Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:12

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Nou ik af en toe op Bug speel merkt ik eigenlijk veel harder netcode issue maar dan vooral wanneer ik vanuit beweging wil gaan schieten, je merkt dit vooral op locker aangezien je gewoon ratelt door een gang waar weinig mis kan gaan maar op het scoreboard doe ik het nog aardig goed dus genoeg plezier ...

Heb gister eindelijk Premium gekocht 20,- 18e lekker firestorm platspelen hoop dat ik net zo OP ben als in 3. Misschien dat je beter een signaal kan geven door niet via Origin voor de volle mep het spel te kopen.

Vanavond weer lekker knallen. Ben trouwens nog 0 keer ingame gecrashed sinds laatste patch en 20 patches daarvoor. Heel soms 1 x in de week ofzo tussen matches door maar dat boeit weinig. W8.1 FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga weer een fijn potje schieten op TBS Zavod. Daar gaat het bijna altijd wel ruig 'wat het natuurlijk nog leuker maakt' maar wel moeilijker voor mij maar dat geeft niet. Vandaag ga IK maar voor de 260 kills met de RFB.

Jeps zo werk ik eerst alles vrijspelen met de eerste wapens en dan pas naar de volgende wapen. De MX 4 vind ik lastig, het lijkt net of aimen en dan schieten niet werkt maar vanuit de heup schieten net zo god als aimen met andere wapens lol. Tips wat ik het beste op de mx4 kan gebruiken voor aimen zodat ik niet naar de zon richt met schieten maar gewoon op de vijand?

Ik heb trouwens totaal geen problemen met bewegende targets, die raak ik in de meeste gevallen altijd als je er maar voor richt en niet er op. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2014 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:16
Wat ik me dan weer afvraag na al dat gerage hier: doen jullie dat ook op het officiele forum?
Volgens mij heeft dat veel meer impact dan hier op T.net te spammen en gal te spuwen.

Wel kopen niet spelen heeft denmk ik eerder tot gevolg dat ze niet meer updaten: minder mensen spelen dus minder mensen zullen last hebben van de bugs.

Ook ik heb mooie tijden in Bf4.
Tuurlijk er gaat weleens iets mis.. nouja.. big deal.
Ben het er wel mee eens dat gamecrashes me onwijs irriteren.

Wat ik erg mooi vind om te spelen en ben ook erg benieuwd hoe dit straks in Metro is is met support en de Mtar. ja je bent rap door je kogels heen maar die heb ej toch bij je.

ben ook erg benieuwd naar de Metro map. Aangezien je nu meer flanking mogelijkheden hebt en de lift kan gebruiken.
Hoewel ik ergens denk dat Metro zo populair is geworden in bf3 doordat het een chokepoint heeft. een hard gevecht om punt B. pak je die dan is de kans 60% dat je hebt gewonnen.
Ergens denk ik dat veel spelers het mooi vinden om om 1 punt te vechten en niet 3 of 4 losstaande punten.
Daarom vind ik Rush ook zo mooi. 2 punten en niet ineens 5 of 6 maar 1 front zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
beebie121 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 10:18:
Wat ik me dan weer afvraag na al dat gerage hier: doen jullie dat ook op het officiele forum?
Volgens mij heeft dat veel meer impact dan hier op T.net te spammen en gal te spuwen.
Denk dat het "gerage" hier in het niet valt tegenover officiële forums.
En daar worden ze ook net zo hard verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 22:14
beebie121 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 10:18:
ben ook erg benieuwd naar de Metro map. Aangezien je nu meer flanking mogelijkheden hebt en de lift kan gebruiken.
Hoewel ik ergens denk dat Metro zo populair is geworden in bf3 doordat het een chokepoint heeft. een hard gevecht om punt B. pak je die dan is de kans 60% dat je hebt gewonnen.
Ergens denk ik dat veel spelers het mooi vinden om om 1 punt te vechten en niet 3 of 4 losstaande punten.
Daarom vind ik Rush ook zo mooi. 2 punten en niet ineens 5 of 6 maar 1 front zeg maar.
Ben ook wel benieuwd naar Metro. Had in BF3 op een gegeven moment helemaal genoeg van Metro, maar ik merk in BF4 dat ik met de huidige maps vaak behoefte heb aan wat meer close combat. Alleen Operation Locker gaat ook vervelen..

Is denk ik al eens voorbij gekomen maar wordt de nieuwe Metro een exacte kopie van het BF3 level of worden er nog dingen aangepast?
Denk dat het "gerage" hier in het niet valt tegenover officiële forums.
En daar worden ze ook net zo hard verwijderd.
Wordt er in dit topic uberhaupt gemod dan? Kan me niet heugen dat er 'rage' reacties verwijderd zijn, dat is precies het probleem..

[ Voor 12% gewijzigd door Grimmie187 op 14-02-2014 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:16
in de nieuwe Metro heb je de zijkanten ook een gang. en je kan de liften gebruiken.
Hoef je niet de roltrap te nemen :)
En je kan het dak in laten storten op bepaalde plekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio

NLKornolio

Die liften gaan echt nergens op slaan ligt altijd een C4 voor of een mannetje wat loopt te campen. Vondt Metro zowiezo niks, iedereen staat dan al 15 minuten te campen en ik ren zo naar C met een beetje smoke terwijl de rest nog bij B staat te campen. Prutsers

Vondt het bij BF3 wel goed gedaan met uibreidingen zouden ze nou weer moeten doen. DLC met oude mappen, close quarter mappen, grote mappen en dan met BF4 de naval erbij

[ Voor 22% gewijzigd door NLKornolio op 14-02-2014 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-08 16:43

Wereldreiziger

Mijn blog: Wereldreizigers.nl

caanova1984 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 10:12:

Heb gister eindelijk Premium gekocht 20,- 18e lekker firestorm platspelen hoop dat ik net zo OP ben als in 3. Misschien dat je beter een signaal kan geven door niet via Origin voor de volle mep het spel te kopen.
Waar gehaald voor 20,-? Graag PM :)

