Toch vind ik het altijd lekker om die coyote optic te krijgen uit een Battlepack.Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 12:12:
[...]
Ben er ook mee gestopt, rank zegt verder niets dus de XP boosts kun je net zo goed niet gebruiken.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ik vraag me eigenlijk wel wie van jullie nog stom genoeg gaat zijn om BF5 te kopen?
Ik denk (hoop) dat ik in ieder geval niet stom genoeg ben om dit alweer te doen.
PS: BF5 = BF3.2.
Nee ik heb geen zin in iets inhoudelijks, feel free to hate on me.
Ik denk (hoop) dat ik in ieder geval niet stom genoeg ben om dit alweer te doen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik kijk het dan een stuk langer aan als met andere titels, helemaal met Premium.DanielWW2 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 13:59:
Ik vraag me eigenlijk wel wie van jullie nog stom genoeg gaat zijn om BF5 te kopen?![]()
Ga niet direct roepen dat ik het spel niet koop, maar op de voorwaarde dat het een degelijk spel is.
Het vertrouwen daarin is wel minimaal.
Ik ga hem allesinds weer kopen. Ik heb er al massas fun mee gehad. Er zijn maar weinig spellen waar ik 170h+ aan besteed. Ja, er waren veel problemen, maar als je een beetje "chill" bent ermee dan vielen ze allemaal goed mee.DanielWW2 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 13:59:
Ik vraag me eigenlijk wel wie van jullie nog stom genoeg gaat zijn om BF5 te kopen?![]()
Alleen hoop ik dat jullie het spel dan wel echt niet kopen als het weer maar half-en-half is. Anders is deze topic weer naar de haantjes.
[ Voor 10% gewijzigd door SmokingCrop op 27-03-2014 14:17 ]
Of is het topic snel dood vanaf het beginSmokingCrop schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 14:16:
[...]
Ik ga hem allesinds weer kopen. Ik heb er al massas fun mee gehad. Er zijn maar weinig spellen waar ik 170h+ aan besteed. Ja, er waren veel problemen, maar als je een beetje "chill" bent ermee dan vielen ze allemaal goed mee.
Alleen hoop ik dat jullie het spel dan wel echt niet kopen als het weer maar half-en-half is. Anders is deze topic weer naar de haantjes.
Verwijderd
Ik speel geen infantry, dus heb er niets aan.Koekfabriek schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 13:51:
[...]
Toch vind ik het altijd lekker om die coyote optic te krijgen uit een Battlepack.
Geen idee hoe je "chill" kunt omgaan met zaken als kogels die niet geregistreerd worden, maar goed.SmokingCrop schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 14:16:
[...]
Ik ga hem allesinds weer kopen. Ik heb er al massas fun mee gehad. Er zijn maar weinig spellen waar ik 170h+ aan besteed. Ja, er waren veel problemen, maar als je een beetje "chill" bent ermee dan vielen ze allemaal goed mee.
Misschien met wat verdovende middelen haha.Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 14:23:
Geen idee hoe je "chill" kunt omgaan met zaken als kogels die niet geregistreerd worden, maar goed.
Ach de een kan leven met een brak product de ander niet.
Merk ik eerlijk gezegd niet veel van.. ik haal evengoede stats als in bf3 (waar ik op het einde bijna niet anders speelde dan Canals tdm en paar andere high action map/gamemodes met spaz & what notVerwijderd schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 14:23:
[...]
Geen idee hoe je "chill" kunt omgaan met zaken als kogels die niet geregistreerd worden, maar goed.
http://battlelog.battlefi...gCrop/stats/271891966/pc/
Misschien is het omdat ik vaak littlebird/MAA ga, maar ik heb echt plezier in bf4.
Verwijderd
Tja ik ben denk ik van een ander kaliber. Ik merk het in ieder geval wel degelijk t.o.v. BF2 of zelfs BF3.SmokingCrop schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 14:26:
[...]
Merk ik eerlijk gezegd niet veel van.. ik haal evengoede stats als in bf3 (waar ik op het einde bijna niet anders speelde dan Canals tdm en paar andere high action map/gamemodes met spaz & what not).
Misschien is het omdat ik vaak littlebird/MAA ga, maar ik heb echt plezier in bf4.
Maar als ik in vehicles blijf heb ik er gelukkig ook minder last van, dus dat doe ik dan ook gewoon. Lang leve splash damage. Zo lang ik dat doe is het ook voor mij nog redelijk speelbaar.
De micro-stuttering zoals het genoemd wordt manifesteert zich nu haast in íedere ronde die ik speel. Is het een béétje zichtbaar in deze video?
Vooral op 0:30 wanneer ik langs de bomen vlieg.
[ Voor 11% gewijzigd door CodeCaster op 27-03-2014 14:38 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Volgens mij zie je micro stutter niet in beeld wat je opneemt, heeft te maken met dat je videokaart ene moment snel frames laat zien en andere moment weer langzaam. Als je het zou kunnen zien in een filmpje moet je op zijn minst op 60 fps opnemen, maar geloof dat het dan alsnog niet zichtbaar is.CodeCaster schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 14:36:
De micro-stuttering zoals het genoemd wordt manifesteert zich nu haast in íedere ronde die ik speel. Is het een béétje zichtbaar in deze video?
[video]
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Nou dan heet het geen micro stutter, maar dan is het iets anders, ook goed. Dat verandert mijn vraag niet: kun je het stotteren goed zien in het filmpje?
Ik vind dat het vooral op 0:31 wel aardig duidelijk is: je ziet dat de heli, op een piek in de graph, een paar frames blijft 'hangen' naast de bomen, om vervolgens iets sneller vooruit te schieten en vervolgens op de normale snelheid verder te vliegen.
Hier nog een, maar dan met tank:
Daar is helemaal zichtbaar dat bij iedere piek er een paar frames verdwijnen. Tenminste, in mijn lokale versie, YouTube vernachelt de video. Zodra ik op 60 FPS opneem, verdwijnt het probleem... Misschien loopt er wel een andere applicatie idle CPU-tikken te snoepen, wat wel zou verklaren waarom het precies elke seconde gebeurt. Ik ga weer verder zoeken...
Ik vind dat het vooral op 0:31 wel aardig duidelijk is: je ziet dat de heli, op een piek in de graph, een paar frames blijft 'hangen' naast de bomen, om vervolgens iets sneller vooruit te schieten en vervolgens op de normale snelheid verder te vliegen.
Hier nog een, maar dan met tank:
Daar is helemaal zichtbaar dat bij iedere piek er een paar frames verdwijnen. Tenminste, in mijn lokale versie, YouTube vernachelt de video. Zodra ik op 60 FPS opneem, verdwijnt het probleem... Misschien loopt er wel een andere applicatie idle CPU-tikken te snoepen, wat wel zou verklaren waarom het precies elke seconde gebeurt. Ik ga weer verder zoeken...
[ Voor 39% gewijzigd door CodeCaster op 27-03-2014 15:07 ]
Ziet er idd eerder uit als gewoon stutter dan micro stutter
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Heb hem al ge-preorderd voor het dubbele geld van de release prijs. Waarom, omdat het nog steeds het beste spel is wat er is, zelfs met de bugs en netcode.DanielWW2 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 13:59:
Ik lees nu inderdaad dat met "micro stutter" met name stutterproblemen worden bedoeld die door multi-GPU-opstellingen worden veroorzaakt doordat de timing van de frames die iedere GPU rendert niet optimaal is. Nu kan ik m'n zoektocht naar oplossingen weer opnieuw beginnen.evilpin0 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 15:09:
Ziet er idd eerder uit als gewoon stutter dan micro stutter
Ja hoor, het enige wat je moet doen is 3 LMG ribbons scoren en 3 voertuigen slopen als Support class. De LMG ribbons zijn niet zo moeilijk, hiervoor speel je Locker voor extra knalvoer. De voertuigen zijn wat lastiger. Het handigst is als je de C4 hebt (laatste unlock voor support), maar als je dat niet hebt kun je zelfs EOD bots kapotschieten heb ik begrepen.-Bas schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 15:20:
Vraagje:
Kan je de AWS ook unlocken zonder Second Assault te hebben?
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Overdrijven is ook een vak. De tijd dat die problemen verschrikkelijk merkbaar waren is ook allang gepasseerd. Ja het is nog niet optimaal, maar wel prima speelbaar.Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 14:23:
Ik heb nergens last van terwijl ik speel en heb er ondertussen al meer dan 300 uur in zitten.
Zou ik BF5 kopen? Als het net zo leuk is als BF4 wel ja. Maarja net als dat je bij andere spellen doet, kijk eerst naar de beta en overweeg dan pas de aankoop. Bij de beta van BF4 was ook allang duidelijk dat het spel niet gereleased zou worden zonder grote problemen.
Daarbij denk ik zelf trouwens ook dat ze BF5 wel anders gaan aanpakken dan BF4 aangezien de kritiek en de schade aan het imago van DICE/EA simpelweg veel te groot is geweest.
Verwijderd
Ik merk het nog vaak genoeg, schiet je op iemand, draait diegene zich om en ben je met 1 schot dood. Ja, ik weet dat je een headshot kunt maken. Maar de meeste mensen zijn scheel. Dat klopt gewoon niet als je dan een hele clip leegschiet in iemand.secretdk schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 15:40:
[...]
Overdrijven is ook een vak. De tijd dat die problemen verschrikkelijk merkbaar waren is ook allang gepasseerd. Ja het is nog niet optimaal, maar wel prima speelbaar.
Ik heb nergens last van terwijl ik speel en heb er ondertussen al meer dan 300 uur in zitten.
Zou ik BF5 kopen? Als het net zo leuk is als BF4 wel ja. Maarja net als dat je bij andere spellen doet, kijk eerst naar de beta en overweeg dan pas de aankoop. Bij de beta van BF4 was ook allang duidelijk dat het spel niet gereleased zou worden zonder grote problemen.
Daarbij denk ik zelf trouwens ook dat ze BF5 wel anders gaan aanpakken dan BF4 aangezien de kritiek en de schade aan het imago van DICE/EA simpelweg veel te groot is geweest.
En ik geloof best dat jij het niet merkt. Maar ik wel. En alleen in BF4 heb ik dat.
BF5 ga ik waarschijnlijk niet kopen. Misschien als het een aantal maanden aantoonbaar stabiel draait.
magazijn
Ik heb de oorzaak van de stutter gevonden: V-Sync uit en de pieken in de graph zijn weg. Nu speel ik op 80-90 FPS, maar heb ik teringveel last van tearing en voelt het spel veel schokkeriger en trager aan...
[ Voor 6% gewijzigd door CodeCaster op 27-03-2014 15:43 ]
Speelbaar blijft subjectief, een voorbeeld:
Het is elk moment nog verschrikkelijk merkbaar en wel zo hinderlijk dat het niet mogelijk is te genieten van het spel en daarmee onspeelbaar.
Overdrijven is ook een vak.secretdk schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 15:40:
De tijd dat die problemen verschrikkelijk merkbaar waren is ook allang gepasseerd. Ja het is nog niet optimaal, maar wel prima speelbaar.
Het is elk moment nog verschrikkelijk merkbaar en wel zo hinderlijk dat het niet mogelijk is te genieten van het spel en daarmee onspeelbaar.
Koop een 120 hz monitor! Heel prettig kan ik je melden.CodeCaster schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 15:43:
[...]
magazijn
Ik heb de oorzaak van de stutter gevonden: V-Sync uit en de pieken in de graph zijn weg. Nu speel ik op 80-90 FPS, maar heb ik teringveel last van tearing en voelt het spel veel schokkeriger en trager aan...
Dan speel je toch echt het verkeerde spel, want zoals het is was het in BF3 niet veel anders.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 15:43:
Overdrijven is ook een vak.
Naast een aantal gekke bugs die er nog in zitten, maar die worden als het goed is de volgende patch eruit gehaald (was bij de console al wel zo).
Verwijderd
Volgens mij hebben we het hier over 2 verschillende spellen. Dit is het BF4 topic.secretdk schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 16:06:
[...]
Dan speel je toch echt het verkeerde spel, want zoals het is was het in BF3 niet veel anders.
Naast een aantal gekke bugs die er nog in zitten, maar die worden als het goed is de volgende patch eruit gehaald (was bij de console al wel zo).
Ik heb het toch ook over BF4...Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 16:07:
[...]
Volgens mij hebben we het hier over 2 verschillende spellen. Dit is het BF4 topic.
Het is sarcasme, jij noemt het spel op een vergelijkbaar niveau speelbaar qua bugs/hitreg/netcode/desyncs/delays etc. als BF3 en dat zijn niet heel veel mensen hier met je eens ben ik bang.
Maar ik gun het je van harte, ik kan er niet (meer) voorbij kijken en wacht elke dag met smart op dé patch die het spel weer leuk moet maken.
Naja de mensen waar ik mee speel hebben er ook weinig last van. Tuurlijk het is storend en er zijn nog genoeg dingen te verbeteren. Maar zeggen dat het onspeelbaar is vind ik wat ver gaan. Zeker aangezien ik elke dag gewoon zonder problemen goed kan spelen.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 16:17:
[...]
Het is sarcasme, jij noemt het spel op een vergelijkbaar niveau speelbaar qua bugs/hitreg/netcode/desyncs/delays etc. als BF3 en dat zijn niet heel veel mensen hier met je eens ben ik bang.
Maar ik gun het je van harte, ik kan er niet (meer) voorbij kijken en wacht elke dag met smart op dé patch die het spel weer leuk moet maken.
Maarja iedereen zijn eigen ervaring natuurlijk. Daarbij zou de volgende patch het 1 en ander moeten verhelpen aan bugs en netcode optimalisatie. Ookal komen er bij elke nieuwe patch weer nieuwe bugs bij.
[ Voor 8% gewijzigd door secretdk op 27-03-2014 16:26 ]
Verwijderd
Zoals we al zeiden: het is subjectief. Ik vind infantry onspeelbaar op het moment dat ik meerdere malen tegelijkertijd met m'n vijand dood ga, om maar een voorbeeld te noemen.secretdk schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 16:25:
[...]
Naja de mensen waar ik mee speel hebben er ook weinig last van. Tuurlijk het is storend en er zijn nog genoeg dingen te verbeteren. Maar zeggen dat het onspeelbaar is vind ik wat ver gaan. Zeker aangezien ik elke dag gewoon zonder problemen goed kan spelen.
Maarja iedereen zijn eigen ervaring natuurlijk.
Jij blijkbaar niet. Dat is prima, blijf vooral infantry spelen.
Als ik met support met MG4 speel (LMG) dan haal ik de ribbons wel maar tellen ze niet mee voor aws? beetje raar lijkt me?
Verwijderd
Zet de resolution scale wat omhoog, ziet het spel er ook nog eens beter uit. Wat het doet is "supersampling" toepassen, dus het spel in een hogere resolutie renderen en dat weer downscalen. Kost meer GPU kracht dus zal je framerate ook lager zijn. Je kunt ook met EVGA precision oid een framecap instellen, voor jou dan 60. Ik heb geen ervaring met dit soort programma's, het kost mijn overgeklokte R9 290 nog best wat moeite om 110Hz op 1440p te produceren namelijkCodeCaster schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 15:43:
[...]
magazijn
Dank voor de repairs vandaag nog btw, voor de laatste 5 minuten
Vind ik ook. Daarom speel ik bijna alleen in Little BirdsVerwijderd schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 16:26:
[...]
Zoals we al zeiden: het is subjectief. Ik vind infantry onspeelbaar op het moment dat ik meerdere malen tegelijkertijd met m'n vijand dood ga, om maar een voorbeeld te noemen.
Jij blijkbaar niet. Dat is prima, blijf vooral infantry spelen.
Geen idee waarom dat niet werkt. Ik ging bij het spampunt in locker (bij C) staan met m'n M60 E4 en daar iedereen die doorbrak neerhalen. Erg effectief.-Bas schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 16:28:
Als ik met support met MG4 speel (LMG) dan haal ik de ribbons wel maar tellen ze niet mee voor aws? beetje raar lijkt me?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2014 16:34 ]
ik niet, ook geen titanfall gekocht, EA krijgt voorlopig geen cent meer van mij.DanielWW2 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 13:59:
Da's wel handig ja. Ik vind alles boven de 40 FPS prima spelen, dus ik zal het eens proberen. Thanks.Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 16:31:
Zet de resolution scale wat omhoog, ziet het spel er ook nog eens beter uit. Wat het doet is "supersampling" toepassen, dus het spel in een hogere resolutie renderen en dat weer downscalen. Kost meer GPU kracht dus zal je framerate ook lager zijn. Je kunt ook met EVGA precision oid een framecap instellen, voor jou dan 60. Ik heb geen ervaring met dit soort programma's, het kost mijn overgeklokte R9 290 nog best wat moeite om 110Hz op 1440p te produceren namelijk
Graag gedaan!Dank voor de repairs vandaag nog btw, voor de laatste 5 minuten
[ Voor 4% gewijzigd door CodeCaster op 27-03-2014 16:42 ]
Ik vraag mij sterk af wie het grootste probleem is, de publisher of de studio. Ik heb al een tijdje het idee dat ze bij DICE geen idee meer hebben waar ze mee bezig zijn en er zelf een grote rommel van maken. EA heeft waarschijnlijk minder invloed op Respawn dan op DICE, echter zijn er nauwelijks issues bij Titanfall, waar BF4 aan voelt als een kapot spel.NLsandman schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 16:37:
[...]
ik niet, ook geen titanfall gekocht, EA krijgt voorlopig geen cent meer van mij.
Laatst 64p CQ gespeeld, dat was echt onspeelbaar door de vage hitreg. 48p en 32p gaan echter prima/een stuk beter, dus voor de mensen die dat eens willen proberen: ga je gang.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Denk dat het grootste probleem bij DICE ligt. Het is nu niet meer simpelweg de gepushte deadline van EA, maar voor 5 maanden lang al structureel problemen. Het lijkt er sterk op dat het grootste gedeelte van het DICE team al aan BF5 of andere spellen werkt.reemprive schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 17:02:
[...]
Ik vraag mij sterk af wie het grootste probleem is, de publisher of de studio. Ik heb al een tijdje het idee dat ze bij DICE geen idee meer hebben waar ze mee bezig zijn en er zelf een grote rommel van maken. EA heeft waarschijnlijk minder invloed op Respawn dan op DICE, echter zijn er nauwelijks issues bij Titanfall, waar BF4 aan voelt als een kapot spel.
Ook de communicatie naar buiten is om waardeloos te noemen en ook daarvan ligt de verantwoordelijkheid bij DICE zelf. Dus het grootste gedeelte van het probleem ligt in ieder geval bij hun. EA zal ook wel zijn steentje bijgedragen hebben.
Fijn voor je dat je er geen last van hebt (of het gewoonweg niet merkt), maar spreek wel even voor jezelf: ik weet dat het voor velen vrij standaard is om in dit topic je eigen ervaringen als voldongen feit en maatstaf voor de rest te presenteren, maar dat maakt het nog niet hoe de zaak voor iedereen in elkaar steekt. Niet dat ik niet kan spelen (qua stabiliteit heeft het spel - voor mij althans - zeker een grote stap vooruit gemaakt: crashes, disconnects en niet kunnen verbinden heb ik al tijden geen last meer van, dus wat dat betreft niets dan lof voor DICE), maar de vele netcode- en hitreg-gerelateerde issues in het spel zijn voor mij (en vele duizenden met mij, afgaande op diverse fora) nog springlevend. Sterker nog, het lijkt in mijn optiek eerder slechter dan beter geworden te zijn vergeleken met de release-versie. In zoverre kan BF4 nog niet eens in de schaduw van - het eveneens verre van perfecte - BF3 staan. Groot verschil is echter dat waar ik in BF3 af en toe een WTF?-dood stierf, het in BF4 stelselmatig gebeurt. Don't get me wrong, ik ben absoluut geen pro, maar heb over de jaren zeker genoeg shooters gespeeld om het verschil duidelijk te merken.secretdk schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 15:40:
[...]Overdrijven is ook een vak. De tijd dat die problemen verschrikkelijk merkbaar waren is ook allang gepasseerd. Ja het is nog niet optimaal, maar wel prima speelbaar.
---
Dice stockholm is ook nog bezig met Battlefront.secretdk schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 18:05:
[...]
Denk dat het grootste probleem bij DICE ligt. Het is nu niet meer simpelweg de gepushte deadline van EA, maar voor 5 maanden lang al structureel problemen. Het lijkt er sterk op dat het grootste gedeelte van het DICE team al aan BF5 of andere spellen werkt.
Ook de communicatie naar buiten is om waardeloos te noemen en ook daarvan ligt de verantwoordelijkheid bij DICE zelf. Dus het grootste gedeelte van het probleem ligt in ieder geval bij hun. EA zal ook wel zijn steentje bijgedragen hebben.
voor het vernielen van 3 voertuigen: Speel een map met voertuigen (duh) gooi er C4 in een buggy en stap in. Maak snelheid, stap uit terwijl het voertuig rijdt en detonate C4 (wel even zeker zijn dat er geen friendlies in de wagen zitten). Herhaal dit 3 keer en klaar is kees (uiteraard alleen doen als er geen teammates in de wagen zitten en met voorkeur ook niet als je team aan de verliezende kant is...kan wat kwade reacties teweeg brengen)Anthirian schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 15:39:
[...]
Ja hoor, het enige wat je moet doen is 3 LMG ribbons scoren en 3 voertuigen slopen als Support class. De LMG ribbons zijn niet zo moeilijk, hiervoor speel je Locker voor extra knalvoer. De voertuigen zijn wat lastiger. Het handigst is als je de C4 hebt (laatste unlock voor support), maar als je dat niet hebt kun je zelfs EOD bots kapotschieten heb ik begrepen.
- DaniëlWW2
- Niet online
Beiden zijn denk ik het probleem. EA omdat die zonodig elke twee jaar een BF moeten hebben en DICE omdat ze a) niet zeggen tegen EA dat dit onmogelijk is en b) omdat ze bij het management hun hoofd zo ver in hun reet zit dat ze waarschijnlijk zichzelf allang hersendood hebben gemaakt door inademing van andere gassen dan de combinatie die wij "lucht" noemen.reemprive schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 17:02:
[...]
Ik vraag mij sterk af wie het grootste probleem is, de publisher of de studio. Ik heb al een tijdje het idee dat ze bij DICE geen idee meer hebben waar ze mee bezig zijn en er zelf een grote rommel van maken. EA heeft waarschijnlijk minder invloed op Respawn dan op DICE, echter zijn er nauwelijks issues bij Titanfall, waar BF4 aan voelt als een kapot spel.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En Mirror's Edge 2Bart1983 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 21:00:
[...]
Dice stockholm is ook nog bezig met Battlefront.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
ik wacht ook op dé patch die alles zou gaan aanpakken, ipv de patch hoor ik alleen maar uitstel, uitstel en nog eens uitstel. Heb ik het nog niet over de bugs die weer meegekomen zijn in de nieuwe DLC op de PS4, zoals inputlag.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 16:17:
[...]
Angelo NL / Global Cargo VTC
En Starwars toch?
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Of een 240hz turbo monitor .. Heel erg prettig inderdaad.tweakraiser schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 15:49:
[...]
Koop een 120 hz monitor! Heel prettig kan ik je melden.
Ik heb enkele waarden voor die "resolution scaling"-optie geprobeerd (105-150%), maar het enige wat dat doet is de constante framerate íets omlaag brengen en de framedrops exponentieel groter maken. Dan maar leren leven met tearing.
Hopelijk wordt dat wel een beetje degelijke DICE release. Aan respawn te zien kan een bedrijf onder leiding van EA wel een goed werkend spel leveren (Titanfall) dus er is nog hoop.Bart1983 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 21:00:
[...]
Dice stockholm is ook nog bezig met Battlefront.
Heb Battlefront 1 en 2 altijd met veel plezier gespeeld maar ik ben nu bang dat het een flater gaat worden. Technisch en/of geen 'respect' voor de serie. Zou me niks verbazen als het wat meer richting MoH gaat dan Battlefield.
Dan kan je nog lang wachten, de huidige problemen met de netcode/verbinding zitten er al sinds oktober in dus ik zie dat niet ineens met een patch verholpen worden. Volgens mij zit er in het fundament gewoon iets finaal verkeerd en kunnen ze niks anders doen dan de boel oplappen.Pykow schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 09:15:
ik wacht ook op dé patch die alles zou gaan aanpakken, ipv de patch hoor ik alleen maar uitstel, uitstel en nog eens uitstel. Heb ik het nog niet over de bugs die weer meegekomen zijn in de nieuwe DLC op de PS4, zoals inputlag.
if (!coffee) {
Work = false; }
Als de renderaheadlimit op 0 zet en de max fps probeert in de range van -2 tot +3 van je schermfrequentie, heb je dan nog steeds last van tearing?CodeCaster schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:57:
Ik heb enkele waarden voor die "resolution scaling"-optie geprobeerd (105-150%), maar het enige wat dat doet is de constante framerate íets omlaag brengen en de framedrops exponentieel groter maken. Dan maar leren leven met tearing.
Op die manier wordt dmv supersampling de indruk gewekt dat je op een hogere resolutie speelt. Als je deze op 150% wordt het een flink stuk zwaarder voor je gpu, omdat (als ik het goed heb) 50% meer pixels wordt gegenereerd.CodeCaster schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:57:
Wat bedoel jij met tearing eigenlijk, want deze setting heeft daar niet zo veel mee te maken
Buffalo77 | Pokemon Unite
Dat begrijp ik.ronalddus schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 12:02:
[...]
Op die manier wordt dmv supersampling de indruk gewekt dat je op een hogere resolutie speelt. Als je deze op 150% wordt het een flink stuk zwaarder voor je gpu, omdat (als ik het goed heb) 50% meer pixels wordt gegenereerd.
Zonder framelimiter heb ik een vrij constante 80-90 FPS op vrijwel iedere map en servergrootte. Ik moet met V-Sync áán spelen, omdat ik anders bij "horizontaal scrollen" (dus naar links en rechts bewegen met je muis / toetsenbord) ontzettende last van tearing heb.Wat bedoel jij met tearing eigenlijk, want deze setting heeft daar niet zo veel mee te maken
De V-Sync-framelimiter doet echter heel raar op mijn systeem: die lijkt aan het eind van iedere seconde het renderen tegen te houden om zo exact 60 frames te laten renderen, wat dus iedere seconde een lagspike veroorzaakt, wat heel irritant speelt. Dit gebeurt in ~ 50% van de rondes die ik speel, en lijkt getriggerd te worden door een framedrop dankzij explosies of rookeffecten en verdwijnt pas na een reboot van mijn hele systeem.
@Veldslag stelde voor de resolution scaling op te schroeven, om zo mijn constante framerate onder de 60 te krijgen, zodat ik de V-Sync niet meer nodig zou hebben.
Dat werkt dus helaas niet, omdat die setting bij alles > 110% erg grote framedrops veroorzaakt, terwijl de constante framerate nog steeds boven de 60 ligt (dus nog steeds tearing). Pas bij > 125% ligt de constante framerate op ~ 50-60, maar als ik dan dichtbij een explosie sta, kakt de framerate in naar < 20. Onspeelbaar.
Dat ga ik eens proberen, thanks. Waar vind je dit, want met mijn Google-fu heb ik dit soort oplossingen nog niet gevonden.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 12:00:
Als de renderaheadlimit op 0 zet en de max fps probeert in de range van -2 tot +3 van je schermfrequentie, heb je dan nog steeds last van tearing?
Maar dit is nog steeds niet het problementopic.
Aha, ik snap je nu, maar zou geen oplossingen wetenCodeCaster schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 12:17:
[...]
Dat begrijp ik.
[...]
Zonder framelimiter heb ik een vrij constante 80-90 FPS op vrijwel iedere map en servergrootte. Ik moet met V-Sync áán spelen, omdat ik anders bij "horizontaal scrollen" (dus naar links en rechts bewegen met je muis / toetsenbord) ontzettende last van tearing heb.
De V-Sync-framelimiter doet echter heel raar op mijn systeem: die lijkt aan het eind van iedere seconde het renderen tegen te houden om zo exact 60 frames te laten renderen, wat dus iedere seconde een lagspike veroorzaakt, wat heel irritant speelt. Dit gebeurt in ~ 50% van de rondes die ik speel, en lijkt getriggerd te worden door een framedrop dankzij explosies of rookeffecten en verdwijnt pas na een reboot van mijn hele systeem.
@Veldslag stelde voor de resolution scaling op te schroeven, om zo mijn constante framerate onder de 60 te krijgen, zodat ik de V-Sync niet meer nodig zou hebben.
Dat werkt dus helaas niet, omdat die setting bij alles > 110% erg grote framedrops veroorzaakt, terwijl de constante framerate nog steeds boven de 60 ligt (dus nog steeds tearing). Pas bij > 125% ligt de constante framerate op ~ 50-60, maar als ik dan dichtbij een explosie sta, kakt de framerate in naar < 20. Onspeelbaar.
[...]
Dat ga ik eens proberen, thanks. Waar vind je dit, want met mijn Google-fu heb ik dit soort oplossingen nog niet gevonden.
Ach, BF4 is toch al één groot probleem, twee regels meer of minder maken ook niet uit. Plus het zou je gameplay normaal gesproken ook moeten verbeterenCodeCaster schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 12:17:
[...]
Dat ga ik eens proberen, thanks. Waar vind je dit, want met mijn Google-fu heb ik dit soort oplossingen nog niet gevonden.
Maar dit is nog steeds niet het problementopic.
Toevoegen aan je user.cfg (of anders user.cfg maken in je BF4 folder):
RenderDevice.RenderAheadLimit 0
Gametime.Maxvariablefps XX ( je gewenste waarde)
een max van +3 boven de beeldschermfrequentie geeft bij mij altijd het beste resultaat, maar sommigen zweren bij -2 en anderen weer met waarden daar tussenin.
Waar je de file moet plaatsen had ik inderdaad wel gevonden, maar ik bedoel: waar op het web heb jij gevonden dat deze settings mogelijk dit probleem oplossen?
[ Voor 3% gewijzigd door CodeCaster op 28-03-2014 12:30 ]
Dit is voor mij al jaren standaardprocedure voor alle shooters om te kunnen spelen met minimale input lag, stabiele frames en geen tearing. Alleen de commands zijn altijd net even anders, principe blijft hetzelfdeCodeCaster schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 12:30:
Waar je de file moet plaatsen had ik inderdaad wel gevonden, maar ik bedoel: waar op het web heb jij gevonden dat deze settings mogelijk dit probleem oplossen?
Gisteren heb ik eigenlijk de hele dag zonder problemen kunnen spelen, alleen wel aantal keer n wtf dood gehad dat iemand omdraait en in een keer me dood heeft terwijl ik al op zon kop schoot. Lag probleem is gelukkig weg bij mij.
Zit nog wel met n vraagje, als ik bijvoorbeeld kort bij een vlag ga staan dan is de vlag gewoon grijs en kort er na komen de kleuren er weer in terug. Is dit n videokaart probleem of ook fout geprogrammeerd in bf4 ?
Zit nog wel met n vraagje, als ik bijvoorbeeld kort bij een vlag ga staan dan is de vlag gewoon grijs en kort er na komen de kleuren er weer in terug. Is dit n videokaart probleem of ook fout geprogrammeerd in bf4 ?
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 12:33:
[...]
Dit is voor mij al jaren standaardprocedure voor alle shooters om te kunnen spelen met minimale input lag, stabiele frames en geen tearing. Alleen de commands zijn altijd net even anders, principe blijft hetzelfde
RenderAhead op 0, MaxFPS op 58, V-Sync aan: BF4 heeft nog nooit zo vloeiend gelopen.
Graag gedaan!CodeCaster schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 12:35:
[...]
![]()
RenderAhead op 0, MaxFPS op 58, V-Sync aan: BF4 heeft nog nooit zo vloeiend gelopen.
Zelf vermijd ik vsync altijd als de plaag, maar als het voor jou wel het beste werkt, werkt dit het beste!
De MaxFPS verhielp het tearing-probleem helaas nog steeds niet (55-65 geprobeerd). Nu staat V-Sync weer uit, want ik had nog stééds last van stutter, zij het veel minder. Nu speel ik met minimale tearing, wat in ieder geval stukken beter is.
En nu weer aan het werk.
En nu weer aan het werk.
Wat is RenderDevice.RenderAheadLimit eigenlijk precies?
Hawken heeft zelfs een setting die zorgt dat de framerates stabiel blijven zonder schommelingen.CodeCaster schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 12:30:
Let wel op dat je minimale framerate boven de 60 zit, de frame lock heeft anders geen zin.
@ronaldus,
Maximum Pre-Rendered Frames: If available, this option - previously known as 'Max Frames to Render Ahead' - controls the number of frames the CPU prepares in advanced of being rendered by the GPU. The default value is 3 - higher values tend to result in smoother but more laggy gameplay, while lower values can help reduce mouse and keyboard lag. However extremely low values such as 0 may hurt performance, so I recommend this option be kept at its default of 3 globally, and only adjusted downwards in specific game profiles. Remember, in most cases mouse lag is due to low framerates, so adjusting this option is not an automatic cure to lag issues, nor should it be the first thing you try. Finally, it only works in DirectX games, not OpenGL games.
[ Voor 45% gewijzigd door NLsandman op 28-03-2014 12:55 ]
Precies wat het zegt, het bepaalt hoeveel frames alvast vooruit worden gerenderd en als buffer gelden. Dit zou moeten zorgen voor soepelere beelden. Dit werkt prima in een singleplayer game maar werkt in een multiplayer omgeving een heel stuk minder goed omdat het ook werkt op basis van voorspellingen en dus weergeeft what was/what should be en niet persé what is, dus input-lag / minder responsieve muis.ronalddus schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 12:47:
Wat is RenderDevice.RenderAheadLimit eigenlijk precies?
Verwijderd
Verschil is volgens mij dat Respawn niet eigendom is van EA.reemprive schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 17:02:
[...]
Voor de rest is het de source engine van 2006 met wallrunning/jumping en mechs. Niet echt technisch hoogdravend met 6vs6 man servers.
DICE is van EA en die hebben het voor het zeggen.
Qua analogie ik huur webserver bij jou en host daar mijn content op en mijn klanten zijn tevreden. Dan koop ik jouw bedrijf op en geef ik het bevel om je servers in de fik te zetten. Als je het niet doet, ben je ontslagen en krijg je geen referentie mee. En als je het wel doet gaan de klanten huilen en jou de schuld geven. De eigenaar wint en gaat ondertussen op zoek wat er nog meer te vernielen is in de wereld.
Alsof 64p een excuus is, hou toch op. Als het niet foutloos kan werken, dan moet je geen 64 spelers willen ondersteunen, klaar! Het moet eerst werken, dan mag je nog een keer gaan proberen om spelers of andere zaken toe te voegen.Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 16:09:
[...]
Verschil is volgens mij dat Respawn niet eigendom is van EA.
Voor de rest is de source engine van 2006 met walljumping en mechs. Niet echt technisch hoogdravend met 6vs6 man servers.
Die technisch hoogstaande tanks van BF4 blijven hangen/glijden/whatever achter de meest knullige objecten en kruipen met een paar kilometer per uur een heuvel op.
Bovendien is Battlefield in de praktijk ook meestal maar 6v6, de overige 42 man ligt toch voor ballast in de heuvels met een sniper.
tanks zijn na de patch in februari al stukken beter, al zijn enkele kleine dingen nog wel storend, zoals de kryptonite/adamantium bosjes op dragon pass en paar soorten randjes wat tankproof gemaakt lijkt te zijn. Grip is prima nu, snelheid ook.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 17:12:
[...]
Alsof 64p een excuus is, hou toch op. Als het niet foutloos kan werken, dan moet je geen 64 spelers willen ondersteunen, klaar! Het moet eerst werken, dan mag je nog een keer gaan proberen om spelers of andere zaken toe te voegen.
Die technisch hoogstaande tanks van BF4 blijven hangen/glijden/whatever achter de meest knullige objecten en kruipen met een paar kilometer per uur een heuvel op.
Bovendien is Battlefield in de praktijk ook meestal maar 6v6, de overige 42 man ligt toch voor ballast in de heuvels met een sniper.
Sniperverhaal verwijs ik graag naar x pagina's terug. is al 20x behandeld.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
De grip is met iedere patch verbeterd, maar nog verre van optimaal. Ik doe nog regelmatig een 360 zodra het puntje van een van m'n rupsen een stoeprandje raakt.SouLLeSSportal schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 17:25:
Grip is prima nu, snelheid ook.
- DaniëlWW2
- Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 16:09:
Qua analogie ik huur webserver bij jou en host daar mijn content op en mijn klanten zijn tevreden. Dan koop ik jouw bedrijf op en geef ik het bevel om je servers in de fik te zetten. Als je het niet doet, ben je ontslagen en krijg je geen referentie mee. En als je het wel doet gaan de klanten huilen en jou de schuld geven. De eigenaar wint en gaat ondertussen op zoek wat er nog meer te vernielen is in de wereld.
je moet dan ook niet zo lopen stunten met die dingenCodeCaster schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 17:27:
[...]
De grip is met iedere patch verbeterd, maar nog verre van optimaal. Ik doe nog regelmatig een 360 zodra het puntje van een van m'n rupsen een stoeprandje raakt.
Maar ik moet zeggen dat ik er vrijwel geen last van heb tenzij ik het doelbewust forceer.
wat het eigenlijk altijd voorkomt is gewoon shift los laten. heb je over het algemeen instant grip.
Dat is vaak wel zo, maar de physics doen nog steeds debiel zodra je niet allebei je rupsen volledig op de grond hebt.SouLLeSSportal schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 17:29:
wat het eigenlijk altijd voorkomt is gewoon shift los laten. heb je over het algemeen instant grip.
Zie hier op 18-20 seconden:
Als dat in Battlefield 4 gebeurt, sta je achterstevoren.
[ Voor 8% gewijzigd door CodeCaster op 28-03-2014 17:40 ]
Het gewichtsysteem/physics van de tanks in BF4 zijn volgens mij nogal fubar. Een tank is 1 brok staal en ligt onwijs stabiel op de weg zoals het filmpje ook al aangeeft. In BF4 is het net of je met een Baja buggy aan het rijden bent. Het is wel iets verbeterd maar die kansloze acties die er al vanaf het begin van BF3 in zitten storen me toch wel flink. Ik noem een 5pk bij heuveltjes en pyrouette-mobiel.CodeCaster schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 17:38:
[...]
Dat is vaak wel zo, maar de physics doen nog steeds debiel zodra je niet allebei je rupsen volledig op de grond hebt.
[video]
if (!coffee) {
Work = false; }
Ik vraag me af met welke ping het momenteel het meest ideaal is om te spelen. Hoe lager de ping, hoe meer alles opvalt. Het meest irriterende vind ik dat ik al neergeschoten ben door iemand die op mijn beeld nog niet eens om het hoekje is gekomen.
Verwijderd
Gevoelsmatig zou ik zeggen 60 tot 80 ms daarboven heb je een nadeel en daaronder ook.fynrd1 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 19:40:
Ik vraag me af met welke ping het momenteel het meest ideaal is om te spelen. Hoe lager de ping, hoe meer alles opvalt. Het meest irriterende vind ik dat ik al neergeschoten ben door iemand die op mijn beeld nog niet eens om het hoekje is gekomen.
Wat zijn de i3d servers vandaag slecht zeg.
Misschien is het er bewust ingemaakt, een apc heeft hier namelijk geen last van, een soort balancenaaitsab schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 19:23:
[...]
Het gewichtsysteem/physics van de tanks in BF4 zijn volgens mij nogal fubar. Een tank is 1 brok staal en ligt onwijs stabiel op de weg zoals het filmpje ook al aangeeft. In BF4 is het net of je met een Baja buggy aan het rijden bent. Het is wel iets verbeterd maar die kansloze acties die er al vanaf het begin van BF3 in zitten storen me toch wel flink. Ik noem een 5pk bij heuveltjes en pyrouette-mobiel.
zodat je wel snel recht uit kunt maar geen snelle bochten kunt maken.
Mwah bij een spel wat een poging doet om realistish te blijven past dit niet echt. Nerf dan de turnradius of algemene snelheid of iets dergelijks. De huidige issues zijn gewoon een probleem met de engine.NLsandman schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 22:03:
[...]
Misschien is het er bewust ingemaakt, een apc heeft hier namelijk geen last van, een soort balance
if (!coffee) {
Work = false; }
Tanks hebben ook geen knop voor turbo snelheid;)naaitsab schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 22:09:
[...]
Mwah bij een spel wat een poging doet om realistish te blijven past dit niet echt. Nerf dan de turnradius of algemene snelheid of iets dergelijks. De huidige issues zijn gewoon een probleem met de engine.
Ik zou ook liever zien dat als je hard gaat dat je draai cirkel kleiner wordt in plaats van te spinnen
zoals in een race game maar blijkbaar heeft dice een andere keuze gemaakt.
De APC heeft net zo goed een bug die om de patch terugkeert. Als je daarmee vol gas over drie heuvels achter elkaar stuitert waarbij je wielen los van de grond komen, of als je onder een bepaalde hoek het water raakt, vlieg je daarna ineens met anderhalf keer de eigenlijke maximumsnelheid door het level, waarbij het lijkt alsof je een paar centimeter boven de ondergrond zweeft, gezien sturen dan amper meer je richting verandert. Deze bug was in BF3 erg eenvoudig te triggeren op Oman.NLsandman schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 22:03:
[...]
Misschien is het er bewust ingemaakt, een apc heeft hier namelijk geen last van, een soort balance
[ Voor 3% gewijzigd door CodeCaster op 29-03-2014 11:14 ]
Vergeet niet de 3 dubbele schroef als je een heuveltje een beetje scheeft afkomtCodeCaster schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 00:16:
[...]
De APC heeft net zo goed een bug die om de patch terugkeert. Als je daarmee vol gas over drie heuvels achter elkaar stuitert waarbij je wielen los van de grond komten, of als je onder een bepaalde hoek het water raakt. vlieg je daarna ineens met anderhalf keer de eigenlijke maximumsnelheid door het level, waarbij het lijkt alsof je een paar centimeter boven de ondergrond zweeft, gezien sturen dan amper meer je richting verandert. Deze bug was in BF3 erg eenvoudig te triggeren op Oman.
if (!coffee) {
Work = false; }
Jij bent een volleerd tankbestuurder in het echte leven? Nee, dus om dat te gaan vergelijken gaat nogal ver.CodeCaster schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 17:38:
[...]
Dat is vaak wel zo, maar de physics doen nog steeds debiel zodra je niet allebei je rupsen volledig op de grond hebt.
[video]
net zo goed als racegames verre van realistisch zijn tov van de werkelijkheid waar 1 foutje zorgt dat je uit de race ligt over het algemeen.
Nogmaals het is niet perfect in bf4 maar prima mee om te gaan zonder elke keer problemen op te leveren.
Heb je dat wel dan ligt het eerder aan de speler dan de game.
[ Voor 4% gewijzigd door SouLLeSSportal op 29-03-2014 17:04 ]
Tanken is inderdaad best goed te doen. De keren dat ik opeens achterstevoren sta gebeuren niet zo heel vaak.
Hier een random momentje van al een mooie poos geleden. (1 van de eerste weken denk ik)
Trouwens ook een mooi voorbeeld hoe slecht de balance in BF4 over het algemeen wel niet is.
Dit is dan op de BuG server, maar had net zo goed een ieder andere server kunnen zijn.
Hier een random momentje van al een mooie poos geleden. (1 van de eerste weken denk ik)
Trouwens ook een mooi voorbeeld hoe slecht de balance in BF4 over het algemeen wel niet is.
Dit is dan op de BuG server, maar had net zo goed een ieder andere server kunnen zijn.
SouLLeSSportal schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 17:04:
[...]
Jij bent een volleerd tankbestuurder in het echte leven? Nee, dus om dat te gaan vergelijken gaat nogal ver.
Heb je dat wel dan ligt het eerder aan de speler dan de game.

Jij beweert dat de grip perfect is. Ik rij 50% van mijn Battlefield-tijd in een tank en maak daarom de mafste dingen mee. Het is niet alsof ik elke andere bocht achterstevoren sta, maar beweren dat de physics en met name de grip altijd werken zoals de bedoeling is, is pertinent onzin.
Dat heeft verder niks te maken met wat ik in het dagelijkse leven doe noch hoe goed ik ben in de game, dus laat die onnodige vergelijkingen er alsjeblieft gewoon buiten.
Verwijderd
28-4 niet echt heel goedFonta schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 17:52:
Tanken is inderdaad best goed te doen. De keren dat ik opeens achterstevoren sta gebeuren niet zo heel vaak.
[video]
Verwijderd
Thermal ziet een stuk verder dan IRNV. Zoom optics blijven toch mijn favoriet icm HMG kan je daar zo lekker mee snipen. (Als je de afwijking van de gun eenmaal kent, ietjes linksboven het doel mikken)Verwijderd schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 19:34:
[...]
28-4 niet echt heel goedHoe kan je trouwens spelen joh met thermal optics? Ik vind IRNV echt veel beter.
Precies, heb altijd zoom of Thermal. IRNV vind ik echt zwaar waardeloos. Alleen in Firestorm is het echt verneukerij rondom die torens.Verwijderd schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 20:12:
Thermal ziet een stuk verder dan IRNV. Zoom optics blijven toch mijn favoriet icm HMG kan je daar zo lekker mee snipen. (Als je de afwijking van de gun eenmaal kent, ietjes linksboven het doel mikken)
Hmm patch voor X1 is uit, blijkbaar redelijk vlotte fix. Nu maar hopen dat wij volgende week aan de beurt zijn en dat het een beetje degelijk speelbaar is, als het niet slechter is dan het nu is ben ik al lang tevreden. Wil die nieuwe maps spelen

if (!coffee) {
Work = false; }
1. Jij maakt er gelijk superlatieven van waar ik alleen aan geef dat de tankdrive issues niet zo groot meer zijn, en merendeel van de keren dat het wel gebeurd, dit gewoon door de gebruiker min of meer geforceerd word door te veel te willen.CodeCaster schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 18:21:
[...]
Gaat het een beetje?
Jij beweert dat de grip perfect is. Ik rij 50% van mijn Battlefield-tijd in een tank en maak daarom de mafste dingen mee. Het is niet alsof ik elke andere bocht achterstevoren sta, maar beweren dat de physics en met name de grip altijd werken zoals de bedoeling is, is pertinent onzin.
Dat heeft verder niks te maken met wat ik in het dagelijkse leven doe noch hoe goed ik ben in de game, dus laat die onnodige vergelijkingen er alsjeblieft gewoon buiten.
2. ik heb nergens maar dan ook nergens gezegd dat het perfect is, dus dat is wederom absolute onzin dat mij aan te schrijven.
3. begin je nu echt met onnodige vergelijkingen van mij aan te geven terwijl jij zelf een filmpje van een tankdrive display post?
Aangezien jij niet weet hoe een real life tank werkt en rijdt, heb je ook geen enkele basis te claimen dat via een filmpje aangetoond kan worden dat tanks in een spel niet goed zijn.
Ik begrijp niet helemaal waar je naartoe wil. Ik reageerde hierop:
Ik laat daarom een filmpje zien van een echte tank om aan te tonen dat dat in ieder geval niets met realisme heeft te maken, maar eerder met een bug in de physics-engine. Als een echte jeep tegen een real life tank rijdt, is de jeep plat. In Battlefield springt de tank dan een meter de lucht in. Dat ligt niet aan mij.
Ik weet heel goed hoe je deze bugs kunt voorkomen, ik toon enkel aan dat ik het niet met je "prima" (die ik interpreteerde als "perfect", het spijt me) eens ben. Je hoeft dus niet te hinten naar dat het aan mij als speler ligt, want het ligt gewoon aan de engine.
@Leeuw: dat heeft niks met Battlelog te maken. Zet je adblocker uit.
Als je daarmee bedoelt dat de grip van de tank goed is zolang je niks raars doet, heb je helemaal gelijk. Ik merk echter dat de grip absoluut niet prima is en dat je helemaal niet zulke vreemde capriolen hoeft uit te halen om je tank te laten stuiteren of slippen.SouLLeSSportal schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 17:25:
Grip is prima
Ik laat daarom een filmpje zien van een echte tank om aan te tonen dat dat in ieder geval niets met realisme heeft te maken, maar eerder met een bug in de physics-engine. Als een echte jeep tegen een real life tank rijdt, is de jeep plat. In Battlefield springt de tank dan een meter de lucht in. Dat ligt niet aan mij.
Ik weet heel goed hoe je deze bugs kunt voorkomen, ik toon enkel aan dat ik het niet met je "prima" (die ik interpreteerde als "perfect", het spijt me) eens ben. Je hoeft dus niet te hinten naar dat het aan mij als speler ligt, want het ligt gewoon aan de engine.
@Leeuw: dat heeft niks met Battlelog te maken. Zet je adblocker uit.
Ook grappig, afgelopen dagen had ik echt het gevoel dat de netcode slechter dan ooit was.. Wat bleek, had ik mijn monitor instellingen gereset waardoor mijn monitor wat trager reageert.

Thermal optics vind ook ik persoonlijk een stuk beter dan IRNV, laat de mannetjes toch wat beter uit komen tegen de rest van de omgeving. Probeer maar eens op zavod, dan zie je spelers echt goed tussen alle bomen.Verwijderd schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 19:34:
[...]
28-4 niet echt heel goedHoe kan je trouwens spelen joh met thermal optics? Ik vind IRNV echt veel beter.
Alleen op sommige maps waar je veel vlammen hebt, zoals bijvoorbeeld Firestorm wil het wel eens irritant zijn.
En ach die score, het kan nog altijd slechter
Volgens mij heb ik ook nog wel ergens wat andere footage, zal binnenkort eens even kijken.
En binnenkort ook even een compilatie maken van alles wat ik uit de lucht geschoten heb
Gisteren, of eergisteren nog, jetje uit de lucht en in een ander potje nog een chopper van de andere kant van de map haha Dat maakt weer die momenten dat ik fun heb in BF4 buiten alle frustraties om
- DaniëlWW2
- Niet online
Wellis.NLsandman schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 22:20:
[...]
Tanks hebben ook geen knop voor turbo snelheid;)
Het heet een versnellingsbak.
lol 4 battlepack geopent allemaal 3x 100% boost en 5x 25% boost en 2x 50% boost lol xD
Verwijderd
Zijn er mensen die op full-auto weapons een 4x scope gebruiken, bijvoorbeeld de sar-21? Ik expirimenteer hier zelf mee de laatste tijd, maar voor mijn gevoel heb ik nooit echt voordeel ten opzicht van bijvoorbeeld een kobra of een coyote red dot sight, omdat ik met 4x scope in close quarters altijd te kort kom.
acog in combinatie met canted iron sight is dan beste van beide werelden. Acog voor wat langere afstanden en dan de iron sights voor close quartersVerwijderd schreef op zondag 30 maart 2014 @ 13:01:
Zijn er mensen die op full-auto weapons een 4x scope gebruiken, bijvoorbeeld de sar-21? Ik expirimenteer hier zelf mee de laatste tijd, maar voor mijn gevoel heb ik nooit echt voordeel ten opzicht van bijvoorbeeld een kobra of een coyote red dot sight, omdat ik met 4x scope in close quarters altijd te kort kom.
Verwijderd
Zijn die iron sights altijd hetzelfde of hangt dat van het wapen af? Want sommige wapens hebben de meest afschuwelijke iron sights. Daar zie je nog geen olifant door.hellboy123 schreef op zondag 30 maart 2014 @ 13:03:
[...]
acog in combinatie met canted iron sight is dan beste van beide werelden. Acog voor wat langere afstanden en dan de iron sights voor close quarters
Is een red dot sight met een 2x magnifier dan niet een betere optie? Ik speel zelf bijna standaard met de laser sight, dus weet niet zoveel van de mogelijke aanpassingen in deze categorie.
In close quarter moet je een keuze maken, dichtbij gewoon met hipfire en iets meer afstand een vorm van
quickscopen.
quickscopen.
Ben erg benieuwd wat de patch met zich mee gaat brengen.
Ik dacht ff naar 3 weken paar potjes te spelen.
Gelijk weer gestopt.
Point blank en toch gaan ze maar niet dood, wat een K.. game is het ook gewoon
Ik dacht ff naar 3 weken paar potjes te spelen.
Gelijk weer gestopt.
Point blank en toch gaan ze maar niet dood, wat een K.. game is het ook gewoon
Verwijderd
Het is werkelijk waar ongelofelijk. Ik ben op iemand aan het schieten vanaf 10 à 15 meter. Ik zie bloed uit zijn lichaam spatten en zijn figuur, maakt de rare schokkende bewegen wanneer er kogels inslaan. Maar een hitmarker of een kill natuurlijk niet, vervolgens draait hij zich om en schiet mij dood en vervolgens krijg ik een killcam te zien van een helikopter die net op stijgt.. Het is echt ongelofelijk...
lol, ik blijf het vreemd vinden dat ik die problemen allemaal niet heb..
als ik op iemand schiet gaat die gewoon altijd dood of op zen minst schade.

Verwijderd
Je merkt het gewoon niet. Waar ik oprecht jaloers op ben trouwens.SmokingCrop schreef op zondag 30 maart 2014 @ 17:33:
lol, ik blijf het vreemd vinden dat ik die problemen allemaal niet heb..![]()
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.