Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:51
Ik heb de Titanfall bundel van de Xbox One gekocht bij Amazon.de, deze hoor ik vrijdag of zaterdag in huis te hebben :D

Aan de hand van de berichten betreffende support vanuit Nederland op geimporteerde modellen, had ik een mail gestuurd naar Amazon over hoe de support aan hun kant loopt bij een defect.

Zij stuurde mij vrijdag het volgende bericht:

Greetings from Amazon.de and thank you for writing to us.

The period of guarantee is two years if an item turns out to be
defective. During this period the item will be repaired by our
Consumer Electronics Repair and Returns Service free of charge, if possible.

Alternatively, you can claim under guarantee directly from the
manufacturer. Please note that the guarantee period granted by the
manufacturer may differ from the legal period of two years. For many
products you can find this period by following the link
to "Technische Informationen zu diesem Artikel". At the end of the
list on this page you will see: Garantie: (number) Monate (vom
Hersteller).

As I understand from your message Microsoft does not offer this service for you.

In such a case you are welcome to return any item of consumer electronics or
hardware or any mobile phone to us within 30 days of receipt if it
does not meet your needs or expectations or after that period within the timeline of two years as described above.

For a detailed description in English of our returns policy please
click on the link below:

http://www.amazon.de/gp/h...isplay.html?nodeId=505560

I hope I have been of service. Thank you for buying at Amazon.de.

Warmest regards,
Jonathan Kramer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55
Net antwoord lijkt me zo! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Heeft iemand al iets gehoord van het Advocacy Team? Ivm het hele PayPal gebeuren?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 00:32

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:40
Zou hij zo'n scammer zijn waardoor wij nu allemaal die garantie mislopen in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Check zijn oude reacties maar (van de eerdere verwijderde ad), dat je zo dom kan zijn om serieus alles in de doos op te sturen.. ok, maar vervolgens ~200 inlever met een vervangwaarde van 75 euro? Het zou mij in ieder geval niet verbazen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:40
SinergyX schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 17:34:
Check zijn oude reacties maar (van de eerdere verwijderde ad), dat je zo dom kan zijn om serieus alles in de doos op te sturen.. ok, maar vervolgens ~200 inlever met een vervangwaarde van 75 euro? Het zou mij in ieder geval niet verbazen.
Ja idd. Dan moet geld hem anders echt niks uit maken haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-08 23:30

Doughty

Bral unit

Topicstarter
Die man hosselt met de verkeerde hier. Pannenkoek.

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymaenhout
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-08 15:31
Zo, mijn Xbox one doet het weer :D

Nu heb ik op disk FM5
Ik zou graag nog Ryse erbij willen hebben. Mag digitaal.
Nu staat mijn regio op Ierland.

Ga ik er last van krijgen als later de regio op NL gezet gaat worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:56

TheVMaster

Moderator WOS
ymaenhout schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 18:42:
Zo, mijn Xbox one doet het weer :D

Nu heb ik op disk FM5
Ik zou graag nog Ryse erbij willen hebben. Mag digitaal.
Nu staat mijn regio op Ierland.

Ga ik er last van krijgen als later de regio op NL gezet gaat worden ?
Natuurlijk niet....waar zou je 'last' mee willen krijgen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis
  • Laatst online: 14-09 00:09

De Nelis

en anders maar niet...

Wellicht zou je voor garantie terecht kunnen bij Nedgame.nl. Zij bieden zelf uit Duitsland/England geimporteerde XBONE's aan en nemen de garantie op zich aangezien MSFT dit niet meer doet.

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
DeNelis schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 18:47:
Wellicht zou je voor garantie terecht kunnen bij Nedgame.nl. Zij bieden zelf uit Duitsland/England geimporteerde XBONE's aan en nemen de garantie op zich aangezien MSFT dit niet meer doet.
Microsoft hoeft ook geen garantie te geven (tenzij je het bij de Microsoft Store koopt).

Bij wie moet u zijn als uw product ondeugdelijk is?

Ga altijd eerst terug naar de winkel waar u het product hebt gekocht. En probeer samen met de verkoper een oplossing te vinden. De verkoper blijft verantwoordelijk
Bron: http://www.consuwijzer.nl/thema/garantie

Daarnaast als jij bij Nedgame bestelt, ben je duurder uit dan als je het bij Amazon.de doet. Bij Nedgame kost die Xbox One zo te zien 549 euro en bij Amazon.de 472,50 euro. Het is leuk en aardig maar lijkt mij stom om 16% meer te betalen. Ik heb er zelf nog geen ervaring mee, maar ik vertrouw erop dat Amazon ook gewoon die garantie geeft. En dat zei pretenderen de garantie over te nemen is een kul verhaal, want iedere verkoper is gewoon wettelijk verplicht 2 jaar garantie te geven op een product (en hoe ze dat dan boeit niet).

[ Voor 56% gewijzigd door Turdie op 14-03-2014 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Topicstarter
Ik kreeg gisteren weer een bericht van MS waarin ze benadrukken dat ze het ECHT aan het uitzoeken en zijn en ze komen zodra MOGELIJK met een antwoord.

Waarschijnlijk weten ze al echt wel hoe of wat, maar mijn gevoel gaat steeds meer richting een Nederlandse release. We zullen nog even moeten afwachten, maar support komt echt wel terug uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
shadowman12 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 08:12:
[...]

Microsoft hoeft ook geen garantie te geven (tenzij je het bij de Microsoft Store koopt).

Bij wie moet u zijn als uw product ondeugdelijk is?

Ga altijd eerst terug naar de winkel waar u het product hebt gekocht. En probeer samen met de verkoper een oplossing te vinden. De verkoper blijft verantwoordelijk
Bron: http://www.consuwijzer.nl/thema/garantie

Daarnaast als jij bij Nedgame bestelt, ben je duurder uit dan als je het bij Amazon.de doet. Bij Nedgame kost die Xbox One zo te zien 549 euro en bij Amazon.de 472,50 euro. Het is leuk en aardig maar lijkt mij stom om 16% meer te betalen. Ik heb er zelf nog geen ervaring mee, maar ik vertrouw erop dat Amazon ook gewoon die garantie geeft.
Ik geloof dat dat er een mailtje is gestuurd naar Amazon.de door iemand in het gewone One-topic, die bevestigden dat zij gewoon de garantie fatsoenlijk afhandelen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Doughty schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 08:53:
Ik kreeg gisteren weer een bericht van MS waarin ze benadrukken dat ze het ECHT aan het uitzoeken en zijn en ze komen zodra MOGELIJK met een antwoord.

Waarschijnlijk weten ze al echt wel hoe of wat, maar mijn gevoel gaat steeds meer richting een Nederlandse release. We zullen nog even moeten afwachten, maar support komt echt wel terug uiteraard.
Even een kleine nuance:

Ik heb eergisteren nog met Xbox Support zitten te chatten, dus support is er gewoon. Het gaat meer om de afhandeling van "hardware issues".

[ Voor 6% gewijzigd door Turdie op 14-03-2014 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Topicstarter
shadowman12 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 08:54:
[...]

Even een kleine nuance:

Ik heb eergisteren nog met Xbox Support zitten te chatten, dus support is er gewoon. Het gaat meer om de afhandeling van "hardware issues".
Kom niet bijdehand doen broeder. Anders komt Den Bosch even naar U'tje. :+ 8)
Je weet goed dat ik dat bedoel, ik hamer er pas een week op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 10:35
Doughty schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 08:53:

Hoop toch op een aankondiging tijdens de GDC volgende week over de tier 2 launch.

Er zijn zeker wel aanwijzingen dat ze onder water dingen aan het aanpassen zijn, xbox music die opeens volledig werkt, de xbox one die op de NL Live status pagina staat aangegeven (met TED als app dacht ik), de xbox site met overal "Binnenkort"....en bij het Kinect spel op de NL MS shop staat "verwacht 31 mei"....dus dan moet de One er natuurlijk al zijn ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Heb trouwens net even gechat met de Microsoft Store, of de order voor mijn Headset Adapter helemaal goed was binnengekomen, en ja dat was het geval gelukkig, en zal volgende week verstuurd worden gaven ze aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:07

Duinkonijn

Huh?

Wat zijn de kinderziektes? ik zag onder meer drive & adapter. zijn er nog meer?

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Duinkonijn schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:35:
Geen games kunnen kopen op moment met PayPal in de US Store, door een Risk Check

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Duinkonijn schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:35:
Weg/uitvallende controllers, headset die net altijd werkt, games die soms niet opstarten (eerste scherm, daarna direct home menu).
shadowman12 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:42:
Geen games kunnen kopen op moment met PayPal in de US Store, door een Risk Check
Noem ik niet echt een kinderziekte, meer een policy change.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Heb een mail van het Advocacy Team
My name is "XXX" and I am with the Xbox Customer Care Advocacy Team. I would like to thank you for taking the time to contact us in regards to your recent purchase attempts. Rest assured that I am committed to resolving your issue quickly and efficiently.

We see that you are currently located in the Netherlands and attempting to use your United States account out of region. Additionally, we see that you are playing on an Xbox ONE, which unfortunately has not been launched in the Netherlands yet. At this time, the account will have limited functionality, including purchasing.

For more information regarding the countries supported for Xbox ONE, please visit the following web page; http://www.xbox.com/en-US/xbox-one/disclaimer

At this time the service request will remain open for 48 hours, to hear from you confirming that you do not require any further assistance. If no response is received, the service request will be closed.

I hope you understand that we value your loyalty to the Xbox LIVE service and we hope that you can continue to enjoy the unique Xbox LIVE experience.

If you have any concerns regarding this notice, you may either reply to this message or contact Xbox Customer Support directly using the information available at http://www.xbox.com/support/contact, and reference the Service Request number above, and someone would be happy to assist you further.

We sincerely apologize for any inconvenience that you have experienced. We appreciate your understanding and patience while this problem was resolved.
Deze reactie was te verwachten.

[ Voor 3% gewijzigd door Turdie op 14-03-2014 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
Uh-oh... shitstorm coming...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
shadowman12 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 15:43:
Heb een mail van het Advocacy Team

[...]

Deze reactie was te verwachten.
Ze zeggen eigenlijk niets.....behalve dat je nu blijkbaar weer kunt kopen (hetzij beperkt?)...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
TheVMaster schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 15:48:
[...]

Ze zeggen eigenlijk niets.....behalve dat je nu blijkbaar weer kunt kopen (hetzij beperkt?)...?
Dat ik weer kan kopen lees ik nergens??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
shadowman12 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 15:50:
[...]

Dat ik weer kan kopen lees ik nergens??
Dat lees ik hier :
Additionally, we see that you are playing on an Xbox ONE, which unfortunately has not been launched in the Netherlands yet. At this time, the account will have limited functionality, including purchasing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
Rellen!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
At this time, the account will have limited functionality, including purchasing.
Volgens mij is purchasing een van de limitaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Topicstarter
* Blerf pakt de virtuelle bakstenen uit de schuur en deelt vast uit.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Ereaser schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 16:12:
[...]

[...]

Volgens mij is purchasing een van de limitaties.
Zo had ik hem nog gelezen |:( Wat een gedoe....en nog geen antwoord van Microsoft NL...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
;( Inderdaad een week zonder goed nieuws..... }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 10-09 19:34
Maar dat was niets nieuws, wat ze aangegeven was eigenlijk al het geval voor dat we met zijn allen via een niet NL account producten zijn gaan kopen.

Eigenlijk schrijven ze niets nieuws, behalve dat door de hoeveelheid PayPal aankopen in eens een lampje in Redmond is gaan branden. Vervolgens hebben ze een adrescheck ingevoerd en daar lopen de PayPal kopers nu op vast.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 22:06
Dat is dan jammer, gelukkig werken die giftcards nog :)

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 10-09 19:34
R0SSI schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 16:43:
Dat is dan jammer, gelukkig werken die giftcards nog :)
En het digitaal aanschaffen via creditcard

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 22:06
Bullet NL schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 16:49:
[...]

Héhé, de CC die wij in huis hebben staat op mijn vriendin haar naam :P Maar giftcard via Paypal werkt nog wel mooi :)

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 16:22:
[...]

Maar dat was niets nieuws, wat ze aangegeven was eigenlijk al het geval voor dat we met zijn allen via een niet NL account producten zijn gaan kopen.

Eigenlijk schrijven ze niets nieuws, behalve dat door de hoeveelheid PayPal aankopen in eens een lampje in Redmond is gaan branden. Vervolgens hebben ze een adrescheck ingevoerd en daar lopen de PayPal kopers nu op vast.
Ja, eigenlijk is er ook (op dat vlak) weinig aan de hand :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:41

BM

Moderator Spielerij
Bullet NL schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 16:49:
[...]

Hate to bring this one up again, maar kan iemand me deze uitleggen? Kopen van games uit de US marketplace met een CC werkt dus volgens jullie? Mijn NL Mastercard is daar toch geen geldige optie voor, vandaar dat ik daar paypal voor gebruikte.

[ Voor 5% gewijzigd door BM op 15-03-2014 08:55 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
BM schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 08:55:
[...]

Hate to bring this one up again, maar kan iemand me deze uitleggen? Kopen van games uit de US marketplace met een CC werkt dus volgens jullie? Mijn NL Mastercard is daar toch geen geldige optie voor, vandaar dat ik daar paypal voor gebruikte.
Dat dacht ik ook.....maar misschien ook trucje met adres aanpassen ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
BM schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 08:55:
[...]

Het werkt bij de een wel, bij de ander niet. Sommige creditcard maatschappijen blokkeren de transacties van uit de US, sommige bellen op, en sommigen laten het gewoon toe. De transacties van Xbox One gaan allemaal via commerce.microsoft.com, en commerce doet gewoon een betaalverzoek, hangt van de CC maatschappij af of die hem wel/niet accepteert, en of er nadere acties mee doet zeg maar.

Edit:
Ik had geantwoord op de mail van het Advocacy Team waarom het eerst wel werkte en nu niet meer (PayPal gedoe). En ik kreeg daarop de volgende reactie:
Dear Guido,

My name is Pam and I am with the Xbox Customer Care Advocacy Team. I would like to thank you for taking the time to contact us in regards to your recent purchase attempts. Rest assured that I am committed to resolving your issue quickly and efficiently.

I would not be able to advise as to why it is no longer working for you as it is unsupported. It may be due to regional security protection built into the Xbox ONE but I have no further information regarding that. The account will have limited functionality, including purchasing.

At this time the service request will remain open for 48 hours, to hear from you confirming the issue has been resolved. If no response is received, the service request will be closed.

I hope you understand that we value your loyalty to the Xbox LIVE service and we hope that you can continue to enjoy the unique Xbox LIVE experience.

If you have any concerns regarding this notice, you may either reply to this message or contact Xbox Customer Support directly using the information available at http://www.xbox.com/support/contact, and reference the Service Request number above, and someone would be happy to assist you further.

We sincerely apologize for any inconvenience that you have experienced. We appreciate your understanding and patience while this problem was resolved.

Thanks for being a member of Xbox LIVE!

Sincerely,

Pam

Xbox Customer Care Advocacy Team

[ Voor 51% gewijzigd door Turdie op 16-03-2014 08:47 ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste