Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Tsurany schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:48:
[...]

Dat zijn van die typische dingen die inderdaad maar half geïmplementeerd zijn. Daar moet gewoon duidelijkheid over zijn, enkel "Killed in action" is niet genoeg. Eerder iets van "Killed by automated AA".
Eensch. Maar mss met een patch in de toekomst. Aan de andere kant, zoals gezegd, weet ik het nu gelukkig dus ik mijd de enemy base maar (deed ik sowieso in BF3 ook wel want ik heb zelf ook een bloedhekel aan baserape) maar het maakt het bereik van de maps nog kleiner... Nou ja, gotta live with it...

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:28

Audione0

Strijdt der titanen

Voor de geintresseerde.

Audione0 mag je toevoegen als vrind hur..

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:49:
[...]

wellicht met een booster die je score verhoogde? maar gezien dat de unlocks voor bf3 van jets bij mij nog niet allemaal unlocked zijn (weinig moeite voor gedaan aangezien ik zwaar suck in vliegtuigen maar toch wel aardig wat uurtjes gevlogen) vind ik iets sneller wel fijn, maar dat je in een 10 tal potjes alles unlocked hebt is wel weer het andere uiterste...
In BF3 aardig wat service stars, rond de 28 meen ik, weten te behalen maar dat kostte aardig wat uurtjes. Nu na zo'n 50 kills, misschien zelfs iets minder, al alles voor de jet unlocked. Had toen nog geen XPboost gebruikt. Je krijgt zo intens veel punten, disabled, destroyed, vehicle hits etc. Het is inderdaad gewoon te makkelijk geworden.

Je zou mij een jetaddict kunnen noemen, maar in een ronde 3 unlocks met maar 16 kills gaat echt te ver.

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-08 07:30
rickyy schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:46:
[...]

Weinig mensen hebben een SSD naar mijn idee. Zodra ik spawn zie ik nog maar 2 of 3 teammaten die ook gespawned zijn. Mijn laadtijd is vrijwel instant tijdens een map change. En ik draai een simpele enkele crucial M4 128gb
Ja ik merk altijd dat ik als eerste in een map in sta met mijn 830 512GB, duurt soms echt wel halve minuut voor dat de meesten dr in zitten. Al varieert dat ook nog wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
nibortreab schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:56:
[...]

In BF3 aardig wat service stars, rond de 28 meen ik, weten te behalen maar dat kostte aardig wat uurtjes. Nu na zo'n 50 kills, misschien zelfs iets minder, al alles voor de jet unlocked. Had toen nog geen XPboost gebruikt. Je krijgt zo intens veel punten, disabled, destroyed, vehicle hits etc. Het is inderdaad gewoon te makkelijk geworden.

Je zou mij een jetaddict kunnen noemen, maar in een ronde 3 unlocks met maar 16 kills gaat echt te ver.
Tis maar goed dan dat het spel niet draait om unlocks, maar om de plezier via de gameplay. Overgens vind ik het beter dat dingen sneller unlocken, word helemaal @(!^$(@!^*$ als ik met iets moet spelen wat voor geen meter werkt totdat je pas een bepaalde unlock haalt, DAT is pas lame :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

kevz schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:01:
[...]

Tis maar goed dan dat het spel niet draait om unlocks, maar om de plezier via de gameplay. Overgens vind ik het beter dat dingen sneller unlocken, word helemaal @(!^$(@!^*$ als ik met iets moet spelen wat voor geen meter werkt totdat je pas een bebaalde unlock haalt, DAT is pas lame :P
Tuurlijk gaat het om de fun en daar speel ik ook voor, anders was ik wel gaan warren. Iets sneller dan BF3 vind ik niet erg, maar wat langzamer dan dit mag wel, zo is er geen uitdaging meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:49:
[...]

wellicht met een booster die je score verhoogde? maar gezien dat de unlocks voor bf3 van jets bij mij nog niet allemaal unlocked zijn (weinig moeite voor gedaan aangezien ik zwaar suck in vliegtuigen maar toch wel aardig wat uurtjes gevlogen) vind ik iets sneller wel fijn, maar dat je in een 10 tal potjes alles unlocked hebt is wel weer het andere uiterste...
Tja met LAV gaat dat precies hetzelfde. Paar rondes waarin ik flink aan het rapen was en vrijwel alles al unlocked. Voertuig unlocks gaan gewoon zo enorm snel als je er maar even mee speelt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
http://bf4central.com/2013/10/battlefield-4-unplayable-pc/

We zij niet de enige. Hopen op een snelle patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Weer een bug tegen gekomen. Met de AA tank > AA missiles. Die vliegen soms alle kanten op in de lucht, net siervuurwerk. Volgens mij als ze in een rookbaan van een andere raket terechtkomen ofzo.
Zijn wel extreem veel bugs moet ik zeggen.

Kan je ook screenshots maken, tijdens de game?

[ Voor 9% gewijzigd door DJH op 01-11-2013 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Had straks tijdens een potje dat ik een rank omhoog ging. Normaal zou je dit een keer in beeld moeten krijgen, nu kreeg ik dit het hele potje lang in beeld. Beetje overdreven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:08
Had ik ook een keer gehad. Niet het hele potje maar die melding kwam wel 5 x terug. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerosPhere
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13:02
Rivanov schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:12:
Had ik ook een keer gehad. Niet het hele potje maar die melding kwam wel 5 x terug. :+
Ik kreeg gister in het 5e potje dat ik gespeeld had de melding dat ik de standaard gear van recon had vrijgespeeld! \o/ 1 voor 1 kwamen de basis dingen voorbij, net alsof ik ze net had vrijgespeeld, alleen had ik alles al 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
Die bug had ik in beta ook al, beetje raar maar het doet verder niks geks volgens mij. Ja je zit alleen met een unlock logo van van alles en nog wat in je porum de hele game :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de server is weer down...

In de bèta waren er toch niet zoveel crashes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

l0n3w012ph schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:44:
[...]

Geweldig goede post! Heel duidelijk en goed beargumenteerd ook :| Nu nog even vertellen wat er precies lame is en je krijgt van mij misschien een +1
Ik vind het er gewoon niet uit zien. Die air battles zien er vanaf de grond vaak echt lame uit. Daarnaast vind ik vaak ook dat jets het speelplezier flink kunnen verzieken als er goede jet pilots bezig zijn. Maar goed, het zit er nu eenmaal in.. dus tja..

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uchiha1911
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 11:01
jagermeister schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:25:
[...]
Ik vind het er gewoon niet uit zien. Die air battles zien er vanaf de grond vaak echt lame uit. Daarnaast vind ik vaak ook dat jets het speelplezier flink kunnen verzieken als er goede jet pilots bezig zijn. Maar goed, het zit er nu eenmaal in.. dus tja..
Als er een aardige squad op de grond rondhuppelt dan maakt die jet niet zoveel kans :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nibortreab schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:43:
[...]

Battlefield werd populair door de grote maps en de jets en een van de factoren waarmee Battlefield zich onderscheidt wil jij dus eruit halen? Jets zijn geweldig en er zijn genoeg counters voor om het balanced te houden, niets mis mee
Nou dat epische vlieggevoel wat je vroeger had in bijv. El Alamein of Bocage is imo wel weg. In BF3 en 4 vlieg je de map in 2 seconden door. En de dogfights stellen ook veel minder voor dan vroeger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:27:
[...]
Nou dat epische vlieggevoel wat je vroeger had in bijv. El Alamein of Bocage is imo wel weg. In BF3 en 4 vlieg je de map in 2 seconden door. En de dogfights stellen ook veel minder voor dan vroeger.
Precies dat ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skiwi2
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-08 16:46
Hmm, een vraagje over SSD gebruik: Gaat het écht zoveel sneller? Ik heb een SSD 250GB en HDD 2TB en heb hem nu op mijn HDD gezet en heb dus laadtijden van 20-30 seconden.

Hoe snel is dat bij een SSD?

Waar je overigens wel rekening mee moet houden is dat de DLC etc. er straks ook nog bij komt, dus ik zou minstens toch wel op 50GB reserved voor BF4 rekenen.

En, is er een manier om het spel te kopieëren van HDD naar SSD zonder het te herinstalleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberthube1
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 13:35
gisteren met veel plezier heel de dag BF4 gespeeld, zitten nog enkele bugs in (was te verwachten) zo hadden wij bijvoorbeeld vaak last van in obliration dat de bom in de lucht blijft zweven.
Ook een aantal keer bad luck met bijvoorbeeld een Heli, alsof je een paal raakt zonder dat deze er staat.

Een vriend van mij had een aantal keer BF4.exe has stopped working.. bij mij geen enkele keer voorgekomen
(AMD&ATI) wij hebben erg veel plezier gehad en heb regelmatig met open mond van verbazing naar de levels gekeken. vooral parcel storm en dat level met die tank fabriek...

Ik speel zelf ook met een SSD en mijn laad tijd is echt minimaal, het joinen duurt even maar een map switch of een restart is enkele seconden, meestal ben ik een van de eerste in-game!

Kan iemand mij een software aanbevelen voor het opnemen van de gameplay ? het liefst iets lichts zodat het niet mijn game beinvloed. Fraps vind ik zelf erg zwaar, het liefst iets wat free is natuurlijk _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Cyberthube1 op 01-11-2013 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 15:41

BioHazard

*\o/*

skiwi2 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:31:
Hmm, een vraagje over SSD gebruik: Gaat het écht zoveel sneller? Ik heb een SSD 250GB en HDD 2TB en heb hem nu op mijn HDD gezet en heb dus laadtijden van 20-30 seconden.

Hoe snel is dat bij een SSD?

Waar je overigens wel rekening mee moet houden is dat de DLC etc. er straks ook nog bij komt, dus ik zou minstens toch wel op 50GB reserved voor BF4 rekenen.

En, is er een manier om het spel te kopieëren van HDD naar SSD zonder het te herinstalleren?
De beta stond op mijn HDD, de final nu op mn SSD. Halveert de loading times zowat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:15
Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:27:
[...]
Aaaaaah, El Alamein O+
Maar dan wel met de Desert Combat mod :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Net bij de Marskramer (DHL Servicepoint namelijk) Battlefield 4 opgehaald. Eens kijken of de rest van het spel me ook bevalt, zoals de Beta deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanQuan
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-10-2021
l0n3w012ph schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:44:
[...]

Geweldig goede post! Heel duidelijk en goed beargumenteerd ook :| Nu nog even vertellen wat er precies lame is en je krijgt van mij misschien een +1
Waarschijnlijk kan hij niet goed vliegen :P
NIet dat ik wel goed kan vliegen :+ , daar in tegen kan beter overweg met een tank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekilo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-02 18:18
Echt wel met mij ssd ben ik al bij de eerste vlag als de andere pas joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:25
SanQuan schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:36:
[...]

Waarschijnlijk kan hij niet goed vliegen :P
NIet dat ik wel goed kan vliegen :+ , daar in tegen kan beter overweg met een tank :)
Het viel me op dat je nu als gunner op een tank (of ander vlieg-, vaar- of voertuig) ook ziet in getallen wat je damage is aan andere vlieg-, vaar- of voertuigen. Geeft wel meer feedback dan alleen maar de hitmarker in BF3. Nu is het tenminste niet frustrerend maar kun je ongeveer uitrekenen hoeveel rounds je nog moet verbruiken om bijvoorbeeld een helicopter uit de lucht te schieten.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Joarie schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:39:
[...]

