Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan even niet met geluid want @work, maar is dit de bug dat als je de TV missile molt de speler in de attack boat dood is en je dus de boot kunt nakken als er geen verder tuig in zit? Want die had ik een hele tijd terug ook al eens beschreven hier, die is helaas niet nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-08 19:53
Na een paar patches geen last van de soundloop gehad te hebben lijkt deze ook weer terug te zijn |:(

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Welke van deze settings zou er beter zijn? Ben er zelf nog niet over uit. Draai op 1080p en alles op ultra

120% res scale en 2xMSAA (geen FXAA)
150% res scale en geen MSAA/FXAA

120% en 2xMSAA maakt sommige objecten zoals hekjes van scherper (minder aliasing) maar 150% res scale lijkt wat scherper algemeen, afgezien van de randen.

Die NV maps in de scout chopper zijn wel echt vet! Valt me alleen op hoeveel man er weer ineens met een stinger rondloopt, gelukkig veel dekking en zijn die dingen ook generfed. Op de grond vind ik het maar matig spelen ivm weinig dekking door veel wel ehhh water waarin je elke keer een leuke zwemtocht kan maken.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:14
evilpin0 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 10:57:
Welke van deze settings zou er beter zijn? Ben er zelf nog niet over uit. Draai op 1080p en alles op ultra

120% res scale en 2xMSAA (geen FXAA)
150% res scale en geen MSAA/FXAA

120% en 2xMSAA maakt sommige objecten zoals hekjes van scherper (minder aliasing) maar 150% res scale lijkt wat scherper algemeen, afgezien van de randen.
Hoe kunnen wij oordelen over wat jij beter vind? Het blijft een persoonlijke instelling, hou met de FPS meter/FRAPS he FPS in de gaten en blijf er mee knoeien tot je het mooi (genoeg) vind en stabiel op 60 fps loopt.
Die NV maps in de scout chopper zijn wel echt vet! Valt me alleen op hoeveel man er weer ineens met een stinger rondloopt, gelukkig veel dekking en zijn die dingen ook generfed. Op de grond vind ik het maar matig spelen ivm weinig dekking door veel wel ehhh water waarin je elke keer een leuke zwemtocht kan maken.
Vind het nog steeds wel jammer dat er maar 1 nieuw voertuig bij gekomen is. Had toch wel wat meer boten verwacht. De amfibische APC zit er toch niet in?

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
naaitsab schreef op donderdag 03 april 2014 @ 11:03:
[...]

Hoe kunnen wij oordelen over wat jij beter vind? Het blijft een persoonlijke instelling, hou met de FPS meter/FRAPS he FPS in de gaten en blijf er mee knoeien tot je het mooi (genoeg) vind en stabiel op 60 fps loopt.
De vraag hoeft niet beantwoord te worden in wat ik mooier vind, maar wat over het algemeen een beter effect geeft. Thx for the fraps tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
evilpin0 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 11:05:
[...]

De vraag hoeft niet beantwoord te worden in wat ik mooier vind, maar wat over het algemeen een beter effect geeft. Thx for the fraps tips?
De settings die je noemt zorgen voor een ander effect, daar is niet van te zeggen wat beter is of niet. Gewoon een beetje rommelen met de settings en kijk wat je het beste vind spelen. Aangezien elke PC anders is valt er dus niet te zeggen van je moet X en Y zo instellen ;)

Ingame kun je ook de FPS meter aanzetten door op '~' (tilde) te drukken "perfoverlay.drawfps 1" in te tikken.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 11:05:
[...]
De vraag hoeft niet beantwoord te worden in wat ik mooier vind, maar wat over het algemeen een beter effect geeft.
Wat vind jij een "beter effect" dan? Want niemand die enigszins performance georienteerd is zal AA aanraden, noch resolution scaling. Dat is allemaal eye-candy die je niet nodig hebt en in de weg zit (want lagere framerates en minder scherp beeld) en dus een "slechter effect".

Wat jij mooi vindt is wat JIJ mooi vindt. Daar moet je zelf een afweging in maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2014 @ 11:25:
[...]

Wat vind jij een "beter effect" dan? Want niemand die enigszins performance georienteerd is zal AA aanraden, noch resolution scaling. Dat is allemaal eye-candy die je niet nodig hebt en in de weg zit (want lagere framerates en minder scherp beeld) en dus een "slechter effect".

Wat jij mooi vindt is wat JIJ mooi vindt. Daar moet je zelf een afweging in maken.
Ik heb het al uitvoerig getest, beide setting draaien zonder drops onder de 60. Kan op beide dus spelen.

Kant tekening: Met deze setting zie je aanzienlijk scherper, van dichtbij en van grote afstanden. De setting is dus zeker niet alleen maar eye candy, vooral als je veel in de lucht speelt is het een voordeel.

Denk dat er vast wel tweakers zijn geweest die hebben zitten stoeien met deze settings, vraag is dan ook meer aan degende gericht... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:38
Ze hebben het gewoon weer gedaan hoor. ze hebben het spel weer slechter gemaakt met update/dlc.
Bugs en problemen die al opgelost waren zijn terug, en nieuwe bugs zijn er bij gekomen

Je moet toch wel toegeven dat het best knap is, zouden ze het er echt om doen ?

voorbeelden zijn de massive rubber banding problemen, sound loop is terug voor veel mensen, mij gelukkig nog niet. de Tv missile bug, met je quad door het ondiepe gedeelte rijden en dood van je quad vallen opeens. mijn stingers maken opeens de meest rare cirkels en spastische bewegingen in de lucht

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-05 10:46
evilpin0 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 11:30:
[...]

Ik heb het al uitvoerig getest, beide setting draaien zonder drops onder de 60. Kan op beide dus spelen.

Kant tekening: Met deze setting zie je aanzienlijk scherper, van dichtbij en van grote afstanden. De setting is dus zeker niet alleen maar eye candy, vooral als je veel in de lucht speelt is het een voordeel.

Denk dat er vast wel tweakers zijn geweest die hebben zitten stoeien met deze settings, vraag is dan ook meer aan degende gericht... :)
Maar zoals knettergek hierboven al zegt,, Wat maakt het uit wat iemand anders vind?
Het gaat toch om jou performance en wat jij er goed uit vind zien?

Of iemand anders de resolution scaling hoger mooier vind staan zal mij persoonlijk een worst wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 11:30:
[...]
Van AA ga je nooit scherper zien, dat effect krijg je alleen met res scaling (en dan ook maar zeer beperkt, want je krijgt niet werkelijk méér pixels natuurlijk).
Eén van die spelers die met graphics settings veelvuldig heeft zitten klooien in BF4 (en trouwens, alle spellen die hij met vrienden speelt) om op verschillende PCs dat spel zo scherp mogelijk te krijgen antwoordde net. 'cause that's me. Je activeert eyecandy met AA, niet scherpte.

Je zou in principe beter af zijn met een hogere resolutie scherm dan met res scaling, maar als je bij je scherm wilt blijven is het enige dat je kunt doen om het beeld scherper te krijgen AA en andere effecten reduceren, details van mesh en textures opvoeren, en res scaling opvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
Skybullet schreef op donderdag 03 april 2014 @ 11:42:
Ze hebben het gewoon weer gedaan hoor. ze hebben het spel weer slechter gemaakt met update/dlc.
Bugs en problemen die al opgelost waren zijn terug, en nieuwe bugs zijn er bij gekomen

Je moet toch wel toegeven dat het best knap is, zouden ze het er echt om doen ?

voorbeelden zijn de massive rubber banding problemen, sound loop is terug voor veel mensen, mij gelukkig nog niet. de Tv missile bug, met je quad door het ondiepe gedeelte rijden en dood van je quad vallen opeens. mijn stingers maken opeens de meest rare cirkels en spastische bewegingen in de lucht

_/-\o_
ik denk dat hun "netcode" systeem dusdanig complex is dat als ze iets bij A veranderen dat B, D, E en F dan ook veranderen (dit voorzien ze omdat ze dat dan ook aanpassen) maar volgens worden ook X, Y en Z beinvloed door die aanpassing waardoor bijvoorbeeld gunships (ac130) geen dmg meer kunnen doen of kunnen ontvangen.

oftewel, ze hebben hunzelf dusdanig hard genakt door hun hele systeem zo complex te maken dat aanpassingen bijna onmogelijk zijn. Wat best wel vreemd is om te doen, waarom zou je het zo complex maken voor jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
secretdk schreef op donderdag 03 april 2014 @ 11:43:
[...]

Maar zoals knettergek hierboven al zegt,, Wat maakt het uit wat iemand anders vind?
Het gaat toch om jou performance en wat jij er goed uit vind zien?

Of iemand anders de resolution scaling hoger mooier vind staan zal mij persoonlijk een worst wezen.
Dit is toch een discussie platform? Een discussie zijn meningen, dus ja, ik zou graag de mening van iemand anders willen omtrend resolution scalling. En dan van iemand die het gebruikt. Als die er niet zijn, prima.

@ knettergek
Probleem met bf4 is dat FXAA de boel blurred en MSAA niet de poppetjes scherp maakt. Resolution scalling maakt alles een beetje scherper. Waar MSAA alleen sommige dingen scherper maakt. Ben dus beetje op zoek naar de "heilige combinbatie" maar niet dat het allemaal een wereld van verschil zou maken. Tweak gewoon graag de game met wat me pc kan berekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
pff mijn dagje bf 4 is weer klaar. Had eindelijk even tijd om achter de pc te zitten en de dlc te testen.

Naast alle bovengenoemde bugs en problemen die mijn humeur al een domper hadden gegeven kom ik net in een ronde met een cheater. Een sniper die me vanaf de andere kant van de map met een berg ertussen 5 x spawnkilled achter elkaar, waarvan twee keer dat ik spawn en er opeens een explosie is. Killed by claymore 8)7

ik probeer echt plezier te beleven in dit spel, maar het is me sinds launch nog niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 11:49:
[...]
Probleem met bf4 is dat FXAA de boel blurred en MSAA niet de poppetjes scherp maakt. Resolution scalling maakt alles een beetje scherper. Waar MSAA alleen sommige dingen scherper maakt. Ben dus beetje op zoek naar de "heilige combinbatie" maar niet dat het allemaal een wereld van verschil zou maken. Tweak gewoon graag de game met wat me pc kan berekenen.
Je weet neem ik aan wat AA doet? En dat dingen minder scherp maken de manier is waarop het álles doet?
Er zijn zeker werelden van verschillen in de implementatie, maar geen enkele manier van AA aan gaat een scherper beeld opleveren dan geheel zonder AA. De individuele pixeltjes zien bewegen is simpelweg altijd makkelijker als ze niet met de buurpixels vergeleken worden om een gemiddelde kleur te krijgen die juist bedoeld is om (ongewenste) scherpte eruit te werken.

Juist op grote afstand heb je het beste, helderste, scherpste zicht met hoogst haalbare resolutie, res scaling en geen AA of post-processing of occlusion of lighting.
Ik vlieg op HC servers (geen serieuze tegenstand, de goeie piloten spelen vrijwel allemaal normal zodat ze op de Dorito's kunnen mikken) en mijn configuratie is dusdanig dat ik met de 25mm gunn op de stealth/fighter jet infantry van de grond af kan sproeien. Maar wel in 2560x1600. Of dat in 1920x1080 ook nog zou lukken betwijfel ik, ook gezien de vliegkunsten van een paar vrienden die veel beter vliegen dan ik, maar door die lage resolutie gewoon veel minder zien op de grond. Res scaling kan daar iets helpen, maar nooit veel (want lage eindresolutie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2014 @ 11:58:
[...]

Je weet neem ik aan wat AA doet? En dat dingen minder scherp maken de manier is waarop het álles doet?
Er zijn zeker werelden van verschillen in de implementatie, maar geen enkele manier van AA aan gaat een scherper beeld opleveren dan geheel zonder AA. De individuele pixeltjes zien bewegen is simpelweg altijd makkelijker als ze niet met de buurpixels vergeleken worden om een gemiddelde kleur te krijgen die juist bedoeld is om (ongewenste) scherpte eruit te werken.

Juist op grote afstand heb je het beste, helderste, scherpste zicht met hoogst haalbare resolutie, res scaling en geen AA of post-processing of occlusion of lighting.
Ik vlieg op HC servers (geen serieuze tegenstand, de goeie piloten spelen vrijwel allemaal normal zodat ze op de Dorito's kunnen mikken) en mijn configuratie is dusdanig dat ik met de 25mm gunn op de stealth/fighter jet infantry van de grond af kan sproeien. Maar wel in 2560x1600. Of dat in 1920x1080 ook nog zou lukken betwijfel ik, ook gezien de vliegkunsten van een paar vrienden die veel beter vliegen dan ik, maar door die lage resolutie gewoon veel minder zien op de grond. Res scaling kan daar iets helpen, maar nooit veel (want lage eindresolutie).
Was ook mijn gevoel dat 150% res scalling het op afstand scherper maakte, helaas wel nog aliasing om de mannetjes heen. Maar dat is dan concessie die ik moet maken.

Zover ik begrijp berekend AA objecten in hogere resolutie en down sampeld hij het vervolgens. Resolution scalling is ook gewoon AA maar dan SSAA (zwaarte soort). Denk inderdaad dat een hogere resolutie scherm het beste effect heeft, maar die heb ik niet  ben wel benieuwd naar hoeveel verschil dit zou uitmaken van zeer grote afstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die audio loop dat als je de pot net joint, je dan even geen audio hoort?

Want dat heb ik, als ik dan bijvoorbeeld in een jet spawn dan hoor ik even geen geluid voor 10 seconden. Maar dat vind ik niet zo erg.

Daarnet trouwens erg leuke sniper pot gespeeld met SRR op Zavod, godallemachtig was ging dat goed voor mijn doen. Normaal lukt het mij niet om rennende personen te snipen (tenzij ze recht op me aflopen), maar deze keer lukte het :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 12:06:
[...]
Was ook mijn gevoel dat 150% res scalling het op afstand scherper maakte, helaas wel nog aliasing om de mannetjes heen. Maar dat is dan concessie die ik moet maken.
Die aliasing is juist wat, op grote afstand, dingen nog zichtbaar houdt. Door antialiasing vervaagt het contrast tussen de pixels, waardoor het er gladder uitziet. Daardoor vallen individuele pixels minder op, wat een vóórdeel is voor hoe mooi het is en een nádeel voor hoe duidelijk je doelen kunt zien rondhuppelen.
Zover ik begrijp berekend AA objecten in hogere resolutie en down sampeld hij het vervolgens. Resolution scalling is ook gewoon AA maar dan SSAA (zwaarte soort).
Het kritische punt dat je daarbij over de kop kijkt is dat door de kleur van een pixel te middelen de scherpte noodzakelijkerwijs afneemt. Het contrast tussen pixels verkleinen is wat AA "doet" wat jij ziet. Als je alleen weet dat er "op de achtergrond" in hogere res gewerkt wordt verval je makkelijk in de denkfout dat het daardoor dus scherper zou kunnen worden, maar de scherpte wordt bepaald door je schermresolutie en de pixelkleuren, niet door de rekenresolutie van de GPU. De reden dat res scaling wél en AA níét tot een scherper beeld leidt is dat de met res scaling berekende pixels niet gemiddeld worden over 4 pixels (2x AA) of iets van 6 (125% res scale + 2x AA) maar over om en nabij de 2 (150% res scaling). Door een hogere rekenresolutie verklein je de hoeveelheid beeldvulling door lijntjes en randjes, zodat je makkelijker door hekjes, bomen en blaadjes nog wat meekrijgt van de achterliggende dingen, zoals campers in bosjes.
Door dat te ver door te trekken worden dingen op afstand een wazigere pixelbrij. Beetje onintuïtief om in tekst uit te leggen.
ben wel benieuwd naar hoeveel verschil dit zou uitmaken van zeer grote afstanden.
Voor mij: ik zie niets meer op de grond met AA aan op afstand, en het wordt dus echt lastig mensen omver te sproeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
Deze kwam ook nog even gezellig langs http://battlelog.battlefi...novic/stats/357616678/pc/ ;(

Soundloop is als je geluid constant blijft hangen , meestal in attackheli het gel;uid van de gunner .

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2014 @ 12:10:
Is die audio loop dat als je de pot net joint, je dan even geen audio hoort?
Volgens mij dat tijdens het spelen ineens je geluid in een loop terechtkomt en het spel blokkeert, waarna je naar je desktop terugknalt (vooral op Siege of Shanghai was dat een plaag, maar niet alleen op die map). Tenminste, dat is een probleem waar ik veel last van heb gehad in het verleden, maar sinds een patch of twee, drie geleden niet meer (komt vast wel weer).

Dat je in het begin geen geluid hoort is niets nieuws, en gaat in de regel na een seconde of wat ook wel over.
Wat ik persoonlijk eindeloos veel storender vind is dat ik na een eerste spawn regelmatig 10-20 seconden mag wachten voordat ik mijn primaire wapen kan zien en gebruiken - betekent in de praktijk meestal dat je al op -1 staat voordat je überhaupt een kogel hebt kunnen afvuren (ben er helaas nog niet in geslaagd iemand met een medkit, ammo box of spawn beacon dood te gooien).

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dunky555
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Hier ook iets om rekening mee te houden.

YouTube: Battlefield 4 Illusions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2014 @ 12:22:
[...]

, zodat je makkelijker door hekjes, bomen en blaadjes nog wat meekrijgt van de achterliggende dingen, zoals campers in bosjes.
thx, mooie uitleg, vooral deze zin. Klopt dus toch het wat ik al dacht te zien. Res scalling 150% wordt het dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 22:46
Dit zou bij al heel wat WTF's kunnen verklaren.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
quitpercentage van 54,5 al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

66,5% hier. :')

Kan me desondanks best vermaken met dit spel. 300+ uren heb ik er al inzitten. Moet wel zeggen dat de infantrycombat helemaal kapot is, niks leuks aan. Laatst weer even geprobeerd met de AWS even een dagje als infantry te spelen, instakills, behind-coverkills geen hitmarkers en weet ik het. Voorlopig blijft het LittleBird only voor mij.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2014 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 08:34
w00t00w schreef op donderdag 03 april 2014 @ 12:30:
[...]
Dat je in het begin geen geluid hoort is niets nieuws, en gaat in de regel na een seconde of wat ook wel over.
Wat ik persoonlijk eindeloos veel storender vind is dat ik na een eerste spawn regelmatig 10-20 seconden mag wachten voordat ik mijn primaire wapen kan zien en gebruiken - betekent in de praktijk meestal dat je al op -1 staat voordat je überhaupt een kogel hebt kunnen afvuren (ben er helaas nog niet in geslaagd iemand met een medkit, ammo box of spawn beacon dood te gooien).
Klopt. Ik heb sinds de DLC in de Naval Strike maps ook dat het heel lang duurt voordat de textures helemaal geladen zijn. Dit houdt ook in dat mijn character soms over de grond strompelt, omdat het lijkt alsof er nog amper detail in de ondergrond zit. Pas na een seconde of 5-6 is alles geladen en zie ik ook mijn wapen. Meestal scheelt het wel als je naar de pistol omschakelt en terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Lol, 25,41% hier

In BF3 zat ik aan 41%.. Ik vind bf4 dan ook gewoon beter dan bf3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

Waarom zo hoog? Ik zit net aan de 13%

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Quits 22.08%
Valt me mee, voornamelijk een quit als ik weer eens in team el-mongolo of el-campo zit :X Meeste quits gescored tijdens de eerste paar weken denk ik, 1 crash festijn.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
fynrd1 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 15:57:
Waarom zo hoog? Ik zit net aan de 13%
ik ga vaak uit een spel omdat ik gewoon niet meer kan spelen dat ik weg moet enzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

eborn schreef op donderdag 03 april 2014 @ 15:25:
[...]

Klopt. Ik heb sinds de DLC in de Naval Strike maps ook dat het heel lang duurt voordat de textures helemaal geladen zijn. Dit houdt ook in dat mijn character soms over de grond strompelt, omdat het lijkt alsof er nog amper detail in de ondergrond zit. Pas na een seconde of 5-6 is alles geladen en zie ik ook mijn wapen. Meestal scheelt het wel als je naar de pistol omschakelt en terug.
Ik heb al sinds de release van BF4 last van details die pas na een seconde of wat geladen worden (zowel vegetatie, objecten als het switchen van low-res naar hi-res textures), maar dat lijkt los te staan van het niet zichtbaar zijn van mijn primaire wapen (aangezien die soms ook nog ontbreekt nadat de rest al wel volledig is geladen). Het lijkt wel gepaard te zijn aan het laden van speler-modellen, want in tijdens de eerste seconden dat ik mijn wapen niet kan zien zijn de andere spelers ook niet zichtbaar (zie alleen hun wapens voortbewegen en heen en weer bungelen).
Het ontbreken van het wapen gebeurt overigens alleen bij de eerste spawn nadat ik een nieuwe server heb gejoined (dus nooit na een map-switch), en ook alleen op bepaalde maps/game modi (bijv. TDM Locker en indoor NA maps).

Sinds de release van Naval Strike ontbreken trouwens met regelmaat textures zelfs helemaal op die nieuwe maps (daar waar ze op andere maps wel meteen zichtbaar zijn, maar dan in low-res uitvoering): de geometrie is er al wel, waardoor je ineens in de lucht lijkt te zweven omdat de texttures van de brug of whatever waarop je staat nog niet zijn ingeladen :')

Ik speel trouwens met een Logitech G500 muis: had liever doorgespeeld met mijn ouwe, trouwe MX518, maar die heeft helaas een tijdje terug de geest gegeven, en dit leek mij the next best thing. Mijn bureau is trouwens mijn muismat.

[ Voor 4% gewijzigd door w00t00w op 03-04-2014 17:20 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net weer een paar potjes gespeeld.
De eerste keer gespawnt en ik zit gewoon in de zee terwijl ik op het land ben 8)7
Dan had ik nog een map gespeelt, spring ik uit de chopper en kom ik vast te zitten tussen zo kanon wat op de schepen vuurt :?
Ik vind het tot nu toe erg tegenvallen en in plaats van dat het beter word alleen maar slechter want ik heb in het begin nooit problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SmokingCrop schreef op donderdag 03 april 2014 @ 16:20:
[...]

ik ga vaak uit een spel omdat ik gewoon niet meer kan spelen dat ik weg moet enzo ;)
Precies, hier ook. Etenstijd? Alt+F4. Dat is al een quit erbij. Geen zin meer? Alt+F4. Vervelende server? Alt+F4. Zodra ik iets anders moet doen of ik kan iets leukers bedenken dan het potje afmaken ben ik weg. Dat is voor mij een spelletje, leuk zolang ik zin heb :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
OMFG... :X
Goede analyse imho :o Deze video legt het allemaal weer haarfijn bloot.

"Chinese Armada ?" :? :D :S

[ Voor 35% gewijzigd door Help!!!! op 03-04-2014 20:29 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Ik speel inderdaad ook puur voor de lol (in BF4 weliswaar bijna net zo zeldzaam als capabele team mates :+ ), dus als een server mij om wat voor reden (vooral gameplay-technisch, zoals in een team vol nitwits terechtkomen, excessief getroll, medische danwel raciale verwensingen of onbalans [ongeacht in mijn voor- of nadeel], maar ook wegens lag, rubberbanding, badmins, ...) niet bevalt dan is het al heel snel Alt-F4 en auf Wiedersehen maar weer. Maar ook zaken als eten, naar de plee moeten, telefoon, etc. En zo kom je al snel op een royaal quit percentage van boven de 50 terecht...

[ Voor 13% gewijzigd door w00t00w op 03-04-2014 19:59 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guido001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 13:35
Pff, net een half potje van 1 die nieuwe maps gespeeld maar was zijn dat waardeloze maps als je iets anders wilt doen dan snipen. Overal campers en te veel open gebied. Niets voor mij =/

Battlelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Guido001 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 20:16:
Pff, net een half potje van 1 die nieuwe maps gespeeld maar was zijn dat waardeloze maps als je iets anders wilt doen dan snipen. Overal campers en te veel open gebied. Niets voor mij =/
Ik denk dan ook dat het spel al veel beter wordt als er geen snipers meer zouden bestaan. unpopulaire mening misschien maar ben het zo zat. Daken vol met die lui, en nu op die nieuwe maps stikt het er ook van op de rotsen. 32 man team net met 23 snipers. Heel de fun is uit het spel met snipers. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skybullet schreef op donderdag 03 april 2014 @ 21:51:
[...]

Ik denk dan ook dat het spel al veel beter wordt als er geen snipers meer zouden bestaan. unpopulaire mening misschien maar ben het zo zat. Daken vol met die lui, en nu op die nieuwe maps stikt het er ook van op de rotsen. 32 man team net met 23 snipers. Heel de fun is uit het spel met snipers. :X
Ik vind het multiboopen van snipers op daken juist het allervermakelijkste van BF4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2014 @ 21:54:
[...]

Ik vind het multiboopen van snipers op daken juist het allervermakelijkste van BF4.
dat klopt ook, maar dat is meteen het hele probleem. De helft van de spelers zijn snipers, En de rest van de spelers zijn enkel bezig met die snipers te lopen kutten. Meanwhile zit ik in mijn 1 tje na een grote flank ergens een vlag te cappen en HELEMAAL niemand van mijn team komt me helpen en HELEMAAL niemand van mijn squad joined me. Want raad is, jup ik ben de enige NIET sniper in mijn squad. De rest ligt ergens op een rots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Kom gezellig met mij en m'n maat spelen, het voornaamste wat wij doen is vlaggen pakken. Mocht het zo zijn dat er wat vijandelijk gespuis rondloopt gaan we het gevecht zeker niet uit de weg hoor, hell ik gooi mezelf voor een tank als dat hem de tijd geeft om een paar M2's er op te plakken (hij speelt engineer en ik support). Daarna spawn ik wel weer bij hem als ik het niet overleef. Zii twee tickets en een tank kwijt, wij meestal geen en een vlag rijker :)

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skybullet schreef op donderdag 03 april 2014 @ 22:17:
[...]

dat klopt ook, maar dat is meteen het hele probleem. De helft van de spelers zijn snipers, En de rest van de spelers zijn enkel bezig met die snipers te lopen kutten. Meanwhile zit ik in mijn 1 tje na een grote flank ergens een vlag te cappen en HELEMAAL niemand van mijn team komt me helpen en HELEMAAL niemand van mijn squad joined me. Want raad is, jup ik ben de enige NIET sniper in mijn squad. De rest ligt ergens op een rots.
Dus jij bent die vent die altijd op Dawnbreaker E gaat proberen te cappen als je in US zit? :+
Zelf houd ik me meer bezig met het verdedigen en het schoonmaken van vlaggen. Als little bird wordt je bijna meteen gesmrawd, getankt of gestingla'd als je te lang op dezelfde plek blijft. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suprcow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-01-2022
mischien zou het fijn zijn als Dice maximaal 1 sniper per squad zou toestaan en niet squadloos meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat haat ik die SR-2 unlock challange..... heb nu 5/6 boten destroyed zover, kost me 3+ rockets om een boot kapot te maken, en dan word ik vaak nog in mijn pan geschoten net als ik bijna een boot naar de eeuwige jachtvelden geholpen hebt....

Arggghhhh die SR-2 better be worth it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Tsurany schreef op donderdag 03 april 2014 @ 19:49:
[...]

Precies, hier ook. Etenstijd? Alt+F4. Dat is al een quit erbij. Geen zin meer? Alt+F4. Vervelende server? Alt+F4. Zodra ik iets anders moet doen of ik kan iets leukers bedenken dan het potje afmaken ben ik weg. Dat is voor mij een spelletje, leuk zolang ik zin heb :)
Vergeet je waardige afscheidswoorden niet.....gisteravond :X :P

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:30:
wat haat ik die SR-2 unlock challange..... heb nu 5/6 boten destroyed zover, kost me 3+ rockets om een boot kapot te maken, en dan word ik vaak nog in mijn pan geschoten net als ik bijna een boot naar de eeuwige jachtvelden geholpen hebt....

Arggghhhh die SR-2 better be worth it.
TV-missile en Burst-cannon :*) Verder een beetje jagen met die boot, dus goed de minimap in de gaten houden en ze van achter benaderen, van afstand 2 TV's aan de achterkant klappen en daarna je main gun legen. Moet het perse een attackboat zijn? Die RHIB's zijn ook makkelijk voer.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
[...]

Als je in een server gaat waar je geen snipers mag, dan loopt ook iedereen gewoon te trollen. Heeft niet zozeer te maken met de snipers, maar meer met gemiddelde mentaliteit van de BF4 speler.

Ik raad aan om met mensen te spelen die je kent. Speel zelf ook altijd met een paar maten in een squad van 3-4 man en dan kan je vaak toch wel het verschil maken in een game.
suprcow schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:14:
mischien zou het fijn zijn als Dice maximaal 1 sniper per squad zou toestaan en niet squadloos meer :)
Er zijn genoeg servers waar er maar maximaal 3 snipers in een team mogen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-09 23:42
evilpin0 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 12:41:
[...]

thx, mooie uitleg, vooral deze zin. Klopt dus toch het wat ik al dacht te zien. Res scalling 150% wordt het dus :)
Super voor deze tips !!

Ik gebruikte eerst zoals al die jaren ook in BF3 de SweetFX AA .

Nu heb ik die eruit gehaald , geen AA ingame ook en de RES scaling naar 115 gezet ( meer kan niet want trok mn GTX580 niet qua FPS.

En moet zeggen dat ik nu zoveel meer zie in de achtergrond en in de verte , en het complete plaatje is ook een stuk "scherper" geworden

_/-\o_

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsch
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-07 16:25
Ik heb gisteren mijn eerste potten BF weg gezet maar twijfel nog over de manier van bursten, wat is het effectiefst? Zoals in CS 2/3 kogels bursten of zoals in COD doorschieten en sprayen? Welke Assault rifle is het best? Ik lees hier trouwens veel gezeur over de hit registratie maar ten opzichte van CS regt hij perfect ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Burst is erg effectief op lange afstanden , maar op korte afstand weer minder gezien vele langzamer zijn dan een automatisch wapen. Ik zelf speel op lange afstanden met burst ook al is het automatisch gewoon je muis niet inhouden want anders gaat de helft van de kogels mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
pimsch schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 09:52:
Ik heb gisteren mijn eerste potten BF weg gezet maar twijfel nog over de manier van bursten, wat is het effectiefst? Zoals in CS 2/3 kogels bursten of zoals in COD doorschieten en sprayen? Welke Assault rifle is het best? Ik lees hier trouwens veel gezeur over de hit registratie maar ten opzichte van CS regt hij perfect ;).
Zoals in het echt, als je blijft sprayen gaat je wapen alle kanten op en raak je niks. Vuren in korte burst en compenseren. Hoe stabieler je wapen is hoe langer deze bursts kunnen zijn.

Klein tipje probeer de oefenbaan eens in BF4. Kun je lekker stoeien met de wapens en voertuigen zonder dat je online hoeft te gaan.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pimsch schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 09:52:
Ik ga er even van uit dat je counterstrike bedoelt? Nu weet ik niet exact hoe de laatste versie van cs speelt maar cs 1.6 en bf4 is het verschil zo ongeveer hetzelfde als dag en nacht. Ik denk dat je na een paar potjes dit nog niet echt ziet, of global offensive is bagger, ik weet dat niet maar denk dat dat niet het geval is.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0.5liter
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-02 13:20
Yeah!

[ Voor 48% gewijzigd door 0.5liter op 04-04-2014 16:15 ]

Rustig aan hè

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Vet :D Heeft even geduurd.
Die camo die ie gebruikt is die toevallig van Phantom Trainee? :9

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus daar is het netcode fix budget naartoe gegaan.
Still worth it. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
naaitsab schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:16:
[...]

Vet :D Heeft even geduurd.
Die camo die ie gebruikt is die toevallig van Phantom Trainee? :9
Phantom Trainee is nog niet door mensen unlocked dus betwijfel het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0.5liter
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-02 13:20
secretdk schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:23:
[...]

Phantom Trainee is nog niet door mensen unlocked dus betwijfel het.
meen dat het de black shark skin is

Rustig aan hè

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
camo is "black shark"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
idd.

Wat een enorm beest lol, lijkt me wel wat erg groot al is het een monster van een vis. Zou zo rond de 20 meter zijn, dit lijkt meer op 50-60 meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-09 14:59
Beter toch, nu ziet zeker de hele map het! :*) Echt gaaf en het heeft zeker even geduurd! ;)

Zou jammer zijn als er een lullig haaitje voorbij springt, zo groot als een attack boat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsch
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-07 16:25
Ik probeerde net twee man de knifen en toen werd ik 'gecounterknifed', kan ik dat dan weer counteren? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:23

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

alleen als je met een man of 9 meer net rond die boei zit te zwemmen wel ja, zie hierboven..

MadShark Counter

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hapkoek schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 17:17:
Beter toch, nu ziet zeker de hele map het! :*) Echt gaaf en het heeft zeker even geduurd! ;)

Zou jammer zijn als er een lullig haaitje voorbij springt, zo groot als een attack boat. ;)
20 m haai is nou niet een klein harinkje ofzo... das ruwweg 2,5 de lengte van een attack boat.
pimsch schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 17:32:
Ik probeerde net twee man de knifen en toen werd ik 'gecounterknifed', kan ik dat dan weer counteren? ;)
Voorzover ik denk niet maar het is wel eens voorgekomen dat een counterknife 'denied' werd dus de eerst aangevallen persoon alsnog geknifed werd. Dit zit eerder in de verschillen van netcode van persoon A en B dan in een feature die de counter countert. Correct me if I'm wrong though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerrot
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 17:55
[...]

Ben het helemaal met je eens, en word helemaal gek van die lui die niet kunnen mikken en met autosnipers alles neer maaien. Vanmiddag in ieder geval op guilin peaks er genoeg neergemaaid met de aku-12. En het leukste is het n mes tussen hun ribben te duwen. K vind persoonlijk engineer of support nog t fijnste spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ok, die easter egg is best wel awesome.
Net even getriggerd op een server.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 17:02:
[...]

idd.

Wat een enorm beest lol, lijkt me wel wat erg groot al is het een monster van een vis. Zou zo rond de 20 meter zijn, dit lijkt meer op 50-60 meter.
Dat dacht ik dus ook. Een Megalodon was groot maar niet zo groot.
Dit zou in een klap het grootste dier dat ooit geleefd heeft zijn en zou waarschijnlijk jagen op Megalodon...

[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 04-04-2014 20:43 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Niet online
Leeuw070 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 12:30:
Deze kwam ook nog even gezellig langs http://battlelog.battlefi...novic/stats/357616678/pc/ ;(

Soundloop is als je geluid constant blijft hangen , meestal in attackheli het gel;uid van de gunner .
Die gast is gereset.

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerrot
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 17:55
DanielWW2 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 20:39:
[...]

Dat dacht ik dus ook. Een Megalodon was groot maar niet zo groot.
Dit zou in een klap het grootste dier dat ooit geleefd heeft zijn en zou waarschijnlijk jagen op Megalodon...
Alleen al voor die megalodon zou ik naval strike aanschaffen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Niet online

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:20
Rynji schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 20:39:
Ok, die easter egg is best wel awesome.
Net even getriggerd op een server.
[video]
beetje een heeele grote haai :D lekker overdreven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
die boei respawned volgens mij net als een vehicle dus je kunt het meerdere keren doen in een server. Weet niet of dit al gezegd was dus meld het maar even. ;)

Voor de rest kan ik me goed vermaken met Naval Strike! Leuke maps en Carrier Assault bevalt me ook goed, vind de switch erg leuk van een groot gebied naar close combat. Zo speel je wat meer met verschillende wapens in een match. :)

Edit: In de map Lost Islands zwemt er een haai rond C bij het neergestorte vliegtuig, die is wel een normaal formaat dus dan kun je vergelijken. :P

[ Voor 16% gewijzigd door Hapkoek op 05-04-2014 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
Hapkoek schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 13:26:
die boei respawned volgens mij net als een vehicle dus je kunt het meerdere keren doen in een server. Weet niet of dit al gezegd was dus meld het maar even. ;)

Voor de rest kan ik me goed vermaken met Naval Strike! Leuke maps en Carrier Assault bevalt me ook goed, vind de switch erg leuk van een groot gebied naar close combat. Zo speel je wat meer met verschillende wapens in een match. :)

Edit: In de map Lost Islands zwemt er een haai rond C bij het neergestorte vliegtuig, die is wel een normaal formaat dus dan kun je vergelijken. :P
Probleem van Carrier Assault vind ik momenteel dat het wel erg idioot is dat iedereen op de boot kan spawnen van het enemy team. Hierdoor is het meestal nauwelijks te verdedigen. Ook mochten ze het van mij wel wat uitdagender maken in die boot dan simpelweg 2 MCOM's destroyen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Ok. Ik wil niet beledigend zijn tegenover CoD maar toch heb ik het gevoel dat er in BF4 veel meer run & gunners zijn dan in BF3.

Ook lijkt het alsof teamwork niet meer bestaat. Het zijn inderdaad meestal snipers die irritant zijn, maar ook medics die gewoon op je spawnen en wegrennen zonder een medic bag te droppen? Terwijl ik daarnet op hardcore een 10-killstreak heb gestopt met een RPG....

En in hardcore word je nooit meer vergeven, niet echt storend maar als je een perongeluk een TK hebt gemaakt gaan ze je uitschelden (tenminste bij mij dan). Tja, af en toe gaat 't mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
secretdk schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 17:49:
[...]

Probleem van Carrier Assault vind ik momenteel dat het wel erg idioot is dat iedereen op de boot kan spawnen van het enemy team. Hierdoor is het meestal nauwelijks te verdedigen. Ook mochten ze het van mij wel wat uitdagender maken in die boot dan simpelweg 2 MCOM's destroyen.
Precies! Dat vind ik ook nergens op slaan. Carrier toegankelijk voor de vijand = game binnen enkele minuten al afgelopen zonder enige spanning. Ook kom ik regelmatig baserapers tegen, terwijl de carrier nog lang niet toegankelijk is. Waarom ze geen beveiliging in hebben gebouwd dat je pas de carrier van de vijand op kan als deze toegankelijk is, is mij een raadsel.

Gisteren zelfs een server tegengekomen waarbij er zeker 10 man van het vijandelijke team op onze carrier aan het wachten waren, terwijl wij constant bijna alle vlaggen in bezit hadden. De carrier van het vijandelijke team hadden wij al opengebroken terwijl onze carrier pas op 50% zat ofzo... kom op zeg.
Brogala schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 17:57:
Ok. Ik wil niet beledigend zijn tegenover CoD maar toch heb ik het gevoel dat er in BF4 veel meer run & gunners zijn dan in BF3.

Ook lijkt het alsof teamwork niet meer bestaat. Het zijn inderdaad meestal snipers die irritant zijn, maar ook medics die gewoon op je spawnen en wegrennen zonder een medic bag te droppen? Terwijl ik daarnet op hardcore een 10-killstreak heb gestopt met een RPG....

En in hardcore word je nooit meer vergeven, niet echt storend maar als je een perongeluk een TK hebt gemaakt gaan ze je uitschelden (tenminste bij mij dan). Tja, af en toe gaat 't mis.
Klopt zeer zeker! Het lijkt ook wel alsof bijna niemand weet hoe bijvoorbeeld spotten werkt of hoe je als squadleader een order moet geven. En ook dat je vlaggen moet veroveren in Conquest lijken veel mensen niet te snappen. In Siege of Shanghai is bijna altijd iedereen bezig voor de hoge toren C.

In BF2 had je nog zo'n Amerikaanse generaal die verbaal uitlegde hoe het spel ongeveer in elkaar zat als je voor het eerst de multiplayer speelde. Soms hele droge opmerkingen zoals "Walk up to the ladder to climb". Maar ook een hele heldere uitleg dat je vlaggen moet veroveren om te winnen, of dat je het beste bij je squadleader kunt spawnen. Bij BF4 heb ik nog nergens een uitleg gezien of gehoord, behalve soms een vage tekst tijdens het laadscherm. Damn, wat mis ik BF2! Soms zit ik wel in een squad waarbij de spelers gewoon goed samenwerken en die mensen voeg ik dan achteraf gewoon toe op Battlelog. Grappige is dat zij vaak dan ook bij jou joinen. En er zijn ook een paar servers waar snipers niet of gelimiteerd (max 3 per team) zijn toegestaan. Als je in Battlelog zoekt op "sniper" dan kom je ze vanzelf tegen ;). Op sniper limited servers spelen doorgaans ook veel meer teamplayers.

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mick1990 schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 18:07:
[...]

Precies! Dat vind ik ook nergens op slaan. Carrier toegankelijk voor de vijand = game binnen enkele minuten al afgelopen zonder enige spanning. Ook kom ik regelmatig baserapers tegen, terwijl de carrier nog lang niet toegankelijk is. Waarom ze geen beveiliging in hebben gebouwd dat je pas de carrier van de vijand op kan als deze toegankelijk is, is mij een raadsel.

Gisteren zelfs een server tegengekomen waarbij er zeker 10 man van het vijandelijke team op onze carrier aan het wachten waren, terwijl wij constant bijna alle vlaggen in bezit hadden. De carrier van het vijandelijke team hadden wij al opengebroken terwijl onze carrier pas op 50% zat ofzo... kom op zeg.

[...]

Klopt zeer zeker! Het lijkt ook wel alsof bijna niemand weet hoe bijvoorbeeld spotten werkt of hoe je als squadleader een order moet geven. En ook dat je vlaggen moet veroveren in Conquest lijken veel mensen niet te snappen. In Siege of Shanghai is bijna altijd iedereen bezig voor de hoge toren C.

In BF2 had je nog zo'n Amerikaanse generaal die verbaal uitlegde hoe het spel ongeveer in elkaar zat als je voor het eerst de multiplayer speelde. Soms hele droge opmerkingen zoals "Walk up to the ladder to climb". Maar ook een hele heldere uitleg dat je vlaggen moet veroveren om te winnen, of dat je het beste bij je squadleader kunt spawnen. Bij BF4 heb ik nog nergens een uitleg gezien of gehoord, behalve soms een vage tekst tijdens het laadscherm. Damn, wat mis ik BF2! Soms zit ik wel in een squad waarbij de spelers gewoon goed samenwerken en die mensen voeg ik dan achteraf gewoon toe op Battlelog. Grappige is dat zij vaak dan ook bij jou joinen. En er zijn ook een paar servers waar snipers niet of gelimiteerd (max 3 per team) zijn toegestaan. Als je in Battlelog zoekt op "sniper" dan kom je ze vanzelf tegen ;). Op sniper limited servers spelen doorgaans ook veel meer teamplayers.
Dat komt doordat spellen als BF4 daar ook niet op gericht zijn. BF4 gaat om battlepacks met camouflage, het kapot maken van torens zodat je spel vast loopt, tegelijkertijd doodgaan en het vinden van haaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 18:22:
[...]
Dat komt doordat spellen als BF4 daar ook niet op gericht zijn. BF4 gaat om battlepacks met camouflage, het kapot maken van torens zodat je spel vast loopt, tegelijkertijd doodgaan en het vinden van haaien.
LOL. :o Triest maar waar. ;(

Dit spel had episch kunnen zijn maar is minimaal half fucked door mismanagement.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Mick1990 schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 18:07:
[...]
En er zijn ook een paar servers waar snipers niet of gelimiteerd (max 3 per team) zijn toegestaan. Als je in Battlelog zoekt op "sniper" dan kom je ze vanzelf tegen ;). Op sniper limited servers spelen doorgaans ook veel meer teamplayers.
Onzin, genoeg potjes gespeeld op sniper limit servers waar je als attacker in 10min een potje rush wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Ik heb het even bijgehouden :F

Ik heb 12 keer gerevived, ik ben zelf 2 keer gerevived door dezelfde persoon (enige medic die een defilibrattor bij zich had).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

http://battlelog.battlefi...01462681266176/862531935/

1e aimbotter die ik heb ontdekt in 250uur spelen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
Kwam er een tijdje terug ook een tegen, die had als naam zelf 'Aimbotblabla' weet het niet precies meer. Maar die is denk ik wel verbannen of iets dergelijks.

Wat mij trouwens in de carriers een beetje stoort is dat de golven soms door de vloer komen, soms staat de halve engine room onder water. :+ Voor de rest mag het inderdaad wel iets moeilijker zijn ja, vaak als er een carrier open is, is het ook echt in 5-8 minuten afgelopen.

Edit: er mogen ook op de losse eilandjes wel wat meer jetski's liggen, soms het is lopen gewoon zo ver dat ik liever redeploy, of ik moet snel naar een carrier maar is de dichtstbijzijnde jetski toch weer een wandeltocht van 5 minuten.

[ Voor 21% gewijzigd door Hapkoek op 05-04-2014 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
fynrd1 schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 19:23:
[...]

Onzin, genoeg potjes gespeeld op sniper limit servers waar je als attacker in 10min een potje rush wint.
Wat vind je er precies onzin aan? Als rush binnen 10 minuten is afgelopen dan is dat toch juist teamplay, t.o.v. 10 snipers in een team die lopen te campen op een 13 vs 13 server en totaal geen moeite doen om de MCOM aan te vallen?

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
Water in de boot ??

Zoiets ?? |:(

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/qsjbww.png

Mooie is dat je van buiten naar binnen kan kijken of geheel er door heen , maar van binnen kan je niet naar buiten kijken maar krijg je wel het zonlicht naar binnen :F

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/vrg953.png

[ Voor 54% gewijzigd door Leeuw070 op 05-04-2014 21:17 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Mick1990 schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 21:12:
[...]

Wat vind je er precies onzin aan? Als rush binnen 10 minuten is afgelopen dan is dat toch juist teamplay, t.o.v. 10 snipers in een team die lopen te campen op een 13 vs 13 server en totaal geen moeite doen om de MCOM aan te vallen?
Nee, dan betekend het dat het verdedigende team niks heeft gedaan. Die 3 snipers hebben daar geen aandeel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is daar aimbot aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik kan het ook niet zien 20% accu is ook niet heel bezonder clan maatjes gaan elke dag wel een keer hoger dan dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Kijk verder dan je neus lang is, vanuit de spawn iemand killen lijkt met niet heel erg gewoon voor een M9 ;) Wat je niet kan zien is dat het 13 kills zijn in 2 minuten. Overigens kijk naar de rest van zijn stats, vrij duidelijk denk je niet voor iemand die 5 uurtjes speelt.

Of bijna 4kpm met zo'n headshot ratio en accuray met een sniper riffle? http://battlelog.battlefi...eapons/862531935/1/#m40a5
Tuurlijk, volstrekt clean O-)

[ Voor 24% gewijzigd door fynrd1 op 05-04-2014 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://battlelog.battlefi...10637903082432/356101266/

is 1 van zijn reports heeft nog veel meer van zulk soort en is ook geen cheater

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2014 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fynrd1 schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 21:42:
[...]

Kijk verder dan je neus lang is, vanuit de spawn iemand killen lijkt met niet heel erg gewoon voor een M9 ;) Wat je niet kan zien is dat het 13 kills zijn in 2 minuten. Overigens kijk naar de rest van zijn stats, vrij duidelijk denk je niet voor iemand die 5 uurtjes speelt.

Of bijna 4kpm met zo'n headshot ratio en accuray met een sniper riffle? http://battlelog.battlefi...eapons/862531935/1/#m40a5
Tuurlijk, volstrekt clean O-)
Mhoah, ben nog niet overtuigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 21:52:
[...]

Mhoah, ben nog niet overtuigd.
lol;( Dus in 2 minuten 13 mensen op een afstand van 150-200m headshotten met een m9 vind jij normaal? Speel je wel hetzelfde spel?

[ Voor 27% gewijzigd door fynrd1 op 05-04-2014 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Dat valt heel erg mee, mijn broertje speelt MC maar daar is het zo makkelijk om hacks te installeren.

Heb er voor de grap even naar gezocht (kijken of het net zo simpel ging als in MC); vond echter alleen maar surveys enz.

Na 70 uur misschien één tegengekomen, iemand van lvl 3 die mij vanaf 500 meter 2x had geheadshot (en nog meer mensen, hij werd heel erg uitgescholden :p). Maar wie weet, misschien was hij in BF3 al heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Brogala schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 22:57:
Dat valt heel erg mee, mijn broertje speelt MC maar daar is het zo makkelijk om hacks te installeren.

Heb er voor de grap even naar gezocht (kijken of het net zo simpel ging als in MC); vond echter alleen maar surveys enz.

Na 70 uur misschien één tegengekomen, iemand van lvl 3 die mij vanaf 500 meter 2x had geheadshot (en nog meer mensen, hij werd heel erg uitgescholden :p). Maar wie weet, misschien was hij in BF3 al heel goed.
Ik kom met regelmaat van die elite spelers tegen, spm ergens boven de 1500, en als die je killen dan heb je gewoon het idee dat je op een normale wijze bent gekilled, het klopt zeg maar. De beste schutter kan niet met een m9 waar hij nooit eerder mee heeft geschoten 13 kills maken op een afstand van 150-200m in 2 minuten. Kijk naar de rest van zijn stats, het zijn wapens die hij net een half uur gebruikt, een M40A 42minuten, 160 kills en 150 headshots met een acc van 40%. Ook al ben je heel goed, een nieuw wapen ken je niet zo snel, de mappen die je speelt ken je nog helemaal niet. Als ik naar alle goede snipers kijk komen ze alleen ruim over de 2kpm met een sniperriffle ten koste van hun headshot ratio. De 21 kills met de boot maakte hij trouwens ook vanaf zijn spawn in fase I, dat is zo'n 500m naar onze MCOMS toe. Mij maak je niet wijs dat dit legit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
Kom er iedere week wel 1 of 2 tegen 8)7
Gewoon even hier checken http://bf4db.com/players/...rder=cheatscore&sort=desc

En je weet genoeg .....

Je pikt ze er snel genoeg uit , vaak leaven ze vlak voor de ronde is afgelopen en hoppen van server naar server .

Zelfs met die fijne netcode/hitreg .......

[ Voor 34% gewijzigd door Leeuw070 op 05-04-2014 23:26 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
fynrd1 schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 23:12:
[...]

Ik kom met regelmaat van die elite spelers tegen, spm ergens boven de 1500, en als die je killen dan heb je gewoon het idee dat je op een normale wijze bent gekilled, het klopt zeg maar. De beste schutter kan niet met een m9 waar hij nooit eerder mee heeft geschoten 13 kills maken op een afstand van 150-200m in 2 minuten. Kijk naar de rest van zijn stats, het zijn wapens die hij net een half uur gebruikt, een M40A 42minuten, 160 kills en 150 headshots met een acc van 40%. Ook al ben je heel goed, een nieuw wapen ken je niet zo snel, de mappen die je speelt ken je nog helemaal niet. Als ik naar alle goede snipers kijk komen ze alleen ruim over de 2kpm met een sniperriffle ten koste van hun headshot ratio. De 21 kills met de boot maakte hij trouwens ook vanaf zijn spawn in fase I, dat is zo'n 500m naar onze MCOMS toe. Mij maak je niet wijs dat dit legit is.
Waar zei ik dat ik je niet geloofde?

Ik geloof echt wel dat je met een m9 op 200 m geen headshots kan maken :?

Daarnet Razer Surround geinstalleerd. _/-\o_ . Werkt best goed; ik kan nu beter horen waar die stomme heli vliegt :9~
Weet iemand toevallig of ik er qua '7.1 surround' op voorruit ga als ik bv de Gamecom 780 koop? Of gaat dat alleen qua geluid kwaliteit omhoog? Want als ik geen gaming headset koop kan ik ook een goede gaming muis kopen (heb atm een Elecom GM-20). Ik ben namelijk niet zo'n audiofiel en het zo een beetje zonde zijn om 60E aan een headset uit te geven... en dan het verschil helemaal niet merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel hackers zal je niet snel herkennen. Alleen de domme hackers die 100% hit hebben met een gun pik je er zo uit.

Op artificialaiming.net of zo heb je genoeg actieve spelers die gewoon hacken zonder gepakt te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Leeuw070 schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 23:24:
Kom er iedere week wel 1 of 2 tegen 8)7
Gewoon even hier checken http://bf4db.com/players/...rder=cheatscore&sort=desc

En je weet genoeg .....

Je pikt ze er snel genoeg uit , vaak leaven ze vlak voor de ronde is afgelopen en hoppen van server naar server .

Zelfs met die fijne netcode/hitreg .......
Zegt niet zo heel veel, ik heb daar ook een cheatscore van 22 op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Voor het eerst een hacker tegengekomen op BF4:

http://battlelog.battlefi...70853851361216/234151392/

40 kills vanuit een ZFB-05 (Troop transport) inclusief 3 a 4 single-shot headshots terwijl ik 400M+ verderop in een gunnerseat van een heli zit.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
fynrd1 schreef op zondag 06 april 2014 @ 00:56:
[...]

Zegt niet zo heel veel, ik heb daar ook een cheatscore van 22 op dit moment.
Dan ben je gewoon een stuk beter dan gemiddeld :>

Gaat vooral om de figuren met 99% .... en zijn er aardig wat :X

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Leeuw070 schreef op zondag 06 april 2014 @ 01:05:
[...]

Dan ben je gewoon een stuk beter dan gemiddeld :>

Gaat vooral om de figuren met 99% .... en zijn er aardig wat :X
Naja daarvoor heb ik nog meer dan genoeg te leren. Ik denk dat die score is op basis van een admin oordeel en niet zozeer inherent is aan je stats.

edit:
Voor het eerst krijg ik dit btw hahah
ERROR
Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: SUSPECTED CHEATING: fynrd1 too many hs/k or k/min (CD - LiveCheck)

19-1 in 4minuten:P

[ Voor 21% gewijzigd door fynrd1 op 06-04-2014 02:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovade
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-12-2024
Brogala schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 23:53:
[...]

Weet iemand toevallig of ik er qua '7.1 surround' op voorruit ga als ik bv de Gamecom 780 koop? Of gaat dat alleen qua geluid kwaliteit omhoog? Want als ik geen gaming headset koop kan ik ook een goede gaming muis kopen (heb atm een Elecom GM-20). Ik ben namelijk niet zo'n audiofiel en het zo een beetje zonde zijn om 60E aan een headset uit te geven... en dan het verschil helemaal niet merken.
Ik heb zo'n Gamecom 780 en ben er best tevreden van. Echt 7.1 zou ik moeilijk kunnen zeggen dat het is, dat is meer een marketingpraatje lijkt me. Maar toegegeven, ik hoor zeer duidelijk de richting van waaruit het gevaar komt. Je hebt dus zeker een surround gevoel.

Hou er wel rekening mee dat de headset niet volledig geluidsdicht is (in beide richtingen). Speel je in een omgeving waar ook nog de TV staat te spelen bvb, dan kan je daar misschien wel wat last van hebben. Ik zit in een apart kamertje dus ik heb er niet zoveel last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 17:18
Hier de lijst met spelers die zogenaamd gebanned zijn maar de meeste spelen nog steeds. Alleen diegene met rank 00 zijn daadwerkelijk gebanned. Misschien dat ze voor bepaalde servers gebanned zijn maar in ieder geval niet door dice.

http://bf4db.com/banlist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
gstoffers schreef op zondag 06 april 2014 @ 11:38:
[...]

Hier de lijst met spelers die zogenaamd gebanned zijn maar de meeste spelen nog steeds. Alleen diegene met rank 00 zijn daadwerkelijk gebanned. Misschien dat ze voor bepaalde servers gebanned zijn maar in ieder geval niet door dice.

http://bf4db.com/banlist
Let op, ze zijn alleen gebanned op servers die de ban list van bf4db.com gebruiken en diegen met rank 00 zijn wel door dice of EA gebanned.

bf4db is net zo iets als cheat O meter.
Pagina: 1 ... 140 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.