Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:22
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:20:
Het moment dat het verkeerd ging is toen DICE onderdeel van EA werd, dat was het zoveelste doodvonnis voor een goede reeks. EA pushed de release date ondanks de staat van de game, dice is het schoothondje dat geen nee zegt en hopla bf4 word als halve nageboorte eruit gedrukt.
Dat kunnen ze ook niet, als jij tegen je baas zegt dikke vinger wanneer hij zegt dat je project over 2 weken af moet zijn kan je ook je biezen pakken :P
Hopelijk kan DICE zich uitkopen bij EA maar gezien de omzet ben ik bang van niet.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:20:
Het moment dat het verkeerd ging is toen DICE onderdeel van EA werd, dat was het zoveelste doodvonnis voor een goede reeks. EA pushed de release date ondanks de staat van de game, dice is het schoothondje dat geen nee zegt en hopla bf4 word als halve nageboorte eruit gedrukt.

Alle mooie beloftes die eventueel waarheid zouden kunnen worden als ze genoeg tijd genomen hadden om het product fatsoenlijk af te ronden kunnen ze helaas niet waarmaken, ze drukken DLC er ondanks het niet fixen van de game, wat expliciet was aangegeven, (zoals veel andere zaken waren beloofd maar vooralsnog niet gefixed, wel gefixed maar op een bepaald punt met een patch weer terug komen, of erger worden), alsnog zsm uit zodat ze dat afhebben en met bf5 verder kunnen.
Verkoop = EA's enige interesse, of ze daarmee een decennium aan gamehistorie de nek om draaien, maakt ze geen reet uit, ze zijn te groot om daar wat van te merken.
Nou geef je EA volledig de schuld, maar zulk belachelijk slecht management als bij DICE is ook écht geen onschuldige factor hoor. Die volidioot van een Zh1nt0 die actief z'n toch al niet gelukkige klanten aan het trollen is (óf hij is oprecht zó bezig met andere dingen dan z'n werk dat het hem niet opgevallen was dat er klachten waren, maar dat maakt het erger, niet beter) en de totale doodse stilte terwijl een enorm aantal klanten bidt smeekt en pingelt om heldere, regelmatige communicatie.
DICE is hier absoluut part en deel aan, dit is echt niet alleen EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
naaitsab schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:35:
[...]

Dat kunnen ze ook niet, als jij tegen je baas zegt dikke vinger wanneer hij zegt dat je project over 2 weken af moet zijn kan je ook je biezen pakken :P
Hopelijk kan DICE zich uitkopen bij EA maar gezien de omzet ben ik bang van niet.
Dan moet je de eer aan jezelf houden en dan zeggen, als jij wil dat we een goed product neerzetten, dan hebben we meer tijd nodig, maar ze gaan gewoon mee want EA geeft ze geen extra tijd en ze willen liever geld vangen dan een goed product neer te zetten. Dan ben je gewoon niet integer genoeg als ceo.
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:51:
[...]

Nou geef je EA volledig de schuld, maar zulk belachelijk slecht management als bij DICE is ook écht geen onschuldige factor hoor. Die volidioot van een Zh1nt0 die actief z'n toch al niet gelukkige klanten aan het trollen is (óf hij is oprecht zó bezig met andere dingen dan z'n werk dat het hem niet opgevallen was dat er klachten waren, maar dat maakt het erger, niet beter) en de totale doodse stilte terwijl een enorm aantal klanten bidt smeekt en pingelt om heldere, regelmatige communicatie.
DICE is hier absoluut part en deel aan, dit is echt niet alleen EA.
Nee jij leest niet helemaal wat ik aangeef. Het is EA die de einddata aangeeft, maar het is de taak van DICE om die te halen, OFWEL te zorgen dat die verschoven wordt als dit niet tot een verkoopwaardig product resulteert. Tenminste als je enigzins als respectabele devver bekend wil staan imho. Kijk naar de Its done when its done strategie, daar wordt iig een goed werkend product neergezet, al kan je enigszins vraagtekens zetten bij het constant uitstellen van een game want dat is ook niet goed uiteraard.

Mijn grootste punt is dus dat DICE dat niet heeft gedaan en gewoon op de rug is gaan liggen en doet wat EA ze opdraagt. Zoals aangegeven geeft EA niks om een goede game, alleen om goede omzet.

Zh1nt0 moet leren geen onzin te verklaren, of realistischere doelen te stellen wat er mogelijk is binnen de gezette tijd, en niet lopen blaten als een fokking retard.Het is makkelijk een mooi beeld te schetsen maar het siert een goede marketeer om een fout toe te geven, deze te verbeteren en daarmee sterker uit die fout te komen door ervan te LEREN, maar dat doen ze niet genoeg bij dice, ze leveren een product af dat op veel vlakken waar ze verbetering in zouden brengen, slechter is dan het spel ervoor. Maar goed het is MAAAAAGIICCCC!!! :') -O-

[ Voor 63% gewijzigd door SouLLeSSportal op 25-03-2014 12:58 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
http://consumerist.com/20...oss-to-time-warner-cable/

Hoe is dit mogelijk :? Een bedrijf dat by narrow margin nog gehater is dan EA. Dat moet wel echt misselijkmakend slecht bedrijf zijn.... 8)7

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Help!!!! schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 13:17:
http://consumerist.com/20...oss-to-time-warner-cable/

Hoe is dit mogelijk :? Een bedrijf dat by narrow margin nog gehater is dan EA. Dat moet wel echt misselijkmakend slecht bedrijf zijn.... 8)7
Volgens mij één van die clubjes die het vrije internet as we know it aan banden willen leggen. Dat vind ik ook een tikkie erger dan EA :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 14:29
Mmmh dit gebeurde met China rising en Second assault toch ook.

Begint heel vermoeiend te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Ervan uitgaande dat de PS3/4 changelog grotendeels voor de PC gaat gelden zitten er een aantal welkome fixes bij:

-Fix for an issue that would cause sniper rifles to display too much bloom when aiming in snowy conditions, especially the outside areas of Operation Locker.
-Fix for going above ceiling exploits in Operation Metro.
-Fix for an issue where the kill camera would display the incorrect killer.
-Fixed an issue where other soldiers would appear to fire in the wrong direction when turning quickly.
-Fix for an issue that could cause packet loss.
-Fix for soldiers getting catapulted when walking on steep surface (jammer, was soms wel hilarisch :P )

Ook de LVG wordt minder sterk: ammo van 4 naar 3, damage naar 80 en kortere timer.

[ Voor 7% gewijzigd door Bee.nl op 25-03-2014 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
yinx84 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 13:30:
[...]

Volgens mij één van die clubjes die het vrije internet as we know it aan banden willen leggen. Dat vind ik ook een tikkie erger dan EA :P
Aha. :D :P

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bee.nl schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 14:38:
Ervan uitgaande dat de PS3/4 changelog grotendeels voor de PC gaat gelden zitten er een aantal welkome fixes bij:

-Fix for an issue that would cause sniper rifles to display too much bloom when aiming in snowy conditions, especially the outside areas of Operation Locker.
-Fixed an issue where other soldiers would appear to fire in the wrong direction when turning quickly.
-Fix for soldiers getting catapulted when walking on steep surface (jammer, was soms wel hilarisch :P )

Ook de LVG wordt minder sterk: ammo van 4 naar 3, damage naar 80 en kortere timer.
Zou wel willen weten wat de packet loss oplossing ons brengt, de metro problemen zijn al zooo lang bekend en hadden er gewoon nooit ingezeten moeten hebben. Dat is al sinds bf3 zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:49

Daar kijk ik wel naar uit moet ik zeggen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Konjo schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 15:47:

Ben ik ook heel benieuwd naar, maar hou er wel rekening mee dat dit PS4 patchnotes zijn en dat je in het allerbeste geval al minimaal 5% packetloss hebt op de PS4, dus het hoeft niet persé een algemene fix te zijn die ook van toepassing voor de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Konjo schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 15:47:

Daar kijk ik wel naar uit moet ik zeggen!!
Vraag me af of die 'feature' er ook uit is dat als je over een muurtje springt je soms 100m verderop beland..
En die packet loss bug zou wel fijn zijn, om wat voor reden dan ook heeft iemand waarmee ik speel op een hoop servers packet loss, ik soms ook maar ik merk weinig van, heel soms heb ik wat vage dingen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 08:16:
[...]

Oei, dit is pijnlijk.....

