Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
CodeCaster schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 15:14:
[...]

Ik bedoel dat wanneer die persoon de revive nog niet geaccepteerd heeft en weer wordt doodgeschoten (wat erg gemakkelijk gebeurt met 20% health), je hem niet meer kunt reviven. Daarnaast moet 'ie in mijn ervaring ná het accepteren zeker 5 seconden weer leven, lopen en schieten voordat je 'm wéér kunt reviven: als 'ie binnen die tijd opnieuw wordt gekilld, verschijnt het revive-icoon niet en haalt de zapper niets uit.
Volgens mij was het zo dat als je gerevived wordt, je eerst weer 100% moet hebben en pas dan als je doodgeschoten wordt, je weer gerevived kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Fonta schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 16:20:
[...]

Volgens mij was het zo dat als je gerevived wordt, je eerst weer 100% moet hebben en pas dan als je doodgeschoten wordt, je weer gerevived kan worden.
De persoon in dat filmpje had 100%, maar kan niet gerevived worden.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:40
CodeCaster schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 16:30:
[...]

De persoon in dat filmpje had 100%, maar kan niet gerevived worden.
Het gaat niet op health, maar op tijd volgens mij. Volgens mij kan je nadat je gerevived bent geworden de eerste 10 of 20 seconden niet opnieuw gerevived worden.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

15 seconden, precies wat in m'n post staat. :)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
Pykow schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 15:43:
Ik ben blij dat ik BF3 weer geïnstalleerd heb :D
dan pas merk je wat voor achteruitgang BF4 eigenlijk is, totaal niet te vergelijken met elkaar.
- snelheid
- soepelheid
- map designs
- Nuttige revives
- goede spawn protection, niet dood gaan in het zwarte scherm.
- grafisch niet zo foggy
- gamemodes met de juiste maps
- de gamemode Conquest assault op strike at karkand :D
- geluid helder (niet realistisch zoals in BF4 wat niet fijn is voor gamen).
- Simpele gadgets
- tanks die gewoon standaard unlocks hebben en goed in te schatten zijn.
- Gewoon genoeg unlocks, die perfect in balans is
- naar mijn mening betere netcode

Ok de dingen die ik mis van BF4 in BF3:
- Skill gun SRAW
- Pistol te kunnen gebruiken in het water
- HUD Size aan te passen
- Recon class met Carbine
- 5 man squads
- makkelijker manier om op je squad te spawnen.

Mag ik je er even aan herinneren dat dit het BF4 topic is en niet het BF3 topic. Tuurlijk zijn er vergelijkingen te trekken, maar dit is niet het topic om de een of de andere te bashen/af te kraken
In bf3 gaat ook alles van zelf, ik kan met 1 muis beweging van target wisselen, tis net of ik dat
veel meer op instinct speel, in bf4 denk ik te veel na en na elke patch kun je weer opnieuw
beginnen om te gaan met alle veranderingen.

[ Voor 10% gewijzigd door Gropah op 16-02-2014 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet nodig en maak liever een topic report aan

[ Voor 88% gewijzigd door Gropah op 16-02-2014 00:03 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 22:21

Pykow

Angelo OTR

[ Voor 90% gewijzigd door Gropah op 16-02-2014 00:03 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt een stel idioten bij DICE. Na de patch alweer twee crashes op een avond. De grote bugs zijn niet aangepakt, de tweaks zijn irrelevant en de nieuwe bugs zijn schijt irritant. Blijf dan maar van het spel af, maak het niet nog erger.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[ Voor 92% gewijzigd door Gropah op 16-02-2014 00:03 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
CodeCaster schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 15:07:
Alles is beter dan meteen klikken met die defibs. Elke seconde chargen telt, een medpack healt ook relatief traag. Het heeft geen zin iemand te reviven met 20 HP, omdat één kogel hen vervolgens voor 10 seconden naar het spawnscherm stuurt. Revive dan niet.
Als ze door een kogel geraakt worden terwijl ze net gerevived zijn, is de kans groot dat die tweede en derde kogel ook wel komt. Scheelt meer bij granaten die in de buurt ontploffen.

Maar ik charge nooit, ik revive in principe gewoon als ik verwacht dat diegene lang genoeg gaat leven om in dekking te komen, en dan healt hij wel met medpack. En als mensen daar problemen mee hebben mogen ze lekker dood blijven liggen op de grond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Vanmiddag op een server gespeeld waar explosives verboden waren. Blijkbaar hadden ze dit opgelost door alle explosives geen damage te laten doen. Wist niet dat dat mogelijk was...

[ Voor 4% gewijzigd door yinx84 op 15-02-2014 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yinx84 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 23:31:
Vanmiddag op een server gespeeld waar explosives verboden waren. Blijkbaar hadden ze dit opgelost door alle explosives geen damage te laten doen. Wist niet dat dat mogelijk was...
Zou niet moeten kunnen eigenlijk? Heb je een linkje?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Tsurany schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 23:42:
[...]

Zou niet moeten kunnen eigenlijk? Heb je een linkje?
battlelog.battlefield.com/bf4/servers/show/pc/1b822d21-8024-49b4-810e-ffc1efd7fe35/UWAR-LOCKER-ONLY-24-7-NO-EXPLOSIVES/

Deze was het. Maar misschien heb ik het gewoon verkeerd gezien. Kan vanavond niet meer even proberen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Mag ik iedereen er even aan herinneren dat dit het BF4 topic is en niet het BF3 topic. Tuurlijk zijn er vergelijkingen te trekken, maar dit is niet het topic om de een of de andere te bashen/af te kraken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
yinx84 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 23:31:
Zou ook niet mogelijk mogen zijn. Normaliter wordt hier de insane limiter of procon rules plugin voor gebruikt en die killt, kicked of banned dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Fonta schreef op zondag 16 februari 2014 @ 00:50:
[...]

Zou ook niet mogelijk mogen zijn. Normaliter wordt hier de insane limiter of procon rules plugin voor gebruikt en die killt, kicked of banned dan.
Volgens mij kan dit ook niet, recon tools hebben geen access tot deze settings, alleen bullet damage
modifier is aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:42
Ik heb alle graphics settings maar weer op high gezet, dat scheelt me een hoop crashes.
Erg jammer welliswaar, met mn 7970 draait ie ultra prima. Zowel Mantle als Dx11 geven alleen te veel problemen. Gelukkig is high qua eyecandy nog steeds erg prima. Nu maar eens de DMR's unlocken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik had al vaak last van "Killed in action" maar net ook terwijl ik gewoon een randje op klim vanuit het water 8)7 Dit spel wordt gekker per patch lijkt het wel :X

Ben wel reuze benieuwd naar Metro 2.0 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-09 11:06
ik hoop dat dinnsdag met de download van de neiwue DLC ze ook een beste fix erin zetten vooor de crashes.
Voor afgelopen week had ik nauwelijks last van crashes.
Nu 2x gespeld 2x crash. ook echt binnen 30 seconden.
Netcode vind ik niet zo belabgrijk... kan ik best verdr om spelen als ik een keer achter een muurtje wordt gekilled... crashes baal ik van.. dan kan ik niet meer spelen..

gebruik win 8.1.

