Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2014 @ 19:51:
[...]

Je merkt het gewoon niet. Waar ik oprecht jaloers op ben trouwens.
ik merk het gewoon niet? als ze dood gaan, gaan ze dood eh?
Ik denk stiekem dat sommige van jullie gewoon niet zo goed kunnen mikken en onbewust het op het spel steken :Y)

[ Voor 8% gewijzigd door SmokingCrop op 30-03-2014 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
SmokingCrop schreef op zondag 30 maart 2014 @ 17:33:
lol, ik blijf het vreemd vinden dat ik die problemen allemaal niet heb.. :X
als ik op iemand schiet gaat die gewoon altijd dood of op zen minst schade.
Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQzbu9cPGTcyEZ9_h3TMgacnoBfB6iTJEjgyoCCUj14juZG1u4I

Grapje.

Speel je op 64 slot servers en dan enkele ronden?
Vorige week heel even tijdens het idelen op onze server gespeelt en zag ook niets raars in de kill cam
of geen hit detection, alles werkte goed maar er waren ook maar 8 spelers aanwezig.
Toen ik nog actief was in bf4 merkte ik dit ook alleen op 64 slot servers met hoge tickets, normale kleine
32 slot servers werkten wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:28

Thomg

Aww yiss

Vroeg me af of er iemand hier nog wat magische settings heeft voor 120 fps met een 780Ti op 1440P.
pricewatch: Gigabyte GV-N78TOC-3G

Op zich werkt high wel redelijk, maar is het verschil in fps nogal gigantisch ( 90-190 fps ).
Speel alleen maar 16/24 man maps ( eg. Locker, Flood ).

Vind die gun only wel erg leuk, zeker een aanrader. Erg veel actie op elkaar gepakt waar het niet een kwestie is van "instakill", maar je ook een kans hebt een onmogelijke kill te maken door op het laatste moment 3 kogels door z'n kop heen krijgt. De enigste modus die me echt flink aan het zweten zet van de adrealine ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmokingCrop schreef op zondag 30 maart 2014 @ 20:17:
[...]

ik merk het gewoon niet? als ze dood gaan, gaan ze dood eh?
Ik denk stiekem dat sommige van jullie gewoon niet zo goed kunnen mikken en onbewust het op het spel steken :Y)
Waarschijnlijk neem jij het gewoon op de koop toe als je tegelijkertijd doodgaat met je vijand. Ik niet. Het is maar net hoe hoog je de lat legt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
NLsandman schreef op zondag 30 maart 2014 @ 20:38:
[...]
Speel je op 64 slot servers en dan enkele ronden?
Vorige week heel even tijdens het idelen op onze server gespeelt en zag ook niets raars in de kill cam
of geen hit detection, alles werkte goed maar er waren ook maar 8 spelers aanwezig.
Toen ik nog actief was in bf4 merkte ik dit ook alleen op 64 slot servers met hoge tickets, normale kleine
32 slot servers werkten wel goed.
bijna altijd obliteration of rush op 32 man servers

@hierboven, ik heb al in geen weken meer een killtrade gehad. ookal heb ik niet bepaald super veel gespeeld in de laatste weken, ik blijf wel gewoon goede scores halen.

[ Voor 23% gewijzigd door SmokingCrop op 30-03-2014 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Thomg schreef op zondag 30 maart 2014 @ 20:38:
Vroeg me af of er iemand hier nog wat magische settings heeft voor 120 fps met een 780Ti op 1440P.
pricewatch: Gigabyte GV-N78TOC-3G

Op zich werkt high wel redelijk, maar is het verschil in fps nogal gigantisch ( 90-190 fps ).
Speel alleen maar 16/24 man maps ( eg. Locker, Flood ).

Vind die gun only wel erg leuk, zeker een aanrader. Erg veel actie op elkaar gepakt waar het niet een kwestie is van "instakill", maar je ook een kans hebt een onmogelijke kill te maken door op het laatste moment 3 kogels door z'n kop heen krijgt. De enigste modus die me echt flink aan het zweten zet van de adrealine ;)
Denk niet dat het beter kan met bepaalde settings, om minimum frames op 120 fps te krijgen zul je sli moeten gebruiken of nog even gedult hebben, nvidia is met een nieuwe driver bezig die lowel level access op nvidia kaarten mogelijk maakt.
Met testen op starswarm haalde nvidia al gelijke of betere resultaten ten opzichte van mantle api.

@ smokincrop,

Daarom heb jij dus niet die rare ptoblemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
SmokingCrop schreef op zondag 30 maart 2014 @ 20:45:
[...]

bijna altijd obliteration of rush op 32 man servers

@hierboven, ik heb al in geen weken meer een killtrade gehad. ookal heb ik niet bepaald super veel gespeeld in de laatste weken, ik blijf wel gewoon goede scores halen.
Waar het aan ligt dat de een wel normaal kan spelen en de ander niet is een raadsel.
Maar er is wel een probleem met de netcode/hitdetectie, zijn hier ook wel eens filmpjes van voorbij gekomen.

Om te roepen dat mensen niet kunnen mikken vind ik een troll opmerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomg

Thomg

Aww yiss

NLsandman schreef op zondag 30 maart 2014 @ 20:50:
[...]

Denk niet dat het beter kan met bepaalde settings, om minimum frames op 120 fps te krijgen zul je sli moeten gebruiken of nog even gedult hebben, nvidia is met een nieuwe driver bezig die lowel level access op nvidia kaarten mogelijk maakt.
Met testen op starswarm haalde nvidia al gelijke of betere resultaten ten opzichte van mantle api.

@ smokincrop,

Daarom heb jij dus niet die rare ptoblemen.
't Hoeft niet op ultra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
S.J_84 schreef op zondag 30 maart 2014 @ 20:54:
[...]

Waar het aan ligt dat de een wel normaal kan spelen en de ander niet is een raadsel.
Maar er is wel een probleem met de netcode/hitdetectie, zijn hier ook wel eens filmpjes van voorbij gekomen.

Om te roepen dat mensen niet kunnen mikken vind ik een troll opmerking.
mensen die zeggen dat je het gewoon niet merkt, vind ik ook een troll opmerking.

anyways, genoeg van dit topic voor een week ofzo.
sfeer is hier bedroevend laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Thomg schreef op zondag 30 maart 2014 @ 20:59:
[...]

't Hoeft niet op ultra.
Schakel dan sowieso anti aliasing uit, met 1440p heb je dat niet nodig.
SmokingCrop schreef op zondag 30 maart 2014 @ 21:03:
[...]

mensen die zeggen dat je het gewoon niet merkt, vind ik ook een troll opmerking.

Mensen moeten eens wat meer relativeren, het is maar een game...

Afgelopen vrijdag bv heel slecht nieuws gehad over mijn vader, hij is ziek en ik denk dat de meesten
dan wel door hebben wat er aan de hand is.
Als je dat hoort dan interesseert een buggy game je niet eens.

[ Voor 57% gewijzigd door NLsandman op 30-03-2014 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomg

Thomg

Aww yiss

NLsandman schreef op zondag 30 maart 2014 @ 21:03:
[...]

Dat is het al bij high.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
SmokingCrop schreef op zondag 30 maart 2014 @ 21:03:
[...]

Die opmerking had ook anders gekund, maar je maakt het zelf erger om dan met zo een antwoord te komen.
Heb ik helaas ook wel eens last van.

Hopelijk gauw nieuws over de dlc en patch, al tijdje niet meer aan het spelen maar wel zin om even Naval Strike te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2014 @ 19:51:
[...]

Je merkt het gewoon niet. Waar ik oprecht jaloers op ben trouwens.
Onzin !!!!!
Ik heb de meest rare dingen mee gemaakt in 400 uur spelen maar nog nooit dat ik hitmarkers en blood zag maar dat ik geen kill/assist kreeg.
De rest van alle ''netcode'' en ''hitreg'' problemen allemaal wel meegemaakt maar dit ''soort'' nog nooit.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op zondag 30 maart 2014 @ 21:09:
[...]

Onzin !!!!!
Ik heb de meest rare dingen mee gemaakt in 400 uur spelen maar nog nooit dat ik hitmarkers en blood zag maar dat ik geen kill/assist kreeg.
De rest van alle ''netcode'' en ''hitreg'' problemen allemaal wel meegemaakt maar dit ''soort'' nog nooit.
Wellicht eens wat beter opletten, het komt vaak genoeg voor. Statistisch zeer onwaarschijnlijk dat je het nog nooit hebt meegemaakt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
@ mods: gelieve deze post niet te verwijderen. Het gaat namelijk om een Battlefield game. Het heeft ook geen nut om in dode BF2 topics dit te gaan posten.

Mensen die houden van Battlefield 2 en WW2 settings:

Aan de beste WW2 mod voor BF2, Forgotten Hope 2, wordt blijkbaar nog gewerkt. En onlangs werd bekend gemaakt dat Omaha Beach en Gold Beach speelbare maps zullen worden. :D

Voor meer info + als je wilt hierover praten: Waar zijn de 2WO shooters gebleven?
Straks zal ik daar een post met meer info + video's over de mod en over de nieuwe maps posten.

Afbeeldingslocatie: http://forgottenhope.warumdarum.de/screenshotsfh2/news/omaha/omaha_mini.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomg

Thomg

Aww yiss

Het enigste wat ik wel eens gezien heb is dat sideknifen werd gezien als frontknifen, maar dat was het dan wel qua problemen.

Imo speelt BF4 zelf wel lekker, niet het gevoel dat er wat "lam" is, moet wel een kanttekening bij dat ik meer let op het spel zelf dan naar de problemen eromheen. Als ik opgeblazen wordt is de eerste gedachte bij mij niet "kutspel" maar eerder "damn, hoe deed ie dat nou".

En soms "wow, op" *kuch* SW40 *kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Thomg schreef op zondag 30 maart 2014 @ 21:32:
Het enigste wat ik wel eens gezien heb is dat sideknifen werd gezien als frontknifen, maar dat was het dan wel qua problemen.

Imo speelt BF4 zelf wel lekker, niet het gevoel dat er wat "lam" is, moet wel een kanttekening bij dat ik meer let op het spel zelf dan naar de problemen eromheen. Als ik opgeblazen wordt is de eerste gedachte bij mij niet "kutspel" maar eerder "damn, hoe deed ie dat nou".

En soms "wow, op" *kuch* SW40 *kuch*
Opgegeven moment wil dat niet meer en erger ik mij aan elke rare death, ik hoop dat ze dat nog
kunnen oplossen want met de rest van de game is weinig mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

NLsandman schreef op zondag 30 maart 2014 @ 21:03:
[...]

[...]

Mensen moeten eens wat meer relativeren, het is maar een game...

Afgelopen vrijdag bv heel slecht nieuws gehad over mijn vader, hij is ziek en ik denk dat de meesten
dan wel door hebben wat er aan de hand is.
Als je dat hoort dan interesseert een buggy game je niet eens.
Sterkte!
[...]

Onzin !!!!!
Misschien valt het je niet op, neem maar eens wat potjes op en bekijk ze eens terug. Vooral als je over afstanden van enkele meters praat.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wellicht eens wat beter opletten, het komt vaak genoeg voor. Statistisch zeer onwaarschijnlijk dat je het nog nooit hebt meegemaakt.
Misschien valt het je niet op, neem maar eens wat potjes op en bekijk ze eens terug. Vooral als je over afstanden van enkele meters praat.
Ik heb van alles al gehad maar dat ik op iemand schoot incl. blood en hitmarkers en hij draait zich om en 1 shot mij nog nooit.
De rest van alle problemen heb ik wel te veel van gehad :( zoals het doodgaan achter cover , gare hitboxes en de hele meuk maar dit specifieke voorbeeld niet.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op zondag 30 maart 2014 @ 23:58:
Ik heb van alles al gehad maar dat ik op iemand schoot incl. blood en hitmarkers en hij draait zich om en 1 shot mij nog nooit.
De rest van alle problemen heb ik wel te veel van gehad :( zoals het doodgaan achter cover , gare hitboxes en de hele meuk maar dit specifieke voorbeeld niet.
Wees blij dan dat jij een gare bug minder lijkt te hebben. ;)
Ik zag dit al in de eerste uren van BF4. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antiekeradio
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
(overleden)
[...]
volgens mij was de beschrijving; wél hit animation, wél blood, géén hitmarkers, géén damage gedaan.
En dat heb ik ook al verschillende keren meegemaakt, en jijzelf ook, neem ik aan.

meest brakke bug op dit moment vind ik nog wel die killcam. maargoed daar hebben we een apart topic voor lijkt me.

Petrolhead en draadjesnerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 09:59

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Sterkte, NLSandman. En je hebt helemaal gelijk vwb relativering.

Vwb gare gameplay: ik begin me steeds meer te ergeren aan de bug dat je lopend tussen de meest vreemde puinbrokken soms gewoon vast komt te zitten; geen kant meer op te gaan en met wat random jumpen kom je weer los. Meer dan irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

antiekeradio schreef op maandag 31 maart 2014 @ 00:11:
[...]
volgens mij was de beschrijving; wél hit animation, wél blood, géén hitmarkers, géén damage gedaan.
Dit gebeurt inderdaad af en toe. Maar wél hitmarkers, bloed en animaties en dán geen kill of assist, zoals Beuker het beschrijft, inderdaad nog nooit. Als die hitmarkers er zijn dan was er daadwerkelijk schade aan mijn slachtoffer. Ik denk ook dat daar de verwarring ontstaat - ik bepaal aan de hand van hitmarkers of ik hits had, niet aan de hand van bloedspatters. Als je bloed ziet en geen hitmarker dan weet je dat je doel ergens anders loopt dan waar jij hem ziet, en is het tijd de M60 even op volauto te gooien voor een onderzoekje naar waar hij dan wél loopt.

Gisteren uit weerzin wat nuttigs te doen maar eens de snipers ter hand genomen. Eerst met JNG-90 met FLIR huishouden in het middenveld op Caspian OBL (hc dus bodyshots zijn kills op korte afstand, en met FLIR doe je alleen korte afstand) met een aantal mooie squad wipes op vijanden die de bom te voet weg wilden brengen, en vervolgens nog even een andere sniper het leven spuugzuur gemaakt door C4 in twee torens aan het plafond te hangen en zodra hij erin ging zitten *klik* *plop* "kutknet!" >:)
FLIR op die heuvel is echt super want je kijkt door alle bomen heen. Een aantal verstoppertjes werden me knap zat >:)
Daarna nog wat met de 338 met SPB en holo+suppressor Locker onveilig gemaakt. Het geluid op teamspeak als je met één schot twee headshots maakt in een gangetje of als spits van de aanvalsgroep door de rook dwars door een lijn heen racet en de verdedigers, druk met op jouw team schieten, van achteren één voor één wegtikt terwijl zij met SAW en AWS blind aan het sproeien zijn is best lekker.

Snipen is best nuttig. Je moet alleen geen scope nodig hebben. Behoorlijke KDR, tot vlak voor het einde van beide rondjes 2e in het team, een paar C4 kills en een bak met beacon-punten... het kán wel nuttig.
spoiler:
zoooo, even het onderwerp gewisseld...

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2014 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2014 @ 08:54:
[...]

Dit gebeurt inderdaad af en toe. Maar wél hitmarkers, bloed en animaties en dán geen kill of assist, zoals Beuker het beschrijft, inderdaad nog nooit. Als die hitmarkers er zijn dan was er daadwerkelijk schade aan mijn slachtoffer. Ik denk ook dat daar de verwarring ontstaat - ik bepaal aan de hand van hitmarkers of ik hits had, niet aan de hand van bloedspatters. Als je bloed ziet en geen hitmarker dan weet je dat je doel ergens anders loopt dan waar jij hem ziet, en is het tijd de M60 even op volauto te gooien voor een onderzoekje naar waar hij dan wél loopt.
Ook genoeg meegemaakt dat je wel hitmarkers krijgt maar dat de ander geen schade heeft. Of niet voor elke hitmarker schade heeft gekregen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 31 maart 2014 @ 08:55:
[...]
Ook genoeg meegemaakt dat je wel hitmarkers krijgt maar dat de ander geen schade heeft. Of niet voor elke hitmarker schade heeft gekregen.
Ik heb dit alleen gezien bij killtrades, of als iemand anders me wegmaait terwijl ik aan het schieten ben op een derde; dan was je eigenlijk al dood voor je je doel raakte en zie jij nog wel de hitmarkers van schoten die je al niet meer afgegeven kon hebben volgens de server.

Maar iemand raken (dus hitmarker zien), zelf niet dood gaan, en dan geen damage? Nog nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barturion
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-08 16:45
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2014 @ 09:04:
[...]

Ik heb dit alleen gezien bij killtrades, of als iemand anders me wegmaait terwijl ik aan het schieten ben op een derde; dan was je eigenlijk al dood voor je je doel raakte en zie jij nog wel de hitmarkers van schoten die je al niet meer afgegeven kon hebben volgens de server.
Dit gebeurt inderdaad nog wel eens. En alleen bloed zien zonder hitmarkers betekent meestal dat je niet de enige bent die op die target schiet.
Maar iemand raken (dus hitmarker zien), zelf niet dood gaan, en dan geen damage? Nog nooit.
Heb ik ook nog nooit meegemaakt.
Wat ik de laatste tijd wel weer vrij veel heb is random deaths. Een stukje naar beneden springen en doodgaan. Vaak gebeurt dat op in elkaar geschoten gebouwen. Over een stoeprand struikelen en dood gaan en zo zijn er nog wel een paar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Onzin !!!!!
Ik weet in ieder geval wel wat ik mee maak. En als ik de BF4 fora zo lees ben ik niet de enige.

Laten we er vanuit gaan dat jij en een paar mede-tweakers er inderdaad geen last van hebben. Dan zijn er alsnog een heleboel mensen die wel gamebreaking problemen hebben.

Er is ook al genoeg bewijs gepost in dit topic alleen al. Het probleem is gewoon niet te ontkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Ik raad iedereen aan om de game lekker aan de kant te leggen tot Dé update.
een Game die zich benoemt als een shooter, maar het schieten onmogelijk maakt is geen shooter.

De laatste tijd speel ik TitanFall en gisteren dacht ik even BF4 op te starten en dan weet je pas hoe erg het gesteld is met de game. ik had momenten op 10 meter afstand dat ik me target PRECIES voor me crosshair had, hij bewoog echt te langzaam en nog ging hij niet dood en in 1 schot was ik al dood.

Voor diegene die toch Battlefield willen spelen, installeer dan in godsnaam toch Battlefield 3

Ik wordt alleen zo ziek van gastjes die blijven beweren dat ik als enigste problemen hebt of mijn Wifi verbinding de schuld geven, terwijl ik gewoon Titanfall, Battlefield 3 zonder problemen kan spelen en deze crap game niet, dan ligt het aan de game en niet aan mijn configuratie en ja daarom flipte ik gisteren middag op TS tegen killerbeuker.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Tsurany schreef op maandag 31 maart 2014 @ 08:55:
[...]

Klopt, ook gehad tegen wat tweakers.
Zaten op ts en kreeg mee dat ze geen schade kregen, of uberhaupt geraakt werden terwijl ik on target zat.

Reageerde daar een beetje te heftig op, maar kan de andere kant natuurlijk niks aan doen.
(Frustratie bouwde op door meer rare momenten)

Ik vind het vooral erg zonde dat ik niet kan genieten van BF4, game heeft veel potentie.
Maar vind het ook geen excuus dat de core gameplay niet werkt omdat het zo een complex spel is.

Zorg dan eerst dat je dat voor elkaar heb en bouw er om heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
S.J_84 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 09:52:
[...]
Reageerde daar een beetje te heftig op, maar kan de andere kant natuurlijk niks aan doen.
(Frustratie bouwde op door meer rare momenten)

Ik vind het vooral erg zonde dat ik niet kan genieten van BF4, game heeft veel potentie.
Maar vind het ook geen excuus dat de core gameplay niet werkt omdat het zo een complex spel is.
Vind je hier op 't forum altijd sterk met je posts en ben 't altijd met je eens... maar in-game lijk je wel een compleet ander iemand als ik tegenover je sta :P

Maar ik kan je frustratie heel goed begrijpen... volgens mij ben ik één van de weinige gelukkige die relatief weinig last heeft, maar vind het bewonderenswaardig dat de minder gelukkigen het spel iedere keer nog een kans willen geven. Ik denk dat ik dat niet had getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
yinx84 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 10:13:
[...]

