iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
- Blerf
- Registratie: September 2004
- Laatst online: 08-07 14:34
Gezelligheid! ik zeg de meer mensen de meer vreugdChrosser schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 12:32:
Haha Blerf, je bent echt snel vandaag! Ik zal ook in dit topic mee posten, helaas heb ik geen BF4, maar met titanfall ga ik wel aanhaken!
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit
Hey, dat is een leuk gifje.
Hier pakt hij de Xbox One weer in, grappig.
[ Voor 11% gewijzigd door Silversin op 11-02-2014 12:38 ]
Nee, ik zit op m'n werk en ga nu eerst m'n maag updaten.
Klinkt legit!Blerf schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 12:54:
ik ga straks eens "thuiswerken" en dan die update draaien wat aller hardst nodig is voor mijn werk...., waar ik dagelijks skype calls maak.
Dus thuiswerken is niet nodig (zegt een thuiswerker
ik denk dat je rond 7 uur de update kan verwachten (9am UTC)
Dus nog even geduld hebben... Pff ik wacht echt op de battery indicator.. Soms zo storend dat je tijdens een game online je controller uitvalt!!!
[ Voor 54% gewijzigd door To_Tall op 11-02-2014 13:38 ]
A Soldiers manual and a pair of boots.
Kijk dat hoor ik graagTo_Tall schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 13:37:
Update is nog niet binnen![]()
Dus thuiswerken is niet nodig (zegt een thuiswerker)
ik denk dat je rond 7 uur de update kan verwachten (9am UTC)
Dus nog even geduld hebben... Pff ik wacht echt op de battery indicator.. Soms zo storend dat je tijdens een game online je controller uitvalt!!!
Battery indicator zou erg fijn.
Viel me btw op, als je je console aan hebt zonder in te loggen, en je start op je Phone/PC smartglass op, logt hij automatisch in op het MS account van je PC/Phone
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Natuurlijk houden we het hier gezellig... Kunnen dan dit topic ook wel beter gebruiken voor de BF4 uitnodigingen etc dan het andere topic
Is die weer open: post er helemaal niemand...
[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-02-2014 19:32 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
PS: Deze units zijn aan in BF4. 4 man sterk. Er is nog plek. Je moet alleen wel knap zijn.
Tomorrow is not today!
Ja het kan niet rap genoeg komen, twitter van Respawn staat al de hele dag aan om beta inschrijving op te vangenSpacey23 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:14:
Meer Titanfall beta nieuws volgt snel: https://twitter.com/Titanfallgame/status/433315119854936064
Nice, we waren iig lagger bezig G.Blerf schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:43:
was weer een mooiemorgen avond bent ik er heeeeeel de avond!
Forza Motorsport 5 FTW.
Hele vette game intro
Die update komt trouwens pas later deze week, niet vandaag:
http://www.theverge.com/2...-xbox-one-february-update
[ Voor 38% gewijzigd door Whatson op 11-02-2014 22:19 ]
https://twitter.com/Titanfallgame/status/433371782859345920
Tomorrow is not today!
Is open beta heDaan87423 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 09:09:
Ook ingeschreven, als ik mee mag doen rijd ik die dag nog naar Duitsland
Euhm, het is geen open beta ;-)Blerf schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 09:12:
[...]
Is open beta hedus zou maar vast gaan rijden want lijkt me stug dat je niet mee mag doen namenlijk
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
god opzich als ik gelezen had....
Please select the platform you would like play on for the Titanfall Beta. Completing this registration does not guarantee access into the Titanfall Beta as seats are limited. If you have been selected you will be emailed directly by EA with instructions on how to access the game no later than 11:59 PM PST on Feb 17th.
Origin Account required for PC Beta.
Had ik dat ook geweten, maar ik dacht uit voorgaande berichten dat het een open beta zou zijn?
Same here, maar denk omdat wij uit NL komen en er toch een hoop mensen geen Xbox One hebben, we wel grote kans maken op spelen.SinergyX schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 09:38:
Duuuuuuus kan je em vooraf niet testen?Ik dacht juist dat elke XBO speler beta mocht gaan doen?
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
Al hoop ik stiekem dat die game helemaal niet zo vet wordt
Dan kan ik gewoon BF4 blijven spelen namelijk. Ik heb te weinig tijd om 2 games de volle aandacht te geven.
Hihihahahoho
Ik heb beetje het zelfde, ook al een keer iets totaal nieuws zoals titanfall lijkt me dan stiekum wel weer leuk.Doughty schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 09:58:
Zo, ook even ingeschreven!
