Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399

MisterChaoSs schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:42:
[...]
SSSSSST!!!! :X Voordat heel die shit weer gaat beginnen |:(
Alhoewel je je af kunt vragen of die zinloze discussie/rel minder toevoegt dan een discussie over hoe acceptabel het is om je emotionele diarree in de chat te gooien als je omver gemaaid wordt door iets of iemand die je niet bevalt, natuurlijk. Want dat dat in mijn optiek intens kleuterachtig, onwenselijk en voor randmongolen is zal vermoedelijk nóg minder mensen boeien dan dat ik vind dat snipers best zijn als je er maar een grens aan stelt op HC servers.

Zullen we het niet gewoon over bugs en crashes hebben? Dan zijn we het in elk geval eens allemaal, zodat we geen ruzie krijgen over te veel bugs of teveel gezeur over bugs.

spoiler:
zelfst.naamw. (m.)
Uitspraak: ['spɔjlər]
zo'n plankje achterop je auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-04 16:48

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Anoniem: 399 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:49:
[...]

Alhoewel je je af kunt vragen of die zinloze discussie/rel minder toevoegt dan een discussie over hoe acceptabel het is om je emotionele diarree in de chat te gooien als je omver gemaaid wordt door iets of iemand die je niet bevalt, natuurlijk. Want dat dat in mijn optiek intens kleuterachtig, onwenselijk en voor randmongolen is zal vermoedelijk nóg minder mensen boeien dan dat ik vind dat snipers best zijn als je er maar een grens aan stelt op HC servers.

Zullen we het niet gewoon over bugs en crashes hebben? Dan zijn we het in elk geval eens allemaal, zodat we geen ruzie krijgen over te veel bugs of teveel gezeur over bugs.

spoiler:
zelfst.naamw. (m.)
Uitspraak: ['spɔjlər]
zo'n plankje achterop je auto
Veel azijn gedronken en het moet er weer uit? Hoopte dat door middel van de " :P " emoticon ik wel duidelijk maakte dat ik het engiszins grappig bedoelde.

Mijn oprechte en welgemeende excuses voor het eventueel initiëren van een wat ludieke conversatie. :+

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-07 17:20
SmokingCrop schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:37:
[...]

in sommige servers moet je gewoon helemaal niets zeggen.. daarnet nog een "warning" gekregen door "ffs" te zeggen <_<
We hebben ook een niet schelden policy op onze servers maar af en toe keer fuck it of shit doen we niet moeilijk over, waar we wel meteen ingrijpen is schelden op elkaar, eerst een warning, dan een kill en daarna afkoel periode door time ban.
Jongere spelers vinden het vrij normaal om te flamen in chat maar vergeten dat er ook spelers zijn die zelf
kinderen hebben en dat schelden is niet van zelf sprekend voor hun.

Op TS is een ander verhaal daar ben je met bekenden onder elkaar en zo lang het ouwehoeren is dan is het geen probleem, bij ruzie worden members apart genomen en afhankelijk van wat er gebeurd is volgen er sancties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn mening is dat een NOOB in BF4 waarschijnlijk de zelfde NOOB in CoD is.
Het is gewoon een ''soort'' volk wat er alles aan doen om op de meest laffe , vuile , geniepige , lame , easy of zielige manier om welke game dat ook maar te spelen en er ook altijd voor zorgen dat er zowel vijanden als teamgenoten er last van hebben :( en helaas trekken BF en CoD heel veel van dat ''soort'' spelers en ook van zijn ze van alle leeftijden denk ik.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:17:
[...]

Vroeger was Battlefield over het algemeen te moeilijk, te teamgeoriënteerd en te traag voor heel veel jonge spelers terwijl CoD en MoH altijd veel toegankelijker waren en dus over het algemeen door een jonger publiek gespeeld werden. Daar kwam het onderscheid (of in elk geval de perceptie van het onderscheid) tussen de 'echte' BF speler en de CoD gamer vandaan.

Om zichzelf beter te voelen willen veel mensen nog wel eens anderen uitmaken voor CoD kid, niet realiserende dat de huidige Battlefields die ze zelf spelen ook de diepgang van een fluitketel hebben en elke jandoedel zonder inzicht of ervaring het idee kan hebben dat ze echt wat bijdragen aan het potje.

Kortom, lekker negeren de chat of je er in elk geval niet over opwinden.
Ok, bedankt.

Ik ben BF/FPS pas gaan spelen sinds BF3, dit wist ik niet.

Heb CoD zelf ook gespeeld, vond 't een tijdje best leuk maar er werd teveel geraged op de chat, je werd uitgemaakt voor hacker, en het spel werd voor mij gewoon saai. Te weinig variatie.

Maar ja, zoals is gezegd, sommige mensen willen gewoon schieten en dan is CoD een beter keus :+

Maar ik ben al best vaak uitgescholden als CoD kid, maak me er niet heel erg druk over, maar was wel benieuwd waarom het leek alsof de BF community zo'n hekel had aan CoD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 481980

Heeft DICE de "friendly C4" procedure veranderd? Vandaag opgeblazen door friendly c4 omdat ik een redelijke killstreak gaande had (ben er inmiddels wel aan gewend om dan opgeblazen te worden) maar toen de C4 werd opgeblazen stond er "friendly fire" en was ik dood? Vroeger ontplofte de helikopter gewoon en leefde ik als piloot nog. Ik dacht dat friendly fire alleen in hardcore iets was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Brogala schreef op woensdag 30 april 2014 @ 19:28:
[...]

Ok, bedankt.

Ik ben BF/FPS pas gaan spelen sinds BF3, dit wist ik niet.

Heb CoD zelf ook gespeeld, vond 't een tijdje best leuk maar er werd teveel geraged op de chat, je werd uitgemaakt voor hacker, en het spel werd voor mij gewoon saai. Te weinig variatie.

Maar ja, zoals is gezegd, sommige mensen willen gewoon schieten en dan is CoD een beter keus :+

Maar ik ben al best vaak uitgescholden als CoD kid, maak me er niet heel erg druk over, maar was wel benieuwd waarom het leek alsof de BF community zo'n hekel had aan CoD.
PC=master race
Console =dirty peasants

Battlefield=master race
CoD=dirty peasants

Console heeft pc gaming kapot gemaakt in 2007, cod heeft battlefield kapot gemaakt in 2011.

Denk dat het daar wel op lijkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:34

fynrd1

Fooled by Randomness

Anoniem: 481980 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:22:
Heeft DICE de "friendly C4" procedure veranderd? Vandaag opgeblazen door friendly c4 omdat ik een redelijke killstreak gaande had (ben er inmiddels wel aan gewend om dan opgeblazen te worden) maar toen de C4 werd opgeblazen stond er "friendly fire" en was ik dood? Vroeger ontplofte de helikopter gewoon en leefde ik als piloot nog. Ik dacht dat friendly fire alleen in hardcore iets was?
Nee, het is geen friendly fire, viel mij de laatste tijd ook al op. Je bent wel daadwerkelijk door je tegenstander gedood.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:38
Ook al is het een PC topic dit wou ik toch niet achterhouden:
UPDATE 4/30: Due to a high demand for the Rent-a-Server Program on PlayStation 4, we’ve noticed an issue with 64-player servers and removed the RSP option on this platform until players can properly access what they’ve paid for. We apologize for any inconvenience and appreciate your patience as we continue to improve the RSP program.

UPDATE 4/29: We have identified rental time issues with the Rent-a-Server Program release on Xbox One and have temporarily removed the feature as we investigate. The servers which were already rented will still be available for play, but admins may not be able to access all the management features at this time. As soon as a fix is in place we will announce its availability. If you rented any servers on Xbox One and are experiencing issues please contact EA Customer Support at http://help.ea.com.
Het wordt echt met de dag triester en triester bij die lui. Death shield bug zou gepatched zijn, nu maar weer afwachten welke nieuwe bug er bij gekomen is, als het uberhaupt is gefixt..

