w00t00w schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 11:55:
[...]
Blijf je dan voortaan ook weg uit dit topic? Je onvrede uiten is prima, maar wat jij doet is pure topic-vervuiling en bandbreedte-verspilling, en daarnaast nog denigrerend naar je mede-forummers ook: waarom zou je je mening 50 keer binnen 4 pages menen te moeten herhalen (het lijkt wel een elpee die op het allerirritantste liedje blijft hangen) tenzij je denkt dat de rest full retard is?
Persoonlijk heb ik het gevoel dat het qua netcode een tik beter is geworden: nog steeds gebeuren er wel rare dingen, maar - puur gevoelsmatig - lijkt het wel minder, en het wapengedrag meer volspelbaar en directer. Kan natuurlijk ook gewoon een goede dag zijn geweest: in het verleden jojoode het ook woest tussen relatief prima en praktisch onspeelbaar, dus ik zal nog wat meer moeten spelen.
Heb tot nu toe alleen CQ en TDM geprobeerd, wat best prima beviel (al weet ik niet of ik heel veel CQ ga spelen - Paracel Storm kan me ook niet zo heel erg boeien). Fraai vormgegeven, en vooral voor TDM/Domination vind ik dat er een paar mooie maps zijn bijgekomen, voor mijn gevoel veel grootser opgezet dan die van de oude maps (de eersten die imo. 64 spelers ondersteunen zonder een gegarandeerde cluster fuck).
Ben al met al niet ontevreden met hetgeen Dice geleverd heeft, maar goed, het blijft BF4 - geen idee wat de dag van vandaag gaat brengen...
Trouwens wel nog een vage - voor mij nieuwe - bug tegengekomen: werd gerevived (wat an sich al bijzonder is), waarna mijn interface, mini-map en alle team-markers waren verdwenen (kon van geen enkele soldaat, voertuig of voorwerp zien aan welk team het toebehoorde - best eenzaam

)
Maak je maar niet druk tot over paar maandjes, wanneer Battlefield 5 eraan komt

Ik ben inderdaad nu voor altijd weg uit dit topic

Ik kan het slecht hebben als mensen de waarheid niet onder ogen willen zien.
Game is broken, iedereen vertelt hetzelfde, maar er zijn altijd een paar gasten die dit ontkennen en dat kan gewoon niet. dan moet je gewoon zeer slechte shooter gamer / geen skill of te weinig eissend.
als ik een shooter wil spelen, dan moet het schieten ook goed zijn.
Titanfall is nu de game die ik alleen nog maar speel als het om shooters gaat.
oja soms heb ik nog wel jeuk om battlefield te spelen, maar dan speel ik BF3. geen nade spam op iedere map, goed gebalanceerde maps, persoonlijk ziet het er voor mij een stuk mooi en cleaner uit.
de vertrouwde M4A1,M16A3,As Val.
BF3 blijft Dé beste game ondanks de netcode problemen (die veeeeel minder zijn dan in BF4)
[
Voor 6% gewijzigd door
Pykow op 01-04-2014 18:28
]