Arfman schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:05:
Ik boycot vanwege precies die reden Golmud en Lancang. Te vaak dat die potjes compleet verpest worden door een MAA die vanuit z'n spawn alles en iedereen neerhaalt.
Een goede jetpiloot in BF3 was net zo irritant, begrijp me niet verkeerd en daar had iedereen last van. Maar de MAA is nu wel zo verschrikkelijk OP .. als ze het nu zo zouden maken dat de MAA pas vanaf de eerste vlag damage zou doen, dat zou al een hoop schelen. Verder maximaal 2 active radar missiles (genoeg om iemand neer te halen maar niet genoeg om een gecoördineerde aanval van jets en heli's af te slaan zoals dat nu wel kan), dan zou het al een stuk beter zijn.
Heb zelf 1 of 2 keer op Lancang Dam met de MAA gespeeld net nadat ik de Active Radar unlocked had. Voelde me gewoon vies na de 10e kill ofzo, bah.
Al gans de middag probeer ik op Firestorm, Oman & Caspian met de heli te vliegen. Ik ben, al zeg ik het zelf redelijk goed in de heli dankzij BF3 maar op de mappen die net zijn uitgekomen heb je amper cover... Op Caspian heb ik al leren die betonnen muur te gebruiken als cover maar op Firestorm.. damnit, ze staan gewoon van honderden meters af te campen op die bergen en voor ik het weet ben ik dood.
Nuja ik wil niet al te negatief doen. Het lukt me meestal wel, maar als ik dan dood ga is het bijna altijd om die reden. Daarom is tot op heden Shangai nog altijd mijn favoriete map, je kan nadat je uw flares of ecm hebt gedropt cover zoeken achter gebouwen.
Misschien moet ik mijn speelstijl aanpassen, maar zelfs heel laag vliegen en vlug bochten afsnijden lijkt niet het beste.
En het is ook jammer dat talloze vrienden een grotere en grotere afkeer krijgen van het spel omdat je in een heli zo enorm kwetsbaar bent. Gevolg is dus dat ik meestal met random mensen moet vliegen die bij het minste geluid of damage bailen....