Het viel me op dat je nu als gunner op een tank (of ander vlieg-, vaar- of voertuig) ook ziet in getallen wat je damage is aan andere vlieg-, vaar- of voertuigen. Geeft wel meer feedback dan alleen maar de hitmarker in BF3. Nu is het tenminste niet frustrerend maar kun je ongeveer uitrekenen hoeveel rounds je nog moet verbruiken om bijvoorbeeld een helicopter uit de lucht te schieten.
Dit schijnt niet de damage te zijn, maar gewoon de hitpunten. Ik dacht dit eerst ook en zag tot mijn verbazing dat bij 90 hit dat ding nog steeds niet disabled was. Hoe het precies werkt weet ik niet, maar dit is wat ik te horen kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Ben het niet eens met het boven gelinkte artikel dat BF4 onspeelbaar zou zijn . Uiteraard zijn er wel wat problemen , maar het is al algemeen bekend dat de sound bug opgelost kan worden door bij de geluids-opties het geluid van Surround (waar hij standaard op staat!) te veranderen in Stereo. Dit lost bij 99% van de mensen het geluidsprobleem al op.

Voor de rest is het zorgen dat al je drivers up to date zijn (desnoods beta) al een goede stap, zo heb ik sinds ik de nieuwste AMD driver geinstalleerd heb geen enkele crash meer gehad.

Voor mij is het dus allerminst onspeelbaar en werkt het gewoon goed. Zo zullen er vast meer zijn .

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:25
Hmm...zitten er dan ook nog verborgen armor-punten in ofzo?

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:32

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik heb erg vaak een crash van BF4, soms battlefield 4 has stopped working maar soms ook gewoon een (red screen) doet me pc niks meer en start die automatisch opnieuw op. echt nog nooit gehad voor BF4 , dacht eerst misschien verschil te proberen tussen 64 bit en 32 bit maar allebei de zelfde problemen.

Kan me niet voorstellen dat het aan me PC ligt want heb het echt alleen met BF4 en hiervoor nog nooi in een 8 maanden tijd last van gehad

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Zou kunnen, ik zal thuis is even proberen uit te zoeken wat nou precies de punten inhouden. Misschien een combinatie van de armor en mobility hits? Puur een gokje hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FNale
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:14
Ik crash bijna 50% van de potjes eruit (freeze + Soundloop)
Meer mensen die er last van hebben?

Asus GTX760
i5 4670K
Asus Z87m plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skunk
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-07 21:26
edit: verplaatst naar het troubleshoot topic :p

[ Voor 79% gewijzigd door Skunk op 01-11-2013 13:56 ]

a.k.a. Skunko3o | Skunk-o3o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is niet het troubleshoot topic voor problemen, die vind je hier: [PC]Algemene BattleField 4 Problemen topic

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
ChrisdeW schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:49:

Asus GTX760
i5 4670K
Asus Z87m plus
Ja heel veel mensen, ook verschillende type crashes, ongeacht nieuwste drivers of het opvolgen van aanbevolen tips. Het is gewoon wachten op een patch die wél al deze issues aanpakt. Hopelijk werken ze bij DICE gewoon het weekend door :P

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:11
ze hebben je geld al binnen dus denk dat ze lekker dit weekend gaan chillen hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:32

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

mylittlep0ny schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:54:
edit: verplaatst naar het troubleshoot topic :p
singleplayer nog niet gedaan maar heb het wel in de multiplayer als ik een match gespeeld hebt en er een nieuwe match start

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:27
Pffff, de laatste missie van de singleplayer moet je gewoon 3x doen om al de wapens te unlocken. Stom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

jagermeister schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:25:
[...]
Haha dat zou kunnen ja, in BF3 zag het er ook wel vreemd uit als ik eens op de grond bezig was maar zit meestal in een jet dus kan ik het moeilijk zien ;) Flink verzieken was in BF3 misschien wel het geval. In BF4 kan er volgens mij niet echt over geklaagd worden: infanterie heeft niets meer te vrezen en zoals geschreven hebben choppers in ieder geval van de stealth jets geen last door de minimale damage.
nibortreab schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:56:
[...]

Hmmm good for you dan, voor mij gaat het nog steeds niet makkelijk. Ik had 109 jet service stars in BF3 (toen ik de 100 had gehaald was de uitdaging eraf voor mij) maar ik kan in BF4 nog steeds niet aan de controls en handling wennen. BF3 kostte me ook maanden voor ik echt goed kon vliegen en toen was het ook bingo maar het gaat me in BF4 ook wel weer een hele tijd kosten. Toch maar eens die booster aanzetten dan als ik de mogelijkheid krijg :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

l0n3w012ph schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 14:12:

Hmmm good for you dan, voor mij gaat het nog steeds niet makkelijk. Ik had 109 jet service stars in BF3 (toen ik de 100 had gehaald was de uitdaging eraf voor mij) maar ik kan in BF4 nog steeds niet aan de controls en handling wennen. BF3 kostte me ook maanden voor ik echt goed kon vliegen en toen was het ook bingo maar het gaat me in BF4 ook wel weer een hele tijd kosten. Toch maar eens die booster aanzetten dan als ik de mogelijkheid krijg :)
Heb voornamelijk eerste periode veel gevlogen, maar ging toen over op infantrie, maar zeker netjes ;). In BF4 gaat het (op die JDAM Bomb na) wel lekker, maar dat 3rd person vliegen... man man man wat een partij ellende is dat. Oriënteren is gewoon niet meer te doen, omdat je air-radar/minimap heel raar mee draait. Daarnaast kan ik uit een turn voor geen klap meer lekker m'n volgende target vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
Licht het aan mij of wordt Battlefield 4 steeds onstabieler? 2x server crash in 5 minuten... kom op zeg dat kan gewoon niet!
En nu kan ik al 10 minuten geen server joinen want Battlelog zecht dat ik join maar Battlefield start niet...
OKE... nu kan ik niet eens campaign starten... geweldig dit....