Wat moet je hier in godsnaam nog op zeggen. Ik hoop echt voor ze dat ze een hele legitieme reden hebben (die ze overigens niet noemen, dat belooft weinig goeds) want de backlash zal gigantisch zijn. "The highest quality level possible" zal ze vanaf nu gaan achtervolgen als de nieuwe 'Nailed it!tm on steroids'. Elke bug op Naval Strike zal zo enorm opgeblazen worden, man man man ik ben echt van mn apropos hier.
Nailed it. :Y)

Maar nu vraag ik mij toch af of DICE daadwerkelijk zijn product eens heeft getest of dat bij de eerste poging de final build op te starten de computer gewoon ontplofte/BSOD. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04 00:18
-Fix for an issue that could cause the quad bike to explode when it hit indestructible objects.
Ik hoop echt dat dit niet een quad specifieke fix is, maar een fix voor de belachelijke collision physics van alle kleine voertuigen..

De m4/m16a4 buff ziet er ook interessant uit, ben benieuwd hoeveel het uitmaakt voor mid/long range situaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:51
[/quote]March 25 Xbox 360 Game Update Notes

GENERAL FIXES
-General stability improvements
-Fix for a crash that could occur when players were customizing vehicles.
-Fix for an issue in the Rush game mode where end-of-round screen would always indicate that there were 60 minutes left of the game.
-Fix for an issue where the splash damage for IFV shells, Helicopter rockets, and Mortar rounds was unable to destroy deployed equipment.
-Fix for an issue that could cause the quad bike to explode when it hit indestructible objects.
-Fix for an issue where the ECM would sometimes fail to jam incoming missiles.
-Shortened the take-off distances for jets to match the length of the runways in Second Assault maps.
-Fix for a new MAV riding exploit.
-Fix for kill camera jittering/strobing sometimes if colliding with other world objects or terrain.
-Fix for soldiers getting catapulted when walking on steep surfaces

“NETCODE”
-Fix for an issue where the kill card won’t show up when playing on servers which have the kill camera turned off.
-Fix for weapons firing twice, or not at all in some instances.
-Fix for an issue where explosions didn’t do any damage to infantry and vehicles that were outside of the combat area.
-Fix for an issue where late-joining players wouldn’t correctly experience Levolution events on Paracel Storm and Flood Zone.

PROGRESSION
-Added Gold Battlepacks as rewards for Class Service Stars, allowing players that have reached the max Rank to continue earning new Battlepacks.

WEAPONS / GADGET TWEAKS
-Increased the damage of the normal buckshot against targets with Body Armor.
-Reduced the vertical recoil of the M4 and M16A4 to give these burst fire weapons a tighter burst accuracy in their mid- to long range role.
-Reduced the side-to-side and first shot recoil of the G36C. This weapon now has the lowest side-to-side recoil of the carbines, giving it a clear controllable low rate of fire role, especially when compared to the AK5C, Type-95B-1 and the AKU-12.
-Tweaked the detonation time of the 40mm LVG so it bounces less before going off. The maximum damage has however been reduced to 80 like the RGO.
-Reduced the number of how many 40mm HE and LVG rounds players can carry, from 4 to 3.
-Increased the time it takes to get new 40mm round from ammo boxes. The time is longer for HE and LVG grenades and shorter for utility grenades like SMK and FLASH.

GRENADE TWEAKS
-Increased the time it takes to get new RGO IMPACT, V40 MINI, M84 FLASHBANG and M18 SMOKE grenades from ammo boxes. Since the player now carries more of these grenades, the resupply delay needed to be longer to prevent grenade spamming.

VEHICLE TWEAKS
-Significantly improved the suppression from mounted vehicle weapons, including miniguns, HMGs, LMGs, and all shells types for all armored vehicles.

AIRCRAFT TWEAKS
-Further reduced the repair rate for the Scout Helicopters and the Transport Helicopters.
-Significantly increased the damage of Transport Helicopter miniguns.
-Changed the flight ceilings on Gulf of Oman, Caspian Border and Operation Firestorm to better match the height of the structures in those levels.
-Adjusted the damage of the 25mm and 30mm cannons for both Stealth Jets and Mobile AA to be equal in Damage Per Second to the 20mm default weapons. These weapons were clearly poorer choices in all circumstances, and their different rates of fire are intended to be the player's choice factor for these weapon systems.

AC-130 GUNSHIP TWEAKS
-Increased the splash damage and the range at which the JDAM bombs can achieve max splash damage. The JDAM's power was not properly balanced with its difficulty to use. The JDAM remains a primarily anti-vehicle weapon, though this change will increase the effectiveness against all targets.
-Increased the accuracy and direct hit damage of the AC130 40mm cannons. 40mm cannons can now be used to fire pinpoint shots in 2-3 round bursts, enabling them to provide accurate fire on infantry and vehicle targets. Their velocity has also been marginally increased to aid their accuracy.
-Increased the splash damage and range of the AC130 25mm cannons. These cannons now do approximately 50% more damage, in a slightly increased area of impact. The increased damage as well as increased suppression effects will allow the 25mm cannon to fill its role as an area of effect weapon against infantry.
[quote]

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een zielige "netcode" patch is dat. Wederom kleine dingetjes en niks structureels. :/
Oh en de quad, bike etc die ontploffen zodra je een stoeprand raakt, dat zat al in BF3, bij de release. :X

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:09

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

wat was ook alweer het programma om battlefield op te nemen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!
masq schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 16:02:
[...]

Ik hoop echt dat dit niet een quad specifieke fix is, maar een fix voor de belachelijke collision physics van alle kleine voertuigen..

De m4/m16a4 buff ziet er ook interessant uit, ben benieuwd hoeveel het uitmaakt voor mid/long range situaties.
hmm vond op zich niet zoveel mis met de m16 of m4, zijn alleen wat lastig mee te spelen, maar als je beetje afstand houdt en goed weet hoe te bursten waren ze best goed te doen. Maarja iedere debiel moet er natuurlijk weer mee kunnen spelen :X

[/quote]March 25 Xbox 360 Game Update Notes

GENERAL FIXES
-General stability improvements
-Fix for a crash that could occur when players were customizing vehicles.
-Fix for an issue in the Rush game mode where end-of-round screen would always indicate that there were 60 minutes left of the game.
-Fix for an issue where the splash damage for IFV shells, Helicopter rockets, and Mortar rounds was unable to destroy deployed equipment.
allemaal prima

wat moet ik me hierbij voorstellen, de icing effect of schoot je gewoon minder goed in sneeuw gebied???
-Fix for an issue where the ECM would sometimes fail to jam incoming missiles.
-Shortened the take-off distances for jets to match the length of the runways in Second Assault maps.
heel goed beiden
-Fix for a new MAV riding exploit.
had al bij launch eruit gehaald moeten zijn maar goed
-Fix for kill camera jittering/strobing sometimes if colliding with other world objects or terrain.
-Fix for soldiers getting catapulted when walking on steep surfaces
prima, maar verder weinig last van gehad gelukkig
“NETCODE”
-Fix for an issue where the kill card won’t show up when playing on servers which have the kill camera turned off.
-Fix for weapons firing twice, or not at all in some instances.
-Fix for an issue where explosions didn’t do any damage to infantry and vehicles that were outside of the combat area.
-Fix for an issue where late-joining players wouldn’t correctly experience Levolution events on Paracel Storm and Flood Zone.
allemaal noodzakelijke fixes en hopelijk levert dit niet nieuwe onzin op

PROGRESSION
-Added Gold Battlepacks as rewards for Class Service Stars, allowing players that have reached the max Rank to continue earning new Battlepacks.
arbitrair maar akkoord

WEAPONS / GADGET TWEAKS
-Increased the damage of the normal buckshot against targets with Body Armor.
waarom, ze moeten gewoon de hs multiplier er voor invoeren, wederom word het retard proof gemaakt :(
-Reduced the vertical recoil of the M4 and M16A4 to give these burst fire weapons a tighter burst accuracy in their mid- to long range role.
afhankelijk hoe veel minder, op zich goed, maar was niet echt heel erg nodig imho
-Reduced the side-to-side and first shot recoil of the G36C. This weapon now has the lowest side-to-side recoil of the carbines, giving it a clear controllable low rate of fire role, especially when compared to the AK5C, Type-95B-1 and the AKU-12.
prima aangezien dat zelfs daarmee nog een matig wapen at best is
-Tweaked the detonation time of the 40mm LVG so it bounces less before going off. The maximum damage has however been reduced to 80 like the RGO.
-Reduced the number of how many 40mm HE and LVG rounds players can carry, from 4 to 3.
-Increased the time it takes to get new 40mm round from ammo boxes. The time is longer for HE and LVG grenades and shorter for utility grenades like SMK and FLASH.
yay, nog meer smoke en flare spam op metro -.-' maar goed idee is verder prima

GRENADE TWEAKS
-Increased the time it takes to get new RGO IMPACT, V40 MINI, M84 FLASHBANG and M18 SMOKE grenades from ammo boxes. Since the player now carries more of these grenades, the resupply delay needed to be longer to prevent grenade spamming.

