Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-08 07:30
SmokingCrop schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 02:03:
Die map met die trein is toch ook wel de saaiste van allemaal.. veel te veel voertuigen & veel te groot
Met 64 spelers vind ik het wel lekker mapje hoor. :P
Moet je alleen wel team maatjes hebben die beetje willen/kunnen rijden.

Word alleen al wel moe van al dat water, dit keer komt het overal terug. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
ik merk dat net voor een crash de game gaat micro stutteren voor 5 seconden alvorens je een crash naar desktop krijgt.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg de drivers niet geïnstalleerd , error launching installer van de beta 7 en 8 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 20:19
rickyy schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 02:07:
ik merk dat net voor een crash de game gaat micro stutteren voor 5 seconden alvorens je een crash naar desktop krijgt.
Bij mij valt hetzelfde op, eerst lijkt het of er een enorme lag gaat komen..., daarna een dikke paar stotters en daarna CRASH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pas
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-06 16:34

pas

Het draait nog niet lekker en ik ben ook nog niet echt om qua gameplay, imo is BF3 toch beter. Snipersparadise ook op veel mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:32
Tip: ga niet snel van kit veranderen met de kans dat je gerevived kan worden, beeld staat dan vast, kan niks meer doen ;')

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynazap
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 23:31

Dynazap

Go Hard Or Go Home

Nou... heb inmiddels de SP uit en 10 uur aan BF4 online erop zitten..

En wat een kut spel... Heb geen last van crashes of lag oid. Maar waar kan je lekker Assualt spelen? Mappen zijn veeeelste groot.. veelste veel voertuigen.. veelste veel snipers... Hardcore server filter werkt niet in Battlelog. Hitbox zijn bagger.. Singleplayer zit VOL met bugs.. (headshots geven maar niet doodgaan bijv.).

Heb wel even lekker 120 euro gelapt voor dit spel ( Digital deluxe en premium..) omdat ik dacht wel even HET spel van 2013/2014 te kopen. Nou niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:49

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Spire21 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 04:03:

En wat een kut spel... Heb geen last van crashes of lag oid. Maar waar kan je lekker Assualt spelen? Mappen zijn veeeelste groot.. veelste veel voertuigen.. veelste veel snipers... Hardcore server filter werkt niet in Battlelog. Hitbox zijn bagger.. Singleplayer zit VOL met bugs.. (headshots geven maar niet doodgaan bijv.).

Heb wel even lekker 120 euro gelapt voor dit spel ( Digital deluxe en premium..) omdat ik dacht wel even HET spel van 2013/2014 te kopen. Nou niet dus.
ik heb ook een aantal uur de MP gespeeld.
Oke, ik geef toe.. heb wat crashes meegemaakt.. en zitten nogal wat bugs in.
En de hit reg is nog ver weg van perfect..

maar de sfeer van het spel is wel much better van bf3. Althans dat ik mijn mening.
Denk als we een tijd verder zijn en men tweakt alot.. dan hebben we een onwijs leuk spel. Content genog dat er nog aan komt. Ik heb wel goede verwachtingen van battlefield 4. Of misschien leg ik mijn drempel niet uber hoog.. Het speelt leuk weg, maar zeker is een nog wat werk aan.

Ik vind het een positieve verandering tov van bf3.

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

LosGieros schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 23:55:
Even half uurtje geprobeerd te spelen.

* mn Joystick heeft een confict met mn muis, als hij aangesloten is heb ik auto fire met mn muis :X
* geen enkel potje kunnen afmaken dmv crashes 4x al, geeft direct x 11.1 over geheugen foutmelding? :(
* Lagere instelling resulteert in hoger frames maar voelt minder smooth aan, veel schokkeriger?

Ik las dat iemand ook een memory leak problem had?

Laatste beta drivers, win7, 2x HD6950.
Tav je joystick: had ik ook, was in BF3 ook zo. Oplossing is simpel: alle, echt alle overige bindings voor joystick weghalen bij On Foot, dus bij je infanterie instellingen. Ik heb het zelfs overal weggehaald, dus ook voor choppers die ik met keyboard en muis bestuur en de overige vehicles. Dan heb je dat probleem niet meer.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

de POTENTIE is er zeker.
mijns inzien veel mooier dan BF3 (mooi gedaan met die boten op het water in storm:))
maar wel ff de patches afwachten… die zullen zeker snel komen EA kennende gelukkig..

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:11
Jammer om te lezen dat er masaal mensen zijn die dit probleem hebben dat het spel crashed.
Ik merkte op dat mijn punkbuster verwees naar de battlefield beta folder, ik heb nog geen tijd gehad om te testen maar voor de mensen die crashes hebben check even of dit in jullie geval ook zo is:
C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 4
is het standaard pad hiervoor.
Hoor graag of dit werkt voor de mensen met crashes... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
MrHarry schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 07:44:
Jammer om te lezen dat er masaal mensen zijn die dit probleem hebben dat het spel crashed.
Ik merkte op dat mijn punkbuster verwees naar de battlefield beta folder, ik heb nog geen tijd gehad om te testen maar voor de mensen die crashes hebben check even of dit in jullie geval ook zo is:
C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 4
is het standaard pad hiervoor.
Hoor graag of dit werkt voor de mensen met crashes... :)
Wel interessant dit idd, heb zelf de beta over geslagen en heb inderdaad lang niet zoveel crashes als bovenstaande verhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Laatst online: 11-09 16:11
ja had beta er al af gehaald en punkbuster opnieuw geinstalleerd maar nog steeds verwees die naar mijn beta folder dus denk dat die in de registry wat dingen nog leest daarvan.
Ook al koos ik in punkbuster in de dropdown battlefield4 koos die alsnog beta folder ipv echte folder.
Kan incident zijn alleen bij mij maar betwijfel het en ik had gisteren ook alleen maar crashes en random, moest met task manager game sluiten en daarna kon ik weer 2x schieten en was het weer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:28

