Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 19:25

Tags NL

Harmful or Harmless?

Heb net de invite gehad, via TheVMaster waarschijnlijk, maar weet het niet.. Party invites, status en dergelijke werkt dan mogelijk niet echt lekke meer met mensen die niet de preview update hebben draaien dan. Niet handig als je met zijn allen wil BF4-en

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-08 23:30

Doughty

Bral unit

Topicstarter
Deze is zo slecht dat hij geniaal is.

YouTube: TITANFALL- Xbox One vs PS4 (Side by Side Comparison)

_O- _O- _O-

[ Voor 4% gewijzigd door Doughty op 25-02-2014 14:19 ]

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Topicstarter
whahhahaha te mooi.
straks de beta downloaden en dingen en dan bam schiezen eerst eens wat te eten fixen :)

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
De beta is al afgelopen hoor?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Topicstarter
mogguh :) ik zeg tijd voor koffie veeeeel koffie :)

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Topicstarter
Blerf schreef op maandag 03 maart 2014 @ 08:20:
mogguh :) ik zeg tijd voor koffie veeeeel koffie :)
Hier begint de maandag ook al zo dramatisch.
Gadver, daar gaat koffie niet bij helpen.

Dat word vanavond van me af knallen.

[ Voor 14% gewijzigd door Doughty op 03-03-2014 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Nou inderdaad. Zeker de eerste maandag van de maand, wat een drama dag. Ik zeg, half 8 online en even wat rode afknallen!

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Topicstarter
Yaz schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:02:
Nou inderdaad. Zeker de eerste maandag van de maand, wat een drama dag. Ik zeg, half 8 online en even wat rode afknallen!
I'm in! Wij hebben reorganisatie gehad en maandafsluiting en alles wat mis kan gaan is mis gegaan en alle personen die dat proces beheren, die hebben vakantie. Lekkkerrrr. 8)7

BTW: Ik heb Assassins Creed 4: Black Flag liggen op bluray voor de Xbox One. Uitgespeeld en wel. Iemand toevallig interesse om te ruilen? Ik zoek nog Ryse of Forza 5.

[ Voor 17% gewijzigd door Doughty op 03-03-2014 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Topicstarter
Op goed advies van Mr Netcode himself is het verstandiger om hier verder te discussiëren over de gang van zaken m.b.t. de support issues van import consoles en de daarbij horende sociaal media bommen. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Doughty op 05-03-2014 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:41

BM

Moderator Spielerij
Inderdaad verstandiger, krijgt het slowchat topic ook daadwerkelijk bestaansrecht :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Topicstarter
BM schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:12:
Inderdaad verstandiger, krijgt het slowchat topic ook daadwerkelijk bestaansrecht :)
En... het Xbox topic blijft wat overzichtelijker. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Kan iemand nou nog precies uitleggen wat het probleem is met zowel de xbox als het verkrijgen van support?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Als je xbox stuk gaat krijg je momenteel geen support van Microsoft. Dit terwijl eerder officieel is aangekondigd dat dit wel het geval zou zijn. Onder die voorwaarde heb ik ook zelf geimporteerd, anders had ik gewacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Topicstarter
Martinspire schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:16:
Kan iemand nou nog precies uitleggen wat het probleem is met zowel de xbox als het verkrijgen van support?
Met de Xbox is geen probleem. Maar nadat MS heeft gezegd de Xbox One te supporten vanuit NL, voor geïmporteerde consoles wel te verstaan, hebben ze de support ineens ingetrokken vanaf 03-03-2014. Niemand weet hoe of wat en waarom en er is niets gecommuniceerd.

Hierdoor hebben wat mensen last met een RMA aanmaken en support verkrijgen, zelfs als ze al eerder support hebben gehad. Raar verhaal dus!

PS: Wat ik nog wel het ergste vind is de feedback die mensen krijgen. Ze zeggen gewoon; wij supporten geen geimporteerde Xbox One's. Klaar en succes. Dat vind ik gewoon echt niet getuigen van klasse van MS.

[ Voor 14% gewijzigd door Doughty op 05-03-2014 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Gaat het verkrijgen van RMA niet via de website, zonder ook maar 1 support medewerker te spreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Topicstarter
Martinspire schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:20:
Gaat het verkrijgen van RMA niet via de website, zonder ook maar 1 support medewerker te spreken?
Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Laatst online: 14-09 15:46
Martinspire schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:20:
Niet meer.. RMA reqeust is disabled.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
Ik ben wel benieuwd hoe dat dan werkt voor iemand zoals ik, die z'n Xbox One bij MS.de online gekocht heeft. De enige manier om een service request bij de "winkel" aan te vragen is via de myservice website van MS, volgens mij :P.

Gelukkig een hypothetische situatie, want mijn xbox werkt. Nu maar hopen dat dat ook zo blijft.

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
To_Tall schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:21:
[...]

Niet meer.. RMA reqeust is disabled.
Vanaf welk punt? Ik had vanochtend n.a.v. deze discussie even gekeken, maar ik kan gewoon een service request aanmaken. Ben alleen niet verder gegaan dan het keuzescherm voor het soort probleem, omdat ik niet daadwerkelijk een probleem heb.

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Chevalric schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:23:
[...]

Vanaf welk punt? Ik had vanochtend n.a.v. deze discussie even gekeken, maar ik kan gewoon een service request aanmaken. Ben alleen niet verder gegaan dan het keuzescherm voor het soort probleem, omdat ik niet daadwerkelijk een probleem heb.
Je kan doorgaan totdat er een order wordt aangemaakt daar stop het abrupt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Topicstarter
Chevalric schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:22:
Ik ben wel benieuwd hoe dat dan werkt voor iemand zoals ik, die z'n Xbox One bij MS.de online gekocht heeft. De enige manier om een service request bij de "winkel" aan te vragen is via de myservice website van MS, volgens mij :P.

Gelukkig een hypothetische situatie, want mijn xbox werkt. Nu maar hopen dat dat ook zo blijft.
Ik heb zelf ook geen problemen met mijn Xbox, maar dit is gewoon een principe kwestie voor mij en daarbij help ik graag om deze kwestie aan de tand te voelen zodat er niemand de dupe van hoeft te zijn.

Ik vind juist dat MS ons tegemoet dient te komen i.p.v. dit soort geintjes te flikken. Wij zijn Xbox fans en early adaptor, gebaseerd op het vertrouwen in MS. En dan krijgt je dit soort onzin.

Ik eis van MS retificatie, uitleg, een jaar gratis live, toegang tot alle beta's voor altijd en op z'n minst alle games gratis uit de eerste release wave. (Of een handtekening van Major Nelson.) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Doughty schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:29:
[...]

Ik heb zelf ook geen problemen met mijn Xbox, maar dit is gewoon een principe kwestie voor mij en daarbij help ik graag om deze kwestie aan de tand te voelen zodat er niemand de dupe van hoeft te zijn.

Ik vind juist dat MS ons tegemoet dient te komen i.p.v. dit soort geintjes te flikken. Wij zijn Xbox fans en early adaptor, gebaseerd op het vertrouwen in MS. En dan krijgt je dit soort onzin.

Ik eis van MS retificatie, uitleg, een jaar gratis live, toegang tot alle beta's voor altijd en op z'n minste alle games gratis uit de eerste release wave. (Of een handtekening van Major Nelson.) :P
Lol, je maakt er een grapje van, maar eigenlijk heb je gewoon gelijk en horen wij early adopters gewoon een jaar lang xbl gratis te krijgen en een goodie bag met een heleboel microsoft goodies zoals een gratis office365 abo, lifetime 50% xbox game store reduction, trip to MS HQ in Redmond en nog meer van die shizzle.....

Ze zouden ons moeten eren, een standbeeld op One Microsoft Drive....

ofzoiets....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Topicstarter
MRELynx schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:36:
[...]

Lol, je maakt er een grapje van, maar eigenlijk heb je gewoon gelijk en horen wij early adopters gewoon een jaar lang xbl gratis te krijgen en een goodie bag met een heleboel microsoft goodies zoals een gratis office365 abo, lifetime 50% xbox game store reduction, trip to MS HQ in Redmond en nog meer van die shizzle.....

Ze zouden ons moeten eren, een standbeeld op One Microsoft Drive....

ofzoiets....
Kijk Arie, jij snapt het tenminste! Ik ben het helemaal met je eens.
We gaan niet voor minder! Redmond here we come!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pethor
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-05-2024
Heb een mooi gerucht voor dit topic (hopelijk de juiste plaats)

Maandag is het volgende gepost door 0Burner0 in "Afhandeling bestelling Xbox One Neckermann (€349 ipv €499)".

Er staat een betaling geboekt door Neckermann voor de xbox one bestelling op 11 april 2014, zou de xbox one dan toch in april hier uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Topicstarter
Pethor schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:44:
Heb een mooi gerucht voor dit topic (hopelijk de juiste plaats)

Maandag is het volgende gepost door 0Burner0 in "Afhandeling bestelling Xbox One Neckermann (€349 ipv €499)".

Er staat een betaling geboekt door Neckermann voor de xbox one bestelling op 11 april 2014, zou de xbox one dan toch in april hier uitkomen?
Dit zou wel kunnen verklaring waarom de support aangepast is.
Dan toch ter voorbereiding. Nu nog de communicatie vanuit MS, maar ja....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Doughty schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:52:
[...]

Dit zou wel kunnen verklaring waarom de support aangepast is.
Dan toch ter voorbereiding. Nu nog de communicatie vanuit MS, maar ja....
waarom support dan aanpassen?
Product support geeft MS toch niet telefonisch behalve heeft het product al uitgezet en opnieuw gestart?
Of online vraag banken.

RMA aanvragen zou helemaal niet anders hoeven te lopen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Topicstarter
To_Tall schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:54:
[...]

Product support geeft MS toch niet telefonisch behalve heeft het product al uitgezet en opnieuw gestart?
Of online vraag banken.

Dat is idd de vraag. Hopelijk krijgen we snel antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
[...]
We kennen de procedures niet binnen MS voor RMS aanvragen dus simpel stellen dat het niet anders hoeft te lopen kan wel eens verkeerd zijn. Voor hetzelfde geld hebben ze eerst voor ons early-adopters veel kunst en vliegwerk moeten uitvoeren om ons te helpen, waarvoor mijn dank.

Nu moet het misschien aangepast worden op de reguliere methode. Moet dit een maand duren? Moeten daarom klanten niet geholpen worden? en, Moet dit zonder communicatie?

De laatste 3 lijken mij allemaal negatief te beantwoorden. Laat MS maar met een opgaaf van reden komen en een procedure zodat huidige klant geholpen kunnen worden.

edit: quote toegevoegd.

[ Voor 14% gewijzigd door Yaz op 05-03-2014 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55
[...]

Of online vraag banken.

Ik neem aan dat jij dan precies weet hoe hun backoffice loopt? :/ Het zou een verklaring kunnen zijn... in deze grote brei van "GokwaaromMSineensstoptmethetaanbiedenvansupport"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Topicstarter
Yaz schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:57:
[...]

We kennen de procedures niet binnen MS voor RMS aanvragen dus simpel stellen dat het niet anders hoeft te lopen kan wel eens verkeerd zijn. Voor hetzelfde geld hebben ze eerst voor ons early-adopters veel kunst en vliegwerk moeten uitvoeren om ons te helpen, waarvoor mijn dank.

Nu moet het misschien aangepast worden op de reguliere methode. Moet dit een maand duren? Moeten daarom klanten niet geholpen worden? en, Moet dit zonder communicatie?

De laatste 3 lijken mij allemaal negatief te beantwoorden. Laat MS maar met een opgaaf van reden komen en een procedure zodat huidige klant geholpen kunnen worden.

edit: quote toegevoegd.
Opgaaf van reden en...
Afbeeldingslocatie: http://www.quickmeme.com/img/eb/eb331b1b9bf0f029722a7e734a51c9fcb7aaefb6b6a20df33e2f5baa200eff9e.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Doughty schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:00:
[...]

Opgaaf van reden en...
<knip>
Mja. dat in plaats van die procedure vind ik ook goed :D.. Dan koop ik wel een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
Yaz schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:03:
[...]

Mja. dat in plaats van die procedure vind ik ook goed :D.. Dan koop ik wel een nieuwe.
Een paar nieuwe :P 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Ninjetsu NL schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:59:
[...]

Ik neem aan dat jij dan precies weet hoe hun backoffice loopt? :/ Het zou een verklaring kunnen zijn... in deze grote brei van "GokwaaromMSineensstoptmethetaanbiedenvansupport"...
Support op telefonische contact na gaan via een en het zelfde systeem. Alleen de GUI wordt vertaald voor de gebruiker afhankelijk per land.

Als de RMA ingewilligd wordt door MS. Wordt er een pakbon gemaakt en gaan alle systemen naar een centraal gelegen reparatie afdeling.

Ten eerste het zij erg veel kosten voor MS om diverse systemen te handhaven ten tweede zou het nog meer kosten als 1 team te maken heeft met diverse systemen, daargelaten van verwarring enz van deze teams..

Nee support loopt centraal en niet via allemaal onafhankelijke systemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Dan hebben ze centraal dus de knop omgezet op 3 maart, en ik ben ondertussen wel erg benieuwd geworden naar de reden waarom :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
To_Tall schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:05:
[...]

Support op telefonische contact na gaan via een en het zelfde systeem. Alleen de GUI wordt vertaald voor de gebruiker afhankelijk per land.

Als de RMA ingewilligd wordt door MS. Wordt er een pakbon gemaakt en gaan alle systemen naar een centraal gelegen reparatie afdeling.

Ten eerste het zij erg veel kosten voor MS om diverse systemen te handhaven ten tweede zou het nog meer kosten als 1 team te maken heeft met diverse systemen, daargelaten van verwarring enz van deze teams..

Nee support loopt centraal en niet via allemaal onafhankelijke systemen.
Aangezien je er verstand van lijkt te hebben ben je ook vast bekend met de volgende woorden in de "IT/ICT": zou moeten zijn/als het goed is/ja maar/zo is het makkelijker, nee doe toch maar gewoon zo etc...

Ik durf die stelling die jij maakt in ieder geval niet zo stellig in te nemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32
Het is bijna weer ochtend in US, hopelijk zullen die nog wat extra informatie geven via twitter :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Topicstarter
SinergyX schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:14:
Het is bijna weer ochtend in US, hopelijk zullen die nog wat extra informatie geven via twitter :)
Ik zit het in de gaten te houden! Want @XboxSupport is ook ineens verdacht stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb reactie van ECC :)

Ik zal zo even de copy/paste neerzetten, er was denk ik wat kleine verwarring met de chatlog die ik er bij had gedaan (van errm, medetweaker die hem gekocht had bij MM in Krefeld), maar de strekking van de tekst lijkt best duidelijk.

edit

edit2:
Ik zal haar eerst even vragen of ik deze tekst mag plaatsen.

[ Voor 167% gewijzigd door SinergyX op 05-03-2014 14:17 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
SinergyX schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 14:02:

Ik zal zo even de copy/paste neerzetten, er was denk ik wat kleine verwarring met de chatlog die ik er bij had gedaan (van errm, medetweaker die hem gekocht had bij MM in Krefeld), maar de strekking van de tekst lijkt best duidelijk.

edit

[...]
Die hebben snel gereageerd! :) Echter staat hier dus, ga maar met Mediamarkt bakkelijen... en als je je aankoop op uitingen van MS hebt gedaan, dan MS hierop aanspreken. Mjeh, die geven nog niet echt thuis :P Evengoed slim van je om ff met ECC te schakelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
SinergyX schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 14:02:

edit

edit2:
Ik zal haar eerst even vragen of ik deze tekst mag plaatsen.
Had het stuk al gelezen voor je 't weer weghaalde. Helder verhaal. In mijn geval dus afwachten wat MM Krefeld me gaat mailen.

Blijft staan dat het een raar verhaal is dat de regels bij MS kennelijk zomaar veranderd zijn :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb nog even een antwoord gestuurd, met inderdaad de vraag of ik de tekst mag gebruiken, en toelichting dat de chatlog dus niet van mij was, ik heb rechtstreeks bij MS gekocht (zoals diverse andere mensen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://s30.postimg.org/jo0q0eki9/tweet2.jpg

@XboxSupport begint nu ook vragen te stellen op Twitter. Misschien handig als BM hierop inhaakt?

[ Voor 44% gewijzigd door Doughty op 05-03-2014 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgt frankieboy
  • Laatst online: 01-09 15:10
Hopelijk lossen ze het snel op met support. Ik wil namelijk mijn powerbrick vervangen, voordat Titanfall uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:56

TheVMaster

Moderator WOS
Doughty schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:29:
[...]

Ik eis van MS retificatie, uitleg, een jaar gratis live, toegang tot alle beta's voor altijd en op z'n minst alle games gratis uit de eerste release wave. (Of een handtekening van Major Nelson.) :P
+1 !!!!!
MRELynx schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:36:
[...]

Ze zouden ons moeten eren, een standbeeld op One Microsoft Drive Way....

ofzoiets....
Die laatste is ook wel goed...ben er al eens geweest, 15 jaar terug....da's alweer zo'n tijd terug O-) het wordt weer hoog tijd!
BM schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 14:23:
[...]

Had het stuk al gelezen voor je 't weer weghaalde. Helder verhaal. In mijn geval dus afwachten wat MM Krefeld me gaat mailen.

Blijft staan dat het een raar verhaal is dat de regels bij MS kennelijk zomaar veranderd zijn :)
Als ik het verhaal zo lees, dan kun je (als er op de Microsoft Support pagina bij jou ook staat dat je tot 2016 garantie hebt) gewoon Microsoft sommeren dat ding te repareren (helemaal omdat ze dat natuurlijk ook al twee keer gedaan hebben). Oeww....wat hou ik van dit soort 'zaakjes'....overduidelijk dat jij gelijk hebt....en Microsoft in dit geval compleet niet slim/handig etc...

[ Voor 51% gewijzigd door TheVMaster op 05-03-2014 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Topicstarter
Overigens he vraag ik me af of na de release in NL ze dan wel weer gewoon support gaan leveren ...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Blerf schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:42:
Overigens he vraag ik me af of na de release in NL ze dan wel weer gewoon support gaan leveren ...,
Nou dat lijkt me sowieso wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Blerf schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:42:
Natuurlijk wel! Moet ik het verhaal van mijn Duitse Surface nog een keer aanhalen? O-) Dat was eenzelfde geval als nu met de Xbox One, maar toch hebben na lang gebel/chat gewoon het probleem gefixt hoor....je moet gewoon volhouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1CS
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-09 23:28
Volgens mij zijn ze verplicht garantie tegeven binnen europa omdat wij binnen europa open mogen handelen over de grenzen.

Wat zijn mijn rechten als ik een product koop in een Europees land?
"Koopt u iets in een land van de Europese Unie (EU), Noorwegen, Liechtenstein of IJsland, dan heeft u rechten waarop u aanspraak kunt maken. Het maakt daarbij niet uit of u iets in een winkel koopt of bijvoorbeeld via internet. Uw rechten en garanties zijn vastgelegd in 2 Europese richtlijnen

Recht op reparatie of vervanging
Het belangrijkste recht uit de Europese richtlijn Koop en garantie is dat u recht heeft op vervanging of reparatie van een product dat bij de aflevering al gebrekkig is. Bijvoorbeeld als het product ongeschikt is voor normaal gebruik of niet de eigenschappen heeft die u mag verwachten. Blijkt een product gebrekkig te zijn, dan heeft u recht op gratis reparatie of vervanging van uw aankoop. Dat moet binnen een redelijke termijn gebeuren en zonder dat u daar ernstige overlast van heeft. Kan dit niet, dan heeft u recht op vermindering van de koopprijs of ontbinding van de overeenkomst."

Bron: http://www.rijksoverheid....ij-aankoop-in-europa.html

[ Voor 3% gewijzigd door H1CS op 05-03-2014 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Doughty schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:13:@XboxSupport begint nu ook vragen te stellen op Twitter. Misschien handig als BM hierop inhaakt?
Zojusit gedaan, maar die zullen me wel naar de verkoper gaan wijzen, en daar heb ik nog geen antwoord van gehad.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
BM schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 16:02:
[...]

Zojusit gedaan, maar die zullen me wel naar de verkoper gaan wijzen, en daar heb ik nog geen antwoord van gehad.
Afgezien van het feit dat ik sterk in de indruk heb dat @XboxSupport behoorlijk op de Amerikaanse markt gericht is, zullen ze je natuurlijk moeten helpen. De wet is daar volgens mij duidelijk over (ook die reactie via SinergyXL kwam overigens)....

Ik denk trouwens dat er even een blog artikeltje voor gemaakt moet worden....wat vinden jullie?

BTW ze hebben weer een functionaliteit beschikbaar gemaakt in NL. Gisteravond werkte Xbox Music wel, maar je kon nog geen videoclips bekijken...dat werkt nu dus wel........heel bijzonder...heel langzaam druppelen alle functionaleiten ook Nederland binnen :)

[ Voor 27% gewijzigd door TheVMaster op 05-03-2014 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 02:49

danplo

The Force is strong with me

Ik heb vandaag ook nog wat mee getweet, maar ik ben bang dat we met hun Xbox support niks verder komen. Ik ben al eerder met hun in conclaaf gegaan over bepaalde onderwerpen, maar ze wimpelen je gewoon steeds te makkelijk af met de stelling dat we buiten hun support landen groep vallen en ze hierdoor niks kunnen doen. Ook ben ik niet zo happig op die Gamekings mensen, die kletsen ook vaak uit hun nek of lezen net als ons de info op internet, maar misschien met hun media aandacht dat je beter in het nieuws komt. Gelukkig heb ik geen mankementen, maar ik steun iedereen in deze actie die wel support nodig hebben en als ik nog ergens mee kan helpen hoor ik het graag.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
XboxSupport lijkt iig weer in de 'silent mode' gegaan te zijn. MediaMarkt Krefeld reageert vooralsnog ook niet op m'n mail. Dat schiet allemaal niet op dus :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Op dit soort antwoorden zit je toch niet te wachten "We'd recommend purchasing consoles in the region of their intended use." Wat moet je hiermee, helemaal niks. Zo proberen ze je af te wimpelen. Alleen een oplossing zoeken daar hebben ze geen zin in en daarnaast lijkt het net of ze niet snappen hoe de EU regels in elkaar zitten. Waar je de console ook koopt de regels zijn overal het zelfde, alleen als het om rechtszaken uit komt weten ze ineens wel hoe het werkt.