VEHICLE TWEAKS
-Significantly improved the suppression from mounted vehicle weapons, including miniguns, HMGs, LMGs, and all shells types for all armored vehicles.
niet heel nodig maar op zich wel prima

AIRCRAFT TWEAKS
-Further reduced the repair rate for the Scout Helicopters and the Transport Helicopters.
-Significantly increased the damage of Transport Helicopter miniguns.
say what? die dingen waren al best goed, niet zo vs infi maar choppers en light skin vehicles, maai je zo weg, hoop dat dit niet een op tank chopper word zo...
-Changed the flight ceilings on Gulf of Oman, Caspian Border and Operation Firestorm to better match the height of the structures in those levels.
-Adjusted the damage of the 25mm and 30mm cannons for both Stealth Jets and Mobile AA to be equal in Damage Per Second to the 20mm default weapons. These weapons were clearly poorer choices in all circumstances, and their different rates of fire are intended to be the player's choice factor for these weapon systems.
prima, alhoewel enige differentiatie waar je het voor zou gebruiken op zich interessanter zou zijn, bv. 20mm vs light skinned en jets, 25mm vs light armor zoals jeeps etc en wellicht lav, en 30mm vs armor maar goed

AC-130 GUNSHIP TWEAKS
-Increased the splash damage and the range at which the JDAM bombs can achieve max splash damage. The JDAM's power was not properly balanced with its difficulty to use. The JDAM remains a primarily anti-vehicle weapon, though this change will increase the effectiveness against all targets.
goede ontwikkeling, die jdams zijn al vrij lastig te gebruiken in een jet, de bomber even daargelaten
-Increased the accuracy and direct hit damage of the AC130 40mm cannons. 40mm cannons can now be used to fire pinpoint shots in 2-3 round bursts, enabling them to provide accurate fire on infantry and vehicle targets. Their velocity has also been marginally increased to aid their accuracy.
-Increased the splash damage and range of the AC130 25mm cannons. These cannons now do approximately 50% more damage, in a slightly increased area of impact. The increased damage as well as increased suppression effects will allow the 25mm cannon to fill its role as an area of effect weapon against infantry.
hopelijk wordt dit nu niet bf3 gunship all over again, al was de 25mm echt ontiegelijk onzinnig zwak, de 40mm en 120mm? waren verder wel goed te doen
[quote]
DanielWW2 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 16:14:
Wat een zielige "netcode" patch is dat. Wederom kleine dingetjes en niks structureels. :/
Oh en de quad, bike etc die ontploffen zodra je een stoeprand raakt, dat zat al in BF3, bij de release. :X
mag toch hopen dat dit niet 'de' netcode patch is.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

caanova1984 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 16:46:
wat was ook alweer het programma om battlefield op te nemen,
Bedoel je Battlerecorder?

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:30
Fraps ?? nvidia shadowplay ??

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixie100
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-04 21:40
Leeuw070 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 17:34:
[...]

Fraps ?? nvidia shadowplay ??
Dxtory

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 16:49:
[...]

hmm vond op zich niet zoveel mis met de m16 of m4, zijn alleen wat lastig mee te spelen, maar als je beetje afstand houdt en goed weet hoe te bursten waren ze best goed te doen. Maarja iedere debiel moet er natuurlijk weer mee kunnen spelen :X
Ja dat kun je natuurlijk wel voor elk wapen in elke game zeggen 8)7
Je moet ze vergelijken met ''vergelijkbare'' wapens en daar kwamen ze gewoon veel te kort omdat ze op geen enkel punt een advantage hebben dus er eigenlijk geen enkel nut heeft om er mee te spelen behalve als je alle wapens unlocks of master dogtag wil halen.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

wat moet ik me hierbij voorstellen, de icing effect of schoot je gewoon minder goed in sneeuw gebied???
Dat eerste. Al vrij snel na het inzoomen kreeg je een witte waas wat zogenaamd de winterse omstandigheden voor moest stellen. Heel vervelend, wat na een seconde zag je amper nog wat.

Ik mis eigenlijk nog een fix voor de reloadanimatie van de AR160, die werkt namelijk niet altijd. Het lijkt met name voor te komen wanneer de hele clip leeggeschoten is. Heeft me al een aantal deaths gekost, omdat ik niet wist of er een reload gaande was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met die fix zal de instagib op Locker nog veel sterker worden, dan kan straks niets dat wapen nog tegen houden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mag toch hopen dat dit niet 'de' netcode patch is.... :X
He met DICE weet je het nooit he. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Tsurany schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 18:09:
Met die fix zal de instagib op Locker nog veel sterker worden, dan kan straks niets dat wapen nog tegen houden.
Valt mee hoor. Eén of twee welgemikte LVG's doen wonderen. Zo krijg ik de snipers op de berg buiten bij C meestal wel weg. Sowieso helpt het om met meerdere mensen vanuit D of B omhoog te lopen en wat te zigzaggen. De gemiddelde public speler is niet skilled genoeg om met de sterke pickup sniper een groepje rushende vijanden om te leggen. In de handen van een ervaren speler echter is dat ding zwaar dodelijk (ik spreek uit ervaring 8) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
DanielWW2 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 16:14:
Netcode aanpassingen worden niet vermeld, sliced lime heeft dit al eens uitgelegt, zelfs als ze zeggen dat ze iets hebben aangepast terwijl er niets is gebeurt dan klagen mensen nog of vinden ze de netcode verbetert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 23:15:
[...]

Netcode aanpassingen worden niet vermeld, sliced lime heeft dit al eens uitgelegt, zelfs als ze zeggen dat ze iets hebben aangepast terwijl er niets is gebeurt dan klagen mensen nog of vinden ze de netcode verbetert.
Dus gewoon niks zeggen en wachten op mensen die gaan beweren dat het beter is en dan incasseren. Als mensen klagen dat het slechter is dan kan DICE zeggen dat ze er niks aan gedaan hebben wat ze de gelegenheid geeft te stellen dat de "community" overdrijft.

Dat klinkt als een prachtige zelfvervullende belofte. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
DanielWW2 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 23:28:
[...]

Dus gewoon niks zeggen en wachten op mensen die gaan beweren dat het beter is en dan incasseren. Als mensen klagen dat het slechter is dan kan DICE zeggen dat ze er niks aan gedaan hebben wat ze de gelegenheid geeft te stellen dat de "community" overdrijft.

Dat klinkt als een prachtige zelfvervullende belofte. :Y)
Is wel het makkelijkste maar heb ze er nog niet op kunnen betrappen, ze zeggen nooit iets over netcode
veranderingen, alleen in bc2 gaf mikael kalms aan wat hij aan het doen was bv kleinere packets, stream iets verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 23:33:
[...]

Is wel het makkelijkste maar heb ze er nog niet op kunnen betrappen, ze zeggen nooit iets over netcode
veranderingen, alleen in bc2 gaf mikael kalms aan wat hij aan het doen was bv kleinere packets, stream iets verhogen.
Ik denk zo dat hij niet meer mag praten. :/
Zelfs als dat nog mag waarom zou hij? Als hij ergens verschijnt dan krijgt die z'n ongelovelijke sh*tstorm over zich heen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
DanielWW2 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 23:43:
[...]

Ik denk zo dat hij niet meer mag praten. :/
Zelfs als dat nog mag waarom zou hij? Als hij ergens verschijnt dan krijgt die z'n ongelovelijke sh*tstorm over zich heen...
Hij mag nog wel praten maar het is zijn werk niet meer, hij was laatst nog even op mordorhq na 1 jaar
afwezigheid, hij gaf informatie over een functie waar dice iemand voor zoekt omdat diegene opgestapt is,
iemand die leiding geeft aan het trouble shoot team
Hij was altijd verantwoordelijk voor de server files maar nu is dat die sliced lime geworden, ik denk zelf dat hij op battlefront zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 23:54:
[...]

Hij mag nog wel praten maar het is zijn werk niet meer, hij was laatst nog even op mordorhq na 1 jaar
afwezigheid, hij gaf informatie over een functie waar dice iemand voor zoekt omdat diegene opgestapt is,
iemand die leiding geeft aan het trouble shoot team
Hij was altijd verantwoordelijk voor de server files maar nu is dat die sliced lime geworden, ik denk zelf dat hij op battlefront zit.
Ik had het even snel opgezocht en inderdaad, geklaag tegen hem...
Verder denk ik dat bijna iedereen bij DICE op Battlefront zit. Ik hoop alleen wel dat Darth Vader even de force gebruikt en Bach wurgt en hem door Zhinto's strot douwt. Dan word battlefront misschien acceptabel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bee.nl schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 18:07:
[...]

Dat eerste. Al vrij snel na het inzoomen kreeg je een witte waas wat zogenaamd de winterse omstandigheden voor moest stellen. Heel vervelend, wat na een seconde zag je amper nog wat.

Ik mis eigenlijk nog een fix voor de reloadanimatie van de AR160, die werkt namelijk niet altijd. Het lijkt met name voor te komen wanneer de hele clip leeggeschoten is. Heeft me al een aantal deaths gekost, omdat ik niet wist of er een reload gaande was.
Dat is altijd zo bij de ar160 als je empty mag reload doet zie je de animatie niet.
beuker19 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 18:03:
[...]
Ja dat kun je natuurlijk wel voor elk wapen in elke game zeggen 8)7
Je moet ze vergelijken met ''vergelijkbare'' wapens en daar kwamen ze gewoon veel te kort omdat ze op geen enkel punt een advantage hebben dus er eigenlijk geen enkel nut heeft om er mee te spelen behalve als je alle wapens unlocks of master dogtag wil halen.
Welk punt bedoel je, dat elk wapen met redelijke bursts te spelen is of dat elke debiel met elk wapen moet kunnen spelen? :>
M16 + angled grip + compensator is praktisch net zo goed als een vergelijkbaar wapen, en bespaart je als je enigszins kan richten ook nog eens ammo.

http://symthic.com/bf4-ac...&a2=Angled%2FFolding+grip
Enige wat meer accuraat is zijn langzamer vurende wapens, alles wat 750-770 rpm heeft is praktisch hetzelfde, of een fractie minder recoil, want lagere rpm.
Je zult wel moeten wennen aan burst fire, maar op midrange is de m16 een van de meest accurate wapens met hoge rpm.

Zelfde is voor muzzle brake als de recoil je dan nog steeds te veel is.

Je hoort me verder ook niet zeggen dat het niet welkom is dat beide een reductie krijgen maar ze zijn zeker niet waardeloos ofzo.

[ Voor 5% gewijzigd door SouLLeSSportal op 26-03-2014 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
DanielWW2 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 00:10:
[...]

Ik had het even snel opgezocht en inderdaad, geklaag tegen hem...
Verder denk ik dat bijna iedereen bij DICE op Battlefront zit. Ik hoop alleen wel dat Darth Vader even de force gebruikt en Bach wurgt en hem door Zhinto's strot douwt. Dan word battlefront misschien acceptabel. :P
Bach heeft wel veel quotes die gebruikt worden. :+

"its magic"
"lowering the threshold"
"modding is a declining thread"
"there are other battle recoders like fraps who do a better job"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 00:45:
[...]

Bach heeft wel veel quotes die gebruikt worden. :+

"its magic"
"lowering the threshold"
"modding is a declining thread"
"there are other battle recoders like fraps who do a better job"
Ik ken ze allemaal. Ik zeg nog steeds geen genade. :+
Oh en volgens mij mist er een. Iets met Nails. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:53
Volgende week (op z'n vroegst) pas voor PC en Xbox One..
We are trying to resolve these problems as quickly as possible and hope to release the update in early April for Xbox One and PC. We also want to remind Xbox One and PC owners of Battlefield 4 Premium that they will have two weeks early access for Naval Strike once it’s released. Thanks for your continued patience and passion for our games.
http://battlelog.battlefi...ttlefield-4-naval-strike/

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEiE
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-08 19:21
Dat betekent dat ze de release voor niet-premium ook opschuiven om premium-abonnees toch twee weken eerder toegang te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
We are trying to resolve these problems as quickly as possible and hope to release the update in early April for Xbox One and PC. We also want to remind Xbox One and PC owners of Battlefield 4 Premium that they will have two weeks early access for Naval Strike once it’s released. Thanks for your continued patience and passion for our games.
Toch nog even snel Premium promoten in je update. Best wel schofferend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barturion
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-08 16:45
yinx84 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 08:13:
[...]

Toch nog even snel Premium promoten in je update. Best wel schofferend.
Mwoahh vind ik wel meevallen hoor. Met premium heb je eerder toegang tot DLC's. Het is dan ook geen rare mededeling dat premium gewoon zijn twee weken eerdere toegang behoudt.

Ik kan de naam yinx84 trouwens even niet meer zien.. haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Barturion schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 08:30:
[...]
Ik kan de naam yinx84 trouwens even niet meer zien.. haha ;)
Dat komt omdat je altijd het verkeerde team joined :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:40

JoSchaap

Had a life, got a modem..

ok dit is dan wel weer grappig:

http://www.reddit.com/r/b...ng_silver_battlepacks_if/

als t echt is...

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barturion
yinx84 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 08:33:
[...]

Dat komt omdat je altijd het verkeerde team joined :Y
Terechte conclusie yinx84. Al maakt dat soms de uitdaging nog groter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg eergisteren nog een 15% discount voucher omdat ik een gesprek met een medewerker normaal had gevoerd (of zoals ze zeiden "thanks for being patient with us").

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Barturion schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:10:
[...]

Terechte conclusie yinx84. Al maakt dat soms de uitdaging nog groter ;)
tegen slechte spelers spelen leer je geen kloot van.
learn from the best or die like the rest :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:13:
[...]

Ik kreeg eergisteren nog een 15% discount voucher omdat ik een gesprek met een medewerker normaal had gevoerd (of zoals ze zeiden "thanks for being patient with us").
Dat is best ernstig, zeg. Wil ook niet weten hoeveel shit die helpdesk-mensen onterecht (maar wel enigszins begrijpelijk) over zich heen krijgen. "Hey hun, I had an awesome day at the office, today: I had one caller who didn't yell and swear at me!"

[ Voor 11% gewijzigd door w00t00w op 26-03-2014 11:19 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

is gewoon ge-outsourced. zoals nagenoeg iedereen tegenwoordig doet met zn webcare afdeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!
w00t00w schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:18:
[...]

Dat is best ernstig, zeg. Wil ook niet weten hoeveel shit die helpdesk-mensen onterecht (maar wel enigszins begrijpelijk) over zich heen krijgen. "Hey hun, I had an awesome day at the office, today: I had one caller who didn't yell and swear at me!"
Dat is standaard procedure. Zorg dat klagers altijd met iets in hun handen vertrekken. Kortingscodes kosten ze vrijwel niks als het betekent dat die klant nog langer klant zal blijven en Battlepacks uitdelen kost je natuurlijk 0,0.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:49:
[...]

Dat is standaard procedure. Zorg dat klagers altijd met iets in hun handen vertrekken. Kortingscodes kosten ze vrijwel niks als het betekent dat die klant nog langer klant zal blijven en Battlepacks uitdelen kost je natuurlijk 0,0.
Precies, grappige is wel dat ik niet eens een klacht had. Was gewoon een vraag over mijn account. Maar goed, ik vind het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Tsurany schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:49:
[...]

Het ging mij niet zozeer om de procedure, maar het feit dat callcenter medewerkers vaak aan de receiving end zitten en alle woede, frustraties en zulksen over zich heen krijgen terwijl ze feitelijk niets met het product an sich of de totstandkoming of kwaliteit ervan van doen hebben - een vuile klus, maar iemand moet het doen. Maar goed, dit gaat off-topic...

Heeft iemand trouwens nog tips om die twee verdomde kill assist ribbons op Metro te halen: blijkbaar schiet ik te accuraat, want zelfs op een server met 1000 tickets kom ik niet verder dan 1 zo'n ribbon. Ik heb echt een grafhekel aan Metro in de huidige vorm, dus ik wil even snel die assigment halen en dan Metro weer permament uit mijn map filters verbannen.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t00w schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 12:21:
[...]

Het ging mij niet zozeer om de procedure, maar het feit dat callcenter medewerkers vaak aan de receiving end zitten en alle woede, frustraties en zulksen over zich heen krijgen terwijl ze feitelijk niets met het product an sich of de totstandkoming of kwaliteit ervan van doen hebben - een vuile klus, maar iemand moet het doen. Maar goed, dit gaat off-topic...

Heeft iemand trouwens nog tips om die twee verdomde kill assist ribbons op Metro te halen: blijkbaar schiet ik te accuraat, want zelfs op een server met 1000 tickets kom ik niet verder dan 1 zo'n ribbon. Ik heb echt een grafhekel aan Metro in de huidige vorm, dus ik wil even snel die assigment halen en dan Metro weer permament uit mijn map filters verbannen.
Grenades spammen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kill assist werkt goed met DMR, dan is het twee hits en daarna target laten lopen. Als iemand anders hem pakt heb je gegarandeerd de kill assist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
w00t00w schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 12:21:
Volautomatisch met een M240 of PKP LMG achter teammates aansjouwen is bijzonder effectief voor die ribbon had ik begrepen. Met nadruk op dat laatste want ik heb metro al lang niet meer gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 12:23:
Kill assist werkt goed met DMR, dan is het twee hits en daarna target laten lopen. Als iemand anders hem pakt heb je gegarandeerd de kill assist.
iets in die trant, of sporadisch granaten gooien, ik moet mijzelf ook altijd in houden om die assists te krijgen, maar op een 1000 tick server moet dat toch wel lukken. sidestairs werkt beste aangezien daar meestal de meeste spelers rondhuppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Bedankt voor de tips, zal na mijn werk weer eens een poging wagen.
Een DMR gebruiken is inderdaad wel een goede tip: die dingen zijn imo. zo ruk (iig. vergeleken met BF3) dat de kill assists wel moeten binnenstromen zelfs al doe je je best er mensen mee dood te schieten :D

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t00w schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:09:
Een DMR gebruiken is inderdaad wel een goede tip: die dingen zijn imo. zo ruk (iig. vergeleken met BF3) dat de kill assists wel moeten binnenstromen zelfs al doe je je best er mensen mee dood te schieten :D
Ik gebruikte ze alleen omdat mensen boos worden als je ze gebruikt. Verder echt ruk inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
w00t00w schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:09:
Hangt er vanaf hoe goed je kan mikken. Dat derde schot laten moet ik wel bewust doen anders maak ik gewoon de kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ben ik dan de enige die zo enorm scheel schiet dat ik in het algemeen meer punten voor kill assists in een ronde krijg dan voor kills? :$ Toch maar weer eens wat andere guns proberen. :P

[ Voor 21% gewijzigd door CodeCaster op 26-03-2014 13:32 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CodeCaster schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:32:
Ben ik dan de enige die zo enorm scheel schiet dat ik in het algemeen meer punten voor kill assists in een ronde krijg dan voor kills? :$ Toch maar weer eens wat andere guns proberen. :P
Nee hoor, er zijn genoeg mensen die onbekend zijn met de term "raak schieten" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bent zeker niet de enige. Maar de rest is er niet zo trots op als jij denk ik >:)

Die ribbons (je hoeft er maar twee heh) haal je met gemak als je iemand hebt om mee samen te spelen. Jij schiet met iets pruttigs (een U100 mk5 staat hoog in mijn vaandel hiervoor, evenals shotguns met dart of explo rounds, DMRs) en natuurlijk een volledige lading inferno- impact- en flashgranaten. Jij schiet op tenen en je assistent op borsthoogte. Met iets stabiels, zuivers en gevaarlijks, een behoorlijke LMG, kundig DMR gebruik of een goeie AR bijvoorbeeld.

Als je zonder hulpje speelt verandert er weinig aan de granaten - die blijven nuttig, maar op tenen schieten werkt niet omdat er dan niemand is om de kill voor je te maken. Dan neem je dus Support met ammo box, flash- of burn granaten, een goeie LMG, en airburst. Met de nades random door de tunnel pleuren verwond je van alles en nog wat, met de airburst net zo. Dat een beetje op chokepoints doen en dan niet hop heel je airburst leeg beuken, maar gewoon één of twee schoten in zo'n gangetje en dan op wat anders gaan schieten. Je verwondt van alles en er komen vanzelf mensen bij jouw ammobox zitten die je kills voor je maken.

Of je gaat op schietles bij Codecaster natuurlijk O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:33:
[...]

Nee hoor, er zijn genoeg te veel mensen die onbekend zijn met de term "raak schieten" ;)
:)
Dus Naval strike komt pas begin of half april :(
Het is toch echt in en in triest dat er dus door een patch weer talloze problemen zouden ontstaan en zelfs een complete DLC onspeelbaar zou maken.
Wie hier nog steeds EA van op de schuld geeft moet echt eens zijn DICE bril afzetten want hoe is het in godsnaam mogelijk dat er met 1 patch zoveel problemen in een al bestaand spel kunnen komen en dat bij elke patch weer.
Want je kunt nu toch niet meer zeggen ''ze hadden te weinig tijd'' want ik vind dat ze het ruim aan de tijd nemen om kapotte patches te fixen en om nieuwe patches uit te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:45:
Het is toch echt in en in triest dat er dus door een patch weer talloze problemen zouden ontstaan en zelfs een complete DLC onspeelbaar zou maken.
Wie hier nog steeds EA van op de schuld geeft moet echt eens zijn DICE bril afzetten want hoe is het in godsnaam mogelijk dat er met 1 patch zoveel problemen in een al bestaand spel kunnen komen en dat bij elke patch weer.
Want je kunt nu toch niet meer zeggen ''ze hadden te weinig tijd'' want ik vind dat ze het ruim aan de tijd nemen om kapotte patches te fixen en om nieuwe patches uit te brengen.
Helemaal mee eens, en het gaat wat mij betreft niet eens om het tijd-argument. Tijd zou zelfs nog een geldig argument kunnen zijn. Maar DICE slaagt er keer op keer in oude bugs terug te halen, of bugs te vervangen door nieuwe, andere, even irritante bugs. Ik weet wel wie bij hun het versiebeheer doet: geen hond. Als je oude bugs terug weet te kopiëren heb je geen goeie source controle, geen testafdeling, en vooral geen goed gemanaged proces.

EA geeft nogal wat bocht uit, maar láng niet al hun studio's maken er zo'n bende van als DICE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-06 09:48
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:48:
[...]
Helemaal mee eens, en het gaat wat mij betreft niet eens om het tijd-argument. Tijd zou zelfs nog een geldig argument kunnen zijn. Maar DICE slaagt er keer op keer in oude bugs terug te halen, of bugs te vervangen door nieuwe, andere, even irritante bugs. Ik weet wel wie bij hun het versiebeheer doet: geen hond. Als je oude bugs terug weet te kopiëren heb je geen goeie source controle, geen testafdeling, en vooral geen goed gemanaged proces.

EA geeft nogal wat bocht uit, maar láng niet al hun studio's maken er zo'n bende van als DICE.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja ik weet niet hoe het met de rest zit, maar ik heb er in ieder geval niet heel veel moeite meer om wat kill assists te krijgen. Sowieso vind ik infantry maar bullshit, maar dat is een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio

NLKornolio

Die zocht ik inderdaad, afgezien dat ik de trail nog niet werkend heb gekregen op W8.1, kan natuurlijk ook an mantle liggen.

Fraps ook al niet, misschien andere opties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

caanova1984 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:38:
[...]
Die zocht ik inderdaad, afgezien dat ik de trail nog niet werkend heb gekregen op W8.1, kan natuurlijk ook an mantle liggen.

Fraps ook al niet, misschien andere opties
http://forum.exkode.com/index.php?topic=608.0
Mantle is te nieuw, nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barturion
SouLLeSSportal schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:16:
[...]

tegen slechte spelers spelen leer je geen kloot van.
learn from the best or die like the rest :9
Oh dat zeker. Al is de leercurve, als je tegenover yinx staat, bij mij wat steil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

er zijn nog geen fps-counters/recording tools voor mantle momenteel :)
ook streamen met mantle zit er nog niet in : http://support.xsplit.com...c.php?f=92&t=23356#p98806

[ Voor 44% gewijzigd door JoSchaap op 26-03-2014 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:48:
[...]