[ Voor 12% gewijzigd door Dracyn op 01-11-2013 14:29 ]

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Iedereen heeft last van meer server crashes sinds gisteren. Me included en dan crashed bijna iedereen die in de server zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekilo
Volgens mij waren de crashes in BF3 in het begin ook.
Het is gewoon wachten op de 1ste patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
dekilo schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 14:32:
Volgens mij waren de crashes in BF3 in het begin ook.
Het is gewoon wachten op de 1ste patch
Dan ozu je zeggen dat ze er van geleerd zouden hebben, een ezel stoot zig in het algemeen spreekwoord lijk mij erg van toepassing dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekilo
Dracyn schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 14:33:
[...]

Dan ozu je zeggen dat ze er van geleerd zouden hebben, een ezel stoot zig in het algemeen spreekwoord lijk mij erg van toepassing dan...
Nee, is gewoon hartstikke ingewikkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaiwa887
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 16:18
vinom schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 14:29:
Iedereen heeft last van meer server crashes sinds gisteren. Me included en dan crashed bijna iedereen die in de server zit.
Èerst niet maar omdat BF4 gilde dat ik moest updaten naar Catalyst 13.9 (had 13.4) binnen een paar miniten crashes, 32bit lijkt goed te gaan, ik wacht het af hoe het vanavond zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Weet iemand een mannier om de direct x crash te fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dekilo schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 14:34:
[...]

Nee, is gewoon hartstikke ingewikkeld.
Het is voornamelijk geen gebrek aan testen. Kwestie van te snel willen releasen en niet genoeg tijd nemen om het product echt "af" te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysmatic
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-01 01:41

sysmatic

Freelance Digital Artist

Dracyn schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 14:33:
[...]

Dit geld toch voor vrijwel elk major release spel tijdens het lanceren van online functies. Altijd wel gezeik.

Mijn portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:15
Dracyn schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 14:35:
Weet iemand een mannier om de direct x crash te fixen?
...:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 4\__Installer\directx\redist

In die map ff zoeken naar dxsetup.exe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
ChrisdeW schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:49:

Asus GTX760
i5 4670K
Asus Z87m plus
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XV9mk7r.jpg

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Capa schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 14:37:
[...]

...:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 4\__Installer\directx\redist

In die map ff zoeken naar dxsetup.exe.
Daar was ik ondertussen ook al naar aan het kijken... kan nu alleen niet launchen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Net nog even wat zitten spelen. Eigenlijk is hetgene dat ik vooral mis een Linux versie. Maar we kunnen nog lang wachten voor EA zich ervan bewust wordt dat er ook iets anders bestaat dan Windows. Gelukkig had ik 1 miljoen miljard korting, dan is een spel dat ik waarschijnlijk eens in de twee maanden ga spelen wel het geld waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amanoo schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 14:44:
Net nog even wat zitten spelen. Eigenlijk is hetgene dat ik vooral mis een Linux versie. Maar we kunnen nog lang wachten voor EA zich ervan bewust wordt dat er ook iets anders bestaat dan Windows. Gelukkig had ik 1 miljoen miljard korting, dan is een spel dat ik waarschijnlijk eens in de twee maanden ga spelen wel het geld waard.
Ik ben blij dat er geen Linux versie komt. Stel je voor, nog een complete omgeving die ze moeten ondersteunen. Dan wordt het echt een grote ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo te zien ga ik maar even niet spelen. Ik heb echt geen zin in dingen opnieuw te moeten unlocken.
Ik wou alleen wel willen weten hoe DICE het voor elkaar heeft gekregen dat de beta beter draaide dan de release versie. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Voor mij draait ie nu wel beter dan de beta. Crashes zijn alleen nog evenveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Een paar uurtjes gespeeld.

Spel draait beter dan beta.

op een goede server met mijn GTX470 en I7 860 is het te doen. settings op High.
Maar naar gelang ik speel lijkt het steeds langzamer te gaan. Settings al terug gedraaid naar medium, maar het blijft brakkig. De vijand heeft mij veel in de gaten, dan ik hun. Gevoel dat ik veel lag heb, maar met een ping van 18.?!

Wat echt slecht is, wanneer je gerespawned wordt. Al 20 keer gehad dat ik midden in de vijanden gedropt wordt en hopla weer kogel in je rug. :(

[ Voor 8% gewijzigd door Falcon2107 op 01-11-2013 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
En weer een direct x crash updaten werkt dus ook niet...
Iemand nog een idee voor de direct x crashes?

[ Voor 29% gewijzigd door Dracyn op 01-11-2013 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Jets zijn iets te bestand tegen botsingen, eentje ramde net volop tegen mijn chopper. Ik dood, hij in leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik doelde voornamelijk op serverstabiliteit. O-)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Amanoo schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:00:
Jets zijn iets te bestand tegen botsingen, eentje ramde net volop tegen mijn chopper. Ik dood, hij in leven.
Een miniscuul schuurtje langs een rots en KAVLABAMBOTS, kapot haha. Maar dat wil nog wel eens voorkomen. Sowieso moet er iets op het rammen verzonnen worden, echt een hekel aan gasten die een chopper rammen omdat ze het niet kunnen winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyberthube1 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:32:
gisteren met veel plezier heel de dag BF4 gespeeld, zitten nog enkele bugs in (was te verwachten) zo hadden wij bijvoorbeeld vaak last van in obliration dat de bom in de lucht blijft zweven.
Ook een aantal keer bad luck met bijvoorbeeld een Heli, alsof je een paal raakt zonder dat deze er staat.

Een vriend van mij had een aantal keer BF4.exe has stopped working.. bij mij geen enkele keer voorgekomen
(AMD&ATI) wij hebben erg veel plezier gehad en heb regelmatig met open mond van verbazing naar de levels gekeken. vooral parcel storm en dat level met die tank fabriek...

Ik speel zelf ook met een SSD en mijn laad tijd is echt minimaal, het joinen duurt even maar een map switch of een restart is enkele seconden, meestal ben ik een van de eerste in-game!

Kan iemand mij een software aanbevelen voor het opnemen van de gameplay ? het liefst iets lichts zodat het niet mijn game beinvloed. Fraps vind ik zelf erg zwaar, het liefst iets wat free is natuurlijk _/-\o_
als je nvidia hebt, nvidia game experience downloaden met shadowplay erin, levert 0 performance verlies op en kan opnemen in 1080p op 60fps in H264 format. :) enige beperking is dat de mic niet meegenomen word dus die zul je apart moeten opnemen indien gewenst. anders is fraps een goede startplek maar zorg wel voor een dikke hdd.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
dxtory > fraps btw, maargoed offtopic :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Visgek82 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:44:
Ben het niet eens met het boven gelinkte artikel dat BF4 onspeelbaar zou zijn . Uiteraard zijn er wel wat problemen , maar het is al algemeen bekend dat de sound bug opgelost kan worden door bij de geluids-opties het geluid van Surround (waar hij standaard op staat!) te veranderen in Stereo. Dit lost bij 99% van de mensen het geluidsprobleem al op.

Voor de rest is het zorgen dat al je drivers up to date zijn (desnoods beta) al een goede stap, zo heb ik sinds ik de nieuwste AMD driver geinstalleerd heb geen enkele crash meer gehad.

Voor mij is het dus allerminst onspeelbaar en werkt het gewoon goed. Zo zullen er vast meer zijn .
je vind niet dat een beperking van de mogelijkheden een probleem is? als er de optie inzit moet het ook werken, en zeker bij een spel als bf4 wil je wel goede sound input zodat je kan horen waar iemand vandaan komt.
Daarbij is het geluid geen groot probleem, het probleem is dat ik 3 van de 5 keer een crash heb bij mp en dat je enorm loopt te rubberbanden bij meer dan 32 man servers. Dit maakt vliegen praktisch onmogelijk omdat je geen idee hebt wat je nu waar schiet of waar je opeens heen zapt. Voor de rest loopt het spel prima maar dat zijn echt grote punten wat zsm moet worden aangepakt.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKooyman
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08 15:20
Om de 10 minuten crasht BF4: "Battlefield 4 werkt niet meer" staat er dan.

Ik heb een AMD 8350, 8gb, 6970 W7 met de laatste driver voor chipset en video.

Iemand dit probleem ook? Of iemand enig idee waardoor dit kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:15

codex

Geen OpenAI agent :)

kevz schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:09:
dxtory > fraps btw, maargoed offtopic :P
Werkt alleen net als Afterburner niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
GKooyman schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:18:
Om de 10 minuten crasht BF4: "Battlefield 4 werkt niet meer" staat er dan.

Ik heb een AMD 8350, 8gb, 6970 W7 met de laatste driver voor chipset en video.

Iemand dit probleem ook? Of iemand enig idee waardoor dit kan komen?
ik heb exact hetzelfde met een totaal andere configuratie (x5660, 580gtx sli, W7)

heb nog niet langer kunnen spelen dan 10-15 minuten... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
reemprive schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:19:
[...]

Werkt alleen net als Afterburner niet.
Is dat een vraag of hoe moet ik deze zin interpreteren? :P

dxtory kan je mooi alles instellen, hoe zwaar hij moet draaien, hoeveel cpu cores je wilt gebruiken, encoder, resolutie, recorden met 2hdd's tegelijk om de load te verdelen. Fraps is simpel en zwaar, ik stel liever dingen in. Afterburner gebruik ik nooit :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 19:35
Heb nu al drie keer gehad dat mijn hele PC crasht tijdens het spelen van de singleplayer. Hoop dat Dice bij de volgende Battlefield geen singleplayer meer doet. Naast dat ze geen goede SP kunnen maken kunnen ze het ook niet fatsoenlijk draaiende krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKooyman
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08 15:20
Ik heb het idd zowel in de SP als MP.

Eigenlijk altijd wel hetzelfde liedje: de eerste paar dagen na de release van een nieuwe BF moet je het gewoon niet willen spelen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

nibortreab schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:04:
[...]

Een miniscuul schuurtje langs een rots en KAVLABAMBOTS, kapot haha. Maar dat wil nog wel eens voorkomen. Sowieso moet er iets op het rammen verzonnen worden, echt een hekel aan gasten die een chopper rammen omdat ze het niet kunnen winnen
Op zich moet rammen gewoon mogen. Het is en blijft een aloude Battlefield-taktiek (meestal gecombineerd met C4). Alleen moet je er niet levend mee wegkomen als je in je voertuig blijft zitten. Het is wel metaal waar je doorheen ragt, geen karton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snelkroket
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 27-08-2022
hier ook onderhand elk potje een crash. eerst waren het freezes maar dit lag volgens mij aan mij. ik weet niet hoe het kwam maar als ik mijn ventilators niet op 100% zetten bevroor het spel en kon ik niets anders dan op de aan/uit knop drukken om zo mijn pc weer in beweging te krijgen. als hij bevroor maakt hij een heel hard en eentonig geluid uit de boksen. Is hier een oplossing voor?

Nadat ik mijn ventilators op 100% hebt gezet krijg ik dit probleem niet meer zo vaak, dus het komt nog wel eens voor. daarnaast heb ik ook heel veel crashes van de server of de melding dat baatlield niet meer werkt vanuit windows.

ga battlefield op deze manier niet meer spelen zo erg is het wacht op eerste patch of een oplossing op mijn probleem :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bello2185
  • Laatst online: 14-09 14:03

bello2185

(=゚ω゚)ノ

kevz schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:21:
[...]

Is dat een vraag of hoe moet ik deze zin interpreteren? :P

dxtory kan je mooi alles instellen, hoe zwaar hij moet draaien, hoeveel cpu cores je wilt gebruiken, encoder, resolutie, recorden met 2hdd's tegelijk om de load te verdelen. Fraps is simpel en zwaar, ik stel liever dingen in. Afterburner gebruik ik nooit :P
Volgens mij bedoelt hij dat het niet werkt omdat BF4 64 Bit is, terwijl Fraps wel met 64 bit werkt.

(=´∀`)人(´∀`=) 500px | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekilo
Ik heb enkele dagen via vpn gespeeld en daarin geen enkele keer een crash gehad in 5 uur tijd bijelkaar.
Lijkt wel of er bepaalde problemen pas opduiken als er massaal gespeeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Amanoo schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:27:
[...]

Op zich moet rammen gewoon mogen. Het is en blijft een aloude Battlefield-taktiek (meestal gecombineerd met C4). Alleen moet je er niet levend mee wegkomen als je in je voertuig blijft zitten. Het is wel metaal waar je doorheen ragt, geen karton.
In combinatie met C4 vind ik het heel wat anders dan puur rammen. Als je C4 op de neus plakt en mij opblaast voordat je me ramt, no hard feelings. Waar ik me echter dood aan erger is mensen die en Jet in m'n attack chopper raggen als ze pas 10% er af hebben geschoten en dat dondersgoed weten. Helemaal er uitspringen voordat ze rammen vind ik zwaar kansloos. (licht irritatiepuntje O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator

Battlefield 4 has been out for a few days now, and everyone seems to be enjoying it. Except a big portion of PC gamers (including us here at BF4Central), who are seeing constant crashes and freezes. It’s tough to say this, but we have to be honest here: from personal experience, the game is utterly unplayable in its current state

[ Voor 75% gewijzigd door Mr. Detonator op 01-11-2013 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Mr. Detonator schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:33:

Battlefield 4 has been out for a few days now, and everyone seems to be enjoying it. Except a big portion of PC gamers (including us here at BF4Central), who are seeing constant crashes and freezes. It’s tough to say this, but we have to be honest here: from personal experience, the game is utterly unplayable in its current state
Ik meen me nog geen enkele BF te herinneren die geen problemen met de Launch had. Overigens heb ikzelf, op één crash na, geen enkel probleem met het spelen gehad. Alles draait lekker vloeiend, al kan het wat strakker maar dat ligt aan mijn videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
nibortreab schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:35:
[...]

Ik meen me nog geen enkele BF te herinneren die geen problemen met de Launch had. Overigens heb ikzelf, op één crash na, geen enkel probleem met het spelen gehad. Alles draait lekker vloeiend, al kan het wat strakker maar dat ligt aan mijn videokaart.
hij draait inderdaad vloeiend en een stuk beter dan de beta ... voor 5 a 10 minuten )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

De meeste problemen die ik op internet hoor gaan over mensen met Windows 7.
Misschien handig voor de studenten hier, je kan gratis windows 8 downloaden en gebruiken van microsoft:
https://www.dreamspark.com/Product/Product.aspx?productid=82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 22:45
Vanmiddag liep het spel bij mij redelijk soepel. Beter dan vanmorgen, maar nog wel vastlopers. Zal nog wel een paar weken duren voor de game helemaal smooth loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

DICE laat ook niets van zich horen mbt de problemen, volgens mij. Ze mogen best wel aangeven wanneer ze verwachten met een patch te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Mr. Detonator schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:36:
[...]

hij draait inderdaad vloeiend en een stuk beter dan de beta ... voor 5 a 10 minuten )
Haha ja dat merk ik als ik de reactie's hier zo lees. Zelf echter pas 1 crash gehad na 30min denk ik en voor de rest nog nooit. Bofferd dat ik ben :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Ik heb nog geen enkele crash gehad in mp, Ik denk dat de hardware niet relevant is maar eerder de software ik speel op win 8.1 (aangezien de meeste mensen een i5 of i7 hebben met een 5/6/770gtx Ik heb zelf een xeon 1230v3 -i7 zonder hd5000- 16gb ssd en 570gtx draait alles soepel. Nog maar 1 keer een crash gehad en dat was in single player missie).

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 14:37

TheNephilim

Wtfuzzle

Om maar even een samenvatting te geven van mijn Battlefield 4 ervaring tot zover...

Hardware

Daar begint het allemaal mee! De Intel i5 3570K en AMD Radeon HD7970 (Catalyst 13.11 bèta 6) hebben geen moeite met het spel. De instellingen staan nog op Auto, maar hier ga ik zelf nog eens mee aan de slag. Hoeveel fps er uit kwamen rollen is me niet bekend, maar genoeg aangezien ik niks gemerkt heb.

Lag

Ondanks een lage ping (~17ms) op de servers en de hardware aan mijn kant, hadden veel servers het er blijkbaar toch moeilijk mee. Op enkele servers hadden we gewoon een paar seconden lag, of continue stotterende gameplay.

Issues

Op enkele crashes na (3 op een hele avond) viel het best wel mee met vastlopen. Overigens loopt ook echt alleen Battlefield vast en niet de hele PC. Daarnaast viel regelmatig het geluid even weg, om daarna weer terug te komen. Zonde, vervelend, maar niet brekend. Als laaste dan nog enkele disconnects, ik denk dat de gedurende de avond 3 of 4 keer van de server geknikkerd werden.

Gameplay

Tjah, hier gaat het natuurlijk allemaal om. Het bovenstaande zal allemaal beter worden met patches en updates, maar aan de gameplay gaat natuurlijk niet heel veel veranderd worden.

Na een tijdje spelen kwam we erachter dat veelvuldig doodgaan echt een Battlefield iets is. Als je net een server joined, ben je eigenlijk altijd veroordeeld tot het verliezende team. Spelers die winnen verlaten doorgaans niet vaak de server, dan wacht je zeker tot het potje afgelopen is. Omdat we na crashes of disconnects nog wel eens een andere server moesten zoeken, gebeurde het regelmatig dat we dus weer in het verliezende team terecht kwamen. We hebben 9 potjes gespeeld en daarvan 1 (!) potje gewonnen.

Nou kun je verliezen onmogelijk wijten aan onze prestaties, we moeten de maps nog leren kennen en gaan daardoor vaker dood. We weten immers niet goed waar enemies vandaan komen, waar je goede cover hebt etc. Maar dat was het niet zozeer. Mijn eerste oordeel is dat er gewoon ontzettend veel dingen zijn waar je dood door kunt gaan.

Andere infanterie, buggies/tanks/lav, jets/heli's, boten en als klapper op de vuurpijl de AC 130 in de lucht! Een voertuig schakelt natuurlijk zonder moeite enkele of zelfs tientallen infanteristen uit. Dat hoort bij het spel en daarom spelen we juist Battlefield, maar als infanterist heb je echt weinig te betekenen. De spelers uit het andere team lijken overigens allemaal engineer met anti-tank/air wapens, maar dat is punt twee.

Maar goed, we moeten nog wat wennen aan de wapens, de recoil en de manier van schieten denk ik. Daarnaast weet je, als je de maps eenmaal een beetje kent, waar je cover kunt zoeken en waar de vijanden vandaan komen. Dus er is goede hoop op meer wins!

Verder ziet het spel er vreselijk goed uit, zijn de maps uitdagend en verschillend en is het geluid alsof er een engel op een harp speelt. Ook de gameplay ansich is geweldig, als je eenmaal je plekje gevonden hebt op de map en je daadwerkelijk wat kills kunt maken, zonder meteen na gespawnd te zijn gesniped te worden.

Kortom; nog veel te leren om eigenlijk een definitieve conclusie te trekken. Ik denk dat Battlefield 4 nog veel voor ons in petto heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Direct X crash en bf4 die niet start gefixed.
Wat ik gedaan heb in deze volgoorde.
Direct x reinstall
punkbuster reinstall
origin game repair
activationUI aan firewall toegevoegd als uitzondering zonder geblocked te worden.
Systeem herstart.

Nu werkt het weer voor mij, ik hoop dat andere er ook wat aan hebben!
HERSTARTEN IS BELANGRIJK! zonder herstart werkt het NIET

EDIT: welgeteld 1 server kunnen joinen, werkt het ALWEER niet meer... weer direct x crashes...

[ Voor 11% gewijzigd door Dracyn op 01-11-2013 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
Ik speel voornamelijk Rush/TDM, en op 26-36 man servers. Af en toe crashed m'n client bij het laden van een nieuwe map, en af en toe crashed de server zelf. Voor de rest loopt het allemaal vrij soepel. Het klinkt echt alsof de servers niet weten wat ze moeten doen met 64 man, ook BF3 voelde matig aan op 64 voor mij ^^

Net langs level 10 gegaan, eindelijk wat tempo in het spel. Aantal wapens met redelijke scopes e.d. wat daarvoor echt drama was. Iron Sight bij een aantal wapens is echt /facepalm :+

Smoke m320 ook unlocked, en zag dat er ook flashbangs waren; Maar ff wat meer grenades spammen om die te unlocken :D

[ Voor 3% gewijzigd door kevz op 01-11-2013 16:02 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Vanmiddag lekker gespeeld en nog geen crash gehad, windows 8.

Ik hoop wel dat ze 1 shot kills van snipers gaan aanpakken, af en toe is het gewoon niet leuk meer, ook is de reload time van de law veel te kort.

Game play geeft weer het zelfde gevoel als in bf2, je moet samen werken om te winnen, je kunt wel als lone wolf spelen maar dan ben je vaker kansloos.
Ik heb wel een lagere kdr maar het vreemde is dat mij dat helemaal niet boeit en ik hoor meer spelers hier over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
NLsandman schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:06:
Vanmiddag lekker gespeeld en nog geen crash gehad, windows 8.

Ik hoop wel dat ze 1 shot kills van snipers gaan aanpakken, af en toe is het gewoon niet leuk meer, ook is de reload time van de law veel te kort.

Game play geeft weer het zelfde gevoel als in bf2, je moet samen werken om te winnen, je kunt wel als lone wolf spelen maar dan ben je vaker kansloos.
Ik heb wel een lagere kdr maar het vreemde is dat mij dat helemaal niet boeit en ik hoor meer spelers hier over.
Sniperrifles zijn alleen 1shot vlak voor je neus, anders moet het per headshot gaan. Dus ik zou zeggen, niet stil staan :P
SmokingCrop schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:07:
Waar ik me aan erger zijn die slechte hitboxes rond de objecten.. hoeveel keer ik al niet dood ben gegaan / geen kill heb kunnen aken omdat ik tegen een transparante muur schoot.. 8)7
Hier ook opgevallen. Ook de plaatsing van heel veel objecten zoals kisten die tot iemand z'n keel komt, zie je net een paar oogjes van een sniper nib erboven uit komen, terwijl het wapen in het object steekt. Maargoed, klinkt misschien iets teveel als nitpicken ;)

[ Voor 28% gewijzigd door kevz op 01-11-2013 16:09 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Waar ik me aan erger zijn die slechte hitboxes rond de objecten.. hoeveel keer ik al niet dood ben gegaan / geen kill heb kunnen aken omdat ik tegen een transparante muur schoot.. 8)7

en sommige combinaties map + gamemode zijn echt slecht gedaan.. zo van die dingen waar ik zeg, allé gooi dit eruit en het is een goede map of zet de base iets dichter/verder en het is ook gefixed..

[ Voor 35% gewijzigd door SmokingCrop op 01-11-2013 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:57
Ik heb ook geen crashes gehad. Windows 8.1.
Tevens speciaal voor BF een upgrade van 7 uitgevoerd. Zo te zien zonder spijt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

NLsandman schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:06:

Alsjeblieft niet, ik ergerde me dood aan hitmarkers recht in de chest van een paar meter afstand. Rond de het hard moet gewoon 1 shot kill zijn, benen en heup of schouder is iets anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Zalaroth schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:09:
Ik heb ook geen crashes gehad. Windows 8.1.
Tevens speciaal voor BF een upgrade van 7 uitgevoerd. Zo te zien zonder spijt. :+
Ik ga van het weekend over naar Windows 8.1, better be worth it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Vraagje aan de AMD mensen. Welke laatste beta draaien jullie, 7 of 8? Draai zelf crossfire met beta 7. Vraag me af of ik 8 moet nemen. Las namelijk dat 7 geoptimaliseerd is voor crossfire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:36

Phntm

Tlingelingeling

vinom schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:10:
[...]

Ik ga van het weekend over naar Windows 8.1, better be worth it.
Ik draai hier BF4 op PC probleemloos. Crasht niet, geen rare freezes alleen af en toe wat nare FPS drops wat raar is op mijn setup. Verder dan dat, vloeiend speelervaring. Enige wat ik heel erg geïrriteerd van raak zijn die nieuwe hoop campers in het spel. Wat de neuk doen mensen. Loop je even vrolijk op TDM om even in te komen, zitten 2/3 van je enemy team in 1 hoekje van de map te campen met zijn allen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15:36
Versteegrob schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:12:
Vraagje aan de AMD mensen. Welke laatste beta draaien jullie, 7 of 8? Draai zelf crossfire met beta 7. Vraag me af of ik 8 moet nemen. Las namelijk dat 7 geoptimaliseerd is voor crossfire.
Zou niet de beta nemen die werkt bij mij vele malen slechter!

Moet zeggen dat na paar tweaks het spel aardig goed loopt op mijn verouderd systeem, geen enkele crashes of freezes. i7 930, ATI 6990, 16Gb haal ik toch nog 60fps met alles op high. De beta liep echt gewoon te slecht voor woorden, dus ik was er een beetje bang voor bij de aanschaf :s

Toch moet ik zeggen dat er nog steeds veel dingen missen bij BF4 die wel in deel 3 zaten. Ook vindt ik het schieten nog steeds beroerd, had gehoopt dat er wat meer verbetering in zou zitten maar hier hebben ze erg weinig aan gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Versteegrob schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:12:
Versie 8 fixt de crashes tijdens map wisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Ik wacht nog steeds op de eerste patch, ik crash zelf ook om de paar minuten, gisteren voor het eerst een normaal potje kunnen spelen.
http://battlelog.battlefi...72890055631744/172685289/

Problemen die ik nu heb:
-Heel veel crashes
-Dood en kills maken op de meest belachelijke manieren, gisteren maakt ik een kill terwijl iemand als een halve meter om het hoekje was.
- AK-12 heeft een nerf gehad en was in de Beta een stuk beter.
- Spawnen zonder wapen.
- beeld blijft te langzwart als je respawned. Dit probleem had BF3 ook, maar had je nog spawnprotectie en dat heb je dus niet meer.
- Battlelog zonder wachtrij
- Battlelog te weinig servers die gevonden worden.
- Battlelog, geen server informatie over het aantal tickets, mcoms of scores

Positieve punten.
- Grafisch ziet het er toch een heeeeeel stuk beter uit dan BF3.
- Draai heel erg soepel op High settings (geen msaa, wel HBAO ofzo iets)
- Heel veel unlocks om vrij te spelen :D

Ook nog steeds jammer dat je niet meer dan 100 vrienden kan hebben, sorry voor spelers die ik nog niet toegevoegd heb, ik heb ongeveer 10 tweakers in mijn lijst staan die ik verder niet kan toevoegen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
- AK-12 heeft een nerf gehad en was in de Beta een stuk beter.
- beeld blijft te langzwart als je respawned. Dit probleem had BF3 ook, maar had je nog spawnprotectie en dat heb je dus niet meer.

2 goede dingen :P

Spawn protectie was er alleen maar omdat DICE te lui is de spawns niet out in the open te zetten. Hoe vaak ik al niet iemand 3x heb neergemaait en dan beweegt ie z'n muis en insta killed mij, omg rageworthy :P

edit; dat het beeld wat lang zwart is bij spawnen dat vind ik ook ja, ff overheen gelezen.. :)

[ Voor 10% gewijzigd door kevz op 01-11-2013 16:58 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:54
Tot nu toe maar een keer of twee zelf uit de game gecrasht, en al meerdere keren omdat server crashte :(
Dus baal er wel van maar het is wel super goed speelbaar als ie normaal loopt.

Enigste wat mij nu opvalt is dat de battlelog pas redelijk laat update na je laatst gespeelde match...

EDIT
Denk dat ie pas update nadat een andere game waarin je meedeed finished is.

[ Voor 13% gewijzigd door bal130 op 01-11-2013 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Ik begrijp niet waarom de Beta (voor mij) flekkeloos liep en nu is het een gigantisch drama...

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Pagina: 1 ... 14 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.