Ik ben namelijk ook benieuwd naar metro 2.0 maar dan moet het wel speelbaar zijn zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:31
Zo te zien zitten nog steeds alle glitches in Metro 2.0 die er in BF3 ook al in zaten . }:O

http://www.reddit.com/r/b...s_on_february_18_for_bf4/

Afbeeldingslocatie: http://fat.gfycat.com/ParchedFirsthandJaguar.gif

[ Voor 20% gewijzigd door Leeuw070 op 16-02-2014 14:27 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22-09 23:28
Ja ligt dus niet aan mij ineens die crashes terug naar het desktop , had hiervoor nooit problemen , gisteren en eergisteren een potje opgestart en 2x naar een kwartier een crash .. dan hoeft het voor mij meteen ook weer niet meer.

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:08

Christiano007

Ich bin der champion

Ik heb daar geen last van. Wel eens dat ik niet kan connecten maar voor de rest heb ik zelden problemen.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nix_R
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-05 14:56
Ben eindelijk Brigadier General!
Wat nu? had volgens mij een keer gelezen dat er per DLC 10 nieuwe levels komen, klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leeuw070 schreef op zondag 16 februari 2014 @ 14:24:
Zo te zien zitten nog steeds alle glitches in Metro 2.0 die er in BF3 ook al in zaten . }:O

http://www.reddit.com/r/b...s_on_february_18_for_bf4/

[afbeelding]
lol at the pic. :+

Mag toch hopen dat ze deze nadat dit vrij pijnljk duidelijk werd in de xdoos1 versie dat ze die gelijk maar even hebben gefixt in de komende versie... Ik durf alleen geen enkele garantie meer te geven tegenwoordig... :X

Net nog een paar mooie potten gehad met 12 -50 ticks verschil, als je dan de netcode er buiten laat blijft het toch wel lekker wegspelen.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
crash na crash, om moedeloos van te worden.

Begin me serieus af te vragen of ik misschien COD moet kopen (geen ervaring mee).....

Ander spel en geen BF stijl voertuigen maar toch een fps die gewoon werkt lijkt me hemels op dit moment...

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Help!!!! schreef op zondag 16 februari 2014 @ 21:27:

Begin me serieus af te vragen of ik misschien COD moet kopen (geen ervaring mee).....

Ander spel en geen BF stijl voertuigen maar toch een fps die gewoon werkt lijkt me hemels op dit moment...
One does not simply buy CoD. Voornamelijk omdat CoD gewoon bagger eersteklas is en dat komt van de "grootste" BF4 hater in dit topic die ook nog eens een behoorlijke collectie aan CoD games heeft ;)
Download dan TF2 of zoek steam af voor een leuke fps.

[ Voor 10% gewijzigd door DaniëlWW2 op 16-02-2014 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRANSAD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-08 12:56
Sinds de laatste pets crash ik super vaak, het geluid blijft hangen en ik moet 2 keer ctrrl alr delete drukken anders kan ik niet nokken, voorheen nooit echt last van gehad.
Heeft iemand de laatste crash notes?

oops verkeerrde topic ziet ik

[ Voor 7% gewijzigd door FRANSAD op 16-02-2014 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FRANSAD schreef op zondag 16 februari 2014 @ 22:04:
Sinds de laatste pets crash ik super vaak, het geluid blijft hangen en ik moet 2 keer ctrrl alr delete drukken anders kan ik niet nokken, voorheen nooit echt last van gehad.
Heeft iemand de laatste crash notes?

oops verkeerrde topic ziet ik
Toevallig op Locker of Paracel storm ?
Bij ons in de community waaronder ik hebben op die maps dat we nin de soundloop crash komen :(
Het leek wel op het zelfde wat er in het begin met SoS en Dawnbreaker was.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Ik vlieg er gegarandeerd uit op Locker en Dawnbreaker, binnen een minuut. Paracel Storm heb ik nog niet geprobeerd sinds de laatste patch.
In het begin had ik alleen crashes op Siege, daarna een hele periode nergens last, en nu dit dus weer.

Overigens zijn de 'Could not connect' problemen (rode balk in Battlelog) bij mij verdwenen sinds de januari patch. Die komt waarschijnlijk met Second Assault wel weer terug :+

Ik zag trouwens net dat mijn langste headshot ruim 600 meter is. Ik speel eigenlijk nooit met met bolt actions , dus waarschijnlijk heb ik een keer zo'n alpinist gesnoeid met de AA zonder dat ik het door had >:)

[ Voor 20% gewijzigd door w00t00w op 17-02-2014 00:35 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
w00t00w schreef op maandag 17 februari 2014 @ 00:26:
Ik vlieg er gegarandeerd uit op Locker en Dawnbreaker, binnen een minuut. Paracel Storm heb ik nog niet geprobeerd sinds de laatste patch.
In het begin had ik alleen crashes op Siege, daarna een hele periode nergens last, en nu dit dus weer.

Overigens zijn de 'Could not connect' problemen (rode balk in Battlelog) bij mij verdwenen sinds de januari patch. Die komt waarschijnlijk met Second Assault wel weer terug :+

Ik zag trouwens net dat mijn langste headshot ruim 600 meter is. Ik speel eigenlijk nooit met met bolt actions , dus waarschijnlijk heb ik een keer zo'n alpinist gesnoeid met de AA zonder dat ik het door had >:)
Niet gewoon met een tank? Ik snipte in BF3 al recons met HET kanon. Gewoon headshot op 200m+. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Vreemd, ik crash als locker of dawn in de rotatie zit en nu speelde ik op een server met beide
in de rotatie en geen crash gehad, snap er geen drol meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Help!!!! schreef op zondag 16 februari 2014 @ 21:27:

CoD is een middelmatige FPS en speelt beter op de consoles, dan op de PC als ik eerlijk moet zijn.
ik heb vrijwel alle CoD games hier liggen voor de PC (Alleen Ghost niet) en bij de black ops series heb ik ook alle DLC's. in totaal denk ik 400 uur bij elkaar, terwijl ik bf3 alleen al 800 uur in heb zitten.

Als ik je mag adviseren zal ik BF3 opnieuw gaan installeren of aanschaffen. Gewoon een hele goede BF game zonder crashes, (admin: naar mijn mening betere) netcode.

Ondanks ben ik wel benieuwd naar de nieuwe DLC morgen, vooral omdat ik nu al paar daagjes Gulf of oman heb gespeeld in BF3, kan ik het mooi vergelijken in BF4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen tussen ontbijt en werk nog even snel een rondje OBL gespeeld en behalve een planter-ribbon, een bos LMG ribbons, 2 vette killstreaks (niemand kijkt om, als je drie squads van achteren onder vuur neemt met een M240... :*) ) een M240 service star en een OBL service star ook... een Rush service star. :?

Ik vind het best en bonuspunten FTW enzo. Maar eh... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis8102
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-08 15:44
Ik speel zelf niet zo veel als sommigen hier (81 uur nu gespeeld) en ben dan ook niet zo goed. Meestal sta ik qua score wel leuk bij de bovenste 5 oid. Maar qua k/d valt het vies tegen :P (gelukkig wel >1). Ik merk dan ook niet heel veel van de slechte netcode, ik merk het soms wel, maar niet al te vaak.

Ik heb ook wel weer zin in de DLC van morgen. De "nieuwe" maps heb ik eerder veel plezier in beleefd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
beuker19 schreef op zondag 16 februari 2014 @ 23:50:
[...]

Toevallig op Locker of Paracel storm ?
Bij ons in de community waaronder ik hebben op die maps dat we nin de soundloop crash komen :(
Het leek wel op het zelfde wat er in het begin met SoS en Dawnbreaker was.
Op Locker en Paracel heb ik dit ook. Om gek van te worden. :(
Pykow schreef op maandag 17 februari 2014 @ 09:29:
[...]

CoD is een middelmatige FPS en speelt beter op de consoles, dan op de PC als ik eerlijk moet zijn.
ik heb vrijwel alle CoD games hier liggen voor de PC (Alleen Ghost niet) en bij de black ops series heb ik ook alle DLC's. in totaal denk ik 400 uur bij elkaar, terwijl ik bf3 alleen al 800 uur in heb zitten.

Als ik je mag adviseren zal ik BF3 opnieuw gaan installeren of aanschaffen. Gewoon een hele goede BF game zonder crashes, (admin: naar mijn mening betere) netcode.

Ondanks ben ik wel benieuwd naar de nieuwe DLC morgen, vooral omdat ik nu al paar daagjes Gulf of oman heb gespeeld in BF3, kan ik het mooi vergelijken in BF4.
BF3 + premium heb ik, speel deze franchise al sinds BF1942, maar ergens voelt het niet goed om terug te gaan.

En bovendien zit ik mijn ogen vooral open te houden voor een leuke shooter die niet van EA is!!!.

Ben zo verschrikkelijk klaar met de manier waarop EA denkt met hun betalende klanten om te kunnen gaan.
Verder erger ik me er dood aan dat ze zo'n mooie franchise compleet vernaaien. Dit is miv BF2 van kwaad tot erger gegaan.

Dat zit hem niet alleen in de bugs maar ook in designbeslissingen zoals:
  • Eindeloze hoeveelheden scoopjes etc die je moet vrijspelen.
  • Tien miljoen guns en uiteindelijk speelt iedereen met hetzelfde omdat deze de beste zijn. Tussen de rest zit nauwelijks zinvol verschil.
  • Teveel gamemodes die op dezelfde maps gespeeld moeten worden.
  • Het gameplay verpestende gegrind en idiote awards “ land je vliegtuig” op pilaar X
  • Battlepack bullshit
Ps:
Titanfall spreekt me niet echt aan. Verder vond ik vroeger bijv. MOHAA multiplayer leuk om te spelen.
Enigszins ongecompliceerd knallen zonder alteveel afleidende shizzle zoals tig wapens, scopes en assignments

[ Voor 73% gewijzigd door Help!!!! op 17-02-2014 10:35 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pouw ik kan niet wachten op de nieuwe DLC want ben ook erg benieuwd naar de Metro 2.0 map.
Voor de rest gisteren vooral veel op locker gespeeld, veel punten gehaald ook en natuurlijk veel fun omdat ik nog al graag ga reageren als er weer een of andere iemand mij voor een cheater aan ziet of juist een mortar noob waar door ik juist nog meer met de mortar ga spelen. Ik zit iedere dag nu wel in de 24/7 locker NL server van EPG. Daar heb ik geen crashes of soundloop bugs alleen de conection probleem af en toe maar daar word ik niet anders van. Ik speel nu veel locker omdat het een beetje van metro weg heeft maar metro komt terug dus locker zal langzaam minder worden gespeeld denk ik. Nu maar weer in locker gaan gamen die map heeft mijn kd gewoon zonder er op te letten naar de 1.72 gedragen te wel ik daar totaal niet op let, ik denk dankzij de mortar maar die pak ik helemaal niet zo vaak, alleen pas wanneer ik aker dood ben gegaan dan kills heb gemaakt maar dat komt weinig voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Help!!!! schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:17:

• Tien miljoen guns en uiteindelijk speelt iedereen met hetzelfde omdat deze de beste zijn. Tussen de rest zit nauwelijks zinvol verschil.
  • Het gameplay verpestende gegrind en idiote awards “ land je vliegtuig” op pilaar X
  • Battlepack bullshit
Snap niet wat er mis is met de hoeveelheid scopes die je niet moet maar mag vrijspelen natuurlijk.
Over de guns ben ik het helemaal niet met je eens omdat dit een van de eerste shooters is waar ook daadwerkelijk met een groot aantal verschillende guns gespeeld word zonder dat jij je direct als een ''invalide'' persoon voelt.
De gun balans is voor mij juist een van de grote plus punten.
Over de maps heb je wel groot gelijk trouwens maar dat had Dice laatst antwoord opgegeven en was in de trant dat 70% van alle spelers conquest speelt en het daarom in de eerste plaats goede conquest maps moesten zijn :(
Die battlepacks maken mij nog niet eens zoveel uit maar de boost daarin tegen :r slaat echt nergens op maar ja je ziet toch er tijdens 2x Xp weekends toch weer heel veel spelers gaan spelen dus er schijnt toch wel interesse voor te zijn.

Toch moet ik zeggen naar vanochtend heel even BF3 te hebben gespeeld ik blij ben dat morgen SA uitkomt voor BF4.
BF4 voelt voor mij nu toch een stuk prettiger omdat BF3 goed was maar BF4 in mijn ogen heel veel dingen een stuk beter doet alleen is het wel jammer dat er met elke patch steeds weer andere problemen bij komen.
Ergens hoop ik nog dat de grootste problemen nog een keer opgelost worden maar ik ben er absoluut niet meer zeker van.
Verwijderd schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:47:
Pouw ik kan niet wachten op de nieuwe DLC want ben ook erg benieuwd naar de Metro 2.0 map.
Voor de rest gisteren vooral veel op locker gespeeld, veel punten gehaald ook en natuurlijk veel fun omdat ik nog al graag ga reageren als er weer een of andere iemand mij voor een cheater aan ziet of juist een mortar noob waar door ik juist nog meer met de mortar ga spelen. Ik zit iedere dag nu wel in de 24/7 locker NL server van EPG. Daar heb ik geen crashes of soundloop bugs alleen de conection probleem af en toe maar daar word ik niet anders van. Ik speel nu veel locker omdat het een beetje van metro weg heeft maar metro komt terug dus locker zal langzaam minder worden gespeeld denk ik. Nu maar weer in locker gaan gamen die map heeft mijn kd gewoon zonder er op te letten naar de 1.72 gedragen te wel ik daar totaal niet op let, ik denk dankzij de mortar maar die pak ik helemaal niet zo vaak, alleen pas wanneer ik aker dood ben gegaan dan kills heb gemaakt maar dat komt weinig voor.
Hier alvast een voorproefje

[ Voor 24% gewijzigd door beuker19 op 17-02-2014 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
[...]

• Battlepack bullshit
Als dit het ergste is dan valt het wel mee. Ja er zijn een hoop scoopjes, nog redelijk wat verschil in ook. Oké een paar zijn bagger, maar over het algemeen is het gewoon persoonlijke voorkeur. En je hoeft helemaal niks vrij te spelen. Zelf speel ik met ironsights bagger, maar gelukkig heb je zo een scope geunlocked. Zelf hebben meeste wapens van mij een coyote RDS, en die heb je als één van eerste geunlocked.

Tov BF3 vind ik juist leuk dat er veel meer verschil is tussen bijvoorbeeld raketten van de engineer. En wat maakt het uit dat er hoop guns zijn als je die niet wilt gebruiken? Dan negeer je die toch lekker? Bijvoorbeeld shotgun heb ik altijd een standaard shotgun, de rest wel geunlocked, nooit wat mee gedaan. Daar heb ik toch helemaal geen last van?

Oké sommige maps zijn inderdaad niet geschikt voor alle game modes, maar zelf vind ik het meestal wel meevallen.

Grinden hoeft niet. Oké een hele enkele keer voor een specifiek wapen kan het nodig zijn. Maar de meeste unlock je gewoon door standaard te spelen. En als je die awards idioot vindt, dan haal je ze toch gewoon lekker niet?

Battlepacks (en de XP boosts), vind ik wat irritant nu we die dagelijkse erbij hebben, teveel klikken. Maar om je nu druk erover te maken?

Zelf had ik gisteren zo'n lekker BF momentje. Was een rush map, en ik stond achter gebouwtje met de mcom als assault. Maar de ingang was aan de andere kant, en er lagen daar teveel tegenstanders om eromheen te lopen. Dus ik stond daar net 2 seconde, beetje aan het nadenken: "Wat nu?". En toen kwam er een engineer aanlopen die een oplossing voor mijn probleem had en gewoon de muur eruit schoot met een raket. Works for me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:58:
[...]

Snap niet wat er mis is met de hoeveelheid scopes die je niet moet maar mag vrijspelen natuurlijk.
Over de guns ben ik het helemaal niet met je eens omdat dit een van de eerste shooters is waar ook daadwerkelijk met een groot aantal verschillende guns gespeeld word zonder dat jij je direct als een ''invalide'' persoon voelt.
Over de maps heb je wel groot gelijk trouwens maar dat had Dice laatst antwoord opgegeven en was in de trant dat 70% van alle spelers conquest speelt en het daarom in de eerste plaats goede conquest maps moesten zijn :(
Die battlepacks maken mij nog niet eens zoveel uit maar de boost daarin tegen :r slaat echt nergens op maar ja je ziet toch er tijdens 2x Xp weekends toch weer heel veel spelers gaan spelen dus er schijnt toch wel interesse voor te zijn.

Toch moet ik zeggen naar vanochtend heel even BF3 te hebben gespeeld ik blij ben dat morgen SA uitkomt voor BF4.
BF4 voelt voor mij nu toch een stuk prettiger omdat BF3 goed was maar BF4 in mijn ogen heel veel dingen een stuk beter doet alleen is het wel jammer dat er met elke patch steeds weer andere problemen bij komen.
Ergens hoop ik nog dat de grootste problemen nog een keer opgelost worden maar ik ben er absoluut niet meer zeker van.

[...]

Hier alvast een voorproefje
[video]
Je moet soms wel een een scope unlocken omdat zoveel zo ontzettend bagger zijn dat je daar gewoon niet mee wil spelen, ik zou het veel beter vinden als je de volgorde een beetje kon instellen, nu moet je sommige wapens vet lang met een duffe reddot spelen die je halve fov opvreet met die dikke rand, cobra sight every day. De chineze is wel ok maar met lichte achtergrond verdwijnt die red dot ervan zo snel, voor de 3,4x en 4x scopes is alleen de fgm fijn en pk-a 3,4x de rest wederom halve scherm weg door de scope ombouw of ontiegelijk gare reticles.
Voor de snipers wil je gewoon een scope gebruiken, 90% van de tijd de 8x voor zijn flexibiliteit en gebruiksvriendelijkheid. Dus ja in veel gevallen moet je veel spelen om die meuk te unlocken, wat in bf3 al niet heel goed was maar in bf4 nog veel irritanter gaat met die klote battlepack meuk waarvan je nog niet weet wanneer je wat krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch denk ik dat ook de infantry spelers weer een beetje blij worden van SA omdat metro nu ook Obliteration en CTF heeft en al heel goed was in Rush.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=yyvyTKGW35Q]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=IPiQ19rSoQw]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:58:
QFT. Dit is JUIST hét pluspunt van BF4 boven alle COD spellen sinds COD2 en ook beter dan BF3 war het ook gewoon een m16a3-fisting-fest was elke ronde. BF4 gun balance nadert perfectie een stuk dichter dan al z'n voorgangers of direct concurrenten.
Dat de gamemodi op elke map gespeeld moeten worden is natuurlijk geen klacht an sich - dat de maps niet allemaal voor alle modi geschikt lijken te zijn is dat eerder. Aan de ééne kant begrijpelijk dat mensen erover klagen, aan de andere kant... Conquest, en met name Conquest Large, is op eigenlijk alle maps goed uitgewerkt. Rush niet heel erg, Obliteration daarentegen lijkt op (bijna) alle maps wel goed te werken. TDM en SQDM is dom knallen dus daar maakt de map niet veel uit volgens mij. Ik heb in elk geval nog nooit een rondje TDM gedacht "dit zou leuk zijn als de map zich ervoor leende". DOM werkt op de meeste maps wel aardig, alhoewel er wel blaartrekkend stomme stukken in zitten af en toe *kuch*roofcampers in SoS*kuch*
Boosts zijn nutteloze vulling inderdaad, en die battlepacks... och, of je nou lineair alle unlocks voor een wapen vrijspeelt of batchgewijs een random setje krijgt met kans op andere unlockables... als je alle unlocks vrij wilt spelen vind je dit eerder leuk dan wanneer je al dat unlocken maar onzin vindt natuurlijk :+ Niet echt te winnen want hoe je dit ook wendt of keert je hebt altijd wat mensen die het wel/niet unlocken van meer/minder fijn/irritant vinden en wel/niet bij de BF/COD gameplay vinden horen.
d:)b 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

DanielWW2 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 02:40:
[...]

Niet gewoon met een tank? Ik snipte in BF3 al recons met HET kanon. Gewoon headshot op 200m+. :D
Het zou heel goed kunnen hoor, alleen ga ik over het algemeen niet zo vaak met tanks achter campende recons aan, waar ik me met een AA of IFV nog wel eens wil laten verleiden op scope glare (op zo'n berghelling lichten die lui op als Edelweiss in de zon :D) te schieten omdat de bullet trajectory mooi rechtlijning is, dus kost een minimum aan mikwerk en inspanning (meer dan dat zijn die sideline warriors ook zeker niet waard).

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Verwijderd schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:26:
DOM werkt op de meeste maps wel aardig, alhoewel er wel blaartrekkend stomme stukken in zitten af en toe *kuch*roofcampers in SoS*kuch*
Dat zijn vaak spelers die denken dat je vlaggen kunt cappen via het dak :+

Is de input lag weer wat toegenomen sinds 13 februarie, merk geregeld dat de muis knoppen
slecht reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NLsandman schreef op maandag 17 februari 2014 @ 15:13:
[...]
Is de input lag weer wat toegenomen sinds 13 februarie, merk geregeld dat de muis knoppen
slecht reageren.
Muis stervende? Nog nooit last gehad in BF4 dat m'n knoppen niet reageren door inputlag. Wel dat je in een animatie zit en je dus niet wapens kunt switchen (onhandig als je over een muurtje hupt om een voorbijganger te C4en) maar inputlag - nooit. Wel vsync uit en prerendered frames op 1 trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:29
[...]
  • Battlepack bullshit
Je MOET helemaal niet alle scopes vrij spelen. Ik vind juist dat het wel voor wat diepgang zorgt in een shooter. Ok ik denk wel dat ze er wat te veel in hebben gestopt maar op zich is t leuk om alles vrij te spelen als je er zin in hebt.

Dat ligt meer aan de spelers zelf dan aan een design flaw. Het idee is juist dat door alle unlocks mensen met verschillende wapens gaan spelen. Als je alles op 1 gun hebt ga je met een andere spelen. Ik snap niet dat mensen alleen met (in hun ogen) de beste gun zouden willen spelen. Ik vind dat ze er in BF4 behoorlijk goed in zijn geslaagd om wapens en wapen set-ups "situational" te maken. Er is niet een beste set up. Google maar eens op "BF4 <wapen> best setup". Dan vind je een topic met allerlei verschillende favoriete setups en daaruit blijkt dat het persoonlijk is. Ook wapens die op papier dezelfde stats hebben voelen toch anders aan en ieder heeft zn voorkeur. Ene wapen doet meer damage maar heeft een lagere ROF. Andere is super snel maar minder accuraat enz enz.

Had je dan voor elke class maar 1 wapen willen hebben? Of dat elk wapen hetzelfde reageert? Ik vind het eigenlijk wel goed zoals t nu is. Tja dat ik altijd een shotgun in handen heb op t moment dat ik een sniper in de verte tegenkom is gewoon een kwestie van slecht timen :P

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 15:32:
[...]

Je MOET helemaal niet alle scopes vrij spelen. Ik vind juist dat het wel voor wat diepgang zorgt in een shooter. Ok ik denk wel dat ze er wat te veel in hebben gestopt maar op zich is t leuk om alles vrij te spelen als je er zin in hebt.

Dat ligt meer aan de spelers zelf dan aan een design flaw. Het idee is juist dat door alle unlocks mensen met verschillende wapens gaan spelen. Als je alles op 1 gun hebt ga je met een andere spelen. Ik snap niet dat mensen alleen met (in hun ogen) de beste gun zouden willen spelen. Ik vind dat ze er in BF4 behoorlijk goed in zijn geslaagd om wapens en wapen set-ups "situational" te maken. Er is niet een beste set up. Google maar eens op "BF4 <wapen> best setup". Dan vind je een topic met allerlei verschillende favoriete setups en daaruit blijkt dat het persoonlijk is. Ook wapens die op papier dezelfde stats hebben voelen toch anders aan en ieder heeft zn voorkeur. Ene wapen doet meer damage maar heeft een lagere ROF. Andere is super snel maar minder accuraat enz enz.

Had je dan voor elke class maar 1 wapen willen hebben? Of dat elk wapen hetzelfde reageert? Ik vind het eigenlijk wel goed zoals t nu is. Tja dat ik altijd een shotgun in handen heb op t moment dat ik een sniper in de verte tegenkom is gewoon een kwestie van slecht timen :P
Wat ik gewoon vervelend is de randomness ervan, soms moet je alle battlepacks vrij spelen om de scope te krijgen die je wil, het niet weten is strontvervelend. Het aantal is niet erg maar doe dan de specifiekere scopes als de 4x op AR en IRNV etc wat aan het einde en de RDS die je wil hebben in het begin, dan kan je de setup opzetten hoe je het wil en de rest van de meuk scopes en attachements komen vanzelf wel. Wat ik ook vrij vaag vind is twee versies van elke grip, wat is het nut ervan, kies gewoon een of geef ze aparte stats. Het is niet zo dat ik ga kijken wat voor grip iemand heeft ofzo als ik een gun oppak, of onder vuur neem :+
Daarbij is het dan ook zo dat de grips niet meegenomen zijn in de camo's, vind ik wel een beetje jammer, doet toch af voor een gevoel een geheel wapen te hebben ipv een in stukjes opgebouwde setup. scopes kan ik nog inkomen maar grips zien er zo 'er maar aan vast geplakt' uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
NLsandman schreef op maandag 17 februari 2014 @ 15:13:
[...]
slecht reageren.
Heb ik soms ook wel eens gehad, en het ligt 100% zeker niet aan m'n corsair k70 :+
Ook het enige spel waar ik dit op heb. Soms dat hij niet meer wil lopen, moet je zo even niets doen en dan werkt alles weer perfect..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee wat de release tijd zal worden van Second Assault?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-09 09:34

iop

Verwijderd schreef op maandag 17 februari 2014 @ 18:45:
nee

[ Voor 6% gewijzigd door iop op 17-02-2014 19:09 ]

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:46

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

MisterChaoSs schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:48:
[...]

Werd natuurlijk al enigszins verwacht, maar officiële aankondiging is toch wat beter :) Ben benieuwd hoe ze de schilden van de "Titans" gaan verwerken bij de (waarschijnlijk) vliegdekschepen
Plaatje gevonden:

Afbeeldingslocatie: http://www.foundation3d.com/forums/attachment.php?s=e94410806ac7b2ecebc08488e1f443ce&attachmentid=60693&d=1348619863

:P

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
10 uur in de morgen volgens Origin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
beuker19 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 19:53:
[...]

10 uur in de morgen volgens Origin.
Wat gaat er gebeuren met de BuG rotatie? Worden ze toegevoegd aan de rotatie, of wordt het morgen SA-only? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yinx84 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 20:49:
[...]

Wat gaat er gebeuren met de BuG rotatie? Worden ze toegevoegd aan de rotatie, of wordt het morgen SA-only? :P
Als het aan mij ligt deze week SA only weet niet wat de gedachten hier zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
http://battlelog.battlefield.com/bf4/premium/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:01

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Sky Captain and the World of Tomorrow :p

Afbeeldingslocatie: http://i.stack.imgur.com/5Bgem.png

Hebben ze ook meteen wat voor de volgende WW2 BF. ;)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:46

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

LOL, ja zo kun je nog even voortborduren natuurlijk ;)
beuker19 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 21:10:
[...]

Als het aan mij ligt deze week SA only weet niet wat de gedachten hier zijn ?
De gedachten op BuG zijn doorslaggevend natuurlijk, maar daar waren we het eens dat het morgen SA only gaat worden. Dus zal ik morgen rond het middaguur (als ik ff tijd heb en het al kan) de server om gaan zetten.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze post kwam ik tegen op Battlelog :+
My definition of a basic unskillful B4 lamer :

Blames for every death :

- netcode, or :

- hacker, or :

- DICE/EA, or :

- OP Weapon (ACE 23, AEK, FAMAS, M416, all assault weapons, all sniper rifles weapons, all shotguns, AS VAL), or :

- LMG with bipod, or :

- glitcher (headglitcher), or

- noob weapon (contains DMR, lock on weapons, etc..), or :

- admin that doesn't balance, or :

- vehicle whore, or :

- camper, or :

- mortar, or :

- M320, LVG etc..., or :

- own team (filled with noobs), or :

and the list could go on and on..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbirsk
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-08 23:48
beuker19 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 23:12:
My definition of a basic unskillful B4 lamer :

Blames for every death :

- netcode, or :

- hacker, or :

- DICE/EA, or :

- OP Weapon (ACE 23, AEK, FAMAS, M416, all assault weapons, all sniper rifles weapons, all shotguns, AS VAL), or :

- LMG with bipod, or :

- noob weapon (contains DMR, lock on weapons, etc..), or :

- admin that doesn't balance, or :

- vehicle whore, or :

- camper, or :

- mortar, or :

- M320, LVG etc..., or :

- own team (filled with noobs), or :

and the list could go on and on..
Or various combinations of the above.

Ben trouwens de laatste paar dagen aan het spelen met de m4 carbine. Wat is dat eigenlijk een leuk wapen. Wel moeilijk wapen door de burst en al helemaal in paniek situaties (ooh shit ik had hem niet gezien en hij mij wel). Maar je bent lekker zuinig met de kogels en het dwingt je (mij) tot een tacktischer speelstijl. En dat terwijl het qua damage een vrij normaal wapen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[i]My definition of a basic unskillful B4 lamer :

Blames for every death :

- netcode, or :

- vehicle whore, or :

- camper, or :

- mortar, or :

- M320, LVG etc..., or :
Elke death is wat overdreven, maar bovenstaande zijn wel zéér vervelende manieren om dood te gaan (indien er geen mogelijke counter was) danwel kindelijk eenvoudige manieren om te spelen. Dikke kans dat degene die dit gepost had waardeloze stats had. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 00:05:
[...]

Elke death is wat overdreven, maar bovenstaande zijn wel zéér vervelende manieren om dood te gaan (indien er geen mogelijke counter was) danwel kindelijk eenvoudige manieren om te spelen. Dikke kans dat degene die dit gepost had waardeloze stats had. :)
Het ging er meer over wat er gebeurd als jij als goede speler iemand killed en wat er dan gezecht word in de chat :+
Nu lees ik de chat bijna niet maar maar terug denken aan BF3 is het heel herkenbaar M16a3 noob , Ace jet pilot , Noob chopper lamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Everybody noob. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-09 16:14
beuker19 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 00:09:
[...]

Het ging er meer over wat er gebeurd als jij als goede speler iemand killed en wat er dan gezecht word in de chat :+
Nu lees ik de chat bijna niet maar maar terug denken aan BF3 is het heel herkenbaar M16a3 noob , Ace jet pilot , Noob chopper lamer
Ja inderdaad. Dan hoor je fanboys wel roepen dat BF door 'volwassen' gamers gespeeld wordt, en CoD spelers allemaal twaalfjarige kindjes zijn, maar BF spelers kunnen zich toch aardig kinderachtig gedragen.

Als ik de chat bekijk bij de meeste games dan is het inderdaad: 'noob', 'cheater', 'hacker', f* dit, f* dat etc.

Snap sowieso niet de haat op bepaalde wapens een playstyles. Ja ik zit 90% van een potje in en tank, chopper of attack boat. En dan? Als je het vervelend vindt om neergeschoten te worden door een vehicle dan had je geen BF4 moeten kopen maar lekker bij CoD moeten blijven.
Het is ook niet alsof je er niets aan kan doen. Een tank is nog nooit zo makkelijk neer te krijgen als nu: LAW, C4 dirtbike, Mobile AA of IFV met Zuni rockets of een Tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 00:09:
[...]

Nu ben ik geen slechte speler maar het komt maar zeer zelden voor dat iemand een opmerking maakt nadat ik hem kill. Het valt eigenlijk reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 08:07:
[...]

Nu ben ik geen slechte speler maar het komt maar zeer zelden voor dat iemand een opmerking maakt nadat ik hem kill. Het valt eigenlijk reuze mee.
andersom ook ? :+
In bf3 was het volgens mij ook veel erger als in bf4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-09 15:42
beuker19 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 08:15:
[...]

Moet eerlijk bekennen dat ik de hele chat vrijwel niet meer bekijk, misschien juist omdat het in BF3 een groot kiddie scheldfestijn was.. :+

De enige reden waarom ik de chat niet helemaal disable is om squad orders e.d. te kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grimmie187 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 08:26:
[...]

Moet eerlijk bekennen dat ik de hele chat vrijwel niet meer bekijk, misschien juist omdat het in BF3 een groot kiddie scheldfestijn was.. :+

De enige reden waarom ik de chat niet helemaal disable is om squad orders e.d. te kunnen zien.
En om de vote next map anders was hij bij waarschijnlijk ook uit.
Al kan is soms tussen de rondjes door een glimlach niet onderdrukken door alle gefrustreerde spelers.

En komt er vandaag waarschijnlijk ook nog een patch.

Battlefield 4 Second Assault is available for all players to purchase and access beginning March 4th.

Battlefield 4 Premium Members, however, have the chance to jump in as soon as February 18th, thanks to the early-access perk included as a part of Battlefield 4 Premium.

PC Players simply need to jump into their Origin client, click on Battlefield 4, then the gray "i" information icon, select the Second Assault tile and click download.
Note, Premium players with early access will see Second Assault (Early Access).
Coinciding with Second Assault's release, there is also a patch for all Battlefield 4 players. Please be sure to download both the patch and the Second Assault downloadable content in order to play.

Console players can find Second Assault available in the Battlefield 4 in-game store during the following, respective time frames:
Xbox 360: 1:00AM PST -- 5:00AM PST
9:00AM GMT -- 13:00 GMT
PlayStation 3 and PlayStation 4 (North America): 2:00PM PST -- 6:00PM PST
PlayStation 3 and PlayStation 4 (Europe): 2:00PM GMT -- 6:00PM GMT
Note, Xbox One players should already have access to Second Assault.

Bron : EA

[ Voor 55% gewijzigd door beuker19 op 18-02-2014 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:49
beuker19 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 08:32:
[...]

En om de vote next map anders was hij bij waarschijnlijk ook uit.
Al kan is soms tussen de rondjes door een glimlach niet onderdrukken door alle gefrustreerde spelers.

En komt er vandaag waarschijnlijk ook nog een patch.

Battlefield 4 Second Assault is available for all players to purchase and access beginning March 4th.

Battlefield 4 Premium Members, however, have the chance to jump in as soon as February 18th, thanks to the early-access perk included as a part of Battlefield 4 Premium.

PC Players simply need to jump into their Origin client, click on Battlefield 4, then the gray "i" information icon, select the Second Assault tile and click download.
Note, Premium players with early access will see Second Assault (Early Access).
Coinciding with Second Assault's release, there is also a patch for all Battlefield 4 players. Please be sure to download both the patch and the Second Assault downloadable content in order to play.

Console players can find Second Assault available in the Battlefield 4 in-game store during the following, respective time frames:
Xbox 360: 1:00AM PST -- 5:00AM PST
9:00AM GMT -- 13:00 GMT
PlayStation 3 and PlayStation 4 (North America): 2:00PM PST -- 6:00PM PST
PlayStation 3 and PlayStation 4 (Europe): 2:00PM GMT -- 6:00PM GMT
Note, Xbox One players should already have access to Second Assault.

Bron : EA
2 patches OMGWTFBBQ dat kan nooit goed gaan |:(

Als ze deze patches doorkomen zonder extra issues en ze fixen de crashes op Locker en Paracel dan neem ik mij sniperhoedje af.Laat je het even weten Killer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 08:15:
[...]

Jup andersom ook, aantal keren dat ik iemand complimenteer met z'n camp skills of z'n wapen keuzes is ook marginaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imprezzion
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 12:33

Imprezzion

E92 320i & 307CC

Is er eigenlijk een GoT clan voor BF4?
Mijn clan heeft altijd interesse in funwars en ik dacht, goh laat ik GoT eens uitdagen :D

~ 9800X3D @ 5.5Ghz eCLK + PBO ~ Arctic LF2 240 CPU ~ Crosshair X670E Gene ~ 32GB Dominator Titanium @ 6400C26 FCLK 2200 ~ Zotac RTX 5080 SOLID OC @ 3285 core 18000 VRAM ~ Corsair 2500X ~ Dark Power Pro 11 1000w ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
Tsurany schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 09:23:
[...]

Jup andersom ook, aantal keren dat ik iemand complimenteer met z'n camp skills of z'n wapen keuzes is ook marginaal.
Als er iemand veel bagger in de chat typt ben jij het wel Tsu. Ik heb je eigenlijk nog nooit iets aardigs zien zeggen in de chat... en toch ben je zo'n lieve jongen.

Maar ik ben echt benieuwd of ze de crashes hebben gefixt, dat is echt nog het enige waar ik op tilt van kan gaan, de rest heb ik mij al bij neergelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
Imprezzion schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 09:30:
Is er eigenlijk een GoT clan voor BF4?
Mijn clan heeft altijd interesse in funwars en ik dacht, goh laat ik GoT eens uitdagen :D
In BuG zitten aardig wat mensen van GoT en een war kan altijd geregeld worden. Zou je even hier moeten kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 17 minuten yeeeehaaa!!! Ik hoop echt van harte dat ik om exact 10:00 de mappen kan downloaden en gans de dag kan gamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:12

KhaZ

Alfa Romeo

Verwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 09:43:
Nog 17 minuten yeeeehaaa!!! Ik hoop echt van harte dat ik om exact 10:00 de mappen kan downloaden en gans de dag kan gamen!
Echt..? Je verwacht toch niet dat EA z'n zaakjes goed voor elkaar heeft? 8)7

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:49

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

fix it~!!

ohnee, wacht.. verkeerde forum :+

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

De Second Assault DLC is in ieder geval al beschikbaar à 5.34GB. De patch laat nog niet van zich horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KhaZ schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 09:57:
[...]

Echt..? Je verwacht toch niet dat EA z'n zaakjes goed voor elkaar heeft? 8)7
Nou ik herstart Origin en meteen begint de patch van 5.34GB te downloaden :) Ziet er alsinds goed uit!

Op dagen zoals dit voel ik mij precies weer een klein kind die nieuw speelgoed krijgt hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kobus71
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-05 15:23
Verwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:02:
[...]

Nou ik herstart Origin en meteen begint de patch van 5.34GB te downloaden :) Ziet er alsinds goed uit!

Op dagen zoals dit voel ik mij precies weer een klein kind die nieuw speelgoed krijgt hehe.
Ja lekker he.
Hier gaat het ook gewoon soepel.
Heb er zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Konjo schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 09:30:
[...]

Als er iemand veel bagger in de chat typt ben jij het wel Tsu. Ik heb je eigenlijk nog nooit iets aardigs zien zeggen in de chat... en toch ben je zo'n lieve jongen.

Maar ik ben echt benieuwd of ze de crashes hebben gefixt, dat is echt nog het enige waar ik op tilt van kan gaan, de rest heb ik mij al bij neergelegd.
Wat moet je anders met de chat dan bagger typen? Communicatie met je team gaat gewoon via TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kobus71 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:06:
[...]

Ja lekker he.
Hier gaat het ook gewoon soepel.
Heb er zin in.
Hah, typisch :D

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2la5185.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Konjo schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 09:07:
[...]

2 patches OMGWTFBBQ dat kan nooit goed gaan |:(

Als ze deze patches doorkomen zonder extra issues en ze fixen de crashes op Locker en Paracel dan neem ik mij sniperhoedje af.Laat je het even weten Killer :)
Wat mij best wel zorgen baart is dat ze geen enkele details meer over up coming patches geven. Als ze echt grote fixes hadden waar ze zeker van zijn dan schreeuw je dat van de daken richting de community, goedkopere en betere PR kan je niet krijgen.

Maar goed, deze doodse stilte voorspelt weinig goeds, het zal mij benieuwen wat voor nieuwe pareltjes van bugs ze deze keer introduceren, enige vorm van netcode fixes zal ook teveel gevraagd zijn.

En wat baal ik er van dat ik eigenlijk alleen nog maar zuur en cynisch wordt van BF4, een game waar ik zoveel van verwacht had en naar uitkeek. Man wat is dit spel hard verkracht, krijg echt South Park Indiana Jones flashbacks.

Metro Rush zal ik nog wel proberen, ik kijk nu al uit naar de v40 mini nadespam op de sidestairs, maar pas na de titanfall beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Laatst online: 18:34
Hoe zit het dan met die 'grote patch' waar ze het paar weken geleden over hadden? O

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kobus71
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-05 15:23
Hier in een keer gedownload.
Ga nu lekker potje rammelen. :)

Pfff kan nog geen servers selecteren, second asault staat er nog niet bij.

[ Voor 12% gewijzigd door kobus71 op 18-02-2014 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Laatst online: 18:34
Battlelog is nog niet up to date :F

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

krijg je na de patch een update voor battlelog, of hoe wil je van daaruit de servers benaderen?

hehe, heb je dadelijk heel het forum weer vol staan met zure premium klanten, goed bezig EA

[ Voor 33% gewijzigd door SAiN ONeZ op 18-02-2014 10:27 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Kepro schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:20:
Hoe zit het dan met die 'grote patch' waar ze het paar weken geleden over hadden? O
Er zou een patch moeten komen vandaag, maar behalve de aankondiging ervan is er nog nul komma nul bekend over de release notes. De control room die ze daarvoor ingericht hebben op het forum gebruiken ze of niet, of achteraf pas. De top issue tracker staat inmiddels ook alweer een maand stil. De communicatie is gewoon keer op keer niet op orde.

Ik zie wel al SA-servers verschijnen, maar de server browser is nog niet bijgewerkt met SA-filters :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kepro schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:25:
Battlelog is nog niet up to date :F
Er zijn al SA servers up maar als je die wil joinen krijg je de melding koop premium terwijl ik net SA heb gedownload :+
De patch zal wel rond 12.00 uur komen net als met CR.

http://battlelog.battlefi...est-Korrupted-Gaming-com/

[ Voor 6% gewijzigd door beuker19 op 18-02-2014 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kepro schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:20:
Die zou voor of met SA uitkomen, dus of we hebben hem al gehad of hij moet vandaag komen.

Maarja het is altijd afwachten wat ze wel of niet in de patch gooien:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nqF9Phx.png

Dit is toch te bizar voor woorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geduld memsen geduld er is meer dan alleen maar bf en over een poosje kun je gewoon weer spelen.
Maak je eens wat minder druk over deze kleine dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 20:42

RoyK

Hobby tekenaar

Ik ga vanaf nu mijn tekeningen maar voor 80% klaar afleveren aan klanten en wel het volledige bedrag factureren. Het liefst vooraf. En later repareer ik hier en daar wel wat als men klaagt. 8)

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoyK schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:36:
Ik ga vanaf nu mijn tekeningen maar voor 80% klaar afleveren aan klanten en wel het volledige bedrag factureren. Het liefst vooraf. En later repareer ik hier en daar wel wat als men klaagt. 8)
Of gewoon niet. Er is meer in het leven dan alleen jouw tekeningen, dat begrijpen jouw klanten heus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gebeurd hier in Nederland regelmatig hoor Noord/Zuid lijn , Betuwe Route , Rijkmuseum :+

@Awesom-O heb jij hier nu de Pyk0w rol overgenomen :+ je lijkt wel een beetje zuur :P

[ Voor 10% gewijzigd door beuker19 op 18-02-2014 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Is er iets, of het nou software is of iets anders, wat niet zo wordt geleverd tegenwoordig? Zelfs van een SSD weet je dat er eerst nog zooi firmware updates overheen komen. Blijkbaar heeft de consument dat liever dan wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Verwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:34:
Geduld memsen geduld er is meer dan alleen maar bf en over een poosje kun je gewoon weer spelen.
Maak je eens wat minder druk over deze kleine dingen.
Waren het maar kleine dingen ;) Het probleem is dat alle (grote en kleine) issues zich op blijven stapelen tot het punt dat het spel een bron van frustratie wordt ipv vermaak/ontspanning.

Op Battlelog lees ik dat mensen zelfs vrij nemen om op releasedag van de dlc te kunnen spelen. Daarmee vergooi je gewoon je vrije dag :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 20:42

RoyK

Hobby tekenaar

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:37:
[...]

Of gewoon niet. Er is meer in het leven dan alleen jouw tekeningen, dat begrijpen jouw klanten heus wel.
Precies, lege vensters bij de bushalte, ach... komt vast wel een keer goed, niet druk om maken! :) zal vast iedereen wel snappen! :+

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

joining server... 8)

nevermind, hij gaat laden maar blijft hangen.. :>

[ Voor 60% gewijzigd door SAiN ONeZ op 18-02-2014 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

De Battlelog zero-downtime update is nu eindelijk aangekondigd. Er staat niet bij wanneer, behalve dat het vandaag is.
Pagina: 1 ... 117 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.