Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gezien de reacties hier ben ik best verrast !
De netcode vinden mensen veel beter :? heb ik dan een andere patch want ik kan heel magazijn in iemand knallen en hij staat nog mooi recht voor me , en zelf heb ik 1 kogel waar dan ook dood :(
Ik vind de maps + carriere aussalt een goeie toevoeging maar ik erger me al de hele avond dood aan de hitdetection enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 09:53

MrDrako

nep ict'er

Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2014 @ 21:34:
Gezien de reacties hier ben ik best verrast !
De netcode vinden mensen veel beter :? heb ik dan een andere patch want ik kan heel magazijn in iemand knallen en hij staat nog mooi recht voor me , en zelf heb ik 1 kogel waar dan ook dood :(
Ik vind de maps + carriere aussalt een goeie toevoeging maar ik erger me al de hele avond dood aan de hitdetection enz.
Nope ligt niet aan jou, maar ik heb het idee dat het aan de server zou kunnen liggen, op alle normale maps gaat het prima, speel ik op een aantal servers carrier dan loopt het wat traag. Zit zelf op glas met een ping van +-10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 08:34
MrDrako schreef op maandag 31 maart 2014 @ 21:37:
[...]

Nope ligt niet aan jou, maar ik heb het idee dat het aan de server zou kunnen liggen, op alle normale maps gaat het prima, speel ik op een aantal servers carrier dan loopt het wat traag. Zit zelf op glas met een ping van +-10
NL servers? Ik speel eigenlijk voornamelijk op DE servers. Ben nog geen echte gekke dingen tegengekomen qua hitreg. Net toevalig eentje, maar volgens mij was dat gewoon scheef van mijn kant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Pykow schreef op maandag 31 maart 2014 @ 20:10:
Jongen ik heb de oplossing voor alle problemen:

Stap 1
[afbeelding]

Stap 2
[afbeelding]

stap 3
[afbeelding]

Stap 4:
[afbeelding]

SSD SPACE !!!!

F... Battlefield Crapzooi !!
Kijk is aan... een Battlefield 4 feature die wél werkt!

It's magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Wat is die titanmode toch een Piece of CR*P....... Ik had me epic gevechten op de carriers voorgesteld.. Maar het zijn 2 MCOM's die je kunt armen.. WTF.. Gewoon Conquest Met een Rush Element. Nee

Dit is weer waardeloos zo. Plus punt.. De oude maps spelen heerlijk.. De nieuwe map zijn een lagfest.

BRB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op maandag 31 maart 2014 @ 22:15:
[...]

Kijk is aan... een Battlefield 4 feature die wél werkt!

It's magic.
He niet zo trollen jij. ;)
Oh en dat is een Origin feature en niet een Battlefield feature. oOo

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat carrier assault is best wel cool.. maar die SR338.. wat is dat een waardeloze gun. Niet te filmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Carrier Assault is echt nice imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 00:12:
Dat carrier assault is best wel cool.. maar die SR338.. wat is dat een waardeloze gun. Niet te filmen!
het leek me ook wel een net niet gun, geen sniper, geen dmr dus te langzaam te weinig damage en gewoon lame, wie wil er nou snipen met een semi auto sniper, tenzij m82a3 .50 bmg, in bf4 aka the noob cannon.

[ Voor 3% gewijzigd door SouLLeSSportal op 01-04-2014 00:34 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmokingCrop schreef op maandag 31 maart 2014 @ 20:03:
Wederom, helemaal geen problemen...
Ik ook niet. Prima spel. Nee ik ben geen troll, maar dat ik geen problemen ervaar kan eraan liggen dat ik bijna alleen in littlebirds speel. Soms ook in bootjes of LAV´s. En soms een potje domination, maar dat is dan op een max 32 speler server.

Nieuwe maps zien er goed uit. Helaas weinig verstopplaatsen en ruimtes waar je een helikopter kunt verstoppen op plekken waar niemand het verwacht, zoals op dawnbreaker in de parkeergarages, gebouw bij E of gebouw bij base, bij B, enz.) Drie matches gespeeld, bij de eerste werd ik hard verkracht door de boten die besloten om allemaal passive radar te draaien. Lag er waarschijnlijk aan dat mijn team geen enkele goede kapitein had. Bij de tweede map was er eerste geen littlebird, maar bij objective A (denk ik?) kwam er ineens 1 tevoorschijn. 20/0 en daarna werd ik kapot gespamt door stingla´s en verloor mijn team alle objectives. Als bootkapitein bij de derde match ging het een stuk beter. Probleem was dat de helft van mijn team op een grote heuvel in het midden de zee aan het bewonderen was. Deze maps lijken imo primair op boten gericht. Als ik morgen een lege NS server vind maar eens de maps verkennen met een helikopter. Vandaag was alles vol :'(
Moet wel zeggen dat de maps een stuk beter lijken te zijn dan Paracel storm. Daar heb ik volgens mij maar 1 goede ronde gehaald (50/2 oid) en dat was met 2 engineers en een goed team met bijna geen struikbewonderaars. Ter vergelijking: vandaag nog een ronde dawnbreaker gedaan waar ik 60/5 oid haalde, zonder engineers (Ik had wel een kennis in de vijandelijke Z11 moet ik bekennen >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Team Death match op 32 man servers is fun, gewoon fast paced beetje lomp rond knallen, werkt vooralsnog prima. Echter op 64 man servers ben ik altijd de pineut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:57
Meer mensen ineens 3 gold battlepacks gekregen? 1tje zal wel van premium zijn maar geen idee waar die andere 2 vandaan komen. Gister nog even een potje Carrier Assault Lost islands kunnen spelen, beviel me prima.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 08:11

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Had er zelfs 4, die premium pack is pas over 6 dagen.

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Even alle bullshit om het spel heen buiten beschouwing gelaten vind ik navel strike de beste DLC voor bf4 tot nu toe. Nu was dat verder niet zo moeilijk. Ik had een tijd lang andere games zitten spelen en toen ik bf4 opstarte oogte het als een grote waas. Ff gegoogled, de waas komt door FXAA. Die uitgezet als mede MSAA en resolution scale op 140%, potverdomme Dice!!! FXAA is dus ook gewoon broke, vond de game altijd al wazig overkomen maar dat kwam dus door genoemde boosdoener. Game ziet er VEEL beter uit zo.

Gelukkig zitten er scout chopper in, anders was ik zelf er ook wel snel klaar mee, de eerste tig trade kills waren ook alweer binnen.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 12:23
Ik heb 2 maps gespeeld en ik moet zeggen ik vind de maps erg cool! Ze doen me wel wat denken aan World at War. Beetje zelfde setting als in Chinese zee en die japanner eilandjes.

Vind CA wel leuk hoor! lekker snel ook!
Hou ik wel van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-08 15:03
Ik vind de maps ook echt geweldig, heerlijk sfeertje. Natuurlijk is die netcode nog bagger maar ik vermaak me echt prima :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
evilpin0 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 08:22:
Even alle bullshit om het spel heen buiten beschouwing gelaten vind ik navel strike de beste DLC voor bf4 tot nu toe. Nu was dat verder niet zo moeilijk. Ik had een tijd lang andere games zitten spelen en toen ik bf4 opstarte oogte het als een grote waas. Ff gegoogled, de waas komt door FXAA. Die uitgezet als mede MSAA en resolution scale op 140%, potverdomme Dice!!! FXAA is dus ook gewoon broke, vond de game altijd al wazig overkomen maar dat kwam dus door genoemde boosdoener. Game ziet er VEEL beter uit zo.

Gelukkig zitten er scout chopper in, anders was ik zelf er ook wel snel klaar mee, de eerste tig trade kills waren ook alweer binnen.
navel strike? je navel wordt aangevallen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-08 15:03
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 11:18:
[...]

navel strike? je navel wordt aangevallen? :+
Hahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Pykow schreef op maandag 31 maart 2014 @ 20:10:
Jongen ik heb de oplossing voor alle problemen:

Stap 1
[afbeelding]

Stap 2
[afbeelding]

stap 3
[afbeelding]

Stap 4:
[afbeelding]

SSD SPACE !!!!

F... Battlefield Crapzooi !!
Blijf je dan voortaan ook weg uit dit topic? Je onvrede uiten is prima, maar wat jij doet is pure topic-vervuiling en bandbreedte-verspilling, en daarnaast nog denigrerend naar je mede-forummers ook: waarom zou je je mening 50 keer binnen 4 pages menen te moeten herhalen (het lijkt wel een elpee die op het allerirritantste liedje blijft hangen) tenzij je denkt dat de rest full retard is?

Persoonlijk heb ik het gevoel dat het qua netcode een tik beter is geworden: nog steeds gebeuren er wel rare dingen, maar - puur gevoelsmatig - lijkt het wel minder, en het wapengedrag meer volspelbaar en directer. Kan natuurlijk ook gewoon een goede dag zijn geweest: in het verleden jojoode het ook woest tussen relatief prima en praktisch onspeelbaar, dus ik zal nog wat meer moeten spelen.
Heb tot nu toe alleen CQ en TDM geprobeerd, wat best prima beviel (al weet ik niet of ik heel veel CQ ga spelen - Paracel Storm kan me ook niet zo heel erg boeien). Fraai vormgegeven, en vooral voor TDM/Domination vind ik dat er een paar mooie maps zijn bijgekomen, voor mijn gevoel veel grootser opgezet dan die van de oude maps (de eersten die imo. 64 spelers ondersteunen zonder een gegarandeerde cluster fuck).

Ben al met al niet ontevreden met hetgeen Dice geleverd heeft, maar goed, het blijft BF4 - geen idee wat de dag van vandaag gaat brengen...

Trouwens wel nog een vage - voor mij nieuwe - bug tegengekomen: werd gerevived (wat an sich al bijzonder is), waarna mijn interface, mini-map en alle team-markers waren verdwenen (kon van geen enkele soldaat, voertuig of voorwerp zien aan welk team het toebehoorde - best eenzaam :'( )

[ Voor 14% gewijzigd door w00t00w op 01-04-2014 12:00 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
evilpin0 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 08:22:
Dat was in BF3 ook al zo. Ik noemde FXAA in BF3 gewoon blur 2.0. Je eigen FXAA injector werkte veel beter. Het deed nog iets anders, iets met kleur. Hier had ik het nooit over. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groverp08
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:16

Groverp08

Vergeet niet te genieten!

Trouwens wel nog een vage - voor mij nieuwe - bug tegengekomen: werd gerevived (wat an sich al bijzonder is), waarna mijn interface, mini-map en alle team-markers waren verdwenen (kon van geen enkele soldaat, voertuig of voorwerp zien aan welk team het toebehoorde - best eenzaam :'( )
Deze had ik afgelopen vrijdag ook en het bleek dat ik niet meer in een team zat. Na het kiezen van een team werd alles weer zichtbaar.
Verbaasde me daar ook al over, maar dus geen nieuwe bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:38
Groverp08 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 12:14:
[...]

Deze had ik afgelopen vrijdag ook en het bleek dat ik niet meer in een team zat. Na het kiezen van een team werd alles weer zichtbaar.
Verbaasde me daar ook al over, maar dus geen nieuwe bug.
jup net ook dacht ik een bug te hebben. Ik schoot een static rocket launcher af en was de raket aan het "mikken " net voor ik de heli zou raken opeens "KILLED IN ACTION "

bleek de admin me van team te hebben veranderd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke toevoeging, dat NS. Op 50 speler server niet echt merkbaar lag en geen nieuwe hitdetectiefuckups, de nieuwe sniper is volkomen kut zelfs in HC (2 shots to kill dus het is feitelijk een traag vurende DMR met bezopen bullet drop, grote spread bij "snel" vuren en een 8x scope) en zowel de carrier assault mode als rush lijken lekker te spelen. Qua netcode is er helaas niet veel gedaan en de kill card werkt nog steeds maar half op HC.
Roadkillen met hovercraft is geinig, in een bosje die nieuwe sniper liggen proberen en dan zo'n ding op je hoofd geparkeerd krijgen wat minder. De interieuren waar voorhanden zijn leuk gedaan, de sub pen is episch, laserpainten werd gisterenavond goed beloond (wat op de redeljik open kaarten best lekker werkt, als je een hoog punt weet te vinden) en we hebben vlucht MH370 vermoedelijk gevonden.
naaitsab schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 07:43:
Meer mensen ineens 3 gold battlepacks gekregen? 1tje zal wel van premium zijn maar geen idee waar die andere 2 vandaan komen.
Je kreeg toch nu gold battlepacks voor service stars met classes en/of wapens en/of voertuigen en/of zo? Ik had er vanmorgen ook ineens vijf, en ik had gisteren een ster met C4, een ster met de JNG90, een ster met nog wat en een ster met wat anders, dus dat zou het kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 12:18:
Leuke toevoeging, dat NS. Op 50 speler server niet echt merkbaar lag en geen nieuwe hitdetectiefuckups, de nieuwe sniper is volkomen kut zelfs in HC (2 shots to kill dus het is feitelijk een traag vurende DMR met bezopen bullet drop, grote spread bij "snel" vuren en een 8x scope) en zowel de carrier assault mode als rush lijken lekker te spelen. Qua netcode is er helaas niet veel gedaan en de kill card werkt nog steeds maar half op HC.
Roadkillen met hovercraft is geinig, in een bosje die nieuwe sniper liggen proberen en dan zo'n ding op je hoofd geparkeerd krijgen wat minder. De interieuren waar voorhanden zijn leuk gedaan, de sub pen is episch, laserpainten werd gisterenavond goed beloond (wat op de redeljik open kaarten best lekker werkt, als je een hoog punt weet te vinden) en we hebben vlucht MH370 vermoedelijk gevonden.

[...]

Je kreeg toch nu gold battlepacks voor service stars met classes en/of wapens en/of voertuigen en/of zo? Ik had er vanmorgen ook ineens vijf, en ik had gisteren een ster met C4, een ster met de JNG90, een ster met nog wat en een ster met wat anders, dus dat zou het kunnen zijn.
Hij heeft ook maar 50 damage oid, ik snap het nut niet helemaal van de nieuwe sniper. :?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:38
dat de aws maar snel generfd mag worden. Alle lamers hebben hem inmiddels ook ontdekt. Ik vertik het er nog mee te spelen, veels te makkelijk. voelt gewoon fout en oneerlijk er iemand mee neer te schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
w00t00w schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 11:55:
Deze had ik in november al een paar keer gehad toen ik nog speelde. Dit is een van de vele release bugs die denk ik nooit gefixed gaan worden. Wat bij mij destrijds werkte was even het menu openen. Dood gaan werkte ook als "fix".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

DanielWW2 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 12:56:
[...]

Deze had ik in november al een paar keer gehad toen ik nog speelde. Dit is een van de vele release bugs die denk ik nooit gefixed gaan worden. Wat bij mij destrijds werkte was even het menu openen. Dood gaan werkte ook als "fix".
Alhoewel mijn bug-bingokaart bijna compleet is was ik deze zelf nog nooit eerder tegengekomen - zegt wel wat over de randomness waarmee sommige bugs optreden. Misschien is het woord 'easter egg' dan ook wel meer opportuun :+

De open gedeeltes van de nieuwe maps zijn mij wel een beetje aan de erg open kant: vaak ontbreekt goede beschutting, en wordt je niet door een boot of vliegend tuig onder vuur genomen, dan neemt een of andere David Attenborough-wannabee (doodstil in de bosjes in camo-outfit, wachtend op zijn prooi) je wel op de sniper-korrel. Zal deels ook wel onbekendheid met de nieuwe maps zijn, maar over het algemeen vind ik de heel open gedeeltes toch wat minder (wordt blijkbaar te oud om alles tijdig op te merken).
Gelukkig zijn de meer gesloten stukken wel lekker ruim van opzet. Het duikboot dock vind ik geniaal in TDM, en ook het interieur van het schip is leuk gedaan - misschien qua gameplay wel de meest infrantry-oriented urban warfare-achtige levels tot nu toe in BF4.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom in godsnaam zou je zo'n shortcut kopen?

Ik ben altijd van 'yeah!' als ik een wapen zoals de ace 23 unlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 16:21:
Waarom in godsnaam zou je zo'n shortcut kopen?

Ik ben altijd van 'yeah!' als ik een wapen zoals de ace 23 unlock.
Er zijn er hier nogal wat die die unlocks "niet Battlefield-waardig" vinden schijnt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 16:51:
[...]

Er zijn er hier nogal wat die die unlocks "niet Battlefield-waardig" vinden schijnt het.
Laat ik voor mezelf spreken en zeggen dat ik het niet in een shooter vind thuishoren. Sterker nog, in geen enkel multiplayer spel; off- én online.

Er is toch ook geen ruk aan schaken als iemand eerst nog even z'n torens vrij moet spelen, z'n paard moet levelen of z'n pion moet prestigen. Of voetballen waar je begint op klompen en eerst nog even de grassprietjes moet tellen alvorens je de eerste kicks unlocked. Om vervolgens eerst 253 mieren te moeten pletten voor je de premium Adidas predators unlocked. Het is alleen maar afleiding van het behalen van de objectives in elk spel.

Maar om er een tientje voor te betalen.... laat ze lekker het rambam krijgen. :)

[ Voor 39% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 01-04-2014 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Omdat het ook volledig niet nodig is, heb alles voor de dlc, in de eerste 50 lvls unlocked gok ik zo. de dlc meeste binnen 10 rounds op de enkele wat lastigere na.
Ik zelf vind dat je iig de wapens voor een paar honderd kills moet hebben gebruikt om ze te kunnen gebruiken mocht je die door noodzaak moeten oppakken. Anders sta je daar met een lmg waar je niets mee ka.. oh nvm iedereen loopt daar toch met de aws. :P
Sta je dan met een dmr waar je niks mee kan, das dan toch jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
Helaas zit Naval Strike ook weer vol met bugs.
Zojuist een rondje gevlogen en gekeken naar een schip met een gat erin en missles die rondjes blijven vliegen.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Y9g8GAvSn9c&feature=youtu.be]

[ Voor 17% gewijzigd door midego op 02-04-2014 03:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
w00t00w schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 13:40:
[...]

Alhoewel mijn bug-bingokaart bijna compleet is was ik deze zelf nog nooit eerder tegengekomen - zegt wel wat over de randomness waarmee sommige bugs optreden. Misschien is het woord 'easter egg' dan ook wel meer opportuun :+
De bug was ook totaal random en eenmalig bij mij. Ik heb het twee keer achter elkaar in een potje gehad op Paracel storm. Daarna nooit meer gezien en ik heb er ook nooit over gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

w00t00w schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 11:55:
[...]

Blijf je dan voortaan ook weg uit dit topic? Je onvrede uiten is prima, maar wat jij doet is pure topic-vervuiling en bandbreedte-verspilling, en daarnaast nog denigrerend naar je mede-forummers ook: waarom zou je je mening 50 keer binnen 4 pages menen te moeten herhalen (het lijkt wel een elpee die op het allerirritantste liedje blijft hangen) tenzij je denkt dat de rest full retard is?

Persoonlijk heb ik het gevoel dat het qua netcode een tik beter is geworden: nog steeds gebeuren er wel rare dingen, maar - puur gevoelsmatig - lijkt het wel minder, en het wapengedrag meer volspelbaar en directer. Kan natuurlijk ook gewoon een goede dag zijn geweest: in het verleden jojoode het ook woest tussen relatief prima en praktisch onspeelbaar, dus ik zal nog wat meer moeten spelen.
Heb tot nu toe alleen CQ en TDM geprobeerd, wat best prima beviel (al weet ik niet of ik heel veel CQ ga spelen - Paracel Storm kan me ook niet zo heel erg boeien). Fraai vormgegeven, en vooral voor TDM/Domination vind ik dat er een paar mooie maps zijn bijgekomen, voor mijn gevoel veel grootser opgezet dan die van de oude maps (de eersten die imo. 64 spelers ondersteunen zonder een gegarandeerde cluster fuck).

Ben al met al niet ontevreden met hetgeen Dice geleverd heeft, maar goed, het blijft BF4 - geen idee wat de dag van vandaag gaat brengen...

Maak je maar niet druk tot over paar maandjes, wanneer Battlefield 5 eraan komt ;)
Ik ben inderdaad nu voor altijd weg uit dit topic ;) Ik kan het slecht hebben als mensen de waarheid niet onder ogen willen zien.
Game is broken, iedereen vertelt hetzelfde, maar er zijn altijd een paar gasten die dit ontkennen en dat kan gewoon niet. dan moet je gewoon zeer slechte shooter gamer / geen skill of te weinig eissend.
als ik een shooter wil spelen, dan moet het schieten ook goed zijn.
Titanfall is nu de game die ik alleen nog maar speel als het om shooters gaat.

oja soms heb ik nog wel jeuk om battlefield te spelen, maar dan speel ik BF3. geen nade spam op iedere map, goed gebalanceerde maps, persoonlijk ziet het er voor mij een stuk mooi en cleaner uit.
de vertrouwde M4A1,M16A3,As Val.
BF3 blijft Dé beste game ondanks de netcode problemen (die veeeeel minder zijn dan in BF4)

[ Voor 6% gewijzigd door Pykow op 01-04-2014 18:28 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 18:26:
[...]

...maar er zijn altijd een paar gasten die dit ontkennen en dat kan gewoon niet. dan moet je gewoon zeer slechte shooter gamer / geen skill of te weinig eissend.
Ik reageer nooit in deze discussie, maar hier kan ik het even niet laten. Dit is beledigend. Hier vlieg je echt uit de bocht.

Ik speel al sinds Battlefield 1942, en geniet bijna iedere dag van BF4. Ik mag zeggen dat ik geen slechte speler ben. In welke categorie val ik dan? En in welke categorie vallen die tienduizenden die nu online zijn, op verschillende platformen?

Bugs ga ik niet ontkennen, dat de game op verschillende gebieden sloppy is ook niet, maar volgens mij ben jij totaal verloren in negativiteit rond de game. Wellicht zal die afstand die je nu zegt te doen ervoor zorgen dat je later nog van de game kan genieten, patches of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:52
Wat nou weer ?

ERROR
Could not joint this server: game and server mismatch ?

( Pas sinds eergisteren ? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Heb ineens 4 Gold battlepacks erbij?
Gister had ik er niks staan.

Staat ook iets vaags bij als "GOLD BATTLEPACK - 0 / 0 Score" (en dat 4 keer)

weer een of andere compensatie poging?
Of nieuwe actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Pykow schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 18:26:
[...]

Maak je maar niet druk tot over paar maandjes, wanneer Battlefield 5 eraan komt ;)
Ik ben inderdaad nu voor altijd weg uit dit topic ;) Ik kan het slecht hebben als mensen de waarheid niet onder ogen willen zien.
Game is broken, iedereen vertelt hetzelfde, maar er zijn altijd een paar gasten die dit ontkennen en dat kan gewoon niet. dan moet je gewoon zeer slechte shooter gamer / geen skill of te weinig eissend.
Bai :w
Ik kan het slecht hebben als mensen niet inzien dat niet iedereen deze problemen heeft :+
Ja, er zijn bugs, maar ze zijn voor mij belange niet spelbrekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb er ook niet echt een probleem mee, ben alleen wel fan van het 'werken' idee. Dus dat je ergens voor moet werken.

Maar ik snap best dat als je het druk hebt of als je gewoon een ontzettende noob bent (zoals ik) dat je wat gaat kopen.

Misschien ga ik ook een air vehicle bundle kopen, ik faal daar echt heel erg en misschien gaat het wat beter met een betere loadout (ik heb echt geen kans om XP te halen, na een halve minuut ben ik al dood/spring ik er uit door een groepje engineers op roofs met van die stingers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

So true. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 00:12:
Ding is inderdaad waardeloos. Elke DMR zal beter presteren. Erg jammer :(

Snap trouwens niet hoe DICE niet in huilen uit kan barsten als ze die golven zien bij het landingspunt van de carrier. Het ene moment zwem je een meter onder water en het volgende moment een meter boven het schip door de lucht heen. Dan schaam je je toch de ogen uit je kop als je dat als developer ziet?

[ Voor 34% gewijzigd door Tsurany op 01-04-2014 21:03 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godver wat een waarheden weer zeg. Vooral een teammate die ervandoor gaat met je tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 20:51:
[...]

Ding is inderdaad waardeloos. Elke DMR zal beter presteren. Erg jammer :(

Snap trouwens niet hoe DICE niet in huilen uit kan barsten als ze die golven zien bij het landingspunt van de carrier. Het ene moment zwem je een meter onder water en het volgende moment een meter boven het schip door de lucht heen. Dan schaam je je toch de ogen uit je kop als je dat als developer ziet?
Helaas zijn de maps niet wat ik hoopte, helaas wel wat ik min of meer verwachtte, iets beter dan ik dacht. Ze zijn te vergelijkbaar, veel te veel van hetzelfde qua looks, ze hadden hier zoveel meer van kunnen maken.

Rhibs zijn nu nog erger met die miniguns, ze zouden dezelfde fullauto timer moeten hebben als de transport. die schiet nu stuk sterker en gerichter maar voor iets van max 5 sec. full auto. dan overheat die.

De gamemode is op zich wel ok, maar voertuigen zijn wel essentieel, als je ergens op een eilandje zit zonder bootje, succes met campen want tegen de tijd dat je bij een van de carriers bent is het 20 min later.

Enige stuk wat ik wel leuk vind zijn de cqb gedeeltes in de sub base en de piratenbasis. De rest is less then average.
Qua hitreg is het wel wat verbeterd volgens mij, maar kan ook mijn gevoel zijn, het voelt iig alsof ik minder no hits en trades heb.

[ Voor 5% gewijzigd door SouLLeSSportal op 01-04-2014 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 23:18:
Qua hitreg is het wel wat verbeterd volgens mij, maar kan ook mijn gevoel zijn, het voelt iig alsof ik minder no hits en trades heb.
Ik durf het bijna niet te zeggen maar dat idee had ik ook. Vanmiddag weer even gespeeld (godsallejezus wat duurt het laden lang vanaf een hdd) en het leek beduidend beter. Wel enorm wennen aan het trage tempo na Titanfall, maar het leek beduidend beter qua hitreg. Wel even onder voorbehoud want ik speelde op een Russische server en wellicht waren het nét weer dat die ene paar potjes dat het beter werkte als normaal.

Wel blijft de delay tussen spelers bestaan, de desync in 'levolution' events zijn er nog steeds en nog steeds onverklaarbare killtrades, maar al met al een stap in de goede richting zo lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Ik moet je eerlijk bekennen dat ik soms best wel weer zin krijg in BF3 (gewoon even lekker rauzen met een netcode die je, met al zijn quirks en voorspelbaarheid, in je voordeel kunt laten werken in plaats van dat je er constant mee in de clinch ligt - leeft het spel eigenlijk nog een beetje?), maar gevoelsmatig lijkt de patch een stap in de goede richting - twee speelsessies maken echter nog geen zomer...

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 00:08:
[...]

Ik durf het bijna niet te zeggen maar dat idee had ik ook. Vanmiddag weer even gespeeld (godsallejezus wat duurt het laden lang vanaf een hdd) en het leek beduidend beter.....
Waarom haal je het spel dan in godsnaam van je SSD af als je weet dat er toch wel patches komen? Een paar pagina's terug was je zo blij dat je het spel van je SSD verwijderd had en je schijfruimte vrij had. Er komt weer een patch en meteen ga je toch wel weer spelen. Afgaande op het aantal posts over hoe slecht het wel niet is, zou je verwachten dat het nu echt over was met BF4 en Titanfall het nu helemaal is voor je.

Toch kom je weer terug, installeer dan maar gewoon weer BF4 op je SSD. Geweldig die haat-liefde verhouding met deze game. Datzelfde geldt trouwens voor Pykow: ook die zien we vanzelf weer hier terug (ik geef het nog geen maand voor hij weer inhoudelijk over het spel post en dus weer speelt). Maar dat zorgt wel weer voor leven in de brouwerij in dit topic :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:59

GurbY{nl}

GurbY{nl}

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 23:18:
[...]

Helaas zijn de maps niet wat ik hoopte, helaas wel wat ik min of meer verwachtte, iets beter dan ik dacht. Ze zijn te vergelijkbaar, veel te veel van hetzelfde qua looks, ze hadden hier zoveel meer van kunnen maken.

Rhibs zijn nu nog erger met die miniguns, ze zouden dezelfde fullauto timer moeten hebben als de transport. die schiet nu stuk sterker en gerichter maar voor iets van max 5 sec. full auto. dan overheat die.

De gamemode is op zich wel ok, maar voertuigen zijn wel essentieel, als je ergens op een eilandje zit zonder bootje, succes met campen want tegen de tijd dat je bij een van de carriers bent is het 20 min later.

Enige stuk wat ik wel leuk vind zijn de cqb gedeeltes in de sub base en de piratenbasis. De rest is less then average.
QFT.
Ik kan alleen de Sub map (Wave rider?) onderscheiden van de rest. Dan nog een met een vliegtuig (Lost Island?) maar het lijkt allemaal sprekend op elkaar. Op zich allemaal niet onaardig, maar er had veel meer van gemaakt kunnen worden. De variatie in CR in de maps was een stuk groter dan in NS.

Nu vermaak ik me overigens best hoor, daar niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l0n3w012ph schreef op woensdag 02 april 2014 @ 07:33:
[...]

Waarom haal je het spel dan in godsnaam van je SSD af als je weet dat er toch wel patches komen? Een paar pagina's terug was je zo blij dat je het spel van je SSD verwijderd had en je schijfruimte vrij had. Er komt weer een patch en meteen ga je toch wel weer spelen. Afgaande op het aantal posts over hoe slecht het wel niet is, zou je verwachten dat het nu echt over was met BF4 en Titanfall het nu helemaal is voor je.

Toch kom je weer terug, installeer dan maar gewoon weer BF4 op je SSD. Geweldig die haat-liefde verhouding met deze game. Datzelfde geldt trouwens voor Pykow: ook die zien we vanzelf weer hier terug (ik geef het nog geen maand voor hij weer inhoudelijk over het spel post en dus weer speelt). Maar dat zorgt wel weer voor leven in de brouwerij in dit topic :)
Wat het doel van je post is, is me niet helemaal duidelijk, maar ik wil best reageren hoor. Wat misschien lastig te begrijpen is, is dat ik altijd heb gehoopt (en nog steeds) dat ze BF4 kunnen en zullen maken. Dat ik daar geen vertrouwen in had/heb gezien de omvang van de problemen is een tweede.

Dat er patches komen is niet zo moeilijk, of ze BF4 weer interessant maken is een heeeeel andere vraag, zeker gezien de ervaringen in het verleden. Afgaan op anderen koop je ook niets voor gezien het grote aantal "niets aan de hand, de netcode is nagenoeg perfect, BF4 best game ever" posts, zelf testen is zelf weten. Een backupje is een paar minuten werk, maar op de SSD staat ie niet en komt ie voorlopig ook niet hoor, maak je maar geen zorgen.

BF4 is net als een moeilijk lekkere vriendin die vreemd gegaan is. Je wilt er aan zitten, je wilt er mee spelen, je wil te graag dat het weer net zo leuk als vroeger wordt maar tegen beter weten in wellicht. Het vertrouwen is compleet weg en er moet een hele hoop gebeuren wil je alles kunnen vergeten en vergeven zodat je haar weer in de armen kan sluiten, gelukkig, net als vroeger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 09:09:
[...]

BF4 is net als een moeilijk lekkere vriendin die vreemd gegaan is. Je wilt er aan zitten, je wilt er mee spelen, je wil te graag dat het weer net zo leuk als vroeger wordt maar tegen beter weten in wellicht. Het vertrouwen is compleet weg en er moet een hele hoop gebeuren wil je alles kunnen vergeten en vergeven zodat je haar weer in de armen kan sluiten, gelukkig, net als vroeger.
Conlusie: Er moeten een paar toyboys naar de vrouwen van Dice gestuurd worden zodat de Dicers eens ervaren wat de bijna gehele bf4 community ervaart.

Scout chopper speelt heerlijk in de nieuwe maps, mischien wel de leukste maps om te vliegen in de scout! Speel je weer eens op de grond....BOOM..gunship...gvd waarom zit er een gunship in????

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gyedema schreef op woensdag 02 april 2014 @ 07:49:
[...]

QFT.
Ik kan alleen de Sub map (Wave rider?) onderscheiden van de rest. Dan nog een met een vliegtuig (Lost Island?) maar het lijkt allemaal sprekend op elkaar. Op zich allemaal niet onaardig, maar er had veel meer van gemaakt kunnen worden. De variatie in CR in de maps was een stuk groter dan in NS.

Nu vermaak ik me overigens best hoor, daar niet van.
Ik had idd ook iets van een rivier monding willen zien of een soort van beachlanding als dat SP lvl waar je achter die tank aan hobbelt in de storm, dat strand was awesome.

Ook qua levolution had ik meer gewild en verwacht.

Voor de rest speelt het wel prima dus voor zo er tussendoor goed te doen maar CR was stukken beter.
De funship gunship is weer heerlijk op, de 25mm cannon is een rambo cannon geworden, je maait er alles zo mee kapot, de 40mm is goed gebalanceerd, de big gun heb ik nog niet gebruikt maar het probleem is met het eerste, die minigun maai je gewoon alles mee naar de kloten. Ze zijn wederom weer van niks dood kunnen maken naar alles en iedereen + zijn grootje kapot kunnen knallen met de patching :F

[ Voor 19% gewijzigd door SouLLeSSportal op 02-04-2014 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Laatst online: 12-09 12:23
Zit er wel levolution in de nieuwe maps dan?
heb het nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beebie121 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:30:
heb het nog niet gezien.
vliegtuig ontploft, duikboot kan je laten vallen, soort van storm en zonsopgang bij op. mortar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 16:49
beebie121 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:30:
heb het nog niet gezien.
Ik heb in ieder geval een duikboot welke in een berg ligt zien omvallen(geen idee hoe de map heet), verder kan ik me zo ook niet iets anders bedenken.

Op Youtube is natuurlijk al wat te vinden:
YouTube: BattleField 4 Naval Strike Levolution!!

[ Voor 18% gewijzigd door mhoogendam op 02-04-2014 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vooralsnog niets van gemerkt, op pc lijkt dat ook niet veel voor te komen. voornamelijk ps4.
Ze moeten zoals ook al genoemd in het artikel gewoon die netcode/tickrate aanpassen zodat beter berekend wordt waar een speler is tov de andere en de hitreg niet 2m achter een speler aan hobbelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barturion
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-08 16:45
In de laatste 90 uur nog geen seconde rubberbanding gehad dus wat mij betreft hoeven ze er helemaal niet naar te kijken. Voor de PC versie that is.

[ Voor 4% gewijzigd door Barturion op 02-04-2014 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Playstation boys worden wel consistent hard genaaid door EA DICE. Was het eerst 'er is geen input lag, dat ligt aan je tv' en na een jaar, owja, het er was tóch input lag, sorry.

Nu is er vanaf het begin geroepen dat het ECHT niet aan de hardware van de EA servers kon liggen en nu, owja sorry, die waren inderdaad te zwak.

Op de pc zal het geen verschil maken aangezien dit de officiële console servers betreft en van het verhogen van de tick rate is helemaal nog geen sprake voorlopig.

[ Voor 3% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 02-04-2014 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:29
Ik heb in de ~80 uur dat ik heb gespeeld ook nog geen last gehad van rubberbanding.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
  • Laatst online: 06-05 10:46
gister even last gehad van rubber banding maar dit was geheel server specifiek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 12:01:
[...]

De Playstation boys worden wel consistent hard genaaid door EA DICE. Was het eerst 'er is geen input lag, dat ligt aan je tv' en na een jaar, owja, het er was tóch input lag, sorry.

Nu is er vanaf het begin geroepen dat het ECHT niet aan de hardware van de EA servers kon liggen en nu, owja sorry, die waren inderdaad te zwak.

Op de pc zal het geen verschil maken en van het verhogen van de tick rate is helemaal nog geen sprake voorlopig.
Ach ja, wie gelooft er uberhaupt nog een woord van wat DICE/EA roept. 8)7
secretdk schreef op woensdag 02 april 2014 @ 12:21:
gister even last gehad van rubber banding maar dit was geheel server specifiek
Heb er ook een beetje last van gehad maar niet te erg bij Naval Strike 64p op PC.
Voorheen eigenlijk geen rubberbanding issues gehad.

[ Voor 50% gewijzigd door Help!!!! op 02-04-2014 12:51 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-07 16:25
Hoe wordt er tegenaan gekeken als er montages worden gepost hier? Ik maak een serietje waarin ik helicopters uit de lucht plink met de tank. Ik denk ik vraag het maar even voor ik met fakkels en hooivorken wordt weggejaagd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Typehigh schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:01:
Hoe wordt er tegenaan gekeken als er montages worden gepost hier? Ik maak een serietje waarin ik helicopters uit de lucht plink met de tank. Ik denk ik vraag het maar even voor ik met fakkels en hooivorken wordt weggejaagd. :)
Bring it on! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar
Here we go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Altijd satisfying om te kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Delen om gewoon te laten zien is prima, pure zieltjes winning om je kanaal te promoten, not so much. dit is gewoon prima idd. Altijd mooi dat te zien, nog mooier om zelf te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar
Mooiste ding om te doen in BF4 imo. :) Thanks voor de complimenten iig.

En zieltjes winnen voor Youtube heb ik totaal geen interesse in gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opbouwende kritiek dan maar.

Ik heb die 2e set bekeken. Er zitten een paar redelijk nette schoten op bewegende helis tussen maar het leeuwendeel is op korte afstand op traag- en laagvliegende helis. Daar is natuurlijk niet zo veel aan.
IMHO moet je als je een kijkenswaardige compilatie wilt maken wel meer doen dan een paar helis neertanken. Heb je je tank bijvoorbeeld als eens zowat haaks op een helling gegooid en een gunship neergeschoten? TV missile uit de lucht geschoten die niet op jouw tank afkwam? Van de brug op Dawnbreaker gerold op een eronderdoor vliegende heli, met punten tot gevolg?
Dat soort dingen zijn zeldzaam, vaak meer geluk dan wijsheid, maar in een compilatie, wat eigenlijk per definitie een "best of" momentenreeks is, verwacht ik dat soort dingen eigenlijk wel te zien, want gewoon normale kills (wat dit zijn) maak je zelf elke ronde.

Een compilatie van helis die als vadzige oude schapen voor je loop komen hangen is wat mij betreft pas indrukwekkend als het er tien of vijftien in één ronde zijn. Mijn record laagvliegheliklappers met een tank is iets van 11 of 12 in één rondje op Dinges Railroad. Is trouwens ook de kaart waar ik met sabot shells en héél slecht parkeren het gunship een keer neergehaald heb.
Iedereen speelt anders, en wie niet kan mikken met tanks is misschien sneller tevreden, maar voor mij is het vooral een saai riedeltje kills met een paar mooie schoten ertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar
Voor elk wat wils he, KnetterGek. :) Ik beschouw helos killen met de tank niet echt als makkelijk, ik zie maar weinig mensen het doen. Als het allemaal met sabot shell was, zou ik het zeker als makkelijk riedeltje kills bestempelen... met AP/HE niet echt. Maar alle kritiek is altijd welkom, ik zal er proberen in een toekomstige episode iets mee te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lateralus010
  • Laatst online: 08-09 09:32
Leuk filmpje! Heerlijk om te zien :) Dat zijn voor mij typische BF4 'feel good' momenten. Samen met het halve team-backragen en iemand counterknifen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Typehigh schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:39:
Ik beschouw helos killen met de tank niet echt als makkelijk, ik zie maar weinig mensen het doen.
Oh, ik zie het niet élke ronde gebeuren, maar toch wel zo veelvuldig dat ik er niet warm of koud van word. Meerdere per avond is eerder regel dan uitzondering, zeker als ik zelf in de tank zit (en helaas ook als ik zelf in de heli zit :$ )

De lange-afstand schoten zijn wel een ander verhaal overigens - zeker als je shell een vliegtijd van zowat een seconde heeft is het neerhalen van die flapperdingen met AP of HE shells wel behoorlijk netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Heerlijk dat Nansha Strike geen jets of AA heeft om de Gunship te counteren. Geldt volgens mij ook voor Lost Islands. Duurt meestal een tijdje voordat er iemand opstaat om er wat aan te doen... meestal uit pure frustratie omdat er zo goed als geen cover is op die maps. Lekker kills harken, maar eigenlijk wel slecht dat de Gunship in deze maps zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
yinx84 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 16:15:
Heerlijk dat Nansha Strike geen jets of AA heeft om de Gunship te counteren. Geldt volgens mij ook voor Lost Islands. Duurt meestal een tijdje voordat er iemand opstaat om er wat aan te doen... meestal uit pure frustratie omdat er zo goed als geen cover is op die maps. Lekker kills harken, maar eigenlijk wel slecht dat de Gunship in deze maps zit.
Het is een beetje een afweging, een jet haalt zonder enig probleem een Gunschip neer. Als je jets in zulke open maps zet met duidelijk zicht heb je hier straks weer een huilpartij over jets OP en weet ik wat. Vind het juist wel mooi, dwing je de spelers een beetje dynamisch te zijn en de stinger op te pakken. Of natuurlijk een SRAW als ie dat red :+

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
ik vind het wel nog iets hebben zo'n gunship daar zonder dat je hem direct eraan kan doen. Er zelf nog niet ingezeten, maar het is nog goed te doen als enemy er een in de lucht heeft hangen.
Wel irritant dat wanneer je hem uiteindelijk uit de lucht schiet, de commander al weer een nieuwe kan spawnen :+

En heerlijk dat ze geen jets in Titan mode en obliteration enzo gestoken hebben. Spel is veel leuker op die manier..

[ Voor 16% gewijzigd door SmokingCrop op 02-04-2014 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naaitsab schreef op woensdag 02 april 2014 @ 16:18:
[...]

Het is een beetje een afweging, een jet haalt zonder enig probleem een Gunschip neer. Als je jets in zulke open maps zet met duidelijk zicht heb je hier straks weer een huilpartij over jets OP en weet ik wat. Vind het juist wel mooi, dwing je de spelers een beetje dynamisch te zijn en de stinger op te pakken. Of natuurlijk een SRAW als ie dat red :+
Mjah, maar een fighter jet zou wel uitkomst gebrachthebben. Niet heel sterk tegen landdoelen, niet heel bruut tegen luchtdoelen, toch een goeie counter tegen helis en de gunship.
Een attack jet was wel echt heel verkeerd gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmokingCrop schreef op woensdag 02 april 2014 @ 16:20:
ik vind het wel nog iets hebben zo'n gunship daar zonder dat je hem direct eraan kan doen. Er zelf nog niet ingezeten, maar het is nog goed te doen als enemy er een in de lucht heeft hangen.
Wel irritant dat wanneer je hem uiteindelijk uit de lucht schiet, de commander al weer een nieuwe kan spawnen :+

En heerlijk dat ze geen jets in Titan mode en obliteration enzo gestoken hebben. Spel is veel leuker op die manier..
Bedoeling van DICE is volgens mij ook dat je de objective die verantwoordelijk is voor de gunship gaat kapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 16:22:
[...]

Bedoeling van DICE is volgens mij ook dat je de objective die verantwoordelijk is voor de gunship gaat kapen.
Maar daar staat geen markertje bij als je geen commander hebt. En die hebben we nagenoeg nooit, om één of andere reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze vond ik even, geniaal kanaal.

Hoewel ik niet superveel merk van de netcode... Nou ja af en toe.

YouTube: ☼ Battlefield 4 - NETCODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

DiCE is een dag te laat met zijn 1 april grap hahaha dubbel fail.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 12:01:
[...]

Op de pc zal het geen verschil maken aangezien dit de officiële console servers betreft en van het verhogen van de tick rate is helemaal nog geen sprake voorlopig.
Dit is alleen voor de consoles? Dat zou best kunnen maar ik weet dat ik ook nog wel eens rubberbanding had toen ik nog speelde. Het kan ook zijn dat dit servers waren van bepaalde providers die we maar niet gaan noemen. Dat houd het topic een beetje schoon. :+
Overgens zou ik niet verbaast zijn als de PS4 verkopen van BF5 dramatisch gaan zijn. :P
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 17:28:
Deze vond ik even, geniaal kanaal.

Hoewel ik niet superveel merk van de netcode... Nou ja af en toe.

YouTube: ☼ Battlefield 4 - NETCODE
Deze is al een aantal keer voorbij gekomen. Niet dat dit uitmaakt want het is een waarheid, een treurige waarheid. Verder zou ik vooral blij zijn als je er niet te veel last van hebt. Ik kan dit spel gewoon niet meer spelen omdat ik het steeds zie en er ook op gefixeerd raak.
Pykow schreef op woensdag 02 april 2014 @ 17:38:
Ik vind eigenlijk niet dat ik het recht heb om dit te zeggen omdat ik zelf ook al niet meer speel maar ik dacht dat jij weg zou blijven? :/
Kijk ik begrijp dat ik een paar maanden geleden misschien niet helemaal 100% oke ben geweest in dit topic. Het sloeg langzaam aan door naar alleen maar rage en bugs posten. Ik ben er niet trots op maar in mijn verdediging kan ik stellen dat ik niet alleen was en nog probeerde constructief te zijn. Een zeer slappe verdediging maar het is er wel een. Die gaat voor jou dus nu niet op.

Doe alsjeblief niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit zou elke speler moeten zien en weten. Niets is zo irritant als vehicle stealers of lui die jou boot/voertuig kapen en of de shitstorm in varen/rijden/vliegen en zodoende niet alleen zinloos zelf dood gaan maar ook een vervoersmiddel en andere speler meeslepen in hun retardedness. Of dat ze je gewoon gebruiken als taxi en eruit springen waar ze willen en dan de chopper crashen, boot beachen of voertuig vastrijden oid. Je bent dan uit de actie en verliest een goede aanvalspositie + je bent vaak dat vervoersmiddel kwijt.

Echt als iemand dit doet en ik weet welke speler ga ik bij hem in het squad en zorg ik dat hij geen kill meer maakt.
Als iemand dat doet op onze server, komt die er ook niet meer op terug. ;w

[ Voor 19% gewijzigd door SouLLeSSportal op 02-04-2014 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 17:51:
[...]
Dit is alleen voor de consoles? Dat zou best kunnen maar ik weet dat ik ook nog wel eens rubberbanding had toen ik nog speelde. Het kan ook zijn dat dit servers waren van bepaalde providers die we maar niet gaan noemen. Dat houd het topic een beetje schoon. :+
Overgens zou ik niet verbaast zijn als de PS4 verkopen van BF5 dramatisch gaan zijn. :P
Deze specifieke hardware upgrade is primair voor de consoles. De consoles kunnen alleen spelen op servers die gehost worden door EA. EA heeft toegegeven dat de serverside software zwaarder is dan verwacht en nieuwe hardware vereist.

Indirect zou het inderdaad ook kunnen betekenen dat de PC servers zwaarder belast worden dan aanvankelijk begroot, maar de private server providers kunnen veel makkelijker op en afschakelen. Het zou goed kunnen dat je op de door EA gehoste official servers wel rubberbanding hebt gehad, maar ja welke idioot speelt daar nou bewust op als je uit private servers kan kiezen.

Ik denk ook dat de pc community nog extreem mild is vergeleken met de Playstation boys, 64p is al vanaf de launch onspeelbaar voor ze, daar zal aardig wat kwaad bloed zitten nog. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op woensdag 02 april 2014 @ 18:01:
Echt als iemand dit doet en ik weet welke speler ga ik bij hem in het squad en zorg ik dat hij geen kill meer maakt.
1 woord. Badmin. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de nieuwe mappen geweldig mooi :9~
Maar de rest om het spel heen is werkelijk |:(
Ik kan me niet voorstellen dat ik 2 patches geleden mooi altijd een k/d boven 2 haalde en nu mag ik blij zijn als ik positief haal :(
Ik krijg zoveel hits maar niemand die erbij neervalt en ik zelf ga bij iedere kogel neer wat het gewoon niet meer leuk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
SouLLeSSportal schreef op woensdag 02 april 2014 @ 18:01:
[video]
Of dat ze je gewoon gebruiken als taxi en eruit springen waar ze willen en dan de chopper crashen, boot beachen of voertuig vastrijden oid. Je bent dan uit de actie en verliest een goede aanvalspositie + je bent vaak dat vervoersmiddel kwijt.

Vreselijk inderdaad. Vooral als ze daarvoor jets of scouts voor gebruiken. Maar ook in de transport kom ik het regelmatig tegen: sniper wilt per se op het dak van een gebouw snipen, gebruikt daarvoor een transportheli en springt eruit als hij zijn doel heeft bereikt. Gevolg: 5 passagiers vaak dood, tenzij iemand net op tijd kon switchen naar de pilot seat. Dat soort mensen worden door mij zonder enige medelijden gestraft door ze van het dak af te duwen met de MAV of EOD bot. Vreselijke mensen, denken alleen maar aan zichzelf.

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Leuke filmpjes inderdaad, lijkt mij wel in de tank, zal als ik eens een keer tijd heb ook wat achter elkaar aan plakken en op YouTube droppen.

Moet wel zeggen dat het in BF3 bijna niet te doen was om choppers de lucht uit te halen met je tank en dat het in BF4 wel heel veel makkelijker gaat.
Is ook meteen weer één van de redenen waarom je velen niet meer in de attack chopper ziet.
Pykow schreef op woensdag 02 april 2014 @ 17:38:
Ik dacht ook dat je uit dit topic weg ging blijven? Hoelang heb je het volgehouden? 24 uur? LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fonta schreef op woensdag 02 april 2014 @ 20:28:
[...]

Leuke filmpjes inderdaad, lijkt mij wel in de tank, zal als ik eens een keer tijd heb ook wat achter elkaar aan plakken en op YouTube droppen.

Moet wel zeggen dat het in BF3 bijna niet te doen was om choppers de lucht uit te halen met je tank en dat het in BF4 wel heel veel makkelijker gaat.
Is ook meteen weer één van de redenen waarom je velen niet meer in de attack chopper ziet.

[...]

Ik dacht ook dat je uit dit topic weg ging blijven? Hoelang heb je het volgehouden? 24 uur? LOL
Met guided missile, een goede gunner en een soflampersoon op je tank was het niet al te moeilijk om helikopters uit de lucht te halen in BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 20:46:
[...]

Met guided missile, een goede gunner en een soflampersoon op je tank was het niet al te moeilijk om helikopters uit de lucht te halen in BF3.
Laserpainter + guided op je scout :*) Zo onwijs veel kills en cheat accusaties daarmee binnen gehengeld voordat het werd generfd :+

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Le Master Trolle!

Ben benieuwd of hij gaat antwoorden. ... Tuurlijk niet. Stel je voor dat zijn imago gekrenkt wordt... :')

http://mp1st.com/2014/04/...ber-banding-fix-incoming/

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/PC%20gaming/bf4.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deze is ook wel mooi. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
ESL finals zijn bezig, als ik dat zie ben ik niet echt impressed door de skills van deze spelers...
http://battlefield.esl-one.com/channel/esltv-bf4/

Maar zal wel aan mij liggen ;) >:)

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]loewie1984 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 21:54:
ESL finals zijn bezig, als ik dat zie ben ik niet echt impressed door de skills van deze spelers...

[/quote/]

is het ook niet heb veel met epsiloncore(is nederlands) gespeeld in pub's doet het vaak niet eens beter dan ik. en een clan maatje van mij is nog een stuk beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loewie1984 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 21:54:

Dat er interesse in is zegt me al genoeg. Sowieso BF ESL matches en dan alleen domination spelen, lachtertje is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alsof de echt goede spelers nog BF4 spelen. Dat denk ik in ieder geval.
Ik denk alleen dat A.W.E.S.O.M.-0 hier beter zicht op heeft aangezien die volgens mij wel aardig is in FPS games en ook wel iets weet van ESL. ;)

edit: Als de views die naast een aantal recente video's ook maar iets vertellen dan is ESL echt morsdoor voor BF4. :P

[ Voor 24% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-04-2014 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-08 17:08
DanielWW2 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 23:15:
Ik denk alleen dat A.W.E.S.O.M.-0 hier beter zicht op heeft aangezien die volgens mij wel aardig is in FPS games en ook wel iets weet van ESL. ;)

edit: Als de views die naast een aantal recente video's ook maar iets vertellen dan is ESL echt morsdoor voor BF4. :P
Je kan geen goed e-sport spel hebben als het spel zelf slecht is. Alle core fps elementen zijn nog steeds kapot.

Maar de spelers zijn wel de beste van de wereld atm. Public is niet te vergelijken met esport.
Je hebt genoeg "pubheroes", maar meeste falen keihard als ze tegen betere ESL spelers gaan.
In een normaal spel is dat de motivatie om zelf een team op te zetten en te trainen, maar in bf4 zou ik niet meer de moeite doen.

,
Boze oud head bf4 ESL admin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 23:15:

Dat is wel weer een beetje teveel eer, maar ik wil best een overzicht geven van de e-sports situatie:

Zoals Crazybas ook aangeeft, de meeste beste (BF3) infantry spelers spelen nog steeds wel ESL en dan met name voor de EMS zolang daar nog wat geld in te verdienen valt. Al met al zijn er denk ik nog maximaal een clan of 8 in Europa die zich wereldtop kunnen en mogen noemen, het gros hiervan heeft ook sponsorcontracten maar bovenal doorzettingsvermogen.

Heel veel spelers zijn overgestapt naar CS:GO of weer lekker aan het pubben met BF3. In Amerika is 5v5 esports helemaal dood, daar gebeurt helemaal niets meer. Het enige competitive wat daar nog veel gespeeld wordt zijn community 16v16 en 32v32 conquest. Er zijn weinig jongens die er nog daadwerkelijk plezier in hebben gezien de staat van het spel.

Bedenk heel goed dat als je spectatormode ESL of EMS streams kijkt dat dit TOTAAL maar dan ook TOTAAL niet overeenkomt met wat de spelers zelf zien of doen. Skill of goede plays zijn dan ook niet te beoordelen. Dat maakt het ook gelijk oninteressant om als e-sport te kijken en dit is ook direct gekoppeld aan de core problemen van BF4. Wat het spel registreert is simpelweg niet wat de spelers doen.
Dit is niets nieuws, dit geldt al vanaf de launch en is ook al zo vaak aangekaart. Bovendien geldt dit ook voor ALLE vormen van levolution en destruction, wat jij ziet is niet wat anderen zien.

[ Voor 10% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 02-04-2014 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
actually 1 cijfer en 2 woorden, maar goed jij vind het best als een of andere retard je boot jat. Ik houd onze server graag teamplay friendly, niet gevuld met achterlijk volk. Het komt gelukkig dan ook niet zoveel voor bij ons. :)

[ Voor 7% gewijzigd door SouLLeSSportal op 02-04-2014 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-08 19:53

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is toch echt ongeloofelijk :(

[ Voor 6% gewijzigd door beuker19 op 03-04-2014 08:49 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik merkte dat gister ook al, ging opeens dood in de boot en ik dacht dat ik de tv van de enemy goed had geraakt. Krijg ik alleen een kill en daarna werd ik afgeschoten :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Hoe kunnen ze nu zo iets weer kapot maken? :?
Heb ookal gehad dat ik de tv missile opeens niet meer kon besturen, hij vliegt dan gewoon rechtdoor en je zit weer als piloot in de boot

[ Voor 60% gewijzigd door SmokingCrop op 03-04-2014 09:47 ]

Pagina: 1 ... 139 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.