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-05 23:27
Ach , die bug dat jets en c130 niet te raken zijn boven een bepaalde hoogte zit er gelukkig ook pas bijna 3 maanden in ....... :X

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-05 09:58

iLikeNoobies

With Big Boobies

Leeuw070 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 10:08:
Ach , die bug dat jets en c130 niet te raken zijn boven een bepaalde hoogte zit er gelukkig ook pas bijna 3 maanden in ....... :X
Ik haal geregeld een C130 met mijn SRAW uit de lucht.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-06 14:46
Leeuw070 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 10:08:
Uhh dat is volgens mij gewoon game design. IGLA heeft een max range van 450m en de stinger van 350m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

itsleon schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:49:
[...]

Uhh dat is volgens mij gewoon game design. IGLA heeft een max range van 450m en de stinger van 350m.
Nee, dat bedoelt hij niet. Er is een bepaalde hoogte waarop je zelfs met vliegtuigen andere vliegtuigen niet kunt raken. Je ziet dan alle kogels op het metaal afketsen, maar je krijgt geen hitmarkers te zien en je tegenstander gaat ook niet kapot. Een AC130 gunship vliegt eigenlijk altijd boven dit plafond (de hoogte hiervan verschilt volgens mij per map) en is dus extreem moeilijk neer te halen. Tel daarbij op dat een commander binnen 5 seconden een nieuw gunship kan inzetten en je hebt een game-breaking bug. Vooral in Naval Strike mappen is dit een groot probleem. Zoek maar even op YouTube, er staan wel een paar filmpjes op die het uitleggen. Er is geloof ik ook eentje gepost een paar pagina's terug.

[ Voor 7% gewijzigd door Anthirian op 01-05-2014 13:13 ]

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-05 10:46
itsleon schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:49:
[...]

Is het game design dat je geen damage kan doen met een jet, een boot, een SRAW of elk ander voertuig op een AC130 als het op een bepaalde hoogte vliegt?

Denk het niet.

Dit zat nooit in de game en op een gegeven moment wel. Maar je kan trouwens vaak ook niet vanuit de AC130 damage doen op mensen als je schiet.

Dat hele voertuig is gewoon 1 groot bugfeest. Daarnaast is het ook de grootste onzin dat dat ding voor de commander geen respawn delay heeft, in tegenstelling tot bijvoorbeeld de cruise missle.

[ Voor 3% gewijzigd door secretdk op 01-05-2014 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-05 21:57
secretdk schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 13:13:
[...]

Is het game design dat je geen damage kan doen met een jet, een boot, een SRAW of elk ander voertuig op een AC130 als het op een bepaalde hoogte vliegt?

Denk het niet.

Dit zat nooit in de game en op een gegeven moment wel. Maar je kan trouwens vaak ook niet vanuit de AC130 damage doen op mensen als je schiet.

Dat hele voertuig is gewoon 1 groot bugfeest. Daarnaast is het ook de grootste onzin dat dat ding voor de commander geen respawn delay heeft, in tegenstelling tot bijvoorbeeld de cruise missle.

[video]
Inderdaad.
Dat alles bij elkaar laat wel duidelijk zien dat DICE de broek naar beneden doet en excremeert op kwaliteit en balans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-06 14:46
Anthirian schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 13:12:
[...]

Nee, dat bedoelt hij niet. Er is een bepaalde hoogte waarop je zelfs met vliegtuigen andere vliegtuigen niet kunt raken. Je ziet dan alle kogels op het metaal afketsen, maar je krijgt geen hitmarkers te zien en je tegenstander gaat ook niet kapot. Een AC130 gunship vliegt eigenlijk altijd boven dit plafond (de hoogte hiervan verschilt volgens mij per map) en is dus extreem moeilijk neer te halen. Tel daarbij op dat een commander binnen 5 seconden een nieuw gunship kan inzetten en je hebt een game-breaking bug. Vooral in Naval Strike mappen is dit een groot probleem. Zoek maar even op YouTube, er staan wel een paar filmpjes op die het uitleggen. Er is geloof ik ook eentje gepost een paar pagina's terug.
Maar hadden ze deze bug er niet recentlijk eruit gehaald. Dacht hierover iets te hebben gelezen. Overigens zelf nooit last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
itsleon schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 13:51:
[...]

Maar hadden ze deze bug er niet recentlijk eruit gehaald. Dacht hierover iets te hebben gelezen. Overigens zelf nooit last van gehad.
Gister was hij er nog niet uit. Dus neem aan dat hij er nog gewoon in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-04 16:48

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

fynrd1 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 00:25:
[...]

Nee, het is geen friendly fire, viel mij de laatste tijd ook al op. Je bent wel daadwerkelijk door je tegenstander gedood.
Het was eerst zo, op het moment dat je een teammate achterop je dirtbike de boel opblies, jij bleef leven. Scheur nu regelmatig met m'n broertje samen op 1 dirtbike rond, maar hebben elkaar al regelmatig opgeblazen terwijl we er alletwee opzaten. Was dit eerst ook zo, want in BF3 werkte dit niet op deze manier iig? 8)7

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070

Deze bedoel ik , is niet op ieder map aanwezig voor de c130 . Voor jet vs jet helaas wel .

Vaak kan je inderdaad ook geen damage doen vanuit de c130 , dit was eerst niet .
Gewoon volledige splashes zien op een tank maar geen hitmarker krijgen . |:(

[ Voor 20% gewijzigd door Leeuw070 op 01-05-2014 14:39 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckiee-Duck
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-03 19:05
Ik moet zeggen sinds ze een patch hebben uitgevoerd op de servers is het spel toch weer een stuk beter speelbaar geworden :*)
Nu is het tenminste weer de moeite waard om het te doen want hiervoor was echt niet te doen maar gelukkig weer een leuke fix voor mij dan in ieder geval :9~

[BuG] Duckiee-Duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Duckiee-Duck schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 14:50:
Ik moet zeggen sinds ze een patch hebben uitgevoerd op de servers is het spel toch weer een stuk beter speelbaar geworden :*)
Nu is het tenminste weer de moeite waard om het te doen want hiervoor was echt niet te doen maar gelukkig weer een leuke fix voor mij dan in ieder geval :9~
Weet je dat zeker? :+

Afbeeldingslocatie: http://giant.gfycat.com/SmallEvergreenBangeltiger.gif

http://gfycat.com/SmallEvergreenBangeltiger

[ Voor 8% gewijzigd door NLsandman op 01-05-2014 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
Ik moet eerlijk zeggen dat in de 400 uur dat ik BF4 heb gespeeld zoiets dergelijks nog nooit heb meegemaakt. Het is nooit optimaal geweest, maar zoiets als dit is nooit voorgekomen.

Kan natuurlijk zijn dat de betreffende persoon niet gesynced is met de server en zich heel ergens anders bevind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

secretdk schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 15:46:
[...]

Ik moet eerlijk zeggen dat in de 400 uur dat ik BF4 heb gespeeld zoiets dergelijks nog nooit heb meegemaakt. Het is nooit optimaal geweest, maar zoiets als dit is nooit voorgekomen.

Kan natuurlijk zijn dat de betreffende persoon niet gesynced is met de server en zich heel ergens anders bevind.
Niet door hebben is wat anders dan het niet meemaken hè. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:58

D4NG3R

kiwi

:)

[...]

En ik heb het in een kleine 80u al veel te vaak gezien ;) . Net als de hitbox van revivable spelers. Vaak genoeg gehad, nooit geweten hoe het nou eigenlijk kwam - tot recent.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Kreeg toch wel een glimlach toen ik dit zag, hoe jammer het ook is dat het er in zit.
Heb dit ook al meerdere malen mogen meemaken, gewoon spot on target en nada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
Anoniem: 316512 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 15:48:
[...]
Niet door hebben is wat anders dan het niet meemaken hè. :+
Mag toch wel zeggen dat ik op een bepaald niveau speel waar je het wel door hebt. Bij de oogtest werd mij ook niet verteld dat ik een bril nodig had, dus mag wel aannemen dat ik het ook zie.

Geen hitmarkers krijgen op een persoon na hem een volle lading te geven komt bij mij simpelweg gewoon niet voor. Nu ontken ik niet dat ik geen netcode problemen ervaar, want die zie ik wel degelijk maar dit is wel echt heel extreem.

[ Voor 34% gewijzigd door secretdk op 01-05-2014 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
secretdk schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 15:58:
[...]

Mag toch wel zeggen dat ik op een bepaald niveau speel waar je het wel door hebt. Bij de oogtest werd mij ook niet verteld dat ik een bril nodig had, dus mag wel aannemen dat ik het ook zie.

Geen hitmarkers krijgen op een persoon na hem een volle lading te geven komt bij mij simpelweg gewoon niet voor. Nu ontken ik niet dat ik geen netcode problemen ervaar, want die zie ik wel degelijk maar dit is wel echt heel extreem.

Als het zo is dat je dat elke dag meemaakt wel ik wel is wat video's van je zien met de servernamen erbij. Het is niet voor niets dat een video als deze voor het eerst bovenaan reddit komt. Als dit iets was wat iedereen elke dag ervaarde was het al eerder getoond.
heb dit pas nog mee gemaakt op onze server, we waren maar met 6 spelers, ping was normaal en de
server had geen performance problemen.
Wat dit veroorzaakt is mij een raadsel, hoe kan zo iets zo out of sync geraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lassieman
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-01 22:15
Heb net ook weer een (voor mij) nieuwe bug ontdekt. Als de enemy een voertuig van je steelt, kan je precies zien waar deze rijdt. Druk in het spawnscherm op het voertuig, dan op escape en je hebt een soort fullscreen van waar het voertuig rijdt. Kan handig zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-07 20:29

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

NLsandman schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 16:02:
[...]

heb dit pas nog mee gemaakt op onze server, we waren maar met 6 spelers, ping was normaal en de
server had geen performance problemen.
Wat dit veroorzaakt is mij een raadsel, hoe kan zo iets zo out of sync geraken.
Je ziet dit vaak zat, er was ook eens een video over objecten in de wereld dat die een verschillende locatie per speler hebben, dus jij denkt achter iets te zitten maar voor een andere speler is het hele object niet te zien.

Dit kunnen tonnen/dekking/muren(gebouwen) etc zijn. Heeft nooit iemand gehad dat je over een muurtje wil springen en dat je dan elke keer terug gezet word or dan het gewoon niet lukt, of dat je rondloopt en ineens 'vast' staat dat je op spatie drukt en 'over de lucht springt'?

Ik speel tegenwoordig alleen nog maar met de Famas/FP2000?/SR2/ASVAL met langzamer schietende wapens heb ik gewoon geen geluk, maar als ik dichtbij een sniper kom heeft die mij 9 van de 10 keer dood ookal sproei ik met mijn SR2/G18c ... zowel normal als hardcore. Soms heb ik geluk en tik ik er 3 achterelkaar af, andere keer 'plof dood' 1 shot met een AK5C ofzo.

Laatst met een DMR (RFB?) op shanghai (C) gestaan ik schiet en raak niets, kerel schiet van 2 blokken verder mij dood met een ScarSVH? en een 4x scope...1 shot en ik kreeg geen 'headshot' icoontje.

Er is genoeg mis met BF4 ik zou het al fijn vinden als ze alleen de tickrate al zouden verdubbelen naar 20 dat zou een hele verbetering zijn, screw consoles met 'data limieten' etc ik als PC speler wil gewoon de 100% pc ervaring, we kopen niet voor niets een PC van 1000+ euro??

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
prutser001 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 16:20:
Er is genoeg mis met BF4 ik zou het al fijn vinden als ze alleen de tickrate al zouden verdubbelen naar 20 dat zou een hele verbetering zijn, screw consoles met 'data limieten' etc ik als PC speler wil gewoon de 100% pc ervaring, we kopen niet voor niets een PC van 1000+ euro??
Ik vind het wel grappig dat iedereen altijd roept; TICKRATE MOET HOGER.
Als het zo simpel was had DICE dat al lang gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
secretdk schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 16:40:
[...]

Ik vind het wel grappig dat iedereen altijd roept; TICKRATE MOET HOGER.
Als het zo simpel was had DICE dat al lang gedaan.
Tsja, zolang DICE daar niet inhoudelijk op reageert, zullen we het ook nooit weten. Misschien is het wel heel simpel en doet DICE het niet om hele andere redenen, misschien is het niet mogelijk omdat de houtje-touwtje doorontwikkelde frostbite engine dan helemaal uit elkaar valt van ellende of wellicht zit het er hard-coded in, we weten het niet. We weten in elk geval dat DICE sinds Bad Company op de 360 nooit wat veranderd heeft aan de tickrate terwijl er vanaf BC1 al klachten zijn over de 'netcode' van de frostbite engine.

Overigens denk ik niet dat de tickrate verhogen alleen niets op zal lossen, er gaan nog een (groot) aantal zaken fout in de synchronisatie en registratie die de hoofd scripter sliced_lime al heeft erkend en waar hard aan zou worden gewerkt, al maanden. Het zal ongetwijfeld heel complex zijn en ik gok gewoon dat ze de engine nét iets te ver gepushed hebben en ze zelf ook niet meer weten waar ze het probleem moeten zoeken.

Overigens heeft hij dit probleem zelf ook al overgedragen aan andere developers (volgens geruchten DICE LA) en is hij zelf al met andere projecten bezig, aldus zijn posts op Reddit.

Het blijft een fascinerend verhaal en ik ben heel benieuwd of we ooit het hele verhaal nog te horen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Tickrate kan niet zomaar omhoog, neem bv de bug server, die piekt al naar 90% cpu belasting als die vol zit, als dice de tickrate hiervan gaat verhogen dan wordt het helemaal een lag fest.

Ga er maar van uit dat dit nooit gefixt zal worden, dice gaat echt geen main dev van bf4 naar een ander
project verplaatsen als ze weten dat die het kan fixen.
Volgens mij is demize99 ook al van bf4 gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:34

fynrd1

Fooled by Randomness

[...]

Iedereen heeft hier last van, je kan het misschien ontlopen door al dood te zijn voor de situatie zich voor kan doen, of door het simpelweg niet door te hebben.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 17:06:
Tickrate kan niet zomaar omhoog, neem bv de bug server, die piekt al naar 90% cpu belasting als die vol zit, als dice de tickrate hiervan gaat verhogen dan wordt het helemaal een lag fest.

Ga er maar van uit dat dit nooit gefixt zal worden, dice gaat echt geen main dev van bf4 naar een ander
project verplaatsen als ze weten dat die het kan fixen.
Volgens mij is demize99 ook al van bf4 gehaald.
De servers zijn inderdaad ook nog zo'n black box waar we niets over kunnen zeggen. Die 90% zegt ook niet zoveel zonder te weten wat de hardware is, hoe de VM's zijn ingericht (en vooral hoeveel VM's), de prioritering en wat er allemaal nog meer op die server wordt uitgevoerd etc. etc. Bij Titanfall merk je bijvoorbeeld wel direct het verschil met een server CPU belasting van boven de 50% (direct slechtere hitreg) of de normaal gebruikelijke 11 a 12 %.

De server upgrades lijken wel veel problemen van de PS4/Xbox ONE in elk geval te hebben opgelost, dus de facto hebben ze al toegegeven altijd te zwakke servers te hebben gebruikt. Sterker nog, 64 man servers zijn nu niet eens meer te huren voor de PS4 omdat de servers het niet aankunnen en daar zijn ze maanden mee bezig geweest om dat uberhaubt mogelijk te maken. Dat daar een gedeelte van de PC problematiek daar ook gezocht moet worden lijkt me dan ook een redelijke aanname, maar we weten er zo weinig van helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
Denk dat er over server belasting en server hardware maar 1 iemand een echt antwoord buiten EA/DICE om heeft , of hij dit ook mag vertellen hier is een ander verhaal :X

Weet ook niet of hij er nog zin in heeft omdat hij al een aantal maal is weg gejaagd hier . :/

[ Voor 4% gewijzigd door Leeuw070 op 01-05-2014 19:54 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Leeuw070 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 19:54:
Denk dat er over server belasting en server hardware maar 1 iemand een echt antwoord buiten EA/DICE om heeft , of hij dit ook mag vertellen hier is een ander verhaal :X

Weet ook niet of hij er nog zin in heeft omdat hij al een aantal maal is weg gejaagd hier . :/
Stewie laat zich niet weg jagen, die loopt al zo lang op GoT.

Hij heeft al eens tussen neus en lippen doorgegeven dat de bandbreedte van en naar de clients gelimiteerd was.
Toen hadden we het alleen nog maar over netcode.

Vergeet niet dat EA een grote klant is van hem, zijn mening is niet altijd objectief vandaar dat sommigen hier zo reageren op hem, vaak ook door de slechte ervaring met i3d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 16:57:
[...]

Tsja, zolang DICE daar niet inhoudelijk op reageert, zullen we het ook nooit weten. Misschien is het wel heel simpel en doet DICE het niet om hele andere redenen, misschien is het niet mogelijk omdat de houtje-touwtje doorontwikkelde frostbite engine dan helemaal uit elkaar valt van ellende of wellicht zit het er hard-coded in, we weten het niet. We weten in elk geval dat DICE sinds Bad Company op de 360 nooit wat veranderd heeft aan de tickrate terwijl er vanaf BC1 al klachten zijn over de 'netcode' van de frostbite engine.

Overigens denk ik niet dat de tickrate verhogen alleen niets op zal lossen, er gaan nog een (groot) aantal zaken fout in de synchronisatie en registratie die de hoofd scripter sliced_lime al heeft erkend en waar hard aan zou worden gewerkt, al maanden. Het zal ongetwijfeld heel complex zijn en ik gok gewoon dat ze de engine nét iets te ver gepushed hebben en ze zelf ook niet meer weten waar ze het probleem moeten zoeken.

Overigens heeft hij dit probleem zelf ook al overgedragen aan andere developers (volgens geruchten DICE LA) en is hij zelf al met andere projecten bezig, aldus zijn posts op Reddit.

Het blijft een fascinerend verhaal en ik ben heel benieuwd of we ooit het hele verhaal nog te horen krijgen.
DICE hoeft daar ook helemaal niet inhoudelijk op te reageren. Waarschijnlijk ligt het probleem zo diep dat ze het simpelweg voor BF4 niet meer op kunnen lossen of kost het verschrikkelijk veel werk en weten ze niet wanneer het opgelost is. In beide gevallen lijkt het me duidelijk dat ze niks willen en niks mogen zeggen van EA (zeker omdat er rechtzaken aangespannen zijn hierom tegen EA).

Wat ik wel weet is dat simpelweg de ticketrate verhogen zoals iedereen weer als een kip zonder kop rond bazuint niet de oplossing is. DICE mag dan wel dom zijn om zo lang problemen in een game te gooien en het niet te willen communiceren, maar zo dom om de tick rate niet te verhogen terwijl dit de magische oplossing was zijn ze ook weer niet.
fynrd1 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 17:07:
[...]

Iedereen heeft hier last van, je kan het misschien ontlopen door al dood te zijn voor de situatie zich voor kan doen, of door het simpelweg niet door te hebben.
Op mensen schieten en 0 hit markers krijgen zie ik bij mijzelf niet terug. Dood gaan door bepaalde netcode problemen wel, maar dat is iets heel anders.
Leeuw070 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 19:54:

Als het probleem in de engine zelf zit, weet de beste man hier helemaal niks van af en krijgt hij hier ook niks over te horen.

[ Voor 9% gewijzigd door secretdk op 01-05-2014 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
secretdk schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 22:44:
[...]
DICE hoeft daar ook helemaal niet inhoudelijk op te reageren. Waarschijnlijk ligt het probleem zo diep dat ze het simpelweg voor BF4 niet meer op kunnen lossen of kost het verschrikkelijk veel werk en weten ze niet wanneer het opgelost is.
Ze moeten er juist wel inhoudelijk op reageren om begrip van haar klanten te krijgen, hun reputatie als developers staat behoorlijk op het spel. Als zelfs de ultieme ja-en-amen-knikkers van IGN of Gamekings beginnen te klagen over 'netcode' dan weet je dat elke volgende review of kritisch bekeken wordt of het wordt heel duur om de integriteit/onkunde van de reviewers weer (om) te kopen. Dat laatste is wellicht te optimistisch gedacht, maar de signalen zijn hoopgevender dan ooit.

Waarschijnlijk wordt het weer dezelfde herhaling van zetten. Toen de support van BF3 stopte met Endgame zei DICE dat ze de bekende 'eigenaardigheden' van het spel niet meer konden maken voor BF3 maar dat ze dit in BF4 toch echt op zouden lossen. Wat dat betreft ben ik ironisch genoeg heel blij dat de consoles nog harder getroffen worden door de problemen dan de PC, misschien dat dat eindelijk genoeg leverage creeert om dit niet nog een keer te laten gebeuren. Ach, een man blijft hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
Zou een stunt zijn als er op een dinsdag een patch van ** GB zou zijn dat het complete spel opnieuw geschreven zou zijn . Dat zou alle stilte rechtvaardigen ........

Iedere patch is er toch weer dat sprankje hoop inderdaad nog ...... maar helaas meestal veranderd dat in -O-

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DICE is stiekem de beste gamestudio ooit. Echt dit niveau van f*ck up vraagt om talent.
Het blijft mooi om te zien hoe je een volledig magazijn in iemand kan schieten zonder een hit. Puur talent. :*)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 00:49:
[...]

Ze moeten er juist wel inhoudelijk op reageren om begrip van haar klanten te krijgen, hun reputatie als developers staat behoorlijk op het spel. Als zelfs de ultieme ja-en-amen-knikkers van IGN of Gamekings beginnen te klagen over 'netcode' dan weet je dat elke volgende review of kritisch bekeken wordt of het wordt heel duur om de integriteit/onkunde van de reviewers weer (om) te kopen. Dat laatste is wellicht te optimistisch gedacht, maar de signalen zijn hoopgevender dan ooit.

Waarschijnlijk wordt het weer dezelfde herhaling van zetten. Toen de support van BF3 stopte met Endgame zei DICE dat ze de bekende 'eigenaardigheden' van het spel niet meer konden maken voor BF3 maar dat ze dit in BF4 toch echt op zouden lossen. Wat dat betreft ben ik ironisch genoeg heel blij dat de consoles nog harder getroffen worden door de problemen dan de PC, misschien dat dat eindelijk genoeg leverage creeert om dit niet nog een keer te laten gebeuren. Ach, een man blijft hopen.
Als ze dit gaan uitleggen kunnen ze dat ook doen bij de rechtzaak die door de aandeelhouders aangespannen is tegen EA en dan heeft EA helemaal een probleem. DICE == EA en je hebt grote kans dat de mensen bij EA zeggen; jullie mogen niks vertellen.

Dit is het risico wat je krijgt als je innoverend met nieuwe engines/technieken wil zijn maar tegelijkertijd een veel te korte deadline hebt en moet ontwikkelen voor 5 verschillende platformen.

[ Voor 6% gewijzigd door secretdk op 02-05-2014 07:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 01:45:
[...]

DICE is stiekem de beste gamestudio ooit. Echt dit niveau van f*ck up vraagt om talent.
Het blijft mooi om te zien hoe je een volledig magazijn in iemand kan schieten zonder een hit. Puur talent. :*)
Nee man Its Magic :*) (8>

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-07 00:01
De uitbreidingen, zijn die de moeite waard, of kun je die beter links laten liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtreaL
  • Laatst online: 22:47
Ghengis schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 11:05:
De uitbreidingen, zijn die de moeite waard, of kun je die beter links laten liggen?
Ik vind tot nu toe alleen de laatste DLC (Naval Strike) echt de moeite waard door de toevoeging van de nieuwe gamemode (Carrier Assault). De maps van China Rising was ik snel zat. Verder is het wel leuk om in Second Assault de mapjes van de oude BF's weer eens terug te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is leuk voor de variatie, extra wapens en gadgets, maar zoveel als de dlc bij bf3 extra boden, mwah nee, persoonlijk vind ik de eerste qua maps de beste toevoeging.

De toepassing van de commander mogelijkheden, vooral in de second assault maps is dramatisch wat de gameplay verkloot. de naval strike gamemode toevoeging is wel aardig maar ook niet echt de aanschaf apart waard. Ik had de premium addon gehaald dus qua kosten is dit nog te doen a 30-35e ofzo voor de 5 dlc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
Zoals al aangegeven werd door de personen boven me, het bied wat variate in maps en dergelijken. Verder niet echt heel speciaal, al is naval strike hierin wel de uitblinker.

De volgende uitbreiding zou wel een grote toevoeging moeten zijn door meer infantry variatie te bieden en stedelijke oorlogsvoering. Dan zou voor mij persoonlijk het plaatje wel compleet zijn en is er voor mij persoonlijk genoeg infantry / vehicle balans. Momenteel valt dat nog een beetje tegen voor de infantry maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadero
Dank, koop ik dus niet alle uitbreidingen maar alleen Naval Strike en Carrier Assault :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtreaL
  • Laatst online: 22:47
Ghengis schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:20:
Dank, koop ik dus niet alle uitbreidingen maar alleen Naval Strike en Carrier Assault :)
Dan zou je in mijn ogen beter nog iets meer dan een tientje kunnen bijleggen voor premium. Dan heb je de komende twee DLC's ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
eXtreaL schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:25:
[...]

Dan zou je in mijn ogen beter nog iets meer dan een tientje kunnen bijleggen voor premium. Dan heb je de komende twee DLC's ook.
Naval strike is 13 euro en premium 38 euro, ondanks dat ik vind dat je gelijk hebt want aan premium heb je in het algemeen gewoon veel meer en uiteindelijk ben je bij meer dan 2 DLC"s altijd beter uit.

[ Voor 21% gewijzigd door secretdk op 02-05-2014 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Kun je hem niet proberen bij iemand, want Naval Strike is imo een beetje ruk, saaie maps (buiten die met die toren in het midden zonder snipers).

En voor 'carrier assault' hoef je het helemaal niet te doen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
Als Ghengis moet je natuurlijk China ook hebben! :+

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Ik zou gewoon premium kopen.

Toen ik alleen maar CR had had ik er vooral last van dat ik niet elke server kon joinen.

Verder vind ik NS ook wel leuk, alleen inderdaad die commander...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadero
CynicRelief schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 15:57:
[...]

Als Ghengis moet je natuurlijk China ook hebben! :+
Officieel wel, maar ik denk dat Khan een wat groter budget had :+

Vindt het nogal een verschil €25 zonder DLC of €65 me, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
Ghengis schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 18:50:
[...]

Officieel wel, maar ik denk dat Khan een wat groter budget had :+

Vindt het nogal een verschil €25 zonder DLC of €65 me, vandaar.
Ik vond Khan in deze wel wijs, ik vond CR wel OK; ben het wel eensch met meestensch, Premium is weliswaar een gok, maar een koopje ook, alle maps zijn de moeite waard, en ja, de pro-players, en dat dat zijn er nogal wat, hebben altijd wat te zeiken natuurlijk, daar moet je je niet teveel van aan trekken ;)

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
CynicRelief schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 23:22:
[...]

Ik vond Khan in deze wel wijs, ik vond CR wel OK; ben het wel eensch met meestensch, Premium is weliswaar een gok, maar een koopje ook, alle maps zijn de moeite waard, en ja, de pro-players, en dat dat zijn er nogal wat, hebben altijd wat te zeiken natuurlijk, daar moet je je niet teveel van aan trekken ;)
Ik ben ook super pro player en mij hoor je niet klagen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Even iets over unlocks, af en toe heb ik grote moeite om bepaalde wapens/dogtags/paints te unlocken.

Volgens mijn ingame status/assignments heb ik een hoop wapens niet, F2000 e.a. maar ik kan ze wel kiezen ik krijg elke keer na elke match de progress te zien dat hij nog niet unlocked is. De F2000 is maar 1 voorbeeld er staan meestal een stuk of 4-8 assignments in met een progress bar.

Campaign wapens:
QBZ-95-1 - Gister geprobeerd deze te unlocked, hard geselecteerd spulletje uitgespeeld geen keuze gemaakt terwijl ik aan die brug hang maar kreeg geen enkele melding dat er iets unlocked was, nog een keer geprobeerd maar weer niets. Een uur of 2 later zie ik ineens in mijn battlelog dat de 'To Valhalla' ding wel geactiveerd is en wablief het wapen is ineens beschikbaar...

Tot mijn verbazing log ik een ronde of 2-3 later in voor Caspian border en wordt getrakteerd op een stuk of 5-6 medals en een lading unlocks, M249/M412 REX/Shank/Machette en QBZ-95-1... terwijl ik de M249 al gewoon eerder gebruikt had 376kills met dat ding, 9 uur gebruikt...

Gol Magnum - Eagle's Nest, op die torens in Caspian border en Firestorm, nogsteeds niet unlocked, gaat nergens over aangezien ik speciaal voor dat wapen met een maatje die maps ben gaan spelen, ik had genoeg kills/sniper rifle ribbons maar nogsteeds niet unlocked.

AA Mine - PDW ribbons had ik al, met die stinger en igla samen echt van alles uit de lucht geknald op Goldmud Railway, ik deed het icm de AA gun, even beschadigen stinger/javelin en we hadden een recon die lazerde en paf weg. Ik heb genoeg vliegtuigen/helikopters etc afgeknald met b.v. de RPG-7V2/FGM-172/Javelin(laser)/stinger (totaal ~240kills) Maar nee geen unlock, eigenlijk opgegeven met het idee zal wel bugged zijn ofzo. Maak ik gister een lucky kill met de 7V2 bam unlocked..

Fire Starter - krijg maar 1 'fire started' ondanks dat ik de pyromaan uithang in de juiste maps met incendiary grenade, zelfs youtube bekeken maar helpt niets. :X

DAO12 - heeft me werkelijk 10 pogingen gekost om te unlocken (maar is ruk vergeleken met de BF3 uitvoering).

AS VAL - 10 minuten in een helikopter zou makkelijk moeten zijn toch? Nee er werd gewoon niets bij geteld totdat je raad het al 'zomaar ineens' deze unlocked was en als ik me goed herinner kreeg ik de unlock ineens tijdens een potje Locker?..

M60-E4 - hebben we met 3 man gedaan, ik liep als support met C4, 2 andere met M2slam/RPG 1 had hem bijna gelijk in 1 ronde, een andere heeft hem nogsteeds niet, bij mij kreeg ik de unlock melding in Metro uit het niets.

PDW-R?? ik kan niet eens een assignment vinden maar deze heb ik kennelijk ook unlocked?! terwijl ik alle PDW's al had? (behalve P90/UMP-9)

Komt dit bekent voor of doe ik gewoon iets fout en meerdere met mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Heb ik soms ook, ze staan wel unlocked in je battlelog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1074

Volgens mij zijn al die assignments, waarbij je iets in 1 ronde moet doen, bugged in battlelog. In het spel zie ik ze aan het eind van een ronde nog steeds terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:23

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

NLsandman schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 21:32:
[...]

Stewie laat zich niet weg jagen, die loopt al zo lang op GoT.

Hij heeft al eens tussen neus en lippen doorgegeven dat de bandbreedte van en naar de clients gelimiteerd was.
Toen hadden we het alleen nog maar over netcode.

Vergeet niet dat EA een grote klant is van hem, zijn mening is niet altijd objectief vandaar dat sommigen hier zo reageren op hem, vaak ook door de slechte ervaring met i3d.
Hij zal hier niet meer reageren inderdaad omdat elke informatie die hij gaf volgens hem doorgaans negatief beantwoord werd. En natuurlijk is hij niet helemaal objectief, maar probeerde dat denk ik wel zo zuiver mogelijk te houden.

Het probleem met de servers is denk ik dat de vereiste specs inderdaad te laag ingeschat zijn. De BuG servers draaien bij i3D op een quadcore Xeon die volgens DICE meer dan voldoende zou moeten zijn om 4x (ieder een core) een 64 slots server te kunnen draaien.

Dus ook als er per core een 64 slots draait en niet bijvoorbeeld 2x een 32 en 2x een 64 zou het nog ruim voldoende moeten zijn zonder lag te veroorzaken. Ook al draaien alle 4 de CPU cores op 90%.

Er kan in ieder geval niets bij qua load denk ik om de performance niet nog slechter te maken...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 1074 schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 09:46:
Volgens mij zijn al die assignments, waarbij je iets in 1 ronde moet doen, bugged in battlelog. In het spel zie ik ze aan het eind van een ronde nog steeds terugkomen.
mijn vermoeden ook, ik heb ook veel van de china rising en second assault assignments in game maar heb ze wel gehaald en ook beschikbaar.

Die sniper challenge is makkelijkste op firestorm.

battlelog loopt ook vaak achter, de boel is effectief wel unlocked door de challenge of assignment te hebben voldaan maar de boel te updaten dat het ook overal staat gaat heel vaak fout. Hoe vaak was er wel iets niet goed aan de stats etc bij een afterround overzicht?
Het is gewoon een drama systeem wat niet 100% goed dingen registreert.

Ik heb ook niet echt meer de neiging het te willen spelen, wat ik gewoon echt jammer vind. Dus ik speel het weer eens een keer en hoppa, de hitreg dramatiek slaat je weer vol op je bek. Na 2-3 rounds ben ik er dan weer klaar mee. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Kan er niet een grote melding in beeld komen bij iemand wanneer zijn voertuig gerepareerd wordt terwijl hij beschoten wordt?

"U WORDT GEREPAREERD, ALLEEN ALS U HET MISLUKTE PRODUCT VAN 50 GENERATIES INTEELT BENT RIJDT U NU WEG"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rgras schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 17:55:
Kan er niet een grote melding in beeld komen bij iemand wanneer zijn voertuig gerepareerd wordt terwijl hij beschoten wordt?

"U WORDT GEREPAREERD, ALLEEN ALS U HET MISLUKTE PRODUCT VAN 50 GENERATIES INTEELT BENT RIJDT U NU WEG"
50 generaties nog wel. Dat is misschien ietwat excessief. Geloof me dat 3 generaties al meer dan voldoende zijn. Zie Fillips II van Spanje tot Karel II van Spanje. :+
Het resultaat van Spaanse Habsburgers welke steeds trouwen met Oostenrijkse Habsburgers was niet zo fijn voor de ontwikkeling van de kinderen. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rgras schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 17:55:

Als een tank beschoten wordt, zal diegene meestal wegrijden. Dat snap je toch wel hè? L2repair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Anoniem: 316512 schreef op zondag 04 mei 2014 @ 13:48:
[...]
Als een tank beschoten wordt, zal diegene meestal wegrijden. Dat snap je toch wel hè? L2repair.
Ik ga juist repairen als ze beschoten worden, 1 on 1 wint de tank die gerepaired word het altijd (of de bestuurder heeft echt niets unlocked dan kun je de sjaak zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
prutser001 schreef op zondag 04 mei 2014 @ 15:37:
[...]

Ik ga juist repairen als ze beschoten worden, 1 on 1 wint de tank die gerepaired word het altijd (of de bestuurder heeft echt niets unlocked dan kun je de sjaak zijn).
niet als hij beschoten word door meer dan een tank of de andere tank nog vol health is en hij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Ik ben Naval Strike nu echt zat :X

Snipers, boats, en een scout helicopter besturen is ook onmogelijk (ik denk voor iedereen) omdat je geen cover hebt voor de stingers.

Ik heb geen hekel aan snipers, ik snipe zelf soms ook wel maar ik heb een keer 3 snipers naast elkaar zien liggen op een berg... ik denk dat je het begrijpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-05 21:57
Brogala schreef op zondag 04 mei 2014 @ 18:53:

Snipers, boats, en een scout helicopter besturen is ook onmogelijk (ik denk voor iedereen) omdat je geen cover hebt voor de stingers.

Ik heb geen hekel aan snipers, ik snipe zelf soms ook wel maar ik heb een keer 3 snipers naast elkaar zien liggen op een berg... ik denk dat je het begrijpt.
...tis meer andersom. Inf heeft geen leven door de boats, scout heli met noob-25mm kanon en gunship. Geen voldoende dekking voor de inf.

Waren de stingers maar effectiever en konden ze maar wat uitrichten tegen goede scout heli piloten en tegen de gunship...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Anoniem: 316512 schreef op zondag 04 mei 2014 @ 13:48:
[...]
Als het tank versus tank is blijf je gewoon staan wanneer er een engineer achter je staat.. intelligentie, knul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Ekstergroen schreef op zondag 04 mei 2014 @ 20:16:
[...]

...tis meer andersom. Inf heeft geen leven door de boats, scout heli met noob-25mm kanon en gunship. Geen voldoende dekking voor de inf.

Waren de stingers maar effectiever en konden ze maar wat uitrichten tegen goede scout heli piloten en tegen de gunship...
Ik bedoel ook dat de inf wordt gekilled door boats.... Maar scout heli noob? Die dingen zijn zo makkelijk te killen met een stinger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brogala schreef op zondag 04 mei 2014 @ 21:33:
[...]

Ik bedoel ook dat de inf wordt gekilled door boats.... Maar scout heli noob? Die dingen zijn zo makkelijk te killen met een stinger...
Als de scout heli slim is kan hij redelijk wat overleven. De eerste stinger is zo opgelost door een flare. Dan direct vluchten, de tweede stinger ontwijken of de hit incasseren en dan ben je al buiten het bereik van de stinger.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

Vandaag een opmerkelijke ban gekregen :9
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/x3sd8w.png
(UF Tunnelratten/Wir suchen noch Member melden im TS/IP: 46.20.46.250:10096)

Erg origineel, heb deze message nog nooit eerder gehad, gelukkig zijn er genoeg andere servers om op te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
Brogala schreef op zondag 04 mei 2014 @ 18:53:

Naval strike is gewoon niet gemaakt voor infantry, maar dat leek me van tevoren al vrij duidelijk. Infantry heeft sowieso niks te zoeken in naval warfare. Daarom is het wel leuk als je in vehicles zit of bij "Wave Breaker" onderin, maar verder moet je er niet in gaan met de instelling dat je geweldig als infantry rond kan lopen.

Daarom hoop ik ook (en denk ik) dat de volgende expansion meer infantry georienteerde maps gaat brengen. Dat zou de variatie in maps ten goede komen.
Yosecret schreef op zondag 04 mei 2014 @ 22:53:
[afbeelding]

Erg origineel, heb deze message nog nooit eerder gehad, gelukkig zijn er genoeg andere servers om op te spelen.
Echt weer wat voor die duitsers

[ Voor 51% gewijzigd door secretdk op 05-05-2014 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Tsurany schreef op zondag 04 mei 2014 @ 21:51:
[...]

Als de scout heli slim is kan hij redelijk wat overleven. De eerste stinger is zo opgelost door een flare. Dan direct vluchten, de tweede stinger ontwijken of de hit incasseren en dan ben je al buiten het bereik van de stinger.
Hmm, dat is opzich waar, maar meestal (bij mij) is er alweer een stinger bij mijn vluchtplek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

[afbeelding]

Ja heb ik ook gehad bij zelfde server. :(

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
secretdk schreef op maandag 05 mei 2014 @ 07:51:
[...]

Naval strike is gewoon niet gemaakt voor infantry, maar dat leek me van tevoren al vrij duidelijk. Infantry heeft sowieso niks te zoeken in naval warfare. Daarom is het wel leuk als je in vehicles zit of bij "Wave Breaker" onderin, maar verder moet je er niet in gaan met de instelling dat je geweldig als infantry rond kan lopen.
Wat een onzin !!!! Alleen Lost Islands is te veel voertuig georienteerd en te weinig cover op de rest van de NS maps is de mix tussen voertuigen en infantery in mijn ogen prima.
Ik vind juist de maps zonder voertuigen wat minder omdat het anders zo'n Assault feest wordt maar nu ben je ''gedwongen'' om ook spelers te hebben die iets tegen voertuigen kunnen doen en dat is weer beter voor de class balans.
Daarom hoop ik ook in Dragons Teeth ook op maps als Strike at Karkand en Azadi Palace en niet op maps als Talah market of gran bazaar want die waren te klein en te cluster fucked en te weinig voertuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[afbeelding]

Is iets wat die duitsers maar ook fransen vaak doen, bij gebrek aan fatsoen om engels te leren. Ik heb het nog erger gehad, dat ze je bannen omdat je een nederlander bent. :') :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399

SouLLeSSportal schreef op maandag 05 mei 2014 @ 10:50:
[...]Is iets wat die duitsers maar ook fransen vaak doen, bij gebrek aan fatsoen om engels te leren. Ik heb het nog erger gehad, dat ze je bannen omdat je een nederlander bent. :') :F
Tja, en dat is iets wat Nederlanders doen, vinden dat het onfatsoenlijk is om in je eigen land geen Engels te praten, omdat Nederlanders geen Duits of Frans beheersen en van mening zijn dat het de rest van de wereld is die dan maar Engels moet leren.
En schelden, daar zijn Nederlanders ook best meester in. Het liefst een beetje lelijk doen tegen duitsers (nazi-dit, gaskamer-dat) en fransen (leer Engels, kaasetendeovergeefaap, etc.)

Laat ik het als volgt formuleren: ik speel op een UK server en af en toe op een setje DE servers. De hele avond is het relaxt schieten met af en toe een CTD of een random disconnect tussendoor, met netcode ergernissen, niet-werkende flares en sind twee patches terug af en toe toetsaanslagen die niet herkend worden. En dan zet je de chat even aan om de mapvote voorbij te zien komen omdat je voor het slapen gaan nog een rondje Locker wil spelen voor de clusterfuck, en dan valt je op hoe onbeschoft een aantal speelkleuters zich gedraagt. En dat zijn opvallend vaak Nederlanders.

Ik snap best dat er servers zijn die omwille van de sfeer en de gezelligheid alleen hun eigen landgenoten toelaten, zodat ze weten dat iedereen er dezelfde taal spreekt. En ik snap ook heel goed dat er admins zijn die categorisch landen van hun (verder toch prima gevulde) server weren. Alles rechts van Israël wegens ping, alles rechts van Oekraïne wegens hackers, alles links van Ierland vanwege ping, en alles tussen Engeland, België en Duitsland vanwege categorisch onbeschoft gedrag in de chat, van het Jeremy Clarckson-wannabe leutig doen tegen Duitsers tot en met het doodziek wensen van van alles en nog wat aan andere spelers plus natuurlijk het permanente gebitch over welke wapens de admin zou moeten bannen, welke maps de admin zou moeten verwijderen en welke admins hun waffel moeten houden over hun gescheld.

Het is maar een klein percentage, een minderheid, die Nederlanders hun slechte naam geeft, maar het is wel opvallend dat zo veel Franse en Duitse clans spelers uit .nl preventief weren.
Misschien is er een bijeenkomst van serveradmins geweest waar ze "weniger, weniger, weniger" scandeerden ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
beuker19 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 10:47:
[...]

Wat een onzin !!!! Alleen Lost Islands is te veel voertuig georienteerd en te weinig cover op de rest van de NS maps is de mix tussen voertuigen en infantery in mijn ogen prima.
Ik vind juist de maps zonder voertuigen wat minder omdat het anders zo'n Assault feest wordt maar nu ben je ''gedwongen'' om ook spelers te hebben die iets tegen voertuigen kunnen doen en dat is weer beter voor de class balans.
Daarom hoop ik ook in Dragons Teeth ook op maps als Strike at Karkand en Azadi Palace en niet op maps als Talah market of gran bazaar want die waren te klein en te cluster fucked en te weinig voertuigen.
Ik zeg niet dat de mix infantry/vehicle op Naval Strike niet goed is, ik zeg alleen dat die maps vehicle georienteerd zijn. Dit is ook gewoon zo, het heet niet voor niets NAVAL strike. Mag duidelijk zijn dat oorlog op het water met voertuigen daarin de hoofdrol speelt.

En dat je maps zonder voertuigen wat minder vind is prima. Iedereen zijn eigen voorkeur, maar momenteel zijn er geen maps met beperkt voertuig aanbod of geen. Operation clusterfuck V1.0 en V2.0 tel ik niet mee. Het zou dus fijn zijn voor de variatie als die er nog wel komen en dit zou Dragons Teeth moeten aanvullen.

Maps als grand bazaar en seine crossing waren volgens de infantry players zelfs 1 van de leukste maps om als infantry te spelen. Totaal geen clusterfuck. Zelfs bij 64 man viel dat nog wel mee, zat mogelijkheden om naar bepaalde objectives te gaan. Als je 64 man clusterfuck vind kan je natuurlijk altijd nog naar een 24 / 32 / 48 man server gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 23:58

D4NG3R

kiwi

:)

Beetje op YT BF4 videos aan het kijken, kom ik deze tegen:

Dayum, muziek past precies :Y .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
secretdk schreef op maandag 05 mei 2014 @ 13:39:
[...]

Maps als grand bazaar en seine crossing waren volgens de infantryAssault players zelfs 1 van de leukste maps om als infantry te spelen. Totaal geen clusterfuck. Zelfs bij 64 man viel dat nog wel mee, zat mogelijkheden om naar bepaalde objectives te gaan. Als je 64 man clusterfuck vind kan je natuurlijk altijd nog naar een 24 / 32 / 48 man server gaan.
Seine en Bazaar waren te klein voor 64p en waren samen met Epic center heel erg gevoelig voor spawn locks maar waren wel leuk om te spelen maar als je deze maps met de huidige aantal gadgets en granaten dan wil ik nog wel eens zien hoe leuk het dan is.
En als je dan toch infantery wil spelen met 32/48 man dan voldoen locker, metro, peaks, NS maps in TDM/Domination volgens mij prima hoor.
Ook Zavod , Floodzone , SoS en Hainan kun je als infantery prima uit de voeten maar ben je minder dominant als Assault omdat andere classes gewoon goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 399 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:43:
[...]

Tja, en dat is iets wat Nederlanders doen, vinden dat het onfatsoenlijk is om in je eigen land geen Engels te praten, omdat Nederlanders geen Duits of Frans beheersen en van mening zijn dat het de rest van de wereld is die dan maar Engels moet leren.
En schelden, daar zijn Nederlanders ook best meester in. Het liefst een beetje lelijk doen tegen duitsers (nazi-dit, gaskamer-dat) en fransen (leer Engels, kaasetendeovergeefaap, etc.)

Laat ik het als volgt formuleren: ik speel op een UK server en af en toe op een setje DE servers. De hele avond is het relaxt schieten met af en toe een CTD of een random disconnect tussendoor, met netcode ergernissen, niet-werkende flares en sind twee patches terug af en toe toetsaanslagen die niet herkend worden. En dan zet je de chat even aan om de mapvote voorbij te zien komen omdat je voor het slapen gaan nog een rondje Locker wil spelen voor de clusterfuck, en dan valt je op hoe onbeschoft een aantal speelkleuters zich gedraagt. En dat zijn opvallend vaak Nederlanders.

Ik snap best dat er servers zijn die omwille van de sfeer en de gezelligheid alleen hun eigen landgenoten toelaten, zodat ze weten dat iedereen er dezelfde taal spreekt. En ik snap ook heel goed dat er admins zijn die categorisch landen van hun (verder toch prima gevulde) server weren. Alles rechts van Israël wegens ping, alles rechts van Oekraïne wegens hackers, alles links van Ierland vanwege ping, en alles tussen Engeland, België en Duitsland vanwege categorisch onbeschoft gedrag in de chat, van het Jeremy Clarckson-wannabe leutig doen tegen Duitsers tot en met het doodziek wensen van van alles en nog wat aan andere spelers plus natuurlijk het permanente gebitch over welke wapens de admin zou moeten bannen, welke maps de admin zou moeten verwijderen en welke admins hun waffel moeten houden over hun gescheld.

Het is maar een klein percentage, een minderheid, die Nederlanders hun slechte naam geeft, maar het is wel opvallend dat zo veel Franse en Duitse clans spelers uit .nl preventief weren.
Misschien is er een bijeenkomst van serveradmins geweest waar ze "weniger, weniger, weniger" scandeerden ofzo.
rage kiddies will be rage kiddies, ik heb andersom ook genoeg meegemaakt en niet onevenredig tov de nederlanders, dus tja dat dat gebeurd geloof ik meteen, er zijn genoeg van die dieptrieste paupers die bij minst of geringste lopen te janken dat er gehacked word, en als het een duitser betreft gelijk uit de rijke historie van afgelopen 70 jaar geput.

Je kan wel zeggen wij als nederlanders verwachten dat ze engels spreken, wat verwachten zij, dat wij dus duits spreken of frans, of wordt je zelfs preventief al gebanned puur op natie, wat in essentie gewoon discrimatie is. Een server is niet een land, in een tijd dat games over de gehele wereld met elkaar gespeeld worden en de voertaal dan idd 99% van de tijd engels is verwacht ik dat in eigenlijk elke server. Is dit niet zo geef dat dan aan in je server naam ofzo. Je kan namelijk niet verwachten dat iedereen elkanders taal spreekt en dan zijn wij als nederlander nog best behoorlijk in de drie grote talen van europa. Het staat ze in hun recht wat dat betreft mensen te weigeren op een server als admin maar goedkeuren doe ik het niet. Je kan alles beide kanten op redeneren, maar om dan maar een fout gezegde erin te gooien, al draait een aap een gouden ring het is en blijft een lelijk ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
beuker19 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:44:
[...]

Seine en Bazaar waren te klein voor 64p en waren samen met Epic center heel erg gevoelig voor spawn locks maar waren wel leuk om te spelen maar als je deze maps met de huidige aantal gadgets en granaten dan wil ik nog wel eens zien hoe leuk het dan is.
En als je dan toch infantery wil spelen met 32/48 man dan voldoen locker, metro, peaks, NS maps in TDM/Domination volgens mij prima hoor.
Ook Zavod , Floodzone , SoS en Hainan kun je als infantery prima uit de voeten maar ben je minder dominant als Assault omdat andere classes gewoon goed zijn.
Domination en TDM voelt aan als rennen als kippen zonder koppen zonder enige strategie. Infantry en Locker zijn gewoon 2 lange gangen waarbij beide teams naar het midden rennen en dan gaan schieten door een gat van de deur of de gang.

Ik vind Flood Zone, Zavod, SoS en Hainan ook heerlijk spelen, maar heb niet echt het gevoel dat dit compleet infantry georienteerd is. Zit daar bij al die maps toch vaak genoeg in een vehicle, al is dit bij Zavod en Flood zone dan wel wat minder.

Heb gewoon het gevoel dat er nog iets ontbreekt wat ook de Assault class meer tot zijn recht brengt en wat op strategisch gebied wel wat meer brengt dan TDM/domination. Assault vind ik op dit moment vrij waardeloos. Ze mogen van mij ook die Defib terug brengen naar een full recovery, want momenteel revived niemand je meer of je gaat weer gelijk dood door een 20 hp revive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

[...]

Het komt niet vaak voor dat ik het met een post tot op de komma nauwkeurig eens ben, maar dit is er één! Ik had hem zelf kunnen schrijven want je slaat de spijker op zijn kop.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:16

steveman

Comfortabel ten onder

D4NG3R schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:33:
Beetje op YT BF4 videos aan het kijken, kom ik deze tegen:

[video]

Dayum, muziek past precies :Y .
Lol, wat een totaal achterlijke kills met die SRAW :')

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
[...]

Het is niet beperkt tot alleen nederlanders, ik ben al aardig wat vervelende duitsers tegen gekomen, die gebruiken vaak racistiche opmerkingen, amerikanen kunnen ook vervelend zijn en zijn wat gemakkelijker in het gebruik van het n-woord of ze doen iets met mijn moeder.
Ik ben zelf admin op 3 uk bf3 servers en als je dan de chat volgt in procon dan is het soms zeer vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadero
[...]

Wát een betoog! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

secretdk schreef op zondag 04 mei 2014 @ 18:19:
[...]

niet als hij beschoten word door meer dan een tank of de andere tank nog vol health is en hij niet.
Ligt maar net aan de situatie. En hoe vaak is het écht tank vs tank? Meestal loopt er wel een engineer die ook nog even z'n javelin wil schieten.

Ik zie het zo vaak, daarom tank ik ook liever solo. Of het moet echt een goede speler zijn die om zich heen kan kijken.

Niets mis met veilig wegrijden, een tank is hartstikke belangrijk en echt gamebreaking in veel matches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• six-shooter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-04 19:44
Kan je de chat eigenlijk niet in zijn geheel uitzetten? tegen ragers etc, ik bedoel, ik heb liever meer BF4 in beeld dan uberhaubt tekst van anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:38
six-shooter schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 19:37:
Kan je de chat eigenlijk niet in zijn geheel uitzetten? tegen ragers etc, ik bedoel, ik heb liever meer BF4 in beeld dan uberhaubt tekst van anderen.
Ja, gewoon 2 keer H drukken dan zie je hem niet...

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis8102
  • Laatst online: 20-06 10:50
Heeft iemand tips voor die assignment waarin je op de toren moet landen + een kill streak van 10 halen? Ik wordt hier helemaal gek van. Elke keer ga ik dood bij de 7,8 of 9e kill. Het landen heb ik op reddit wel wat leuks gelezen(voor de mensen die hem ook nog moeten): een MAV werkt ook, je hoeft dus niet zelf te landen.

Die assignment waar je oa 15 kills met de bombing raid moet gaan uitvoeren wordt waarschijnlijk ook al een feest straks. :(

Ik probeer nu voor ik rank 100 wordt om alle bronzen en zilveren assignments te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
Dennis8102 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 22:27:
Heeft iemand tips voor die assignment waarin je op de toren moet landen + een kill streak van 10 halen? Ik wordt hier helemaal gek van. Elke keer ga ik dood bij de 7,8 of 9e kill. Het landen heb ik op reddit wel wat leuks gelezen(voor de mensen die hem ook nog moeten): een MAV werkt ook, je hoeft dus niet zelf te landen.

Die assignment waar je oa 15 kills met de bombing raid moet gaan uitvoeren wordt waarschijnlijk ook al een feest straks. :(

Ik probeer nu voor ik rank 100 wordt om alle bronzen en zilveren assignments te halen.
Als het goed is heb ik die perfect landing assignment gehaald door aan het begin van de match op die toren in operation firestorm te landen en vervolgens in een attack helikopter een 10 kill streak te halen.

Je mag dood gaan tussen de landing en de kill streak in maar het moet wel in dezelfde round gehaald zijn.

En die bombing raid assignment was vrij makkelijk. Gewoon paar keer erin gaan zitten op china rising maps en vehicles bombarderen.. Dan gaat het hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
My new love is toch wel die CZ-3A1 PDW, wat een beest op short range en met tap fire best nog handle-baar op mid range. Lekker wapen om te rushen. (2,27k/min + 18,66% accuracy :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dennis8102 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 22:27:

Ik raad je aan veel in de heuvels te oefenen. Lekker ver van vlaggen blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Laatst online: 22:04
Bleh, wil ik even gamen knalt battlelog er helemaal uit :?

BL is weer online, maar werkt voor geen meter.

[ Voor 33% gewijzigd door Kepro op 07-05-2014 11:39 ]

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-07 08:26
[...]

Hoewel je een punt hebt, komen er hier in Nederland ook regelmatig duitsers naar me toe die direct duits tegen me praten, zonder te vragen of ik het wel kan.. Dan vind ik het 'in het buitenland engels' praten toch een stuk netter. Je beseft in ieder geval dat waarschijnlijk niemand daar nederlands kan en probeert je naar je eigen kunnen aan te passen, zodat de kans groter is dat je wordt begrepen.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

Ja hoor, vanmiddag lag Battlelog er even uit en nu zijn bij heel veel spelers spullen verdwenen. EA/Dice heeft 't weer lekker voor elkaar... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
Yosecret schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 15:20:
Ja hoor, vanmiddag lag Battlelog er even uit en nu zijn bij heel veel spelers spullen verdwenen. EA/Dice heeft 't weer lekker voor elkaar... *zucht*
Wat mis je kind?

Heb het al gevonden.

http://www.reddit.com/r/b...k_items_are_gone_in_game/

[ Voor 18% gewijzigd door secretdk op 07-05-2014 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckiee-Duck
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-03 19:05
Niet alleen dat was een tijdje verdwenen , ook de servers waren spontaan weg maar waren wel online 8)7
Wat ik wel weer vanavond had is rubberbanding waar je niet vrolijk van word.

Ook het positieve effe vermelden en dat is dat ik de game weer redelijk kan spelen zonder dat ik de hoek om ben en al neer word gehaalt. :*)

[BuG] Duckiee-Duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-06 17:39

JoSchaap

Had a life, got a modem..

dit vind ik dan wel weer een interessante ontwikkeling :)

http://www.escapistmagazi...latform-for-Battlefield-4

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Pagina: 1 ... 146 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.