Even iets over unlocks, af en toe heb ik grote moeite om bepaalde wapens/dogtags/paints te unlocken.
Volgens mijn ingame status/assignments heb ik een hoop wapens niet, F2000 e.a. maar ik kan ze wel kiezen ik krijg elke keer na elke match de progress te zien dat hij nog niet unlocked is. De F2000 is maar 1 voorbeeld er staan meestal een stuk of 4-8 assignments in met een progress bar.
Campaign wapens:
QBZ-95-1 - Gister geprobeerd deze te unlocked, hard geselecteerd spulletje uitgespeeld geen keuze gemaakt terwijl ik aan die brug hang maar kreeg geen enkele melding dat er iets unlocked was, nog een keer geprobeerd maar weer niets. Een uur of 2 later zie ik ineens in mijn battlelog dat de 'To Valhalla' ding wel geactiveerd is en wablief het wapen is ineens beschikbaar...
Tot mijn verbazing log ik een ronde of 2-3 later in voor Caspian border en wordt getrakteerd op een stuk of 5-6 medals en een lading unlocks, M249/M412 REX/Shank/Machette en QBZ-95-1... terwijl ik de M249 al gewoon eerder gebruikt had 376kills met dat ding, 9 uur gebruikt...
Gol Magnum - Eagle's Nest, op die torens in Caspian border en Firestorm, nogsteeds niet unlocked, gaat nergens over aangezien ik speciaal voor dat wapen met een maatje die maps ben gaan spelen, ik had genoeg kills/sniper rifle ribbons maar nogsteeds niet unlocked.
AA Mine - PDW ribbons had ik al, met die stinger en igla samen echt van alles uit de lucht geknald op Goldmud Railway, ik deed het icm de AA gun, even beschadigen stinger/javelin en we hadden een recon die lazerde en paf weg. Ik heb genoeg vliegtuigen/helikopters etc afgeknald met b.v. de RPG-7V2/FGM-172/Javelin(laser)/stinger (totaal ~240kills) Maar nee geen unlock, eigenlijk opgegeven met het idee zal wel bugged zijn ofzo. Maak ik gister een lucky kill met de 7V2 bam unlocked..
Fire Starter - krijg maar 1 'fire started' ondanks dat ik de pyromaan uithang in de juiste maps met incendiary grenade, zelfs youtube bekeken maar helpt niets.
DAO12 - heeft me werkelijk 10 pogingen gekost om te unlocken (maar is ruk vergeleken met de BF3 uitvoering).
AS VAL - 10 minuten in een helikopter zou makkelijk moeten zijn toch? Nee er werd gewoon niets bij geteld totdat je raad het al 'zomaar ineens' deze unlocked was en als ik me goed herinner kreeg ik de unlock ineens tijdens een potje Locker?..
M60-E4 - hebben we met 3 man gedaan, ik liep als support met C4, 2 andere met M2slam/RPG 1 had hem bijna gelijk in 1 ronde, een andere heeft hem nogsteeds niet, bij mij kreeg ik de unlock melding in Metro uit het niets.
PDW-R?? ik kan niet eens een assignment vinden maar deze heb ik kennelijk ook unlocked?! terwijl ik alle PDW's al had? (behalve P90/UMP-9)
Komt dit bekent voor of doe ik gewoon iets fout en meerdere met mij?
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"