Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:55
NLsandman schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 07:47:
Shit, derptrolling is weer actief, hij heeft gisteren een ddos test uitgevoerd met een nieuwe botnet en dit is de grootste ddos aanval ooit, 400 gbit aanval.
Dat je EA een klap in het gezicht wil geven kan ik prima begrijpen (wie niet hier :X ) maar met dat soort acties gericht op de gameservers tref je maar 1 groep en dat zijn de gamers.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:02
LosGieros schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 22:04:
3 spontane crashes weer vandaag...? Uit het niks ineens..
Toevallig op het moment dat je in de gunner seat ging op Zavod?
Gegarandeerde crash bij mij dus speel op dit moment amper Zavod terwijl ik dat een leuke map vind :S

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:29

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

JohnnyV76 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 08:44:
[...]

Gegarandeerde crash bij mij dus speel op dit moment amper Zavod terwijl ik dat een leuke map vind :S
Klopt. ik heb hetzelfde op zavod en siege of shanghai, als ik daar in een vehicle op F2 druk crasht die.
Andere maps nergens last van en positie F3 en F4 ook niet.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
[...]

Was wel Zavod, die gunner seat bug was al opgetreden maar de crash kwam tijdje later...

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:38

Pykow

Angelo OTR

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 00:15:
[...]

Ik zal er heel terughoudend zijn met Titanfall en zeker niet pre-orderen. Als de beta niet perfect aanvoelt qua controls, movement en gunplay dan wil ik hem eerst bij iemand spelen en zelf 'voelen' voor ik het koop. Maar als het doet wat het belooft te doen en afgaande op mensen die ik wél vertrouw (in tegenstelling tot youtubers) en die de alpha gespeeld hebben mag geloven, dan ben ik héél snel om en met mij menig dertiger die weer smacht naar de pure skill-based gameplay (véél belangrijker dan graphics) van weleer. Of dat de grote massa zal zijn blifjt lastig om te zeggen aangezien de nieuwe generaties opgroeien met de matige console ports. Ook zijn aannames op je eigen omgeving nooit representatief, maar in elk geval de mensen met wie ik wil spelen zitten echt op het kritieke punt om met BF te stoppen.

BF zal met de nodige fixes wel vermakelijk blijven voor de pub game af en toe met maatjes, maar er moet wel héél veel gebeuren wil ik over een jaar nog steeds BF4 spelen.
Pre-order ga ik het zeker niet doen. het blijft een xbox one game die gepoort wordt naar de PC.
Daarnaast spreekt het me net zoveel aan als CoD, leuk om een keertje te doen, maar geen zin om de volle mep er voor te hoeven betalen. Ik wacht eerst wel op de reviews die gaan komen.
koudepinda schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:35:
[...]

ik ben nu een beetje aan het rond dollen met de QBZ-95-1 en ik vind het eigenlijk wel een leuk ding, dacht eerst dat t wel een redelijk matig wapen zou zijn maar het best een goed ding.
Nog niet aan begonnen, maar komt vanzelf langs in me rijtje.
A-91 is fijn op korte afstanden, maar op long range echt een waardeloos ding.
Leeuw070 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 22:22:
Deze kwam laatst al eens langs en krijg je dus als je dood gaat in het water op de trap als de toren instort . :+

[afbeelding]

[afbeelding]
Hele bekende bug, ik heb dit ook regelmatig gehad.
er zijn er nog veel meer, bij Paracel storm, komt de boot het land op en blijft het huisje staan waar die tegen aanvaard en dat ziet er echt vaag uit.
Bij downbreaker een explosie, maar de grond blijft gewoon heel, maar je valt er wel doorheen.
ach als we alles moeten opnoemen wat er mis is, hebben we een dik boek.

Maar volgens EA/DICE vinden we de game toch leuk, alleen niet perfect KUCHE.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-08 16:43

Wereldreiziger

Mijn blog: Wereldreizigers.nl

[...]

Of gewoon tijdelijk niet meer op gunner seat spawnen? Beetje overdreven om de hele map niet meer te spelen omdat er een bug is die je super simpel kan omzeilen.

Volg mij op: https://wereldreizigers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kojoottii schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:14:
[...]

Wut? Fast paced? hoop ik :P

offtopic: komt net Cypres Hill - Checkmate voorbij in mijn speellijst, wat de background music was van Kingpin, wat echt een geniale game was vroegah. Zijn er eigenlijk nog games die de muziek laten verzorgen door echte bands? Kan me namelijk niet heugen dat ik dat na Kingpin nog een keer heb gezien namelijk.
Ja je kan walljumps doen, jetpack, op die titans springen, je rent vrij snel en je bent behoorlijk mobiel. Je moet alleen wel een beetje tactisch blijven spelen, rambo zit namelijk niet in het spel :P

Veel muziek wordt meer door orkesten etc gedaan maar games als gta, NFS etc. waar je ingame radio's hebt zitten vaak nog wel gewoon echte bands in.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 07:39:
Hilleman: Titanfall is made by a different organization. Respawn has very firm control of their project. Best I can do for you.
EA is de uitgever dus EA moet distributie regelen. EA kan niet een game uitbrengen en de blaam gewoon doorschuiven naar een subdivisie als het even niet goed gaat.
Bovendien zijn dat allemaal bedrijven in de pocket van EA (opgekocht en zo niet dan geïnvesteerd) dus echt sprake van een heel ander bedrijf is er niet eens.
Dit zegt me nu al dat ook die launch gewoon de soep in loopt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2014 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:02
Wereldreiziger schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 10:08:
[...]
Of gewoon tijdelijk niet meer op gunner seat spawnen? Beetje overdreven om de hele map niet meer te spelen omdat er een bug is die je super simpel kan omzeilen.
Dat heb ik al geprobeerd maar dat werkt niet goed omdat ik vaak automatisch naar gunner ga als ik een vlag overneem en er niemand bij me in de tank zit. Ik vergeet het gewoon een keer tijdens een rondje en dan plop hang je. Wat ook vaak gebeurd is dat je wacht op een tank of LAV en je spawned maar net iemand iets eerder is... plop ook crash. Ja ik kan infantry gaan spelen daar maar daar speel ik geen zavod voor.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:39

Oxigeon

En zo is dat!

Zitten er werkelijke zoveel fouten in BF4? Ik lees dit namelijk ook allemaal bij de console versie. Was aan het twijfelen, maar als ik dit zo lees kan ik hem misschien beter niet halen?

Of is ea ook bezig met het updaten van deze game?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 10:49:
Zitten er werkelijke zoveel fouten in BF4? Ik lees dit namelijk ook allemaal bij de console versie. Was aan het twijfelen, maar als ik dit zo lees kan ik hem misschien beter niet halen?

Ik zou even afwachten wat de komende patch doet, zal deze week als het goed is doorgezet worden, daar worden veel punten aangepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 10:49:

Kort gezegd, ja er zitten nog loeiend veel fouten in BF4 maar voor de een zijn ze game-breaking terwijl anderen totaal niets opvalt. Er zullen wel nieuwe patches voor uitkomen, maar doorgaans brengt dat weer een paar nieuwe bugs met zich mee. Bijvoorbeeld het crashen bij spawnen in of switchen naar de gunner seat in de tank of het geluid wat wegvalt in TDM, deze pareltjes van bugs zijn 1,5 week geleden in de game gekomen.

Mijn advies is ook om het bij iemand eerst even te spelen en de magie van de netcode zelf te ervaren en kijken of je daarmee kan leven. Als je besluit om het daarna te halen, doe het dan zo goedkoop mogelijk :)

[ Voor 7% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 12-02-2014 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 18:28:
[...]
titanfall lijkt me best wel leuk ;) alleen lijkt het grafisch veel op CoD en is de gameplay totaal wat anders dan dat we gewent zijn. ik verwacht ook niet dat er veel gamers overstappen van BF4 naar titanfall.
van CoD naar Titanfall is een ander verhaal.
[...]
hmm ik kijk de kat uit de boom in het geval van titanfall. Ik verwacht er niet te veel van dan kan het alleen maar meevallen lijkt me.

Ik heb vraagtekens bij :
- het idee van de bots die in het spel verweven zitten. hoe goed zal de AI werken ?
- het feit dat je maar 6v6 speelt. Als ik met enkele vrienden wil spelen en je wil samen spelen (lees : in hetzelfde team) dan is 6 man per team wel erg nipt. In battlefield lukt het al niet zo goed, laat staan in een team dat X-keer kleiner is.
- armor vs human: heb zo mijn vragen over hoe fijn het zal zijn als iedereen in de robots zit. Veel zal afhankelijk zijn van hoe sterk deze zijn en hoe moeilijk het zal zijn om deze uit te schakelen.

en als laatste punt , iets puur gevoelsmatig : ik heb zo het idee dat dit type gameplay niet voor iedereen weggelegd zal zijn. Zoals hierboven gezegd, COD players zie ik dit al sneller spelen dan BF players.

Ik wil wél graag de beta spelen en hoop dat ie meevalt maar ik heb geen al te hoge verwachtingen.
Als de beta toch goed meevalt wacht ik sowieso nog 4-8 weken alvorens het te kopen. Crisis 3 was na die tijd al half dood + de helft zo duur.

Gedurende die tijd zal second assault en misschien al de volgende DLC van BF me hopelijk kunnen bekoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:51

Termy

valt er nog wat te fragge?

Tsurany schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 09:29:
[...]

Daar komt die haat dus vandaan. Ze voegen niks toe omdat ze amper resultaat boeken waardoor ze het team hinderen en het voor de vijand doodsaai maken omdat het easy kills zijn.
Niet om de discussie weer aan te zwengelen, maar ik had nog niet eerder de kans om te reageren:

Ik speel dus vooral TDM (maar heb gisteren m'n PC geupgrade naar een i7 4770K, dus hopelijk vandaag ook conquest ^^) en daar gaat die vlieger niet op. Sterker nog, ik sta daar regelmatig hoog/MVP met sniper rifle. Niet op elke map overigens; Locker en paracel storm liggen snipers niet zo (imho), dan speel ik assault of support met ace 23 (:P) of pkp pecheneg. Het zou overigens prettig zijn als stats per gametype gegeven worden ipv op 1 hoop. In TDM is KDR het enige wat telt terwijl dat in conquest vrijwel irrelevant is. Eigenlijk kun je in't algemeen wel stellen dat alles wat telt in TDM om aan te geven dat iemand "goed" is, bijna irrelevant is voor conquest en andersom. Dat maakt het qua stats wel vrij suf.

Conquest heb ik nog niet heel veel gespeeld, maar m'n strategie daar is om te campen op een vlag, niet ergens in de rimboe. Lekker met PLD en T-UGS spotten/snipen en niet gestabbed worden. C4 is misschien beter dan PLD aangezien ik nu kansloos ben tegen voertuigen.

Wat mij, en met mij ook wat anderen lijkt het, stoort is dat snipers alleen als "sniper noob" gezien worden. Ik zou niet zo goed weten waarom je liever hebt dat random assaultflip een mannetje dood schiet die je van cappen af houdt dan een sniper 200m achter je. Overzicht hebben en je alerteren op de aanwezigheid van vijanden lijkt me best nuttig, plus gewoonweg mannetjes afschieten.

Ik moet wel zeggen dat alles valt of staat met samenwerking en daar heb ik tot nu toe nog bar weinig van gezien. Het is best vet om de filmpjes van Levelcap etc te zien wanneer ze in een heli rondvliegen en dingen doen, maar dat zie ik helaas niet gebeuren "in't echt".

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Laatst online: 11-09 20:35
SouLLeSSportal schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 10:51:
[...]

Ik zou even afwachten wat de komende patch doet, zal deze week als het goed is doorgezet worden, daar worden veel punten aangepakt.
Deze week? Ik wil je graag geloven, maar waar baseer je dat op eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Termy schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:08:
[...]

Niet om de discussie weer aan te zwengelen, maar ik had nog niet eerder de kans om te reageren:

Ik speel dus vooral TDM (maar heb gisteren m'n PC geupgrade naar een i7 4770K, dus hopelijk vandaag ook conquest ^^) en daar gaat die vlieger niet op. Sterker nog, ik sta daar regelmatig hoog/MVP met sniper rifle. Niet op elke map overigens; Locker en paracel storm liggen snipers niet zo (imho), dan speel ik assault of support met ace 23 (:P) of pkp pecheneg. Het zou overigens prettig zijn als stats per gametype gegeven worden ipv op 1 hoop. In TDM is KDR het enige wat telt terwijl dat in conquest vrijwel irrelevant is. Eigenlijk kun je in't algemeen wel stellen dat alles wat telt in TDM om aan te geven dat iemand "goed" is, bijna irrelevant is voor conquest en andersom. Dat maakt het qua stats wel vrij suf.

Conquest heb ik nog niet heel veel gespeeld, maar m'n strategie daar is om te campen op een vlag, niet ergens in de rimboe. Lekker met PLD en T-UGS spotten/snipen en niet gestabbed worden. C4 is misschien beter dan PLD aangezien ik nu kansloos ben tegen voertuigen.

Wat mij, en met mij ook wat anderen lijkt het, stoort is dat snipers alleen als "sniper noob" gezien worden. Ik zou niet zo goed weten waarom je liever hebt dat random assaultflip een mannetje dood schiet die je van cappen af houdt dan een sniper 200m achter je. Overzicht hebben en je alerteren op de aanwezigheid van vijanden lijkt me best nuttig, plus gewoonweg mannetjes afschieten.

Ik moet wel zeggen dat alles valt of staat met samenwerking en daar heb ik tot nu toe nog bar weinig van gezien. Het is best vet om de filmpjes van Levelcap etc te zien wanneer ze in een heli rondvliegen en dingen doen, maar dat zie ik helaas niet gebeuren "in't echt".
snipe verhaal daargelaten, waar het om draait in je laatste punt is dat zij vaak samenwerken met goede spelers op voicecoms, dat is zoveel makkelijker dan gewoon randoms in je squad hebben. Daardoor krijgen ze veel meer revives, repairs etc en blijf je daardoor langer in de strijd en vehicles langer in leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ekstergroen schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:14:
[...]

Deze week? Ik wil je graag geloven, maar waar baseer je dat op eigenlijk?
de boel voor Second Assault is te zien op battlelog dus meestal weekje later de patch en daarna de dlc speelbaar. Hoeveel tijd exact weet ik natuurlijk niet 100% maar iemand had geloof ik aangegeven dat dit voorheen altijd op dinsdags een week voor daadwerkelijke start van de dlc te downloaden is. Dus mijn gestimate is dat er waarschijnlijk komende dinsdag dat te downloaden is en de week er na de dlc sa speelbaar is.
Pin me er niet op vast. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger
  • Laatst online: 05-08 16:43

Wereldreiziger

Mijn blog: Wereldreizigers.nl

SouLLeSSportal schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:18:
[...]

de boel voor Second Assault is te zien op battlelog dus meestal weekje later de patch en daarna de dlc speelbaar. Hoeveel tijd exact weet ik natuurlijk niet 100% maar iemand had geloof ik aangegeven dat dit voorheen altijd op dinsdags een week voor daadwerkelijke start van de dlc te downloaden is. Dus mijn gestimate is dat er waarschijnlijk komende dinsdag dat te downloaden is en de week er na de dlc sa speelbaar is.
Pin me er niet op vast. :>
Afbeeldingslocatie: http://jimrowesocialmedia.com/wp-content/uploads/2013/05/pinterest-pin.jpg

Volg mij op: https://wereldreizigers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeker weten doe ik het niet, maar ik wil wel een poging doen om te verklaren waarom dat in het algemeen zo gezien wordt zonder dat direct op BF te laten slaan en er weer een hele discussie over op te starten.

Ik denk dat het komt omdat een fps van oudsher altijd draaide om aim én movement. Campen was in de Quakes (en is het voor mij nog steeds eerlijk gezegd) echt een doodzonde, het laagste van het laagste en het lafste wat je kan doen in een FPS. Dat deed je alleen als je echt, écht heel slecht bent. Dat is nou nét wat die amateur alpinisten met 40x + bipod en een fetisj voor de zandzakken in de eigen spawn non-stop doen. Dat imago krijgen alle snipers een beetje opgeplakt. [/quote]
Daarvoor moet je met mensen samen spelen over voice. De kans dat je dat willekeurig meemaakt in een server is bar bar klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 13:07:

Zeker weten doe ik het niet, maar ik wil wel een poging doen om te verklaren waarom dat in het algemeen zo gezien wordt zonder dat direct op BF te laten slaan en er weer een hele discussie over op te starten.

Ik denk dat het komt omdat een fps van oudsher altijd draaide om aim én movement. Campen was in de Quakes (en is het voor mij nog steeds eerlijk gezegd) echt een doodzonde, het laagste van het laagste en het lafste wat je kan doen in een FPS. Dat deed je alleen als je echt, écht heel slecht bent. Dat is nou nét wat die amateur alpinisten met 40x + bipod en een fetisj voor de zandzakken in de eigen spawn non-stop doen. Dat imago krijgen alle snipers een beetje opgeplakt. [/quote]
Alleen het feit dat je quake aanhaalt als vergelijk 8)7 Quake was niet meer dan een zo groot mogelijke gun bemachtigen en fraggen/huppelen. De Battlefield serie heeft zoveel meer te bieden.

Mag ik concluderen dat aan de hand van jouw vergelijk de huidige sniper hater is blijven steken bij Quake? Ja dat mag ik concluderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TecTo schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 13:15:
[...]

Alleen het feit dat je quake aanhaalt als vergelijk 8)7 Quake was niet meer dan een zo groot mogelijke gun bemachtigen en fraggen/huppelen. De Battlefield serie heeft zoveel meer te bieden.

Mag ik concluderen dat aan de hand van jouw vergelijk de huidige sniper hater is blijven steken bij Quake? Ja dat mag ik concluderen.
Jezus, hangt jouw hele zelfbeeld en eigenwaarde af van de perceptie van de sniper ofzo?

Succes ermee hè!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik zou niet zo goed weten waarom je liever hebt dat random assaultflip een mannetje dood schiet die je van cappen af houdt dan een sniper 200m achter je. Overzicht hebben en je alerteren op de aanwezigheid van vijanden lijkt me best nuttig, plus gewoonweg mannetjes afschieten.
In Conquest draait alles om vlaggen. Op 200 meter afstand van een vlag kost het 15-20 seconden rennen voordat jij als sniper invloed kan hebben op het al dan niet cappen van die vlag. Er hoeft zich maar één vijand te verschuilen voor je, en je bent de vlag kwijt op die afstand. De snipers waar hier op gescholden wordt, zijn de snipers die zich nét buiten de cap-range van de vlag ingraven en niet op- of omkijken wanneer die vlag door de vijand wordt gecapt.

Ondertussen bloeden de tickets van jouw team weg, en meneer de sniper harkt lekker spotpuntjes en een eventuele kill binnen, en typt "gg" als hij met 300 tickets verschil heeft verloren. Dáár komt de haat vandaan.

Hetzelfde geldt voor álle non-TDM-gamemodes: ze draaien om objectives, waar jij op 200 meter afstand geen zier aan bijdraagt. Die éne MCOM-armer die je in dat ene potje hebt geheadshot weegt niet op tegen de 20 die je had kunnen neerknallen als je er met je LMG bovenop stond.

On another note: m'n pistol-accuracy is de afgelopen tijd gekelderd, maar met nut: zodra ik om ammo of een medic vraag terwijl zo'n figuur in de buurt loopt en het weigert af te geven, blijf ik de commrose spammen en die persoon volgen en headshotten met m'n pistol (softcore, geen teamkills, op hardcore schiet ik ze in hun been) totdat er ein-de-lijk een kistje ammo of pleisters (™ KnetterGek) wordt gedropt.

Als het niet werkt, zijn ze vaak dermate afgeleid (of pissig) dat ze doodgaan, waarna ik hun kit oppak en mezelf voorzie. _O-

[ Voor 30% gewijzigd door CodeCaster op 12-02-2014 13:30 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:25

fynrd1

Fooled by Randomness

Iedere speler heeft het recht te spelen zoals hij zelf wilt, aangezien je een game opstart om plezier te maken. Lekker belangrijk dat iemand slecht is of niks toevoegt aan het teambelang of alleen maar voor easy points gaat.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 13:18:
[...]

Jezus, hangt jouw hele zelfbeeld en eigenwaarde af van de perceptie van de sniper ofzo?

Succes ermee hè!
Nu doe je het weer!

Je vergelijkt een game anno 2014 met een game van bijna twintig jaar terug en hangt daar een aantal waarde en normen aan. Word je nog boos ook /3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag allemaal,

Ik heb sinds kort Bf4 en wou wat een spel, ik heb het helemaal naar me zin en al die negatieve commotie die ik zie, zie ik zelf eigenlijk niet echt.

Maar ja, eigenlijk ben ik het diepe in gedoken en heb een Team opgestart genaamd Team *snip*.
Dit is puur uit hobby en voor de lol maar natuurlijk ook serieus.

Geen werving!

[ Voor 71% gewijzigd door BM op 13-02-2014 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

fynrd1 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 13:35:
Lekker belangrijk dat iemand slecht is of niks toevoegt aan het teambelang of alleen maar voor easy points gaat.
Ik lig ook absoluut niet wakker van 'minder nuttige' spelers, maar Termy vroeg om een motivatie voor sniperhaat, die ik heb geprobeerd te geven vanuit mijn opvattingen. :)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
[...]

Ik denk dat na alle bf's gespeeld te hebben ik dat wel redelijk kan verklaren (waarom snipers noob zijn). De reden hiervan is, dat als je conquest speelt. Je flexibel moet zijn, als je als assault dood gaat en je kan herspawnen op een vlag waar een tank in de buurt staat, dan kies je de engineur. Op deze manier, help je je team door een tank uit te schakelen en potentieel de vlag te verdedigen.

Zelf geld als je een engi speelt en ziet op je minimap hordes met mannetje, dan kies de assault class. Zo kan het bijvoorbeeld ook zijn dat je ziet dat de vijand oprukt naar een vlag maar nog een grote afstand moet afleggen, je zou dan kunnen spawnen als een sniper als je ziet dat er al team genoten rond de vlag rond hangen om de flagpoint zelf te verdedigen. In dat geval ben je op dat moment nuttig als sniper.

Als je je een squad genoot in een tank ziet op een tactische plek, dan zet je je sniper kit uit als je dood bent en spawn je op hem als engineur.

Dat zijn allemaal dingen die heel logische klinken maar niet veel goed uitvoeren, ik merk zelf dat het niveau vaak zo laag is dat ik als enige op een hot vlag spawn, de rest heeft het vaak allemaal niet door.

Het grote verschil is dat als bv een engineur speler, die met boven genoemde dingen ook geen rekening houdt alsnog een groot postief kan hebben op het spel. Waar een sniper het grootste gedeelte zit weg te rotten in de bosjes en ook als hij dood is, voor zich zelf kiest met zijn volgende spawn. Een spawn waarbij hij waarschijnlijk een veilige vlag kiest, terwijl hij juist als assault nodigt was ergens anders.

Het zijn juist ook die sniper die (de tijdelijke snipers, die het even speelt omdat die class op dat punt goed uitkomt) die goed zijn, want die snappen het spel.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
TecTo schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 13:36:
[...]

Nu doe je het weer!

Je vergelijkt een game anno 2014 met een game van bijna twintig jaar terug en hangt daar een aantal waarde en normen aan. Word je nog boos ook /3
Dus je komt alleen om te trollen om je eigen waarde proberen op te vijzelen, ook goed hoor...
fynrd1 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 13:35:
Iedere speler heeft het recht te spelen zoals hij zelf wilt, aangezien je een game opstart om plezier te maken. Lekker belangrijk dat iemand slecht is of niks toevoegt aan het teambelang of alleen maar voor easy points gaat.
Yep, en andere spelers hebben het recht om de meeste snipers als verspilling van server slots te zien, en admins hebben het recht ze te kicken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
CodeCaster schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 13:42:
[...]

Ik lig ook absoluut niet wakker van 'minder nuttige' spelers, maar Termy vroeg om een motivatie voor sniperhaat, die ik heb geprobeerd te geven vanuit mijn opvattingen. :)
Minder nuttige spelers zijn vaak handig in enemy team, makkelijk winnen als ze weer eens de hele match op een dak of ver weg zitten.
Ik ben helaas een van de personen die op de een of andere manier altijd door hun geraakt wordt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Sissors schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 13:51:
[...]

Dus je komt alleen om te trollen om je eigen waarde proberen op te vijzelen, ook goed hoor...

Yep, en andere spelers hebben het recht om de meeste snipers als verspilling van server slots te zien, en admins hebben het recht ze te kicken ;).
Vul het maar in jochie. Reageer alleen op dombo's die telkens weer beginnen over snipertje zus en snipertje zo. Geeft aan dat ze weinig of geen respect hebben voor andere speelstijl.

Wat me nog het meest bevreemd is dat dit soort figuren niet in een clan kruipen en daar hun regeltjes op papier zetten.
Zoiets van je mag niet snipen! Geen noob tuber, geen shortie, geen explosief enz. enz..

Nu joinen ze een server en willen dan ook nog eens dat iedereen speelt zoals zij dat goedkeuren zo niet dan krijg je weer....

Voor je het weer gaat invullen. Speel voor 90% TDM met meer dan 600 uur op de bf4 teller. Speel alle karakters en wapens maar hoofdzakelijk assault.

Wat ik wel lees en zie dat er veel meelopers zijn en die ook maar iets roepen om bij de wolven te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
TecTo schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 14:04:
[...]

Vul het maar in jochie. Reageer alleen op dombo's die telkens weer beginnen over snipertje zus en snipertje zo. Geeft aan dat ze weinig of geen respect hebben voor andere speelstijl.

Wat me nog het meest bevreemd is dat dit soort figuren niet in een clan kruipen en daar hun regeltjes op papier zetten.
Zoiets van je mag niet snipen! Geen noob tuber, geen shortie, geen explosief enz. enz..

Nu joinen ze een server en willen dan ook nog eens dat iedereen speelt zoals zij dat goedkeuren zo niet dan krijg je weer....

Voor je het weer gaat invullen. Speel voor 90% TDM met meer dan 600 uur op de bf4 teller. Speel alle karakters en wapens maar hoofdzakelijk assault.

Wat ik wel lees en zie dat er veel meelopers zijn en die ook maar iets roepen om bij de wolven te horen.
Misschien weer tijd voor een break van een paar maanden, denk aan je hart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
S.J_84 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 14:07:
[...]
Misschien weer tijd voor een break van een paar maanden, denk aan je hart.
Maak je geen zorgen want het gaat prima aan deze kant en ga nu weer even gamen op mijn favorieten servers. Toch maar weer eens de 338 recon of scout elite oppakken en kijken of... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:51

Termy

valt er nog wat te fragge?

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 13:07:
[...]

Ja ok. Ik ben begonnen met shooters als Q2 en Unreal, dus ik snap die haat voor campers wel. Het probleem is echter dat dat een totaal ander spel is. Campen in Q2/Unreal houdt in dat je ergens in een hoekje zit te wachten op iemand die langs komt lopen om hem in z'n rug te schieten. Dat heeft weinig te maken met snipen.
Daarvoor moet je met mensen samen spelen over voice. De kans dat je dat willekeurig meemaakt in een server is bar bar klein.
Dat zij over teamspeak praten is wel duidelijk ja :). Waar het mij ook meer over ging was dat ik uberhaupt weinig zie dat men met meer dan 1 in een voertuig zit en soort van samenwerken, al is het maar via stille verstandhouding. Ik zie voornamelijk mensen in het 1e de beste voertuig springen om maar gewoon solo wat te gaan kloten.

@anderen
Sure, snipen op afstand van een objective en niet tegen kunnen houden dat de vijand het pakt/armt is niet nuttig. Maar dat zegt meer over de speler dan het wapen dat ze gebruiken.

Daarnaast ben ik het er ook zeker mee eens dat flexibiliteit belangrijk is. Sniper rifle kiezen terwijl je spawnt op een zwaar bevochten plek is gewoon dom. Wederom zegt dat meer over de speler :P.

Maar goed. Ik vind sniper rifles leuk en ben er ook redelijk goed mee, dus ik laat me sowieso niet tegenhouden door haters :). Ik heb deze haat alleen nog niet eerder gezien dus dat verbaasde me een beetje. Het is wel ook m'n eerst BFgame.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 13:40:
lang verhaal over je servert en team
Dat je het spel nog maar kort hebt, zal een gedeelte zijn waardoor je wellicht niet meteen de fouten merkt die hier door nogal veteran bf gamers die al vanaf het begin de game spelen, worden aangedragen.

Voor je teamverhaal, ik zou wat meer ingaan op wat je wil dat het team voor is want voorzover ik het zie is het meer een funclan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 22:14
[...]

Het is zeker toevallig dat het merendeel van de Conquest servers een sniper limit hebben?

En het is zeker ook toevallig dat jij in een vehicle based shooter 540 uur in TDM servers hebt besteed?

Oh wacht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
je kunt er inderdaad op wachten.

In de jet, tank, heli beschik ik over alle wapens. Dus vliegen, tank commandant enz. gaat me prima af. Zolang er nog de staff bug is en veel maps te klein zijn om fatsoenlijk te piloten doe ik het minder.

Wat betreft de voorkeur voor TDM/Domination. Conquest trekt me minder omdat 9 van de tien keer er een vreselijke onbalance is en veel gezeik. Maar straks in SA weer piloten.

Dus ook jouw invulling slaat als een tang op een varken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Kijk dat is ook meteen het meest trieste aan jou.
Anderen beoordelen om het beoordelen 8)7 sorry hoor en dan ook nog beoordelen op iets waar je zelf absoluut geen last van hebt omdat je zelf geen Rush/Conquest speelt.
En dan nog trots zijn op je eigen 540 TDM uren in BF4 wat er alleen in zit om CoD noobs als jou tevreden te houden ;( Want om je nu zelf een Battlefield veteraan te noemen gaat mij wel heel ver aangezien je niet eens echt BF4 speelt maar iets wat er in moest om zielige mannetjes als jou ook tevreden te houden.
Jij bent mijn absolute voorbeeld als het gaat om wat er mis is met de huidige BF community.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 14:16:
[...]

Dat je het spel nog maar kort hebt, zal een gedeelte zijn waardoor je wellicht niet meteen de fouten merkt die hier door nogal veteran bf gamers die al vanaf het begin de game spelen, worden aangedragen.

Voor je teamverhaal, ik zou wat meer ingaan op wat je wil dat het team voor is want voorzover ik het zie is het meer een funclan.
Dank je wel voor je reactie, eerlijk gezegd is het ook een fun clan denk ik en de toekomst wijst ons wel de weg denk ik.
Ik geef er zowiezo heel veel vrije tijd aan uit :).

Het liefst wil ik een gezellige community bouwen waar iedereen samen bf4 kan spelen, iedergeval, dat is mijn uitgangspunt voor nu.
Ik zal dit later vanmiddag nog wel aanvullen.

En tja, ik heb me meteen in het diepe gegooid maar soms is dat ook wel leuk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
TecTo schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 14:27:
je kunt er inderdaad op wachten.

In de jet, tank, heli beschik ik over alle wapens. Dus vliegen, tank commandant enz. gaat me prima af. Zolang er nog de staff bug is en veel maps te klein zijn om fatsoenlijk te piloten doe ik het minder.

Wat betreft de voorkeur voor TDM/Domination. Conquest trekt me minder omdat 9 van de tien keer er een vreselijke onbalance is en veel gezeik. Maar straks in SA weer piloten.

Dus ook jouw invulling slaat als een tang op een varken.
Het halen van de door jou genoemde vehicle unlocks duurt in BF4 ongeveer 10 uur als je het heeeeeeeel rustig aan doet, dus dat zegt helemaal niets.

*Mompelt iets over een tang en een varken*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
beuker19 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 14:27:
[...]

Kijk dat is ook meteen het meest trieste aan jou.
Anderen beoordelen om het beoordelen 8)7 sorry hoor en dan ook nog beoordelen op iets waar je zelf absoluut geen last van hebt omdat je zelf geen Rush/Conquest speelt.
En dan nog trots zijn op je eigen 540 TDM uren in BF4 wat er alleen in zit om CoD noobs als jou tevreden te houden ;( Want om je nu zelf een Battlefield veteraan te noemen gaat mij wel heel ver aangezien je niet eens echt BF4 speelt maar iets wat er in moest om zielige mannetjes als jou ook tevreden te houden.
Jij bent mijn absolute voorbeeld als het gaat om wat er mis is met de huidige BF community.
GoD is noob, sniper is noob Beuker19 is top! Dus blijf lekker rond je vlagje huppelen en campen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het verschrikkelijk en ik walg ervan, maar ik moet beuker19 gelijk geven. Echt heel, heel erg gelijk. Gelijkst, eigenlijk.

TecTo, wat kom je doen, behalve een beetje mensen afzeiken en expres ruzie maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Mannen, rustig allemaal, iedereen mag zijn mening hebben toch!?!? En om nou meteen te zeggen dat TDM voor COD noobs is is ook weer zo neerbuigend...

On topic: Wanneer komt SA nou eindelijk uit? ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 13:51:
[...]

Ik denk dat na alle bf's gespeeld te hebben ik dat wel redelijk kan verklaren (waarom snipers noob zijn). De reden hiervan is, dat als je conquest speelt. Je flexibel moet zijn, als je als assault dood gaat en je kan herspawnen op een vlag waar een tank in de buurt staat, dan kies je de engineur. Op deze manier, help je je team door een tank uit te schakelen en potentieel de vlag te verdedigen.

Zelf geld als je een engi speelt en ziet op je minimap hordes met mannetje, dan kies de assault class. Zo kan het bijvoorbeeld ook zijn dat je ziet dat de vijand oprukt naar een vlag maar nog een grote afstand moet afleggen, je zou dan kunnen spawnen als een sniper als je ziet dat er al team genoten rond de vlag rond hangen om de flagpoint zelf te verdedigen. In dat geval ben je op dat moment nuttig als sniper.

Als je je een squad genoot in een tank ziet op een tactische plek, dan zet je je sniper kit uit als je dood bent en spawn je op hem als engineur.

Dat zijn allemaal dingen die heel logische klinken maar niet veel goed uitvoeren, ik merk zelf dat het niveau vaak zo laag is dat ik als enige op een hot vlag spawn, de rest heeft het vaak allemaal niet door.

Het grote verschil is dat als bv een engineur speler, die met boven genoemde dingen ook geen rekening houdt alsnog een groot postief kan hebben op het spel. Waar een sniper het grootste gedeelte zit weg te rotten in de bosjes en ook als hij dood is, voor zich zelf kiest met zijn volgende spawn. Een spawn waarbij hij waarschijnlijk een veilige vlag kiest, terwijl hij juist als assault nodigt was ergens anders.

Het zijn juist ook die sniper die (de tijdelijke snipers, die het even speelt omdat die class op dat punt goed uitkomt) die goed zijn, want die snappen het spel.
Dit niveau van spelen heb je dan ook helemaal niets aan op een server die je random joined. Om dat te laten werken moet je toch echt gaan coördineren. Als iedereen jou strategie aanhoud heb je er nog geen reet aan want dan heb je op een bepaalde postie 5 engineers omdat daar een tankje stond.
Ik speel de game zelf gewoon omdat ik het leuk vind en doe dat primair als engineer. Om exact die reden tevens clanloos en prefeer daarom gewoon servers met een fatsoenlijke teambalancing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Verwijderd schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 14:33:
[...]

Ik vind het verschrikkelijk en ik walg ervan, maar ik moet beuker19 gelijk geven. Echt heel, heel erg gelijk. Gelijkst, eigenlijk.

TecTo, wat kom je doen, behalve een beetje mensen afzeiken en expres ruzie maken?
je haalt dingen door elkaar knettergek. Wie zeikt een sniper af? wie benoemd een GoD speler als noob? zo kan ik wel doorgaan.

Maak geen ruzie reageer alleen op figuren zoals jou en beukertje enz. die constant over sniper zeiken en iedereen die afwijkt van hun speelstijl als noob betitelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeviNL
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-07-2023
Gameplay met de AS-VAL op Operation Locker

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Lxh-ky6znI8]

Op zich een leuk wapen om mee te spelen alleen de AS-VAL heeft maar 21 kogels per mag dus je moet steeds rekening houden met of er een plek in de buurt is waar je veilig kan reloaden na dat je heb geschoten .

Zelf was ik vergeten om de laser sight erop te zetten om zo de AS-VAL op close range nog effectiever te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TecTo schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 14:40:
[...]

je haalt dingen door elkaar knettergek. Wie zeikt een sniper af? wie benoemd een GoD speler als noob? zo kan ik wel doorgaan.

Maak geen ruzie reageer alleen op figuren zoals jou en beukertje enz. die constant over sniper zeiken en iedereen die afwijkt van hun speelstijl als noob betitelen.
Normaal reageren zou dan ook geen probleem zijn, echter jou gebrek aan tact en beargumentatie is non existent dus dan gaat de regel op what you reap is wat you sow...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
SouLLeSSportal schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 14:45:
[...]

Normaal reageren zou dan ook geen probleem zijn, echter jou gebrek aan tact en beargumentatie is non existent dus dan gaat de regel op what you reap is wat you sow...
Helemaal mee eens, vooral met je afsluitende wijsheid. Vandaar mijn ruwe wijze van reageren op figuren die strooien met noob, zielig, haat kweken ten opzichte van. Die oosten wat ze zaaien.

Vergeef me mijn domme reactie maar verwijs even naar je afsluitende zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
@ Levi, opgenomen met Shadowplay of een ander programma?

Ga vanavond ook eens met AS-VAL spelen, al eerder gedaan maar beviel niet super.
Denk dat ik te graag wou dat hij zoals in BF3 speelde, al is het nu een pdw.

Maar goed even herkansing geven, met laser eventueel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
TecTo schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 14:40:
[...]

Een groot deel van de mensen hier speelt bijna alleen maar conquest en veel mensen klagen over snipers in die gamemode. Jij valt vervolgens iedereen aan die iets negatiefs over snipers zegt terwijl je helemaal geen conquest speelt?!

Ik hou er verder ook over op, de sfeer hier is al moeizaam. Wat jij verder uitspookt in TDM zal me een worst wezen en moet/mag je helemaal zelf weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeviNL
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-07-2023
S.J_84 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 14:56:
@ Levi, opgenomen met Shadowplay of een ander programma?

Ga vanavond ook eens met AS-VAL spelen, al eerder gedaan maar beviel niet super.
Denk dat ik te graag wou dat hij zoals in BF3 speelde, al is het nu een pdw.

Maar goed even herkansing geven, met laser eventueel.
Ik heb een ATI kaart dus Shadowplay kan ik niet gebruiken, ik heb deze gameplay met Dxtory opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Grimmie187 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 14:57:
[...]

Een groot deel van de mensen hier speelt bijna alleen maar conquest en veel mensen klagen over snipers in die gamemode. Jij valt vervolgens iedereen aan die iets negatiefs over snipers zegt terwijl je helemaal geen conquest speelt?!

Ik hou er verder ook over op, de sfeer hier is al moeizaam. Wat jij verder uitspookt in TDM zal me een worst wezen en moet/mag je helemaal zelf weten.
Speel minstens 1 goede partij consuest per dag op een hele fijne server waar ik naar hartenlust elk karakter kan spelen. Daar ook de meeste sniper riffles helemaal vrij gespeeld. Ook minstens 1 partij conquest in de hele laten uurtjes met USA vrienden.

TDM/Domination heeft mijn voorkeur omdat ik het leuk vind alle wapens helemaal vrij te spelen, inclusief battlepacks, zonder een negatief effect te hebben op andere gameplay.

In ieder geval bedank dat ik mag doen wat ik zelf wil. Hoop dat je ploegje wat minder moeizaam scoort en ze uit de gevaren zone geraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grimmie187 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 14:57:
[...]

Ik snap de ophef zelf niet zo. Als je snipers tagged zijn ze zo uitgeschakeld met een jet of apache o.i.d. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
TecTo schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 15:07:
[...]

Speel minstens 1 goede partij consuest per dag op een hele fijne server waar ik naar hartenlust elk karakter kan spelen. Daar ook de meeste sniper riffles helemaal vrij gespeeld. Ook minstens 1 partij conquest in de hele laten uurtjes met USA vrienden.

TDM/Domination heeft mijn voorkeur omdat ik het leuk vind alle wapens helemaal vrij te spelen, inclusief battlepacks, zonder een negatief effect te hebben op andere gameplay.

In ieder geval bedank dat ik mag doen wat ik zelf wil. Hoop dat je ploegje wat minder moeizaam scoort en ze uit de gevaren zone geraken.
Ga je nu uit pure wanhoop over voetbal beginnen omdat je de bf4 discussie verliest? Ik ga daar niet (inhoudelijk) op reageren als je het niet erg vindt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Grimmie187 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 15:20:
[...]

Ga je nu uit pure wanhoop over voetbal beginnen omdat je de bf4 discussie verliest? Ik ga daar niet (inhoudelijk) op reageren als je het niet erg vindt..
Het gaat niet over winnen of verliezen en wanhopig ben ik ook niet.

Ben alleen een fan omdat een kennis van mij jarenlang het doel van jouw club heeft verdedigd. Waarschijnlijk zeg de naam Ton Thie je niets want gezien je onvolwassen reacties was jij toen nog vloeibaar. In plat haags zou ik direct zeggen krijg de

Excuus voor mijn goedbedoelde of topic maar kennelijk zijn de gemoederen te verhit.

[ Voor 6% gewijzigd door TecTo op 12-02-2014 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
TecTo schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 15:23:
[...]

Het gaat niet over winnen of verliezen en wanhopig ben ik ook niet.

Ben alleen een fan omdat een kennis van mij jarenlang het doel van jouw club heeft verdedigd. Waarschijnlijk zeg de naam Tom Tie je niets wan gezien je onvolwassen reacties was jij toen nog vloeibaar. In plat haags zou ik direct zeggen krijg de

Excuus voor mijn goedbedoelde of topic maar kennelijk zijn de gemoederen te verhit.
Ik kon me haast niet voorstellen dat je het op recht bedoelde, maar dat was dus wel zo..

Mijn excuus in dat geval, je kan het mij niet kwalijk nemen dat ik er vanuit ging dat je operking vervelend bedoelt was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Grimmie187 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 15:28:
[...]

Ik kon me haast niet voorstellen dat je het op recht bedoelde, maar dat was dus wel zo..

Mijn excuus in dat geval, je kan het mij niet kwalijk nemen dat ik er vanuit ging dat je operking vervelend bedoelt was..
Ach het is al zo lang geleden (toen er nog wel gescoord werd) heb de spelfouten er ook uitgehaald. Zand er over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 10:00

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Lange tijd niet op dit forum gekeken, maar ik kijk even en ja hoor... Die kansloze sniper/camper discussie is weer in volle gang :+

Discussie's over next DLC oid zou toch ietwat interessanter zijn naar mijn mening

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterChaoSs schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 15:58:
Lange tijd niet op dit forum gekeken, maar ik kijk even en ja hoor... Die kansloze sniper/camper discussie is weer in volle gang :+

Discussie's over next DLC oid zou toch ietwat interessanter zijn naar mijn mening
Ik zou zeggen; open het bal!

Hoe speelbaar denk je dat metro rush zal zijn in BF4 nu iedereen 3 granaten op zak heeft, lvg's, m320's, airburst weapons, meerdere claymores etc. etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaikelG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

MaikelG

^^

evilpin0 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 13:51:
[...]

[...]

A.M.E.N. _/-\o_ precies mijn idee!

Flexibiteit..& Nadenken vóór je spawnt

• Niet klakkeloos op je squadleader spawnen als die zich net verborgen houdt voor een tank
(blow my cover :( )

• Als er steeds een heli jouw squad dwars zit.. heb dan eens de hersencellen }) om in plaats van de standaard RPG (of MBT LAW :/ ) eens een IGLA mee te nemen.... zodra twee man gaan IGLA-en, kan geen enkele scout heli met repair-h0ertjes het tegen je redden.. :w

• Spawn op een hot flag en voorkom dat-ie wordt overgenomen, zeker als die anders het hele achterveld openbreekt. Andersom geldt natuurlijk ook! Flanken..! Niet zo voorspelbaar in 1 lijntje spelen...

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
MisterChaoSs schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 15:58:

Daar is ook al het een ander over gezegd, het schijnt rond de 18e uit te komen.
De maps kennen we al, alleen er zit een kleine twist aan met levolution.

Waar wil je het over hebben qua dlc?

Of je moet gaan speculeren over de daar op volgende dlc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

S.J_84 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 16:02:
[...]
Daar is ook al het een ander over gezegd, het schijnt rond de 18e uit te komen.
De maps kennen we al, alleen er zit een kleine twist aan met levolution.

Waar wil je het over hebben qua dlc?

Of je moet gaan speculeren over de daar op volgende dlc.
Het was meer een balletje opgooien om het te hebben over iets anders dan deze eeuwige, nutteloze discussie tussen mensen die het toch niet eens gaan worden en steeds feller elkaar proberen af te branden :+

Ik speculeer nog steeds over die "Naval Strike" DLC, komt de "Titan-mode" wel of niet terug en zo ja, hoe? We hebben het er een tijd geleden kort over gehad, maar ben nog steeds benieuwd of nog meer mensen deze mode heel erg graag terug willen zien en hoe zij die mode dan zien in BF4.

Persoonlijk denk ik aan een vliegdekschip met de nodige defense die je eerst moet uitschakelen. Dit kun je dan doen door bepaalde punten over te nemen die aanvallen op de vijandelijke "Titan" uitvoeren. Daarna is het een kwestie van boarden en de reactor opblazen, zodat de boot zal zinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
MisterChaoSs schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 16:14:
[...]

Het was meer een balletje opgooien om het te hebben over iets anders dan deze eeuwige, nutteloze discussie tussen mensen die het toch niet eens gaan worden en steeds feller elkaar proberen af te branden :+

Ik speculeer nog steeds over die "Naval Strike" DLC, komt de "Titan-mode" wel of niet terug en zo ja, hoe? We hebben het er een tijd geleden kort over gehad, maar ben nog steeds benieuwd of nog meer mensen deze mode heel erg graag terug willen zien en hoe zij die mode dan zien in BF4.

Persoonlijk denk ik aan een vliegdekschip met de nodige defense die je eerst moet uitschakelen. Dit kun je dan doen door bepaalde punten over te nemen die aanvallen op de vijandelijke "Titan" uitvoeren. Daarna is het een kwestie van boarden en de reactor opblazen, zodat de boot zal zinken.
Begrijp de intentie ook wel, maar dit topic dwaalt toch weer snel af.

Kan helaas niet mee praten over titan mode omdat ik het nog nooit gespeeld heb.

Voor mij is het belangrijker dat ze wat patches uitbrengen en het eindelijk eens speelbaar maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

S.J_84 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 16:17:
[...]

Begrijp de intentie ook wel, maar dit topic dwaalt toch weer snel af.

Kan helaas niet mee praten over titan mode omdat ik het nog nooit gespeeld heb.

Voor mij is het belangrijker dat ze wat patches uitbrengen en het eindelijk eens speelbaar maken.
In welk opzicht is de game voor jou dan niet speelbaar? Bij mij draait alles perfect, kan ik streamen zonder framedrops (wel op medium, 720p) en heb ik amper last van bugs. Had BF4 een aantal weken amper aangeraakt, maar speel het sinds kort weer af en toe en heb geen rage momenten meer vanwege hitreg e.d. (niet dat ik merk iig :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
MisterChaoSs schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 16:19:
[...]

In welk opzicht is de game voor jou dan niet speelbaar? Bij mij draait alles perfect, kan ik streamen zonder framedrops (wel op medium, 720p) en heb ik amper last van bugs. Had BF4 een aantal weken amper aangeraakt, maar speel het sinds kort weer af en toe en heb geen rage momenten meer vanwege hitreg e.d. (niet dat ik merk iig :+ )
Speelbaar in als on target zitten en toch afleggen als iemand door heeft dat ik hem kietel. (dus netjes geflankt en van achter schiet)
Dood gaan achter cover en op plekken waar vijand mij niet had kunnen raken.

Heb dit al eerder aangegeven, maar word afgedaan als onzin omdat sommige nergens last van hebben.
De logica is dan ook ver te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsjeNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-09 13:58
MisterChaoSs schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 16:19:
[...]

Dan heb je nog veel geluk, want mijn hitreg is om van te janken. Neergeschoten worden net om het hoekje, letterlijk door mensen heen schieten, noem het maar op :')
En dat dan op servers waar ik een ping heb van 25.

Vergeleken met BF3 vind ik BF4 nog best veel hetzelfde. Wel veel last gehad van crashes e.d. maar dat is al een stuk minder. Helaas wel eens het geval dat je een erg goede score hebt en dan een tank instapt om vervolgens te crashen. Wil je daarna rejoinen omdat je vrienden zoveel lol hebben, kun je dag zeggen tegen je punten ;w
BF4 draait wel een stuk soepeler dan BF3, die trek ik niet eens met 60FPS op high terwijl dat toch makkelijk zou moeten kunnen. BF4 daarintegen draait wel met high settings het grootste deel van de tijd op 60FPS.

Ik vraag me af, hoeveel XP boosts hebben jullie nu in totaal (gebruikt)? Volgensmij zijn ze echt met die dingen aan het gooien :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
NielsjeNL schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 16:26:

Ik vraag me af, hoeveel XP boosts hebben jullie nu in totaal (gebruikt)? Volgensmij zijn ze echt met die dingen aan het gooien :p.
Ik zou niet weten hoeveel ik er verbruikt heb, ik weet wel dat het altijd vergeet aan te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

S.J_84 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 16:23:
[...]

Speelbaar in als on target zitten en toch afleggen als iemand door heeft dat ik hem kietel. (dus netjes geflankt en van achter schiet)
Dood gaan achter cover en op plekken waar vijand mij niet had kunnen raken.

Heb dit al eerder aangegeven, maar word afgedaan als onzin omdat sommige nergens last van hebben.
De logica is dan ook ver te zoeken.
Achter cover nog geraakt worden komt inderdaad nog wel eens voor en maak zelf ook nog random rare momenten mee. Echter, om te zeggen dat de game niet speelbaar is, dat vind ik ietwat overdreven, maar begrijp waar je je aan irriteert.

Zijn er hier nog meer mensen die wel eens Battlefield streamen trouwens? Ben dus pas begonnen en zoek het liefst nog wat mensen om leuke streams/videos mee te maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterChaoSs schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 16:27:
[...]
Achter cover nog geraakt worden komt inderdaad nog wel eens voor en maak zelf ook nog random rare momenten mee. Echter, om te zeggen dat de game niet speelbaar is, dat vind ik ietwat overdreven, maar begrijp waar je je aan irriteert.
De crux is dat ELKE schoten uitwisseling niet goed aanvoelt of ronduit niet klopt.

Zelfs als de uitkomst terecht is heb je de merkbare vertragingen, de random deviation bug, het niet tijdig registreren van hits (wel bloed zien, maar seconden later in 1 keer van 100 naar 0), player models die te laat worden geüpdate (jij staat achter iemand, maar op zijn scherm staat ie eigenlijk achter jou), teleports, tracers die niet de baan van de kogel volgen maar de positie van het player model, niet kloppende damage berekening (bijvoorbeeld nu de v40's die soms 60 dmg doen en soms insta-killen), onzichtbare muren bij rubble die maar vanaf 1 kant kogels doorlaten etc. etc.

Als dat 'gevoel' van de gameplay het belangrijkste is, dan kan je het als behoorlijk onspeelbaar classificeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 16:46:
[...]

De crux is dat ELKE schoten uitwisseling niet goed aanvoelt of ronduit niet klopt.

Zelfs als de uitkomst terecht is heb je de merkbare vertragingen, de random deviation bug, het niet tijdig registreren van hits (wel bloed zien, maar seconden later in 1 keer van 100 naar 0), player models die te laat worden geüpdate (jij staat achter iemand, maar op zijn scherm staat ie eigenlijk achter jou), teleports, tracers die niet de baan van de kogel volgen maar de positie van het player model, niet kloppende damage berekening (bijvoorbeeld nu de v40's die soms 60 dmg doen en soms insta-killen), onzichtbare muren bij rubble die maar vanaf 1 kant kogels doorlaten etc. etc.

Als dat 'gevoel' van de gameplay het belangrijkste is, dan kan je het als behoorlijk onspeelbaar classificeren.
Wat ik aangaf, zelf ervaar ik dat niet allemaal (misschien komen enkele dingen wel voor maar merk ik het niet) en is de game voor MIJ wel speelbaar. Ik begrijp de frustratie als je op die dingen let, dan is het inderdaad niet fijn spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
MisterChaoSs schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 16:55:
[...]

Wat ik aangaf, zelf ervaar ik dat niet allemaal (misschien komen enkele dingen wel voor maar merk ik het niet) en is de game voor MIJ wel speelbaar. Ik begrijp de frustratie als je op die dingen let, dan is het inderdaad niet fijn spelen
Hetzelfde wat mij betreft. Ik snap ook echt niet waarom er zulke grote verschillen in de speelervaring zit bij iedereen, en waar dit dan aan ligt.. Het zou de hardware kunnen zijn maar er zijn (helaas) veel meer variabelen..

Offtopic:
Om nog even terug te komen op je eerdere reactie TecTo: De naam Ton Thie zegt me zeker wat. Wel voor mijn tijd, maar toch een doelman die ruim 10 jaar onder de lat heeft gestaan. Verder leuk dat je Den Haag een warm hart toedraagt, we kunnen alle positieve energie goed gebruiken dit jaar! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaPPa03
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 04-09 08:38
Voor de gamers die een aangepaste Field of View hebben ingesteld: je kunt de ADS scaling uitschakelen sinds de laatste patch. Check de volgende video voor uitleg en voorbeelden. YouTube: Battlefield 4 \ Field of View ADS FIX

Hoop dat jullie er wat aan hebben!

Flight & Race simulation Discord // Mijn YouTube kanaal / Subscribe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Morgen een verassing? Of slechts een update.. link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaPPa03
fynrd1 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 17:49:
Morgen een verassing? Of slechts een update.. link
Slechts een update.. hoop ik. Nog te veel bugs & glitches om ergens anders tijd in te steken lijkt mij. En gezien de voorgaande patches zal de verassing neerkomen op nieuwe bugs :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaPPa03 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 17:41:
Voor de gamers die een aangepaste Field of View hebben ingesteld: je kunt de ADS scaling uitschakelen sinds de laatste patch. Check de volgende video voor uitleg en voorbeelden. YouTube: Battlefield 4 \ Field of View ADS FIX

Hoop dat jullie er wat aan hebben!
heb ik paar weken geleden ook gedaan werkt erg goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:32
Heb mijn FoV op 70 staan denk ik? (standaard) dus hoe hoger is beter?

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat diet het precies dan want ik zie geen verschil. Ik gebruik zelf FOV 85 hoger is minde mooi vanwege het fisheye effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Verwijderd schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 18:13:
Wat diet het precies dan want ik zie geen verschil. Ik gebruik zelf FOV 85 hoger is minde mooi vanwege het fisheye effect.
Wij moeten hem sowieso iets lager zetten met ons 21:9 scherm geloof ik. Heb jij trouwens ook dat de chat tijdens het wisselen van maps buiten de kaders valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Het komt er op neer dat je in de breedte meer ziet, maar alles wat je ziet wordt kleiner. Dat is de beste beschrijving die ik kan bedenken... fishbowl effect inderdaad. Ik vind het heerlijk om een hogere FOV te hebben, maar het is persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaPPa03
Kepro schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 18:06:
Heb mijn FoV op 70 staan denk ik? (standaard) dus hoe hoger is beter?
Je ziet inderdaad meer wanneer je het hoger insteld. Voor de laatste patch had dit hetzelfde effect wanneer je ADS gebruikte. Nu dus niet meer omdat je de Field of View ADS scaling kunt uitzetten waardoor je 70 graden hebt wanneer je ADS gebruikt en jouw ingestelde graden als je normaal kijkt. Hoe meer je ziet, hoe onduidelijker dingen worden. Zeker wanneer er veel gebeurt kan een te brede FoV tegen je werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:32
Hmm, niet zo belangrijk voor mij dus, zit voornamelijk in een jet. Enige wat ik wil is beter in de verte kijken. O+

[ Voor 27% gewijzigd door Kepro op 12-02-2014 18:38 ]

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fynrd1 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 18:21:
[...]

Wij moeten hem sowieso iets lager zetten met ons 21:9 scherm geloof ik. Heb jij trouwens ook dat de chat tijdens het wisselen van maps buiten de kaders valt?
Jeps dat heb ik al vanaf het begin als het spel afgelopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda
  • Laatst online: 24-09 02:06

koudepinda

Don't Panic

geen ze trouwens ook die bugg aanpakken, dat wanneer je met een vehicle op een kleine helling staat dat die gaat glijden, of op een oneffenheid dat die eindeloos blijft trillen.?

verder valt me op dat wanneer je zijwaards een hoek om springt en schiet, je wel geluid en visuals hebt maar geen impacts ziet en dus ook niemand raakt.
Had dat laatst in locker met een silenced m416 sprong de hoek om vlak voor een enemy en open me toch een spray, maar er gebeurde helemaal niets, geen hitmarkers en geen bullet impacts op de vloer of muur.
Na de landing aimde ik zelfs direct downsight en schoot door en nog steeds helemaal niets.

De MAV mist trouwens ook redelijk vaak enemys die je wil spotten.

Bij de attack boats heb ik vaak met de tv guided missiles dat die direct na het afvuren een soort van duw naar boven krijgen, alsof ze eerst over een drempel heen moeten. Zoals je het wel zou kunnen voorstellen komt dat de accuracy niet ten goede omdat je nogal wat moet compenseren om hem weer op je target gericht te krijgen.

De mortar en de wagen die raketten schiet hebben ook iets raars. Daar maakt namelijk de heling van hoe ze staan uit t.o.v. de afstand die ze kunnen schieten. niet de hoogte waar ze op staan

Met de voertuigen is sowieso een hoop mis, want je kan vanuit stilstand niet eens een helling op reiden die je al fluitend met een afgeragde panda zou kunnen nemen.

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-09 18:48
Misschien een rare vraag. Kan ik in een voertuig mn repairkit gebruiken?? Mij lukt het niet, alleen buiten het voertuig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Zo te zien is er weer een update geweest.
one hit kills zijn weer terug.
NetCode voelt weer net zo bagger als tijdens de release.
ik had vandaag zelfs een ping van 9 en nog steeds een slechte netcode !!
Het voelt weer echt aan als de game tijdens de release.
oja tijdens spawn ging me tank onder de grond.

de camara die steeds open neer gaat zonder reden is weer terug.
killed in action terwijl je gewoon rond loopt.

echt alle bugs waar ik paar weken geen last van heb gehad zijn weer allemaal terug.
Nu ben ik er klaar mee !! K*T EA !!!!!!!!!!!

EDIT: Zo ik heb weer SSD ruimte ;) Virus BF4.exe verwijderd

[ Voor 41% gewijzigd door Pykow op 12-02-2014 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:31
Krijg eerder het idee dat ze die headshot icon en failure/delay icon hebben ingebouwd zodat ze kunnen zeggen dat het probleem aan de client zelf ligt en niet bij EA/DICE .

1 shot kill = plak er een headshot icon aan en speler denkt misschien wel dat het terecht was :X
achter beschutting dood gaan = boxes icon en speler denkt misschien wel dat hij lag had of een frame drop :X

Slaap lekker verder , kut EA/DICE :(

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Leeuw070 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 21:57:
[...]

Krijg eerder het idee dat ze die headshot icon en failure/delay icon hebben ingebouwd zodat ze kunnen zeggen dat het probleem aan de client zelf ligt en niet bij EA/DICE .

1 shot kill = plak er een headshot icon aan en speler denkt misschien wel dat het terecht was :X
achter beschutting dood gaan = boxes icon en speler denkt misschien wel dat hij lag had of een frame drop :X

Slaap lekker verder , kut EA/DICE :(
Dat idee hebben meerdere denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

Nou nieuwe bug, ik heb de irnv vision X1 op mijn sks zitten en soms geeft die gewoon een vergroot reddot sight weer, in locker waar je juist die irnv functie wil ging hij plots gewoon op clear vision, en eenmaal buiten in de sneeuw ging hij op irnv vision kortom je ziet geen steek meer.

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Sinds wanneer zit er een flinch in de game als er op je word geschoten???
Ik raak sinds laatste patches helemaal niets meer als er op mij word geschoten, het is erger dan BF3 suppression lijkt 't wel.
't is al zover dat ik mijn favo rocketlauncher niet meer gebruik omdat ik er niet meer mee kan mikken.
SRAW vliegt alle kanten op als iemand in m'n buurt schiet.

[ Voor 16% gewijzigd door unfor op 12-02-2014 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

unfor schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 22:38:
Sinds wanneer zit er een flinch in de game als er op je word geschoten???
Ik raak sinds laatste patches helemaal niets meer als er op mij word geschoten, het is erger dan BF3 suppression lijkt 't wel.
't is al zover dat ik mijn favo rocketlauncher niet meer gebruik omdat ik er niet meer mee kan mikken.
SRAW vliegt alle kanten op als iemand in m'n buurt schiet.
altijd al. snipen of met een dmr schieten is echt huilen wanneer je onder vuur ligt.

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixie100
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-04 21:40
koudepinda schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 22:37:
Nou nieuwe bug, ik heb de irnv vision X1 op mijn sks zitten en soms geeft die gewoon een vergroot reddot sight weer, in locker waar je juist die irnv functie wil ging hij plots gewoon op clear vision, en eenmaal buiten in de sneeuw ging hij op irnv vision kortom je ziet geen steek meer.
Is een bekend iets even switchen naar je pistol of een gadget en je hebt irnv of flir,

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 21:42:
Zo te zien is er weer een update geweest.
one hit kills zijn weer terug.
NetCode voelt weer net zo bagger als tijdens de release.
ik had vandaag zelfs een ping van 9 en nog steeds een slechte netcode !!
Het voelt weer echt aan als de game tijdens de release.
oja tijdens spawn ging me tank onder de grond.

de camara die steeds open neer gaat zonder reden is weer terug.
killed in action terwijl je gewoon rond loopt.

echt alle bugs waar ik paar weken geen last van heb gehad zijn weer allemaal terug.
Nu ben ik er klaar mee !! K*T EA !!!!!!!!!!!

EDIT: Zo ik heb weer SSD ruimte ;) Virus BF4.exe verwijderd
:F De patch komt morgen pas om 10 uur.
Dus is het niet raar dat de bugs die er vorige week in zaten er nu nog in zitten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:31
Ach .... was het allemaal nog maar zo simpel als toen 8)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=PkI2FUuqSYc]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
koudepinda schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 22:41:
[...]

altijd al. snipen of met een dmr schieten is echt huilen wanneer je onder vuur ligt.
Ik heb al 200 uur in BF4 zitten, kan mij niet herinneren dat het zo extreem was als wat ik nu mee maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet je wat misschien nog wel het ergste is.
Bijna iedereen hoopt eigenlijk dat de game morgen weer een stuk beter is maar verwachten het eigenlijk niet.
Want iedereen weet ook dat deze game op de moment dat het even draait als een zonnetje gewoon 1 van de beste en leukste FPS games van dit moment is.
Maar als je teleurstelling op teleurstelling krijgt houd het een keer op maar bij elke patch is er toch weer een beetje hoop dat het hopelijk nu wel goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-09 16:02

codex

Geen OpenAI agent :)

beuker19 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 23:37:
Weet je wat misschien nog wel het ergste is.
Bijna iedereen hoopt eigenlijk dat de game morgen weer een stuk beter is maar verwachten het eigenlijk niet.
Want iedereen weet ook dat deze game op de moment dat het even draait als een zonnetje gewoon 1 van de beste en leukste FPS games van dit moment is.
Maar als je teleurstelling op teleurstelling krijgt houd het een keer op maar bij elke update is er weer een beetje hoop dat het hopelijk nu wel goed is.
Ik blijf het knap vinden dat de problemen na BF3 alleen maar groter zijn geworden. Toegegeven, BF3 had al problemen. Ik speelde daarnaast ook Black Ops 2 en na een tijdje geen BF3 gespeeld te hebben slingerde ik tijdens wat Steam problemen BF3 weer eens aan. Als je het vergelijkt is het echt een downgrade qua gunplay. Om hoekjes, dood neervallen, 1 shot kills met pistolen en dat soort gezeik. Bij BF4 had ik het idee dat zeker wat betreft hitreg en netcode een verbetering te verwachten viel. Niets is minder waar. Vanavond nog zat ik me weer te verbazen, schiet nagenoeg point blank 3 keer op iemand die recht voor me stil staat met de scar H SV, zie 3 hitmarkers, hij draait zich om en schiet mij doodleuk neer. Iemand staat op een trap bij een stukgeschoten muur op nog geen 10 meter afstand, ik leeg al mijn kogels op hem en krijg geen hitmarkers, hij draait zich alleen om zonder verder te bewegen en zijn kogels kunnen mij wel bereiken. Hoe kan dit soort onzin? Hoeveel jaar is er nodig om dit soort dingen te fixen? Het probleem is dat er nog geen enkele patch is verschenen die significante verbetering heeft laten zien. Eigenlijk heb ik niet de illusie dat het gaat verbeteren, dan neem ik mijn verlies wel(premium) en ga op zoek naar een andere game die wel normaal functioneert.

[ Voor 4% gewijzigd door codex op 12-02-2014 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

reemprive schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 23:51:
[...]

Ik blijf het knap vinden dat de problemen na BF3 alleen maar groter zijn geworden. Toegegeven, BF3 had al problemen. Ik speelde daarnaast ook Black Ops 2 en na een tijdje geen BF3 gespeeld te hebben slingerde ik tijdens wat Steam problemen BF3 weer eens aan. Als je het vergelijkt is het echt een downgrade qua gunplay. Om hoekjes, dood neervallen, 1 shot kills met pistolen en dat soort gezeik. Bij BF4 had ik het idee dat zeker wat betreft hitreg en netcode een verbetering te verwachten viel. Niets is minder waar. Vanavond nog zat ik me weer te verbazen, schiet nagenoeg point blank 3 keer op iemand die recht voor me stil staat met de scar H SV, zie 3 hitmarkers, hij draait zich om en schiet mij doodleuk neer. Iemand staat op een trap bij een stukgeschoten muur op nog geen 10 meter afstand, ik leeg al mijn kogels op hem en krijg geen hitmarkers, hij draait zich alleen om zonder verder te bewegen en zijn kogels kunnen mij wel bereiken. Hoe kan dit soort onzin? Hoeveel jaar is er nodig om dit soort dingen te fixen? Het probleem is dat er nog geen enkele patch is verschenen die significante verbetering heeft laten zien. Eigenlijk heb ik niet de illusie dat het gaat verbeteren, dan neem ik mijn verlies wel(premium) en ga op zoek naar een andere game die wel normaal functioneert.
ik heb dus precies hetzelfde vanavond! schiet iemand drie keer voor zn kop met een shotgun zie drie hitmarkers draait zich voor de helft om en floep lig ik plat. Word ik beschoten, zoek ik cover ren dus om een hoek paar meter daarna lig ik alsnog plat, zie ik in de killcam dat iemand dood leuk door 3 muren mij neer heeft geschoten.

maar de shotgun ergernissen waren nog het ergst de 870mcs zou van dichbij toch echt one shot kills moeten maken, heb er nog geen 1 gehad vanavond zie hitmarkers maar moet ze toch echt twee keer raken. heb ik eindelijk de full choke er op nog steeds waardeloos.

Laat de shotguns dus maar weer even voor wat ze zijn ik ga weer verder met de spray bende, lijkt beter te werken.

always bring a towel

• unfor
koudepinda schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 23:59:
[...]

ik heb dus precies hetzelfde vanavond! schiet iemand drie keer voor zn kop met een shotgun zie drie hitmarkers draait zich voor de helft om en floep lig ik plat. Word ik beschoten, zoek ik cover ren dus om een hoek paar meter daarna lig ik alsnog plat, zie ik in de killcam dat iemand dood leuk door 3 muren mij neer heeft geschoten.

maar de shotgun ergernissen waren nog het ergst de 870mcs zou van dichbij toch echt one shot kills moeten maken, heb er nog geen 1 gehad vanavond zie hitmarkers maar moet ze toch echt twee keer raken. heb ik eindelijk de full choke er op nog steeds waardeloos.

Laat de shotguns dus maar weer even voor wat ze zijn ik ga weer verder met de spray bende, lijkt beter te werken.
Ik denk dat ik met 3.5k shotgun kills wel mag zeggen dat ik ervaren ben met shotguns, ik heb geen enkel probleem om kills te maken met pump-action shotties.
Full choke erop en gaan met die banaan, aim for center mass.

Net ff een potje met 870, geen enkel probleem om ace te pakken met shotgun: http://battlelog.battlefi...49535526424960/242008416/

[ Voor 7% gewijzigd door unfor op 13-02-2014 01:01 ]

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

unfor schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 00:26:
[...]

Ik denk dat ik met 3.5k shotgun kills wel mag zeggen dat ik ervaren ben met shotguns, ik heb geen enkel probleem om kills te maken met pump-action shotties.
Full choke erop en gaan met die banaan, aim for center mass.
doe ik de hele tijd schiet drie keer op groepje van drie man die goed dicht op elkaar staan afstand zou zon 5 meter zijn denk ik. niemand dood en ik uiteindelijk wel. en degene die me kilde had nog 33 health, snap er de ballen meer van.

always bring a towel

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Volgens mij was de patch vandaag. Want ik lees zowel hier als in de chats en andere website s de zelfde klachten.

Het voelde vandaag weer net zo kut als tijdens de release. Ik geef het op.

Dlc die veelste laat uit komt.
Steeds meer nieuwe bugs
Slechte netcode
One hit kills
Grafisch niet zo mooi als bf3 (persoonlijk)
Vage levelutions
Nog geen goede maps (persoonlijk)
Jets nog steeds op als ze de ruimte hebben.
Little bird op
Mobility hit die nog erger is dan alleen disable.
Sraw die alle kanten opgaat.
Irnv die vaak niet werkt
Spawnen zonder wapen

Ik ga bf3 miss weer installeren. Die is ondanks wat netcode problemen. Veel beter en speelbaar.

Pagina: 1 ... 114 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.