Beetje vermoeiend dit soort posts maar zal er toch inhoudelijk op ingaan:
Mappen zijn veeeelste groot..
Er zijn grote mappen en kleine mappen (operation locker), wat is het probleem?
veelste veel voertuigen..
lol, het is battlefield? :+
Hitbox zijn bagger..
Hitbox is veel beter dan in BF3, dus vooruitgang imo
Singleplayer zit VOL met bugs..
Ben er nog niet 1 tegen gekomen, 1 headshot is gewoon instant kill.
Heb wel even lekker 120 euro gelapt voor dit spel ( Digital deluxe en premium..)
Als je het topic hier zou volgen had je 50,- kunnen besparen.. (ik heb deluxe+premium voor 74,- gekocht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar waar kan je lekker Assualt spelen? Mappen zijn veeeelste groot.. veelste veel voertuigen.. veelste veel snipers...
Vrijwel elke map in vrijwel elke gamemode. Rush werkt het beste omdat dit van nature meer infantry oriented is maar ook in de conquest mappen heb ik er geen probleem mee. Na 12 uur vrijwel alleen assault spelen heb ik volgens mij een prima score neergezet. Ik zie het probleem niet zo.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
okaydanny schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 01:15:
Onspeelbaar, ik crash mn hele pc naar de maan. Gewoon HELE system freezes.

Specs:
Win8
i5 2500K
R9280X (13.11 beta 8 )
8GIG MEM

dxsetup vanuit bf4 folder gedraaid, pb handmatig geupdate, mag allemaal niet baten.
Bijna alle crashes gebeuren op systemen met amd grafische kaarten, ik vind het heel vreemd dat een game met hulp van amd zoveel problemen heeft, ook op performance gebied, nvidia is stabieler en haalt
meer fps.
Heeft amd zich alleen maar gefocust op mantle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:53

m0nk

16-09-2003 15.15

Er is een speciaal topic voor problemen met BF4. Wellicht dat het hier dan verder kan over het spel.. :)
[PC]Algemene BattleField 4 Problemen topic

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:14
Gisteren paar uurtjes SP gespeeld. Altijd weer even leuk, hoewel ik altijd blijf lachen hoe slecht je teammates zijn. Met zijn drieën 2 mags nodig hebben om 1 enemy neer te krijgen :z

Had nog wel een leuke bug. Net nadat je bovenop het schip de disk van je co hebt overgenomen, loop je met je team een ladder op. Ik liep iets te enthousiast achter mijn teammate aan en werd opeens als een katapult het level door geslingerd :o Op zich geen ramp, alleen heb je in SP geen parachute >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaky73
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-01-2021
De Singleplayer is tot nu toe erg vermakelijk! :). Ziet er goed uit, draait wie een zonnetje met 780 GTX. Geen enkele vorm van Stuttering, Lag of what so ever meegemaakt. De game ziet er beduidend beter uit dan Battlefield 3 op hoogste settings.

Vanavond de SP afmaken en daarna de MP eens proberen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-09 14:19
Game bevalt zeer goed! mp graphics zijn erg nice op een 780.

[ Voor 74% gewijzigd door Qualixo op 01-11-2013 08:50 ]

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:06

tha_crazy

Mafketel

MrHarry schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 07:57:
ja had beta er al af gehaald en punkbuster opnieuw geinstalleerd maar nog steeds verwees die naar mijn beta folder dus denk dat die in de registry wat dingen nog leest daarvan.
Ook al koos ik in punkbuster in de dropdown battlefield4 koos die alsnog beta folder ipv echte folder.
Kan incident zijn alleen bij mij maar betwijfel het en ik had gisteren ook alleen maar crashes en random, moest met task manager game sluiten en daarna kon ik weer 2x schieten en was het weer over.
Handmatig even naar de BF4 Folder gaan, dat deed het voor mij na problemen met punkbuster.

Tevens gister even m'n drivers geupdate, draait gelijk een stuk soepeler.
Eindelijk m'n eerste carbine unlocked voor de engineer, stuk beter dan de PDW waarmee je begint.
Support knalt ook lekker weg, vooral in rush bij het verdedigen.

Nu maar hopen dat Gameservers m'n server echt heeft gefixed (ding lagde als de neten) en dan heb ik een heerlijke server met Domination rotation _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Tweaky73 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 08:42:
De Singleplayer is tot nu toe erg vermakelijk! :). Ziet er goed uit, draait wie een zonnetje met 780 GTX. Geen enkele vorm van Stuttering, Lag of what so ever meegemaakt. De game ziet er beduidend beter uit dan Battlefield 3 op hoogste settings.

Vanavond de SP afmaken en daarna de MP eens proberen :).
bf 3 en 4 zien er het zelfde uit,in sommige maps zelfs minder dan 3,en lag zal je ook niet hebben in sp.

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14:51
Wat ik echt wel en nadeel vind is dat je (nog) niet een volle map kan joinen.
Ik bedoel het is toch mn eigen keuze als ik wil wachten op een plek?

Het zal vast te maken hebben met het feit dat ze zoveel mogelijk mappen vol willen hebben en niet een paar met een wachtrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beebie121 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 08:58:
Wat ik echt wel en nadeel vind is dat je (nog) niet een volle map kan joinen.
Ik bedoel het is toch mn eigen keuze als ik wil wachten op een plek?

Het zal vast te maken hebben met het feit dat ze zoveel mogelijk mappen vol willen hebben en niet een paar met een wachtrij.
De test server waar Stewie (i3D) laatst mee kwam had wel een queue. Ze zullen het idd disabled hebben bij DICE. Erg jammer weer.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Lol...

Nou ja.. Ik ben ( erg ) blij dat de game meer dan soepel loopt nu tov van de beta.
Alleen de game of server die continue om de haverklapt crashed maakt de game redelijk onspeelbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Lasteraar schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:03:
Lol...

Nou ja.. Ik ben ( erg ) blij dat de game meer dan soepel loopt nu tov van de beta.
Alleen de game of server die continue om de haverklapt crashed maakt de game redelijk onspeelbaar..
Ja duurde gister ook wel even voor ik een degelijke server had.
Maar toen ik die eenmaal te pakken had ging het een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:38
eborn schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 08:19:
Had nog wel een leuke bug. Net nadat je bovenop het schip de disk van je co hebt overgenomen, loop je met je team een ladder op. Ik liep iets te enthousiast achter mijn teammate aan en werd opeens als een katapult het level door geslingerd :o Op zich geen ramp, alleen heb je in SP geen parachute >:)
Ik had exact hetzelfde gisteren, vloog ineens de andere kant op. Ook leuk als je langs een rand van de afgrond staat te schieten en je team genoten drukken je gewoon naar beneden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Kijk hier zit ik nou op te wachten in BF4 })
De "AT4" is making a comeback!

[ Voor 18% gewijzigd door Mon0lith op 01-11-2013 09:34 ]

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulEnroLL
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-12-2024
Wat hebben ze met Siege of Shanghai gedaan? Geen epic battles met choppers tussen de buildings meer, is nu out of the combat zone, jammer. Gameplay is tot nu minder soepel dan in de beta, gek genoeg. Voelt als totaal ander spel. Ongeveer zelfde feel als beta nu na 5 uur tweaken.

Verder:

-Jets zijn schieten met marshmellows. Run op een chopper van ca 5 sec doet idd mar 10 damage oid.
- Anti Air vehc. zijn extreem overpowered, kunnen ook vanaf andere kant map locken.
-AC 130 mag wel wat meer power krijgen, really, 3 hits met een 160mm howitzer voor een kill? (Heb wel al een stealth jet uit de lucht geschoten met dat ding maar dat was best lucky)
- Heb vaak in een little bird dat ik insta gekilled ben door een headshot oid? staat er gewoon "killed in action" met 100% health (zonder ergens tegenaan te vliegen!)

Heb ook al een paar keer gehad dat ik werd gekilled door een cruise missile? Is dit van de commander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0cky
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-04 20:09
Ik heb nog even een soort van tip voor de mensen die steeds hun zuur verdiende unlocks kwijt raken door server crashes:

Speel TDM! Ik heb gister tot 3 keer toe mijn RFB (de eerste DMR) vrij moeten spelen in conquest 64. Ben toen naar een 16 speler TDM server gegaan en daar heb ik 12 potjes zonder crash kunnen spelen en ik heb nu al aardig wat gadgets voor mn geliefde DMR!

DMRs zijn trouwens wel even wennen tov BF3, zeker die RFB (wat eigenlijk een AR is), maar het bevalt me uitstekend! En je kan nu DMRs ook gebruiken met alle andere kits, echt een SUPER wijziging als je he tmij vraagt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
hebben jullie nog goede tips voor servers?
ik vind alleen maar laggy servers terwijl ik een ping heb van 19 en fps van 60+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0cky
beebie121 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:41:
Ik stel voor om 32 man servers eens te proberen, daar lijkt de lag stukken minder te zijn en is het gevecht iets overzichtelijker (de maps zijn kleiner). Zeker met Rush is dit een echte aanrader! Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
ok dan ga ik dat proberen! tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SoulEnroLL schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:33:
Heb ook al een paar keer gehad dat ik werd gekilled door een cruise missile? Is dit van de commander?
Jups!
S0cky schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:42:
Ik stel voor om 32 man servers eens te proberen, daar lijkt de lag stukken minder te zijn en is het gevecht iets overzichtelijker (de maps zijn kleiner). Zeker met Rush is dit een echte aanrader! Succes!
Wellicht een memory issue waarbij kleinere maps met minder spelers er voor zorgen dat het geheugen niet vol loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Laatst online: 10-09 09:45
net telefoniche contact gehad met wehkamp over de gold packs deze code word in de komende 2 weken verstuurd via de e-mail is mij veteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:27

Roshnak

PSN: Roshgill

Ik heb een heel raar probleem, BF4 gaat aldoor automatisch naar Windowed mode, als ik hem weer op Fullscreen zet gebeurd et na 10 seconden weer :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

beebie121 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:41:
Ik heb een 16(+2) slot server waar volgens gameservers de lag nu op opgelost zou moeten zijn, je kan die wel proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Roshnak schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:24:
Ik heb een heel raar probleem, BF4 gaat aldoor automatisch naar Windowed mode, als ik hem weer op Fullscreen zet gebeurd et na 10 seconden weer :S
Heb je toevallig teamviewer geïnstalleerd en in de achtergrond draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:27

Roshnak

PSN: Roshgill

ralph0603 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:26:
[...]

