PuckStar schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 18:40:
[...]
Nee hoor toch echt niet. Ja misschien heel soms. Maar velen (waaronder ikzelf) hebben stukken beter de beta kunnen spelen met de zelfde hardware. En nu ineens at random vliegt hij er telkens SERVERSIDE uit.
Serverside dus! Dus alle speler ongeacht hun rig, zijn er uitgeknalt.
Iemand zegt dat het minder is bij 32player maps en dat geloof ik ook wel. Tussen preload en officiele release waren de grote mappen met 64speler ook nog erg traag. Nu (sinds release) speelt dat stukken beter echter loopt het dus regelmatig vast.
Groot gelijk als je het zo formuleert:
de server crashed. Prima. Echter hoor ik hier steeds andere verhalen over vastlopen, crashen, etc. De servers zijn inderdaad niet super stabiel (sommige..) maar verder als je rig goed is inclusief updates+hardware is er weinig aan de hand. Ik speel al 3 dagen zonder problemen, hier en daar een server crash.
Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 18:43:
kom op zeg ,als je ergens echt niet uit komt is dit forum ook eer voor toch .
zeker Geen goede dag ( weer ) niet gehad met dit soort opmerkingen .
je loopt zelf te klagen , maar ja, Ik zal daar niets over zeggen!!!
[...]
Ik heb een hele leuke dag, waarom ga je het nou persoonlijk maken over mijn situatie? Dat is zo laag en makkelijk.. Hier; leer eens fatsoenlijk typen in plaats van na 5 woordjes een enter erachter te gooien. Leuk he? Ik word gewoon moe van zulke reacties die onnodige smileys bevatten, zinnen in caps en uiteindelijk ligt het probleem (van het slecht draaien van BF4) waarschijnlijk bij je zelf. Voel je niet aangevallen, maar pak het op en doe er wat mee. Dit is een topic om leuk over BF4 te praten, wat moet iemand nou met je post.
Ik ben heel aardig en wil zat mensen helpen met hun problemen als ze BF4 niet goed aan de praat krijgen, maar kom dan eens met iets concreets zodat iemand je uberhaubt tips kan geven. Wil je het opgelost hebben dan stuur je mij eens een PM met je PC specs, en zal ik nog wat tips geven.
[
Voor 37% gewijzigd door
Douweegbertje op 01-11-2013 18:48
]