Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-08 19:53
Jup EA/DICE geeft er geen flikker om of er ge-hacked word , ook dit zijn betalende klanten 8)7

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Leeuw070 schreef op zondag 06 april 2014 @ 12:45:
Jup EA/DICE geeft er geen flikker om of er ge-hacked word , ook dit zijn betalende klanten 8)7
Niet helemaal waar, de die hard cheaters die altijd met full spread aimbots speelden en cheats adverteerden
zijn allemaal verdwenen.
HaruhiAA, 1 van de bekenste admins van AA.net is zelfs gestopt met battlefield, het is niet meer leuk voor
hun met fairfight, ze kunnen alleen nog met wallhack, radar hack en esp spelen, aimbot, dmg modifier is een ban binnen een dag, zelfs no recoil en no spread zijn te detecteren met fairfight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Op Battlelog zijn ze eindelijk achter de passcode voor de Phantom Trainee assignment gekomen. Het heeft ruim 1100 pagina's gekost :P

spoiler:
epic dream worlds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redesign1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:55
heerlijke rustige server net ff lekker gespeeld
http://battlelog.battlefi...52654934855104/346673401/
ik sta boven aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
tovade schreef op zondag 06 april 2014 @ 11:10:
[...]

Ik heb zo'n Gamecom 780 en ben er best tevreden van. Echt 7.1 zou ik moeilijk kunnen zeggen dat het is, dat is meer een marketingpraatje lijkt me. Maar toegegeven, ik hoor zeer duidelijk de richting van waaruit het gevaar komt. Je hebt dus zeker een surround gevoel.

Hou er wel rekening mee dat de headset niet volledig geluidsdicht is (in beide richtingen). Speel je in een omgeving waar ook nog de TV staat te spelen bvb, dan kan je daar misschien wel wat last van hebben. Ik zit in een apart kamertje dus ik heb er niet zoveel last van.
Bedankt! Voor mij is het juist fijn dat hij niet zo erg dempt, ik wil niet worden 'afgesloten'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:26
Bee.nl schreef op zondag 06 april 2014 @ 13:03:
Op Battlelog zijn ze eindelijk achter de passcode voor de Phantom Trainee assignment gekomen. Het heeft ruim 1100 pagina's gekost :P

spoiler:
epic dream worlds
Thanks, benieuwd hoe die camo er uit ziet ingame.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Moet je eerst die andere phantom assignement unlocken?
Neem haast aan van wel, of valt het mee?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-05 10:46
sain onez schreef op zondag 06 april 2014 @ 14:35:
Volgens mij hoef je die niet te unlocken, alleen die passcode in te vullen voordat je de 2de passcode invult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Als ik het me goed herinner is de passcode daarvoor als volgt:
spoiler:
bumpinthenight

Daarna kun je de tweede phantom assignment unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guido001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 13:35
Bee.nl schreef op zondag 06 april 2014 @ 13:03:

spoiler:
epic dream worlds
Denk niet dat ik die assignment ga halen xD
20 jetkills is onmogelijk voor mij gezien ik waardeloos ben met vliegen :P

Battlelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Ik moet nog wat MBT kills voor de 1e Phantom maar de pistol kills voor de 2e begonnen al mee te tellen dus je hoeft de 1e niet te hebben. Je moet de 1e wel eerst unlocken met de bijbehorende passcode.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
heh, altijd grappig dat mensen je uitmaken voor hacker / aimbot :+
Gewoon omdat ik 52-10 met die OP aws ga en die kerel 4-14 als lvl 90.. :F
http://battlelog.battlefi...17180541110400/271891966/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
SmokingCrop schreef op zondag 06 april 2014 @ 17:01:
heh, altijd grappig dat mensen je uitmaken voor hacker / aimbot :+
Gewoon omdat ik 52-10 met die OP aws ga en die kerel 4-14 als lvl 90.. :F
http://battlelog.battlefi...17180541110400/271891966/
Even gekeken op je profiel
_/-\o_

'T lukt mij sinds kort om een K/D van 1.0 te behouden :p
En vehicles? No way :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerrot
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 17:55
Ach, ik als noob zijnde blijf lekker hangen op mijn 0.73 k/d ratio. Moet wel heel eerlijk zeggen dat de deaths grotendeels door snipers komen aangezien die ruim aanwezig zijn tegenwoordig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-08 19:53
Gewoon heen en weer blijven bewegen , sniper krijgt je haast niet te pakken als je veel beweegt door die geweldige netc*** ;) .

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

NLsandman schreef op zondag 06 april 2014 @ 12:14:
[...]

Let op, ze zijn alleen gebanned op servers die de ban list van bf4db.com gebruiken en diegen met rank 00 zijn wel door dice of EA gebanned.

bf4db is net zo iets als cheat O meter.
Hoe werkt hun systeem eigenlijk? Is het net zoiets als metabans waar het puur is gericht op een admins judgement? Of dat je een punt scoort waarin je een soort van exceptioneel potje hebt gespeeld?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerrot
Leeuw070 schreef op zondag 06 april 2014 @ 20:03:
Gewoon heen en weer blijven bewegen , sniper krijgt je haast niet te pakken als je veel beweegt door die geweldige netc*** ;) .
Klopt tegen een enkele sniper lukt dat wel maar op bijvoorbeeld guilin peaks zit meestal van de andere kant tegelijk n andere sniper op je te knallen. Of ze lopen een beetje te sproeien met een autosniper op je en dan ben je gelijk dood aangezien k alleen op hardcore servers speel.... En meestal schieten ze me langs achteren neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een heel potje op naval strike gedaan en de tegenstander alleen maar snipers :/
Ik denk dan pakken wij hem ook maar eventjes want anders was er geen beginnen aan en wat krijg ik weer , een scope zonder die streepjes dus dat was wel heel lastig richten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
Krijgen jullie wel eens een gunner mee op je tank bv? Het valt me op dat dit zelden gebeurt, en als je al iemand mee krijgt springt die er vaak bij de eerste de beste objective uit. Begin me daar steeds meer aan te irriteren. Ik merk dat als ik als gunner meerijd met iemand je toch veel meer huis kan houden met zijn tweeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18
Prozaq schreef op maandag 07 april 2014 @ 01:41:
Krijgen jullie wel eens een gunner mee op je tank bv? Het valt me op dat dit zelden gebeurt, en als je al iemand mee krijgt springt die er vaak bij de eerste de beste objective uit. Begin me daar steeds meer aan te irriteren. Ik merk dat als ik als gunner meerijd met iemand je toch veel meer huis kan houden met zijn tweeen
Nauwelijks. Het is dan ook vrij saai als gunner, en over het algemeen trekken de drivers mij juist het bloed onder de nagels vandaan omdat ze nooit kijken waar ik kijk (Terwijl ik meestal infantry zit te volgen / spotten).

Nee, tenzij ik specifiek samenwerk met andere mensen (Teamspeak/Skype oid) blijf ik veelal ook niet veel langer als een minuut in de gunner positie.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:29
Ik heb juist het tegenovergestelde. Als ik met een maat samenspeel ga ik meestal als engineer/gunner mee. Dit doe ik veel eerder dan dat ik bij een random instap omdat die toch nooit opletten waar ik op let. Via teamspeak kun je heel makkelijk je maat attenderen op enemies in de buurt.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prozaq
Ja dat scheelt natuurlijk ook, ik speel niet in een vast team. Ook al zo'n irritatant dingetje dat je zelden in een groepje komt dat daadwerkelijk samenspeelt. Maar ja dat heeft ook wel zo zijn charme, in je eentje grinden op een team dat wel samenspeelt om een objective te capturen met een KD van 0,01 als gevolg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:37

GurbY{nl}

GurbY{nl}

En dat is nou net wat ik mis: dat (min of meer) spontane, echt samenwerken in een team zonder dat je daarvoor eerst allerlei afspraken moet maken. Dat is na BF2 (althans, voor mij) niet meer echt aan de orde geweest. Jammer. PTFO is iets wat het gros niet kent.
Zoals hierboven ook al genoemd: je revived de halve server maar zelf keer op keer ergens plat terwijl alles langs je rent, inclusief degenen met defib. En al helemaaaaal niemand (ok, precies één keer voorgekomen in mijn BF4 historie) dat iemand je kit pakt en je daarmee revived.

[ Voor 34% gewijzigd door GurbY{nl} op 07-04-2014 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• comitatus
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 31-08 00:45
secretdk schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:23:
[...]

Phantom Trainee is nog niet door mensen unlocked dus betwijfel het.
Hoezo is phantom trainee nog niet unlocked? wachtwoord ervoor is
spoiler:
epic dream worlds

verder alleen 200 handgunkills
20 jet kills
en 2 shotgunribbon in een game.

[ Voor 2% gewijzigd door comitatus op 07-04-2014 13:03 . Reden: spoiler vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Waar moet je het wachtwoord invoeren dan?

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovade
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-12-2024
comitatus schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:02:
[...]

spoiler:
epic dream worlds

20 jet kills
En 't was een redelijk indrukwekkende zoektocht. Knap werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 18:57
comitatus schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:02:
[...]

spoiler:
epic dream worlds

20 jet kills
Je moet wel eerst de 200 pistol en 20 jet kills voor elkaar krijgen, voordat je met de shotgun begint. Door een of andere bug wordt in een andere volgorde je shotgun ribbons niet gesaved in de assignment!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gyedema schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:49:
En dat is nou net wat ik mis: dat (min of meer) spontane, echt samenwerken in een team zonder dat je daarvoor eerst allerlei afspraken moet maken. Dat is na BF2 (althans, voor mij) niet meer echt aan de orde geweest. Jammer. PTFO is iets wat het gros niet kent.
Zoals hierboven ook al genoemd: je revived de halve server maar zelf keer op keer ergens plat terwijl alles langs je rent, inclusief degenen met defib. En al helemaaaaal niemand (ok, precies één keer voorgekomen in mijn BF4 historie) dat iemand je kit pakt en je daarmee revived.
Klopt, dat is er eigenlijk gewoon niet meer bij op een random server. BF moet je spelen met vrienden, een clan of een andere (server)community met voice comms anders hoef je geen teamplay te verwachten. Het is een andere generatie gamers met andere verwachtingen en referentiekaders. De paar teamspelers die er nog zijn, zijn slechts een druppel op de gloeiende plaat. Roependen in de woestijn. Alleen in het donker.

Het is ook een beetje vicieuze cirkel. Weinig samenspel nodigt weer een meer einzelganger speelstijl uit bij nog meer mensen, wat nog minder samenspel bevordert. etc. etc.

Geef ze een paar ribbons, medals of challenges en hemel en aarde worden bewogen om ze halen. Een objective, een repair, een revive , resupply.... ach dat kan de console-generatie gamers (mensen die zijn begonnen te gamen in de 360/ps3 tijd) van nu niets schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:52:
[...]

Klopt, dat is er eigenlijk gewoon niet meer bij op een random server. BF moet je spelen met vrienden, een clan of een andere (server)community met voice comms anders hoef je geen teamplay te verwachten. Het is een andere generatie gamers met andere verwachtingen en referentiekaders. De paar teamspelers die er nog zijn, zijn slechts een druppel op de gloeiende plaat. Roependen in de woestijn. Alleen in het donker.

Het is ook een beetje vicieuze cirkel. Weinig samenspel nodigt weer een meer einzelganger speelstijl uit bij nog meer mensen, wat nog minder samenspel bevordert. etc. etc.

Geef ze een paar ribbons, medals of challenges en hemel en aarde worden bewogen om ze halen. Een objective, een repair, een revive , resupply.... ach dat kan de console-generatie gamers van nu niets schelen.
QFT.
Waar je in BF(194)2 zeer spaarzame unlocks had, die op enig moment gewoon iedereen wel had, heb je nu een haast weerzinwekkende hoeveelheid guns/mortars/noujavulmaarinook, waardoor bij mij op een gegeven moment een beetje unlock-moeheid ontstaat. Ik zie lui met een AWS rondlopen, kijk wat daar voor assignment bijhoort, en dat was het dan ook. Ik ga niet speciaal iets ondernemen om nu juist precies deze ene te unlocken uit het woud van LMG's. Het kan me niet zoveel schelen.

Ook moet ik geloof ik nog een paar kills met een assault rifle om weer iets anders te unlocken, geen idee meer wat het was. Als ik echt heeeeeel veel zin heb dan swap ik die ouwe trouwe ACW-r wel eens voor een assault rifle maar ach, het maakt me ook niet uit.

En blijkbaar zijn er duizenden voor wie dat nu juist WEL belangrijk is, belangrijker dan samen kijken of je de ticketbleed eens fors kan verhogen bij de tegenstander door via handig samenspel de vlaggen te cappen en zo de boel in te sluiten. Hoi Hoi, weer een ribbon voor .... (vul maar in) erbij!! En haast nog veeeeel belangrijker: die heilige K/D ratio... ow god als die in gevaar komt... dan maar liever inderdaad ergens helemaal alleen op een dak of berg liggen, dan is dat risico niet zo groot.. Weinig echte spelers die bv. bij Locker of Metro zichzelf "voor de leeuwen gooien" zodat de enemy zich op hem (haar? zijn die er ook?) concentreert en de rest van het team gebruik kan maken van het reload moment...

Naja. zal de tijdgeest wel zijn. Zoals jij ook al constateert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Iemand enig idee waar het hele Phantom Prospect gebeuren naar toe leidt? Ik gok naar de laatste DLC, misschien wel naar de aankondiging van een volgend deel. Lijkt me jammerlijk als het maar bij een paar assignments blijft, ik vind dit soort alternate reality games altijd wel vet.

Hoorde al theorieën dat het te maken heeft nukes of superweapons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yinx84 schreef op maandag 07 april 2014 @ 14:25:
Iemand enig idee waar het hele Phantom Prospect gebeuren naar toe leidt? Ik gok naar de laatste DLC, misschien wel naar de aankondiging van een volgend deel. Lijkt me jammerlijk als het maar bij een paar assignments blijft, ik vind dit soort alternate reality games altijd wel vet.

Hoorde al theorieën dat het te maken heeft nukes of superweapons.
Ik krijg er een beetje LOST gevoelens bij. De eerste twee seizoenen is het allemaal mysterieus en interessant maar uit de seizoenen daarna blijkt jammerlijk dat ze zelf ook geen flauw idee hebben waar ze naar toe schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 07 april 2014 @ 14:32:
[...]