Vind je hier op 't forum altijd sterk met je posts en ben 't altijd met je eens... maar in-game lijk je wel een compleet ander iemand als ik tegenover je sta :P

Maar ik kan je frustratie heel goed begrijpen... volgens mij ben ik één van de weinige gelukkige die relatief weinig last heeft, maar vind het bewonderenswaardig dat de minder gelukkigen het spel iedere keer nog een kans willen geven. Ik denk dat ik dat niet had getrokken.
Ik verander nog wel eens in een ander persoon als ik game, dat weten de mensen op ts ook wel.
(Wil niet alles op mijn 'aandoening' gooien, het speelt wel mee)

Maar heb ook wel mijn rustige momenten.

De reden dat ik nog speel is omdat er wel leuke momenten/potjes te vinden zijn.
Krijg alleen steeds minder vertrouwen door de patches die komen met nieuwe problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S.J_84 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 10:37:
Ik verander nog wel eens in een ander persoon als ik game, dat weten de mensen op ts ook wel.

Krijg alleen steeds minder vertrouwen door de patches die komen met nieuwe problemen.
Herkenbaar hier, al gaat het de laatste tijd wel beter :)

Ik krijg inderdaad ook minder vertrouwen door de nieuwe patches. Het is toch wel heel erg dat de kill cam gewoon totaal onbetrouwbaar is geworden? Je kan nu gewoon niet meer controleren waarom je dood bent gegaan en of het wel fair/terecht is. Dat is toch wel een van de meest cruciale onderdelen van een competitieve shooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op maandag 31 maart 2014 @ 10:44:
[...]

Herkenbaar hier, al gaat het de laatste tijd wel beter :)

Ik krijg inderdaad ook minder vertrouwen door de nieuwe patches. Het is toch wel heel erg dat de kill cam gewoon totaal onbetrouwbaar is geworden? Je kan nu gewoon niet meer controleren waarom je dood bent gegaan en of het wel fair/terecht is. Dat is toch wel een van de meest cruciale onderdelen van een competitieve shooter.
het is zo jammer dat ze op zich wel problemen oplossen, op de netcode na dan tot de patch der patches komt, maar dat elke keer dat ze dit doen, opeens nieuwe nog niet bestaande problemen ontstaan, yay tanks rijden beter nu! Maar nu hebben we een killcam waar je 99% van de tijd niet op kan vertrouwen.
Olé kill trades zijn verminderd, maar nu hebben we meer vertraging in de regstratie en ga je vaker insta deaths krijgen. elk probleem wordt niet verholpen maar gefixed met digitale ducttape ipv gewoon een goed nieuw onderdeel te gebruiken lijkt het wel.
vooralsnog in de voertuigen stukken minder last ervan maar ja bf draait ook veel om infantry en dat werkt gewoon niet goed genoeg.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomg

Thomg

Aww yiss

Om nou te zeggen "leg het spel neer en wacht tot de update komt" vind ik een beetje... apart.

Ik heb betaald voor het spel ( alas, 20€ ), dus ik ga ook gebruik ervan maken ook!

Op zich zijn er wel wat problemen, maar zelf ben ik meer het type die vind dat dit buiten proporties geblazen is. Misschien denk ik zo omdat ik vrijwel altijd een positieve k/d haal, merk wel dat ik BF4 een stuk minder leuk vind als ik een negatieve k/d haal ( maar dat is vrijwel nooit ).

Maarja, dat is nou eenmaal zo bij alle shooters :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Over updates gesproken, krijg net een kleine binnen van rond de 500 mb.
Battlelog is ook down.

[ Voor 14% gewijzigd door S.J_84 op 31-03-2014 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die kreeg ik net ook binnen en battlelog is offline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04 00:18
Zal wel de patch zijn die we nog te goed hadden. Als de killcam niet gefixed is, gooi ik mn computer het raam uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
masq schreef op maandag 31 maart 2014 @ 11:45:
Zal wel de patch zijn die we nog te goed hadden. Als de killcam niet gefixed is, gooi ik mn computer het raam uit :P
Waar woon je, ga ik onder je raam staan met vangnet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anubis_offline
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 21:33
500mb aan BSDO :(, Origin op 11% BSDO *zucht*

B@n@@n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2014 @ 20:45:
[...]

Waarschijnlijk neem jij het gewoon op de koop toe als je tegelijkertijd doodgaat met je vijand. Ik niet. Het is maar net hoe hoog je de lat legt.
Kill trading is een van de weinige realistische effecten die nog in Battlefield zitten. Wil je dat ook weg hebben? Als je iemand neerschiet verdwijnen al zijn spullen en projectielen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2014 @ 11:59:
[...]

Kill trading is een van de weinige realistische effecten die nog in Battlefield zitten.
Haha gebeurd idd zovaak in het echt! Zie het alleen in John-woo films nadat iemand na 50 kogels toch nog ff opstaat en terug begint te vuren voordat hij dood neer valt.

[ Voor 20% gewijzigd door evilpin0 op 31-03-2014 12:05 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomg schreef op maandag 31 maart 2014 @ 11:33:
Om nou te zeggen "leg het spel neer en wacht tot de update komt" vind ik een beetje... apart.

Ik heb betaald voor het spel ( alas, 20€ ), dus ik ga ook gebruik ervan maken ook!

Op zich zijn er wel wat problemen, maar zelf ben ik meer het type die vind dat dit buiten proporties geblazen is. Misschien denk ik zo omdat ik vrijwel altijd een positieve k/d haal, merk wel dat ik BF4 een stuk minder leuk vind als ik een negatieve k/d haal ( maar dat is vrijwel nooit ).

Maarja, dat is nou eenmaal zo bij alle shooters :+
Het gaat niet om de hoogte van de k/d, maar hoe de k/d tot stand komt. Bij BF4 heb je dat maar gedeeltelijk in de hand, de game bepaalt in 50% van de gevallen wie wint en niet de speler. Zolang dat het geval is maakt het me echt niet uit wat de k/d is.
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2014 @ 11:59:
[...]
Kill trading is een van de weinige realistische effecten die nog in Battlefield zitten. Wil je dat ook weg hebben? Als je iemand neerschiet verdwijnen al zijn spullen en projectielen?
Dat is een grapje mag ik hopen? Het gaat hem echt niet om het kunnen van traden an sich als de laatste kogels nét goed vallen. Hij bedoelt dat hij op iemand schiet, hem doodt en dan komen alle kogels van zijn slachtoffer alsnog in één keer aan en hopla beide dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 09:14
Dacht dat de patch 7 minuten geleden "online" ging? Nieuwe ETA? of heb ik het nu weer fout. :+

"Battlelog ‏@battlelog 1 min

Maintenance still ongoing, we'll update as soon as we know more."

[ Voor 36% gewijzigd door -Bas op 31-03-2014 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:04:

Dat is een grapje mag ik hopen? Het gaat hem echt niet om het kunnen van traden an sich als de laatste kogels nét goed vallen. Hij bedoelt dat hij op iemand schiet, hem doodt en dan komen alle kogels van zijn slachtoffer alsnog in één keer aan en hopla beide dood.
Zolang de kogels geen bochtje maken, is er niks vreemds aan de hand. De TTK ligt op normaal te laag en dat geeft die 'gare' gameplay t.o.v. Battlefield3.

Maar dat alle kogels in 1 keer aankomen klopt natuurlijk ook niet. Ze zouden moeten aankomen in de volgorde dat ze afgeschoten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ah update en werkzaamheden. Kan niet zo slecht zijn toch :)

*edit* update gedaan, maar hij blijft hangen bij Naval Strike..mmm?
Sowieso klopt dat al wel? Hij blijft hangen bij 7%

[ Voor 53% gewijzigd door Mu.siQ op 31-03-2014 12:15 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:09:
[...]

Zolang de kogels geen bochtje maken, is er niks vreemds aan de hand. De TTK ligt op normaal te laag en dat geeft die 'gare' gameplay t.o.v. Battlefield3.

Maar dat alle kogels in 1 keer aankomen klopt natuurlijk ook niet. Ze zouden moeten aankomen in de volgorde dat ze afgeschoten zijn.
En dat laatste is nu het hele probleem, er zit zoveel verschil in wat de ene player ziet als die schiet op een andere en wat er gebeurd aan de andere kant als ontvanger. Daar zit zoveel verschil in dat je dus idd kill trades krijgt op basis van lag/netcode/vertraging whatever het is, dat dus zorgt dat je iemand neer schiet, en op het moment dat die dus bij jou allang dood is, jou nog even in 1/10de van de een seconde neerschiet doordat de registratie dan pas plaatsvind bij jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gasemans
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:00
Ik krijg in eens de melding dat Naval strike niet gedownload kon worden. Zo te zien wordt die dus n net vrij gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

gasemans schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:15:
Ik krijg in eens de melding dat Naval strike niet gedownload kon worden. Zo te zien wordt die dus n net vrij gegeven.
Hier ook, maar kan nu weer (langzaam) hervatten. Lijkt dus inderdaad op release Naval Strike, niet slecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gasemans
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:00
Same here, in eens download die
Begon heel langzaam met 15 kb per sec
maar ondertussen gaat het met 11 MB per sec :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

S.J_84 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 10:37:
[...]

Voor de gameplay speel ik de game nog, voertuigen, Conquest gamemode.
Maar verder, heb ik echt een HEKEL aan deze game.

op dit moment haat ik Battlefield net zo erg en misschien wel nog meer dan Call of duty.
Oneerlijke momenten, gamebreak punten, Geen veranderingen

BTW: Als Naval strike komt, speel dan maar geen 64man. op de PS4 is dit 1 grote lag partij.

[ Voor 5% gewijzigd door Pykow op 31-03-2014 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 21:26
Pykow schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:22:
[...]

Voor de gameplay speel ik de game nog, voertuigen, Conquest gamemode.
Maar verder, heb ik echt een HEKEL aan deze game.

op dit moment haat ik Battlefield net zo erg en misschien wel nog meer dan Call of duty.
Oneerlijke momenten, gamebreak punten, Geen veranderingen

BTW: Als Naval strike komt, speel dan maar geen 64man. op de PS4 is dit 1 grote lag partij.
Er zijn test servers op PS4, die schijnen wel goed te draaien. Zoek op Test.

Ze hadden het over performance fixes waardoor de release werd achter gehouden. Misschien is er dus geen performance loss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 09:14
Battlelog ‏@battlelog 2 min.

We're sorry, but the downtime is taking a little longer than expected. Good news: Naval Strike is rolling out for PC today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey hey! Ik herstart toevallig mijn pc en meteen begint Origin een update te downloaden voor BF4, maar ook de Naval Strike DLC!!! En die is een kleine 5GB groot!

Zouden ze het dus vandaag plots uitbrengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:02:
Hey hey! Ik herstart toevallig mijn pc en meteen begint Origin een update te downloaden voor BF4, maar ook de Naval Strike DLC!!! En die is een kleine 5GB groot!

Zouden ze het dus vandaag plots uitbrengen?
Zojuist op twitter bevestigd, dus ja :) Valt vertraging uiteindelijk mee, als ze die update nu tenminste werkend krijgen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 12:23
zoals je 1 post daarvoor kan zien komt Naval Strike inderdaad vandaag :)

ben benieuwd of ze ook dingen hebben gefixt. Zit hier op mn werk en kan patchnotes niet lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:29
Is er ergens een changelog wat er veranderd is met deze update? Zouden ze dan toch de killcam eindelijk gefixt hebben?

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masq
Ik neem aan dat het gewoon de uitgestelde patch is (die kleine update in ieder geval) die xbox/ps4 al een tijdje hadden.

Dus dan zouden dit de changes moeten zijn: Kepro in "[PC] Battlefield 4 - deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Ik kan er weer in :) Is kijken of Naval Strike werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:44
PC changelog is live:
March 31 PC Game Update Notes

GENERAL FIXES
-General stability improvements
-Fix for a crash that could occur when players were customizing vehicles.
-Fix for an issue in the Rush game mode where end-of-round screen would always indicate that there were 60 minutes left of the game.
-Fix for an issue where the splash damage for IFV shells, Helicopter rockets, and Mortar rounds was unable to destroy deployed equipment.
-Fix for an issue that could cause the quad bike to explode when it hit indestructible objects.
-Fix for an issue that would cause sniper rifles to display too much bloom when aiming in snowy conditions, especially the outside areas of Operation Locker.
-Fix for an issue where the ECM would sometimes fail to jam incoming missiles.
-Shortened the take-off distances for jets to match the length of the runways in Second Assault maps.
-Fix for going above ceiling exploits in Operation Metro.
-Fix for a new MAV riding exploit.
-Fix for kill camera jittering/strobing sometimes if colliding with other world objects or terrain.
-Fix for soldiers getting catapulted when walking on steep surfaces

“NETCODE”
-Fix for an issue where the kill camera would display the incorrect killer.
-Fix for an issue where the kill card won’t show up when playing on servers which have the kill camera turned off.
-Fixed an issue where other soldiers would appear to fire in the wrong direction when turning quickly.
-Fix for weapons firing twice, or not at all in some instances.
-Fix for an issue where explosions didn’t do any damage to infantry and vehicles that were outside of the combat area.
-Fix for an issue where late-joining players wouldn’t correctly experience Levolution events on Paracel Storm and Flood Zone.
-Fix for an issue that could cause packet loss.

WEAPONS / GADGET TWEAKS
-Increased the damage of the normal buckshot against targets with Body Armor.
-Reduced the vertical recoil of the M4 and M16A4 to give these burst fire weapons a tighter burst accuracy in their mid- to long range role.
-Reduced the side-to-side and first shot recoil of the G36C. This weapon now has the lowest side-to-side recoil of the carbines, giving it a clear controllable low rate of fire role, especially when compared to the AK5C, Type-95B-1 and the AKU-12.
-Tweaked the detonation time of the 40mm LVG so it bounces less before going off. The maximum damage has however been reduced to 80 like the RGO.
-Reduced the number of how many 40mm HE and LVG rounds players can carry, from 4 to 3.
-Increased the time it takes to get new 40mm round from ammo boxes. The time is longer for HE and LVG grenades and shorter for utility grenades like SMK and FLASH.

GRENADE TWEAKS
-Increased the time it takes to get new RGO IMPACT, V40 MINI, M84 FLASHBANG and M18 SMOKE grenades from ammo boxes. Since the player now carries more of these grenades, the resupply delay needed to be longer to prevent grenade spamming.

VEHICLE TWEAKS
-Significantly improved the suppression from mounted vehicle weapons, including miniguns, HMGs, LMGs, and all shells types for all armored vehicles.

AIRCRAFT TWEAKS
-Further reduced the repair rate for the Scout Helicopters and the Transport Helicopters.
-Significantly increased the damage of Transport Helicopter miniguns.
-Changed the flight ceilings on Gulf of Oman, Caspian Border and Operation Firestorm to better match the height of the structures in those levels.
-Adjusted the damage of the 25mm and 30mm cannons for both Stealth Jets and Mobile AA to be equal in Damage Per Second to the 20mm default weapons. These weapons were clearly poorer choices in all circumstances, and their different rates of fire are intended to be the player's choice factor for these weapon systems.
-Increased the splash damage and the range at which the JDAM bombs can achieve max splash damage. The JDAM's power was not properly balanced with its difficulty to use. The JDAM remains a primarily anti-vehicle weapon, though this change will increase the effectiveness against all targets.
-Increased the accuracy and direct hit damage of the AC130 40mm cannons. 40mm cannons can now be used to fire pinpoint shots in 2-3 round bursts, enabling them to provide accurate fire on infantry and vehicle targets. Their velocity has also been marginally increased to aid their accuracy.
-Increased the splash damage and range of the AC130 25mm cannons. These cannons now do approximately 50% more damage, in a slightly increased area of impact. The increased damage as well as increased suppression effects will allow the 25mm cannon to fill its role as an area of effect weapon against infantry.

MANTLE
-Mantle now requires Catalyst 14.2 or later drivers.
-Fixed multiple crashes.
-Fixed memory leak when switching between windowed and full screen.
-Optimized memory management which can reduce amount of performance stalls when video memory is overcommitted.
-Improved performance when vsync is used.
-Fixed bug with offset mouse cursor when using full screen and horizontal windows taskbar.
-Multi-GPU: Added initial support for frame pacing for smoother frame rate in full screen mode, enabled by default. Can be disabled in console / User.cfg with “RenderDevice.FramePacingMethod 0”.
-Multi-GPU: Fixed black screen when starting on machine with multiple GPUs where the weakest GPU has the display attached to it.
-Multi-GPU: Fixed intermittent crash when switching between windowed and full screen mode when having multiple GPUs

DIRECTX
-Fixed bug with borderless window not covering entire screen when starting up
bron

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naval strike doet het bij mij goed. Ben ondertussen bezig met een filmpje.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2014 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
naaitsab schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:31:

PC changelog is live:
“NETCODE”
-Fix for an issue where the kill camera would display the incorrect killer.
-Fix for an issue where the kill card won’t show up when playing on servers which have the kill camera turned off.
-Fixed an issue where other soldiers would appear to fire in the wrong direction when turning quickly.
-Fix for weapons firing twice, or not at all in some instances.
-Fix for an issue where explosions didn’t do any damage to infantry and vehicles that were outside of the combat area.
-Fix for an issue where late-joining players wouldn’t correctly experience Levolution events on Paracel Storm and Flood Zone.
-Fix for an issue that could cause packet loss.
Ik ben benieuwd, hoor graag de bevindingen, maar wat me wel zorgen baart is dat ze telkens spreken van 'AN' issue en niet 'THE' issue. Ook raar dat ze de andere levolution events niet noemen, want die allemaal stuk voor stuk out of sync tussen alle spelers. Zelfde met liftdeuren, lampen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:36:
[...]

Ik ben benieuwd, hoor graag de bevindingen, maar wat me wel zorgen baart is dat ze telkens spreken van 'AN' issue en niet 'THE' issue. Ook raar dat ze de andere levolution events niet noemen, want die allemaal stuk voor stuk out of sync tussen alle spelers. Zelfde met liftdeuren, lampen etc.
nog steeds niet de netcode patch, al denk ik ook dat die er toch nooit zal komen. voor de rest wederom meeste goede stappen naar beter spel, zolang ze er niet weer tig andere bugs bij voegen.

[ Voor 4% gewijzigd door SouLLeSSportal op 31-03-2014 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:44
@hierboven 2maal,

Zoals ik eerder al aanhaalde denk ik dat er iets fundementaals fout zit in de manier van verbinden ofwel 'netcode', waardoor ze niks anders kunnen dan de boel oplappen. Het is al een heel stuk beter te spelen dan bij de launch maar het is nog steeds ver beneden pijl. Dat DICE zich achter het excuus schuilt van 64 spelers vind ik wel erg gemakkelijk. Als Planetside 2 het kan met een F2P budget waarom Battlefield dan niet?

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naaitsab schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:21:
@hierboven 2maal,

Zoals ik eerder al aanhaalde denk ik dat er iets fundementaals fout zit in de manier van verbinden ofwel 'netcode', waardoor ze niks anders kunnen dan de boel oplappen. Het is al een heel stuk beter te spelen dan bij de launch maar het is nog steeds ver beneden pijl. Dat DICE zich achter het excuus schuilt van 64 spelers vind ik wel erg gemakkelijk. Als Planetside 2 het kan met een F2P budget waarom Battlefield dan niet?
Planetside 2 is geen last-gen game en ondersteund XBox360 niet. Aangezien ze vast zitten aan een 8kb tickrate en geen budget krijgen om een aparte netcode te schrijven voor de PC/PS4 (en misschien XBoxOne?) EA wil voor een dubbeltje op de eerste rij zitten, dus je krijgt weinig geld en weinig tijd en moet alle platformen ondersteunen. (Ook die uit het stenen tijdperk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:31:
[...]

Planetside 2 is geen last-gen game en ondersteund XBox360 niet. Aangezien ze vast zitten aan een 8kb tickrate en geen budget krijgen om een aparte netcode te schrijven voor de PC/PS4 (en misschien XBoxOne?) EA wil voor een dubbeltje op de eerste rij zitten, dus je krijgt weinig geld en weinig tijd en moet alle platformen ondersteunen. (Ook die uit het stenen tijdperk)
Je kan alles wel proberen recht te praten wat krom is, maar verzin dan niet zelf argumenten en feitjes.
Jouw "8kb tickrate" slaat echt als een lul op een drumstel.

Als je iets belooft en uitbrengt, dan moet het werken, klaar. Zeker een half jaar na de release. Als het technisch niet blijkt te kunnen, prima, kan ik mee leven, maar dan op de knietjes met excuses naar je betalende klanten en het spel net zolang uitkleden tot het wel weer werkt.

Als je een budget hebt van 100 miljoen euro en het enige wat je hoefde te doen is BF3 uit bouwen en te perfectioneren maar je weet het alsnog voor elkaar te krijgen om dan zo'n onaf product op te leveren.... Tsja, dan houdt het snel op qua begrip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de nieuwe mappen uit Naval strike echt geweldig. Leuk gemaakt zo dat infanterie ook meer te doen heeft in de grote open mappen omdat onder de bergen gangen zitten. Ik heb ook het gevoel dat ik sneller raak schiet en kills maak maar dat kan ook aan mezelf liggen, heb een tijdje niet gespeeld en nu gaat het killen veel makkelijker. Ik heb nog wel af en toe gezien dat ik miste te wel ik wel recht op een inf schoot die naar beneden sprints maar dit is erger geweest denk ik? Het bederft gelukkig niet mijn spel plezier want het komt niet vaak voor bij mij, als het nu keer op keer was ja dan speelde ik niet meer, maar at is niet het geval bij mij.

Gameplay Naval Strike.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=WvF2EkzVd84&feature=youtu.be]

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2014 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:05:
[...]

Je kan alles wel proberen recht te praten wat krom is, maar verzin dan niet zelf argumenten en feitjes.
Jouw "8kb tickrate" slaat echt als een lul op een drumstel.

Als je iets belooft en uitbrengt, dan moet het werken, klaar. Zeker een half jaar na de release. Als het technisch niet blijkt te kunnen, prima, kan ik mee leven, maar dan op de knietjes met excuses naar je betalende klanten en het spel net zolang uitkleden tot het wel weer werkt.

Als je een budget hebt van 100 miljoen euro en het enige wat je hoefde te doen is BF3 uit bouwen en te perfectioneren maar je weet het alsnog voor elkaar te krijgen om dan zo'n onaf product op te leveren.... Tsja, dan houdt het snel op qua begrip.
Er zit wel een waarheid in, voor beide punten, ja het lukt bij ps2 wel, maar ook vooral omdat die gekozen hebben voor nu interactie met de omgeving, niks kan kapot, behalve wat turrets en bepaalde objectives en de voertuigen.
Bf heeft een ontzettend ingewikkelde physics verhaal, 'alles' kan kapot, bullet drop etc is wel ongeveer te vergelijken met ps2, en de looks zijn stukken beter imho. als je dat in die 8kb moet proppen levert dat schijnbaar problemen op terwijl die beperking niet nodig is, de current gen en pc zouden dat iig zeker niet als beperking moeten hebben.

Daarnaast heb je gewoon gelijk dat als je dat wel doet, het gewoon ook moet werken, helemaal als je een bf3 ervoor hebt gemaakt waar het wel werkte voor 98% zoals het zou moeten. Hier doen ze het dus gewoon fout maar ze hebben zichzelf natuurlijk ook een hogere lat gelegd dan ps2 dat doet. Ps2 doet dat weer op een veel grotere schaal qua gevechten met veel minder interacties en physics wat blijkbaar wat beter te doen is met die engine.

[ Voor 5% gewijzigd door SouLLeSSportal op 31-03-2014 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Iemand al de netcode kunnen testen ?

en hoe groot is de update ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Zit er eigenlijk levolution in Naval Strike :?
Pykow schreef op maandag 31 maart 2014 @ 16:56:

De update bestaat uit twee updates 1 van 500mb en 1 van 4.xGb.

[ Voor 87% gewijzigd door Help!!!! op 31-03-2014 16:57 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Help!!!! schreef op maandag 31 maart 2014 @ 16:56:
Zit er eigenlijk levolution in Naval Strike :?

[...]

De update bestaat uit twee updates 1 van 500mb en 1 van 4.xGb.
Zonsondergang en regen, maar niet de levelution waarmee ze de game hebben verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 19:43
Pykow schreef op maandag 31 maart 2014 @ 16:56:

Als ik de patch notes zo lees, fixen ze alleen maar netcode bugs die ze er zelf in hebben gestopt door hun recente patches.

Enige waar ik benieuwd naar ben is:

-Fix for an issue that could cause packet loss. (Dit is een beetje vaag omschreven maar hopelijk zien we dat mooie icoontje nu minder rechts bovenin 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik blijf lekker tanken tot ik zeker weet dat infantry speelbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
Altijd moeilijk nieuwe mappen al te beoordelen, iedereen is nog aan het freewheelen.

Zit nu op Operation Mortar en heb best veel lol nu. Ben hele tijd aan het vechten op die heuvel in dat fort wat ondertunneld is. Gaaf gedaan. :)
Pykow schreef op maandag 31 maart 2014 @ 16:59:
[...]

Zonsondergang en regen, maar niet de levelution waarmee ze de game hebben verkocht.
Thx. had op meer gehoopt.

[ Voor 35% gewijzigd door Help!!!! op 31-03-2014 17:12 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerrot
  • Laatst online: 23:58
Hmm ben toch wel nieuwsgierig aan t worden om deze DLC aan te schaffen. Deze ging 20 euro kosten toch als ik mij niet vergis ? En via origin moet je zeker dan met creditcard betalen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe bevalt de netcode so far? Ik krijg toch wel hoopvolle signalen door in de trant van dat het daadwerkelijk wat beter is en niet de vertrouwde rage over 9000.
jerrot schreef op maandag 31 maart 2014 @ 18:19:
Hmm ben toch wel nieuwsgierig aan t worden om deze DLC aan te schaffen. Deze ging 20 euro kosten toch als ik mij niet vergis ? En via origin moet je zeker dan met creditcard betalen ?
Google Origin, VPN, Mexico en Paypal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
Durf het niet echt te zeggen. Lijkt iets beter maar laat het oordeel graag aan experts over.

Killcam werkt nog niet helemaal goed bij mij.

Wel leuke maps met hoogteverschil wat het leuk maakt. Niet heel veel last van snipers sofar. Hoovercrafts zijn ook wel tof hoor.

Oh ja, en het blijft er wel erg mooi uit zien. Ook hoe je allerlei houten planken van huizen kapot schiet.

[ Voor 22% gewijzigd door Help!!!! op 31-03-2014 18:43 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:19

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ga nu eens keer met de class Support spelen. Zijn er nog tips? Welke wapens ik het best kan gebruiken?
Waar ik voor moet gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens een vriend van me is Naval Strike "weer alsof je aan een elastiekje zit + instant kills".

Klinkt veelbelovend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Grudgie schreef op maandag 31 maart 2014 @ 18:55:
Ga nu eens keer met de class Support spelen. Zijn er nog tips? Welke wapens ik het best kan gebruiken?
Waar ik voor moet gaan?
Dat klinkt als van ouds :D
We fix........... NOTHING JEEEEEJ

vermeid btw 64 spelers servers ;)
op de PS4 werkt dat ook niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Pykow op 31-03-2014 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Erg benieuwd naar Carrier Assault maar t begint al veelbelovend: ik join een potje die net afgelopen is en daarna hangt m'n game :z

edit: eindelijk goede server en na 5min ineens iedereen ping 2000+ met uitschieters tot 4000... gaat weer lekker.

[ Voor 30% gewijzigd door Cartman! op 31-03-2014 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Jongens ? hebben meer mensen last van verschrikkelijke lag ?
Dit lijkt het zelfde probleem als op PS4 !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:30
Zo, tijd om Titan Mode aan te zwengelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
* DaniëlWW2 kijkt rustig de boom uit en wacht op eerste vermeldingen over bugs en netcode.
Ja nog steeds interesse in BF4 en ik hoor nog steeds dat steeds gestoorder klinkende stemmetje dat zegt dat ze het wel gaan fixen. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

DanielWW2 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 19:54:
* DaniëlWW2 kijkt rustig de boom uit en wacht op eerste vermeldingen over bugs en netcode.
Ja nog steeds interesse in BF4 en ik hoor nog steeds dat steeds gestoorder klinkende stemmetje dat zegt dat ze het wel gaan fixen. :/
Niet doen ;) Zelfde problemen, netcode nog steeds bagger.
heb nu zelf last van warping, dus dat je opeens verspringt.
YouTube: Impostors + PS4 Lag - Naval Strike Gameplay

dit was ook al op de PS4 en bij Gamekings.tv was het ook al besproken.

Daarnaast crashen gamers weer bij het wisselen van maps.
Krijgen mensen memory lag.
sommige lui hebben FPS drops met de laatste nvidia drivers.

met andere woorden, dice houd zijn status !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
Ja af en toe lag. Netcode nog steeds niet goed. Maps zijn wel cool imho.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik kan geen enkele server meer spelen, het begint goed en na een tijdje krijgt iedereen een enorme ping en klaagt iedereen over rubberbanding. Ik begrijp niet hoe EA DICE hier mee wegkomt. Ik heb sinds launch pas een paar keer gewoon kunnen spelen zonder problemen, als het om hardware ging heb je garantie en rechten maar bij software kun je klagen tot je een ons weegt en ze lachen je recht in je gezicht uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Wederom, helemaal geen problemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
Cartman! schreef op maandag 31 maart 2014 @ 20:01:
Ik kan geen enkele server meer spelen, het begint goed en na een tijdje krijgt iedereen een enorme ping en klaagt iedereen over rubberbanding. Ik begrijp niet hoe EA DICE hier mee wegkomt. Ik heb sinds launch pas een paar keer gewoon kunnen spelen zonder problemen, als het om hardware ging heb je garantie en rechten maar bij software kun je klagen tot je een ons weegt en ze lachen je recht in je gezicht uit.
Op zich af en toe lag. Maar wel gewoon 'speelbaar' hier ...

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masq
Tis weer een echte DICE patch zie ik :o

Ik heb twee potjes domination gespeeld, geen verschil gemerkt hetzij negatief of positief. Die rubberbanding, is dat alleen op Naval Strike maps of overal? Of alleen 64p?

Waarom zou je trouwens gaan wachten op "de" netcode fix? Die gaat er waarschijnlijk toch nooit komen, ten eerste omdat er niet 1 "fix" is, maar een heel scala aan issues waarvan er maar een paar per patch gefixed kunnen worden, en ten tweede omdat het heel onwaarschijnlijk is dat de lage tickrate (de grootste boosdoener imo) nog opgekrikt gaat worden in bf4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:30
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2cft6hl.jpg

Sorry , kon het niet laten :>

Maps zijn OK !! Game zelf helaas onveranderd :'(

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Jongen ik heb de oplossing voor alle problemen:

Stap 1
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/91cnza.png

Stap 2
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/14jxixt.png

stap 3
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/acv24x.png

Stap 4:
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2ue1eky.png

SSD SPACE !!!!

F... Battlefield Crapzooi !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:08
Tja wat moeten we er van zeggen... Ik heb het gevoel dat de nieuwe maps echte maps zijn voor de snipers onder ons.

Verder vind ik in de nieuwe modus dat de rakketten veel te vaak worden afgevuurd, elk potje is binnen 15 minuten wel afgelopen. Ook dat de enemies gewoon op je carrier spawnen vind ik vrij verrot, je kan je carrier dus eigenlijk totaal niet beschermen tegen de "inval".
Verder is de killcam nog steeds vrij ruk, maar moet zeggen dat het wel een verbetering is in vergelijking met eerder.

Voor de rest niet verder getest, kreeg voor het eerst in maanden weer eens een BSOD, dus ben er maar mee gekapt voor vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kap er momenteel even mee want heb er zo'n 20 potjes opzitten lekker veel kills, met shotgun, f2000 anti air rockets en rpg's. Teamplay ging ook lekker zo zonder mic deze dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op maandag 31 maart 2014 @ 20:10:
Jongen ik heb de oplossing voor alle problemen:

Stap 1
[afbeelding]

Stap 2
[afbeelding]

stap 3
[afbeelding]

Stap 4:
[afbeelding]

SSD SPACE !!!!

F... Battlefield Crapzooi !!
:w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03:09

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Ja, was het maar waar.... Pykow heeft een haat-liefde verhouding met dit spel, morgen draait die weer setup.exe :)

Maar de eerste potjes bevielen best, gave maps!

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

bvk schreef op maandag 31 maart 2014 @ 20:30:
[...]

Ja, was het maar waar.... Pykow heeft een haat-liefde verhouding met dit spel, morgen draait die weer setup.exe :)

Maar de eerste potjes bevielen best, gave maps!
Nope nu is de game echt verwijderd, normaal plaats ik hem weg en raak ik hem niet meer aan en nu ben ik er echt klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
Tja, ik weet niet, best veel goede potjes gehad. Helemaal niet veel last van snipers. Beetje lag maar echt niet onspeelbaar en ik zat op volle 64player. Maar ja, ik heb me er dan ook al bij neergelegd dat Dice die netcode toch niet gaat (kunnen) fixen voor BF4. :D

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
Heb eerlijk gezegd geen last van lag op de NS maps. Maps zien er ook goed uit, vind Carrier Assault beetje tegenvallen gezien de extreem korte duur ervan (zeker vergeleken met z'n oudere 2142 broertje) maar voor een snelle afwisseling van Conquest is het nog wel te behappen. :)

Overigens voelt de gehele 'netcode' een stuk smoother aan maar aangezien ik voor NS ook nergens last van had kan ik hier niet goed over oordelen.

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barturion
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-08 16:45
SmokingCrop schreef op maandag 31 maart 2014 @ 20:03:
Wederom, helemaal geen problemen...
Hier ook geen enkel probleem en vind de mappen echt heel mooi.
Loopt als een zonnetje/trein en roadkillen met de hoovercraft is echt lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:40

Termy

valt er nog wat te fragge?

Heb Naval Strike in TDM gespeeld en moet zeggen dat de mappen me zeer goed bevallen :D. Vooral operation mortar vind ik erg cool/mooi. Lost Islands is erg cool CQ en ook de map met de sub bevalt. Kill cam lijkt het weer prima te doen en netcode heb ik eigenlijk nooit echt last van gehad dus daar merk ik weinig verschil. En nee, ik ben geen scheefschietende aap.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Pagina: 1 ... 138 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.