Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Inderdaad een drama server, wie dat bedenkt.. 2 yes votes voor een kick of een ban... Badmin...

Maar verder wel al een hoop fun gehad op die server, half hardcore, hit is kill maar wel je minimap en dergelijke hebben.

Trouwens die laatste op het dak, toen ik me omdraaide stond hij daar opeens... Ik snap echt niet dat hij me niet gekilled heeft. Je kan slecht zijn, maar zo slecht? 8)7 hahaha

[ Voor 34% gewijzigd door Fonta op 22-03-2014 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zijn wel 2 filmpjes om van te genieten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Thanks! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Jezus wat een graf "muziek", na 10 seconden afgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Wat zijn we weer heeeerlijk negatief. Zeg dan gewoon niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Want kritiek, dat kan echt niet op een discussie-forum hoor!
Als je alleen reacties wilt dat het helemaal geweldig is kun je beter niet op een forum komen.

[ Voor 44% gewijzigd door unfor op 22-03-2014 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Kritiek is prima, de manier waarop slaat helemaal nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
unfor schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 16:55:
Want kritiek, dat kan echt niet op een discussie-forum hoor!
Als je alleen reacties wilt dat het helemaal geweldig is kun je beter niet op een forum komen.
Het 2e filmpje bevat geen wub wub, kan je die wel kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Fonta schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 16:59:
Kritiek is prima, de manier waarop slaat helemaal nergens op.
Nou sorry dat niet iedereen pauper-dubstep kan waarderen. ;)
Als ik dubstep in een frag-vid hoor is het instant-close.

[ Voor 11% gewijzigd door unfor op 22-03-2014 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Kijk... Dat klinkt al heeeel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

Fonta schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 12:57:
Ik vraag me ten zeerste af wanneer het hier in het topic eens allemaal wat positiever zal gaan.

Zelf heb ik ondervonden dat je als recon best fun kan hebben.
Hier een kleine montage van wat gameplay op een sniper only server.

[video]
En het volgende filmpje is van de volgende dag.
Deze ronde werd ik na een falende voteban, gebanned voor hacking/cheating door de admin.
Waarbij ik de ronde hiervoor al was gevotekicked door een stelletje %$#^%.

[video]
Speel het eens is rush, ontzettend leuk :)

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag over Battlefield 4. Ik speel het liefst Team deathmatch, ben ik dan niet beter af met Call of Duty ghost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 21:18:
Ik heb een vraag over Battlefield 4. Ik speel het liefst Team deathmatch, ben ik dan niet beter af met Call of Duty ghost?
Dat ligt eraan wat voor een game (en ingame) je zoekt.

Speel je graag met voertuigen of denk je dat het af en toe leuk is deze uit te schakelen? Dan heb je geen keuze ;)

Persoonlijk speel ik het liefst infanterie maar vind het ook leuk om ergens in te rijden of ze juist uit te schakelen. Dus ik speel op servers met een zonder voertuigen. Viiegen die ik bijna nooit aan want ik vlieg al jaren als een baksteen en ik zal nooit een goede piloot zijn. Zo af en toe pak ik een heli en probeer ik het wel eens maar het blijft vliegen als een baksteen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NINjak schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 21:36:
[...]

Dat ligt eraan wat voor een game (en ingame) je zoekt.

Speel je graag met voertuigen of denk je dat het af en toe leuk is deze uit te schakelen? Dan heb je geen keuze ;)

Persoonlijk speel ik het liefst infanterie maar vind het ook leuk om ergens in te rijden of ze juist uit te schakelen. Dus ik speel op servers met een zonder voertuigen. Viiegen die ik bijna nooit aan want ik vlieg al jaren als een baksteen en ik zal nooit een goede piloot zijn. Zo af en toe pak ik een heli en probeer ik het wel eens maar het blijft vliegen als een baksteen ;)
Ik speel ook liefst infanterie. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:16

Termy

valt er nog wat te fragge?

Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 21:53:
[...]

Ik speel vooral TDM en vermaak me er beter dan met CoD, hoewel ik dat ook leuk vond. Ghost heb ik nooit gespeeld (alleen kort op PS4 en dat zoog, hard), wel MW2, BO en MW3. Wat me vooral trekt aan BF is het "realisme" qua vernietigen van dingen wat de map nogal kunnen veranderen en het feit dat kogels een ballistische baan hebben zoals het hoort (NB: niet elk wapen houdt een g van 9.81 m/s^s aan, maar goed). Kogels komen dus niet meteen aan en volgen ook geen rechte lijn. Vooral deze laatste 2 dingen maken het nogal anders dan CoD en m.i. een stuk interessanter.

Daarnaast is het ook best leuk om af en toe wel conquest en zo te spelen :).

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 21:53:
[...]

Ik ben ooit van CoD afgestapt (ooit ingestapt bij CoD2) want na MW2 en BO heb ik geen CoD meer gekocht want het was mij te veel "arcade" geworden. "Arcade" is misschien niet het goede woord (ja ik weet BF is ook niet "zoals in het echt") maar de nog verder overdreven dingen zoals perks, enz vind/vond ik steeds minder met "het CoD gevoel" (CoD2 en MW) te maken hebben.

BF heb ik ook altijd al gespeeld en sinds BF1942 behalve BF2142 want ik hou eenmaal niet van dat "soort" wapens al gaat het tegenwoordig ook al heel ver. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:12
Ligt eraan wat je zoekt,
Point and click (arcade) = CoD en Counterstrike
Iets van wapen realisme = Battlefield

Zoek je puur TDM en heb je geen problemen met arcade shooters dan zou ik zelf counterstrike aanbevelen. Wil je wat meer diepgang en vind je voertuigen leuk zou ik eens op Online Gamekeys kopen - Deel II neuzen voor een Battlefield key voor weinig.

Ben benieuwd dinsdag, maps doen me denken aan Midway en Wake Island waarbij Midway nog steeds mijn favo Battlefield map is. Hopelijk wat minder BF3 blauwe atmosfeer op de watermaps zoals bij Paracel storm.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
naaitsab schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 22:25:
[...]

Ligt eraan wat je zoekt,

Zoek je puur TDM en heb je geen problemen met arcade shooters dan zou ik zelf counterstrike aanbevelen. Wil je wat meer diepgang en vind je voertuigen leuk zou ik eens op Online Gamekeys kopen - Deel II neuzen voor een Battlefield key voor weinig.

Ben benieuwd dinsdag, maps doen me denken aan Midway en Wake Island waarbij Midway nog steeds mijn favo Battlefield map is. Hopelijk wat minder BF3 blauwe atmosfeer op de watermaps zoals bij Paracel storm.
Noem je counterstrike nou arcade :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S.J_84 schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 22:29:
[...]

Noem je counterstrike nou arcade :o
qua wapen mechanics, tja waarheid is soms hard. :)
Qua het spelen op niveau, das andere koek.
Vergelijk ArmA III maar eens qua hoe die speelt vs counterstrike qua wapens en dan weet je het wel ;)

[ Voor 16% gewijzigd door SouLLeSSportal op 22-03-2014 22:37 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:02

Arfman

Drome!

Net Obliteration gespeeld op die legendarische BuG 2 server .. 15 tegen 9 en 2 x achter elkaar verloren met 3-0. Daar kom ik dus ook nooit weer :w

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
naaitsab schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 22:25:
[...]

Ligt eraan wat je zoekt,

Nou, qua tactische diepgang is CS volgens mij ongeëvenaard op shooter gebied. De skill-ceiling ligt in dat spel echt op de maan.

Maar als je echt infantry gameplay wilt, moet je BF4 in elk geval (nog) niet aanschaffen is mijn advies. Er zitten nog wat, zullen we maar zeggen, schoonheidsfoutjes in het spel waardoor er minimaal 190 ms tot meer dan een seconde verschil zit tussen wat twee spelers zien op hun scherm. Vrij essentieel in infantry gevechten vind ik zelf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
Arfman schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 23:29:
Net Obliteration gespeeld op die legendarische BuG 2 server .. 15 tegen 9 en 2 x achter elkaar verloren met 3-0. Daar kom ik dus ook nooit weer :w
Ja, altijd jammer dat mensen in het winnende team blijven zitten en niet even wat meer gelijke teams maken.

Dat is niet alleen het probleem van de BUG server maar van veel meer servers en ook van veel meer games. Al zijn/waren de games waar de stats niet helemaal of niet echt bewaard (van) worden/werden (dus voor meer mensen ook niet "belangrijk" zijn) ook niet een goed voorbeeld.

Mensen blijven gewoon zitten of er moet een admin of tool zijn die een beetje de balance in de gaten houdt. Aan de andere kant steeds gewisseld worden omdat de tool denkt dat het "beter" is, is na 2x ook erg irritant (is mij bij CS veel te vaak gebeurt) ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 20:43
Hey maar wacht eens even.. Dit topic ging toch over BF4 nieuwsfeitjes...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Cod is niet wat het geweest is, heel veel mensen zijn negatief.
(Dat lijkt Battlefield 4 wel)

Titanfall en loadout zijn twee games die ik je kan aanraden in de shooter genre.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Jovas schreef op zondag 23 maart 2014 @ 00:28:
Hey maar wacht eens even.. Dit topic ging toch over BF4 nieuwsfeitjes...?
Dan zit je in het verkeerde topic :+

Dat het soms wat offtopic gaat zie je overal wel, maar komt ook wel weer goed.

Maar kom eens met wat nieuws dan, iets wat nog niet bekend was hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt ook steeds meer of een grote groep mensen het normaal vindt gesteamrolled te worden.
Je hebt gewoon steeds meer breindode spelers naarmate het spel meer op de massa gericht wordt.
Laatst wou ik even meedoen met een potje metro spammen (voor de punten zeg maar) dus ik vroeg om een squad order. Na een tijdje was er nog niets gebeurd. Toen nog paar keer "Request Order" gespamt..
squad wissel.. Hetzelfde probleem. Eigen squad starten, dan maar.. ik kwam op een te hoog squad uit dus die kreeg geen vulling.

Maar dit probleem is misschien extra erg op Metro.. maar niet persé Metro specifiek.

Vanochtend nog een potje Locker pistolen meegemaakt waar de squadleader het leuk vond om alleen puur killsteals te maken en zeker geen squadorders te geven. Ik kon echter wel een nieuw bravo squad starten, toen heb ik die irritante gast op punten even ingehaald zodat hij niet de MVP kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Als er zo'n gare autobalance is waarom ga je dan 2 potjes spelen? Met dat soort marges ben ik al snel weg.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 23:46:
[...]
Nou, qua tactische diepgang is CS volgens mij ongeëvenaard op shooter gebied. De skill-ceiling ligt in dat spel echt op de maan.
Zo veel problemen had ik er niet mee, vond er gewoon geen zak aan vanwege de arcade manier van schieten. Ik denk dat BF3 in non-TDM skrims ook aardig hoog staat qua tactiek met name omdat de meeste maps tig manieren hebben om bij een punt te komen terwijl bij CS er meestal 2 of 3 paden zijn.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!
d:)b
Hahaha je weet toch dat er op de BuG servers geen plug-ins draaien dus je had het kunnen weten.
Wij bieden gewoon de mogelijkheid om Obliteration te spelen zonder poespas want de leden van BuG spelen bijna alleen maar op BuG#1.
Daar kunnen wij als leden ook nog zelf een beetje aan de balans doen maar op server #2 gaat dat niet omdat wij daar ook niet op spelen.
Wat is me wel afvraag is dat het op een andere willekeurige server was gebeurd je het hier dan ook kwam melden ?
Het lijkt mij dan ook niet meer logisch om de volgende keer je beklag te doen op http://forum.bug-community.com/ want dit lijkt mij niet de juiste plek.
Want ik kan me dan zo voorstellen dat je uiteindelijk alle servers wel kunt mijden want volgens mij gebeurd dit op alle servers ook die met ''balancing'' tools.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op zondag 23 maart 2014 @ 09:54:
[...]

Hahaha je weet toch dat er op de BuG servers geen plug-ins draaien dus je had het kunnen weten.
Wij bieden gewoon de mogelijkheid om Obliteration te spelen zonder poespas want de leden van BuG spelen bijna alleen maar op BuG#1.
Daar kunnen wij als leden ook nog zelf een beetje aan de balans doen maar op server #2 gaat dat niet omdat wij daar ook niet op spelen.
Wat is me wel afvraag is dat het op een andere willekeurige server was gebeurd je het hier dan ook kwam melden ?
Het lijkt mij dan ook niet meer logisch om de volgende keer je beklag te doen op http://forum.bug-community.com/ want dit lijkt mij niet de juiste plek.
Want ik kan me dan zo voorstellen dat je uiteindelijk alle servers wel kunt mijden want volgens mij gebeurd dit op alle servers ook die met ''balancing'' tools.
Aan de ééne kant zit je Stewie af te zeiken dat hij reclame maakt voor i3d, aan de andere kant maken juilie zelf nogal uitgebreid reclame voor die BuG bak. En als je dat hier veelvuldig gaat doen, kwijg je, net als Stewie, een keer commentaar van ontevreden gebruikers. Waarom zou je hier mogen zeuren op i3d maar niet op BuG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
naaitsab schreef op zondag 23 maart 2014 @ 09:21:
[...]
Zo veel problemen had ik er niet mee, vond er gewoon geen zak aan vanwege de arcade manier van schieten. Ik denk dat BF3 in non-TDM skrims ook aardig hoog staat qua tactiek met name omdat de meeste maps tig manieren hebben om bij een punt te komen terwijl bij CS er meestal 2 of 3 paden zijn.
Och, ik ben zelf ook wel redelijk uitgekeken op een spel dat al 10 jaar hetzelfde is, maar het verschil tussen goed zijn, HEEL goed zijn en de beste zijn, is gigantisch met CS. Juist omdat helemaal niets random is en de recoil patterns zijn de moeilijkste om perfect te beheersen van alle games, imho.

BF3/4 skrims zijn niet te vergelijken, dat draait hoofdzakelijk om campen en headglitchen, daar komt niet heel veel meer tactiek bij kijken dankzij de engine en de (ESL) regels. Met CS:GO zit ik af en toe naar een match te kijken en de tactiek die nodig is om toch levend door die 2 paden te komen is indrukwekkend. Als ik BF4 domination kijk wordt ik daar nou niet heel gelukkig van. Maar ieder zijn ding natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2014 @ 12:46:
[...]
Aan de ééne kant zit je Stewie af te zeiken dat hij reclame maakt voor i3d, aan de andere kant maken juilie zelf nogal uitgebreid reclame voor die BuG bak. En als je dat hier veelvuldig gaat doen, kwijg je, net als Stewie, een keer commentaar van ontevreden gebruikers. Waarom zou je hier mogen zeuren op i3d maar niet op BuG?
Deze post vind ik niet zo fair:
- BuG is voornamelijk ontstaan uit spelers van GoT, verder vind ik de "reclame" best meevallen.
- Stewie post hier vanuit eigen persoon (lijkt me) maar is de eigenaar van I3D en bepaalde posts hebben zeker een mix tussen "zakelijk" en persoonlijk, het is zijn bread&butter, bij BuG is dat natuurlijk niet het geval. Daarnaast heb ik vanuit KB eigenlijk recent geen aanvallen op i3d gezien.

One-liners over servers lijken me in z'n algemeen ook niet bijdragen aan dit topic.

Welke server ben jij overigens bij betrokken? Want ik lees niets anders dan halleluja waar jij speelt ;)

Overigens waardeer ik Stewie z'n posts altijd wel, het toont in ieder geval betrokkenheid en hij is altijd blijven posten ondanks dat hij van een soort kleine zelfstandige nu een vrij groot bedrijf heeft.

[ Voor 13% gewijzigd door Vandread op 23-03-2014 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ten 1e vind ik het zeuren op I3D ook nutteloos en niets toevoegen aan dit topic.
Het is altijd makkelijk om maar op iemand/iets te zeiken maar kom dat ook met voorbeelden van servers of server boeren waar wel alles goed is.
Kijk want nu lijkt het net of I3D en BuG de gebeten honden zijn terwijl je bij iets of iemand anders niet beter af bent of die voorbeelden van waar het wel goed is heb ik net gemist.
En dat wij hier ''reclame'' maken is omdat wij graag tegen andere Tweakers spelen die het ook leuk vind om tegen of met andere Tweakers te spelen zo als je dat bij heel veel games ziet hier op GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op zondag 23 maart 2014 @ 15:31:
[...]

Ten 1e vind ik het zeuren op I3D ook nutteloos en niets toevoegen aan dit topic.
Het is altijd makkelijk om maar op iemand/iets te zeiken maar kom dat ook met voorbeelden van servers of server boeren waar wel alles goed is.
Kijk want nu lijkt het net of I3D en BuG de gebeten honden zijn terwijl je bij iets of iemand anders niet beter af bent of die voorbeelden van waar het wel goed is heb ik net gemist.
En dat wij hier ''reclame'' maken is omdat wij graag tegen andere Tweakers spelen die het ook leuk vind om tegen of met andere Tweakers te spelen zo als je dat bij heel veel games ziet hier op GoT.
Misschien was er minder gezeur als we meer server providers hadden... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zondag 23 maart 2014 @ 13:28:
[...]
Maar ieder zijn ding natuurlijk!
Precies, ik speel games voor de lol en vind E-sports persoonlijk nogal kansloos weinig hebben. Met name de mensen die het veel en veel te serieus nemen en dan lopen voeteren op "plezier-spelers". Dat wetende zal ik me ook niet mengen met dat soort mensen, al is het erg vervelend als je weer zo'n figuur hebt die je hele team bij elkaar scheld omdat het volgens meneer niet goed genoeg is.
Vandread schreef op zondag 23 maart 2014 @ 14:18:
[...]

- BuG is voornamelijk ontstaan uit spelers van GoT, verder vind ik de "reclame" best meevallen.
- Stewie post hier vanuit eigen persoon (lijkt me) maar is de eigenaar van I3D en bepaalde posts hebben zeker een mix tussen "zakelijk" en persoonlijk, het is zijn bread&butter, bij BuG is dat natuurlijk niet het geval. Daarnaast heb ik vanuit KB eigenlijk recent geen aanvallen op i3d gezien.
Als je reclame wilt verbieden/afkeuren doe dat dan algemeen. Ga geen bedrijven of mensen voortrekken dat is ook niet fair. Of iemand nou reclame maakt voor z'n eigen bedrijf of een server die onofficieel aan TW.net is gelinkt vind ik geen verschil hebben.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naaitsab schreef op zondag 23 maart 2014 @ 16:14:
[...]

Precies, ik speel games voor de lol en vind E-sports persoonlijk nogal kansloos weinig hebben. Met name de mensen die het veel en veel te serieus nemen en dan lopen voeteren op "plezier-spelers". Dat wetende zal ik me ook niet mengen met dat soort mensen, al is het erg vervelend als je weer zo'n figuur hebt die je hele team bij elkaar scheld omdat het volgens meneer niet goed genoeg is.
Nou ik mag open dat mensen die clanwars spelen ook plezier hebben in hun spel... ;) Ik had vroeger in ieder geval altijd erg veel plezier van clanwars.

Maar ik begrijp je punt wel. Mensen die alleen maar ingame schelden kunnen beter wat anders gaan doen. Gebeurt trouwens ook nog veel op de BuG server door leden van BuG zelf. Ik durf zelfs te stellen dat zij het meest schelden en huilen van de mensen die daar spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

In-game zeiken en schelden is altijd kansloos, ongeacht de situatie maar dat is niet voorbehouden aan e-sports. Die lutsers heb je altijd, of het nou pro counterstrike is of synchroon dammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

[...]

Beuker legt gewoon uit wat er op de BuG servers wel of niet kan qua beheer. Inderdaad kan hij er ook niet op reageren, of alleen maar verwijzen naar het ticketsysteem.

Het klopt dat het niet gewenst is om het over individuele servers te hebben, maar vaak beginnen mensen er zelf over, in plaats van het BuG forum op te zoeken... Wat ergens ook wel logisch is, er is geen officiële band met Tweakers, maar de servers zijn wel het gevolg van de wens van mensen hier om op een eigen server te kunnen spelen. Met destijds GoTBF3 als gevolg wat heden ten dagen BuG is geworden.

Maar jullie hóeven er niet op te spelen hoor... ;) Stewie gaan we hier trouwens niet meer zien heb ik begrepen.

[ Voor 0% gewijzigd door bvk op 23-03-2014 16:46 . Reden: typo ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2014 @ 16:17:
[...]
Nou ik mag open dat mensen die clanwars spelen ook plezier hebben in hun spel... ;) Ik had vroeger in ieder geval altijd erg veel plezier van clanwars.

Maar ik begrijp je punt wel. Mensen die alleen maar ingame schelden kunnen beter wat anders gaan doen. Gebeurt trouwens ook nog veel op de BuG server door leden van BuG zelf. Ik durf zelfs te stellen dat zij het meest schelden en huilen van de mensen die daar spelen.
Als ik scheld huil ik daar niet bij hoor :+

Waar mensen dat toch vandaan hebben, als je een scheet in de verkeerde richting laat komt de term "huilen" al naar voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Laatst online: 08-08 17:42
[...]

One-liners over servers lijken me in z'n algemeen ook niet bijdragen aan dit topic.

Welke server ben jij overigens bij betrokken? Want ik lees niets anders dan halleluja waar jij speelt ;)

Overigens waardeer ik Stewie z'n posts altijd wel, het toont in ieder geval betrokkenheid en hij is altijd blijven posten ondanks dat hij van een soort kleine zelfstandige nu een vrij groot bedrijf heeft.
Stewie geeft te minste nog enig informatie over het netwek gebeuren met de bf4 servers, dice zegt helemaal niets, dat waardeer ik heel erg van hem.
Het enigste wat ik niet zo graag van hem zie is dat hosanna van alles werkt perfect bij ons, iedereen hier heeft ervaring en een mening over i3d dan hoeft hij mij niet ervan te overtuigen dat het allemaal perfect is.

ontopic:

Is bf4 soms wat beter geworden? Zie veel vrienden online die het in eens weer spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
[...]
Als je reclame wilt verbieden/afkeuren doe dat dan algemeen. Ga geen bedrijven of mensen voortrekken dat is ook niet fair. Of iemand nou reclame maakt voor z'n eigen bedrijf of een server die onofficieel aan TW.net is gelinkt vind ik geen verschil hebben.
Ik vind het ook geen reclame :+
Dit is een account die reclame maakt: [Verwijderde gebruiker]
De gevolgen zijn ook dat de helft gemod word ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:30
Jammer weer ....... 2 weken niet BF4 gespeeld en vandaag al na 5 minuten weer uitgezet ..... ;(

Dan maar weer fe reddit afstruinen :9

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Niet meer of minder eclame-achtig dan Stewie voor zover ik het kan zien.
Ik vind het allemaal niet zo storend, maar ik zie een duidelijk verschil in wat een aantal mensen Stewie vinden mogen en wat diezelfde mensen vervolgens zélf mogen aan werving. Dat het mensen zijn die hier veel posten verandert natuurlijk niets daaraan. Dat onderscheid tussen Stewie vs BuGgers vind ik dus niet zo fair.
Waarmee ik niet wil zeggen dat ze BuG niet mogen noemen of naar mijn smaak ingrijp-waardig véél reclame maken. Gewoon, dat ze het óók doen. Dan lijkt het me dus eerlijk een ander daar niet op aan te vallen.
- Stewie post hier vanuit eigen persoon (lijkt me) maar is de eigenaar van I3D en bepaalde posts hebben zeker een mix tussen "zakelijk" en persoonlijk, het is zijn bread&butter, bij BuG is dat natuurlijk niet het geval.
Eh, ja, leuk? Maar werving = werving, ook non-profit. Weer zo'n onderscheid wat ik dus "niet zo fair" vind dan.
Daarnaast heb ik vanuit KB eigenlijk recent geen aanvallen op i3d gezien.
Hij postte gewoon het laatst, dus werd hij gequote. Het is net zo min een aanval op hem als op BuG. Ik wil alleen wel even aankaarten dat er door sommigen met twee maten gemeten wordt, in mijn optiek.
Op zich waar, maar one-liners over i3d helpen ook niet dan. Nog afgezien van het "ja je kan wel met feiten komen, maar ik heb mijn mening lekker toch!"-posten wat ik recent nog wel van enkelen gezien heb.
Dat komt voornamelijk omdat ik regulars uit dit topic niet uitnodig. Althans dat denk ik. Want ik doe dat nooit en het bevalt echt uitstekend. :w
Mee eens. Ik lees wel graag wat van de andere kant van de basherij. Soms heeft de basher een punt, en soms praten ze poep. Voor een discussie-topic heeft dat best waarde.
Ik vind het dus ook jammer dat hij schijnbaar niet meer post.
beuker19 schreef op zondag 23 maart 2014 @ 15:31:
[...]
Begrijp ik helemaal, blijf dat wat mij betreft ook lekker doen; maar wees dan ook enigszins begripvol als mensen, die hier lezen over de "tweakers-community-leden-funded" server, hier ook wat komen melden óver die server. En dat is, helaas, niet altijd positief. Door die link tussen GoT en BuG telkens te leggen maak je het er natuurlijk wel naar dat er hier over die server gebabbeld wordt.
Dan kun je naar mijn mening als dat een keer onwelgevallig is niet mensen wegsturen naar een ander forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Mij ben je kwijt... de tendens van je eerste post lijkt nogal anders dan deze reactie :S

Enfin, toch jammer dat je hier iets moois voorspiegelt wat we vervolgens niet mee kunnen maken ;)
edit: kom wel keertje kijken op die XI servers :+

[ Voor 11% gewijzigd door Vandread op 23-03-2014 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Vandread schreef op zondag 23 maart 2014 @ 20:06:
Mij ben je kwijt... de tendens van je eerste post lijkt nogal anders dan deze reactie :S

Enfin, toch jammer dat je hier iets moois voorspiegelt wat we vervolgens niet mee kunnen maken ;)
edit: kom wel keertje kijken op die XI servers :+
Ik meng mij al niet meer in een discussie tussen beuker en knetter :+
Het zullen nooit vrienden worden die gezellig bij elkaar op de koffie komen,lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel helaas op chinese servers ivm ik in azie woon, maar man man man wat cheaten die chinezen niet normaal. Hoe is het cheaten op europese servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Ik kom bijna geen cheaters tegen. Als die chinezen echt zoveel cheaten als jij aangeeft, dan is het hier denk ik een stuk beter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben nu toch wel nieuwsgierig geworden naar de SR338, in feite een DMR met 8x scope. DMR's zijn leuk om mee te klooien en ik ben benieuwd of deze daar ook een beetje bij in de buurt komt. Morgen wellicht even vrij nemen om wat uit te zieken en lekker vroeg Naval Strike te spelen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op maandag 24 maart 2014 @ 07:28:
Ben nu toch wel nieuwsgierig geworden naar de SR338, in feite een DMR met 8x scope. DMR's zijn leuk om mee te klooien en ik ben benieuwd of deze daar ook een beetje bij in de buurt komt. Morgen wellicht even vrij nemen om wat uit te zieken en lekker vroeg Naval Strike te spelen.
Maar het risico is dat je weinig aan spelen toe kan komen want Battlelog ligt altijd een paar uur plat.
Dan kun je beter Woensdag vrij zijn want dan heb je waarschijnlijk 's avonds de SRR338 al unlockt en kun je heb goed testen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

beuker19 schreef op zondag 23 maart 2014 @ 09:54:
[...]

Nouja, die server wordt hier altijd de lucht in geprezen dus ik meld even de andere kant van de medaille. En nu blijkt dat jullie er zelf ook niet op spelen, de zoveelste adminloze, ongebalanceerde server dus. Zonde van je geld!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arfman schreef op maandag 24 maart 2014 @ 08:42:
[...]

Nouja, die server wordt hier altijd de lucht in geprezen dus ik meld even de andere kant van de medaille. En nu blijkt dat jullie er zelf ook niet op spelen, de zoveelste adminloze, ongebalanceerde server dus. Zonde van je geld!
Dan moet je gewoon elke official server vermijden, daar weet je zeker dat je geen goede beheerders aan zal treffen aangezien je op een official server niks mag doen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:49
[...]

Het zijn official servers dus Admin of niet het maakt geen reet uit :) We kunnen toch niets haha. laatste keer dat ik dit hier ga aangeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Jij hebt liever dat er admins zijn die allerlei regels opstellen en jou vertellen hoe je moet spelen.
Balancing tools die je met nog 100 tickets te gaan in het verliezende team zetten in je eentje omdat je toevallig een goed rondje had.
Badmins die je bannen/kicken omdat je de chopper neerhaalt met een stinger of je gemiddelde een k/d hebt van 2.
Kijk alles heeft zijn voor en nadelen en wij van BuG hebben besloten dat wij geen regels hanteren en de servers op de official status zetten omdat de server sneller vol is en we nooit aangesproken kunnen worden omdat iemand weer eens iets stoms doet.
Het gebrek aan goede balancing tools heeft er natuurlijk ook mee te maken en het makkelijk op je vrienden kunnen joinen heeft als nadeel dat je soms ongelijke team hebt.

ps. De server waar bijna iedereen van BuG en sommige Tweakers hier op spelen is server #1 en ook dat is niet altijd gebalanceerd maar daar hebben wij als spelers zelf nog een beetje invloed op om soms van team te switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandread schreef op zondag 23 maart 2014 @ 20:06:
Echt waar? Viel wel mee volgens mij, eigenlijk. Maar goed, een al dan niet aanwezige emotionele lading is wel vaker lastig uit platte tekst te halen.
Vuistregel: ik bedoel het nooit zo rot. Tenzij ik :') smileys gebruik, dan bedoel ik het echt helemaal kut >:)
Tuurlijk kun je dat meemaken. Servertje zoeken met Custom of Ranked settings, vaste actieve admins, en een beetje gezellige gekken op teamspeak of ventrilo o.i.d. en ook jij kunt het "gezellig niet ál te serieus spelen" ervaren. Dat ik dat op twee bepaalde servers doe, maakt die servers niet heilig. Maar ze zijn wel echt gezellig ;)
Je bent welkom trouwens, en als je weet waar ik speel heb je ook al uitgevogeld wat m'n ingame nick is. TS server details komen in de server chat voorbij en staan in de desc. als je je geroepen voelt.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2014 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliHiel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-09 22:27
beuker19 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 09:19:
[...]

Jij hebt liever dat er admins zijn die allerlei regels opstellen en jou vertellen hoe je moet spelen.
Balancing tools die je met nog 100 tickets te gaan in het verliezende team zetten in je eentje omdat je toevallig een goed rondje had.
Badmins die je bannen/kicken omdat je de chopper neerhaalt met een stinger of je gemiddelde een k/d hebt van 2.
Kijk alles heeft zijn voor en nadelen en wij van BuG hebben besloten dat wij geen regels hanteren en de servers op de official status zetten omdat de server sneller vol is en we nooit aangesproken kunnen worden omdat iemand weer eens iets stoms doet.
Het gebrek aan goede balancing tools heeft er natuurlijk ook mee te maken en het makkelijk op je vrienden kunnen joinen heeft als nadeel dat je soms ongelijke team hebt.

ps. De server waar bijna iedereen van BuG en sommige Tweakers hier op spelen is server #1 en ook dat is niet altijd gebalanceerd maar daar hebben wij als spelers zelf nog een beetje invloed op om soms van team te switchen.
Ik ben er helemaal mee akkoord dat balancing tijdens de rondes bijna niet correct te doen is, maar is het ook niet mogelijk om een "teamscramble" te doen na een ronde? Dat gaat toch al tegen dat een winnend team x aantal rondes na elkaar het andere team gewoon onder de voet blijft lopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Moeten zaken over server balans, bijvoorbeeld op de BuG server, niet op het forum van Bug-community zelf gebeuren ? Niet alle leden hier zijn nog lid van BuG.

Oja i3d is een hostingbedrijf. BuG is een gamer community opgericht door Tweakers (GoTBF3)
Het ene is niet te vergelijken met het andere ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EliHiel schreef op maandag 24 maart 2014 @ 09:33:
[...]

Ik ben er helemaal mee akkoord dat balancing tijdens de rondes bijna niet correct te doen is, maar is het ook niet mogelijk om een "teamscramble" te doen na een ronde? Dat gaat toch al tegen dat een winnend team x aantal rondes na elkaar het andere team gewoon onder de voet blijft lopen....
Dat klopt maar je balanceerd altijd op goede spelers en daar zit het probleem.
Als ik in locker 40-10 sta omdat ik de hele tijd M320 LVG's om het hoekje schiet betekend niet dat ik ook zo'n score haal wanneer ik een een tank rij op Golmund of in een boot zit op paracel storm.
Je kan soms wel het beste squad naar het andere team switchen maar als de andere 27 spelers nog steeds niets doen win je niet de hele avond maar dat betekend niet dat de server dan gebalanceerd is.
Ik denk dat de perfecte balans in BF4 niet bestaat omdat er te veel ''dingen'' rekening moet worden gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Tsurany schreef op maandag 24 maart 2014 @ 08:43:
[...]

Dan moet je gewoon elke official server vermijden, daar weet je zeker dat je geen goede beheerders aan zal treffen aangezien je op een official server niks mag doen.
:?
Ik heb gisteren nog op een official server gespeeld waar mensen gewoon werden gekicked of zaten te lamen. Ik heb in Battlelog Official en Ranked aangevinkt staan en op vrijwel elke server zie ik wel balancing plugins hun werk doen. Niet altijd ideaal, maar keer op keer gesteamrolled worden is ook niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 10:17:
[...]

Dat klopt maar je balanceerd altijd op goede spelers en daar zit het probleem.
Als ik in locker 40-10 sta omdat ik de hele tijd M320 LVG's om het hoekje schiet betekend niet dat ik ook zo'n score haal wanneer ik een een tank rij op Golmund of in een boot zit op paracel storm.
Je kan soms wel het beste squad naar het andere team switchen maar als de andere 27 spelers nog steeds niets doen win je niet de hele avond maar dat betekend niet dat de server dan gebalanceerd is.
Ik denk dat de perfecte balans in BF4 niet bestaat omdat er te veel ''dingen'' rekening moet worden gehouden.
Het hoeft ook niet perfect, maar ronde na ronde dezelfde steamroll teams is heel simpel te voorkomen met team scramble aan het einde van de round. Die onzin tijdens de match levert vaak niets op, is te laat of houdt juist tegen dat iemand naar de andere kant kan switchen om te balancen.

Als je de squads gelijk houdt maar wel kan switchen kan het systeem best prima de boel balanceren zodat je tenminste een kans maakt als team, maar ook niet elke keer veel te simpel wint. Beide is imho geen reet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arfman schreef op maandag 24 maart 2014 @ 10:26:
[...]

:?
Ik heb gisteren nog op een official server gespeeld waar mensen gewoon werden gekicked of zaten te lamen. Ik heb in Battlelog Official en Ranked aangevinkt staan en op vrijwel elke server zie ik wel balancing plugins hun werk doen. Niet altijd ideaal, maar keer op keer gesteamrolled worden is ook niks.
Dat zou niet moeten kunnen. Official server betekent dat je niet mensen kan moven of kicken. Dan moet dat geen echte officiële server zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op maandag 24 maart 2014 @ 10:28:
[...]

Het hoeft ook niet perfect, maar ronde na ronde dezelfde steamroll teams is heel simpel te voorkomen met team scramble aan het einde van de round. Die onzin tijdens de match levert vaak niets op, is te laat of houdt juist tegen dat iemand naar de andere kant kan switchen om te balancen.

Als je de squads gelijk houdt maar wel kan switchen kan het systeem best prima de boel balanceren zodat je tenminste een kans maakt als team, maar ook niet elke keer veel te simpel wint. Beide is imho geen reet aan.
Maar meer dan een kansje is het ook niet helaas.
Soms heb je geluk dat het een wat spannender potje oplevert maar vaak resulteert het in een hoop ergernis omdat het team waar je in komt uit 24 of 25 spelers bestaat die niet willen spelen om te winnen maar een mentaliteit hebben van ik heb 50€ betaalt en doe wat ik wil om vervolgen wel de chat vol te spammen met hoe slecht de server wel niet is :(
Ik denk zelf de je de spannendste potjes hebt wanneer je 2 teams hebt met +-10 spelers per team die gewoon bereid zijn om voor de objective's te spelen ongeacht de server nou wel of geen balancing tools heeft.
Tsurany schreef op maandag 24 maart 2014 @ 10:36:
[...]

Dat zou niet moeten kunnen. Official server betekent dat je niet mensen kan moven of kicken. Dan moet dat geen echte officiële server zijn.
Volgens mij werkt het zo ;

Ranked : Heel veel aan te passen aan server regels en spelers
Official : Wel controle over spelers enz. maar niet over server regels als no explosive , sniper limit of spawn tijden van voertuigen.
Official + ...... EXPERIENCE (alle game modus ) : je server komt meestal automatisch vol door de plat now button maar niet modbaar.

[ Voor 20% gewijzigd door beuker19 op 24-03-2014 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Als config is het volgende mogelijk:
OFFICIAL RANKED UNRANKED PRIVATE
Zodra je Official instelt, is het enige waar je invloed op kan uitoefenen, de maplist.

Er is in principe geen verschil tussen official en official + experience.
Behalve dat als je een experience instelt, de maplist die je ingesteld hebt, overschreven wordt bij een start van de server.

[ Voor 23% gewijzigd door Fonta op 24-03-2014 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja lol, das logisch, als je in beide servers genoeg goede spelers hebt dan is het altijd een prima pot want dan heb je ook de mogelijkheid terug te komen van een flag naar meer of bij rush de vijand stoppen/de mcom toch armen etc.

Maar als je dat niet hebt en de teams zijn zwaar unbalanced dan heb ik liever een team scrambler, dan de autobalancer tijdens een round. Het levert vaak betere teams op, vooral als je ook nog verschillende soorten maps hebt, dus niet alleen metro only maar de verschillende CQ maps. Vaak zie je de lockers/metro spelers al leaven bij een andere map of zakt het team wat net zo sterk was met infi only map, naar de tweede plek omdat ze daar niet zo sterk zijn.
Ik vind het zelf ook leuk als je wat variatie in de teams houdt, dus niet 10x tegen 90% dezelfde spelers elke keer spelen maar ook tegen andere lui spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Enig nadeel met de scrambler is dat het enkel werkt als je squads uit elkaar trekt. Laat je die intact zitten de clans die domineren alsnog bij elkaar. En een groep spelers die druk samenwerken willen juist weer niet uit elkaar gehaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:44:
Enig nadeel met de scrambler is dat het enkel werkt als je squads uit elkaar trekt. Laat je die intact zitten de clans die domineren alsnog bij elkaar. En een groep spelers die druk samenwerken willen juist weer niet uit elkaar gehaald worden.
als je echt een vol squad hebt van een clan met goede spelers, dan word het lastig idd, maar dat kom je niet de hele tijd tegen, meestal heb je met een paar goede spelers al voldoende om een pub server te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen weekend toch maar BF4 Premium gescoord na even een paar maandjes afgewacht te hebben. (Vond de deal van 54€ voor dit alles aanvaardbaar)
En ook vanwege het feit dat het aantal leuke BF3 servers toch redelijk opgedroogd lijkt.
De gameplay feel is tov de beta wel verbeterd maar is toch anders dan bij BF3, maar da's een kwestie van wennen (en levelen). Wat opvalt is dat het tempo toch wel iets omhoog is gegaan en iets meer 'arcade' aan doet. Die nieuwe maps zijn wel een welkome afwisseling na elke BF3 map tot in den treuren gespeeld te hebben.

Maw hebben jullie een extra n00b om af te knallen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Laatst online: 13:22
Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2014 @ 12:06:
De gameplay feel is tov de beta wel verbeterd maar is toch anders dan bij BF3, maar da's een kwestie van wennen (en levelen). Wat opvalt is dat het tempo toch wel iets omhoog is gegaan en iets meer 'arcade' aan doet.
Ik weet inderdaad dat ik dat ook had. Maar inmiddels voelt het heel normaal :) Heb me er inmiddels toch ruim 200 uur mee vermaakt, dus alleen op dat vlak is het zijn geld al dubbel en dwars waard geweest. Even exclusief de kosten voor bloeddrukpillen op bepaalde momenten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
eborn schreef op maandag 24 maart 2014 @ 12:44:
[...]

Ik weet inderdaad dat ik dat ook had. Maar inmiddels voelt het heel normaal :) Heb me er inmiddels toch ruim 200 uur mee vermaakt, dus alleen op dat vlak is het zijn geld al dubbel en dwars waard geweest. Even exclusief de kosten voor bloeddrukpillen op bepaalde momenten ;)
Als je geen moeite hebt met een zere vuist, kapot toetsenbord, hoge bloed druk of een portie gevloek dan
kun je bf4 wel kopen,lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Het heeft bij mij de pootjes van mijn inmiddels 8 jaar oude G15 gekost :+

Maar ondertussen ook alweer +/- 200 uur erin zitten, dus z'n geld op zich wel waard geweest, ook al was het begin een enorm crashfestijn. Dat wil niet zeggen dat ik BF5 of BFBC3 zal preorderen, daar trap ik niet nog een keer in. Dan maar even een paar maandjes afwachten en in het begin vaak afgeknald worden door mensen met betere wapens, so be it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NLsandman schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:07:
[...]
Als je geen moeite hebt met een zere vuist, kapot toetsenbord, hoge bloed druk of een portie gevloek dan
kun je bf4 wel kopen,lol
Die eerste twee heb ik nergens mee, ook niet met BF4, en bloeddruk en vloeken komen vooral voor bij écht spannende momenten in DayZ origins, niet in BF4.

Waar je tegen moet kunnen is dat sommige dingen frustrerend buggy of frustrerend kut ontworpen zijn. Maar dat is met veel games, van DayZ tot COD en van FAF tot Civ5.

Dat er van alles mis is is niet persé een reden om het niet te kopen. Of je je de touwtiefjes stoort aan wát er niet werkt wel. En ondanks een gigantische berg irritante fouten is BF4 wat mij betreft nog steeds één van de beste spellen die je nu kunt spelen. Niet te serieus, met vrienden in je team én in het vijandelijke team op TS zodat je samen kunt werken cq het gevloek op je C4-rijstijl kunt horen als je jihadiseert, allemaal heel chill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arfman schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:31:

Maar ondertussen ook alweer +/- 200 uur erin zitten, dus z'n geld op zich wel waard geweest, ook al was het begin een enorm crashfestijn. Dat wil niet zeggen dat ik BF5 of BFBC3 zal preorderen, daar trap ik niet nog een keer in. Dan maar even een paar maandjes afwachten en in het begin vaak afgeknald worden door mensen met betere wapens, so be it.
Is bf5, geen bc3 helaas. ik had die graag gezien, ben wel benieuwd wat ze willen doen met die politie insteek waar ze het over hadden.
Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:33:
[...]

Die eerste twee heb ik nergens mee, ook niet met BF4, en bloeddruk en vloeken komen vooral voor bij écht spannende momenten in DayZ origins, niet in BF4.

Waar je tegen moet kunnen is dat sommige dingen frustrerend buggy of frustrerend kut ontworpen zijn. Maar dat is met veel games, van DayZ tot COD en van FAF tot Civ5.

Dat er van alles mis is is niet persé een reden om het niet te kopen. Of je je de touwtiefjes stoort aan wát er niet werkt wel. En ondanks een gigantische berg irritante fouten is BF4 wat mij betreft nog steeds één van de beste spellen die je nu kunt spelen. Niet te serieus, met vrienden in je team én in het vijandelijke team op TS zodat je samen kunt werken cq het gevloek op je C4-rijstijl kunt horen als je jihadiseert, allemaal heel chill.
Als het werkt is het ook gewoon leuk om te doen, het ziet er heel erg goed uit, dat zal niemand ontkennen, als je eens goed oplet hoe de lighting is, de schaduwen etc, man qua looks is er vrijwel niets dat er aan kan tippen, ben persoonlijk niet zo'n grote fan van de crytek engine, het is wel mooi maar toch op wat andere manier. frostbite is gewoon anders en beter naar mijn smaak. Qua werking echter, tja daar zit de angel nu vooral, er is te veel randomness waardoor je doodgaat, zoveel zaken die niet goed geregistreerd worden, en wat de lol erg uit het spelen haalt.
Ik heb nu ondertussen 4x 10+ kill streaks gehaald om die verdomde achievement voor second assault te halen, staat elke keer 3-4-5 kills als ik het eindscherm kijk :F
De hitreg is nog steeds niet goed, killcam werkt gewoon niet meer, random fouten zijn te veel aanwezig etc.
Als je conquest speelt is het nog enigzins te doen maar zodra je even infi speelt is het drama.

[ Voor 57% gewijzigd door SouLLeSSportal op 24-03-2014 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:54
SouLLeSSportal schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:38:
[...]

Is bf5, geen bc3 helaas. ik had die graag gezien, ben wel benieuwd wat ze willen doen met die politie insteek waar ze het over hadden.

[...]

Als het werkt is het ook gewoon leuk om te doen, het ziet er heel erg goed uit, dat zal niemand ontkennen, als je eens goed oplet hoe de lighting is, de schaduwen etc, man qua looks is er vrijwel niets dat er aan kan tippen, ben persoonlijk niet zo'n grote fan van de crytek engine, het is wel mooi maar toch op wat andere manier. frostbite is gewoon anders en beter naar mijn smaak. Qua werking echter, tja daar zit de angel nu vooral, er is te veel randomness waardoor je doodgaat, zoveel zaken die niet goed geregistreerd worden, en wat de lol erg uit het spelen haalt.
Ik heb nu ondertussen 4x 10+ kill streaks gehaald om die verdomde achievement voor second assault te halen, staat elke keer 3-4-5 kills als ik het eindscherm kijk :F
De hitreg is nog steeds niet goed, killcam werkt gewoon niet meer, random fouten zijn te veel aanwezig etc.
Als je conquest speelt is het nog enigzins te doen maar zodra je even infi speelt is het drama.
Ik vind de graphics van Metro 2033 en Last Light toch wel een stukje beter dan die van BF4. Metro-graphics lijken mij nog niet mogelijk op de schaal van BF4, maar ik heb soms wel even met lichte verbazing naar mijn scherm gekeken tijdens het spelen van Metro. De belichting en textures zijn echt geweldig. Ook gaat Last Light uiterst goed met VRAM om, heb nog nooit boven de 1GB gezeten.

Ik speel overigens vrijwel altijd Conquest met 64 man, maar met zoveel spelers merk je de vertraging wat betreft hitreg heel erg. Toch speel ik deze game nog steeds af en toe, puur omdat er helaas geen alternatief is.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tom. C schreef op maandag 24 maart 2014 @ 16:19:
[...]

Ik vind de graphics van Metro 2033 en Last Light toch wel een stukje beter dan die van BF4. Metro-graphics lijken mij nog niet mogelijk op de schaal van BF4, maar ik heb soms wel even met lichte verbazing naar mijn scherm gekeken tijdens het spelen van Metro. De belichting en textures zijn echt geweldig. Ook gaat Last Light uiterst goed met VRAM om, heb nog nooit boven de 1GB gezeten.

Ik speel overigens vrijwel altijd Conquest met 64 man, maar met zoveel spelers merk je de vertraging wat betreft hitreg heel erg. Toch speel ik deze game nog steeds af en toe, puur omdat er helaas geen alternatief is.
metro is ook erg mooi idd, maar behoorlijk zwaar ook, vooral de eerste versie. Qua looks vind ik die ook behoorlijk vergelijkbaar ook al is het een andere setting en totaal ander soort shooter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Arfman schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:31:

Lol, ik gebruik de allereerste logitech G15 toetsenboard nog op kantoor en ook heel wat uurtjes op gegamed.
BTW ik heb echt de eerste uitgave van dit toetsenboard, had hem 2 dagen na de release besteld en een maat van mij had hem 3 maanden later en die gebruikte andere materiaal, die van mij is echt glad.
Ik heb in BF3 met de Logitech G15v2(Oranje), Logitech G13 en Corsair K90 gespeeld, geen van alle kapot, want ik gooi of sla niet op mijn toetsenboard.

200 uur ga ik niet meer in Battlefield 4 krijgen ben ik bang, de Netcode problemen zijn echt een killer geweest voor mij en daarom ben ik er nu echt mee gestopt. zoveel "Core" problemen dat het gewoon niet leuk meer is om te spelen. Momenteel ben ik begonnen aan TitanFall en InFamous:Second Son.

ik heb er nu 73 uur inzitten en dat is net zoveel uur als in Call of duty 4: MW
http://battlelog.battlefi...Pyk0w/stats/172685289/pc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op maandag 24 maart 2014 @ 16:40:
[...]

metro is ook erg mooi idd, maar behoorlijk zwaar ook, vooral de eerste versie. Qua looks vind ik die ook behoorlijk vergelijkbaar ook al is het een andere setting en totaal ander soort shooter. :)
Metro (beide) is qua shooter mechanics ook verrot tot op het bot, maar dat maakt totaal niet uit aangezien het een single player is die wél een sterk verhaal heeft, npc's waar je niet na twee seconden kotsmisselijk van wordt door de cheesiness van de uitspraken en godsallejezus veel sfeer.

Ik hoop echt dat die oostblokkers zich eens gaan storten op MP shooters wanneer ze wél budget krijgen, hun pc's niet in onderdelen het land binnen hoeven te smokkelen uit angst voor inbeslagname door corruptie, ze niet de stoeltjes van de basischool nextdoor hoeven te gebruiken en ze niet om de haverklap stroomuitval hebben.

Zodra die normale werkomstandigheden krijgen en meer dan 20 man personeel, dan verpletteren ze westerse developers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 16:59:
[...]

Metro (beide) is qua shooter mechanics ook verrot tot op het bot, maar dat maakt totaal niet uit aangezien het een single player is die wél een sterk verhaal heeft, npc's waar je niet na twee seconden kotsmisselijk van wordt door de cheesiness van de uitspraken en godsallejezus veel sfeer.

Ik hoop echt dat die oostblokkers zich eens gaan storten op MP shooters wanneer ze wél budget krijgen, hun pc's niet in onderdelen het land binnen hoeven te smokkelen uit angst voor inbeslagname door corruptie, ze niet de stoeltjes van de basischool nextdoor hoeven te gebruiken en ze niet om de haverklap stroomuitval hebben.

Zodra die normale werkomstandigheden krijgen en meer dan 20 man personeel, dan verpletteren ze westerse developers. :)
mwah als ik zie hoe ze bij de the witcher in polen werken valt dat allemaal nog wel wat mee :) maar er zullen vast wel smalltime in de zolder van moeders werkende studiootjes zijn die zo werken, dat is echter in de rest van de wereld ook vaak zo qua start. De werkomgeving gaat bij wat succes dan wel vrij hard naar beter/hoger niveau. Er komt iig wel behoorlijk goede games van het oosten weg, stalker, metro en the witcher zijn allemaal echt top games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:33:
[...]

Ik speel al sinds 2005 battlefield en er is nog steeds niets wat kan tippen aan die franchise, de manier
hoe je het spel speelt en hoe het gemaakt is.
Zoals bf2 was zal het nooit meer worden, dat heb ik geaccepteerd en heb later ook plezier gekregen met bf3.

Mijn probleem met bf4 zijn puur netcode, in bf3 zat het ook maar in bf4 is het zo erg dat ik
mij er aan erger vooral als je inf speelt.

Ik speel nu hawken, ga best wel vaak dood maar niet als gevolg van netcode maar door eigen domme
fouten, dan weet ik dat ik beter moet oefenen, in bf4 heeft oefenen geen zin omdat het niet aan mij ligt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerrot
  • Laatst online: 11:38
Ik heb vandaag sinds 9 weken weer eens bf 4 gespeeld en wat me opviel is dat ik zonder lag problemen heb kunnen spelen eindelijk... En wat me ook opviel is dat er zeer weinig spelers online waren

Ik heb zelf bf 4 met China rising. Of zitten alle spelers in de nieuwe uitbreiding ?

Van de week mijn hd 7970 videokaart binnen dus eens kijken of we op ultra kunnen gaan raggen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRANSAD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-08 12:56
However, we are delaying the launch of Battlefield 4 Naval Strike on PC. We’ve detected an issue and it needs to be solved. Quality is our number one priority and we will not release Battlefield 4 Naval Strike on PC until we feel it meets the highest quality level possible. We are also working on a larger update to release alongside Battlefield 4 Naval Strike on PC that will address the issue of Tablet Commander not working correctly. Once we have a confirmed date for PC, we’ll be sure to update those players on our official channels. We appreciate your patience and look forward to seeing everyone on the Battlefield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
FRANSAD schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 06:50:
However, we are delaying the launch of Battlefield 4 Naval Strike on PC. We’ve detected an issue and it needs to be solved. Quality is our number one priority and we will not release Battlefield 4 Naval Strike on PC until we feel it meets the highest quality level possible. We are also working on a larger update to release alongside Battlefield 4 Naval Strike on PC that will address the issue of Tablet Commander not working correctly. Once we have a confirmed date for PC, we’ll be sure to update those players on our official channels. We appreciate your patience and look forward to seeing everyone on the Battlefield.
Ze geven geen ETA... kan dus morgen zijn of twee weken duren -O- Maar goed, beter dit dan kapotte maps/Titan gamemode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
yinx84 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 07:29:
[...]

Ze geven geen ETA... kan dus morgen zijn of twee weken duren -O- Maar goed, beter dit dan kapotte maps/Titan gamemode.
Precies, lijkt erop dat ze eindelijk eens wat leren daar. Helaas komt dit natuurlijk veel te laat, op de dag van release :X . Nou geef ik geen zier om (tablet) commander dus van mij hoeft het niet.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een onzin :(
Nu stellen ze dit uit maar laten ons al 5 maanden zitten met een game die tot op het bot verrot is.
Waarom werkt het op alle andere platformen wel ? Het moet wel iets heel groots zijn want als ik kijk wat elke patch weer voor problemen mee brengt dan kan ik mij niet voorstellen dat het erger is.
Misschien was de kwaliteit wel zo goed dat er eerst iets kapot gemaakt moet worden om het op het zelfde niveau te krijgen als de colsole's.
Het zal wel weer een week of 2 á 3 duren aangezien het tempo om iets te fixen bij DICE niet zo hoog ligt en als het om iets kapot te maken is een dag of 2 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
beuker19 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 07:48:
[...]
Wat een onzin :(
Nu stellen ze dit uit maar laten ons al 5 maanden zitten met een game die tot op het bot verrot is.
Waarom werkt het op alle andere platformen wel ?
Wie zegt dat het werkt? Waarschijnlijk heeft DICE/EA gewoon een releasecontract voor de XBOX/PS. Als ze nou zeggen waarom de release is uitgesteld, nu beetje erg vaag allemaal.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
naaitsab schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 07:51:
[...]

Waarschijnlijk heeft DICE/EA gewoon een releasecontract voor de XBOX/PS. Als ze nou zeggen waarom de release is uitgesteld, nu beetje erg vaag allemaal.
Zou je wel vermoeden.. maar dat zou wel extreem onprofessioneel zijn om op die manier te liegen tegen je spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
NLsandman schreef op maandag 24 maart 2014 @ 23:27:
[...]

Ik speel al sinds 2005 battlefield en er is nog steeds niets wat kan tippen aan die franchise, de manier
Zoals bf2 was zal het nooit meer worden, dat heb ik geaccepteerd en heb later ook plezier gekregen met bf3.
QFT
Mijn probleem met bf4 zijn puur netcode, in bf3 zat het ook maar in bf4 is het zo erg dat ik

Ik speel nu hawken, ga best wel vaak dood maar niet als gevolg van netcode maar door eigen domme
fouten, dan weet ik dat ik beter moet oefenen, in bf4 heeft oefenen geen zin omdat het niet aan mij ligt:)
Veel van de dingen die je kunt oefenen zijn vooral moeillijk te oefenen omdat "gelijke'" omstandigheden niet gelijk zijn door de netcode. Het referentiekader is onduidelijk en daar valt volgensmij moeilijk mee te oefenen. En dat ligt inderdaad niet aan ons.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oei, dit is pijnlijk.....

Wat moet je hier in godsnaam nog op zeggen. Ik hoop echt voor ze dat ze een hele legitieme reden hebben (die ze overigens niet noemen, dat belooft weinig goeds) want de backlash zal gigantisch zijn. "The highest quality level possible" zal ze vanaf nu gaan achtervolgen als de nieuwe 'Nailed it!tm on steroids'. Elke bug op Naval Strike zal zo enorm opgeblazen worden, man man man ik ben echt van mn apropos hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-06 09:48
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 08:16:
[...]

Oei, dit is pijnlijk.....

Wat moet je hier in godsnaam nog op zeggen. Ik hoop echt voor ze dat ze een hele legitieme reden hebben (die ze overigens niet noemen, dat belooft weinig goeds) want de backlash zal gigantisch zijn. "The highest quality level possible" zal ze vanaf nu gaan achtervolgen als de nieuwe 'Nailed it!tm on steroids'. Elke bug op Naval Strike zal zo enorm opgeblazen worden, man man man ik ben echt van mn apropos hier.
hahaha je verwoord het prachtig _/-\o_ de Quote: "The highest quality level possible" is al vanaf het begin niet echt van toepassing. Niet dat ik wil zeggen dat de game niet mooi is of dergelijke, het is gewoon een kappotte shooter in een mooi jasje. Het word allemaal weggepoetst door die jas.

Komt het er toch op neer dat het innerlijk het gene is dat telt, *k.tzooi had mijn vriendin toch gelijk* :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik quote: The highest quality level possible

WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Best joke of 2014

Dus ze beweren dat ze gewoon niet beter kunnen dan dit ?
ok Bye bye en hallo TitanFall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:13

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

;w tot ziens... nu weten we het wel

Wrs hadden ze CF/SLI bug geherintroduceerd met deze patch, en hadden ze de vorige fix hiervoor niet in deze zitten, het mooie voor ons is dat ze deze keer wél Multi gpu testopstellingen hebben geprobeerd..

Meanwhile @ the DICE-cave:

Uhhm, you mad bro, the ground textures are missin' again!?!

Stop the release!! :+

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht hebben ze dit keer de DLC daadwerkelijk getest voordat het uitkwam. Ik vind het niet zo'n probleem. Sowieso de wassen neus die je krijgt: 4 veelal opgepoetste mapjes. Maps die al klaar waren voordat BF3 uit was. Weinig spannends.

Kwam er maar een DLC aan die rubberbanding etc op zou lossen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2014 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:00

GurbY{nl}

GurbY{nl}

NLsandman schreef op maandag 24 maart 2014 @ 23:27:
[...]

Idem hier; helemaal eens dus. Ondanks dat BF2 een hele shitload aan patches heeft gehad voordat het eindelijk eens redelijk draaide was het "gevoel" daar veel sterker aanwezig. Waarom daar veel gerichter in teams werd gewerkt kan ik nog steeds niet echt goed plaatsen, maar volgens mij is het gewoon een feit. BF3 vond ik, ten opzichte van BF2, op de een of andere manier een stap terug. BF4 is (voor mij!!!) een stap voorwaarts richting het oude gevoel, maar er zit inderdaad teveel gerammel in op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 15:37

KipCurreh

Nightcrawler

Misschien ben ik hier de naïeveling, maar ben ik de enigste die dit enigzins een goede (moedige) beslissing vind ?

Als DICE/EA een game of DLC releaset vooraleer het echt af is, is het niet goed en hebben ze tig patches nodig om het überhaupt nog goed te krijgen, met de vele (meestal terechte) kritiek als gevolg..

Wanneer ze eindelijk eens een DLC uitstellen omdat deze nog niet goed genoeg blijkt te zijn, is het ook niet goed en krijgen ze misschien zelfs nog meer kritiek.. Terwijl ik het ergens maar logisch vind, en lovenswaardig dat ze zo'n beslissing durven nemen met zo'n druk...

Dat ze die druk zelf creëren met hun gepushte release dates en trailers, das een andere zaak ;)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Volgens MP1st zou het mogelijk in verband kunnen staan met een beveiligingsprobleem op commander-enabled servers. Er is een exploit gevonden die dergelijke servers laat crashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gyedema schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:26:
[...]

Idem hier; helemaal eens dus. Ondanks dat BF2 een hele shitload aan patches heeft gehad voordat het eindelijk eens redelijk draaide was het "gevoel" daar veel sterker aanwezig. Waarom daar veel gerichter in teams werd gewerkt kan ik nog steeds niet echt goed plaatsen, maar volgens mij is het gewoon een feit. BF3 vond ik, ten opzichte van BF2, op de een of andere manier een stap terug. BF4 is (voor mij!!!) een stap voorwaarts richting het oude gevoel, maar er zit inderdaad teveel gerammel in op dit moment.
Veel teamspelers die in BFV/1942 speelden gingen direct over op BF2. Ik ging met vrijwel al m'n vrienden/clanspelers naar BF2. Dat speelde toen nog veel meer. Je had ook niet zoveel alternatieven als nu. Nu kan je 100 assignments en unlocks halen. In BF2 alleen een aantal medailles en wat wapens. De afleiding die ze er nu in stoppen zorgt er gewoon voor dat lang niet iedereen meer teamplay als hoofddoel ziet. Kijk als voorbeeld naar belachelijke assignments als "x aantal kills maken als sniper in een toren".

BF2 had ook wel wat issues inderdaad, maar niet echt gamebreaking (wellicht discutabel, bijv. grenade launchers en dolphin diving werden wel als grote issues gezien in het begin).

Maar na een tijdje zakte BF2 toch ook wel in de populariteit doordat WoW uit kwam. Dat merkte ik toen in ieder geval wel. De grote clans stopten al snel.

Imo is het daarna nooit meer echt goedgekomen met BF.
KipCurreh schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:29:
Misschien ben ik hier de naïeveling, maar ben ik de enigste die dit enigzins een goede (moedige) beslissing vind ?

Als DICE/EA een game of DLC releaset vooraleer het echt af is, is het niet goed en hebben ze tig patches nodig om het überhaupt nog goed te krijgen, met de vele (meestal terechte) kritiek als gevolg..

Wanneer ze eindelijk eens een DLC uitstellen omdat deze nog niet goed genoeg blijkt te zijn, is het ook niet goed en krijgen ze misschien zelfs nog meer kritiek.. Terwijl ik het ergens maar logisch vind, en lovenswaardig dat ze zo'n beslissing durven nemen met zo'n druk...

Dat ze die druk zelf creëren met hun gepushte release dates en trailers, das een andere zaak ;)
Het is faal op faal. Dus nee, het komt inderdaad niet snel goed. Logisch.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2014 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
Tja wellicht geen populaire beslissing. Maar de mensen die nu gillen dat de maat vol is, dat het echt niet kan enz. enz. hadden dit ook (of misschien nog harder) geroepen als er vandaag een DLC was uitgekomen vol met bugs en joost mag weten wat :)

DISCLAIMER: dat wil niet zeggen dat ik het goed noch afkeur van DICE, slechts een nuance.

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het al heel wat dat ze het zelf geïnstalleerd en opgestart hebben voor ze het uitgeven. Dat lijkt me meer testwerk dan ze tot dus ver met BF4 gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap nog steeds niet waarom ik premium gekocht heb :(
betaal je een 90 a 110 euro voor een spel ( verschilt waar je het gekocht hebt ) en dan krijg je niet eens duidelijkheid, ergste is dat ze zeggen 1e prioriteit terwijl het hele spel vanaf begin niet klopt dus had het nooit mogen worden uitgebracht tot nu toe :'(
Dat ze dit nieuws ook nog een paar uur voor release bekend maken is een hele grote domper want als je het mij vraagt liggen die maps al een maand of 6 klaar voor release en moeten ze toch al makkelijk de bugs gevonden hebben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bee.nl schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:31:
Volgens MP1st zou het mogelijk in verband kunnen staan met een beveiligingsprobleem op commander-enabled servers. Er is een exploit gevonden die dergelijke servers laat crashen.
Die zit er al weken, zo niet maanden, in. Dat is niet gerelateerd aan deze DLC specifiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixie100
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-04 21:40
Gister zat ik de stream van xfactor te kijken en toen werd er misbruik gemaakt door hem in de commander mode te stoppen mischien dat het daarmee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:47:
Ik snap nog steeds niet waarom ik premium gekocht heb :(
betaal je een 90 a 110 euro voor een spel ( verschilt waar je het gekocht hebt ) en dan krijg je niet eens duidelijkheid, ergste is dat ze zeggen 1e prioriteit terwijl het hele spel vanaf begin niet klopt dus had het nooit mogen worden uitgebracht tot nu toe :'(
Dat ze dit nieuws ook nog een paar uur voor release bekend maken is een hele grote domper want als je het mij vraagt liggen die maps al een maand of 6 klaar voor release en moeten ze toch al makkelijk de bugs gevonden hebben :X
Ja, ik zou niet graag in de schoenen staan van die persoon die heeft geroepen dat hij de betreffende issue wel gefixed zou krijgen vóór de launch. Het is echt damned if you do, damned if you don't. Hier konden ze gewoon niet goed uitkomen.

Wat ook heel erg is, is dat de geldende opinie op battlelog lijkt te zijn dat DICE het al láng wist maar dat ze de uitkondiging tot het laatste moment hebben uitgesteld om zo veel mogelijk premium en naval strike DLC's nog te kunnen verkopen. Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op, maar geeft wel aan hoe verschrikkelijk slecht hun imago is.

Maar het zijn ook wel knuppels hoor bij de afdeling communicatie, op de dag dat je een beloofde releasedate niet haalt, publiceer je gewoon vrolijk een stukje over Battlefront:

http://mp1st.com/2014/03/...mes/?utm_content=featured

Oe, wat zou ik daar graag aan de slag gaan om schoon schip te maken. Mijn handen jeuken van zoveel mismanagement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het moment dat het verkeerd ging is toen DICE onderdeel van EA werd, dat was het zoveelste doodvonnis voor een goede reeks. EA pushed de release date ondanks de staat van de game, dice is het schoothondje dat geen nee zegt en hopla bf4 word als halve nageboorte eruit gedrukt.

Alle mooie beloftes die eventueel waarheid zouden kunnen worden als ze genoeg tijd genomen hadden om het product fatsoenlijk af te ronden kunnen ze helaas niet waarmaken, ze drukken DLC er ondanks het niet fixen van de game, wat expliciet was aangegeven, (zoals veel andere zaken waren beloofd maar vooralsnog niet gefixed, wel gefixed maar op een bepaald punt met een patch weer terug komen, of erger worden), alsnog zsm uit zodat ze dat afhebben en met bf5 verder kunnen.
Verkoop = EA's enige interesse, of ze daarmee een decennium aan gamehistorie de nek om draaien, maakt ze geen reet uit, ze zijn te groot om daar wat van te merken.

[ Voor 14% gewijzigd door SouLLeSSportal op 25-03-2014 12:22 ]

Pagina: 1 ... 135 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.