Volg mij op: https://wereldreizigers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
caanova1984 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 10:36:
Die liften gaan echt nergens op slaan ligt altijd een C4 voor of een mannetje wat loopt te campen. Vondt Metro zowiezo niks, iedereen staat dan al 15 minuten te campen en ik ren zo naar C met een beetje smoke terwijl de rest nog bij B staat te campen. Prutsers

Vondt het bij BF3 wel goed gedaan met uibreidingen zouden ze nou weer moeten doen. DLC met oude mappen, close quarter mappen, grote mappen en dan met BF4 de naval erbij
metro is wel verbeterd door meerdere extra ingangen naar B maar dit zal idd nog veel gaan voorkomen, mensen zijn lui, dom en spelen vaak voor hun zelf, niet voor het team, algemeen gezien dan. Sommige servers zal het beter zijn dan andere maar die grindservers waren altijd wel ideaal om even te backragen met silenced lmg ofzo. ze verwachten toch geen enemy in hun rug als ze liggen te nade spammen :9 >:)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grimmie187 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 10:25:
[...]

Is denk ik al eens voorbij gekomen maar wordt de nieuwe Metro een exacte kopie van het BF3 level of worden er nog dingen aangepast?

De nieuwe Caspian border

De nieuwe Metro

De nieuwe Firestorm

Golf of Oman

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:16
Gisteren wilde ik ook weer eens een potje spelen, na een paar weken afwezigheid. Na wat maanden een stabiele omgeving klapt het er nu weer (2x) uit. Ik heb voor mezelf besloten geen premium te gaan kopen en ik hou het dan wel bij de basic en CR BF4 potjes. Stiekem hoop ik dat veel meer mensen dat doen zodat EA een duidelijk signaal krijgt dat het zo gewoon niet kan.

Voorlopig lekker LoL, WoT of WT spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliHiel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14:19
Wereldreiziger schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 10:54:
[...]

Ja, dit wil ik ook wel weten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio

NLKornolio

Wereldreiziger schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 10:54:
[...]

Vraag en aanbod ...... zouden jullie het ook voor 25,- doen ? want anders koop ik ze wel bij hem in aangezien jullie te lui zijn ff jullie favoriete site door te spitten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05:48
caanova1984 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:21:
[...]

Vraag en aanbod ...... zouden jullie het ook voor 25,- doen ? want anders koop ik ze wel bij hem in aangezien jullie te lui zijn ff jullie favoriete site door te spitten. :P
Best knap bij een vraag advertentie :+

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 22:14
beuker19 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 10:56:
[...]

[video]

De nieuwe Caspian border

[video]

De nieuwe Metro

[video]

De nieuwe Firestorm

[video]

Golf of Oman
Klasse Beuker! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio

NLKornolio

Rooke schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:24:
[...]

Best knap bij een vraag advertentie :+
Bij jouw geef ik het niet voor minder als 30,- |:( dus voor als je het echt niet kan vinden verkoop ik hem wel aan je ...

[ Voor 14% gewijzigd door NLKornolio op 14-02-2014 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb ik toch weer iets ontdekt waar Dice wel goed in is :+
En dat is het maken van trailers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:58
JA het ziet er weer heel gelikt uit idd maar als ik straks weer 3 keer disconnect dan ga ik wel weer uit mijn plaat op TS. Netcode ect ok.... maar die crashes tilten mij echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio

NLKornolio

beuker19 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:38:
Heb ik toch weer iets ontdekt waar Dice wel goed in is :+
En dat is het maken van trailers
[video]
Staat aan het eind 2 Weeks early acces met Premium ... das de 18e min 14 dus we moeten het al 10 dagen hebben ? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
caanova1984 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:42:
[...]

Staat aan het eind 2 Weeks early acces met Premium ... das de 18e min 14 dus we moeten het al 10 dagen hebben ? :X
Niet echt want dit staat in het nieuws bericht.

In a week, you’ll take a step back in time with Battlefield 4 Second Assault, featuring four fan-favorite maps from Battlefield 3 – Operation Metro, Caspian Border, Gulf of Oman, and Operation Firestorm. Reimagined with Frostbite 3 graphics and Battlefield 4 gameplay, Battlefield 4 Second Assault will be released on February 18 for Battlefield 4 Premium members on PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox 360 and PC, and for all Battlefield 4 players two weeks later on March 4.
Konjo schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:41:
JA het ziet er weer heel gelikt uit idd maar als ik straks weer 3 keer disconnect dan ga ik wel weer uit mijn plaat op TS. Netcode ect ok.... maar die crashes tilten mij echt.
En terecht want het is gewoon kut.
Wel blij dat het op locker en Paracel storm gebeurd en niet op Zavod 311 en SoS want die maps speel ik liever.

[ Voor 21% gewijzigd door beuker19 op 14-02-2014 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:46:
[...]

Niet echt want dit staat in het nieuws bericht.

In a week, you’ll take a step back in time with Battlefield 4 Second Assault, featuring four fan-favorite maps from Battlefield 3 – Operation Metro, Caspian Border, Gulf of Oman, and Operation Firestorm. Reimagined with Frostbite 3 graphics and Battlefield 4 gameplay, Battlefield 4 Second Assault will be released on February 18 for Battlefield 4 Premium members on PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox 360 and PC, and for all Battlefield 4 players two weeks later on March 4.

[...]

En terecht want het is gewoon kut.
Wel blij dat het op locker en Paracel storm gebeurd en niet op Zavod 311 en SoS want die maps speel ik liever.
denk dat ze nu die early access achterwege laten en iedereen nu gewoon gelijk laten spelen om te zorgen dat men allemaal gelijk los kan. Als je de premium lui nu nog een keer 2 week early access geeft dan voelt de rest dit als het was al klaar en we moeten NOG 2 weken wachten, met al de problemen die er zijn. Gok dat ze eieren voor hun geld op dit punt kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Laatst online: 05:48
caanova1984 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:32:
[...]