Heb je toevallig teamviewer geïnstalleerd en in de achtergrond draaien?
Wel geïnstalleerd, niet draaiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:10

Mystikal

It never hurts to help!

Roshnak schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:24:
Ik heb exact hetzelfde probleem! Ik heb ook Teamviewer draaien in de systray. Wellicht ligt het daar aan.

Een andere vraag. Ik kom van 10 jaar COD, dus heel het BF4 is voor mij nieuw. Eerste indruk gisteren was goed. Ik moet iets minder 'rambo' spelen :P.

Is het mogelijk om vanuit een 'lobby' als groep een server in te gaan? Of kan je alleen je vrienden joinen als ze daadwerkelijk al in de server zitten?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysmatic
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-01 01:41

sysmatic

Freelance Digital Artist

Mystikal schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:37:
[...]

Ik heb exact hetzelfde probleem! Ik heb ook Teamviewer draaien in de systray. Wellicht ligt het daar aan.
Kans is groot dat het Teamviewer is

Mijn portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0cky
Mystikal schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:37:
[...]
Is het mogelijk om vanuit een 'lobby' als groep een server in te gaan? Of kan je alleen je vrienden joinen als ze daadwerkelijk al in de server zitten?
Die was er wel bij BF3 volgens mij, door in battlelog zo'n groupchat te starten en dan 'join as group'. Bij BF4 nog niet gezien, heel vervelend want er zijn ook geen server queues... Dus met je vrienden in 1 server, in hetzelfde team, komen is momenteel tricky!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:15
S0cky schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:43:
[...]

Die was er wel bij BF3 volgens mij, door in battlelog zo'n groupchat te starten en dan 'join as group'. Bij BF4 nog niet gezien, heel vervelend want er zijn ook geen server queues... Dus met je vrienden in 1 server, in hetzelfde team, komen is momenteel tricky!
Valt mee. wij hebben gewoon een eigen 64P server gehuurd :+
Geen plek voor ons allemaal? Kick voor VIP's! >:)

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/31.204.131.51:25500/b_560_95_1.png

[ Voor 4% gewijzigd door Capa op 01-11-2013 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
[...]

bij battlefield 4 werkt het precies het zelfde als bf3 in battlelog rechtsonderaan een group maken je vrienden er in slepen en je komt in het zelfde team en squad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:25
[...]
heel vervelend want er zijn ook geen server queues...
Verhip ja! Was me even niet opgevallen gisteravond in de hectiek.

Ik gok dat die XM25 van Support nog wel naar beneden geschroefd wordt qua damage. Wat een bruut ding is dat in Operation Locker.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

S0cky schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:40:
Ik heb nog even een soort van tip voor de mensen die steeds hun zuur verdiende unlocks kwijt raken door server crashes:

Speel TDM! Ik heb gister tot 3 keer toe mijn RFB (de eerste DMR) vrij moeten spelen in conquest 64. Ben toen naar een 16 speler TDM server gegaan en daar heb ik 12 potjes zonder crash kunnen spelen en ik heb nu al aardig wat gadgets voor mn geliefde DMR!

DMRs zijn trouwens wel even wennen tov BF3, zeker die RFB (wat eigenlijk een AR is), maar het bevalt me uitstekend! En je kan nu DMRs ook gebruiken met alle andere kits, echt een SUPER wijziging als je he tmij vraagt!
Merkte gister idd dat servers ineens offline gingen en co, vond het al apart.TDM eens proberen.
Nog een dikke fail: gebruikte B om parachute te openen. Zit daar dus hardcoded de console (2x tappen of langer indrukken, iig iets met die B-knop onder gefrot 8)7 en kun je nergens ongedaan maken. Natuurlijk hilarisch toen ik van een hoog gebouw af wilde en die chute niks deed..maar ik wel een halve meter aan bbbbbbbbbbbbbb in me console bovenin beeld zag verschijnen :+

Sowieso raar dat het spel niet zelf een bepaalde key die is gemapped door de user uit andere vakken weghaalt...slordig. Maar goed: vanavond zal het wel druk as hell zijn dus even fijn wat uurtjes gamen :9

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:33
Zonet ook BF4 gekocht. Is het de bedoeling dat ik iedereen van de docs toevoeg op Origin en dat we elkaar kunnen joinen oid en dat er tzt een clan ontstaat? 50 pagina's doorbladeren doe ik liever niet, dus vandaar mijn vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik moet zeggen dat ik BF3 niet heb gespeeld, maar ik vind het echt een toffe game :D. Wel heb ik tot nu toe alleen wat TDM gedaan omdat de andere speltypen niet zo heel stabiel lijken.

Ook ik ben wel benieuwd of er een GoT clan/squad komt - al moet ik nog wat oefenen, zeker interesse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-06-2023
BlackthunderAwf schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:55:
Zonet ook BF4 gekocht. Is het de bedoeling dat ik iedereen van de docs toevoeg op Origin en dat we elkaar kunnen joinen oid en dat er tzt een clan ontstaat? 50 pagina's doorbladeren doe ik liever niet, dus vandaar mijn vraag :)
We hebben de BuG clan, daar zijn veel tweakers actief :) http://www.bug-community.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Ik vind het nogal lame dat ze die MBT LAW als eerste unlock gegeven hebben.. echt zo'n noob wapen en iedereen gebruikt het (omdat ze ook nog geen andere unlocked hebben & dat die MBT LAW gewoon te easy is) |:(
Van RPG's enzo kon je er tenminste nog ontwijken, nu ben je gewoon kansloos..

[ Voor 17% gewijzigd door SmokingCrop op 01-11-2013 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:56

superwashandje

grofheid alom

pffft doe mij maar een RPG hoor, die doet tenminste damage! in mijn eentje met een LAW ben ik al mijn raketten kwijt en staat de tank/ifv er nog steeds te schieten.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-08 16:31
Vanavond een nieuwe systeemkast ophalen zodat bf4 weer vanaf de luie stoel gespeeld kan worden! Na een lange periode bf3 vanaf de xdoos wordt het weer tijd:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

SmokingCrop schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:01:
Ik vind het nogal lame dat ze die MBT LAW als eerste unlock gegeven hebben.. echt zo'n noob wapen en iedereen gebruikt het (omdat ze ook nog geen andere unlocked hebben & dat die MBT LAW gewoon te easy is) |:(
Van RPG's enzo kon je er tenminste nog ontwijken, nu ben je gewoon kansloos..
Die LAW heeft toch geen locking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skip-5
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 16:07
Eens, die law zet echt geen zoden aan de dijk.

Wel handig dat je over een heuveltje kan schieten, maar soms is de damage maar 5-10 :s

Fear can hold you prisoner, Hope can set you free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
  • Laatst online: 16:03
Compleet random zie ik in mijn taskmanager dat mijn ram geheugen ineens voor 15gb van de 16gb vol zit.

Ik zie dan ook dat battlefield maar rond de 200mb ram gebruikt (wat al vreemd is). Heeft iemand het zelfde probleem? En is er een oplossing voor?

Edit:
Ik zie mijn DISK 1 (ssd crucial m4) dan ook op 100% zitten. En dat terwijl Battlefield 4 op Disk 0 (hdd 7200rpm disk staat)

[ Voor 21% gewijzigd door prekz op 01-11-2013 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 20:59
Iemand die al zijn preorder battlepacks heeft? Ik heb nog steeds niks gehad behalve de 3 premium battlepacks die bij BF premium horen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Misschien een domme vraag, maar hoe kun je jezelf van ammo voorzien als support zijnde? Als ik mijn Airburst heb leeggeschoten en ik een ammo pack naast me neer gooi, dan krijg ik er gewoon geen ammo bij. Wat doe ik verkeerd?

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skiwi2
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-08 16:46
prekz schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:26:
Compleet random zie ik in mijn taskmanager dat mijn ram geheugen ineens voor 15gb van de 16gb vol zit.

Ik zie dan ook dat battlefield maar rond de 200mb ram gebruikt (wat al vreemd is). Heeft iemand het zelfde probleem? En is er een oplossing voor?

Edit:
Ik zie mijn DISK 1 (ssd crucial m4) dan ook op 100% zitten. En dat terwijl Battlefield 4 op Disk 0 (hdd 7200rpm disk staat)
Het kan mogelijk zijn dat Battlelog (nog steeds) een memory leak heeft, alhoewel dat volgens DICE gefixed zou moeten zijn. Dus check even jouw browser waar Battlelog in draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skiwi2
tobitronics schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:28:
Iemand die al zijn preorder battlepacks heeft? Ik heb nog steeds niks gehad behalve de 3 premium battlepacks die bij BF premium horen...
Waar heb jij jouw BF4 dan besteld? Het enigste dat ik weet tot dusver als je via Wehkamp hebt besteld, dat ze (de codes) binnen 2 weken via de mail nog binnenkomen.

Dat was een paar pagina's terug gezegd in deze thread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
  • Laatst online: 16:03
skiwi2 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:29:
[...]

Het kan mogelijk zijn dat Battlelog (nog steeds) een memory leak heeft, alhoewel dat volgens DICE gefixed zou moeten zijn. Dus check even jouw browser waar Battlelog in draait.
Ik gebruik chrome maar ik zie geen hoog cpu verbruik of hoog ramverbruik door chrome :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 20:59
skiwi2 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:30:
[...]

Waar heb jij jouw BF4 dan besteld? Het enigste dat ik weet tot dusver als je via Wehkamp hebt besteld, dat ze (de codes) binnen 2 weken via de mail nog binnenkomen.

Dat was een paar pagina's terug gezegd in deze thread.
Ja bij wehkamp ja, daar zit het m dus in. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skiwi2
jagermeister schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:29:
Misschien een domme vraag, maar hoe kun je jezelf van ammo voorzien als support zijnde? Als ik mijn Airburst heb leeggeschoten en ik een ammo pack naast me neer gooi, dan krijg ik er gewoon geen ammo bij. Wat doe ik verkeerd?
Je zult eerst betere ammo packs moeten unlocken, ik heb zelf nog geen support gespeeld, dus heb hier helaas geen details over. Maar de standaard ammo pack vult alleen maar kogels aan en geen explosive ammo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperdoes
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 20:00
jagermeister schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:29:
de 'kleine' ammo packs reloaden geen granaten of airburst shells. daarvoor moet je de 'grote' ammobox unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJFS
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 20:16
Tsurany schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:02:
[...]

De test server waar Stewie (i3D) laatst mee kwam had wel een queue. Ze zullen het idd disabled hebben bij DICE. Erg jammer weer.
Dice/EA heeft de wacht queues inderdaad disabled omdat er momenteel teveel problemen mee zijn, als deze problemen zijn opgelost zullen de wacht queues weer beschikbaar worden gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

skiwi2 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:31:
[...]

Je zult eerst betere ammo packs moeten unlocken, ik heb zelf nog geen support gespeeld, dus heb hier helaas geen details over. Maar de standaard ammo pack vult alleen maar kogels aan en geen explosive ammo.
opperdoes schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:32:
[...]

de 'kleine' ammo packs reloaden geen granaten of airburst shells. daarvoor moet je de 'grote' ammobox unlocken.
Aha, vandaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
Zijn er mensen die de Battlescreen op hun tablet gebruiken en waar het soepel op draait?
Ik krijg op mijn Asus Transformer (eerste model) vrij weinig te zien, op de achtergrond na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wij hebben nu de Bug server ook aangepast
32p Rush en Obliteration Mix mode , dus 2x Rush 1x Obliteration.
Hopen dat het een beetje populair word :)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octagen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 16:35
Is er hier iemand met controller speelt en de key/button bindings al goed heeft weten in te stellen?

Als je een nieuwe binding wilt maken registreert hij helemaal geen button presses...

Overigens een xbox controller for pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 15:41

BioHazard

*\o/*

Capa schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:35:
Zijn er mensen die de Battlescreen op hun tablet gebruiken en waar het soepel op draait?
Ik krijg op mijn Asus Transformer (eerste model) vrij weinig te zien, op de achtergrond na.
Gisteravond even gedaan op mijn iPad 2. Het werkt. Ik had een map waarop ik mijn team en de vlaggen zag. Wel erg traag af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:38
prekz schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:26:

Edit:
Gisteravond werd ik ineens uit de game gegooid door Windows met de mededeling dat mijn geheugen vol zat, hetgeen mij nog nooit is overkomen met mijn PC. Blijkbaar zit er ergens een memory leak in de game, met dit soort dingen tot gevolg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

beuker19 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:48:
Ik kom ff kijken zo. :) Als ik hem kan vinden met dat gare filter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel ook geinstalleerd! Ik moet alleen wel zeggen dat het echt voelt als achteruitgang t.o.v. deel 3. Het lijkt alsof ik echt weer vanaf 0 moet beginnen, mijn KD is om te janken waar ik voorheen nog wel redelijk rond de 1 hing. Het zal vast een deel gewenning zijn, maar echt relaxed vind ik het niet dat ik weer x uur moet gaan spelen voor ik een keer lekker kan gaan knallen. Heb nu al meerdere potjes gehad waarin ik een kd van 1:8 ofzo had. Daarbij wil ik nu wel eens met andere weapons gaan spelen, ik ben 4 uur bezig en heb defibrilators geunlockt. Poe poe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jagermeister schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:53:
[...]
Ik kom ff kijken zo. :) Als ik hem kan vinden met dat gare filter.
Geen probleem

http://battlelog.battlefi...Community-com-2-Mix-Mode/

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Nog geen spelers, zie ik. Maar heb hem iig aan mijn favorieten toegevoegd. Zal ook wel ff inloggen nu, misschien dat ie zo wel volloopt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
jagermeister schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:59:
[...]

Nog geen spelers, zie ik. Maar heb hem iig aan mijn favorieten toegevoegd. Zal ook wel ff inloggen nu, misschien dat ie zo wel volloopt. :)
ik ga nu eve er op kijke :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulEnroLL
Vanavond BUG server, leggooooooo

Beter ook TS gebruiken! Kunnen we die gewoon joinen zonder pass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpe.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 20:26
Klinkt top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Gister enkele uurtjes gespeeld en zowel plus- als minpunten al beetje kunnen ontdekken.

Voornamelijk de Attack jet gebruikt en die is echt in no-time uit te spelen. Alle vehicle unlocks heb je zo, dit gaat echt te snel, vrijwel geen uitdaging meer. Het schiet allemaal lekker weg, maar de TV-Missles voor de Jet buggen nog wel eens als je ze afschiet.

Daarnaast, de laatste bom voor de Jet is EXTREEM lastig te plaatsen. Heb pas 2 hits gehad met dat ding. Het is te vergelijken met bombing van BF2, maar je krijgt een klein schermpje in je cockpit te zien als je hem wilt droppen. Het is niet echt overzichtelijk en elke beweging zorgt ervoor dat je hem waarschijnlijk mist. Dit zal wel wat oefening vereisen en dat ben ik na m'n tentamens zeker van plan.

Het schiet echter allemaal lekker weg, maar de Stealth Jets mogen wel een tikje sterker gemaakt worden, wat een slappe hap is dat zeg. Alsof je met een paintball geweer damage probeert te doen.

De radiomissles kunnen ook nog iets omlaag geeschroefd worden.

Kan echter niet wachten totdat ik weer thuis ben, man man man wat een toffe game :D

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulEnroLL
Ik heb voornamelijke de stealth jets gebruikt. Die schiet inderdaad met marshmellows.

Attack jet gebruiken dus. Makkelijk unlocken valt nog erg tegen moet ik zeggen. Nog helemaal niets unlocked geloof ik .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
lol de server doet alsof ik daar admin ben looooooooooool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
pff, kheb echt 0% geluk..
Elke keer opnieuw wanneer een server herstart is iedereen van de enemy team al aan het spelen terwijl meer dan de helft van mijn team nog aan het slapen is of w/e..

Daar ga je dan.. op je eentje tegen al die andere..
en als ze dan spawnen dan zit de enemy team al helemaal op hun plek en is het zinloos..

[ Voor 15% gewijzigd door SmokingCrop op 01-11-2013 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
SmokingCrop schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:12:
pff, kheb echt 0% geluk..
Elke keer opnieuw wanneer een server herstart is iedereen van de enemy team al aan het spelen terwijl meer dan de helft van mijn team nog aan het slapen is of w/e..

Daar ga je dan.. op je eentje tegen al die andere..
en als ze dan spawnen dan zit de enemy team al helemaal op hun plek en is het zinloos..
SSD VS HDD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Ik moet zeggen dat ik BF4 nu niet leuker vind dan BF3, de levels zijn erg simplistisch en zo ook het vliegen. Kinderachtig klein vlieg bereik je bent alleen maar aan het draaien om weer 3 sec te kunnen schieten. De maps voelen ook veel kleiner aan dan BF3. Ik vind eigenlijk alleen siege of shanghai leuk. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
dus heel het andere team heeft een SSD? lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:10

Mystikal

It never hurts to help!

Wij zijn met een groepje van 5 a 8 man. Allemaal nieuw in BF4, we komen allemaal van 10 jaar cod. Hoe kunnen we makkelijk je server benaderen? Via de console of???

Wij zijn altijd wel geinteresseerd in een beetje een normale server zonder 'raar' gedrag van admins. We zullen wel fragvoer zijn, zoals gezegd, we spelen het voor het eerst. Maar we willen graag de overstap maken naar BF4..

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mystikal schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:24:
[...]

Wij zijn met een groepje van 5 a 8 man. Allemaal nieuw in BF4, we komen allemaal van 10 jaar cod. Hoe kunnen we makkelijk je server benaderen? Via de console of???

Wij zijn altijd wel geinteresseerd in een beetje een normale server zonder 'raar' gedrag van admins. We zullen wel fragvoer zijn, zoals gezegd, we spelen het voor het eerst. Maar we willen graag de overstap maken naar BF4..
mits de server ook bug server heet, kan je die gemakkelijkste via battlelog > multiplayer > server search zoeken en dan met sterretje links voor de servernaam toevoegen aan favorites. :)
En welkom bij de echte shooter ;)
\/ die dus :) voor no bullshit met memory leaks en rubberbanding zijn de wat kleinere servers het beste, dus tm 32 man zou nu redelijk goed moeten lopen, echter geen ervaring vandaag nog.

[ Voor 11% gewijzigd door SouLLeSSportal op 01-11-2013 12:32 . Reden: kleine toevoeging ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
Mystikal schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:24:
[...]

http://battlelog.battlefi...Community-com-2-Mix-Mode/

Toevoegen aan favorieten en joinen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kudos voor wie Bvk heeft kunnen overtuigen :*)
SoulEnroLL schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:02:
Vanavond BUG server, leggooooooo

Beter ook TS gebruiken! Kunnen we die gewoon joinen zonder pass?
Jups.
hjvg schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:05:
lol de server doet alsof ik daar admin ben looooooooooool
Bekende bug. Server berichten komen vergezeld met een willekeurige spelernaam. Hebben volens mij alle servers met server messages last van.

[ Voor 46% gewijzigd door Tsurany op 01-11-2013 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Houdt dat overigens in dat bijvoorbeeld Operation Locker altijd Rush is, of is het zo dat ook dat rouleert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

SoulEnroLL schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:05:
Ik heb voornamelijke de stealth jets gebruikt. Die schiet inderdaad met marshmellows.

Attack jet gebruiken dus. Makkelijk unlocken valt nog erg tegen moet ik zeggen. Nog helemaal niets unlocked geloof ik .
Niet? Had binnen enkele rondes alles unlocked. Ging echt bizar snel, paar unlocks per ronde gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jagermeister schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:33:
[...]
Houdt dat overigens in dat bijvoorbeeld Operation Locker altijd Rush is, of is het zo dat ook dat rouleert?
Even de slider gebruiken bij de maplist, zie je dat Operation Locker er ook als Obliteration in staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Trouwens, accuracy is volgens mij echt bugged. Had in een ronde een accuracy van 1%, terwijl ik zeker meer heb geraakt. Was een wat betere ronde met jet, je kan ook zien dat er 3(!) unlocks voor de attack jet waren in 1 ronde, echt te snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

D0gtag schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:22:
Ik moet zeggen dat ik BF4 nu niet leuker vind dan BF3, de levels zijn erg simplistisch en zo ook het vliegen. Kinderachtig klein vlieg bereik je bent alleen maar aan het draaien om weer 3 sec te kunnen schieten. De maps voelen ook veel kleiner aan dan BF3. Ik vind eigenlijk alleen siege of shanghai leuk. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben.
Nee, dat ben je niet. Ik vind het ook niet zo'n enorme verbetering t.o.v. BF3. Het is wat ik al had gedacht, gewoon BF3.1. Ben blij met de nieuwe maps v.w.b. vehicles maar de jets valt nog heel veel aan te verbeteren. En het werkelijk belachelijk kleine bereik is een giller. Sommige zaken zijn wel goed uitgewerkt, zoals de AI SAA. Daardoor geen baserape meer, maar de eerste paar keer denk je echt: wie in godsnaam knalde me nu neer, er zat toch geen jet achter me? Maar om dan meteen "Killed in action" te krijgen is wel heel vreemd. Maar goed, dat weet ik nu en ik begin een beetje te wennen aan de idiote 3rd person view. Ik hoop dat ze dat herstellen naar de 3rd person view van BF3 want nu raak ik soms nog compleet gedesorienteerd en de Air radar voelt ook niet echt nauwkeurig aan. Nu nog een balance tussen de stealth fighters dat de SU50 niet twee keer zo snel draait als alle andere stealth fighters. Dat de main guns geen damage doen tegen infanterie vind ik eigenlijk wel perfect. Scheelt een hoop gezeur, maar dat een strafe over een chopper niks doet, slaat gewoon nergens op als je dat objectief bekijkt.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Tsurany schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:38:
[...]

Even de slider gebruiken bij de maplist, zie je dat Operation Locker er ook als Obliteration in staat.
Had heel die slider niet gezien 8)7 Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

l0n3w012ph schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:39:
[...]

Nee, dat ben je niet. Ik vind het ook niet zo'n enorme verbetering t.o.v. BF3. Het is wat ik al had gedacht, gewoon BF3.1. Ben blij met de nieuwe maps v.w.b. vehicles maar de jets valt nog heel veel aan te verbeteren. En het werkelijk belachelijk kleine bereik is een giller. Sommige zaken zijn wel goed uitgewerkt, zoals de AI SAA. Daardoor geen baserape meer, maar de eerste paar keer denk je echt: wie in godsnaam knalde me nu neer, er zat toch geen jet achter me? Maar om dan meteen "Killed in action" te krijgen is wel heel vreemd. Maar goed, dat weet ik nu en ik begin een beetje te wennen aan de idiote 3rd person view. Ik hoop dat ze dat herstellen naar de 3rd person view van BF3 want nu raak ik soms nog compleet gedesorienteerd en de Air radar voelt ook niet echt nauwkeurig aan. Nu nog een balance tussen de stealth fighters dat de SU50 niet twee keer zo snel draait als alle andere stealth fighters. Dat de main guns geen damage doen tegen infanterie vind ik eigenlijk wel perfect. Scheelt een hoop gezeur, maar dat een strafe over een chopper niks doet, slaat gewoon nergens op als je dat objectief bekijkt.
Jets mogen ze er van mij gewoon uit slopen. Wat lame is dat altijd zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

jagermeister schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:41:
[...]
Battlefield werd populair door de grote maps en de jets en een van de factoren waarmee Battlefield zich onderscheidt wil jij dus eruit halen? Jets zijn geweldig en er zijn genoeg counters voor om het balanced te houden, niets mis mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

jagermeister schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:41:
[...]
Geweldig goede post! Heel duidelijk en goed beargumenteerd ook :| Nu nog even vertellen wat er precies lame is en je krijgt van mij misschien een +1

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
SmokingCrop schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:22:
[...]

dus heel het andere team heeft een SSD? lol
Weinig mensen hebben een SSD naar mijn idee. Zodra ik spawn zie ik nog maar 2 of 3 teammaten die ook gespawned zijn. Mijn laadtijd is vrijwel instant tijdens een map change. En ik draai een simpele enkele crucial M4 128gb

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l0n3w012ph schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:39:
Sommige zaken zijn wel goed uitgewerkt, zoals de AI SAA. Daardoor geen baserape meer, maar de eerste paar keer denk je echt: wie in godsnaam knalde me nu neer, er zat toch geen jet achter me? Maar om dan meteen "Killed in action" te krijgen is wel heel vreemd.
Dat zijn van die typische dingen die inderdaad maar half geïmplementeerd zijn. Daar moet gewoon duidelijkheid over zijn, enkel "Killed in action" is niet genoeg. Eerder iets van "Killed by automated AA".

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nibortreab schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:34:
[...]

Niet? Had binnen enkele rondes alles unlocked. Ging echt bizar snel, paar unlocks per ronde gewoon.
wellicht met een booster die je score verhoogde? maar gezien dat de unlocks voor bf3 van jets bij mij nog niet allemaal unlocked zijn (weinig moeite voor gedaan aangezien ik zwaar suck in vliegtuigen maar toch wel aardig wat uurtjes gevlogen) vind ik iets sneller wel fijn, maar dat je in een 10 tal potjes alles unlocked hebt is wel weer het andere uiterste...

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Pagina: 1 ... 13 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.