Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:51:
[...]
Hier nog wat nieuws en laten we hopen op het beste O-)

DICE has announced the release of Patch R32 for BF4.
This is a mandatory update and requires a full deployment across all our instances, we will apply this patch at 08.00 UTC on the 23rd of April. Non-updated instances will be un-joinable by your players, as a mandatory client patch requiring server version R32, will get released at the same time.
No patch notes or change logs yet.
8 UTC is al een tijdje voorbij, en het is muisjes-dood-stil hier.
Is dat goed nieuws, en is iedereen aan het spelen? Of is iedereen dood omdat de nieuwste bug is dat de PC ontploft in een grote vuurbal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
werk. }:|

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
R32 Server Update Notes
-Fix for an issue where the player could get stuck in a loading screen on a server that had an uneven number of slots
-Fix for the Live Scoreboard that would be active without a game on a server

http://battlelog.battlefi...view/2955065228642565305/

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mick1990 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 15:38:
R32 Server Update Notes
-Fix for an issue where the player could get stuck in a loading screen on a server that had an uneven number of slots
-Fix for the Live Scoreboard that would be active without a game on a server
Dat... is toch zeker niet alles mag ik hopen...?
offtopic:
:Y ik kan niet een op Blog kijken - door m'n eigen stomme filters nota bene.
soms ben ik zo trots op mezelf... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
Overigens, en ik weet niet of dat aan mij ligt, sinds vandaag krijg ik bij een quick revive nu 34 punten in plaats van 20. Ninja toevoeging of blijft m'n muisknop een fractie langer hangen? :P

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thr!lls schreef op woensdag 23 april 2014 @ 16:16:
Overigens, en ik weet niet of dat aan mij ligt, sinds vandaag krijg ik bij een quick revive nu 34 punten in plaats van 20. Ninja toevoeging of blijft m'n muisknop een fractie langer hangen? :P
34 is wel beetje apart, wellicht een squad revive? of idd net even een tikje gecharged.
Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2014 @ 15:40:
offtopic:
:Y ik kan niet een op Blog kijken - door m'n eigen stomme filters nota bene.
soms ben ik zo trots op mezelf... :X
mjah ik kan nu iig de pagina laden, helaas niet zien, maar voorheen met de immer vooruitziende blik van onze IT afdeling in IE 6 |:( kon ik de pagina niet eens laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
klinkt alsof we eindelijk wat city only maps krijgen met hoogstens wat vehicles a la strike on karkand en seine crossing etc.

De laatste dlc zal wat spectaculairder zijn qua maps, puur op mijn gevoel afgaand en de namen van de maps. We zien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:52
SouLLeSSportal schreef op woensdag 23 april 2014 @ 17:36:
[...]

klinkt alsof we eindelijk wat city only maps krijgen met hoogstens wat vehicles a la strike on karkand en seine crossing etc.

De laatste dlc zal wat spectaculairder zijn qua maps, puur op mijn gevoel afgaand en de namen van de maps. We zien wel.
Ik hoop het. BF4 mist echt een aantal CQD maps zoals Ziba tower. Vind de maps veel te open voor TDM. Ziba tower heb ik in CQD en TDM grijs gespeeld, denk dat ik in BF4 ongeveer 10 rondjes TDM heb gedaan :+

3 mei klinkt alleen als BS. Als het al zo snel zou uitkomen had de PR machine daar al lang op geregeerd. Is nu nog niks bekend of geteased. En zo ver ik weet zijn alle DLC's op een dinsdag uitgekomen.

[ Voor 14% gewijzigd door naaitsab op 23-04-2014 17:48 ]

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-05 10:46
naaitsab schreef op woensdag 23 april 2014 @ 17:47:
[...]

Ik hoop het. BF4 mist echt een aantal CQD maps zoals Ziba tower. Vind de maps veel te open voor TDM. Ziba tower heb ik in CQD en TDM grijs gespeeld, denk dat ik in BF4 ongeveer 10 rondjes TDM heb gedaan :+

3 mei klinkt alleen als BS. Als het al zo snel zou uitkomen had de PR machine daar al lang op geregeerd. Is nu nog niks bekend of geteased. En zo ver ik weet zijn alle DLC's op een dinsdag uitgekomen.
Inderdaad, een zaterdag is onmogelijk aangezien DICE alles released op de dinsdag.
Daarbij als ik de battlelog aanhoud zou de volgende release in juni komen...

paint skillz maar het idee lijkt me duidelijk.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/8kloY.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brnjo
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Weet iemand hoe ranken werkt , ik ben precies hetzelfde level als maat van mij terwijl ik ca 1.600 000 punten meer heb en mijn stats ca 40% beter zijn , vaag :? Het zal wel DICE logica zijn hehe , ben benieuwd

[ Voor 13% gewijzigd door brnjo op 23-04-2014 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
secretdk schreef op woensdag 23 april 2014 @ 18:10:
[...]

Inderdaad, een zaterdag is onmogelijk aangezien DICE alles released op de dinsdag.
Daarbij als ik de battlelog aanhoud zou de volgende release in juni komen...

paint skillz maar het idee lijkt me duidelijk.

[afbeelding]
Dat zou ook logisher zijn. Dan zou in mei de PR machine van start gaan. Zal niet de eerste keer zijn dat een "bron" op Reddit flink uit z'n nek loopt te lullen. Tot nu toe vind ik NS de beste DLC dus ben benieuwd of ze dat kunnen overtreffen. Zou wel iets unieks willen zien, zoiets als een 1 persoons MAV ofzo :P

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!
naaitsab schreef op woensdag 23 april 2014 @ 17:47:
[...]

Gaat echt niet gebeuren want DICE heeft besloten dat Domination de ''vervanger'' voor de Close Quarters DLC moest zijn.
Wat ook beter had kunnen uitpakken maar ook daar heeft DICE heeft de maps veel te open gemaakt zelfs in de game modes waarin het eigenlijk om CQC draait en dat is best een gemiste kans.
Ik denk dat de Dragons Teeth DLC meer in de richting van Strike at Karkand en de Aftermath DLC gaat en hoop dat eigenlijk ook wel een beetje want er zijn in BF4 een beetje te weinig maps die dat soort combat mogelijk maken Zavod , Hainan , Nansha Strike en Flood zone komen er het dichts bij in de buurt.
Alle andere maps zijn in mijn ogen te veel gericht op voertuigen of te veel op infantry en niet op infantry met ondersteuning van een paar voertuigen.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brnjo schreef op woensdag 23 april 2014 @ 21:07:
Weet iemand hoe ranken werkt , ik ben precies hetzelfde level als maat van mij terwijl ik ca 1.600 000 punten meer heb en mijn stats ca 40% beter zijn , vaag :? Het zal wel DICE logica zijn hehe , ben benieuwd
Je rang is gebaseerd op je totale punten. En welke stats zijn 40% beter? Als je alles bij elkaar optelt icm boosters/experience weekend zullen jullie op hetzelfde niveau zitten.

Gros van de spelerscommunity kan er helemaal niks van... Spotten niet, geven geen bevelen, volgen bevelen al helemáál niet op, etc. Als je maat al die dingen wel doet, is het niet raar dat hij met minder goed schieten en beter spelen toch op hetzelfde rang zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 21:22

fynrd1

Fooled by Randomness

Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2014 @ 04:25:
[...]

Je rang is gebaseerd op je totale punten. En welke stats zijn 40% beter? Als je alles bij elkaar optelt icm boosters/experience weekend zullen jullie op hetzelfde niveau zitten.

Gros van de spelerscommunity kan er helemaal niks van... Spotten niet, geven geen bevelen, volgen bevelen al helemáál niet op, etc. Als je maat al die dingen wel doet, is het niet raar dat hij met minder goed schieten en beter spelen toch op hetzelfde rang zit.
Wat een onzin verkondig jij.
brnjo schreef op woensdag 23 april 2014 @ 21:07:
Wellicht zat jij tegen een levelcap aan van 100 of 110 en heb je in de periode hierna meer gespeeld dan je maat. De punten die je buiten je rankings haalt tellen niet meer mee voor toekomstige levelcap verhogingen. Zo heb ik iets van 9 miljoen punten buiten de levelcaps gehaald.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fynrd1 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 04:34:
Wellicht zat jij tegen een levelcap aan van 100 of 110 en heb je in de periode hierna meer gespeeld dan je maat. De punten die je buiten je rankings haalt tellen niet meer mee voor toekomstige levelcap verhogingen. Zo heb ik iets van 9 miljoen punten buiten de levelcaps gehaald.
Hmmmm.. heel jouw theorycraft is gebaseerd op dat hij al een tijd op levelcap had gezeten. Ben benieuwd welk rang hij en zijn maat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2014 @ 05:48:
[...]

Hmmmm.. heel jouw theorycraft is gebaseerd op dat hij al een tijd op levelcap had gezeten. Ben benieuwd welk rang hij en zijn maat hebben.
1,6 miljoen punten meer en dan toch op dezelfde rang zitten.. Lijkt me logisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brnjo
  • Niet online
fynrd1 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 06:21:
[...]

Klopt idd ! Ik zat heel lang op max lv , dat verklaart het , stom van mij , had ik zelf ook ff kunnen bedenken haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brnjo
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2014 @ 05:48:
[...]

Beide 116 , levelcap klopt idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2014 @ 15:33:
[...]

8 UTC is al een tijdje voorbij, en het is muisjes-dood-stil hier.
Is dat goed nieuws, en is iedereen aan het spelen? Of is iedereen dood omdat de nieuwste bug is dat de PC ontploft in een grote vuurbal?
Dat zou mij met DICE niet eens meer verbazen. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fynrd1 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 06:21:
En gelijk had je :-) Ja, die punten waardes zeggen mij zelf heel weinig, maar dat komt omdat ik een paar dagen na "player appreciation week" al tegen de rang cap aan zat.

Combineer dat met de ervaringen dat ik soms rang 10 mensen met een SRR-61 zie rondrennen, vind ik mijn theorycraft ook niet zo gek, maar goed, ik zat er flink naast.

Heeft iemand trouwens enig idee wanneer die feature 'een goldpack per class service' van kracht gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2014 @ 23:45:
[...]

En gelijk had je :-) Ja, die punten waardes zeggen mij zelf heel weinig, maar dat komt omdat ik een paar dagen na "player appreciation week" al tegen de rang cap aan zat.

Combineer dat met de ervaringen dat ik soms rang 10 mensen met een SRR-61 zie rondrennen, vind ik mijn theorycraft ook niet zo gek, maar goed, ik zat er flink naast.

Heeft iemand trouwens enig idee wanneer die feature 'een goldpack per class service' van kracht gaat?
Je rank is een directe vertaling van je punten totaal inc alle ribbons, boosters, double xp etc wat je maar kan verzinnen. Echter de punten die je buiten je levelcap behaald zullen daarvoor nooit meetellen. De premium timeline vertaalt het ook voor je, en plaatst de punten die behaald zijn na een levelcap, achteraan bij een verhoogde levelcap. Zo heb ik 280 uur gespeeld, maar 180 uur erover gedaan om de 120 te behalen volgens de timeline.

Voor dat laatste mogen ze eerst maar eens het servicemedal systeem fixen. Ik heb bijna 200 service medals niet gehad. Hierdoor zou ik dus waarschijnlijk ook dat gouden cadeautje mislopen.

[ Voor 8% gewijzigd door fynrd1 op 25-04-2014 05:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2014 @ 23:45:
[...]

PROGRESSION
-Added Gold Battlepacks as rewards for Class Service Stars, allowing players that have reached the max Rank to continue earning new Battlepacks.*

*Temporarily disabled, as the team is working on addressing an issue related to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Vandaag active radar missiles unlocked, man man man die gebruik ik dus ook nooit weer. Ik voel me gewoon slecht wanneer ik ze richting een luchtvoertuig schiet, veel te OP.

Met alle lock-on launchers in BF4 vind ik het trouwens wonderlijk dat er nog geen man-portable active radar launcher is.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een ronde flood zone gespeeld. http://battlelog.battlefi...84576318226240/825608273/

Lekker gefarmed. En zoals gewoonlijk verwonderde ik me over het gedrag van mijn medespelers. Toen ik joinde (ongeveer 5 minuten na de start van de ronde), zat driekwart van mijn team te campen met hoogstwaarschijnlijk een sniper. De enige vlag die we hadden was D (zaten in US). Zoals gewoonlijk wachtten de vijandelijke spelers geduldig om gefarmed te worden. Alles leuk een aardig natuurlijk. Na een streak van ongeveer 35 werd ik neergehaald door een transport heli ( :/ ) die uit het niets tevoorschijn kwam, en met een hoogst accurate aim mij veel te snel neerhaalde. Ik dus weer in het spawnscherm spatie spammen :( . Na een minuut vloog ik weer, en iemand blafte in de chat in het Tsjechisch oid iets met "potato" en "40 kills". Wilde het niet naar het engels vertalen helaas. Tot mijn verbazing had iemand de tijd genomen om de "flood" te starten (Geen PTO? :( ). Hoogst onaangenaam natuurlijk. Ook zat er iemand in de chat te ragen dat ik de game moest verwijderen en een ander dat iemand die vliegende aardappel moet neerhalen :/ . Er werd geluisterd, kort daarna ontving ik een oneshot van de nu gespawnde attack boot (TV in mijn cockpit? Geen idee. Helikopter bleef iig leven). Toen ik weer een minuut spatie gespamt had bleken er AA mines in A te liggen :') . Team pls. AA mine missiles gegeten (ecm doet het nog steeds niet 8)7 ), gerept en doorgegaan. Nu wachtten mij 3 stingerino's op bij C. Er bleek HELEMAAL niemand van mijn team op de B en C daken te zijn. Dus ik moest weer passief spelen, ECM, terugtrekken en reppen, wachten op ECM enz. Ging nog redelijk.
TLDR: Dice pls, ECM kapot, enkele vijandelijke aardappelen die niet gefarmed wensten te worden, vreselijk team, veel te veel snipers, stingerino's, kapotte attack boot.

En nog een vraag/klacht: Hoezo is de meneer die #1 staat in het andere team MVP (met 50 punten meer :') )? Hij heeft een SPM van rond de 650. Ik van rond de 1130. Ben ik gediced of zit hier een geheim puntenkrijgiets achter? Bonusklacht: vijandelijke commander die mij DE HELE ronde steeds opnieuw als HVT markeerde, zodat ik veel te voorzichtig moest spelen. Iedereen wist tenslotten precies waar ik was :/ . Waarom bestaat dit HVT iets eigenlijk? Legitieme lokatiecheat? Dice pls.

Extra bonusklacht: Gister ook een ronde flood zone gespeeld. Killstreak van 40, teruggetrokken naar base met <20 health. Zit ik rustig te reppen en wil ik weer opstijgen, komt er ineens een friendly transport heli mij rammen. Ik wist mezelf nog te redden, en de transport heli piloot ook (de transport heli zelf niet). Ik vraag hem netjes in de chat wat nou precies het grote idee achter dit alles was en hij zij dat hij de piloot niet was. Ik wilde hem dus netjes gaan oppikken en naar een flag gaan brengen. Plakt hij snel even C4 op me :/ . Dan laat hij het ontploffen waardoor ik in het water terecht kom. Ronde had nog 40 tickets dus het kon mij niet bijzonder veel schelen. "I bet you are raging hard now your killstreak ended". :/ WAAROM. Ik snap het niet. Ik kom hier met mijn verstand niet meer bij. Als iemand dit kan verhelderen?

Zoals jullie wellicht ook nog zien heb ik een squad met alleen mij. Dit was omdat ik een private squad had gemaakt met alleen mij erin. Maar waarom? Goede vraag. Omdat de community van deze game zo ongelooflijk vreselijk is dat squadmates dan op je spawnen als je aan het reppen bent en je heli stelen, waarna ze in bijna alle gevallen meteen crashen, of een leger stingerino's in fietsen. Dit is er van deze game geworden. Niet met je "squad" kunnen samenwerken wegens een overvloed aan idioten. Een prive squad moeten aanmaken omdat je anders "getrolled" wordt. Ik speel deze game alleen nog maar omdat ik het leuk vindt om lekker in helikopters kills te farmen. Niet vanwege de "echte battlefield ervaring", zoals ik had in 1942. Ik heb nog geprobeerd dit spel als een "battlefield" game te spelen, maar dat is niet gelukt, onder andere door de slechte "netcode" maar vooral door de spelers die geen idee hebben wat ze aan het doen zijn. Nu is dit spel gewoon lekker kills farmen. En dat bevalt me erg goed. Ronde hierboven had toevallig erg meewerkende vijandelijke spelers, quadruple kills overal. Lekker dicht bij elkaar staan bespaart veel farm tijd. Altijd fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 23:18:
En nog een vraag/klacht: Hoezo is de meneer die #1 staat in het andere team MVP (met 50 punten meer :') )? Hij heeft een SPM van rond de 650. Ik van rond de 1130. Ben ik gediced of zit hier een geheim puntenkrijgiets achter?
Het grote geheim is een medal die je hebt ontvangen, anders had je maar iets van 500spm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Ik snap nou nog steeds niet wat de bedoeling is van die loadout presets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Gister een paar potjes gedaan en het is gewoon maf. Van de 15 rondes 3 gewonnen... kon geen kill krijgen alles zat tegen 1 shot kills, kill trading waar je eng van wordt granaten die verdwijnen zodra je dood neer valt.

Ik zie duidelijk een granaat landen bij 2 vijanden (v40 mini) en ik wordt afgeknald door een helikopter de granaat doet niets. Ook mensen raken met shotguns(wapens in het algemeen) maakt niet uit geloof ik zo vaak gehad dat ik bij iemand die ik raak het bloed alle kanten op zie vliegen en krampachtige bewegingen zie maken maar als ik dood ga door hem hij nog op 100 health staat. Hoe vaak ik wel niet dood ga en geen enkele indicatie krijg dat ik geraakt ben.

Ik heb nog met network smoothing zitten spelen maar dit lijkt weinig uit te maken, als je hem op 0 zet kun je nog weleens komische dingen zien zoals spelers die achteruit kijkend wegrennen :P

Ook kreeg ik de hele tijd rechts boven in mijn scherm dat 'verbindings icoontje' te zien zelfs een aantal keer gehad dat toen ik stil stond mijn scherm een soort van moest calibreren beetje naar links, beetje naar rechts en toen stil in het midden. Om uit te sluiten dat het aan de server lag hebben we op meerdere servers gespeeld en de 64 speler servers genegeerd en alleen 32/48 slot servers gekozen.

Eergister was het precies anders om, van de 15 (zichtbaar) 2 of 3 verloren maar weinig tot geen kill trading, alles voelde beter aan en directer geen insta kills en ellende. Het is net alsof het met de dag verandert de ene dag is de spel ervaring super en soepel de volgende dag op dezelfde servers is het ruk.

En ik moet zeggen dat ik Naval Strike rrrrruk vind, saai en eentonig zeker rush is gewoon waardeloos.
2nd assault en china rising zijn leuker.

Na deze mindere ervaring even BF3 gestart en alles voelt gewoon degelijker. Eigenlijk kom ik de problemen die ik ervaar met BF4 niet tegen in BF3.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
Brogala schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 11:36:
Ik snap nou nog steeds niet wat de bedoeling is van die loadout presets.
Om samenstellingen te maken per kit die je tussen games in of onder een game snel kan veranderen. Hierdoor hoef je niet per stuk wapens of gadgets meer te kiezen maar kan je gewoon een preset aanklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online
WAAROM. Ik snap het niet. Ik kom hier met mijn verstand niet meer bij. Als iemand dit kan verhelderen?
Grote kans dat zoiets aan de andere kant van de kabel zit:

Afbeeldingslocatie: http://www.gameinformer.com/cfs-filesystemfile.ashx/__key/CommunityServer-Components-ImageFileViewer/CommunityServer-Blogs-Components-WeblogFiles-00-00-00-22-81/3343.2896551_2D00_rage_5F00_quitter_5F005F005F00_call_5F00_of_5F00_duty_5F00_bo2_5F005F005F00_screaming.jpg_2D00_610x0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
WAAROM. Ik snap het niet. Ik kom hier met mijn verstand niet meer bij. Als iemand dit kan verhelderen?
Ach, de hele chat staat bij mij meestal uit en dit soort dingen ga ik me al helemaal niet eens druk over maken. In de echte wereld is het retard gehalte al redelijk hoog en in de anoniem gamewereld gaat het door de roof. Helaas, maar t'is niet anders.

Het hoeft ook niet eens een klein kind te zijn die dat doet, dat kan ook gewoon een persoon op leeftijd met een goede baan zijn die zo zijn frusts eruit kan gooien....

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
D4NG3R schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 16:47:
[...]

[afbeelding]
Sommigen zijn zo zielig als ze geowned worden dat ze naar het andere team switchen en dan met C-4 een team kill maken op diegene die hun ownde of ze hebben een vriendje in het andere team die dat voor hun doen.

Sommigen die bf3 hebben gespeeld zullen zich celtic girl nog wel herinneren, hij of zij had altijd een maatje in het andere team zitten die je tank vol plakt met c4 zodat je sneller kapot ging, hij/zij is een tijdje nummer 1 geweest in de tank tot dat dice celtic girl betrapte op glitchen in metro met stat reset als gevolg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
D4NG3R schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 16:47:
[...]

[afbeelding]
Moet ik me als 13 jarige nu beledigd voelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:32
Brogala schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 21:35:
[...]

Als je ook van die gekke bekken trekt wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online
Brogala schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 21:35:
[...]

Als je je gedraagt zoals de meeste 12-13 jarigen in online shooters: Ja.

[rant]
Begrijp me niet verkeerd, ik heb niks tegen (vrij) jonge kinderen in shooters welke eigenlijk 16/18+ gerate zijn, maar probeer je dan wel te gedragen naar said leeftijdsrating. En een microfoon zou verboden moeten worden als je (nog) een schelle k*tstem hebt :+ . Voornamelijk 12 jarige Britten trekken me het bloed onder de nagels vandaan als ze (schel) in de microfoon beginnen te schreeuwen omdat ze bijv niet kunnen winnen of het ergens niet mee eens zijn :r .
[/rant]

offtopic:
* D4NG3R werkt in Garrys mod aan een server plugin welke automatisch users mute als de toonhoogte van hun stem constant boven een bepaalde treshold komt. >:)

[ Voor 61% gewijzigd door D4NG3R op 27-04-2014 02:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R schreef op zondag 27 april 2014 @ 02:17:
[...]

Als je je gedraagt zoals de meeste 12-13 jarigen in online shooters: Ja.

[rant]
Begrijp me niet verkeerd, ik heb niks tegen (vrij) jonge kinderen in shooters welke eigenlijk 16/18+ gerate zijn, maar probeer je dan wel te gedragen naar said leeftijdsrating. En een microfoon zou verboden moeten worden als je (nog) een schelle k*tstem hebt :+ . Voornamelijk 12 jarige Britten trekken me het bloed onder de nagels vandaan als ze (schel) in de microfoon beginnen te schreeuwen omdat ze bijv niet kunnen winnen of het ergens niet mee eens zijn :r .
[/rant]

offtopic:
* D4NG3R werkt in Garrys mod aan een server plugin welke automatisch users mute als de toonhoogte van hun stem constant boven een bepaalde treshold komt. >:)
Private squad. *O* Geen voertuigdieven meer en geen squadmates die op je spawnen en een deur gaan blokkeren oid. Mij persoonlijk kan het niet zo veel schelen hoe oud de spelers zijn die ik farm. Wel vervelend als ze met een stinger in de lucht gaan klikken natuurlijk. Vandaag in 1 ronde 6 keer dezelfde stinger spammer neergehaald (had Xx op het begin en het einde van de naam :') Ben het middenstuk vergeten). Zat waarschijnlijk ook in die leeftijdscategorie.

Ik heb 1 keer garry's mod gespeeld na het opgepikt te hebben op een steam sale (voor een euro oid). Het duurde anderhalf week om te laden en toen zat ik ineens in minecraft? Met 6 jarige meisjes die door de microfoon schreeuwden (en ik had geen idee hoe ik mensen moest muten :'( ). Nooit meer opgestart.

Heeft het trouwens nut om in bursts te schieten met de gun van een voertuig? Als ik als tank gunner probeer iemand te snipen in bursts lukt het vaak ook nog (afstand van bijv. D punt in rogue tot de top van die sniperberg aan de kant van A). Is dit een glitch of kan dit gewoon volgens Dice?

Ook voorspel ik dat er in de volgende DLC een soort superstingerino komt met een active radar missile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genesisfm
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:24
beuker19 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 00:01:
[...]

Gaat echt niet gebeuren want DICE heeft besloten dat Domination de ''vervanger'' voor de Close Quarters DLC moest zijn.
Wat ook beter had kunnen uitpakken maar ook daar heeft DICE heeft de maps veel te open gemaakt zelfs in de game modes waarin het eigenlijk om CQC draait en dat is best een gemiste kans.
Ik denk dat de Dragons Teeth DLC meer in de richting van Strike at Karkand en de Aftermath DLC gaat en hoop dat eigenlijk ook wel een beetje want er zijn in BF4 een beetje te weinig maps die dat soort combat mogelijk maken Zavod , Hainan , Nansha Strike en Flood zone komen er het dichts bij in de buurt.
Alle andere maps zijn in mijn ogen te veel gericht op voertuigen of te veel op infantry en niet op infantry met ondersteuning van een paar voertuigen.
Dit is voor mij een van de redenen dat ik BF4 niet meer speel.
Wellicht naïef om te denken dat ze wat meer "zibatower" maps erin zou verwerken (ik had het idee dat daarvoor in BF3 was gekozen om de concurrentie met COD aan te gaan).
Nu is het vrijwel een en al sniper ellende... Toch maar terug naar COD vrees ik, mits ze iets fatsoenlijks uitbrengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 april 2014 @ 02:49:
[...]Heeft het trouwens nut om in bursts te schieten met de gun van een voertuig? Als ik als tank gunner probeer iemand te snipen in bursts lukt het vaak ook nog (afstand van bijv. D punt in rogue tot de top van die sniperberg aan de kant van A). Is dit een glitch of kan dit gewoon volgens Dice?

Ook voorspel ik dat er in de volgende DLC een soort superstingerino komt met een active radar missile.
Volgens mij maakt het niet veel uit of je in een tank zit te bursten met je MG, recoil heeft die gun voor mijn gevoel namelijk niet.
Het grote voordeel van burst fire is natuurlijk wel dat je gun niet zo snel vastloopt, maar voor nauwkeurigheid hoef je het niet te doen.

Ik moet wel zeggen dat ik tot zover de DLC niet echt geweldig vind.
-China Rising vind ik wel een toevoeging door de grote maps, Silk Road is bijvoorbeeld erg leuk.
-Second Assault is OK maar de BF4 maps vind ik bijna allemaal beter. Ik had het leuker gevonden als we ipv Metro en Zandstormpje bijvoorbeeld Seine Crossing en Market hadden, dat had wat meer variatie in de maps gebracht. Metro heb ik een grafhekel aan, wat een draak van een map.
-Navy Strike valt me erg tegen, de maps spreken me helemaal niet aan en daarbij hebben ze ook een AC130 op vrijwel elke map waardoor je te voet of in je bootje gewoon keihard neergemaaid word.

Ik hoop dat die laatste mappacks wat beter zijn dan de vorige twee want dit is de 50 euro niet waard als je het mij vraagt. Gelukkig had ik die season pass besteld met een giftcard uit m'n kerstpakket 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 april 2014 @ 02:49:
[...]
...

Dan moet je deze gezien hebben.

YouTube: ☼ BattleFAILED - Episode #3 Anal Strike DLC (AA Mines)

'MORE LOCK ON WEAPONS!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
repost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2014 @ 15:32:
[...]
Volgens mij maakt het niet veel uit of je in een tank zit te bursten met je MG, recoil heeft die gun voor mijn gevoel namelijk niet.
Het grote voordeel van burst fire is natuurlijk wel dat je gun niet zo snel vastloopt, maar voor nauwkeurigheid hoef je het niet te doen.
De LMG/HMGs op de tank hebben natuurlijk geen noemenswaardige recoil (je moet wel écht je best doen om een kanon dat 120mm shels afvuurt te laten wiebelen met een 7.62mm kogeltje...) maar de .50 op de turret heeft wel last van teruglopende accuracy bij volauto vuur volgens mij. En van totale nutteloosheid, aangezien zelfs in HC je soms zes of zeven hitsnodig hebt voor een kill.
-Navy Strike valt me erg tegen, de maps spreken me helemaal niet aan en daarbij hebben ze ook een AC130 op vrijwel elke map waardoor je te voet of in je bootje gewoon keihard neergemaaid word.
Daarom: de commander mode uitschakelen op je server. AC130 weg, imbalance omdat er maar één team met een commander is weg, nutteloze UAV en CUAVs weg, geen onverklaarbare dooie snipers meer omdat je commander met ammokisten loopt te smijten ipv het spel te spelen... gewoon, weg die commander. koop je niets voor, heb je alleen maar last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2014 @ 16:26:
[...]

De LMG/HMGs op de tank hebben natuurlijk geen noemenswaardige recoil (je moet wel écht je best doen om een kanon dat 120mm shels afvuurt te laten wiebelen met een 7.62mm kogeltje...) maar de .50 op de turret heeft wel last van teruglopende accuracy bij volauto vuur volgens mij. En van totale nutteloosheid, aangezien zelfs in HC je soms zes of zeven hitsnodig hebt voor een kill.

[...]

Daarom: de commander mode uitschakelen op je server. AC130 weg, imbalance omdat er maar één team met een commander is weg, nutteloze UAV en CUAVs weg, geen onverklaarbare dooie snipers meer omdat je commander met ammokisten loopt te smijten ipv het spel te spelen... gewoon, weg die commander. koop je niets voor, heb je alleen maar last van.
hij heeft geen recoil maar de gun krijgt wel deviatie naar mate je vaker achter elkaar vuurt, vooral de lmg heeft dit, de hmg minder maar die moet je gewoon tapfiren, dan is die altijd deadon. meestal 3 hits voldoende, als je al geen hs maakt. Blijft leuk snipers van de heuvels te schieten halvewege de map :D

Commander mode is zoals alles leuk als er balance is, de ac130 is te op nu, vooral doordat je vrijwel geen voordeel hebt om hem neer te halen, enige wat je kan doen is de flag cappen die hem de tegenpartij geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is gewoon een belediging. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
Ook gewoon alleen defuse en domination. Als je voor die 2 gamemodes BF4 komt spelen zit je echt aan het verkeerde adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Het lijkt wel of ze op normal spelen, laat ze de servers nou eerst maar op het niveau krijgen van b.v. CS dan misschien zou het kunnen. 10hz tickrate pfff idioten als je een famas neemt duurt het bijna 500ms voordat je je gun geleegt hebt. (Dit kwam ik ergens tegen kan link niet vinden)

Nou zou je kunnen verwachten dat op een event als dat de server gewoon daar draait dus misschien scheelt dat wel.

Ik hoop echt dat ze de tickrate omhoog gooien al is het maar naar 20hz.

Owja en heeft er iemand problemen met rockets op dit moment? vaak krijg ik dat mijn rockets om een helikopter blijven vliegen dus er om heen draaien?! Dit gebeurt meestal met die 'laser guided' (FGM-172) rocket. Ik probeer ze wel eens weg te sturen en dan weer op de helikopter te richten maar het lukt gewoon niet.

Ook al een aantal keer gehad met die Javelin dat tanks gewoon niet geraakt worden, hij knalt dan gewoon naast de tank op de grond terwijl ik gewoon gelocked was. Een jetski/rhib mis ik nooit met dat ding... (En nee de tank heeft niet dat raket schildje ofzo).
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 09:58:
[...]

Dat klopt ook, hardcore werkt namelijk niet competitive niveau en met de 150 ms bonus delay. Dan heb je alleen maar insta deaths en is er uberhaubt geen kans om te reageren op schoten.
Dus BF4 heeft in zijn huidige staat geen recht van bestaan als 'esports' titel. Ik heb op normal en hardcore last van killtrades etc dus mjah dat maakt echt niets uit.

[ Voor 45% gewijzigd door prutser001 op 29-04-2014 10:01 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
prutser001 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 09:52:
[...]
Het lijkt wel of ze op normal spelen
Dat klopt ook, hardcore werkt namelijk niet competitive niveau en met de 150 ms bonus delay. Dan heb je alleen maar insta deaths en is er uberhaubt geen kans om te reageren op schoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:29
Owja en heeft er iemand problemen met rockets op dit moment? vaak krijg ik dat mijn rockets om een helikopter blijven vliegen dus er om heen draaien?! Dit gebeurt meestal met die 'laser guided' (FGM-172) rocket. Ik probeer ze wel eens weg te sturen en dan weer op de helikopter te richten maar het lukt gewoon niet.

Ook al een aantal keer gehad met die Javelin dat tanks gewoon niet geraakt worden, hij knalt dan gewoon naast de tank op de grond terwijl ik gewoon gelocked was. Een jetski/rhib mis ik nooit met dat ding... (En nee de tank heeft niet dat raket schildje ofzo).
Ja komt ontzettend vaak voor. YouTube staat ook vol met dit soort gevalletjes.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, nog even wat extragratis geruchten via schimmige bronnen (zelf benoemde QA van EA genaamd leakthecontroller http://www.reddit.com/user/leakthecontroller maar alle eerdere posts van hem over BF DLC waren correct):

Over de BF4 bugs zegt ie:

Here's the thing. we reported many of the bugs that people are complaining about in our database but many were closed as invalid/as designed.

qa did it's job very well, trust me.

De nieuwe police vs robbers Battlefield die door Viceral zou worden gemaak, gaat geen Battlefield meer heten. EA heeft de naam laten vallen. Dit project heet nu Omaha en de support voor BF4 zou definitief zijn gestopt, het zal voornamelijk nog gaan om weapon balancing en de DLC.

Everyone must know why ea deliberately ditched bf . From an anonymous source, EA`s studio named visceral games is currently working on a new fps title whose project name is omaha. It was speculated that this might be a new entry in bf series this year but according to the source, this is going to be a new fps title about cops and robbers. EA has heavily invested in this project and they are also aiming it to be the best ea fps game ever. Lastly the same source told a few things abt upcoming dlcs and patches, bf4 has been entirely handed over to DICE LA which is also making upcoming dlcs. Next patches will be more about weapon balancing rather than fixing the game. Those who are still hoping that bf4 might get fixed should give up.

De nieuwe Viceral game wordt echter wel een aangepaste versie van BF4, de launcher zou op dit moment zelfs nog BF4 heten en precies zo spelen als BF4. De alpha van deze game zou gepresenteerd moeten worden op de E3.
Dus BF4 heeft in zijn huidige staat geen recht van bestaan als 'esports' titel. Ik heb op normal en hardcore last van killtrades etc dus mjah dat maakt echt niets uit.
Helemaal mee eens dat het geen bestaansrecht heeft als eSports. Maar ook als wel alles goed werkte dan zijn killtrades en bugs één ding (maar daar mogen we niet meer over spreken hier, het is nu alleen nog maar happy go lucky in dit topic), maar 'wij' missen de eerste vier kogels niet, dus op hardcore wordt het een point and click spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:46:
Zo, nog even wat extragratis geruchten via schimmige bronnen (zelf benoemde QA van EA genaamd leakthecontroller http://www.reddit.com/user/leakthecontroller maar alle eerdere posts van hem over BF DLC waren correct):

Over de BF4 bugs zegt ie:

Here's the thing. we reported many of the bugs that people are complaining about in our database but many were closed as invalid/as designed.

qa did it's job very well, trust me.

De nieuwe police vs robbers Battlefield die door Viceral zou worden gemaak, gaat geen Battlefield meer heten. EA heeft de naam laten vallen. Dit project heet nu Omaha en de support voor BF4 zou definitief zijn gestopt, het zal voornamelijk nog gaan om weapon balancing en de DLC.

Everyone must know why ea deliberately ditched bf . From an anonymous source, EA`s studio named visceral games is currently working on a new fps title whose project name is omaha. It was speculated that this might be a new entry in bf series this year but according to the source, this is going to be a new fps title about cops and robbers. EA has heavily invested in this project and they are also aiming it to be the best ea fps game ever. Lastly the same source told a few things abt upcoming dlcs and patches, bf4 has been entirely handed over to DICE LA which is also making upcoming dlcs. Next patches will be more about weapon balancing rather than fixing the game. Those who are still hoping that bf4 might get fixed should give up.

De nieuwe Viceral game wordt echter wel een aangepaste versie van BF4, de launcher zou op dit moment zelfs nog BF4 heten en precies zo spelen als BF4. De alpha van deze game zou gepresenteerd moeten worden op de E3.
Vraag me alleen af hoe serieus deze gast te nemen is. Volgens hem zou deze zaterdag de nieuwe DLC gereleased worden voor premium members. Ik weet bijna zeker dat dit niet waar is, dus waarom zou de rest dan wel waar zijn?

Hij zegt ook dat er geen technische patches voor BF4 meer komen, maar ondertussen is DICE wel hard bezig geweest met de console rubber banding te fixen.

Grootste gedeelte van dit verhaal kan je dus met een korreltje zout nemen, al geloof ik best wel dat Visceral werkt aan een nieuwe shooter en herhaalt deze gozer gewoon dingen die al eerder gepost zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door secretdk op 29-04-2014 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
secretdk schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:09:
[...]

Vraag me alleen af hoe serieus deze gast te nemen is. Volgens hem zou deze zaterdag de nieuwe DLC gereleased worden voor premium members. Ik weet bijna zeker dat dit niet waar is, dus waarom zou de rest dan wel waar zijn?

Hij zegt ook dat er geen technische patches voor BF4 meer komen, maar ondertussen is DICE wel hard bezig geweest met de console rubber banding en schijnt er ook een grote patch aan te komen om andere fixes te verhelpen.

Grootste gedeelte van dit verhaal kan je dus met een korreltje zout nemen, al geloof ik best wel dat Visceral werkt aan een nieuwe shooter.
Haha heerlijke spot-on bewoording. :)

Maar fair enough, het zijn ook maar geruchten en het korreltje zout moet altijd bij BF. :) De releasedates slaan inderdaad nergens op, maar ik doelde meer op de inhoud van de DLC waar hij wel gelijk in had. Plus het zijn wel leuke geruchten.

De console rubber banding zijn voornamelijk server problemen schijnt, op de geüpgrade servers lijkt het allemaal een heel stuk beter te gaan. Maarja dat is ook beetje een black box aangezien de console alleen op official EA servers kunnen spelen en niet zelf servers kunnen huren. Joost mag weten hoeveel servers er per VM draaien op wat voor hardware.

Maar de magische patch komt al maanden 'binnenkort' dus we zullen af moeten wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 18:57
secretdk schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:09:
[...]

.... Volgens hem zou deze zaterdag de nieuwe DLC gereleased worden voor premium members. Ik weet bijna zeker dat dit niet waar is, dus waarom zou de rest dan wel waar zijn?....
Dat had hij of iemand anders later al veranderd naar 3 juni, wat op een dinsdag valt en qua maanden tussen de dlcs wel aardig realistisch lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:46:

Uiteraard een gerucht maar denk persoonlijk dat het zeker waar is. Wat voor fixes zijn er nou geweest in bf? Ja de noodzakelijk omdat het anders niet te spelen was. Je schiet volgens mij nog steeds zelf regelmatig je eigen chopper kapot als je een tv missile schiet. Dat zit er al in sinds bf3.

Het is goed dat ze verder gaan en het opgeven, immers de meeste spelers zijn ook al verder gegaan. De meeste spelers in dit topic hebben SSD al gereinigd van deze code. Iets na afloop fixen als je toch al meer dan de helft van je trouwe player base bent kwijt geraakt schiet niet op. Dit misbaksel (hoewel nog steeds erg fun in de scout heli) zal een mooi leer moment zijn voor Dice, de volgende bf zal ongetwijfeld een goed werkende netcode hebben. Beter nog ik verwacht dat ze geen drol verlopen tot de netcode van bf5 bewezen is. Of Dice gaat schijt hebben en bf5 verschijnt exclusief op de consoles, die geen hoge eisen aan hun game hebben en niet op het forum zitten zeuren voor een fatsoenlijke game.

Mooi om te lezen (ga er maar even vanuit dat het waar is) dat de bf naam van cops vs robbers is gestript. Das toch de ultieme schande die je als bedrijf kan oplopen? Dat je de naam van je product zo verkracht hebt dat je uitgever de naam niet meer wilt gebruiken. Ben benieuwd hoe het bij het Dice HQ eraan gaat.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
evilpin0 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:38:
[...]
Het is goed dat ze verder gaan en het opgeven, immers de meeste spelers zijn ook al verder gegaan. De meeste spelers in dit topic hebben SSD al gereinigd van deze code.
De meeste spelers in dit topic? misschien 2 mensen..
ik vind bf4 nog altijd leuker dan bf3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmokingCrop schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:53:
[...]

Dat zijn er alsnog 2 teveel, en als je de battlelog forums leest, zie je gewoon dat ze lang niet de enige zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovade
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-12-2024
Tja, veel zullen het er wel zijn, maar langs de andere kant zijn het natuurlijk meestal de klagers die je het meeste hoort.

Bij mij staat het nog (terug) op de PC, maar heb het spel, sinds ik mijn PC heb moeten herformatteren na een uiterst zware RSOD (een goeie maand geleden), nog niet durven heropstarten. :/

[ Voor 3% gewijzigd door tovade op 29-04-2014 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Uiteraard een gerucht maar denk persoonlijk dat het zeker waar is. Wat voor fixes zijn er nou geweest in bf? Ja de noodzakelijk omdat het anders niet te spelen was. Je schiet volgens mij nog steeds zelf regelmatig je eigen chopper kapot als je een tv missile schiet. Dat zit er al in sinds bf3.

Het is goed dat ze verder gaan en het opgeven, immers de meeste spelers zijn ook al verder gegaan. De meeste spelers in dit topic hebben SSD al gereinigd van deze code. Iets na afloop fixen als je toch al meer dan de helft van je trouwe player base bent kwijt geraakt schiet niet op. Dit misbaksel (hoewel nog steeds erg fun in de scout heli) zal een mooi leer moment zijn voor Dice, de volgende bf zal ongetwijfeld een goed werkende netcode hebben. Beter nog ik verwacht dat ze geen drol verlopen tot de netcode van bf5 bewezen is. Of Dice gaat schijt hebben en bf5 verschijnt exclusief op de consoles, die geen hoge eisen aan hun game hebben en niet op het forum zitten zeuren voor een fatsoenlijke game.

Mooi om te lezen (ga er maar even vanuit dat het waar is) dat de bf naam van cops vs robbers is gestript. Das toch de ultieme schande die je als bedrijf kan oplopen? Dat je de naam van je product zo verkracht hebt dat je uitgever de naam niet meer wilt gebruiken. Ben benieuwd hoe het bij het Dice HQ eraan gaat.
idd hoewel ik een police game geweldig zou vinden, swat4 helemaal kapotgespeeld, heeft dit niets binnen battlefield te zoeken. Hier ging ik al gemakshalve vanuit.

Het mag van mij nu wel eens afgelopen zijn met die eeuwige, we hebben hier veel van geleerd bullshit, daar koop ik als consument geen flikker voor. Dat leren moet je van de vorige fouten, die eruit halen en een goed product neerzetten. Zo moeilijk leek me dat niet voor bf3 vs b4. Toch hebben ze het voor elkaar gekregen bf4 slechter te laten draaien dan bf3 in het begin met al die opstartproblemen. Dat zegt al genoeg. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Hmm, ik vind BF4 wel leuk begrijp me niet verkeerd ik speel eigenlijk nooit alleen en meestal met een man of 9 op TS zodat we flink kunnen zeiken over alles wat mis is en flink schelden als we elkaar knifen/team killen/C4en/M2slammen, noem maar op flink trollen dus..etc.

Soms zijn we wat serieuzer maar dat gaat gewoon niet meer BF4 kun je niet echt serieus nemen ik verwacht ook niet dat we nog echte verbeteringen gaan zien, BF3 heeft ook even geduurd voordat het goed speelbaar werd maar dit is toch wel dieptriest.

Die gasten van DICE zullen ook wel denken een gepoetste drol blijft een drol. Ik denk dat als ze de netcode op de schop doen en een echte netcode maken (hoger tickrate) dat je dan 80% van alle frustraties/ellende oplost. Ik krijg een beetje het idee dat er 10 man bij DICE zitten die de meuk moeten runnen, ik bedoel bugs die bij de introductie van BF3 al naar voren kwamen en nu nog aanwezig zijn? Volgens mij testen ze met hun ogen dicht.

Moest er ff uit.

Wat ik al zeg ik vind BF4 leuk... maar hoe ze 'klanten' zo kunnen behandelen? Ik bedoel als je een auto koopt en de remmen doen het niet, dan ga je terug en fixen ze die shit kennelijk heeft de consument geen recht van spreken hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prutser001 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:24:
Hmm, ik vind BF4 wel leuk begrijp me niet verkeerd ik speel eigenlijk nooit alleen en meestal met een man of 9 op TS zodat we flink kunnen zeiken over alles wat mis is en flink schelden als we elkaar knifen/team killen/C4en/M2slammen, noem maar op flink trollen dus..etc.

Soms zijn we wat serieuzer maar dat gaat gewoon niet meer BF4 kun je niet echt serieus nemen ik verwacht ook niet dat we nog echte verbeteringen gaan zien, BF3 heeft ook even geduurd voordat het goed speelbaar werd maar dit is toch wel dieptriest.

Die gasten van DICE zullen ook wel denken een gepoetste drol blijft een drol. Ik denk dat als ze de netcode op de schop doen en een echte netcode maken (hoger tickrate) dat je dan 80% van alle frustraties/ellende oplost. Ik krijg een beetje het idee dat er 10 man bij DICE zitten die de meuk moeten runnen, ik bedoel bugs die bij de introductie van BF3 al naar voren kwamen en nu nog aanwezig zijn? Volgens mij testen ze met hun ogen dicht.

Moest er ff uit.

Wat ik al zeg ik vind BF4 leuk... maar hoe ze 'klanten' zo kunnen behandelen? Ik bedoel als je een auto koopt en de remmen doen het niet, dan ga je terug en fixen ze die shit kennelijk heeft de consument geen recht van spreken hier.
Zo kunnen het volk zo behandelen omdat het volk toch wel braaf DLC blijft kopen en gewoon weer uitkijkt naar BC3 en BF5. Helaas zijn dat nog steeds een heleboel spelers. Zelfs als je een groot deel van je playerbase verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Omdat er geen concurrentie is.
arma, cs, cod etc zijn allemaal totaal anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SmokingCrop schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:42:
Omdat er geen concurrentie is.
arma, cs, cod etc zijn allemaal totaal anders.
en veel mensen het gepre ordered hebben incl. de premium shizzle. die trouwe basis loopt nu dan ook het hardst te zeiken omdat ze vertrouwen hadden dat het wel beter zou worden na bf3. How wrong we were...

Het kan ook wel leuk zijn om te spelen maar zodra je weer eens een duidelijke hit mist, insta killed wordt etc. gaat de lol er heel gauw vanaf. Ik speel het ook meestal 1 of 2 rounds max.

[ Voor 19% gewijzigd door SouLLeSSportal op 29-04-2014 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
SmokingCrop schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:53:
[...]

Gelukkig.

Ik dacht echt dat ik de enige was op dit topic die gewoon heel veel plezier had met BF4. Ja, er zijn dingen fout. Maar ik probeerde laatst BF3 en ik vind BF4 gewoon leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
oh trouwens:

29/04/2014 10:37
R33 Server Update Notes
-General stability improvements
-Fix for the “Death Shield” bug that could cause dead players to act as an invisible shield, blocking projectiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godverdomme. INFR is toch de slechtste server waar ik ooit op gespeeld heb. De vorige keer dat ik daar ben gegaan werd ik gebanned omdat ik "bbbbbbbbbbbbbbbbbg" aan het einde van de game zei terwijl ik een k/d van rond de 50 had. "Being disrespectfull". Vandaag weer gejoined (vergeten dat het dezelfde vreselijke server is) en was bezig met een killstreak van 30. "@FMOVE EMPYREAL". Wat? Laat mij godverdomme doorgaan met farmen. Ik vraag netjes waarom ik wordt gemoved en ik krijg "YOU RATHER LEAVE?" (Ja, al zijn reacties waren in caps). Ik ben dus vertrokken en heb niet door kunnen gaan met het farmen :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 16:28:
Godverdomme. INFR is toch de slechtste server waar ik ooit op gespeeld heb. De vorige keer dat ik daar ben gegaan werd ik gebanned omdat ik "bbbbbbbbbbbbbbbbbg" aan het einde van de game zei terwijl ik een k/d van rond de 50 had. "Being disrespectfull". Vandaag weer gejoined (vergeten dat het dezelfde vreselijke server is) en was bezig met een killstreak van 30. "@FMOVE EMPYREAL". Wat? Laat mij godverdomme doorgaan met farmen. Ik vraag netjes waarom ik wordt gemoved en ik krijg "YOU RATHER LEAVE?" (Ja, al zijn reacties waren in caps). Ik ben dus vertrokken en heb niet door kunnen gaan met het farmen :'( .
better battlelog, dan server toevoegen aan radar, geen problemen meer :)
ik zou na de eerste keer al weggebleven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja. Aan de andere kant is een admin die je halverwege teamswapt om de balance er een beetje in te krijgen natuurlijk niet zó heel vreemd. Niet dat de server verder niet volstrekt kut is en de admin nogal kinderachtig overkomt met dreigingen en all-caps geneuzel enzo hoor.
Maar dat balancen... dat snap ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
Zie heel vaak klachten over dat soort praktijken. Daarom zou ik die mensen ook gewoon adviseren om een vaste server uit te zoeken die goed speelt, de map/game mode rotaties heeft die jij leuk vind en geen admins die hun powers misbruiken.

Heb dan ook zelf altijd 2 vaste servers waar ik met maten in speel. We wijken eigenlijk nooit af van deze servers tenzij het niet anders kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijk dat soort admins. Eergisteren ook nog een potje gespeeld waarop ik op het eind door de admin gekilled wordt via console met als melding "for vehicle whoring the entire game".

;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-08 19:53
SmokingCrop schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 16:08:
oh trouwens:

29/04/2014 10:37
R33 Server Update Notes
-General stability improvements
-Fix for the “Death Shield” bug that could cause dead players to act as an invisible shield, blocking projectiles
Deathshield zit er nog steeds in voor vehicle`s . :(
Loading screen blijft hangen tussen map changes . :(
Fall damage reageert raar met parachutes en over muurtjes heen springen . :X

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
Leeuw070 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 16:54:
[...]

Deathshield zit er nog steeds in voor vehicle`s . :(
Loading screen blijft hangen tussen map changes . :(
Fall damage reageert raar met parachutes en over muurtjes heen springen . :X
Wat valt bij jou onder death shield voor vehicles? Het wrak dat blijft liggen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
enemy die dood is word door medic ge-shocked en kruipt terug in de IFV waar de medic uitkwam , eet vervolgens 4 rpg`s op zonder hitdetection en active protection .
Dit was eerder ook al eens te zien met een heli in een filmpje hier .
Op 1:50 te zien .

[ Voor 14% gewijzigd door Leeuw070 op 29-04-2014 17:08 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leeuw070 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 17:05:
enemy die dood is word door medic ge-shocked en kruipt terug in de IFV waar de medic uitkwam , eet vervolgens 4 rpg`s op zonder hitdetection en active protection .

[video]
:') :N -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[video]
Eh, wat jij beschrijft is niet wat er in dit vidje te zien is.
In de video knalt hij een kerel uit de heli, wiens lijk dan voor raketschild ligt te spelen.
De heli staat dus achter een lijk wat de raket tegenhoudt. Het lijkt wordt niet gezapt en stapt niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk

[video]
Is daar een video of iets van want kan het zelf niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
IFV was niet te raken voor/tijdens/na de revive . Dus er klopt nog steeds iets niet .

In het filmpje is inderdaad te zien dat na de revive of nadat de dode enemy verdwijnt de shield verdwijnt .

O-)

>:)

[ Voor 16% gewijzigd door Leeuw070 op 29-04-2014 19:05 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zal een mooi leer moment zijn voor Dice, de volgende bf zal ongetwijfeld een goed werkende netcode hebben. Beter nog ik verwacht dat ze geen drol verlopen tot de netcode van bf5 bewezen is. Of Dice gaat schijt hebben en bf5 verschijnt exclusief op de consoles, die geen hoge eisen aan hun game hebben en niet op het forum zitten zeuren voor een fatsoenlijke game.
Ja dat over die netcode en bugs dachten wij ook bij BF4 hé. Hoe liep dat ook al weer af? O-)
En dat console only zie ik nog wel gebeuren. Niet dat dat erg zou zijn. Scheelt heel veel gamers wat geld wat ze vervolgens kunnen gebruiken voor functionele games. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
DanielWW2 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 19:06:
[...]

Ja dat over die netcode en bugs dachten wij ook bij BF4 hé. Hoe liep dat ook al weer af? O-)
En dat console only zie ik nog wel gebeuren. Niet dat dat erg zou zijn. Scheelt heel veel gamers wat geld wat ze vervolgens kunnen gebruiken voor functionele games. :/
aan 33cent per uur is het een vd goedkoopste spellen voor mij. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godverdomme. Nog een klacht. Net dit ontvangen: Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: autoadmin perma banned for kill rate: (4,62k/min) support: www.ug-team.com

Was nog 1 van mijn favoriete servers. Veel tickets, veel nubs om te farmen, lage ping :(

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2014 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 20:50:
Godverdomme. Nog een klacht. Net dit ontvangen: Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: autoadmin perma banned for kill rate: (4,62k/min) support: www.ug-team.com

Was nog 1 van mijn favoriete servers. Veel tickets, veel nubs om te farmen, lage ping :(
wow zo zielig dat ze een auto ban hebben voor zo'n kd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SmokingCrop schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 23:03:
[...]

wow zo zielig dat ze een auto ban hebben voor zo'n kd..
Het gaat om KPM niet om K/D in dit geval en een KPM van 4,62 is bizar hoog om maar niet te zeggen borderline onmogelijk op heel veel maps en in heel veel gamemodes. Daar vang je heel veel cheaters in elk geval mee af en die paar false positives willen ze misschien voor lief nemen.

Mijn vraag is zou eerder zijn, wat is er leuk aan zo makkelijk zo veel en zo snel kills farmen? Je wilt toch een beetje tegenstand en spanning lijkt me als je een shooter speelt?

edit: sorry voor de waardeloze spelling, waardeloos tijdelijk toetsenbord dit :)

[ Voor 6% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 30-04-2014 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 23:09:
[...]
Het gaat om KPM niet om K/D in dit geval
ow idd, even miskeken :>

[ Voor 39% gewijzigd door SmokingCrop op 29-04-2014 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 23:09:
[...]

Het gaat om KPM niet om K/D in dit geval en een KPM van 4,62 is bizar hoog om maar niet te zeggen borderline onmogelijk op heel veel maps en in heel veel gamemodes. Daar vang je heel veel cheaters in elk geval mee af en die paar false positives willen se misschien voor lief nemen.

Mijn vraag is zou eerder zijn, wat is er leuk aan zo makkelijk zo veel en zo snel kills farmen? Je wilt toch een beetje tegenstand en spanning lijkt me als jee een shooter speelt?
Meh was Flood Zone conquest large en ik zat in de little bird. Komt inderdaad niet vaak voor dat ik zo'n KPM heb maar in deze ronde zaten de vijandelijke te farmen aardappels heel dicht op elkaar en veel op daken. Niet zo moeilijk om zo'n KPM te behalen als het halve team op een dak zit en de rest lekker dicht bij elkaar. Zelfs een vierdubbele roadkill gemaakt *O* . M'n KPM in heli's is nu gemiddeld 1,91, maar dat blijft omhoog gaan. Ik denk dat het tegenwoordig rond de 2-2,5KPM hangt, afhankelijk van de ronde. Met veel stingerino's en een capabele vijandige piloot moet ik me bijv. veel vaker terugtrekken dan als iedereen een sniper heeft en de z11 in de base blijft hangen.

Bovendien speel ik dit spel al lang niet meer als een shooter of als een battlefield, daar is het spel (en de community) te kapot voor. En er is meestal genoeg tegenstand en spanning hoor. Helikopters hebben een hele hoge skillceiling.
In deze ronde zaten bij uitzondering de vijanden alleen maar op mij te wachten zodat ik ze kon farmen, dat komt niet al te vaak voor. En het waren maar 27 kills in totaal zag ik net in de battlereport.
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 16:38:
[...]

better battlelog, dan server toevoegen aan radar, geen problemen meer :)
ik zou na de eerste keer al weggebleven zijn.
Dankje voor de referentie naar die plugin, erg handig. _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2014 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Ik hit op een paar maps ook deze limiet vaak aan, maar na contact met de admin is alles weer ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/aeNqKp5_460s.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online

Kun je ook posten zonder met gevloek te beginnen?

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
pafdaddy schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:19:
[...]

[...]

Kun je ook posten zonder met gevloek te beginnen?
COD kids will be COD kids...

Tijdens Double XP een paar potjes Conquest gespeeld, LockonField 4 reporting in :O Origin was ook weer lekker bezig, uur bezig om die bende werkend te krijgen. Draait Origin en staat gewoon open krijg je een foutmelding dat Origin desktop niet gestart is :') Die foutcode bij EA support kwam neer op ja er is geen oplossing voor, joe. Hele boel maar even opnieuw geïnstalleerd en temp folders geleegd. Uur later na een hoop gekloot draaide alles weer.

Uiteindelijk wel nog een leuk potje Carrier Assault kunnen spelen, blijft toch wel een leuke DLC :)

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

naaitsab schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:43:
[...]

COD kids will be COD kids...
Over schelden gesproken, pas weer gekilled in een server en gekicked in een andere server omdat ik iets van "fuck" of "bullshit" zei. Daar word ik toch zo moe van... Je speelt een game waarin de characters zelf dat soort dingen zeggen en dan zou ik ze niet in de chat mogen zeggen?

Bedoel hier overigens mee in het algemeen schelden, niet een persoon. Als je een persoon (zonder "humoristische bedoeling")* aan het uitschelden bent, vind ik dat een prima reden om te kicken. Echter, omdat ik een keertje "fucking bullshit" zeg me maar meteen (zonder warning) te killen of kicken vind ik ronduit belachelijk.

Ben benieuwd naar jullie mening :+
yinx84 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:51:
[...]
Je zal maar als BF-speler ineens bij het real life Hainan Resort komen op vakantie.... sta je toch wel raar te kijken :D
Wat dacht je van "Flood Zone" en er is een daadwerkelijke overstroming :X

[ Voor 16% gewijzigd door MisterChaoSs op 30-04-2014 10:52 ]

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Je zal maar als BF-speler ineens bij het real life Hainan Resort komen op vakantie.... sta je toch wel raar te kijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
MisterChaoSs schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:49:
[...]

Waarom zou je uberhaupt schelden in de chat? Lekker kansloos. Enige waarvoor ik de chat gebruik is team info zoals ga buitenlangs of ga richting A of ze komen via B. Huilie huilie heeft niemand wat aan en is niks anders dan vervelend voor andere spelers.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeoIus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 21:26
Over schelden gesproken, pas weer gekilled in een server en gekicked in een andere server omdat ik iets van "fuck" of "bullshit" zei. Daar word ik toch zo moe van... Je speelt een game waarin de characters zelf dat soort dingen zeggen en dan zou ik ze niet in de chat mogen zeggen?

Bedoel hier overigens mee in het algemeen schelden, niet een persoon. Als je een persoon (zonder "humoristische bedoeling")* aan het uitschelden bent, vind ik dat een prima reden om te kicken. Echter, omdat ik een keertje "fucking bullshit" zeg me maar meteen (zonder warning) te killen of kicken vind ik ronduit belachelijk.

Ik ben blij dat je gekicked wordt. Als je zonodig je frustratie wil botvieren scheld je maar eens lekker om je heen door het uit te spreken (zonder voicechat te activeren). Werkt bij mij en is genoeg. Ik zie geen enkele reden dat in de chat te uiten. Ik hoef een ander ten slotte niet lastig te vallen met mijn frustratie.

Actief ook nog eens gaan lopen intypen zit ik en velen met mij niet op te wachten en verwacht je van COD kids inderdaad.

Steam//ACC/LMU/Wreckfest2/Rocketleague: MrKlinkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

AeoIus schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:59:
[...]

Ik ben blij dat je gekicked wordt. Als je zonodig je frustratie wil botvieren scheld je maar eens lekker om je heen door het uit te spreken (zonder voicechat te activeren). Werkt bij mij en is genoeg. Ik zie geen enkele reden dat in de chat te uiten. Ik hoef een ander ten slotte niet lastig te vallen met mijn frustratie.

Actief ook nog eens gaan lopen intypen zit ik en velen met mij niet op te wachten en verwacht je van COD kids inderdaad.
Frustraties uit ik dan ook niet in de chat, maar op teamspeak met maten die er gewoon tegen kunnen (en soms hilarisch vinden). In de chat ingame scheld ik op een "leuke manier". Dat wil zeggen, als ik op bijzondere, rare, lucky of awesome manier gekilled wordt. Scheurde bijvoorbeeld langs een hoekje met een dirtbike en een gast schiet (uit schrik denk ik :+ ) no-scope met z'n sniper vol mijn klabakkes er af. Gezien het feit dat er geen DM oid is zei ik dus: "You fuckin' lucky bastard XD".

Constant whinen ben ik ook fel op tegen, maar als dit soort dingetjes niet kunnen... De chat is niet puur voor teamplay dingen en dit soort dingen moeten prima kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterChaoSs schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:09:
[...]

Frustraties uit ik dan ook niet in de chat, maar op teamspeak met maten die er gewoon tegen kunnen (en soms hilarisch vinden). In de chat ingame scheld ik op een "leuke manier". Dat wil zeggen, als ik op bijzondere, rare, lucky of awesome manier gekilled wordt. Scheurde bijvoorbeeld langs een hoekje met een dirtbike en een gast schiet (uit schrik denk ik :+ ) no-scope met z'n sniper vol mijn klabakkes er af. Gezien het feit dat er geen DM oid is zei ik dus: "You fuckin' lucky bastard XD".

Constant whinen ben ik ook fel op tegen, maar als dit soort dingetjes niet kunnen... De chat is niet puur voor teamplay dingen.
probleem is dat de chat niet gefilterd kan worden op persoonlijke aanval schelden en algemene uitroep van fucking netcode, damn that shit ledge.

Ben zelf niet zo tegen het laatste maar persoonlijke aanvallen voorkomen is belangrijker dan dat je dat laatste kan roepen. Gewoon afleren en in de ts roepen :)

Ik denk overigens niet dat je 'zomaar' bij hainan resort terecht komt ;)
Maar wel mooi te zien hoezeer de meeste van die locaties overeenkomen met de maps ingame.

[ Voor 7% gewijzigd door SouLLeSSportal op 30-04-2014 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

SouLLeSSportal schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:12:
[...]

probleem is dat de chat niet gefilterd kan worden op persoonlijke aanval schelden en algemene uitroep van fucking netcode, damn that shit ledge.

Ben zelf niet zo tegen het laatste maar persoonlijke aanvallen voorkomen is belangrijker dan dat je dat laatste kan roepen. Gewoon afleren en in de ts roepen :)
True that, vaak komt het ook daardoor en dát begrijp ik ook wel. Paar keer wel gehad dat de admin mij persoonlijk kickte voor zojuist genoemde Dirtbike no-scoped achtige actie. Dat vind ik dan weer echt nergens over gaan, maar server switchen dan maar :P

In de TS roepen doe ik ook, maar richting je tegenstander kan je niet anders communiceren op dat moment. Soort felicitatie voor z'n kill, zo sportief ben ik dan nog wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
MisterChaoSs schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:16:
[...]
In de TS roepen doe ik ook, maar richting je tegenstander kan je niet anders communiceren op dat moment. Soort felicitatie voor z'n kill, zo sportief ben ik dan nog wel :+
In TS hebben mijn clan genoten en ik dat ook wel eens. Maar dan scheld ik ook wel eens in het Nederlands ook al spreken we Engels. Dat is gewoon een 'reflex' als je weer eens een bs death ontvangt.

Zat ook zo'n CoD kid bij die om elk ding begon te huilen, die hebben we dan ook vriendelijk verzocht een andere clan te zoeken :+ Beetje schelden uit emotie of omdat je lekker in het spel zit prima maar dom gehuil en constant gescheld past daar niet.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

naaitsab schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:27:
[...]

In TS hebben mijn clan genoten en ik dat ook wel eens. Maar dan scheld ik ook wel eens in het Nederlands ook al spreken we Engels. Dat is gewoon een 'reflex' als je weer eens een bs death ontvangt.

Zat ook zo'n CoD kid bij die om elk ding begon te huilen, die hebben we dan ook vriendelijk verzocht een andere clan te zoeken :+ Beetje schelden uit emotie of omdat je lekker in het spel zit prima maar dom gehuil en constant gescheld past daar niet.
Ik heb ook zo m'n rage momenten, die prima ontvangen worden door de clanmaatjes. Vaak is het beetje combinatie, vaak dingen als "fuckin' hell" of godallemachtig of gewoon simpel een schreeuwende zucht.:+ Heb er ook een paar op de TS zitten die constant zitten te huilen over bugs, netcode en dat soort meuk. Dat je keer een buggy dead hebt en daar even los om gaat, prima, maar preken van 10 minuten houden gaat snel irriteren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
[...]

in sommige servers moet je gewoon helemaal niets zeggen.. daarnet nog een "warning" gekregen door "ffs" te zeggen <_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
:F

Je wordt ook gelijk uitgescholden als je eens een quickscope maakt. Ik PTO als recon (beter dan op een berg liggen', kom een enemy tegen, quickscope 'm...

Hij: 'Go play CoD kid'
Ik: 'Don't cry, it's a game'

Waarom heeft de BF community zo'n hekel aan CoD? Komt dit doordat er kinderen ragen op de console? Want ik vind 't jammer dat je als kind eigenlijk geen BF mag gaan spelen, kennerlijk is CoD voor kinderen.

:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brogala schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:52:

Je wordt ook gelijk uitgescholden als je eens een quickscope maakt. Ik PTO als recon (beter dan op een berg liggen', kom een enemy tegen, quickscope 'm...

Waarom heeft de BF community zo'n hekel aan CoD? Komt dit doordat er kinderen ragen op de console? Want ik vind 't jammer dat je als kind eigenlijk geen BF mag gaan spelen, kennerlijk is CoD voor kinderen.

Vroeger was Battlefield over het algemeen te moeilijk, te teamgeoriënteerd en te traag voor heel veel jonge spelers terwijl CoD en MoH altijd veel toegankelijker waren en dus over het algemeen door een jonger publiek gespeeld werden. Daar kwam het onderscheid (of in elk geval de perceptie van het onderscheid) tussen de 'echte' BF speler en de CoD gamer vandaan.

Om zichzelf beter te voelen willen veel mensen nog wel eens anderen uitmaken voor CoD kid, niet realiserende dat de huidige Battlefields die ze zelf spelen ook de diepgang van een fluitketel hebben en elke jandoedel zonder inzicht of ervaring het idee kan hebben dat ze echt wat bijdragen aan het potje.

Kortom, lekker negeren de chat of je er in elk geval niet over opwinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
Brogala schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:52:

Is niet perse de BF community die een hekel aan CoD heeft. Het is de meer de reputatie die CoD zelf heeft. CoD staat bekend als een spel wat alle 13 jarigen op hun console moeten hebben en die zich als debielen gedragen. Ook omdat CoD misschien een simpele run, camp, shoot game is (niks mis mee als je daar van houdt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
secretdk schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:31:
[...]

Is niet perse de BF community die een hekel aan CoD heeft. Het is de meer de reputatie die CoD zelf heeft. CoD staat bekend als een spel wat alle 13 jarigen op hun console moeten hebben en die zich als debielen gedragen. Ook omdat CoD misschien een simpele run, camp, shoot game is (niks mis mee als je daar van houdt).
De manier van snipen wordt ook niet gewaardeerd door sommigen, men is altijd van mening snipers moeten op de achtergrond blijven als ze dood gaan door een sniper, maar als ze in het team zitten moeten ze meer PFTO doen. Doe je dat, naja zie voorgaande punt... :X
Conclusie snipers worden gewoon niet gewaardeerd door try hard paupertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

SouLLeSSportal schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:40:
[...]

De manier van snipen wordt ook niet gewaardeerd door sommigen, men is altijd van mening snipers moeten op de achtergrond blijven als ze dood gaan door een sniper, maar als ze in het team zitten moeten ze meer PFTO doen. Doe je dat, naja zie voorgaande punt... :X
Conclusie snipers worden gewoon niet gewaardeerd door try hard paupertjes.
SSSSSST!!!! :X Voordat heel die shit weer gaat beginnen |:(

:P

Pagina: 1 ... 145 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.