Niet meer of minder eclame-achtig dan Stewie voor zover ik het kan zien.
Ik vind het allemaal niet zo storend, maar ik zie een duidelijk verschil in wat een aantal mensen Stewie vinden mogen en wat diezelfde mensen vervolgens zélf mogen aan werving. Dat het mensen zijn die hier veel posten verandert natuurlijk niets daaraan. Dat onderscheid tussen Stewie vs BuGgers vind ik dus niet zo fair.
Waarmee ik niet wil zeggen dat ze BuG niet mogen noemen of naar mijn smaak ingrijp-waardig véél reclame maken. Gewoon, dat ze het óók doen. Dan lijkt het me dus eerlijk een ander daar niet op aan te vallen.
- Stewie post hier vanuit eigen persoon (lijkt me) maar is de eigenaar van I3D en bepaalde posts hebben zeker een mix tussen "zakelijk" en persoonlijk, het is zijn bread&butter, bij BuG is dat natuurlijk niet het geval.
Eh, ja, leuk? Maar werving = werving, ook non-profit. Weer zo'n onderscheid wat ik dus "niet zo fair" vind dan.
Daarnaast heb ik vanuit KB eigenlijk recent geen aanvallen op i3d gezien.
Hij postte gewoon het laatst, dus werd hij gequote. Het is net zo min een aanval op hem als op BuG. Ik wil alleen wel even aankaarten dat er door sommigen met twee maten gemeten wordt, in mijn optiek.
One-liners over servers lijken me in z'n algemeen ook niet bijdragen aan dit topic.
Op zich waar, maar one-liners over i3d helpen ook niet dan. Nog afgezien van het "ja je kan wel met feiten komen, maar ik heb mijn mening lekker toch!"-posten wat ik recent nog wel van enkelen gezien heb.
Welke server ben jij overigens bij betrokken? Want ik lees niets anders dan halleluja waar jij speelt

Dat komt voornamelijk omdat ik regulars uit dit topic niet uitnodig. Althans dat denk ik. Want ik doe dat nooit en het bevalt echt uitstekend.

Overigens waardeer ik Stewie z'n posts altijd wel, het toont in ieder geval betrokkenheid en hij is altijd blijven posten ondanks dat hij van een soort kleine zelfstandige nu een vrij groot bedrijf heeft.
Mee eens. Ik lees wel graag wat van de andere kant van de basherij. Soms heeft de basher een punt, en soms praten ze poep. Voor een
discussie-topic heeft dat best waarde.
Ik vind het dus ook jammer dat hij schijnbaar niet meer post.
beuker19 schreef op zondag 23 maart 2014 @ 15:31:
[...]
En dat wij hier ''reclame'' maken is omdat wij graag tegen andere Tweakers spelen die het ook leuk vind om tegen of met andere Tweakers te spelen zo als je dat bij heel veel games ziet hier op GoT.
Begrijp ik helemaal, blijf dat wat mij betreft ook lekker doen; maar wees dan ook enigszins begripvol als mensen, die hier lezen over de "tweakers-community-leden-funded" server, hier ook wat komen melden óver die server. En dat is, helaas, niet altijd positief. Door die link tussen GoT en BuG telkens te leggen maak je het er natuurlijk wel naar dat er hier over die server gebabbeld wordt.
Dan kun je naar mijn mening als dat een keer onwelgevallig is niet mensen wegsturen naar een ander forum.