Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-05 23:27
Als ik het zo lees is de game client opnieuw geschreven/herschreven en om dit te testen hebben ze ons nu nodig .... Daar is de beta toch voor |:(

Wel goed dat ze dit doen .... maar helaas wel te laat :X

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-05 10:46
Zag het net ook. Heb me net ingeschreven om die client te downloaden en mee te helpen.

https://cte.battlelog.com/

Ja ze zijn een beetje laat ermee (na 6 maanden), maar het is beter dan niets.
Ze gaan nu eindelijk beginnen aan de netcode (zal wel voor vervolg games zijn zoals bf5 en battlefront).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik las het ook net, veels te laat natuurlijk, maar interesant. Alleen maak ik me grote grote zorgen over het 'community' aspect ervan. Als het weer een kwestie van hard schreeuwen, beledigen en de meest belachelijke excuses maken voor DICE (zoals de rest van Battlelog), dan vraag ik me af hoe de feedback effectief kan worden opgepikt.

Daarnaast is het in het grote plaatje maar een hele kleine minderheid van de mensen die nu nog spelen die echt alle 'netcode'/desync/visual recoil/glitches/levolution etc. issues constant ervaart of uberhaubt erkent laat staan herkent. De meesten voor wie dat echt gamebreaking was zijn al lang gestopt met BF4....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:48:
[...]

Ik las het ook net, veels te laat natuurlijk, maar interesant. Alleen maak ik me grote grote zorgen over het 'community' aspect ervan. Als het weer een kwestie van hard schreeuwen, beledigen en de meest belachelijke excuses maken voor DICE (zoals de rest van Battlelog), dan vraag ik me af hoe de feedback effectief kan worden opgepikt.

Daarnaast is het in het grote plaatje maar een hele kleine minderheid van de mensen die nu nog spelen die echt alle 'netcode'/desync/visual recoil/glitches/levolution etc. issues constant ervaart of uberhaubt erkent laat staan herkent. De meesten voor wie dat echt gamebreaking was zijn al lang gestopt met BF4....
Beter laat dan nooit en ze willen dit natuurlijk ook niet hebben in hun andere games zoals star wars battlefront. En het is geen kleine minderheid die last heeft van de netcode, iedereen heeft er last van.

Alleen de ene persoon tolereert meer dan de ander en ervaart de netcode problemen niet als gamebreaking. Maar ze zijn er wel en het blijft altijd vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:05

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Hoe groot is die alternatieve client, gaat dat weer een hoop GB´s van je SSD snoepen of valt dat wel mee?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
sain onez schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:51:
Hoe groot is die alternatieve client, gaat dat weer een GB´s an je SSD snoepen of valt dat wel mee?
Ja, deze is even groot als de andere. Deze kan je uiteraard gewoon op je HDD zetten mocht je het willen spelen. Had zelf nog wat ruimte over op me SSD.

EDIT: excuses, 15 GB zo te zien. Misschien komen er nog updates bovenop. Volgens de DICE developer zou het even groot zijn als de normale game client.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/8DQFY.jpg

https://cte.battlelog.com...iew/initiative-1-netcode/

Post over wat ze gaan aanpassen. Wel voor het eerst erkenning van hun kant. Ook gepost door iemand die ik nog nooit heb zien posten. Lijkt er dus op dat er een team samen is gesteld om dit aan te gaan pakken.

[ Voor 38% gewijzigd door secretdk op 08-05-2014 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
secretdk schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:50:
[...]

Beter laat dan nooit en ze willen dit natuurlijk ook niet hebben in hun andere games zoals star wars battlefront. En het is geen kleine minderheid die last heeft van de netcode, iedereen heeft er last van.

Alleen de ene persoon tolereert meer dan de ander en ervaart de netcode problemen niet als gamebreaking. Maar ze zijn er wel en het blijft altijd vervelend.
We zullen zien, ik kijk het nog wel even aan tot iemand met dezelfde shooter standaarden echt vooruitgang merkt op de CTE servers, maar ik hou het in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:00:
[...]

We zullen zien, ik kijk het nog wel even aan tot iemand met dezelfde shooter standaarden echt vooruitgang merkt op de CTE servers, maar ik hou het in de gaten.
Ik ben wel van plan met een paar vrienden dit voortaan te gaan spelen dus ik update hier wel regelmatig over er enig progressie geboekt word. Ik kijk in ieder geval hier positief tegenaan. Alles wat update richting de netcode betekent is beter dan niks.

[ Voor 11% gewijzigd door secretdk op 08-05-2014 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryber
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-07 22:08

Ryber

'Raaiber'

Hm, blijkbaar alweer te laat voor deze CTE...
YOUR ACCOUNT HAS NOT BEEN SIGNED UP FOR CTE. START YOUR SIGN-UP PROCESS BY ACCEPTING THE TERMS BELOW.
Vervolgens staat er dat de signup closed is |:(. Ben benieuwd of de client ooit nog wat word.

Core i9 9900k // Nvidia RTX3070 // AOC AG352UCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nvm. blind

[ Voor 96% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 08-05-2014 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckiee-Duck
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-03 19:05
In 1 woord geweldig |:(
Hebben ze het spel wat verbetert gaat er ergens anders weer wat mis het is toch niet te geloven.
Als je via battlelog herlaadt bij de servers komt er niet het juiste aantal spelers te staan waardoor mensen denken dat die leeg is en je hem minder snel gevuld krijgt.

[BuG] Duckiee-Duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ten eerste +1 voor KnetterGek zijn rant. _/-\o_
Toen ik nog speelde vermeed ik Nederlandse servers juist om dit soort redenen. Ik zocht meestal een goede Duitse of een Britse en af en toe een Zweedse server op.
Tja, beter veel te laat dan nooit. Ik lees het wel hier als het daadwerkelijk wat is en niet een verkapte poging om de BF5/Battlefront sales te redden. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 481980

Ryber schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:57:
Hm, blijkbaar alweer te laat voor deze CTE...

[...]

Vervolgens staat er dat de signup closed is |:(. Ben benieuwd of de client ooit nog wat word.
Waarschijnlijk wordt het weer "geopend" als Dice het officieel aankondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-05 15:43
Zonet zonder problemen in kunnen schrijven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Fonta schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 21:03:
Zonet zonder problemen in kunnen schrijven!
Same here, nu aan het downloaden ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
net een uurtje gespeeld maar is nog hetzelfde als origineel .
Patch komt over een paar dagen . Zijn nu puur data aan het verzamelen .
DICE/EA dev kwam hiermee in chat .

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Leeuw070 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 21:14:
net een uurtje gespeeld maar is nog hetzelfde als origineel .
Dat staat ook gewoon in de eerder gegeven link.

Iets met baseline vaststellen....

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
yes .... maar mensen lezen niet altijd alles meer wat DICE schrijft :+

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Leeuw070 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 21:22:
Guilty :'(

Maar heb jou als persoonlijke nieuwsbron 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
Ben net zo schuldig , `t is dat ik chat zat te lezen . Meestal staat ook deze uit .

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Leeuw070 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 21:22:
Das dan weer logisch :P

Heb m toch maar weer gedownload... The hope is strong in you apprentice....

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:38
Beta testen voor een spel wat nog steeds in een beta stadium is. Battlefieldception :+

Beetje vreemd dat je het hele spel moet downloaden en niet gewoon een 'beta' patch krijgt. Zeker omdat er niks anders wordt gedaan dan data verzamelen.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!
naaitsab schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 21:28:
Beta testen voor een spel wat nog steeds in een beta stadium is. Battlefieldception :+

Beetje vreemd dat je het hele spel moet downloaden en niet gewoon een 'beta' patch krijgt. Zeker omdat er niks anders wordt gedaan dan data verzamelen.
Alpha fase. ;)
DICE geeft het eigenlijk een beetje toe met dit programma. Beta testers gezocht om onze sh*t te testen. Je moet BF4 premium hebben want onze EA overlords willen dat. :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
misschien dom vraagje, maar als ik met de mg4 een paar optics heb vrijgespeeld,
blijven die toch rood gekleurd en kan ik ze niet gebruiken..
heeft dat met de battlepacs te maken=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28912

luifel schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 21:32:
misschien dom vraagje, maar als ik met de mg4 een paar optics heb vrijgespeeld,
blijven die toch rood gekleurd en kan ik ze niet gebruiken..
heeft dat met de battlepacs te maken=
Bepaalde combinaties zijn verboden. Magnifier mag je bijvoorbeeld alleen combineren met de standaard shortrange sights (En niet de IRNV of FLIR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-07 19:01

charrel

Cortisol4life..

Yosecret schreef op zondag 04 mei 2014 @ 22:53:
Vandaag een opmerkelijke ban gekregen :9
[afbeelding]
(UF Tunnelratten/Wir suchen noch Member melden im TS/IP: 46.20.46.250:10096)

Erg origineel, heb deze message nog nooit eerder gehad, gelukkig zijn er genoeg andere servers om op te spelen.
Afbeeldingslocatie: http://members.ziggo.nl/wkoelemeijer/hmmm.jpg
Och, op deze server kan je ook lol hebben. In ieder geval vonden ze mij niet leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
http://xbox-one.4gamers.b...ld-4-Dragons-Teeth-gelekt

Ziet er weer wat stedelijker uit. Ook een riot shield :o

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Die Death Shield bug heeft hen op ideeën gebracht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
naaitsab schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 21:28:

Hoezo beta? Dit heeft toch niks te maken met de officiele client? Dit is gewoon een platform waar ze hun zooi kunnen testen voordat het in de officiele client komt. Precies zoals league of legends dat met hun PBE client heeft.

Vreemd dat je het spel apart moet downloaden? Dit zorgt er juist voor dat ze client files kunnen pushen die niet in de officiele client horen maar die wel getest moeten worden op de CTE servers.

Dit is juist slim gedaan. Een apart platform opzetten om ervoor te zorgen dat ze niet meer bugs in de client zetten door het eerst te laten testen. Aangezien dit voorheen nogal vaak fout ging.

Vind het ook een beetje jammer dat iedereen gelijk maar weer gaat roepen; "OH WE ZIJN WEER IN BETA GG DICE". Wees blij dat ze de game niet links hebben laten liggen en uiteindelijk toch nog de netcode gaan repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:58

D4NG3R

kiwi

:)

SmokingCrop schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 00:38:
Die Death Shield bug heeft hen op ideeën gebracht :+
Was al een tijdje bekend dat er een riot shield in kwam te zitten ;) nog voordat de 'death shield' bug een naam had gekregen van de community.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leeuw070 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 21:14:
Er zullen een hele hoop patches komen en we kunnen er vanuit gaan dat de ene patch een stuk beter zal zijn dan de andere. Volgens devs op Reddit gaan ze aan allemaal verschillende knoppen draaien om vervolgens te kijken hoe het uitpakt en wat de gevolgen zijn voor de clients en servers.

In één van de patches gaat in elk geval de tick-rate omhoog. Dit is goed nieuws want dan zit dit en de rest van de 'netcode' kennelijk dus toch niet hardcoded in de engine en dat biedt alsnog een beetje soelaas voor Frostbite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-07 10:01
Ik weet dat je de FPS kan laten zien met perfoverlay.drawfps 1 maar kun je dat ook standaard aanzetten dat je het niet elke keer hoeft aan te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
Sinus_rhythm schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 10:57:
Ik weet dat je de FPS kan laten zien met perfoverlay.drawfps 1 maar kun je dat ook standaard aanzetten dat je het niet elke keer hoeft aan te zetten?
"Make a user.cfg file in your BF4 directory, put the command in that file. It'll stay permanent."

Lijkt me duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-07 10:01
secretdk schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:03:
[...]

"Make a user.cfg file in your BF4 directory, put the command in that file. It'll stay permanent."

Lijkt me duidelijk.
Had al een paar keer geprobeerd maar was vergeten de extensie .txt weg te halen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 10:06:
[...]

Er zullen een hele hoop patches komen en we kunnen er vanuit gaan dat de ene patch een stuk beter zal zijn dan de andere. Volgens devs op Reddit gaan ze aan allemaal verschillende knoppen draaien om vervolgens te kijken hoe het uitpakt en wat de gevolgen zijn voor de clients en servers.

In één van de patches gaat in elk geval de tick-rate omhoog. Dit is goed nieuws want dan zit dit en de rest van de 'netcode' kennelijk dus toch niet hardcoded in de engine en dat biedt alsnog een beetje soelaas voor Frostbite.
Zou het dan toch echt? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Kreeg net een update met CTE client.

PATCH DAY
Today we will patch both server and client on the CTE. This will mean some server downtime. You will also have to update your CTE client in Origin to join servers once they are up again.

PATCH CONTENTS
This patch includes:

Fix for explosion packs not being shootable sometimes
Fix for reducing damage mismatch between client/server
Fix for third person player orientation mismatch
Character collision improvements
Improvements for client side packet loss
Various server performance improvements
High Frequency/High Priority update (“Tickrate” improvements)
A new network update for high priority second to second gameplay (damage states, player position, projectiles, player stance etc). This update is per client specific and updates an area around each player. Initially we will test running this update at 30hz for everyone. This update runs on top of the current update run in the game today as a complement.
NOTE: This might cause problems for you (stalling, rubberbanding etc) if your internet connection
can’t keep up – let us know in the forums

WHAT ARE WE TESTING?
With this patch, we are gathering data about server performance and comparing it against what we got from the first 24 hours of play. So that means we will keep running the same map (Hainan Resort Conquest 64) for a clean set of comparable data.

Secondly we’re testing any potential follow-up issues these changes might bring us – what is no longer working the way it used to before (if anything)?
Be creative, do things to try and make the system behave weirdly, an example would be to test sniping from far-far away and see what the player on the receiving end experiences (as the new high frequency update has a range limit).

FEEDBACK
To give your feedback – please visit the forums and post your opinions in the appropriate section!
Open Feedback Forum

Ik join ook weer eens een pot hoor... Alle vlaggen bezet en niemand doet wat.
Heeft misschien met test server te maken, dat mensen maar een beetje aan kloten ;)

[ Voor 4% gewijzigd door S.J_84 op 09-05-2014 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

Net in een potje ge-auto-killed terwijl ik in een jet een 18 killstreak had en lekker bezig was. Echt treurig gedrag van die admins. Net gekicked omdat ik te goed was. Hebben jullie dat ook vaak?

Ging om deze server, in geval je 'm aan je blacklist toe wilt voegen: http://battlelog.battlefi...f-Oman-24-7-1600-Tickets/

[ Voor 0% gewijzigd door Yosecret op 09-05-2014 20:59 . Reden: verduidelijking ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axelfoley007
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:03
Het voelt als een vooruitgang deze laatste test versie. Heb ook het geval als je wisselt van de huidige naar de test versie dat de test versie wat sneller loopt. Bijv. al zou de huidige versie op 100% snelheid lopen doet de test versie voor mijn gevoel het op 105%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:34

fynrd1

Fooled by Randomness

Alhoewel ik het initiatief heel erg goed vind van DICE betreft CTE, vind ik wel dat ze het totaal verkeerd uitrollen. Nu als je toevallig geen werk of school had op donderdag, was je één van de "uitverkorene" om deel te mogen nemen aan dit programma. Ook vrij frappant dat ze dan ook alleen premium users toelaten. Alhoewel, ik mij wel kan voorstellen dat premium users anders gaan klagen, hadden ze daarnaast ook andere voorwaarden kunnen toevoegen om je te kunnen aanmelden.
Zo hadden ze misschien beter spelers kunnen selecteren/vragen op basis van speeltijd icm vorige versies van BF, en ook op basis van andere stats. Die zouden theoretisch gezien een veel betere feedback kunnen geven dan iemand met premium en 10 speeluren en een spm van 300 oid.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
2 Avonden CTE gespeeld maar m.i. is het vrij nutteloos. Servers zitten vol met 200-300 ms ping spelers wat de hele doelstelling vakkundig de nek omdraait. CTE weer gedeinstalleerd; succes ermee DICE.

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Volgende week wat eerste gameplay beelden van Draken tand.

Bron: http://mp1st.com/2014/05/...g-next-week/#.U23c4Pl_tLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
fynrd1 schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 07:06:
Alhoewel ik het initiatief heel erg goed vind van DICE betreft CTE, vind ik wel dat ze het totaal verkeerd uitrollen. Nu als je toevallig geen werk of school had op donderdag, was je één van de "uitverkorene" om deel te mogen nemen aan dit programma. Ook vrij frappant dat ze dan ook alleen premium users toelaten. Alhoewel, ik mij wel kan voorstellen dat premium users anders gaan klagen, hadden ze daarnaast ook andere voorwaarden kunnen toevoegen om je te kunnen aanmelden.
Zo hadden ze misschien beter spelers kunnen selecteren/vragen op basis van speeltijd icm vorige versies van BF, en ook op basis van andere stats. Die zouden theoretisch gezien een veel betere feedback kunnen geven dan iemand met premium en 10 speeluren en een spm van 300 oid.
Hoezo moeten ze nou weer rekening houden met spelers? Het gaat er toch om dat hun zo snel de problemen op kunnen lossen? Als hun genoeg mensen hebben op die donderdag is dat toch mooi.

Waarschijnlijk is de reden dat alleen premium mensen mee mogen doen, dat niet al die idioten op het forum komen die roepen; "FIX NETCODE DICE". Vrij logische keuze dus, daarbij kunnen ze premium members eerder nieuwe content laten testen zoals Dragons Teeth expansion (mochten ze dit willen).

Daarbij kunnen mensen met 300 SPM net zo goed hun mening geven en uitten als iemand met 1000 SPM. De kunst is juist om hier een variatie van te hebben zodat iedereen een verschillende input heeft. Er is nu ook al zat goede feedback op het forum dus maak je hier maar geen zorgen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

secretdk schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 15:55:
[...]
Daarbij kunnen mensen met 300 SPM net zo goed hun mening geven en uitten als iemand met 1000 SPM. De kunst is juist om hier een variatie van te hebben zodat iedereen een verschillende input heeft. Er is nu ook al zat goede feedback op het forum dus maak je hier maar geen zorgen hebben.
Een slechte/middelmatige speler kan je geen fatsoenlijke feedback geven, sterker nog, die zien en merken de problemen als de verbeteringen niet eens. Wat heeft DICE eraan? Niks! Wat heeft de community uiteindelijk hieraan? Niks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
fynrd1 schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 17:49:
[...]

Een slechte/middelmatige speler kan je geen fatsoenlijke feedback geven, sterker nog, die zien en merken de problemen als de verbeteringen niet eens. Wat heeft DICE eraan? Niks! Wat heeft de community uiteindelijk hieraan? Niks!
Ik als middelmatige speler weet prima wat onzin of niet is in BF of welke shooter dan ook.
En zo zijn er echt wel meer, je hoeft geen bijzondere speler te zijn om wat te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

fynrd1 schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 07:06:
Die zouden theoretisch gezien een veel betere feedback kunnen geven dan iemand met premium en 10 speeluren en een spm van 300 oid.
Denk niet dat deze spelers uberhaupt doorhebben dat DICE dit inititiatief heeft opgezet...

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Al 200 kills met een SW-40 terwijl ik maar 1 keer op een pistol only server heb gezeten :o

Is toch wel mijn favoriete allrounder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
fynrd1 schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 17:49:
[...]

Hoezo kan een slechte middelmatige speler geen fatsoenlijke feedback geven? Ik heb genoeg middelmatige spelers meer zinnigs uit zien kramen dan 1 of ander "minder begaafd persoon" die iedereen volscheld met een k/d van 3 en een SPM van over de 1000. Hier hoef je echt geen onderscheidt in te maken. Ik denk/ervaar zelfs dat die "goede spelers" eerder waanzin dingen over de netcode roepen dan dat ze opbouwende feedback geven.

Elke speler kan zien dat er wat mis met het spel en wat hij/zij niet goed vind of wat er niet lekker speelt. Of dit nu iemand is met een k/d van onder de 1 en een SPM van 400 of iemand er ver boven.
Help!!!! schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 20:17:
[...]

Denk niet dat deze spelers uberhaupt doorhebben dat DICE dit inititiatief heeft opgezet...
Denk dat het voor iedereen wel duidelijk is aangezien het op de voorpagina van battlelog stond en gewoon nog in de nieuwsrubriek staat. Daarbij zitten de servers ook nu gewoon vrij vol, dus maak je daarover maar geen zorgen.

[ Voor 4% gewijzigd door secretdk op 10-05-2014 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
secretdk schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 21:57:
[...]

Ik heb genoeg middelmatige spelers meer zinnigs uit zien kramen dan 1 of andere autist die iedereen volscheld met een k/d van 3 en een SPM van over de 1000.

[...]
Agreed. Ik zelf ben niet zo goed maar ik heb ook een hekel aan de mensen die op een killstreak zijn, en als die worden gekilled dat ze zeggen 'this fucking netcode, fuck you I shoulda win that fight'.

Heb aub respect voor autisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Brogala schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 22:06:
[...]

Agreed. Ik zelf ben niet zo goed maar ik heb ook een hekel aan de mensen die op een killstreak zijn, en als die worden gekilled dat ze zeggen 'this fucking netcode, fuck you I shoulda win that fight'.

Heb aub respect voor autisten.
Nou als diegene ook daadwerkelijk genaaid word door "netcode" op dat moment.
Maar het word wel snel geroepen.

Ik had vanmiddag wat op de testservers, een speler met ping over 100 die ik vol raak schoot maar rustig doorliep.
Terwijl in gunfights daarvoor met gelijke ping spelers ze binnen 3-5 kogels neergingen en dat nog van afstand ook.

Daar zijn het misschien testservers voor, maar man wat is dat vervelend.

De ttk lijkt wel wat hoger in CTE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

[...]
Hoezo kan een slechte middelmatige speler geen fatsoenlijke feedback geven? Ik heb genoeg middelmatige spelers meer zinnigs uit zien kramen dan 1 of ander "minder begaafd persoon" die iedereen volscheld met een k/d van 3 en een SPM van over de 1000. Hier hoef je echt geen onderscheidt in te maken. Ik denk/ervaar zelfs dat die "goede spelers" eerder waanzin dingen over de netcode roepen dan dat ze opbouwende feedback geven.

Elke speler kan zien dat er wat mis met het spel en wat hij/zij niet goed vind of wat er niet lekker speelt. Of dit nu iemand is met een k/d van onder de 1 en een SPM van 400 of iemand er ver boven.
Ik moet zeggen dat je een vrij opmerkelijke verschijning bent. Je komt op voor de game alsof het je eigen kind is, je bent blind voor de problemen die iedereen heeft waarop je dan rustig 100x zegt: 'Ik heb ze niet'. Nu wil je ook nog met droge ogen beweren dat een slechte/middelmatige speler evenveel nuttige feedback kan geven als een goede ervaren speler. De "goede" spelers die jij impliceert zijn de genen die denken dat ze (heel erg) goed zijn, dit zijn de types die de oorzaak nooit bij hunzelf zoeken en de game op elk mogelijke manier (van spelers tot steentjes) afkraken als hun prestaties tegenvallen. Nee dit zijn niet de spelers die ik onder het kopje goed plaats. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
fynrd1 schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:04:
[...]

Ik moet zeggen dat je een vrij opmerkelijke verschijning bent. Je komt op voor de game alsof het je eigen kind is, je bent blind voor de problemen die iedereen heeft waarop je dan rustig 100x zegt: 'Ik heb ze niet'. Nu wil je ook nog met droge ogen beweren dat een slechte/middelmatige speler evenveel nuttige feedback kan geven als een goede ervaren speler. De "goede" spelers die jij impliceert zijn de genen die denken dat ze (heel erg) goed zijn, dit zijn de types die de oorzaak nooit bij hunzelf zoeken en de game op elk mogelijke manier (van spelers tot steentjes) afkraken als hun prestaties tegenvallen. Nee dit zijn niet de spelers die ik onder het kopje goed plaats. ;)
Ik kom op voor de game, omdat het afgezeken word door verschrikkelijk veel mensen. Vaak terecht maar ook vaak genoeg onterecht. Ik zeg niet overal op dat ik het niet heb, dat heb ik 1 x gezegt op een verschijnsel, verder heb ik ook gewoon alle netcode problemen en bugs die vaak voorkomen. Waarheid verdraaien is ook een vak.

Ik weet niet welke mensen jij onder het kopje goed plaatst, maar die pro players waar jij naar refereert spelen allang geen BF4 meer. Daar hoeft DICE dus echt niet op te gaan zitten wachten. Zoals ze deze CTE hebben ingericht is gewoon prima. Goede mensen en slechte mensen kunnen allemaal meetesten en hun steentje bijdragen. Zie niet in wat daar het probleem van is.

[ Voor 4% gewijzigd door secretdk op 11-05-2014 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fynrd1 schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:04:
[...]

Wat een onzin kom jij hier vertellen.
Dus jij wil zeggen dat alleen goede spelers een oordeel over ''netcode'' kunnen geven ?
Wat zijn de criteria voor een goede speler of een slechte speler dan ?
Want in een voertuig , TDM , locker , Metro of Rush met max. 32p haal je vaak betere scores en hogere K/D maar merk je minder van de slechte netcode.
Maar als je veel op 64p. servers speelt als infantery is je SPM lager maar heb je weer meer problemen met de netcode en de hitreg .
Ook zitten de problemen niet alleen in het neerschieten van spelers maar ook in het doodgeschoten worden en dat doen ''slechte'' spelers dan weer vaker.
Daarom denk ik dat het goed is dat een zo breed mogelijk publiek mee doet aan de test want bijv. een Assault speler heeft vaak last van andere hitreg problemen dan een Sniper.
Ben het wel met je eens dat mensen die ontkennen dat er problemen zijn dat je daar niet aan hebt.
Maar ook zijn er mensen genoeg die gewoon niet geloven dat er ook spelers zijn die geen last hebben van sommige bugs zoals deze : [YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Q3GV77b7LIs]
Want dit heb ik in 400 uur spelen niet meegemaakt terwijl ik de rest van alle ''netcode en bugs'' wel een keer heb zien langskomen en daarom ook bijna geen BF4 meer speel.

[ Voor 17% gewijzigd door beuker19 op 11-05-2014 01:58 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Laatst online: 00:04
Alsof auto's getest worden door tieners die nog naast hun ouders moeten rijden. Natuurlijk laat je iets testen door mensen met meer kennis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
S.J_84 schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 22:39:
[...]

Nou als diegene ook daadwerkelijk genaaid word door "netcode" op dat moment.
Maar het word wel snel geroepen.

Ik had vanmiddag wat op de testservers, een speler met ping over 100 die ik vol raak schoot maar rustig doorliep.
Terwijl in gunfights daarvoor met gelijke ping spelers ze binnen 3-5 kogels neergingen en dat nog van afstand ook.

Daar zijn het misschien testservers voor, maar man wat is dat vervelend.

De ttk lijkt wel wat hoger in CTE.
Ik heb er zelf ook een hekel aan. Soms word ik ook genaaid. Maar schelden in de chat is gewoon iets wat ik niet doe, tenminste vroeger deed ik het nu niet meer.

Ook ik heb een hekel aan ping cowboys...

Maar helaas zijn het meestal gewoon mensen die dood gaan omdat ik sneller schoot en dan word ik gelijk uitgescholden... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

[...]

Denk dat het voor iedereen wel duidelijk is aangezien het op de voorpagina van battlelog stond en gewoon nog in de nieuwsrubriek staat. Daarbij zitten de servers ook nu gewoon vrij vol, dus maak je daarover maar geen zorgen.
Ik bedoel dat de kans dat mensen die zo weinig spelen/gespeeld hebben, juist op het moment dat DICE dit initiatief uitvoert, inloggen op Battlelog natuurlijk erg klein is. :+
jopie schreef op zondag 11 mei 2014 @ 07:03:
Alsof auto's getest worden door tieners die nog naast hun ouders moeten rijden. Natuurlijk laat je iets testen door mensen met meer kennis.
Meer kennis hebben is niet hetzelfde als een goede speler.

Want wat is een goede speler :? Iemand met bijv hoge K/D :?

Het is vooral nuttig voor de test als je genoeg ervaring hebt met Multiplayer shooters om zaken te herkennen die niet kloppen/horen . Daarvoor hoef je imo niet goed te zijn maar wel ervaren.

Daarnaast moet je wel heel onhandig zijn om niet door te hebben dat er een hoop rare dingen in de game gebeuren.

[ Voor 39% gewijzigd door Help!!!! op 11-05-2014 10:50 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:02

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Help!!!! schreef op zondag 11 mei 2014 @ 10:43:
[...]

Ik bedoel dat de kans dat mensen die zo weinig spelen/gespeeld hebben, juist op het moment dat DICE dit initiatief uitvoert, inloggen op Battlelog natuurlijk erg klein is. :+

[...]

Meer kennis hebben is niet hetzelfde als een goede speler.

Want wat is een goede speler :? Iemand met bijv hoge K/D :?

Het is vooral nuttig voor de test als je genoeg ervaring hebt met Multiplayer shooters om zaken te herkennen die niet kloppen/horen . Daarvoor hoef je imo niet goed te zijn maar wel ervaren.

Daarnaast moet je wel heel onhandig zijn om niet door te hebben dat er een hoop rare dingen in de game gebeuren.
Precies! Ik speel pas 10 jaar Battlefield met in totaal dik 2000 speeluren, dus ik heb in ieder geval wel ervaring. Maar ik ben absoluut een slechte speler in K/D zin, ook omdat het me niet zo heel veel kan schelen.

Maar als een SRAW gewoon alleen maar een hitmarker laat zien als je een heli raakt en er verder niets gebeurt? Of ineens 180 graden van koers veranderd vlak voor impact?

Je hoeft geen hoge K/D te hebben om te zien dat dat gewoon niet klopt...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070

:9~

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suprcow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-01-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
Dat ziet er echt verdomd mooi uit. Je zou zo sommige fragmenten in een film kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
de mensen die de officiële trailers maken voor bf4 kunnen er nog wat van leren! :9~

[ Voor 8% gewijzigd door SmokingCrop op 11-05-2014 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suprcow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-01-2022
SmokingCrop schreef op zondag 11 mei 2014 @ 16:24:
de mensen die de officiële trailers maken voor bf4 kunnen er nog wat van leren! :9~
die hadden dit ook wel gekund dit is alleen een hele andere visuele stijl filmisch meer....
de Dice artists hebben zich aan een design plan moeten houden lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk dat je autist even vervangt voor "minder begaafd persoon". Ik ben dus "autistisch" en hoogbegaafd volgens conventionele standaarden van hoogbegaafdheid...
Omdat mijn brein nou anders werkt dan "een normaal" brein betekent niet dat het slechter is. Als autist kan ik dingen veel beter dan "normale" mensen en ook dingen veel slechter. Verder is over een kam scheren van alle mensen met een autisme-spectrumstoornis als "autisten" een prachte illustratie van het totaal niet begrijpen. Ik ken namelijk wel wat "autisten". Geen ervan is hetzelfde in zowel persoonlijkheid als intellectueel denkvermogen.

Verder is de discussie middelmatig/goed echt een non-discussie. Vrijwel iedereen kan goed worden in een videogame zolang je bereid bent er tijd in te stoppen, advies te zoeken, dit ook daadwerkelijk aan te nemen en je bereid bent met een bepaalt niveau van inzet en concentratie te spelen. Verder heeft iedereen een set ogen en kan iedereen bedenken dat als jij een raket in iemand zijn gezicht schiet welke vervolgens dwars erdoor heen gaat dat dit niet de bedoeling is.

Nou voor dit hele beta test gebeuren. Het helpt als het alleen "goede" spelers zijn omdat er relatief gezien meer concentratievermogen etc zal zijn is waardoor ze eerder fouten zullen zien. Dit betekent niet dat je goed moet zijn voor een nuttige bijdrage. Het kan ook zo zijn dat een "middelmatige" speler iets ziet wat de goede spelers niet zien. Een middelmatige speler kan omdat hij nu echt een beta aan het testen is juist gemotiveerd raken om te zoeken naar fouten en verbeteringen. Daar hoef je niet goed voor te zijn. Het kan ook zo zijn dat een goede speler verbeteringen mist omdat je als goede speler in een patroon valt. Dit omdat als je iets goed doet er geen reden is om je speelpatroon te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Ja, vervang autist door minder begaaft persoon. Dan weten we wat jij van een autist denkt.
Triest :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Lol...

maar ze overdrijven 't wel een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
DanielWW2 schreef op zondag 11 mei 2014 @ 17:47:
Leuk dat je autist even vervangt voor "minder begaafd persoon". Ik ben dus "autistisch" en hoogbegaafd volgens conventionele standaarden van hoogbegaafdheid...
Omdat mijn brein nou anders werkt dan "een normaal" brein betekent niet dat het slechter is. Als autist kan ik dingen veel beter dan "normale" mensen en ook dingen veel slechter. Verder is over een kam scheren van alle mensen met een autisme-spectrumstoornis als "autisten" een prachte illustratie van het totaal niet begrijpen. Ik ken namelijk wel wat "autisten". Geen ervan is hetzelfde in zowel persoonlijkheid als intellectueel denkvermogen.
Waar zeg ik dan dat dit slechter is of dat autisten dingen slechter kunnen? Totaal niet relevant dit weer. Als je ergens een discussie wil gaan houden over autisme lijkt mij dit daarvoor niet de juiste topic (die je zelf hebt aangemaakt zelfs).
Brogala schreef op zondag 11 mei 2014 @ 18:11:
Ja, vervang autist door minder begaaft persoon. Dan weten we wat jij van een autist denkt.
Triest :'(
Ik heb het anders verwoord, omdat iemand vond dat ik rekening moest houden met autisten. Leek me wel zo netjes. Er hoeft niet doorgegaan te worden op 1 woord wat totaal niet relevant is in de discussie. Daarbij kon het ook vervangen worden door elk ander woord.

[ Voor 11% gewijzigd door secretdk op 12-05-2014 07:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-07 21:59

Pykow

Angelo OTR

DiCE is allang bezig met de nieuwe battlefront, dus ik verwacht geen grote fix meer in BF4 en die test servers en test versies is gewoon een grote zandbak om er maar zand over alle problemen te kunnen gooien, hoewel ze zelf niet weten dat ze zachte zand in een vergiet gooien en dat de problemen blijven bestaan.

Iedereen heeft last van problemen, maar ik ben ervan overtuigd dat sommige gamers de problemen niet opmerken en dus er gewoon minder last van hebben. De gamers die er wel last van hebben, zijn ook aan het klagen. De gamers die hier geen last van hebben, verklaren je voor 'gek' en dat is al vanaf dag 1 zo het geval.

Nu ik gestopt ben met het spelen van Battlefield 4, ben ik wel rond gaan kijken waarom ik gestopt ben.
Als ik zeg, Netcode problemen, Animatie van het wapen die alle kanten op gaat ipv de goede kant, Hitreg dan kan dat een geldige reden zijn om gestopt te zijn met het spelen van deze game.
Maar ik ben verder gaan kijken naar het concept tussen Battlefield 3 en 4.

Daarbij heb ik een tal van nieuwe concept fouten ontdekt waarom BF4 voor mij geen game was om me geld aan uit te besteden, maar daar kwam ik allemaal later achter.

1. Alle maps zijn op 64 spelers gebaseerd, ze zijn all-round en eigenlijk in geen enkele gamemode perfect, Bij Battlefield 3 had je goede Rush maps zoals damavand peak, goede infantry maps zoals Grand bazaar, goede vehicle gameplay maps zoals Caspian border, goede TDM map zoals Canals en veel variatie in maps.

2. Voertuigen met unlocks voor de maingun, hierdoor kan je gewoon niet inschatten hoe snel een tank jou neer kan halen en sta je steeds voor verassingen, hierdoor krijg je soms oneerlijke gevechten.

3. Granaat spam was in BF3 al erg vervelend,maar ze hebben zoveel granaten toegevoegd dat het nu erger is geworden, vooral door de mini's en RGO nades.

4. RGO impacts die gelijk ontploffen bij impacts en dat je er eigenlijk nooit op kunt reageren en dus na 2 snelle RGO hits al dood bent. een nade is handig om mensen uit een hoek te drijven en om dan de minst oplettende speler neer te halen.

Ze moeten niet de kant op gaan van Infinity ward. een Geweldige CoD4:Modern warfare uitbrengen en daarna met Modern warfare 2 alles wat men niet leuk vondt uit te breiden (killstreaks)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
Pykow schreef op maandag 12 mei 2014 @ 09:53:
DiCE is allang bezig met de nieuwe battlefront, dus ik verwacht geen grote fix meer in BF4 en die test servers en test versies is gewoon een grote zandbak om er maar zand over alle problemen te kunnen gooien, hoewel ze zelf niet weten dat ze zachte zand in een vergiet gooien en dat de problemen blijven bestaan.

Iedereen heeft last van problemen, maar ik ben ervan overtuigd dat sommige gamers de problemen niet opmerken en dus er gewoon minder last van hebben. De gamers die er wel last van hebben, zijn ook aan het klagen. De gamers die hier geen last van hebben, verklaren je voor 'gek' en dat is al vanaf dag 1 zo het geval.

Nu ik gestopt ben met het spelen van Battlefield 4, ben ik wel rond gaan kijken waarom ik gestopt ben.
Als ik zeg, Netcode problemen, Animatie van het wapen die alle kanten op gaat ipv de goede kant, Hitreg dan kan dat een geldige reden zijn om gestopt te zijn met het spelen van deze game.
Maar ik ben verder gaan kijken naar het concept tussen Battlefield 3 en 4.

Daarbij heb ik een tal van nieuwe concept fouten ontdekt waarom BF4 voor mij geen game was om me geld aan uit te besteden, maar daar kwam ik allemaal later achter.

1. Alle maps zijn op 64 spelers gebaseerd, ze zijn all-round en eigenlijk in geen enkele gamemode perfect, Bij Battlefield 3 had je goede Rush maps zoals damavand peak, goede infantry maps zoals Grand bazaar, goede vehicle gameplay maps zoals Caspian border, goede TDM map zoals Canals en veel variatie in maps.

2. Voertuigen met unlocks voor de maingun, hierdoor kan je gewoon niet inschatten hoe snel een tank jou neer kan halen en sta je steeds voor verassingen, hierdoor krijg je soms oneerlijke gevechten.

3. Granaat spam was in BF3 al erg vervelend,maar ze hebben zoveel granaten toegevoegd dat het nu erger is geworden, vooral door de mini's en RGO nades.

4. RGO impacts die gelijk ontploffen bij impacts en dat je er eigenlijk nooit op kunt reageren en dus na 2 snelle RGO hits al dood bent. een nade is handig om mensen uit een hoek te drijven en om dan de minst oplettende speler neer te halen.

Ze moeten niet de kant op gaan van Infinity ward. een Geweldige CoD4:Modern warfare uitbrengen en daarna met Modern warfare 2 alles wat men niet leuk vondt uit te breiden (killstreaks)
Ik moet eerlijk zeggen dat in CTE de verhoging naar een tickrate van 30 Hz een grote verbetering is. Ook wat andere vervelende bugs zijn er daar al uit. Door dit hele CTE platform opgezet te hebben is BF4 in ieder geval nog niet in de ijskast gezet.

Maar ben het wel met je eens dat de maps eentonig zijn en bijvoorbeeld Rush met 64 man echt belachelijk is. Bijna elke rush map eigenlijk. En ja op de infantry georienteerde maps wacht ik al vanaf het begin. Tot nu toe is het grotendeels nog een vehicle feest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
secretdk schreef op maandag 12 mei 2014 @ 10:20:

Maar ben het wel met je eens dat de maps eentonig zijn en bijvoorbeeld Rush met 64 man echt belachelijk is. Bijna elke rush map eigenlijk.
Weet je wel dat alle andere game modus behalve Conquest ook gebalanceerd zijn voor max. 32p en het dus logisch is dat 64p. Rush belachelijk is.
En ja op de infantry georienteerde maps wacht ik al vanaf het begin. Tot nu toe is het grotendeels nog een vehicle feest.
Dit is ook zo'n onzin argument want je had kunnen weten dat er meer maps vehicle based zouden worden door de toevoeging van Domination want dat heeft DICE voor de release van BF4 al aangegeven.
Ook zijn natuurlijk de voertuigen juist 1 van de dingen die Battlefield anders maakt dan alle andere shooters , alleen ben ik wel met je eens dat op sommige maps de balans tussen infantery en voertuigen wel wat beter mag.
Ik denk ook dat infantery maps in BF4 lang niet zo goed tot hun recht komen als in BF3 en dat heeft meerdere oorzaken denk ik zoals meer soorten launchers , granaten , gadgets , m320's en een veel betere class balans en sterke voertuigen zoals littlebird's.
Kijk alleen maar naar Guilian Peaks of naar bijv. Domination en je ziet meteen het grote verschil tussen BF4 en BF3 want in BF4 ben je niet ''gehandicapt'' als je als Sniper speelt zoals je dat in BF3 wel was en dat maakt het direct voor alle Assaults ''pro's'' al een stuk minder interessant omdat ze dan niet dominant genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
beuker19 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 11:07:
[...]

Weet je wel dat alle andere game modus behalve Conquest ook gebalanceerd zijn voor max. 32p en het dus logisch is dat 64p. Rush belachelijk is.
Nu wel
[...]

Dit is ook zo'n onzin argument want je had kunnen weten dat er meer maps vehicle based zouden worden door de toevoeging van Domination want dat heeft DICE voor de release van BF4 al aangegeven.
Ook zijn natuurlijk de voertuigen juist 1 van de dingen die Battlefield anders maakt dan alle andere shooters , alleen ben ik wel met je eens dat op sommige maps de balans tussen infantery en voertuigen wel wat beter mag.
Ik denk ook dat infantery maps in BF4 lang niet zo goed tot hun recht komen als in BF3 en dat heeft meerdere oorzaken denk ik zoals meer soorten launchers , granaten , gadgets , m320's en een veel betere class balans en sterke voertuigen zoals littlebird's.
Kijk alleen maar naar Guilian Peaks of naar bijv. Domination en je ziet meteen het grote verschil tussen BF4 en BF3 want in BF4 ben je niet ''gehandicapt'' als je als Sniper speelt zoals je dat in BF3 wel was en dat maakt het direct voor alle Assaults ''pro's'' al een stuk minder interessant omdat ze dan niet dominant genoeg zijn.
Ja dat wist ik ook al van te voren, maar dat neemt toch niet weg dat ik nog steeds op de grote maps wacht waar infantry en de assault class beter tot hun recht komen. Ik vind alle maps prima, speel het ook elke dag met veel plezier. Vind alleen dat er wat meer variatie tussen infantry en vehicles mag zijn.

Hopelijk brengt dragons teeth, die voor mij persoonlijk laatste aanvulling, waar geen air vehicles in voorkomen of een AC130 en gewoon meer infantry combat met wat jeeps en tanks erdoorheen waar je meer mogelijkheid hebt om mensen neer te schieten met je wapens zonder dat er een little bird langs vliegt die je in 2 seconde neerknalt.

[ Voor 5% gewijzigd door secretdk op 12-05-2014 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Nope, de maps (met uitzondering van de operations) zijn allemaal ontworpen voor conquest 64p. In alle andere modes, met andere player aantallen, komen de maps gewoon minder goed tot hun recht. Sterker nog, menig game mode is uberhaubt niet goed uitgewerkt op elke map.
Een onzin argument is het natuurlijk niet. BF3 had veel variatie qua maps (infantry, infantry/vehicle, vehicle) dus het is/was meer dan logisch dat BF4 dat ook zou hebben. Het sniper argument zullen we maar niet weer oprakelen en de hoeveelheid noobcrutches in BF4 is inderdaad over 9000. Maar domination.... toch een tegenvaller vergeleken met conquest small. 32 man, een paar voertuigen en een stuk of 4/5 vlaggen vond ik toch verreweg het leukst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
secretdk schreef op maandag 12 mei 2014 @ 11:26:
[...]

Nu wel

[...]

Ja dat wist ik ook al van te voren, maar dat neemt toch niet weg dat ik nog steeds op de grote maps wacht waar infantry en de assault class beter tot hun recht komen. Ik vind alle maps prima, speel het ook elke dag met veel plezier. Hopelijk brengt dragons teeth, die voor mij persoonlijk laatste aanvulling, waar geen air vehicles in voorkomen of een AC130 en gewoon meer infantry combat met wat jeeps en tanks erdoorheen.
De AC130 samen met het hele Commander gebeuren is denk ik het hoofd probleem van heel BF4 want ook Seine/Bazaar/Karkand/Epic center en Azadi palace zouden niet leuk zijn wanneer er altijd een UAV boven je vliegt :( en dan moet jij je voorstellen dat er om de 5 minuten een cruise missile op B neer valt in Gran bazaar :').
Dat er geen Air voertuigen in DT komen lijkt mij ook wel een goed idee met hier en daar een tank en veel Close combat zo dat je als engineer ook een keer met PDW's kunt spelen en voordeel hebt.
Ook hoop ik op een gebrek aan hoge gebouwen in DT zodat niet iedereen zoals in SoS op het dak zit.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 11:31:

Nope, de maps (met uitzondering van de operations) zijn allemaal ontworpen voor conquest 64p. In alle andere modes, met andere player aantallen, komen de maps gewoon minder goed tot hun recht. Sterker nog, menig game mode is uberhaubt niet goed uitgewerkt op elke map.
.
Dat ook, maar ook alle modus op conquest na zijn maar geschikt voor 32p. en dat was in BF3 ook al zo en heeft er dus niet mee te maken of de maps nu goed of slecht zijn.
Kijk als zoals jij al aangeeft de maps slecht zijn en je dan ook nog eens het dubbele aantal spelers op die maps gaat spelen maakt de spel ervaring natuurlijk niet beter.
Een onzin argument is het natuurlijk niet. BF3 had veel meer variatie qua maps (infantry, infantry/vehicle, vehicle) dus het is/was meer dan logisch dat BF4 dat ook zou hebben. Het sniper argument zullen we maar niet weer oprakelen en de hoeveelheid noobcrutches in BF4 is inderdaad over 9000. Maar domination.... toch een tegenvaller vergeleken met conquest small. 32 man, een paar voertuigen en een stuk of 4/5 vlaggen vond ik toch verreweg het leukst.
Ik blijf er bij dat het aan de commander , map design , het aantal gadgets en de sterkere ''kleine'' voertuigen en beter class balans ligt.
Als je de maps naast elkaar legt zul je zien dat er genoeg variatie is qua maps is maar dat vooral door het spel zelf komt dat het niet de zelfde ervaring geeft als bijv. BF3 en dat merk je toch ook in Domination ook want daar zit zelfs geen voertuig in en toch is het anders kwa beleving.

[ Voor 41% gewijzigd door beuker19 op 12-05-2014 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-07 21:59

Pykow

Angelo OTR

beuker19 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 11:38:
[...]

De AC130 samen met het hele Commander gebeuren is denk ik het hoofd probleem van heel BF4 want ook Seine/Bazaar/Karkand/Epic center en Azadi palace zouden niet leuk zijn wanneer er altijd een UAV boven je vliegt :( en dan moet jij je voorstellen dat er om de 5 minuten een cruise missile op B neer valt in Gran bazaar :').
Dat er geen Air voertuigen in DT komen lijkt mij ook wel een goed idee met hier en daar een tank en veel Close combat zo dat je als engineer ook een keer met PDW's kunt spelen en voordeel hebt.
Ook hoop ik op een gebrek aan hoge gebouwen in DT zodat niet iedereen zoals in SoS op het dak zit.
Daarom ben ik ook zo tegen de Commander mode, al menige discussies overgehad waarbij ik heb aangehaald waarom ik het niet leuk vindt.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
Het idee van commander mode is heel leuk, alleen het haalt alle strategie en de normale speelbeleving weg.
Altijd fijn als je altijd gespot bent, omdat er 1 of ander vliegtuig in jou omgeving rond circuleert en word gespammed door de commander.

Of die idiote gunship waar ik echt het Call of Duty killstreak gevoel van terug krijg waar je random dood ging door die vliegtuigen die in de lucht iedereen neerschoten. Zeker die infinite respawn zonder timer erop is dramatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 11:38:
Ik blijf er bij dat het aan de commander , map design , het aantal gadgets en de sterkere ''kleine'' voertuigen en beter class balans ligt.
Als je de maps naast elkaar legt zul je zien dat er genoeg variatie is qua maps is maar dat vooral door het spel zelf komt dat het niet de zelfde ervaring geeft als bijv. BF3 en dat merk je toch ook in Domination ook want daar zit zelfs geen voertuig in en toch is het anders kwa beleving.
De betere class balance vind ik ook het beste punt uit BF4, dat hebben ze echt heel goed gedaan. De one-map-fits-all mapdesign, tsja, dat blijft gewoon jammer. Dat was in BF3 ook al het geval, op sommige maps, op sommige modes met sommige player aantallen viel het fantastisch uit, maar meestal niet. In BF4 pakt het helaas een stuk minder uit.

Het lijstje is eng lang met gamemodes die niet goed werken:
Defuse, TDM, Rush, Obliteration, Capture the flag, Carrier Assault, Squad Rush, Squad Deathmatch, Squad Rush....

Dat zijn 9 !!! gamemodes die maar op een paar maps of helemaal niet lekker spelen. Niet met 32 man en niet met 64 man. Air Superiority heb je geen map voor nodig, maar om nou te zeggen dat dat zo'n denderend succes is? Al die moeite voor een handjevol spelers die toch doorzetten. Maar dan één briljante rush map, één briljante CTF map etc....

De Commander heeft inderdaad ook geen plaats op public servers, het voegt helemaal niets toe en is alleen maar jeukend met de UAVs, infantry scan en Gunship. Door 24/7 gespot zijn op de minimap hebben silencers ook helemala geen rol meer. Gewoon stoppen ermee, leuke verkoop gimmick maar het is nu wel duidelijk dat het spel er niet beter door wordt. Net zoals Levolution trouwens, gewoon niet meer doen en integratie met tablet en gsm,....

Vanavond ga ik die CTE servers eens proberen, kijken of er iets van vooruitgang in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Voor mij mogen ze die commander weer wegdoen, verpest gewoon je flanking skills met die bijna 24/7 uav en al zeker wanneer alleen de enemies voor de zoveelste keer een commander hebben..

zelf merk ik wel dat een silencer nog steeds heel belangrijk is. Als ik kom flanken met een silencer kan ik er veel meer dood schieten voor ze me opmerken. Als ik met een unsilenced kom, moet je maar 1 schot aflossen en heb je al prijs :+

[ Voor 39% gewijzigd door SmokingCrop op 12-05-2014 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-07 17:20
Commander is helemaal niet zo'n probleem, ik vind audio spotting veel erger dan een commander als je aan het flanken bent.
In bf2 kon commander elke vijand spotten dat is nu in bf4 niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 12:21:
[...]

De betere class balance vind ik ook het beste punt uit BF4, dat hebben ze echt heel goed gedaan. De one-map-fits-all mapdesign, tsja, dat blijft gewoon jammer. Dat was in BF3 ook al het geval, op sommige maps, op sommige modes met sommige player aantallen viel het fantastisch uit, maar meestal niet. In BF4 pakt het helaas een stuk minder uit.

Het lijstje is eng lang met gamemodes die niet goed werken:
Defuse, TDM, Rush, Obliteration, Capture the flag, Carrier Assault, Squad Rush, Squad Deathmatch, Squad Rush....
Obliteration , Rush en Carrier Assault zijn best wel leuk met de juiste spelers en geen commander.
Als je dan ook nog met een paar man PTFO en op TS speelt is lol gegarandeerd maar helaas zijn er te veel lone wolfs en te veel spelers die K/D belangrijker vinden dan winnen want ook dat is een onderschat probleem in BF4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SmokingCrop schreef op maandag 12 mei 2014 @ 12:24:
Voor mij mogen ze die commander weer wegdoen, verpest gewoon je flanking skills met die bijna 24/7 uav en al zeker wanneer alleen de enemies voor de zoveelste keer een commander hebben..

zelf merk ik wel dat een silencer nog steeds heel belangrijk is. Als ik kom flanken met een silencer kan ik er veel meer dood schieten voor ze me opmerken. Als ik met een unsilenced kom, moet je maar 1 schot aflossen en heb je al prijs :+
volgens mij is de uav timer al een stuk beter geworden en niet constant te spammen. Maar het is wel irritant idd, die lekkere flank acties zijn met een commander heel erg lastig te krijgen omdat je niet de massa maar juist dat ene stipje even in de gaten moet houden.
De gunship moeten ze mijns inziens eerder aan pakken. Dat ding is te erg geworden.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399

beuker19 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 12:47:
[...]
Obliteration , Rush en Carrier Assault zijn best wel leuk met de juiste spelers en geen commander.
Als je dan ook nog met een paar man PTFO en op TS speelt is lol gegarandeerd
Met name Obliteration en CA werken als je een goeie squad hebt echt héérlijk, ongeacht de spelersaantallen. Omdat je zolang de teams even groot zijn kunt spelen met je aantallen verdedigers, middenvelders en aanvallers werken die twee modi voor mij altijd perfect - mits je een squad hebt die meewerkt, of het liefst een team.

Als je dat in je eentje moet doen, en voor de vijfde keer op rij te voet (want de tanks campen in de base en de heli staat op een dak) heel de kaart over bent gesloft met de bom die je bij je eigen doel hebt weggesnepen, het ding geplant hebt en dan afgeknald wordt zonder dat er ook maar één teammate kijkt wat er gebeurt... dan is OBL snel niet leuk meer.
In CA in je eentje je carrier verdedigen terwijl 2/3 van je team met bootjes, helis en vlaggen cappen op het eiland bezig is is ook niet zo mijn ding (alhoewel campen met wel goed afgaat, dus m'n KDR vind het wel fijn).

Maar als het team goed meewerkt, dan zijn dat mijn favoriete modi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 12:47:
[...]
Als je dan ook nog met een paar man PTFO en op TS speelt is lol gegarandeerd maar helaas zijn er te veel lone wolfs en te veel spelers die K/D belangrijker vinden dan winnen want ook dat is een onderschat probleem in BF4.
Dat zijn al aardig wat voorwaarden die niet al te vaak voorkomen op random pubs. :)

Maar wat vinden we van de nieuwe gadget, de drone met M240B (en nightvision) en vier m320 tubes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 13:30:
[...]

Dat zijn al aardig wat voorwaarden die niet al te vaak voorkomen op random pubs. :)

Maar wat vinden we van de nieuwe gadget, de drone met M240B (en nightvision) en vier m320 tubes?
Van mij mogen die hele zooi m320 tubes ook weggegooid worden. Denk dat dat ook 1 van de grootste redenen is waarom mensen niet reviven. 9/10x loopt een Assault (als er uberhaupt assault mensen zijn) met een m320 rond waardoor hij niet kan reviven.

Ik vind trouwens LMG's verschrikkelijk sterk de laatste tijd. Ik win gewoon 1 op 1 fights in locker van assault rifles en op afstand is een LMG met burst ook niet echt de minste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 13:30:
[...]

Het is een battle pick-up dus zal wel mee vallen als het net als de andere pick-ups werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:00
SouLLeSSportal schreef op maandag 12 mei 2014 @ 13:17:

De gunship moeten ze mijns inziens eerder aan pakken. Dat ding is te erg geworden.
Ik ben er ontzettend verbaasd over dat de gunship gewoon geen respawn timer lijkt te hebben.

Ik deed laatst lancang dam en vloog in een attack jet. Schiet de gunship uit de lucht en binnen 10 seconden krijg ik de melding dat ie weer rond vliegt.

Maakte mij op dat moment niet zo uit. Een volle lading en dat ding was weer uit de lucht en ik had er 2-3 kills bij }) Maar op maps zonder jets is het een stuk vervelender.

Verder ben ik het er mee eens dat de commander modus weer mag worden afgeschaft. Het voegt naar mijn mening helemaal niks toe op pubs. In clan vs clan dingen zou het wel een toegevoegde waarde kunnen hebben, mits ze het een en ander aanpakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Dragon`s Teeth wapens en gadgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Operation Metro/Locker met 64 players... vind ik af en toe wel leuk :> Maar hooguit 1x per week.

Het is al gezegd maar het stoort mij ook dat je nooit gerevived wordt.... al die assaults lopen rond met een grenade launcher. En non explosive servers zijn ook verschrikkelijk, al die smoke...
hoewel het af en toe ideaal is om ff wat smoke grenades door een ingang te gooien en dan met een DAO12 d'r in en knallen maar >:)

@dat filmpje over de gadgets... is die drone niet een beetje OP?

[ Voor 7% gewijzigd door Brogala op 12-05-2014 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Brogala schreef op maandag 12 mei 2014 @ 15:13:
Operation Metro/Locker met 64 players... vind ik af en toe wel leuk :> Maar hooguit 1x per week.

Het is al gezegd maar het stoort mij ook dat je nooit gerevived wordt.... al die assaults lopen rond met een grenade launcher. En non explosive servers zijn ook verschrikkelijk, al die smoke...
hoewel het af en toe ideaal is om ff wat smoke grenades door een ingang te gooien en dan met een DAO12 d'r in en knallen maar >:)

Er is 1 server waar smoke en flares etc ook verboden zijn. Werkt vrij goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84

Het ziet er wel zo uit, maar afwachten hoe dat gaat ingame gaat worden.

@fyrnd,

Dat zijn de leukere servers, meer de nadruk op gunplay.
Enige nadeel is dat dat een murica server is, zullen er vast wel meer zijn.

Vind 32 man op zo een server ook zat, word mij persoonlijk te druk met 64 man.

[ Voor 9% gewijzigd door S.J_84 op 12-05-2014 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Metro Conquest 64p no explosives vind ik anders lekker wegspelen. Niet om continu te doen, maar zo af en toe. De frontlinie is veel dynamischer door het ontbreken van de granatenregen. Hierdoor heeft de US meer kans om door te breken bij vlag B. De smoke is handig als US, omdat je dan kunt pushen zonder dat je vanaf de poortjes kapot wordt gesniped. Die flares vind ik irritanter.

Zojuist weer een potje Operation Locker gedaan en zoals gebruikelijk snapt 99% van de server niet dat je ook buiten moet verdedigen. Men laat zich keer op keer verrassen door backstabbers die achterom lopen, vlaggen pakken en daardoor C afdwingen. Hoe grote plaat kun je als speler voor je hoofd hebben? :X Men denkt door granaten te spammen bij C een goede K/D of hoge score te krijgen, maar dat is een fabel als je het mij vraagt. Door tactisch om te lopen en vlaggen in te nemen zit ik zo goed als altijd in de top 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aionicus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08-2023

Om eerlijk te zijn ben ik blij dat er zo weinig mensen reviven.... Scheelt weer 10 seconden wachten tot het deploy scherm er weer is (4 sec na dood krijg je revive van 20 hp , 1 sec later word je voor 20hp geraakt en ben je dood en kan je weer 5 sec wachten tot deploy scherm)

Wat ik vervelender vind is de bug dat als je langer dan 10 seconden in leven bent na een res dat het je 2 deaths kost als je dan toch weer dood gaat... Soms is het totaal niet maar op sommige servers ga je dood met 10/0 heb je 10/1 , krijg je revive door een eikel die niet eerst ff die tegenstander doodschiet en boom sta je ineens 10/2 omdat hij je gerevived heeft terwijl je beschoten werd.

Ik snap ook niet de fuzz van "non grenade servers" , gewoon de INVR 1x scope op een leuk wapen en knallen maar, hoe meer rook hoe beter , ik schiet zo iedereen door zijn kop :D

Metro / locker 64 man is opzich grappig , al is het teveel een clusterfuck dan dat het een leuke game map is. Er zou wat variatie in moeten dat je op momenten een andere weg kan vinden naar bv Punt B/C zodat er wat verschuiving plaats vind. Nu is het zo , de snelste partij bij B met genoeg LMG's & LVG's wint.

De grote problemen met BF4 zijn toch echt de belabberde netcode, De imbalance van de teams (en het nog steeds goed ontbreken van een samenspeel functie).

BF4 is mijn eerste BF sinds 1942 en waar ik dacht dat dit een beetje teamplay zou hebben is dat dus totaal niet het geval , het lijkt afentoe wel een call of duty game.....

Als men de netcode zou aanpassen zou er al een hele hoop issue's wegvallen. Helaas is er door consessies mbt multiplatform (en dus requirements voor developers voor xbox live) gekozen voor een model waarbij een speler met hoge ping even veel kans zou moeten hebben als iemand met lage ping. Helaas betekend het in praktijk , hoe hoger je ping hoe harder je kan ownen.

Als men niet die vervelende bandbreedte "requirements" had opgelegd gekregen vanuit microsoft was er met de netcode veel minder mis.

16 speler map :
6 k download , 4kb upload
32 speler map :
10kb download, 8kb upload
64 speler map :
11 kb download , 11 kb upload

Je kan uit dit schema wel opmaken dat het vragen is om issue's en meer "lag/ netcode" fails als je 64 man mappen speelt.

Ik speel het liefste een 24/32 speler map (vooral silk road TDM :D <3) , hier merk je toch dat de netcode een stuk minder aanwezig is qua messed up deaths dan als je op een grotere server speelt, Ondanks een ping van 5-7 ms op een 64 man NL server heb ik vaak genoeg alsog zulke rare deaths die eigenlijk onmogelijk zijn. Helemaal is het op te merken als ik met clan maatjes speel en we worden niet in hetzelfde team gegooid , of we zaten in zelfde team en auto balance knalt je naar de andere kant :/ [hatefull] . maar als je dan elkaar gaat killen krijg je hele mooie netcode filmpjes.

Nog even een leuke afwisseling , kijkt iemand wel is naar chaboyhd 's filmpjes op youtube , grote BF4 lol ! (en leuke glitches / bugs!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Aionicus schreef op maandag 12 mei 2014 @ 15:29:
[...]
Metro / locker 64 man is opzich grappig , al is het teveel een clusterfuck dan dat het een leuke game map is. Er zou wat variatie in moeten dat je op momenten een andere weg kan vinden naar bv Punt B/C zodat er wat verschuiving plaats vind. Nu is het zo , de snelste partij bij B met genoeg LMG's & LVG's wint.
Op Locker zijn er prima mogelijkheden. Zoals ik hierboven al schreef is buitenlangs lopen een effectieve methode om (uiteindelijk) C af te dwingen. Bij Metro is het wat moeilijker, maar met genoeg mankracht en smokes kun je wel wat forceren - aangenomen dat het een no explosives server is.

Ik heb het idee dat het bij veel spelers ontbreekt aan tactisch denkvermogen, of als dat wel aanwezig is dat men gewoon lekker lui en makkelijk bij de meatgrinder gaat staan. Lekker doelloos granaten gooien en clip na clip erdoorheen jassen zonder enige bijdrage te leveren door tactisch vlaggen over te nemen. Soms hoef je een vlag niet altijd te houden; het kan ook een afleider zijn waardoor men op een ander punt door kan breken. Als je niet pusht, zul je nooit verder komen. Stilstand bij 2 tegen 3 vlaggen (of 1 tegen 2), zul je altijd verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
oh wat hebben ze nu weer gedaan.. die drone en dan nog als gadget :F

[ Voor 18% gewijzigd door SmokingCrop op 12-05-2014 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-07 11:33

Saven

Administrator

Stomme vraag maar hoe krijg ik op een laag level fatsoenlijke wapens? soms zie ik engineers van lvl10 met de "beste" wapens rondlopen terwijl ik niks te kiezen heb en op lvl16 (speel voornamelijk als assault type omdat ik aan engineer toch niks heb) zit :')

[ Voor 16% gewijzigd door Saven op 12-05-2014 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
misschien kopen ze van die shortcuts :>
http://battlelog.battlefield.com/bf4/store/pc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

Hehe jammer geen zin om daar nog extra geld aan uit te geven maar thnx :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Saven schreef op maandag 12 mei 2014 @ 15:49:
Stomme vraag maar hoe krijg ik op een laag level fatsoenlijke wapens? soms zie ik engineers van lvl10 met de "beste" wapens rondlopen terwijl ik niks te kiezen heb en op lvl16 (speel voornamelijk als assault type omdat ik aan engineer toch niks heb) zit :')
De SCAR-H unlock je als tweede wapen als assault, dat is een van de beste wapens in het spel en eigenlijk dé beste zolang de netcode nog gebugd is. Verder is de starters carbine de AK5C een van de beste wapens in het spel, net als de daarna volgende de ACW-R.R. Het enige wapen als assault wat verder nog als 'beste' kan worden geclassificeerd zijn de M416 (unlock je als 3e), de AEK en de ACE 23 (is een assignment voor).

Al deze wapens kan je in één avondje vrij eenvoudig halen zeker als je constant de xp-boosts aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-07 20:29

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Saven schreef op maandag 12 mei 2014 @ 15:49:
Locker/Metro spelen, Rush/Domination/TDM/Conquest doet het goed om unlocks te krijgen.

Ik had een tijdje terug zowat alles unlocked behalve DMR (omdat ik die ruk vind) en Sniper rifles welke ik de afgelopen weken redelijk ingelopen ben. Er is wel een verschil tussen 'alles unlocked hebben' en 'alles unlocked hebben'. Je kan leuk alle wapens beschikbaar hebben maar niet alle wapen unlocks dus de scopes/barrels/grips etc.

Wapens die me niet bevallen heb ik weinig/geen unlocks voor. Ik heb in het begin heel lang d AKU12 gebruikt, als je daarmee 5 service stars hebt dan heb je eigenlijk alles wel unlocked van dat type.

Alleen wapens die speciale dingen vereisen daar moet je even moeite voor doen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

Hehe thnx voor de tips. Had het eigenlijk vooral om de beste rocketlauncher van een engineer waar je sommige beginnelingen al mee rond ziet lopen :P

[ Voor 21% gewijzigd door Saven op 12-05-2014 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Saven schreef op maandag 12 mei 2014 @ 16:01:
Hehe thnx voor de tips. Had het eigenlijk vooral om de beste rocketlauncher van een engineer waar je sommige beginnelingen al mee rond ziet lopen :P
Alle rocketlaunchers zijn goed maar de RPG of de S-RAW zijn degenen die je echt wilt hebben. Gewoon als engineer met een carbine spelen in dombination, dan heb je makkelijk binnen een uur de RPG unlocked en dan kan je daarna rustig mee verder spelen tot je de S-RAW hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Dit lijkt me ook handig.

Pagina: 1 ... 147 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.