Ik krijg er een beetje LOST gevoelens bij. De eerste twee seizoenen is het allemaal mysterieus en interessant maar uit de seizoenen daarna blijkt jammerlijk dat ze zelf ook geen flauw idee hebben waar ze naar toe schrijven.
Tot nu toe is het behoorlijk elaborate :) We gaan het zien. Hoop niet dat het met een dogtag of mes afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Nope je krijgt een snake camo... wow :P

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Iemand die een pistol only server heeft/weet? :)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper
Im already looking into the next DLC, and the maps take place in Vietnam :D with vietnam era stuff!

some of the weapons mentioned thus far.

-The "butter knife" for the Vietnamese/Chinese side
-Phantom Jet
-Huey
-PT boats
-M1 Garand (sniper variant as well)
-Machete (real one)
-Harrier Jets
-same chinese jets.
-SVD sniper Rifle
-Booby Traps (punjie stix,pit traps..etc)
-Under water mines :D

there was talk of a submarine, but i dont know for sure.

The Characters, will be like hanna and mostly americans, new sayings,

The Maps...

There will be maps like in vietnam, jungles,hills, and vietcong underground tunnels.

they joked about rats in the game though..
iemand enig idee dat dit waar is? en zo ja, een bron?
Mu.siQ schreef op maandag 07 april 2014 @ 14:36:
Iemand die een pistol only server heeft/weet? :)
zoek gewoon in je server browser op pistol only, je vindt er meer dan genoeg!

[ Voor 13% gewijzigd door Kasper op 07-04-2014 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Blo0odyHell schreef op maandag 07 april 2014 @ 14:38:
[...]
zoek gewoon in je server browser op pistol only, je vindt er meer dan genoeg!
Ja niet dus, vind er niet één :X

*edit* dus toch wel, letterlijk één 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Mu.siQ op 07-04-2014 14:48 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper
Mu.siQ schreef op maandag 07 april 2014 @ 14:48:
[...]

http://battlelog.battlefi...ISTOL-ONLY-Fast-Spawn-48/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Mu.siQ schreef op maandag 07 april 2014 @ 14:48:
[...]

Ik zit nu hier :

http://battlelog.battlefi...monie-Berlin-by-gamed-de/

BlackNinjaKapow

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:22

InFamous

excommunicado

Blo0odyHell schreef op maandag 07 april 2014 @ 14:38:
[...]

iemand enig idee dat dit waar is? en zo ja, een bron?
Daar ben ik wel heel benieuwd naar maar betwijfel het.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper
InFamous schreef op maandag 07 april 2014 @ 14:51:
[...]

Daar ben ik wel heel benieuwd naar maar betwijfel het.
ja ik ook!

De DLC heet Dragon's Teeth.
las het hier trouwens: http://battlelog.battlefi...2955065226435900870/1157/
maar niemand gaat er verder ook op in oid

[EDIT] Het lijkt mij bullshit, want ik lees (hier: https://www.battlefield.c...nsion-packs/dragons-teeth) dat het om TOTALE STEDELIJKE OORLOGVOERING gaat. Niet bepaald natuurlijke jungle maar een betonnen jungle als je het mij vraagt! :P

[ Voor 59% gewijzigd door Kasper op 07-04-2014 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
Blo0odyHell schreef op maandag 07 april 2014 @ 14:53:
[...]

ja ik ook!

De DLC heet Dragon's Teeth.
las het hier trouwens: http://battlelog.battlefi...2955065226435900870/1157/
maar niemand gaat er verder ook op in oid

[EDIT] Het lijkt mij bullshit, want ik lees (hier: https://www.battlefield.c...nsion-packs/dragons-teeth) dat het om TOTALE STEDELIJKE OORLOGVOERING gaat. Niet bepaald bomen jungle maar een steden jungle als je het mij vraagt! :P
Dit hoop ik inderdaad ook omdat je dan meer maps (hopelijk) krijgt die infantry georiënteerd zijn. De meeste mappen zijn wel leuk, maar bijna alles is alleen leuk als je in een vehicle zit (met floodzone, siegeofshanghai en dawnbreaker als uitzondering).

Ze mogen wel wat maps maken zoals bij BF3, zoals seine crossing en grand bazaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
secretdk schreef op maandag 07 april 2014 @ 15:14:
[...]

Dit hoop ik inderdaad ook omdat je dan meer maps (hopelijk) krijgt die infantry georiënteerd zijn. De meeste mappen zijn wel leuk, maar bijna alles is alleen leuk als je in een vehicle zit (met floodzone, siegeofshanghai en dawnbreaker als uitzondering).

Ze mogen wel wat maps maken zoals bij BF3, zoals seine crossing en grand bazaar.
Nou, met de huidige staat van het spel is de infantry gameplay sowieso heel slecht ten opzichte van vehicle gameplay. Tot de infantry gevechten geen loterij meer zijn en iedereen speelt op basis van dezelfde informatie op hetzelfde tijdstip, hoef ik geen specifieke infantry maps. Dan heb ik liever nog meer vehicles eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-06 09:48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeoIus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 21:26
gyedema schreef op maandag 07 april 2014 @ 14:04:
[...]

QFT.
Waar je in BF(194)2 zeer spaarzame unlocks had, die op enig moment gewoon iedereen wel had, heb je nu een haast weerzinwekkende hoeveelheid guns/mortars/noujavulmaarinook, waardoor bij mij op een gegeven moment een beetje unlock-moeheid ontstaat. Ik zie lui met een AWS rondlopen, kijk wat daar voor assignment bijhoort, en dat was het dan ook. Ik ga niet speciaal iets ondernemen om nu juist precies deze ene te unlocken uit het woud van LMG's. Het kan me niet zoveel schelen.

Ook moet ik geloof ik nog een paar kills met een assault rifle om weer iets anders te unlocken, geen idee meer wat het was. Als ik echt heeeeeel veel zin heb dan swap ik die ouwe trouwe ACW-r wel eens voor een assault rifle maar ach, het maakt me ook niet uit.

En blijkbaar zijn er duizenden voor wie dat nu juist WEL belangrijk is, belangrijker dan samen kijken of je de ticketbleed eens fors kan verhogen bij de tegenstander door via handig samenspel de vlaggen te cappen en zo de boel in te sluiten. Hoi Hoi, weer een ribbon voor .... (vul maar in) erbij!! En haast nog veeeeel belangrijker: die heilige K/D ratio... ow god als die in gevaar komt... dan maar liever inderdaad ergens helemaal alleen op een dak of berg liggen, dan is dat risico niet zo groot.. Weinig echte spelers die bv. bij Locker of Metro zichzelf "voor de leeuwen gooien" zodat de enemy zich op hem (haar? zijn die er ook?) concentreert en de rest van het team gebruik kan maken van het reload moment...

Naja. zal de tijdgeest wel zijn. Zoals jij ook al constateert.
Ik ben na alle unlocks in BF3 het gewoon beu om dat in BF4 opnieuw te doen O-)

Dus ik speel gewoon lekker PTFO en revive iedereen die ik kan en ben al vrij vaak met mijn eigen kit gerevived op alleen maar pub servers. K/D ratio interesseerd me niet veel. Ik ren daarvoor te veel als een kip zonder kop naar voren 8)7 Maar doe mijn uiterste best redelijk slim te spelen en te kijken waar hulp nodig is als ik op het respawn scherm sta. Dus spawnen op een flag die wordt overgenomen ipv blind op een squadmate.

Steam//ACC/LMU/Wreckfest2/Rocketleague: MrKlinkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 07 april 2014 @ 15:56:
[...]

Nou, met de huidige staat van het spel is de infantry gameplay sowieso heel slecht ten opzichte van vehicle gameplay. Tot de infantry gevechten geen loterij meer zijn en iedereen speelt op basis van dezelfde informatie op hetzelfde tijdstip, hoef ik geen specifieke infantry maps. Dan heb ik liever nog meer vehicles eerlijk gezegd.
Mag hopen dat ze dat toch wel in de komende weken gaan verhelpen(ookal moet ik hier niet teveel van verwachten) anders ga ik huilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

AeoIus schreef op maandag 07 april 2014 @ 16:29:
[...]

Dus ik speel gewoon lekker PTFO en revive iedereen die ik kan en ben al vrij vaak met mijn eigen kit gerevived op alleen maar pub servers. K/D ratio interesseerd me niet veel. Ik ren daarvoor te veel als een kip zonder kop naar voren 8)7 Maar doe mijn uiterste best redelijk slim te spelen en te kijken waar hulp nodig is als ik op het respawn scherm sta. Dus spawnen op een flag die wordt overgenomen ipv blind op een squadmate.
VOEG ME TOE!
;-)
Maar die laatste: ook zo waar... Iedereen maar dom respawnen en slechts een enkeling die oplet en een capture punt ziet verdwijnen om daar vervolgens te respawnen en wat aan te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Dat mensen slecht opletten is sowieso heel vervelend, ik was gister met een scout helicopter punt na punt aan het overnemen en nog presteerde m'n team om de punten niet enigszins te kunnen behouden waardoor we alsnog verloren.

Offtopic: word het niet is tijd voor deeltje 3 ondertussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 09:14
secretdk schreef op maandag 07 april 2014 @ 17:05:
[...]

Mag hopen dat ze dat toch wel in de komende weken gaan verhelpen(ookal moet ik hier niet teveel van verwachten) anders ga ik huilen
Ik duim met je mee! Gisteren op een pistol/knife server werd me pijnlijk duidelijk hoe out of sync alles momenteel verloopt. Ik werd gekilled terwijl ik een trap al afgelopen was, de daaropvolgende rez werd ik "wakker" bovenaan de trap. Dit soort out of sync zooi is me een keer of 4 overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
gerre22 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 09:17:
[...]

Ik duim met je mee! Gisteren op een pistol/knife server werd me pijnlijk duidelijk hoe out of sync alles momenteel verloopt. Ik werd gekilled terwijl ik een trap al afgelopen was, de daaropvolgende rez werd ik "wakker" bovenaan de trap. Dit soort out of sync zooi is me een keer of 4 overkomen.
Moet je is knife only gaan spelen. Dan merk je echt hoe erg out of sync het is. De grootste random clusterfuck die ik ooit heb meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gerre22 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 09:17:
[...]

kan evt ook de ragdoll zijn, soms doet die ook beetje apart. Van de trap van beneden naar boven zie ik niet zo vaak nee.

Maar goed de boel loopt nog steeds verre van goed dus net zoals of je een kill gaat maken of niet, blijft een gok. :>

Moet wel zeggen dat een metro pistol only, best wel lachen is, ondanks de problemen :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Hoe zit het eigenlijk met Platoons? Kunnen mensen die gewoon joinen of moeten ze dan perse eerst vriend of vriend van zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 09:14
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:26:
[...]

kan evt ook de ragdoll zijn, soms doet die ook beetje apart. Van de trap van beneden naar boven zie ik niet zo vaak nee.

Maar goed de boel loopt nog steeds verre van goed dus net zoals of je een kill gaat maken of niet, blijft een gok. :>

Moet wel zeggen dat een metro pistol only, best wel lachen is, ondanks de problemen :)
Dacht ook eerst dat het misschien door de ragdoll physics kwam, maar het was een no explosive server. De kill cam start normaal gezien ook boven jouw eigen dode lichaam (dacht ik dan toch) wat onder aan de trap was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gerre22 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 12:00:
[...]

Dacht ook eerst dat het misschien door de ragdoll physics kwam, maar het was een no explosive server. De kill cam start normaal gezien ook boven jouw eigen dode lichaam (dacht ik dan toch) wat onder aan de trap was.
oh ik heb al zovaak mensen de lucht in geschoten met normale wapens, pistolen, shotguns whatever
soms gewoon compleet geen reden whatsoever dat ze omhoog vliegen of bewegen. Ik vertrouw iig niet meer op de killcam, is nog steeds niet 100% accuraat.

,
batumulia schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:36:
Hoe zit het eigenlijk met Platoons? Kunnen mensen die gewoon joinen of moeten ze dan perse eerst vriend of vriend van zijn?
hangt van de instelling af, ik denk niet dat je zomaar kan joinen, je zal of toegelaten moeten worden of uitgenodigd worden. zonder een selectieprocedure kan geloof ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:49
batumulia schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:36:
Er zijn 2 settings mogelijk voor een platoon:
- Open : Invite and apply possible
- Invite only : no one can apply

Je kan dus nooit zomaar joinen, het moet approved worden door de platoon leader of je moet een invite krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AeoIus schreef op maandag 07 april 2014 @ 16:29:
[...]

Dat "PFTO" snap ik niet zo. Want wie zegt dat reviven van een slecht persoon iets goeds is? Als we het nu over vlaggen cappen hebben is het een ander verhaal. Daarmee win je gegarandeerd.

Als jij 100x een noob revived had je beter zelf kills kunnen maken. Mits je zelf goed bent. K/D kan je niets schelen, maar als je onder de 0 zit zorgt het er wel voor dat je tickets bleeden. Imo zou je er dus wel degelijk op moeten letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 12:15:
[...]
hangt van de instelling af, ik denk niet dat je zomaar kan joinen, je zal of toegelaten moeten worden of uitgenodigd worden. zonder een selectieprocedure kan geloof ik niet.
mhoogendam schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 12:29:
[...]

Er zijn 2 settings mogelijk voor een platoon:
- Open : Invite and apply possible
- Invite only : no one can apply

Je kan dus nooit zomaar joinen, het moet approved worden door de platoon leader of je moet een invite krijgen.
Alright, bedankt voor jullie reacties. Tijd om m'n platoon open te zetten dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prozaq
Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 13:12:
[...]

Dat "PFTO" snap ik niet zo. Want wie zegt dat reviven van een slecht persoon iets goeds is? Als we het nu over vlaggen cappen hebben is het een ander verhaal. Daarmee win je gegarandeerd.

Als jij 100x een noob revived had je beter zelf kills kunnen maken. Mits je zelf goed bent. K/D kan je niets schelen, maar als je onder de 0 zit zorgt het er wel voor dat je tickets bleeden. Imo zou je er dus wel degelijk op moeten letten.
Is dat zo? Ik dacht juist dat bij een revive de verloren ticket weer werd goedgemaakt. Het punt was dat het spel leuker wordt, voor bepaalde spelers, als je rekening houd met je teammates en niet met oogkleppen op door het spel vliegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prozaq schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 13:37:
[...]

Is dat zo? Ik dacht juist dat bij een revive de verloren ticket weer werd goedgemaakt. Het punt was dat het spel leuker wordt, voor bepaalde spelers, als je rekening houd met je teammates en niet met oogkleppen op door het spel vliegt
hij bedoelt meer dat je dan beetje nutteloos bezig bent, beter dat je die kerel niet revived maar je tijd effectiever inzet door bv kills te maken en flags te cappen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 13:12:
[...]

Als je als assault rond loopt is het een kleine moeite om iemand in je directe omgeving te reviven. Die 2 extra seconden die het kost zorgen er echt niet voor dat je 5 vlaggen had kunnen cappen.

Daarbij scheelt elke revive een ticket. Dus als je 100 mensen revived, heb je 100 tickets bespaard. Dat is toch aardig wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Het kost inderdaad echt zo weinig tijd om even iemand te reviven, terwijl je wel een ticket bespaart.

Valt me inderdaad zoals al is gezegd op dat veel minder mensen reviven, ik weet niet zo goed of ze nou een medic zijn zonder defilibrator of gewoon te lui zijn om te reviven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:08
Brogala schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 16:08:
Het kost inderdaad echt zo weinig tijd om even iemand te reviven, terwijl je wel een ticket bespaart.

Valt me inderdaad zoals al is gezegd op dat veel minder mensen reviven, ik weet niet zo goed of ze nou een medic zijn zonder defilibrator of gewoon te lui zijn om te reviven.
Idd, ik probeer me ook aan te passen aan mijn team ipv de zoveelste 'noobtuber' op metro te spelen. Zijn er niet genoeg mensen die reviven dan pak ik de defib en focus ik me alleen daar op. Komen we er niet door ivm nadespam dan pak ik de MP-APS. Tuurlijk probeer ik hier en daar een kill mee te pakken maar vooral bij rush is een goede medic die zich (bijna) alleen maar met het reviven en healen bezig houdt erg belangerijk O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

secretdk schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:54:
[...]

Als je als assault rond loopt is het een kleine moeite om iemand in je directe omgeving te reviven. Die 2 extra seconden die het kost zorgen er echt niet voor dat je 5 vlaggen had kunnen cappen.

Daarbij scheelt elke revive een ticket. Dus als je 100 mensen revived, heb je 100 tickets bespaard. Dat is toch aardig wat.
Sure, maar in die seconden kun je ook iemand doodschieten (aangezien zelfs normal 1 hit kills is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Het ergste vind ik nog wel servers waar zowat iedereen als Assault rondrent en non-stop de chat volspamt met 'Revive!' Maar zelf een keer de defib ter hand nemen is teveel gevraagd, want tsja, die noobtube moet ook nog mee, en bovendien, je zou eens een keer een risico nemen in het belang van je team (is slecht voor m'n stats, hurr durr....)
Speelde laatst een potje TDM waarin bijna iedereen Assault speelde, en in de tijd dat ik 5 Revive Ribbons bijelkaar geharkt had (en daarbij meerdere malen mijn eigen leven had opgeofferd) was ik één hele keer zelf gerevived. En maar blijven jammeren dat men moet reviven. Heb ze toen in de chat duidelijk gemaakt dat ze de overdwarse vinkentyfus konden krijgen totdat één van die parasieten mij eens een keer zou reviven - het laat zich raden, ik heb niemand meer gerevived (ben een man van principes - dan maar verliezen), en dat vond die kleuterklas genaamd mijn "team" niet leuk... :')

[ Voor 3% gewijzigd door w00t00w op 08-04-2014 16:26 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Revive :?
Daar hebben de meeste spelers niet meer van gehoord sinds bf3 , ik denk zelf dat dit 1 reden heeft en dat is omdat het nu maar 20 punten oplevert en vroeger 100!
Ik had laatst tijdens een potje metro 39 medkit ribbons :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18
Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 18:59:
ik denk zelf dat dit 1 reden heeft en dat is omdat het nu maar 20 punten oplevert en vroeger 100
20? Houd die knop eens wat langer ingedrukt!

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerrot
Voor de mensen die nog wel van een speler houden die samenwerkt/teamplayer is die mag mij toevoegen op origin ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Oh god, ze moeten echt eens een verplichte multiplayer tutorial erin steken..
met dingen als: "Hoe langer je revive knop inhoudt, hoe meer leven je zal geven.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jerrot schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 19:55:
Voor de mensen die nog wel van een speler houden die samenwerkt/teamplayer is die mag mij toevoegen op origin ;-)
Zal straks na m'n werk eens wat mensen toe gaan voegen.

idem voor mij :) nick: larskov007

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SmokingCrop schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 20:21:
Oh god, ze moeten echt eens een verplichte multiplayer tutorial erin steken..
met dingen als: "Hoe langer je revive knop inhoudt, hoe meer leven je zal geven.."
Dit gaat in tegen het principe van DICE logic. :Y)
Volgens DICE logic moet elke rationele gedachte worden uitgebannen en moet je maar op je toetsenbord rammen en hopen dat het werkt. Dit geld ook voor het maken van videogames. Ze noemen dit BF4. :+

[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 08-04-2014 21:01 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Voeg mij ook maar toe als je dat wil :p (SmokingCrop)
Speel voornamelijk obliteration, rush & carrier assault.

[ Voor 23% gewijzigd door SmokingCrop op 08-04-2014 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 18:59:
Revive :?
Daar hebben de meeste spelers niet meer van gehoord sinds bf3 , ik denk zelf dat dit 1 reden heeft en dat is omdat het nu maar 20 punten oplevert en vroeger 100!
Ik had laatst tijdens een potje metro 39 medkit ribbons :9~
Vind eerlijk gezegt ook dat Assault een vrij waardeloze kit heeft als je geen Operation Locker of Operation Metro speelt. Bij BF3 had je nog maps waar Assault nog enig nut had en waar die revive inderdaad altijd 100 punten gaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
secretdk schreef op woensdag 09 april 2014 @ 08:56:
[...]

Vind eerlijk gezegt ook dat Assault een vrij waardeloze kit heeft als je geen Operation Locker of Operation Metro speelt. Bij BF3 had je nog maps waar Assault nog enig nut had en waar die revive inderdaad altijd 100 punten gaf.
Precies dit. In BF3 rende je snel even langs een poppetje terwijl je hem revivede. Kreeg je er nog is 100 punten voor ook en kon je mensen opnieuw reviven als ze gelijk weer dood werden geschoten. Dit mis ik allemaal in BF4 en is ook de reden waarom ik bijna nooit Assault speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 20:43

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Dan moet je ook met de combat medic field upgrades spelen. Maakt de 100 punten revive weer een stuk makkelijker. :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
Gundogan schreef op woensdag 09 april 2014 @ 09:04:
Dan moet je ook met de combat medic field upgrades spelen. Maakt de 100 punten revive weer een stuk makkelijker. :)
Ja maar ik zou in geen 1 map assault spelen op locker en metro na. 99/100 x dat je rondloopt in de rest van de maps kom je vehicles tegen en is er weinig close combat. Waarom dan assault nemen?

Ze mogen van mij wel wat meer infantry georiënteerde maps maken, nadat ze de netcode aangepast hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Iemand tips om 3 voertuigen op te blazen als support? Met C4 wil het niet echt lukken tenzij ik het plaats op een stationair leeg voertuig maar dat is niet mijn stijl.

Gisteren de Ucav ook even vrijgespeeld door een uitzonderlijk potje air-supp met K/D van 3:1, meestal zit ik met geluk op 1:1 :+ Al is dat ding volgens mij qua damage aardig generft en kun je niet meer mee one-shotten op armor.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!
naaitsab schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:55:
Iemand tips om 3 voertuigen op te blazen als support? Met C4 wil het niet echt lukken tenzij ik het plaats op een stationair leeg voertuig maar dat is niet mijn stijl.

Gisteren de Ucav ook even vrijgespeeld door een uitzonderlijk potje air-supp met K/D van 3:1, meestal zit ik met geluk op 1:1 :+ Al is dat ding volgens mij qua damage aardig generft en kun je niet meer mee one-shotten op armor.
jihad quad/jeeps,(c4 op voertuig) vanachter op een tank afrijden, 10m erachter eruit springen en dan boem. Kan evt ook met choppers/jets/boats. wordt niet altijd erg gewaardeerd maar werkt wel :)
mortar of ucav werkt op zich ook goed, voornamelijk spammen op tanks die onder schot genomen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Op het voertuig aflopen, er naast gaan staan en c4 op plakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 20:43

Gundogan

Rip and tear, until it is done

secretdk schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:07:
[...]

Ja maar ik zou in geen 1 map assault spelen op locker en metro na. 99/100 x dat je rondloopt in de rest van de maps kom je vehicles tegen en is er weinig close combat. Waarom dan assault nemen?

Ze mogen van mij wel wat meer infantry georiënteerde maps maken, nadat ze de netcode aangepast hebben.
Op zich kan je als je in een squad zit die bij elkaar blijft wel wat toevoegen als assault. Houdt toch wel alles in leven waar nodig en je hebt de beste anti-infanterie wapens. Ik mis ook wel wat grotere infanterie focused conquest maps (zoals Guilin Peaks, Metro en Lockers zijn vaak te chokepoint gevoelig ja en domination is saai in BF4) of in ieder geval (nog) meer maps waar je tussen de punten kan bewegen met veel natuurlijke cover zodat je niet een schietschijf bent voor vehicles.

En uiteraard inderdaad de game fixen. :p

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
SouLLeSSportal schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:57:
[...]

jihad quad/jeeps,(c4 op voertuig) vanachter op een tank afrijden, 10m erachter eruit springen en dan boem. Kan evt ook met choppers/jets/boats. wordt niet altijd erg gewaardeerd maar werkt wel :)
Dat maar eens proberen dan :+ Niet echt de bedoeling maar goed.
mortar of ucav werkt op zich ook goed, voornamelijk spammen op tanks die onder schot genomen worden.
Is de mortar dan verbeterd? In BF3 was dat ding echt prut.
Accident schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:57:
Op het voertuig aflopen, er naast gaan staan en c4 op plakken?
De meeste hebben reactive armor en letten wel op :p Of ik zat gewoon op de verkeerde map.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Moet wel bekennen dat ik het ook niet altijd overleef, al dan niet door eigen toedoen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
naaitsab schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:19:
[...]

Dat maar eens proberen dan :+ Niet echt de bedoeling maar goed.

[...]

Is de mortar dan verbeterd? In BF3 was dat ding echt prut.

[...]

De meeste hebben reactive armor en letten wel op :p Of ik zat gewoon op de verkeerde map.
mortar moet je slim gebruiken, niet op een 100% tank schieten idd. probeer vooral de lichte voertuigen te raken, en dan zsm de schoten af te vuren. een buggy die stilstaat, een jeep, bootje zijn goede targets evenals een tank die al een paar raketten voor zijn kiezen heeft gehad. Verwacht echter niet top of the board ermee te komen idd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naaitsab schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:19:
Reactive armor redt je niet van 3 C4 bricks. Plak, plak, plak, say:"Allahu akbar", afdrukken, maagden incasseren. In BF3 was C4 m'n 4e wapen naar kills, in BF4 zou het dat zijn ware het niet dat C4 kills pas tellen sinds een maand of twee.

Handigste voertuigmollen met C4 is wel het volplakken van de front van een fiets, hovercraft, quad of jeep en dat ding pontificaal en luid schreeuwend onder een tank te beuken, F3 te drukken (F2 op twee-zitters) en afdrukken. Niet handig, wel stoer: C4 op de neus van je jet, C4 op de neus van je transportheli, C4 op de bobcat. Niet handig en garantie voor geschreeuw van teammates: C4 op de neus van je attackheli, C4 op de achterkant van je tank. De Jihad-tank wordt bijzonder slecht ontvangen door teammates die nogal serieus van aard zijn er persé wilden winnen, wat niet gaat lukken als jij jeepjes gaat jihaden met een tank. Maar het zijn wel vehicle destroys.

Als je dat allemaal te makkelijk klinkt, kun je nog een voertuig van enige begeerlijkheid verwerven, boven een kuil in het landschap parkeren, uitstappen en C4 tegen de onderkant aanplakken. Dan het ding in de richting van vijandelijk voetvolk scheuren, uitstappen en wegwezen. Er komt er vanzelf één op het idee je voertuig te nakken. Afdrukken, giechelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
w00t00w schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 16:24:
Het ergste vind ik nog wel servers waar zowat iedereen als Assault rondrent en non-stop de chat volspamt met 'Revive!' Maar zelf een keer de defib ter hand nemen is teveel gevraagd, want tsja, die noobtube moet ook nog mee, en bovendien, je zou eens een keer een risico nemen in het belang van je team (is slecht voor m'n stats, hurr durr....)
Speelde laatst een potje TDM waarin bijna iedereen Assault speelde, en in de tijd dat ik 5 Revive Ribbons bijelkaar geharkt had (en daarbij meerdere malen mijn eigen leven had opgeofferd) was ik één hele keer zelf gerevived. En maar blijven jammeren dat men moet reviven. Heb ze toen in de chat duidelijk gemaakt dat ze de overdwarse vinkentyfus konden krijgen totdat één van die parasieten mij eens een keer zou reviven - het laat zich raden, ik heb niemand meer gerevived (ben een man van principes - dan maar verliezen), en dat vond die kleuterklas genaamd mijn "team" niet leuk... :')
Daarnet ook wel wat moois meegemaakt _/-\o_ .

Iemand was op een 15 killstreak. Hij was medic met een DMR en stond op een berg te 'piew-piew-pieuwen'.

Ik stond zo naast hem en hij werd gesnipte en ging gelijk zeggen 'REVIVE ME!!!'.

En toen zij ik: 'Nah I don't care about your killstreak I want you to help your team as a medic' >:) En hij is dus niet gerivived ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brogala schreef op woensdag 09 april 2014 @ 12:59:
[...]

Iemand was op een 15 killstreak. Hij was medic met een DMR en stond op een berg te 'piew-piew-pieuwen'.

Ik stond zo naast hem en hij werd gesnipte en ging gelijk zeggen 'REVIVE ME!!!'.

En toen zij ik: 'Nah I don't care about your killstreak I want you to help your team as a medic' >:) En hij is dus niet gerivived ;)
Ik snap het niet helemaal, hij is medic, hij helpt het team, gezien hij 15-1 scored, jij staat gezellig naast hem blijkbaar. Dan toch niet reviven, is mij een beetje onduidelijk wat nu echt het probleem is? :?
het is A. goed voor de tickets, gezien hij waarschijnlijk niet gelijk doodgaat, hij is blijkbaar aardig goed, gezien 15-1 killstreak met dmr ik niet heel veel mensen zie halen, helemaal niet vanaf een heuvel.
Ik vermoed gewoon enige rancune in de vorm van vooroordelen en zieligheid tov van een goed scorende speler.

[ Voor 18% gewijzigd door SouLLeSSportal op 09-04-2014 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Dat je ook zon situatie eerst de chat gaat lezen al tevorens je besluit een team genoot niet een revive te geven...Volgens mij is het echt een feit dat er geen goede spelers meer in bf4 zitten.

Zat de laatste paar avonden me pc wat te overclocken en zat als specator in de game (om te kijken of me pc stabiel bleef), je geloof gewoon niet hoe slecht hoe iedereen is. Ook degene die bovenaan staan bakken er gewoon niks van. Als je wilt lachen zou ik je onderhand aanraden een willekeurige bf4 game te speccen.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 13:30:
Dat je ook zon situatie eerst de chat gaat lezen al tevorens je besluit een team genoot niet een revive te geven...Volgens mij is het echt een feit dat er geen goede spelers meer in bf4 zitten.

Zat de laatste paar avonden me pc wat te overclocken en zat als specator in de game (om te kijken of me pc stabiel bleef), je geloof gewoon niet hoe slecht hoe iedereen is. Ook degene die bovenaan staan bakken er gewoon niks van. Als je wilt lachen zou ik je onderhand aanraden een willekeurige bf4 game te speccen.
Als ik zie hoe vaak ik 1e in team of zelfs MVP ben terwijl ik maar wat zit aan te kloten (bolt-action op Locker, M60-snipingz op Rush, beetje tankhoeren aan de rand van de kaart, Jihaden, gebouwen opblazen) moe tik je bijna gelijk geven. Mijn stats zijn allesbehalve spectaculair en toch heb ik bijn m'n tweede MVP medal binnen - en ik doe niet eens m'n best om 1e te worden, gewoon om een beetje te spelen en vaker wel dan niet een beetje vijanden te trollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2014 @ 13:35:
[...]

Als ik zie hoe vaak ik 1e in team of zelfs MVP ben terwijl ik maar wat zit aan te kloten (bolt-action op Locker, M60-snipingz op Rush, beetje tankhoeren aan de rand van de kaart, Jihaden, gebouwen opblazen) moe tik je bijna gelijk geven. Mijn stats zijn allesbehalve spectaculair en toch heb ik bijn m'n tweede MVP medal binnen - en ik doe niet eens m'n best om 1e te worden, gewoon om een beetje te spelen en vaker wel dan niet een beetje vijanden te trollen.
De meeste spelers zijn idd niet al te best, enook de netcode maakt uitzonderlijke scores vrij lastig, maar vooral door de revive mechaniek die veranderd is tov bf3. Dat alles zorgt voor minder lange killstreaks, hoger aantal deaths, want je kan niet ervan uitgaan dat wat je raakt ook killed, meer dan 2x reviven in korte successie kan niet meer wat vooral bij 20% revives zorgt dat je meestal gewoon een extreem korte uitstel van executie krijgt ipv een revive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2014 @ 12:44:
[...]

Reactive armor redt je niet van 3 C4 bricks. Plak, plak, plak, say:"Allahu akbar", afdrukken, maagden incasseren. In BF3 was C4 m'n 4e wapen naar kills, in BF4 zou het dat zijn ware het niet dat C4 kills pas tellen sinds een maand of twee.

Handigste voertuigmollen met C4 is wel het volplakken van de front van een fiets, hovercraft, quad of jeep en dat ding pontificaal en luid schreeuwend onder een tank te beuken, F3 te drukken (F2 op twee-zitters) en afdrukken. Niet handig, wel stoer: C4 op de neus van je jet, C4 op de neus van je transportheli, C4 op de bobcat. Niet handig en garantie voor geschreeuw van teammates: C4 op de neus van je attackheli, C4 op de achterkant van je tank. De Jihad-tank wordt bijzonder slecht ontvangen door teammates die nogal serieus van aard zijn er persé wilden winnen, wat niet gaat lukken als jij jeepjes gaat jihaden met een tank. Maar het zijn wel vehicle destroys.

Als je dat allemaal te makkelijk klinkt, kun je nog een voertuig van enige begeerlijkheid verwerven, boven een kuil in het landschap parkeren, uitstappen en C4 tegen de onderkant aanplakken. Dan het ding in de richting van vijandelijk voetvolk scheuren, uitstappen en wegwezen. Er komt er vanzelf één op het idee je voertuig te nakken. Afdrukken, giechelen.
Ik dacht dat C4 niet bleef plakken als je Reactive armor had maar blijkbaar wel :p 1x een jihad buggy gebruikt en daarna 4 keer gewoon met een buggy achter een tank/APC aan rijden tot deze stil blijft staan om te schieten/campen en dan wat pakketjes erop plakken :+

Ook nog een heli en jet neergehaald met de attackboat, met respectievelijk de TV-missile en bust-cannon. De hax en cheat accusaties bleven uiteraard niet lang uit :')

Ik mis nog steeds een BF4 variant van Ziba Tower, hopelijk bied de laatste DLC nog een vergelijkbare map. Vond het altijd wel een mooie afwisseling van het gebruikelijke CQL en Rush.
SouLLeSSportal schreef op woensdag 09 april 2014 @ 13:52:
[...]

De meeste spelers zijn idd niet al te best, enook de netcode maakt uitzonderlijke scores vrij lastig, maar vooral door de revive mechaniek die veranderd is tov bf3. Dat alles zorgt voor minder lange killstreaks, hoger aantal deaths, want je kan niet ervan uitgaan dat wat je raakt ook killed, meer dan 2x reviven in korte successie kan niet meer wat vooral bij 20% revives zorgt dat je meestal gewoon een extreem korte uitstel van executie krijgt ipv een revive.
Rambo revives zijn inderdaad zeer vervelend, kleine timer op reviven en punten krijgen zou dat oplossen. Als je binnen 1-2 seconden weer dood gaat dat de rambo-reviver geen punten krijgt.

Al zijn no-lifers die helemaal niet reviven en gewoon voor zichzelf spelen natuurlijk ook erg vervelend. Zeker als die persoon je niet revived omdat hij vindt dat je dat niet verdient :')

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is niet zoiets als een verkeerde Revive, bestaat niet en heeft nooit bestaan. Als je de defibs hebt en je kan zonder direct gevaar voor eigen leven reviven, dan moet je dat gewoon altijd doen. Je kan het ook heel tactisch gebruiken om punten te veroveren of campers uit te roken als ze zonder kogels zitten na het lijk aan je voeten volgepompt te hebben. Behalve snipers uiteraard, die laat je liggen als je er op een of andere manier per ongeluk terecht komt op die bergwand in de uncap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brogala schreef op woensdag 09 april 2014 @ 12:59:
[...]

Killstreak is al kapot als je nog revive-baar ben. Voor de rest snap ik ook jouw punt niet helemaal. Of was je gewoon aan het trollen? Zoals een quad over je teammaat laten uitrollen?

@ AWESOME-0: Als je een revive doet, waarbij jij nog de paddles uit hebt terwijl de volgende vijand opduikt en waardoor jij doodgaat en je ge-revivede ook, is in principe een foute revive. Zolang het veilig of tussendoor kan is er niets mis aan inderdaad.

Een echte combat medic gooit trouwens gewoon een medkistje neer en vervolgens kan je een hele reeks 20% revives doen, ze kruipen toch wel naar je kistje toe ;) Nog meer punten.

Volledige charge revive op 1 popje 100 punten.

medkistje en 3 spam revives op 3 poppjes 20*3 + 80 healing punten*3 = 300 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 14:12:
Er is niet zoiets als een verkeerde Revive, bestaat niet en heeft nooit bestaan. Als je de defibs hebt en je kan zonder direct gevaar voor eigen leven reviven, dan moet je dat gewoon altijd doen. Je kan het ook heel tactisch gebruiken om punten te veroveren of campers uit te roken als ze zonder kogels zitten na het lijk aan je voeten volgepompt te hebben. Behalve snipers uiteraard, die laat je liggen als je er op een of andere manier per ongeluk terecht komt op die bergwand in de uncap.
Een rambo reviver dus.

Als je bijvoorbeeld in camp-fest lockers wordt gedood terwijl je vol in het vuur ligt en zo'n rambo grapjas revived je waarna je ala seconde weer dood gaat is dat gewoon kansloos. Alleen reviven als het "doelwit" niet direct onder vuur ligt, toch wel een beetje medic 101.
En ja je kan de revive ook afwijzen maar je verwacht dat het (redelijk) veilig is.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2014 @ 14:25:
[...]
@ AWESOME-0: Als je een revive doet, waarbij jij nog de paddles uit hebt terwijl de volgende vijand opduikt en waardoor jij doodgaat en je ge-revivede ook, is in principe een foute revive. Zolang het veilig of tussendoor kan is er niets mis aan inderdaad.

Een echte combat medic gooit trouwens gewoon een medkistje neer en vervolgens kan je een hele reeks 20% revives doen, ze kruipen toch wel naar je kistje toe ;) Nog meer punten.

Volledige charge revive op 1 popje 100 punten.

medkistje en 3 spam revives op 3 poppjes 20*3 + 80 healing punten*3 = 300 punten.
naaitsab schreef op woensdag 09 april 2014 @ 14:27:
[...]

Een rambo reviver dus.

Als je bijvoorbeeld in camp-fest lockers wordt gedood terwijl je vol in het vuur ligt en zo'n rambo grapjas revived je waarna je ala seconde weer dood gaat is dat gewoon kansloos. Alleen reviven als het "doelwit" niet direct onder vuur ligt, toch wel een beetje medic 101.
En ja je kan de revive ook afwijzen maar je verwacht dat het (redelijk) veilig is.
Punten voor standaard zaken zoals reviven kunnen me persoonlijk gestolen worden in een shooter, maar dat is een heel andere discussie.

Het kistje gaat idd altijd eerst uit voor we (duimknop 1) maar nooit in het zicht van de patient, om vervolgens direct de 20 hp revive (duimknop 2). Dan een halve seconde wachten tot de schutter(s) op de minimap staat (gebruik maken van de bagger netcode in jouw voordeel), dan uit dekking en de schutter(s) neervlammen. Patient nog een keer reviven en gebroederlijk beiden levend verder richting de volgende objective.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
Ik vind die loadout presets echt de beste toevoeging aan dit spel sinds het is uitgebracht. Maar kan ik die ook in game selecteren ?

Daar heb ik ze iig voor gemaakt, Als de situatie veranderd ik bij een supply crate of bij een redeploy kan switchen tussen verschillende sets van eenzelfde klasse.

zie het zo snel niet erbij staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skybullet schreef op woensdag 09 april 2014 @ 15:23:
Ik vind die loadout presets echt de beste toevoeging aan dit spel sinds het is uitgebracht. Maar kan ik die ook in game selecteren ?

Daar heb ik ze iig voor gemaakt, Als de situatie veranderd ik bij een supply crate of bij een redeploy kan switchen tussen verschillende sets van eenzelfde klasse.

zie het zo snel niet erbij staan.
Alleen vanuit battlelog of met de phone of tablet app. In-game kan het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Nu online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 15:37:
[...]

Alleen vanuit battlelog of met de phone of tablet app. In-game kan het niet.
dan is het hele doel van die presets toch meteen compleet nutteloos :? 8)7

Mij leek het juist net ideaal om bijvoorbeeld van een repair engineer class te switchen naar een anti air build en daarna naar een anti tank mannetje ofzo. Ipv een hoop gedoe en tijdverlies met het handmatig kiezen van andere wapens tussen deploys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skybullet schreef op woensdag 09 april 2014 @ 15:40:
[...]

Mij leek het juist net ideaal om bijvoorbeeld van een repair engineer class te switchen naar een anti air build en daarna naar een anti tank mannetje ofzo. Ipv een hoop gedoe en tijdverlies met het handmatig kiezen van andere wapens tussen deploys.
Dat klopt.

Maar misschien dat als je blaasproblemen hebt of lekker aan de dunne bent en een paar keer per rondje naar de porseleinen troon moet sprinten, dat zo'n app nuttig kan zijn. Ik kan de redenatie ook niet volgen om hier uberhaubt resources in te stoppen als DICE zijnde als het niet snel in-game te om te zetten is.

Maarja, DICE en ik liggen wel op meer punten in BF4 niet op één lijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
Skybullet schreef op woensdag 09 april 2014 @ 15:40:
[...]

Je kan ze op je tablet/ telefoon of browser etc aanpassen en dan verandert het als het goed is ook bij je volgende spawn in-game. (begreep ik in ieder geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
secretdk schreef op woensdag 09 april 2014 @ 16:45:
[...]

Je kan ze op je tablet/ telefoon of browser etc aanpassen en dan verandert het als het goed is ook bij je volgende spawn in-game. (begreep ik in ieder geval)
wat dus betekend dat je ofwel tweede scherm open moet hebben of via alt tab dat doen, wat in feite bijna net zoveel tijd kost als de loadout aanpassen. Voegt dan eigenlijk niet heel veel toe, waarom niet gewoon zoals bij bijna elke moderne shooter dat je gewoon een paar loadouts kan maken per class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Nu online
Wat is dat toch met heuvels, torens en hoge daken. Waarom werken die als een magneet voor de meeste mensen in het spel... ( over het algemeen de mindere spelers )

Elke map waarbij zon landmark voorkomt zitten ze daar weer. siege shanghai bijvoorbeeld en nu op de nieuwe dlc die map met de grote heuvel met werkende kanonnen erop.

Heel je team zit die klote heuvel te verdedigen terwijl de 5 andere vlaggen ervoor zorgen dat de vijand wind. :X
Pagina: 1 ... 141 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.