[ Voor 8% gewijzigd door danplo op 05-03-2014 18:28 ]

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04:26
Misschien was mijn X1 verkopen toch niet zo een goed idee. Net nu Arkham Knight is aangekondigd =(

Hmm was van plan om een Limited Edition Halo Console te kopen, hoop dat die snel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

TheVMaster schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 16:05:
[...]

BTW ze hebben weer een functionaliteit beschikbaar gemaakt in NL. Gisteravond werkte Xbox Music wel, maar je kon nog geen videoclips bekijken...dat werkt nu dus wel........heel bijzonder...heel langzaam druppelen alle functionaleiten ook Nederland binnen :)
Shit yeah negro, that's all you had to say. Werkt perfect nu die video's. Kan niet wachten op het volgende feestje hier. Zet ik mooi een playlist aan met video's. En dan die kwijl reacties van het bezoek. Zit je dan met spotify op je aaaiphone of android spyware device :)

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Ik heb ooit eens gehoord dat je xbox music gratis kreeg bij een surface of xbox. Enig idee of en wat daar waar van is?

Of was er nu een gratis component met reclame ofzo? Ik heb niet zo'n zin om voor muziek te betalen, radio vind ik namelijk al goed genoeg (en nee, ik heb dus ook geen mp3 collectie van duizenden liedjes.. ik denk dat ik niet eens dat ik 2 mp3tjes heb :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
MRELynx schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 19:12:
[...]

Shit yeah negro, that's all you had to say. Werkt perfect nu die video's. Kan niet wachten op het volgende feestje hier. Zet ik mooi een playlist aan met video's. En dan die kwijl reacties van het bezoek. Zit je dan met spotify op je aaaiphone of android spyware device :)
:+ Dat bedoel ik, maar eh....die bezoekers kunnen dan natuurlijk ook Xbox Music starten op hun Android of Aaifoon :) hehehehe hmm...zou mooi zijn als je daar als die-hard Xbox gebruiker gewoon 'credits' voor krijgt...ik zeg een jaar langs Xbox Music ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosferatu111072
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-08 19:41
Gamer.nl publiceert inmiddels dat microsoft geen ondersteuning meer biedt bij kapotte Xb1's

Goeie actie jongens!

Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:45
Iemand al Project Spark Beta aan het spelen?

:D Wie is die anonieme bron van Gamer.nl :D

[ Voor 34% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-03-2014 19:27 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Nosferatu111072 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 19:25:
Gamer.nl publiceert inmiddels dat microsoft geen ondersteuning meer biedt bij kapotte Xb1's

Goeie actie jongens!
Inderdaad, maar als ik het hier zo lees, dan moet Microsoft Nederland nog met een reactie komen. Die zou maar zo kunnen zijn : We leveren nu de Xbox in Nederland en we geven weer ondersteuning.... Als ik het aan m'n water goed voel, dan zou dit zomaar volgende week kunnen zijn.....ergens rond 11 maart ofzo? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 10:35
Mooi zo, kom maar in de media met dat vage gedoe! 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Laatst online: 11-01-2024
Hmmm

Ik heb wel een ticket gemaakt voor mijn Kinect afgelopen donderdag, maar nog geen tijd gehad om op te sturen. Kan daar beter even mee wachten nu denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Ik blijf ze gewoon lekker vol spammen met twitter berichten. En meegeven dat de media zich ermee gaan bemoeien met de 2 websites die al zijn begonnen met het verspreiden van het nieuws. Hopelijk hebben ze geen zin in deze negatieve nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
TheVMaster schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 19:39:
[...]

Inderdaad, maar als ik het hier zo lees, dan moet Microsoft Nederland nog met een reactie komen. Die zou maar zo kunnen zijn : We leveren nu de Xbox in Nederland en we geven weer ondersteuning.... Als ik het aan m'n water goed voel, dan zou dit zomaar volgende week kunnen zijn.....ergens rond 11 maart ofzo? :+
Ik zeg: Titanfall edition, launch versie voor NL? :P (zoals de Forza en Fifa packs in DE).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ik ben benieuwd. Vind het zelf van weinig klasse getuigen dat ze nu deze service intrekken. En met name de argumentatie zoals wordt aangegeven in het PU artikel. Goh, we hebben teveel problemen en een te kleine support team...

Een ticket aanmaken via de website is volgens mij volledig geautomatiseerd? Er moet een melding worden gemaakt dat die gerepaired wordt en dat die opgehaald wordt door UPS.... De X1 die BM heeft gekocht was vanzelf ook in Duitsland een keer kapot gegaan. Hadden ze dan ook te weinig mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Ik denk meer dan een NL launch aanstaande is en ze op deze manier import aankopen willen voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Dan moeten ze juist op deze manier negatief in het nieuws komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

uchiha tijntje schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 20:24:
Dan moeten ze juist op deze manier negatief in het nieuws komen ;)
Getuigt des te meer dat ze nog steeds niet snappen hoe ze positief in het nieuws moet komen en nog belangrijker te blijven, want hun imago is al zeer laag en word alleen maar erger zo. Ik denk als ze dadelijk die Xbox One eindelijk eens hier gaan verkopen dat ze op hun kop zullen krabbelen als blijkt dat de console voor geen meter meer verkoopt. Ik zal er niet raar van staan te kijken, hoe tof en waanzinnig apparaat het ook is. GVD een miljarden bedrijf en gaat moeilijk doen over personeel gebrek pffff

[ Voor 15% gewijzigd door danplo op 05-03-2014 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Zouden jullie ook even de petitie willen ondertekenen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Even een spelfoutje eruit halen ;)

zouen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
uchiha tijntje schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 21:03:
Even een spelfoutje eruit halen ;)

zouen ;)
Fixed O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-09 22:00
Raar dat ze ook zeggen dat ze problemen hebben met een te kleine support team.
Gaat met de 360 en alle andere producten prima toch? En het is allemaal automatisch.
En de problemen zijn er opeens niet meer als de Xbox hier officieel uit is zeker?
Alsof die paar consoles die defect zijn voor problemen zorgen.
Bs reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Tja, PU he.. Met wie hebben ze gebeld? Support medewerker en dan suggestieve vragen stellen? Sorry, maar ik heb sinds dat droefzooi van een GK's al helemaal niet hoog meer staan met die knakkers.

Het is allemaal gigantisch tegenstrijdig, alles is op de service pagina netjes vertaald (ook van Xbox One), had daar meteen de melding neergezet bij het registeren van je SN en je had geen problemen meer.

Dan nog heb ik het verhaal van ECC (wacht nog op reactie), waar in mijn geval dus MS DE support moet leveren, maar zij dus blijkbaar niet doen omdat ik geen duits adres/creditcard heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Tis idd een beetje een slap excuus, en ook nog eens een heel rare. Wat ze nu feitelijk zeggen is dat er meer X1's kapot gaan dan ze kunnen handelen. Nee, dat is lekkere reclame :)

Hopelijk morgen reactie van de Mediamarkt, hoop dat zij me kunnen helpen.

Dat verhaal van de PU rammelt trouwens ook aan alle kanten. Je moet 'm opsturen naar het buitenland? Dat moest altijd al. En support in Duitsland lukt niet omdat (zoals SinergyX al aangeeft) we geen duits adres en/of duitse creditcard hebben.

Ergens klopt er nog steeds iets niet in de verhalen, maar wat precies...? Only time will tell....

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Topicstarter
Time will tell, maar totdat het zover is blijf ik de boel achtervolgen. Petitie is getekend en geshared. En Twitter blijft op scherp. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik hoop dat er op korte termijn een echte verklaring komt van Microsoft NL over het hoe en wat hierom. Dat verhaal van de PU is leuk, maar bevat zoveel gaten daar zou een Leerdammer kaas jaloers op worden :p

Hopelijk pikt T.net het morgen ook op, daar heb ik net ff meer vertrouwen in :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Gamer.nl geeft ook aan dat ze contact hebben gezocht met MS en dat ze nog op reactie wachten. Benieuwd of die verhalen op elkaar aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik kan me oprecht niet voorstellen dat Microsoft (NL) als reden van het stoppen opgeeft dat er teveel consoles stuk gaan. Microsoft communiceert slecht, maar dit is echt je eigen graf graven, en ik acht ze toch nog net ff intelligenter dan dat.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Topicstarter
Het word wel steeds spannender. Als de X1 hier uitkomt dan schrijven we een boek over de aanloop periode en alle struggels die mn peoples hebben doorgemaakt in deze harde strijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Doughty schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 22:16:
Het word wel steeds spannender. Als de X1 hier uitkomt dan schrijven we een boek over de aanloop periode en alle struggels die mn peoples hebben doorgemaakt in deze harde strijd.
Dat wordt een best seller....

Kom je nog gamen Bral? :+ We wachten op je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Gaat jullie groep ook lekker Titanfallen? :P Lijkt me leuk om dat met een party van 6 te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
:'( :'( :'(

* BM is jaloers

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Je mag altijd langskomen hoor :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
-O- Das niet echt een alternatief

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
I know. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Titanfall komt ook voor de x360, mag je wel in de friendlist, kan je zien wanneer wij spelen? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Aan jullie heb ik ook niks zeg :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
BM schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 22:27:
Aan jullie heb ik ook niks zeg :p
Ik ben wel solidair, ik sla Tietenfall Titanfall wel over O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Topicstarter
Daar is die weer, een nieuwe dag, nieuwe kansen. Wat gaan we vandaag doen? Tweeten, Facebook, bellen, rellen? :D

Edit: Ik heb ook mijn contacten op Fok! aangehaald met de vraag om ook dit nieuwsbericht te posten en daarbij ook de link naar de petitie. :)

Edit2: Zojuist bericht gehad van Fok!, ze gaan het nieuwsbericht ook zsm plaatsen.

[ Voor 54% gewijzigd door Doughty op 06-03-2014 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
Doughty schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 07:47:
Daar is die weer, een nieuwe dag, nieuwe kansen. Wat gaan we vandaag doen? Tweeten, Facebook, bellen, rellen? :D

Edit: Ik heb ook mijn contacten op Fok! aangehaald met de vraag om ook dit nieuwsbericht te posten en daarbij ook de link naar de petitie. :)

Edit2: Zojuist bericht gehad van Fok!, ze gaan het nieuwsbericht ook zsm plaatsen.
Lawl... haha _O-

Nou Microsoft... het gaat in ieder geval niet onopgemerkt voorbij :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Topicstarter
Ninjetsu NL schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 08:16:
[...]

Lawl... haha _O-

Nou Microsoft... het gaat in ieder geval niet onopgemerkt voorbij :')
Dat is de bedoeling idd. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Topicstarter
zo eerste tweet alweer de deur uit:

https://twitter.com/imagehunters

Nu Wilbert er maar eens in genoemt

[ Voor 7% gewijzigd door Blerf op 06-03-2014 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
TheVMaster schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 22:38:
[...]
Ik ben wel solidair, ik sla Tietenfall Titanfall wel over O-)
Voor het einde van maart heb jij hem gekocht ;)..

Titanfall + BF4 is de juiste FPS combinatie. Ik denk dat ik het daar best wel een tijdje mee uithoud. Misschien voor BF4 toch maar de season-pass (of hoe ze dat ook noemen) kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Topicstarter
Yaz schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 08:30:
[...]

Voor het einde van maart heb jij hem gekocht ;)..

Titanfall + BF4 is de juiste FPS combinatie. Ik denk dat ik het daar best wel een tijdje mee uithoud. Misschien voor BF4 toch maar de season-pass (of hoe ze dat ook noemen) kopen.
Ik heb net premium gekocht ook, ik ga naast bf4 straks lekker Trials spelen. 2 shooters door elkaar spelen vind ik altijd zo rot, als je dan terug komt in 1 van de games schiet je geen deuk in een pakkie boter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Topicstarter
Blerf schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 08:27:
[...]

zo eerste tweet alweer de deur uit:

https://twitter.com/imagehunters

Nu Wilbert er maar eens in genoemt
Hoppa ff geretweet voor de heat! ;)

De kerel die de game PR doet bij FOK!, heeft een mail gestuurd naar MS over deze issue nadat ik hem het verhaal heb uitgelegd. Vanmiddag gaat hij ook nog even bellen met zijn contact persoon daar.

Zodra ik meer heb gehoord, dan horen jullie dat. The heat is on!

Edit: http://frontpage.fok.nl/n...t-reparatie-xbox-one.html
Het nieuwsbericht wordt geupdate na de eventuele info vanuit MS.

Welke sites kunnen we nog meer regelen om dit nieuwsbericht te plaatsen en te linken naar de petitie? :D

[ Voor 55% gewijzigd door Doughty op 06-03-2014 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:24
Fok heeft het bericht net geplaatst, ben benieuwd wanneer MS reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
Xgar schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 08:44:
Fok heeft het bericht net geplaatst, ben benieuwd wanneer MS reageert.
Ik denk dat MS niet echt gaat reageren... :/ Wss een laf statement en dat was het... maar toch heel interessant dit allemaal :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Topicstarter
Waar blijft het nieuwsbericht op Tweakers eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghalid
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-09 14:10
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste