• koudepinda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-09 02:06

koudepinda

Don't Panic

over vage levolutions gesproken, de golven in paracel zijn niet om aan te zien, sos is gewoon waardeloos door de hoeveelheid stof kun je geen knal zien terwijl de andere kant nog alles kan zien. golmud heeft levolution?? of zijn dat die rare opblaas stationetjes verspreid over de map??

jets zijn inderdaad zwaar overpowered in golmud altijd out of range van de aa en als je dan in de buurt komt word je wel door de shredder gehaald door een tank of leger engineers.

opblazen van het kleine deel bij lancang dam voegt 0 toe eerste keer dat ik die dam zag versprokkelen dacht ik: wel nu komt het hoor dikke overstroming ;w maar nee hoor, er gebeurd eigenlijk helemaal NIETS

De enige waarvan ik echt denk dat het een game changer is het instorten van de wachttoren in locker

always bring a towel

Pykow schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 01:09:
Volgens mij was de patch vandaag. Want ik lees zowel hier als in de chats en andere website s de zelfde klachten.

Het voelde vandaag weer net zo kut als tijdens de release. Ik geef het op.

Dlc die veelste laat uit komt.
Steeds meer nieuwe bugs
Slechte netcode
One hit kills
Grafisch niet zo mooi als bf3 (persoonlijk)
Vage levelutions
Nog geen goede maps (persoonlijk)
Jets nog steeds op als ze de ruimte hebben.
Little bird op
Mobility hit die nog erger is dan alleen disable.
Sraw die alle kanten opgaat.
Irnv die vaak niet werkt
Spawnen zonder wapen

Ik ga bf3 miss weer installeren. Die is ondanks wat netcode problemen. Veel beter en speelbaar.
Kijk als je nu even zelf gekeken had
http://battlelog.battlefi...view/2955065224950421698/
maar ben het wel met je eens dat het deze week op een of andere manier slechter was als de week ervoor.
Ik heb ook sinds Dinsdag niet gespeeld omdat het niet lekker voelde.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

beuker19 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 23:37:
Weet je wat misschien nog wel het ergste is.
Bijna iedereen hoopt eigenlijk dat de game morgen weer een stuk beter is maar verwachten het eigenlijk niet.
Want iedereen weet ook dat deze game op de moment dat het even draait als een zonnetje gewoon 1 van de beste en leukste FPS games van dit moment is.
Maar als je teleurstelling op teleurstelling krijgt houd het een keer op maar bij elke patch is er toch weer een beetje hoop dat het hopelijk nu wel goed is.
Dat "beste" en "leukste" is puur door gebrek aan concurrentie. Niet echt iets om trots op te zijn denk ik. En de momenten dat het spel echt leuk is komen helaas zelden voor. Als het de bugs niet zijn dan is het wel de verschrikkelijke onbalans.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Wie verwachten er nog werkelijk dat de game compleet wordt gefixed? We hopen het, maar niemand is toch meer zo naief dat alle bekende problemen daadwerkelijk worden opgelost?

Ze zeiden over de problemen van BF3 na de laatste DLC, sorry, we weten er van maar het is te kostbaar om dat te verhelpen, we gaan alles meenemen en in 1 keer verbeteren in BF4. Niet dus. Het tempo van het aantal patches is zeker goed, de wezenlijke verbeteringen per patch daarentegen zijn ver te zoeken.

Daarbij is er aardig wat kwaad bloed gezet links en rechts met 3 maanden aan 'netcode' fixes die over het algemeen uitsluitend cosmetisch zijn geweest. Alles minder dan BF3 *kuch* kwaliteit is totaal acceptabel en het feit dat de devs aangeven niet eens te weten waar te moeten zoeken bij sommige bugs voorspelt veel goeds.

Wat betreft de 'beste fps shooter': in het land der blinden, eenoog is koning.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Tsurany schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 08:42:
[...]

Dat "beste" en "leukste" is puur door gebrek aan concurrentie. Niet echt iets om trots op te zijn denk ik. En de momenten dat het spel echt leuk is komen helaas zelden voor. Als het de bugs niet zijn dan is het wel de verschrikkelijke onbalans.
Er is in principe toch flink wat concurrentie op de FPS markt. Maar blijkbaar is het toch niet zo makkelijk het beter te doen.

En als dit al verschrikkelijke onbalans is, dan wil ik niet weten wat sommige andere dingen zijn geweest.

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-09 17:12

Pykow

Angelo OTR

koudepinda schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 01:23:
over vage levolutions gesproken, de golven in paracel zijn niet om aan te zien, sos is gewoon waardeloos door de hoeveelheid stof kun je geen knal zien terwijl de andere kant nog alles kan zien. golmud heeft levolution?? of zijn dat die rare opblaas stationetjes verspreid over de map??

jets zijn inderdaad zwaar overpowered in golmud altijd out of range van de aa en als je dan in de buurt komt word je wel door de shredder gehaald door een tank of leger engineers.

opblazen van het kleine deel bij lancang dam voegt 0 toe eerste keer dat ik die dam zag versprokkelen dacht ik: wel nu komt het hoor dikke overstroming ;w maar nee hoor, er gebeurd eigenlijk helemaal NIETS

De enige waarvan ik echt denk dat het een game changer is het instorten van de wachttoren in locker
flood zone en SoS hebben een goede levelution, die het spel ook veranderen.
andere maps zijn alleen maar irritant. storm, van donker naar licht gaan en explosies her en der op de grond, daarnaast hebben alle maps in de China DLC niet eens levelution.

Probleem bij mij is dat iedereen dezelfde problemen heeftzoals de Netcode, onbalans en de vele irritante kleine bugs, maar bij Dice/EA zeggen ze doodleuk "Nee iedereen vindt de game geweldig, maar als we de puntjes oplossen wordt het alleen maar beter". De quote van het jaar !!
Het is wat Killerbeuker en tsurany zeggen, we HOPEN dat het beter wordt, maar de game wordt nu gespeeld omdat er geen goede concurrentie aanwezig is.

Ze ontkennen de problemen, op twitter zetten ze mooie plaatjes neer van hun werkplekken en omgeving waar ze werken, op facebook alleen maar youtube filmpjes en dan ook nog die onzinnige missies met 10 miljoen dogtags. FAKE!!!

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Zodra titanfall uitkomt en deze bugs niet heeft met bv de netcode dan denk ik dat bf4 een aardige playerbase kwijt raakt inderdaad...

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-09 17:53

Rub3s

+3 , omdat het kan

Titanfall is een heel ander spel :/ . Ik zie het meer als een concurrent van Call of Duty.

[edit] verkeerde smiley :D

[ Voor 17% gewijzigd door Rub3s op 13-02-2014 10:05 ]

Rub3s schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 09:38:
Titanfall is een heel ander spel :F . Ik zie het meer als een concurrent van Call of Duty.
Welnee, ik snap echt niet waar dit toch elke keer weer vandaan komt.

Titanfall (of elke andere shooter) hoeft maar 2 dingen te doen om een concurrent te zijn van BF (of elke andere fps) 1) beter of uberhaubt werken, 2) leuker zijn/meer plezier geven

Beide punten zijn verdomd makkelijk te halen ten opzichte van BF4 op dit moment dus ja, het is inderdaad een flinke concurrent
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 09:46:
[...]

Titanfall (of elke andere shooter) hoeft maar 2 dingen te doen om een concurrent te zijn van BF (of elke andere fps) 1) beter of uberhaubt werken, 2) leuker zijn

Beide punten zijn verdomd makkelijk te halen ten opzichte van BF4 op dit moment dus ja, het is inderdaad een flinke concurrent
)1 zal wel lukken maar )2 word niet makkelijk heb nu hier en daar wat filmpjes gezien en tot nu toe niet echt het wauw effect want er zijn te veel dingen die ik steeds weer in de previews weer hoor komen.
De netcode/Hitreg zijn goed maar de bots , Lock on wapens en rockets ,graphics , OP titans , Iedereen om de 2 minuten een titan of sneller , soort van killstreaks , te groot verschil tussen goede en hele goede spelers zijn toch allemaal dingen waar ik wel bang voor ben.
Kijk dat ik er een maandje lol mee kan hebben vast wel maar na 3 maand nog ? daar twijfel ik echt aan.

De patch is inmiddels online en is 400 mb groot ;)

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

[...]

Titanfall (of elke andere shooter) hoeft maar 2 dingen te doen om een concurrent te zijn van BF (of elke andere fps) 1) beter of uberhaubt werken, 2) leuker zijn/meer plezier geven

Deels heb je opzich wel gelijk, maar het voertuig gedeelte van Battlefield heeft denk ik toch een grote aantrekkingskracht op veel mensen. De grote mappen ook.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-09 09:45
Pykow schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 09:31:
[...]

flood zone en SoS hebben een goede levelution, die het spel ook veranderen.
andere maps zijn alleen maar irritant. storm, van donker naar licht gaan en explosies her en der op de grond, daarnaast hebben alle maps in de China DLC niet eens levelution.

Probleem bij mij is dat iedereen dezelfde problemen heeftzoals de Netcode, onbalans en de vele irritante kleine bugs, maar bij Dice/EA zeggen ze doodleuk "Nee iedereen vindt de game geweldig, maar als we de puntjes oplossen wordt het alleen maar beter". De quote van het jaar !!
Het is wat Killerbeuker en tsurany zeggen, we HOPEN dat het beter wordt, maar de game wordt nu gespeeld omdat er geen goede concurrentie aanwezig is.

Ze ontkennen de problemen, op twitter zetten ze mooie plaatjes neer van hun werkplekken en omgeving waar ze werken, op facebook alleen maar youtube filmpjes en dan ook nog die onzinnige missies met 10 miljoen dogtags. FAKE!!!
Ach ja, het kan nog erger.
De developer van Batman Arkham Origins heeft gezegd dat ze geen tijd hebben om bugs te fixen omdat ze met DLC bezig zijn.
En de ontwikkelaar van CoD belooft vanalles maar heeft na 4 maanden nog steeds geen fixes voor de simpelste bugs (fixed FoV en belabberde PC performance)

TheS4ndm4n#1919

beuker19 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 10:02:
[...]

)1 zal wel lukken maar )2 word niet makkelijk heb nu hier en daar wat filmpjes gezien en tot nu toe niet echt het wauw effect want er zijn te veel dingen die ik steeds weer in de previews weer hoor komen.
De netcode/Hitreg zijn goed maar de bots , Lock on wapens en rockets ,graphics , OP titans , Iedereen om de 2 minuten een titan of sneller , soort van killstreaks , te groot verschil tussen goede en hele goede spelers zijn toch allemaal dingen waar ik wel bang voor ben.
Kijk dat ik er een maandje lol mee kan hebben vast wel maar na 3 maand nog ? daar twijfel ik echt aan.

De patch is inmiddels online en is 400 mb groot ;)
Gelijk heb je, ik had moeten zeggen mogelijke concurrent. Het is jammer dat ik dit weekend al onder pannen ben dus hopelijk kan ik het maandag zelf nog even uitproberen, we zullen moeten zien!

• Sissors
  • Niet online
[...]

Ik zie absoluut niet in hoe Titanfall ook maar in de buurt komt van een concurent te zijn. Met die logica kan je ook de Sims een concurent noemen.

Er zijn volop andere shooters. En toch spelen al die mensen BF4 wat blijkbaar onspeelbaar is. Waarom zouden die naar een compleet andere shooter overstappen? Tuurlijk sommige doen het, want die kopen gewoon altijd nieuwste en gaan dat spelen. Maar als je iets als Titanfall wilt, waar heb je dan in de eerste plaats BF4 gekocht? Dan was het veel logischer COD te gaan spelen (waar ik verder geen waarde oordeel overigens aan verbind).

Titanfal is een compleet ander soort game, als je dat soort wilt zijn er al lang alternatieven. Zoals COD, wat waarschijnlijk nog dichter bij BF4 in de buurt komt als Titanfall.
We’ve started rolling out a new Battlefield 4 game update on PC. You may experience some downtime during this rollout, as we are also updating the game servers. As usual, it will take a few hours before the majority of servers are updated.

Feb 13 PC Game Update Notes
-General stability improvements
-Fix for an issue where spawning into, or switching to, a gunner seat in an IFV/MBT sometimes could cause the game to crash
-Fix for missing sound in Team/Squad Deathmatch
-Fix for an issue in the Defuse game mode, where a bomb carrier would be permanently spotted
-Decreased the rate at which the kill card would incorrectly display 0 health, while the enemy was clearly alive
-Fixed an invisible wall that was incorrectly positioned in one of the fallen concrete pipes on Zavod 311
-Fix for an issue where bullet impact sounds weren’t properly matching the actual number of impacts
-Fix for an issue where the “Draw” message would not display on-screen once a Conquest round ended with both teams having the same amount of tickets
-Fix for an issue where long IDs wouldn’t scroll on dog tags
-Fix for missing grass physics in terrain

Mantle
-Fix for a crash that would occur when activating full screen in portrait mode
-Fix for stuttering that could appear during video sequences on multi-GPU PCs
-Fix for a memory system leak that could cause stalls, which would result in frames taking longer to process
-Reduced the amount of stalls that occurred when running with high graphics setting that require more GPU memory than is currently available
-Fixed screenshots on multi-GPU PCs

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Dacht dat dit by design was haha:

-Fix for an issue in the Defuse game mode, where a bomb carrier would be permanently spotted

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Rub3s schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 10:07:
[...]
Deels heb je opzich wel gelijk, maar het voertuig gedeelte van Battlefield heeft denk ik toch een grote aantrekkingskracht op veel mensen. De grote mappen ook.
Ja in dat opzicht doet het zeker wel wat unieks, maar of BF4 haar playerbase vast weet te houden of weer terug weet te winnen, moet ik nog zien.
Sissors schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 10:09:
[...]

Ik zie absoluut niet in hoe Titanfall ook maar in de buurt komt van een concurent te zijn. Met die logica kan je ook de Sims een concurent noemen.

Er zijn volop andere shooters. En toch spelen al die mensen BF4 wat blijkbaar onspeelbaar is. Waarom zouden die naar een compleet andere shooter overstappen? Tuurlijk sommige doen het, want die kopen gewoon altijd nieuwste en gaan dat spelen. Maar als je iets als Titanfall wilt, waar heb je dan in de eerste plaats BF4 gekocht? Dan was het veel logischer COD te gaan spelen (waar ik verder geen waarde oordeel overigens aan verbind).

Titanfal is een compleet ander soort game, als je dat soort wilt zijn er al lang alternatieven. Zoals COD, wat waarschijnlijk nog dichter bij BF4 in de buurt komt als Titanfall.
Nou, dat is dus jammer genoeg ook het geval. Ik krijg mijn vrienden (die allemaal stuk voor stuk 650+ uren in de vorige battlefields sinds 1942) hebben gestopt niet meer zo ver om BF4 op te starten. Die zijn er echt HELEMAAL klaar mee en hebben alle vertrouwen in een goede afloop opgegeven.

Dus nu spelen we inderdaad weer CnC Generals, DayZ, Civ5 etc. omdat er geen leuke skillbased fps op dit moment is om samen te spelen, Titanfall probeert weer eens wat nieuws en ik wil het wel een kans geven. De enige reden dat ik af en toe BF4 nog opstart is om met mn clanmaatjes nog te spelen en deze maand nog de patches af te wachten.

• Sissors
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 10:23:
[...]

Ja in dat opzicht doet het zeker wel wat unieks, maar of BF4 haar playerbase vast weet te houden of weer terug weet te winnen, moet ik nog zien.

[...]

Nou, dat is dus jammer genoeg ook het geval. Ik krijg mijn vrienden (die allemaal stuk voor stuk 650+ uren in de vorige battlefields sinds 1942) hebben gestopt niet meer zo ver om BF4 op te starten. Die zijn er echt HELEMAAL klaar mee en hebben alle vertrouwen in een goede afloop opgegeven.

Dus nu spelen we inderdaad weer CnC Generals, DayZ, Civ5 etc. omdat er geen leuke skillbased fps op dit moment is om samen te spelen, Titanfall probeert weer eens wat nieuws en ik wil het wel een kans geven. De enige reden dat ik af en toe BF4 nog opstart is om met mn clanmaatjes nog te spelen en deze maand nog de patches af te wachten.
Maar waarom dan Titanfall en niet die 20 andere shooters die er al lang zijn? Hier een hele lijst: Wikipedia: List of first-person shooters (even sorteren op release date). Tuurlijk sommige kan je zo wegstrepen, maar het is niet alsof er helemaal geen alternatieven zijn als je enige eis is dat het een FPS is.
Sissors schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 10:27:
[...]

Maar waarom dan Titanfall en niet die 20 andere shooters die er al lang zijn? Hier een hele lijst: Wikipedia: List of first-person shooters (even sorteren op release date). Tuurlijk sommige kan je zo wegstrepen, maar het is niet alsof er helemaal geen alternatieven zijn als je enige eis is dat het een FPS is.
Omdat dat de eerstvolgende is die mijn aandacht heeft getrokken met potentieel interessante gameplay, de beta zal uitwijzen hoe terecht dat is. Ik verwacht er niets van en als het ook waardeloos is, wachten we weer op de volgende.

Verwijderd

Sissors schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 10:27:
[...]
Tuurlijk sommige kan je zo wegstrepen, maar het is niet alsof er helemaal geen alternatieven zijn als je enige eis is dat het een FPS is.
Leuke en Skillbased FPS zegt hij, en hij bedoelt ook nog multiplayer.
Dan valt een hele berg van die lijst weg. De eerste die een beetje in de buurt komt is dan Ghosts (honderd keer uitgekauwd ondertussen, dus COD valt gewoon af voor veel mensen wegens meer van 't zelfde) dan Crysis 3 (Niet geheel probleemvrij, welke uitgever zou dit zijn?) en dan kom je een beetje in het niemandsland van oud (en indien leuk dus allang grijsgespeeld) of totale bagger (MOH:W, Painkiller, etc.)

Goeie multiplayer shooter is niet hetzelfde als goeie SP shooter, en al helemaal niet als "shooter".

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 13:49

Arfman

Drome!

Ik speel BF4 omdat je op zoveel verschillende manieren mensen kunt omleggen, simpel. Heli's, tanks, boten, met C4 van een gebouw afspringen bovenop een MAA, enzovoort. Daardoor blijft het vermakelijk. Netcode? Ja, irritant soms maar ik heb er zelf weinig last van. Instabiel? Vooral in het begin, nu crasht het eigenlijk vrijwel nooit meer.

Meeste irritatie wordt bij mij veroorzaakt door potjes die in 600-0 eindigen of de (nog steeds) totale onbalans tussen voertuigen onderling, bijvoorbeeld de vermaledijde Mobile AA.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-09 09:45
Arfman schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 10:56:
Meeste irritatie wordt bij mij veroorzaakt door potjes die in 600-0 eindigen of de (nog steeds) totale onbalans tussen voertuigen onderling, bijvoorbeeld de vermaledijde Mobile AA.
Mobile AA is eigenlijk vooral OP als er een competente speler in zit en de tegenstander er niet mee om kan gaan.

Ik weet hoe ik MAA moet spelen. Dus als ik dat ding te pakken krijg haal ik vaak een 10+ killstreak.
Achter je infantry blijven. En heel hard wegrennen als je andere armor ziet. Alleen die altijd-raak raket is een beetje OP.
In die situatie is het niet leuk om in een heli te zitten bij het andere team.

Maar zodra iemand me dood heeft is het over met de pret. De volgende speler die hem te pakken krijgt gebruikt hem vaak als frontline tank en is dan na 1 minuut weer dood.

Ook als het andere team een fighter heeft die weet wat hij doet dan ben ik zo dood.

TheS4ndm4n#1919

beuker19 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 10:20:

Deze schijnt in elk geval nog niet opgelost als je de fora mag geloven. Hoe lijkt de rest van de patch het te doen?
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:44:
[...]

Deze schijnt in elk geval nog niet opgelost als je de fora mag geloven. Hoe lijkt de rest van de patch het te doen?
Kan zijn dat de servers nog niet up to date zijn.
Ik heb net 1 potje gespeeld dus kan er niet veel van zeggen maar had zo het leek een stuk minder ''packet loss'' waardoor het beter aanvoelde maar dat kan net zo goed komen omdat de servers een x opnieuw zijn opgestart.
Alleen vind ik het wel jammer dat volgens mij de balance tweaks niet in deze patch zitten.

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:44:
[...]
leuk, kunnen we weer een maand wachten ...
Snap niet waarom die patches altijd zo groot moeten zijn voor ze uitgerold worden.
Fix problem, patch problem. Na drie maand zou je dit toch mogen verwachten.

• Wereldreiziger
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-08 16:43

Wereldreiziger

Mijn blog: Wereldreizigers.nl

laat maar

[ Voor 98% gewijzigd door Wereldreiziger op 13-02-2014 12:14 . Reden: laat maar ]

Volg mij op: https://wereldreizigers.nl

Verwijderd

Ik snap je opmerking wel en ze was ook terecht. Begrijp niet dat je ze wegdoet.
Maar als de mensen meer frustraties dan fun hebben aan de game dan is het normaal dat dit zich gaat weerspiegelen op een forum. Zonder al de klachten van spelers zou men ook niet weten wat men moet oplossen of zou men zeker de moeite niet doen.

Laat ons hopen dat deze patch toch meer goed dan kwaad gaat doen ... ik ben benieuwd, hopelijk heb ik vanavond de tijd om het te testen.
Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:29:
[...]

Ik snap je opmerking wel en ze was ook terecht. Begrijp niet dat je ze wegdoet.
Maar als de mensen meer frustraties dan fun hebben aan de game dan is het normaal dat dit zich gaat weerspiegelen op een forum. Zonder al de klachten van spelers zou men ook niet weten wat men moet oplossen of zou men zeker de moeite niet doen.

Laat ons hopen dat deze patch toch meer goed dan kwaad gaat doen ... ik ben benieuwd, hopelijk heb ik vanavond de tijd om het te testen.
Net nog ff snel 2 potjes TDM opgestart en ik had geluid.

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
beuker19 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 10:20:
We’ve started rolling out a new Battlefield 4 game update on PC. You may experience some downtime during this rollout, as we are also updating the game servers. As usual, it will take a few hours before the majority of servers are updated.

Feb 13 PC Game Update Notes
-General stability improvements
-Fix for an issue where spawning into, or switching to, a gunner seat in an IFV/MBT sometimes could cause the game to crash
-Decreased the rate at which the kill card would incorrectly display 0 health, while the enemy was clearly alive
-Fixed an invisible wall that was incorrectly positioned in one of the fallen concrete pipes on Zavod 311
-Fix for an issue where bullet impact sounds weren’t properly matching the actual number of impacts
-Fix for an issue where the “Draw” message would not display on-screen once a Conquest round ended with both teams having the same amount of tickets
-Fix for an issue where long IDs wouldn’t scroll on dog tags
-Fix for missing grass physics in terrain

Mantle
-Fix for a memory system leak that could cause stalls, which would result in frames taking longer to process
-Reduced the amount of stalls that occurred when running with high graphics setting that require more GPU memory than is currently available
Als dit inderdaad alle fixes zijn dan vind ik de lijst maar weer kort. :X
Elke fix is er één maar er blijft op deze manier wel erg veel over om nog te fixen. :X

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Thanks beuker!
Help!!!! schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:54:
[...]

Als dit inderdaad alle fixes zijn dan vind ik de lijst maar weer kort. :X
Elke fix is er één maar er blijft op deze manier wel erg veel over om nog te fixen. :X
Nouja, sterker nog onderstaande problemen zijn er met een patch ingekomen :+

Mantle

Verwijderd

beuker19 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:33:
[...]

Net nog ff snel 2 potjes TDM opgestart en ik had geluid.
En qua netcode, zijn er hier veranderingen ?

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-09 16:02

codex

Geen OpenAI agent :)

Sissors schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 10:09:
[...]

Het zou je verbazen, maar er zijn mensen die met plezier beide spelen. Ik speel eigenlijk alleen COD en BF, al is BF4 met al zijn mankementen ruim beter dan dat hoopje ellende genaamd Ghosts. BF3 of Black Ops 2 vind ik een lastige keuze, beide waren het eigenlijk wel goede games. Titanfall is de enige titel die mij echt aanspreekt van alles dat dit jaar uit komt en ik zie daar wel een vervanger in voor beide titels.

Wat betreft de patch, wat A.W.E.S.O.M.-0 al zegt, de helft zijn patches van bugs ontstaan uit eerdere patches. De rest is zo verschrikkelijk onbelangrijk, ik kan er eigenlijk alleen maar om lachen :+

[ Voor 6% gewijzigd door codex op 13-02-2014 13:24 ]

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Na een zeer lange tijd geen crash meer te hebben.. eerste game die ik speel na patch resulteerde in een soundloop crash :X
RocketKoen schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:05:
[...]

Mobile AA is eigenlijk vooral OP als er een competente speler in zit en de tegenstander er niet mee om kan gaan.

Ik weet hoe ik MAA moet spelen. Dus als ik dat ding te pakken krijg haal ik vaak een 10+ killstreak.
Achter je infantry blijven. En heel hard wegrennen als je andere armor ziet. Alleen die altijd-raak raket is een beetje OP.

Maar zodra iemand me dood heeft is het over met de pret. De volgende speler die hem te pakken krijgt gebruikt hem vaak als frontline tank en is dan na 1 minuut weer dood.

Ook als het andere team een fighter heeft die weet wat hij doet dan ben ik zo dood.
Hm, ik heb dan toch een heel andere taktiek.. Air Vehicles zijn secundary objectives in de MAA ;)
Gewoon mee met de objective gaan (speel veel obliteration) & als er een air vehicle te dicht komt, gewoon even neer knallen met je 20mm cannons.

Jij loopt heel hard weg als je een enemy armor ziet? Dat doe ik alleen als ik niet eerst aanval. Ik win bijna altijd 1 op 1 vs enemy tanks.. Combo van Zuni's, 20mm cannons, active protection en reactive armour.

De MAA is serieus Overpowered, maar ik vind het wel leuk :*)
http://battlelog.battlefi...62239402490240/271891966/
http://battlelog.battlefi...51820042516864/271891966/ (later gejoined)
http://battlelog.battlefi...50273182198912/271891966/ (32 killstreak ofzo)
http://battlelog.battlefi...22501302518848/271891966/
http://battlelog.battlefi...how/1/413072904849420224/

[ Voor 88% gewijzigd door SmokingCrop op 13-02-2014 13:42 ]

Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:14:
[...]

Kan ik nog weinig over zeggen leek allemaal iets beter en geen packetloss maar dat kan ik pas zeggen naar een paar dagen.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:14:
[...]

Wat dacht je zelf? :)
Nouja als major issues zoals "-Fix for an issue where long IDs wouldn’t scroll on dog tags" worden aangepakt, dan verwacht ik spectaculaire netcode verbeteringen. :)

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:44:
[...]
Nouja als major issues zoals "-Fix for an issue where long IDs wouldn’t scroll on dog tags" worden aangepakt, dan verwacht ik spectaculaire netcode verbeteringen. :)
_O-

• StealthTBH
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-09 13:50
verkeerde topic.

[ Voor 83% gewijzigd door StealthTBH op 13-02-2014 14:37 ]

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:44:
[...]
Ik denk dat daar verschillende groepen developers voor gebruikt worden ;) . Ik verwacht niet dat webdevelopers aan de netcode moeten werken. Of misschien wel. Als straf :+

• bvr1986
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-04 10:41
mag niet klagen aldus de topic warning, maar ik mag jullie wel waarschuwen. Verheug je niet op de patch, enough said....

• Sissors
  • Niet online
Het is toch al keer op keer bevestigd dat de veranderingen die sommige willen zien in de netcode, zoals server tick rate (ook al kan je je afvragen of dat nog netcode is), nooit zullen gebeuren? Als je daar elke patch op gaat wachten is elke patch een teleurstelling.
SmokingCrop schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:29:
Hm, ik heb dan toch een heel andere taktiek.. Air Vehicles zijn secundary objectives in de MAA ;)
Gewoon mee met de objective gaan (speel veel obliteration) & als er een air vehicle te dicht komt, gewoon even neer knallen met je 20mm cannons.

Jij loopt heel hard weg als je een enemy armor ziet? Dat doe ik alleen als ik niet eerst aanval. Ik win bijna altijd 1 op 1 vs enemy tanks.. Combo van Zuni's, 20mm cannons, active protection en reactive armour.

De MAA is serieus Overpowered, maar ik vind het wel leuk :*)
http://battlelog.battlefi...62239402490240/271891966/
http://battlelog.battlefi...51820042516864/271891966/ (later gejoined)
http://battlelog.battlefi...50273182198912/271891966/ (32 killstreak ofzo)
http://battlelog.battlefi...22501302518848/271891966/
http://battlelog.battlefi...how/1/413072904849420224/
Zunis moeten ook gewoon weggehaald worden van AA, er is geen enkele reden om een AA vehicle die te geven. Maar verder met je 20mm cannons hoor je echt geen schijn van kans te hebben tegen een tank, die wandelt over je heen.
Sissors schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 15:49:
Het is toch al keer op keer bevestigd dat de veranderingen die sommige willen zien in de netcode, zoals server tick rate (ook al kan je je afvragen of dat nog netcode is), nooit zullen gebeuren? Als je daar elke patch op gaat wachten is elke patch een teleurstelling.
Van Reddit een reactie van Sliced_Lime:

[–]Trematodekablamoman 0 punten 1 uur geleden

Net code, or "gameplay simulation" -- call it what you want, but it is extremely disappointing that they haven't comprehensively beat these problems into submission after all this time. You finally did it DICE, you finally lost me as a customer and fan of this series.

All this despite sliced_lime acknowledging the issues as far back as November. Good job with the PR on reddit, dude, you were the only part of DICE's response as a company that kept me hopeful for this long.

TL;DR: Too bad, so sad. :(

permalink

[–]sliced_limeLead Technical Scripter 4 punten 32 minuten geleden

Sorry I couldn't do more, dude. FWIW, fixes are coming.

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 15:51:
[...]
Sorry I couldn't do more, dude. FWIW, fixes are coming.
Ik geloof niet, dat veel mensen dat nog geloven.

• Sissors
  • Niet online
Er is toch volgens mij al keer op keer gezegd dat server en client tick rates niet gaan veranderen. Misschien gaan er wel andere dingen in de netcode veranderen, maar al die mensen die bij elke patch aan het hopen zijn dat het dan ineens aan al hun wensen voldoen zijn of naiief, of willen gewoon door blijven klagen.
Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 15:56:
[...]
Ik geloof niet, dat veel mensen dat nog geloven.
Nee, ik kreeg net ook al als reactie terug van mijn broertje toen ik vroeg of hij het wou testen:

Ik ben er klaar mee
Ik speel het niet meer.
Ik speel geen spellen meer die niet af zijn
en ik betaal niet meer tot ik een spel ergens zelf kan spelen
Sambal bij en ophoeren
Sissors schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 15:57:
Er is toch volgens mij al keer op keer gezegd dat server en client tick rates niet gaan veranderen. Misschien gaan er wel andere dingen in de netcode veranderen, maar al die mensen die bij elke patch aan het hopen zijn dat het dan ineens aan al hun wensen voldoen zijn of naiief, of willen gewoon door blijven klagen.
Nee, die tickrate verhogingen gaan inderdaad niet gebeuren met BF4 of welke frostbite engine dan ook. Iedereen die daar op wacht kan een aardige baard laten groeien, maar 'we' wachten nog wel op tenminste BF3 niveau, de vraag is hoe lang.

edit: hahaha Forumfield is soms echt verschrikkelijk grappig:

http://battlelog.battlefi...view/2955064774133864094/

[ Voor 5% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 13-02-2014 16:14 ]

• SmokingCrop
  • Niet online
Sissors schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 15:49:
Zunis moeten ook gewoon weggehaald worden van AA, er is geen enkele reden om een AA vehicle die te geven. Maar verder met je 20mm cannons hoor je echt geen schijn van kans te hebben tegen een tank, die wandelt over je heen.
Het zijn dan ook de Zuni's die de meeste schade aanrichten :P (zeker als je sneaky achter hem kan geraken :*) )
Die 20mm's gebruik ik terwijl de zuni's aan het herladen zijn. (op voorhand 7 zuni's afschieten en herladen, maakt het nog meer OP)

[ Voor 4% gewijzigd door SmokingCrop op 13-02-2014 16:30 ]

Verwijderd

Pff niet echt bemoedigend. Ik zal de bugs wel gewoon aanvaarden en niet langer wachten op vooruitgang, triestig.

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:37
Nooit last gehad van de soundbug en nu om de 10 minuten!!!!

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 16:11:
[...]
Nee, die tickrate verhogingen gaan inderdaad niet gebeuren met BF4 of welke frostbite engine dan ook. Iedereen die daar op wacht kan een aardige baard laten groeien, maar 'we' wachten nog wel op tenminste BF3 niveau, de vraag is hoe lang.
Dit heb ik gemist. Oorzaak voor deze beslissing ?
Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 17:02:
[...]
Dit heb ik gemist. Oorzaak voor deze beslissing ?
[–]sliced_limeLead Technical Scripter 82 punten 1 maand geleden

All BF games released on the Frostbite engine have the same update and network send rates.

[–]auApex[S] 23 punten 1 maand geleden

Just on this, are you saying that BF3 ran with the same 30 simulation steps per second with each client connection having a send rate of 10 Hz? I guess so but just wanted to confirm to end the speculation once and for all.

[–]sliced_limeLead Technical Scripter 37 punten 1 maand geleden

Yes.

[–]Achillesbellybutton 11 punten 1 maand geleden

So why wouldn't increasing that have been a priority for bf4 development? Seems like a lot of controversy would've been avoided.

[–]Bagel 6 punten 1 maand geleden

Especially since it was one of the main complaints in BF3...

[–]sliced_limeLead Technical Scripter 11 punten 1 maand geleden

If you know of all controversy before it happened, of course it could all be easily avoided. Sadly we don't have that advantage, all we can do is prioritize features and try to estimate cost / difficulty of implementation, then pick the things that will give the most "bang for the buck", so to speak, in terms of what players will actually enjoy.

edit: Dit is de beruchte post:

[–]sliced_limeLead Technical Scripter 16 punten 1 maand geleden*

The easiest argument is the one I already stated: BF3 worked, with the same tick rate. I'll try to write up something more in-depth as soon as I have time.

Edit: Since about 400 people have called me on that one, let me re-phrase: "The things that are the worst offenders worked better in BF3 than in BF4." The same conclusion applies.

[ Voor 13% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 13-02-2014 17:12 ]

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

RocketKoen schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:05:
[...]

Inderdaad, maar alles is Op in de handen van een competente speler.

Op een aantal maps heb je heel weinig aan je AA wanneer de enemy alleen maar competente spelers heeft in de jets en heli's

Helis blijven gewoon simpel weg achter hun eigen tank linie en de jets voeren gezamenlijk een duik uit op de MAA grote kans dat je dan ontploft, en zo niet, dan zijn de jets zo snel weer op zon afstand dat je ze eigenlijk alleen op goed geluk uit de lucht haalt. die raketten zijn erg leuk maar doen maar 20 damage per raket, en het 30mm canon is op grote afstand alleen op stilstaande dingen echt goed te gebruiken

Welke heeft trouwens een hogere muzzle velocity?? 20 of 30 mm ??

always bring a towel

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-09 10:14
Ok ik crash nu niet meer als ik gunner ben op zavod maar ik kan ook niet schieten... ik zie een soort groot vierkant, naja alleen de hoeken en heb geen crosshair om te schieten oid. Ook al geprobeerd andere perks te nemen maar kan gewoon niks. Iemand anders dit ook?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18:48
Verkeerde topic, verplaatst naar problemen

[ Voor 87% gewijzigd door Layumi op 13-02-2014 18:20 ]

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-09 09:03
Eindelijk de 18e Second Assault!! :P

http://blogs.battlefield....4-second-assault-on-feb18

[ Voor 47% gewijzigd door Sinus_rhythm op 13-02-2014 18:23 ]

Verwijderd

Ik hoop dat de problemen discussies hier heen gaan.
[PC] Algemene Battlefield 4 Problemen topic
Suc6 verder ;)

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

JohnnyV76 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 17:59:
Ok ik crash nu niet meer als ik gunner ben op zavod maar ik kan ook niet schieten... ik zie een soort groot vierkant, naja alleen de hoeken en heb geen crosshair om te schieten oid. Ook al geprobeerd andere perks te nemen maar kan gewoon niks. Iemand anders dit ook?
yup al sinds de vorige patch, had toen trouwens geen crashes als gunner.

always bring a towel

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
nvm.

[ Voor 150% gewijzigd door HammerNL op 13-02-2014 19:30 ]

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

[...]

Nee, ik kreeg net ook al als reactie terug van mijn broertje toen ik vroeg of hij het wou testen:

Ik ben er klaar mee
Ik speel het niet meer.
Sambal bij en ophoeren

[...]

edit: hahaha Forumfield is soms echt verschrikkelijk grappig:

http://battlelog.battlefi...view/2955064774133864094/
en de volgende goede speler is gestopt met het spelen van deze broken game.

We will give premium players the shotguns and pistol. Nog steeds niets van gezien.
We will give all players DMR's and will upgrade it to the next level. uhm waar zijn de DMR's dan ?
We will promise this game would be have a better netcode than BF3, for e-sports players ? OK !!! waar dan ?

LieField 4 of Battlelied 4 ? ze liegen over alles en komen alleen maar met smoesjes.

[ Voor 17% gewijzigd door Pykow op 13-02-2014 19:35 ]

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:00
DICE heeft het weer voor elkaar, sinds de update die origin vanmiddag heeft binnengetrokken hangt het spel weer om de haverklap. Ze weten het goed te verneuken daar. Wat een kloothommels... Tijd voor een deïnstallatie....

discogs

• SmokingCrop
  • Niet online
Meer informatie over Naval strike beschikbaar: http://www.battlefield.co...ansion-packs/naval-strike

Battlefield 4™ Naval Strike takes the intense and dramatic water-based combat introduced in Battlefield 4 to four all-new maps set in the South China Sea. Blow open a crashed passenger plane and capture fishing villages across the tropical Lost Islands. Drop a submarine on your foes as you infiltrate a naval base or rush between shipping docks and rocky islands on the massive Wave Breaker map. Wage war across stormy seas in the largest ocean stretch in a Battlefield map yet with Nansha Strike. Storm an abandoned cliff-side resort, or get lost in the breathtaking vistas in Operation Mortar.

Naval Strike also introduces five new weapons, the amphibious hovercraft vehicle, ten assignments and the all-new Carrier Assault mode, which is an homage to the fan-favorite, Titan mode from Battlefield 2142.

KEY FEATURES

4 all-new multiplayer maps set in the South China Sea
[list]
• Lost Islands
• Nansha Strike
• Wave Breaker
• Operation Mortar
[/list]
5 weapons all-new to Battlefield 4
Introducing the amphibious hovercraft vehicle
2 additional gadgets
3GL (3 grenade launcher) attachment for the Assault class
Anti-Heli Mine; an aircraft disabling projectile for the Engineer class
Carrier Assault game mode which is a re-imagining of the classic Battlefield 2142 Titan Mode

10 new assignments with unlocks for each

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

SmokingCrop schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 19:38:
Meer informatie over Naval strike beschikbaar: http://www.battlefield.co...ansion-packs/naval-strike

Battlefield 4™ Naval Strike takes the intense and dramatic water-based combat introduced in Battlefield 4 to four all-new maps set in the South China Sea. Blow open a crashed passenger plane and capture fishing villages across the tropical Lost Islands. Drop a submarine on your foes as you infiltrate a naval base or rush between shipping docks and rocky islands on the massive Wave Breaker map. Wage war across stormy seas in the largest ocean stretch in a Battlefield map yet with Nansha Strike. Storm an abandoned cliff-side resort, or get lost in the breathtaking vistas in Operation Mortar.

Naval Strike also introduces five new weapons, the amphibious hovercraft vehicle, ten assignments and the all-new Carrier Assault mode, which is an homage to the fan-favorite, Titan mode from Battlefield 2142.

KEY FEATURES

Lost Islands
Nansha Strike
Wave Breaker
Operation Mortar
2 additional gadgets
Carrier Assault game mode which is a re-imagining of the classic Battlefield 2142 Titan Mode

3GL (3 grenade launcher) ? nog meer spam op lockers
BTW , Ze gaven toch aan GEEN DLC's meer uit te brengen alvorens ze de problemen verholpen hadden ?
Ze hebben geen donder aangepast aan de game.
en de Second assault DLC krijgen we 2 maanden te laat, zoals ze belooft hadden.
Geldwolven zijn het.
loewie1984 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 19:37:
DICE heeft het weer voor elkaar, sinds de update die origin vanmiddag heeft binnengetrokken hangt het spel weer om de haverklap. Ze weten het goed te verneuken daar. Wat een kloothommels... Tijd voor een deïnstallatie....
Scheelt je zo 28GB en dat kan ik lekker gebruiker op mijn SSD.
ik kon er ook niet meer tegen en berichten over nieuwe DLC's maakt het alleen maar erger.

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:31
Zegt denk ik genoeg dat in hun ogen de game "fixed" is als ze DLC`s gaan uitrollen .....

Game PC

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 07:54
Echt waar, nieuwe patch..., van de 2 games je raadt het al... 2x "BF4 stopped working" CRASH!

Erg jammer, erg jammer :(

KEY FEATURES

[list]
• Lost Islands
• Nansha Strike
• Wave Breaker
• Operation Mortar
[/list]
2 additional gadgets

Anti heli mine, alsof het nog niet simpel genoeg was om die uit de lucht te knallen op een scout met twee reppers na dan. :') :N
3hl, spam tot de 3de macht.
Carrier assault mode, ken ik niet gezien ik die 2142 heb overgeslagen helaas maar van wat ik hoor zou dat wel aardig kunnen zijn.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

[...]

Ik ben er klaar mee
Ik speel het niet meer.
Sambal bij en ophoeren
Ik mag hem wel. :Y)
Oh en net gedeïnstalleerd. Ik ga dit denk ik toch niet meer spelen. Het was nu al twee maanden een verspilling van SSD ruimte. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

_/-\o_ _/-\o_
Dit is fantastisch maar nu vind ik het nog veel erger dat BF4 kapot is :'(
Deze game mode is in mijn ogen (mits goed uitgewerkt ) alleen al de aanschaf van premium waard.
BF4 is eigenlijk het lekkerste wijf ter wereld maar met alle gaten dicht genaaid en het IQ van een pinda -O-

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:00
action

Afbeeldingslocatie: http://www.memecreator.org/static/images/memes/2197710.jpg

reaction

COD2

Zo ff een lekker potje knallen met de Kark 98 op Carentan!

[ Voor 13% gewijzigd door loewie1984 op 13-02-2014 21:29 ]

discogs

beuker19 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 21:22:
[...]

_/-\o_ _/-\o_
Dit is fantastisch maar nu vind ik het nog veel erger dat BF4 kapot is :'(
Deze game mode is in mijn ogen (mits goed uitgewerkt ) alleen al de aanschaf van premium waard.
BF4 is eigenlijk het lekkerste wijf ter wereld maar met alle gaten dicht genaaid en het IQ van een pinda -O-
Dat is wel een zeer creatieve beschrijving. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/74295610/beste%20ooit.png

Beste battlepack ooit dank u Dice ;w

Alsof je nog 25% nodig hebt. Ik heb er nog genoeg om tot sh*tbucket te komen. :')

DanielWW2 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 21:38:
[...]

Alsof je nog 25% nodig hebt. Ik heb er nog genoeg om tot sh*tbucket te komen. :')
Ik heb er geloof ik nog 142 alleen van 25%

• codex

codex

Goh, je zou toch wel denken dat je als gunner weer gewoon kan schieten in een tank of LAV na de patch. Wederom niet, sinds de vorige patch is dit ineens niet meer mogelijk. Wat een stelletje prutsers.

En daarbij: Weer crashes bij het wisselen van map. :( Weken geen enkele crash gehad, en ja hoor. Echt ongelooflijk. Ik denk dat het probleem niet is dat ze het niet willen fixen, de intenties zullen vast goed zijn. Ze hebben alleen geen enkel idee hoe.

[ Voor 39% gewijzigd door codex op 13-02-2014 22:15 ]

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-09 21:28
reemprive schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 21:52:
Goh, je zou toch wel denken dat je als gunner weer gewoon kan schieten in een tank of LAV na de patch. Wederom niet, sinds de vorige patch is dit ineens niet meer mogelijk. Wat een stelletje prutsers.
De grootste grap vind ik dat sommige mensen er blijkbaar op crashen. Is mij gelukkig nooit gebeurd, maar wel fijn dat dat iig opgelost is ;-)

Iemand al getest met Mantle sinds de patch? Wil zo eens een rondje gaan doen.
reemprive schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 21:52:
Nog nooit gehad, gelukkig maar wel apart, zoiets lijkt me niet heel lastig te vinden, je weet exact wat het veroorzaakt... but wait, ITS MAGIC! :F

• codex

codex

Naja, ik speel 1 rondje op de BuG server, crash bij wisselen van map. Wil nu weer joinen, "no contact with EA Online". Op de forums posten lijkt ook niet te werken.
SouLLeSSportal schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 21:57:
[...]

Nog nooit gehad, gelukkig maar wel apart, zoiets lijkt me niet heel lastig te vinden, je weet exact wat het veroorzaakt... but wait, ITS MAGIC! :F

:D

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Zelfs met een ping van twee heb ik hier wel eens onverklaarbare kills... ook wel eens van mijn kant overigens :D Ook lijkt het de ene dag veel beter te lopen dan ander dagen. (server updates die gepushed worden hebben hier ook flinke invloed op geloof ik?)

Maar de fun om met een vaste squad en met communicatie via teamspeak een verliezend team te joine en uiteindelijk met minimaal verschil te winnen is wel gigantisch. Dat maakt het voor mij de moeite en investeringen en frustraties meer dan waard.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

• Leeuw070

Wacht nog even SA af en anders ook delete BF4.exe trojan

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Lol, deze thread zal dan misschien weer eens leuker worden wanneer al de klagers bf4 gaan uninstallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

Leeuw070 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 23:57:
[video]

LOL mischien dat ik een "normale" game experience krijg wanneer ik gewoon max fps 10 instel, kan ik net zoals battlefield ga gokken waar iemand zich naartoe zal gaan plaatsen.

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:43

Termy

valt er nog wat te fragge?

Zal wel aan mij liggen maar ik heb zelden last van vage hitreg etc. Ik snipe (dealwithit :P) en lukt prima om headshots te plaatsen op rennende mensjes. Als ik mis dan is het ook wel duidelijk dat ik er gewoon naast zat. Vandaag gebeurde het wel 1 keer dat ik duidelijk 2 keer iemand door z'n hoofd schoot (stilstaand target, trace door z'n hoofd heen) maar er niks gebeurde. Die server lagde echter als de neten, dus dat verbaasde me ook weer niet heel veel. Kort daarvoor schoot ik 2 mensen door het hoofd en duurde het 0.5s of zo voordat er iets gebeurde. Tja.

Iedereen die zeurt over dat ze doodgaan achter cover en dat iemand ze in 1 kogel neer pompt: dat zijn geen bugs, gewoon een logisch gevolg van hoe het systeem werkt. Wat jij ziet is niet wat een ander ziet en soms is die 0.4s verschil die het kan zijn genoeg om iemand neer te pompen met een AR. Zoals iemand al eens eerder zei: het heeft weinig zin te proberen weg te duiken in een vuurgevecht aangezien het waarschijnlijk is dat je tegenstander op zijn scherm wel genoeg tijd heeft om je af te schieten.

Als je wilt klagen over echt bugs zoals geen geluid in TDM en zo, best, maar dat gerage over dat je niks kunt raken: leer omgaan met het systeem en/of leer aimen :P.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

Termy schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 00:49:
Zal wel aan mij liggen maar ik heb zelden last van vage hitreg etc. Ik snipe (dealwithit :P) en lukt prima om headshots te plaatsen op rennende mensjes. Als ik mis dan is het ook wel duidelijk dat ik er gewoon naast zat. Vandaag gebeurde het wel 1 keer dat ik duidelijk 2 keer iemand door z'n hoofd schoot (stilstaand target, trace door z'n hoofd heen) maar er niks gebeurde. Die server lagde echter als de neten, dus dat verbaasde me ook weer niet heel veel. Kort daarvoor schoot ik 2 mensen door het hoofd en duurde het 0.5s of zo voordat er iets gebeurde. Tja.

Iedereen die zeurt over dat ze doodgaan achter cover en dat iemand ze in 1 kogel neer pompt: dat zijn geen bugs, gewoon een logisch gevolg van hoe het systeem werkt. Wat jij ziet is niet wat een ander ziet en soms is die 0.4s verschil die het kan zijn genoeg om iemand neer te pompen met een AR. Zoals iemand al eens eerder zei: het heeft weinig zin te proberen weg te duiken in een vuurgevecht aangezien het waarschijnlijk is dat je tegenstander op zijn scherm wel genoeg tijd heeft om je af te schieten.

Als je wilt klagen over echt bugs zoals geen geluid in TDM en zo, best, maar dat gerage over dat je niks kunt raken: leer omgaan met het systeem en/of leer aimen :P.
als je alleen sniped loop je niet heel snel tegen dat probleem aan. targets op afstand staan vaak stil of hebben een rechte lijn van bewegen. het systeem gaat de fout in bij zigzag patronen in het lopen en andere manieren van je zelf voortbewegen van "A"naar "B" in plaats van de meest gebruikelijke rechte lijn.

"its not a bug its a feature"

Ik hoop dat je dat niet serieus meent he?? een systeem dat dingen fout registreert by default is gewoon een onfunctioneel product. net zoiets als adaptive cruisecontrol die je auto laat accelereren als je iemand voor je hebt zitten. Onder het mom van je het is toch "adaptive" het deed iets al is het geen wat het deed nu de reden dat je onder de trailer van de vrachtwagen voor je zit 8)7

BTW geen geluid vind ik minder erg dan dood gaan achter een hoek door iets waar ik helemaal niet geraakt had kunnen worden.

O en nog een btw 0.4 seconde is een zee van tijd. Natuurlijk dat je iemand in die tijd dood krijgt, maar op het moment dat de standaard delay al 0.4 seconde is, speelt helemaal niemand het spel meer. Nog erger dan 10fps.

Als je wilt klagen over echt bugs zoals geen geluid in TDM en zo, best, maar dat gerage over dat je niks kunt raken: leer omgaan met het systeem en/of leer aimen :P

Maakt er echt een feestnummer van met die smiley, denigrerende opmerking over mensen waar je niets over kan zeggen omdat je 0 informatie hebt op het feit na dat ze klagen over de tick rate. Dus?? dan kunnen ze meteen niet schieten? Moeten ze maar accepteren dat een pas gekocht iets eigenlijk defect is?? Pas je maar aan?? pfff.

[ Voor 15% gewijzigd door koudepinda op 14-02-2014 01:25 ]

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04 00:18
Wow, drie crashes in 2 uur.. ik wacht de volgende patch maar even af :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Termy schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 00:49:

Met snipen merk je er inderdaad minder van. De echte irritaties zitten hem in close range gevechten. Overigens een vrij denigrerende opmerking, zeker gezien nagenoeg iedereen erover klaagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Ik lach me hier dood soms met al die rage comments _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:56

RoyK

Hobby tekenaar

Ik heb bijna 3 weken niet gespeeld door drukte, maar ik zie nu overal dat het klachten regent na de patch haha! Ik zou wel eens op het grote Dice kantoor rond willen lopen. Ik denk dat de devs het ook niet meer weten. Ze repareren links wat e ontstaat er rechts een nieuw probleem, repareren ze die ontstaat er links 2 nieuwe problemen. Het is een lek schip dat met ducktape in de vaart wordt gehouden!

Zie dat de bekende youtube bf4 gamers ook steeds vaker andere games er tussendoor gooien. Is de koek op?

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-09 10:14
Ik heb het vermoeden dat vooral windows 8 gebruikers nu crashen. Gisteravond een paar potjes gedaan met 2 collega's en zij crashten de hele tijd terwijl ik geen enkel probleem had. Zij gebruiken beiden win8 en ik zit nog op win7. Crashes zijn wel dooddoeners maar buiten dat vermaak ik me prima en kan niet wachten om los te gaan op metro maar ook de andere SA maps vond ik altijd leuk in BF3 (oman wat minder) dus voorlopig blijft BF4.exe gewoon lekker op mijn SSD staan!

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
RoyK schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 07:51:
Ik heb bijna 3 weken niet gespeeld door drukte, maar ik zie nu overal dat het klachten regent na de patch haha! Ik zou wel eens op het grote Dice kantoor rond willen lopen. Ik denk dat de devs het ook niet meer weten. Ze repareren links wat e ontstaat er rechts een nieuw probleem, repareren ze die ontstaat er links 2 nieuwe problemen. Het is een lek schip dat met ducktape in de vaart wordt gehouden!

Zie dat de bekende youtube bf4 gamers ook steeds vaker andere games er tussendoor gooien. Is de koek op?
Zit in een clan van 21 personen die allemaal bf2, bc2, bf3 en bf4 gespeeld hebben, hiervan zijn er hooguit nog 2 actief in bf4, de rest speelt weer bf3 of zijn bv met dayz bezig, denk dat het wel genoeg zegt over de
staat van bf4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Leeuw070 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 23:57:
[video]

Oké een verzoek aan jou geschreven vanuit mijn hart:

Alsjeblieft doe iedereen een plezier en uninstall de handel nu en kom nooit terug hier. De tick rate gaat NOOIT veranderen. Dit is nu al meerdere keren bevestigd. Als dat een probleem voor je is kap dan gewoon met spelen ipv enkel te spelen zodat je kan blijven klagen en klagen, danwel trollen en trollen.

Ik speel 'gewoon' close range, en tuurlijk is het vervelend neer te worden geschoten als je al in dekking ben. Echter: zolang niet iedereens ping onder de 10ms is zal je dat altijd houden. Nu is het inderdaad in BF4 erger dan ik zou willen. Maar de mensen hier die DayZ of whatever als alternatief zien, ga dat in hemelsnaam spelen en in die topics reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
gaat om een informatief filmpje waar een ieder zijn eigen conclusie uit mag trekken .

Ik heb ook zat leuke momenten in bf4 , maar na 2 a 3 rondjes ben ik het wel weer zat ..... en zoals ook door anderen word aangegeven is het iedere patch maar weer afwachten wat ze nu weer verkloot hebben . Dat sprankje hoop dat het toch nog goed zal komen is gewoon weg na deze laatste patch .

Ik geef hiermee mijn signaal af aan EA/DICE , en als het inderdaad zo doorgaat heb je in dit topic geen last meer van me en mag je lekker in je perfect bf4 wereldje doorleven . Zijn zat mensen die er wel last van hebben .

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij mij blijf ondanks de negatieve dingen die ik soms wel/niet meemaak BF4 ook gewoon op mijn SSD staan.
Kijk de hitreg bugs en dat soort dingen zijn hinderlijk maar niet zo erg dat ik het niet wil spelen maar een game crash daarin in tegen maakt mij behoorlijk kwaad want dat betekend dat ik op dat moment niet kan spelen en het product niet werkt.
Want lol heb ik de meeste avonden nog wel en dat maakt het ook dat ik nog geen seconde spijt heb van de aanschaf van premium want ik weet zeker wat er ook gebeurd dat ik ook in de nieuwe maps wel lol heb.
Leeuw070 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 08:23:
gaat om een informatief filmpje waar een ieder zijn eigen conclusie uit mag trekken .

Ik heb ook zat leuke momenten in bf4 , maar na 2 a 3 rondjes ben ik het wel weer zat ..... en zoals ook door anderen word aangegeven is het iedere patch maar weer afwachten wat ze nu weer verkloot hebben . Dat sprankje hoop dat het toch nog goed zal komen is gewoon weg na deze laatste patch .

Ik geef hiermee mijn signaal af aan EA/DICE , en als het inderdaad zo doorgaat heb je in dit topic geen last meer van me en mag je lekker in je perfect bf4 wereldje doorleven . Zijn zat mensen die er wel last van hebben .
Kijk maar wat voor signaal dan ?
Wij hadden hier het ook over op TS over het wel/niet aanschaffen van Premium op dit moment.
Kijk ik zou het nu kopen omdat ik wel lol heb en het graag met mijn maten wil spelen maar vind het ook wel erg dat het spel kapot is en er veel problemen zijn.
Een andere maat zei ik koop geen Premium omdat een ik een signaal wil afgeven.
Maar dan denk ik wat voor signaal of je koopt geen premium en kunt dus niet samen lol hebben en hebt een signaal afgegeven (aan wie ? ) Of je koop het wel en probeert er gewoon het beste van te maken en lol te hebben.

[ Voor 54% gewijzigd door beuker19 op 14-02-2014 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je geeft een signaal af aan EA dat je het niet accepteert. Als iedereen maar blijft kopen zal er voor EA geen enkele reden zijn om eens kritisch naar hun eigen processen te kijken. Zolang ze miljoenen exemplaren verkopen zal het allemaal wel niet zo erg zijn.
Maar dat is het probleem met een signaal geven, je ontneemt jezelf ook wat.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Tsurany schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 08:45:
Je geeft een signaal af aan EA dat je het niet accepteert. Als iedereen maar blijft kopen zal er voor EA geen enkele reden zijn om eens kritisch naar hun eigen processen te kijken. Zolang ze miljoenen exemplaren verkopen zal het allemaal wel niet zo erg zijn.
Inderdaad, niet kopen is een signaal dat werkt. Niet spelen in mindere maten, maar ook dan zullen ze zich wel achter de oren krabben (in principe maakt het ze weinig uit, ze hebben het geld al binnen, maar ze begrijpen ook dat het handig is om in de toekomst nog wat te verkopen, als niemand je spel meer speelt wordt dat wel twijfelachtig). Een filmpje op een Nederlands forum posten is geen signaal afgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 22:14
Snap heel goed dat mensen hun gal willen spugen over de gang van zaken in BF4 maar kan dat niet beter in het problemen topic of in een apart topic?

Ik heb nog steeds veel plezier in de game, alhoewel ik in dit topic merk dat ik in de minderheid ben. Misschien moeten wij een apart forum maken voor mensen die geen/weinig last hebben van problemen? 8)7

Zonder gekheid, dit topic wordt toch niet of nauwelijks gemod dus ik denk niet dat er veel zal veranderen.

Ontopic:
Ik merk wel dat na iedere patch de game een paar dagen stroef loopt. Ik geef het een weekje de tijd, meestal is het weer prima speelbaar daarna (Ik doel specifiek op crashes e.d. niet netcode/hitreg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-08 16:43

Wereldreiziger

Mijn blog: Wereldreizigers.nl

Grimmie187 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 08:52:
Snap heel goed dat mensen hun gal willen spugen over de gang van zaken in BF4 maar kan dat niet beter in het problemen topic of in een apart topic?

Ik heb nog steeds veel plezier in de game, alhoewel ik in dit topic merk dat ik in de minderheid ben. Misschien moeten wij een apart forum maken voor mensen die geen/weinig last hebben van problemen? 8)7

Zonder gekheid, dit topic wordt toch niet of nauwelijks gemod dus ik denk niet dat er veel zal veranderen.

Ontopic:
Ik merk wel dat na iedere patch de game een paar dagen stroef loopt. Ik geef het een weekje de tijd, meestal is het weer prima speelbaar daarna (Ik doel specifiek op crashes e.d. niet netcode/hitreg).
Precies. Ik heb ook wel last van dingetjes maar over het algemeen loopt het prima en heb ik niet de behoefte om 445 pagina's gal te spugen.

Wat je zegt dat het wat stroef loopt in het begin maar na een paar dagen niet meer; ik heb dat volgens mij ook!! Alleen heel zeker weet ik het niet. Het lijkt wel of je PC even moet wennen aan de nieuwe patch :P Of de patch aan de nieuwe PC, tis maar hoe je het bekijkt.

Ik kan in ieder geval niet wachten op Second Assault. Casssspiaaaaannnnnnnnn!!!

Volg mij op: https://wereldreizigers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 08:45:
Denk toch echt wel dat er een signaal is afgegeven naar EA/Dice anders hadden we natuurlijk ook geen P
player appreciation maand voor wat het waard is natuurlijk.
Maar het is wel duidelijk dat de problemen erkend zijn en iets geeft mij toch het gevoel dat ze er zelf ook wel van balen.
Her enigste wat ze nu kunnen doen is toch die game maar blijven ondersteunen en ook maar de DLC uitbrengen en hopen dat Dice het weer een beetje op de rit krijgt.

En voor iedereen die niet weet wat Titan mode is

Dit is misschien wel de beste en leukste game mode ooit en komt in Naval strike terug als Carrier Assault.
Als ze dit goed uitwerken en het aantal bugs weten terug te brengen heb ik nog welk hoop dat BF4 nog heel leuk kan worden.

[ Voor 16% gewijzigd door beuker19 op 14-02-2014 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:43

Termy

valt er nog wat te fragge?

koudepinda schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 01:03:
[...]

als je alleen sniped loop je niet heel snel tegen dat probleem aan. targets op afstand staan vaak stil of hebben een rechte lijn van bewegen. het systeem gaat de fout in bij zigzag patronen in het lopen en andere manieren van je zelf voortbewegen van "A"naar "B" in plaats van de meest gebruikelijke rechte lijn.
Stilstaande targets gaan vrijwel nooit fout nee, maar ik schiet niet alleen op stilstaande targets. Zie opmerking over headshots op rennende targets. Daarnaast speel ik ook met AR en LMG en daar is het niet noemenswaardig anders. Het leek me juist op afstand met een sniper rifle waar je niet slechts 1 op de 5 kogels hoeft te raken een groter probleem. Dit was wel eens anders. Ik speelde toen zelf nog niet maar ik heb een video gezien van Matimo (oid) waarheen hij aangaf nu eindelijk te kunnen snipen ivm gefixte netcode.
"its not a bug its a feature"

Ik hoop dat je dat niet serieus meent he?? een systeem dat dingen fout registreert by default is gewoon een onfunctioneel product. net zoiets als adaptive cruisecontrol die je auto laat accelereren als je iemand voor je hebt zitten. Onder het mom van je het is toch "adaptive" het deed iets al is het geen wat het deed nu de reden dat je onder de trailer van de vrachtwagen voor je zit 8)7

BTW geen geluid vind ik minder erg dan dood gaan achter een hoek door iets waar ik helemaal niet geraakt had kunnen worden.

O en nog een btw 0.4 seconde is een zee van tijd. Natuurlijk dat je iemand in die tijd dood krijgt, maar op het moment dat de standaard delay al 0.4 seconde is, speelt helemaal niemand het spel meer. Nog erger dan 10fps.
Het noch een bug noch een feature. Alle modellen zijn fout dus ook deze. Het had misschien een betere benadering van de "werkelijkheid" (lees: iedereen meer in sync) kunnen zijn maar blijkbaar trekt dat in dit spel een te zware wissel op client/server in de ogen van DICE. 0.4s is wel een extreem, niet de norm. Als de ping van jou en je tegenstander ver uit elkaar liggen is dit vooral een probleem.

Als je wilt klagen over echt bugs zoals geen geluid in TDM en zo, best, maar dat gerage over dat je niks kunt raken: leer omgaan met het systeem en/of leer aimen :P

Maakt er echt een feestnummer van met die smiley, denigrerende opmerking over mensen waar je niets over kan zeggen omdat je 0 informatie hebt op het feit na dat ze klagen over de tick rate. Dus?? dan kunnen ze meteen niet schieten? Moeten ze maar accepteren dat een pas gekocht iets eigenlijk defect is?? Pas je maar aan?? pfff.
Ach, een kleine por in de ribben is niet meteen een denigrerende opmerking.

Het probleem is dat men niet zegt dat de tickrate te laag is maar dat het bugs zijn en dat ze dit kutspel daarom gaan verwijderen. Als je (als in: zo iemand) niet doorhebt wat er aan de hand is, en daar zijn nu al miljoenen video's over uitgekomen, dan is het misschien beter om het maar te verwijderen en te stoppen met zeiken in dit topic. Een belachelijk percentage van posts hier gaat over zg bugs en ander drama wat strict genomen niet eens in dit topic thuis hoort. Ik lees liever over sniperhaat ;).

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-09 16:36
Eigenlijk kan ik prima leven met hoe BF nu in elkaar steekt, maar na een patch meer crashes dan ooit op 2 maps, Locker en Paracel, is toch wel heeeel jammer!
Misschien eens wat China Rising only servers spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook. Ik ben er wel enthousiast over, ik kan nu soms meerdere rondjes achter elkaar spelen...
Goed gedaan DICE! *O*

zo beter, wannabemods?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Termy schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 09:18:
[...]

Stilstaande targets gaan vrijwel nooit fout nee, maar ik schiet niet alleen op stilstaande targets. Zie opmerking over headshots op rennende targets. Daarnaast speel ik ook met AR en LMG en daar is het niet noemenswaardig anders. Het leek me juist op afstand met een sniper rifle waar je niet slechts 1 op de 5 kogels hoeft te raken een groter probleem. Dit was wel eens anders. Ik speelde toen zelf nog niet maar ik heb een video gezien van Matimo (oid) waarheen hij aangaf nu eindelijk te kunnen snipen ivm gefixte netcode.

[...]

Het noch een bug noch een feature. Alle modellen zijn fout dus ook deze. Het had misschien een betere benadering van de "werkelijkheid" (lees: iedereen meer in sync) kunnen zijn maar blijkbaar trekt dat in dit spel een te zware wissel op client/server in de ogen van DICE. 0.4s is wel een extreem, niet de norm. Als de ping van jou en je tegenstander ver uit elkaar liggen is dit vooral een probleem.

[...]

Ach, een kleine por in de ribben is niet meteen een denigrerende opmerking.

Het probleem is dat men niet zegt dat de tickrate te laag is maar dat het bugs zijn en dat ze dit kutspel daarom gaan verwijderen. Als je (als in: zo iemand) niet doorhebt wat er aan de hand is, en daar zijn nu al miljoenen video's over uitgekomen, dan is het misschien beter om het maar te verwijderen en te stoppen met zeiken in dit topic. Een belachelijk percentage van posts hier gaat over zg bugs en ander drama wat strict genomen niet eens in dit topic thuis hoort. Ik lees liever over sniperhaat ;).
Ik had gister ook weer 2 pareltjes van netcode issues, 1x was in de jet, ene moment 70% tweede moment 0% in 0.1 sec. geen hitmarkers, geluid of wat dan ook, gewoon instant dood door main gun van andere jet.
andere was dat ik 5 kogels nodig had voordat uberhaupt de hitmarkers eindelijk kwamen op een stilstaande vijand nog geen 5 meter vanaf waar ik stond. Dit was met m39 ebr op zavod. Mooiste was nog dat meneer kankakachel, wat dat was (meerdere keren) mijn slachtoffer, zei nog in de chat dat ik zovaak schoot, kan ik niet raken ofzo? Als ik al 5 schoten nodig heb om uberhaupt een hit te krijgen die geregistreerd word, tja dan lijkt het idd of ik niets kan raken. Gezien dat ik 26-10 stond ofzo zal dat echter niet de reden zijn...

Ik mis eigenlijk een beetje de verbeteringen, merk eigenlijk geen verschil behalve dat ik een vastloper had. Moet wel zeggen dat ik geen tot weinig problemen gehad heb, op netcode na.

[ Voor 3% gewijzigd door SouLLeSSportal op 14-02-2014 10:03 ]

Pagina: 1 ... 115 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.