Bij jouw geef ik het niet voor minder als 30,- |:( dus voor als je het echt niet kan vinden verkoop ik hem wel aan je ...
ok, ik krijg het dus niet gevonden.

[ Voor 6% gewijzigd door FDMK op 14-02-2014 11:56 ]

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

caanova1984 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:21:
[...]

Idd lui. Regel maar voor 25,- bij deze reserveer ik 1 key bij jou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:28

Pykow

Angelo OTR

caanova1984 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:42:
[...]

Andere kant op, non premiums krijgen hem 4 maart en de premium users krijgen hem de 18 februari.
Voor premium is dit terecht.
maar het is belachelijk dat de DLC al 2 maanden uit is op de consoles en ze hadden inderdaad een voorsprong van 2 weken tot maximaal 1 maand en nu is het 2,5 maand verder en voor de non premium spelers zelfs 3 maanden later.

Als ze nu echt iets opgelost hadden, had ik ermee kunnen leven, maar de netcode en de crashes maakt het echt verschrikkelijk. ik heb de game van me SSD gehaald en op een Externe HDD gezet, ik installeer het wanneer de DLC uitkomt en als het dan nog niets is, gaat het er weer af.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

beuker19 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 09:12:
[...]Denk toch echt wel dat er een signaal is afgegeven naar EA/Dice anders hadden we natuurlijk ook geen P
player appreciation maand voor wat het waard is natuurlijk.
Je geeft zelf al aan "voor wat het waard is", maar die hele Player Appreciation is toch eigenlijk niet meer dan een vuistslag in het gezicht van alle spelers die structureel problemen ondervinden met BF4? Leuk hoor, gratis unlocks (welke een beetje speler met die lawine aan Double XP events en XP Multipliers makkelijk binnen een dagje grinden bijeenharkt). Los van de aan de engine inherente issues als netcode/tick rate valt het spel bijna uit elkaar van de bugs en technische issues, en bij wijze van compensatie krijgen we dan heel genereus een paar weapon unlocks (wat waarschijnlijk weinig meer is dan een bitje zetten ergens in je account-settings waarmee een Weapon Shortcut Pack wordt vrijgegeven) en nog meer Battle Packs? Shit die, als je een beetje pech hebt, niet eens kunt gebruiken omdat de game simpelweg niet start of binnen een paar seconden crasht. Persoonlijk vat ik die hele 'Appreciation' farce meer op als een verkapte "Bedankt voor je geld en nu je bek houden met jullie gezemel!" - totale minachting voor je betalende klanten (je weet wel, die mensen waaraan ze feitelijk hun hele bestaan danken).

Ik had sinds de patch van eind januari eigenlijk helemaal geen technische problemen meer (slechts 1x een crash naar de desktop, geen enkele 'Cannot connect'-melding), maar na de installatie van de patch van gisteren ben ik gewoon weer terug bij af.

Ongerelateerd aan de patch: Battlelog's Live Counter voor Conquest werkt bij mij ook niet meer sinds een paar dagen (zie alleen hoe lang de ronde al loopt) - zijn er meer die daar last van hebben?

[ Voor 3% gewijzigd door w00t00w op 14-02-2014 12:04 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Ik heb de oplossing gevonden zodat bf4 niet meer kan crashen!
Hernoem bf4.exe naar dontcrash.exe! :+

Maar goed even serieus, ik ben blij dat SA er nu eindelijk aan komt, in bf3 toch wel een hoop leuke potjes gehad op CB en ik hoop dat deze weer terug komen, en nu zonder de constante air rape van de jets.

Verder vroeg ik mij af of er hier nog loitjes zijn die zin hebben om 14 maart met een kleine competitie mee te doen bij BuG .
We hebben inmiddels al 16 inschrijvingen van BuG leden en hoe meer man hoe meer vreugd dacht ik :D
Er is geen inleg, maar ook geen prijzengeld. Het is just voor fun.
De teams zullen opgebouwd worden doormiddel van een scrambler zodat het geheel willekeurig is.
Lijkt het je wat, schrijf je dan in op http://www.bug-community.com/bf4-competitie/
Als je je inschrijft, zorg er dan wel voor dat je 14 maar 's avonds beschikbaar bent, en aanwezig op de TS van BuG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Fonta schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:04:
Verder vroeg ik mij af of er hier nog loitjes zijn die zin hebben om 14 maart met een kleine competitie mee te doen bij BuG .
We hebben inmiddels al 16 inschrijvingen van BuG leden en hoe meer man hoe meer vreugd dacht ik :D
De teams zullen opgebouwd worden doormiddel van een scrambler zodat het geheel willekeurig is.
Lijkt het je wat, schrijf je dan in op http://www.bug-community.com/bf4-competitie/
Als je je inschrijft, zorg er dan wel voor dat je 14 maar 's avonds beschikbaar bent, en aanwezig op de TS van BuG!
Leuk! Ingeschreven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Gezellig! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fonta schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:04:
Hernoem bf4.exe naar dontcrash.exe! :+

Maar goed even serieus, ik ben blij dat SA er nu eindelijk aan komt, in bf3 toch wel een hoop leuke potjes gehad op CB en ik hoop dat deze weer terug komen, en nu zonder de constante air rape van de jets.

op zich ideaal moment ivm lan party met vrienden maar wat is de compo, Welke game mode, team verband of (eigenlijk not done ;) ) op indivueel niveau?
Iets meer info gaarne :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:09:
[...]

op zich ideaal moment ivm lan party met vrienden maar wat is de compo, Welke game mode, team verband of (eigenlijk not done ;) ) op indivueel niveau?
Iets meer info gaarne :)
In principe is het hele idee simpelweg een hele lading spelers random over verschillende teams te verdelen en dan wat potjes tegen elkaar te spelen en dus inderdaad niet op individueel niveau.
Het is Battlefield, als het team wint, win jij :)
De game mode hangt af van waar de grootste voorkeur voor is, deze kan je opgeven bij het inschrijven.
Op dit moment is het zo dat de grootste voorkeur naar 5 vs 5 defuse gaat, maar dit is slechts met een kleine voorsprong en kan dus zomaar nog veranderen.
Afhankelijk van de hoeveelheid teams zal het 1 of 3 potjes (best of 3) per ronde zijn.
Waarbij dan elke team 1 keer tegen elk ander team speelt,
Winnen is 3 punten krijgen en verliezen 1 punt.
Beetje zoals bij voetbal :D

De resultaten zullen verwerkt worden in League Engine, zie http://www.bug-community.com/matches/
Daar is nu al eea aan test dingen ingevuld en zal voor de 14 maart geheel opgeschoond worden en daarna weer gevuld met de daadwerkelijke teams en dergelijke.

[ Voor 15% gewijzigd door Fonta op 14-02-2014 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nix_R
  • Laatst online: 01-05 14:56
Komt er ook nog een soort close quarters uitbreiding ?
even hersenloos knallen is ook wel lekker zo nu en dan!!

[ Voor 4% gewijzigd door Nix_R op 14-02-2014 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio

NLKornolio

Nix_R schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:20:
Komt er ook nog een soort close quarters uitbreiding ?
even hersenloos knallen is ook wel lekker zo nu en dan!!
Nee assault > oude mappen en er komt een Naval DLC

Luilakken
V&A aangeboden: Battlefield 4 Premium, PC [Origin]

[ Voor 21% gewijzigd door NLKornolio op 14-02-2014 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FriezNL
  • Laatst online: 23-09 18:24
Hacks wel uitzetten hé ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Haha ja, die zijn inderdaad NIET toegestaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 10:00

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Titan mode, jjaaaaaaaaa!!!! _/-\o_

:9~ ik wist het

[ Voor 66% gewijzigd door MisterChaoSs op 14-02-2014 12:34 ]

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeDzi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:14
Ik vind het zo jammer dat ze metro en niet bhazar er in gestopt hebben. Heb echt 100 keer meer lol gehad met grand bazar......

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WeeDzi schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:34:
Ik vind het zo jammer dat ze metro en niet bhazar er in gestopt hebben. Heb echt 100 keer meer lol gehad met grand bazar......
Mooi hoe je de naam 2x fout spelt van de map die je zoveel gespeeld hebt ;) het is Grand Bazaar.

Bazaar was wel te doen maar op 64 man, was het een constant spamfest op B, hoewel minder erg als bij metro. Ook met de lav werd enorm veel gecamped en geraped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FriezNL
  • Laatst online: 23-09 18:24
Fonta schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:29:
Haha ja, die zijn inderdaad NIET toegestaan :+
For the record, ik beschuldig je niet van hacken yinx84 :P ik zie je wel eens beschuldigd worden in de chat. Ik zal me zo ook even inschrijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WeeDzi schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:34:
Maar je kan helaas niet echt ontkennen dat Metro de meest populaire map was in Conquest en Rush.
Bazaar was leuk in 5 vs 5 of met 48p Conquest maar in Rush TDM echt een drama.
En moet je eens voorstellen dat je Obliteration of CTF moet gaan spelen op Bazaar.
Ze hebben voor Metro trouwens het park als decor gebruikt voor Obliteration.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
FriezNL schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:40:
[...]

For the record, ik beschuldig je niet van hacken yinx84 :P ik zie je wel eens beschuldigd worden in de chat. Ik zal me zo ook even inschrijven :)
Klopt inderdaad... en de gast die dat riep had ik nog best hoog in achting ;(

Maar ik laat ze lekker aanstaan natuurlijk :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grand Bazaar was gewoon erg goed met 32man door de vele doorgangen. Met 64 man was het meer een campfest maar kon je alsnog heerlijk comineren met de Spas en slugs. Maar ik zie liever Seine Crossing, dat was echt een heerlijke urban map in elke gamemode.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:14
*O* *O*
Had ook al zo'n vermoeden. Dat een van die vliegdekschepen Titan heet vond ik ook geen toeval :+

Nu maar hopen dat ze het goed uitwerken dan heb ik hier heel veel zin in, altijd erg genoten van Titan in 2142.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeDzi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:14
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:37:
[...]

Mooi hoe je de naam 2x fout spelt van de map die je zoveel gespeeld hebt ;) het is Grand Bazaar.

Bazaar was wel te doen maar op 64 man, was het een constant spamfest op B, hoewel minder erg als bij metro. Ook met de lav werd enorm veel gecamped en geraped.
Tis ook al zo lang geleden :D
We noemden hem vaak grand bizar

64 man vind ik zelf sowieso niet echt lekker spelen en dan viel het op grand bazaar altijd wel mee. Die spamfest points heb je eigenlijk in alle citymaps wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

naaitsab schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:47:
[...]

*O* *O*
Had ook al zo'n vermoeden. Dat een van die vliegdekschepen Titan heet vond ik ook geen toeval :+

Nu maar hopen dat ze het goed uitwerken dan heb ik hier heel veel zin in, altijd erg genoten van Titan in 2142.
Werd natuurlijk al enigszins verwacht, maar officiële aankondiging is toch wat beter :) Ben benieuwd hoe ze de schilden van de "Titans" gaan verwerken bij de (waarschijnlijk) vliegdekschepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar aangezien hier nu best wel veel mensen op de BuG server spelen.
Vinden jullie ook dat het niveau de laatste 2 weken vooral 's avonds steeds hoger word omdat er veel spelers zijn die vaak terug komen.
Ik vind het een positief iets en ben blij dat we het toch wat negatieve imago van GoTBF3 een beetje weg is.
En wij hebben de server nu op Official staan en eigenlijk nog niet hoeven ingrijpen en dat is wel 1 van de positievere punten aan BF4 en het aantal cheaters lijken ook een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op de site van Battlefield zegt de ontwikkelaar dat de gamemode een herinterpretatie wordt van de bekende gamemode uit Battlefield 2142.

Dat baart jouw geen zorgen?

We weten allemaal nog wel wat voor succes de herinterpretatie van Wake Island was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-09 14:58
beuker19 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:49:
Vinden jullie ook dat het niveau de laatste 2 weken vooral 's avonds steeds hoger word omdat er veel spelers zijn die vaak terug komen.
Ik vind het een positief iets en ben blij dat we het toch wat negatieve imago van GoTBF3 een beetje weg is.
En wij hebben de server nu op Official staan en eigenlijk nog niet hoeven ingrijpen en dat is wel 1 van de positievere punten aan BF4 en het aantal cheaters lijken ook een stuk minder.
Niveau was gisteravond wel heel hoog.... tegenstand word te goed.... das niet leuk :+
Het aantal *head on* aanvallen is ook drastisch minder, meer flanken etc.

Opzich zou ik ook wel eens gewoon 32p Conquest willen doen, 64 man wil op bepaalde punten nogal een grote clusterf*ck worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:50:
[...]

Op de site van Battlefield zegt de ontwikkelaar dat de gamemode een herinterpretatie wordt van de bekende gamemode uit Battlefield 2142.

Dat baart jouw geen zorgen?

We weten allemaal nog wel wat voor succes de herinterpretatie van Wake Island was :)
Wake Island vond ik in alle Battlefield normaal uitgevoerd, dus nee het baart met niet echt veel zorgen. Het enige wat mij nog wel zorgen baart, is de hoeveelheid attack boats per map. Hoeveel zullen het er worden, want 3 in Paracel Storm vind ik al te veel.

Erg benieuwd naar de nieuwe gameplay beelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Agree, Dit zelfde idee heb ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:17
Lees net dat er Titan modus ongeveer weer terug komt :D Hierdoor ga ik zeker weer wat BF4 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Zal tijd worden basekid :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio

NLKornolio

Basekid schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:56:
Lees net dat er Titan modus ongeveer weer terug komt :D Hierdoor ga ik zeker weer wat BF4 spelen.
Had eigenlijk gehoopt dat het een eigen serie zou worden ipv een DLC, BF4 2142

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Nu online
Ik ben allang weer blij dat de CR mappen weer exit zijn op BuG :*)
Gistermiddag begonnen op een nog lege BuG server en binnen het uur liep die vol. Tegen de avond werdt het nivo idd hoger. Op het moment speel ik vaak recon ( :X ) maar ik probeer wel mee te gaan met infantrie als back cover en mocht het nodig zijn switch ik naar assault engi of support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandread schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:53:
[...]

Niveau was gisteravond wel heel hoog.... tegenstand word te goed.... das niet leuk :+
Het aantal *head on* aanvallen is ook drastisch minder, meer flanken etc.

Opzich zou ik ook wel eens gewoon 32p Conquest willen doen, 64 man wil op bepaalde punten nogal een grote clusterf*ck worden.
Maar dan moet je haast een custom server hebben omdat 32p Conquest niet populair is en het op sommige maps weer te weinig is zoals Golmund of Lancang Dam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

caanova1984 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:59:
[...]

Had eigenlijk gehoopt dat het een eigen serie zou worden ipv een DLC, BF4 2142
Wellicht dat er nog een BF2143 komt, kans is redelijk aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

Ben vanavond ook te vinden op BuG servert! Hopelijk voor wat goede games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wereldreiziger schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 13:03:
Ben vanavond ook te vinden op BuG servert! Hopelijk voor wat goede games :)
Ja ik waarschijnlijk ook omdat ik op een of andere manier deze kapotte game toch blijf spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

Niks aan de hand, mensen moeten gewoon minder janken meer spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Oei, dat is wel heel fout om te zeggen.
Als je een auto koopt en die doet het om de 10 minuten, 1 minuut niet, dan ga je toch ook klagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

Fonta schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 13:30:
Oei, dat is wel heel fout om te zeggen.
Als je een auto koopt en die doet het om de 10 minuten, 1 minuut niet, dan ga je toch ook klagen?
Yup, maar dan niet bij een forum die over features van de auto praat.

Klagen doe je bij de dealer / fabrikant, niet op de fanclub. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Een andere optie heb je niet echt bij Battlefield hè 8)7
Het is vrij lastig om even de auto te pakken en naar het kantoor van DICE te rijden als deze het om de 10 minuten een minuut niet doet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:57

Stewie!

Keen must die!

CodeCaster schreef op maandag 10 februari 2014 @ 21:55:
N.b. ál mijn overige geluids- en crashproblemen zijn verdwenen! * CodeCaster knocks on wood...
Waren leuke potjes gisteren :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

Fonta schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 13:34:
Een andere optie heb je niet echt bij Battlefield hè 8)7
Het is vrij lastig om even de auto te pakken en naar het kantoor van DICE te rijden als deze het om de 10 minuten een minuut niet doet :+
Klagen kan ook op afstand, zoals een e-mail. Ze hebben daar mooie formuliertjes voor. Hoef je niet elke x je auto opniew aan te swengelen.

En nu weer genoeg erover, anders ben ik genoodzaakt je te trollen op je eigen server vanavond, ghehehhe :9 En dan wel op een sportieve manier, janken in de chat doe ik niet aan. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
waren paar mooie clutch momenten bij met paar tickets verschil, tevens mijn record in de lucht blijven met een attack chopper verbeterd, nu al 3 min!!! :D toen kregen we een sraw in onze mik.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio

NLKornolio

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 13:39:
waren paar mooie clutch momenten bij met paar tickets verschil, tevens mijn record in de lucht blijven met een attack chopper verbeterd, nu al 3 min!!! :D toen kregen we een sraw in onze mik.... :X
Gister inderdaad 3x een sraw tegen me dopje gehad van Sparta ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Wereldreiziger schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 13:39:
[...]

Klagen kan ook op afstand, zoals een e-mail. Ze hebben daar mooie formuliertjes voor. Hoef je niet elke x je auto opniew aan te swengelen.

En nu weer genoeg erover, anders ben ik genoodzaakt je te trollen op je eigen server vanavond, ghehehhe :9 En dan wel op een sportieve manier, janken in de chat doe ik niet aan. |:(
Is niet mijn server :+ ben wel admin, maar de servers zijn van BuG, we betalen er met zijn allen voor. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foxtrot81
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-09 08:03
Het enige probleem wat ik nog wel eens tegenkom is een sound bug in locker only, enkel verdwijnt die bij het volgende potje.
Verder heb ik eigenlijk niks te klagen behalve dat bf4 het met Mantle aan het slechter blijkt te doen in mijn geval.(en heb een complete amd bak incl alle drivers en update,s zo nodig).

Ik vind het nog steeds een mooi spel en kijk uit naar de nieuwe DLC....

[ Voor 5% gewijzigd door foxtrot81 op 14-02-2014 13:57 ]

Carpe scrotum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Team Deathmatch I presume? Begreep gisteren ook al van iemand dat de no sound bug bij TDM nog steeds aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foxtrot81
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-09 08:03
Fonta schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 13:43:
Team Deathmatch I presume? Begreep gisteren ook al van iemand dat de no sound bug bij TDM nog steeds aanwezig is.
Idd Team Deathmatch (was ik even vergeten te vermelden) :P

Carpe scrotum

Acties:
  • 0 Henk 'm!
caanova1984 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 13:40:
[...]

Gister inderdaad 3x een sraw tegen me dopje gehad van Sparta ...
ja volgens mij vloog ik met jou, ACEPr0faker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio

NLKornolio

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 14:49:
[...]

ja volgens mij vloog ik met jou, ACEPr0faker :)
Jep alleen eerste rondje volgens mij, vanavond maar is voor de 10 minuten gaan dan .. :P

iedereen al aan het spelen ofzo ;)

[ Voor 6% gewijzigd door NLKornolio op 14-02-2014 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Laatst online: 00:13

Termy

valt er nog wat te fragge?

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 10:01:
[...]

Ik had gister ook weer 2 pareltjes van netcode issues, 1x was in de jet, ene moment 70% tweede moment 0% in 0.1 sec. geen hitmarkers, geluid of wat dan ook, gewoon instant dood door main gun van andere jet.
andere was dat ik 5 kogels nodig had voordat uberhaupt de hitmarkers eindelijk kwamen op een stilstaande vijand nog geen 5 meter vanaf waar ik stond. Dit was met m39 ebr op zavod. Mooiste was nog dat meneer kankakachel, wat dat was (meerdere keren) mijn slachtoffer, zei nog in de chat dat ik zovaak schoot, kan ik niet raken ofzo? Als ik al 5 schoten nodig heb om uberhaupt een hit te krijgen die geregistreerd word, tja dan lijkt het idd of ik niets kan raken. Gezien dat ik 26-10 stond ofzo zal dat echter niet de reden zijn...

Ik mis eigenlijk een beetje de verbeteringen, merk eigenlijk geen verschil behalve dat ik een vastloper had. Moet wel zeggen dat ik geen tot weinig problemen gehad heb, op netcode na.
Was dit in conquest? Ik kan me niet herinneren zulke dingen meegemaakt te hebben met TDM, op duidelijke lag na. Misschien een groter probleem bij conquest? Ik ben de afgelopen avonden bezig geweest met het verbouwen van computers dus heb nog niet heel veel tijd gehad om conquest op de BuGserver te spelen sinds m'n upgrade. Zondag hopelijk tijd :).

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 13:06:
[...]

Ja ik waarschijnlijk ook omdat ik op een of andere manier deze kapotte game toch blijf spelen :+
Je moet gewoon het moment vinden dat er iets knapt in je hoofd en dat je stopt met spelen en de volgende dag niet meer wil. Dat had ik en ik ben er tevreden en beduidend minder gefrustreerd onder.
Het heeft zo zijn voordelen hoewel ik het stiekem nog steeds een beetje mis. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 19:30:
[...]

Je moet gewoon het moment vinden dat er iets knapt in je hoofd en dat je stopt met spelen en de volgende dag niet meer wil. Dat had ik en ik ben er tevreden en beduidend minder gefrustreerd onder.
Niet echt want ik heb wel vaker dat ik 2 á 3 dagen niet speel maar dat begin het wel weer te kriebelen.
Komt wel omdat ik via TS speel en dat maakt het wel meer de moeite waard denk ik anders was ik misschien ook wel gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Termy schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 18:32:
[...]

Was dit in conquest? Ik kan me niet herinneren zulke dingen meegemaakt te hebben met TDM, op duidelijke lag na. Misschien een groter probleem bij conquest? Ik ben de afgelopen avonden bezig geweest met het verbouwen van computers dus heb nog niet heel veel tijd gehad om conquest op de BuGserver te spelen sinds m'n upgrade. Zondag hopelijk tijd :).
op de bug server conquest idd. zal op kleinere maps wellicht wat minder zijn maar ging een paar keer echt helemaal nergens meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
DanielWW2 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 19:30:
[...]

Of je moet gewoon het moment vinden dat er iets knapt in je hoofd en dat het je allemaal zoveel niet uitmaakt en gewoon fun hebt met bf4 zoals het nu is :+
Heb ik 2 jaar geleden gehad ofzo, ben veel "chiller" als ik games speel. Eigenlijk sinds ik CoD niet meer speel..
Enkel Crashes enzo zijn natuurlijk altijd erg irritant.

[ Voor 4% gewijzigd door SmokingCrop op 14-02-2014 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 19:34:
[...]

Niet echt want ik heb wel vaker dat ik 2 á 3 dagen niet speel maar dat begin het wel weer te kriebelen.
Komt wel omdat ik via TS speel en dat maakt het wel meer de moeite waard denk ik anders was ik misschien ook wel gestopt.
Ik denk dat dat wel helpt ja. Ik was alleen zo gedesillusioneerd na Sim City, CoH 2 en Rome II destijds dat ik het gewoon niet meer wou pikken. Ik heb gewoon maanden oude games gespeeld en doe dit nog steeds omdat deze gewoon werken. :/
SmokingCrop schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 20:10:
[...]

Of je moet gewoon het moment vinden dat er iets knapt in je hoofd en dat het je allemaal zoveel niet uitmaakt en gewoon fun hebt met bf4 zoals het nu is :+
Heb ik 2 jaar geleden gehad ofzo, ben veel "chiller" als ik games speel. Eigenlijk sinds ik CoD niet meer speel..
Enkel Crashes enzo zijn natuurlijk altijd erg irritant.
Ik ging me gewoon te veel irriteren aan de netcode. Ik had eigenlijk nooit zoveel last van crashes en kon zelfs bij release al lange sessies spelen zonder crashes maar elke game mensen om een hoek zien teleporteren of kogels zien verschijnen waar nog geen enemy staat werd mij te veel. Dat tanks dan ook nog eens ronduit zielig zijn in BF4 helpt ook niet. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Ondanks de Titanfall beta toch maar weer lekker BF4 doen... veel leuker <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
yinx84 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 22:21:
Ondanks de Titanfall beta toch maar weer lekker BF4 doen... veel leuker <3
Die servers liggen nu toch plat? :+
Toch mooi zo'n product van ea hahaha

Trouwens nog meer mensen die mee willen doen met de BuG bf4 competitie? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda
  • Laatst online: 02:06

koudepinda

Don't Panic

Sinds wanneer raak je bij een tactische reload de ammo in het magazijn kwijt?? Zelfs wanneer ik 1 kogel heb verschoten en ik reload dan "verdwijnt" de resterende ammo.

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
koudepinda schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 00:38:
Sinds wanneer raak je bij een tactische reload de ammo in het magazijn kwijt?? Zelfs wanneer ik 1 kogel heb verschoten en ik reload dan "verdwijnt" de resterende ammo.
Dat is een serversetting. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda
  • Laatst online: 02:06

koudepinda

Don't Panic

Gelukkig, ga ik daar dus maar niet meer naar toe -.- is werkelijk verschrikkelijk.

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Is inderdaad een server setting, de server zal dan ook als "custom" in Battlelog gestaan hebben.
Het is ook van toepassing als je hardcorde speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Laatst online: 08:33
ik had de laatste paar dagen dat als ik in menu OPTIONS klikte dat ik een melding kreeg "battlefield 4 has stopped working" .

alles geprobeerd. maar uiteindelijk de quik fix. is het uitschakelen van je intel HD graphics in devicemanager.

misschien dat deze post sommige kan helpen, die het zelfde ervaren maar de oplossing niet wisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG is het geklaag hier nog aan de gang ook al is er een problemen topic. Ik kom hier niet meer graag omdat ik niet al dat geklaag hoef aan te zien want zin heeft het niet om er hier allen maar over de bugs te klagen.

Ontopic
Ik ga zo maar eens voor het eerst Domination spelen, dit lijkt me naast Concquest ook erg leuk. Zoals Rush en zo heb ik nooit ooit echt leuk gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Laatst online: 08:33
mwah. heb er niet zoveel moeite mee. ik kijk af en toe eens hier. en een enkele post. en als ik iets specifieks wil weten dan gebruik ik de zoekfunctie. worden sommige dingen vervelend dan blokker ik dat. meestal lees ik er gewoon overheen.

ik begrijp best dat we het hier gericht willen houden. maar kom, kom. dan kunnen we ook nog wel toevoegen dat we hier geen klachten willen over klachten hahaha.

ik ga ff een bakje koffie scoren, of is dat offtopic. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Heeft iemand enig idee hoe ik de controls van dat kleine bestuurbare vliegtuigje aanpas? Ik had al gekeken bij 'airplane/jet' settings maar dat leek geen effect te hebben.

Vandaag voor het eerst in tijden een leuk potje Rush gehad, aan beide kanten een hoop mortieren dus weinig kans op campers/snipers wat het een stuk leuker maakte dan normaal.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Modbreak:Mag ik iedereen verzoeken de topicwarning te lezen? Problemen met het spel kunnen besproken worden in [PC] Algemene Battlefield 4 Problemen topic

Zoals ook in de Topic Warning staat: maak bij ongewenste posts een Topic Report aan, en ga niet in dit topic reageren. Ook dat is offtopic en ongewenst!

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-09 21:00
Speel laatste tijd veel Assault maar dat reviven, je hoort mensen zeggen 'ga voor die 100 puntjes!' maar dan sta je 10 seconden met dat ding te wrijven.. Iemand reviven met 20hp geeft ook amper punten en daar help je hem ook niet veel mee soms...

Wat vinden jullie? Want tijdens het opladen als ik voor mee punten wil gaan ben ik de helft van de tijd afgeschoten en kon ik diegene niet reviven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Hapkoek schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 13:56:
Speel laatste tijd veel Assault maar dat reviven, je hoort mensen zeggen 'ga voor die 100 puntjes!' maar dan sta je 10 seconden met dat ding te wrijven.. Iemand reviven met 20hp geeft ook amper punten en daar help je hem ook niet veel mee soms...

Wat vinden jullie? Want tijdens het opladen als ik voor mee punten wil gaan ben ik de helft van de tijd afgeschoten en kon ik diegene niet reviven..
Als je zeker weet dat het gebied vrij van vijanden is kan je langer opladen, anders gewoon een quick revive en dan een medpack neergooien.
Die punten komen vanzelf wel binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:35

Christiano007

Ich bin der champion

Hapkoek schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 13:56:

Ik wist niet eens dat je iemand méér kon laten reviven dan het standaard snel klikken 8)7

Wat ik altijd doe is een healthpack neergooien waar diegene ligt en dan quick revive.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Voor een volledige revive moet je volgens mij je muisknop 2.3 seconden indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Alles is beter dan meteen klikken met die defibs. Elke seconde chargen telt, een medpack healt ook relatief traag. Het heeft geen zin iemand te reviven met 20 HP, omdat één kogel hen vervolgens voor 10 seconden naar het spawnscherm stuurt. Revive dan niet.

En met Fonta, zo lang duurt het volledig chargen niet. Daarnaast heb je Combat Medic perk:
LEVEL 1: MEDKIT UPGRADE: Increases maximum deployed Medic Bags and Packs by 1
LEVEL 2: SPRINT: Increases maximum Sprint Speed by 10%
LEVEL 3: DEFIB UPGRADE: Increases charge up speed of the Defibrillators by 100%
LEVEL 4: MEDICAL UNIT: Occupied vehicles will slowly Heal nearby Soldiers
Daarmee duurt het nog maar een seconde of zo.

[ Voor 46% gewijzigd door CodeCaster op 15-02-2014 15:24 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
CodeCaster schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 15:07:
Alles is beter dan meteen klikken met die defibs. Elke seconde chargen telt, een medpack healt ook relatief traag. Het heeft geen zin iemand te reviven met 20 HP, omdat één kogel hen vervolgens voor 10 seconden naar het spawnscherm stuurt. Revive dan niet.
Of blijf gewoon reviven, heb geen rare situaties meegemaakt op wat rambo revives na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

S.J_84 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 15:10:
[...]

Of blijf gewoon reviven, heb geen rare situaties meegemaakt op wat rambo revives na.
Dat kan niet als een gerevived persoon binnen ~ 5 seconden weer wordt neergeschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
CodeCaster schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 15:11:
[...]

Dat kan niet als een gerevived persoon binnen ~ 5 seconden weer wordt neergeschoten.
Dat kan wel, als er niet veel vijanden in de buurt zijn en de persoon veilig ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Echt ik speel een potje BF3 met een Hoge ping speler erin, dus heel veel lag eigenlijk.
http://battlelog.battlefi...how/1/73869246/172685289/

en nog speelt het 1000x beter dan BF4 :D
we heeft er nog meer BF3 geinstalleerd staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

S.J_84 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 15:12:
[...]

Dat kan wel, als er niet veel vijanden in de buurt zijn en de persoon veilig ligt.
Ik bedoel dat wanneer die persoon de revive nog niet geaccepteerd heeft en weer wordt doodgeschoten (wat erg gemakkelijk gebeurt met 20% health), je hem niet meer kunt reviven. Daarnaast moet 'ie in mijn ervaring ná het accepteren zeker 5 seconden weer leven, lopen en schieten voordat je 'm wéér kunt reviven: als 'ie binnen die tijd opnieuw wordt gekilld, verschijnt het revive-icoon niet en haalt de zapper niets uit.

Edit: in dit filmpje wordt dat bevestigd, daar noemen ze zelfs 15 seconden (als je het kunt verstaan :P):

Op 1:30 begint hij een volledige revive op een squadmate, wat op 1:37 lukt. De teammate heeft weer 100% health, staat op (heeft de revive dus geaccepteerd) en wordt twee seconden later opgeblazen door een granaat. Hierna blijft het revive-icon weg. :)

En op het moment van een death na een revive, wordt je spawn-timeout dus ook verdubbeld, of in ieder geval verlengd.
Pykow schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 15:13:
Wanneer BF4-battlelog weer met rode balken begint te smijten, start ik BF3 op. :P
Stewie! schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 13:36:
[...]

Waren leuke potjes gisteren :w
Zeker! Altijd fijn om gerepareerd te worden. :P

[ Voor 49% gewijzigd door CodeCaster op 15-02-2014 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik ben blij dat ik BF3 weer geïnstalleerd heb :D
dan pas merk je wat voor achteruitgang BF4 eigenlijk is, totaal niet te vergelijken met elkaar.
- snelheid
- soepelheid
- map designs
- Nuttige revives
- goede spawn protection, niet dood gaan in het zwarte scherm.
- grafisch niet zo foggy
- gamemodes met de juiste maps
- de gamemode Conquest assault op strike at karkand :D
- geluid helder (niet realistisch zoals in BF4 wat niet fijn is voor gamen).
- Simpele gadgets
- tanks die gewoon standaard unlocks hebben en goed in te schatten zijn.
- Gewoon genoeg unlocks, die perfect in balans is
- naar mijn mening betere netcode

Ok de dingen die ik mis van BF4 in BF3:
- Skill gun SRAW
- Pistol te kunnen gebruiken in het water
- HUD Size aan te passen
- Recon class met Carbine
- 5 man squads
- makkelijker manier om op je squad te spawnen.

Mag ik je er even aan herinneren dat dit het BF4 topic is en niet het BF3 topic. Tuurlijk zijn er vergelijkingen te trekken, maar dit is niet het topic om de een of de andere te bashen/af te kraken

[ Voor 13% gewijzigd door Gropah op 16-02-2014 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-09 21:00
Pykow schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 15:13:
Echt ik speel een potje BF3 met een Hoge ping speler erin, dus heel veel lag eigenlijk.
http://battlelog.battlefi...how/1/73869246/172685289/

en nog speelt het 1000x beter dan BF4 :D
Toevallig, ik ging gister even BF3 doen en moet zeggen dat het een stuk beter ging als in BF4.. Haalde echt mooie scores. :o Dus ja, merk wel verschil tussen die 2 maar vind het toch leuker om 4 te doen..

Heb verder geen last van bugs ofzo, misschien wat netcode.
Pagina: 1 ... 116 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.