Net een ronde flood zone gespeeld.
http://battlelog.battlefi...84576318226240/825608273/
Lekker gefarmed. En zoals gewoonlijk verwonderde ik me over het gedrag van mijn medespelers. Toen ik joinde (ongeveer 5 minuten na de start van de ronde), zat driekwart van mijn team te campen met hoogstwaarschijnlijk een sniper. De enige vlag die we hadden was D (zaten in US). Zoals gewoonlijk wachtten de vijandelijke spelers geduldig om gefarmed te worden. Alles leuk een aardig natuurlijk. Na een streak van ongeveer 35 werd ik neergehaald door een transport heli (

) die uit het niets tevoorschijn kwam, en met een hoogst accurate aim mij veel te snel neerhaalde. Ik dus weer in het spawnscherm spatie spammen

. Na een minuut vloog ik weer, en iemand blafte in de chat in het Tsjechisch oid iets met "potato" en "40 kills". Wilde het niet naar het engels vertalen helaas. Tot mijn verbazing had iemand de tijd genomen om de "flood" te starten (Geen PTO?

). Hoogst onaangenaam natuurlijk. Ook zat er iemand in de chat te ragen dat ik de game moest verwijderen en een ander dat iemand die vliegende aardappel moet neerhalen

. Er werd geluisterd, kort daarna ontving ik een oneshot van de nu gespawnde attack boot (TV in mijn cockpit? Geen idee. Helikopter bleef iig leven). Toen ik weer een minuut spatie gespamt had bleken er AA mines in A te liggen

. Team pls. AA mine missiles gegeten (ecm doet het nog steeds niet

), gerept en doorgegaan. Nu wachtten mij 3 stingerino's op bij C. Er bleek HELEMAAL niemand van mijn team op de B en C daken te zijn. Dus ik moest weer passief spelen, ECM, terugtrekken en reppen, wachten op ECM enz. Ging nog redelijk.
TLDR: Dice pls, ECM kapot, enkele vijandelijke aardappelen die niet gefarmed wensten te worden, vreselijk team, veel te veel snipers, stingerino's, kapotte attack boot.
En nog een vraag/klacht: Hoezo is de meneer die #1 staat in het andere team MVP (met 50 punten meer

)? Hij heeft een SPM van rond de 650. Ik van rond de 1130. Ben ik gediced of zit hier een geheim puntenkrijgiets achter? Bonusklacht: vijandelijke commander die mij DE HELE ronde steeds opnieuw als HVT markeerde, zodat ik veel te voorzichtig moest spelen. Iedereen wist tenslotten precies waar ik was

. Waarom bestaat dit HVT iets eigenlijk? Legitieme lokatiecheat? Dice pls.
Extra bonusklacht: Gister ook een ronde flood zone gespeeld. Killstreak van 40, teruggetrokken naar base met <20 health. Zit ik rustig te reppen en wil ik weer opstijgen, komt er ineens een friendly transport heli mij rammen. Ik wist mezelf nog te redden, en de transport heli piloot ook (de transport heli zelf niet). Ik vraag hem netjes in de chat wat nou precies het grote idee achter dit alles was en hij zij dat hij de piloot niet was. Ik wilde hem dus netjes gaan oppikken en naar een flag gaan brengen. Plakt hij snel even C4 op me

. Dan laat hij het ontploffen waardoor ik in het water terecht kom. Ronde had nog 40 tickets dus het kon mij niet bijzonder veel schelen. "I bet you are raging hard now your killstreak ended".

WAAROM. Ik snap het niet. Ik kom hier met mijn verstand niet meer bij. Als iemand dit kan verhelderen?
Zoals jullie wellicht ook nog zien heb ik een squad met alleen mij. Dit was omdat ik een private squad had gemaakt met alleen mij erin. Maar waarom? Goede vraag. Omdat de community van deze game zo ongelooflijk vreselijk is dat squadmates dan op je spawnen als je aan het reppen bent en je heli stelen, waarna ze in bijna alle gevallen meteen crashen, of een leger stingerino's in fietsen. Dit is er van deze game geworden. Niet met je "squad" kunnen samenwerken wegens een overvloed aan idioten. Een prive squad moeten aanmaken omdat je anders "getrolled" wordt. Ik speel deze game alleen nog maar omdat ik het leuk vindt om lekker in helikopters kills te farmen. Niet vanwege de "echte battlefield ervaring", zoals ik had in 1942. Ik heb nog geprobeerd dit spel als een "battlefield" game te spelen, maar dat is niet gelukt, onder andere door de slechte "netcode" maar vooral door de spelers die geen idee hebben wat ze aan het doen zijn. Nu is dit spel gewoon lekker kills farmen. En dat bevalt me erg goed. Ronde hierboven had toevallig erg meewerkende vijandelijke spelers, quadruple kills overal. Lekker dicht bij elkaar staan bespaart veel farm tijd. Altijd fijn.