Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2014 @ 13:29:
[...]
[...]
Speel jij niet veel in de little bird dan? Ik raak met die miniguns prima infanterie, als je een zijdelingse strafe half duikend half vliegend langs komt kun je met redelijk gemak één of twee kerels omver maaien - gewoon op de ogen mikken en afdrukken. Tegen little birds met 25mm guns is het helemaal genieten - mikken op de piloot en die hele gun erin en zelfs als jij alle 25mm shells vangt heb je meer schade gedaan dan je tegenstander - jij bent dan op rond de 35% health/armor en tijdelijk instabiel, hij pleurt brandend en met lijken strooiend uit de lucht. Tegen pantser heb je niet veel aan de miniguns, maar daar was de 25mm ook niet echt een schrikbarend wapen tegen en bovendien heb je, omdat je geen heat seekers nodig hebt vanwege de totale dominantie van de miniguns tegen luchtvoertuigen, een setje raketten tegen tanks. Eén repairmuppet links en een recon met PLD rechts en je zaait dood en verderf tegen alles behalve de mobile AA.
Zelfs zonder supporting meevliegers doe je het beter tegen andere helis dan de LB met 25mm, wat op de meeste kaarten met LBs inhoudt dat je op je gemak tanks kunt bestoken met raketten en af en toe even met de guns een littlebirdje van de tegenpartij van de kaart veegt. Of hun attack heli, die je ook in één goeie salvo op de grond kunt hebben. En, als ze horizontaal aanvliegen, jets kun je ook hebben. En dat kan allemaal op rij, want in tegenstelling tot de 25mm guns heb je geen ammo clip die bij moet laden en kun je salvo na salvo blijven afvuren met niets anders dan een korte cooldown tussen salvo's om het leven ingewikkeld te maken.
De miniguns niets? Leren mikken lijkt me dan een ding.
Ik speel bijna alleen in de little bird. Speel al vanaf februari (?) en sta nu al 1e van NL

Totdat ik niet meer wordt neergeschoten als ik achter cover sta etc. zal ik nauwelijks als infantry te werk gaan.
Meeste piloten zijn vreselijk, en crashen zichzelf al als je "de battle begint". Of ze volgen je naar de AutoAA of MAA

. Ik kan me doorgaans prima redden met 25mm en Laser Guided, tenzij het vijandelijke team een goede piloot heeft. Maar dan wordt het meestal lekker "heli peace" omdat helikopter fights nogal lame zijn. Dan wordt de winnaar bijna altijd bepaald door het aantal stingers dat je heli en/of je team heeft, en of je ECM een keer werkt of in staking gaat. Dat zou wel gepatched zijn, maar ik ben regelmatig stingermissiles tegengekomen die om het hoekje gaan, en stingermissiles die doodleuk door ECM gaan. Ook de trucjes die de piloot kan (FreezE zit er vol mee, heb laatst met hem gevlogen en wat "tactieken" geleend) maken veel uit, maar doorgaans gebeurt dat niet zo snel. Recons met PLD heb ik nooit geprobeerd. Moet ik eens een keertje doen.
Mikken met de miniguns is opzich niet zo'n probleem. Op heli's lukt het prima, maar infantry wil nog wel eens lastig zijn. Daarvoor zijn de 25mm's imo simpelweg beter. Maar als ik bijvoorbeeld tegen kremm of nooch ga spelen, die allebei een uitstekende accuracy hebben met de miniguns, verlies ik bijna altijd. Behalve als zij een fout maken en ik een paar seconden extra krijg waar ze niet op mij schieten.
25mm op armour is wel nuttig. Je kunt ongeveer 30 dmg doen op bv een tank, en die dmg maakt nogal een verschil in een tank battle. Ook kun je ze "plagen" (10 schoten oid) , waardoor ze jou kant op gaan kijken, en afgeleid worden van een eventuele aanstormende teamgenoot in een tank waardoor die vroeg een eerste schot kan toedienen.
SmokingCrop schreef op donderdag 10 april 2014 @ 03:47:
reactive armour zorgt ervoor dat er minder kans is op critical hit, niet hetzelfde als in bf3 dus.
"Reactive armor absorbs some of the shock from incoming attacks, requiring hits to deal higher damage to count as critical."

Dice plz
SouLLeSSportal schreef op donderdag 10 april 2014 @ 13:59:
het is ook een kwestie van wat je fijn vindt en waar je voornamelijk achteraan gaat, ik pak meestal de 25mm als er ook veel voertuigen zijn, of op langere afstand gevuurd zal worden zoals golmud bv. Die combineer ik met laserguided. kan je best een tank of wat kapot mee krijgen.
Op infantry heavy maps neem ik af en toe ook wel de miniguns, ze zijn toch fijnste vs de andere choppers en infi die je ziet lopen. scheelt niet veel maar doordat ze veel sneller zijn dan de 25mm rounds schiet je makkelijker on the move.
Hmm Ik doe het juist andersom. Ik snipe nooit op inf vanaf de little bird, en kom doorgaans dichtbij voordat ik schiet. Alleen als je aan het domineren was en het hele vijandelijke team met stingers achter je aanzit. Dan is er geen andere keuze.
evilpin0 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:00:
[...]
Ik heb een aardige aim met die scout chopper en dan verwoord ik het zonder enige brag

Zoals ik zei; miniguns werken goed in rustige situaties, als je lang speelt, goed wordt en servers zit te rapen krijg je altijd een stinger uprise vroeger of later. Dat betekend dat je hide and seek kan gaan spelen en je vaak stingers moet afknallen terwijl je disabled bent, onder de 35% health zit en het of jij of hij is. Tegen scout choppers verlies ik niet meer, totala geen reden om een wapen te kiezen wat beter werk tegen schout chopper, alle goede spelers zijn toch al gestopt. Scout vs scout = dodge heat seaker, raak hem met heat seeker en maak hem af als hij disabled bent. Een gun drag maak ik vrijwel nooit mee, kwestie van sneaky zijn en
zorgen dat hij niet eens achter je zit, maar dan ben je toch dood miniguns of niet.
25MM guns = snipen van 500 meter, door rook pluimen heen schieten, mannetjes in cover kapot schiet, dekking aan fladder schieten, sneller infanterie meer maaien. Daarnaast heb ik altijd bepaalde moves die maak ik tijdens de reload -> third person, naar achter vliegen, via third person coördineren, aanleggen en infanterie neermaaien,
met de mini guns blijf je hangen en krijg je rpgs, tv en weet ik veel wat niet regelmatig op je dak. In scout wordt ik echt niet meer gekilt door rpg’s simpel weg door de bewegingen wat ik maak tijdens de reload. Ze verwachten niet dat een scout “weg vliegt” om vervolgens 3 sec later op ongeveer de zelfde plek weer te hangen.
Minguns zijn goed, maar goed tegen dingen waar de 25mm guns ook gewoon tegen werken, voor de snelle gameplay werken 25mm gewoon beter, vind ik. Ben wel benieuwd waar widigitybear nu mee vliegt, maar vermoed ook nog gewoon de 25mm. Wel leuk tegen jets ja.
Oneens. Als je spontaan de heli in zijn achteruit zet raken de meeste piloten je kwijt. Ook kun je stiekem doen alsof je een gebouw doorgaat, halverwege teruggaan en dan de vijandelijke heli bij de uitgang verassen.
Helemaal mee eens. Ben de laatste tijd belachelijk veel gesmrawd, en alleen omdat ik nu een halve week de miniguns aan het uitproberen ben. Dhr. Bear vliegt met miniguns en Laser Guided. Hij is er best goed in opzich. Hij heeft dan ook veel ervaring met de miniguns in BF3. Ik vond de little bird in BF3 nogal saai, vloog liever met een vriend in de attack. Die voelde gewoon beter aan, net zoals nu het geval is met de Little Bird in BF4.
SouLLeSSportal schreef op donderdag 10 april 2014 @ 15:41:
Ze zouden eigenlijk een tweedeling moeten maken net zoals bij CS GO, servers voor fun spelers, die niet al te serieus spelen maar gewoon beetje tactisch willen knallen, en de competitive servers waar je echt gericht voor teamplay heen gaat en het niveau stuk hoger ligt. Dat zou zoveel van dit gezeur voorkomen.
Dat was toch het idee van COD en BF? Probleem is dat Activision (of wie die games ook maken) het voor elkaar heeft gekregen de game een slechte naam te geven, ook onder de casuals. Ik hoop dat titanfall de casuals uit BF4 gaat stelen. Probleem is dan dat het moeilijker wordt om killstreaks van 50 oid te halen

.
Heb laatst domination gespeeld, niks van een verbetering gemerkt. Niveau van de server viel echter erg tegen, ik was MVP terwijl ik bijna de hele tijd aan het sprayen was met de AEK.
Excuses voor deze ietwat lange post, heb net m'n Ducky Shine 3 ontvangen ^^