Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Topicstarter
hopla:

MicrosoftHelpt: @imagehunters Dit kan je het beste bij de #Xbox ondersteuning vragen via: http://t.co/XlVLLnDYr9 . ^MW

gasten hebben ook echt geen benul van wat er aan de hand is...

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-08 23:30

Doughty

Bral unit

Topicstarter
Blerf schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 09:32:
hopla:

MicrosoftHelpt: @imagehunters Dit kan je het beste bij de #Xbox ondersteuning vragen via: http://t.co/XlVLLnDYr9 . ^MW

gasten hebben ook echt geen benul van wat er aan de hand is...
|:(
Waar zijn ze mee bezig?

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32
Maar al die berichten komen nu van een 'anonieme bron' van gamer.nl, beetje jammer zeg ik zo.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:41

BM

Moderator Spielerij
Gamenieuws op nu.nl is altijd praktisch een rss feed van gamer.nl, die schrijven niks zelf.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Topicstarter
het word nog mooier:

MicrosoftHelpt: @imagehunters Als het online niet lukt om ze te bereiken, kan je ze bellen op 0800 023 3894. ^MW

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Topicstarter
Blerf schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 09:57:
[...]

het word nog mooier:

MicrosoftHelpt: @imagehunters Als het online niet lukt om ze te bereiken, kan je ze bellen op 0800 023 3894. ^MW
En gewoon blijven doen of hun neus bloed.
Zijn ze daar intern überhaupt op de hoogte van gang van zaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Hierbij het 'officiële' antwoord van ECC, kreeg zojuist goedkeurig de tekst te mogen publiceren.

Dit gaat specifiek om een Xbox gekocht bij MS zelf (Duitsland in mijn geval).
Wij hebben uw vraag ontvangen en graag informeren wij u als volgt.

In uw e-mail geeft u aan dat u een Xbox One heeft aangeschaft in Duitsland. De garantie hiervan verliep tot op heden via de service van Microsoft, maar blijkbaar is dit beleid recent aangepast waardoor zij u niet verder kan helpen omdat de Xbox One nog niet in Nederland is uitgebracht.

De Europese richtlijn 99/44/EG over de verkoop van en de garanties voor consumptiegoederen biedt u als consument bescherming wanneer u iets koopt van een professionele verkoper uit een EU-lidstaat. Wanneer een product niet in overeenstemming is met de koopovereenkomst, dan is er sprake van een gebrek. Ontstaat dit gebrek binnen 2 jaar na de aankoop, dan heeft u in Europa het recht op garantie. Dit houdt in dat de verkoper het product gratis moet repareren of vervangen. Dat moet binnen een redelijke termijn gebeuren en zonder dat u daar ernstige overlast van heeft.
U heeft alleen het recht op garantie wanneer het gebrek buiten uw schuld is ontstaan. Wanneer dit zich voordoet binnen 6 maanden na de aankoop wordt ervan uitgegaan dat het gebrek al bestond op het moment van aankoop. Dit wordt ook wel de conformiteitseis genoemd. Als de verkoper
kan bewijzen dat het gebrek door u zelf veroorzaakt is, geldt dit niet.

Ontstaat het gebrek na 6 maanden, maar binnen 24 maanden? Dan moet u als consument bewijzen dat het gebrek buiten uw schuld is ontstaan. Dit levert vaak een lastige discussie op tussen consument en verkoper. Een onderzoek van een onafhankelijke expert kan in zo’n situatie uitkomst bieden. De kosten hiervan komen voor rekening van degene die aansprakelijk is voor het gebrek.

Het komt vaak voor dat de verkoper u verwijst naar de fabrikant of groothandel waar het product vandaan komt. U hoeft daar geen genoegen mee te nemen. De verkoper is de partij waarmee u de overeenkomst bent aangegaan en dus is deze verantwoordelijk voor een goede naleving hiervan.
De fabrikant kan er voor kiezen om een fabrieksgarantie te geven voor zijn producten. Hier kan hij wel bepaalde voorwaarden aan stellen. De wettelijke garantie wordt nooit ingeperkt door een
eventuele fabrieksgarantie.

Dat wil zeggen dat u voor de wettelijk garantie op uw Xbox One dus een beroep kunt doen op de verkoper van de console. In geval van een defect, moet de verkoper dit conform de geldende regels voor u oplossen. Dat is immers uw wederpartij bij de aankoop. Dat kan dus of een electronicazaak zijn, of Microsoft zelf, als u de Xbox One rechtstreeks bij Microsoft heeft aangeschaft.
Dat de fabrikant al dan niet een fabrieksgarantie aanbiedt, staat daar los van. Als Microsoft er voor kiest om een fabrieksgarantie aan te bieden, dan kunnen daar bepaalde voorwaarden voor gelden. Zoals dat dus nu het geval blijkt te zijn. Dit heeft echter geen invloed op de wettelijke garantie, die staat nog steeds.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Europees Consumenten Centrum
info@eccnederland.nl
www.eccnederland.nl
Ik wacht nog even het nieuws af, anders ga ik specifiek een 'klacht' indienen dat zij (MS DE) het dus onmogelijk maken om ons garantie te geven.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 10-09 19:34
Kortom, je moet gewoon contact op nemen met de winkel die je de console heeft verkocht, alles wat MS in Nederland heeft gedaan qua service kan je zien als een extraatje...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
In geval je hem uit Mediamarkt hebt gehaald wel (die tekst kan ik ook nog wel even plakken), maar bij aankoop uit de MS store is het gewoon MS zelf die daar support voor moet geven.

