Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Kojoottii schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 10:38:
Naja, vrij hopeloos deze discussie inderdaad wanneer de definitie speculatie voor sommigen blijkbaar alleen opgaat als het hun visie niet ondersteund.

Nergens verdedig ik DICE, enige punt dat ik wilde maken is dat IEDEREEN hier speculeert, dus het verbaasde me dat mensen elkaar gingen beschuldigen van speculatie. Wat een niveau weer hier zeg ...my god.
Maar ligt dit bij een ander hoe die reageert of hoe iemand wat overbrengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:21

Arfman

Drome!

Zullen we het hele crashgebeuren en wie wat waarvoor verantwoordelijk is in het problemen topic dumpen? Kthxbye.

Gisteravond nog even SA kunnen spelen, wonderwel. Geen last van crashes (:P) zover, inclusief een 20 minuten potje Metro clusterfuck.

Metro vind ik niks, maar dat was in BF3 niet anders. Wel "handig" om even je 200% boost op stuk te slaan.

Firestorm ziet er mooi uit en draait zeer soepel. Speelt ook nog best als vanouds, vond het altijd al een leuk level.

Caspian Border nog niet genoeg gespeeld om er echt een mening over te vormen. Kleuren zijn erg anders en de muur is ook erg wennen. Tevens veel plekjes gevonden zoals bij de liften en bij D die echt anders zijn, kijken hoe dat uitpakt. Alleen voorzie ik in dit level enorme problemen met de MAA zoals die nu is, dat was in BF3 op dit level al een OP voertuig en nu is het waarschijnlijk nog erger. Het level lijkt verder wel meer infanteriebased te zijn geworden dus misschien hebben we er minder last van.

Meer levels nog niet gespeeld :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 18:39
is het niet vooral een probleem met Win 8.1?

Komt nog een keer bij dat ik niet post als ik een crash heb als 10 anderen dat al doen.
Dus dat je vaak dezelfde ziet zal daar ook mee te maken hebben.

ik kan Metro, locker en paracel niet spelen zonder crash binnen 30 seconden.
De rest is prima speelbaar en heb gister best wat lol gehad.

gister een mooi potje Rush gespeeld waarbij we de laatste bom verdedigden tot op de laatste meters! HEERLIJK!!
ook al een potje gehad dat we nog 2 mensen overhadden en de laatste bom armden.. man man wat een spanning!!

En de m60e4 vind ik zeker leuk hehehe

trouwens die achievement waarbij je mensen moet neerschieten van de toren, houd dit in dat jij op de toren moet zitten of moeten anderen erop zitten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arfman schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 10:50:
Zullen we het hele crashgebeuren en wie wat waarvoor verantwoordelijk is in het problemen topic dumpen? Kthxbye.

Gisteravond nog even SA kunnen spelen, wonderwel. Geen last van crashes (:P) zover, inclusief een 20 minuten potje Metro clusterfuck.

Metro vind ik niks, maar dat was in BF3 niet anders. Wel "handig" om even je 200% boost op stuk te slaan.

Firestorm ziet er mooi uit en draait zeer soepel. Speelt ook nog best als vanouds, vond het altijd al een leuk level.

Caspian Border nog niet genoeg gespeeld om er echt een mening over te vormen. Kleuren zijn erg anders en de muur is ook erg wennen. Tevens veel plekjes gevonden zoals bij de liften en bij D die echt anders zijn, kijken hoe dat uitpakt. Alleen voorzie ik in dit level enorme problemen met de MAA zoals die nu is, dat was in BF3 op dit level al een OP voertuig en nu is het waarschijnlijk nog erger. Het level lijkt verder wel meer infanteriebased te zijn geworden dus misschien hebben we er minder last van.

Meer levels nog niet gespeeld :P
caspian heeft een hele fijne aanpassing gekregen qua sfeer, de RU MAA heb ik gemerkt, kan nu vanuit de uiterste hoek van de map bij hun base gewoon op zijn dooje gemak raketten in de basis van US side slingeren zodat je na opstijgen een extreme closeup van de grond kan krijgen :F d:)b -O- :N :')
de muur maakt het midden een stuk interessanter voor infi, de uitgebreidere hilltop is ook leuker geworden. Al met al was het een prima map, firestorm is niet erg veel aan veranderd dan wat extra meuk en mogelijkheden, blijft prima map, Golf of Oman heb ik geen goede indruk van kunnen krijgen nog.
Metro = shit op 64 players + explosives toegestaan.
beebie121 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 10:54:

Komt nog een keer bij dat ik niet post als ik een crash heb als 10 anderen dat al doen.

gister een mooi potje Rush gespeeld waarbij we de laatste bom verdedigden tot op de laatste meters! HEERLIJK!!
ook al een potje gehad dat we nog 2 mensen overhadden en de laatste bom armden.. man man wat een spanning!!

trouwens die achievement waarbij je mensen moet neerschieten van de toren, houd dit in dat jij op de toren moet zitten of moeten anderen erop zitten??
vanaf de toren mensen neerschieten, niet anders om :) (alhoewel eerst de tegenpartij eraf snipen ook erg leuk blijft. :)

[ Voor 21% gewijzigd door SouLLeSSportal op 19-02-2014 10:58 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
SouLLeSSportal schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 10:55:
[...]
firestorm is niet erg veel aan veranderd dan wat extra meuk en mogelijkheden, blijft prima map
Nieuwe container layout! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja kleine tweaks maar niet veel grote veranderingen, zoals bij caspian of de golf of oman zandstorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 21:08

JoSchaap

Had a life, got a modem..

gezien de snelheid waarin hier gereageerd is, is het mogelijk al door iemand anders gepost.. maargoed

de dmr shortcut is er ook voor premium players :)

http://battlelog.battlefi...w/shortcut-kits-now-live/

onderaan op de knop rammen en je hebt ze

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

beebie121 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 10:54:

Ik heb bij geen enkele map problemen in windows 8.1

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ySoSrs
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-09 14:49
W8.1
i5 3470
Nvidia GTX670
8 GB RAM
BF4 op samsung 830 SSD

Sinds voorlaatste patch geen crashes en bf liep zeer vlot, sinds laatste patch consistent crashes binnen de minuut op dezelfde mappen waar iedereen over spreek (dawnbreaker, locker, paracel storm in ieder geval, heb nog geen SA maps gespeeld).

In het topic over de crashes op battlelog zie je echt alle soorten configs (intel/amd, nieuwe en oude processors, geheugen, nvidia/amd GPU's, ...) maar het OS is precies altijd wel W8.1 dus het probleem zal inderdaad waarschijnlijk daar mee te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nix_R
  • Laatst online: 01-05 14:56
Iemand hier die toevallig zin heeft om die GOL magnum te unlocken?
Ik blijf maar falen en wil die sniper zo graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:06

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ik heb nu een paar rondes met de AS VAL gespeeld.. In eerste aanzien een wat kleuter apparaat: magazijn van 21, damage van 35... schiet allemaal niet op... Maar toch... die rate of fire van 900 blijkt het op de een of andere manier wel te doen voor mij; ik vind het toch een errug lekker dingetje.. Meer ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gyedema schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 11:51:
Ik heb nu een paar rondes met de AS VAL gespeeld.. In eerste aanzien een wat kleuter apparaat: magazijn van 21, damage van 35... schiet allemaal niet op... Maar toch... die rate of fire van 900 blijkt het op de een of andere manier wel te doen voor mij; ik vind het toch een errug lekker dingetje.. Meer ervaringen mee?
Lol 900 RPM met max 30 damage (btw) en min 17 damage, dat is nagenoeg de hoogste damage ouput per seconde in het spel en al helemaal voor de PDW's, uiteraard is dat een lekker dingetje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda
  • Laatst online: 16-09 17:03

koudepinda

Don't Panic

gyedema schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 11:51:
niet zo vreemd da val heeft op 1 na de hoogste damage van de pdw's (heb hem trouwens niet, heb geen uitbreidingen)

De ump heeft de hoogste damage (40) maar een veeeeel lagere fire rate, dus de as val is gewoon weg de meest krachtige pdw op dit moment

[ Voor 11% gewijzigd door koudepinda op 19-02-2014 11:56 ]

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

Sinds ik Battlefield 4 heb heb ik ook een stuk meer problemen met Battlefield 3..

Is Premium het waard om te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-09 20:01

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Basekid schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 10:05:
Na redelijk wat weken weer BF4 gaan spelen, en moet zeggen dat ik helaas niet erg onder de indruk ben. De 4 nieuwe maps van Second Assault vind ik redelijk lelijk en saai, en de CTD zijn nog net zoveel (misschien wel meer?) aanwezig als eerst.

Jammer.

Maarja, lekker met mensen via TS de tegenpartij neerknallen is ook niet slecht :)
Er zijn geen nieuwe maps... het lijkt dus dat de BF serie je niet echt ligt aangezien je BF3 mappen ook al saai vondt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:06

GurbY{nl}

GurbY{nl}

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 11:54:
[...]

Lol 900 RPM met max 30 damage (btw) en min 17 damage, dat is nagenoeg de hoogste damage ouput per seconde in het spel en al helemaal voor de PDW's, uiteraard is dat een lekker dingetje. :)
Bij mij staat echt 35 hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

Alexxxxxxxxxx schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 11:56:
Sinds ik Battlefield 4 heb heb ik ook een stuk meer problemen met Battlefield 3..

Ligt er maar net aan of jij de investering het waard vind, ik in iedergeval niet. Veel "bugs" brakke netcode en weet ik wat nog meer. ik ga ze niet verder sponsoren dan wat ik al heb gedaan.
gyedema schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 11:57:
[...]

http://symthic.com/bf4-weapon-info?w=AS_VAL

[ Voor 19% gewijzigd door koudepinda op 19-02-2014 11:59 ]

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-09 20:01

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Hoeveel uur ga je er in stoppen : kosten premium = waarde van premium -per uur :+

[ Voor 3% gewijzigd door NLKornolio op 19-02-2014 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, de BF4 bugs zijn downward compatible?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gyedema schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 11:57:
[...]

De getallen die in-game of op battlelog bij de wapen stats staan zijn 'indicaties van hoe het wapen presteert' aldus DICE. De werkelijke stats zijn op symthic.com te vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Hoe zit het bij jullie met de assigments? Zijn jullie daar actief mee bezig? Ik merk dat ik er veel minder mee bezig ben dan in BF3. Afgezien van de assigments voor wapens. Die zijn overigens niet altijd duidelijk. Zoals die F2000 is een bitch om te halen. 2 kill assist ribbons en 10 kills in de metro, makkelijker gezegd dan gedaan als je niet beneden in de gang zit te knallen :X

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:16
Mu.siQ schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:30:
Hoe zit het bij jullie met de assigments? Zijn jullie daar actief mee bezig? Ik merk dat ik er veel minder mee bezig ben dan in BF3. Afgezien van de assigments voor wapens. Die zijn overigens niet altijd duidelijk. Zoals die F2000 is een bitch om te halen. 2 kill assist ribbons en 10 kills in de metro, makkelijker gezegd dan gedaan als je niet beneden in de gang zit te knallen :X
Ik neem aan dat ze bedoelen 10 kills op de map Metro. Verder zijn die kill assist ribbons niet zo lastig te halen met deze netcode :X

Vind assignments wel grappig om te doen maar de meeste waar je niks zinnigs voor krijgt ben ik niet actief mee bezig.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Ik las het als tien kills in de metro, dus dacht zelf aan het metro stel beneden

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:09

BM

Moderator Spielerij
Modbreak:Mag ik jullie voor de zoveelste keer nog eens wijzen op de topic warning:

Problemen/Crashes deze horen in [PC] Algemene Battlefield 4 Problemen topic

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:38

Christiano007

Ich bin der champion

Gisteren metro gespeeld maar damn dat was een grote chaos :D . Wel vermakelijk maar te klein. Ook nog een andere gespeeld maar ik als infantry speler blijf het moeilijk vinden tegen al die tanks enz. Speel graag de medic of ammo guy maar als je geen goed team hebt blijft het lastig.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Mu.siQ schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:30:
Ik vind vervelend dat het vaak niet duidelijk is wat je in 1 potje moet doen en wat niet. Bij sommige staat dat het in een enkele ronde moet, maar bij andere niet en moet het volgens mij nog steeds. Of dat je alle eisen in één ronde moet halen, of dat het verspreid mag.

Ik zag dat premium best goedkoop was tov alles loskopen, dus toch maar premium genomen. En net kort op metro gespeeld, daarna rush Caspian en conquest firestorm, en ik moet zeggen dat ik best onder de indruk van de maps ben. Zien er iig heel goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Zie net in m'n stats dat ik 101.39% accuracy heb met een shotgun. En dat op 108 kills 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lateralus010
  • Laatst online: 08-09 09:32
Vind het zelf ook wel leuk om assignments te doen! Echter vind ik ze deze keer onduidelijker weergegeven wat het wat lastiger maakt. Vaak heb ik ook na een potje dat voortgang voor een assignment wordt getoond, terwijl ik die allang heb behaald (constant die MTAR en L85A2 assignment). Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0.5liter
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:22
Lateralus010 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:17:
Vind het zelf ook wel leuk om assignments te doen! Echter vind ik ze deze keer onduidelijker weergegeven wat het wat lastiger maakt. Vaak heb ik ook na een potje dat voortgang voor een assignment wordt getoond, terwijl ik die allang heb behaald (constant die MTAR en L85A2 assignment). Meer mensen hier last van?
yup, vind dat DICE dat ook wel mag fixen.

Rustig aan hè

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yinx84 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:17:
Zie net in m'n stats dat ik 101.39% accuracy heb met een shotgun. En dat op 108 kills 8)7
komt doordat je per shot meerdere kogels afvuurt, dus als je alles raakt is de accuracy hoger dan 100%
is al zo sinds bf3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BM schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:50:
[modbreak]Mag ik jullie voor de zoveelste keer nog eens wijzen op de topic warning:

Problemen/Crashes deze horen in [PC] Algemene Battlefield 4 Problemen topic[/]
Kortom je kan eigenlijk niet over BF4 praten zonder happy-go-lucky met de oogkleppen op te posten hoe fantastisch dit spel is? Top jongens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:34:
[...]

Kortom je kan eigenlijk niet over BF4 praten zonder happy-go-lucky met de oogkleppen op te posten hoe fantastisch dit spel is? Top jongens.
Incoming post van mod dat je een topicreport moet aanmaken over wat je nu zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
yinx84 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:17:
als je met 1 schot meerdere mensen raakt zal die accuracy wss hoger zijn dan 100% :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SmokingCrop schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:43:
[...]

als je met 1 schot meerdere mensen raakt zal die accuracy wss hoger zijn dan 100% :9
Heeft verder niet echt invloed, het feit dat je met 1x klikken x kogels afvuurt zorgt hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 22:31

Fresh

nee is nee

Nog even over de soundloop bug:

Als ik v-sync aanzet is het voor mij opgelost. Speel met een AMD kaart dus ik weet niet of het ook voor de Nvidia eigenaren werkt. Probleem is voor nu "opgelost" iig _/-\o_

Speel nu zonder crashes een paar potjes Metro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:49
Haswell schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:51:

Als ik v-sync aanzet is het voor mij opgelost. Speel met een AMD kaart dus ik weet niet of het ook voor de Nvidia eigenaren werkt. Probleem is voor nu "opgelost" iig _/-\o_

vanavond maar eens testen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Haswell schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:51:

Nope werkte helaas niet, tried and cried.
(Nividia kaart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

[...]

Mooi omschreven :)

Heb eigenlijk vanaf de launch nooit problemen gehad. Ja, in het begin dat de drivers nog niet optimaal waren en dus een te lage FPS maar verder? Ja, twee keer een bf4.exe stopped working maard at mag geen naam hebben. Maar wat je uit alle posts wel kunt halen is dat ik dan gewoon puur geluk heb met mijn gaming rig. Genoeg zelfde setups gezien die wel eruit knallen bij een bepaalde map.

Toch heeft dit spel mij vanaf dag één geen seconde kunnen overtuigen. Teveel randomness qua kills, slechte jet besturing vergeleken bij BF3 (ik weet dat infantry puristen hier niks om geven, maar ieder zijn meug), de netcode issues etc etc. Dat er nog mensen zijn zoals bijv een Beuker die het spel maar keer op keer verdedigen vind ik knap. Ik denk dat het eerder uit angst komt dat het spel binnen de kortste keren is doodgebloed en je dus je spel niet meer kunt spelen in een redelijk volle server. SA levert dus alweer problemen op, ze erkennen de bug en de patch die er komt zal wel weer een andere bug brengen. Dit is toch het grootste wanproduct dat iemand maar kan bedenken? En dat zeg ik terwijl ik dus van de bugs etc niet teveel last heb, maar als je alleen maar naar jezelf kijkt en de duizenden reacties op Battlelog negeert en zegt dat het allemaal wel meevalt ben je niet alleen een no-brainer eersteklas maar ook een ongelooflijke egoïst.

Happy gaming!

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Beuker is er ook wel wat op terug gekomen hoor :)
l0n3w012ph schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:58:

Dit is toch het grootste wanproduct dat iemand maar kan bedenken? En dat zeg ik terwijl ik dus van de bugs etc niet teveel last heb, maar als je alleen maar naar jezelf kijkt en de duizenden reacties op Battlelog negeert en zegt dat het allemaal wel meevalt ben je niet alleen een no-brainer eersteklas maar ook een ongelooflijke egoïst.

Happy gaming!
Bedankt zou ik zeggen, mis dit enorm in vele posts van mensen die nergens last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-08 16:43

Wereldreiziger

Mijn blog: Wereldreizigers.nl

[...]

Heb eigenlijk vanaf de launch nooit problemen gehad. Ja, in het begin dat de drivers nog niet optimaal waren en dus een te lage FPS maar verder? Ja, twee keer een bf4.exe stopped working maard at mag geen naam hebben. Maar wat je uit alle posts wel kunt halen is dat ik dan gewoon puur geluk heb met mijn gaming rig. Genoeg zelfde setups gezien die wel eruit knallen bij een bepaalde map.

Toch heeft dit spel mij vanaf dag één geen seconde kunnen overtuigen. Teveel randomness qua kills, slechte jet besturing vergeleken bij BF3 (ik weet dat infantry puristen hier niks om geven, maar ieder zijn meug), de netcode issues etc etc. Dat er nog mensen zijn zoals bijv een Beuker die het spel maar keer op keer verdedigen vind ik knap. Ik denk dat het eerder uit angst komt dat het spel binnen de kortste keren is doodgebloed en je dus je spel niet meer kunt spelen in een redelijk volle server. SA levert dus alweer problemen op, ze erkennen de bug en de patch die er komt zal wel weer een andere bug brengen. Dit is toch het grootste wanproduct dat iemand maar kan bedenken? En dat zeg ik terwijl ik dus van de bugs etc niet teveel last heb, maar als je alleen maar naar jezelf kijkt en de duizenden reacties op Battlelog negeert en zegt dat het allemaal wel meevalt ben je niet alleen een no-brainer eersteklas maar ook een ongelooflijke egoïst.

Happy gaming!
Niks mooi gezegd.... We hebben al 2500 jank posts over netcode crashes bugs sniper noobs en ga zo maar door.

Daar is dit topic niet voor en dat weten jullie en toch blijven jullie maar door janken. Als het aan mij had gelegen hadden jullie beide al een jaar bann aan je broek.
caanova1984 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:01:
[...]

Hoeveel uur ga je er in stoppen : kosten premium = waarde van premium -per uur :+
Juist ^^ En met een beetje zoeken kun je premium keys voor +- 30 euro kopen. Dat maakt het al een stuk aantrekkelijker.

Volg mij op: https://wereldreizigers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-09 15:42
[...]

Dit is toch het grootste wanproduct dat iemand maar kan bedenken? En dat zeg ik terwijl ik dus van de bugs etc niet teveel last heb, maar als je alleen maar naar jezelf kijkt en de duizenden reacties op Battlelog negeert en zegt dat het allemaal wel meevalt ben je niet alleen een no-brainer eersteklas maar ook een ongelooflijke egoïst.

Happy gaming!
Pff, hoe bedoel je kortzichtig?..

Nu is het opeens zo dat de mensen die BF4 nog met plezier spelen maar op moeten rotten? Ik ben er zo een die zegt dat het allemaal wel meevalt (persoonlijke ervaring) en ik kom hier graag om inhoudelijk over de game te praten. Maar ja, ik ben een no-brainer en kennelijk ook een ongelofelijke egoist..

Als je persoonlijke ervaring is dat het allemaal klote is en het niet werkt zou ik de topic warning nog eens lezen en verhuizen naar het problemen topic. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

SmokingCrop schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:43:
[...]

Oooh nu snap ik ook meteen waarom mensen zulke idiote accuracy scores hebben van bijv 25-35% op 10.000 kills.

Dat kan alleen met snipers dacht ik altijd, maar shotgun is blijkbaar de boosdoener 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wereldreiziger schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 14:10:
[...]

Oooh nu snap ik ook meteen waarom mensen zulke idiote accuracy scores hebben van bijv 25-35% op 10.000 kills.

Dat kan alleen met snipers dacht ik altijd, maar shotgun is blijkbaar de boosdoener 8)7
solo snipen kan je ook aardig rond de 30% uit komen maar realistisch gezien als je meer dan alleen sniper speelt zul je met een paar min miniguns vuren dit vrij hard naar 10-15% toe verlagen. Helaas tellen die ook mee in de wapen stats op accuracy. 8)7
gelukkig pik je afwijkende stats er vrij simpel uit als je even wat verder kijkt :)

[ Voor 6% gewijzigd door SouLLeSSportal op 19-02-2014 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

Grimmie187 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 14:09:
[...]

Nu is het opeens zo dat de mensen die BF4 nog met plezier spelen maar op moeten rotten? Ik ben er zo een die zegt dat het allemaal wel meevalt (persoonlijke ervaring) en ik kom hier graag om inhoudelijk over de game te praten. Maar ja, ik ben een no-brainer en kennelijk ook een ongelofelijke egoist..

Als je persoonlijke ervaring is dat het allemaal klote is en het niet werkt zou ik de topic warning nog eens lezen en verhuizen naar het problemen topic. :w
3 dubbel eens. Niet mokke, lekker knallen. Janken doen we maar ergens anders d:)b Op Teamspeak met je CoD matties ofzo, lol 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wereldreiziger schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 14:10:
[...]

Niet om het een of het ander maar er zijn heel veel mensen die rustig 25%+ schieten met een assault rifle of carbine.... Gewoon ietsje beter leren mikken dus als je dergelijke stats wilt halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Happy gaming!
Nu klink je echt als een zuur mannetje die boos is omdat hij geen OP speelgoedje meer heeft in zijn favoriete gameserie.
Ik heb oprecht heel veel lol in BF4 en laat het dan ook niet om het hier te posten ook als er iets negatief is trouwens want ook ik zie de problemen wel maar voel niet de behoefte om er steeds om lopen te janken net een klein kind.
Kijk maar na dat ik gisteren de eerste was die over de problemen rond crashes in Metro poste maar mag ik dat alleen dat posten of mag ik ook vertellen dat ik daarna heel veel leuke potjes samen met wat vrienden heb gehad.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 14:17:
[...]

Niet om het een of het ander maar er zijn heel veel mensen die rustig 25%+ schieten met een assault rifle of carbine.... Gewoon ietsje beter leren mikken dus als je dergelijke stats wilt halen.
lol, en de voertuigen en jets met miniguns niet gebruiken. dat is waar je stats door naar beneden haalt. rond de 20-25% accuracy met handwapens alleen is niet heel moeilijk nee, mits je niet als een idioot lmg spammed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Wereldreiziger schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 14:04:
[...]

Niks mooi gezegd.... We hebben al 2500 jank posts over netcode crashes bugs sniper noobs en ga zo maar door.

Daar is dit topic niet voor en dat weten jullie en toch blijven jullie maar door janken. Als het aan mij had gelegen hadden jullie beide al een jaar bann aan je broek.
Jij kan er nog wat van leren, je noemt het al "jank" posts. (krijg er jeukende knokkels van)
Terwijl het gewoon logisch is dat mensen het kwijt willen als iets niet werkt waar ze voor betaald hebben.

De hoeveelheid negatieve posts zijn misschien niet leuk, en sommige problemen horen niet in dit topic maar blijf je toch houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:09

BM

Moderator Spielerij
[...]

Nee hoor, je mag best eens je frustratie uiten. Alleen neemt de discussie over over wie waar welke fouten maakt, en of het aan Dice/hardware/driver/whatever ligt de afgelopen tijd de overhand, en dat is niet de bedoeling van dit topic. De problemen met BF4 kunnen besproken worden in het daarvoor bestemde topic.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S.J_84 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 14:27:
[...]

Jij kan er nog wat van leren, je noemt het al "jank" posts. (krijg er jeukende knokkels van)
Terwijl het gewoon logisch is dat mensen het kwijt willen als iets niet werkt waar ze voor betaald hebben.

De hoeveelheid negatieve posts zijn misschien niet leuk, en sommige problemen horen niet in dit topic maar blijf je toch houden.
Maar je hoeft natuurlijk ook niet iedereen die het spel wel leuk vind direct no-brainer , egoïst of angsthaas te noemen toch ?
Kijk ik ben het met je eens dat ook de problemen serieus moet worden genomen en dat je er ook over mag posten maar het zelfde geldt natuurlijk ook voor iemand die post dat hij gewoon een leuke game heeft en geen problemen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Grimmie187 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 14:09:
[...]

het is GEEN persoonlijke ervaring, Sterker nog het is een ervaring die vrijwel iedere gamer opmerkt.
Hij komt misschien kortzichtig over of hoe je het wilt noemen, maar hij heeft wel gelijk en dit hoort gewoon in een discussie forum thuis die over battlefield 4 gaat.
Het problemen topic is om je PERSOONLIJKE problemen te noteren en discussie aan te kunnen gaan, hoe je bepaalde zaken kunt oplossen. Hierbij moet je denken aan Hardware problemen of netwerk problemen, maar dat is mijn mening.

Het is hetzelfde als ik over de Netcode begin, dat iedereen begint te schreeuwen over mijn WiFi verbinding. Terwijl als ik BF3 speel, hoor je me nu veel minder klagen over de netcode. ik weet nu dat het 100x slechter kan zijn (bewijs BF4).

Als een game veel problemen heeft, lees je dit nu eenmaal terug op een forum.
Je kan niet verwachten dat iedereen positief blijft als een game veel negatieve punten heeft op dit moment.
Eerlijk is eerlijk, twee weken terug was de netcode een stuk beter en was er bijna geen melding over crashes, maar na de laatste 2 patches natuurlijk wel.

De hoeveelheid geeft misschien aan dat de game echt problemen heeft en dat merendeel van de gamers hier last van hebben en dat een kleinere minderheid hier nog mee kan leven.
spelers waar ik respect voor heb zoals Awesemo en DanielWW2, benoemen exact dezelfde problemen.
Spelers die slechter zijn, klagen gewoon veel minder, omdat hun niveau en verwachtingen lager liggen.
Nou wil ik bepaalde spelers niet de hemel in prijzen of arrogant overkomen, want het is totaal niet persoonlijk bedoelt en het gaat hier ook niet om stats of hoe nuttig iemand kan zijn soms.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
beuker19 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 14:33:
[...]

Maar je hoeft natuurlijk ook niet iedereen die het spel wel leuk vind direct no-brainer , egoïst of angsthaas te noemen toch ?
Kijk ik ben het met je eens dat ook de problemen serieus moet worden genomen en dat je er ook over mag posten maar het zelfde geldt natuurlijk ook voor iemand die post dat hij gewoon een leuke game heeft en geen problemen heeft.
Nee bedoel meer het begrip vanuit l0n3 jegens mensen met problemen, in plaats van Christo met zijn "janken".

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wereldreiziger schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 14:13:
[...]

3 dubbel eens. Niet mokke, lekker knallen. Janken doen we maar ergens anders d:)b Op Teamspeak met je CoD matties ofzo, lol 8)7
Zou je alsjeblieft je best willen doen om enig niveau te hanteren? Dit soort posts slaan echt nergens op en kunnen we missen als kiespijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groverp08
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:08

Groverp08

Vergeet niet te genieten!

Ik lees al een tijdje dit topic omdat BF4 nieuw is voor mij en ik graag wil leren van ervaren spelers.
Nu is mij heel duidelijk dat er problemen met het spel zijn, maar ik vind het jammer dat daar de meeste posts over gaan. Helemaal jammer is post die gaan over post die gaan over dat er problemen zijn.

Zouden jullie iets meer met goede tips, ervaringen (van zaken die werken) en voorbeelden (bijv filmpjes) willen posten?
Dat zou voor mij in elk geval heel veel meerwaarde geven aan dit topic.

Thx! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 08:56
Groverp08 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 14:48:
Ik lees al een tijdje dit topic omdat BF4 nieuw is voor mij en ik graag wil leren van ervaren spelers.
Nu is mij heel duidelijk dat er problemen met het spel zijn, maar ik vind het jammer dat daar de meeste posts over gaan. Helemaal jammer is post die gaan over post die gaan over dat er problemen zijn.

Zouden jullie iets meer met goede tips, ervaringen (van zaken die werken) en voorbeelden (bijv filmpjes) willen posten?

Thx! _/-\o_ _/-\o_
Ja hoor, ik zou het BF3 topic eens doorlezen dan. Een hoop minder geklaag en veel nuttige tips. Succes! :P

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024

Thx! _/-\o_ _/-\o_
Tips hier worden niet gewaardeerd want iedereen weet het het beste :) Je kan het beste bekende youtubers kijken voor inhoudelijke gameplay tips

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-09 15:42
Pykow schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 14:37:
[...]

het is GEEN persoonlijke ervaring, Sterker nog het is een ervaring die vrijwel iedere gamer opmerkt.
Hij komt misschien kortzichtig over of hoe je het wilt noemen, maar hij heeft wel gelijk en dit hoort gewoon in een discussie forum thuis die over battlefield 4 gaat.
Het problemen topic is om je PERSOONLIJKE problemen te noteren en discussie aan te kunnen gaan, hoe je bepaalde zaken kunt oplossen. Hierbij moet je denken aan Hardware problemen of netwerk problemen, maar dat is mijn mening.

Het is hetzelfde als ik over de Netcode begin, dat iedereen begint te schreeuwen over mijn WiFi verbinding. Terwijl als ik BF3 speel, hoor je me nu veel minder klagen over de netcode. ik weet nu dat het 100x slechter kan zijn (bewijs BF4).

Als een game veel problemen heeft, lees je dit nu eenmaal terug op een forum.
Je kan niet verwachten dat iedereen positief blijft als een game veel negatieve punten heeft op dit moment.
Eerlijk is eerlijk, twee weken terug was de netcode een stuk beter en was er bijna geen melding over crashes, maar na de laatste 2 patches natuurlijk wel.

De hoeveelheid geeft misschien aan dat de game echt problemen heeft en dat merendeel van de gamers hier last van hebben en dat een kleinere minderheid hier nog mee kan leven.
spelers waar ik respect voor heb zoals Awesemo en DanielWW2, benoemen exact dezelfde problemen.
Spelers die slechter zijn, klagen gewoon veel minder, omdat hun niveau en verwachtingen lager liggen.
Nou wil ik bepaalde spelers niet de hemel in prijzen of arrogant overkomen, want het is totaal niet persoonlijk bedoelt en het gaat hier ook niet om stats of hoe nuttig iemand kan zijn soms.
Het is wel een persoonlijke ervaring, je speelt namelijk BF4 in je eentje achter je eigen PC..

En die laatste alinea kun je achterwegen laten. Je kan wel zeggen dat het niet persoonlijk bedoelt is maar kortweg beweer je hier gewoon dat mensen die geen problemen hebben slechte spelers zijn. Wat natuurlijk helemaal nergens over gaat..

Tot dusver de discussie over wat er wel of niet in het problemen topic hoort, ik kap er mee voor vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thx! _/-\o_ _/-\o_
sommige dingen moeten gewoon eerst genuanceerd worden en in dit geval gaat het net na de 'geweldige' patch over het niet goed functioneren van de game en of dat al dan niet aan de game ligt.

Maar het is een goed voorstel om dat af te sluiten en verder te gaan met belangrijke informatie.
Graag iets specifiekere informatie over wat je dan wil weten is ook wel weer handig dan :)
youtube is natuurlijk ook op zich de plek om even te beginnen met je vragen.

Wat vind men van de f2000?
Persoonlijk niet heel veel nog mee gespeeld, net unlocked maar wat ik heb gemerkt is dat die niet zo heel goed is, voornamelijk op close tot midrange, redelijke hipfire, helemaal als je een las0r erop zet. die integrale optic die erbij zit is wel redelijk. Er zijn echter eigenlijk wederom betere opties behalve dan op gebied van hipfire, daar is waar dit voornamelijk mee uitblinkt.

[ Voor 15% gewijzigd door SouLLeSSportal op 19-02-2014 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

Pykow schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 14:37:
[...]
Nu werk ik tegenwoordig in brabant en zou hier graag op zijn brabants op willen reageren;

Wa enne KLETS kom uut den bakkus.

[ Voor 21% gewijzigd door Wereldreiziger op 19-02-2014 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

SouLLeSSportal schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 14:54:
[...]

sommige dingen moeten gewoon eerst genuanceerd worden en in dit geval gaat het net na de 'geweldige' patch over het niet goed functioneren van de game en of dat al dan niet aan de game ligt.

Maar het is een goed voorstel om dat af te sluiten en verder te gaan met belangrijke informatie.
Graag iets specifiekere informatie over wat je dan wil weten is ook wel weer handig dan :)
youtube is natuurlijk ook op zich de plek om even te beginnen met je vragen.

Wat vind men van de f2000?
Persoonlijk niet heel veel nog mee gespeeld, net unlocked maar wat ik heb gemerkt is dat die niet zo heel goed is, voornamelijk op close tot midrange, redelijke hipfire, helemaal als je een las0r erop zet. die integrale optic die erbij zit is wel redelijk. Er zijn echter eigenlijk wederom betere opties behalve dan op gebied van hipfire, daar is waar dit voornamelijk mee uitblinkt.
Vond de F2000 in BF3 echt een toppertje. Maar moet je deze nu unlocken met weer zo'n vage assignment? Ik doe over het algemeen geen assignments en unlock ze alleen bij toeval als ik me normale gangetje ga in Conquest.

Maar zoals ik hier en daar lees is niemand echt te spreken over de F2000 in BF4 dus laat ik dat unlocken ook maar achterwege :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Wereldreiziger schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:15:
[...]
Maar zoals ik hier en daar lees is niemand echt te spreken over de F2000 in BF4 dus laat ik dat unlocken ook maar achterwege :)
Laat je nooit leiden door de wapen opinies van mensen hier! Altijd zelf proberen.

edit: nuance... laat je nooit leiden door opinies in het algemeen wanneer het aankomt op wapens :p

[ Voor 12% gewijzigd door yinx84 op 19-02-2014 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

Tsurany schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 14:41:
[...]

Zou je alsjeblieft je best willen doen om enig niveau te hanteren? Dit soort posts slaan echt nergens op en kunnen we missen als kiespijn.
Ik zal me vanaf heden uitmuntend engageren om invectief te uiten op een adequaate methode die zich convenabel blijkt naar de doorsnede van de maatschappij. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thx! _/-\o_ _/-\o_
Wat zou je willen weten en op wat voor niveau wil je spelen?

Het begint met de instellingen, maximaal aantal frames, geen muisacceleratie, geen tot minimale input-lag

In principe is alles wat voor BF3 geldt ook van toepassing op BF4, ware het niet dat de infantry gameplay totaal 'anders' (om andere woorden zoals 'niet' maar te vermijden) werkt in BF4 (geen klacht of probleem, maar een constatering). Er zijn dan ook véél minder tutorials over BF4 dan over BF3 te vinden. Je moet je voorstellen dat alles wat jij doet tot een halve seconde later pas bij de vijand op het beeld verschijnt en andersom.

Sommigen op dit forum noemen dat een feature en doodnormaal, voor anderen wordt het hierdoor een stukje lastiger en tikkeltje frustrerender om te spelen. Dit is niet alleen bij enkele pechvogels het geval, dit is op dit moment nog hardcoded in de engine. Als je sniped, in voertuigen speelt, niet zo heel veel ervaring hebt met shooters, nog niet zo goed bent of altijd op grote afstand blijft dan valt het wat minder op, maar iedereen heeft dit.

Dus de eerste pro-tip: als je uit cover gaat, blijf dan schieten tot de tegenstander neer is in plaats van weer in dekking te gaan.

Verder zijn er de volgende youtube kanalen met goede BF3 tips voor de basics:

rivaLxfactor (goed met voertuigen, matig als infantry)
daskro (goede tanker ook)
hadoukenzz
reflexez

Dan heb je nog een aantal die veel posten en filmpjes die lekker wegkijken maar eigenlijk niet zo goed zijn:

jackfrags (was een goede cs speler, in BF een stuk minder)
frankieonpc (kopieert de hints van jackfrags)
levelcapgaming (echt heel slecht)
matimi0 (zo niet beroerder)

Maarja 'goed' is natuurlijk een subjectief begrip. Als je bijvoorbeeld Vsync of input-lag niet merkt dan maken deze tips niet zo heel veel uit en dan moet je gewoon heel veel meer spelen. Als je dat wel merkt maar liever mooie graphics hebt, dan kan ik je niet zoveel verder helpen want dan spelen we een heel ander spelletje.

ps. Beste loadout op elk automatisch wapen: ergo grip + muzzle break, statistisch gezien de meest accurate set-up de eerste 6 kogels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
Wereldreiziger schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:24:
[...]

Ik zal me vanaf heden uitmuntend engageren om invectief te uiten op een methode die zich convenabel blijken naar de doorsnede van de maatschappij. d:)b
Als het aan mij lag krijgen die soort mensen allang een ban van een jaar met dit soort onzinning posts + antwoorden. Maar ja IK wil niet voor mod spelen natuurlijk. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:26:
[...]

jackfrags (was een goede cs speler, in BF een stuk minder)
frankieonpc (kopieert de hints van jackfrags)
levelcapgaming (echt heel slecht)
matimi0 (zo niet beroerder)
Waarom vind je lvlcap 'echt heel slecht'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lateralus010
yinx84 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:27:
[...]

Mmm vond hem eerst ook best goed. De laatste paar video's lijkt het heel erg alsof hij als een malloot campt om kills te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yinx84 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:27:
[...]

Zoveel redenen:

Cursorplaatsing,
Veel campen,
Voorspelbaar loopgedrag
Geen minimap awareness,
Slechte recoil compensatie

Om maar de voornaamste te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lateralus010
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:30:
[...]

Zoveel redenen:

Cursorplaatsing,
Veel campen,
Voorspelbaar loopgedrag
Geen minimap awareness,

Plus iets wat ik persoonlijk storend vind; met zijn monotone stem praten over percentages bullet drop en damage reduction berekeningen. Wat mij dus totaal niet interesseert ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:30:
[...]

Zoveel redenen:

Cursorplaatsing,
Veel campen,
Voorspelbaar loopgedrag
Geen minimap awareness,

Wat is cursorplaatsing dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Konjo schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:34:
[...]

Wat is cursorplaatsing dan?
Dit is een goede uitleg weliswaar voor cs maar slaat op alle shooters. Op welke hoogte hou je je cursor, hoever van de muur etc.

Daar hoort ook goed inschatten van mogelijke dreigingen (waar en hoe snel komen ze), waar ga je zelf staan (minst voorspelbare plek) en hoe plaats je je cursor zodat je minimaal hoeft te corrigeren en dus het vuurgevecht altijd wint (want jij bent er klaar voor en degene die de hoek om komt niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

Konjo schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:27:
[...]

Als het aan mij lag krijgen die soort mensen allang een ban van een jaar met dit soort onzinning posts + antwoorden. Maar ja IK wil niet voor mod spelen natuurlijk. |:(
Die soort mensen weten wat de leven is man de struggle in battlefield is te geflipt geworden loopt je op straat met je konjo's beginnen ze zomaar te knallen bam en alweer een mattie heeft het leven gelaten die bitches moeten payen voor hun shizzle ma nizzle. I cruise ze plat met me 24 inch pattas onder me leger jeep y0.

Dus, vanavond, uurtje of 10, you and me, BuG servert? BRING IT ONNNNNNN oOo
De eerste die dogtags pakt van de ander wint :9~

[ Voor 24% gewijzigd door Wereldreiziger op 19-02-2014 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wereldreiziger schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:38:
[...]

Die soort mensen weten wat de leven is man de struggle in battlefield is te geflipt geworden loopt je op straat met je konjo's beginnen ze zomaar te knallen bam en alweer een mattie heeft het leven gelaten die bitches moeten payen voor hun shizzle ma nizzle. I cruise ze plat met me 24 inch pattas onder me leger jeep y0.

juist. :F :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
Wereldreiziger schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:38:
[...]

Over aannames gesproken haha.

Ik ben blond met blauwe ogen en je zou mij niet kunnen verwarren met een persoon die in het echt zo praat haha. die=dit natuurlijk maar wel een grappige typo :)

En uiteindelijk 'quote'(niet letterlijk) ik je.

[ Voor 3% gewijzigd door Konjo op 19-02-2014 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:37:
[...]

Dit is een goede uitleg weliswaar voor cs maar slaat op alle shooters. Op welke hoogte hou je je cursor, hoever van de muur etc.

[video]

Daar hoort ook goed inschatten van mogelijke dreigingen (waar en hoe snel komen ze), waar ga je zelf staan (minst voorspelbare plek) en hoe plaats je je cursor zodat je minimaal hoeft te corrigeren en dus het vuurgevecht altijd wint (want jij bent er klaar voor en degene die de hoek om komt niet).
Duidelijk bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:37:
[...]

[video]

Heeft dat zin dan met BF4? Mensen teleporten toch die hoek om...

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

Konjo schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:43:
[...]

Over aannames gesproken haha.

Ik ben blond met blauwe ogen en je zou mij niet kunnen verwarren met een persoon die in het echt zo praat haha. die=dit natuurlijk maar wel een grappige typo :)

En uiteindelijk 'quote'(niet letterlijk) ik je.
Hahah juist. Eindelijk iemand die normaal reageert. moest er even op inspringen.

Men neemt hier alles te serieus man, het is maar een spelletje. Beleef er lol aan en zo niet speel je misschien wel het verkeerde spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CodeCaster schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:48:
[...]

Heeft dat zin dan met BF4? Mensen teleporten toch die hoek om...
Tot op zekere netcode hoogte uiteraard, alleen hoe meer zijwaarts de beweging hoe lastiger het is, als je weet dat iemand door een deur zal komen, dan richt je waar je zijn ronde bollletje verwacht, zelfs met de netcode moet je dan een zeker voordeel hebben.

Wat ik bij lvlcap vooral matig vind is zijn plaatsing, soms zit die op van die onmogelijke plekken waar je weinig kan doen of alleen statisch kan spelen, dus campen. Hij is gewoon een redelijke alround speler, heb wel een paar keer met paar usa spelers tegen hem in squad up gespeeld in bf3, niet meer dan behoorlijk squad als ik vergelijk als we met de clan samen spelen, die zijn over het algemeen ongeveer zelfde of minder goed dan ik.

[ Voor 32% gewijzigd door SouLLeSSportal op 19-02-2014 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerlijk gezegd vrij beperkt. Tegen de meeste mensen op pubs is het uberhaubt niet nodig maar helpt het wel, het is ook een heel goede gewoonte om vast te houden voor andere shooters waar het een wereld van verschil maakt.

Tegen goede spelers maakt het, totdat ze het fixen, in BF4 ook niet zo heel gekke veel uit aangezien er altijd 1 persoon harder door de netcode wordt genaaid dan de ander en het een beetje een loterij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

SouLLeSSportal schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:50:
[...]

Tot op zekere netcode hoogte uiteraard, alleen hoe meer zijwaarts de beweging hoe lastiger het is, als je weet dat iemand door een deur zal komen, dan richt je waar je zijn ronde bollletje verwacht, zelfs met de netcode moet je dan een zeker voordeel hebben.
En het mooie van BF4 vind ik dus dat er zo gigantisch veel hoekjes, bergjes en deurtjes zijn dat het bijna niet te doen is om het allemaal te leren en te voorspellen. Er zijn wat hotspots waar dit van toepassing kan zijn, maar lang niet zoals bij CS ( jarenlang gespeeld en knalde regelmatig headshots bij voorbaat al door deuren waarvan ik wist dat er regelmatig noobies achter zaten te campen ). Een CS waar iedereen de kleine maps zodanig goed kent dat ze gewoon blind van bombspot A naar B kunnen lopen en de crosshairs als perfect op de hoekjes zijn gericht waar jij eventueel achteruit kan komen.

Dat maakt BF4 juist zo leuk tegenover CS (mijn mening), het is gewoon een stuk slechter te voorspellen allemaal en dat ligt echt niet alleen aan de netcode.

[ Voor 6% gewijzigd door Wereldreiziger op 19-02-2014 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Je bent inderdaad meer aan reflexen overgeleverd. "Vroegâh" oefende ik nog flick shots in Quake... hier heb ik met de damage direction indicator nog wel eens profijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yinx84 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:57:
Je bent inderdaad meer aan reflexen overgeleverd. "Vroegâh" oefende ik nog flick shots in Quake... hier heb ik met de damage direction indicator nog wel eens profijt van.
Die damage direction indicator verhoogt die leuke onvoorspelbaarheid en uitdaging van BF4 inderdaad ook nog door regelmatig willekeurig hoeken aan te wijzen. Hoeken die al dan niet, vaak niet, overeenkomen met de schutter en/of wat de directional audio aangeeft. Houdt het spannend zullen we maar zeggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 16:10:
[...]

Die damage direction indicator verhoogt de leuke onvoorspelbaarheid en uitdaging van BF4 inderdaad ook nog door regelmatig willekeurig hoeken aan te wijzen die al dan niet, vaak niet, overeenkomen met de schutter en/of wat de directional audio aangeeft. Houdt het spannend zullen we maar zeggen. :)
Dat is inderdaad een fascinerend spelelement, wat vooral bij zwaardere kogels en bij splash damage de kop lijkt op te steken. Naar mijn ervaring geeft die indicator precies de tegenovergestelde richting aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

CodeCaster schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 16:13:
[...]

Dat is inderdaad een fascinerend spelelement, wat vooral bij zwaardere kogels en bij splash damage de kop opsteekt. Naar mijn ervaring geeft die indicator precies de tegenovergestelde richting aan.
Ik wordt niet goed van die indicator.. Wat je zegt, vaak is het de tegenovergestelde hoek van wat aangegeven wordt, maar er automatisch vanuit gaan dat dat zo is, is dodelijk. Verder hierboven mooi filmpje gezien voor cursorplaatsing, nooit over nagedacht (mijn kd is dan ook om te huilen), zal t is gaan meenemen. Ik lees hier een hoop 'bf pro's'met kd's van +3 (of meer?) en shit? Hoewel ik vaak bovenin eindig zou ik wel wat aan mn mik kwaliteiten willen doen..

Wel jammer dat ik zo snel uitgeleveld ben, had met bf3 toch bijna het dubbele aan tijd nodig. T zullen de veelvuldige dubbelXP dagen zijn geweest.

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

CodeCaster schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 16:13:
[...]

Dat is inderdaad een fascinerend spelelement, wat vooral bij zwaardere kogels en bij splash damage de kop lijkt op te steken. Naar mijn ervaring geeft die indicator precies de tegenovergestelde richting aan.
het lijkt eerder random richtingen aan te geven, enkele keren correcte aanwijzing gehad, dan helpt het wel degelijk (als je tegenstander niet kan richten, of wanneer de netcode hem een bezoekje doet).

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wereldreiziger schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:55:
[...]

En het mooie van BF4 vind ik dus dat er zo gigantisch veel hoekjes, bergjes en deurtjes zijn dat het bijna niet te doen is om het allemaal te leren en te voorspellen. Er zijn wat hotspots waar dit van toepassing kan zijn, maar lang niet zoals bij CS ( jarenlang gespeeld en knalde regelmatig headshots bij voorbaat al door deuren waarvan ik wist dat er regelmatig noobies achter zaten te campen ). Een CS waar iedereen de kleine maps zodanig goed kent dat ze gewoon blind van bombspot A naar B kunnen lopen en de crosshairs als perfect op de hoekjes zijn gericht waar jij eventueel achteruit kan komen.

Dat maakt BF4 juist zo leuk tegenover CS (mijn mening), het is gewoon een stuk slechter te voorspellen allemaal en dat ligt echt niet alleen aan de netcode.
dat klopt, je hebt in zavod op elke plek in het gebouw minimaal 3 verschillende hoogtes, 3 verschillende ingangen, en een ton aan andere angles waarmee je rekening moet houden, plus infantry is behoorlijk lastig te zien in alle clutter die er is.Het punt over de netcode bedoel ik vooral mee dat hoe goed je ook richt je raakt niet altijd daadwerkelijk wat je ziet dus preaimen heeft niet altijd echt zin omdat het toch maar een gok is of je uberhaupt de hitbox raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

SouLLeSSportal schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 16:36:
[...]

dat klopt, je hebt in zavod op elke plek in het gebouw minimaal 3 verschillende hoogtes, 3 verschillende ingangen, en een ton aan andere angles waarmee je rekening moet houden, plus infantry is behoorlijk lastig te zien in alle clutter die er is.Het punt over de netcode bedoel ik vooral mee dat hoe goed je ook richt je raakt niet altijd daadwerkelijk wat je ziet dus preaimen heeft niet altijd echt zin omdat het toch maar een gok is of je uberhaupt de hitbox raakt.
Inderdaad, in super close quarters is het ook meestal degene met de hoogste fire rate degene die wint, zelfs een shotgun legt het dan nog regelmatig af, (bedoel dus point blanc, je loopt elkaar tegen het lijf als je een hoek omkomt bijvoorbeeld).

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Grimmie187 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 14:53:
[...]

Het is wel een persoonlijke ervaring, je speelt namelijk BF4 in je eentje achter je eigen PC..

En die laatste alinea kun je achterwegen laten. Je kan wel zeggen dat het niet persoonlijk bedoelt is maar kortweg beweer je hier gewoon dat mensen die geen problemen hebben slechte spelers zijn. Wat natuurlijk helemaal nergens over gaat..

Tot dusver de discussie over wat er wel of niet in het problemen topic hoort, ik kap er mee voor vandaag.
Als persoon X aangeeft dat er iets niet deugt aan de game en ongeveer 70% deelt deze mening, dan zijn er toch altijd mensen die je voor gek verklaren of het ontkennen. Daar ben ik onderhand klaar mee.
kijk als ik zeg, pfoe de kleuren zijn niet mooi en ik zie dat niemand deze mening deelt, dan is het mijn persoonlijke ervaring en snap ik dat dit weg gestreept kan worden.
maar helaas voor BF is dit niet het geval. Alle klachten komen overeen.
yinx84 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:57:
flick shots hebben in BF4 minder effect dan in BF3. Je moet in BF4 veel rustiger spelen en minder rushen.
Vergelijkbaar met CoD, waar langzaam lopen beloont wordt (neemt niet weg dat je nooit zou moeten rennen).

in quake had je het vroeger zeker nodig met de railgun of de rockets, want voor je het wist vloog er iemand langs je.
Bij TF2 had je Flick shots pas echt nodig.
Meatshots (dat was met een scattergun (shotgun) alle 6 de kogels raak schieten en deed je damage 100+)
of met een Rocket, pipe ,meerdere airshots maken.
Die goede oude tijd !!!

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 16:36:
[...]

Er spelen meerdere listig uitgedachte uitdagingen mee voor de speler in dit geweldige spel. Naast het spelelement of de hits daadwerkelijk geregistreerd worden, heb je ook nog de wildcard dat de hitbox niet hoeft te zijn waar jij dénkt dat die is.

Dit facinerende onderdeel zie je regelmatig als je iemand probeert te reviven en het niet lukt. Vervolgens probeer je meters verder iemand van een afstandje te reviven en dan revive je plots dat maatje wat maar eerder niet overeind wou komen, de luie donder. In plaats dat hij netjes opstaat waar hij lag, staat ie ineens vol in je snufferd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Pykow schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 17:11:
Als persoon X aangeeft dat er iets niet deugt aan de game en ongeveer 70% deelt deze mening, dan zijn er toch altijd mensen die je voor gek verklaren of het ontkennen. Daar ben ik onderhand klaar mee.
kijk als ik zeg, pfoe de kleuren zijn niet mooi en ik zie dat niemand deze mening deelt, dan is het mijn persoonlijke ervaring en snap ik dat dit weg gestreept kan worden.
maar helaas voor BF is dit niet het geval. Alle klachten komen overeen.
Met de aanvulling dat steeds dezelfde gamers klagen en steeds hetzelfde herhalen en die dit topic voor 70% verzieken met hun herhalingen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

koudepinda schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 16:24:
[...]

het lijkt eerder random richtingen aan te geven, enkele keren correcte aanwijzing gehad, dan helpt het wel degelijk (als je tegenstander niet kan richten, of wanneer de netcode hem een bezoekje doet).
Als 'ie enigszins zou moeten werken als de lock-indicator, zou dat zeer handig zijn ja!

Die lock-indicator doet het wel perfect, vooral als er weer eens een sniper mij in m'n tank moet locken met z'n binoculars, even draaien met de loop en je ziet waar 'ie zit. :P
TecTo schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 17:59:
[...]

Met de aanvulling dat steeds dezelfde gamers klagen en steeds hetzelfde herhalen en die dit topic voor 70% verzieken met hun herhalingen ;w
Nope, er kwam weer even iemand vertellen dat het aan onze hardware lag, en die persoon hebben we met onze argumenten vriendelijk de deur gewezen. Lees anders ook de modbreak even.

[ Voor 33% gewijzigd door CodeCaster op 19-02-2014 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
[...]

Klopt. Er zijn meerdere dingen mis met BF4 en dat zal waarschijnlijk iedereen wel beamen, maar doe iedereen een plezier en laat de zoveelste rage-post gewoon achterwege.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rgras schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 18:25:
[...]

Klopt. Er zijn meerdere dingen mis met BF4 en dat zal waarschijnlijk iedereen wel beamen, maar doe iedereen een plezier en laat de zoveelste rage-post gewoon achterwege.
Het is hier inmiddels zo erg in het topic dat wanneer je BF4 gewoon leuk vind je bijna een crimineel bent en zo snel mogelijk opgesloten moet worden in een gekkenhuis.
Het lijkt wel dat alle niet spelende spelers zo zuur zijn dat ze het liefst zien omdat zij geen lol mogen hebben
er helemaal niemand meer lol mag hebben.
Kijk ik weet dat er te veel problemen zijn en dat ik mij er ook wel te vaak misschien er kapot aan erger en soms ook gewoon een paar dagen niet speel maar ik heb ook vaak genoeg gewoon heel veel lol.
Kijk dat BF4 geen E-sport titel is geworden zal mij aan de reet roesten omdat er genoeg games zijn die het toch altijd beter zullen doen.
Maar als het op verschillende soorten gameplay aan komt is Battlefield gewoon koning want er zijn geen games met destructie , voertuigen , choas , grote maps met een realistische setting waar je altijd weer van alles mee maakt.
En daarom ben ik net als zoveel andere mensen ook wel teleurgesteld in de huidige staat van de game maar ik heb ook nog steeds gewoon een goede tijd in Battlefield 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Agreed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-09 12:58
Zeg, ik heb de indruk dat de SA maps kleiner zijn dan die in BF3 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijk die nieuwe mappen die stukken beter zijn dan die van BF3.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=EIaiFg_sOAw]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ESMXzz_2sec]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MEN-O schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 18:54:
Zeg, ik heb de indruk dat de SA maps kleiner zijn dan die in BF3 ?
Ik zou zeggen start BF3 op en doe de grote vergelijkings test ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

rgras schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 18:25:
[...]

Doe iedereen dan ook een plezier en geef dan het goede voorbeeld en kom zelf eens met interessante posts, toevoegingen, informatie, vragen of antwoorden in plaats van alleen lurken en klagen dat de posts die wél gemaakt worden je niet aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

beuker19 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 18:44:
[...]

Het is hier inmiddels zo erg in het topic dat wanneer je BF4 gewoon leuk vind je bijna een crimineel bent en zo snel mogelijk opgesloten moet worden in een gekkenhuis.
Het lijkt wel dat alle niet spelende spelers zo zuur zijn dat ze het liefst zien omdat zij geen lol mogen hebben
er helemaal niemand meer lol mag hebben.
Kijk ik weet dat er te veel problemen zijn en dat ik mij er ook wel te vaak misschien er kapot aan erger en soms ook gewoon een paar dagen niet speel maar ik heb ook vaak genoeg gewoon heel veel lol.
Kijk dat BF4 geen E-sport titel is geworden zal mij aan de reet roesten omdat er genoeg games zijn die het toch altijd beter zullen doen.
Maar als het op verschillende soorten gameplay aan komt is Battlefield gewoon koning want er zijn geen games met destructie , voertuigen , choas , grote maps met een realistische setting waar je altijd weer van alles mee maakt.
En daarom ben ik net als zoveel andere mensen ook wel teleurgesteld in de huidige staat van de game maar ik heb ook nog steeds gewoon een goede tijd in Battlefield 4.
Ik zal het dan ook maar zeggen, ik vermaak mij prima met BF4. Ik erger mij alleen erg vaak aan bugs en kan bijvoorbeeld Metro niet spelen door de vrijwel instant CTD. Nou is Metro een map die ik sowieso niet wil spelen, maar dat is een ander verhaal. Het is compleet onacceptabel in welke staat het spel nog steeds is. Erg jammer en een totaal gemiste kans.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 19:08:
Doe iedereen dan ook een plezier en geef dan het goede voorbeeld en kom zelf eens met interessante posts, toevoegingen, informatie, vragen of antwoorden in plaats van alleen lurken en klagen dat de posts die wél gemaakt worden je niet aanstaan.
Dit inderdaad. Teveel mensen die jammeren over wat anderen posten terwijl ze zelf nog nooit iets hebben bijgedragen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phyxion schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 19:11:
[...]

Ik zal het dan ook maar zeggen, ik vermaak mij prima met BF4. Ik erger mij alleen erg vaak aan bugs en kan bijvoorbeeld Metro niet spelen door de vrijwel instant CTD. Nou is Metro een map die ik sowieso niet wil spelen, maar dat is een ander verhaal. Het is compleet onacceptabel in welke staat het spel nog steeds is. Erg jammer en een totaal gemiste kans.
Dat is helaas wel de trieste waarheid en het is mij dat ook een compleet raadsel hoe het ooit zo ver heeft kunnen komen.
Lijkt wel of er 3 of verschillende teams bij Dice aan de game gewerkt hebben en de core elementen over hebben gelaten aan de maandag morgen ploeg want de wapens balans , map design , geluid , grafische kwaliteit en het samen kunnen spelen met je vrienden is beter dan ooit.
De core gameplay is daarin tegen echt een drama door de slechte hitreg , netcode , CTD , verbindings problemen en alle andere kleine bugs.

[ Voor 14% gewijzigd door beuker19 op 19-02-2014 19:41 ]

Pagina: 1 ... 120 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.