Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevz schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:27:
- AK-12 heeft een nerf gehad en was in de Beta een stuk beter.
- beeld blijft te langzwart als je respawned. Dit probleem had BF3 ook, maar had je nog spawnprotectie en dat heb je dus niet meer.

2 goede dingen :P

Spawn protectie was er alleen maar omdat DICE te lui is de spawns niet out in the open te zetten. Hoe vaak ik al niet iemand 3x heb neergemaait en dan beweegt ie z'n muis en insta killed mij, omg rageworthy :P
dat wilde ik ook net zeggen, de ak12 was gewoon een lasergun in de beta. nu nog steeds het gevoel dat die hitreg niet goed gaat, 5+ hits met ander wapen met zelfde damage of meer zoals scar-H geen kill waarvan 100% 1 een headshot hit was.
1 hit kills met sniper moet gewoon kunnen, zo simpel is het ook weer niet anders liep iedereen er mee, daarbij is de m82a3 natuurlijk een ik-raak-je-grote-teen-kill shot gun. :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-10 15:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hadespuiter
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-06 05:21
Hoe uiten die crashes zich precies? Bij mij ging na een half uurtje spelen het beeld plotseling op zwart en freesde de hele PC (kon dus echt niets meer doen). Is dit een bekende crash of heb ik een ander probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Hadespuiter schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 17:21:
Hoe uiten die crashes zich precies? Bij mij ging na een half uurtje spelen het beeld plotseling op zwart en freesde de hele PC (kon dus echt niets meer doen). Is dit een bekende crash of heb ik een ander probleem?
cntrl alt del helpt mij altijd.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:41
Hadespuiter schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 17:21:
Heb ik ook gehad. Moest de PC restarten toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier een link van de live steam met de reveal van Second Assault :)
op de X1 :(

http://www.battlefield.co...-socom-yt-showdown-103113

om 19.00 gaat het beginnen

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
beuker19 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 17:44:
Hier een link van de live steam met de reveal van Second Assault :)
op de X1 :(

http://www.battlefield.co...-socom-yt-showdown-103113

om 19.00 gaat het beginnen
China rising komt toch eerst?

We weten inmiddels meer van de 2e exp dan van de 1e... Wil liever weten wat China rising gaat brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fcking BF4 kom er totaal niet uit hoe of wat te delen en waar zie ik mijn laatste ronde?? :?
ook zo iets normaal als je je rechtse muisknoop in druk moet die dat ingezoomd blijven toch ?? :?
als ik erop druk blijft die maar halve sec daar en zo kan ik niet iamen ,geloof dat dat zo heet .
O GOD O GOD HEB EINDELIJK 1 VOLLE RONDE KUNNEN UIT SPELEN >
MAAR WE ZIJN ZOO BLIJ DAT BF4 UIT IS TOCH ?? :'( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-10 23:15
Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 18:07:
fcking BF4 kom er totaal niet uit hoe of wat te delen en waar zie ik mijn laatste ronde?? :?
ook zo iets normaal als je je rechtse muisknoop in druk moet die dat ingezoomd blijven toch ?? :?
als ik erop druk blijft die maar halve sec daar en zo kan ik niet iamen ,geloof dat dat zo heet .
gast ga nou effe in de settings kijken enzo. zoom vasthouden zonder de knop ingedrukt te houden is gewoon een setting.

wat echt vervelend is is dat het spel vaak vast loopt en dan serverside. dus ook al je punten van dat potje ben je dan kwijt. al e.e.a. aan punten gespaard en unlocks maar dan hup in ene keer weg. dat is pas balen.

[ Voor 14% gewijzigd door PuckStar op 01-11-2013 18:14 ]

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-10 13:00
Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 18:07:
:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk je echt dat ik dat niet gedaan heb ??????? :?
was er zo lang elke keer bezig dat ik uit de server eruit gegooid werd :( :-(
PuckStar schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 18:13:
[...]

gast ga nou effe in de settings kijken enzo. zoom vasthouden zonder de knop ingedrukt te houden is gewoon een setting.

wat echt vervelend is is dat het spel vaak vast loopt en dan serverside. dus ook al je punten van dat potje ben je dan kwijt. al e.e.a. aan punten gespaard en unlocks maar dan hup in ene keer weg. dat is pas balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 18:18:
[...]
dan is door het vastlopen misschien de setting niet bewaard. maar die setting is er dus gewoon en zal (mits het goed wordt opgeslagen) prima werken :). dat is wel een fijn vooruitzicht toch? :)

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcello_87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 28-07 16:51
Ik heb nog geen issues gehad met mijn games (Windows 8.1).

De maps zijn echt awesome, zitten heel goed in elkaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Marcello_87 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 18:21:
Ik heb nog geen issues gehad met mijn games (Windows 8.1).

De maps zijn echt awesome, zitten heel goed in elkaar!
Geloof er geen barst van tenzij je potjes van 5 minuten speelt. Elke server crashed randomly op dit moment. Hoeft niet aan je eigen setup te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
rickyy schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 18:29:
[...]
Geloof er geen barst van tenzij je potjes van 5 minuten speelt. Elke server crashed randomly op dit moment. Hoeft niet aan je eigen setup te liggen.
Ik ben nog maar 1x gecrashed op een niet 64 man server.
Heb 2x op een 64 man server gespeeld en beide keer gecrashed.. dus ik speel voorlopig niet op 64 man servers :P
Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 18:18:
[...]
lol, ga in de "test range" gamemode, dan heb je alle tijd van de wereld :+

[ Voor 27% gewijzigd door SmokingCrop op 01-11-2013 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:50

Christiano007

Ich bin der champion

Zelf twijfel ik nog of ik dit deel moet halen of deel 3. Dit omdat ik het op de laptop speel met een i7 , 6 GB en een 540 m . ik heb het spel gedownload en op medium loopt het wel redelijk maar het kan nog wel iets vlotter. Is er enorm veel verschil tussen deel 4 en deel 3 ? Of zijn de servers straks helemaal leeg bij 3 ?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Go dat zou inderdaad kunnen , met al die vast lopers ,thanks , daar heb ik ( eventueel ) wel wat aan _/-\o_ :)
PuckStar schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 18:21:
[...]

dan is door het vastlopen misschien de setting niet bewaard. maar die setting is er dus gewoon en zal (mits het goed wordt opgeslagen) prima werken :). dat is wel een fijn vooruitzicht toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:49

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

rickyy schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 18:29:
[...]

Wat een native opmerking, moet ik nu ook perse gaan zeggen dat ik van 16:00 tot nu gewoon full-time heb kunnen spelen? Ik word echt moe van al die opmerkingen net als die van Zoltan1955.
Waarom zou ik met een goede PC, de juiste software, drivers en updates perfect kunnen spelen en enkele (die overigens op een manier praten, dat ik al zie waar het probleem zit) dan weer niet? Nee, het probleem zit hem toch echt tussen de stoel en de computer hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:34
douweegbertje schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 18:37:
[...]

Wat een native opmerking, moet ik nu ook perse gaan zeggen dat ik van 16:00 tot nu gewoon full-time heb kunnen spelen? Ik word echt moe van al die opmerkingen net als die van Zoltan1955.
Waarom zou ik met een goede PC, de juiste software, drivers en updates perfect kunnen spelen en enkele (die overigens op een manier praten, dat ik al zie waar het probleem zit) dan weer niet? Nee, het probleem zit hem toch echt tussen de stoel en de computer hoor.
Daar ben ik het niet mee eens. Ik speel met een vast groepje van ongeveer 5-15 spelers, en ongeveer iedereen van die personen crasht regelmatig, of de server waar ze op zitten crasht. Dit uren achter elkaar. Denk dus niet dat het door de spelers zelf komt, maar vooral door BF4 en de servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
[...]

Nee hoor toch echt niet. Ja misschien heel soms. Maar velen (waaronder ikzelf) hebben stukken beter de beta kunnen spelen met de zelfde hardware. En nu ineens at random vliegt hij er telkens SERVERSIDE uit.
Serverside dus! Dus alle speler ongeacht hun rig, zijn er uitgeknalt.

Iemand zegt dat het minder is bij 32player maps en dat geloof ik ook wel. Tussen preload en officiele release waren de grote mappen met 64speler ook nog erg traag. Nu (sinds release) speelt dat stukken beter echter loopt het dus regelmatig vast.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:07

codex

Geen OpenAI agent :)

Gelukkig is het spel nagenoeg bugvrij, zodat ik een potje Rush kan spelen. Mooi eind ook:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kom op zeg ,als je ergens echt niet uit komt is dit forum ook eer voor toch .

zeker Geen goede dag ( weer ) niet gehad met dit soort opmerkingen .
je loopt zelf te klagen juist over anderen , maar ja, Ik zal daar niets over zeggen!!! O-)
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

PuckStar schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 18:40:
[...]

Nee hoor toch echt niet. Ja misschien heel soms. Maar velen (waaronder ikzelf) hebben stukken beter de beta kunnen spelen met de zelfde hardware. En nu ineens at random vliegt hij er telkens SERVERSIDE uit.
Serverside dus! Dus alle speler ongeacht hun rig, zijn er uitgeknalt.

Iemand zegt dat het minder is bij 32player maps en dat geloof ik ook wel. Tussen preload en officiele release waren de grote mappen met 64speler ook nog erg traag. Nu (sinds release) speelt dat stukken beter echter loopt het dus regelmatig vast.
Groot gelijk als je het zo formuleert: de server crashed. Prima. Echter hoor ik hier steeds andere verhalen over vastlopen, crashen, etc. De servers zijn inderdaad niet super stabiel (sommige..) maar verder als je rig goed is inclusief updates+hardware is er weinig aan de hand. Ik speel al 3 dagen zonder problemen, hier en daar een server crash.
Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 18:43:
kom op zeg ,als je ergens echt niet uit komt is dit forum ook eer voor toch .

zeker Geen goede dag ( weer ) niet gehad met dit soort opmerkingen .
je loopt zelf te klagen , maar ja, Ik zal daar niets over zeggen!!! O-)

[...]
Ik heb een hele leuke dag, waarom ga je het nou persoonlijk maken over mijn situatie? Dat is zo laag en makkelijk.. Hier; leer eens fatsoenlijk typen in plaats van na 5 woordjes een enter erachter te gooien. Leuk he? Ik word gewoon moe van zulke reacties die onnodige smileys bevatten, zinnen in caps en uiteindelijk ligt het probleem (van het slecht draaien van BF4) waarschijnlijk bij je zelf. Voel je niet aangevallen, maar pak het op en doe er wat mee. Dit is een topic om leuk over BF4 te praten, wat moet iemand nou met je post.

Ik ben heel aardig en wil zat mensen helpen met hun problemen als ze BF4 niet goed aan de praat krijgen, maar kom dan eens met iets concreets zodat iemand je uberhaubt tips kan geven. Wil je het opgelost hebben dan stuur je mij eens een PM met je PC specs, en zal ik nog wat tips geven.

[ Voor 37% gewijzigd door Douweegbertje op 01-11-2013 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-10 13:42
Ik heb het spel ook op mijn laptop geïnstalleerd en het spel crasht wanneer het opent. Hij kan wel laden op de achtergrond, maar zodra ik op het pictogram klik om het spel naar voren te brengen hangt die. Ik heb al repair, directx uit installatiemap en driver update gedaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Nfear op 01-11-2013 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:08

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Vandaag vrij aardig kunnen spelen zonder al te veel chrashes, maar nu op dit moment 4x een client crash in 10 minuten tijd.

EDIT: 5x nu! :( Iedere keer op de map Siege of Shanghai. Zelfs tijdens het laden van de map crasht ie soms.

[ Voor 31% gewijzigd door jagermeister op 01-11-2013 18:50 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:07
Tis maar goed dat de wereld niet om 1 enkel persoon draait toch, douweegbertje :P

Het spel hangt bij mij ook soms, verder niets aan te doen, alles up to date etc.

Om dan te zeggen dat het bij jou perfect is en de rest doet alles fout... Liever niet die kant op gaan ;)

Hoop dat DICE wel ff vaart zet met patches, als de serverside crashes nou weg zijn dan schiet het al aardig op met crashes verminderen :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
waarschijnlijk al eerder gezegd maar iedereen effe checken of je de laatse beta drivers hebt, zowel ATI als NVIDIA hebben vrij recente nieuwe BETA drivers.

ontopic: ik moet nog erg wennen aan het spel. iedereen rent vrij chaotisch rond. mappen moet ik nog leren kennen (is wel leuk!). en uiteraard weer wennen aan wapens enzo.
heb er veel zin in maar de crashes zorgen wel voor veel irritatie. vooral omdat punten dan ook kwijt zijn.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het stomme is dat ik die AMD Catalyst™ 13.11 Beta8 for Windows®​​ krijg ik keer op keer de boodschap
Error launching installer :(

ik heb die al 3 x gedownload en 3 x die boodschap dus zit ik weer op AMD_catalyst_13.11_betav1.
PuckStar schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 18:48:
waarschijnlijk al eerder gezegd maar iedereen effe checken of je de laatse beta drivers hebt, zowel ATI als NVIDIA hebben vrij recente nieuwe BETA drivers.

ontopic: ik moet nog erg wennen aan het spel. iedereen rent vrij chaotisch rond. mappen moet ik nog leren kennen (is wel leuk!). en uiteraard weer wennen aan wapens enzo.
heb er veel zin in maar de crashes zorgen wel voor veel irritatie. vooral omdat punten dan ook kwijt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:12
Strakke stream op Battlefield 4 Showdown Live. :)

http://www.battlefield.com/battlefield-4/showdown

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Second Assault will be released as a timed exclusive for Xbox One at the console's release on November 22.
Nou dat is fijn, een console die bijna nergens op tijd of helemaal niet uitkomt en dan een timed exclusive daarop uitbrengen. Bedankt microsoft, nog meer haat op jou.

Daarnaast zullen er naar mijn inziens relatief weinig Xbox ones worden verkocht (in vergelijking met hoeveel X360's, PS3's en PC versies al verkocht zijn), en ik denk dat een hoop mensen voor de PS4 zullen gaan.

Oftewel, wij missen DLC voor een treurige console fail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilias1991
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-10 22:11
Ik weet dat het niet mag, toch ben ik zo stout om het te gaan vragen (sorry!!)

Waar kan ik het beste een online key kopen (instant met dlc)?

Nogmaals sorry en alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:49
Vind die meid eigenlijk het enige interesante eraan :+
Ilias1991 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 19:07:

Online Gamekeys kopen - Deel II :p

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Ilias1991 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 19:07:

Online Gamekeys kopen - Deel II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilias1991
  • Laatst online: 06-10 22:11
Danku heren _/-\o_

En nogmaals sorry TS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik nog een z'n klotefimpje in mijn YT inbox krijg dan gaan er doden vallen. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

kevz schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 18:47:
Tis maar goed dat de wereld niet om 1 enkel persoon draait toch, douweegbertje :P

Het spel hangt bij mij ook soms, verder niets aan te doen, alles up to date etc.

Om dan te zeggen dat het bij jou perfect is en de rest doet alles fout... Liever niet die kant op gaan ;)

Hoop dat DICE wel ff vaart zet met patches, als de serverside crashes nou weg zijn dan schiet het al aardig op met crashes verminderen :)
Ik probeer niet irritant te doen of te zeggen dat -iedereen- het behalve ik, fout doet. Punt is, en dat zie ik bij wat vrienden van mij ook: Mensen proberen met computers te spelen die niet echt gemaakt zijn voor BF4, en die net BF3 draaien. Daarnaast staan die dingen allemaal erg vol met allerlei meuk. Dus als ik dan een conclusie moet trekken op basis van mijn ervaring en wat ik verder zie, lijkt mijn redenatie niet zo heel raar.

De rede is; ik heb pas een fresh install gedaan, de laatste beta drivers, punkbuster nieuw, BF4 repair gegeven en DX die met BF4 meekwam geïnstalleerd. Hiermee lukt alles voor mij dan prima, dan is mijn redenatie op zich niet zo heeeul gek dat ik denk dat mensen eens naar hun specs+rig moeten gaan kijken.

Ik speel ook met wat vrienden die een leuke PC hebben en het zelfde hebben gedaan als mij, geen enkel probleem ondervonden voor hun ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:34
Zou grappig zijn als de server er elke 20min uit klapt. Welcome to the real world!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Basekid schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 19:11:
[...]

Zou grappig zijn als de server er elke 20min uit klapt. Welcome to the real world!
Het zou mij niet verwonderen als ze de PC-versie spelen met Xbox controllers. Dan hebben ze het steken ja... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:12
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wlzWGsf.jpg

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Wow nice, ze gaan de vernieuwde Caspian Border spelen. Dan is de livestream toch nog het kijken waard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Asgaro schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 19:20:
Wow nice, ze gaan de vernieuwde Caspian Border spelen. Dan is de livestream toch nog het kijken waard. :)
Ik zie het inderdaad. Ziet er goed uit op Xbox One. :)

Maar ik ben er alweer klaar mee... wat een hysterisch geschreeuw van die verslaggevers :'(

[ Voor 14% gewijzigd door jagermeister op 01-11-2013 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:07

codex

Geen OpenAI agent :)

Wat een ellende zeg, ik zit nu vanaf 5 uur te spelen en elke potje tot nu toe is vroegtijdig geëindigd door een disconnect. Ik kap er wel mee tot ze het gefixt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:49
Asgaro schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 19:20:
Ziet er best leuk uit, gelukkig geen 1:1 kloon vanuit BF3. Ben benieuwd naar de andere 3 maps.
Hoop op metro (64p met explosive rampage :9) en Ziba tower :)

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysmatic
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-01 01:41

sysmatic

Freelance Digital Artist

naaitsab schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 19:36:
[...]

Ziet er best leuk uit, gelukkig geen 1:1 kloon vanuit BF3. Ben benieuwd naar de andere 3 maps.
Metro, Gulf of Oman, en Operation Firestorm zijn de 3 andere.

Texture rendering ziet er af en toe behoorlijk ruk uit op de X1

Mijn portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
sysmatic schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 19:37:
[...]

Metro, Gulf of Oman, en Operation Firestorm zijn de 3 andere.

Texture rendering ziet er af en toe behoorlijk ruk uit op de X1
Ja, ik zag daarnet grote vierkanten als ground textures. De grond was nog niet geladen. Dat next-gen! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik heb iets handigs gevonden om die 'snipers' te bestrijden.. een RPG! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-08 17:08
naaitsab schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 19:36:
[...]

bf3 caspian border+ Chinese wall+ useless levelution tower= bf4 Caspian Border

beetje jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-04-2022
Hopelijk brengen ze een patch uit waardoor mensen niet van team kunnen wisselen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HelloMeow
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:36
nibortreab schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:49:
[...]

Is er een counter-balance of is dat nog niet bekend?

EDIT: oftewel, iets wat de jet op andere punten zwakker maakt
Het punt was dat de jet van het ene team, bijna twee keer zo snel kan draaien als de jet van het andere team.

Hierdoor kan de ene jet nooit van de andere winnen, als beide spelers ook maar het kleinste beetje ervaring hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CB org schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 19:40:
[...]

bf3 caspian border+ Chinese wall+ useless levelution tower= bf4 Caspian Border

beetje jammer
Je hebt bij d nu een kelder :)
En een extra weg omhoog als de toren is gevallen.
Voor de rest zag het er goed uit en mag het van mij wel komen

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:13
Ik kom maar niet in de BuG Server, hij zit continu vol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

vinom schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 19:54:
Ik kom maar niet in de BuG Server, hij zit continu vol :P
Gewoon F5-en. Iemand krijgt zo vast wel weer een crash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Eeeen disconnected...gaat weer leuk worden vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

vinom schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 20:12:
Eeeen disconnected...gaat weer leuk worden vanavond.
Ja, server weer onderuit. Ben benieuwd hoe het met die server patch staat. Stewie gaf gisterenavond aan dat ie binnen 24 uur zou komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Oh, je zat in mijn squad, haha. We waren net een beetje de attack aan het opzetten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ligt het nou aan mij of ziet het er veel minder mooi uit als BF3 ?

Zelfs met alles op ultra vind ik het er eigenlijk nogal oud uitzien. Het ziet er naar mijn mening uit alsof ik met ultra op low aan het draaien ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

PilatuS schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 20:16:

Zelfs met alles op ultra vind ik het er eigenlijk nogal oud uitzien. Het ziet er naar mijn mening uit alsof ik met ultra op low aan het draaien ben.
Doe je dan niet iets vreemd met je settings? Ziet je spel het zelfde eruit als de screenshots die je op het internet vind?

Ik vind het veel mooier en wat gedetailleerder dan BF3 bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Vreemd, ik vind het namlijk ook veel mooier dan BF3. Detail is om te smullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
Metro 2.0 FTW, hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 22:16
Met resolution scale op 150% ziet het er nog mooier uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Laatst online: 22:33
Heb de tip die ik kreeg om op 32 man servers te gaan spelen ivm de vele lag bij 64 spelers gedaan.

Dan gaat het echt supergoed!! Zelfs nog geen servercrash gehad.
en heb toch al wel een stuk of 20 potjes gedaan.

Helemaal geen lag. Dan is het echt wel een mega goed spel hoor!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Debtor
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:28
Nu heb ik mijn productkey voor 3 golden battlepacks verzilverd, maar ik kan ze nergens vinden. Bij battlepacks in battleblog is niks te vinden.

Origin al een paar keer opnieuw opgestart maar geen verandering. Ook de code nog een keer ingevuld maar dan staat er dan hij al in gebruik is.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-10 19:46

Pykow

Angelo OTR

VIEZE VUILE GORE ACHTERLIJKE KLOTE NETCODE !!!!
echt wat is deze game slecht in vergelijking met BF3 qua gun play :S het voelt zo bagger aan !!!!

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-10 12:51
Debtor schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 20:41:
Nu heb ik mijn productkey voor 3 golden battlepacks verzilverd, maar ik kan ze nergens vinden. Bij battlepacks in battleblog is niks te vinden.

Origin al een paar keer opnieuw opgestart maar geen verandering. Ook de code nog een keer ingevuld maar dan staat er dan hij al in gebruik is.

Iemand een idee?
Eerst een game spelen, dat battlelog nog een keer moet updaten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Debtor
bal130 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 20:54:
[...]

Eerst een game spelen, dat battlelog nog een keer moet updaten denk ik.
Klinkt als een goede optie zal het morgen eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Pykow schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 20:47:
echt wat is deze game slecht in vergelijking met BF3 qua gun play :S het voelt zo bagger aan !!!!
Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/-QfgrVteqLcw/T4V1noxXz_I/AAAAAAAAANM/Dy1o1TsfEaM/s1600/ok.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
  • Laatst online: 06-10 22:24
Ik vraag me af, iets wat ik niet meer kan vinden bij de Battlefield 4 Battlelog zijn de platoons, zijn die volledig geschrapt voor Battlefield 4 of weet iemand of deze uberhaupt nog worden toegevoegd (als ze al niet ergens verstopt zitten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01:46
icratox schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 21:05:
Ik vraag me af, iets wat ik niet meer kan vinden bij de Battlefield 4 Battlelog zijn de platoons, zijn die volledig geschrapt voor Battlefield 4 of weet iemand of deze uberhaupt nog worden toegevoegd (als ze al niet ergens verstopt zitten).
Nee die komen in 2014. Heb het ergens gelezen zal het even voor je opzoeken.

EDIT- Bij deze http://battlelog.battlefi...view/2955064762790390537/

[ Voor 9% gewijzigd door Trixh op 01-11-2013 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

NOTICE: WE ARE CURRENTLY ROLLING OUT NEW GAME SERVERS TO ADDRESS STABILITY ISSUES, WHILE SERVERS ARE UPDATED YOU MIGHT BE DISCONNECTED FROM YOUR CURRENT GAME

Staat nu in battlelog, hopelijk fixed dit veel problemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-10 21:12
Iemand idee of co-op nog komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ralph0603 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 21:13:
NOTICE: WE ARE CURRENTLY ROLLING OUT NEW GAME SERVERS TO ADDRESS STABILITY ISSUES, WHILE SERVERS ARE UPDATED YOU MIGHT BE DISCONNECTED FROM YOUR CURRENT GAME

Staat nu in battlelog, hopelijk fixed dit veel problemen!
Die is al uitgerold op veel servers, levert niks op.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij zit de insta kill bug nog in de game. O-)
Voor de rest werken de hitboxes en kan je moeilijk echt stellen of het nou netcode of insta kill bug was.

Verder snap ik echt niet dat iedereen zich zo in de ellende stort. Wacht gewoon tot DICE zijn zaakjes op orde krijgt. Ja, ik heb makkelijk praten omdat ik eergisteren al rang 11 was. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Debtor
Debtor schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 20:59:
[...]

Klinkt als een goede optie zal het morgen eens proberen!
Top het is gelukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Wat een negativiteit hier zeg... Ik heb er nu iets van 8 uur BF4 op zitten en moet zeggen dat het goed bevalt. Heb (en dat was vanavond) nu 1x een server/client whatever crash gehad, verder prima kunnen spelen, zowel op 32 als 64 persoons servers.

PRO: Grafisch vind ik het erg mooi, kleuren beter. Maps zijn goed gebalanceerd, veel minder base-rape potjes, zitten echt slim in elkaar. Levelution vind ik mwoh, maar hindert verder ook niet. Vind de weapon-class-progression ook leuk.

CON: Ik ondervind eigenlijk 2 narigheden, mijn HUD percentage pakt hij soms wel goed, soms niet en soms bij servers is het geluid vervelend in combinatie met LAG. Lag hebben niet alle servers, heb er alle vertrouwen in dat het word opgelost.

Al met al erg tevreden, voelt soms vrij sterk als BF3.5, maar dat was ook prima spel en ik vind vooral de nieuwe maps echt enorme verbetering. Echt one-sided lock-in potjes ben ik nog niet tegen gekomen. Ik ben geen head-set gamer maar vind dat er beter op de vlaggen wordt gespeeld en ook de squads lijken de eerste speeluren veel beter samen te spelen.

Overigens: Windows 8.1, HD7870 met AMD 13.11 beta 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pas
  • Laatst online: 24-09 13:42

pas

D0gtag schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:22:
Ik moet zeggen dat ik BF4 nu niet leuker vind dan BF3, de levels zijn erg simplistisch en zo ook het vliegen. Kinderachtig klein vlieg bereik je bent alleen maar aan het draaien om weer 3 sec te kunnen schieten. De maps voelen ook veel kleiner aan dan BF3. Ik vind eigenlijk alleen siege of shanghai leuk. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben.
Je bent niet de enige ! Ik heb vanavond gewoon weer BF3 gespeeld, heerlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-10 16:26

Mavamaarten

Omdat het kan!

Out of memory, heerlijk om dat elke 10 minuten voorbij te zien komen waarop je je spel opnieuw mag starten. O-)

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 22:16
Mavamaarten schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 21:55:
Out of memory, heerlijk om dat elke 10 minuten voorbij te zien komen waarop je je spel opnieuw mag starten. O-)
M'n broertje heeft hier ook last van, aan het begin draait de game prima, maar na een potje begint het te stotteren. Kan ie z'n pc restarten. Hij draait windows 8.1 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Kw4kje op 01-11-2013 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Laatst online: 05-10 19:46

Pykow

Angelo OTR

ik moet erg wennen aan het feit dat het niet meer zo schiet als BF3.
dit gaat bij mij weer weken duren voordat ik eindelijk eens een hoge accuratie (nu maar 18% pfff)
en een keer een hoge kd haal in TDM, Domination (nu maar 1.5, hoe laag wil je het hebben)

De AEK-971 en M416 zijn nog goede wapens, overige wapens die ik nu heb gebruikt zijn te sloom.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:07
De AEK-971 is echt een draak van een wapen, met moeite krijg ik hem onder controle om wat midrange kills te krijgen :D

Toen de Heavy Barrel er ook nog eens op gezet, toen waren de rapen helemaal gaar 8)7

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pas
  • Laatst online: 24-09 13:42

pas

Ik kan het ook niet goed beschrijven maar het geeft mij het gevoel of ik in een tekenfilm rond loop. Je kan de graphics ook te gedetailleerd of te scherp maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Iemand die de beelden heeft opgenomen? Ik was er niet, wil het graag zieeehieen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-10 16:26

Mavamaarten

Omdat het kan!

Wut, is het normaal dat je helemaal naar boven kan klauteren op dat schip bij Paracel Storm? Heb het even opgenomen, ik denk niet dat het de bedoeling is dat je er zo opkan :P

[ Voor 50% gewijzigd door Mavamaarten op 01-11-2013 22:39 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
  • Laatst online: 06-10 22:24
Tsurany schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 21:27:
[...]

Ik merk toch dat een hoop van het 'rubberbanding' opgelost is, die lag was verschrikkelijk maar is nu een stuk minder. Helaas zit ik momenteel nog altijd met een probleem waar ik na 2 a 3 minuten in de Siege of Shanghai map constant crash, daarbij is dat ook de enige map die dat voor mij doet.

Voor de rest vind ik het zo ver al een geslaagd spel :)
Trixh schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 21:07:
[...]

Nee die komen in 2014. Heb het ergens gelezen zal het even voor je opzoeken.

EDIT- Bij deze http://battlelog.battlefi...view/2955064762790390537/
En bedankt voor de info, wist hier niks vanaf maar ben blij dat het terug word gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VWr6I.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Nogmaals een server crash. Oplossen? Ho maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:50

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Tsurany schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 21:27:
[...]

Blijven hopen maar, R4 lost vast alles op :P

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-10 13:42
Die komt niet voor bf4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3udw5pG.png

I see what he did there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-04-2022
Hee wat is de teamspeak server die wordt gebruikt? zoek wat mensen om in een squad wat te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauwwie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09 11:55
Ik heb net ene paar potjes gespeeld op een server gehost door i3D, maar ik ben er nog niet een keer uitgegooid en hou netjes al mijn punten en unlocks (je zou toch bijna denken dat dat standaard zou moeten werken, maar goed).

Zoals Pykow al opmerkte, het is even wennen maar dan begint het weer een beetje te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-10 15:32
Heb een upgrade uitgevoerd naar windows 8.1 (schone install) maar sindsdien blijft BF4 download haken in origin, rest van de games kan ik prima downloaden maar BF4 gaat fout. Hij download rustig 2 GB en soms ook daar boven maar dan plots zakt die weer terug naar 2GB, hij geeft fout code met unpack (Bestanden lijken corrupt) Geen flauw idee hoe dit op te lossen, maar ik begin er klaar mee te raken. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb BF4 vanavond gehaald bij de MM... single player werkt prima (alleen kwam ik niet langs de helicopter engage missie? Q werkte niet oid), maar pfff multiplayer, "nvidia drivers has stopped working" en ook dat het geluid random stopt en 10 sec daarna het spel, server crashes, timeouts wtf... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:22

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
Mmmm dit lijkt me een nieuwe error message, the server you are trying to connect doesnt excist anymore. Beetje vreemd als mijn team maat er op zit :P.

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10 15:03
ArcticWolf schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 23:39:
Ik heb BF4 vanavond gehaald bij de MM... single player werkt prima (alleen kwam ik niet langs de helicopter engage missie? Q werkte niet oid), maar pfff multiplayer, "nvidia drivers has stopped working" en ook dat het geluid random stopt en 10 sec daarna het spel, server crashes, timeouts wtf... 8)7
Je spel heeft duidelijke symptomen van dicelanceerteengameeritis d:)b

M.a.w. dit was zo bij bf3, dit was zo bij mohw dus wen dr maar an :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Dracyn schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 23:50:
Mmmm dit lijkt me een nieuwe error message, the server you are trying to connect doesnt excist anymore. Beetje vreemd als mijn team maat er op zit :P.
Dat is niet nieuw. Die foutmelding krijg je nadat de server op zijn smoel is gegaan. Even wachten en dan is ie er weer, is mijn ervaring.

En filmpje hierboven... Ben het met die gast eens dat Conquest het niet meer is. Heb het net als hem wel gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ik mag toch hopen dat ze die MBT LAW er snel uitslopen. Damage mag dan kut zijn, de snelle reload time, en auto aim maken hem belachelijk OP. Als inf lekker in cover blijven, even quickscope/halve aim richting tank oid en weer terug in cover.

Maar in general, lijkt de game sowieso meer infantry based. Merendeel van de vehicles is allemaal slappe hap. Die attackjet en littlebird daargelaten. Alles en iedereen wordt in staat gesteld om elkaar uit te schakelen.

Ik snap niet dat ze bij Dice het wiel weer opnieuw willen uitvinden m.b.t. balance, in BF3 zaten ze er echt niet heel ver vanaf. Maar nu hebben ze alles weer overhoop gehaald en lijkt het imo nergens meer op.

Die tv-missile bijv. (chopper/boat) welke idioot leek het slim om die bijna instant reload time te geven? Air vehicles hebben er niet echt last van, je moet nu 2x je doel raken, maar ground vehicles worden echt hard geraped op die manier. Maar nee, ze hebben de main gun limited ammo gegeven omdat ze bang waren voor infantry rape.

Daarnaast weet ik nou niet wat ik van de grafische stijl van BF4 moet vinden. Ja er zijn dingen gedetailleerder, belichting is mooier. Maar als je dan bijv z'n tank model vergelijkt met BF3, dan lijk je in deel 4 in een speelgoed variant te rijden. En zo zijn er wel meer dingen waarvan ik denk het in BF3 realistischer oogde.

In tegenstelling tot alle negatieve berichten, is hier het aantal crashes nog op 1 hand te tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:22
Wat foutmeldingen betreft:
Ik crashte ongeveer 4 keer per uur met de nieuwste drivers (amd). Ik heb vandaag de laatste whql drivers terug gezet, en sindsdien "maar" 1 crash in 5 uur spelen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
jagermeister schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 23:53:
[...]

Dat is niet nieuw. Die foutmelding krijg je nadat de server op zijn smoel is gegaan. Even wachten en dan is ie er weer, is mijn ervaring.

En filmpje hierboven... Ben het met die gast eens dat Conquest het niet meer is. Heb het net als hem wel gezien.
Tjah, het run and gunnen of spelen als rambo is voorbij, bf3 conquest was meer team death match, nu is team work en ptfo veel belangrijker.
Pagina: 1 ... 15 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.