Tsurany schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 09:57:
[...]
Algemeen bekend dat dit marketing gelul is. Memory leak issues met AMD videokaarten zijn daar wel een zeer goed voorbeeld van.
[...]
Dat is niet mijn ervaring. Genoeg mensen die probleemloos spelen en nu opeens issues hebben. Ik had ook eigenlijk vrijwel nooit crashes met het spel, nu aan de lopende band. Bug die DICE geïntroduceerd en bevestigd heeft.
jou ervaring idd, dat je nu crashes krijgt hoeft nog steeds niet te betekenen dat de game daar debet aan is, maar een mogelijke incompatibiliteit heeft met andere third party software. Ik zeg ook niet dat dice een perfect product afgeleverd heeft, maar kijk eens in het topic hier wie altijd maar weer met crash dit crash dat zit, elke keer de zelfde. Dat is een niet te ontkennen patroon dat wijst dat niet alleen de game maar vaak ook de problemen (deels) ergens anders vandaan kunnen komen. Ik zeg niet dat het zo is maar om jou even te quoten:
woensdag 19 februari 2014 09:51
Acties:
Tsurany
Combinatie van logisch redeneren, eigen ervaringen en de vele ervaringen van anderen. Ikzelf en vele anderen hebben nooit last van crashes, op diverse systemen van oud tot gloednieuw. Opeens na een patch crashen velen op dezelfde map zonder dat er iets aan hun eigen systeem veranderd is. Dan is het een hele simpele conclusie om te trekken.
Daarnaast, DICE heeft de bug bevestigd.
Geen enkel bewijs dat het zo is, puur op wat je denkt dat het kan zijn. dat iets niet veranderd betekend niet dat het dan automatisch het spel is dat de fout veroorzaakt.
De vele voorbeelden laten wel zien dat dit niet van toepassing is.
Een aantal dingen zijn idd qua bugs aangegeven dat er iets niet goed gaat in de game. Dat betekent niet automatisch dat dit voor alle gevallen zo is. Dat is een aanname.
Irrelevant, BF4 gebruikt niet zoveel geheugen en elke normale pc krijgt met 8GB geheugen geen problemen tijdens het draaien van BF4. Als je problemen ondervind draai je veel te veel op de achtergrond, dat heeft echter niks met het spel te maken.
wederom heerlijke aanname gebaseerd op nul, ik draai vrijwel niks naast de game om specifiek die reden. Gebaseerd op mijn ervaring en vele anderen is dit niet meer dan een logische conclusie... oh wacht dit las ik ergens anders ook?

DICE heeft het bevestigd. Wat wil je nog meer?
Dice heeft voor bepaalde bug idd dat bevestigd. Betekent niet dat dit dan gelijk voor alles geldt.
Er zijn tegenwoordig zoveel variabelen die op softwaregebied invloed kunnen hebben op een spel, direct x, sounddrivers, vidcarddrivers, mobo drivers, windows updates, third party software die in combinatie met games draait, allerhande achtergrond programma's. Daar kan bij niet up to date houden of een beta versie bijvoorbeeld al een probleem door ontstaan.
[
Voor 6% gewijzigd door
SouLLeSSportal op 19-02-2014 10:15
]