En nu blijkbaar MS DE moeilijk doet (DE adres/creditcard), MS NL geen support geeft, denk ik maar een klacht te gaan indienen, MS = MS, welk land dat dan ook mag zijn in de EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Bullet NL schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:10:
Kortom, je moet gewoon contact op nemen met de winkel die je de console heeft verkocht, alles wat MS in Nederland heeft gedaan qua service kan je zien als een extraatje...
Inderdaad, alleen als je bij MS duitsland besteld heb word het ander verhaal. Die lijken geen service te bieden aan mensen zonder duits adres.

Zelf wacht ik nog steeds op antwoord van MM Krefeld... Heb de mail zowel in engels als (wss brak vertaald) duits verstuurd, maar ze hebben vooralsnog óf geen zin, óf ze snappen m'n mail niet :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
BM schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:58:
[...]

Inderdaad, alleen als je bij MS duitsland besteld heb word het ander verhaal. Die lijken geen service te bieden aan mensen zonder duits adres.

Zelf wacht ik nog steeds op antwoord van MM Krefeld... Heb de mail zowel in engels als (wss brak vertaald) duits verstuurd, maar ze hebben vooralsnog óf geen zin, óf ze snappen m'n mail niet :p
En dat is in principe belachelijk en niet redelijk. Dan hadden ze die dingen ook niet moeten versturen naar NL adressen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-09 22:00
Via Xboxworld.

http://forum.xboxworld.nl...?p=5100040&postcount=8064

"Heb zojuist een servicemedewerker gesproken en het komt op het volgende neer:

Gaf het volgende aan bij de medewerker:
Msoft NL laat de ondersteuning vallen, Amazon.de verwijst door naar Msoft, niemand kan/wil helpen en daardoor zit je nu met een kapotte Xbox One.

Zijn reactie:
De Ondersteuning voor Nederland is op het moment uitgeschakeld. Maar, ze verzekeren dat dit zeer spoedig weer zal werken. Het is uitgeschakeld omdat ze de ondersteuning proberen te verbeteren. Ze zijn bezig om alles te ‘repareren’ voor Nederland zodat ze daar ook een goede ondersteuning kunnen bieden voor hun producten. De X1 zal zeer snel weer kunnen worden gerepareerd of vervangen.

Daarna vroeg ik: Wat is snel, praten we over een week of over maanden?

Zijn reactie: Volgende week verwachten we een update te kunnen geven over de gang van zaken. We zijn enthousiast om deze klanten van een betere ondersteuning te kunnen voorzien."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Dus.... volgende week een update, maar dat kan net zo goed zijn dat het nog 3 maanden duurt. En de mensen die nu met een kapotte X1 zitten 'die wachten maar'?

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Inderdaad.

Goed, moet je wel eerlijk zijn dat in alle aspecten Nederland altijd de 'laatste' was, of was uitgesloten, we zijn maar een klein landje en de impact op het geheel is marginaal klein. En dat is niet alleen MS, maar Sony en consorten deden ook daarin mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55
lHybridl schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:04:
Via Xboxworld.

Msoft NL laat de ondersteuning vallen, Amazon.de verwijst door naar Msoft, niemand kan/wil helpen en daardoor zit je nu met een kapotte Xbox One.

Zijn reactie:
De Ondersteuning voor Nederland is op het moment uitgeschakeld. Maar, ze verzekeren dat dit zeer spoedig weer zal werken. Het is uitgeschakeld omdat ze de ondersteuning proberen te verbeteren. Ze zijn bezig om alles te ‘repareren’ voor Nederland zodat ze daar ook een goede ondersteuning kunnen bieden voor hun producten. De X1 zal zeer snel weer kunnen worden gerepareerd of vervangen.

Zijn reactie: Volgende week verwachten we een update te kunnen geven over de gang van zaken. We zijn enthousiast om deze klanten van een betere ondersteuning te kunnen voorzien."
Ik vind dit best wel positief klinken en ook vrij legit... alleen waarom snapt MS nog steeds niet dat openheid van zaken geven de beste PR is... |:(

Overigens is het voor jou nog steeds vervelend BM... ben benieuwd wat die MM te vertellen heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Topicstarter
lHybridl schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:04:
Via Xboxworld.

Zijn reactie:

Raar verhaal, maar positief indien waar.
Maar dan nog vind ik het zeer onprofessioneel van MS.
Ik zal straks eens wat Tweets eruit doen om te kijken of we nog ergens kunnen vissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:56

TheVMaster

Moderator WOS
Doughty schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:43:
[...]

Raar verhaal, maar positief indien waar.
Maar dan nog vind ik het zeer onprofessioneel van MS.
Ik zal straks eens wat Tweets eruit doen om te kijken of we nog ergens kunnen vissen.
Het is belachelijk dat ze hier dus gewoon helemaal niets over roepen.....ik bedoel de mensen die nu een defecte XBox hebben mogen volgens mij toch compensatie verwachten.....lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Is er geen vertegenwoordiger in Nederland waarbij opheldering gevraagd kan worden?
Het lijkt nu net of iedere support medewerker zijn eigen verklaring bedenkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim14ww
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 09:55
X-Post Xbone topic:

r is wat meer aan de hand M.B.T. het RMA verhaal..

Ben er wat dieper ingedoken. Een tijd terug heb ik een post geplaatst over hoe je een 'gratis' XB1 kon krijgen doormiddel van een fout in de MS website (Wel/geen fraude laat ik even in het midden). Op verschillende fora is dit bekend gemaakt en is deze fout letterlijk 'geraped'.

Doe voor de grap eens een ebay search op Xbox One CONSOLE ONLY. Al deze consoles zijn 'gefraudeerd' verkregen.

Nu is het zo dat Microsoft de laatste week deze fout is gaan patchen. Met als gevolg dat in de policy voor RMA is veranderd, zo kan er in de US ook geen Advanced replacement meer aangevraagd worden..

Het lijkt me waarschijnlijk dat ons geval hier mee te maken heeft.

(Pak deze post niet verkeerd op, ik plaats alleen maar wat ik lees).
http://imgur.com/kWQgkFY
http://imgur.com/clBJYJo
(Niet mijn afbeeldingen).

Misschien heeft het er ook wel helemaal niets mee te maken, maar ik dacht ik drop het hier even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zit nu even op ebay te kijken, inderdaad bergen console only's. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim14ww
SinergyX schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:19:
Zit nu even op ebay te kijken, inderdaad bergen console only's. :/
jep, in bruine doos zonder iets er bij met alleen een maand xbox live.. erg toevallig, niet ;-)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 10:35
Uhhhh......OK, als dat de reden is dan vind ik het logisch.....alleen communiceer er gewoon over dat het tijdelijk niet kan en kom niet met die verhalen dat we geen release land zijn e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 13:57
Ik word helemaal gek van alle berichtgeving rond de xbox
Graag zou ik er eentje halen MAAR:
- Komt er tegen de release in NL & BE een nieuwe versie reeds uit?
- Blijft MS gecommit op de xbox of gaat dit eerder richting exit?
- Kan ik met een aangekochte xbox (bv; duitse versie) later (middels een upgrade) m'n account overbrengen naar BE?

Ach jah, eigenlijk is het allemaal gokken op dit ogenblik als ik het zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Myri schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:47:
Ik word helemaal gek van alle berichtgeving rond de xbox
Graag zou ik er eentje halen MAAR:
- Komt er tegen de release in NL & BE een nieuwe versie reeds uit?
- Blijft MS gecommit op de xbox of gaat dit eerder richting exit?
- Kan ik met een aangekochte xbox (bv; duitse versie) later (middels een upgrade) m'n account overbrengen naar BE?

Ach jah, eigenlijk is het allemaal gokken op dit ogenblik als ik het zo lees.
Natuurlijk komt er geen nieuwe versie uit. Er komt gewoon een upgrade qua software waardoor je Europese Xbox One ook gewoon NL (en BE) als taal/regio ondersteund.

Waarom zou de Xbox richting exit gaan? En je hoeft je account niet over te brengen naar BE, gebruik gewoon je Belgische Microsoft account op de Xbox zoals wij ons Nederlandse Microsoft/Xbox Account gebruiken op de Xbox One. Je moet alleen op de Xbox zelf kiezen voor Regio UK of US, aangezien Nederland en Belgie niet in de lijst staan. Vervolgens log je aan met je eigen Belgische (of Nederlandse) Microsoft Account en kun je gamen.
Ereaser schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:07:
Is er geen vertegenwoordiger in Nederland waarbij opheldering gevraagd kan worden?
Het lijkt nu net of iedere support medewerker zijn eigen verklaring bedenkt :P
Ik ben contact aan het leggen met de marketing/communicatie afdeling van Microsoft (ken daar een paar mensen).....

[ Voor 14% gewijzigd door TheVMaster op 06-03-2014 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
[..]

[ Voor 98% gewijzigd door TheVMaster op 06-03-2014 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 13:57
- had ergens (hier op het forum?) gelezen dat er mogelijks sprake was van een versie "downloads only", maar idd, er is geen reden om aan te nemen dat (als dit al waar zou zijn), het niet gewoon om een andere versie van de xbox gaat (een beetje zoals de "arcade" edition van de xbox360)
- daarnaast vroeg ik me af hoe het zat met de DX12, maar dat is blijkbaar covered aangezien er functionaliteit in de xbox zit die daar al reeds op geënt is.
- Met richting "exit" bedoel ik vooral op hoe de nieuwe microsoft leiding tegenover de xbox staat. Her en der werd er vermeld dat Nadella & Elop niet echt grote fan zijn van de xbox.

Anyway; korte versie: ik moet niet zo'n huilie zijn en dat ding gewoon kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Tim14ww schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:24:
jep, in bruine doos zonder iets er bij met alleen een maand xbox live.. erg toevallig, niet ;-)?
Kreeg reactie van 1:
This is a replacement for my broken xbox.

dus ik:
So where is your old one?

Geen reactie meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
SinergyX schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:07:
[...]

Kreeg reactie van 1:

dus ik:

_O- 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim14ww
SinergyX schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:07:
[...]

Kreeg reactie van 1:

dus ik:

Jep, maat van mij zit nogal in die scene, hij stuurde me net dit van een of andere user op dat forum 8)7

http://i.imgur.com/mzX5VX2.jpg

[ Voor 50% gewijzigd door Tim14ww op 06-03-2014 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Nah, net de Mediamarkt in Krefeld aan de lijn gehad (leuk joh, duitsers die geen engels kunnen, ze dacht dat ik support wilde op mijn PS One :+).

Kan daar mijn X1 inleveren, dan sturen zij 'm op naar Microsoft ter reparatie. Waarschijnlijk de enige optie die ik nu heb, al is het waarschijnlijk ook de traagste. Morgen na m'n werk maar richting Duitsland, hopelijk kan ik ze daar nog overtuigen om 'm om te wisselen of m'n geld terug te geven (dat laatste verwacht ik niet).

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
BM schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:20:
Nah, net de Mediamarkt in Krefeld aan de lijn gehad (leuk joh, duitsers die geen engels kunnen, ze dacht dat ik support wilde op mijn PS One :+).

Kan daar mijn X1 inleveren, dan sturen zij 'm op naar Microsoft ter reparatie. Waarschijnlijk de enige optie die ik nu heb, al is het waarschijnlijk ook de traagste. Morgen na m'n werk maar richting Duitsland, hopelijk kan ik ze daar nog overtuigen om 'm om te wisselen of m'n geld terug te geven (dat laatste verwacht ik niet).
Leuke roadtrip dan! ;) Hopen dat ze hem vervolgens wel weer naar jou toe willen sturen :+ Duitsers die Engels spreken is inderdaad vrij funny :X

Fijn dat ze daar in ieder geval wel in oplossingen denken dan!

Verder over die RMA's, als daar zo veel misbruik van is gemaakt dan snap ik wel dat ze dat dicht willen rammen... maar doe dat dan inderdaad met eenduidige communicatie :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrichvdv
  • Laatst online: 11-01-2022
Ninjetsu NL schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:29:
[...]

Leuke roadtrip dan! ;) Hopen dat ze hem vervolgens wel weer naar jou toe willen sturen :+ Duitsers die Engels spreken is inderdaad vrij funny :X
Sorry maar Nederlanders die Engels spreken zijn geen haar beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
De telefoniste die ik als 1e aan de lijn kreeg verbond me volgens mij door met de 1e de beste persoon die engels sprak. Toevallig verkocht die koelkasten, en geen Xbox'en :+

Maar ben benieuwd, als zij 'm opsturen duurt het denk ik toch al snel een week of 2 voor ik 'm weer terug heb...

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Topicstarter
BM schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:20:

[sarcasme]Krijg je ook reiskosten vergoeding?[/sarcasme] :P
Vanuit waar moet je naar Duitsland dan?

edit: sarcasme tags ivm misverstanden richting mijn soort humor. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Doughty op 06-03-2014 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Doughty schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:36:
[...]

Krijg je ook reiskosten vergoeding?
Ik woon in de buurt van Tilburg/Eindhoven. Nu ben ik in de gelukkige positie dat ik een leaseauto rijd, dus qua kosten valt het mee. Komt bij dat dit een risico is wat voor mijn rekening valt. Het feit dat het terug moet naar de winkel van aankoop was altijd een risico :)

Anyway, ik heb morgenmiddag wat te doen, hopelijk kom ik met een nieuwe X1 terug, al ga ik daar maar niet van uit.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Topicstarter
BM schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:39:
[...]

Ik woon in de buurt van Tilburg/Eindhoven. Nu ben ik in de gelukkige positie dat ik een leaseauto rijd, dus qua kosten valt het mee. Komt bij dat dit een risico is wat voor mijn rekening valt. Het feit dat het terug moet naar de winkel van aankoop was altijd een risico :)

Anyway, ik heb morgenmiddag wat te doen, hopelijk kom ik met een nieuwe X1 terug, al ga ik daar maar niet van uit.
Hopelijk wordt het snel en goed geregeld voor je door MM! :) Ook al heeft MS je laten zitten.
Je kan wel meteen een headset adapter aanschaffen als je toch in Duitsland bent. ;)
Ik zat ook te denken aan een tripje dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Tim14ww schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:11:
Jep, maat van mij zit nogal in die scene, hij stuurde me net dit van een of andere user op dat forum 8)7

http://i.imgur.com/mzX5VX2.jpg
Kwam ook een 'howto' tegen, via PC/laptop dat plaatje van 'contact support <code>' fullscreen op je TV, Xbox ervoor en foto maken, zou al genoeg zijn om een nieuwe opgestuurd te krijgen.

Dit is zeker een aannemelijk verhaal, maar werkt enkel via die advance replacement. Het zou toch niet zo zijn dat NL daar de dupe van is geworden, omdat mensen massaal extra Xbox'en hebben gekregen?

Maar lijkt een onbegonnen zaak dit nog te achterhalen door MS, als ik ebay mag geloven zijn het echt honderden. Al zou ik zeggen, match SN met replacement SN, hoppa perma-ban op je XBL :P Mag zo'n 'fraudeur' fijn gaan uitleggen wat hij heeft gedaan.

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 06-03-2014 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Doughty schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:44:
[...]

Hopelijk wordt het snel en goed geregeld voor je door MM! :) Ook al heeft MS je laten zitten.
Je kan wel meteen een headset adapter aanschaffen als je toch in Duitsland bent. ;)
En dát is eigenlijk nieteens zo'n gek idee. Heb dan welliswaar nog geen headset, maar daar is natuurlijk keuze genoeg in nu :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Topicstarter
Ho shit, ons verhaal staat nu ook op Neogaf en alle Sony fanboys gaan los op ons daar!
Wat een trieste figuren zijn het ook!!! Ook al op Twitter.

Neogaf: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=780035

Afbeeldingslocatie: http://s29.postimg.org/axqd1900n/Tweet3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Doughty schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:36:
[...]

Krijg je ook reiskosten vergoeding?
Waarom zou je reiskosten vergoeding krijgen? Je besluit hem toch zelf in Duitsland te halen..... Hoe kom je op het idee?????

Dat de PS4 boýs los gaat was te begrijpen, slaat ook nergens op omdat niemand exact weet hoe het zit.... er worden allemaal weer aannames gedaan.

[ Voor 18% gewijzigd door Bullet NL op 06-03-2014 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Topicstarter
Bullet NL schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:49:
[...]

Waarom zou je reiskosten vergoeding krijgen? Je besluit hem toch zelf in Duitsland te halen..... Hoe kom je op het idee?????
Ik was m'n sarcasme tags vergeten, maar dacht dat jullie dat ook wel door zouden hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Doughty schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:48:
Ho shit, ons verhaal staat nu ook op Neogaf en alle Sony fanboys gaan los op ons daar!

[afbeelding]
Ik had van Neogaf en hun bezoekers ook niet heel veel meer verwacht eigenlijk. Laat maar gaan, daar valt toch niet mee te discussieren :)
Bullet NL schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:49:
[...]

Geen idee idd :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Doughty schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:44:
[...]

Ik heb de mijne net binnen (eergisteren besteld in Ierland...yeah) en morgen komt als het goed is mijn Media Remote :+ die ik gisteravond besteld heb...LOL..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Aha "sarcasme" ;)

Ik geef het je te doen..... Mensen die op dit forum zonder de nodige sarcasme zijn geboren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Doughty schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:48:

[afbeelding]
Nemen ze serieus die knakker met z'n 50% failrate serieus? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
TheVMaster schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:52:
[...]

Ik heb de mijne net binnen (eergisteren besteld in Ierland...yeah) en morgen komt als het goed is mijn Media Remote :+ die ik gisteravond besteld heb...LOL..
Grmph, en ik maar wachten op mijn pdp kinect mount die ik bij Amazone heb besteld... stelletje slakken daar... :(

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Yaz schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:52:
[...]

Grmph, en ik maar wachten op mijn pdp kinect mount die ik bij Amazone heb besteld... stelletje slakken daar... :(
Ohw...weet je zeker dat je hem wel bij Amazon hebt besteld en dat hij niet stiekum geleverd wordt door een 3rd party (heb ik ook wel eens gehad)...die via Amazon verkoopt? :+

Amazon.de levert hier over het algemeen ook best snel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Amazon.de:
Dieser Artikel wird am 12. März 2014 erscheinen

Translate zegt:
Dit product is op 12 Maart 2014 verschijnen

Err? Of is hij pas weer 12 maart leverbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
SinergyX schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:56:
Amazon.de:

Translate zegt:

Neuh...Amazon levert pas vanaf 12 maart. Vandaar dat ik ze nu bij de Microsoft Store (alleen Spanje heeft ze nu nog btw) besteld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Topicstarter
Amazon.de:

Translate zegt:

Ja, dat zag ik dus ook.
Ik wil gewoon met PayPal kunnen betalen, maar heb geen zin om te wachten tot de 12e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Doughty schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:58:
[...]

Ja, dat zag ik dus ook.
Ik wil gewoon met PayPal kunnen betalen, maar heb geen zin om te wachten tot de 12e.
Inderdaad....dus gewoon in de Spaanse store bestellen (of de Italiaanse)...heeft MRE net ook gedaan nouja..hij in de Italiaanse, terwijl ik voor hem in de Spaanse had besteld |:(

Nu maar hopen dat het annuleren van de order goed gaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Amazon.de:

Translate zegt:

Yup, dit product wordt pas per 12 maar leverbaar.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:59:
[...]

Yup, dit product wordt pas per 12 maar leverbaar.....
Neuh....ik heb ze al in huis.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
TheVMaster schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:59:
[...]

Neuh....ik heb ze al in huis.....
Via Amazon.de

Via de microsoftstore.de kan dit heel anders liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Topicstarter
[...]

Inderdaad....dus gewoon in de Spaanse store bestellen (of de Italiaanse)...heeft MRE net ook gedaan nouja..hij in de Italiaanse, terwijl ik voor hem in de Spaanse had besteld |:(

Linkje toevallig?
Mijn Spaans gaat niet echt verder dan Dos helados. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04:26
BM schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:50:
Ik had van Neogaf en hun bezoekers ook niet heel veel meer verwacht eigenlijk. Laat maar gaan, daar valt toch niet mee te discussieren :)
Aah Neogaf, the biggest douchebags on internet. The place where only the elite trolls can make an account.

Dit zijn toch ook de mensen die zeiden dat ze het verschil tussen resoluties heel duidelijk konden zien (1080p/60 vs 792p/60)? Het was hilarisch om te lezen dat niemand door had dat de MP van Killzone SF op een lagere resolutie draait dan de Titanfall beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 16:00:
[...]

Via Amazon.de

Via de microsoftstore.de kan dit heel anders liggen...
Oww..zo bedoel je, ja dat zei ik idd paar posts terug ook al :+ Vandaar dat ik dacht dat jij bedoelde....eh....laat maar :) het klopt...

Toch wel fijn...zo'n PX4 en een Stereo Adapter....

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LludL5Pns6RFCe0gElfHFqY3/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Topicstarter
Silversin schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 16:02:
[...]

Aah Neogaf, the biggest douchebags on internet. The place where only the elite trolls can make an account.

Dit zijn toch ook de mensen die zeiden dat ze het verschil tussen resoluties heel duidelijk konden zien (1080p/60 vs 792p/60)? Het was hilarisch om te lezen dat niemand door had dat de MP van Killzone SF op een lagere resolutie draait dan de Titanfall beta.
Idd, maar ze hebben nu een verhaal gemaakt vanuit een interview met de devs dat het toch wel 1080p is, maar anders gerenderd en dat snappen wij Xboxers niet. Huilies zijn het. (Zie ook mijn screenshot van Tweet heirboven.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Doughty schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 16:01:
[...]

Linkje toevallig?
Mijn Spaans gaat niet echt verder dan Dos helados. :P
:+ Serious...ik gebruik dan Chrome...die doet automatisch alles vertalen dan naar het Engels....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim14ww
SinergyX schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:45:
[...]

Kwam ook een 'howto' tegen, via PC/laptop dat plaatje van 'contact support <code>' fullscreen op je TV, Xbox ervoor en foto maken, zou al genoeg zijn om een nieuwe opgestuurd te krijgen.

Dit is zeker een aannemelijk verhaal, maar werkt enkel via die advance replacement. Het zou toch niet zo zijn dat NL daar de dupe van is geworden, omdat mensen massaal extra Xbox'en hebben gekregen?

Maar lijkt een onbegonnen zaak dit nog te achterhalen door MS, als ik ebay mag geloven zijn het echt honderden. Al zou ik zeggen, match SN met replacement SN, hoppa perma-ban op je XBL :P Mag zo'n 'fraudeur' fijn gaan uitleggen wat hij heeft gedaan.
Nee dat is het niet, het ligt wel iets ingewikkelder. Het was een fout in de richting van dit:

als je een advanced replacement aanvroeg moest je je Credit Card gegevens invullen omdat MS een hold van 500$ zou doen als je de defecte console niet terugstuurde.

Echter zat er een fout in de site, waarbij als je die pagina waar de creditcard gegevens ingevuld moesten worden 4 keer opende, en op alle vier een lege neppe credit card (zoals bijvoorbeeld op fakenamegenerator.com) en deze dan heel snel achter elkaar submit-te, dat hij dan toch de order aanmaakte en doorzette.
Het fijne weet ik daar verder ook niet van, maar dat is wat die maat van me vertelde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
De artikelen zitten op exact dezelfde plaats als de Engelstalige website, maar hier heb je het linkje. Zorg wel even dat je winkelwagentje leeg is voordat je daar gaat klikken, anders kan je Paypal/CC niet zichtbaar zijn (had ik gisteravond ook).

[ Voor 22% gewijzigd door TheVMaster op 06-03-2014 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Topicstarter
TheVMaster schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 16:04:
[...]

:+ Serious...ik gebruik dan Chrome...die doet automatisch alles vertalen dan naar het Engels....
Ik heb een hekel aan Google translate, haalt het hele vakantie gevoel eraf. 8) :P
TheVMaster schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 16:05:
De artikelen zitten op exact dezelfde plaats als de Engelstalige website, maar hier heb je het linkje...
In VMaster we trust. d:)b

[ Voor 38% gewijzigd door Doughty op 06-03-2014 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim14ww
Doughty schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 16:05:
[...]

Ik heb een hekel aan Google translate, haalt het hele vakantie gevoel eraf. 8) :P
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
De petitie gaat goed btw...al meer dan 40 handtekeningen... voor de mensen die nog niet getekend hebben, doe dat nog ff :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
TheVMaster schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 16:07:
De petitie gaat goed btw...al meer dan 40 handtekeningen... voor de mensen die nog niet getekend hebben, doe dat nog ff :+
Woef..... ik ben helemaal niet zo van de petities..
Mijn Xbox is ook niet defect ;) En sociaal..... Ikke??? :P

[ Voor 7% gewijzigd door Bullet NL op 06-03-2014 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 16:07:
[...]

Woef..... ik ben helemaal niet zo van de petities..
Mijn Xbox is ook niet defect ;) En sociaal..... Ikke??? :P
Miauwwww...ik ook niet normaal gesproken :+ maar ik waardeer het enorm als je toch even zou willen krabbelen ;) Natuurlijk ben jij sociaal, je bent een Tweakert moderator, die zijn uber sociaal }:O en natuurlijk niet te vergeten.....Tweakers helpen elkaar altijd enzo O+ dussuh....

[ Voor 18% gewijzigd door TheVMaster op 06-03-2014 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
TheVMaster schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 16:03:
[...]

Oww..zo bedoel je, ja dat zei ik idd paar posts terug ook al :+ Vandaar dat ik dacht dat jij bedoelde....eh....laat maar :) het klopt...

Ben jij nu ook meteen van je probleem met je headset af, of blijft hij nog steeds random naar Kinect springen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maswa1414
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-08 16:47
[quote]TheVMaster schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 16:07:

je kan er weer 1 bij optellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
SinergyX schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 16:21:
[...]

Ben jij nu ook meteen van je probleem met je headset af, of blijft hij nog steeds random naar Kinect springen?
Het blijkt niet random te gaan...maar het lijkt nu opgelost. Kreeg btw toen ik de Stereo Headset Adapter aan m'n reeds upgrade controller aansloot wel een melding dat er een updat voor beschikbaar was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Cn-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-08 19:34
@TheVMaster

Ik lees er gewoon even overheen en ik kan het helemaal fout hebben hoor maar doel je niet op 3 Maart 2014 i.p.v. 2013 in je petitie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
TheVMaster schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 16:43:
[...]

Het blijkt niet random te gaan...maar het lijkt nu opgelost. Kreeg btw toen ik de Stereo Headset Adapter aan m'n reeds upgrade controller aansloot wel een melding dat er een updat voor beschikbaar was....
Mijn geval is het nog steeds compleet random, denk dat iemand uit mijn friendlist mij gisteren nog flink heb horen schelden in BF4, viel me toen pas op dat hij weer op Kinect stond. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Topicstarter
nieuws: Watch Dogs verschijnt op 27 mei

Nou ik denk dat ik die toch maar een go ga geven in mei :) even zo voor de zomer mooie single player..,

@Vmaster
Ziet er nice uit zeg!! dat word denk ik ook mijn nieuwe headset mocht deze overlijden.

[ Voor 17% gewijzigd door Blerf op 06-03-2014 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Ik heb net een reactie gekregen van de marketingafdeling van Microsoft. Ze komen zeer snel met een inhoudelijke reactie...ze zitten er bovenop. Daarnaast heb ik ze ook even op de petitie gewezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Topicstarter
TheVMaster schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 17:36:
Ik heb net een reactie gekregen van de marketingafdeling van Microsoft. Ze komen zeer snel met een inhoudelijke reactie...ze zitten er bovenop. Daarnaast heb ik ze ook even op de petitie gewezen...
BAAS! hier word ik wel blij van, ben dan wel echt benieuwd ook wat ze gaan zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Topicstarter
TheVMaster schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 17:36:
Kijk, daarom heet jij Master natuurlijk! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
Nu maar hopen op een goede reactie 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Doughty schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 19:16:
[...]

Kijk, daarom heet jij Master natuurlijk! d:)b
Zou het? O-)

Kreeg zojuist wederom en reactie waarin de persoon aangeeft dat er geen tijdsindicatie gegeven kan worden, maar er komt zo snel als mogelijk een reactie. Ze zijn er mee bezig om het volledig uit te zoeken.

Ik krijg een beetje de indruk dat ze dus vanuit Microsoft Nederland ook niet echt een idee hebben wat er aan de hand is. Zodra ik een reactie krijg, dan horen jullie het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik ben vooralsnog iig uit de brand....

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Dat is goed om te horen...scheelt je weer een ritje naar Duitsland. Microsoft komt waarschijnlijk (ik las ergens anders ook al dat ze volgende week met een reactie komen) wel snel met een oplossing, want er komt gelukkig steeds meer aandacht voor. Nu maar hopen dat ze hij gewoon ook in NL gelanceerd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
TheVMaster schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 19:34:
[...]

Dat is goed om te horen...scheelt je weer een ritje naar Duitsland. Microsoft komt waarschijnlijk (ik las ergens anders ook al dat ze volgende week met een reactie komen) wel snel met een oplossing, want er komt gelukkig steeds meer aandacht voor. Nu maar hopen dat ze hij gewoon ook in NL gelanceerd gaat worden.
Dat zou het beste zijn :)

Maar sowieso lees je helemaal niets over een tier 2 release...... dus ook niet in de andere landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
TheVMaster schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 16:03:
[...]

[afbeelding]
Heb je nu alleen stereo geluid? Of is het nu ook mogelijk om surround via wireless te krijgen, en alleen chat via de kabel te doen?

Ingewikkeld allemaal die headsets :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Topicstarter
TheVMaster schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 19:34:
[...]

Er komt zeker steeds meer aandacht voor haha. Wij blijven wel aan de gang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

[...]

Dat was nog best leuk omdat ik eigenlijk geen italiaans spreek. Gewoon op wat groene knoppies drukken op de website en hopen dat het goed gaat. Dat ging het nog maar net. Nadat ik op het Italiaanse Process Order had gedrukt, ging de pagina naar de homepage van MSStore, zonder een melding. Dus nog maar een adapter besteld en net toen ik weer op dat laatste groene knoppie wilde raggen, kreeg ik een mail met Grazie blablabla.... Bestelling gelukt dus..... :)

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
BM schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 20:26:
[...]

Heb je nu alleen stereo geluid? Of is het nu ook mogelijk om surround via wireless te krijgen, en alleen chat via de kabel te doen?

Ingewikkeld allemaal die headsets :p
Geluid is optical (wireless ;) ) en alleen de chat is via de kabel :+
MRELynx schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 21:29:
[...]

Dat was nog best leuk omdat ik eigenlijk geen italiaans spreek. Gewoon op wat groene knoppies drukken op de website en hopen dat het goed gaat. Dat ging het nog maar net. Nadat ik op het Italiaanse Process Order had gedrukt, ging de pagina naar de homepage van MSStore, zonder een melding. Dus nog maar een adapter besteld en net toen ik weer op dat laatste groene knoppie wilde raggen, kreeg ik een mail met Grazie blablabla.... Bestelling gelukt dus..... :)
Ik heb alleen nog geen annuleringsmail gekregen. Heb net Bral Unit gesproken, mocht hij alsnog naar jou worden opgestuurd...dan wil hij hem wel graag hebben :+

[ Voor 50% gewijzigd door TheVMaster op 06-03-2014 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
TheVMaster schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 22:16:
[...]

Top :) Tijd om een leuke headset uit te zoeken, de keuze word op deze manier een heel stuk groter :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

TheVMaster schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 22:16:
[...]

[...]

Ik heb alleen nog geen annuleringsmail gekregen. Heb net Bral Unit gesproken, mocht hij alsnog naar jou worden opgestuurd...dan wil hij hem wel graag hebben :+
Klopt heb al contact met hem gehad. Zijn pech is alleen dat de adapter bij mij wordt afgeleverd en jij hem betaald hebt. De prijs wordt dus 15 euro duurder voor hem want ik wil ook mijn marge >:)

Maar wel zullen zien of ik hem krijg maandag. Ga er vanuit dat ze zaterdag niet leveren. Zo ja, dan mag Bral 38 euro lappen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raishel70
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-12-2024
Ik heb net ook de petitie ondertekend, die hufters! Grrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Heb de petitie ook ondertekend. Mijn Xbox schijnt volgens UPS eind van de dag weer in mijn bezit te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Over die garantie shizzle. Mijn creditcard bedrijf gaf aan dat alles wat ik met mijn credit card betaal, verzekerd is en als het kapot gaat, ik gewoon mijn geld terug krijg. Zullen wel weer kleine lettertjes en addertjes in het gras aanhangen, maar toch. wellicht het proberen waard als je het echt helemaal zat bent....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bODgAPt.jpg

We mogen hem niet hebben =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Het wordt wachten op de stickersets :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
Van wie niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Microsoft. Ze besloten om niet door te gaan met Titanfall consoles te maken en in plaata daarvaan een bundel aan te bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Silversin schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 11:27:
[...]

Microsoft. Ze besloten om niet door te gaan met Titanfall consoles te maken en in plaata daarvaan een bundel aan te bieden.
Zo zonde, waarschijnlijk hadden ze ook makkelijk meer geld kunnen vragen.
Nu is het dezelfde prijs en krijg je een download code erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
http://www.ebay.co.uk/itm...SKIN-KINECT-/271386212542

Ook wel grappig om te hebben. Hopelijk pikt iemand die skin op van die Titanfall edition.

Edit, er is al soort-van versie :)
http://www.uniquecustomga...ontroller-Skins_p_33.html

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 07-03-2014 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
Nah... de vriendin vind strak zwart geen probleem... maar zo n console zou problematisch worden gok ik :P Plus het feit dat dat ding toch in een kastje zou komen staan... dan hoeft hij er voor mij niet fancy uit te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosferatu111072
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-08 19:41
Ninjetsu NL schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 13:11:
Nah... de vriendin vind strak zwart geen probleem... maar zo n console zou problematisch worden gok ik :P Plus het feit dat dat ding toch in een kastje zou komen staan... dan hoeft hij er voor mij niet fancy uit te zien :)
Los van wat de vriendin vindt, ik hoef geen thema box ik heb dat ding niet om de buitenkant maar........

Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Ik vind het niet erg om een zwarte te hebben, maar hij komt bij mij onderin in een wit kastje te staan. Daarvoor zou hij perfect zijn :) (De zwarte kant zou ook tegen de rechter zijkant aanstaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer die last hebben van een slecht functionerende Kinect- spraakherkenning?
En lag in beeld wanneer je probeert zowel te gamen als te netfixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 02:49

danplo

The Force is strong with me

Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2014 @ 19:51:
Zijn er meer die last hebben van een slecht functionerende Kinect- spraakherkenning?
En lag in beeld wanneer je probeert zowel te gamen als te netfixen?
Naar mij luisterd de Xbox erg goed ik heb de landinstelling op US staan, omdat bij mij persoonlijk spraak op UK niet goed ging, maar heeft misschien met mijn uitspraak te maken. Vergeet niet te beginnen met "Xbox" als eksbox uit te spreken. Daarnaast een keer goed je Kinect goed instellen en je geluid extreem hoog zetten bij de test, dat wilt ook wel eens helpen.

Daarnaast heb ik ook lag als ik een spel speel en muziek luistert met Xbox Music, helemaal als er videoclips worden afgespeeld, dan klopt op ten duur de framerate van de clip niet meer en stop uiteindelijk Xbox Music vanzelf met spelen. Erg jammer idd en moet toch beter kunnen.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste