Men hoeft niet te spelen om hier te lopen piepen natuurlijk, of juist andersom, hard roepen dat ze het eraf gegooid hebben en dan de week erna weer een post plaatsen van een of andere bug die ze hebben opgenomen tijdens een gamebeuker19 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 11:43:
Waar ik problemen mee heb in dit topic is dat de meeste klagers hier niet heel veel verschillende spelers zijn maar ongeveer 4 personen die zich zo zielig vinden en zich zo bedrogen voelen door DICE/EA dat dit hele topic er onder moet lijden.
Ik had gedacht dat Titanfall de heilige graal onder de FPSen was en dat ze BF4 al van de SSD hadden af gegooid maar nog steeds kunnen ze het niet laten om maar weer hun gal te spugen over BF4 en DICE.
Wat nog het ergste is voor die persoonen is dat ze waarschijnlijk 20+ zijn al lijkt dit meer gedrag voor iemand van 13![]()
Kijk ik ben het best wel voor een groot gedeelte met de kritiek eens maar ik speel nu Diablo 3 , Dayz of FM14 en laat de BF4 problemen gewoon voor wat ze zijn en gun de mensen die er wel plezier in hebben het van harte want ondanks alle bugs heb ik ook best veel plezier gehad.
Iedereen moet lekker spelen wat ze willen maar ga mensen niet opleggen wat wel niet goed is, of hoe ze wel of niet moeten spelen, tenzij ze specifiek om advies of hulp vragen. Wordt de game een stuk leuker van en dit forum ook.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker