelijk, dit heeft voornamelijk met de AI te maken en het feit dat je team mates veelal stil blijven staan. Als je doorrent, ben je de enemies vaak voor, nog voordat ze zich kunnen positioneren. Ze zijn zelfs zo dom dat je ze van de zijkant rustig kan knifen zonder dat ze het door hebben. Dit kan ik me van BF3 niet herinneren.

Het ziet er naar uit dat Dice niet de kans heeft gekregen om de game echt af te maken. De bugs zijn behoorlijk storend. Het lijkt me geen moeilijke opgave om bovenstaande dingen gewoon netjes uit te werken en te fixen. Het lijkt erop alsof er maar heel weinig aandacht is besteed aan de Single Player, en dit terwijl het verhaal best goed is. Jammer.

Anyway, dat is mijn rant even over de SP. De MP daarentegen, vermaak ik me wel mee. Ondanks de crashes, lijkt het geheel wat vloeiender en gestroomlijnder te werken.
Op die brug waar het zo hard waaide verschuift op een gegeven moment zo'n wit busje. Ik stond daar net naast op dat moment en opeens zat ik in de laadruimte van dat busje. Kon er niet eens meer uitkomen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
tobitronics schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 23:52:
[...]

Je spel heeft duidelijke symptomen van dicelanceerteengameeritis d:)b

M.a.w. dit was zo bij bf3, dit was zo bij mohw dus wen dr maar an :+
:'( ernstig... maar goed ik wacht wel even af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Dan wacht ik nog wel even op de 1e patch, niks zo vervelend als een game die tijdens een leuk potje eruit knalt :X SP is tot nu toe 2 maal gecrashed, sommige maps meerdere keren gedaan voor de dogtags :+

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:56

Roshnak

PSN: Roshgill

WTF is dit... ik was lvl 9, nu ben ik lvl 0?

EDIT: ''The Game Statistics Engine is currently down. ''

[ Voor 40% gewijzigd door Roshnak op 02-11-2013 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Niet online
Roshnak schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 10:17:
WTF is dit... ik was lvl 9, nu ben ik lvl 0?
All BF4 servers will be offline for planned maintenance for up to 1 hour, starting 10AM CET / 2AM PST.

[ Voor 21% gewijzigd door pafdaddy op 02-11-2013 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:40
Alles ligt er uit, er is planned maintenance het komende uur...

ALL BF4 SERVERS WILL BE OFFLINE FOR PLANNED MAINTENANCE FOR UP TO 1 HOUR, STARTING 10AM CET / 2AM PST.

[ Voor 45% gewijzigd door eborn op 02-11-2013 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeehaw
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-10 08:02
Kan ook gelijk niks meer joinen :-/

Edit: Oh planned maintenance. Disregard.

[ Voor 38% gewijzigd door yeehaw op 02-11-2013 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Niet online
yeehaw schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 10:19:

Dat krijg je als de servers eruit liggen. ;) Je had het reeds zelf gezien.

[ Voor 7% gewijzigd door pafdaddy op 02-11-2013 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
yeehaw schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 10:19:

Nou ja, planned... volgens mij stond het er nog niet toen ik vanochtend op Battlelog kwam. Of heeft iemand het eeder vandaag al zien staan? Dit klinkt meer als unplanned omdat de hele boel elke paar seconden op zijn bek gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Waar kan ik zien wanneer er maintenance is e.d ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
Roshnak schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 10:20:
Waar kan ik zien wanneer er maintenance is e.d ?
Bovenaan de pagina als je Battlelog opent. Balk met blauwe letters. Boven het grote nieuwsblok en de samenvatting van je player.

[ Voor 17% gewijzigd door eborn op 02-11-2013 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ah, toen ik zag dat dit topic opeens actief is dacht ik al - niet de enige die niet meer kan connecten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Niet online
eborn schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 10:20:
[...]

Nou ja, planned... volgens mij stond het er nog niet toen ik vanochtend op Battlelog kwam. Of heeft iemand het eeder vandaag al zien staan? Dit klinkt meer als unplanned omdat de hele boel elke paar seconden op zijn bek gaat ;)
Stond er vanochtend niet, maar alles beter dan dit crashend hoopje ellende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Dan zijn ze nog laat zat trouwens, 10AM CET is ook alweer 20 minuten geleden. Naja, als het de stabiliteit verbeterd vind ik het geen probleem even niet te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Ach hoort erbij toch. Wel apart dat ze het op zaterdagochtend inplannen en niet op een rustiger moment.. Maar goed.. We wachten maar af.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:45
m0nk schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 10:23:
Ach hoort erbij toch. Wel apart dat ze het op zaterdagochtend inplannen en niet op een rustiger moment.. Maar goed.. We wachten maar af.
Mwah, eigenlijk is het niet de zaterdagochtend. Ze gaan uit van eigen timezone (PST) en werken dus midden in de nacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

staat er ergens iets vermeld wat er gefixt word? rush is vrij onspeelbaar ATM voor mij ivm memory leaks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 09:33
ik sta ineens op level 00 :o

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-10 19:46

Pykow

Angelo OTR

Server stats zijn down, maar je krijg wel je unlocks.

Eindelijk begin ik het door te krijgen hoe voorzichtig je moet spelen.
http://battlelog.battlefi...71647256169728/172685289/

oja M416, Angled grip, Suppressor, Laser , RDS is voor mij de best combo.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Hier doet-ie het weer! Ben benieuwd of alles wat stabieler is/blijft nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjvds
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-09 08:56
Sinds die update vanochtend in ieder geval geen rubberbanding en random disconnects gezien. Alleen nog een crash toen de toren in Siege of Shanghai instortte. Het lijkt nu eindelijk de goede kant op te gaan.

EDIT: net weer een server gejoined en het rubberbanden was weer terug...

[ Voor 15% gewijzigd door wjvds op 02-11-2013 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal, BF 4 gisteren gekocht.
Wat een knettermooi spel zeg!
Ik vind hem erg gaaf, de maps zijn wat toegankelijker (BF3 vond ik ietwat massaal).
Infantry combat is wat leuker, kortom: helemaal toppie!
Ik ga deze echt grijs spelen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
Verwijderd schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 11:58:
Hoi allemaal, BF 4 gisteren gekocht.
Wat een knettermooi spel zeg!
Ik vind hem erg gaaf, de maps zijn wat toegankelijker (BF3 vond ik ietwat massaal).
Infantry combat is wat leuker, kortom: helemaal toppie!
Ik ga deze echt grijs spelen _/-\o_
BF4 is ook super alleen er zijn bugs atm (een BF veteran weet dat het altijd gebeurt bij BF @ release)
Mensen moeten ff geduld hebben tot er een patch uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Laatst online: 07-10 17:05
ik haal dit spel wel over een maandje ofzo, heb geen haast en ook geen tijd om te spelen. En als ik het zo allemaal lees en hoor voorkom ik zo veel irritaties en gedoe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Ik heb een vraag over die xp boosts, de tijd die daar bij staat , is dat IRL tijd of Ingame tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Weet niet of het door de miantenance komt maar net al in 2 potjes al 2x crash met wit scherm en haperend geluid gehad. Donderdag al last dat bijna elk potje crashte en gisteren niet gespeeld.. Hoop dat het toeval is., bf3 probleemloos gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjvds
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-09 08:56
Roshnak schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 12:20:
Ik heb een vraag over die xp boosts, de tijd die daar bij staat , is dat IRL tijd of Ingame tijd?
Heb je überhaupt gelezen wat erbij staat als je erop klikt direct nadat je je battlepack hebt geopend? Daar staat letterlijk dat het in-game tijd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

wjvds schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 12:21:
[...]

Heb je überhaupt gelezen wat erbij staat als je erop klikt direct nadat je je battlepack hebt geopend? Daar staat letterlijk dat het in-game tijd is.
Ik zag alleen maar 25% xp boost, meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-10 15:00

Oh en second assault.
[video]

Je bedoelt dat wapen dat ze in het begin tonen? Hmm, ben niet zeker, maar dat lijkt eerder op een van die Personal Defense Weapons uit BF3 (ben ff de naam kwijt).

Anyway, ik blijf hopen voor in één van DLC's.

En btw, ik heb de game nog niet gekocht maar volg wel het nieuws en deze thread. Kspeel nu Planetside 2 en CoD BO 2, welke ik beiden nog niet beu ben... en pas daarna denk ik aan andere games. :P

I crapped mah pants watching this awesomeness.

Titel zegt het niet direct, maar het is Sgt. Enigma met zijn Bolt Action terug.

[ Voor 48% gewijzigd door Asgaro op 02-11-2013 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:49

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Asgaro schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 12:25:
[...]

Je bedoelt dat wapen dat ze in het begin tonen? Hmm, ben niet zeker, maar dat lijkt eerder op een van die Personal Defense Weapons uit BF3 (ben ff de naam kwijt).
PDW-R?

Afbeeldingslocatie: http://bf3blog.com/wp-content/uploads/2011/10/battlefield-3-pdwr-1.jpg

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-10 15:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Toch nog een crash gehad hier, en zojuist kapte het spel er gewoon opeens mee :D Geen foutmelding of iets, gewoon hup naar het bureaublad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:07

[video]
Zit zelf ook al te testen welke bolt action goed is voor agressive play. Tot nu toe de default sniper gebruikt en werkt aardig, alleen dat onnozele geschud na het schieten is wat irritant, moet echt net aan de linker kant van de crosshair schieten vlak voordat alles stilstaat (ongeveer :P )

Nu met de SSR aan het spelen, beter voor de muzzle velocity, voor de rest iets langzamer. Lijkt me eigenlijk 3x niks dat de Scout Elite zo enorm veel damage drop off heeft. Toch maar ff proberen later, dat dan wel :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf ook crashen:

Faulting application name: bf4.exe, version: 1.0.0.0, time stamp: 0x526b9042

Begint wel frustrerend te worden. Misschien Origin maar mailen voor een retournering.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:08

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Verwijderd schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 12:51:
Ik blijf ook crashen:

Faulting application name: bf4.exe, version: 1.0.0.0, time stamp: 0x526b9042

Begint wel frustrerend te worden. Misschien Origin maar mailen voor een retournering.

:(
Wacht nou gewoon ff rustig af. Er komt eerdaags vast wel een patch die dit op gaat lossen.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:07
Ik vraag me nog steeds af heh, iedereen die hier nonstop post over crashes, spelen jullie allemaal 64man conquest? bepaalde map waarbij het vaak gebeurt?

Op 32man is het redelijk te doen, zeg maar een server crash om de 6-8 maps ofzo :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel alleen 64 man servers, tot nu toe alleen hardcore, 0 crashes gehad.
wel 1 keer toen de map een nieuwe server ging laden dat de connection lost was, maar toen was de server erna leeg, dus ik denk dat die server te warm werd :+
spel draait erg goed, op windows 7, specs zijn ruim voldoende, pc van 2 jaar oud, niks te klagen hier! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-10 12:27

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Hoe hebben jullie de Field of view staan? Standaard is dit 70, maar 90 (zoals in quake3) is volgens mij veel prettiger?

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:51

Audione0

Strijdt der titanen

Heren, en waarschijnlijk ook wat dames.
Is er hier op tweakers een server waar veel forumgeoten op spelen of heeft GoT een eigen server? Ik heb me nl een keer aangemeld bij een BF3 GoT server, overigens weinig mee gedaan tot mijn spijt, komt deze er ook voor BF4?

Ik heb het nl een beetje gehad alleen te moeten spelen, ik wil teamspitrit!

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-10 09:48

Stronkie

Where wind is Trouble

Ghostrider schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 13:04:
Hoe hebben jullie de Field of view staan? Standaard is dit 70, maar 90 (zoals in quake3) is volgens mij veel prettiger?
90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-10 22:10
Ik speel het ook sinds een paar dagen, maar met een vrij recent systeem, vind ik de performance toch nog dieptriest eigenlijk. (i7 3770k, 16GB ram, GTX660TI), op bepaalde stukken van de maps (in de campaign het duidelijkst waar te nemen, maar ook in de MP) flikkert de fps gewoon in elkaar tot onder de 20... of ik nou op ultra, high, medium... wat dan ook sta.

Gaat nergens over, zelfs met de nieuwste nvidia drivers blijft het gelijk.

Ik ben best wel een battlefield liefhebber, maar het is wel weer de zoveelste keer dat EA / dice z'n shit niet op orde heeft bij de release.

Ik besef prima dat software nooit foutloos is, en dat zoiets bij de release altijd fouten vertoont, maar kom op zeg... ik kom dingen tegen die in de beta al duidelijk naar voren kwamen :(

Hopelijk komt er snel een patch, want dit is niet waar ik een spel voor koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Laatst online: 14-08 15:29
Ik heb FOV zelf op 90 staan.

Het is wat jezelf als prettig ervaar maar dit filmpje op youtube geef een erg goede uitleg wat of welke setting het "zou" moeten zijn.

YouTube: EPISODE 29 FOV in Games part1
en gelijk maar een link voor deel 2
YouTube: EPISODE 29 FOV in Games part2

[ Voor 17% gewijzigd door NINjak op 02-11-2013 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-10 15:32
Pykow schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 22:10:
ik moet erg wennen aan het feit dat het niet meer zo schiet als BF3.
dit gaat bij mij weer weken duren voordat ik eindelijk eens een hoge accuratie (nu maar 18% pfff)
en een keer een hoge kd haal in TDM, Domination (nu maar 1.5, hoe laag wil je het hebben)

De AEK-971 en M416 zijn nog goede wapens, overige wapens die ik nu heb gebruikt zijn te sloom.
Volgens mij is 18% toch echt vrij hoog hoor. Zou er igg een moord voor doen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Audione0 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 13:12:
Heren, en waarschijnlijk ook wat dames.
Is er hier op tweakers een server waar veel forumgeoten op spelen of heeft GoT een eigen server? Ik heb me nl een keer aangemeld bij een BF3 GoT server, overigens weinig mee gedaan tot mijn spijt, komt deze er ook voor BF4?

Ik heb het nl een beetje gehad alleen te moeten spelen, ik wil teamspitrit!
Kijk even op http://www.bug-community.com/
Daar zitten heel veel forum leden, deze is opgericht door Gotters.
Mijn FoV zet ik altijd op 90 graden, onder de 90 graden is gewoon niet prettig en je mist teveel wat er om je heen gebeurd.
nick_haak schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 13:13:
Ik speel het ook sinds een paar dagen, maar met een vrij recent systeem, vind ik de performance toch nog dieptriest eigenlijk. (i7 3770k, 16GB ram, GTX660TI), op bepaalde stukken van de maps (in de campaign het duidelijkst waar te nemen, maar ook in de MP) flikkert de fps gewoon in elkaar tot onder de 20... of ik nou op ultra, high, medium... wat dan ook sta.

Gaat nergens over, zelfs met de nieuwste nvidia drivers blijft het gelijk.

Ik ben best wel een battlefield liefhebber, maar het is wel weer de zoveelste keer dat EA / dice z'n shit niet op orde heeft bij de release.

Ik besef prima dat software nooit foutloos is, en dat zoiets bij de release altijd fouten vertoont, maar kom op zeg... ik kom dingen tegen die in de beta al duidelijk naar voren kwamen :(

Hopelijk komt er snel een patch, want dit is niet waar ik een spel voor koop.
Het is erg dat de game veel crashde, maar gisteren avond en vannochtend maar 1x uit een game geraakt, dit kwam doordat de server offline ging en dat gaf de admin al aan omdat ze met server instellingen bezig waren.

ik draai hier met een GTX 770, i7 4770, 8GB Ram op low settings voor me reactie tijd.
op high heb ik ook gewoon constant boven de 60 frames en nergens last van. Oja ik draai wel windows 8 (niet 8.1)
Geluid dat wegvalt heb ik ook geen last van, doordat ik gebruik maak van Logitech G930 die aangesloten is via USB, Realtek soundchip lijkt het probleem te zijn.

Verder is het nog erg wennen aan de netcode, die soms echt dramatisch aanvoelt.
Maar plus punten, dus suppressor is weer effectief :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Iemand een savegame met 100% completion? >:)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10 19:34
sinds 20min weer drama elk potje een dc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Practics schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 13:16:
[...]

Vrij normaal, maar niet goed voor mij doen.
begint nu een beetje te komen met de M416 Supp. RDS , Angeled grip en Laser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-10 22:10
die geluid bug is een mooi voorbeeld, ik heb dezelfde headset, en wel regelmatig wegvallend geluid.
een maat van me, heeft een redelijk verschillend systeem, en ook daar (met andere usb headset) wegvallend geluid.

Ongeacht welke soundcard (asus xonar DX, of g930) ik gebruik, valt het geluid weg.

Ik ben ervan overtuigd dat het wordt opgelost, maar er zouden niet zoveel bugs in moeten zitten imo.

Wat je zegt over windows 8, kom ik vaker tegen op het web, het lijkt erop dat dit spel sterk geoptimaliseerd is voor win 8, en dat het op 7 een stuk minder goed draait (bij veel mensen, niet bij iedereen).

Begrijpelijk dat ze optimaliseren voor een nieuw OS, maar windows 7 wordt nog zoveel gebruikt (en velen, waaronder ik) hebben bepaald geen behoefte aan windows 8, en kunnen daardoor het spel niet goed spelen.

Kijk, als je het hebt over vista, of XP, dan is het niet meer dan logisch dat de support daarvoor minder / niet aanwezig is, maar 7 is imo toch net een ander verhaal...

We zullen zien hoe snel er een waardige patch uitkomt, zijn vast veel mensen blij mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Pykow schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 13:23:
[...]

Vrij normaal, maar niet goed voor mij doen.
begint nu een beetje te komen met de M416 Supp. RDS , Angeled grip en Laser.
Als ik zo de stats door kijk dan zit gemiddelde toch ergens rond 10-14%.
Ik zelf zit nog dik onder de 10%, :F Maar dan ben ik ook geen echte shooter specialist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-10 12:51
Ik zit ook nog ver onder mijn BF3 accuracy, BF3 had ik 22.5% (dit was wel zonder voertuigen) en bij BF4 zit ik maar rond de 13,5% hier zitten wel voertuigen bij dus als je een burst in vliegtuig mist dan tikt dat wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Zo mijn eerste potjes online gespeeld, 32p rush.

De eerste unlocks zijn allemaal ruk eigenlijk. Dat hadden ze volgens mij beter wat andere volgorde kunnen doen. Automatisch fire minder accuraat is niet iets wat ik bij mijn standaard wapens wil. Net als een gedraaide iron sight.

Net als de beta map ben ik erg te spreken over de maps die ik tot nu toe heb gespeeld. Oké die waarop je op de oceaan op kapotte carrier bezig bent is beter in theorie dan de praktijk volgens mij. Maar wel weer wat anders. De rest van de mappen hadden allemaal voertuigen die het verschil konden zijn, maar ook voldoende ruimte om te schuilen als infanterie, en gangetjes/steegjes waarmee je vooruit kon komen zelfs als de tegenstanders armor had.

Ook geen crashes gehad gelukkig.

Edit: 17% accuracy met AK-12, maar gezien de snelheid waarmee ik steeds zonder munitie zat schiet ik niet altijd bijzonder nauwkeurig :P.
Ach liever geen kogels dan dood.

[ Voor 10% gewijzigd door Sissors op 02-11-2013 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
bal130 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 13:27:
Ik zit ook nog ver onder mijn BF3 accuracy, BF3 had ik 22.5% (dit was wel zonder voertuigen) en bij BF4 zit ik maar rond de 13,5% hier zitten wel voertuigen bij dus als je een burst in vliegtuig mist dan tikt dat wel aan.
Ik snap echt niet hoe mensen dat voor elkaar krijgen, laat wel staan ik heb max uurtje of 140 shooter ervaring waarvan de helft op PS3.

Hier BF4 stats tot nu toe
Shots fired 59,514
Shots hit 2,012
Accuracy 3.38%
Haal mijn scores toch uit andere bronnen dan kills :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Laatst online: 20:51

Audione0

Strijdt der titanen

[quote]Pykow schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 13:18:
[...]

Kijk even op http://www.bug-community.com/
Daar zitten heel veel forum leden, deze is opgericht door Gotters.

[...]

Oke, thnx!

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Sissors schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 13:28:

Edit: 17% accuracy met AK-12, maar gezien de snelheid waarmee ik steeds zonder munitie zat schiet ik niet altijd bijzonder nauwkeurig :P.
Ach liever geen kogels dan dood.
als je reload zijn de rest van de kogels die je nog over had er niet meer ;)

Weet iemand of dit eigenlijk zo zal blijven of niet? Ik vind er maar niets aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
SmokingCrop schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 13:41:
[...]

Weet iemand of dit eigenlijk zo zal blijven of niet? Ik vind er maar niets aan..
Volgens mij een server optie, maar hij staat standaard aan. :)
Geduld dus, meesten willen nu gewoon snel mogelijk hun server up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
SmokingCrop schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 13:41:
[...]

Heh, had ik niet gemerkt. Dat is nuttig om te weten! In principe wel realistisch, maar misschien hadden ze dan standaard wat meer munitie moeten leveren. Aan de andere kant maakt het support wel belangrijker. En het voegt toch wat toe, wil je wel of niet herladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Laatst online: 00:20

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik vind dat gewoon een goede zet, dat maakt de support wat belangrijker..
een kleine vernieuwing is soms goed, deze vind ik goed.. en realistisch.

als dice niks veranderd is het ook niet goed :P zeurpieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Ik vind het gewoon dwaas.. alsof je als sniper je magazijn gewoon gaat weg gooien als je gaat reloaden 8)7
Elke kogel telt ^^

Ik heb al vaak moeten 'fake-switchen' van wapen om m'n reload animatie tegen te houden uit gewoonte :P

[ Voor 29% gewijzigd door SmokingCrop op 02-11-2013 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpe.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 20:26
Die kerel is een baas met de scout elite. niet ok.
[...]

Anyway, ik blijf hopen voor in één van DLC's.

En btw, ik heb de game nog niet gekocht maar volg wel het nieuws en deze thread. Kspeel nu Planetside 2 en CoD BO 2, welke ik beiden nog niet beu ben... en pas daarna denk ik aan andere games. :P

[video]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
SmokingCrop schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 13:47:
Ik vind het gewoon dwaas.. alsof je als sniper je magazijn gewoon gaat weg gooien als je gaat reloaden 8)7
Elke kogel telt ^^

Ik heb al vaak moeten 'fake-switchen' van wapen om m'n reload animatie tegen te houden uit gewoonte :P
Alsof je je 5 kogels die je in je magazijn hebt zitten van je M4 tijdens een vuurgevecht eruit haalt om bij een ander magazijn erbij te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Sissors schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 13:49:
[...]

Alsof je je 5 kogels die je in je magazijn hebt zitten van je M4 tijdens een vuurgevecht eruit haalt om bij een ander magazijn erbij te doen.
Als je met je scout elite maar 6 kogels hebt en voor dat je naar het front trekt, gaat reloaden dan kan je die mag' met nog 3 kogels toch bij houden voor later :+

Geen enkel spel dat ik al gespeeld heb, doet dit.. Don't fix something that ain't broke'
Het blijft een spel.. anders moeten ze die ammo packs ook maar weg doen, je kan immers niet eindeloos veel ammo hebben.. alles met van die supply drops van de commander :+

[ Voor 23% gewijzigd door SmokingCrop op 02-11-2013 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Laatst online: 00:20

Nickrsd

SmokingCrop schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 13:47:
Elke kogel telt ^^

dit zorgt voor het beter bespelen van de sniper.. anders ga je zeker elke reloaden als je 3 proppen heb geschoten.. nu moet je keuzes maken;P of die 2 laatste kogels ook opschieten of reloaden jonguh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

13 seconden in de trailer. ;)
http://youtu.be/niXsArTQB6Q?t=13s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Practics schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 13:16:
[...]

Mij boeit accuracy geen moer: http://battlelog.battlefi...etailedstats/351804938/1/

Spray gewoon m'n hele magazijn leeg als het moet. Dood zal ie gaan, ga niet voorzichtig doen omdat m'n accuracy dan beter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-09 16:46
Zie net dat BuG een teamspeak server heeft, word hier beetje gebruik van gemaakt om tesamen te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10 19:34
ben ik de enige die sinds 20min geen potje meer kan spleen door dc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01:46
rickyy schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 13:58:
[...]

Mij boeit accuracy geen moer: http://battlelog.battlefi...etailedstats/351804938/1/

Spray gewoon m'n hele magazijn leeg als het moet. Dood zal ie gaan, ga niet voorzichtig doen omdat m'n accuracy dan beter wordt.
Could not agree more. Speel gewoon met offensive field perks en je hebt zat kogels om weg te schieten.

Ik speel met de AEK-971 (dat zegt wel genoeg over mijn ammo gebruik)

http://battlelog.battlefi...Trixh/stats/312115224/pc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Laatst online: 03-10 01:06
Dosed schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 14:00:
Zie net dat BuG een teamspeak server heeft, word hier beetje gebruik van gemaakt om tesamen te spelen?
Jazeker. Ik speel er sinds eergisteren op. Beste een gezellige club. Niet altijd bezet, maar in de avonduren prima vermaak en leuker dan in je eentje spelen (niet te doen als je een keer wilt winnen zonder 'luck').

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Trixh schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 14:01:
[...]
Could not agree more. Speel gewoon met offensive field perks en je hebt zat kogels om weg te schieten.

Ik speel met de AEK-971 (dat zegt wel genoeg over mijn ammo gebruik)

http://battlelog.battlefi...Trixh/stats/312115224/pc/
Je accuracy met de AEK is wel 23,65% dus dat is niet bepaald slecht te noemen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01:46
SmokingCrop schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 14:04:
[...]

Je accuracy met de AEK is wel 23,65% dus dat is niet bepaald slecht te noemen :9
Mag niet klagen over mijn accuracy. Maar ik doelde meer op het punt van dat je echt niet zuinig moet gaan doen om kogels te besparen. Als ik met de AEK tussen de 10 - 15 bullets zit dan reload ik gewoon. Sure je kan wel 1 kill er mee maken maar wat als er opeens 2 gasten de hoek om rennen. Dan zit je daar terwijl je ze gewoon had kunnen hebben.

Met die offensive perks loop je sneller je hebt meer ammo. Sure je bent iets minder sterk vanwege die chest protection die bij defensive zit maar zolang jij niet out of bullets raakt kan je mensen gewoon outplayen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 09:33
wat een drama zeg met die crashes !!! wordt er nu wel moedeloos van

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Kreeg net een runtime error toen ik een M320 FLASHbang schoot. Doe ik ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:35

Stewie!

Keen must die!

jagermeister schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 20:14:
[...]
Ja, server weer onderuit. Ben benieuwd hoe het met die server patch staat. Stewie gaf gisterenavond aan dat ie binnen 24 uur zou komen...
Inmiddels R4 al geinstalleerd - en hoe merken jullie al verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:44
Mijn positieve gevoel wat ik eerst had ebt langzaam weg, wordt steeds erger met de crashes bij mij.
Binnen twintig minuten een server crash en twee CTD's gehad. Deze game lijkt soms gewoon niet af te zijn.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

OMFG....

Volgens mij hebben 100-en cod gastjes de overstap gemaakt, alleen maar campen en statpadden, bang voor hun kd, geen objectives pakken en alleen maar in tanks etc durven...
Superslecht teamwork, gerevived word je nooit, repairen?
En dan grafisch is het eigenlijk minder dan BF3, het geluid is wel wat beter, maar wat een gelul zeg...

Als je MP412 REX afschiet zit er een delay op van 3/4 seconde ofzo echt heel nep....

DICE heeft gewoon een gedrocht van een eerste retail versie uitgebracht en ze reageren alsof er nog 1-3 minor bugs inzitten...

ONSPEELBARE TROEP! :(

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpe.
Rick, deze worden ook wel Crashbangs genoemd.
Hebben meer mensen last van. Sacriel op twitch.tv kon het reproduceren op die oefen map.
rickyy schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 14:29:
Kreeg net een runtime error toen ik een M320 FLASHbang schoot. Doe ik ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:37

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

In de singleplayer heb ik geen crash ervaren, maar wel de volgende bugs:
  • Tijdens het lopen in het schip val ik door de vloer waarna ik over het water loop en boven me het schip zie.
  • Tijdens een ingame dialoog sterf ik plotseling.
  • Verhaal dat hangt: De omgeving beweegt nog en ik kan ook bewegen maar de NPC's zijn voor een halve minuut gepauzeerd.
  • Het missen van verhaaltriggers. Bijvoorbeeld NPC's die op me wachten om een deur te openen maar ik ben er al. Daarnaast blokkeren ze de terugweg waardoor het triggeren ook niet meer mogelijk is.
  • Wegvallend geluid.
Mijn eigen bug is dat ik niets van het vehaal snap. Waarom gebeuren de dingen die gebeuren!?
Don't care -> multiplayer.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axelfoley007
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-10 00:14
Ontzettend leuke game, echter de grote hoeveelheid crasges zijn niet meer leuk. Komt bij mij nu veel meer keer voor als gisteren. Toen kon je nog een paar potjes achter elkaar probleemloos spelen, maar nu niet meer meestal binnen een half uur crash en server is gelijk 15 min niet meer bereikbaar (achterlijk lange reboots).

Helaas dus nu onspeelbaar geworden.
Pagina: 1 ... 16 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.