Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 19:08:
[...]

[...]

Doe iedereen dan ook een plezier en geef dan het goede voorbeeld en kom zelf eens met interessante posts, toevoegingen, informatie, vragen of antwoorden in plaats van alleen lurken en klagen dat de posts die wél gemaakt worden je niet aanstaan.
Tsurany schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 19:22:
[...]

Dit inderdaad. Teveel mensen die jammeren over wat anderen posten terwijl ze zelf nog nooit iets hebben bijgedragen.
Mijn excuses AWESOME-0 en Tsurany, ik wist niet dat een minimum aantal 'relevante' posts vereist is voordat je een poging mag doen om de sfeer in een topic te verbeteren.

Sorry, ik zal mijn best doen:

- "wat een bagger netcode!"
- "ugh, ik ging dood terwijl ik de hoek al om was!"
- "ZOMG BAGGERNETCODE IK HEB MAAR EEN 1,5:1-RATIO WAAROM DOET DICE NIETS VOOR E-SPORTS, E-SPORTS 4 LIVE YO! WAAROM GEET DICE NIET MEER AANDACHT AAN ONZE 1337 ÜBERHELDEN IPV DIE NOOBS..BAGGERNETCODE..FUUUU...RAGEQUIT!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Tsurany schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 19:22:
[...]

Dit inderdaad. Teveel mensen die jammeren over wat anderen posten terwijl ze zelf nog nooit iets hebben bijgedragen.
Beetje hypocriet weer.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon een topic slotje voor de mensen die blijven door gaan, luisteren naar de regels doen ze toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Die 'geheime' ingang op Caspian, naar hiltop, is wel een leuke toevoeging. Vooral nu hij nog niet echt bekend is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik post anders meer dan genoeg inhoudelijke berichten. Berichten over mappen, wapens, kits, maps,...
rgras schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 19:42:
Mijn excuses AWESOME-0 en Tsurany, ik wist niet dat een minimum aantal 'relevante' posts vereist is voordat je een poging mag doen om de sfeer in een topic te verbeteren.
Het enige wat je doet is de sfeer verzieken. Je leeft in een illusie als je denkt dat jouw berichten de sfeer kunnen verbeteren. Het enige wat je doet is klagen over de sfeer zonder ook maar enig moment een goed voorbeeld te geven. Het is makkelijk te klagen over een discussie onderwerp als je geen enkele poging uitvoert een ander onderwerp aan te snijden. Dat zelfde zie je bij rickyy ook, klagen kan hij maar een ander onderwerp aansnijden niet.

Net de F2000 unlocked en uitgeprobeerd. Het is een snel wapen met matige nauwkeurigheid. Het eerste schot is nauwkeurig maar een lang salvo moet je niet afvuren. Het is aardig maar naar mijn idee geen echte toevoeging op de bestaande wapens. Wel leuk dat ze de typische F2000 sight terug hebben gebracht :D

[ Voor 13% gewijzigd door Tsurany op 19-02-2014 19:59 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik heb het in een TR al voorgesteld, en volgens mij ook wel eens in dit topic, maar een specifiek BF4-topic om de bugs te bespreken lijkt me, gezien de staat van het spel vier maanden na uitbrengen, misschien welkom.

Dan kan er verteld worden wat de laatste patch nu weer heeft gesloopt zonder dat we tussen de mensen door posten die over het spel zelf willen praten, en vervuilen we het problementopic niet aangezien de problemen die dáár worden besproken meestal wél aan de PC van de speler liggen.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 18:39
heb in tijden niet zo gelachen in bf4... topic!!
echt waar man!
Ben het wel eens dat mensen voor gek worden verklaard als ze de game wel leuk vinden. Dat is niet netjes.
Ben het ook eens met het feit dat de game niet af is en er een hoop verbeter punten zijn.
Maar er zijn toch ook genoeg momenten die wel fun zijn? Die wel spannend zijn als je een tank op je af ziet komen en denkt MOFU ik moet weg en bibberd letterleijk achter je pc in de hoop dat ie je niet ziet :)
Ook mooie momenten vind ik dat hehehe.

Ik vind de nieuwe maps zeker leuk!
Oman heeft echt een mooie make-over gekregen maar voor mij hoefden die attackboats niet perse.
Vooral Caspian, die ik in bf3 niet zo leuk vond vanwege de immense afstanden die ik weleens lopend moest afleggen omdat iedere teammate er vandoor ging zonder te wachten of ik mee kon en dan was ik in de actie en dan werd ik neer gemaaid/gesniped en kon ik weer van voor beginnen.. nu is er meer intense actie vind ik. heb het idee dat het wat sneller gaat daar.

Firestorm vind ik zo zo. kan me voorstellen dat goede piloten/bestuurders hier een hemels mooie tijd hebben. Ik ben niet zo'n goede piloot/bestuurder en dan heb ik het lastig.
Wat ik dan wel weer cool vind is het verhoogde detail zoals de olie plas die brand etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De mortar is trouwens weer terug in Metro. In het begin heb je MCOM's met slechts een paar goede cover plekken en veel open terrein. Met de mortar op die cover plekken schieten levert genoeg punten/kills op zonder dat je zelf gevaar loopt. Helaas kiezen velen daar dan ook voor.
beebie121 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 20:01:
Ben het wel eens dat mensen voor gek worden verklaard als ze de game wel leuk vinden. Dat is niet netjes.
Dat gebeurt absoluut niet in dit topic. Echter moet je de game niet verdedigen met argumenten die gewoon geen steek houden en waarvan objectief aantoonbaar is dat ze onjuist zijn.

[ Voor 42% gewijzigd door Tsurany op 19-02-2014 20:05 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 20:03:
De mortar is trouwens weer terug in Metro. In het begin heb je MCOM's met slechts een paar goede cover plekken en veel open terrein. Met de mortar op die cover plekken schieten levert genoeg punten/kills op zonder dat je zelf gevaar loopt. Helaas kiezen velen daar dan ook voor.
het is gewoon even wachten op een paar goede Rush servers zonder mortars , snipers en m320's :)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:18
Hm, veel heb ik SA nog niet gespeeld, maar het is weer lekker buggy. Net een potje DM in Metro. Er zijn zo ontzettend veel onzichtbare muren |:( |:( |:( |:( . Kom op man.. Zo ongeveer elk paaltje heeft een onzichtbare muur eromheen waardoor je mensen gewoon niet kunt raken erachter. Uiteindelijk crashte de server ook voor het einde van de game, om het af te maken. *zucht*. BF4 speelde prima, maar de DLC begint niet goed..

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Beetje jammer... voor de M60E4 kun je alleen de RDS en HOLO zelf unlocken. Je krijgt geen weapon packs voor dit wapen, althans die heb ik na 100+ kills nog niet gezien. En ik maar spelen met dat ding en me afvragen waar die scopes nou blijven :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
yinx84 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 20:48:
Beetje jammer... voor de M60E4 kun je alleen de RDS en HOLO zelf unlocken. Je krijgt geen weapon packs voor dit wapen, althans die heb ik na 100+ kills nog niet gezien. En ik maar spelen met dat ding en me afvragen waar die scopes nou blijven :'(
Met de F2000 idem. Zie wel de items maar geen packs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-08 10:20
beebie121 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 20:01:
Ik vind de nieuwe maps zeker leuk!
Oman heeft echt een mooie make-over gekregen maar voor mij hoefden die attackboats niet perse.
Vooral Caspian, die ik in bf3 niet zo leuk vond vanwege de immense afstanden die ik weleens lopend moest afleggen omdat iedere teammate er vandoor ging zonder te wachten of ik mee kon en dan was ik in de actie en dan werd ik neer gemaaid/gesniped en kon ik weer van voor beginnen.. nu is er meer intense actie vind ik. heb het idee dat het wat sneller gaat daar.

Firestorm vind ik zo zo. kan me voorstellen dat goede piloten/bestuurders hier een hemels mooie tijd hebben. Ik ben niet zo'n goede piloot/bestuurder en dan heb ik het lastig.
Wat ik dan wel weer cool vind is het verhoogde detail zoals de olie plas die brand etc.
Ik ben erg afgeknapt op deze DLC. Ik had me er dan ook niet in verdiept. Als ik bf3 wil spelen dan start ik dat wel op. Maar om in een premium bf4 "oude maps" te stoppen vind ik niks. Jaren terug was dit gewoon een mod geweest.

Goede nieuws: Ik vind bf4 wel vet met de attack boats en vooral de commander functie. Eindelijk een paar top 3 plaatsen kunnen halen :) met 64 spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 17:03

koudepinda

Don't Panic

[video]

Maakt meer duidelijk dan tekst die meteen worden weg gezet als rant.

Hij maakt trouwens niet alleen maar video's waar hij in klaagt maar ook gewone gameplay footage met tips en weet ik veel wat nog meer.

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 08:56
Zou DICE de volgende folder ook vol hebben staan?

nuf said!

Ik heb vooral last van de 'sound crash' als ik bursts met een LMG schiet. Normaal niet zo'n last maar als ik aan het raggen ben met de Pecheneg gaat het gewoon mis. Kan ik er donder op zeggen dat ie weer blijft hangen.

Overigens ben ik nou al metro moe. Menssen hebben niets geleerd van of in BF3. Men weet nog steeds niet hoe je onder een baserape uit moet komen behalve dan alt+f4 te gebruiken. Dan houdt het op. Ik ga een feature request inleggen bij DICE of ze Operation Locker en Zavod naar BF3 willen brengen!

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino
loewie1984 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 21:03:
Menssen hebben niets geleerd van of in BF3. Men weet nog steeds niet hoe je onder een baserape uit moet komen behalve dan alt+f4 te gebruiken.
Je kan ze helpen door je tips hier te vermelden. Ik lees ook dit topic graag ivm wat de spelers van bf4 vinden en hoe ik mezelf kan verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 18:44:
Het is hier inmiddels zo erg in het topic dat wanneer je BF4 gewoon leuk vind je bijna een crimineel bent en zo snel mogelijk opgesloten moet worden in een gekkenhuis.
Uh ja, wat is daar mis mee? :Y)
beuker19 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 19:36:
[...]

Dat is helaas wel de trieste waarheid en het is mij dat ook een compleet raadsel hoe het ooit zo ver heeft kunnen komen.
Lijkt wel of er 3 of verschillende teams bij Dice aan de game gewerkt hebben en de core elementen over hebben gelaten aan de maandag morgen ploeg want de wapens balans , map design , geluid , grafische kwaliteit en het samen kunnen spelen met je vrienden is beter dan ooit.
De core gameplay is daarin tegen echt een drama door de slechte hitreg , netcode , CTD , verbindings problemen en alle andere kleine bugs.
Drie is misschien wat veel maar twee zou mij niks verbazen. Ik weet nog heel goed hoe de MoH 2010 SP echt vol zat met onzichtbare muren. Iets dat mij ook meteen opviel bij de BF4 singleplayer. Het zou mij niks verbazen als Danger Close/EA LA wel degelijk heeft meegeholpen met BF4. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 08:56
hmartino schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 21:06:
[...]

Je kan ze helpen door je tips hier te vermelden. Ik lees ook dit topic graag ivm wat de spelers van bf4 vinden en hoe ik mezelf kan verbeteren.
Tips, een paar dingen die de meeste mensen niet door hebben:
  • De achterste vlag in enemy base is of wordt gecapped, dan kun je ervoor kiezen door daar massaal op te spawnen ipv. die ene held die is doorgedrongen zijn dood tegemoet te laten gaan.
  • Als je ziet dat een vlag gecapped wordt, ga je squad wisselen om die persoon te kunnen bereiken en erop te kunnen spawnen voor ondersteuning. Liefst als recon met een machinegeweer zodat je je kunt verweren en een beacon kunt plaatsen op een strategische plek.
  • In metro gebruik maken van de wandelpaden in de metro wagons zelf, geeft vaak genoeg beschutting
  • Het gebruik van smoke en flashbangs niet onderschatten
  • Rugdekking geven
  • PTFO in het algemeen
Zo maar een paar dingen die me te binnen schieten...

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
Iets wat mij ook op valt in BF4. Ik kan me niet herinneren dat ik in BF3 zo vaak liep te vloeken omdat iemand beschermd was door een onzichtbare muur. Tuurlijk, kwam ook daar weleens voor, maar niet genoeg om echt opvallend te zijn. In BF4 heb ik dat veel meer, ik zou het bijna normaal gaan vinden..

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Grafisch gezien blijft BF4 me toch verbazen:
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/33ett0j.png

of

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/e9j6fk.png

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is dit niet eerder een GPU probleem? ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

geen idee :P me kaart is niet oververhit of wat dan ook
ik had dit ook op BF3 ;) dat alles groen werdt.
BTW het was niet grafisch, want de game bleef hangen enzo.
Gebeurde na een alt tab

[ Voor 54% gewijzigd door Pykow op 19-02-2014 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino
loewie1984 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 21:09:
[...]

• De achterste vlag in enemy base is of wordt gecapped, dan kun je ervoor kiezen door daar massaal op te spawnen ipv. die ene held die is doorgedrongen zijn dood tegemoet te laten gaan.
  • Als je ziet dat een vlag gecapped wordt, ga je squad wisselen om die persoon te kunnen bereiken en erop te kunnen spawnen voor ondersteuning. Liefst als recon met een machinegeweer zodat je je kunt verweren en een beacon kunt plaatsen op een strategische plek.
  • In metro gebruik maken van de wandelpaden in de metro wagons zelf, geeft vaak genoeg beschutting
  • Rugdekking geven
  • PTFO in het algemeen
Dank u voor de tips _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino
Pykow schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 21:20:
geen idee :P me kaart is niet oververhit of wat dan ook
ik had dit ook op BF3 ;) dat alles groen werdt.
BTW het was niet grafisch, want de game bleef hangen enzo.
Gebeurde na een alt tab
Even de stekker beter in de videokaart stoppen ;) of die vervangen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
Pykow schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 21:18:
Grafisch gezien blijft BF4 me toch verbazen:
[afbeelding]

of

[afbeelding]
Nog nooit gezien eigenlijk. Moet wel zeggen dat ik SA grafisch echt een tegenvaller vind, doet een beetje aan als een oudere game op een aantal vlakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

• Rugdekking geven
  • PTFO in het algemeen
top tip 1, niet op 64 man servers zonder explosives restricties spelen. Dat voorkomt al dat je helemaal gridlocked wordt door de insane hoge stroom mini nades en xm25, m320 en ander spul dat boem doet.
Daarnaast een team hebben dat ook weet hoe de wasd knoppen werken. Zolang zij op een ammo crate zitten met een bakje koffie er bij en af en toe een grenade kill oppikken na hun constante spam, kan je nog alle flags cappen maar gebeurd er niets. Snappen ze dat wel dan kun je ook wat bereiken, maar dat betekent dat ze dus iig moeten weten wat een minimap is en die gebruiken, en weten dat je ook op een flag kan spawen.

Die vereisten aanwezig? bovenstaande met een goed squad met spelers die capabel genoeg zijn om gebruik te kunnen maken van smoke en silencers, kans creeren en gaan met die banaan. lukt het via trap 1 probeer dan trap 2, etc. Kost soms wat deaths maar er door komen en het hele enemy team in paniek besluiteloos zien staan nu ze niet meer de upper hand hebben met B en A, maar in het midden zitten, is priceless. O-)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

loewie1984 aanvullend: tactisch spawnen en doorhebben hoe je gamemode werkt is, naast goed kunnen schieten uiteraard :P, key tot de overwinning.

Ram niet meteen op spatie (of klik niet meteen op Deploy) zodra je het spawnscherm voor je hebt, maar bekijk de map en kijk waar en hoe je nodig bent:
  • Spawn waar hevig gevochten wordt, het liefst als medic, door te kijken waar zich grote concentraties spelers bevinden.
  • Als een vlag (conquest) knippert, wordt deze overgenomen. Spawn erop om dit te voorkomen, of spawn in de buurt om juist te helpen cappen.
  • Het squadsysteem van BF4 is zo geweldig ontworpen, dat je bij voorkeur in het meest lege squad wordt geplaatst. Dit is uiteraard niet handig omdat het het aantal spawnplekken beperkt, dus join aan het begin van de ronde een squad met zo veel mogelijk spelers die bij het speltype en de map passen. Ik bevind mij bijvoorbeeld doorgaans het liefst tussen 3 engineers en een medic.
  • Spawn eens als een klasse die bij de situatie past! Engineer met stigla als een heli lastig doet, recon met SOFLAM als veel voertuigen rondrijden of support met ammobag als er veel geschoten wordt.
  • Leer waar de voertuigen spawnen en wat hun timeouts zijn. Jeeps en andere kleine, snelle voertuigen respawnen sneller, waardoor je ze kunt bemachtigen om sneller verder te komen dan te voet. Niets zo lullig als net 300 meter gelopen te hebben om ingehaald te worden door de jeep die nèt achter je spawnde.
SouLLeSSportal schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 21:38:
top tip 1, niet op 64 man servers zonder explosives restricties spelen [...] spam [...] smoke en silencers [...] trap 1 probeer dan trap 2
Sommigen van ons spelen ook andere maps dan Metro. ;) Maar je hebt gelijk: join een servergrootte die bij de maps en gamemode past om rape te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

hmartino schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 21:23:
[...]

Even de stekker beter in de videokaart stoppen ;) of die vervangen O-)
vervangen, kaart is net 5 maanden oud ;) dit is een fout van BF4 en niet mijn systeem.
want raar dat mijn oude pc hiervoor ook dit probleem had bij BF3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 21:42:
vervangen, kaart is net 5 maanden oud ;) dit is een fout van BF4 en niet mijn systeem.
Even de pinnetjes van je VGA kabel checken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 21:55:
[...]

Even de pinnetjes van je VGA kabel checken. :)
kijk even naar de randjes ;) de game was opeens windows mode :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino
Heel hartelijk dank voor alle tips allemaal. En erg aardig, omdat je toch ook een tactisch geheim prijs geeft.

En wat betreft de bf4 met rood en groen beeld, Ik denk dat bovenstaande tips genoeg opties geven. Als de videokaart is vervangen, dan wellicht idd een andere monitor proberen/stekker van de monitor vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Pykow schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 21:42:
[...]

Als andere dit ook hebben kun je er van uitgaan dat het aan de game ligt maar ik zie jouw probleem
voor het eerst en je oude systeem had dezelfde kaart die ik heb.

Is het niet jouw monitor wat raar doet of is dit een andere als ten tijde van bf3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had BF4 alweer een poosje niet aangeraakt, zat op lvl 45 en nog lang niet alle assignments of guns / vehicle shit geunlocked, maar goed ik dacht laat ik eens even lekker een good old fashioned potje metro spelen met men most favo weapen uit deeltje 3, de ASval (destijds + 10k kills mee)

Valt me dat toch even vies tegen... Van de 10 potjes die ik vanavond geprobeerd heb, heb ik er hooguit 1 of 2 kunnen uitspelen zonder die soundloop vastloper. Daarbovenop nog een heel gezeik met dat ik ineens lvl 0 was en op geen enkele manier meer kon connecten met ea online en later zelfs helemaal niet meer op battlelog kon inloggen.

Echt waar f*ck deze tenenkromende kk bende, ik waag nog wel een keer een poging wanneer bf5 uitkomt ofzo. Misschien dat tegen die tijd de bugs er eindelijk een keer uit zijn, komt me echt enorm de strot uit deze flauwekul...

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Paar leuke potjes rush gedaan in SA oman en firestorm en was best leuk, helaas weer een rage omdat
de netwerk code weer eens tegen werkt, ik merk het vooral als er veel kapot gaat met meer dan 32
spelers.

Verwijderd

Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: Hacking/Cheating

Stond 30-20 :')

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2014 07:34 ]

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:35

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ik ben één van de weinige gelukkigen die amper last hebben van crashes (en ben een absoluut hooguit middelmatige speler, daar kan het uiteraard ook aan liggen). Afgelopen weekend 1x meegemaakt, halverwege een game met een uiterst vage klachtomschrijving (iets van "bf4 is gestopt omdat het niet meer werkt" of iets van dien aard..) maar ik kan me voorstellen dat als je dat meerdere keren op een avond hebt, je de broek er behoorlijk van vol hebt. Twee kanten dus aan het verhaal volgens mij, blij zijn als je geen ellende hebt in de game, maar begrip voor degenen die om wat voor reden dan ook een slechte spelervaring hebben. We hebben allemaal evenveel (zo ongeveer) betaald voor deze game en niet voor niks: iedereen ging er van uit een top-game te gaan spelen. En als dat blijkt tegen te vallen is dat uiteraard mooi klote voor je.

Dat gezegd hebbende, toch nog even zeuren over de performance van de AS VAL (paar topics terug al over begonnen). Er wordt gesteld "zowat de hoogste damage door de hoge fire-rate". Dat snap ik. Maar... waarom is dan de MP4 (voor mij dan, gevoelsmatig!) zoveel minder? De fire-rate ligt hoger, damage, accuracy, enzovoorts.. als je dat allemaal naast elkaar legt zou in theorie het ding een stuk beter moeten zijn. Toch voelt dat niet zo... Persoonlijk issue? Of toch iets anders? Wie?

[ Voor 3% gewijzigd door GurbY{nl} op 20-02-2014 07:57 ]

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

NLsandman schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 23:24:
[...]

Als andere dit ook hebben kun je er van uitgaan dat het aan de game ligt maar ik zie jouw probleem
voor het eerst en je oude systeem had dezelfde kaart die ik heb.

Is het niet jouw monitor wat raar doet of is dit een andere als ten tijde van bf3?
Als het een VGA kabel probleem was geweest had ik er geen screenshot van kunnen maken, met deze kleuren.
Als je goed kijkt, zie je dat de textures in de game (of de models) niet geladen zijn, dus het is niet alleen een kleurtje.
Daarnaast zie je ook dat de game windowed mode is gegaan en dat kan volgens mij niet eens.

mijn oude pc was een pc met een GTX670, i5-3550 en daar had ik opeens roze textures in de map, na het herstarten van de game was het opgelost.

pc die ik nu heb is pas 5 maanden oud met een GTX 770 4GB, i7 4770 en veel minder mee gegamed en nooit last van grafische problemen of iets dergelijks.

Het was gewoon raar dat ik na een alt-tab, de game niet meer volledig kreeg geopend en dat ik deze rare kleuren kreeg, alleen in het venster. Natuurlijk ben ik wel zo slim geweest om te checken of me kaart ergs problemen heeft gehad, maar die was nog koel en geen memory leaks of wat dan ook kunnen ontdekken.
dus het is 100% een foutje van de game, nadat ik de game opnieuw opgestart had, was er niks aan de hand ;) en draai ik gewoon high settings.

gyedema schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 07:56:
Ik ben één van de weinige gelukkigen die amper last hebben van crashes (en ben een absoluut hooguit middelmatige speler, daar kan het uiteraard ook aan liggen). Afgelopen weekend 1x meegemaakt, halverwege een game met een uiterst vage klachtomschrijving (iets van "bf4 is gestopt omdat het niet meer werkt" of iets van dien aard..) maar ik kan me voorstellen dat als je dat meerdere keren op een avond hebt, je de broek er behoorlijk van vol hebt. Twee kanten dus aan het verhaal volgens mij, blij zijn als je geen ellende hebt in de game, maar begrip voor degenen die om wat voor reden dan ook een slechte spelervaring hebben. We hebben allemaal evenveel (zo ongeveer) betaald voor deze game en niet voor niks: iedereen ging er van uit een top-game te gaan spelen. En als dat blijkt tegen te vallen is dat uiteraard mooi klote voor je.

Dat gezegd hebbende, toch nog even zeuren over de performance van de AS VAL (paar topics terug al over begonnen). Er wordt gesteld "zowat de hoogste damage door de hoge fire-rate". Dat snap ik. Maar... waarom is dan de MP4 (voor mij dan, gevoelsmatig!) zoveel minder? De fire-rate ligt hoger, damage, accuracy, enzovoorts.. als je dat allemaal naast elkaar legt zou in theorie het ding een stuk beter moeten zijn. Toch voelt dat niet zo... Persoonlijk issue? Of toch iets anders? Wie?
30 max. dmg. en 17 min. dmg voor de AS-Val en 900 RoF
25 max. dmg. en 12.1 min. dmg. voor de mx4 en een 830 RoF

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:35

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Scusi. Typo. Ik bedoel de MP7...

Op symthic zie ik inderdaad een lagere damage staan dan BF4 zelf vermeld. Daar zal het waarschijnlijk in zitten.

[ Voor 64% gewijzigd door GurbY{nl} op 20-02-2014 08:46 ]

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
[...]

• Rugdekking geven
  • PTFO in het algemeen
Idd goeie tips, wat wij vaak gebruiken met vrienden squad is een rent in (suicide!) en de andere 2 komen 1 seconden later erachter aan. Alle mannetjes die erom heen staan zijn 9 van de 10 keer aan het reloaden. En dan loop je er zo door heen :)

Sowieso in het begin nooit stil staan bij vlag A of C, meteen door rennen naar B en zelfs naar A/C als je genoeg tijd hebt (zoek even een schuil plekje op bv in een metro ja ;))

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

gyedema schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 07:56:
Dat hangt er vanaf naar welke stats je kijkt. Nogmaals, de in-game stats zijn onbetrouwbaar en moet je niet naar kijken. Dit was de status in de alpha-build en is sindsdien niet meer aangepast zo lijkt het. Afgaande op de ervaringen in BF3 worden deze ook in BF4 niet meer aangepast bij elke buff of nerf van een wapen.

Er zijn drie zaken belangrijk; hoeveel damage doet een kogel op elke afstand, hoe snel worden deze achter elkaar afgevuurd en hoe accuraat krijg je die kogels op het doelwit: winnaar = AS-VAL

a) de AS-VAL heeft een kortere Time to kill op alle afstanden

http://symthic.com/bf4-mu...32=None&a42=None&a52=None

b) de AS-VAL is even makkelijk om mee te mikken:

http://symthic.com/bf4-mu...32=None&a42=None&a52=None

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:13
Verwijderd schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 23:27:
Echt waar f*ck deze tenenkromende <removed>, ik waag nog wel een keer een poging wanneer bf5 uitkomt ofzo. Misschien dat tegen die tijd de bugs er eindelijk een keer uit zijn, komt me echt enorm de strot uit deze flauwekul...
Let je wel een beetje op je taalgebruik? Dit vind ik niet kunnen hoor.

Als je crashed moet je iig de "GameTime.MaxVariableFps 60" in je user.cfg geprobeerd hebben. Hoor meer berichten dat mensen hierna niet meer crashen.

Als t werkt kun je iig zo spelen tot het opgelost is. Dan haal je die regel weer weg.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

JohnnyV76 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 08:49:
[...]

Let je wel een beetje op je taalgebruik? Dit vind ik niet kunnen hoor.

Als je crashed moet je iig de "GameTime.MaxVariableFps 60" in je user.cfg geprobeerd hebben. Hoor meer berichten dat mensen hierna niet meer crashen.

Als t werkt kun je iig zo spelen tot het opgelost is. Dan haal je die regel weer weg.
Mee eens over het taalgebruik, maar wat jij noemt is niet de enige 'fix' die soms lijkt te werken. Anderen zweren weer bij het aanzetten van vsync, weer anderen bij 24 bit audio instellen in je drivers, weer anderen bij hi-fi in-game settings etc. etc.

Kortom, het is een allegaartje van 'fixes' die voor sommige BF buddies van me wel werken en voor sommigen niet. Zelf heb ik wonderwel nauwelijks last van crashes (behalve de vertrouwde disconnected van EA online bij vlagen, maar wat zou BF zijn zonder af en toe die melding) dus ik kan ze zelf niet verifiëren of ontkrachten.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/G4lFYst.jpg

:+ Maar er zit wel een kern van waarheid in

Of deze idem

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vBsJDuH.png

[ Voor 34% gewijzigd door beuker19 op 20-02-2014 09:00 ]

• S.J_84
  • Laatst online: 12-06-2024
Straks maar eens proberen dan.

title

• HammerNL
  • Niet online
Dat is de 'oude' soundloop crash, de huidige staat nog steeds op: fixing

• S.J_84
HammerNL schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 09:51:
[...]

Dat is de 'oude' soundloop crash, de huidige staat nog steeds op: fixing
Ik wist niet dat er een oude was, deze word ook sound loop crash genoemd :)

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Haha.. So mutch complains.

Ok.. er zitten wat foutjes in de game. Maar buiten dat is dit gewoon , by far , de beste en lekkerste schooter die ik ooit gespeeld heb. En ik heb er wat gespeeld.........

