Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 11:43:
Waar ik problemen mee heb in dit topic is dat de meeste klagers hier niet heel veel verschillende spelers zijn maar ongeveer 4 personen die zich zo zielig vinden en zich zo bedrogen voelen door DICE/EA dat dit hele topic er onder moet lijden.
Ik had gedacht dat Titanfall de heilige graal onder de FPSen was en dat ze BF4 al van de SSD hadden af gegooid maar nog steeds kunnen ze het niet laten om maar weer hun gal te spugen over BF4 en DICE.
Wat nog het ergste is voor die persoonen is dat ze waarschijnlijk 20+ zijn al lijkt dit meer gedrag voor iemand van 13 :')
Kijk ik ben het best wel voor een groot gedeelte met de kritiek eens maar ik speel nu Diablo 3 , Dayz of FM14 en laat de BF4 problemen gewoon voor wat ze zijn en gun de mensen die er wel plezier in hebben het van harte want ondanks alle bugs heb ik ook best veel plezier gehad.
Men hoeft niet te spelen om hier te lopen piepen natuurlijk, of juist andersom, hard roepen dat ze het eraf gegooid hebben en dan de week erna weer een post plaatsen van een of andere bug die ze hebben opgenomen tijdens een game :')

Iedereen moet lekker spelen wat ze willen maar ga mensen niet opleggen wat wel niet goed is, of hoe ze wel of niet moeten spelen, tenzij ze specifiek om advies of hulp vragen. Wordt de game een stuk leuker van en dit forum ook.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:32
Brogala schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:14:
Wat is eigenlijk jullie favoriete pistol?
En pistol loadout?

Ik denk voor mij de SW-40 met of de Ghost Ring of de Delta [RDS], laser sight en flash hider.
Compact .45 met Ghost Ring. Misschien nog een Muzzle Brake of Heavy barrel erop.

Andere voor pistol-only servers is de .44 Magnum met 3x scope. Schijnt dat de delay-to-shoot van de revolvers wat is teruggedraaid want die was echt achterlijk lang maar dat durf ik niet zeker te zeggen.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!
naaitsab schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 12:08:
[...]

Compact .45 met Ghost Ring. Misschien nog een Muzzle Brake of Heavy barrel erop.

Andere voor pistol-only servers is de .44 Magnum met 3x scope. Schijnt dat de delay-to-shoot van de revolvers wat is teruggedraaid want die was echt achterlijk lang maar dat durf ik niet zeker te zeggen.
mjah maar nog steeds erg lastig dat je niet direct afdrukt, zoals je met een real life revolver ook kan en doet, al is het ietsje korter dan voorheen. Je kan nu tenminste min of meer kills maken, tov 2m voor een speler moeten richten voordat je daadwerkelijk schiet. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis8102
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-08 15:44
Pff net van een server gekickt vanwege een kill met een flashbang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Een DMR met een heavy barrel werkt toch nadelig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 12:11:
[...]

mjah maar nog steeds erg lastig dat je niet direct afdrukt, zoals je met een real life revolver ook kan en doet, al is het ietsje korter dan voorheen. Je kan nu tenminste min of meer kills maken, tov 2m voor een speler moeten richten voordat je daadwerkelijk schiet. :F
De redenering erachter zou zijn dat de trigger-pull van een revolver veel zwaarder zou zijn waardoor het wapen trager zou vuren. Dit gaat misschien op voor moeder de vrouw maar een getrainde militair zal hier echt geen problemen mee ondervinden. Snap dus ook niet waarom het er nog steeds in zit. Waarschijnlijk om de zeer hoge damage van de Magnum wat te nerfen.
Dennis8102 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 12:46:
Ook wel eens gehad in een pistol-only server. Blijkbaar is een direct-hit met die granaat dodelijk :+ Ook vervelend als je bij een close-call zit te rammen op je LMB en je kogels zijn op, switch je naar je main gun en heb je gelijk een kick te pakken :|

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ekstergroen schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 12:59:
Een DMR met een heavy barrel werkt toch nadelig?
ligt eraan, als je accurater wil schieten op lange afstand doe je tradeoff van snellere follow up shots tov de accuracy. Maar op zich heeft het niet heel veel zin idd, omdat de wapens op langere afstand niet heel nuttig zijn ivm 3-4 hits minimaal. Kijk op symthic.com en kijk wat de hb doet voor een wapen qua acuracy en recoil. :)

a
naaitsab schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 13:03:
[...]

De redenering erachter zou zijn dat de trigger-pull van een revolver veel zwaarder zou zijn waardoor het wapen trager zou vuren. Dit gaat misschien op voor moeder de vrouw maar een getrainde militair zal hier echt geen problemen mee ondervinden. Snap dus ook niet waarom het er nog steeds in zit. Waarschijnlijk om de zeer hoge damage van de Magnum wat te nerfen.

[...]
Ook wel eens gehad in een pistol-only server. Blijkbaar is een direct-hit met die granaat dodelijk :+ Ook vervelend als je bij een close-call zit te rammen op je LMB en je kogels zijn op, switch je naar je main gun en heb je gelijk een kick te pakken :|
de redenering snap ik van een double action trigger( je laat de trekker niet alleen de round afvuren, de hamer slaat naar voren, maar je draait ook de chamber door nadat je een hebt afgevuurd, de hamer wordt naar achteren getrokken en mechanisme draait de cilinder een kamer verder. Dat zorgt weer voor langere trigger pull en iets langer duurt Zie: Wikipedia: Double action) maar is niet helemaal correct, sterker nog, ik kan je een filmpje laten zien van iemand die zo snel 3x schiet dat het als 1 schot klinkt en ook nog 3 x target raakt met een revolver.

Ik vind zelf de 6 round beperking meer dan voldoende voor die wapens om ze te een nerf tov de pistolen te geven.

je krijgt een paar % damage van een flashbang en als je dus bijna dood bent, kill je diegene met die paar punten damage, en op pistol only mag da nie dus vaak kick idd.

[ Voor 67% gewijzigd door SouLLeSSportal op 18-04-2014 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axelfoley007
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 22:49
En pistol loadout?

Ik denk voor mij de SW-40 met of de Ghost Ring of de Delta [RDS], laser sight en flash hider.
M1911 met Ghost Ring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axelfoley007
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:36:
[...]

de shorty is wel handig in cqb situaties, maar je moet wel goed raken.
Correctie, de netcode/tickrate moet meewerken :') anders is dat ding net als alle andere shotguns ruk.
Schiet vrolijk overal doorheen op close of zeer close range als lui snel lopen of aan het hoppen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-09 08:53

iLikeNoobies

With Big Boobies

Flashbangs kunnen C4 en andere explosieven laten ontploffen. Als iemand aan het trollen is door C4 ergens te plakken en jij gooit daar je flashbang tegen aan, dan ontploft de C4. Ik heb op deze manier wel is een tank met een flashbang gekilled.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 11:39:
[...]

Tegengas is hier namelijk verboden. Je mag hier gewoon niet zeggen dat je de game wel goed vind. Posters als Pykow zetten deze mensen oneerbiedig weg als een stel gekken ('gastjes' |:( ). Vind ik jammer. Probeer eens te accepteren dat mensen er ondanks alles gewoon van kunnen genieten.
Ik vindt het gewoon onbegrijpelijk dat mensen hier geen last hebben en dat heeft niets met het geen te maken wat jij aangeeft. Gelukkig ben ik niet de enige met deze mening, dat de game te veel bugs heeft.
Tegengas mag je zeker geven, daar heb je Forums voor, een discussie zonder tegengas is geen discussie en sterker nog, ik heb respect voor mensen die voor zichzelf opkomen.

jij bent van mening dat de game nog goed te spelen is en ik ben het daar niet mee eens, dus we geven beide tegengas, maar blijkaarkom ik wat hard over, waardoor het lijkt dat ik jou/jullie als gek verklaar.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Axelfoley007 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 13:29:
[...]

Correctie, de netcode/tickrate moet meewerken :') anders is dat ding net als alle andere shotguns ruk.
Schiet vrolijk overal doorheen op close of zeer close range als lui snel lopen of aan het hoppen zijn.
Dat is altijd vrij noodzakelijk idd :) maar het probleem is ook als je wel goede netcode hebt en raakt, dat je wel vol moet raken, gezien dat je maar 3 shots hebt en de reload van een shotty nogal langzaam is. dus je wil idealiter de vijand in 1 shot gelijk neer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Zijn er goede 'Pistol/Knife' only servers dan? Ik kom alleen maar ellende tegen, alle pistols geen shorty maar wel MP7. Want volgens Milky28 (irritant mannetje dat op die server speelde) de meest irritante &*$&@^&*@#^$@#$# hond is het een MACHINE PISTOL.... en UMP9???? (beide heb ik niet maar daar gaat het niet om). Kom ik op een andere server mag de G18/R93? weer niet, wat een onzin allemaal.

Ik bedoel of alle 'pistols' of niets, buiten dat er 'Pistol Only' servers zijn waar gewoon elk wapen toegestaan en er vanuit gegaan word dat iedereen zich netjes aan de regeltjes houd.... niet dus.... Dan zijn er weer 'Pistol Only' servers waar weer een wapen uit de blacklist mist b.v. AS-Val/DAO12.. ik bedoel promoot dan niet 'Pistol Only' en alles is ruk.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-08 19:53
http://battlelog.battlefi...stol-Only-O-GrandSale-pl/

Vind deze wel fijn , kleine map rotation zodat je niet altijd op locker vast zit .

Geen explosives en shorty . Voor de rest pistol and knife only .

En deze http://battlelog.battlefi...stol-Only-by-G-Portal-de/

CQ pistol and knife 24/7 locker .

[ Voor 25% gewijzigd door Leeuw070 op 18-04-2014 13:59 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
prutser001 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 13:52:
[...]

Zijn er goede 'Pistol/Knife' only servers dan? Ik kom alleen maar ellende tegen, alle pistols geen shorty maar wel MP7. Want volgens Milky28 (irritant mannetje dat op die server speelde) de meest irritante &*$&@^&*@#^$@#$# hond is het een MACHINE PISTOL.... en UMP9???? (beide heb ik niet maar daar gaat het niet om). Kom ik op een andere server mag de G18/R93? weer niet, wat een onzin allemaal.

Ik bedoel of alle 'pistols' of niets, buiten dat er 'Pistol Only' servers zijn waar gewoon elk wapen toegestaan en er vanuit gegaan word dat iedereen zich netjes aan de regeltjes houd.... niet dus.... Dan zijn er weer 'Pistol Only' servers waar weer een wapen uit de blacklist mist b.v. AS-Val/DAO12.. ik bedoel promoot dan niet 'Pistol Only' en alles is ruk.
ik vind het voornamelijk irritant dat het dan ook gelijk insta kick is als je een kill maakt met flashbang etc.doe dat eerst gewoon 1 warning, dan 1 kick, en dan gewoon temp ban voor verkeerd wapengebruik.

Persoonlijk vind ik de g18 of 9-3R ook niet helemaal akkoord in een pistol only, want dan heb je van die droeftoeters die in een hoekje gaan zitten, een trap bewaken en je bijna altijd eerder dood hebben op zo'n korte afstand. Soms kom je met een flashbang en dan Sw-40 snel vurend wel erdoor heen maar het zijn in feite kleine machinepistolen. De mp7 is dat in feite ook maar ja die heeft wel een nogal afwijkende damage en ammo capaciteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Moet eerlijk zeggen, BF4 zuigt gewoon weer. Mensen die zeggen van niet verbloemen het met fanboy gedrag.

Maar ik keek echt uit naar naval strike, coole nieuwe game modus en mooie maps. Maar dan weer de gameplay... zodra je in kleine nauwe gangetjes komt met de gameplay zie je gewoon dat die hele BF4 engine het niet trekt. Het is zo hinderlijk dat je dood gaat als je al lang een hoek om bent enzo...

Mensen moeten dingen niet mooier maken dan het is, de engine is gewoon slecht en zeker na nu de game een half jaar uit is en nog steeds problemen heeft is gewoon drama.

Titanfall leek mij niks, de beta vond ik waardeloos maar ik kocht het omdat ik perse iets anders wilde dan BF4 en ik heb geen spijt, top game, top gameplay.

En een launch waar BF alleen maar van kan dromen que problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-05 10:46
Jedi Geub schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 15:03:
Moet eerlijk zeggen, BF4 zuigt gewoon weer. Mensen die zeggen van niet verbloemen het met fanboy gedrag.

Maar ik keek echt uit naar naval strike, coole nieuwe game modus en mooie maps. Maar dan weer de gameplay... zodra je in kleine nauwe gangetjes komt met de gameplay zie je gewoon dat die hele BF4 engine het niet trekt. Het is zo hinderlijk dat je dood gaat als je al lang een hoek om bent enzo...

Mensen moeten dingen niet mooier maken dan het is, de engine is gewoon slecht en zeker na nu de game een half jaar uit is en nog steeds problemen heeft is gewoon drama.

Titanfall leek mij niks, de beta vond ik waardeloos maar ik kocht het omdat ik perse iets anders wilde dan BF4 en ik heb geen spijt, top game, top gameplay.

En een launch waar BF alleen maar van kan dromen que problemen.
Verbloemen? Omdat ik 350 uur lang plezier kan hebben en elke dag gewoon plezier eraan beleef ondanks de bugs betekent het gelijk dat ik een fanboy ben en niet de waarheid vertel? Dat jij persoonlijk het onspeelbaar vindt, betekent niet dat iedereen jou mening moet delen.

Logica is hier echt ver te zoeken. Spel is gewoon goed te spelen. Ja er zijn zat problemen met de netcode en na 6 maanden nog een overvloed aan bugs die er nooit in hadden mogen zitten, maar dat betekent niet dat het spel onspeelbaar is. Overdrijven is ook een vak apart.

Titanfall en Battlefield 4 is daarbij ook totaal geen vergelijk. Als je die 2 spellen met elkaar gaat vergelijken ben je totaal verkeerd bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
secretdk schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 15:11:
Verbloemen? Omdat ik 350 uur lang plezier kan hebben en elke dag gewoon plezier eraan beleef ondanks de bugs betekent het gelijk dat ik een fanboy ben en niet de waarheid vertel? Dat jij persoonlijk het onspeelbaar vindt, betekent niet dat iedereen jou mening moet delen.

Logica is hier echt ver te zoeken. Spel is gewoon goed te spelen. Ja er zijn zat problemen met de netcode en na 6 maanden nog een overvloed aan bugs die er nooit in hadden mogen zitten, maar dat betekent niet dat het spel onspeelbaar is. Overdrijven is ook een vak apart.
Denk dat hij bedoelt dat er mensen zijn die het een puntgaaf spel vinden zonder enige problemen. Dat is nogal fanboyish en niet realistish. True het is een speelbaar spel nu, in tegenstellling tot de eerste weken rond de launch. Maar laten we eerlijk zijn een A+ spel met een dergelijk budget mag gewoon niet zo slecht zijn als Battlefield 4 was en nog steeds is. Het is sterk verbeterd maar er zijn nog steeds veel te veel missers en onnodige problemen.
Titanfall en Battlefield 4 is daarbij ook totaal geen vergelijk. Als je die 2 spellen met elkaar gaat vergelijken ben je totaal verkeerd bezig.
Enige is dat ze beide door EA zijn uitgegeven, echter was er bij TF geen gigantische druk op Respawn om het voor de concurent uit te brengen, iets wat BF4 denk ik de das om heeft gedaan om voor CoD:Ghosts op de markt te komen.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 13:32:
[...]

Ik vindt het gewoon onbegrijpelijk dat mensen hier geen last hebben en dat heeft niets met het geen te maken wat jij aangeeft. Gelukkig ben ik niet de enige met deze mening, dat de game te veel bugs heeft.
Tegengas mag je zeker geven, daar heb je Forums voor, een discussie zonder tegengas is geen discussie en sterker nog, ik heb respect voor mensen die voor zichzelf opkomen.

jij bent van mening dat de game nog goed te spelen is en ik ben het daar niet mee eens, dus we geven beide tegengas, maar blijkaarkom ik wat hard over, waardoor het lijkt dat ik jou/jullie als gek verklaar.
Zo kom je inderdaad wèl over. Je zet mensen heel makkelijk weg. Ik heb een week of twee geleden al een keer direct op jou gereageerd. Misschien moet je dat maar eens terug lezen. Daar laat je heel goed zien wat ik bedoel. Maar goed, als jij dat allemaal niet zo bedoeld, dan vind ik het ook niet erg, en zal ik het niet groter maken dan het is. No offense verder.

Maar het is wel een trend hier hoor. Twee posts hier boven worden 'wij' nu ook weer weggezet als een stel 'fanboys'. Waar gaat dit over? Het is enorm egocentrisch om jouw eigen ervaringen te projecteren op anderen. Met andere woorden: "ik wordt op manier X gekilled, en dat vind ik klote, dus dan moet iedereen dat klote vinden". Dat is echt een denkfout die velen hier maken. Het resultaat daarvan is dat iedereen die een andere mening heeft 'gek' is, of een 'fanboy' is, of -zoals jij in een eerdere post beweerde- een 'totale noob' is. Dat wegzetten van mensen die net wat anders denken, dat kan echt minder hier.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2014 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axelfoley007
De Game is gewoon super omdat er niets in zijn soort is, zo chaos, zo massaal en zo leuk op allerlij fronten. En tegelijkertijd wordt die ervaring verpulverd door de troep die in de game zit. Te lage tickrate, netcode, en allround diverse bugs.

Ik heb er genoeg uurtjes op zitten om te zeggen dat ik vind dat bovenstaande wel de waarheid voor mij is iig.
En heb mijn speelstijl aangepast naar voertuig campen :>
http://battlelog.battlefi...eyoo7/stats/232622433/pc/

[ Voor 6% gewijzigd door Axelfoley007 op 18-04-2014 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
naaitsab schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 15:22:
[...]
Enige is dat ze beide door EA zijn uitgegeven, echter was er bij TF geen gigantische druk op Respawn om het voor de concurent uit te brengen, iets wat BF4 denk ik de das om heeft gedaan om voor CoD:Ghosts op de markt te komen.
Of die druk er nu wel of niet geweest is, maakt volgensmij niet veel uit.

Ja stel dat ze het medio februari hadden uitgebracht (vanaf dat moment was het vrij goed crashvrij speelbaar) dan was het inderdaad in ieder geval speelbaar geweest bij lauch.

Maar alle issues ("netcode" & bugs) die de game nog plagen lossen ze in een jaar extra tijd volgensmij nog niet eens op. Er zit in de basis waarschijnlijk gewoon iets fout. In de uitgangspunten van de engine en de gealloceerde bandbreedte bij de servers.

Ik hoop van ganser harte dat EA/DICE nu even een stap terugnemen en eerst de engine / basis zodanig gaan aanpakken en opschonen dat de volgende BF game met de juiste uitgangspunten gelaunched kan worden.

BF4 is voor velen een ongekende teleurstelling geworden, dat kan zelfs DICE niet ontgaan zijn. Nog zo'n actie moet ook daar toch niemand willen.... :?

Heb titanfall overigens nu ook aangeschaft en even gespeeld (weliswaar campaign maar goed). Niet dat ik al weet wat ik aan het doen ben, :P , maar het speelt inderdaad wel echt lekker weg.

Maar zo mooi als het afgeschilderd wordt is TF ook niet imho. Die FPScap is irritant, ik vraag me af of SLI wel werkt en en heb toch best wat last van framedrops. Daarnaast duurt het voor mijn gevoel behoorlijk lang voor je echt aan het spelen bent / de volgende ronde begint.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axelfoley007
Help!!!! schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 15:35:
[...]BF4 is voor velen een ongekende teleurstelling geworden, dat kan zelfs DICE niet ontgaan zijn. Nog zo'n actie moet ook daar toch niemand willen.... :?
Voor mij ook geen volgende BF/EA game meer tenzij dit soort issues eruit zijn en de overgrote meerderheid vol lof is over de basic game mechanics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Help!!!! schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 15:35:
[...]
Of die druk er nu wel of niet geweest is, maakt volgensmij niet veel uit.

Ja stel dat ze het medio februari hadden uitgebracht (vanaf dat moment was het vrij goed crashvrij speelbaar) dan was het inderdaad in ieder geval speelbaar geweest bij lauch.

Maar alle issues ("netcode" & bugs) die de game nog plagen lossen ze in een jaar extra tijd volgensmij nog niet eens op. Er zit in de basis waarschijnlijk gewoon iets fout. In de uitgangspunten van de engine en de gealloceerde bandbreedte bij de servers.

Ik hoop van ganser harte dat EA/DICE nu even een stap terugnemen en eerst de engine / basis zodanig gaan aanpakken en opschonen dat de volgende BF game met de juiste uitgangspunten gelaunched kan worden.
Dat de netcode en stabiliteit gewoon bagger was/is heeft ook te maken met het rushen van een product. Als je kijkt wat een nieuw spel aan tijd kost is ~2 jaar vrij kort. Dan ontkom je bijna niet aan een kopie en kleine mod van het origineel (zoals CoD). Denk dat DICE te veel hooi op de vork heeft genomen om wat proberen te vernieuwen (qua opsmeuk en features) en dat daarom sommige dingen niet goed (genoeg) uitgewerkt zijn.
BF4 is voor velen een ongekende teleurstelling geworden, dat kan zelfs DICE niet ontgaan zijn. Nog zo'n actie moet ook daar toch niemand willen.... :?
DICE hangt graag de gewonde hond uit maar toch falen ze zelfs bij zoiets basaals als gun-balance al hard. Q&A is nog steeds iets waar je aan moet werken. Er hoeft voor balance geen heel 24/7 team neer te zetten die de hele dag aan het gamen zijn. Maar nu lijkt het wel of er 1 persoon wat rondjes speelt en het goedkeurt. Kijk bijvoorbeeld naar de SR338 dat is toch 1 grote balance grap?
Heb titanfall overigens nu ook aangeschaft en even gespeeld (weliswaar campaign maar goed). Niet dat ik al weet wat ik aan het doen ben, :P , maar het speelt inderdaad wel echt lekker weg.

Maar zo mooi als het afgeschilderd wordt is TF ook niet imho. Die FPScap is irritant, ik vraag me af of SLI wel werkt en en heb toch best wat last van framedrops. Daarnaast duurt het voor mijn gevoel behoorlijk lang voor je echt aan het spelen bent / de volgende ronde begint.
Titanfall speelt inderdaad lekker weg, heeft verder weinig grafische poespas en een oudere maar stabiele engine en draait daarom als een trein. Het is echter niet te vergelijken met BF4 qua gameplay en complexiteit onder de motorkap.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
naaitsab schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 15:22:
[...]

Respawn is onafhankelijk van EA. EA is slechts de publisher, waar DICE van EA zelf is.EA kan dus zeggen over DICE wat ze moeten doen, wat bij Respawn dus totaal niet het geval is aangezien hun slechts een samenwerkingsverband hebben.

Titanfall draait op een engine uit 2004 en is veel minder ingewikkeld om neer te zetten dan BF4. BF4 heeft een nieuwe engine neergezet en ook veel meer ingewikkelde aspecten meegenomen in het spel.
Daarbij had titanfall totaal geen druk om het op een bepaalde tijd te releasen waar BF4 de launch titel moest zijn van de nieuwe consoles.

Deze 2 spellen op launch vergelijken is simpelweg belachelijk, omdat er veel te veel verschillende factoren zijn die meespelen. Verder doet titanfall het geweldig, maar dit met elkaar vergelijken is gewoon onzin.

[ Voor 6% gewijzigd door secretdk op 18-04-2014 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-09 08:53

iLikeNoobies

With Big Boobies

Ik moet toch zeggen dat ik eigenlijk niet zoveel bugs beleef met mijn oude Athlon 2 x4 en GTX460. De game speelt lekker vlot en heb eigenlijk nooit last van crashes of soundloops. Heel af en toe komt het een keer voor dat de game niet goed opstart maar dat ligt waarschijnlijk aan de koppeling tussen battlelog en de client.

In-game heb ik af en toe wel een killtrade of wordt doodgeschoten terwijl ik ergens allang weg ben, maar dat stoort me niet zo. Eigenlijk vind ik de game best speelbaar.

De enige uitzondering daarop zijn shotguns. Ik heb gisteren de Phantom camo gehaald maar jezus wat registreren die shotgun shots slecht. Soms schiet je iemand point blank 3 keer op z'n torso en geen enkele hitmarker. Desalniettemin niet game-breaking aangezien ik toch nooit met de shotgun speel :)

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Ik moet zeggen dat ik op het moment wel plezier heb met BF4, waar ik me wel aan erger zijn sommige servers, sommige servers zijn gewoon super niets op aan te merken maar andere zijn gewoon ruk om dit te onderbouwen een aantal voorbeelden.

- Kill trading...
- Om het hoekje dood gaan of een kill krijgen terwijl je niet eens in de buurt bent of gewoon iets anders probeert te raken.
- Kills waar je vraagtekens bij kan zetten, iemand aan de andere kant van een gebouw ver uit mijn en zijn LOS die mij dood maakt,
- Kill door iets anders dan dat me raakte (kill screen) en ja ik ervaar deze zelfde dingen.
- Soms rubber banding ondanks dat ik 20-29ms heb, en meestal zie je wel iemand anders in de chat een zelfde melding maken.
- Op normal wel hit indicators krijgen als ik iemand raak, maar diegene draaid om en schiet mij dood in 1 schot.
- Geknifed worden van voren maar niet kunnen afweren.
- Niet over muurtjes kunnen springen/vaulten of meuk op de grond die je gewoon tegenhoud.

Dit is zowel netcode als hosting, want het is niet map gerelateerd en ik zie dit meestal op 64slot servers.
En ja soms haal ik mijn voordeel hier uit en soms iemand anders.

Het zou fijn zijn als pc servers gewoon een hogere tickrate hadden aangezien pc gamers over het algemeen niet echt gelimiteerd zijn als het om bandbreedte gaat, en ja jammer dan als de server belasting te hoog is dan moeten ze maar minder instances hosten op 1 server.

Ik heb echt wel plezier met BF4 maar als ik BF3 opstart kom ik deze problemen eigenlijk niet tegen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
Denk dat de meeste mensen in de verkeerde topic zitten;

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/8dCqf.png

Mensen die zeggen "het interesseert me niet" en vervolgens elke dag terugkomen om het spel de grond in te boren, zijn delusional.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 15:27:
[...]

Zo kom je inderdaad wèl over. Je zet mensen heel makkelijk weg. Ik heb een week of twee geleden al een keer direct op jou gereageerd. Misschien moet je dat maar eens terug lezen. Daar laat je heel goed zien wat ik bedoel. Maar goed, als jij dat allemaal niet zo bedoeld, dan vind ik het ook niet erg, en zal ik het niet groter maken dan het is. No offense verder.

Maar het is wel een trend hier hoor. Twee posts hier boven worden 'wij' nu ook weer weggezet als een stel 'fanboys'. Waar gaat dit over? Het is enorm egocentrisch om jouw eigen ervaringen te projecteren op anderen. Met andere woorden: "ik wordt op manier X gekilled, en dat vind ik klote, dus dan moet iedereen dat klote vinden". Dat is echt een denkfout die velen hier maken. Het resultaat daarvan is dat iedereen die een andere mening heeft 'gek' is, of een 'fanboy' is, of -zoals jij in een eerdere post beweerde- een 'totale noob' is. Dat wegzetten van mensen die net wat anders denken, dat kan echt minder hier.
Als je gaat zeggen dat de game helemaal vlekkeloos is, dan ben je een fanboy, of als je niet toe kan geven dat de game veel "core" problemen heeft. een Ajax support is ook een fanboy voor zijn clubje, maar een buitstaander kan hier anders naar kijken en zegt dan dat Ajax een verschrikkelijke club is. Dan krijg je ook ruzie met een Ajax support.
in dit geval gaat het om een game en niet om een voetbal club, maar in principe praten we hier over de zelfde taferelen. Ik begrijp dus dat mensen deze term gebruiken als mensen niet toegeven als er fouten aanwezig zijn.

Ik noem mensen snel een noob wanneer ze slechter zijn dan mij en wanneer een speler beter is dan mij, dan ga ik eerst kijken waarom hij beter is zodat ik me eigen ook kan verbeteren.
Dat laatste hoef je niet te doen in BF4, omdat je op de meest onlogische manieren dood gaat en dus ook niet kunt leren van je fouten als het steeds random mis gaat.
Dat is de hoofdreden waarom ik zelf gestopt ben met het spelen van Battlefield 4.
Ik kan me eigen niet verbeteren, omdat ik niet inzie wat ik fout doe.

Ik respecteer nog steeds dat spelers kunnen genieten van Battlefield, maar ga aub niet ontkennen dat de game geen problemen heeft en dat alles goed speelbaar is, want dat is het gewoon niet.
Gamers waar ik mee om ga / ging hebben toch een aardig niveau en deze spelers delen mijn mening vaak alleen verwoorden het anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-06 09:48
Pykow schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 16:46:
[...]

Als je gaat zeggen dat de game helemaal vlekkeloos is, dan ben je een fanboy, of als je niet toe kan geven dat de game veel "core" problemen heeft. een Ajax support is ook een fanboy voor zijn clubje, maar een buitstaander kan hier anders naar kijken en zegt dan dat Ajax een verschrikkelijke club is. Dan krijg je ook ruzie met een Ajax support.
in dit geval gaat het om een game en niet om een voetbal club, maar in principe praten we hier over de zelfde taferelen. Ik begrijp dus dat mensen deze term gebruiken als mensen niet toegeven als er fouten aanwezig zijn.

Ik noem mensen snel een noob wanneer ze slechter zijn dan mij en wanneer een speler beter is dan mij, dan ga ik eerst kijken waarom hij beter is zodat ik me eigen ook kan verbeteren.
Dat laatste hoef je niet te doen in BF4, omdat je op de meest onlogische manieren dood gaat en dus ook niet kunt leren van je fouten als het steeds random mis gaat.
Dat is de hoofdreden waarom ik zelf gestopt ben met het spelen van Battlefield 4.

Ik respecteer nog steeds dat spelers kunnen genieten van Battlefield, maar ga aub niet ontkennen dat de game geen problemen heeft en dat alles goed speelbaar is, want dat is het gewoon niet.
Gamers waar ik mee om ga / ging hebben toch een aardig niveau en deze spelers delen mijn mening vaak alleen verwoorden het anders.
Zelfs met problemen zijn er genoeg mensen die gewoon van de game kunnen genieten, ik ben dat niet (speel ondertussen weer BFBC2) maar er zijn er zat die dat wel doen. Puur om de rede dat ze plezier beleven aan het spelen van BF omdat ze het toffer/leuker vinden als COD los van de fouten die het spel bied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
[...]

Misschien moet je gewoon verder gaan met je leven in plaats van deze topic en twitter als uitlaatklep te gebruiken voor al je frustraties richting bf4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

secretdk schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 17:14:
[...]

Misschien moet je gewoon verder gaan met je leven in plaats van deze topic en twitter als uitlaatklep te gebruiken voor al je frustraties richting bf4.
Kijk misschien is dit wel het probleem van heel Battlefield en dit topic wellicht.

Als je EEN probleem hebt met een game, moet je mond houden volgens de spelers die hier GEEN last van hebben.
Als je GEEN probleem hebt met de game, moet je mond houden volgens de spelers die hier WEL last van hebben

Eindeloze discussie die geen van beide partijen wint, zowel ik niet als "zeurder" als de "Fanboys,Totale noobs, gekken"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien moeten we gewoon weer ontopic gaan reageren...
Terecht aangegeven dat die discussie over wel of niet goedwerkende game, nooit zal eindigen en de ene kant nooit eens zal worden met de andere. Gelukkig hoeft dat ook niet maar het hoeft hier niet eindeloos opgerakeld te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Als je gaat zeggen dat de game helemaal vlekkeloos is, dan ben je een fanboy, of als je niet toe kan geven dat de game veel "core" problemen heeft.
Dat is dus het probleem van de discussie; niemand beweert dat. Serieus, helemaal niemand. Een aantal mensen beweren hier dat ondanks de problemen, men er toch van kan genieten. Dit wordt gewoon over het hoofd gezien. Jij, en een paar met jou, vertalen dit voor jullie zelf in "er zijn geen problemen, dus ik speel". Dat is slap, en dan loopt de discussie dood. Dat uitgangspunt bestaat namelijk niet.
In die post waar ik je naar verwees (ik weet niet of je die inmiddels gelezen hebt) suggereerde jij min of meer dat mensen die geen last had hadden van de bugs 'totale noobs' waren. Daarop mag een ieder die dit spel speelt zich aangesproken voelen, want dat kan best beledigend overkomen.
Nogmaals, niemand ontkent dat. Ik niet, en anderen niet. Lees de posts van de afgelopen pagina's eens terug. Ik heb overigens sterk het idee dat jij één of twee zinnen per post leest, en vervolgens gelijk op de quote knop drukt.
Als dit jouw enige referentiekader is; helemaal prima. Probeer alleen te begrijpen dat niet iedereen er zo over denkt.
En inderdaad, deze discussie eindigt nooit. Zeker niet als men zo egocentrisch blijft redeneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
Pykow schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 17:20:
[...]

Kijk misschien is dit wel het probleem van heel Battlefield en dit topic wellicht.

Als je EEN probleem hebt met een game, moet je mond houden volgens de spelers die hier GEEN last van hebben.
Als je GEEN probleem hebt met de game, moet je mond houden volgens de spelers die hier WEL last van hebben

Eindeloze discussie die geen van beide partijen wint, zowel ik niet als "zeurder" als de "Fanboys,Totale noobs, gekken"
Als je een probleem hebt met de game word je vriendelijk doorverwezen naar een andere topic zoals onderaan de pagina vermeld word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 13:16:
r. Dat zorgt weer voor langere trigger pull en iets langer duurt Zie: Wikipedia: Double action) maar is niet helemaal correct, sterker nog, ik kan je een filmpje laten zien van iemand die zo snel 3x schiet dat het als 1 schot klinkt en ook nog 3 x target raakt met een revolver.
Dat is niet zo moeilijk hoor, althans als je maar wadcutters gebruikt. Dat zijn fabriekspatronen, meestal in kaliber .38 special, die heel zwak geladen zijn en een lichte loden vlakke kogelpunt erop. Dan komt je loop bij ieder schot bijna niet omhoog en drie snelle schoten is dan prima te doen.

Ik herlaadde vroeger al mijn geweer, pistool en revolver patronen, waaronder .38 special, en als je weinig nitro kruit gebruikt, kun je heel precies afstemmen wat nog net gaat. Dan liet ik de trekker en de haan nog een keer fine tunen bij de wapensmid om de double action zo licht te maken dat het nog lichter was als single action en dan zijn die drie schoten geen probleem meer :) Maar probeer die drie schoten maar eens te doen met goed afgeladen fabriekspatronen met een zware stalen kogelpunt... Dat kost je dan heel veel meer moeite, zeker op afstand.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 17:28:
[...]

Dat is dus het probleem van de discussie; niemand beweert dat. Serieus, helemaal niemand. Een aantal mensen beweren hier dat ondanks de problemen, men er toch van kan genieten. Dit wordt gewoon over het hoofd gezien. Jij, en een paar met jou, vertalen dit voor jullie zelf in "er zijn geen problemen, dus ik speel". Dat is slap, en dan loopt de discussie dood. Dat uitgangspunt bestaat namelijk niet.

[...]

In die post waar ik je naar verwees (ik weet niet of je die inmiddels gelezen hebt) suggereerde jij min of meer dat mensen die geen last had hadden van de bugs 'totale noobs' waren. Daarop mag een ieder die dit spel speelt zich aangesproken voelen, want dat kan best beledigend overkomen.

[...]

Nogmaals, niemand ontkent dat. Ik niet, en anderen niet. Lees de posts van de afgelopen pagina's eens terug. Ik heb overigens sterk het idee dat jij één of twee zinnen per post leest, en vervolgens gelijk op de quote knop drukt.

[...]

Als dit jouw enige referentiekader is; helemaal prima. Probeer alleen te begrijpen dat niet iedereen er zo over denkt.
En inderdaad, deze discussie eindigt nooit. Zeker niet als men zo egocentrisch blijft redeneren.
ik gaf alleen maar aan, waarom je als fanboy zou benoemd kunnen worden, 2 regels later geef ik een voorbeeld als een ajax supporter.

Het gaat erom zoals ik aangeef dat je bij Battleifield niet kunt leren van de fouten die je maakt en daardoor voor mij niet meer een uitdaging is om deze game te spelen, dat is de reden waarom ik zo negatief ben over deze game,
secretdk schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 17:52:
[...]

Als je een probleem hebt met de game word je vriendelijk doorverwezen naar een andere topic zoals onderaan de pagina vermeld word.
Dat is wel erg kort door de bocht. posters die met een goede of duidelijke tegenverhaal komen respecteer ik, zoals Pascallio bijvoorbeeld.

ach voor mij is de doek allang gevallen voor deze game en ik weet ook wel dat ik Battlefield 5 gelijk zal pre-orderen. Het fenoneem: Het moet toch ooit weer goed komen met deze titel.
Einde discussie voor mij part, je kan niet iedereen tevreden houden met je eigen gemaakte software.

Gelukkig hebben we allemaal nog meer te doen dan 1 game :P
Familiebezoek van me vriendin (apenheul), Uitgaan, Bios, preparken, bankhangen en andere games spelen. in mijn geval Titanfall(pc), Rollercoaster tycoon 3(pc), Fifa 14(ps4), rainbow moon(vita), GTA V (x360)

[ Voor 32% gewijzigd door Pykow op 19-04-2014 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
Pykow schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 08:15:
[...]

Dat is wel erg kort door de bocht. posters die met een goede of duidelijke tegenverhaal komen respecteer ik, zoals Pascallio bijvoorbeeld.

ach voor mij is de doek allang gevallen voor deze game en ik weet ook wel dat ik Battlefield 5 gelijk zal pre-orderen. Het fenoneem: Het moet toch ooit weer goed komen met deze titel.
Einde discussie voor mij part, je kan niet iedereen tevreden houden met je eigen gemaakte software.

Gelukkig hebben we allemaal nog meer te doen dan 1 game :P
Familiebezoek van me vriendin (apenheul), Uitgaan, Bios, preparken, bankhangen en andere games spelen. in mijn geval Titanfall(pc), Rollercoaster tycoon 3(pc), Fifa 14(ps4), rainbow moon(vita), GTA V (x360)
Ik hoef geen goed tegenverhaal te typen. Respect van iemand die zijn frustatie kwijt wil in een topic is ook wel het laatste waar ik op zit te wachten. Uiteindelijk gaat het erom dat ik wel lekker BF4 speel, naast genoeg andere mensen. De zeikerds die er niks aan vinden en alles kut vinden kunnen maar beter gewoon weggaan en iets anders gaan spelen, want niemand wordt beter van het gezeik.

Als je zoveel andere dingen te doen hebt, waarom zit je dan constant op twitter en tweakers je mening te uitten over dit spel?

[ Voor 4% gewijzigd door secretdk op 19-04-2014 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
secretdk schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 15:54:
[...]

Respawn is onafhankelijk van EA. EA is slechts de publisher, waar DICE van EA zelf is.EA kan dus zeggen over DICE wat ze moeten doen, wat bij Respawn dus totaal niet het geval is aangezien hun slechts een samenwerkingsverband hebben.

Titanfall draait op een engine uit 2004 en is veel minder ingewikkeld om neer te zetten dan BF4. BF4 heeft een nieuwe engine neergezet en ook veel meer ingewikkelde aspecten meegenomen in het spel.
Daarbij had titanfall totaal geen druk om het op een bepaalde tijd te releasen waar BF4 de launch titel moest zijn van de nieuwe consoles.

Deze 2 spellen op launch vergelijken is simpelweg belachelijk, omdat er veel te veel verschillende factoren zijn die meespelen. Verder doet titanfall het geweldig, maar dit met elkaar vergelijken is gewoon onzin.
Nu maak je toch een grapje hoop ik? :')

Weet je waarom Respawn de oude Source Engine koos? Omdat dit in hun ogen de beste engine was voor Sony's PS3. Jep, ze hebben de keuze van de game-engine gebaseerd op het feit dat ze de PS3 zeker wilden ondersteunen.
Er zijn namelijk véél nadelen aan de Source Engine, waaronder slecht gebruik van multithreading en andere recente benodigde features. Anders zouden er véél meer games de Source Engine gebruiken, maar dat gebeurt duidelijk niet.

Maar wat blijkt nu? EA heeft achter Respawn's rug een deal gesloten met M$.
Ze hebben Respawn afgedwongen om voor bepaalde platforms de game te maken en niet voor anderen.

Zelfs DICE wordt niet van zulke vrijheden beroofd!
Ik snap dus niet goed waarom iedereen zegt dat Respawn onafhankelijk van EA werkt... :>

En nog straffer: games die gemaakt worden via het EA Partners program worden normaal uitgegeven op eender welk platform. Daar zou EA geen limieten op mogen leggen.
Maar wat blijkt nu: Respawn werd verplicht om de game enkel op Origin uit te geven. Een Steam versie is verboden.
(Lijst van andere games in EA Partners: Wikipedia: Electronic Arts )

"Onafhankelijk" noemt men dit dan... :+

[ Voor 12% gewijzigd door Asgaro op 19-04-2014 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
Asgaro schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 17:09:
[...]

Nu maak je toch een grapje hoop ik? :')

Weet je waarom Respawn de oude Source Engine koos? Omdat dit in hun ogen de beste engine was voor Sony's PS3. Jep, ze hebben de keuze van de game-engine gebaseerd op het feit dat ze de PS3 zeker wilden ondersteunen.
Er zijn namelijk véél nadelen aan de Source Engine, waaronder slecht gebruik van multithreading en andere recente benodigde features. Anders zouden er véél meer games de Source Engine gebruiken, maar dat gebeurt duidelijk niet.

Maar wat blijkt nu? EA heeft achter Respawn's rug een deal gesloten met M$.
Ze hebben Respawn afgedwongen om voor bepaalde platforms de game te maken en niet voor anderen.

Zelfs DICE wordt niet van zulke vrijheden beroofd!
Ik snap dus niet goed waarom iedereen zegt dat Respawn onafhankelijk van EA werkt... :>

En nog straffer: games die gemaakt worden via het EA Partners program worden normaal uitgegeven op eender welk platform. Daar zou EA geen limieten op mogen leggen.
Maar wat blijkt nu: Respawn werd verplicht om de game enkel op Origin uit te geven. Een Steam versie is verboden.
(Lijst van andere games in EA Partners: Wikipedia: Electronic Arts )

"Onafhankelijk" noemt men dit dan... :+
offtopic:
Dat hun een oude source engine prefereren is toch ook geen probleem. Zeg alleen dat dat wel heel makkelijk is om daar je spel mee te bouwen, een oude en vertrouwde engine die werkt op alle systemen.
In tegenstelling tot DICE die probeert om grenzen te verleggen en hierbij regelmatig hun engine update. Dit brengt natuurlijk veel meer werk en risico met zich mee (zeker als je in een korte tijd dit neer moet zetten).

Respawn kon ook gewoon zelf hun game publishen. Als je wat verder kijkt naar de geschiedenis van die werknemers en van de lui die er werken weet je dat ze helemaal niet gedwongen zijn om EA als publisher te kiezen. Dit is iets waar ze zelf voor gekozen hebben. Tuurlijk brengt dit enige vragen van EA met zich mee maar EA beheert hun niet. EA beheert DICE wel.

EA heeft trouwens Titanfall voor alle platformen uit willen brengen, maar een deal met Microsoft bracht gewoon veel meer geld in het laatje. Daar doet Respawn gewoon aan mee. Respawn kon ook gewoon afstappen van EA als publisher. Maar Respawn snapt ook wel dat het veel meer geld in het laatje brengt. Een bedrijf probeert natuurlijk geld te verdienen. Als je dat niet snapt moet je maar even een cursus economie volgen.

bron: http://ps3life.nl/nieuws/...-ps3-en-4-kunnen-brengen/

Maarja dit gaat weer te ver off-topic. dus om het weer even terug te brengen bij BF4 ervaringen...

Zag deze video vandaag, goede manier om de roof campers te pakken.

[ Voor 16% gewijzigd door secretdk op 19-04-2014 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Op. Clusterfuck met 64 spelers = _/-\o_

Mn KD gaat wel naar de haaien maar af en toe is het best grappig (5 kills met een granaat :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 18:03

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Nice eindelijk een europese server van mijn clan met goEde ping.

Iedereen welkom natuurlijk
http://battlelog.battlefi...Vote-Balanced-Low-Key-us/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
Goede uitleg waarom er 2 kampen ontstaan O+ :>

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
caanova1984 schreef op zondag 20 april 2014 @ 15:34:
Nice eindelijk een europese server van mijn clan met goEde ping.

Iedereen welkom natuurlijk
http://battlelog.battlefi...Vote-Balanced-Low-Key-us/
Er zijn zat servers in europa met een goede ping, die van jullie is zelfs het dubbele van de regueliere waar ik normaal op speel (5-6 ms).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Seriously.. 7(8)7
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1GkjefDAYRzJFmEIGP1mjT4f/full.png

> http://battlelog.battlefi...3c/German-Gaming-Platoon/

Er staat helemaal niets van "noob only server" ofzo..
(kging 13-0 met littlebird vanaf begin vd game)

[ Voor 19% gewijzigd door SmokingCrop op 20-04-2014 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Leeuw070 schreef op zondag 20 april 2014 @ 16:31:
Goede uitleg waarom er 2 kampen ontstaan O+ :>

[video]
Het is maar een klein deel dat niet wil toegeven dat ze geld hebben vergooid, ze heten ook wel dice
defensive forces.
BF4 preorder was geen succes en de sales vallen ook tegen, de helft van de bf3 sales dus niet iedereen trapt een 2e keer in de hype.

De 2 kampen zijn in mijn ogen de veteranen in battlefield en de nieuw komers, veteranen weten wat battlefield in houdt en zien wat er allemaal verkeerd is, nieuwe spelers kennen de oude serie helemaal
niet en zijn onder de indruk wat dice laat zien met bf4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 18:03

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

midego schreef op zondag 20 april 2014 @ 16:33:
[...]
Er zijn zat servers in europa met een goede ping, die van jullie is zelfs het dubbele van de regueliere waar ik normaal op speel (5-6 ms).
Ligt er natuurlijk aan waar de server staat je kiest blijkbaar Nederlandse random servers. Deze in Duitsland maar is een stuk beter als de Amerikaanse versie met 110 ping. Mij gaat er meer om wat voor mensen er spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Denken jullie eigenlijk dat je met Surround een voordeel hebt ten opzichte van stereo?

Skill is afgelopen tijd -50 gegaan xD

[ Voor 19% gewijzigd door Brogala op 20-04-2014 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-09 23:19

steveman

Comfortabel ten onder

SmokingCrop schreef op zondag 20 april 2014 @ 18:08:
Seriously.. 7(8)7
[afbeelding]

> http://battlelog.battlefi...3c/German-Gaming-Platoon/

Er staat helemaal niets van "noob only server" ofzo..
(kging 13-0 met littlebird vanaf begin vd game)
Lol inderdaad, dat moet "too" zijn 8)7

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 08:15:
Zie het filmpje van Leeuw... Je bent hier het meest aan het afgeven op Battlefield4, maar staat al in de startblokken om de volgende incarnatie ervan ook weer te verknoeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Verwijderd schreef op maandag 21 april 2014 @ 04:35:
[...]

Zie het filmpje van Leeuw... Je bent hier het meest aan het afgeven op Battlefield4, maar staat al in de startblokken om de volgende incarnatie ervan ook weer te verknoeien.
"In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst".
EA is flink onderuit gegaan met BF4. Neem aan dat ze dat niet nogmaals willen overkomen. BF3 en BF4 had ik beide in de pre-order, dit keer zie ik daar vanaf. Of de Beta moet al gelijk lekker stabiel zijn dan is het een overweging waard.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

naaitsab schreef op maandag 21 april 2014 @ 08:51:
[...]

EA is flink onderuit gegaan met BF4. Neem aan dat ze dat niet nogmaals willen overkomen. BF3 en BF4 had ik beide in de pre-order, dit keer zie ik daar vanaf. Of de Beta moet al gelijk lekker stabiel zijn dan is het een overweging waard.
Het mooie was dat ik met de beta weinig tot nergens last van had, geen black screens/crashes/'bf4.exe has stopped working' of wat dan ook, deze ellende begon pas met de retail versie :P De enige 'bf4.exe has stopped working' melding die ik ooit gezien had was tijdens het wisselen van server terwijl ik ingame was.

Buiten dat ik nog steeds veel kill trades/netcode BS heb draait BF4 als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
prutser001 schreef op maandag 21 april 2014 @ 09:50:
[...]

Het mooie was dat ik met de beta weinig tot nergens last van had, geen black screens/crashes/'bf4.exe has stopped working' of wat dan ook, deze ellende begon pas met de retail versie :P De enige 'bf4.exe has stopped working' melding die ik ooit gezien had was tijdens het wisselen van server terwijl ik ingame was.
Dan ben je een van de weinige. De beta draaide al flink belabberd. Maarja je neemt de gok dat je een vroege build speelt voor stresstest en dat DICE zijn shit op orde heeft bij de launch maar dat liep even anders :X
Buiten dat ik nog steeds veel kill trades/netcode BS heb draait BF4 als een trein.
Qua stabiliteit en FPS is het al een tijdje prima, maar ik vind stabiliteit van de netcode toch even wat belangrijker dan opsmeuk. Heb alleen soms nog wat problemen met het starten dat je dan weer een vage battlelog fout krijgt of de exe loopt vast tijdens het 'connecten' naar de server.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brogala schreef op zondag 20 april 2014 @ 22:07:
Denken jullie eigenlijk dat je met Surround een voordeel hebt ten opzichte van stereo?

Skill is afgelopen tijd -50 gegaan xD
Nee, een goede geluidskaart en een goede stereo koptelefoon geeft altijd het beste ruimtelijk geluid aka positional audio. Alle vormen van surround zijn virtueel en voegen altijd nog wat extra '3d' onzin toe om het allemaal nog even wat extra vol (rommelig in mijn optiek) te laten klinken. Maar het is een lastige discussie, want er zijn ook genoeg mensen die zweren bij meerdere speakers per koptelefoon oorschelp, ook al kan je oor daar biologisch gezien geen onderscheid tussen maken.

Over dat skill, als je dat belangrijk vindtt moet je TDM of CQD spelen, de kill/minute factor weegt vrij stevig mee in de skill berekening dus als je CQL of iets dergelijks tragers speelt, keldert dat na beneden. Gewoon lekker negeren die stat zou mijn advies zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Verwijderd schreef op maandag 21 april 2014 @ 04:35:
[...]

Doet me denken aan het hele Call of Duty verhaal van de afgelopen jaren. :r
Jammer genoeg gaan de meesten hier Pykow gewoon volgen en de game ook direct pre-orderen... :r

Een ruggegraat en zelfdiscipline? Dat hebben vele gamers tegenwoordig niet meer.
En dan krijg je inderdaad doomscenario's waarbij games dumbed down en meer buggy worden... Wat had je anders verwacht? Als men geld blijft smijten zonder na te denken...
[...]

EA is onderuit gegaan?
En DICE niet?
Waarom heeft iedereen het er zo moeilijk mee om DICE ooit eens de schuld te geven?

Neem aan dat ze dat niet nogmaals willen overkomen.
Wat? Haha. _O-
Je vergeet Simcity zeker? Hier zijn ook véél GoTters in getrapt, en nu ligt de game bij hen in de vergeethoek. Je weet toch dat dat ook een EA game was?

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 21-04-2014 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Asgaro schreef op maandag 21 april 2014 @ 18:09:
[...]

EA is onderuit gegaan?
En DICE niet?
Waarom heeft iedereen het er zo moeilijk mee om dat DICE ooit eens de schuld te geven?
DICE is onderdeel van EA en ja DICE is ook flink onderuit gegaan.
Neem aan dat ze dat niet nogmaals willen overkomen.
Wat? Haha. _O-
Je vergeet Simcity zeker? Hier zijn ook véél GoTters in getrapt, en nu ligt de game bij hen in de vergeethoek. Je weet toch dat dat ook een EA game was?
Je weet ook dat SimCity geen ene moer te maken heeft met de kwaliteit van BF4? Bij Simcity zijn er gewoon veel te weinig servers ingezet bij de launch, het spel zelf was weinig mis aan. Daarentegen was BF4 gewoon een Alpha build die op de markt getrapt is.

Welke idioot heeft er verzonnen dat als je een enemy onder vuur neemt dat er gewoon vrolijk 2 teammaten op 'm kunnen spawnen en je dus gelijk kansloos bent want spawnprotection. Owja DICE :) Volgens mij kon je bij BF3 niet spawnen als je spawn doel onder vuur lag, wederom iets wat ze weer hebben verneukt tov 3.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En pistol loadout?

Leuke vraag! Voor mij is dit door de tijd wel een paar keer veranderd.

Maar de sidearms zijn behoorlijk goed gebalanced in deze versie.

Revolvers: Pro: - geven lekker veel schade - 1HSK Con: - 6 schoten - demper niet mogelijk
Shorty: Pro: - goed van dichtbij - Kan erg sterk zijn 1v1 Con: 3 schoten - afwijkend laadpatroon
Pistolen: Pro: Meest gevarieerd van spammables zoals de FN57 tot de hardrakende M1911. - Demper, dus stealth play is mogelijk Con: Doen geen van alle zoveel schade als de revolvers of shorty.

Momenteel ben ik fan van de Compact 45 omdat ik hem vrij gebalanceerd vindt overkomen.. De scope is natuurlijik puur een persoonlijke voorkeursding. Ik ben van Flashlight/Laser combo afgestapt omdat je die nooit echt kan uitzetten. Daarnaast speel ik graag met demper omdat ik toch wel van het flankende spel ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
[...]

Of de Beta moet al gelijk lekker stabiel zijn dan is het een overweging waard.
Ik vond de BETA juist erg stabiel draaien en had toen eigenlijk totaal geen problemen. Ik weet dat BF2 en BF3 ook redelijk problematisch zijn geweest met erg vervelende bugs. In BF2 had je bijvoorbeeld de ALT+TAB = Crash-bug of een bug waarbij tanks via een bepaalde wijze onsterfelijk konden worden.

Juist op basis van de BF4 BETA heb ik toen een goed gevoel gehad en maar besloten om de game te pre-orderen. Doe ik dus ook nooit meer! Ik was een groot BF fan sinds BF1942 en speel de serie dus al ruim 12 jaar. Maar BF5 wordt waarschijnlijk echt een no-go voor mij... Ik vind BF2 nog steeds de beste Multiplayer game ooit. BF3 was ook erg gaaf om te spelen. Maar in BF4 spelen of veel COD-spelers (no offense though) of mensen die alleen maar aan zichzelf denken:

- Niet meer reviven, omdat het of te weinig punten oplevert, of omdat ze niet weten hoe het moet
- Vrijwel niemand meer die ammo dropt, behalve op Operation Locker (ze kunnen het dus blijkbaar wel!)
- Je tank stelen als je hem aan het repairen bent
- In jou rib-boot stappen terwijl je net via de gunner-seat de vijand aan het neermaaien was
- Helikopter / jet gevechten die oneerlijk zijn, want de 1e die locked die wint het gevecht
- De helft van het team is in Conquest sniper en doet niets aan vlaggen pakken, terwijl ze er soms 10 meter vanaf staan
- Bij Rush is 90% van het team een sniper
- Piloten (veelal snipers) die naar het dak van het gebouw vliegen en er dan uit springen, terwijl ze ook netjes even hadden kunnen landen.
- Helikoptervliegen of tank rijden is vrijwel niet meer mogelijk omdat er op elke hoek wel iemand met een stinger, RPG, C4 of M2-slams staat
- Die liften slaan nergens op, 2 in 1 buis? Ye right. Gewoon of beneden of boven, maar als je nu in de lift stapt dan kun je dat boven dus zien
- Iedereen zit standaard in een squad nu. Squad-leader die geen orders geeft, of een squad die totaal niet samenwerkt. In BF2 speelden squad-members altijs samen!

Waarom heb ik dit in BF2 en BF3 bijna nooit mee gemaakt, en nu constant? Er is geen moer meer aan het spel en toch blijf ik het spelen omdat het enige nog wat leuk is om een beetje te kloten :+. Bijvoorbeeld mensen squashen of snipers trollen. Maar voor de rest....

[ Voor 3% gewijzigd door Mick1990 op 21-04-2014 18:30 ]

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
naaitsab schreef op maandag 21 april 2014 @ 18:13:
[...]

Je weet ook dat SimCity geen ene moer te maken heeft met de kwaliteit van BF4? Bij Simcity zijn er gewoon veel te weinig servers ingezet bij de launch, het spel zelf was weinig mis aan. Daarentegen was BF4 gewoon een Alpha build die op de markt getrapt is.
Sorry maar dit is incorrect.
De AI is volledig broken. Om een voorbeeld te geven: workers hebben geen eigen huis. Na hun werk gaan ze gewoon naar het eerste dichtstbijzijnde huis dat vrij is.
Dat is een fundamenteel probleem voor een game als Simcity, dat net een real-life mechanisme hoort exact te simuleren.

Als je wat leesmateriaal wilt over de broken AI:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=523158
http://www.rockpapershotg...eem-that-smart-after-all/
http://www.reddit.com/r/S...and_industrial_zones_are/

Ik heb de game niet dus weet niet hoe de toestand momenteel is.
Maar ik heb nog nergens gelezen dat dit gefixt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Verwijderd schreef op maandag 21 april 2014 @ 18:17:
[...]

Momenteel ben ik fan van de Compact 45 omdat ik hem vrij gebalanceerd vindt overkomen.. De scope is natuurlijik puur een persoonlijke voorkeursding. Ik ben van Flashlight/Laser combo afgestapt omdat je die nooit echt kan uitzetten. Daarnaast speel ik graag met demper omdat ik toch wel van het flankende spel ben.
Ben nu zelf bezig met de Compact .45, ivm de 200 pistol kills. Heb op dit moment de ghostring (delta nog niet unlocked), laser en muzzlebrake. Ik heb alleen het idee dat die laatste wat gebugged is. "30% penalty to the Accuracy of automatic fire." Volgens mij kan een .45 niet automatic :+ maar alsnog lijkt de accurancy soms ver te zoeken.

In pistol only servers is die spawn-terwijl-onder-vuur helemaal gruwelijk irritant :X
Asgaro schreef op maandag 21 april 2014 @ 18:43:
[...]
Sorry maar dit is incorrect.
De AI is volledig broken. Om een voorbeeld te geven: workers hebben geen eigen huis. Na hun werk gaan ze gewoon naar het eerste dichtstbijzijnde huis dat vrij is.
Dat is een fundamenteel probleem voor een game als Simcity, dat net een real-life mechanisme hoort exact te simuleren.
offtopic:
Een gebugde AI is wel even andere koek dan een spel wat 1 nauwelijks een potje kon afronden, 2 met mazzel een map kon starten en laden, 3 onwijs bagger liep op welk systeem dan ook en 4 kwaliteit van de netwerkdienst ergens in de bodem van het kanaal heeft liggen. Nee die bugs van Simcity kan ik echt niet vergelijken met BlunderField 4

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een suggestie. Ik denk dat onderhand iedereen zijn mening over BF4 wel geformeerd heeft. Over het algemeen is de consensus dat het spel of gewoon zwaar zuigt en een grote bug is of dat het spel ondanks de bugs speelbaar en leuk is. Zullen we gewoon stoppen met elkaar de hersens inslaan over:

-Het is EA zijn schuld, het is DICE zijn schuld.
-De f*cking netcode.
-Elkaar beschuldigen dat ze fanboys zijn.
-Elkaar de hersenen inslaan in het algemeen.
-Hatelijke opmerkingen in het algemeen.
-Call of Duty in het algemeen, serieus BF4 is slecht maar CoD blijft slechter. :+ (ja dat moest)

Dit is niet echt voor mij maar meer voor het topic in het algemeen. Ik post/lees hier toch nauwelijks meer en wat ik post probeer in inhoudelijk te doen. Als iemand een vraag heeft wil ik die best zo goed mogelijk beantwoorden. Dat ik nou geen plezier uit deze game kan halen betekent niet dat ik dit andere niet gun. Wat ik nog wel lees is alleen vrij kansloos aan het worden. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
DanielWW2 schreef op maandag 21 april 2014 @ 19:00:
Ik heb een suggestie. Ik denk dat onderhand iedereen zijn mening over BF4 wel geformeerd heeft. Over het algemeen is de consensus dat het spel of gewoon zwaar zuigt en een grote bug is of dat het spel ondanks de bugs speelbaar en leuk is. Zullen we gewoon stoppen met elkaar de hersens inslaan over:
...
Amen To That :)

[ Voor 45% gewijzigd door SmokingCrop op 21-04-2014 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
DanielWW2 schreef op maandag 21 april 2014 @ 19:00:
Zullen we gewoon stoppen met elkaar de hersens inslaan over:
Over het algemeen wordt er gewoon gediscussieerd hoe men het spel ervaart. Dat er een aantal leden zijn die als een dolle stier rond lopen te trappen, zonder inhoud lopen te schreeuwen en op de man gaan spelen is inderdaad vervelend.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!
naaitsab schreef op maandag 21 april 2014 @ 18:49:
[...]

Ben nu zelf bezig met de Compact .45, ivm de 200 pistol kills. Heb op dit moment de ghostring (delta nog niet unlocked), laser en muzzlebrake. Ik heb alleen het idee dat die laatste wat gebugged is. "30% penalty to the Accuracy of automatic fire." Volgens mij kan een .45 niet automatic :+ maar alsnog lijkt de accurancy soms ver te zoeken.

In pistol only servers is die spawn-terwijl-onder-vuur helemaal gruwelijk irritant :X

[...]

offtopic:
Een gebugde AI is wel even andere koek dan een spel wat 1 nauwelijks een potje kon afronden, 2 met mazzel een map kon starten en laden, 3 onwijs bagger liep op welk systeem dan ook en 4 kwaliteit van de netwerkdienst ergens in de bodem van het kanaal heeft liggen. Nee die bugs van Simcity kan ik echt niet vergelijken met BlunderField 4
Het probleem Simcity was veel groter dan BF4 ;)
Zo groot dat er zelf gratis games zijn weg gegeven.
Ik zelf zie veel te veel overeenkomsten tussen DICE en Maxis en vooral de Game engine's die deze 2 ''ontwikkelaars'' zelf ontworpen hebben.
Alle 2 de engine's geven mooie plaatjes maar de core gameplay is in beide gewoon kapot , niets meer niet minder.
Het is leuk voor de casual player maar als het niveau ook maar 1 stapje omhoog gaat merk je direct de tekortkomingen in beide game engine's en dat is best wel jammen want het zijn deze type games wat ik het leukst vind om te spelen en er geen alternatieven zijn om te spelen die beter zijn.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Vandaag weer een potje gespeeld, 6 spelers tdm, moet zeggen als je de netcode problemen
negeert en de rest van het spel bekijkt ziet het er wel gelikt uit.

Mijn favoriet is nog steeds p226 met mini rds, laser en muzzle break al bijna een service star.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Wat vinden jullie van de Naval Assault maps?
Persoonlijk vind ik ze een beetje tegenvallen alleen die met die ruine in het midden is wel grappig die met de sub is een beetje mwah. De andere maps zijn gewoon sniper paradise als je op een 'sniper/dmr limit' server speelt gaat het wel maar 'no rules' is werkelijk waardeloos.

Ook CA valt een beetje tegen vergeleken met BF2142 het is het gewoon net niet.

En gister voor het eerst de DMR een poging gegeven (meer dat ik gewoon alles unlocked wil hebben) Soms raak je zonder scope van mijlen ver iemand en de andere keer niets anders dan lucht. Close range kan ik er niet echt mee overweg meer geluk dan wijsheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
prutser001 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 09:41:
Wat vinden jullie van de Naval Assault maps?
Persoonlijk vind ik ze een beetje tegenvallen alleen die met die ruine in het midden is wel grappig die met de sub is een beetje mwah. De andere maps zijn gewoon sniper paradise als je op een 'sniper/dmr limit' server speelt gaat het wel maar 'no rules' is werkelijk waardeloos.

Ook CA valt een beetje tegen vergeleken met BF2142 het is het gewoon net niet.

En gister voor het eerst de DMR een poging gegeven (meer dat ik gewoon alles unlocked wil hebben) Soms raak je zonder scope van mijlen ver iemand en de andere keer niets anders dan lucht. Close range kan ik er niet echt mee overweg meer geluk dan wijsheid.
Vind het wel leuke maps, alleen "Only Naval Strike" spelen wordt wel heel snel eentonig. Verder zien ze er wel verschikkelijk goed uit en vind ik ze ook lekker weg spelen. Carrier Assault vind ik op verschillende punten tegen vallen. De simpele conquest/rush integratie en het feit dat je op de carrier kan spawnen van de tegenstander maakt het wel heel erg makkelijk. Hier hadden ze wel wat meer tijd in mogen steken.

Vind het ook jammer dat er nog steeds niet echt infantry georiënteerde maps zijn. Bij vrijwel elke map word je bijna gedwongen om in een voertuig te gaan zitten. Op operation locker/metro na dan maar dit zijn clusterfuck maps zonder enige strategie of iets in die richting (wat af en toe wel leuk is maar niet veel brengt).

Hoop dat de volgende DLC (die volgens de website stedelijke oorlog brengt) meer infantry/tank only maps brengt zoals "Grand Bazaar" en "Seine Crossing" dat geweldig deden in BF3.

[ Voor 12% gewijzigd door secretdk op 22-04-2014 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

secretdk schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:25:
[...]

Vind het wel leuke maps, alleen "Only Naval Strike" spelen wordt wel heel snel eentonig. Verder zien ze er wel verschikkelijk goed uit en vind ik ze ook lekker weg spelen. Carrier Assault vind ik op verschillende punten tegen vallen. De simpele conquest/rush integratie en het feit dat je op de carrier kan spawnen van de tegenstander maakt het wel heel erg makkelijk. Hier hadden ze wel wat meer tijd in mogen steken.

Vind het ook jammer dat er nog steeds niet echt infantry georiënteerde maps zijn. Bij vrijwel elke map word je bijna gedwongen om in een voertuig te gaan zitten. Op operation locker/metro na dan maar dit zijn clusterfuck maps zonder enige strategie of iets in die richting (wat af en toe wel leuk is maar niet veel brengt).

Hoop dat de volgende DLC (die volgens de website stedelijke oorlog brengt) meer infantry/tank only maps brengt zoals "Grand Bazaar" en "Seine Crossing" dat geweldig deden in BF3.
Ja ik had ook het idee dat in BF3 meer infantry gerichte maps zaten, ik ben juist helemaal geen voertuig figuur af en toe pak ik een ritje naar een doel en stap gelijk uit. En de enige leuke voor mij is de M142 voor een beetje te campen en relaxen in de thuis basis. Vliegtuigen/helikopters kan ik gewoon niet besturen en zijn een drama, zelfs dat vliegtuigje van de RECON kit is ruk en kan de controls niet veranderen ik wil namelijk up/down omgedraaid hebben.

En ja Metro/Locker zijn wel fun is meer een 'unlock je meuk' map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 april 2014 @ 18:17:
[...]
Revolvers: Pro: - geven lekker veel schade - 1HSK Con: - 6 schoten - demper niet mogelijk
Shorty: Pro: - goed van dichtbij - Kan erg sterk zijn 1v1 Con: 3 schoten - afwijkend laadpatroon
Pistolen: Pro: Meest gevarieerd van spammables zoals de FN57 tot de hardrakende M1911. - Demper, dus stealth play is mogelijk Con: Doen geen van alle zoveel schade als de revolvers of shorty.
Ik snap dit niet zo - de pistolen zijn wat mij betreft echt het mdidel op het moment dat je gun leeg is en er nog iemand voor je staat. als diegene ver genoeg weg staat dat je een gemikt schot nodig hebt, heeft een pistool weinig nut meer want die maait jou dan omver lang voor je naar je pistool geswitched bent, gemikt hebt, en gevuurd.

Dus ik gebruik de G18 met demper. De enige afstand waar het zich kan lonen het pistool uit te pakken is binnen armbereik, en dan maai je liever in één scheet 19 kogels in de goeie richting terwijl je dekking neemt dan dat je gemikt met je pistool gaat schieten in de hoop die AR, LMG of DMR te snel af te zijn.
Zodra het doel meer dan pak hem beet 15 meter weg is loont het zich al snel om even dekking te nemen terwijl je herlaadt of een RGO op z'n tenen gooit (waarna je eventueel de kill kunt maken met de G18 want dan is één of twee hits genoeg, en die heb je zó >:) ). Bijkomend voordeel van de G18 is dat je doel een beetje gesuppressed is waardoor je waarschijnlijker je cover haalt.
Zelfs op BF3HC rules, wat ik 90% va de tijd speel, hebben pistolen geen echte toegvoegde waarde voor mijn gevoel. Maar goed, ik speel ook niet heel erg op overleven gericht, maar op maximale kills/minuut. En grote, doffe klappen.

Alternatief, voor pistol-only servers dan, is de 93R wat mij betreft, voor het iets gerichtere headshotsprayen, of de Rex, met C4 aan het dak in een hoekje gaan zitten wachten tot er iemand komt kijken wat die C4 daar doet op pistol-only, en dan de chat in de gaten houden nadat hij en eventueel een tweede of derde nieuwsgierig aapje in een enorme klap in een grote vuurbal verdwijnen en dan op de killcard een pistooltje zien staan. O-)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2014 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Modbreak:Ik wil jullie nogmaals wijzen op de topic warning:
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
Om dit topic overzichtelijk te houden voor inhoudelijke zaken hier geen klachten daarvoor zijn de 2 bovengenoemde topics in het leven geroepen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

prutser001 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:18:
[...]

Ja ik had ook het idee dat in BF3 meer infantry gerichte maps zaten, ik ben juist helemaal geen voertuig figuur af en toe pak ik een ritje naar een doel en stap gelijk uit. En de enige leuke voor mij is de M142 voor een beetje te campen en relaxen in de thuis basis. Vliegtuigen/helikopters kan ik gewoon niet besturen en zijn een drama, zelfs dat vliegtuigje van de RECON kit is ruk en kan de controls niet veranderen ik wil namelijk up/down omgedraaid hebben.

En ja Metro/Locker zijn wel fun is meer een 'unlock je meuk' map.
De grote hoeveelheid aan AA wapens is dan ook om te janken. BF3 had inderdaad ook voor mijn gevoel meer infantry gerichte maps, maar denk dat het meer aan de DLC lag. Je had natuurlijk al Close Quarters, maar ook Aftermath was eigenlijk voornamelijk infantry gericht. De basis maps waren met Damavand Peak, Grand Bazaar, Seine Crossing, Tehran Highway en uiteraard Operation Metro dan ook veel meer infantrie gericht.

BF4 richt zich meer op de combinatie en maps zoals Lancing Dam, Siege of Shanghai en Dawnbreaker is dat imo ook goed te zien. Ik ben zelf veel meer vehicle gericht (voornamelijk airvehicles vind ik, ondanks alle unbalanced sh*t, leuk om te gebruiken). Voor infantry heb je toch wat meer aan maps zoals Zavod 311 en Flood Zone uit de basis, maar daar blijft het ook wel ongeveer bij.

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterChaoSs schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 12:42:
[...]

De grote hoeveelheid aan AA wapens is dan ook om te janken. BF3 had inderdaad ook voor mijn gevoel meer infantry gerichte maps, maar denk dat het meer aan de DLC lag. Je had natuurlijk al Close Quarters, maar ook Aftermath was eigenlijk voornamelijk infantry gericht. De basis maps waren met Damavand Peak, Grand Bazaar, Seine Crossing, Tehran Highway en uiteraard Operation Metro dan ook veel meer infantrie gericht.

BF4 richt zich meer op de combinatie en maps zoals Lancing Dam, Siege of Shanghai en Dawnbreaker is dat imo ook goed te zien. Ik ben zelf veel meer vehicle gericht (voornamelijk airvehicles vind ik, ondanks alle unbalanced sh*t, leuk om te gebruiken). Voor infantry heb je toch wat meer aan maps zoals Zavod 311 en Flood Zone uit de basis, maar daar blijft het ook wel ongeveer bij.
AA is soms te erg idd, maar als je een beetje kan vliegen kan je daar wel de beste scores mee krijgen, naast met de boot. Als je zorgt dat je 1x geraakt kan worden, de 2de lockon kan flaren of evt andersom, dan ben je meestal wel buiten de range. aanvallen moet je echt als een straferun zien, op de randen van de frontlijn, of van achter aanvallen zodat ze het niet verwachten. Als het kan steile hoek aanhouden tenzij je gelocked wordt, dan afbreken anders krijg je een closeup van de grond.
De attack chopper is helemaal een hide en seek wapen. Beste is beetje achter de frontlinie te blijven, op afstand met tv/tow/zunis de armor aanvallen en de gunner de infantry laten afschieten preferabel vanuit cover omhoog piepen, vuren en voordat je gelocked bent terug zakken.
heb je een goede gunner en comms, dan kan je wat vrijer bewegen mits je kan zorgen dat de gunner de lockon infantry op tijd kan doden. Het is iig zaak zo snel mogelijk de kill te maken, hetzij een tank of infantry.
Een 6tal zuni's + tv is vrijwel altijd een kill, evt met wat 25mm cannon erbij mocht je een zuni of 2 gemist hebben. Als gunner vuur ik meestal eerst wat 25mm, dan de pilot zijn zuni's en tegelijkertijd ram ik de tv erin. Bij elkaar meestal 3sec voor een destroy/kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 12:54:
[...]

AA is soms te erg idd, maar als je een beetje kan vliegen kan je daar wel de beste scores mee krijgen, naast met de boot. Als je zorgt dat je 1x geraakt kan worden, de 2de lockon kan flaren of evt andersom, dan ben je meestal wel buiten de range. aanvallen moet je echt als een straferun zien, op de randen van de frontlijn, of van achter aanvallen zodat ze het niet verwachten. Als het kan steile hoek aanhouden tenzij je gelocked wordt, dan afbreken anders krijg je een closeup van de grond.
De attack chopper is helemaal een hide en seek wapen. Beste is beetje achter de frontlinie te blijven, op afstand met tv/tow/zunis de armor aanvallen en de gunner de infantry laten afschieten preferabel vanuit cover omhoog piepen, vuren en voordat je gelocked bent terug zakken.
heb je een goede gunner en comms, dan kan je wat vrijer bewegen mits je kan zorgen dat de gunner de lockon infantry op tijd kan doden. Het is iig zaak zo snel mogelijk de kill te maken, hetzij een tank of infantry.
Een 6tal zuni's + tv is vrijwel altijd een kill, evt met wat 25mm cannon erbij mocht je een zuni of 2 gemist hebben. Als gunner vuur ik meestal eerst wat 25mm, dan de pilot zijn zuni's en tegelijkertijd ram ik de tv erin. Bij elkaar meestal 3sec voor een destroy/kill.
Vliegen gaat (meer ging maar ach haha) mij redelijk af. Van het weekend 22-0 met attack jet in paracel storm. Je moet soms beetje geluk hebben met iemand die niet met een Mobile AA overweg kan. Strafe run doe ik meestal 2 guided en dan vol blaffen met de canon. Soms pech dat net z'n active protection uitgaat, maar 2e run heb ik een vehicle meestal wel down.

Attack Chopper gebruik ik echt nooit meer, wat een gedrochtige blaf bromvlieg is dat geworden zeg, allemachtig. Je kan er echt he-le-maal niets meer meer. 1 strafe en je bent down als je een beetje tegenstand hebt. Scout heli's winnen het vaak (helemaal als er goede scoutchopper pilot in zit) van de attack chopper en aangezien het ding voor geen meter vliegt, kan je zo door alles wat explosief is gehit worden. Het is echt te bizar voor worden hoe erg de air gameplay (imo) verneukt is.

Uiteraard vinden veel mensen die balanced, maar ik heb altijd van de airgameplay in BF gehouden. Dingen die mij in BF4 voornamelijk irriteren:
- Te-freaking-veel AA wapens. (Stingers, Scout, AA, Attackboat, AA Mines, Sraw(niet echt AA, maar voor transport en attack choppers gevaarlijk genoeg) hoogaimende miniguns etc.)
- De trage bewegingen van de attack choppers
- Droppen van (unguided) bommen werkt icm die ruk minimap in je cockpit voor geen meter
- Hits merk je bijna niets van. Wie heeft nog nooit het "plop-dood" momentje gehad
- Alleen stealth jets in bijv Caspian (waar de AA toch wel een forse vinger in de pap heeft)
- Stealth Jets in Dawnbreaker, hoe nutteloos kan het zijn
- Scout chopper icm repaircrew = freakin' unbeatable (hoewel ik er zelf uiteraard wel van geniet als ik ze bij me heb :X )

Zullen vast nog meer dingen zijn, maar vergeleken bij BF3 (en helemaal BF2) vind ik het vliegen wel flink tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JDAMS zijn echt ontzettend kut, ik snap niet hoe die te gebruiken zijn, ik heb er denk ik 3 kills mee gekregen en ik heb het ECHT geprobeerd... maar als ik denk dat ik on target ben en 2x snel klik, nul op de hitreg.
waarom zo'n klote minischerm terwijl je met een guided bomb een geweldig mooi IR scherm krijgt? slaat echt helemaal nergens op.

attack choppers zijn wel wat beter nu, vooral in damage doen. Het blijven echter vrij grote logge apparaten, meer zoals in het echt. En ook zoals in het echt moet je cover gebruiken, bij wijze van alleen erboven uit kijken om de tv te vuren, dan kan je alweer zakken achter de cover. de hitbox is nogal wonky en de overdaad aan alles wat je kan beschadigen in AA of gewoon mini gun of zelfs .50 cal is wel nogal gortig, maar op afstand is die heel goed te gebruiken, helemaal in de stedelijke gebieden als SoS, ik heb daar laatst iemand gezien die ging 64-3 in de chopper icm een pilot gunner combi die elkaar op coms hadden.
Ik was dan wel de enige zo'n beetje die ze neerhaalde.
De netcode gooit natuurlijk enorm veel roet in het eten met de hits en kills/deaths, evenals de geweldige no hitreg ceiling die er nu is :')

jets in dawnbreaker zijn puur alleen daar om de gunships neer te halen, voor de rest 99,99% nutteloos op een lucky laser guided hit na.
scout chopper moet wat minder wendbaar worden vind ik zelf, de verhoudingen kloppen niet in vergelijking met de attack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:49:
JDAMS zijn echt ontzettend kut, ik snap niet hoe die te gebruiken zijn, ik heb er denk ik 3 kills mee gekregen en ik heb het ECHT geprobeerd... maar als ik denk dat ik on target ben en 2x snel klik, nul op de hitreg.
waarom zo'n klote minischerm terwijl je met een guided bomb een geweldig mooi IR scherm krijgt? slaat echt helemaal nergens op.

attack choppers zijn wel wat beter nu, vooral in damage doen. Het blijven echter vrij grote logge apparaten, meer zoals in het echt. En ook zoals in het echt moet je cover gebruiken, bij wijze van alleen erboven uit kijken om de tv te vuren, dan kan je alweer zakken achter de cover. de hitbox is nogal wonky en de overdaad aan alles wat je kan beschadigen in AA of gewoon mini gun of zelfs .50 cal is wel nogal gortig, maar op afstand is die heel goed te gebruiken, helemaal in de stedelijke gebieden als SoS, ik heb daar laatst iemand gezien die ging 64-3 in de chopper icm een pilot gunner combi die elkaar op coms hadden.
Ik was dan wel de enige zo'n beetje die ze neerhaalde.
De netcode gooit natuurlijk enorm veel roet in het eten met de hits en kills/deaths, evenals de geweldige no hitreg ceiling die er nu is :')

jets in dawnbreaker zijn puur alleen daar om de gunships neer te halen, voor de rest 99,99% nutteloos op een lucky laser guided hit na.
scout chopper moet wat minder wendbaar worden vind ik zelf, de verhoudingen kloppen niet in vergelijking met de attack.
Ik vond hoe het in BF2 was prima werken. Daar was het zowel in first- als in thirdperson prima droppen. Vond het ook wel "leuk" dat het echt meer Hit & Run was aangezien je langs je base moest vliegen voor bommen en repairs. Dat autoregeneration vind ik ook maar niks, dat geldt dan voor alles including inf en andere voertuigen. Alleen als een engineer in een voertuig naast je zet werd je automatisch gerepaired. Normaal ben ik wel van nieuw is leuker en cooler, maar op dat gebied vind ik wel "vroeger was alles beter"

En ja het is inderdaad mogelijk om beetje goede score met attack chopper te halen, zeker in SoS, maar je moet ook voornamelijk geluk hebben met de manier waarop het vijandelijke team met Air omgaat e.d.

Om even ander onderwerpje meteen aan te snijden. Dit weekend met m'n broertje helemaal stuk gegaan door middel van dirtbike + ammobox + bijrijder + C4 = hilarisch. Geen geweldig K/D, maar wel redelijke score en gigantisch veel lol. Het werkt voor mijn gevoel wat soepeler en beter dan in End Game van BF3.
Battlereport

Mocht mijn PC het handelen (had van het weekend ook wat problemen) dan probeer ik zondag wat te streamen. Onder voorbehoud uiteraard i.v.m. fysieke toestand na Koningsdag :+

[ Voor 15% gewijzigd door MisterChaoSs op 22-04-2014 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
je kan de c4 wat beter wegzetten, in bf3 vielen ze zo'n beetje uit je hand :|
Vind ik ook al zo'n ontzettend storend iets, waarom mag ik niet gewoon die shit 5 m gooien, dat is geen probleem, het kan niet ontploffen door een worp en het weegt echt niet zoveel dat je het max 1,5 m kan gooien.
Maar goed, met dirtbikes tanks kapot maken is altijd leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GI31ASt.jpg

Gaat dit helpen ? of is dit alleen voor de consoles ?

BUG#1 zit bij mij verschrikkelijke delay in vandaag :'( , anderen dit ook ervaren ?

[ Voor 21% gewijzigd door Leeuw070 op 22-04-2014 18:28 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Scout chopper icm repaircrew = freakin' unbeatable (hoewel ik er zelf uiteraard wel van geniet als ik ze bij me heb :X )
RPG's en smraws zijn nog steeds 1 shot kill. Als je afhankelijk bent van stingerino's is het niet zo vreemd dat je de scouts "unbeatable" vindt. Beetje onlogisch als 1 speler met een lockon wapen 3 samenwerkende spelers in een voertuig kan overheersen. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 21:22

fynrd1

Fooled by Randomness

Leuk, krijg ik een metaban aan de broek terwijl ik in spectator mode zat... Heel logisch hoor.
http://metabans.com/assessment?i=3XND :? Die 20% duidt volgens mij op mijn cheatscore op bf4db.com, erg leuk allemaal maar het algoritme dat hun gebruiken klopt voor geen meter.

[ Voor 33% gewijzigd door fynrd1 op 22-04-2014 19:24 ]

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Laten we een server starten zonder (zichtbare) regels. Niks in de titel, beschrijving of in-game. Maar wel instant kicken als er een explosive word gebruikt |:( .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
Zou het dan toch nog .......

"DICE has announced the release of Patch R32 for BF4.
This is a mandatory update and requires a full deployment across all our instances, we will apply this patch at 08.00 UTC on the 23rd of April. Non-updated instances will be un-joinable by your players, as a mandatory client patch requiring server version R32, will get released at the same time.
No patch notes or change logs yet."

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
D4NG3R schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 19:54:
Laten we een server starten zonder (zichtbare) regels. Niks in de titel, beschrijving of in-game. Maar wel instant kicken als er een explosive word gebruikt |:( .
Dat zijn de ergste servers van allemaal. Als ik die tegenkom leave ik ook gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:22:
Dus ik gebruik de G18 met demper. De enige afstand waar het zich kan lonen het pistool uit te pakken is binnen armbereik, en dan maai je liever in één scheet 19 kogels in de goeie richting terwijl je dekking neemt dan dat je gemikt met je pistool gaat schieten in de hoop die AR, LMG of DMR te snel af te zijn.
G18 met demper gebruik ik ook graag op Assault en Support. Zeker omdat Support ook genoeg kogels heeft. Voor Engineer en Recon spelen de speelstijl en de map parten. In het begin met Recon veel met shorty gespeeld en met de engineer in het begin een tijd met REX gespeeld.

Ook is de situatie waar je iemand die gewond is dat laatste zetje moet geven anders dan op een Pistol-Only server.
prutser001 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 09:41:
De lasersight of de canted ironsight kunnen je close range een beetje helpen. Belangrijk is dat je niet probeert voor de headshot te gaan met de DMRs. Gewoon 4 bodyshots snel achter elkaar en zorg ervoor dat je niet mist.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2014 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 21:22

fynrd1

Fooled by Randomness

Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2014 @ 00:06:
[...]

G18 met demper gebruik ik ook graag op Assault en Support. Zeker omdat Support ook genoeg kogels heeft. Voor Engineer en Recon spelen de speelstijl en de map parten. In het begin met Recon veel met shorty gespeeld en met de engineer in het begin een tijd met REX gespeeld.

Ook is de situatie waar je iemand die gewond is dat laatste zetje moet geven anders dan op een Pistol-Only server.

[...]

De lasersight of de canted ironsight kunnen je close range een beetje helpen. Belangrijk is dat je niet probeert voor de headshot te gaan met de DMRs. Gewoon 4 bodyshots snel achter elkaar en zorg ervoor dat je niet mist.
Heb zelf ook een tijdje met de shorty gespeeld. Fijn ding, maar problematisch in grote mappen. Om die reden ben ik even aan het experimenteren met de 93r, maar nog niet lang genoeg meegespeeld om een goed oordeel over te vellen.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2014 @ 00:06:
[...]
Ik gebruik op DMRs een FLIR met canted, angled grip en sinds een dag of anderhalf een muzzle brake (althans, die ééne die upwards recoil vermindert). Als je stil kunt staan terwijl je schiet kun je op vol tempo schieten zonder dat je loop te veel stuitert, crouched of prone kun je zelfs op maximale afstand van je FLIR volgas sproeien zonder door recoil te gaan missen.

Op normal gebruik ik dezelfde setup nog gewoon, alhoewel de FLIR daar eigenlijk niet zó nuttig is en je wellicht met een kobra en en magnifier of een ACOG en canted beter uit de voeten zou kunnen. Wel de grip en de brake - rapid fire met je DMR en mikken tussen de schouders :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fynrd1 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 01:37:
[...]

Heb zelf ook een tijdje met de shorty gespeeld. Fijn ding, maar problematisch in grote mappen. Om die reden ben ik even aan het experimenteren met de 93r, maar nog niet lang genoeg meegespeeld om een goed oordeel over te vellen.
MP443 is in mijn ogen het beste pistool in BF4 .
Goede RoF , accuraat , 4 shot kill zelfs met de defensive perk en ook op meer dan 10 meter nog dodelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Geef mij maar die SW40 of Compact 45 :)

SW40 = 1 headshot kill, 2 body kills, best goed spambaar :+
Compact 45 = goede dps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SmokingCrop schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:36:
Geef mij maar die SW40 of Compact 45 :)

SW40 = 1 headshot kill, 2 body kills, best goed spambaar :+
Compact 45 = goede dps
SW40 heb ik nog niet mee gespeeld maar de Compact 45 gebruik ik alleen bij de Recon class omdat je vaak nog maar 1 kogel nodig bent om het af te maken maar voor de rest vind ik de .45 i.t.t. BF4 een stuk minder of net zo goed maar dan zijn de p226 , m9 en mp443 gewoon een stuk beter.

Kijk maar is want in de eerste 30 seconden word precies duidelijk gemaakt waarom ik de MP443 kies en niet een ander pistool ;)

Hier nog wat nieuws en laten we hopen op het beste O-)

DICE has announced the release of Patch R32 for BF4.
This is a mandatory update and requires a full deployment across all our instances, we will apply this patch at 08.00 UTC on the 23rd of April. Non-updated instances will be un-joinable by your players, as a mandatory client patch requiring server version R32, will get released at the same time.
No patch notes or change logs yet.

[ Voor 24% gewijzigd door beuker19 op 23-04-2014 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
beuker19 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:51:
[...]

SW40 heb ik nog niet mee gespeeld maar de Compact 45 gebruik ik alleen bij de Recon class omdat je vaak nog maar 1 kogel nodig bent om het af te maken maar voor de rest vind ik de .45 i.t.t. BF4 een stuk minder of net zo goed maar dan zijn de p226 , m9 en mp443 gewoon een stuk beter.

[video]

Kijk maar is want in de eerste 30 seconden word precies duidelijk gemaakt waarom ik de MP443 kies en niet een ander pistool ;)
Hm, moet die toch nog maar eens proberen..
Laatste keer dat ik die gebruikte (al paar maand geleden :>) ging dat toch niet zo bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

D4NG3R schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 19:54:
Ach das nog niets, kwam een server tegen waar de regels gewoon verzonnen (geen !rules of iets in server naam) werden door de admin en z'n vriendjes, ik schiet admin af wordt ik gekicked 'Camping f*ck' ik kom terug en vraag voor verklaring geen reactie maar ja gewoon verder spelen, we krijgen Rogue Transmission, gast gaat op de berg liggen snipen en zat na ~10 minuten al op 25/0 en had mij ook een paar keer te pakken dus ik ga zoeken, en ja hoor gevonden op die berg bij B pak mijn mortar en krijg een triple kill en krijg ik een kick 'Mortar noob'.... Log weer in en potje is nogsteeds gaande en diezelfde gasten liggen weer op die berg, pak een quad, race via e-c-b-berg op sneak naar die gasten pak m'n MG4 en knal ze alle 3 kapot je raad het al kick en ban 'camper f*ck' ik zie het wel goed komen met BF4 - Esports...

Dus kennelijk als je voor een server betaald die zowel ranked als official is kun je dit gewoon maken als admin, kwam ook al eens een server tegen met rogue transmission die geen rules had maar je wel een kick kreeg zodra je een stinger/igla op een vliegtuig schoot, kennelijk wilde de admin gewoon rondjes vliegen met z'n A10 en zonder moeite iedereen maar afknallen.

Ik ben er ook al achter gekomen dat klagen over admins geen enkel nut heeft, EA/Dice doet er niets aan omdat ze natuurlijk geld krijgen voor elke server die verhuurd wordt.

En ik moet zeggen dat de meeste servers zowel hardcore als normal raar aanvoelen de laatste paar dagen, rare kills, ENORM VEEL KILL TRADING!!!! echt te zot voor woorden, rare knifes iemand komt op me af rennen en knifed me van achter?? Dit is zeker al een keer of 4-5 voorgekomen. Granaten die gewoon verdwijnen midden in de lucht? of op een totaal andere plek neerkomen dan je zou denken.

Gister had een vriend van mij iets leuks, voor hem waren geen gebouwen zichtbaar maar b.v. wel de trappen het dak op (zavod) dus hij kon alles zien maar het was maar gokken of er iets voor stond ja of nee.
Bij B was het gewoon een platte vlakte voor hem, geen muur of gebouwen iedereen hing gewoon in de lucht of zat gebukt in het veld.

De ene server lijkt erger dan de ander, ook krijg ik dat 'verbindings' icoontje rechts boven in mijn scherm terwijl er 1 of 2 potjes daarvoor niets aan de hand was, en ik probeer 64 speler servers toch al te vermijden aangezien hier de meest iffie kills voorkomen de afgelopen paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Badmins heb je overal maar zo kansloos nog niet tegengekomen gelukkig, wel een server die no explosive had maar flashbangs ook insta kick voor gaf omdat je er een kill mee kan maken... terwijl ik geen eens een kill ermee maakte, zucht.

Vooral die spelers die normaliter niet zo goed zijn maar dan de regeltjes precies toegespitst hebben op waar zij het beste in zijn , en wee je gebeente als je dan ertussen komt. instant schelden en kicken. zelfde met teambalance, meeste admins zijn te lam om dat even te doen, en dan afvragen waarom de server toch elke keer leegloopt als er 5x op een rij gewonnen wordt door team 1 met teamstacked clanmembers. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis8102
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-08 15:44
SouLLeSSportal schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:17:
Badmins heb je overal maar zo kansloos nog niet tegengekomen gelukkig, wel een server die no explosive had maar flashbangs ook insta kick voor gaf omdat je er een kill mee kan maken... terwijl ik geen eens een kill ermee maakte, zucht.

Vooral die spelers die normaliter niet zo goed zijn maar dan de regeltjes precies toegespitst hebben op waar zij het beste in zijn , en wee je gebeente als je dan ertussen komt. instant schelden en kicken. zelfde met teambalance, meeste admins zijn te lam om dat even te doen, en dan afvragen waarom de server toch elke keer leegloopt als er 5x op een rij gewonnen wordt door team 1 met teamstacked clanmembers. :')
Soms ben ik blij dat flashbangs ook verboden zijn. Deze worden bij lockers/metro soms zo vaak achter elkaar gegooid(door teamgenoten niet door een deuropening kunnen gooien/enemies) dat je er echt lang constant geflasht wordt. En dat terwijl er niemand aanvalt na de flashbang, daar zijn die dingen toch voor? Flashen en dan erin rushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennis8102 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 11:24:
[...]

Soms ben ik blij dat flashbangs ook verboden zijn. Deze worden bij lockers/metro soms zo vaak achter elkaar gegooid(door teamgenoten niet door een deuropening kunnen gooien/enemies) dat je er echt lang constant geflasht wordt. En dat terwijl er niemand aanvalt na de flashbang, daar zijn die dingen toch voor? Flashen en dan erin rushen.
tja dat men als een retard blijft spammen hou je toch, maar ik gebruik het altijd als rushmiddel, vooral bij flanken extreem handig, je pleurt er 1tje als je achter of vanaf de flank de horde benaderd, knal je (preferabel LMG) een stuk of wat af, knikker er nog 2 achteraan, aangezien ze dan vaak een en ander doorkrijgen, en maai de rest neer of go down swinging. :) gebouwen clearen zijn ze ook erg handig voor, door het raampje heen, volgende voor de trap er heen gooien en trap op rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Het leukste is toch wel bij Operation Locker om achter de enemy lines te komen.

Maar ik vind 't zelf ook storend, iemand gooit veel flashbangs naar binnen, ik rush naar binnen... en niemand rent mee dus ik wordt gelijk door een support/sniper afgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brogala schreef op woensdag 23 april 2014 @ 11:48:
Het leukste is toch wel bij Operation Locker om achter de enemy lines te komen.

Maar ik vind 't zelf ook storend, iemand gooit veel flashbangs naar binnen, ik rush naar binnen... en niemand rent mee dus ik wordt gelijk door een support/sniper afgemaakt.
je moet dan ook niet de hallways of death door proberen te komen maar buitenom achter de linie komen en dan de flashbangs gebruiken, 10x effectiever dan een tiental lmg spelers tegelijkertijd te ontwijken op 1 vierkante meter doorgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Dennis8102 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 11:24:
[...]

Het probleem is dat ze misbruikt worden om C4 te laten knallen, C4 kan knallen met Flashbang.. iemand die dood gaat krijgt een 'killed by flashbang' terwijl het toch echt C4 was. Tis wel leuk hoor, ik doe het eerlijk gezegd ook soms zeker in die irritante clusterfuck situaties en soms op van die vaste camp plekjes gewoon paar C4 plaatsen en later een keer langs lopen en een FB neer knikkeren :)

Maar ja ieder z'n ding, ik snap best dat sommige dingen gelimiteerd worden in gebruik, zeker snipers/DMR
maar in sommige gevallen zijn de regels wel heel krom, kwam op een server waar je wel met rockets mag schieten op infantry maar niet LVG, M320E?, Mortar en nog iets (UCAV?) niet mag gebruiken...

Op zich zijn 'alles mag alles kan' servers wel leuk maar laatst b.v. op Lancang Dam lagen er 3-6 snipers met die spot binoculairs , 2-3 mortars en nog wat te campen (2 squads) op de dam zelf, dit was gewoon irritant ze zijn haast niet te raken, als je schiet zien de mortars je op de kaart, jet/helikopters werden heel snel uit de lucht geschoten die daar probeerde te komen, tanks kunnen niet zo hoog schieten, AA raakte niets dat is kortom gewoon vervelend. Buiten dat je wel met 2 squads sterker bent op de grond loop je constant het risico afgeknald te worden door iemand op die dam en die kunnen je op de meest vreemde plekken raken. Ik ben 1 keer afgeschoten toen ik bij A stond..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
prutser001 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 11:54:
[...]

Het probleem is dat ze misbruikt worden om C4 te laten knallen, C4 kan knallen met Flashbang.. iemand die dood gaat krijgt een 'killed by flashbang' terwijl het toch echt C4 was. Tis wel leuk hoor, ik doe het eerlijk gezegd ook soms zeker in die irritante clusterfuck situaties en soms op van die vaste camp plekjes gewoon paar C4 plaatsen en later een keer langs lopen en een FB neer knikkeren :)

Maar ja ieder z'n ding, ik snap best dat sommige dingen gelimiteerd worden in gebruik, zeker snipers/DMR
maar in sommige gevallen zijn de regels wel heel krom, kwam op een server waar je wel met rockets mag schieten op infantry maar niet LVG, M320E?, Mortar en nog iets (UCAV?) niet mag gebruiken...

Op zich zijn 'alles mag alles kan' servers wel leuk maar laatst b.v. op Lancang Dam lagen er 3-6 snipers met die spot binoculairs , 2-3 mortars en nog wat te campen (2 squads) op de dam zelf, dit was gewoon irritant ze zijn haast niet te raken, als je schiet zien de mortars je op de kaart, jet/helikopters werden heel snel uit de lucht geschoten die daar probeerde te komen, tanks kunnen niet zo hoog schieten, AA raakte niets dat is kortom gewoon vervelend. Buiten dat je wel met 2 squads sterker bent op de grond loop je constant het risico afgeknald te worden door iemand op die dam en die kunnen je op de meest vreemde plekken raken. Ik ben 1 keer afgeschoten toen ik bij A stond..
met attack chopper van afstandje tv ze afknallen en evt afmaken met een strafe run, moet niet al te moeilijk zijn gok ik, tenzij er ook engi's in de mix zitten anders doen die laser paint kijkertjes niet zoveel anders dan vreselijk irritante toon veroorzaken :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
SouLLeSSportal schreef op woensdag 23 april 2014 @ 12:05:
[...]

met attack chopper van afstandje tv ze afknallen en evt afmaken met een strafe run, moet niet al te moeilijk zijn gok ik, tenzij er ook engi's in de mix zitten anders doen die laser paint kijkertjes niet zoveel anders dan vreselijk irritante toon veroorzaken :>
Over heli en TV gesproken. Laatst weer m'n eigen heli opgeblazen toen ik een TV afschoot :')
Moet de attack nog eens uitlaten voor een rondje, voor de buff vond ik het niet echt een sucess. Maar in de NS maps is bootjes jagen wel een leuke bezigheid :+ Zeker met de laser-lockers van de gunner en het gebrek aan lock-on geluidjes van de RHIB, jetski en hovercraft >:)

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!
naaitsab schreef op woensdag 23 april 2014 @ 12:52:
[...]

Over heli en TV gesproken. Laatst weer m'n eigen heli opgeblazen toen ik een TV afschoot :')
Moet de attack nog eens uitlaten voor een rondje, voor de buff vond ik het niet echt een sucess. Maar in de NS maps is bootjes jagen wel een leuke bezigheid :+ Zeker met de laser-lockers van de gunner en het gebrek aan lock-on geluidjes van de RHIB, jetski en hovercraft >:)
je vloog alleen en solo tv shot? komt wel eens voor idd, vrij storend maar niet heel vaak gelukkig. Ze zijn nu iig beetje bruikbaar maar nog steeds erg snel neer te halen. zoals gezegd op afstand blijven en achter cover voorzover mogelijk. de naval strike maps zijn ook wel prima te vliegen, vooral die met het kasteel geloof ik? mooi beetje rondjes vliegen en de grote berg als cover gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
SouLLeSSportal schreef op woensdag 23 april 2014 @ 13:01:
[...]

je vloog alleen en solo tv shot? komt wel eens voor idd, vrij storend maar niet heel vaak gelukkig. Ze zijn nu iig beetje bruikbaar maar nog steeds erg snel neer te halen. zoals gezegd op afstand blijven en achter cover voorzover mogelijk. de naval strike maps zijn ook wel prima te vliegen, vooral die met het kasteel geloof ik? mooi beetje rondjes vliegen en de grote berg als cover gebruiken. :)
Was in air supo, vloog niet zelf. Maar die hitbox is nog steeds een beetje vreemd als je met TV op een andere attack heli schiet. Dan weet je zeker dat ie raak is maar vliegt ie vrolijk door :/

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!
naaitsab schreef op woensdag 23 april 2014 @ 13:29:
[...]

Was in air supo, vloog niet zelf. Maar die hitbox is nog steeds een beetje vreemd als je met TV op een andere attack heli schiet. Dan weet je zeker dat ie raak is maar vliegt ie vrolijk door :/
Ik richte eigenlijk altijd op gebied achter de romp, begin van de staart, dan weet je iig dat je de hitbox 99% van de tijd raakt, ook al lagt die een beetje erachter aan. Betekent niet dat je niet nog steeds rare missers houdt, welkom to bugglelagfield.

Pagina: 1 ... 144 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.