Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:29
Skybullet schreef op woensdag 09 april 2014 @ 16:57:
Wat is dat toch met heuvels, torens en hoge daken. Waarom werken die als een magneet voor de meeste mensen in het spel... ( over het algemeen de mindere spelers )

Elke map waarbij zon landmark voorkomt zitten ze daar weer. siege shanghai bijvoorbeeld en nu op de nieuwe dlc die map met de grote heuvel met werkende kanonnen erop.

Heel je team zit die klote heuvel te verdedigen terwijl de 5 andere vlaggen ervoor zorgen dat de vijand wind. :X
Volgens mij is dat omdat je er zo makkelijk kills maakt, wat ons weer terugbrengt op het hele k/d ratio geilen. Ik vind zulke maps zwaar vervelend.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skybullet schreef op woensdag 09 april 2014 @ 16:57:
Wat is dat toch met heuvels, torens en hoge daken. Waarom werken die als een magneet voor de meeste mensen in het spel... ( over het algemeen de mindere spelers )

Elke map waarbij zon landmark voorkomt zitten ze daar weer. siege shanghai bijvoorbeeld en nu op de nieuwe dlc die map met de grote heuvel met werkende kanonnen erop.

Heel je team zit die klote heuvel te verdedigen terwijl de 5 andere vlaggen ervoor zorgen dat de vijand wind. :X
Koning van de apenrots syndroom.

Vroeger op het plein of in de speeltuin konden ze nooit bovenop het klimrek zitten dus dan maar virtueel in BF op het hoogste plekje zitten om je alphaman streetcred een beetje op te vijzelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:16
batumulia schreef op woensdag 09 april 2014 @ 17:07:
[...]

Volgens mij is dat omdat je er zo makkelijk kills maakt, wat ons weer terugbrengt op het hele k/d ratio geilen. Ik vind zulke maps zwaar vervelend.
ik denk dat veel mindere spelers idd het clusterfuck gebeuren opzoeken. Waar ze een gang kunnen volsprayen en 80 granaten om een hoekje kunnen gooien.

Ik vermijd ook altijd maps als locker en metro, instant disconnect haha :+

Ik zie de uitdaging veel meer in open terrein gevechten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Over dat niet reviven gedoe- volgens mij ben ik er vergeten bij te vertellen dat 't een arrogant persoon was dat aan 't schelden met noob was via de chat.

En ik ben geen fan van DMR sniping.

Ik weet niet of jullie een persoon zou reviven die alleen maar denkt aan z'n killstreak en de chat spamt met 'hahaa noob'. En toen ik 'm niet revivede ging 'ie me uitschelden. :F

[ Voor 32% gewijzigd door Brogala op 09-04-2014 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brogala schreef op woensdag 09 april 2014 @ 17:22:
Over dat niet reviven gedoe- volgens mij ben ik er vergeten bij te vertellen dat 't een arrogant persoon was dat aan 't schelden met noob was via de chat.

En ik ben geen fan van DMR sniping.

Ik weet niet of jullie een persoon zou reviven die alleen maar denkt aan z'n killstreak en de chat spamt met 'hahaa noob'. En toen ik 'm niet revivede ging 'ie me uitschelden. :F
dat verklaard al heel wat meer zo :) dat soort onzin levert bij mij ook gelijk een no go voor revive op.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
SouLLeSSportal schreef op woensdag 09 april 2014 @ 17:47:
[...]

dat verklaard al heel wat meer zo :) dat soort onzin levert bij mij ook gelijk een no go voor revive op.
Ja, sorry, was wat onduidelijk.

Normaal revive ik een sniper wel (hoewel je toch imo niet een hele pot op een heuvel moet gaan snipen met 14-1, maar ja, daar valt niks aan te doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
net potje caspian waarbij 3 van de 5 man in mijn squad de gehele ronde op een heuvel hebben gelegen met snipers. Zo 3 op een rij. Ik heb het dus samen met die ene andere nuttige speler uit mijn squad moeten doen.

Snipers krijgen van mij dan ook helemaal niks behalve getroll. Geen medpack als ze gewond zijn, geen revive, en zeker ook geen ammobox als ze leeggeschoten zijn. Wel kom ik per ongeluk wel eens met een crashlanding aan op hun bosje, stap uit mijn jeep net voor ik hen overrij, blaas hun kraan of torentje op etc etc etc

verdienen ook niks anders ;) al is het snel saai en ga ik proberen de match alsnog te winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veldje123
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 11:34
Erger me steeds meer aan al die mensen die wel even gaan vertellen hoe anderen moeten spelen. Je 'mag' geen gebruik maken van ongeveer alle wapens die DICE in het spel heeft gestopt want dan ben je noob of geen 'echte battlefield speler'. Hetzelfde geldt voor je speelstijl. Soms wil ik gewoon beetje lol hebben met een sniper en ook al kill en spot ik het halve team van de tegenstander, dan nog heb je van die trollen die vervelend gaan lopen doen. Er zijn ook te veel servers met zo'n berg extra regels dat je constant op moet passen wat je doet of die de regels niet duidelijk weergeven en je dan maar auto killen of kicken als je iets doet wat niet mag.
Mensen die wel een schop mogen hebben zijn die figuren die een volle heli besturen en dan in het eerste de beste gebouw crashen of een eind buiten het speelveld vliegen totdat de tijd op is. Vervolgens in de volgende heli weer de bestuurdersplek pakken en hetzelfde doen.

(Ik speel trouwens alleen maar in de weekenden en dan een paar uurtjes maximaal. Kan nog redelijk meekomen al zeg ik het zelf, meeste rondes binnen top 15 van 64 spelers in zowel k/d als score.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:21
Helemaal mee eens. Vind al die kleine kinderen maar irritant die om alles en nog wat gaan zitten zeuren. Elke speler heeft een voorkeur voor wapens. Niet zeuren, gewoon spelen.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Veldje123 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 22:24:
Erger me steeds meer aan al die mensen die wel even gaan vertellen hoe anderen moeten spelen. Je 'mag' geen gebruik maken van ongeveer alle wapens die DICE in het spel heeft gestopt want dan ben je noob of geen 'echte battlefield speler'. Hetzelfde geldt voor je speelstijl. Soms wil ik gewoon beetje lol hebben met een sniper en ook al kill en spot ik het halve team van de tegenstander, dan nog heb je van die trollen die vervelend gaan lopen doen. Er zijn ook te veel servers met zo'n berg extra regels dat je constant op moet passen wat je doet of die de regels niet duidelijk weergeven en je dan maar auto killen of kicken als je iets doet wat niet mag.
Exactly.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:17

Termy

valt er nog wat te fragge?

Nee, nee, snipers zijn Evil :P.

Over snipen gesproken... ik heb net eindelijk de SR338 vrijgespeeld en dat lijkt wel een grappige afwisseling op m'n SRR-61 :). Beetje jammer dat het alsnog 3 kogels nodig heeft voor body shot kill, maar de recoil is uiteraard een stuk minder lomp dan bij een DMR wat het een stuk makkelijker maakt. Dat en fatsoenlijke scopes, uiteraard.

Wel even wennen, die 500 m/s muzzle velocity en 9.81 m/s^2 bullet drop :/. Duidelijk geen sniper rifle voor lange afstanden, maar meer een soort verbeterde DMR voor recons ;).

Moet zeggen dat ik eigenlijk voornamelijk met AWS speel op het moment en alweer over de 1200 kills heb daarmee. Ik speel vooral TDM en daar is ie eigenlijk best lekker in :). Het lijkt wel ten koste van m'n SRR-61 skills te gaan want wanneer ik ff overschakel dan valt het allemaal wat tegen ivm 'vroegah' :(. Maar ja, AWS op de nieuwe NSmappen is lekker :). Behalve Nasha Strike dan, die is veel te groot.

Cool dat BuG nu een 3e server voor TDM heeft, overigens. Daar ben ik wel redelijk vaak op te vinden tegenwoordig (R3doxNL).

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Veldje123 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 22:24:
Mensen die wel een schop mogen hebben zijn die figuren die een volle heli besturen en dan in het eerste de beste gebouw crashen of een eind buiten het speelveld vliegen totdat de tijd op is. Vervolgens in de volgende heli weer de bestuurdersplek pakken en hetzelfde doen.

(Ik speel trouwens alleen maar in de weekenden en dan een paar uurtjes maximaal. Kan nog redelijk meekomen al zeg ik het zelf, meeste rondes binnen top 15 van 64 spelers in zowel k/d als score.)
Vooral blijven spelen zoals je zelf wilt spelen, maar laat server admins ook lekker voor zichzelf bepalen hoe ze hun server met bijbehorende regels inrichten zou ik zeggen. Daar betalen ze voor, heb je daar geen zin in, prima maar speel dan op servers zonder regels (offical, 1 extra vinkje in de server browser, zo moeilijk is dat niet) of zoek servers die precies passen bij hoe jij vindt dat BF gespeeld moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu aan het proberen om wat afwisseling te krijgen in BF4. Heb m´n 25mm cannons voor heli vervangen door de miniguns en heatseekers for laser guided. Werkt aardig goed moet ik zeggen. Ik word helaas wel veel vaker gesmrawd omdat ik niet zoveel heen en weer kan dansen tijdens het schieten zoals met de 25mm, miniguns vereisen meer precisie. Zijn wel erg leuk om te gebruiken.

En hoe kill ik mensen in een jet? Heb geprobeerd tijdens paracel storm net de fantan te vliegen maar dat ging niet geweldig. Ik vloog uit of bounds en geraakte niet meer terug, kreeg andere jets achter me aan en had geen idee wat ik moest doen, crashte 2 keer in het water en botste zelfs tegen een friendly heli aan. Heb nu al bijna een uur in de attack jet zitten en 15 kills :/

Ook snap ik jullie haat tegen snipers niet. Als ik een conquest map als infantry speel ga ik meestal als recon, en dan met een AK5C, compact45, motion ball en C4. Wat is daar mis mee? Werkt erg goed. Ik denk ook dat ik niet de enige ben die dit doet.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 23:59:
[...]

Vooral blijven spelen zoals je zelf wilt spelen, maar laat server admins ook lekker voor zichzelf bepalen hoe ze hun server met bijbehorende regels inrichten zou ik zeggen. Daar betalen ze voor, heb je daar geen zin in, prima maar speel dan op servers zonder regels (offical, 1 extra vinkje in de server browser, zo moeilijk is dat niet) of zoek servers die precies passen bij hoe jij vindt dat BF gespeeld moet worden.
Jij vindt het oke als je midgame wordt gebalanced (terwijl je nog in bv een heli zit) en dat de vijand daardoor dus 2 heli´s krijgt? Ben laatst ook nog in een server gekomen waar ik niet naar het verliezende team kon switchen omdat "ze het aantal colonel 100+ mensen wilden balanceren" 8)7

En klopt het dat reactive armour nutteloos is? In BF3 hielp het echt, maar in BF4 schijnt het gewoon tank/rpg shells door te laten :? Het lijkt helemaal niks te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
reactive armour zorgt ervoor dat er minder kans is op critical hit, niet hetzelfde als in bf3 dus.

"Reactive armor absorbs some of the shock from incoming attacks, requiring hits to deal higher damage to count as critical."

[ Voor 44% gewijzigd door SmokingCrop op 10-04-2014 03:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2014 @ 00:57:
Ook snap ik jullie haat tegen snipers niet. Als ik een conquest map als infantry speel ga ik meestal als recon, en dan met een AK5C, compact45, motion ball en C4. Wat is daar mis mee? Werkt erg goed. Ik denk ook dat ik niet de enige ben die dit doet.
Dan snipe je toch ook niet? Dan speel je als recon, kan me niet voorstellen dat iemand dat haat. Bovendien, niemand vindt het ook vervelend als er 1 of 2 man in een 64p server de hele tijd de dakpannen aan het controleren zijn. Het wordt vervelender als 30+ man voor sterrenwacht spelen want dat vernaggeld voor iedere niet-amateur sterrenkundige het spelplezier. De ervaring leert menigeen dat er vaker 30 mensen op de daken zitten te gluurburen dan 2.
Jij vindt het oke als je midgame wordt gebalanced (terwijl je nog in bv een heli zit) en dat de vijand daardoor dus 2 heli´s krijgt? Ben laatst ook nog in een server gekomen waar ik niet naar het verliezende team kon switchen omdat "ze het aantal colonel 100+ mensen wilden balanceren" 8)7
Nee, ik vind het nogal gek dat je het niet vindt kunnen dat anderen mensen jouw vertellen hoe jij moet spelen en tegelijkertijd zegt wat server-eigenaren wel en niet moeten doen met een server. Vooral omdat het dus kinderlijk eenvoudig is om via de browser op official servers te spelen, een server te vinden die precies bij jou past of zelf een server kan huren. Ik zou je aanraden om jezelf onnodige frustratie te besparen en misschien iets meer tijd aan het zoeken van favoriete servers te besteden.

Als je dan toch per ongeluk op een server met domme regels terecht komt (en ja daar zijn er bezopen veel van), gewoon alt-F4 en een andere server pakken. !rules in de chat werkt meestal ook heel aardig overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 07:49:
[...]

Dan snipe je toch ook niet? Dan speel je als recon, kan me niet voorstellen dat iemand dat haat. Bovendien, niemand vindt het ook vervelend als er 1 of 2 man in een 64p server de hele tijd de dakpannen aan het controleren zijn. Het wordt vervelender als 30+ man voor sterrenwacht spelen want dat vernaggeld voor iedere niet-amateur sterrenkundige het spelplezier. De ervaring leert menigeen dat er vaker 30 mensen op de daken zitten te gluurburen dan 2.

[...]

Nee, ik vind het nogal gek dat je het niet vindt kunnen dat anderen mensen jouw vertellen hoe jij moet spelen en tegelijkertijd zegt wat server-eigenaren wel en niet moeten doen met een server. Vooral omdat het dus kinderlijk eenvoudig is om via de browser op official servers te spelen, een server te vinden die precies bij jou past of zelf een server kan huren. Ik zou je aanraden om jezelf onnodige frustratie te besparen en misschien iets meer tijd aan het zoeken van favoriete servers te besteden.

Als je dan toch per ongeluk op een server met domme regels terecht komt (en ja daar zijn er bezopen veel van), gewoon alt-F4 en een andere server pakken. !rules in de chat werkt meestal ook heel aardig overigens.
Dat dus.

Zoek eens op '32 AA mines vs chopper'. Ik vind 'm zelf geniaal (wel sarcastisch natuurlijk).

Ik heb ook geen hekel aan alle snipers maar snipers die de hele pot op een heuvel/berg/berg liggen die 16-2 gaan zijn meestal gewoon nutteloos (meestal verlies je met 100 ticket verschil). En meestal liggen ze met z'n 2en op een heuvel dus dan hebben ze nog minder kills.

Imo blijft bf4 toch een teamwork game, dat er een paar een 1-mans armys zijn is goed maar niet meer dan 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben nu aan het proberen om wat afwisseling te krijgen in BF4. Heb m´n 25mm cannons voor heli vervangen door de miniguns en heatseekers for laser guided. Werkt aardig goed moet ik zeggen. Ik word helaas wel veel vaker gesmrawd omdat ik niet zoveel heen en weer kan dansen tijdens het schieten zoals met de 25mm, miniguns vereisen meer precisie. Zijn wel erg leuk om te gebruiken.

En hoe kill ik mensen in een jet? Heb geprobeerd tijdens paracel storm net de fantan te vliegen maar dat ging niet geweldig. Ik vloog uit of bounds en geraakte niet meer terug, kreeg andere jets achter me aan en had geen idee wat ik moest doen, crashte 2 keer in het water en botste zelfs tegen een friendly heli aan. Heb nu al bijna een uur in de attack jet zitten en 15 kills :/
Jets moet je ook niet verwachten dat een bende kills maakt zomaar. Oefen eerst in lege servers want in paracel storm out of bounds komen... tja dat is mij nog niet gelukt. je hebt daar zo'n grote ruimte om te vliegen, maar je moet wel opletten gezien dat er weinig tot geen cover is.
daarna wat air domination om goed te leren achter vliegtuigen te komen en ze neer te schieten. voor de rest is silk road en die mountain map wat vergeeflijker voor jets. air to ground is beste met laserguided bombs en daarna strafe run.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:49
Altijd weer dat simpele gebitch op snipers :') Heb gisteren nog een potje met de Gol gespeeld in rush, doe dan niks anders dan spotten en de Mcom's vrijhouden van enemies als deze gearmd wordt/is. Nu hoor ik graag waarom dit geen teamplay is :O Liepen ook genoeg engi's rond die de rpg gebruiken enkel op inf daar hoor ik dan weer niks over.

Ik speel bijna nooit recon omdat ik het een redelijk saaie bedoeling vind maar keer op keer dat gezeik slaat ook helemaal nergens op. Als iemand graag gaat campen in de bergen laat 'm lekker, als je er moeilijk over gaat doen ben je zelf de enige die je er mee hebt. Prima als je hier aanhaalt dat je het niet fijn vind maar dat is na 1 keer ook wel duidelijk...

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Nee kracht zit in herhaling. Dat blijkt wel uit dit topic, telkens dezelfde zeikers die over hetzelfde komen zeiken. 8)7 We weten nou wel dat jullie snipers vervelend vinden en guess what? Nobody cares! ;w

Speel het spel gewoon zoals het (nu) is en loop niet constant te klagen, je speelt volgens mij voor de lol, als je er geen lol aan beleeft stop dan gewoon met spelen en zoek iets waar je wel lol in hebt.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Meelobee schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:39:
Nee kracht zit in herhaling. Dat blijkt wel uit dit topic, telkens dezelfde zeikers die over hetzelfde komen zeiken. 8)7 We weten nou wel dat jullie snipers vervelend vinden en guess what? Nobody cares! ;w

Speel het spel gewoon zoals het (nu) is en loop niet constant te klagen, je speelt volgens mij voor de lol, als je er geen lol aan beleeft stop dan gewoon met spelen en zoek iets waar je wel lol in hebt.
Ik val onder die zeikers?

Want ik geef gewoon argumenten, als mensen t er niet mee eens zijn.

En ik snipe zelf ook dus ik heb ook geen hekel aan snipers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ik zelf een stuk erger aan irriteer, zijn die stomme SNIPER LIMIT servers en op sommige is Mortar nog verboden ook. 8)7

DICE geeft je gereedschap om campende snipers tegen te gaan. Gaan server badmins idiote regels bedenken om het spel nog verder kapot te maken.

Er zijn inderdaad genoeg servers te vinden met slechte of idiote regeltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brogala schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:50:
[...]

Ik val onder die zeikers?

Want ik geef gewoon argumenten, als mensen t er niet mee eens zijn.

En ik snipe zelf ook dus ik heb ook geen hekel aan snipers.
Waarom voel je je dan aangesproken :? Dat is dus juist wat hij niet aangeeft, maar het is wel zo dat een aantal tweakers hier een ongezond lage tolerantie hebben vs de sniper/recon. Die komen ook ong elke week weer aan met hetzelfde riedeltje in een iets andere vorm gegoten.

Wat iedereen het wel mee eens is is dat een team van 50% of meer snipers ergens op een heuveltje achterin niet kan winnen, en als je daar in komt is het niet zo leuk als jij wel ptfo't.

Dat soort hilltop warriors heb je niet zoveel aan als het er meer dan 2 zijn.
Maar het standaard snipers zijn kut want het zijn snipers en die helpen niet mee verhaal is heel oud, heel saai en al vaak genoeg geblerd. Daar word men zoals je ziet nogal moe van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Daarom zijn ze dus slecht :) Ze zijn goed tegen vijand die niks doet, als ze je zitten te locken of met gl/rpg’s aant bestoken zijn, zijn ze ineens crap omdat je geen tijd hebt iedereen neer te maaien. Ze zijn erg goed tegen light vehicles, maar daar werken de 25mm guns ook prima tegen. 25MM guns doen ook meer direct dmg, dus de ttk op infanterie is alsnog hoger.

Nee vind de mini guns niks

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2014 @ 12:04:
Waar ik zelf een stuk erger aan irriteer, zijn die stomme SNIPER LIMIT servers en op sommige is Mortar nog verboden ook. 8)7

DICE geeft je gereedschap om campende snipers tegen te gaan. Gaan server badmins idiote regels bedenken om het spel nog verder kapot te maken.
Die Snipercap snap ik wel eigenlijk. Niet omdat snipers niet te counteren zouden zijn - je hebt niet veel skillz nodig om campsnipers te omgaan, opensnijden, platbombarderen, airstriken, beboemregenen, af te schieten of roadkillen - desnoods met jets. Als je halve team snipertje speelt verpest dat het spel voor beide teams: het team met de 20 snipers verliest ongeacht hoe hard de rest van de spelers zijn best doet, en het andere team zit uit z'n neus te vreten en zich te vervelen.
Daarmee doe je je wat meer op PTFO-gerichte spelers dus best een dienst als je snipers capt op pak hem beet één per squad bij volle bezetting (wij staan 5 per team toe op een 50-speler server). Met één sniper per squad kun je prima teamplayen (niet iedere sniper is kansloze bosjeskamper) zonder dat je halve team zich met niet-game-gerelateerde boswandelingen gaat bezighouden.

Dat je mortars etc. gaat blokkeren snap ik inderdaad ook minder - een half team aan de mortars heb ik nog niet gezien, vooral omdat die dingen knap kut zijn zelfs in HC.
Sowieso is alles goed te counteren - zelfs de AA is nog goed te doen (alhoewel niet met helis). Als iemand een blokkade tegen een spelelement nodig heeft omdat je het niet tegen kunt houden, dan moet hij leren hoe het spel werkt. Wat dat betreft ben ik dat met je eens, dat het verbieden van wapens, gadgets en classes in z'n geheel nergens over gaat.
evilpin0 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 13:23:
[...]
Daarom zijn ze dus slecht :) Ze zijn goed tegen vijand die niks doet, als ze je zitten te locken of met gl/rpg’s aant bestoken zijn, zijn ze ineens crap omdat je geen tijd hebt iedereen neer te maaien. Ze zijn erg goed tegen light vehicles, maar daar werken de 25mm guns ook prima tegen. 25MM guns doen ook meer direct dmg, dus de ttk op infanterie is alsnog hoger.

Nee vind de mini guns niks
Speel jij niet veel in de little bird dan? Ik raak met die miniguns prima infanterie, als je een zijdelingse strafe half duikend half vliegend langs komt kun je met redelijk gemak één of twee kerels omver maaien - gewoon op de ogen mikken en afdrukken. Tegen little birds met 25mm guns is het helemaal genieten - mikken op de piloot en die hele gun erin en zelfs als jij alle 25mm shells vangt heb je meer schade gedaan dan je tegenstander - jij bent dan op rond de 35% health/armor en tijdelijk instabiel, hij pleurt brandend en met lijken strooiend uit de lucht. Tegen pantser heb je niet veel aan de miniguns, maar daar was de 25mm ook niet echt een schrikbarend wapen tegen en bovendien heb je, omdat je geen heat seekers nodig hebt vanwege de totale dominantie van de miniguns tegen luchtvoertuigen, een setje raketten tegen tanks. Eén repairmuppet links en een recon met PLD rechts en je zaait dood en verderf tegen alles behalve de mobile AA.
Zelfs zonder supporting meevliegers doe je het beter tegen andere helis dan de LB met 25mm, wat op de meeste kaarten met LBs inhoudt dat je op je gemak tanks kunt bestoken met raketten en af en toe even met de guns een littlebirdje van de tegenpartij van de kaart veegt. Of hun attack heli, die je ook in één goeie salvo op de grond kunt hebben. En, als ze horizontaal aanvliegen, jets kun je ook hebben. En dat kan allemaal op rij, want in tegenstelling tot de 25mm guns heb je geen ammo clip die bij moet laden en kun je salvo na salvo blijven afvuren met niets anders dan een korte cooldown tussen salvo's om het leven ingewikkeld te maken.

De miniguns niets? Leren mikken lijkt me dan een ding.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2014 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
het is ook een kwestie van wat je fijn vindt en waar je voornamelijk achteraan gaat, ik pak meestal de 25mm als er ook veel voertuigen zijn, of op langere afstand gevuurd zal worden zoals golmud bv. Die combineer ik met laserguided. kan je best een tank of wat kapot mee krijgen.

Op infantry heavy maps neem ik af en toe ook wel de miniguns, ze zijn toch fijnste vs de andere choppers en infi die je ziet lopen. scheelt niet veel maar doordat ze veel sneller zijn dan de 25mm rounds schiet je makkelijker on the move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2014 @ 13:29:
[...]
[...]

Speel jij niet veel in de little bird dan? Ik raak met die miniguns prima infanterie, als je een zijdelingse strafe half duikend half vliegend langs komt kun je met redelijk gemak één of twee kerels omver maaien - gewoon op de ogen mikken en afdrukken. Tegen little birds met 25mm guns is het helemaal genieten - mikken op de piloot en die hele gun erin en zelfs als jij alle 25mm shells vangt heb je meer schade gedaan dan je tegenstander - jij bent dan op rond de 35% health/armor en tijdelijk instabiel, hij pleurt brandend en met lijken strooiend uit de lucht. Tegen pantser heb je niet veel aan de miniguns, maar daar was de 25mm ook niet echt een schrikbarend wapen tegen en bovendien heb je, omdat je geen heat seekers nodig hebt vanwege de totale dominantie van de miniguns tegen luchtvoertuigen, een setje raketten tegen tanks. Eén repairmuppet links en een recon met PLD rechts en je zaait dood en verderf tegen alles behalve de mobile AA.
Zelfs zonder supporting meevliegers doe je het beter tegen andere helis dan de LB met 25mm, wat op de meeste kaarten met LBs inhoudt dat je op je gemak tanks kunt bestoken met raketten en af en toe even met de guns een littlebirdje van de tegenpartij van de kaart veegt. Of hun attack heli, die je ook in één goeie salvo op de grond kunt hebben. En, als ze horizontaal aanvliegen, jets kun je ook hebben. En dat kan allemaal op rij, want in tegenstelling tot de 25mm guns heb je geen ammo clip die bij moet laden en kun je salvo na salvo blijven afvuren met niets anders dan een korte cooldown tussen salvo's om het leven ingewikkeld te maken.

Ik heb een aardige aim met die scout chopper en dan verwoord ik het zonder enige brag :P Zoals ik zei; miniguns werken goed in rustige situaties, als je lang speelt, goed wordt en servers zit te rapen krijg je altijd een stinger uprise vroeger of later. Dat betekend dat je hide and seek kan gaan spelen en je vaak stingers moet afknallen terwijl je disabled bent, onder de 35% health zit en het of jij of hij is. Tegen scout choppers verlies ik niet meer, totala geen reden om een wapen te kiezen wat beter werk tegen schout chopper, alle goede spelers zijn toch al gestopt. Scout vs scout = dodge heat seaker, raak hem met heat seeker en maak hem af als hij disabled bent. Een gun drag maak ik vrijwel nooit mee, kwestie van sneaky zijn en zorgen dat hij niet eens achter je zit, maar dan ben je toch dood miniguns of niet.

25MM guns = snipen van 500 meter, door rook pluimen heen schieten, mannetjes in cover kapot schiet, dekking aan fladder schieten, sneller infanterie meer maaien. Daarnaast heb ik altijd bepaalde moves die maak ik tijdens de reload -> third person, naar achter vliegen, via third person coördineren, aanleggen en infanterie neermaaien, met de mini guns blijf je hangen en krijg je rpgs, tv en weet ik veel wat niet regelmatig op je dak. In scout wordt ik echt niet meer gekilt door rpg’s simpel weg door de bewegingen wat ik maak tijdens de reload. Ze verwachten niet dat een scout “weg vliegt” om vervolgens 3 sec later op ongeveer de zelfde plek weer te hangen.

Minguns zijn goed, maar goed tegen dingen waar de 25mm guns ook gewoon tegen werken, voor de snelle gameplay werken 25mm gewoon beter, vind ik. Ben wel benieuwd waar widigitybear nu mee vliegt, maar vermoed ook nog gewoon de 25mm. Wel leuk tegen jets ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Die Snipercap snap ik wel eigenlijk. Niet omdat snipers niet te counteren zouden zijn - je hebt niet veel skillz nodig om campsnipers te omgaan, opensnijden, platbombarderen, airstriken, beboemregenen, af te schieten of roadkillen - desnoods met jets. Als je halve team snipertje speelt verpest dat het spel voor beide teams: het team met de 20 snipers verliest ongeacht hoe hard de rest van de spelers zijn best doet, en het andere team zit uit z'n neus te vreten en zich te vervelen.
Daarmee doe je je wat meer op PTFO-gerichte spelers dus best een dienst als je snipers capt op pak hem beet één per squad bij volle bezetting (wij staan 5 per team toe op een 50-speler server). Met één sniper per squad kun je prima teamplayen (niet iedere sniper is kansloze bosjeskamper) zonder dat je halve team zich met niet-game-gerelateerde boswandelingen gaat bezighouden.
Maar vaak is die Sniper Cap ook schrikbarend slecht geïmplementeerd. Als je bijvoorbeeld je pistool of sidearm gebruikt,vervalt je sniper slot opeens. Zéér irritant als je aggressive recon probeert te spelen.
Eén of ander uncap camp aap achterin bij een Rush game neemt opeens je slot over. Terwijl jij juist de-door-jou-juist-gearmde MCOM probeert te dekken. :'( En zoveel keus wat betreft Rush servers is er nou ook weer niet.

Of dat verhaal dat volgens sommige badmins een DMR een sniper rifle is?? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na alle reacties de laatste paar pagina's snap ik best dat de ''bf3 harde kern en iedereen die ook maar een beetje serieus is'' nu bijna geen BF4 meer speelt.
Is het niet de zeer slechte netcode die mijn spel plezier bederft is het wel 80% van de spelers die de meest idiote , domme , achterlijke , laffe , campende , trollende en niet kunnen mikkende spelers die er voor zorgen dat ik niet meer kan genieten van mijn favoriete game serie.
Het is toch gods bedroeft hoe de meeste mensen spelen en altijd weer de meest laffe tactieken toepassen om uiteindelijk met 3 kills te maken en 15 keer doodgaan :')
BF4 lijkt steeds meer op G voetbal met af en toe een speler die wel weet hoe het spelletje gespeeld moet worden en dat zijn er helaas steeds minder ;) want iedereen mag toch spelen hoe hij dat wil !!!!!! :(

[ Voor 3% gewijzigd door beuker19 op 10-04-2014 15:32 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze zouden eigenlijk een tweedeling moeten maken net zoals bij CS GO, servers voor fun spelers, die niet al te serieus spelen maar gewoon beetje tactisch willen knallen, en de competitive servers waar je echt gericht voor teamplay heen gaat en het niveau stuk hoger ligt. Dat zou zoveel van dit gezeur voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:20:
[...]

Maar vaak is die Sniper Cap ook schrikbarend slecht geïmplementeerd. Als je bijvoorbeeld je pistool of sidearm gebruikt,vervalt je sniper slot opeens. Zéér irritant als je aggressive recon probeert te spelen.
Eén of ander uncap camp aap achterin bij een Rush game neemt opeens je slot over. Terwijl jij juist de-door-jou-juist-gearmde MCOM probeert te dekken. :'( En zoveel keus wat betreft Rush servers is er nou ook weer niet.

Of dat verhaal dat volgens sommige badmins een DMR een sniper rifle is?? 8)7
Dat komt omdat de manier waarop de wapens etc ingedeeld zijn anders zijn dan in bv bc2 het geval was, daar kon je voordat je spawnde al zien dat het team aan de max snipers zat. Nu moet je eerst een kill maken, en blijkbaar veranderd het slot aantal ook nav welk wapen je een kill mee maakt, dus met een pistol kill veranderd het aantal sniper slots naar 1 open slot extra. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
ik zweer het soms gaan mijn kogels of raketten dwars door een vijand of tank of heli heen :/

Daarnaast erger ik me aan het schieten ruim een meter boven of naast hard cover. En nogsteeds zie je de afkets graphics want blijkbaar schiet je de rots of muur ipv een meter er overheen.

glas wat je kapot schiet of met je mes breekt, en soms 3 keer voor je neus breekt en weer terug erin zit, of dat je je omdraaid en het zit er weer.

Je schuilen achter wrakken van tanks en kapotte gebouwdelen. Waar jij zelf niet doorheen kan kijken of schieten, maar voor de vijand zijn die anders gerenderd of niet eens te zien en zien jou midden op straat hurken en schieten je zo dood.

vastzitten aan de meest kleine doosjes en steentjes als je net weg wil rennen van een vijand ofzo

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skybullet schreef op donderdag 10 april 2014 @ 16:20:
ik zweer het soms gaan mijn kogels of raketten dwars door een vijand of tank of heli heen :/

Daarnaast erger ik me aan het schieten ruim een meter boven of naast hard cover. En nogsteeds zie je de afkets graphics want blijkbaar schiet je de rots of muur ipv een meter er overheen.

glas wat je kapot schiet of met je mes breekt, en soms 3 keer voor je neus breekt en weer terug erin zit, of dat je je omdraaid en het zit er weer.

Je schuilen achter wrakken van tanks en kapotte gebouwdelen. Waar jij zelf niet doorheen kan kijken of schieten, maar voor de vijand zijn die anders gerenderd of niet eens te zien en zien jou midden op straat hurken en schieten je zo dood.

vastzitten aan de meest kleine doosjes en steentjes als je net weg wil rennen van een vijand ofzo

:X
ITS MAGIC :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2014 @ 12:04:

Er zijn inderdaad genoeg servers te vinden met slechte of idiote regeltjes.
Ze geven snipers ook tools om campen te stimuleren en te bevorderen. Ik bedoel, 14xzoom, 20x en 40x hunter? Distancemeter? Zeroing???

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fynrd1 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 16:33:
[...]

Ze geven snipers ook tools om campen te stimuleren en te bevorderen. Ik bedoel, 14xzoom, 20x en 40x hunter? Distancemeter? Zeroing???
uitbreiding van de scopes was iets wat in bf3 naar voren kwam, is gedaan. dat betekent niet dat opeens veel meer mensen met de sniper gaan spelen, dit zullen toch altijd min of meer dezelfde spelers zijn.
Ook met een 40x scope kun je gewoon prima ptfo'en.

Dont blame the gun for killing people, blame people for killing people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

SouLLeSSportal schreef op donderdag 10 april 2014 @ 16:39:
[...]

uitbreiding van de scopes was iets wat in bf3 naar voren kwam, is gedaan. dat betekent niet dat opeens veel meer mensen met de sniper gaan spelen, dit zullen toch altijd min of meer dezelfde spelers zijn.
Ook met een 40x scope kun je gewoon prima ptfo'en.

Dont blame the gun for killing people, blame people for killing people.
Het gaat er meer om dat als jij je scope vergroot je ook de afstand vergroot tegenover je tegenstanders. Met een 40x scope ga duels over laat ik maar zeggen 40m uit de weg, omdat je sterk in het nadeel bent. Hoe goed je intenties ook zijn, je gereedschap bottlenecked je. De comfort zone ligt daardoor een heel stuk naar achter, en dan tools als een afstandsmeter en zeroing zijn er om het voor deze langeafstandspelers niet te moeilijk te maken (Tot zover het al "moeilijk" was). Dit zijn niet alleen tools die je verder naar achter dwingen, maar ook tools die ervoor zorgen dat er onnodig snelheid uit je gameplay wordt gehaald. Dit omdat je elementen toevoegt aan het mik proces die niet nodig zijn, maar door aanwezigheid dan wel gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op donderdag 10 april 2014 @ 15:41:
Ze zouden eigenlijk een tweedeling moeten maken net zoals bij CS GO, servers voor fun spelers, die niet al te serieus spelen maar gewoon beetje tactisch willen knallen, en de competitive servers waar je echt gericht voor teamplay heen gaat en het niveau stuk hoger ligt. Dat zou zoveel van dit gezeur voorkomen.
Theoretisch gezien een goed idee. Maar hoe serieus kan je spelen als het spel zelf niet in serieuze staat verkeerd? BF4 is een arcade shooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Gôh.. :+ ARMA is volgens mij ook de enige die richting sim/realisme gaat. Onder dat kopje moet je BF ook absoluut niet plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fynrd1 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 17:12:
[...]

Gôh.. :+ ARMA is volgens mij ook de enige die richting sim/realisme gaat. Onder dat kopje moet je BF ook absoluut niet plaatsen.
Wat ik dus bedoel is dat het geen spel is dat je competitief zou moeten spelen. Ik weet dat er mensen zijn die denken dat ze dat wel doen. Maar goed, persoonlijk vind ik dus dat BF4 zich daar niet voor leent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2014 @ 17:08:
[...]

Theoretisch gezien een goed idee. Maar hoe serieus kan je spelen als het spel zelf niet in serieuze staat verkeerd? BF4 is een arcade shooter.
Mjah had even disclaimer omtrent de netcode moeten plaatsen idd. :+
Al moet ik zeggen dat het wel iets verbeterd lijkt te zijn, maar nog verre van perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

Ik speel bijna alleen in de little bird. Speel al vanaf februari (?) en sta nu al 1e van NL :P Totdat ik niet meer wordt neergeschoten als ik achter cover sta etc. zal ik nauwelijks als infantry te werk gaan.
Meeste piloten zijn vreselijk, en crashen zichzelf al als je "de battle begint". Of ze volgen je naar de AutoAA of MAA 8)7 . Ik kan me doorgaans prima redden met 25mm en Laser Guided, tenzij het vijandelijke team een goede piloot heeft. Maar dan wordt het meestal lekker "heli peace" omdat helikopter fights nogal lame zijn. Dan wordt de winnaar bijna altijd bepaald door het aantal stingers dat je heli en/of je team heeft, en of je ECM een keer werkt of in staking gaat. Dat zou wel gepatched zijn, maar ik ben regelmatig stingermissiles tegengekomen die om het hoekje gaan, en stingermissiles die doodleuk door ECM gaan. Ook de trucjes die de piloot kan (FreezE zit er vol mee, heb laatst met hem gevlogen en wat "tactieken" geleend) maken veel uit, maar doorgaans gebeurt dat niet zo snel. Recons met PLD heb ik nooit geprobeerd. Moet ik eens een keertje doen.
Mikken met de miniguns is opzich niet zo'n probleem. Op heli's lukt het prima, maar infantry wil nog wel eens lastig zijn. Daarvoor zijn de 25mm's imo simpelweg beter. Maar als ik bijvoorbeeld tegen kremm of nooch ga spelen, die allebei een uitstekende accuracy hebben met de miniguns, verlies ik bijna altijd. Behalve als zij een fout maken en ik een paar seconden extra krijg waar ze niet op mij schieten.

25mm op armour is wel nuttig. Je kunt ongeveer 30 dmg doen op bv een tank, en die dmg maakt nogal een verschil in een tank battle. Ook kun je ze "plagen" (10 schoten oid) , waardoor ze jou kant op gaan kijken, en afgeleid worden van een eventuele aanstormende teamgenoot in een tank waardoor die vroeg een eerste schot kan toedienen.
SmokingCrop schreef op donderdag 10 april 2014 @ 03:47:
reactive armour zorgt ervoor dat er minder kans is op critical hit, niet hetzelfde als in bf3 dus.

"Reactive armor absorbs some of the shock from incoming attacks, requiring hits to deal higher damage to count as critical."
:/ Dice plz
SouLLeSSportal schreef op donderdag 10 april 2014 @ 13:59:
het is ook een kwestie van wat je fijn vindt en waar je voornamelijk achteraan gaat, ik pak meestal de 25mm als er ook veel voertuigen zijn, of op langere afstand gevuurd zal worden zoals golmud bv. Die combineer ik met laserguided. kan je best een tank of wat kapot mee krijgen.

Op infantry heavy maps neem ik af en toe ook wel de miniguns, ze zijn toch fijnste vs de andere choppers en infi die je ziet lopen. scheelt niet veel maar doordat ze veel sneller zijn dan de 25mm rounds schiet je makkelijker on the move.
Hmm Ik doe het juist andersom. Ik snipe nooit op inf vanaf de little bird, en kom doorgaans dichtbij voordat ik schiet. Alleen als je aan het domineren was en het hele vijandelijke team met stingers achter je aanzit. Dan is er geen andere keuze.
evilpin0 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:00:
[...]

Ik heb een aardige aim met die scout chopper en dan verwoord ik het zonder enige brag :P Zoals ik zei; miniguns werken goed in rustige situaties, als je lang speelt, goed wordt en servers zit te rapen krijg je altijd een stinger uprise vroeger of later. Dat betekend dat je hide and seek kan gaan spelen en je vaak stingers moet afknallen terwijl je disabled bent, onder de 35% health zit en het of jij of hij is. Tegen scout choppers verlies ik niet meer, totala geen reden om een wapen te kiezen wat beter werk tegen schout chopper, alle goede spelers zijn toch al gestopt. Scout vs scout = dodge heat seaker, raak hem met heat seeker en maak hem af als hij disabled bent. Een gun drag maak ik vrijwel nooit mee, kwestie van sneaky zijn en zorgen dat hij niet eens achter je zit, maar dan ben je toch dood miniguns of niet.

25MM guns = snipen van 500 meter, door rook pluimen heen schieten, mannetjes in cover kapot schiet, dekking aan fladder schieten, sneller infanterie meer maaien. Daarnaast heb ik altijd bepaalde moves die maak ik tijdens de reload -> third person, naar achter vliegen, via third person coördineren, aanleggen en infanterie neermaaien, met de mini guns blijf je hangen en krijg je rpgs, tv en weet ik veel wat niet regelmatig op je dak. In scout wordt ik echt niet meer gekilt door rpg’s simpel weg door de bewegingen wat ik maak tijdens de reload. Ze verwachten niet dat een scout “weg vliegt” om vervolgens 3 sec later op ongeveer de zelfde plek weer te hangen.

Minguns zijn goed, maar goed tegen dingen waar de 25mm guns ook gewoon tegen werken, voor de snelle gameplay werken 25mm gewoon beter, vind ik. Ben wel benieuwd waar widigitybear nu mee vliegt, maar vermoed ook nog gewoon de 25mm. Wel leuk tegen jets ja.
Oneens. Als je spontaan de heli in zijn achteruit zet raken de meeste piloten je kwijt. Ook kun je stiekem doen alsof je een gebouw doorgaat, halverwege teruggaan en dan de vijandelijke heli bij de uitgang verassen.
Helemaal mee eens. Ben de laatste tijd belachelijk veel gesmrawd, en alleen omdat ik nu een halve week de miniguns aan het uitproberen ben. Dhr. Bear vliegt met miniguns en Laser Guided. Hij is er best goed in opzich. Hij heeft dan ook veel ervaring met de miniguns in BF3. Ik vond de little bird in BF3 nogal saai, vloog liever met een vriend in de attack. Die voelde gewoon beter aan, net zoals nu het geval is met de Little Bird in BF4.
SouLLeSSportal schreef op donderdag 10 april 2014 @ 15:41:
Dat was toch het idee van COD en BF? Probleem is dat Activision (of wie die games ook maken) het voor elkaar heeft gekregen de game een slechte naam te geven, ook onder de casuals. Ik hoop dat titanfall de casuals uit BF4 gaat stelen. Probleem is dan dat het moeilijker wordt om killstreaks van 50 oid te halen :( .
SouLLeSSportal schreef op donderdag 10 april 2014 @ 17:18:
[...]

Mjah had even disclaimer omtrent de netcode moeten plaatsen idd. :+
Al moet ik zeggen dat het wel iets verbeterd lijkt te zijn, maar nog verre van perfect.
Heb laatst domination gespeeld, niks van een verbetering gemerkt. Niveau van de server viel echter erg tegen, ik was MVP terwijl ik bijna de hele tijd aan het sprayen was met de AEK.

Excuses voor deze ietwat lange post, heb net m'n Ducky Shine 3 ontvangen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2014 @ 17:57:
Dat was toch het idee van COD en BF? Probleem is dat Activision (of wie die games ook maken) het voor elkaar heeft gekregen de game een slechte naam te geven, ook onder de casuals. Ik hoop dat titanfall de casuals uit BF4 gaat stelen. Probleem is dan dat het moeilijker wordt om killstreaks van 50 oid te halen :( .
Als de casuals ook allemaal richting Titanfall gaan dan blijft er weinig meer over van BF4. Dat zie ik overigens niet gebeuren aangezien de skillgap in Titanfall echt gigantisch is.

De meeste 'serieuze' esports spelers zijn al lang vertrokken richting CS:GO. Het handjevol wat er nog over is, zit nog vast aan sponsorcontracten of wacht (tegen beter weten in) op de magische patch. De overige infantry focused goede spelers zitten al lang in CS:GO, Insurgency of Titanfall. Sterker nog, veel mensen uit mijn omgeving spelen uberhaubt geen shooters meer sinds het BF4 debacle.

Dan hou je grofweg nog drie groepen over:
1) degenen over die vrijwel uitsluitend voertuigen spelen,
2) de trollers en/of de spelers die proberen via een granaat, twee claymores, een x aantal slams en een X aantal bomen mensen/voertuigen op een zo raar mogelijke manier te slopen
3) de casuals waarvan de overgrote meerderheid echt van toeten noch blazen weet

De oude BF doelgroep; degenen die juist op zoek zijn naar tacische, goede interactie van infantry én vehicle gameplay om in teamverband willen PTFO-en.... Daar is vrijwel niemand meer van over, dit is de meest casual Battlefield ooit geworden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 15:18

Rub3s

+3 , omdat het kan

Samenvatting: Battlefield = casual. Altijd al zo geweest, vanaf 1942.

Perfect voor mensen die geen e-sport willen bedrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rub3s schreef op donderdag 10 april 2014 @ 18:49:

Tussen casual en esports zit nog zo verschrikkelijk veel.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rub3s schreef op donderdag 10 april 2014 @ 18:49:

Mhoah, heb toch best grote cups meegemaakt (zelfs voor mods zoals Desert Combat).
Dat ging er toch best fanatiek aan toe. En t/m BF2 is dat altijd zo gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2014 @ 17:57:
[...]

Mikken met de miniguns is opzich niet zo'n probleem. Op heli's lukt het prima, maar infantry wil nog wel eens lastig zijn. Daarvoor zijn de 25mm's imo simpelweg beter. Maar als ik bijvoorbeeld tegen kremm of nooch ga spelen, die allebei een uitstekende accuracy hebben met de miniguns, verlies ik bijna altijd. Behalve als zij een fout maken en ik een paar seconden extra krijg waar ze niet op mij schieten.
Daarom is 25MM dus beter, er zijn een paar chopper helden (meestal stads padders die na een paar tegenslagen direct de server verlaten op zoek naar verse noobs). Maar 80% van de tijd schiet je op infanterie. Kies je een wapen wat 20% van de tijd een effectiever keuze of een wapen wat 80% van de tijd een beter keuze is?

Waarom denk je dat alle spelers die makkelijk 50-1 halen niet vaak doodgaan? 25mm, zodat ze kunnen door killen als ze afstand moeten bewaren en dan dus in leven blijven en kills maken.

Maar dit spel is gewoon zo casual geworden dat je gewoon lekker moet spelen met wat je leuk vind, kan me goed verstellen dat veel de miniguns leuker vinden. Maar ik merkte zelf dat ik constant kills niet kan maken met de miniguns, kills die ik met de 25MM guns wel zou pakken. En dan bedoel ik niet dat ik mis, maar dat de afstand te groot is, ik moet uitwijken voor smaws ect

[ Voor 3% gewijzigd door evilpin0 op 11-04-2014 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:20
Moet zeggen dat er veel idiote dingen in BF4 zitten zoals de hitreg, of wat dacht je van Carrier Assault met die klappende deurtjes in het schip(mijn god waar slaat dat op!?).

Maar toch vermaak ik me wel, log toch bijna elke avond wel in om even wat ulocks en assignments te halen en te genieten van de graphics. Afgezien van de voertuig cockpits en blokkerige metertjes zijn de maps wel mooi, vooral Naval Strike!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Jovas schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:02:
Moet zeggen dat er veel idiote dingen in BF4 zitten zoals de hitreg, of wat dacht je van Carrier Assault met die klappende deurtjes in het schip(mijn god waar slaat dat op!?).
Die deurtjes zijn denk ik om nade-spam te voorkomen. Vind ze echter zeer irritant met name omdat ze zo slecht gemarkeerd zijn. Maak de deuren die open kunnen dan zwart in plaats van grijs ofzo scheelt al een hoop gedoe.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- saai verhaal.

[ Voor 112% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2014 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Skybullet schreef op donderdag 10 april 2014 @ 16:20:
Ik merk de laatste tijd precies hetzelfde: sta je op 10 meter van een stilstaand voertuig, vliegt je RPG er dwars doorheen. Krijg soms het idee dat de hitbox van voertuigen gewoon in de spawn achterblijft :+
Ik heb er bij verhicle-on-vehicle gevechten trouwens minder last van dan met shoulder-launched wapens.

Vreemd genoeg heb ik wel het gevoel dat de infantry netcode wel aan de beterende hand is sinds de release van de laatste patch/DLC - er gebeuren nog steeds genoeg rare dingen, en ook killtrades en one-hit-kills komen nog met enige regelmaat voor, maar de feeling en handling lijkt wel wat beter dan voor de laatste patch. Blijkbaar kan DICE niet iets lappen zonder iets anders weer te slopen :F

De rest kan ik het alleen maar mee eens zijn: kogels die afketsen tegen onzichtbare barrieres, afgeschoten worden door hekwerk e.d. terwijl je eigen kogels er met geen geweld doorheen willen, blijven steken achter zandkorrels - het is allemaal bij vlagen rage-inducing.
Maar het allerhardst stoor ik me nog wel aan de random bullet deviation (tenminste, ik denk dat het dat is) om de grootste kneuzen mee te kunnen laten komen. Heb je iemand precies in het midden van je vizier, druk je af, zie je je kogels, zelfs de eerste, alle kanten op vliegen behalve daar waar ze volgens je crosshair zouden moeten landen. Krijg soms het gevoel dat het makkelijk is om van iemand een outline in de muur te schieten dan die persoon te raken 8)7

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Weet iemand of Commander onderhand geen invloed meer heeft op je Skill en SPM? Ik geef niet erg veel om stats maar een paar potjes Commander sloopt die beide stats nogal.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
  • Laatst online: 06-05 10:46
naaitsab schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 12:41:
Weet iemand of Commander onderhand geen invloed meer heeft op je Skill en SPM? Ik geef niet erg veel om stats maar een paar potjes Commander sloopt die beide stats nogal.
Toen ik laatst nog speelden ging het met een sneltrein vaart omlaag. Dat is ook met bepaalde gamemodes (Air Superiority, Search & Destroy variant, CTF).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh? De wat? Ik moest dit dus online opzoeken, omdat ik niet dom wou overkomen. :?

Maar je bedoelt dus defuse de Counterstrike modus. Die deze modus al in 1999 had en niet CoD: Ghosts die dit in 2013 'introduceert'.

Maar goed, "Nothing Else Matters" is ook een liedje van Iris Kroes toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 13:35:
[...]
Huh? De wat? Ik moest dit dus online opzoeken, omdat ik niet dom wou overkomen. :?

Maar je bedoelt dus defuse de Counterstrike modus. Die deze modus al in 1999 had en niet CoD: Ghosts die dit in 2013 'introduceert'.

Maar goed, "Nothing Else Matters" is ook een liedje van Iris Kroes toch? ;)
Zoveel moeite gedaan om het te voorkomen, en toch kom je behoorlijk dom over nu.
Ten eerste was S&D natuurlijk niet pas in COD aanwezig in de recente spetterpoep die onder de naam Ghost of Ghosts ofzo uitkwam eind vorig jaar. Het zat op z'n minst al in Black Ops, en ik gok daarvoor ook al in MW2 (niet geheel zeker) en MW1 (helemaal niet zeker).

En dan met een tamelijk lullige vergelijking naar een band die heel cool was, in de 90s, hip gaan zitten doen terwijl je zélf je feiten niet op orde hebt... zoals ik schreef: al die moeite voor niets.

Maar Defuse is inderdaad afgekeken van S&D of CS. En S&D is zeker ook afgekeken van CS. En als CS daadwerkelijk het eerste spel is met zo'n modus (geen zin in research, maar kan het me bijna niet voorstellen) heb je misschien zelfs wel een beetje gelijk. Maar niet dom overkomen gaat niet meer lukken nu.

En dan gaan we er nog aan voorbij dat in de muziek het helemaal niet ongebruikelijk is dat een coverversie gecovered wordt, en niet het origineel. Ga maar eens wat Metallica-coverbandjes beluisteren, geheid dat die Free Speech of Whiskey in the Jar coveren.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2014 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:09
Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 13:54:
[...]

Zoveel moeite gedaan om het te voorkomen, en toch kom je behoorlijk dom over nu.
Ten eerste was S&D natuurlijk niet pas in COD aanwezig in de recente spetterpoep die onder de naam Ghost of Ghosts ofzo uitkwam eind vorig jaar. Het zat op z'n minst al in Black Ops, en ik gok daarvoor ook al in MW2 (niet geheel zeker) en MW1 (helemaal niet zeker).
Volgens mij zat S&D zelfs al in COD1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
De relevantie met Battlefield 4 ontgaat me een beetje. Hij bedoelt gewoon Defuse of Obliteration.
secretdk schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 13:08:
[...]
Toen ik laatst nog speelden ging het met een sneltrein vaart omlaag. Dat is ook met bepaalde gamemodes (Air Superiority, Search & Destroy variant, CTF).
Air supo is gewoon een loterij in wat voor team je zit, als je in een team zit wat half niet spawnt en zeer slecht is dan gaat je k/d wel naar de maan. Als je een beetje kan vliegen en je team een beetje meezit kun je daar makkelijk een leuke K/D en SPM halen.

Die andere 2 modes die je noemt kun je ook prima goeie scores in halen, als je actief speelt dus aanvallend en waar nodig verdedigen kun je zonder problemen een leuke eindscore behalen. Commander is de enige modus waar dit niet gaat aangezien je weinig punten haalt en je skill nogal naar de haaien gaat.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 13:54:
[...]

Maar ik heb geen COD multiplayer meer gespeeld sinds Call of Duty 2 (Tweede wereld oorlog) versie.
Ik heb Modern Warfare 1 singleplayer gespeeld en de multiplayer misschien 1 dag aangeraakt.

Mag ik op gebied van COD even dom zijn of is dat in het Battlefield topic simply not done? :+

En daarnaast.. ik meende het oprecht.. Ik had dus echt geen enkel idee waar die man het over had.

Als dat dom is, okay dan ben ik dom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
naaitsab schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 14:14:
De relevantie met Battlefield 4 ontgaat me een beetje. Hij bedoelt gewoon Defuse of Obliteration.
Kwam even niet op de "Defuse" term die battlefield hiervoor gebruikt.
Air supo is gewoon een loterij in wat voor team je zit, als je in een team zit wat half niet spawnt en zeer slecht is dan gaat je k/d wel naar de maan. Als je een beetje kan vliegen en je team een beetje meezit kun je daar makkelijk een leuke K/D en SPM halen.

Die andere 2 modes die je noemt kun je ook prima goeie scores in halen, als je actief speelt dus aanvallend en waar nodig verdedigen kun je zonder problemen een leuke eindscore behalen. Commander is de enige modus waar dit niet gaat aangezien je weinig punten haalt en je skill nogal naar de haaien gaat.
Goede scores ja, maar dat kan ook als commander. Het gaat meer om je skill wat gigantisch omlaag knalt bij al die game modes, ongeacht je score of wat je gepresteerd hebt. Zo haal ik bij defuse hele goede scores, krijg je 0 skill erbij. Sta je 1x 6-2 of iets in die richting gaat je skill gelijk omlaag met 20-30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 14:27:
[...]
Mag ik op gebied van COD even dom zijn of is dat in het Battlefield topic simply not done? :+
[...]
Als dat dom is, okay dan ben ik dom :P
Dát was niet dom - dat was onwetend. Lelijk doen tegen die jongen omdat jij niet begreep wat hij bedoelde met S&D variant was dom.
Van COD weinig weten pleit vóór je wat mij betreft O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Net even Wave Breaker op Domination geprobeerd, eerste keer en 1 nadespam festijn dus K/D was net onder de 1. Werd ik uitgemaakt voor cheater :') Dat soort maps met die mode met 64 spelers is toch echt te druk voor het leuke.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
naaitsab schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 15:32:
Net even Wave Breaker op Domination geprobeerd, eerste keer en 1 nadespam festijn dus K/D was net onder de 1. Werd ik uitgemaakt voor cheater :') Dat soort maps met die mode met 64 spelers is toch echt te druk voor het leuke.
Ja, net als met rush 64 man. Dat is ook 1 grote clusterfuck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axelfoley007
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 22:49
w00t00w schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 12:20:
[...]

Ik merk de laatste tijd precies hetzelfde: sta je op 10 meter van een stilstaand voertuig, vliegt je RPG er dwars doorheen. Krijg soms het idee dat de hitbox van voertuigen gewoon in de spawn achterblijft :+
Ik heb er bij verhicle-on-vehicle gevechten trouwens minder last van dan met shoulder-launched wapens
Same hier.

Gebeurt zo nu en dan dat ik met mijn boot vlak lang een enemy boot vaar (minder dan een paar meter) en als je dan een tv guided missile afvuurt is de damage soms niet altijd wat het moet zijn. Als je vervolgens direct van dichtbij nog zon missile afvuurt wordt de damage gewoon niet geregistreerd van die 2e missile :')
Je ziet wel de boot vaag bewegen van de inpact en een dikke explosie op/tegen de boot maar daar blijft het bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
https://www.youtube.com/watch?v=a1LVxbinpis

LOL

Ik heb zelf niet zoveel problemen met BF4, geen sound bug ofzo. Alleen af en toe vliegt mijn RPG door een tank heen ;) Maar dat hebben veel mensen.

Heb zelf eigenlijk veel plezier, ik vind het zelfs af en toe wel grappig om in Operation Clusterfuck (metro) met 64 man te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
http://battlelog.battlefi...35923638691392/278456477/
Lekker potje, geen netcode BS, geen glitchers :) Alleen dat MvP net voor m'n neus is weggekaapt is een beetje jammer :+

Hadden vanavond wel een server in polen, ping was goed maar alle clangenoten hadden problemen om gasten te killen. Clangenoot leegt halve magazijn en wordt gedood, ik leeg 3/4 van mijn magazijn en wordt gedood, gast heeft nog 55% hp over :?

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

naaitsab schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 00:45:
http://battlelog.battlefi...35923638691392/278456477/
Lekker potje, geen netcode BS, geen glitchers :) Alleen dat MvP net voor m'n neus is weggekaapt is een beetje jammer :+

Hadden vanavond wel een server in polen, ping was goed maar alle clangenoten hadden problemen om gasten te killen. Clangenoot leegt halve magazijn en wordt gedood, ik leeg 3/4 van mijn magazijn en wordt gedood, gast heeft nog 55% hp over :?
Altijd zuur als je mvp net voor je neus wordt weggekaapt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Daarnet...

Geb ik een helicopter met een RPG 'gesniped' :D Op Zavod met best veel afstand, 't was ook redelijk veel geluk :p

Maar dat voelde heel goed (en er stond zo'n leuk tekstje 'kill streak stopped').

Nu nog een jet xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Van de week nog eens bf4 naval strike geprobeerd, binnen 5 minuten had ik het alweer gezien, nog steeds
het zelfde, gast komt de hoek om, ik vuur mijn magazijn leeg op hem en heb een instant death te pakken.
Op zijn scherm was hij al lang om de hoek en zag mij dus veel eerder dan ik hem.

Snel weer terug naar hawken, 24/7 3000 tot 4000 spelers online, niet veel maar dat spel werkt teminste
en dat voor een beta, nog geen 1 keer een crash gehad, netcode dat gewoon werkt ondanks ping verschil
en je gaat niet dood om het hoekje.
Zit na een maand al op 50 uur terwijl ik na 6 maanden bf4 nog maar 110 uur heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Brogala schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 13:32:
Daarnet...

Geb ik een helicopter met een RPG 'gesniped' :D Op Zavod met best veel afstand, 't was ook redelijk veel geluk :p

Maar dat voelde heel goed (en er stond zo'n leuk tekstje 'kill streak stopped').

Nu nog een jet xD
Mooiste vind ik een gunner uit de transport heli snipen :) In BF3 ook een aantal keer de piloot uit de scout heli geschoten met de M98B. Weet niet of dat in BF4 nog steeds kan.
NLsandman schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 19:04:
Van de week nog eens bf4 naval strike geprobeerd, binnen 5 minuten had ik het alweer gezien, nog steeds
het zelfde, gast komt de hoek om, ik vuur mijn magazijn leeg op hem en heb een instant death te pakken.
Op zijn scherm was hij al lang om de hoek en zag mij dus veel eerder dan ik hem.
[...]
offtopic:
Je spatie/enter gebruik maakt je reacties vaak wat vervelend leesbaar ;)

Verder moet je een beetje kieskeurig zijn met je servers, als je een server pakt met een laag ping merk ik dat het vaak wat soepeler loopt. Pingcowboys met pings van boven de 150 zul je altijd hebben, dat is meer de schuld van de beheerder dan het spel. Pinglimiter op 120 zetten helpt al een stuk. DICE schijnt extra servers bij te plaatsen en iets aan de tickrate te gaan sleutelen dus ben benieuwd of dat wat verbetering gaat opleveren.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
naaitsab schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 19:48:
[...]

Mooiste vind ik een gunner uit de transport heli snipen :) In BF3 ook een aantal keer de piloot uit de scout heli geschoten met de M98B. Weet niet of dat in BF4 nog steeds kan.

[...]

offtopic:
Je spatie/enter gebruik maakt je reacties vaak wat vervelend leesbaar ;)

Verder moet je een beetje kieskeurig zijn met je servers, als je een server pakt met een laag ping merk ik dat het vaak wat soepeler loopt. Pingcowboys met pings van boven de 150 zul je altijd hebben, dat is meer de schuld van de beheerder dan het spel. Pinglimiter op 120 zetten helpt al een stuk. DICE schijnt extra servers bij te plaatsen en iets aan de tickrate te gaan sleutelen dus ben benieuwd of dat wat verbetering gaat opleveren.
Ik zit altijd op servers uit Duitsland etc tegen mensen met low ping en zelfs daar gebeurt het. Dat maakt in principe weinig verschil.

En die extra servers die DICE bijplaatst... Dat is niet voor PC aangezien die servers niet in het beheer zijn van EA/DICE. Dat was alleen voor de consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

[...]
Kan nog wel, alleen is het heel stuk moeilijker geworden door de geblindeerde ramen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

Ik vind de laatste uitbreiding wel tof, nog nooit zovaak in een voertuig gezeten :) Zelf vind ik ze wel íets te aanwezig.

Alleen begin ik me te ergeren aan de classes...met Naval strike is een rocketlauncher wel verdomd handig, maar ik wil graag wat meer infantry spelen met een ACE23 oid. En dat kan dan niet :P

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:14

Het gaat nog, maar ik heb de indruk dat je eerst het raam van de chopper ook kapot moet schieten. Is ongeveer hetzelfde als je van achter een raam iemand perfect in je crosshairs hebt met een sniper, eerste bullet sloopt het raam (maar het raam sloopt ook de bullet), 2 de bullet sloopt hopelijk je slachtoffer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
gerre22 schreef op zondag 13 april 2014 @ 11:21:
[...]

Het gaat nog, maar ik heb de indruk dat je eerst het raam van de chopper ook kapot moet schieten. Is ongeveer hetzelfde als je van achter een raam iemand perfect in je crosshairs hebt met een sniper, eerste bullet sloopt het raam (maar het raam sloopt ook de bullet), 2 de bullet sloopt hopelijk je slachtoffer. :)
Dat klopt in Bf4 heeft de cockpit een zekere armor.

In vind die M-coms in de carriers wel een cehapass oplossing hoor. Hadden dat niet wat technischer delen kunnen zijn? Schakelkasten, motordelen, accupacs of wat dan ook? Beetje een gemiste kans imo.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
warhamstr schreef op zondag 13 april 2014 @ 11:26:
[...]

Dat klopt in Bf4 heeft de cockpit een zekere armor.

In vind die M-coms in de carriers wel een cehapass oplossing hoor. Hadden dat niet wat technischer delen kunnen zijn? Schakelkasten, motordelen, accupacs of wat dan ook? Beetje een gemiste kans imo.
Had de fout gemaakt dat ik had gehoopt dat carrier goed uitgewerkt zou worden. Is niks anders dan CQ + Rush :/ BF2142 een spel van 8(!) jaar oud had dat vele male beter uitgewerkt. Toch wel een trieste zaak.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Die AWS is echt heel goed.

Heb vandaag de AWS en de DAO-12 geunlocked, DAO-12 is altijd leuk om bij Operation Clusterfuck door te breken :D Ook dat potje twee heli's uit de lucht geschoten met een tank, is altijd leuk.

Ik ben net zoals veel anderen niet zo'n fan dat carrier assault, is af en toe leuk maar meestal zit ik echt alleen of met 1 ander iemand een gang van 10 'binnendringers' te verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
naaitsab schreef op zondag 13 april 2014 @ 11:37:
[...]

Had de fout gemaakt dat ik had gehoopt dat carrier goed uitgewerkt zou worden. Is niks anders dan CQ + Rush :/ BF2142 een spel van 8(!) jaar oud had dat vele male beter uitgewerkt. Toch wel een trieste zaak.
Het moeilijke aan een realistische setting dat je iets meer beperkt bent dan in een futuristische setting.
Ik vind het wel redelijk goed gemaakt met zeker wel wat merkwaardige keuzes zoals het parachuteren op de carrier en in de carrier zelf had ook zoveel leuker kunnen zijn.

Maar hoe leuk de NS maps ook zijn het spel is nog steeds waardeloos en dat is best wel jammer :'(
Nu voelt het een beetje als een lekker wijf zonder kut :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:05

Thomg

Aww yiss

Misschien kan iemand me vertellen of dit hoort :p
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/42082021

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zal wel weer een of andere bug zijn. Ik weet nog dat in BF3 ook meerdere malen na een patch je campain progressie weg was. Ik heb die campain veel te vaak gespeeld omdat ik perse de BF3 campain uitgespeeld wou hebben zien staan. Ik zat op ruim 100 uur in de BF3 campain toen ik daar eindelijk mee stopte. De idioot dat ik ben. 8)7

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:05

Thomg

Aww yiss

DanielWW2 schreef op maandag 14 april 2014 @ 00:18:
[...]

Dat zal wel weer een of andere bug zijn. Ik weet nog dat in BF3 ook meerdere malen na een patch je campain progressie weg was. Ik heb die campain veel te vaak gespeeld omdat ik perse de BF3 campain uitgespeeld wou hebben zien staan. Ik zat op ruim 100 uur in de BF3 campain toen ik daar eindelijk mee stopte. De idioot dat ik ben. 8)7
Was ik al bang voor maar niet helemaal zeker.
Wat ik las is dat de voortgang volledig weg was, dat is bij mij niet het geval.
Bedankt voor de verduidelijking iig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knip.

[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2014 06:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-06 09:48
Gisteren is de kogel door de kerk gegaan. Ondanks mijn DLC bundel op BF4 een deinstall uitgevoerd, Steam opgestart en BFBC2 install uitgevoerd. (slechts 8GB in de download)

Man man man wat speelt die game heerlijk. Die Rush maps zijn echt te gek!! Hoog in de FPS vanwege de lagere systeemeisen en volop volle servers _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Ook wel apart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:14
Wat ook wel weer wat gameplay momenten begint te verklaren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LOL 7(8)7 Wat moet je hier nog van zeggen , het is echt in en in triest begin met wel steeds meer af te vragen of er nog meer van zulk soort bugs zijn.
Met zulke bugs kun je wel een perfecte ''netcode'' hebben maar blijf het onspeelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Zantiath schreef op maandag 14 april 2014 @ 09:23:
Gisteren is de kogel door de kerk gegaan. Ondanks mijn DLC bundel op BF4 een deinstall uitgevoerd, Steam opgestart en BFBC2 install uitgevoerd. (slechts 8GB in de download)

Man man man wat speelt die game heerlijk. Die Rush maps zijn echt te gek!! Hoog in de FPS vanwege de lagere systeemeisen en volop volle servers _/-\o_
Meen je dat? :o Ik heb zelf ik denk een maand geleden dit ook gedaan, maar ik kon amper volle servers vinden, laat staan voor de Vietnam mod. Wat opzich erg jammer is aangezien deze game erg goed in elkaar zat imo. Tevens de balans in voertuigen/infantery is vele malen leuker dan het huidige BF3/4 gehalte.

Neemt niet weg dat ik BF3/4 geen goede games vind, maar BFBC2 weet een speler imo langer te boeien.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op maandag 14 april 2014 @ 10:37:
[...]
LOL 7(8)7 Wat moet je hier nog van zeggen , het is echt in en in triest begin met wel steeds meer af te vragen of er nog meer van zulk soort bugs zijn.
Nou, ééntje kan ik je zo al geven: op Locker, en in veel andere maps, heb je met projectiles dat als je door deuren of doordringbare meshes (zoals de hekken op Locker) schiet ditzelfde probleem dat je explosie op je beeld op z'n plek, aan de andere kant van de deur tussen de ogen van je vijand, landt, maar dat de schade bij jezelf gebeurt. Speel maar eens een paar rondjes Locker DOM of CQ met een shotgun met explo rounds. Bij alle doorgangen door hekken heb je af en toe dat je kogels jou raken in plaats van je doel, zelfs als er geen lijk in de weg ligt. Hetzelfde effect als met granaten die je uit containers gooide in het begin.

Daarom speel ik op Locker niet met explo shotguns. Je schiet jezelf vaker dan dat je geschoten wordt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:14

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Damienx2 schreef op maandag 14 april 2014 @ 10:49:
[...]

Meen je dat? :o Ik heb zelf ik denk een maand geleden dit ook gedaan, maar ik kon amper volle servers vinden, laat staan voor de Vietnam mod. Wat opzich erg jammer is aangezien deze game erg goed in elkaar zat imo. Tevens de balans in voertuigen/infantery is vele malen leuker dan het huidige BF3/4 gehalte.

Neemt niet weg dat ik BF3/4 geen goede games vind, maar BFBC2 weet een speler imo langer te boeien.
gaat het voor de gein ook is doen, ben nu bdbc2 aan het installen.. ben benieuwd:D bf4 kan me ook niet meer vatten

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:37
Nickrsd schreef op maandag 14 april 2014 @ 11:07:
[...]
gaat het voor de gein ook is doen, ben nu bdbc2 aan het installen.. ben benieuwd:D bf4 kan me ook niet meer vatten
BFBC2 blijft een geniaal spel. En als ik zo m'n stats bekijk hebben de Belgen met hun F2000 een zeer goede uitvinding gedaan >:)

http://bfbcs.com/stats_pc/AuwMyAnusHurts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000

Arfman

Drome!

Tja, wat moet ik zeggen. Dit weekend weer wat potjes gespeeld maar nadat mijn skill stijgt (niet die waardeloze stat op Battlelog maar wat ik zelf merk en speel) merk ik alleen maar meer hoe slecht de afhandeling van events soms is.

Killtrades, geschoten worden dwars door een rots, mensen die het hoekje omkomen en jij bent in 1 schot van 100 health naar 0, mesnen warbij je 3 hitmarkers krijgt maar met 100 health weglopen, mensen die je zelf mist of nauwelijks raakt maar wel killed .. het is eigenlijk triest.

Wat het dan weer grotendeels goedmaakt is met een goede vriend samen een paar potjes spelen, voip gebruiken en lekekr met een tank of lav raggen. En natuurlijk de epic BF moments zoals een heli uit de lucht schieten met een tank e.d., daarom blijf ik dit spel spelen. Maar het had zoveel beter kunnen zijn ...

EDIT: wat ik eigenlijk wilde melden: ik merk dat alle servers boven de 32 players merkbaar meer "lag", vertraging, slechte netcode of hoe je het ook maar wilt noemen hebben. 64 player conquest is alleen speelbaar in een tank oid, infantry combat is dan echt een lachertje.

[ Voor 14% gewijzigd door Arfman op 14-04-2014 12:03 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:37
Ik merk dat veel mensen ook niet kijken naar waar de server staat en wat de ping is, maar gewoon blind een server joinen. Nee, ik zeg niet dat jij dat doet... Maar gewoon "mensen" in het algemeen.
Je haalt niet alleen je eigen ping omhoog (en score omlaag) door dat te doen, maaar ook die van de mensen die wel op de server in hun omgeving spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
OMFG! Dit verklaart een hoop. 8)7

Heb BF2 weer geinstalleerd en als de komende Titanfall patch 120 hz monitoren en SLI goed gaat ondersteunen, ga ik dat eens proberen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
Wat ik ook raar vind is dat als een team mate geknifed word dat de enemy die in zijn knife animatie zi, deze gedurende periode van de knife animatie 100% onsterfelijk is. Dus je kan je teammate niet helpen om op de enemy te schieten... Pas als de animatie is afgelopen kan je weer damage doen aan de enemy.

[ Voor 4% gewijzigd door Zantiath op 14-04-2014 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
[...]

NAM is dood idd. De vanilla game is gewoon nog vol speelbaar! Helemaal gelukkig hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Verklaart een hoop grenade suicides :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Wel een nice catch zeg. Ik krijg het idee dat de komende tijd weinig mensen gerevived gaan worden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:34
Zantiath schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:05:
[...]
Wat ik ook raar vind is dat als een team mate geknifed word dat de enemy die in zijn knife animatie zi, deze gedurende periode van de knife animatie 100% onsterfelijk is. Dus je kan je teammate niet helpen om op de enemy te schieten... Pas als de animatie is afgelopen kan je weer damage doen aan de enemy.
En toch is dat ook weer vreemd. Want het gebeurd regelmatig dat ik geknived wordt, maar dat de enemy tijdens de animatie dood gaat, waardoor ik blijf leven. Mogelijk ook een sync probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Nickrsd schreef op maandag 14 april 2014 @ 11:07:
[...]

Gewoon allen naar BF2 in combinatie met de Forgotten Hope 2 mod.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/FH2/2014-04-14_00032.jpg

@ DanielWW2: is dit geen game voor jou? :)
Ik zie dat je op Steam BF2 en Red Orchestra 2 hebt maar beide games heb je nog niet/nauwelijks gespeeld...
Soldier, man up, screw Casualfield 4 en speel die 2 games. :+

(Bloodlynx is ook met Forgotten Hope 2 begonnen dus we kunnen samen in squad like the good old days.)

[ Voor 8% gewijzigd door Asgaro op 14-04-2014 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis8102
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-08 15:44
Ik heb battlefield 2 ook wel veel gespeeld vond ik zelf:
http://www.bf2stats.net/player/58533014/
Ik vind die stats nog best ok, er van uit gaan dat ik toen 13 - 14 jaar was :P

Ik denk dat ik alleen mijn password niet meer weet :(

Is er ook een manier om deze code bij origin te voegen? Ik heb hier in battlefield 3 volgens mij nooit de veteran status gekregen.

Ik vraag me echt af waarom ik een keer gebanned ben. Gekickt denk ik omdat ik soms te lang afk was :)

[ Voor 12% gewijzigd door Dennis8102 op 14-04-2014 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Dennis8102 schreef op maandag 14 april 2014 @ 19:02:
Ik heb battlefield 2 ook wel veel gespeeld vond ik zelf:
http://www.bf2stats.net/player/58533014/
Ik vind die stats nog best ok, er van uit gaan dat ik toen 13 - 14 jaar was :P

Ik denk dat ik alleen mijn password niet meer weet :(

Is er ook een manier om deze code bij origin te voegen? Ik heb hier in battlefield 3 volgens mij nooit de veteran status gekregen.

Ik vraag me echt af waarom ik een keer gebanned ben. Gekickt denk ik omdat ik soms te lang afk was :)
Hier kan je je wachtwoord terug achterhalen: http://www.gamespyid.com/lostpassword.aspx
Tenminste, als je ook nog altijd hetzelfde e-mailadres gebruikt. :)

Ja, en ik speelde vroeger altijd SP tegen bots... Ik had schrik om online tegen echte mensen te spelen. :')
Dus stats had ik niet...

Qua code: ik denk dat dit wel bij Origin lukt eigenlijk!
(Maar ben het niet zeker want ik speel het via Steam.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

[...]

Weinig volle BFBC2 servers? Sowieso iedere dag constant meer dan 50 volle of bijna volle servers. Ook voor de Vietnam mod is er een constant volle server: The Ultimate High Points Server. In softcore voor CQ en in hardcore voor Rush. Die servers wisselen constant alle BFBC2 en Vietnam mod maps.
Over het algemeen goede spelers, redelijke teamplay, helaas soms wat map glitchers (snipers buiten de map) maar die bederven het spel niet imo omdat de rest zich hier niks van aan trekt en goed blijft samenspelen. En natuurlijk speelt het spel gewoon heerlijk weg in vergelijking met de andere BF's. :)

Sterker nog: ik zie net dat het wereldwijd nummer 2 en 11 zijn: http://www.gametracker.com/server_info/178.77.70.80:19570/

[ Voor 5% gewijzigd door l0n3w012ph op 14-04-2014 19:44 ]

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Ik had een hele lange reactie die +3 had gekregen op dit nieuws nieuws: Battlefield 4 bevat 'Death Shield'-bug gelezen, alleen nu is hij weg :?.

Is een ping van 40 met ethernet eigenlijk veel (op een NL server)? Ik dacht van wel maar ik wist het niet zeker. Anders moet ik KPN even bellen om te vragen waar het aan ligt en of ik misschien een ander abbonement moet nemen (nou ja, eerder m'n ouders).

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/3439017333.png

[ Voor 11% gewijzigd door Brogala op 14-04-2014 20:44 ]

Pagina: 1 ... 142 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.