Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

Brogala schreef op maandag 14 april 2014 @ 20:39:
Ik had een hele lange reactie die +3 had gekregen op dit nieuws nieuws: Battlefield 4 bevat 'Death Shield'-bug gelezen, alleen nu is hij weg :?.

Is een ping van 40 met ethernet eigenlijk veel (op een NL server)? Ik dacht van wel maar ik wist het niet zeker. Anders moet ik KPN even bellen om te vragen waar het aan ligt en of ik misschien een ander abbonement moet nemen (nou ja, eerder m'n ouders).

[afbeelding]
Wees gezegend met zo'n ping

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
fynrd1 schreef op maandag 14 april 2014 @ 20:45:
[...]

Ok, bedankt.

Helaas moet ik ethernet nemen (er loop nu een hele lelijke draad dwars door het huis), maar als ik hem bij bol.com koop heb ik 30 dagen bedenkt tijd dus als 't dan echt heel slecht is kan ik 'm nog terug brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:38
fynrd1 schreef op maandag 14 april 2014 @ 20:45:
[...]

Gezegend? * D4NG3R heeft meestal een ping van < 20 naar NL servers.

Is trouwens alsnog onzin omdat de tickrate slechts 10 is.. Hierdoor kan het alsnog 120ms duren om te connecten naar de rest.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D4NG3R schreef op maandag 14 april 2014 @ 20:46:
[...]

Gezegend? * D4NG3R heeft meestal een ping van < 20 naar NL servers.

Is trouwens alsnog onzin omdat de tickrate slechts 10 is.. Hierdoor kan het alsnog 120ms duren om te connecten naar de rest.
Nee de tickrate is gewoon 30 net zoals BFBC2 en BF3. De updates die de server naar jou stuurt zijn 10hz.
Ja dit is anders, vraag me niet hoe. :+
Asgaro schreef op maandag 14 april 2014 @ 17:43:
[...]

Gewoon allen naar BF2 in combinatie met de Forgotten Hope 2 mod.

[afbeelding]

@ DanielWW2: is dit geen game voor jou? :)
Ik zie dat je op Steam BF2 en Red Orchestra 2 hebt maar beide games heb je nog niet/nauwelijks gespeeld...
Soldier, man up, screw Casualfield 4 en speel die 2 games. :+

(Bloodlynx is ook met Forgotten Hope 2 begonnen dus we kunnen samen in squad like the good old days.)
Eigenlijk moet ik het onderhand wel eens doen ja. Ik denk er alleen steeds nooit aan. 8)7
Het zit gewoon niet in mijn hoofd dat er mods zijn op zulke schaal. Ben stiekem nog steeds een beetje een "console peasant". Verder haatte ik Red Orchestra 2 echt. Ik werd helemaal gestoord van de controls. Dat doet BF4 toch beter. :/

[ Voor 49% gewijzigd door DaniëlWW2 op 14-04-2014 21:00 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
DanielWW2 schreef op maandag 14 april 2014 @ 20:56:
[...]

Nee de tickrate is gewoon 30 net zoals BFBC2 en BF3. De updates die de server naar jou stuurt zijn 10hz.
Ja dit is anders, vraag me niet hoe. :+
De tickrate (aantal x per seconde dat de client geupdate word) kan nooit hoger zijn als het aantal x per seconde dat de server naar de client verbind.

Dus ja, de tickrate is 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D4NG3R schreef op maandag 14 april 2014 @ 21:46:
[...]

De tickrate (aantal x per seconde dat de client geupdate word) kan nooit hoger zijn als het aantal x per seconde dat de server naar de client verbind.

Tja, dit stookt dus niet met het principe van DICE logic. :+
Volgens mij was het toch echt 30 naar de server en 10 naar de client. Dat het onzin is en dat je eerder van 10 dan van 30 mag spreken snap ik ook wel. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Ping van 2 stelt mij pas gerust, niet dat je er in Bf4 veel aan hebt maar goed :+

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
waar ik het van krijg zijn van die stomme servers met auto balance die een vd top 3 vh team naar andere kant stuurt.. (ik dus daarnet)
Doe je lekker veel om te winnen, sturen ze je lekker naar de andere kant 8)7
Dat is een instant quit voor mij & nooit meer joinen.

http://battlelog.battlefi...aps-Free-Whiskey-Votemap/

[ Voor 6% gewijzigd door SmokingCrop op 14-04-2014 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
DanielWW2 schreef op maandag 14 april 2014 @ 20:56:
[...]

Eigenlijk moet ik het onderhand wel eens doen ja. Ik denk er alleen steeds nooit aan. 8)7
Het zit gewoon niet in mijn hoofd dat er mods zijn op zulke schaal. Ben stiekem nog steeds een beetje een "console peasant". Verder haatte ik Red Orchestra 2 echt. Ik werd helemaal gestoord van de controls. Dat doet BF4 toch beter. :/
Maar je moet gewoon ooit is BF2 proberen. :*)
Qua besturing en feeling is dat ook meer hardcore dan de latere BF games en dan kan je is zien hoe DICE vroeger games maakte.
(En die WW2 mod is simpel te installeren hoor.)

Red Orchestra 2 is inderdaad veel realistischer en heeft daardoor ook een pittigere besturing. Maar feitelijk wen je daar wel aan...
Of tis eerder een kwestie van smaak: BFBC2 en latere games hebben inderdaad meer "flow" waardoor je supersnel allerhande stunts kunt uithalen zonder dat je character vermoeid geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Ik had een hele lange reactie die +3 had gekregen op dit nieuws nieuws: Battlefield 4 bevat 'Death Shield'-bug gelezen, alleen nu is hij weg :?.

Is een ping van 40 met ethernet eigenlijk veel (op een NL server)? Ik dacht van wel maar ik wist het niet zeker. Anders moet ik KPN even bellen om te vragen waar het aan ligt en of ik misschien een ander abbonement moet nemen (nou ja, eerder m'n ouders).

[afbeelding]
Voor vdsl is dat best wel hoog, tussen 10 ms en 20ms zou normaal zijn of gebruik je draadloos met de test?

Glasvezel verbinding op mijn draadloze pc:

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/3439598451.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:53

[afbeelding]
40 is hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R schreef op maandag 14 april 2014 @ 21:46:
[...]

Bijna.
De tickrate is 30: de server berekent 30x per seconde hoe het spel ervoor staat.
De updaterate is 10: de server vertelt elke client 10x per seconde hoe het spel er thans voorstaat.

En op welke manier dit logisch, handig, slim en technisch uitvoerbaar is moet je DICE vragen, want verder begrijpt helemaal niemand het. Iedereen is gek behalve DICE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:18
Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 09:12:
[...]

Bijna.
De tickrate is 30: de server berekent 30x per seconde hoe het spel ervoor staat.
De updaterate is 10: de server vertelt elke client 10x per seconde hoe het spel er thans voorstaat.

En op welke manier dit logisch, handig, slim en technisch uitvoerbaar is moet je DICE vragen, want verder begrijpt helemaal niemand het. Iedereen is gek behalve DICE.
Het is altijd een afweging tussen servergebruik, verschil in verbindingen en belasting. Het is geen ideale wereld waarin iedereen 5-15ms ping heeft dus als je alles super strak gaat zetten gaat het geheid fout. Als er een pingcowboy van 150 tussen zit en jij loopt met 5 rond kun je met een klein sommetje wel nagaan hoe veel verschil daar in zit.

Er zijn soms wel eens zaken vanuit een programmeurs oogpunt waarvan ik denk waarom maar dit soort zaken zijn gigantisch complex en simpel wat waardes verhogen gaat fout lopen.
Wat ik nog steeds niet begrijp is dat BF3 bij de laatste patch qua rapportcijfer bij mij op 7+ zat en bf4 bij launch een dikke 3. De nieuwe engine heeft wat complexere taken te verduren maar daarmee kun je die blunder nog steeds niet goed praten. Bij een fast-pased A+ shooter staat een stabiele en zuivere ervaring toch wel boven fancy animaties en poespas lijkt me.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Het zou wel wat zijn als bf5 nog een slechtere launch gaat krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
SmokingCrop schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 09:35:
Het zou wel wat zijn als bf5 nog een slechtere launch gaat krijgen :+
Bij BF4 was het al een loterij dat je BF4.exe stopped working kreeg :+ Was bij mij beetje 50/50. In het begin was het al een zegen als je een potje kon afronden :') . Waarna je bij het endround scherm weer een mooie crash kreeg :')

Zoals hij al zegt, hoe komt dit door de Q&A :+ Owja daar doen ze niet aan bij DICE :)

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 03:08:
[...]

Maar je moet gewoon ooit is BF2 proberen. :*)
Qua besturing en feeling is dat ook meer hardcore dan de latere BF games en dan kan je is zien hoe DICE vroeger games maakte.
(En die WW2 mod is simpel te installeren hoor.)

Red Orchestra 2 is inderdaad veel realistischer en heeft daardoor ook een pittigere besturing. Maar feitelijk wen je daar wel aan...
Of tis eerder een kwestie van smaak: BFBC2 en latere games hebben inderdaad meer "flow" waardoor je supersnel allerhande stunts kunt uithalen zonder dat je character vermoeid geraakt.

Gister al gedownload. Nu nog tijd om te spelen. Een scriptie schijven is veel werk, voornamelijk als je zo nodig de limiet van 10.000 woorden wilt overschrijden. :
P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
NLsandman schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 03:11:
[...]

Voor vdsl is dat best wel hoog, tussen 10 ms en 20ms zou normaal zijn of gebruik je draadloos met de test?

Glasvezel verbinding op mijn draadloze pc:

[afbeelding]
WATTTTT??? :p

Ik ga toch maar eens KPN bellen.
Waarschijnlijk komt glasvezel niet snel naar mijn huis (Haarlem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
DanielWW2 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 12:19:
[...]

Gister al gedownload. Nu nog tijd om te spelen. Een scriptie schijven is veel werk, voornamelijk als je zo nodig de limiet van 10.000 woorden wilt overschrijden. :P

Ah fantastisch! Ik zie het dan wel als je de game eens speelt aangezien je de game ook via Steam hebt.
Tot zeker nu zondag heb ik denk ik tijd om 's avonds telkens te gamen, dus hopelijk lukt het ergens in de periode eens. :)
Btw, als je nog wat screens wilt van hoe die WW2 mod eruitziet. Hier heb ik er wat gezet: http://steamcommunity.com/id/Asgaro/screenshots/?appid=24860

En succes met de scriptie! Zelf zit ik momenteel met mijn bachelorproef. Maar het is in een team van 5 man dus het is relatief doenbaar, en we moeten een racegame maken (maar niet in 3D want we mogen geen game-engines gebruiken. Is een ordinaire top-down view racegame en op een website kan je circuits ontwerpen, maar al bij al toch ook niet simpel. :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Hmm, ben ik de enige die het verschil tussen medium en high bijna niet kan zien? :9

Ik dacht er over na om een nieuwe videokaart te kopen maar toen ik het verschil bij een vriend zag... nou ja eigenlijk zag ik het niet :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [object Object]
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 12:25
Brogala schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 15:58:
[...]
Waarschijnlijk komt glasvezel niet snel naar mijn huis (Haarlem).
Glasvezel en Haarlem is een trieste combinatie. Ik mag blij zijn met 15-20Mbit/s gezien de crappy wijkcentrales hier. Het leek me een goed idee om wat snellers aan te schaffen maar dat had geen zin aldus de Telfort helpdesk |:(

[ Voor 0% gewijzigd door [object Object] op 15-04-2014 20:50 . Reden: typo ]

In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Grappig om te zien hoeveel mensen problemen hebben met de stabiliteit van BF4. Behalve de slechte netcode en vele bugs is BF4 bij mij erg stabiel te noemen. Sinds februari welgeteld 1 hele soundloop gehad en minder als 4 crashes naar m'n desktop (meestal tijdens alt-tabben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
Brogala schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 19:09:
Hmm, ben ik de enige die het verschil tussen medium en high bijna niet kan zien? :9

Ik dacht er over na om een nieuwe videokaart te kopen maar toen ik het verschil bij een vriend zag... nou ja eigenlijk zag ik het niet :+.
Je kan het zeker zien als je een goed (IPS) scherm hebt, heb je een gewoon scherm dan is het meestal niet de moeite.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
fast-server schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 21:49:
[...]

Je kan het zeker zien als je een goed (IPS) scherm hebt, heb je een gewoon scherm dan is het meestal niet de moeite.
pricewatch: Iiyama ProLite E2208HDS-1 Zwart
Is dit slecht?

Ik dacht sowieso na over een tweede scherm namelijk.

Ik had wel gehoord dat IPS beter was maarja. Misschien heeft iemand een idee of mijn huidige beeldscherm slecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Brogala schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 21:52:
[...]

pricewatch: Iiyama ProLite E2208HDS-1 Zwart
Is dit slecht?

Ik dacht sowieso na over een tweede scherm namelijk.

Ik had wel gehoord dat IPS beter was maarja. Misschien heeft iemand een idee of mijn huidige beeldscherm slecht is.
Het is een al wat ouder scherm maar als je niks met fotobewerking of andere zaken doet waarbij kleur echt toe doet is een goed IPS scherm gewoon zonde van je geld. Een goeie TN ben je voor gaming net zo goed mee uit. Zeker als je veel fast-pased spellen speelt is een TN paneel voor jou beter geschikt.

Het verschil tussen high en ultra is bijna niet aanwezig maar medium en high zit toch wel wat verschil in. Het verschil zit hem in de (gradatie) van techniek die gebruikt wordt om het spel te tonen (bijv AA) en de texture kwaliteit. Of je nou IPS of TN hebt maakt weinig uit in-game, laat je dus niet zo maar wat aansmeren. Als je serieus gaat gamen zijn er speciale gaming schermen, deze zijn wel wat duurder en hebben soms features die ik zelf nogal zinloos vind maar dat moet je zelf overwegen.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah ja joh ik speel ook nog steeds gewoon op men 1440 x 900 8 jaar ouwe tn panel

wel het contrast zo laag mogelijk anders branden men ogen der uit

en fraggen maar! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
naaitsab schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 22:21:
[...]

Het is een al wat ouder scherm maar als je niks met fotobewerking of andere zaken doet waarbij kleur echt toe doet is een goed IPS scherm gewoon zonde van je geld. Een goeie TN ben je voor gaming net zo goed mee uit. Zeker als je veel fast-pased spellen speelt is een TN paneel voor jou beter geschikt.
Dat vind ik persoonlijk niet waar, ik vind het persoonlijk zonde om tegenwoordig nog een technologie als TN 60Hz te kopen :+
Die kijkhoeken zijn gewoon belabberd bij de meeste (bij sommige zelf zo erg dat je het al merkt als je er gewoon recht voor zit -> verticale kijkhoek). Ik heb hier een dell ultrasharp u2312hm (IPS) met daarnaast een TN paneel nog van m'n ma haar werk en de kleuren zijn echt wel dag en nacht verschil hoor ;)

Waar ik vind dat je pas niets van merkt is die reactiesnelheid specs, die 1ms of 5ms of 8ms maakt gewoon niets uit.. en al zeker niet als de input lag van je monitor in orde is.

Er zijn ondertussen al goede, goedkope IPS panelen en ik zou zelf nooit geen TN paneel kopen of het zou een 120hz/144Hz moeten zijn ;) (De reden waarom IPS nu pas goed op gang is gekomen, komt gewoon door de prijs die vroeger veel hoger lag -> beetje zelfde verhaal als met de SSD)

Dat is mijn mening daarover ^.^

ps: ik zie dat het als 2e scherm is en dan zijn de kijkhoeken misschien net nog wat belangrijker ;)
Die zal wellicht niet perfect op de goede kijkhoek staan.

pss: ik vind het al helemaal jammer als je dan op high-ultra speelt op een belabberde monitor, wat heb je dan aan die high end graphics? :P

[ Voor 14% gewijzigd door SmokingCrop op 16-04-2014 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:33

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

D4NG3R schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 21:13:
Grappig om te zien hoeveel mensen problemen hebben met de stabiliteit van BF4. Behalve de slechte netcode en vele bugs is BF4 bij mij erg stabiel te noemen. Sinds februari welgeteld 1 hele soundloop gehad en minder als 4 crashes naar m'n desktop (meestal tijdens alt-tabben).
Ik heb ook altijd perfect stabiel, zonder al te veel crashes kunnen spelen, maar sinds de laatste patch kan ik alleen nog maar in DX11.1 spelen, zodra ik mantle activeer en rij weg in een jeep of motor, of willekeurig klein voertuig hoor ik hem gewoon wegrijden en schakelen en alles terwijl me beeld hangt en na paar seconden "BF stopped working" aan. In Dx11.1 geen enkel probleem :F

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
WIl je helemaal lachen om de netcode moet je eens spectator gaan. Je ziet gasten gewoon meters naast missen en alsnog de kills krijgen, jets en chopper battles zijn helemaal niet te begrijpen. Dan zie je pas echt hoe slecht alles is, als spectator zie je een beetje hoe de bf4 engine werkt. Als je dat gezien hebt speel je serieus geen infanterie meer.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
SmokingCrop schreef op woensdag 16 april 2014 @ 00:05:
Dat vind ik persoonlijk niet waar, ik vind het persoonlijk zonde om tegenwoordig nog een technologie als TN 60Hz te kopen :+
Die kijkhoeken zijn gewoon belabberd bij de meeste (bij sommige zelf zo erg dat je het al merkt als je er gewoon recht voor zit -> verticale kijkhoek). Ik heb hier een dell ultrasharp u2312hm (IPS) met daarnaast een TN paneel nog van m'n ma haar werk en de kleuren zijn echt wel dag en nacht verschil hoor ;)

Waar ik vind dat je pas niets van merkt is die reactiesnelheid specs, die 1ms of 5ms of 8ms maakt gewoon niets uit.. en al zeker niet als de input lag van je monitor in orde is.

Er zijn ondertussen al goede, goedkope IPS panelen en ik zou zelf nooit geen TN paneel kopen of het zou een 120hz/144Hz moeten zijn ;) (De reden waarom IPS nu pas goed op gang is gekomen, komt gewoon door de prijs die vroeger veel hoger lag -> beetje zelfde verhaal als met de SSD)
Ik had het over een goeie IPS en een goeie TN. Die IPS schermpjes van 150 euro vind ik echt treurig qua kwaliteit als ik dat vergelijk met mijn U2711. Maar daar was de prijs ook naar (550,-). Kijkhoeken voor een primair scherm waar je alleen zelf achter zit vind ik non-argument. Of je moet in een of andere exotische hoek zitten maar normaal gesproken zit je gewoon recht voor je scherm en boeit die kijkhoek geen donder :+
pss: ik vind het al helemaal jammer als je dan op high-ultra speelt op een belabberde monitor, wat heb je dan aan die high end graphics? :P
Ik speel zelf op bovengenoemde monitor en onderstaande hardware :p Ik zie zeer weinig verschil tussen Ultra en High, zeker als ik lekker aan het spelen ben. Het is geen spel waarin je de hele dag aan het rondlopen bent zoals Skyrim bijvoorbeeld :P Het is dat Ultra stabiel 60 fps draait anders had ik de boel gewoon op High gezet.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!
naaitsab schreef op woensdag 16 april 2014 @ 09:22:
[...]

Ik had het over een goeie IPS en een goeie TN. Die IPS schermpjes van 150 euro vind ik echt treurig qua kwaliteit als ik dat vergelijk met mijn U2711. Maar daar was de prijs ook naar (550,-). Kijkhoeken voor een primair scherm waar je alleen zelf achter zit vind ik non-argument. Of je moet in een of andere exotische hoek zitten maar normaal gesproken zit je gewoon recht voor je scherm en boeit die kijkhoek geen donder :+

[...]

Ik speel zelf op bovengenoemde monitor en onderstaande hardware :p Ik zie zeer weinig verschil tussen Ultra en High, zeker als ik lekker aan het spelen ben. Het is geen spel waarin je de hele dag aan het rondlopen bent zoals Skyrim bijvoorbeeld :P Het is dat Ultra stabiel 60 fps draait anders had ik de boel gewoon op High gezet.
Het zit in de nuance, een goed tn scherm met hoge refreshrate en lage latency, tov van een goedkoop ips scherm is heel wat anders dan een el cheapo tn scherm vs een goed ips scherm.
TN is algemeen gezien ietsje sneller in de beeldweergave maar de huidige ips schermen zitten zo dichtbij dat dit eigenlijk niet echt meer uit maakt, helemaal in een spel als bf4 met de geweldige netcode.
IPS is beter met kijkhoek en kleuren wat het van oudsher voor grafische bewerking interessanter maakte.

Ook is het 2de scherm van de een de andere niet, ik heb er een 10 jaar oud tn schermpje puur voor battlescreen en evt af en toe een document parkeren als ik aan het werk ben, maar ik gebruik het niet als dubbel scherm oid.
doe je dit wel met 2 of 3 schermen, dan heeft een kijkhoek van een IPS scherm veel hogere waarde tov de evt iets lagere latency etc van een TN scherm.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Maar aan kijkhoeken heb je toch niks als je je beeldscherm recht voor je hebt staan? Ik snap wel dat als ik twee beeldschermen wil dat kijkhoeken dan wel uitmaken.

Over TN vs IPS, over die reactietijd: 2 vs 5 merkt ik niks van (vriend heeft deze).

Ik ga denk ik maar eens naar de MyCom, kijken of ze daar toevallig een TN en IPS beeldscherm hebben wat ik kan vergelijken. Anders moet ik gewoon proberen te onthouden hoe BF4 eruit zag op mijn beeldscherm :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brogala schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:04:
Maar aan kijkhoeken heb je toch niks als je je beeldscherm recht voor je hebt staan? Ik snap wel dat als ik twee beeldschermen wil dat kijkhoeken dan wel uitmaken.

Over TN vs IPS, over die reactietijd: 2 vs 5 merkt ik niks van (vriend heeft deze).

Ik ga denk ik maar eens naar de MyCom, kijken of ze daar toevallig een TN en IPS beeldscherm hebben wat ik kan vergelijken. Anders moet ik gewoon proberen te onthouden hoe BF4 eruit zag op mijn beeldscherm :P.
Bij tn schermen zie je ook als je er recht voor zit wel verschil in kleur tussen wat je in de hoeken ziet van het scherm en het midden. Meestal valt het niet op maar de kritische gamer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
SouLLeSSportal schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:14:
[...]

Bij tn schermen zie je ook als je er recht voor zit wel verschil in kleur tussen wat je in de hoeken ziet van het scherm en het midden. Meestal valt het niet op maar de kritische gamer wel.
Weet niet of je schermen uit 2000 gebruikt maar zelfs de schermen hier op het werk zijn gewoon solide van kleur als je er recht voor zit :+ Het overgrote deel zal bij een blinde test geen eens het verschil zien tussen IPS en TN (beide goede kwaliteit uiteraard) zeker in iets als een shooter :P

Als 2e scherm heb ik een Samsung TN schermpje, bevalt me prima. De wat duurdere TN schermen zijn tegenwoordig prima te pruimen voor de gemiddelde gebruiker, als je 120hz nodig denkt te hebben vang je bij IPS sowieso al bot.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 21:13:
Geen idee waarom dat grappig is. Eerder bedroevend. Zelf ook enorm lang een stabiele BF gehad, toen na de laatste DLC opeens BF4 sporadisch begon te crashen. GPU related errors.

Enige spel wat ik heb dat opeens crasht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Spel is heel stabiel bij mij, wat ook wel mag maanden na release. De rest ('netcode') daarentegen is nog steeds beschamend slecht. :(

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
naaitsab schreef op woensdag 16 april 2014 @ 09:22:
[...]
Ik had het over een goeie IPS en een goeie TN. Die IPS schermpjes van 150 euro vind ik echt treurig qua kwaliteit als ik dat vergelijk met mijn U2711. Maar daar was de prijs ook naar (550,-).
M'n Dell ultrasharp u2312hm van 175 euro is een zeer goed scherm hoor :P (is ondertussen al weer wat duurder)

[ Voor 4% gewijzigd door SmokingCrop op 16-04-2014 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Heb zelf een Eizo Foris F2333 IPS monitor en ik wil echt niets anders meer. Is uit een gaming reeks van Eizo, die zich normaal richt op high-end monitoren voor grafische lui. Heeft een snelheid van 3.4 ms wat behoorlijk laag schijnt te zijn voor een IPS paneel. Zitten verder ook wat gamingsnufjes en settings op die eigenlijk niet zo gebruik, behalve een setting het contrast omhoog gooit als je een donker gebied inloopt. Handig, maar geen game changer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:29
Jongens: -> Videokaarten & Beeldschermen

Is het ondertussen niet tijd voor deel 3 van dit geweldige topic?

Aardig zieke kills die hier worden gemaakt:

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
SmokingCrop schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:55:
[...]

M'n Dell ultrasharp u2312hm van 175 euro is een zeer goed scherm hoor :P (is ondertussen al weer wat duurder)
Ligt eraan wat je met zeer goed bedoeld. Ik vind het een matig scherm in vergelijking met mijn U2711 :p

Als iets officieels vanuit DICE vrijgekomen over die deathshield bug? Verklaard wel een hoop netcode geneuzel.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Oh ik heb een iets andere monitor met 2ms. Dan kan ik ook geen verschil zien :p

't kon inderdaad ook in het beeldschermen topic maar ik weet niet hoeveel BF4 players/gamers daar zitten. En een topic over een gaming monitor die wou persé IPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
naaitsab schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:26:
[...]

Weet niet of je schermen uit 2000 gebruikt maar zelfs de schermen hier op het werk zijn gewoon solide van kleur als je er recht voor zit :+ Het overgrote deel zal bij een blinde test geen eens het verschil zien tussen IPS en TN (beide goede kwaliteit uiteraard) zeker in iets als een shooter :P

Als 2e scherm heb ik een Samsung TN schermpje, bevalt me prima. De wat duurdere TN schermen zijn tegenwoordig prima te pruimen voor de gemiddelde gebruiker, als je 120hz nodig denkt te hebben vang je bij IPS sowieso al bot.
Je oog/hersenen corrigeren ook al heel veel als je een gelijke kleur zou moeten zien, en daarbij geef ik al aan dat alleen echt kritische gamers dit zullen zien of uberhaupt zal opvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Vergeleken; bleek dat mijn vader z'n iMac een IPS scherm had.

Ik merkte het verschil wel; hoewel hoe langer je naar TN blijft kijken hoe minder het verschil tussen TN en IPS wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 19:19
Vrienden van me vragen me of ik BF4 wil kopen maar ik twijfel heel erg aangezien ik hier zoveel klachten over de bugs en de netcode lees. Daarbij komt dat ik van een spel kom waar de netcode de voornaamste reden is dat ik dat spel steeds minder speel (lees one shot kill, door voordat je de vijand ziet, etc)

Daarom mijn vraag aan jullie (als deze thread het toelaat): als jullie bij aanschaf hadden geweten wat BF4 jullie nu biedt (tot nu toe heeft geboden), hadden jullie het dan gekocht?

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:29
tikkietrugjaap schreef op woensdag 16 april 2014 @ 15:30:
Vrienden van me vragen me of ik BF4 wil kopen maar ik twijfel heel erg aangezien ik hier zoveel klachten over de bugs en de netcode lees. Daarbij komt dat ik van een spel kom waar de netcode de voornaamste reden is dat ik dat spel steeds minder speel (lees one shot kill, door voordat je de vijand ziet, etc)

Daarom mijn vraag aan jullie (als deze thread het toelaat): als jullie bij aanschaf hadden geweten wat BF4 jullie nu biedt (tot nu toe heeft geboden), hadden jullie het dan gekocht?
Ik had het spel waarschijnlijk pas later gekocht als hij iets goedkoper was geworden. Ondanks de vele bugs moet ik zeggen dat ik er weinig last van heb (al is dat bij anderen wel erger als ik het zo lees). Ik vind het nog steeds vermakelijk om te spelen en als je het met vrienden speelt is het nog leuker om te spelen. De netcode is niet altijd wat het moet zijn maar heb er zelf weinig last van in potjes. Het enige wat me frustreert zijn de one-hit kills ondanks het feit dat je een compleet magazijn op iemand leegschiet, maar ook dit komt niet al te vaak voor bij mij.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Lastige vraag. Ben al bezig met BF sinds BF1942. Blijft moeilijk om dan niet te kopen.
Ziet er geweldig uit, nog steeds goed concept, alhoewel het bloated is.

Ben je niet te kritisch dan kun je het wel doen. Ik had het ws toch gekocht omdat ik veteraan ben.

Aan de andere kant, BF5 ga ik denk ik toch niet kopen voordat ik bevestigd heb gezien dat 'netcode' en bugs in orde zijn.

Heb je geld genoeg, kun je het wel doen maar uiteraard wel via el cheapo keyshop en nooit origin directly.

Lijkt logischer om gewoon een wel werkend spel te kopen zoals titanfall. Ligt er ook aan wat je zoekt in een spel.

Waarom ga je niet gewoon even bij 1 van je vrienden op zijn account een avondje spelen om te kijken hoe je het vindt.

[ Voor 5% gewijzigd door Help!!!! op 16-04-2014 15:38 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Help!!!! schreef op woensdag 16 april 2014 @ 15:36:
[...]

Lastige vraag. Ben al bezig met BF sinds BF1942. Blijft moeilijk om dan niet te kopen.
Ziet er geweldig uit, nog steeds goed concept, alhoewel het bloated is.

Ben je niet te kritisch dan kun je het wel doen. Ik had het ws toch gekocht omdat ik veteraan ben.
Speel je voornamelijk infanterie: niet kopen
Speel je ook veel in de voertuigen: dan kan je hem wel kopen en genoeg lol van hebben

naar mijn mening :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
  • Laatst online: 06-05 10:46

Heb inmiddels 350 uur erop zitten en speel het spel dagelijks met een aantal vrienden. Het is voor mij persoonlijk echt 1 van de leukste shooters die ik heb gespeeld waar je niet snel op uitgekeken raakt, zeker niet als je met vrienden samen speelt via teamspeak etc.

Ja er zijn nog verschillelijk veel bugs. Voor mij persoonlijk niet dermate storend dat ik stop met spelen, maar dit is denk heel erg afhankelijk van hoe kritisch jij zelf bent over een spel. Als je 5x in een game onterecht (of denkt onterecht) neergeschoten word en je vind dat absoluut onacceptabel, koop het spel dan niet.

Ik start het spel op van te voren wetende dat ik bijvoorbeeld een jet kan raken met mijn tank en dat het schot geen schade doet of dat ik neergeschoten word vanuit een onmogelijke hoek terwijl ik achter een muur lig te schuilen.
evilpin0 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 15:40:
[...]

Speel je voornamelijk infanterie: niet kopen
Speel je ook veel in de voertuigen: dan kan je hem wel kopen en genoeg lol van hebben

naar mijn mening :)
Ik speel ook genoeg infanterie en vind het nog steeds geweldig. Denk dat dit heel erg persoonsgebonden is.

[ Voor 11% gewijzigd door secretdk op 16-04-2014 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee. Zelfs via Mexico bij launch voor iets minder dan 25 euro was al 25 euro te veel. Het ziet er fantastisch uit en klinkt fantastisch en als dat belangrijk voor je is, prima spel.

Als enigszins serieuze shooter liefhebber is BF4 900% pure bagger in de huidige staat. ELKE confrontatie hebben de spelers niet volledig zelf in de hand.

Elke client rendert dezelfde situatie verschillend en de server registreert nog weer wat anders. Er zit minimaal 300 ms delay tussen verschillende clients (ongeacht de pings) wat zorgt voor HOPEN one hit kills, sterker nog, BF4 heeft dat echt naar een hoger niveau getild. Dan hebben we het nog niet eens over de tientallen andere bugs die de core gameplay verzieken waaronder;
-gebug-te first shot deviation (en dan hebben we het niet over een paar graden maar hoeken tot 45 graden),
-tenminste 2 verschillende (gebugde) hitbox systemen (1 voor kogels, 1 voor explosives en waarschijnlijk minimaal nog 1 voor environment interactie/collision dectection).
-Reload gaat vaak genoeg mis (wel animatie, geen kogels)
-levolution is client-sided: jij mag dan wel een heel gebouw/muur/whatever zien, bij iemand anders kan ie kapot zijn en kan jou dus gewoon neerschieten. Zelfde met stof, stormen en noem maar op.
-De richting waar een player op lijkt te kijken is niet persé de richting waar iemand daadwerkelijk kijkt. Jij denkt iemand van achter te kunnen besluipen? Helaas, hij heeft op zijn beeld gewoon de loop vol in jouw snufferd, etc. etc.

Vervolgens is dit spel primair gebouwd met de insteek: iedereen, maar dan ook IEDEREEN, is een winnaar. De hoeveelheid noobcrutches, die zelfs de grootste malloot nog in staat stelt om spelers beter dan zijzelf neer te schieten, is niet te tellen.

Wat pin0 ook zegt: als vehicle speler gaat het nog wel (dat is server side), als je infantry wil spelen absoluut niet. Er zullen ongetwijfeld nog wel fixes komen, maar volledig maken gaan ze niet meer doen, daar geloof ik al lang niet meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
secretdk schreef op woensdag 16 april 2014 @ 15:42:
[...]

Heb inmiddels 350 uur erop zitten en speel het spel dagelijks met een aantal vrienden. Het is voor mij persoonlijk echt 1 van de leukste shooters die ik heb gespeeld waar je niet snel op uitgekeken raakt, zeker niet als je met vrienden samen speelt via teamspeak etc.

Ja er zijn nog verschillelijk veel bugs. Voor mij persoonlijk niet dermate storend dat ik stop met spelen, maar dit is denk heel erg afhankelijk van hoe kritisch jij zelf bent over een spel. Als je 5x in een game onterecht (of denkt onterecht) neergeschoten word en je vind dat absoluut onacceptabel, koop het spel dan niet.

Ik start het spel op van te voren wetende dat ik bijvoorbeeld een jet kan raken met mijn tank en dat het schot geen schade doet of dat ik neergeschoten word vanuit een onmogelijke hoek terwijl ik achter een muur lig te schuilen.

Ik speel ook genoeg infanterie en vind het nog steeds geweldig. Denk dat dit heel erg persoonsgebonden is.
Eens. En ik heb dezelfde invalshoek maar het begint me wel steeds zwaarder te vallen....

Aan de andere kant, ook in bijv. BF2 was de "netcode/hitboxes whatever' al redelijk ruk. Moest je bijv. achter het poppetje schieten om hem te raken....

Alleen BF4 is hierin de overtreffende trap op een manier zoals ik het nog nooit ergens gezien heb. En al helemaal niet bij een AAA titel. Het is een f. disgrace. :D

Oh ja en wat Awesom0 zegt dus. :)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Brogala schreef op woensdag 16 april 2014 @ 15:09:
Vergeleken; bleek dat mijn vader z'n iMac een IPS scherm had.

Ik merkte het verschil wel; hoewel hoe langer je naar TN blijft kijken hoe minder het verschil tussen TN en IPS wordt.
offtopic:
Kijk eens naar de resolutie en prijs van dat scherm. Zijn totaal niet met elkaar te vergelijken. Natuurlijk is dat Mac scherm mooier, TN of niet. Volgens mij ook nog 2560x1440 :P

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Het kan aan mij liggen, maar zijn er helemaal geen second assault rush servers (64p) meer? Heb al meerdere resets gedaan van mijn filters, maar echt al een dikke week is het aanbod droog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fynrd1 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 19:52:
Het kan aan mij liggen, maar zijn er helemaal geen second assault rush servers (64p) meer? Heb al meerdere resets gedaan van mijn filters, maar echt al een dikke week is het aanbod droog.
Maar wie zou dat dan ook willen spelen ?
64p Rush is veel te chaotisch en niet gebalanceerd en daar bij zijn de SA maps ook nog eens best wel slecht.
Tel daar bij op dat van de 64p er ongeveer 50 als sniper spelen en de rest in een voertuig zit dus is het niet zo heel populair denk ik ;)
Ook denk ik dat veel SA servers omgezet zijn naar NS servers omdat die maps nieuw zijn en dat de meerderheid dat wil spelen.
Ook bij BF3 was het altijd al redelijk moeilijk om goede Rush servers te vinden die 1 of meer uitbreidingen draaide en nog moeilijker om 64p servers te vinden.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
fynrd1 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 19:52:
Dan heb je een filter aanstaan, ik zie er namelijk dik 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-09 14:59
midego schreef op donderdag 17 april 2014 @ 00:55:
[...]
Dan heb je een filter aanstaan, ik zie er namelijk dik 10!
Hmm, ik zelf vind altijd verschillend aantal servers, ik heb bij filter alleen Carrier Assault aanstaan en elke keer dat ik refresh komen er hele verschillende servers, ene keer 5 gevulde servers, andere keer 1 server.. Tuurlijk veranderen servers qua aantal spelers alleen het is steeds zo'n groot verschil dat er iets niet klopt.. Best irritant.. Heb echt alle filter uitstaan. Maar goed, mocht iemand nog een tip hebben hoor ik het graag. Dan Google ik weer even verder.

[ Voor 9% gewijzigd door Hapkoek op 17-04-2014 01:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
Bedankt voor de replies, iedereen. Helaas zijn jullie net zo verdeeld als op andere plekken waar ik het vraag, haha. Aan de ene kant zoek ik een spel wat ik inderdaad gewoon voor de lol kan spelen met vrienden, niks competitief. Aan de andere kant vind ik het altijd wel frustrerend als ik niet alleen de vijand aan het bestrijden ben maar ook het spel zelf.

Ik ga wel even kijken of ik een keyshop kan vinden waar ik het voor weinig op de kop kan tikken. Met een lagere prijs is het altijd makkelijker beslissen.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben wel weer klaar met BF4. Graphics is het enige wat enigszins de moeite waard is. 1942 is na 10 jaar nog steeds leuker om te spelen vind ik.

Verder lekker CS:GO competive om wat echte infantry gameplay te hebben. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:24:
Ik ben wel weer klaar met BF4. Graphics is het enige wat enigszins de moeite waard is. 1942 is na 10 jaar nog steeds leuker om te spelen vind ik.

Verder lekker CS:GO competive om wat echte infantry gameplay te hebben. ;w
Tja, denk dat ik wel af en toe blijf spelen, graphics, sfeertje enzo zijn inderdaad echt super maar al die zaken die in recente posts hier weer genoemd werden zijn zo frustrerend. Je weet eigenlijk nooit of je "fair' gekilled hebt of bent. Tja...

Alhoewel ik eerst wilde wachten op goede 120hz/ fps cap /SLI support heb ik gisteren daarom toch de knoop maar doorgehakt en Titanfall aangeschaft.
Ben benieuwd of dat "de" game voor me zal zijn.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

tikkietrugjaap schreef op donderdag 17 april 2014 @ 08:32:
Bedankt voor de replies, iedereen. Helaas zijn jullie net zo verdeeld als op andere plekken waar ik het vraag, haha. Aan de ene kant zoek ik een spel wat ik inderdaad gewoon voor de lol kan spelen met vrienden, niks competitief. Aan de andere kant vind ik het altijd wel frustrerend als ik niet alleen de vijand aan het bestrijden ben maar ook het spel zelf.

Ik ga wel even kijken of ik een keyshop kan vinden waar ik het voor weinig op de kop kan tikken. Met een lagere prijs is het altijd makkelijker beslissen.
Check vraag en aanbod hier. Heb BF4 voor een tientje hier aangeschaft :+

Iemand nog een premium in de aanbieding ? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Hapkoek schreef op donderdag 17 april 2014 @ 01:54:
[...]

Hmm, ik zelf vind altijd verschillend aantal servers, ik heb bij filter alleen Carrier Assault aanstaan en elke keer dat ik refresh komen er hele verschillende servers, ene keer 5 gevulde servers, andere keer 1 server.. Tuurlijk veranderen servers qua aantal spelers alleen het is steeds zo'n groot verschil dat er iets niet klopt.. Best irritant.. Heb echt alle filter uitstaan. Maar goed, mocht iemand nog een tip hebben hoor ik het graag. Dan Google ik weer even verder.
Ach ja, BF4 is niet de enige en niet de laatste game die problemen heeft met een masterbrowser list.
Spellen als COD, MOH:AA etc hadden er ook allemaal problemen mee. Beetje inherent aan de populariteit van een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:24:
Begrijpelijk. Het is ook veel te makkelijk voor jou natuurlijk, als je je KDR gemiddeld rond de 27 hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2014 @ 11:34:
[...]

Begrijpelijk. Het is ook veel te makkelijk voor jou natuurlijk, als je je KDR gemiddeld rond de 27 hebt.
Inmiddels gezakt naar ~15. Maar inderdaad, het is niet moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Daarnet lekker 10-1 gegaan, potje duurde maar kort want we hadden echt de overmacht :p Dus ook niet heel knap. Wel jammer van die ene dead, er stond een medic pal naast me maar hij had kennerlijk geen zin om een medpac te droppen dus ging ik dood :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:17
Kun je ongeacht waar je je Premium key koopt gebruiken in Orgin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikkemans
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-09 14:12
Als het een beetje een legitieme plek is wel. g2a.com heb ik die van mij gekocht.Linkje. Prijs is daar op dit moment 32 piek voor Premium only. Je kan daar zelfs met iDeal betalen.

[ Voor 7% gewijzigd door Pikkemans op 17-04-2014 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

JayZeeTie schreef op donderdag 17 april 2014 @ 12:58:
Ik zou niet met Russische shit bezig gaan maar je kunt gewoon keys van elke normale online retailer gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
JayZeeTie schreef op donderdag 17 april 2014 @ 12:58:
Als de webwinkel waar jij je key koopt legitieme keys heeft wel ja. Als jij bij een web winkel koopt die mensen scammed niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

beuker19 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 00:50:
[...]

Maar wie zou dat dan ook willen spelen ?
64p Rush is veel te chaotisch en niet gebalanceerd en daar bij zijn de SA maps ook nog eens best wel slecht.
Tel daar bij op dat van de 64p er ongeveer 50 als sniper spelen en de rest in een voertuig zit dus is het niet zo heel populair denk ik ;)
Ook denk ik dat veel SA servers omgezet zijn naar NS servers omdat die maps nieuw zijn en dat de meerderheid dat wil spelen.
Ook bij BF3 was het altijd al redelijk moeilijk om goede Rush servers te vinden die 1 of meer uitbreidingen draaide en nog moeilijker om 64p servers te vinden.
Valt op zich wel reuze mee als je kijkt naar de populaire servers. Max iets van 6 tot 8 recons per team. Op sommige mappen zie je wel met bosjes binnen komen, maar dan zijn ook de minst leuke mappen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-08 19:53

Vrees dat we nog 2 DLC`s door ons strot gepropt krijgen in deze staat van het spel en dat het over is voor BF4 . }:O

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leeuw070 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 14:40:
[video]

Vrees dat we nog 2 DLC`s door ons strot gepropt krijgen in deze staat van het spel en dat het over is voor BF4 . }:O
Ik zie zulke dingen in Counter Strike nog altijd gebeuren. Blijft toch een online game, waar iets nooit lagg vrij kan zijn^ En dat filmpje gaat om overigens om console versie. Waarbij het probleem erger is. Momenteel zijn ze die servers ook aan het upgraden.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2014 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

tikkietrugjaap schreef op donderdag 17 april 2014 @ 08:32:

Je kan hem al voor vrij lage prijs kopen en persoonlijk zou ik dan ook zeggen dat je hem zeker kan kopen als je dan lol met je vrienden kan maken. De frustratie die hier je hier tegenkomt, is door maanden lang op de bugs te focussen ontstaan. Als je gewoon redelijk relaxed speelt en niet om elk ding uit je vel springt dan valt het allemaal reuze mee. Natuurlijk, af en toe een killtrade of dat er iets niets klopt, maar het wordt in mijn ogen door sommige mensen zwaar overdreven.

Ik rage regelmatig hard, maar dat doe ik bij bijna elk spel wel. Toch weet het spel mij nog steeds te trekken en beleef ik met wat maten genoeg lol in de game.

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Inderdaad, niet te veel luisteren naar al die zuurpruimen hier, die focussen zich alleen maar op de bugs en blijven tot in den treuren hun gal hier spuwen.

als je af en toe wat casual potjes wilt spelen met wat vrienden is het een prima game, ongetwijfeld gaat het wel eens mis met een tradekill of een andere bug, maar als je daar niet de focus op legt is het prima te spelen, en zal je zeker met wat vrienden veel plezier hebben :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070

Verklaard ook weer een hoop 8)7

Tuurlijk kan je een hoop lol hebben in BF4 maar begin na 6 maanden toch wel aardig gaar te worden van onverklaarbare/onmogelijke deaths .

DICE controlroom heeft na 4 maanden radiostilte tot op heden ook geen update meer gehad , kortom laten ze de zooi doodbloeden ?? Echt iets voor een AAA titel :X

Tuurlijk had ik BF4 ook meegenomen voor 2 tientjes uit de grabbelbak , maar zou me toch nog eens overdenken voor premium .

Die 120 euro die ik er voor heb neergelegd in de pre-order was het in ieder geval zeker niet waard . |:(

[ Voor 9% gewijzigd door Leeuw070 op 17-04-2014 15:10 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xleeuwx
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:04

xleeuwx

developer Tweakers Elect
[video]

Dit soort dingen komen vooral als je dikke lag hebt op de server. Sommig mensen wille nog steeds niet geloven dat via wifi gamen niet echt gaat ... |:( .

Wij hebben op onze servers een ping cap staan en niet zomaar. Moet zeggen dat ik dit nog niet mee gemaakt heb op onze servers.

[ Voor 12% gewijzigd door xleeuwx op 17-04-2014 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
xleeuwx schreef op donderdag 17 april 2014 @ 15:10:
[...]

Dit soort dingen komen vooral als je dikke lag hebt op de server. Sommig mensen wille nog steeds niet geloven dat via wifi gamen niet echt gaat ... |:( .

Wij hebben op onze servers een ping cap staan en niet zomaar. Moet zeggen dat ik dit nog niet mee gemaakt heb op onze servers.
Niet mijn filmpje ;) is ook zeker wel een extreem geval .

Game in ieder geval nooit wireless ..... maar met een ping van 2 op de BUG#1 server (glasvezel 300Mb/300Mbps ) zelfs dan nog vreemde kills , deaths en killtrades .

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Meelobee schreef op donderdag 17 april 2014 @ 14:55:
Inderdaad, niet te veel luisteren naar al die zuurpruimen hier, die focussen zich alleen maar op de bugs en blijven tot in den treuren hun gal hier spuwen.
Ik vind het nogal kinderachtig en simplistisch om mensen die klagen op die manier allemaal maar in een hoekje te douwen. Toegegeven, sommigen slaan er in door, maar dat maakt je wat algemeniserende opmerking niet minder flauw. Ik ben zelf een casual speler, maar dat betekent niet dat ik niet competitief ben ingesteld. Als ik namelijk voortdurend het idee heb genaaid te worden door het spel omdat de mechanics fundamenteel niet deugen (als ik op object x mik en schiet, dan verwacht ik dat mijn kogels daar ook aankomen én geregistreerd worden - dat lijkt me basisprincipe 1 van een shooter), dan is dat absoluut frustrerend.
Ja, ik weet dat dat soort zaken kunnen (lees: gaan!) gebeuren wanneer ik het spel opstart (daar staan namelijk ook regelmatig momenten tegenover dat ik denk 'Hoe de f**k kan het dat ik nog leef en die andere(n) niet?'), ik ben bereid een hoop (non-gamebreaking) bugs bewust te negeren, en ik beleef ondanks alle weirdness ook een hoop lol aan BF4. Maar we zijn sinds de release van vanilla inmiddels ruim een half jaar (!!!!) later, en de game mechanics zijn nog steeds tot op de fundamenten gebroken. En daar mag best over gegepost worden...

Maar, om even op jouw toontje af te sluiten, jij zal wel eentje zijn uit de categorie 'Ik heb zelf geen problemen, dus is iedereen die dat wel heeft een zeurende zuurpruim' O-)

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

als je af en toe wat casual potjes wilt spelen met wat vrienden is het een prima game, ongetwijfeld gaat het wel eens mis met een tradekill of een andere bug, maar als je daar niet de focus op legt is het prima te spelen, en zal je zeker met wat vrienden veel plezier hebben :)
Pfff, ben je lekker aan het trollen ?

Volgensmij zeggen de meeste "zuurpruimen' hier hetzelfde. Als je er geen probleem mee hebt dat je eigenlijk nooit zeker weet of een kill of death "fair" / "skill based" is, dan kun je er best plezier mee hebben.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kijk, dit soort objectieve onderbouwing helpt iemand verder echt een stap verder met zijn aankoopbeslissing. Zolang je alle negatieve aspecten negeert, hou je alleen positieve aspecten over. Mensen die niet alles kunnen negeren zijn maar zuurpruimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 16:01:
[...]

Kijk, dit soort objectieve onderbouwing helpt iemand verder echt een stap verder met zijn aankoopbeslissing. Zolang je alle negatieve aspecten negeert, hou je alleen positieve aspecten over. Mensen die niet alles kunnen negeren zijn maar zuurpruimen.
Maak je niet druk om dit soort gastjes ;)
Gewoon de game verwijderen en andere games gaan spelen die wel een fair gameplay hebben.
zelfs CoD Ghost is vertrouwbaarder met alle cheaters erin.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[video]

Dit illustreert het eigenlijk perfect. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Het gaat er niet om dat de bugs simpelweg genegeerd moeten worden, verre van. Dat het DICE na 6 maanden nog steeds niet gelukt om het aantal bugs te verminderen is zeker schokkend.

Echter, ik zie regelmatig posts voorbij komen met zo intens veel overdreven klachten. Ik doel hiermee op posts waarin staat dat de game niet te spelen is, dat mensen alleen maar gamebreaking bugs tegenkomen en dat het allemaal weggegooid geld is.

Die instelling ben ik het niet helemaal mee eens en op een gegeven moment wordt het wél zeiken. Dat het logisch is na zoveel maanden een game met bugs spelen en daar constant op focussen is zeker waar en dat neem ik ook zeker niemand kwalijk.

Ben je een casual gamer die gewoon lol wilt hebben met vrienden en niet bij elke death alles op de netcode e.d. schuift (en ik wijs hier niet naar iemand) dan is het gewoon een prima game.

Dat je wat bugs gaat tegenkomen is bekend, maar de lol die je er uit kan halen met vrienden vind ik zeker overtreffend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
[video]

This happens Only in battlefield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterChaoSs schreef op donderdag 17 april 2014 @ 16:25:
Het gaat er niet om dat de bugs simpelweg genegeerd moeten worden, verre van. Dat het DICE na 6 maanden nog steeds niet gelukt om het aantal bugs te verminderen is zeker schokkend.

Echter, ik zie regelmatig posts voorbij komen met zo intens veel overdreven klachten. Ik doel hiermee op posts waarin staat dat de game niet te spelen is, dat mensen alleen maar gamebreaking bugs tegenkomen en dat het allemaal weggegooid geld is.

Die instelling ben ik het niet helemaal mee eens en op een gegeven moment wordt het wél zeiken. Dat het logisch is na zoveel maanden een game met bugs spelen en daar constant op focussen is zeker waar en dat neem ik ook zeker niemand kwalijk.

Ben je een casual gamer die gewoon lol wilt hebben met vrienden en niet bij elke death alles op de netcode e.d. schuift (en ik wijs hier niet naar iemand) dan is het gewoon een prima game.

Dat je wat bugs gaat tegenkomen is bekend, maar de lol die je er uit kan halen met vrienden vind ik zeker overtreffend
De vraag was, wetende wat je nu weet, zou je het dan nog aangeschaft hebben?

Mijn antwoord was nee. Om te helpen beoordelen of de bugs game breaking voor hem zijn, heb ik ze er als onderbouwing bijgegeven. Menigeen hier vind die bugs geen probleem, voor een ander vernachelen ze elke lol in het spelletje. Dat moet iedereen voor zichzelf bepalen, iedereen heeft een andere kwaliteitsstandaard.

Maar goed, negatieve ervaringen delen (ook als het telkens nieuwe zijn) daar zijn teveel tere zieltjes hier niet op gesteld dat is wel duidelijk. Maar noem het dan niet een ervaringen en discussie topic maar maak dan een circlejerk topic aan waarin iedereen lekker aan elkaar kan bevestigen dat er geen leuker spel is en dat dergelijke 'kleine' foutjes een half jaar na dato volkomen overkomelijk zijn, zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 16:51:
[...]

Mijn antwoord was nee. Om te helpen beoordelen of de bugs game breaking voor hem zijn, heb ik ze er als onderbouwing bijgegeven. Menigeen hier vind die bugs geen probleem, voor een ander vernachelen ze elke lol in het spelletje. Dat moet iedereen voor zichzelf bepalen, iedereen heeft een andere kwaliteitsstandaard.

Maar goed, negatieve ervaringen delen (ook als het telkens nieuwe zijn) daar zijn teveel tere zieltjes hier niet op gesteld dat is wel duidelijk. Maar noem het dan niet een ervaringen en discussie topic maar maak dan een circlejerk topic aan waarin iedereen lekker aan elkaar kan bevestigen dat er geen leuker spel is en dat dergelijke 'kleine' foutjes een half jaar na dato volkomen overkomelijk zijn, zou ik zeggen.
Blijkbaar kan jij niet lezen, want heb duidelijk gezegd dat er inderdaad bugs in zitten die af en toe zeker in je nadeel werken. Daarnaast heb ik ook aangegeven dat het inderdaad voor sommige niet speelbaar is en voor sommige wel. Ik persoonlijk vind de lol zeker groter dan de irritatie aan bugs.

Dat het bij jou persoonlijk niet zo zit, tjah dat is duidelijk. Ga alleen niet mensen bestempelen als "tere zieltjes" als zij wel lol in het spel hebben en de bugs voornamelijk negeren.

Is het schandalig dat de bugs er nog steeds in zitten? Ja, daar ben ik het volkomen mee eens en heb ik ook al eerder gezegd. Ga mij alleen dan niet bestempelen als "BF-is-leukste-spel-ever-jerker" want daar sla je de plank volledig mis ;)
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 17:04:
[...]

Ow nee, het was niet tegen jouw gericht hoor, gewoon tegen de tendens in het topic in het algemeen. Excuses als het wel zo overkwam.
Okey, geen probleem ;)

[ Voor 7% gewijzigd door MisterChaoSs op 17-04-2014 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterChaoSs schreef op donderdag 17 april 2014 @ 17:02:
[...]

Blijkbaar kan jij niet lezen, want heb duidelijk gezegd dat er inderdaad bugs in zitten die af en toe zeker in je nadeel werken. Daarnaast heb ik ook aangegeven dat het inderdaad voor sommige niet speelbaar is en voor sommige wel. Ik persoonlijk vind de lol zeker groter dan de irritatie aan bugs.

Dat het bij jou persoonlijk niet zo zit, tjah dat is duidelijk. Ga alleen niet mensen bestempelen als "tere zieltjes" als zij er wel lol in het spel hebben en de bugs voornamelijk negeren.

Is het schandalig dat de bugs er nog steeds in zitten? Ja, daar ben ik het volkomen mee eens en heb ik ook al eerder gezegd. Ga mij alleen dan niet bestempelen als "BF-is-leukste-spel-ever-jerker" want daar sla je de plank volledig mis ;)
Ow nee, het was niet tegen jouw gericht hoor, gewoon tegen de tendens in het topic in het algemeen. Excuses als het wel zo overkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 16:51:
[...]

Klachten en negatieve ervaringen delen is niet erg. Maar er zijn ook mensen in deze topic die al weken dezelfde mening opnieuw proberen te spammen. Op een gegeven moment kan je ook gewoon stoppen met spelen en lekker iets anders gaan doen als je je er zo aan ergert.

Van elke dag opnieuw klagen over verschillende bugs in het spel word het er niet beter van. En het mag toch ondertussen ook wel duidelijk zijn dat dit op korte termijn sowieso niet meer opgelost gaat worden. Dus dan kan je beter stoppen.

Heb ondertussen meer het gevoel dat dit een circlejerk topic is voor mensen die tegen elkaar zeggen dat het het slechtste spel ooit is. De negatieve ervaringen hebben hier overduidelijk de overhand, dus weet niet waar je het idee van haalt dat het een circlejerk topic is om dit spel de lucht in te prijzen.

[ Voor 7% gewijzigd door secretdk op 17-04-2014 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
Probleem is denk ik ook wel dat er nog wekelijks nieuwe bugs gevonden worden , die deel ik dan ook .
Reactie van mij en velen anderen zal dan ook zijn " ohwwww komt dat daardoor dat ik X niet kan raken of killen enz...." :X :X

Daar is dit topic toch ook voor bedoeld om je "ervaring" met anderen te delen .

Prima dat een spel wel goed werkt bij je , of dat je je niet stoort of merkt dat er wat mis is .
Ik laat iedereen in z'n waarde qua mening , maar doe dat dan ook met anderen zowel positief als negatief .

En ja eens in de zoveel tijd loopt de emmer der ergenissen gewoon over en blaas ik hier even af O-)

ps. niet aan 1 persoon gericht , gewoon in het algemeen :>

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
secretdk schreef op donderdag 17 april 2014 @ 18:33:
[...]

Klachten en negatieve ervaringen delen is niet erg. Maar er zijn ook mensen in deze topic die al weken dezelfde mening opnieuw proberen te spammen. Op een gegeven moment kan je ook gewoon stoppen met spelen en lekker iets anders gaan doen als je je er zo aan ergert.

Van elke dag opnieuw klagen over verschillende bugs in het spel word het er niet beter van. En het mag toch ondertussen ook wel duidelijk zijn dat dit op korte termijn sowieso niet meer opgelost gaat worden. Dus dan kan je beter stoppen.

Heb ondertussen meer het gevoel dat dit een circlejerk topic is voor mensen die tegen elkaar zeggen dat het het slechtste spel ooit is. De negatieve ervaringen hebben hier overduidelijk de overhand, dus weet niet waar je het idee van haalt dat het een circlejerk topic is om dit spel de lucht in te prijzen.
Dat gevoel heb ik helemaal niet. Maar wie ben ik.

Als er een vraag komt of het zin heeft om dit spel aan te schaffen vind ik de reacties gewoon genuanceerd.
Wat wil je nu eigenlijk? Mensen zijn maandenlang in hun bek gescheten door EA/DICE, je weet na een half jaar gewoon totaal niet of een kill enigzins fair is, hun communicatie is ernstig below par en dan moeten we maar positief gaan zijn. Wat mij betreft heb je een reality check nodig.

Misschien is de oplossing wel dit topic op te splitsen in:
  1. [PC] Battlefield 4 Positieve ervaringen - deel 2 &
  2. [PC] Battlefield 4 Negatieve ervaringen - deel 2
Mijn gevoel is dat je het als heel eenzaam gaat ervaren in topic 1.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
Leeuw070 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 18:53:
Probleem is denk ik ook wel dat er nog wekelijks nieuwe bugs gevonden worden , die deel ik dan ook .
Reactie van mij en velen anderen zal dan ook zijn " ohwwww komt dat daardoor dat ik X niet kan raken of killen enz...." :X :X

Daar is dit topic toch ook voor bedoeld om je "ervaring" met anderen te delen .

Prima dat een spel wel goed werkt bij je , of dat je je niet stoort of merkt dat er wat mis is .
Ik laat iedereen in z'n waarde qua mening , maar doe dat dan ook met anderen zowel positief als negatief .

En ja eens in de zoveel tijd loopt de emmer der ergenissen gewoon over en blaas ik hier even af O-)

ps. niet aan 1 persoon gericht , gewoon in het algemeen :>
Ik moet persoonlijk wel lachen, nou ja, gniffelen, om die so-called pro-players die, zo het lijkt, hun bestaansrecht in deze ontlenen aan de gefundeerde (hahaha) mening die zij hebben, en hun pro-player status (want KD > 1) ...

het is maar een spelletje!

maar ja, 'k ben maar een casual, geen recht van spreken dat is, anders dan dat, voor mij, BF4 is speelbaar en just fun

so called pro-players, vraag jezelf eens af of je niet in de pocket zit van die publishers?

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
CynicRelief schreef op donderdag 17 april 2014 @ 19:25:
[...]

Ik moet persoonlijk wel lachen, nou ja, gniffelen, om die so-called pro-players die, zo het lijkt, hun bestaansrecht in deze ontlenen aan de gefundeerde (hahaha) mening die zij hebben, en hun pro-player status (want KD > 1) ...

het is maar een spelletje!

maar ja, 'k ben maar een casual, geen recht van spreken dat is, anders dan dat, voor mij, BF4 is speelbaar en just fun

so called pro-players, vraag jezelf eens af of je niet in de pocket zit van die publishers?
Je mist het hele punt. Dit heeft niks met pro of casual te maken. Dit heeft te maken met "spelregels" die je mag verwachten.

Jij rijd op de snelweg en jij ziet daar een bordje 120 staan. Alleen dat bordje ziet er bij de camera die justitie daar heeft staan uit als 100.

Dat slaat nergens op. Heeft niks met KD te maken. Mijn KD is shit. Omdat het me niet echt interesseert en omdat ik de dingen doe die IK leuk vind in de game. Alleen, als ik ingemaakt wordt of scoor wil ik wel weten of dat is vanwege mijn eigen input of random EA\DICE developer bullshti.

"There is always someone wrong on the internet...."

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
Mede dankzij een DM van secret met daarin een filmpje waarin hij lekker aan het rotzooien is in het spel heb ik besloten het wel te kopen. Het is maar 2 tientjes en zolang ik me blijf realiseren dat ik spel niet moet gebruiken om mijn competitieve kant te uiten moet het, hoop ik, wel leuk blijven.

Bedankt voor het advies en jullie ervaringen (goed en slecht). Beiden waren meer waard dan welke review dan ook.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
Help!!!! schreef op donderdag 17 april 2014 @ 20:19:
[...]

Je mist het hele punt. Dit heeft niks met pro of casual te maken. Dit heeft te maken met "spelregels" die je mag verwachten.

Jij rijd op de snelweg en jij ziet daar een bordje 120 staan. Alleen dat bordje ziet er bij de camera die justitie daar heeft staan uit als 100.

Dat slaat nergens op. Heeft niks met KD te maken. Mijn KD is shit. Omdat het me niet echt interesseert en omdat ik de dingen doe die IK leuk vind in de game. Alleen, als ik ingemaakt wordt of scoor wil ik wel weten of dat is vanwege mijn eigen input of random EA\DICE developer bullshti.

"There is always someone wrong on the internet...."
Mensen die casual spelen zullen minder snel klagen over dergelijke kill trades, waar iemand die competitief speelt altijd voor winst gaat. Die zal dan ook niet zo snel BF4 blijven spelen.

Anways genoeg denk over deze discussie. Laten we het er maar op houden dat er genoeg positieve en negatieve mensen zijn over het spel en dat het voor iedereen persoonlijk elke kant op kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
secretdk schreef op donderdag 17 april 2014 @ 22:07:
[...]

Mensen die casual spelen zullen minder snel klagen over dergelijke kill trades, waar iemand die competitief speelt altijd voor winst gaat. Die zal dan ook niet zo snel BF4 blijven spelen.

Anways genoeg denk over deze discussie. Laten we het er maar op houden dat er genoeg positieve en negatieve mensen zijn over het spel en dat het voor iedereen persoonlijk elke kant op kan.
beetje oral majority effect idd, of luidruchtige 20%, overige 80% heeft plezier; wellicht tijd voor bf4 pro player topic? dan zijn we hier ieg verlost van die vervelende proplayer meningen, terwijl de game goed te spelen is

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 12:00
tikkietrugjaap schreef op donderdag 17 april 2014 @ 20:35:
Mede dankzij een DM van secret met daarin een filmpje waarin hij lekker aan het rotzooien is in het spel heb ik besloten het wel te kopen. Het is maar 2 tientjes en zolang ik me blijf realiseren dat ik spel niet moet gebruiken om mijn competitieve kant te uiten moet het, hoop ik, wel leuk blijven.

Bedankt voor het advies en jullie ervaringen (goed en slecht). Beiden waren meer waard dan welke review dan ook.
Voor dat geld kan je sukkelen, biertje erbij en verder leker gamen met de maten.
En als de bugs op dat moment echt te erg zijn, iets sneller drinken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

evil kim schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 08:56:
[...]

Voor dat geld kan je sukkelen, biertje erbij en verder leker gamen met de maten.
En als de bugs op dat moment echt te erg zijn, iets sneller drinken ;-)
Misschien is dat het probleem ;) ik drink niet

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CynicRelief schreef op donderdag 17 april 2014 @ 22:22:
[...]

beetje oral majority effect idd, of luidruchtige 20%, overige 80% heeft plezier; wellicht tijd voor bf4 pro player topic? dan zijn we hier ieg verlost van die vervelende proplayer meningen, terwijl de game goed te spelen is
Oh wacht het topic was alleen bedoeld voor positieve meningen over BF4. Nou, dan zullen er inderdaad een boel mensen in het "pro topic" moeten gaan posten.

Lul niet zo joh, ik denk dat niemand zichzelf hier pro noemt. Sommige dingen zijn gewoon niet acceptabel voor bepaalde mensen. Daar mag best over gesproken worden. Dat jij alle bugs voor lief neemt moet je zelf weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Wat is eigenlijk jullie favoriete pistol?
En pistol loadout?

Ik denk voor mij de SW-40 met of de Ghost Ring of de Delta [RDS], laser sight en flash hider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brogala schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:14:
En pistol loadout?

Ik denk voor mij de SW-40 met of de Ghost Ring of de Delta [RDS], laser sight en flash hider.
Ben er nog niet uit, maar sw40 is iig een goede allrounder, al is het natuurlijk een six shooter. De normale pistolen zijn op zich ook wel ok maar je moet imho te vaak raken voor een kill, de fiveseven en die chineze doen helemaal te weinig damage maar schieten wel snel en hebben veel kogels. De .45 cal pistols doen te weinig op de wat langere afstand, te inaccuraat.
de rex is langzamer dan de sw40, de .44 schiet te langzaam en is eigenlijk alleen handig voor langere afstand.
de shorty is wel handig in cqb situaties, maar je moet wel goed raken.

[ Voor 4% gewijzigd door SouLLeSSportal op 18-04-2014 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MisterChaoSs schreef op donderdag 17 april 2014 @ 16:25:

Dank voor deze objectieve post. Je hebt helemaal gelijk, vind ik. Ik ervaar het al sinds het begin zoals jij het verwoord.

Als je de posts in dit topic leest, en het spel niet speelt, dan moet je haast wel denken dat er niemand online is. Is echter niet het geval. Honderden duizenden mensen genieten dagelijks van deze game.

Daarmee wil ik absoluut niet ontkennen dat er geen bugs zijn of wat dan ook. Maar voor de één is dit een rede om zwaar teleurgesteld af te haken , daar waar het voor een ander het spelplezier niet bederft, en doorspeelt. Voor beide beslissingen valt iets te zeggen. Behalve in dit topic, blijkt iedere keer weer.

Tegengas is hier namelijk verboden. Je mag hier gewoon niet zeggen dat je de game wel goed vind. Posters als Pykow zetten deze mensen oneerbiedig weg als een stel gekken ('gastjes' |:( ). Vind ik jammer. Probeer eens te accepteren dat mensen er ondanks alles gewoon van kunnen genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar ik problemen mee heb in dit topic is dat de meeste klagers hier niet heel veel verschillende spelers zijn maar ongeveer 4 personen die zich zo zielig vinden en zich zo bedrogen voelen door DICE/EA dat dit hele topic er onder moet lijden.
Ik had gedacht dat Titanfall de heilige graal onder de FPSen was en dat ze BF4 al van de SSD hadden af gegooid maar nog steeds kunnen ze het niet laten om maar weer hun gal te spugen over BF4 en DICE.
Wat nog het ergste is voor die persoonen is dat ze waarschijnlijk 20+ zijn al lijkt dit meer gedrag voor iemand van 13 :')
Kijk ik ben het best wel voor een groot gedeelte met de kritiek eens maar ik speel nu Diablo 3 , Dayz of FM14 en laat de BF4 problemen gewoon voor wat ze zijn en gun de mensen die er wel plezier in hebben het van harte want ondanks alle bugs heb ik ook best veel plezier gehad.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-09 08:53

iLikeNoobies

With Big Boobies

Brogala schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:14:
En pistol loadout?

M1911
- Delta RDS
- Flash Hider
- Laser/Light Combo

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Pagina: 1 ... 143 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.