Geen idee hoe het proces verloop in een gamestudio, maar zou het zo kunnen zijn dat de dlc's in een parralel traject worden ontwikkeld? Wel met een offset natuurlijk, maar dat het bugfixing pas gebeurd wanneer de dlc af is, en je eigenlijk nog met bugs zit die er waren op het moment dat ze aan de dlc begonnen. Maw, ze hebben een processtructuur toegepast die eigenlijk alleen efficiënt werkt op een product die in de basis goed is. Omdat het basisproduct niet goed is moeten ze na het afronden van de dlc noodgedwongen weer stappen terug zetten om de oude bugs eruit te halen.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fynrd1 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:22:
[...]

Geen idee hoe het proces verloop in een gamestudio, maar zou het zo kunnen zijn dat de dlc's in een parralel traject worden ontwikkeld? Wel met een offset natuurlijk, maar dat het bugfixing pas gebeurd wanneer de dlc af is, en je eigenlijk nog met bugs zit die er waren op het moment dat ze aan de dlc begonnen. Maw, ze hebben een processtructuur toegepast die eigenlijk alleen efficiënt werkt op een product die in de basis goed is. Omdat het basisproduct niet goed is moeten ze na het afronden van de dlc noodgedwongen weer stappen terug zetten om de oude bugs eruit te halen.
Nou ga jij er van uit dat de DLC dingen bevat, die ook in de base game zitten. Dat zou natuurlijk niet moeten kunnen - je kunt dingen gebruiken in de DLC die in het originele product zitten, maar je gaat toch die code niet kopiëren? Je roept dan bestaande functies aan, bestaande modules, bestaande objecten... op dezelfde manier dat je een internet site niet kopiëert als je erover wilt praten, maar een linkje maakt.

Maar ja, DICE slaagt er wél in in BF4 bugs te hebben die in BF3 gefixt waren, dus blijkbaar is dit toch wel het geval. Het kan aan mij liggen, en ik ben geen softwaredevver, maar basale kennis van hoe het ongeveer hoort te lopen krijgt elke ITer toch wel mee. En dit is een voorbeeld van hoe het niet zou moeten.

Maar Codecaster doet dev dingen, die kan wellicht wat raker schieten op DICE's arbeidsmethoden.
spoiler:
kijk een grapje over codecaster en raakschieten! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:13:
[...]

De laatste keer kreeg ik een 50% voucher van hun omdat ik vriendelijk en normaal reageerde.
In mijn ogen heeft het helemaal geen zin om je af te reageren op support, ze kunnen
hier niets aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:29:
[...]

Nou ga jij er van uit dat de DLC dingen bevat, die ook in de base game zitten. Dat zou natuurlijk niet moeten kunnen - je kunt dingen gebruiken in de DLC die in het originele product zitten, maar je gaat toch die code niet kopiëren? Je roept dan bestaande functies aan, bestaande modules, bestaande objecten... op dezelfde manier dat je een internet site niet kopiëert als je erover wilt praten, maar een linkje maakt.

Maar ja, DICE slaagt er wél in in BF4 bugs te hebben die in BF3 gefixt waren, dus blijkbaar is dit toch wel het geval. Het kan aan mij liggen, en ik ben geen softwaredevver, maar basale kennis van hoe het ongeveer hoort te lopen krijgt elke ITer toch wel mee. En dit is een voorbeeld van hoe het niet zou moeten.

Maar Codecaster doet dev dingen, die kan wellicht wat raker schieten op DICE's arbeidsmethoden.
spoiler:
Het lijkt inderdaad alsof ze op hetzelfde punt zijn begonnen met BF4 als dat toen ze met BF3 begonnen. Dat, of ze hebben een hele early build van BF3 als uitgangspunt genomen. Anders is inderdaad niet te verklaren dat ze exact dezelfde bugs/glitches etc. bevatten maar geen van de tweaks/fixes die op het eind van BF3 wel erin zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Niet online
Meer mensen een stuk minder performance met amd kaarten de afgelopen dagen?
Ik krijg ineens 10-15 fps minder..

Never mind.. kaart liep niet op de juiste snelheid opeens? 8)7 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door LosGieros op 26-03-2014 15:43 ]

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 17:18
[...]
Maar ja, DICE slaagt er wél in in BF4 bugs te hebben die in BF3 gefixt waren, dus blijkbaar is dit toch wel het geval.
Sterker nog, in de bf4 beta zaten zelfs bugs die in de bf3 beta ook aanwezig waren. Heb ook sterk het vermoeden dat ze voor de dlc een oude "basis" gebruiken die ervoor zorgt dat steeds dezelfde bugs opnieuw verschijnen.

edit:
Ah je was me voor ;)

[ Voor 14% gewijzigd door gstoffers op 26-03-2014 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:40:
[...]

Het lijkt inderdaad alsof ze op hetzelfde punt zijn begonnen met BF4 als dat toen ze met BF3 begonnen. Dat, of ze hebben een hele early build van BF3 als uitgangspunt genomen. Anders is inderdaad niet te verklaren dat ze exact dezelfde bugs/glitches etc. bevatten maar geen van de tweaks/fixes die op het eind van BF3 wel erin zaten.
Het zou inderdaad kunnen dat ze de content van een vroege BF3 build op de "nieuwe" Frostbite engine hebben losgelaten. Ik ga er tenminste van uit dat de content/data los staat van de engine. Op deze manier kunnen andere bedrijven/games gebruik maken van Frostbite zonder de hele boel om te schrijven.

Iemand al iets gevonden van een reden van de uitstel van Naval Strike?

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!
naaitsab schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:45:
[...]

Het zou inderdaad kunnen dat ze de content van een vroege BF3 build op de "nieuwe" Frostbite engine hebben losgelaten. Ik ga er tenminste van uit dat de content/data los staat van de engine. Op deze manier kunnen andere bedrijven/games gebruik maken van Frostbite zonder de hele boel om te schrijven.
Geen idee hoe het precies werkt, maar ik geloof er niet zo in dat het een radicaal nieuwe engine is of dat er fundamenteel veel is veranderd aan de frostbite "2.0" engine, wellicht alleen wat zaken toegevoegd zoals de synchone golven van paracel storm (het enige synchrone in het hele spel).
Nee, maar als je even op Reddit of bij de buren in het console topic kijkt, is het misschien maar goed ook dat het uitgesteld is, want CQL en Titanmode zijn op de PS4 voor de meerderheid uberhaubt niet speelbaar door extreme rubberbanding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio

NLKornolio

[...]

Ze waren vergeten dat ze mantle hadden ingevoerd terwijl deze uitbreiding al vorig jaar klaar lag.

@schaap, tx had ik eigenlijk wel verwacht :O

[ Voor 3% gewijzigd door NLKornolio op 26-03-2014 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04 00:18
Ze hebben inmiddels een hele vage toelichting toegevoegd aan het originele bericht:
We have delayed the PC version of Naval Strike because we are concerned that the combination of the pack and planned PC updates would increase performance issues on mid-range to high-end PCs. We are working hard to resolve that issue now. Additionally, we have decided to delay the Xbox One version of Naval Strike because we want to address issues in the animation system that hinder players from engaging targets in set circumstances using popular weapon configurations.
Geplande PC updates die performance issues vergroten.. klinkt goed 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

De reden is ontiegelijk slechte performance, voornamelijk rubberbanding from hel, playstation versie is vrijwel onspeelbaar ipv niet heel speelbaar.

Je zou verwachten, al is het spreekwoord, assumption is the mother of all fuckups hier nogal van toepassing, dat ze een bepaalde versie afleveren, en om de zoveel tijd een nieuwe versie aanmaken. als ze nu nog steeds met de oude bf3 data werken zou dat wel erg achterhaald zijn, het lijkt me niet heel efficient in ieder geval maar ik heb erger gezien.

Helemaal als ze zien dat het voor problemen zorgt zou je toch eens op je achterhoofd gaan krabben of het wellicht niet een idee is wat nieuwer bronmateriaal te gebruiken ipv 4 jaar achterhaalde bagger, ALS dit zo is natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:53:
[...]

De reden is ontiegelijk slechte performance, voornamelijk rubberbanding from hel, playstation versie is vrijwel onspeelbaar ipv niet heel speelbaar.

Je zou verwachten, al is het spreekwoord, assumption is the mother of all fuckups hier nogal van toepassing, dat ze een bepaalde versie afleveren, en om de zoveel tijd een nieuwe versie aanmaken. als ze nu nog steeds met de oude bf3 data werken zou dat wel erg achterhaald zijn, het lijkt me niet heel efficient in ieder geval maar ik heb erger gezien.

Helemaal als ze zien dat het voor problemen zorgt zou je toch eens op je achterhoofd gaan krabben of het wellicht niet een idee is wat nieuwer bronmateriaal te gebruiken ipv 4 jaar achterhaalde bagger, ALS dit zo is natuurlijk. :)
De wet van behoud van ellende is inderdaad wel van toepassing als dat echt de werkwijze lijkt te zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
masq schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:51:
Ze hebben inmiddels een hele vage toelichting toegevoegd aan het originele bericht:

[...]

Geplande PC updates die performance issues vergroten.. klinkt goed 8)7
Mijn gevoel bij de patch department van DICE:
De manager:
Afbeeldingslocatie: http://www.quickmeme.com/img/55/55f0d0f5a21e495747586bd102c3626b5db7e5dd43a50e5a807b1e38bf05556d.jpg
De medewerkers:
Afbeeldingslocatie: http://imbapic.com/wp-content/imgdir/main/2013_04/i-have-no-idea-what-im-doing.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
Ik heb zojuist ook me gratis Gold Battlepack gekregen en een maximale Veteran Status.
http://dutchfightplatoon.com/f102/free-gold-battlepack-8448/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:50:
[...]

Geen idee hoe het precies werkt, maar ik geloof er niet zo in dat het een radicaal nieuwe engine is of dat er fundamenteel veel is veranderd aan de frostbite "2.0" engine, wellicht alleen wat zaken toegevoegd zoals de synchone golven van paracel storm (het enige synchrone in het hele spel).
De gedachte achter een engine is een beetje hetzelfde als Wordpress en thema's. Zij leveren/verkopen de engine/CMS en jij moet zorgen voor de content/aankleding. Als de bug in de content zelf zit dan heb je die ook op een nieuwe engine.
Nee, maar als je even op Reddit of bij de buren in het console topic kijkt, is het misschien maar goed ook dat het uitgesteld is, want CQL en Titanmode zijn op de PS4 voor de meerderheid uberhaubt niet speelbaar door extreme rubberbanding.
Beetje vreemd dat een map pack daar problemen voor zou veroorzaken dus daar zit het probleem niet in denk ik. Stel die patch dan uit of geef enkel Naval Warfare vereiste mini-patch uit denk ik dan...

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!
midego schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 16:21:
Ik heb zojuist ook me gratis Gold Battlepack gekregen en een maximale Veteran Status.
yay na 4 maand eindelijk de geweldige dogtag en het ontiegelijk nuttige en waarde toevoegende copy paste skin van de boxcutter uit bf3 + wat andere random meuk. Daar doen we het voor....

Waar je in bad company 2 nog de 1911 en m1 garand kreeg, die ook daadwerkelijk iets extra's boden, krijgen we nu voorgekauwde opnieuw opgerakelde halfvergane meuk van vorige game. En dat ook nog eens dik een kwartaal later dan zou moeten.

Niet dat het een ramp of gemis is maar weer en symptoom dat DICE de zaken niet op orde heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:53:
[...]

Misschien is het wel goed dat ''dit'' het laatste kunstje is van DICE Stockholm is want het lijkt wel of alle goede mensen daar aan andere dingen aan het doen zijn.
Nu kijken of DICE L.A. het beter doet want slechter kan het bijna niet. Toch ?
Ook ben ik benieuwd of nu de balancing en bug fixes door DICE L.A. gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 17:36:
[...]

Misschien is het wel goed dat ''dit'' het laatste kunstje is van DICE Stockholm is want het lijkt wel of alle goede mensen daar aan andere dingen aan het doen zijn.
Ook ben ik benieuwd of nu de balancing en bug fixes door DICE L.A. gedaan worden.
Ik gok dat het niet eens aan het devteam ligt, het stockholm team is capabel genoeg, maar het product is in de kern niet goed opgezet. Als er in de code al zoveel niet goed gaat, dan kan je het beste team van de wereld hebben maar zullen zij zonder de engine zelf aan te passen, geen substantiele verbetering kunnen brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:45:
Je bent zeker niet de enige. Maar de rest is er niet zo trots op als jij denk ik >:)

Of je gaat op schietles bij Codecaster natuurlijk O-)
:( :P
Tsurany schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:33:
Nee hoor, er zijn genoeg mensen die onbekend zijn met de term "raak schieten" ;)
Dat zijn dan meestal ook mijn slachtoffers. >:)

Ik schiet niet héél belabberd, maar enkel te voet een K/D boven de 1 halen kost me toch wel wat moeite. Ik ken de oorzaken (ik speel veel 64 player wat chaotisch is, ik engage vaak te snel omdat ik vind dat mijn teammates te langzaam oprukken, ik schiet vaak te laag waardoor ik minder damage doe) en zie dit naarmate ik langer speel gelukkig verbeteren. :)

spoiler:
Dat heb ik al eens geprobeerd:
CodeCaster schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:16:
Als ik een beetje naar de bugs kijk, lijkt het erop dat de ontwikkeling van BF4 is gestart de dag nadat BF3 uit alpha kwam, en dat het een fork van BF3 was waarbij patches op BF3 niet of amper naar 4 zijn gemerged. -O-

Nou ga jij er van uit dat de DLC dingen bevat, die ook in de base game zitten. Dat zou natuurlijk niet moeten kunnen - je kunt dingen gebruiken in de DLC die in het originele product zitten, maar je gaat toch die code niet kopiëren? Je roept dan bestaande functies aan, bestaande modules, bestaande objecten...
Nu heeft speculeren over de werkwijze van DICE (wat ik in bovenstaande quote ook doe) verder weinig zin, maar ik vermoed dat het probleem veroorzaakt wordt doordat DLC's niet enkel bestaan uit nieuwe assets (maps, models, textures en geluiden), maar ook uit patches voor de Frostbite-engine en de Battlefield-game zelf.

Al deze wijzigingen worden in één grote patch gepropt die iedereen krijgt. Dat moet ook wel, anders zouden AA-mines (die je op iedere map kunt deployen) niet tegen mij werken indien ik de Second Assault-DLC zelf niet heb.

Een engine is nooit af. De ontwerpers van de DLC's vragen aan het Frostbite-engine-team: "Kunnen we een hovercraft maken?", en het engine-team antwoordt: "Maar natuurlijk, dat hacken we er even in!". Vervolgens heb je als speler, om de DLC met de hovercrafts te kunnen spelen, deze nieuwe engine onder je game nodig, die je gratis bij de DLC krijgt.

Daarnaast lijken de patches die DLC's brengen altijd gecombineerd te zijn met updates van server-engines (de server moet immers ook snappen dat een hovercraft op land én in water werkt, om de speler niet te laten stranden zodra deze over de kust glijdt) én met andere willekeurige gameplay-patches die zich de afgelopen tijd hebben gemanifesteerd.

Door deze kakofonie aan wijzigingen aan engine, game en content inéén lijkt DICE simpelweg volledig het overzicht kwijt te zijn van wát er nou precies verandert bij iedere release en hoe ze dat goed kunnen testen. Maar nogmaals, dat is slechts een blik, geworpen vanaf de zijlijn, door een niet-game-developer, dus ik kan er ook volledig naast zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CodeCaster schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 22:21:
Dat zijn dan meestal ook mijn slachtoffers. >:)

Ik schiet niet héél belabberd, maar enkel te voet een K/D boven de 1 halen kost me toch wel wat moeite. Ik ken de oorzaken (ik speel veel 64 player wat chaotisch is, ik engage vaak te snel omdat ik vind dat mijn teammates te langzaam oprukken, ik schiet vaak te laag waardoor ik minder damage doe) en zie dit naarmate ik langer speel gelukkig verbeteren. :)
Die speelstijl moet prima werken, doet het bij mij ook. Vooral positionering is erg belangrijk. Snel dekking zoeken en vijanden in de val lokken. En natuurlijk snel raak schieten! Oefenen met de DMR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CodeCaster schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 22:21:

Nu heeft speculeren over de werkwijze van DICE (wat ik in bovenstaande quote ook doe) verder weinig zin, maar ik vermoed dat het probleem veroorzaakt wordt doordat DLC's niet enkel bestaan uit nieuwe assets (maps, models, textures en geluiden), maar ook uit patches voor de Frostbite-engine en de Battlefield-game zelf.

Al deze wijzigingen worden in één grote patch gepropt die iedereen krijgt. Dat moet ook wel, anders zouden AA-mines (die je op iedere map kunt deployen) niet tegen mij werken indien ik de Second Assault-DLC zelf niet heb.

Een engine is nooit af. De ontwerpers van de DLC's vragen aan het Frostbite-engine-team: "Kunnen we een hovercraft maken?", en het engine-team antwoordt: "Maar natuurlijk, dat hacken we er even in!". Vervolgens heb je als speler, om de DLC met de hovercrafts te kunnen spelen, deze nieuwe engine onder je game nodig, die je gratis bij de DLC krijgt.

Daarnaast lijken de patches die DLC's brengen altijd gecombineerd te zijn met updates van server-engines (de server moet immers ook snappen dat een hovercraft op land én in water werkt, om de speler niet te laten stranden zodra deze over de kust glijdt) én met andere willekeurige gameplay-patches die zich de afgelopen tijd hebben gemanifesteerd.

Door deze kakofonie aan wijzigingen aan engine, game en content inéén lijkt DICE simpelweg volledig het overzicht kwijt te zijn van wát er nou precies verandert bij iedere release en hoe ze dat goed kunnen testen. Maar nogmaals, dat is slechts een blik, geworpen vanaf de zijlijn, door een niet-game-developer, dus ik kan er ook volledig naast zitten.
Ik denk dat je hier niet veel afwijkt van hoe het mij lijkt te gaan, zo'n engine is niet meer en minder dan de kern van het programma/game. De kern van excel vrijwel gelijk gebleven maar aan de buitenkant is er heel veel veranderd, bepaalde programmering is automatisch geworden, nieuwe (welllicht voorheen niet praktisch uitvoerbare) mogelijkheden worden ingevoegd etc.
In het geval van excel is het goed getest, werkt voorzover ik kan zien alles zoals het bedoeld is Echter bij een game als bf4, wat uiteraard heel wat gecompliceerder is qua werking dan een vrij statisch programma als excel, is dit ook gedaan maar mijn gevoel, en denk ik meerderen hier, zegt me dat ze niet een goed werkend bron bestand hebben maar per dlc weer dingen toevoegen die voorheen niet in de originele versie zitten, waar die engine wellicht niet op ingesteld was. Elke grote patch of dlc brengt nieuwe delen van de engine aan in de originele versie, wat ook logisch is, zo werken vrijwel elke patches of updates bij games.
In dit geval lijkt het dat er er verschillende versies gebruikt worden voor verschillende onderdelen of wellicht alleen (per) dlc, ze zien door al die aanpassingen de bomen niet meer door het bos heen van versies.
Doordat die al onbekende factoren niet voldoende getest wordt in een real life gameplay situatie, blijven ze zo achter feiten aan lopen, loopt de boel vertraging op, zitten wij mij met een draak van een game engine op netcode gebied met ontiegelijk veel random bugs die ze nu elke keer een voor een moeten vinden, oplossen en wellicht daardoor nieuwe fouten creëren.

Wellicht is het jullie bij bf3 ook opgevallen dat de tip teksten tijdens het laden van de maps, ontzettend veel taalfouten bevatte? pas bij de CQ DLC werd dit opgelost geloof ik, iig dik een half jaar na release. Nu zijn dat meer cosmetische fouten, die geen invloed hebben op de gameplay zelf maar als dat al niet goed is nagekeken, wat de hel mogen we dan van de engine programmering taal verwachten?

Nu blijkt dus, niet al te veel goeds, gezien de staat van bf4...
THe public prosecutor rests his case....

NB: Het feit dat bf4 nu al als standaard voorbeeld wordt gebruikt van hoe online shooters NIET moeten werken qua netcode zegt ook al genoeg...

[ Voor 6% gewijzigd door SouLLeSSportal op 26-03-2014 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

midego schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 16:21:
Ook gaar dat ze BF veteran status weggeven terwijl de helft waarschijnlijk 1942 nooit/niet serieus gespeeld heeft. Zelfde geldt voor BFV, BF2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-05 10:46
Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:19:
[...]
Ook gaar dat ze BF veteran status weggeven terwijl de helft waarschijnlijk 1942 nooit/niet serieus gespeeld heeft. Zelfde geldt voor BFV, BF2.
Bij de live chat geven ze alles gratis weg wat ze kunnen geven. Discount coupons, veteran statusses, battlepacks. Je kan ze ongelimiteerd daar ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 15:40
Met andere woorden die Veteran status stelt geen moer voor , ik ben emand die echt al vanaf bf1942
speelt , maar ze geven die dingen weg alsof t niks is

Interesseerd me ook niet zo heel veel , maartoch

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ProCeela schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:40:
Met andere woorden die Veteran status stelt geen moer voor , ik ben emand die echt al vanaf bf1942
speelt , maar ze geven die dingen weg alsof t niks is

Interesseerd me ook niet zo heel veel , maartoch
Toen ik een paar jaar geleden probeerde om mijn oude BF spellen te registreren voor vet status kreeg ik doodleuk te melding dat de games al geregistreerd waren. Knap, aangezien ik de enige was die de keys had.

Toen veteran 8 sterren gehad of zo als coulance.

Echt bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:59:
[...]

Toen ik een paar jaar geleden probeerde om mijn oude BF spellen te registreren voor vet status kreeg ik doodleuk te melding dat de games al geregistreerd waren. Knap, aangezien ik de enige was die de keys had.

Toen veteran 8 sterren gehad of zo als coulance.

Echt bizar.
bij mij hebben ze games die ik niet heb gekocht gespeeld erin gezet en de games die ik wel heb gespeeld/gekocht niet... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Haha mensen laten zich afkopen voor een gratis battlepack??

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2mkcaw.jpg

Nooit het nut van die dingen begrepen, dam wat is titanfall lekker zonder al die unlocks en weet ik wel wat.

[ Voor 18% gewijzigd door evilpin0 op 27-03-2014 12:02 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

:o Weet je hoeveel verschillende camouflages en 25% XP boosts je nu wel niet laat liggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:59:
Haha mensen laten zich afkopen voor een gratis battlepack??

[afbeelding]

Nooit het nut van die dingen begrepen, dam wat is titanfall lekker zonder al die unlocks en weet ik wel wat.
Ben er ook mee gestopt, rank zegt verder niets dus de XP boosts kun je net zo goed niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 12-09 20:43
beuker19 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 17:36:
[...]

Je mag blij zijn als de laatste twee DLC's nog uit gaan komen, dat is nog maar de vraag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 00:38
BF4 is voor mij buiten de bekende technische problemen.

- 20 snipers in je team van 32 man,
- in maps met flats of torens, zitten halve teams daarboven op het dak
- eindloze vehicle spam.. Je kunt zo je best doen met je squad die 2 tanks uit te schakelen of die heli die je team slacht. Maar zodra die neer is spawt " pietje ik kan alleen maar heli spelen " weer in het ding en hij is terug, terwijl jij net je stinger opbergt.
- resulteert erin dat iedereen die geen sniper is als engineer speelt om de voertuigen te kunnen tegen houden
- de mappen zonder voertuigen zijn clusterfucks als metro en locker. No skill met je AWS de hoek om rennen en de knop inhouden, of LVG spammen.
- Weinig gezien dat teams in balans zijn... base rape

balans is negerns te bekennen in dit spel, als het werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Skybullet schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 12:41:
BF4 is voor mij buiten de bekende technische problemen.

- 20 snipers in je team van 32 man,
- in maps met flats of torens, zitten halve teams daarboven op het dak
- eindloze vehicle spam.. Je kunt zo je best doen met je squad die 2 tanks uit te schakelen of die heli die je team slacht. Maar zodra die neer is spawt " pietje ik kan alleen maar heli spelen " weer in het ding en hij is terug, terwijl jij net je stinger opbergt.
- resulteert erin dat iedereen die geen sniper is als engineer speelt om de voertuigen te kunnen tegen houden
- de mappen zonder voertuigen zijn clusterfucks als metro en locker. No skill met je AWS de hoek om rennen en de knop inhouden, of LVG spammen.
- Weinig gezien dat teams in balans zijn... base rape

balans is negerns te bekennen in dit spel, als het werkt
Er zijn wel servers te vinden met sniper limit en tragere spawn van vehicles.

Dat op daken campen is erg irritant inderdaad, maar daar kun je helaas weinig tegen doen.
Alhoewel ik eens op een server zat waar mensen gekicked werden als ze op de daken aan het campen waren.

Snap dat je sommige servers geen regels willen, maar je hoeft het ook niet door te slaan.
Kleine simpele regels kunnen het wel speelbaar maken.

Bijvoorbeeld boven 50 ping kick, en geen lvg/airburst op metro en locker.
Pagina: 1 ... 136 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.