• S.J_84
Lasteraar schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 10:09:
Haha.. So mutch complains.

Ok.. er zitten wat foutjes in de game. Maar buiten dat is dit gewoon , by far , de beste en lekkerste schooter die ik ooit gespeeld heb. En ik heb er wat gespeeld.........
Gefeliciteerd dat het voor jou wel werkt.

Verwijderd

Ik wilde zo juist weer wat dingen vooral fun lezen maar door al de gemelde problemen, (die nu al meer dan 1000 keer de zelfde probleem is) is dat weer uitzoeken nu, dus laat maar ik ga weer weg hier want dit is volgens mij het problemen topic en die andere bf4?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2014 10:15 ]

• S.J_84
Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 10:11:
Ik wilde zo juist weer wat dingen vooral fun lezen maar door al de gemelde problemen is dat weer uitzoeken nu, dus laat maar ik ga weer weg hier want dit is volgens mij het problemen topic en die andere bf4?
Je leest helemaal niet blijkbaar.
De laatste pagina staan meer posts met tips, daarnaast 1 post met een plaatje over een probleem waarbij ik dacht dat die gefixt zou zijn.

Verwijderd

Ik lees dus wel en het zijn alleen maar problemen op deze pagina op 2 posts na dan.
Maar goed zin om te gamen in deze leuke server Metro Fun?
http://battlelog.battlefi...24-7-Metro-Active-Admins/

Ik zit er nu ff alleen in maar het kan zeer gezellig en leuk worden

• S.J_84
Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 10:19:
Ik lees dus wel en het zijn alleen maar problemen op deze pagina op 2 posts na dan.
Maar goed zin om te gamen in deze leuke server Metro Fun?
http://battlelog.battlefi...24-7-Metro-Active-Admins/

Ik zit er nu ff alleen in maar het kan zeer gezellig en leuk worden
Doe je het erom? :P

Ik kan niet op metro spelen want crash daar helaas, anders joinde ik wel.

Verwijderd

Gewoon terug gaan naar win7 64bit dan ben je er van af. Na een uurtje kun je dan ongeveer joinen verwacht ik, dus hup niet meer klagen maar gamen.

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-09 23:03
Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 10:24:
Gewoon terug gaan naar win7 64bit dan ben je er van af. Na een uurtje kun je dan ongeveer joinen verwacht ik, dus hup niet meer klagen maar gamen.
Misschien wil iemand gewoon het spel kunnen spelen met het OS dat hij/zij fijn vindt? (ik persoonlijk heb W8 tien keer liever dan W7).
Het hoort gewoon te werken. Ook 'even' een nieuwe Windows erop zetten omdat het spel niet werkt is ook onzin.
Caspian is wel supertof in de nieuwe versie, je hebt meer cover, meer mogelijkheden, is niet zo intens groot meer als die was voor infi. de muur vind ik dan weer iets minder maar is mee te leven.

Gister paar mooie potjes gehad als aggressive sniper, wonderbaarlijk was de hitreg best goed te doen. Paar keer even geswitched met engi om een pesky aa tank af te schieten, nadat hij na 3x met c4 opnieuw kon spawnen dat trucje doorkreeg :9

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:49
Het kan natuurlijk aan mij liggen maar ik had echt het idee dat wapens anders schoten(meer recoil ect). Ik raakte dan ook geen pepernoot gisteren en ben snel naar HOI3 gevlucht maar toch... is er iets aangepast?
Konjo schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:32:
Het kan natuurlijk aan mij liggen maar ik had echt het idee dat wapens anders schoten(meer recoil ect). Ik raakte dan ook geen pepernoot gisteren en ben snel naar HOI3 gevlucht maar toch... is er iets aangepast?
:+ Noob leer gewoon is spelen ipv. het altijd bij iets anders te zoeken

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-09 02:25
Je kunt trouwens op caspian border ook onder die grote muur door zwemmen in die rivier. kwam ik net achter :D

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:49
beuker19 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:36:
[...]

:+ Noob leer gewoon is spelen ipv. het altijd bij iets anders te zoeken
Ja soms faal ik gewoon, weet ook niet wat het is...

• Lateralus010
  • Laatst online: 08-09 09:32
Konjo schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:38:
[...]

Doordeweeks na een dag werken misschien? Maandag t/m vrijdag speel ik ook voor geen meter. Late reacties, domme acties, om de haverklap dood... Zaterdag daarintegen gaat het een stuk beter!

• S.J_84
Mochten er hier mensen ook een 120hz scherm gebruiken.
Ik heb mijn fps op 60 gecapt wat niet fijn speelt (persoonlijk) maar geen crashes meer als ik Metro speel.

Probeer het is zou ik zeggen.

Overigens een server gejoind zonder rules, weet ook dat ik dat nooit meer moet doen :)
Was in BF3 ook al zo, alleen maar LVG en nades etc.

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Konjo schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:38:
[...]

Het valt me in ieder geval op dat met name 's avonds de hitreg een stuk slechter is. Het packet loss icoontje staat dan ook de helft van de tijd in beeld. De infrastructuur/servers zullen dan (te) hoog belast zijn vermoed ik. Overdag speelt het merkbaar soepeler en zie ik dat icoontje amper in beeld.

• HammerNL
  • Niet online
S.J_84 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:21:
Ik heb mijn fps op 60 gecapt wat niet fijn speelt (persoonlijk) maar geen crashes meer als ik Metro speel.

Confirmed. Je zou dan toch denken dat het niet z'n ingewikkelde fix voor DICE moet zijn...

[ Voor 14% gewijzigd door HammerNL op 20-02-2014 12:27 ]

Bee.nl schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:26:
[...]

Het valt me in ieder geval op dat met name 's avonds de hitreg een stuk slechter is. Het packet loss icoontje staat dan ook de helft van de tijd in beeld. De infrastructuur/servers zullen dan (te) hoog belast zijn vermoed ik. Overdag speelt het merkbaar soepeler en zie ik dat icoontje amper in beeld.
Gisteravond ook regelmatig weer op lvl 0 in blog gestaan, met de stats servers offline/niet bereikbaar. Kon toen ook geen server in komen. Denk dat weer een en ander niet lekker liep bij de servers.

• Wereldreiziger
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-08 16:43

Wereldreiziger

Mijn blog: Wereldreizigers.nl

Gister even 2 uurtjes SA gespeeld en vind alle maps geweldig, op Metro na dan. Dat is nog steeds een grote camp-en-cluster drollevanger van een map.

Maar die zandstorm op Oman is zeer cool, Capsian is en blijft geweldig!

Volg mij op: https://wereldreizigers.nl

• beebie121
  • Laatst online: 19-09 18:39
Bee.nl schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:26:
[...]

Waar staat zo'n packet loss iccoontje dan?

als ik Vsync aanzet en ik haal nu bijvoorbeeld 58 fps dan gaat die toch automatisch naar 30fps ofzo?
Skybullet schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:38:
Je kunt trouwens op caspian border ook onder die grote muur door zwemmen in die rivier. kwam ik net achter :D
je kan ook onder bij de heuvel erin komen via een tunnel onder water.
S.J_84 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:21:

Overigens een server gejoind zonder rules, weet ook dat ik dat nooit meer moet doen :)
Was in BF3 ook al zo, alleen maar LVG en nades etc.
lvg en nu ook de xm25 erbij en de mini's, een grote clusterfuck van een map geworden maar als je een no explosive server of wat lagere player count, dan begint het weer leuk te worden, vooral nu je de liften en extra side tunnel gebruiken kan om te flanken.
beebie121 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 13:06:
[...]

Waar staat zo'n packet loss iccoontje dan?

als ik Vsync aanzet en ik haal nu bijvoorbeeld 58 fps dan gaat die toch automatisch naar 30fps ofzo?
rechts ong 5 cm van boven.

[ Voor 12% gewijzigd door SouLLeSSportal op 20-02-2014 13:09 ]

• S.J_84
SouLLeSSportal schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 13:08:
lvg en nu ook de xm25 erbij en de mini's, een grote clusterfuck van een map geworden maar als je een no explosive server of wat lagere player count, dan begint het weer leuk te worden, vooral nu je de liften en extra side tunnel gebruiken kan om te flanken.
Klopt, je kan er echt leuke matches op hebben als ook beidde teams goed tegen over elkaar staan.
Dit was dan Conquest, maar denk dat Rush zich beter leent voor Metro.

• Dennis8102
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-08 15:44
Ik heb gister voor het eerst Second Assault geprobeerd. Ik begon met Metro. Met een assault kit. Uiteindelijk 33/14 gehaald en dik gewonnen. Soms was het lekker erin rennen en iedereen die je tegenkomt gaat maar mooi liggen :D (beetje geluk scheelt ook) Ik heb gelukkig geen crashes (Windows 8.1, GTX 770, I7 4770K, nooit iets aan de configs veranderd). Gelijk de assignment unlocked voor de F2000. Ik vond kills maken vrij simpel omdat ik de laatste tijd vooral bezig was met DMR's te unlocken (wil de unlock kit niet gebruiken) en dan merk je het verschil met de Assault rifles wel.

Later op de avond Oman nog gedaan. Hier een aantal keer in een tank gezeten. Dan merk je wel dat bijna iedereen als engineer loopt met At rocket/at mine/Slam. Toch een paar mooie tank gevechten gehad en hier ook gelijk de assignment gehaald. Ik vind het vechten in de storm wel leuk omdat het zicht ook echt minder is.

Firestorm en Caspian border heb ik nog niet genoeg vanaf het begin gespeeld om hier een goed oordeel over te vellen.

Persoonlijk vind ik metro conquest 64p nu leuker dan Lockers.
Dennis8102 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 13:27:
Ik heb gister voor het eerst Second Assault geprobeerd. Ik begon met Metro. Met een assault kit. Uiteindelijk 33/14 gehaald en dik gewonnen. Soms was het lekker erin rennen en iedereen die je tegenkomt gaat maar mooi liggen :D (beetje geluk scheelt ook) Ik heb gelukkig geen crashes (Windows 8.1, GTX 770, I7 4770K, nooit iets aan de configs veranderd). Gelijk de assignment unlocked voor de F2000. Ik vond kills maken vrij simpel omdat ik de laatste tijd vooral bezig was met DMR's te unlocken (wil de unlock kit niet gebruiken) en dan merk je het verschil met de Assault rifles wel.

Later op de avond Oman nog gedaan. Hier een aantal keer in een tank gezeten. Dan merk je wel dat bijna iedereen als engineer loopt met At rocket/at mine/Slam. Toch een paar mooie tank gevechten gehad en hier ook gelijk de assignment gehaald. Ik vind het vechten in de storm wel leuk omdat het zicht ook echt minder is.

Firestorm en Caspian border heb ik nog niet genoeg vanaf het begin gespeeld om hier een goed oordeel over te vellen.

Persoonlijk vind ik metro conquest 64p nu leuker dan Lockers.
metro nog niet op no exp. servers gespeeld dus moet dat nog even bekijken maar ik moet zeggen dat ik lockers wat leuker vind, puur omdat je daar echt kan flanken, de metro uitgangen kun je veel te makkelijk campen met een lmg of paar assault. Lockers heb je de hele buitenkant waar je 90% van de tijd langs kan flanken en flags kan back cappen zodat je de druk verlicht op C en je team vaak dan kan doorstoten en het campfest kan doorbreken.

• Dennis8102
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-08 15:44
SouLLeSSportal schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 13:34:
[...]

metro nog niet op no exp. servers gespeeld dus moet dat nog even bekijken maar ik moet zeggen dat ik lockers wat leuker vind, puur omdat je daar echt kan flanken, de metro uitgangen kun je veel te makkelijk campen met een lmg of paar assault. Lockers heb je de hele buitenkant waar je 90% van de tijd langs kan flanken en flags kan back cappen zodat je de druk verlicht op C en je team vaak dan kan doorstoten en het campfest kan doorbreken.
Op metro was in mijn geval alles toegestaan. Dus een groot deel van mijn deaths waren helaas van grenade spam van 1-3 personen. De rest van de mensen in de server hield vooral de granaatjes in de zak :*) .

Ik denk dat ik nu ook meer rush en dergelijke eens is moet gaan spelen. Iemand tips voor de ander game modes dan conquest?

En zou er weer zo'n Hidden achievement verstopt zijn zoals de phantom assignment?
Dennis8102 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 13:41:
[...]

Op metro was in mijn geval alles toegestaan. Dus een groot deel van mijn deaths waren helaas van grenade spam van 1-3 personen. De rest van de mensen in de server hield vooral de granaatjes in de zak :*) .

Ik denk dat ik nu ook meer rush en dergelijke eens is moet gaan spelen. Iemand tips voor de ander game modes dan conquest?

En zou er weer zo'n Hidden achievement verstopt zijn zoals de phantom assignment?
dat valt mee dan, die hidden assigment hebben ze toch geen tijd voor, is genoeg werk dat nog gedaan moet worden! :+

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Dennis8102 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 13:41:
[...]

Je bedoelt taktische tips?

Rush kan ik wel doen, speel ik voornamelijk. Heel algemeen, maar:

Verdediging:
Verdedigen doe je van voor een objective, of hooguit ter hoogte van de objective. Je kan niet van achter het objective verdedigen.
In principe wil je zover mogelijk voor een objective beginnen met verdediging, maar doe het niet te ver, dan loopt de tegenstander gewoon om je heen.
Het doel van de verdediger is niet om in leven te blijven, het is om geen grond te winnen.

Aanval:
Laatste van de verdediger is ook relevant voor aanvaller: Het doel is niet om de tegenstander neer te schieten, het doel is om de MCOM te armen. Tegenstander neerschieten is vaak noodzakelijk, maar niet altijd.
Een tegenstander neerschieten is een zinloze bezigheid als je daardoor geen grond wint, als hij net zo hard respawned ben je niks opgeschoten behalve dat iedereen in de omgeving je positie nu kent.
Lange(afstands) vuurgevechten zijn altijd in het voordeel van de verdedigers.

En als speciaal punt voor voornamelijk aanvallers: Als je een tank/LAV hebt kan je vast goede K/D ratio krijgen door vanaf afstand alles plat te gooien, maar eentje die op de mcom staat en in het wilde weg rondvuurt en rondrijdt, ook al mist hij alles, is een stuk nuttiger.

Maar de TL;DR is: play the objective. Het primaire doel van de verdediger is de aanvallers op afstand houden, en van de aanvallers is het bij de mcoms komen.
Sissors schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 14:32:
[...]

Je bedoelt taktische tips?

Rush kan ik wel doen, speel ik voornamelijk. Heel algemeen, maar:

Verdediging:
Verdedigen doe je van voor een objective, of hooguit ter hoogte van de objective. Je kan niet van achter het objective verdedigen.
In principe wil je zover mogelijk voor een objective beginnen met verdediging, maar doe het niet te ver, dan loopt de tegenstander gewoon om je heen.
Het doel van de verdediger is niet om in leven te blijven, het is om geen grond te winnen.

Aanval:
Laatste van de verdediger is ook relevant voor aanvaller: Het doel is niet om de tegenstander neer te schieten, het doel is om de MCOM te armen. Tegenstander neerschieten is vaak noodzakelijk, maar niet altijd.
Een tegenstander neerschieten is een zinloze bezigheid als je daardoor geen grond wint, als hij net zo hard respawned ben je niks opgeschoten behalve dat iedereen in de omgeving je positie nu kent.
Lange(afstands) vuurgevechten zijn altijd in het voordeel van de verdedigers.

En als speciaal punt voor voornamelijk aanvallers: Als je een tank/LAV hebt kan je vast goede K/D ratio krijgen door vanaf afstand alles plat te gooien, maar eentje die op de mcom staat en in het wilde weg rondvuurt en rondrijdt, ook al mist hij alles, is een stuk nuttiger.

Maar de TL;DR is: play the objective. Het primaire doel van de verdediger is de aanvallers op afstand houden, en van de aanvallers is het bij de mcoms komen.
mwah, in wilde weg iets doen met de tank betekent vaak dat je dit niet heel lang volhoudt en aan gort geknald word. Je moet tactisch gebruik maken van de capaciteiten en niet denken dat je onoverwinnelijk bent. Je team moet je ondersteunen met cover, repairs en hulp bij de andere armor neerhalen.
Mobiel blijven en niet achterin campen is natuurlijk wel gewenst, daar heeft het team geen kloot aan maar voorin rijden en afgeschoten worden ook niet. Meestal gewoon zoveel mogelijk achter de frontlinie blijven, maar wel een charge af en toe doen om te voorkomen dat een tank weer gerepareerd word of een spawnplek leegblaffen is erg effectief en soms het waard de tank op te offeren.
Bij attackers creer je hierdoor een betere mogelijkheid voor een aanval door te zetten, en bij defenders uiteraard ticketloss door de kill en voorkom je een aanval voordeel van de attackers.
maar PTFO is natuurlijk nummer 1, campende sniperhordes heeft niemand wat aan bij rush.

[ Voor 5% gewijzigd door SouLLeSSportal op 20-02-2014 14:58 ]

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
SouLLeSSportal schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 14:55:
[...]

mwah, in wilde weg iets doen met de tank betekent vaak dat je dit niet heel lang volhoudt en aan gort geknald word.
En dat maakt op rush helemaal niks uit. Het enige doel is de tijd die het kost voor de mcom om te exploderen in leven te blijven, en daarbij zoveel mogelijk aandacht trekken. Uiteraard ligt het wel wat aan de omstandigheden. Vol op de mcom afrijden en daar kapot geschoten worden zonder dat er verder iemand, is zinloos. Maar als er genoeg zijn om hem te armen, of dat hij al gearmed is, maakt het niks uit als je je tank kwijt raakt, zolang die mcom maar kapot gaat.
Sissors schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 14:57:
[...]

En dat maakt op rush helemaal niks uit. Het enige doel is de tijd die het kost voor de mcom om te exploderen in leven te blijven, en daarbij zoveel mogelijk aandacht trekken. Uiteraard ligt het wel wat aan de omstandigheden. Vol op de mcom afrijden en daar kapot geschoten worden zonder dat er verder iemand, is zinloos. Maar als er genoeg zijn om hem te armen, of dat hij al gearmed is, maakt het niks uit als je je tank kwijt raakt, zolang die mcom maar kapot gaat.
Dat snap ik, alleen is dit zoals je het aangaf in je vorige bericht niet heel effectief, en kan eerder zorgen voor cover voor de defenders om de mcom te disarmen dan te voorkomen dat dit gebeurd. Als het idd voor kan zorgen dat je hiermee de ontploffing zeker stelt en ook WEL wat raakt :) dan is het uiteraard goede keuze, alleen zou het voorkomen de tank op te offeren zorgvuldig moeten worden overwogen, soms krijg je namelijk bij de volgende set er geen nieuwe voor in de plaats en verlies je het voordeel.
voorbeeld is de attackboat bij hainan resort. Die spawnt 1 x en nooit weer erna.

Belangrijkste in de game is situaties kunnen inschatten en juiste beslissingen kunnen maken. Er is geen standaard aanpak die altijd werkt.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 21:00
Een vraag tot betrekking met assault geweren. In battlefield 3 speelde ik altijd met de L85A2 of L86 correct me if wrong. Maar dan de eerste vraag is het wapen nog steeds zo fijn als in bf 3 qua damage en range? En kan ik die alleen vrij spelen met een van die add ons?

Verder leuk om dit topic te lezen hoe iedereen tactieken bespreekt enzo haha!
To easy schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 15:15:
Een vraag tot betrekking met assault geweren. In battlefield 3 speelde ik altijd met de L85A2 of L86 correct me if wrong. Maar dan de eerste vraag is het wapen nog steeds zo fijn als in bf 3 qua damage en range? En kan ik die alleen vrij spelen met een van die add ons?

Verder leuk om dit topic te lezen hoe iedereen tactieken bespreekt enzo haha!
De L85A2 in BF3 was vrij matig, in BF4 is het een van de beste wapens.

• foxtrot81
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-09 19:35
Bij Shanghai vind ik vaker een sniper geweer die je kan pakken(boven in de toren die kan instorten), enkel weet ik de naam even niet .(ik zal vanavond eens op de naam letten mocht niemand weten wat ik bedoel)
Wat een heerlijk ding zeg weet iemand of die vrij te spelen valt?

[ Voor 3% gewijzigd door foxtrot81 op 20-02-2014 15:35 ]

Carpe scrotum

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
foxtrot81 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 15:34:
Bij Shanghai vind ik vaker een sniper geweer die je kan pakken(boven in de toren), enkel weet ik de naam even niet .(ik zal vanavond eens op de naam letten mocht niemand weten wat ik bedoel)
Dat is een pickup weapon die in meerdere maps te vinden zijn, kun je niet vrij spelen. Alleen oppakken.

• foxtrot81
Xant0r schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 15:35:
[...]

Dat is een pickup weapon die in meerdere maps te vinden zijn, kun je niet vrij spelen. Alleen oppakken.
Aha thanks jammer wat een beest is dat zeg...

Carpe scrotum

foxtrot81 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 15:34:
Bij Shanghai vind ik vaker een sniper geweer die je kan pakken(boven in de toren die kan instorten), enkel weet ik de naam even niet .(ik zal vanavond eens op de naam letten mocht niemand weten wat ik bedoel)
m82a3 (midrange variant) .50bmg sniper one hit kill op elke afstand en elk lichaamsdeel. AKA the noobcannon. :+

• foxtrot81
SouLLeSSportal schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 15:36:
[...]

m82a3 (midrange variant) .50bmg sniper one hit kill op elke afstand en elk lichaamsdeel. AKA the noobcannon. :+
Proud to be NOOB :9

Carpe scrotum

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:13
Tsurany schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 15:23:
[...]

De L85A2 in BF3 was vrij matig, in BF4 is het een van de beste wapens.
Jaaa... van de week even met z'n 4en een lege server in gegaan om die unlock te halen zonder moeilijk te hoeven doen en hij bevalt prima. Geluid is ook in orde, iets wat ik ook wel belangrijk vind en aan de spelervaring bijdraagt. M60 is trouwens ook heftig.
Gister wat met de F2000 gespeeld maar da's nu best een lomp ding zeg. Ook letterlijk lomp want heb t idee dat ie groter is in omvang dan andere wapens. Met een goede scope en wat gadgets zal ie best wel ok zijn geen must have.... gelukkig... zoals geen enkel wapen must have is... zelfs de ACE 23 niet!! :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

JohnnyV76 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 15:39:
[...]

Jaaa... van de week even met z'n 4en een lege server in gegaan om die unlock te halen zonder moeilijk te hoeven doen en hij bevalt prima. Geluid is ook in orde, iets wat ik ook wel belangrijk vind en aan de spelervaring bijdraagt. M60 is trouwens ook heftig.
Gister wat met de F2000 gespeeld maar da's nu best een lomp ding zeg. Ook letterlijk lomp want heb t idee dat ie groter is in omvang dan andere wapens. Met een goede scope en wat gadgets zal ie best wel ok zijn geen must have.... gelukkig... zoals geen enkel wapen must have is... zelfs de ACE 23 niet!! :)
het is een fatsoenlijke hipfire AR, voldoende ROF en hip fire accuracy. verder dan wat meer dan midrange wordt die outclassed door de meeste AR's.
l85 is ook behoorlijk goed mede doordat hij vrijwel gelijk is aan de ace23 op de long range accucacy na maar ook wederom betere hipfire. Is prima te gebruiken in de bebouwde gebieden en maps als locker en metro.

• To easy
Het is een premium wapen helaas. Iemand enige idee of ik premium op de xbox one kan kopen? omdat je hem nog niet in een NL zone kan toevoegen?
To easy schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 15:49:
Het is een premium wapen helaas. Iemand enige idee of ik premium op de xbox one kan kopen? omdat je hem nog niet in een NL zone kan toevoegen?
Misschien even vragen in het [Console] Battlefield 4 of hier[XBO] Xbox One Slow Chat - Deel 1

Maar volgens mij kun je gewoon alles kopen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door beuker19 op 20-02-2014 15:51 ]

• To easy
Oja tuurlijk. dom van mij! bedankt!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

SouLLeSSportal schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 15:36:
[...]

Ik heb dat wapen gisteren opgepakt en dat is echt een one hit kill gun, blij dat deze niet te unlocken is !!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Hij doet ook 6 damage tegen voertuigen. :P

[ Voor 18% gewijzigd door CodeCaster op 20-02-2014 16:24 ]

Pykow schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 16:23:
[...]

Ik heb dat wapen gisteren opgepakt en dat is echt een one hit kill gun, blij dat deze niet te unlocken is !!
je kan er ook light armor mee damagen, werkt best wel aardig vs de choppers.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

SouLLeSSportal schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 16:25:
[...]

je kan er ook light armor mee damagen, werkt best wel aardig vs de choppers.
lol dat slaat nergens op xD

• Lateralus010
  • Laatst online: 08-09 09:32
Pykow schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 17:19:
[...]

Klopt wel. Met die zware sniper kun je redelijk wat schade aanrichten op little birds of jeeps...
Pykow schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 17:19:
[...]

heb je wel eens gezien wat een .50 bmg doet met een motorblok? Zoek maar eens filmpjes, die raggen ze dwars er door heen. De andere sniper met 5 kogels, de bolt action ipv semi auto dat de m82a3 is, in bv floodzone heet ook niets voor niets AMR, Anti Material Sniper. deze worden specifiek gebruikt om auto's en dergelijke licht gepantserde objecten uit te kunnen schakelen op lange afstand.

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-09 02:25
SouLLeSSportal schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 17:30:
[...]

heb je wel eens gezien wat een .50 bmg doet met een motorblok? Zoek maar eens filmpjes, die raggen ze dwars er door heen. De andere sniper met 5 kogels, de bolt action ipv semi auto dat de m82a3 is, in bv floodzone heet ook niets voor niets AMR, Anti Material Sniper. deze worden specifiek gebruikt om auto's en dergelijke licht gepantserde objecten uit te kunnen schakelen op lange afstand.
nooit met echte wereld verhalen komen bij een game als battlefield . Het is een game en een game moet in balans gebracht worden om het eerlijk te maken voor beide partijen.

Echte oorlog is nooit eerlijk, een simpele afketser of fragmentatie van iets wat verderop gebeurd kan al dodelijk voor je zijn, laat staan dat je over healthpacks gaat praten en dat je 3-4 keer moeten schieten op iemand om hem te doden., Ohja en je kan respawnen :+

Niet die discussie beginnen dus over wat er in het echt kan en niet kan, want niks in dit spel komt ook maar een beetje in de buurt van realisme. ( getekend een ex militair ;) )

Verwijderd

Hij reageert alleen op Pyk0w die vind dat het 'nergens op slaat' dat een sniper schade aan een helikopter kan doen, terwijl het dus wel degelijk kan. Ik denk dat iedereen wel begrijpt dat Battlefield 4 alles behalve realistisch is :P

Stond ik eergisteren op de rand op de toren in SoS met die HVM-II pick-up rocket launcher een helikopter te locken die beneden vliegt, schiet de rocket maar op een of andere manier killde het mezelf, waarschijnlijk raakten de rockets de grond ofzo :+

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2014 18:04 . Reden: typo ]

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Skybullet schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 17:38:
[...]

nooit met echte wereld verhalen komen bij een game als battlefield . Het is een game en een game moet in balans gebracht worden om het eerlijk te maken voor beide partijen.

Echte oorlog is nooit eerlijk, een simpele afketser of fragmentatie van iets wat verderop gebeurd kan al dodelijk voor je zijn, laat staan dat je over healthpacks gaat praten en dat je 3-4 keer moeten schieten op iemand om hem te doden., Ohja en je kan respawnen :+

Niet die discussie beginnen dus over wat er in het echt kan en niet kan, want niks in dit spel komt ook maar een beetje in de buurt van realisme. ( getekend een ex militair ;) )
Dit slaat natuurlijk nergens op. Er is altijd een bepaalde relatie met de echte wereld. Vandaar ook dat in BF4 een pistool normaal gesproken minder aanvalskracht heeft dan een assaultrifle.

Dat een spel met healthpacks/respawnen niet 100% realistisch is, is wat anders.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Help!!!! schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 18:45:
[...]

Dit slaat natuurlijk nergens op. Er is altijd een bepaalde relatie met de echte wereld. Vandaar ook dat in BF4 een pistool normaal gesproken minder aanvalskracht heeft dan een assaultrifle.

Dat een spel met healthpacks/respawnen niet 100% realistisch is, is wat anders.
Als je in het echt iemand raak schiet in jou ogen, dan is het ook raak ;)
daar heb je geen netcode

Pagina: 1 ... 121 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.