Al hoop ik stiekem dat die game helemaal niet zo vet wordt
Dan kan ik gewoon BF4 blijven spelen namelijk. Ik heb te weinig tijd om 2 games de volle aandacht te geven.
Hihihahahoho
Maar we will see
Ja totaal iets nieuws idd wel. Maar waarschijnlijk wordt Titanfall weer run & gun ala CoD.Blerf schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 10:01:
[...]
Ik heb beetje het zelfde, ook al een keer iets totaal nieuws zoals titanfall lijkt me dan stiekum wel weer leuk.
Maar we will see
En ik ben net overgestapt van CoD naar BF4 en dat is voor mij al vernieuwend genoeg.
Er waren nog wat vragen zo hier en daar.. En juist voor mij is een belangrijke vraag beantwoord, De laatste namelijk.
Het bericht:
I’ve seen a lot of questions about what will / won’t work. Here is an easy way to think about it:
- Legacy gaming headsets get game audio from the back of the console from the S/PDIF port. Get chat audio by connecting the 2.5mm chat cable to the adapter,
- New Xbox One headsets – get chat and stereo directly from the adapter. No need to connect anything to the console.
- Any 3.5mm stereo headset (that uses the CTIA plug standard) can get stereo game audio by plugging into the adapter.
Op zich is voor een headset stereo voldoende. Met een headset van 2 speakers en een beetje goede audio mix, kan je nog prima "surround" horen.Blerf schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:01:
Weet je wat ik wel echt bijzonder vind is de lack of Dolby bij de headsets. had stiekum wel verwacht dat dit er zou zijn bij de eerste lading
Ik zit nu echt te twijfelen wat ik moet doen:
- Headset adapter los kopen en aansluiten op mijn Tritton 720+
- De MS stereoheadset aanschaffen en verlost zijn van draden.
- De Turtle Beach XO FOUR aanschaffen.
Verdorie deze 1e wereld problemen.
Ik ben er dus ook nog niet uit, bedoel vind draadjes niet zo erg want dan heb ik ook niet die oplaad ellende. Maar ja ik heb toch die tritton gesoldeerd en is toch ook nog niet sollid kwa geluid, of das mijn gevoel.Doughty schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:09:
[...]
Op zich is voor een headset stereo voldoende. Met een headset van 2 speakers en een beetje goede audio mix, kan je nog prima "surround" horen.
Ik zit nu echt te twijfelen wat ik moet doen:
- Headset adapter los kopen en aansluiten op mijn Tritton 720+
- De MS stereoheadset aanschaffen en verlost zijn van draden.
- De Turtle Beach XO FOUR aanschaffen.
Verdorie deze 1e wereld problemen.
Ja mijn vriendin nog mijn buren vinden dat een minder goed idee hahahahaSinergyX schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:17:
Ik kan me prima vinden in die mono-headset die standaard erbij wordt geleverdGeluid gaat altijd via TV, dus daar geen problemen
Sinds ik voor CoD een goede headset heb gebruikt, wil ik niet meer anders. Je hoort echt zoveel meer en daar komt nog eens bij dat mijn vriendin er geen last van had.SinergyX schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:17:
Ik kan me prima vinden in die mono-headset die standaard erbij wordt geleverdGeluid gaat altijd via TV, dus daar geen problemen
Vandaar dat ik ook zeker weer een goede headset optie wil hebben. Maar dan ga ik denk ik eerder voor een headset die ook echt gemaakt is voor de Xbox One, dan een ouder model van een 3rd party merk. We shall see.
Ok valid pointBlerf schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:18:
Ja mijn vriendin nog mijn buren vinden dat een minder goed idee hahahaha
Ik vind het fijner spelen om enkel voice via headset te laten lopen, al lijkt dat bij de XBO niet helemaal goed te werken. Geluid komt soms random uit TV dan weer uit headset, dan is het mijn Kinect als mic dan opeens mijn headset weer. Zou fijn zijn als ze daar 'harde settings' voor hebben, ipv dan 'dynamisch wat er is aangesloten' zut. (net zoals racestuur in Forza).
Zeker de mensen die spelen met kinect als mic, bagger irritant. Je hoort alles wat ze daar doen/zeggen/whatever, in Forza hoor je soms complete conversaties van mensen die ook in die kamer zitten.
[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 12-02-2014 12:28 ]
Ja gisteren was Arie ook met zijn vriendin aan het lachen, dat was wel aanstekelijk overgens.SinergyX schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:27:
[...]
Ok valid point![]()
Ik vind het fijner spelen om enkel voice via headset te laten lopen, al lijkt dat bij de XBO niet helemaal goed te werken. Geluid komt soms random uit TV dan weer uit headset, dan is het mijn Kinect als mic dan opeens mijn headset weer.
Zeker de mensen die spelen met kinect als mic, bagger irritant. Je hoort alles wat ze daar doen/zeggen/whatever, in Forza hoor je soms complete conversaties van mensen die ook in die kamer zitten.
Maar ja goed geluid vind ik ook wel fijn hoor, hoor mensen in gebouwen lopen, waar ze vandaan komen enzo is best chill.
Blerf schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:29:
[...]
Ja gisteren was Arie ook met zijn vriendin aan het lachen, dat was wel aanstekelijk overgens.
Maar ja goed geluid vind ik ook wel fijn hoor, hoor mensen in gebouwen lopen, waar ze vandaan komen enzo is best chill.
Daarom heb ik een surroundset op de XBO hangen (helaas met wat latency, maargoedBlerf schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:29:
Ja gisteren was Arie ook met zijn vriendin aan het lachen, dat was wel aanstekelijk overgens.
Ja das wel echt tof! moet forza ook eens vaker gaan spelen. Blijf het leuk vinden zeker met grote groep mensen.SinergyX schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:34:
[...]
Daarom heb ik een surroundset op de XBO hangen (helaas met wat latency, maargoed). Zeker met Forza klinkt dat geweldig, weet je precies waar de auto achter je zit
Ik ben secret agent mag niet praten over me 007 lifestyleDoughty schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:37:
We moeten echt snel weer een keertje Battlefield spelen met z'n allen. Kei gezellig, theetje erbij. Beetje praten over ons werk enzo. Heerlijk.
Ik was die hard, harcore next level 3.6 skill upgrade mega gangster 1e class supreme choppah en gunnery walkin around dude with gun and shit.Blerf schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:41:
[...]
Ik ben secret agent mag niet praten over me 007 lifestylemaar gamen lijkt me top. ps me soldeer skills zijn 2.0 on par.
Serious...? Ik mag niet eens vertellen in welk werkveld ik actief benDoughty schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:44:
[...]
Ik was die hard, harcore next level 3.6 skill upgrade mega gangster 1e class supreme choppah en gunnery walkin around dude with gun and shit.
[ Voor 14% gewijzigd door TheVMaster op 12-02-2014 12:54 ]
Hahaha, tuurlijk mag jij dat wel vertellen.TheVMaster schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:53:
[...]
Serious...? Ik mag niet eens vertellen in welk werkveld ik actief benDat is ook de reden dat het net lijkt alsof ik heel slecht ben met BF4, maar stiekum ben ik heel erg goed!
Ik ben ook kei goed, maar als het niet goed gaat dan komt dat door de lag.
[ Voor 10% gewijzigd door Doughty op 12-02-2014 13:09 ]
Zo praat je niet over mijn vriendin jongen!
Xbox
Ja dat is waar
Deze dingetje!Blerf schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 10:49:
[...]
Ja dat is waarben gewoon wel nieuwsgierig, ook al nu ik net BF4 ben gaan spelen met 64man ben ik toch nog niet zo gepakt door het feit dat dit AI spull is bij titanfall.
Ze versturen die pas de 14e tem de 17e. Het begint de 14e, maar kan even goed zijn dat ge pas een code krijgt de 16eBlerf schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 10:22:
nou ik heb nog steeds geen uitnodiging voor titanfall? zal pas morgen denk ik allemaal gebeuren of niet?
Maar goed wellicht zal de tijd het leren als we de beta mogen spelen ( als )
http://www.ign.com/videos...hardcore-call-of-duty-fan
Ja en dat schiet je du bij elkaar ook als je Ai schiet. Dus gewoon als een soort van kill streak, maar goed toch moet iedereen er 1 bij elkaar kunnen knallen.SinergyX schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 16:08:
AI in MP vind ik altijd wel leuk, maar zoals ik de filmpjes zie, kan je enkel je titan unlocken door punten te halen/exp?
Probleem van BF4 vind ik op dit moment de netcode, de tickrate tussen client en server plus de nodige bugs die nog steeds erg vaak optreden. Dan liever een game die dat wel goed voor elkaar heeft imoDoughty schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 15:55:
Nja, ik snap Blerf wel. Ik heb nu ook al flink wat filmpjes gezien en previews gelezen, maar ik word er niet warm van. Het ziet er grappig uit, maar ik denk niet dat ik m'n ei er in kwijt ga kunnen zoals ik dat doe in Battlefield 4 op dit moment.
edit: Ik had gewoon Nederland opgegeven als locatie.
[ Voor 16% gewijzigd door Sydney08 op 14-02-2014 08:23 ]
Tomorrow is not today!
Tomorrow is not today!
Jawel, de codes worden van 14 t/m 17 feb uitgedeeld.joffrey19 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 08:24:
Hmmm, na als ik hem nu niet heb, zal ik hem ook wel niet meer krijgen denk.
Want ze zeiden dat die deze week nog zou komen, dus schiet maar op!
Komt door de lag.SinergyX schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 09:13:
Eerste paar potjes BF4 gedaan.. ik ben sleeeeeecht geworden zegLoopt er gast gok 3 meter voor me langs, schiet ik nog 90% mis
In de Xbox One update zit ook een nieuwe controller config update.
Schijnbaar wordt de controller daardoor nog accurater.
Ach bij mij komt het nu een beetje terug...., maar kan je vertellen dat het soms nog steeds uuuuh krom gaat. Maar aan de andere kant lach ik me wel helemaal rot hahaahahahSinergyX schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 09:13:
Eerste paar potjes BF4 gedaan.. ik ben sleeeeeecht geworden zegLoopt er gast gok 3 meter voor me langs, schiet ik nog 90% mis
Mischien ben ik er vanavond ff ik zeg voeg me maar toe.
Dus vergeet wat ik hier boven schreef., het is de controller lag,Doughty schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 09:19:
[...]
Komt door de lag.
In de Xbox One update zit ook een nieuwe controller config update.
Schijnbaar wordt de controller daardoor nog accurater.
[ Voor 26% gewijzigd door Blerf op 14-02-2014 09:20 ]
Wat misschien? Knallen vanavond jonge!Blerf schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 09:20:
[...]
Mischien ben ik er vanavond ff ik zeg voeg me maar toe.
Ik ga weer net als vorige week vrijdag een latertje klappen.
Nou ik moet morgen nog even duur training doen met 1000+ hoogte meters... Dus als ik er ben zeker geen latertje ivm 4uur lang fietsen hahaha.Doughty schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 09:23:
[...]
Wat misschien? Knallen vanavond jonge!
Ik ga weer net als vorige week vrijdag een latertje klappen.
Maar he kwaliteit over kwantiteit
Heb wel al wat kills gemaakt met die nubtub van assault, gewoon blind gokken waar iemand zou zitten, poof, weer een kill
Heb wel mn paddles vrijgespeeld, dus kan weer 220's uitdelen
Verder merk ik weinig van 'echte' lag, geen rare vertragingen ofzo. Wel soms vage dingen als het niet op een randje kunnen klimmen of m'n wapen die opeens weg is, maar verder draait het wel goed.
Zal nog wat BF4 mensen aan m'n lijstje toevoegen
Klopt.....als je Premium hebt dan heb je nu twee DLC's voor BF4....dat probleem had ik ook. Heb toen Premium aangeschaft, die melding was toen wegSinergyX schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 13:00:
Dit soort kills had ik al in BF3, zowel PC als PS3 en dat waren NL servers.
Verder merk ik weinig van 'echte' lag, geen rare vertragingen ofzo. Wel soms vage dingen als het niet op een randje kunnen klimmen of m'n wapen die opeens weg is, maar verder draait het wel goed.
Zal nog wat BF4 mensen aan m'n lijstje toevoegenIk wilde gisteren iemand joinen, waar ik de melding kreeg dat hij een 'premium' iets zat ofzo, neem aan dat er al een DLC was geweest van BF4?
En een goede, echte headset voor de Xbox One natuurlijk.
En ik heb bijna weekend.
En vanavond weer even wat geweren en pistolen laten wapperen in de diverse Slagveld 4 mappen.
En hoi.
Hoi...ik denk dat ik Titanfall ook links laat liggen (eerst) enneh...heb liever een mooie connector om m'n huidige headset op aan te kunnen sluitenDoughty schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 14:10:
Ik ga denk ik toch ook BF4 premium halen ipv Titanfall.
En een goede, echte headset voor de Xbox One natuurlijk.
En ik heb bijna weekend.
En vanavond weer even wat geweren en pistolen laten wapperen in de diverse Slagveld 4 mappen.
En hoi.
Ja ik heb ook een goede 7.1 Tritton headset en zat ook te twijfelen om alleen een adapter aan te schaffen, maar dit is wel een mooie kans om meteen draadloos te gaan met de headset. De Tritton hangt toch nog aan de 360.TheVMaster schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 16:21:
[...]
Hoi...ik denk dat ik Titanfall ook links laat liggen (eerst) enneh...heb liever een mooie connector om m'n huidige headset op aan te kunnen sluiten