Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:38:
[...]

Gebeurd hier in Nederland regelmatig hoor Noord/Zuid lijn , Betuwe Route , Rijkmuseum :+

@Awosome-O heb jij hier nu de Pyk0w rol overgenomen :+ je lijkt wel een beetje zuur :P
Hmm, Lupp als rijksbouwmeester? Grijpt hem!
RoyK schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:46:
[...]

Precies, lege vensters bij de bushalte, ach... komt vast wel een keer goed, niet druk om maken! :) zal vast iedereen wel snappen! :+
Haha, het is zo duidelijk dat Lupp geen eigen bedrijf heeft, zodra je dit flikt bij klanten kan je ze wel gedag zeggen, er zijn zoveel concurrenten die te springen staan om WEL normale service te leveren en deadlines te halen. Het er is wat dat betreft wel minder directe feedback in de videogames industrie, maar EA zal de financiele gevolgen van dit wangedrag heus wel merken in de komende jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Gebeurd hier in Nederland regelmatig hoor Noord/Zuid lijn , Betuwe Route , Rijkmuseum :+

@Awesom-O heb jij hier nu de Pyk0w rol overgenomen :+ je lijkt wel een beetje zuur :P
nee das wat anders, daar maak je een kostenraming van 50% je begint en naarmate je vordert factureer je gewoon 100% extra kosten, tot het punt dat je de originele offerte niet meer hoeft af te maken omdat de kosten te hoog zijn. Jij geld, geen grote uitgaven en project in de afvoerput. d:)b

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ik kan nog geen SA server vinden, komt dat pas met de patch van battlelog of?

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:50:
[...]

Hmm, Lupp als rijksbouwmeester? Grijpt hem!

[...]

Haha, het is zo duidelijk dat Lupp geen eigen bedrijf heeft, zodra je dit flikt bij klanten kan je ze wel gedag zeggen, er zijn zoveel concurrenten die te springen staan om WEL normale service te leveren en deadlines te halen. Het er is wat dat betreft wel minder directe feedback in de videogames industrie, maar EA zal de financiele gevolgen van dit wangedrag heus wel merken in de komende jaren.
Valt wel mee er staat al weer een rij klaar om straks de volgende teleurstelling Titanfall te kopen.
Net als er na MOH ook weer genoeg mensen BF4 hebben gepreorderd hebben voor 70€ in Origin.
Kijk ik ben in ieder geval zo slim geweest om voor 82€ BF4+Premium te kopen en MOH helemaal niet.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inderdaad geen eigen bedrijf, gelukkig ook maar want dat zou wel echt veel frustraties mee brengen.
Ik zelf ben gewoon geduldig mens, en wacht wel even een paar uurtjes af. We zien wel of er extra problemen mee komen. Ik verwacht dat ik straks of vanaaf lekker aan het gamen ben zoals gewoonlijk met bf4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:55

RoyK

Hobby tekenaar

Ik zat je natuurlijk maar te plagen. Met mijn redenering laat ik eenvoudig zien hoe belachelijk de situatie werkelijk is. Als je bij de bakker een 3/4 brood krijgt maar de volle pont betaal, of een meergranen brood krijgt met krenten erin die er niet in horen.. zouden we het allemaal maar gek vinden dat het zomaar kan gebeuren en accepteren we het niet. Maar blijkbaar kan een bedrijf als EA het gewoon flikken, en zoals gezegd staan mensen gewoon weer in de rij met een pre order met Titanfal. En zoals de screen hierboven laat zien gaan ze nu dus een DLC lanceren met problemen waar ze al van op de hoogte zijn. Ik vind het onbegrijpelijk.

Zo, ik ga weer verder tekenen.. gelukkig heb ik een andere mindset als EA en gaat hier niets de deur uit voordat het goed en klaar is. Gamse! 8)

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Als je het met de bakker vergelijkt is het vreemd ja. Maar ook als jij bij een klein bedrijf custom software besteld, dan zou ik er echt niet vanuit gaan dat het zo geleverd wordt dat het compleet klaar voor gebruik is. Zelfs als je net gereleasede hardware besteld gaan er vaak nog wel wat firmware versies overheen voordat alles werkt zoals het hoort te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Hij doet 't! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ondertussen in de Metro map. Even voelen hoe dat is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
5 seconden in Metro soundloop crash :'(
Gaat weer nergens over :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-09 15:42
RoyK schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 11:13:
Ik zat je natuurlijk maar te plagen. Met mijn redenering laat ik eenvoudig zien hoe belachelijk de situatie werkelijk is. Als je bij de bakker een 3/4 brood krijgt maar de volle pont betaal, of een meergranen brood krijgt met krenten erin die er niet in horen.. zouden we het allemaal maar gek vinden dat het zomaar kan gebeuren en accepteren we het niet. Maar blijkbaar kan een bedrijf als EA het gewoon flikken, en zoals gezegd staan mensen gewoon weer in de rij met een pre order met Titanfal. En zoals de screen hierboven laat zien gaan ze nu dus een DLC lanceren met problemen waar ze al van op de hoogte zijn. Ik vind het onbegrijpelijk.

Zo, ik ga weer verder tekenen.. gelukkig heb ik een andere mindset als EA en gaat hier niets de deur uit voordat het goed en klaar is. Gamse! 8)
Offtopic:
De vergelijking in jouw redening gaat echter helemaal nergens over. Zou wel lekker makkelijk zijn als we productmanagement gelijk zouden kunnen trekken over alle verschillende branches..

Overigens is mijn ervaring met tekenbureaus (ingenieurs in dit geval) precies zoals jij beschrijft: Tekening voor 80% afmaken, volle mep factureren en vervolgens eventuele aanpassingen tegen meerwerk prijzen uitvoeren omdat dit 'buiten scope' ligt.. Dit is uiteraard persoonlijke ervaring, bedoel ik verder niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Kan iemand een (semi)volle SA server doorgooien? Ik lijk niets te kunnen vinden.. 8)7

*edit* nvm, had nog een zoek naam aan staan |:(

[ Voor 23% gewijzigd door Mu.siQ op 18-02-2014 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Denk dat ik toch maar premium ga kopen, volgens mij wel leuke content wat er ut gaat komen. Al is het alleen al voor Golf of Oman.

Welke map mij heel erg blijft boeien is Guillain Peaks, van alle shooters die ik gespeeld hebt heeft deze naar mijn mening echter de allerbeste gameplay en shootouts die ik ooit gespeeld hebt in een team based shooter. Zoveel mogelijkheden om te flanken bij vrijwel alle vlaggen en die shootouts! Regelmatig echter gewoon opgerukt met 15 man om vervolgens een zelfde aantal vijanden tegen te komen. Dat allemaal in een mooie jungle omgeving! (draai op ultra setting) De transport choppers zijn ook echt fun om mee te vliegen in de map. Had zelf gisteren een potje waar ik een vlag van onze zelfs moest vluchten omdat er zoveel man aan kwam! Nog nooit in een bf op de vlucht geweest voor infanterie.

Jammer dat de rest van CR de moeite niet waard is.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:01
Nou, in een chopper vliegen is geen hol aan. Geen patch nog. de BF3 mappen zijn kleine dan de BF4 mappen dus het is nu helemaal base campen met de aa. ;(

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 09:03
beuker19 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 11:24:
Game is redelijk stabiel geweest voor een aantal maanden, totdat ze dit vorige week met een patch om zeep hebben geholpen. Soundloop/Crash is nu compleet random en ik had gehoopt dat ze dit zouden fixen met de uitbreiding/patch maar niet dus :(

Beetje jammer, ze hebben het geluk dat er weinig alternatieven zijn en daarom blijven mensen trouw anders was iedereen al lang overgestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 23:21

Arfman

Drome!

Kepro schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 11:34:
Nou, in een chopper vliegen is geen hol aan. Geen patch nog. de BF3 mappen zijn kleine dan de BF4 mappen dus het is nu helemaal base campen met de aa. ;(
Begrijp ik nu goed dat de BF4 versies van Gulf of Oman, Caspian Border en dergelijke kleiner zijn dan hun BF3 tegenhangers? Speel je niet toevallig Conquest Small?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Arfman schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 11:41:
[...]

Begrijp ik nu goed dat de BF4 versies van Gulf of Oman, Caspian Border en dergelijke kleiner zijn dan hun BF3 tegenhangers? Speel je niet toevallig Conquest Small?
Nee ben niet achterlijk. En ze zijn niet kleiner. Ze zijn kleiner dan BF4 (vanilla mappen)

[ Voor 9% gewijzigd door Kepro op 18-02-2014 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik niet. Zat er net 2 potjes lang in wel alleen maar campen want was aan het eten ondertussen en dan af en toe wat schieten. Ik heb zelf nog geen problemen in de nieuwe Metro map opgemerkt maar ik draai dan ook win7 64 bit met voldoende memory en videogeheugen.

Ik maak er een hele dag metro fun van vandaag, map ziet er goed uit meer mogelijkheden om langs de vijand te komen om te cappen. Beter dan de oudere metro map.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2014 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hankes
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09-2017
jaja metro we zijn er weer :D http://www.twitch.tv/hankesnl

duurde 1,5 langer dat ea aangaf dat je kon spelen maar eindelijk there we go !

http://www.twitch.tv/hankesnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Kepro schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 11:42:
[...]

Nee ben niet achterlijk. En ze zijn niet kleiner. Ze zijn kleiner dan BF4 (vanilla mappen)
Bedoelde het niet lullig hoor, kon me alleen niet voorstellen dat ze zelfs dit konden verpesten.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:09

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Kepro schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 11:34:
de BF3 mappen zijn kleine dan de BF4 mappen
Je zegt het namelijk andersom ...
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis8102
  • Laatst online: 14-08 15:44
De handgun shortcut is nu ook beschikbaar:
https://www.origin.com/nl...gun-shortcut-kit-ANW.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Hmm, ik dacht dat er ook een DMR shortcut zou komen? Die heb ik veel liever.

Kreeg meteen de melding dat ik geen SA had bij het joinen van een server. Blijkt dat dat zichzelf oplost wanneer je via Origin op play druk op de dlc en dan een server joint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Heerlijk.. ik ben echt de grootste lamer op Metro Rush met C4 :P Zoveel mooie punten voor boobytraps. Net een mooie tripple kill. Demoman spelen in TF2 heeft zo z'n voordelen... weet precies in welke hoekjes ik ze moet plakken, ala stickybombs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
evilpin0 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 11:32:
Denk dat ik toch maar premium ga kopen, volgens mij wel leuke content wat er ut gaat komen. Al is het alleen al voor Golf of Oman.

Welke map mij heel erg blijft boeien is Guillain Peaks, van alle shooters die ik gespeeld hebt heeft deze naar mijn mening echter de allerbeste gameplay en shootouts die ik ooit gespeeld hebt in een team based shooter. Zoveel mogelijkheden om te flanken bij vrijwel alle vlaggen en die shootouts! Regelmatig echter gewoon opgerukt met 15 man om vervolgens een zelfde aantal vijanden tegen te komen. Dat allemaal in een mooie jungle omgeving! (draai op ultra setting) De transport choppers zijn ook echt fun om mee te vliegen in de map. Had zelf gisteren een potje waar ik een vlag van onze zelfs moest vluchten omdat er zoveel man aan kwam! Nog nooit in een bf op de vlucht geweest voor infanterie.

Jammer dat de rest van CR de moeite niet waard is.
lol guilin peak vind ik de grootste clusterfuck van alle CR maps, constant maar die circle zergs, alleen maar chaos en idiote spawns. Dragon pass is de mooiste en best spelende map imho, maar moet je wel een beetje normale teams hebben, maar dan is het geweldig met een tank te flanken en tactisch bezig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net even een potje Caspian gedaan maar dat is dan wel weer geweldig op die kut snipers na dan.
Want die waren zoals altijd weer in grote getallen aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis8102
Bee.nl schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 11:50:
[...]

Hmm, ik dacht dat er ook een DMR shortcut zou komen? Die heb ik veel liever.

Kreeg meteen de melding dat ik geen SA had bij het joinen van een server. Blijkt dat dat zichzelf oplost wanneer je via Origin op play druk op de dlc en dan een server joint.
DMR en Shotguns zijn alleen voor premium en als vierde unlock pack is er nog één voor de grenades. Ik denk dat deze binnenkort nog gaan komen.

De grenades en shotguns heb ik allemaal al unlocked dus deze ga ik niet nemen. De DMRs heb ik ook bijna allemaal (nog 1.5) en vind het leuker om deze zelf te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
beuker19 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 11:52:
Net even een potje Caspian gedaan maar dat is dan wel weer geweldig op die kut snipers na dan.
Heb je firestorm nog niet gespeeld? Met die 40 x zoom stikt het er nu van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Dennis8102 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 11:55:
[...]

DMR en Shotguns zijn alleen voor premium en als vierde unlock pack is er nog één voor de grenades. Ik denk dat deze binnenkort nog gaan komen.

De grenades en shotguns heb ik allemaal al unlocked dus deze ga ik niet nemen. De DMRs heb ik ook bijna allemaal (nog 1.5) en vind het leuker om deze zelf te unlocken.
Ik heb ook premium :) Maar zoals ik begrijp komen die andere shortcuts pas later. Ik heb echt een bloedhekel aan DMR's. Wordt er altijd zenuwachtig van en met de huidige netcode is de kans ook veel groter om mis te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 11:51:
[...]

lol guilin peak vind ik de grootste clusterfuck van alle CR maps, constant maar die circle zergs, alleen maar chaos en idiote spawns. Dragon pass is de mooiste en best spelende map imho, maar moet je wel een beetje normale teams hebben, maar dan is het geweldig met een tank te flanken en tactisch bezig te zijn.
Mee eens.

Dragon Pass vind ik ook een heerlijke map. De map is zo groot als een gemiddelde BF2 map en vegetatie is ruimschoots aanwezig. Je kunt een tank als Anti-Tanker inderdaad heerlijk flanken en verstoppen in een greppel als het nodig is.

Als infantry vind ik Guilin Peaks en Zavod erg lekker spelen.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0.5liter
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:22
Kepro schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 11:58:
[...]

Heb je firestorm nog niet gespeeld? Met die 40 x zoom stikt het er nu van.
Iedereen wil natuurlijk zo snel mogelijk hun assignment halen...

Rustig aan hè

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Zit net een stream te kijken, op metro is het te makkelijk om te spawn rapen.
Gewoon niet leuk meer..

Ze stonden met knife te spammen op enemy spawn, ik weet niet hoe dat zit met CQ of Rush bv.
Dit was met Obliteration.

Zal wel weer een shitstorm worden op Battlelog :)

[ Voor 48% gewijzigd door S.J_84 op 18-02-2014 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
beuker19 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 11:52:
Hoe is de 64player mapgrootte in vergelijking tot BF3 Caspian Border?

Ik meende namelijk uit de XBOX footage te kunnen herleiden dat de beide home bases nu dichter bij de betonnen wal zijn gesitueerd.

En is tevens de mapgrootte van de andere mappen zoals Oman en Firestorm hetzelfde gebleven? :9

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Indy91 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 12:03:
[...]

Mee eens.

Dragon Pass vind ik ook een heerlijke map. De map is zo groot als een gemiddelde BF2 map en vegetatie is ruimschoots aanwezig. Je kunt een tank als Anti-Tanker inderdaad heerlijk flanken en verstoppen in een greppel als het nodig is.

Als infantry vind ik Guilin Peaks en Zavod erg lekker spelen.
enige wat mij mateloos irriteert zijn de adamantium planten die indestructable zijn. -O-
daarnaast zou ik gekozen hebben om net als bij bf3 damavand peak, gewoon de peaks insta kill maken, zorgt ook dat niemand er op gaat zitten campen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 11:51:
[...]

In peaks kan je daar gewoon omheen lopen, zeker niet mijn beleving na al veel potjes erop gespeeld te hebben.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willy-Jan Prijs
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:43
w00t00w schreef op maandag 17 februari 2014 @ 00:26:
Ik vlieg er gegarandeerd uit op Locker en Dawnbreaker, binnen een minuut. Paracel Storm heb ik nog niet geprobeerd sinds de laatste patch.
In het begin had ik alleen crashes op Siege, daarna een hele periode nergens last, en nu dit dus weer.
Ik weet niet of het probleem zich met de nieuwe patch/expansion zich nog voor doet, maar ik had exact hetzelfde probleem, zodra ik locker, dawnbreaker of paracel storm joinde liep ik binnen een aantal seconden tot een minuut vast sinds de patch in februari, erg frustrerend.

Door de regel GameTime.MaxVariableFps 60 in mijn user.cfg te zetten crash ik niet meer op de betreffende mappen, echter valt het geluid voornamelijk op paracel storm gedurende de map weg, de game hangt dan voor een seconden en gaat daar na wel verder zonder geluid helaas.

Je zou het eens kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
evilpin0 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 12:14:
[...]

In peaks kan je daar gewoon omheen lopen, zeker niet mijn beleving na al veel potjes erop gespeeld te hebben.
tuurlijk kan je de zerg ontwijken maar het feit dat het er is is gewoon irritant, je hebt altijd een rondje dat gelopen word, af en toe een afwijking naar de C flag in het midden, het levert gewoon niet echt leuke gameplay op vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:40

JoSchaap

Had a life, got a modem..

gisteravond een avondje lang als commander zitten spelen (op de tablet)

gamepc is helaas even stuk dus dan maar zo meegenieten. (nieuwe CPU staat hier klaar, alleen nog ff koelpasta fixen)

eerst is het even wennen maar als je er eenmaal handig in wordt kun je zelfs als commander nog redelijk goede scores uit een potje halen.

en dan achteraf ontdekken dat je tegen je vaste groepje speelde :+

http://battlelog.battlefi...38344071218688/920633561/

[ Voor 7% gewijzigd door JoSchaap op 18-02-2014 12:21 ]

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

lekker... 2x metro opgestart 2x sound loop vastloper...

GAY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik was er al van uit gegaan dat ik vanavond geen SA kon spelen door netwerk overload of bugs/glitches. Lijkt erop dat ik gelijk krijg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JoSchaap schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 12:21:
gisteravond een avondje lang als commander zitten spelen (op de tablet)

gamepc is helaas even stuk dus dan maar zo meegenieten. (nieuwe CPU staat hier klaar, alleen nog ff koelpasta fixen)

eerst is het even wennen maar als je er eenmaal handig in wordt kun je zelfs als commander nog redelijk goede scores uit een potje halen.

en dan achteraf ontdekken dat je tegen je vaste groepje speelde :+

http://battlelog.battlefi...38344071218688/920633561/
Overloper }:O

Nog mensen zin om de BuG server te vullen :)
http://battlelog.battlefi...fficial-1-Conquest-Large/

[ Voor 11% gewijzigd door beuker19 op 18-02-2014 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arfman schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 12:31:
Ik was er al van uit gegaan dat ik vanavond geen SA kon spelen door netwerk overload of bugs/glitches. Lijkt erop dat ik gelijk krijg :+
kan je geld op inzetten idd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metro gameplay movie. Voor de klagers vooral op de text letten >:)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=m6b19HE6T_U]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfft het is gewoon niet te doen met Active Radar op die AA's... Zelfs met een stealth coating: ik hoor biep biep biep, 0,5 seconden later ben ik dood. Heb niet eens de kans om flares of ecm te droppen..

Moesten ze nu eens below radar terug doen... Echt een pret bederver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:16
Verwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 12:58:
Pfft het is gewoon niet te doen met Active Radar op die AA's... Zelfs met een stealth coating: ik hoor biep biep biep, 0,5 seconden later ben ik dood. Heb niet eens de kans om flares of ecm te droppen..

Eens, vaak genoeg weet een speler niet met een AA om te gaan en heb je er niet zo'n last van. Maar als je een speler hebt die een beetje doorheeft hoe dat ding werkt ben je op veel maps gewoon de klos. Niet leuk om in een jet te vliegen dan. Zeker niet als de AA lekker de hele tijd in zijn base staat te campen maar wel de hele map overziet.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-08 16:43

Wereldreiziger

Mijn blog: Wereldreizigers.nl

En is het wat, dat Second Assault?

De werkende mensch zit zich hier af te vragen waar jullie al je vrije tijd vandaan halen... 8)7

Volg mij op: https://wereldreizigers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik boycot vanwege precies die reden Golmud en Lancang. Te vaak dat die potjes compleet verpest worden door een MAA die vanuit z'n spawn alles en iedereen neerhaalt.

Een goede jetpiloot in BF3 was net zo irritant, begrijp me niet verkeerd en daar had iedereen last van. Maar de MAA is nu wel zo verschrikkelijk OP .. als ze het nu zo zouden maken dat de MAA pas vanaf de eerste vlag damage zou doen, dat zou al een hoop schelen. Verder maximaal 2 active radar missiles (genoeg om iemand neer te halen maar niet genoeg om een gecoördineerde aanval van jets en heli's af te slaan zoals dat nu wel kan), dan zou het al een stuk beter zijn.

Heb zelf 1 of 2 keer op Lancang Dam met de MAA gespeeld net nadat ik de Active Radar unlocked had. Voelde me gewoon vies na de 10e kill ofzo, bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-09 12:26

Shoarma kip

IceDFire

Wereldreiziger schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:03:

De werkende mensch zit zich hier af te vragen waar jullie al je vrije tijd vandaan halen... 8)7
Ik heb welgeteld 2 minuten op Metro gespeeld: Soundloop crash. Ik ga het niet eens meer proberen, ik had er zin in, maar ik erger me dood aan de crashes sinds de laatste patch.

Oh ja, wat ik wel gemerkt heb in die 2 minuten? Veel grenades, tubes en het ene team domineerde het andere team :+.

[ Voor 12% gewijzigd door Shoarma kip op 18-02-2014 13:07 ]

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Wereldreiziger schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:03:

Impressies graag! Mapgrootte, implementatie Levolution, etc. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wesleytjuh schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:01:
[...]

Eens, vaak genoeg weet een speler niet met een AA om te gaan en heb je er niet zo'n last van. Maar als je een speler hebt die een beetje doorheeft hoe dat ding werkt ben je op veel maps gewoon de klos. Niet leuk om in een jet te vliegen dan. Zeker niet als de AA lekker de hele tijd in zijn base staat te kampen maar wel de hele map overziet.
jets zijn wel te doen omdat je dan snel genoeg weg kan komen maar choppers zijn altijd de klos, mede doordat je een grotere hitbox hebt met minder snelheid dan een jet. Die aa rockets moeten ze gewoon eruit gooien of zodanig maken dat je moet blijven richten op een target ofzo.

Lockon is ook nog zoiets, blijft ook door bomen werken, nog steeds hits als je op tijd, voor je gevoel qua imput die je krijgt, flared of ecm gebruikt, soms zelfs zonder enige waarschuwing raken aa raketten je.

[ Voor 16% gewijzigd door SouLLeSSportal op 18-02-2014 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:29
Verwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 12:58:

Denk ook niet dat stealth coating helpt... dat zorgt ervoor dat het langer duurt voor ze een lock op je hebben en active radar vereist geen lock. Als je niet te dichtbij de MAA vliegt heb je nog wel tijd om flares te droppen. Als ik merk dat er eentje op 1 plek blijft staan dan wordt dat wel mijn main focus :)
Heb een keer de hele Golmud map rond gereden met een tank, langs de rand van de map net zo lang tot ik achter die MAA terecht kwam. Heerlijk om zijn killing streak te eindigen! Active Radar is irritant maar je kunt er wat tegen doen dus als iedereen m zijn/haar gang laat gaan dan vraag je er om.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shoarma kip schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:06:
[...]
Ik heb welgeteld 2 minuten op Metro gespeeld: Soundloop crash.
Is dat alleen in TDM of is dit een andere soundbug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Awesom-O heb jij hier nu de Pyk0w rol overgenomen :+ je lijkt wel een beetje zuur :P
Nee, die van mij natuurlijk. Het is onderbouwde, gerechtvaardigde kritiek. ;)
Maar eens kijken hoe SA het gaat doen. Wens iedereen veel succes ermee DICE kennende. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:05:
Ik boycot vanwege precies die reden Golmud en Lancang. Te vaak dat die potjes compleet verpest worden door een MAA die vanuit z'n spawn alles en iedereen neerhaalt.

Een goede jetpiloot in BF3 was net zo irritant, begrijp me niet verkeerd en daar had iedereen last van. Maar de MAA is nu wel zo verschrikkelijk OP .. als ze het nu zo zouden maken dat de MAA pas vanaf de eerste vlag damage zou doen, dat zou al een hoop schelen. Verder maximaal 2 active radar missiles (genoeg om iemand neer te halen maar niet genoeg om een gecoördineerde aanval van jets en heli's af te slaan zoals dat nu wel kan), dan zou het al een stuk beter zijn.

Heb zelf 1 of 2 keer op Lancang Dam met de MAA gespeeld net nadat ik de Active Radar unlocked had. Voelde me gewoon vies na de 10e kill ofzo, bah.
Al gans de middag probeer ik op Firestorm, Oman & Caspian met de heli te vliegen. Ik ben, al zeg ik het zelf redelijk goed in de heli dankzij BF3 maar op de mappen die net zijn uitgekomen heb je amper cover... Op Caspian heb ik al leren die betonnen muur te gebruiken als cover maar op Firestorm.. damnit, ze staan gewoon van honderden meters af te campen op die bergen en voor ik het weet ben ik dood.

Nuja ik wil niet al te negatief doen. Het lukt me meestal wel, maar als ik dan dood ga is het bijna altijd om die reden. Daarom is tot op heden Shangai nog altijd mijn favoriete map, je kan nadat je uw flares of ecm hebt gedropt cover zoeken achter gebouwen.

Misschien moet ik mijn speelstijl aanpassen, maar zelfs heel laag vliegen en vlug bochten afsnijden lijkt niet het beste.

En het is ook jammer dat talloze vrienden een grotere en grotere afkeer krijgen van het spel omdat je in een heli zo enorm kwetsbaar bent. Gevolg is dus dat ik meestal met random mensen moet vliegen die bij het minste geluid of damage bailen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Oh ik vlieg ook niet meer in heli's op die mappen. Alles met een grote open ruimte (dus bijna elke map) is kanonnenvoer voor de MAA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
Echter is de MAA makkelijk te halen. Halen 2 gasten op een Dirtbike icm C4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Doen bij jullie de nieuwe assignments het ook niet allemaal? Sommige tellen wel in-game maar niet op battlelog. Wel naar, ik wil die F2000 hebben...Volgens spel alleen nog 2 kill assist ribbons maar volgens battlelog alles nog :(. Zelfde met de DOA, doe die gate paar keer naar beneden en haalde shotgun ribbons (stuk of 5) maar geen assigenment. Of moet het allemaal in één ronde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Versteegrob schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:25:
Echter is de MAA makkelijk te halen. Halen 2 gasten op een Dirtbike icm C4 :)
Moet het echter wel gedaan worden, wat vaak niet het geval is, en een beetje aa tanker let op zijn omgeving en ragt elke bike in 0,2 sec naar de tyfus. Daarnaast heb ik daar weinig aan als ik bij de eerste salvo al kansloos ben vs aa raketten + aa cannon.
Mu.siQ schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:29:
Doen bij jullie de nieuwe assignments het ook niet allemaal? Sommige tellen wel in-game maar niet op battlelog. Wel naar, ik wil die F2000 hebben...Volgens spel alleen nog 2 kill assist ribbons maar volgens battlelog alles nog :(. Zelfde met de DOA, doe die gate paar keer naar beneden en haalde shotgun ribbons (stuk of 5) maar geen assigenment. Of moet het allemaal in één ronde?
Ga er dan maar vanuit dat het in een ronde moet, was bij de laatste ook zo dus zal deze keer niet anders zijn. Maar het blijft dice, dus dat het bugged is zal ook zeker mogelijk zijn :')

[ Voor 43% gewijzigd door SouLLeSSportal op 18-02-2014 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Firestorm op rush is hopeloos als defenders een goede jet hebben.. pure Baserape, je geraakt zelf met je eigen jet niet vd grond.. & tanks worden geraped.

Volgens mij hebben ze zelf nooit een test gedaan met 16v16 op die maps..

[ Voor 27% gewijzigd door SmokingCrop op 18-02-2014 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
caspian border is helemaal niks...tussen ''forrest'' en ''hilltop'' zit maar iets van 80 meter.. cod-style ((

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04 00:18
Mr. Detonator schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:50:
caspian border is helemaal niks...tussen ''forrest'' en ''hilltop'' zit maar iets van 80 meter.. cod-style ((
Uh, net zoals in BF3 dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer_D
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09-09 12:55
Mu.siQ schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:29:
Je moet alle vereisten in één ronde halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:34

Christiano007

Ich bin der champion

Wat raar dat je dat moet"kopen" , ipv dat je het gewoon krijgt als premium member.

Het is dat jij die link geeft anders had ik het niet gehad, thnx

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis8102
Christiano007 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 14:10:
[...]

Wat raar dat je dat moet"kopen" , ipv dat je het gewoon krijgt als premium member.

Ik kwam hem zo zelf ook toevallig tegen. Ik denk dat het is gedaan omdat sommige mensen graag alles zelf willen unlocken. Tevens kan je ook zien dat dat pakket na de actie periode dus gewoon geld gaat kosten. EA zou EA natuurlijk niet zijn he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Jelmer_D schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 14:04:
[...]

Je moet alle vereisten in één ronde halen.
De F2000 assignment lijkt makkelijk, maar viel nog aardig tegen. Had er 1500 tickets voor nodig op Metro om de 10 kill asists (=2 ribbons) te verzamelen. Die 10 kills is appeltje eitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Christiano007 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 14:10:
[...]

Niet iedereen heeft behoeft aan die shortcuts. Vind het wel netjes zo.

Vanavond pas laat thuis, eens kijken of ik alle 4 de maps nog even kan proberen zonder te crashen.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Bee.nl schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 14:23:
[...]

De F2000 assignment lijkt makkelijk, maar viel nog aardig tegen. Had er 1500 tickets voor nodig op Metro om de 10 kill asists (=2 ribbons) te verzamelen. Die 10 kills is appeltje eitje.
Hij zou ook makkelijk zijn als ik op metro kon spelen :)
Evenals Locker en paracel crash.

Andere maps zijn wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Help!!!! in "[PC] Algemene Battlefield 4 Problemen topic"

Dit heeft bij mij vooralsnog gewerkt. Ik heb die variable nu 'geremd' in mijn user.cfg.
Gisteravond paracel zonder issues gespeeld. Normaal soundloopcrashte ik binnen 1 minuut de map uit.... :(

Dit is makkelijke "fix' om even te proberen. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Caspian en Metro gespeeld. Metro voor de F2000 unlock en dat is even doordouwen. Het was weer hectisch zoals altijd in de metro. Daarna nog even caspian en die muur is echt kicken, veel mogelijkheden voor piloten, tank en infantery. Loop je door het open veld dan is je leven erg kort (sniper en dmr)

De toevoegingen zoals eerder getoond in dit topic echt een aanwinst. Het ziet er gelikt uit en het draait als een tierelier. Rush en Conguest large gepeeld en geen last van crashes of rare dingen. Straks firestorm voor de Gol magnum. Met deze mappen komt iedereen weer aan zijn trekken. Het is een stevige knipoog naar bf3 met zinvolle aanvullingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:49
TecTo schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 15:02:
Caspian en Metro gespeeld. Metro voor de F2000 unlock en dat is even doordouwen. Het was weer hectisch zoals altijd in de metro. Daarna nog even caspian en die muur is echt kicken, veel mogelijkheden voor piloten, tank en infantery. Loop je door het open veld dan is je leven erg kort (sniper en dmr)

De toevoegingen zoals eerder getoond in dit topic echt een aanwinst. Het ziet er gelikt uit en het draait als een tierelier. Rush en Conguest large gepeeld en geen last van crashes of rare dingen. Straks firestorm voor de Gol magnum. Met deze mappen komt iedereen weer aan zijn trekken. Het is een stevige knipoog naar bf3 met zinvolle aanvullingen.
Toevallig windows 7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Mr. Detonator schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:50:
Dat is juist leuk aan caspian. Die grote, open maps vind ik als infanterie maar niks. Kan wel engineer zijn, maar heb al mijn raketten nodig om één tank op te blazen, tweede lav/tank en ik kan niks meer doen. Om het nog niet erover te hebben dat je continue door snipers en voertuigen beschoten wordt.

Bij caspian borders heb je redelijk wat dekking, en tussen forest en hilltop kan je altijd vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
8.1 in dualboot met 7 maar 7 gebruik ik alleen voor video/film werk. Win 8 helemaal schoon zonder andere prog... alleen voor bf4

[ Voor 30% gewijzigd door TecTo op 18-02-2014 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
TecTo schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 15:10:
[...]

8.1 in dualboot met 7 maar 7 gebruik ik alleen voor video/film werk. Win 8 helemaal schoon zonder andere prog... alleen voor bf4
Ok thanks voor de info. Scheen dat Windows 7 gebruikers een stuk minder last hebben van crashes vandaar mijn vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Hoe kan ik ooit de F2000 unlocken als ik na 3 minuten de sound loop crash al heb 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:50:

Ach Awsme-0 en Roy-K, afgezien van het feit dat het een halfbakken product is, verbaast het mij echt enorm dat iedereen hier loopt te kirren van plezier dat er nieuwe (ze noemen het echt nieuwe in dit forum... ) mappen komen. Na een paar weken is meestal iedereen al uitgekeken op de vanilla mappen en schreeuwen ze om nieuwe. En dan geeft DICE je toch echt (???) waar voor je geld door vier mappen uit te brengen die je al van haver tot gort kent uit een vorige editie. Blij dat ik geen Premium heb en degenen die de mappen die ik al grijs heb gespeeld in BF3 nog een keer wil spelen: succes en veel plezier, maar deze jongen voelt zich daar toch iets te goed voor om mijn geld daaraan te spenderen. Dan start ik BF3 wel weer op.

Een kinderhand is gauw gevuld joh... :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kepro schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 16:01:
Hoe kan ik ooit de F2000 unlocken als ik na 3 minuten de sound loop crash al heb 8)7
Niet :+

Golf of Oman is nu nog leuker als in BF3 die storm voegt echt wat toe en zorgt voor hele intense vuurgevechten.

Firestorm is voor infantery nu nog leuker en voor tanks nog moeilijker omdat er meer cover is en ook daar is Levolution wel leuk maar niet echt aanwezig maar ook niet hinderlijk.

Caspian is nog steeds geweldig en zonder airrape en aanpassingen op D nog leuker voor infantery ook de muur en toren zijn een leuker toevoeging

Metro = Soundloop en Crash galore en kan ik niet langer als 5 minuten spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:40

JoSchaap

Had a life, got a modem..

Ik ben echt wel blij met die 'Nieuwe' map's ik heb BF3 nog nooit gespeeld namelijk ;)

Ik verheug me toch het meest op de titan gamemode. dit vond ik een van de leukste modes in BF2142:)

[ Voor 37% gewijzigd door JoSchaap op 18-02-2014 16:11 ]

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Ik vind de storm in GoA wel te snel komen, op 1/4 van het potje is de storm al aan wal gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Kepro schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 16:12:
Ik vind de storm in GoA wel te snel komen, op 1/4 van het potje is de storm al aan wal gekomen.
Deze storm verstoort toch hoop ik niet teveel het zicht in mijn sniperscope :? :o

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Help!!!! schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 16:16:
[...]

Deze storm verstoort toch hoop ik niet teveel het zicht in mijn sniperscope :? :o
Lucht is helemaal kansloos,

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kepro schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 16:21:
[...]

Lucht is helemaal kansloos,
Help!!!! schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 16:16:
[...]

uhm dat is toch het hele idee van de storm. :? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Willy-Jan Prijs schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 12:14:
[...]

Ik weet niet of het probleem zich met de nieuwe patch/expansion zich nog voor doet, maar ik had exact hetzelfde probleem, zodra ik locker, dawnbreaker of paracel storm joinde liep ik binnen een aantal seconden tot een minuut vast sinds de patch in februari, erg frustrerend.

Door de regel GameTime.MaxVariableFps 60 in mijn user.cfg te zetten crash ik niet meer op de betreffende mappen, echter valt het geluid voornamelijk op paracel storm gedurende de map weg, de game hangt dan voor een seconden en gaat daar na wel verder zonder geluid helaas.

Je zou het eens kunnen proberen.
Da's zeker het proberen waard: geen geluid is altijd nog beter dan geen gameplay ;) Bedankt, ga vanavond meteen even mijn .config controleren!

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
w00t00w schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 16:43:
[...]

Da's zeker het proberen waard: geen geluid is altijd nog beter dan geen gameplay ;) Bedankt, ga vanavond meteen even mijn .config controleren!
Zijn inmiddels al beter tips voorbij gekomen. of ze werken weet ik niet :)

Tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:44
Dus, Second Assault.. China Rising is niet best...

Veel bugs nog niet gefixt....

Kan iemand me hier overtuigen om toch Premium te kopen?

Ben op zich wel benieuwd naar Second Assault, aan de andere kant ken ik de maps al..

[ Voor 23% gewijzigd door Jovas op 18-02-2014 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
Jovas schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 16:52:

Ben op zich wel benieuwd naar Second Assault, aan de andere kant ken ik de maps al..
Niet doen joh, bespaar jezelf wat hoofdpijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze maps zijn toch anders dan die van bf3 en niet zo'n beetje ook.
Ik kan hem zeker aanraden zat al met meerdere tweakers in game en die hadden fun.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2014 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De drie maps Firestorm,Caspian en Oman zijn echt wel heel vet en zonder twijfel de beste conquest maps van BF4.
Metro kan ik nog niet veel van zeggen maar mijn eerste indruk is eigenlijk best wel goed door de meerde opties om boven of beneden te komen.

En dat er niets gefixed is is ook omdat er geen patch is geweest :(

[ Voor 5% gewijzigd door beuker19 op 18-02-2014 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdinandeZ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 20:14
Ik vind er anders bar weinig servers om te spelen. Alsof iedereen premium heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 20:54

Ik ga het maar gewoon zeggen... maar ik heb vrijwel geen last van bugs, slechte netcode of andere ongein.

Een enkele keer een crash, ja, maar dat is wellicht eens in de paar weken.

Ik vermaak me al bij al prima met BF4 + premium

Sommige mensen prijzen BF3 helemaal de hemel in, maar dat had in het begin ook zeer veel bugs.
Er zijn zeker nog wel verbeteringen die in het spel mogen, maar dat heeft meer met de balance te maken.
MAA is nog steeds overpowered, en de attack chopper tikt veel te snel om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vimana schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 17:02:
[...]

Ik ga het maar gewoon zeggen... maar ik heb vrijwel geen last van bugs, slechte netcode of andere ongein.

Een enkele keer een crash, ja, maar dat is wellicht eens in de paar weken.

Ik vermaak me al bij al prima met BF4 + premium

Sommige mensen hemelen BF3 helemaal de hemel in, maar dat had in het begin ook zeer veel bugs.
Er zijn zeker nog wel verbeteringen die in het spel mogen, maar dat heeft meer met de balance te maken.
MAA is nog steeds overpowered, en de attack chopper tikt veel te snel om.
Hier net zo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
beuker19 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 17:02:
[...]

De drie maps Firestorm,Caspian en Oman zijn echt wel heel vet en zonder twijfel de beste conquest maps van BF4.
Metro kan ik nog niet veel van zeggen maar mijn eerste indruk is eigenlijk best wel goed door de meerde opties om boven of beneden te komen.

En dat er niets gefixed is is ook omdat er geen patch is geweest :(
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Was ook mijn statement maar zo komt hij niet over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Tis genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Voor de mensen die de soundloop crash krijgen.
Probeer eens je geluidsettings op 24 bits, 48000Hz te zetten.

Dacht dat het werkte, maar net weer crash..

[ Voor 17% gewijzigd door S.J_84 op 18-02-2014 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suprcow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-01-2022
below radar terug zou heel bruut zijn ik wil gewoon ff paar minuten in die chopper vliegen en als je skills hebt iets langer :D maar nu is er echt te weinig aan, het hele veld kanje bijna uit de lucht schieten vanuit het hele veld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
suprcow schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 17:50:
below radar terug zou heel bruut zijn ik wil gewoon ff paar minuten in die chopper vliegen en als je skills hebt iets langer :D maar nu is er echt te weinig aan, het hele veld kanje bijna uit de lucht schieten vanuit het hele veld :(
below radar is ook niet alles, dan krijg je weer dat je helo's constant net op dat randje zitten en je niet kan locken, sta je dan met je aa raketten 50 m van een helo en je kan niet locken... Op zich zou het fijn zijn maar ik denk niet dat het er dan echt veel leuker door wordt. Wat ik wel al aangegeven heb is dat je dwars door bossen heen gelocked kan worden, dat zou nooit moeten kunnen en was in bf3 ook gewoon zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee. Iedereen die beweerd dat hij dit wel kan liegt. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Golf of oman ziet er iig vet nice uit :)
Pagina: 1 ... 118 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.