Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lateralus010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-09 09:32
GG is zo easy en heeft imo door overmatig gebruik zijn waarde verloren. Als het echt een goede pot is geweest, laat het dan weten met bijv. "Nice game. Great comeback from RU-team!" ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 16:04
Tsurany schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:40:
[...]

Mensen joinen over het algemeen geen lege servers. Je moet dus zelf de server opstarten met een aantal man en inderdaad soms een half uur tot een uur wachten tot er aardig wat volk zit. Niemand heeft zin in het "opstarten" aangezien dat doodsaai is. Dan pakken ze liever gewoon een willekeurige server die al vol zit.
Jep, dat is de reden waarom ik mijn eigen server, gehuurd met wat vrienden, maar stopgezet heb.
Ik wil knallen en niet _elke dag_ een half uur aankloten tot je meer dan 4 spelers hebt.

GG zeg ik inderdaad iets te vaak maar "overall" betekend het dat ik lekker gespeeld heb en dat de tegenstander ook goed gespeeld heeft.

[ Voor 10% gewijzigd door Gman op 11-02-2014 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-09 02:06

koudepinda

Don't Panic

Tsurany schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:18:
[...]

Typische zelfoverschatting van een sniper. Jammer dat je het direct zo persoonlijk moet maken.

[...]

Die honderd meter is een makkelijk te overbruggen afstand. Paar seconden later is het al 50 meter en dan is die sniper gewoon dood. Gewoon zorgen dat er een obstakel tussen jou en de sniper in zit en rennen maar. Constant bomen/stenen er tussen houden en ze raken je toch niet.
natuurlijk is het dan meteen overschatting. ik zie genoeg snipers in de frontlines bij locker en genoeg andere maps. en om dan meteen het verliezen van een team op een 2/3 tal snipers die campen te plaatsen is ook een beetje maf.
Ik zie ook genoeg assault lui die amper kills hebben ongelooflijk veel deaths en nooit een vlag zien, die helpen het team zeker wel??

Class bashing is volledig zinloos. elke class wordt uitgebuit door spelers
Engineers die op daken campen in siege of shanghai en dawnbreaker/basecampen bij rogue.

support die met de airburst loopt te sprayen in locker/floodzone
assault die loopt te sprayen met de h320 grenade launcher
en de sniper die campt.

en de support en assault campen altijd bij elkaar bij een supply crate waardoor ze onophoudelijk kunnen sprayen met explosieven.

klaar.

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
koudepinda schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 13:21:
[...]

natuurlijk is het dan meteen overschatting. ik zie genoeg snipers in de frontlines bij locker en genoeg andere maps. en om dan meteen het verliezen van een team op een 2/3 tal snipers die campen te plaatsen is ook een beetje maf.
Ik zie ook genoeg assault lui die amper kills hebben ongelooflijk veel deaths en nooit een vlag zien, die helpen het team zeker wel??

Class bashing is volledig zinloos. elke class wordt uitgebuit door spelers
Engineers die op daken campen in siege of shanghai en dawnbreaker/basecampen bij rogue.

support die met de airburst loopt te sprayen in locker/floodzone
assault die loopt te sprayen met de h320 grenade launcher
en de sniper die campt.

en de support en assault campen altijd bij elkaar bij een supply crate waardoor ze onophoudelijk kunnen sprayen met explosieven.

klaar.
enige probleem met wat je nu aandraagt is dat die spammers wel effectief zijn in het stoppen van de vijand tenzij ze dit blijven doen als de rest van de flags gecapped worden uiteraard.
Rooftop engi's zijn effectief vs air en tanks etc. tenzij ze alleen maar op een plek blijven.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 13:23:
[...]

enige probleem met wat je nu aandraagt is dat die spammers wel effectief zijn in het stoppen van de vijand tenzij ze dit blijven doen als de rest van de flags gecapped worden uiteraard.
Rooftop engi's zijn effectief vs air en tanks etc. tenzij ze alleen maar op een plek blijven.
en zo zijn snipers weer goed in het stoppen van infantery op afstand :O

rooftop campers hebben nog nooit een flag gecapped zelfde argument dat werd aangehaald bij de sniper haat
word alleen maar gedaan voor een goede kdr

[ Voor 13% gewijzigd door koudepinda op 11-02-2014 13:29 ]

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
koudepinda schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 13:25:
[...]

Mijn ervaring is net even anders. De meeste snipers kunnen niet goed genoeg mikken om effectief infantry te stoppen. Ze maken erg weinig kills en de kills die ze maken zijn op de spelers die toch van minder nut zijn, dat zijn namelijk de enige spelers die stil blijven staan zodat snipers ze kunnen raken.
Daarnaast is voor de meeste snipers "stoppen van infantry op afstand" een vrijbrief om te kunnen campen op de rotsen ver buiten het gevecht. Ze maken de kills die net niet van belang zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:36
Op floodzone even een paar minuten sniper zijn, C4/balletjes en MAV mee.
Mav om de spawnpoints op de daken op te blazen en vervolgens die gasten het dak af knallen, 80% headshot kans omdat ze stil het randje over spieken. Altijd lekker :D gewoon voor de variatie en dan kom ik toch nog aan m'n sniper trekken zonder nutteloos te zijn.
En vervolgens weer verder als een andere klasse :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
koudepinda schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 13:25:
[...]

rooftop campers hebben nog nooit een flag gecapped zelfde argument dat werd aangehaald bij de sniper haat
word alleen maar gedaan voor een goede kdr
begrijp me niet verkeerd, goede snipers zijn prima, maar de meeste hilltopwarriors zijn niet heel goed en een beetje infi die nadenkt heeft daar niet veel last van. goede snipers die op de juiste plekken de aanval ondersteunen, die voegen zeker heel wat toe door suppression support damage aan spelers of enemies achter cover te doden/te houden etc.
Daarom zei ik ook als je alleen maar op een dak loopt te camperen, dan heb je als speler weinig toegevoegde waarde, welke class dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

Tsurany schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 13:29:
[...]

Mijn ervaring is net even anders. De meeste snipers kunnen niet goed genoeg mikken om effectief infantry te stoppen. Ze maken erg weinig kills en de kills die ze maken zijn op de spelers die toch van minder nut zijn, dat zijn namelijk de enige spelers die stil blijven staan zodat snipers ze kunnen raken.
Daarnaast is voor de meeste snipers "stoppen van infantry op afstand" een vrijbrief om te kunnen campen op de rotsen ver buiten het gevecht. Ze maken de kills die net niet van belang zijn.
en zo vind ik 4 engineers die een tank kapot schieten met mbt's voor die überhaupt uit zijn eigen base is een voorbeeld van onsportief spelen. als tank zijnde doe je er niets aan als ze achter een heuvel zitten.
en in siege of shanghai kun je niet eens zo hoog richten.

en je team?? die spawned gewoon bij de vlaggen verder op, dus daar hoef je ook geen support van te verwachten.

of slam's net buiten de base neerleggen werkt bijzonder goed.
sportief?? not so much.

de jets zijn ook zon kansloos iets. de enige die daar iets tegen kan is de AA en zelfs dan is het nog lastig. jets voegen echt nul toe aan je team.

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
koudepinda schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 13:36:
[...]

en zo vind ik 4 engineers die een tank kapot schieten met mbt's voor die überhaupt uit zijn eigen base is een voorbeeld van onsportief spelen. als tank zijnde doe je er niets aan als ze achter een heuvel zitten.

en je team?? die spawned gewoon bij de vlaggen verder op, dus daar hoef je ook geen support van te verwachten.

sportief?? not so much.

de jets zijn ook zon kansloos iets. de enige die daar iets tegen kan is de AA en zelfs dan is het nog lastig. jets voegen echt nul toe aan je team.
onsportief spelen is weer heel wat anders, dat kan wel effectief zijn maar niet leuk idd. Onproductief en onsportief zijn 2 heel verschillende dingen.
Jets zijn echt niet zo op als veel mensen aangeven als er iemand met 2 hersencellen in de aa tank zit of een degelijke attack boat gunner. AA tank met een goede speler domineert de air zonder dat die zelfs maar in de buurt van de frontlijn hoeft te komen.

Jets zjin support spelers, die tanks en air counteren, dus zeker van belang, ga maar eens in een server met een goede jet pilot aan jou kant, dan win je vrijwel gegarandeerd, helemaal als je een attack jet in de map hebt. een goede strafe en je disabled een tank, goede laserguided hits levert 60 dmg op, dat kan een team infi's erg helpen. Ook attack choppers geen vrij spel te geven helpt erg.

[ Voor 14% gewijzigd door SouLLeSSportal op 11-02-2014 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:31
[...]

sportief?? not so much.

Ha, wat een onzin. Een goede attack jet piloot maakt 50% van de game uit als deze zich op voertuigen richt. Op Golmud en Paracel is dit zeer goed te merken.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-08 16:43

Wereldreiziger

Mijn blog: Wereldreizigers.nl

Ik leg ook vaak mijnen en slams neer net buiten de base. Vind hier niets onsportief aan, ik mag en kan daar komen en als je vol in mijn mijntjes rijd ben je gewoon niet geschikt omdat voertuig te besturen :)

Ik zie die dingen over het algemeen altijd liggen, dan denk ik aaah bedankt weer voor de 'explosive destroyed' puntjes :P

Volg mij op: https://wereldreizigers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
En zo is de zoveelste sniper discussie weer in volle gang. Die door de hoogmoedige en zelf overschattende assault speler ......

Laten we het nu eens over de vaak waardeloze bijdrage hebben van een assault.

Zelden zie ik een assault op dak, rond de flag huppelen, in een hoekje zitten campen of alleen maar bezig met hun k/d. Zijn ze geraakt dan snel even bij een med kitje lol. Het zijn de helden van elke game ;)

Ze zijn de meest zichzelf overschattende spelers in de game die denken dat ze een wezenlijke bijdrage leveren aan. Wel snel janken als ze een keer door een sniper naar de grond worden gewerkt. Daar raken deze knakkers zo gefrustreerd van dat ze geen moment voorbij laten gaan om een sniper ..... Dan nog alle domme revives als je under fire ligt.

Meer dan twee maanden geen recon gespeeld omdat de rol van een engineer veel bepalender is in CQ. Zeker als je als recon ervaring hebt en met alle wapens om kan gaan. De veelzijdigheid is top en tanks, air, en assault zijn zo weggeblazen met.. en met een goede carbine shiet je ze zo uit hun laarsjes of het dun door hun broekje laten lopen met een dmr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TecTo schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 13:42:
En zo is de zoveelste sniper discussie weer in volle gang. Die door de hoogmoedige en zelf overschattende assault speler ......

Laten we het nu eens over de vaak waardeloze bijdrage hebben van een assault.

Zelden zie ik een assault op dak, rond de flag huppelen, in een hoekje zitten campen of alleen maar bezig met hun k/d. Zijn ze geraakt dan snel even bij een med kitje lol. Het zijn de helden van elke game ;)

Ze zijn de meest zichzelf overschattende spelers in de game die denken dat ze een wezenlijke bijdrage leveren aan. Wel snel janken als ze een keer door een sniper naar de grond worden gewerkt. Daar raken deze knakkers zo gefrustreerd van dat ze geen moment voorbij laten gaan om een sniper ..... Dan nog alle domme revives als je under fire ligt.

Meer dan twee maanden geen recon gespeeld omdat de rol van een engineer veel bepalender is in CQ. Zeker als je als recon ervaring hebt en met alle wapens om kan gaan. De veelzijdigheid is top en tanks, air, en assault zijn zo weggeblazen met.. en met een goede carbine shiet je ze zo uit hun laarsjes of het dun door hun broekje laten lopen met een dmr.
en weer de zoveelste nutteloze overdreven reactie die werkt als olie op het vuur... |:( :N ;w
was gewoon een normale discussie maar met sommigen is dit niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 13:45:
[...]

en weer de zoveelste nutteloze overdreven reactie die werkt als olie op het vuur... |:( :N ;w
was gewoon een normale discussie.
Voor een eigen mening en inbreng moet je wel lef hebben en niet bij de meepraters en meelopers, huil maar lekker mee met de wolven in het bos. ;w

[ Voor 21% gewijzigd door TecTo op 11-02-2014 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 13:45:
[...]

was gewoon een normale discussie maar met sommigen is dit niet mogelijk.
tsja ik was het zat, om na het volgen van 30 paginas in dit topic, steeds maar weer de zelfde luitjes te zien sniper bashen. over olie gesproken 8)7

elke class heeft zo zijn klote spelers dus als we daar nu gewoon over kappen te zaniken word het al een stuk fijner hier.

ik kom ook niet elke keer in dit topic uithuilen als ik door een ace23 overhoop wordt geknald door een assault die achter een krat zat

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TecTo schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 13:46:
[...]

Voor een eigen mening en inbreng moet je wel lef hebben en niet bij de meepraters en meelopers, huil maar lekker mee met de wolven in het bos. ;w
als je enigszins kon lezen had je kunnen zien dat ik helemaal geen sniper basher ben, integendeel zelfs, ik speel graag als sniper, maar verkeerde argumenten ontkrachten is niet meer dan normaal in een discussie maar wellicht moet je dat nog leren... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 13:55:
[...]

als je enigszins kon lezen had je kunnen zien dat ik helemaal geen sniper basher ben, integendeel zelfs, ik speel graag als sniper, maar verkeerde argumenten ontkrachten is niet meer dan normaal in een discussie maar wellicht moet je dat nog leren... :X
Als jij kunt lezen, lees dit hele topic door en je zult zien dat elk argument een recon aangaande door sommige spelers niet naar waarde is beoordeeld maar puur uit frustratie als ..... is neergezet.

Als er dan iemand over een sniper begint haken die figuren maar al te graag in om het weer te kleineren en hun geweldige rol in het spel weer eens te bevestigen. Dat noem ik zelfoverschatting want zo geweldig is een assault niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
TecTo schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 14:06:
[...]

Als jij kunt lezen, lees dit hele topic door en je zult zien dat elk argument een recon aangaande door sommige spelers niet naar waarde is beoordeeld maar puur uit frustratie als ..... is neergezet.
Frustratie inderdaad. Maar niet frustratie dat een sniper je een keertje raakt, maar frustratie dat je halve team eruit bestaat en je dus automatisch verliest. Heb nog nooit een potje gehad waarbij ik dacht: hadden we nu maar wat minder engineers/assault/support. Snipers? Heel vaak.

Punt is dat de gemiddelde sniper gewoon niks zinvols voor zijn team doet. Tuurlijk zijn er uitzonderingen, maar niet veel. En ja, de gemiddelde engineer/support/assault is wel zo 'geweldig' dat hij iets toevoegd aan het team. Zelfs een support die te dom is ammo boxes te droppen helpt (tenzij het eentje is die een mortar neerzet en daarmee gaat kloten het hele spel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik negeer snipers altijd ingame als ze van een afstand schieten, de dagen dat ik bang weg sprinte zijn allang voorbij. Die lui raken geen fuck, laat staan een headshot. Denk dat je ze het beste ook op een forum kan negeren, hebben ze ook niet veel toe te voegen zo te zien.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:37

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Tsurany schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 12:25:
[...]

Ze proberen achteraf wat fixes door te voeren en goodwill te kweken, dat is niet "best netjes" maar bittere noodzaak als ze hun baan willen behouden.
EA kan ook niets doen ...
Glas half vol of half leeg prinicpe. Ze zijn in vergelijking met COD vooruitstrevend en helaas hangen daar de nodige bugs en problemen aan. Ik zal ze hierin altijd in blijven verdedigen, ze blijven veranderen nemen risico dat die niet goed aflopen is een ander ding maar COD heb ik al 5 versies geleden laten liggen omdat ze hetzelfde spelletje blijven uitbrengen. BF is het enige spel wat 64 man met elkaar laat games en toch zo'n kwaliteit in performance en visuals zien. Ok het zal niet voor de pro gamers zijn door de netcode maar een supergame blijft het in mijn ogen..
beuker19 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 12:47:
[...]

Weet je wat mensen het meest voor de borst stoot.
De meest onzinnig regels die je op heel veel servers hebt zoals DMR limiet , Chat filters te strak , een kick wanneer je de admin neerschiet, een ban als je in de chopper gaat , je al gebanned word bij een k/d van 2 dat is gewoon veel erger dan een keertje kanker in de chat.
Tuurlijk heb je uiterste. We hebben hiervoor een StandardOperatingProcedure. Breekt iemand de regels zal je de procedure moeten aanhouden. Waarschuwing, kill, kick, ban... Ban wordt meestal pas na 2e 3e kick gegeven. K/d ratio is nogal moeilijk voor te kicken en te relateren aan cheaten hopen dat de cheatometer van BF4 wat beter wordt. Wel grappig trouwens op de cheatometer je Clantag te filteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TecTo schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 14:06:
[...]

Als er dan iemand over een sniper begint haken die figuren maar al te graag in om het weer te kleineren en hun geweldige rol in het spel weer eens te bevestigen. Dat noem ik zelfoverschatting want zo geweldig is een assault niet.
Ik volg dit topic al een tijd, misschien niet vanaf dag 1 maar vanaf pag.150 ofzo. dus daar zit het probleem dus echt niet in...
Wat je toch altijd houdt zijn de paar met een mening die niet zal veranderen, big deal, laat ze lekker die mening houden, maar de discussie ging gewoon over de manier waarop classses wel of niet goed ingezet worden. Dat ging gewoon normaal en was niks mis mee. Dan kom jij er weer door heen als miley Cyrus op haar sloopbal. beetje jammer gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

Sissors schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 14:19:
[...]

Frustratie inderdaad. Maar niet frustratie dat een sniper je een keertje raakt, maar frustratie dat je halve team eruit bestaat en je dus automatisch verliest. Heb nog nooit een potje gehad waarbij ik dacht: hadden we nu maar wat minder engineers/assault/support. Snipers? Heel vaak.

Punt is dat de gemiddelde sniper gewoon niks zinvols voor zijn team doet. Tuurlijk zijn er uitzonderingen, maar niet veel. En ja, de gemiddelde engineer/support/assault is wel zo 'geweldig' dat hij iets toevoegd aan het team. Zelfs een support die te dom is ammo boxes te droppen helpt (tenzij het eentje is die een mortar neerzet en daarmee gaat kloten het hele spel).
overdreven. ik heb werkelijk nog nooit in een team gezeten waarbij ik het idee had dat we teveel snipers hadden, wel supports was de hele vloer beladen met ammo boxes maar geen med pack te bekennen. andersom het zelfde.

Heb genoeg rounds dat ik weinig campende snipers tegenkom. (mwah genoeg ook niet helemaal waar, siege of shanghai is sowieso een dikke camp map).

[ Voor 4% gewijzigd door koudepinda op 11-02-2014 14:29 ]

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
koudepinda schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 14:25:
[...]

overdreven. ik heb werkelijk nog nooit in een team gezeten waarbij ik het idee had dat we teveel snipers hadden, wel supports was de hele vloer beladen met ammo boxes maar geen med pack te bekennen. andersom het zelfde.

Heb genoeg rounds dat ik geen campende sniper tegenkom.
Ze komen imho niet veel voor maar ik heb vaak genoeg rounds gehad met 6-8 snipers in de heuvels terwijl het enemy team flag na flag overnam.
Het staat je vrij te kiezen hoe je speelt maar bewust een class kiezen waarmee het team verliest kan ik ook slecht tegen, doe dat dan in een ronde dat het team niet compleet van de map geveegd word of kijk even hoeveel snipers er zijn en of dit wat toevoegd.
Common logic mist alleen bij 90% van de spelers. Zelfde geldt voor de dedicated assaulters die alleen op de tdm flag spelen en dan klagen dat het team niets doet. Ja duh als je zelf niet andere flags capped dan helpt dat natuurlijk ook niet. Of je kiest toch eens buiten je assault comfort zone te gaan en als engi te spelen zodat je die ' tankrapers' kan aanpakken. Maar nee je moet en zal assault spelen. Ja dan verlies je ook.
Maar zoals gezegd slechte spelers heb je in alle classes en voegen altijd even weinig toe aan het team. Ergste zijn vaak die noobs die de choppers in het begin als transport gebruiken en dan bailen zonder waarschuwing en zo een waardevolle attack chopper of scout chopper dumpen.

[ Voor 6% gewijzigd door SouLLeSSportal op 11-02-2014 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
koudepinda schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 14:25:
[...]

Heb genoeg rounds dat ik weinig campende snipers tegenkom. (mwah genoeg ook niet helemaal waar, siege of shanghai is sowieso een dikke camp map).
Dan spelen we blijkbaar op andere servers, want genoeg van de potjes rush die ik speel zit één team vol met snipers, die dan automatisch verliezen.

Uberhaupt, vloer beladen met ammo boxes? Kan alleen bedenken dat dat bij Locker gebeurd. Wat assaults zijn dan handig erbij, maar daar kan je moeilijk teveel support hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 14:30:
[...]

Ze komen imho niet veel voor maar ik heb vaak genoeg rounds gehad met 6-8 snipers in de heuvels terwijl het enemy team flag na flag overnam.
Het staat je vrij te kiezen hoe je speelt maar bewust een class kiezen waarmee het team verliest kan ik ook slecht tegen, doe dat dan in een ronde dat het team niet compleet van de map geveegd word of kijk even hoeveel snipers er zijn en of dit wat toevoegd.
Common logic mist alleen bij 90% van de spelers. Zelfde geldt voor de dedicated assaulters die alleen op de tdm flag spelen en dan klagen dat het team niets doet. Ja duh als je zelf niet andere flags capped dan helpt dat natuurlijk ook niet. Maar zoals gezegd slechte spelers heb je in alle classes en voegen altijd even weinig toe aan het team. Ergste zijn vaak die noobs die de choppers in het begin als transport gebruiken en dan bailen zonder waarschuwing en zo een waardevolle attack chopper of scout chopper dumpen.
precies dit is dus exact wat ik bepleit. maar er is hier gewoon een aantal mensen dat alleen maar snipers loopt te bashen. ik zeg niet dat elke sniper goed is maar er zijn er toch ook behoorlijk wat die het wel zijn en dat geld voor alle classes.

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
koudepinda schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 14:33:
[...]

precies dit is dus exact wat ik bepleit. maar er is hier gewoon een aantal mensen dat alleen maar snipers loopt te bashen. ik zeg niet dat elke sniper goed is maar er zijn er toch ook behoorlijk wat die het wel zijn en dat geld voor alle classes.
Maar dan gaat het om verhoudingen
Assault 80% waardevol 20% waardeloos
Sniper 99% waardeloos 1% waardevol
Kijk daar zit het grote verschil.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

Jaa nu weten we het wel weer... 3 pagina's aan sniper bash en defend en persoonlijk gelul op de man af. Sesamstraat politie is gearriveerd en kappe nou :P

Effe wat anders, welke maps zitten nu precies in Second Assault? En welke zien jullie het meeste naar uit?? Ben hier erg benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

Sissors schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 14:31:
[...]

Dan spelen we blijkbaar op andere servers, want genoeg van de potjes rush die ik speel zit één team vol met snipers, die dan automatisch verliezen.

Uberhaupt, vloer beladen met ammo boxes? Kan alleen bedenken dat dat bij Locker gebeurd. Wat assaults zijn dan handig erbij, maar daar kan je moeilijk teveel support hebben.
tsja ik speel vooral TDM en conquest large. en in cql spelen de support en assault altijd de lone wolf die kunnen zichzelf dan alleen maar voorzien van supply's , handig hoor.

Inderdaad map locker. waardeloze map de eersten die C veroveren winnen. daar onstaat gewoon een dikke opstopping die nergens naartoe gaat.
beuker19 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 14:36:
[...]

zat er op te wachten basher nummer 1

nice numbers, source??

[ Voor 17% gewijzigd door koudepinda op 11-02-2014 14:39 ]

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wereldreiziger schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 14:38:
Jaa nu weten we het wel weer... 3 pagina's aan sniper bash en defend en persoonlijk gelul op de man af. Sesamstraat politie is gearriveerd en kappe nou :P

Effe wat anders, welke maps zitten nu precies in Second Assault? En welke zien jullie het meeste naar uit?? Ben hier erg benieuwd naar.
Operation Metro, Caspian Border, Gulf of Oman en Operation Firestorm.

Ik kijk zelf uit naar Metro en Caspian, die waren in Battlefield 3 ook vrij sterk. Oman en Firestorm zijn in mijn ogen voorbeelden van waardeloos mapdesign. Mappen die grotendeels doodsaai waren.
koudepinda schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 14:38:
Inderdaad map locker. waardeloze map de eersten die C veroveren winnen. daar onstaat gewoon een dikke opstopping die nergens naartoe gaat.
Slechte analyse. Het beste team heeft vaak als eerste C te pakken en wint omdat ze het betere team zijn. Als C verstopt is kan je zo gemakkelijk flanken dat dit geen argument moet zijn om maar te verliezen.

[ Voor 25% gewijzigd door Tsurany op 11-02-2014 14:42 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Wereldreiziger schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 14:38:
Operation Metro
Caspian Border
Gulf of Oman
Operation Firestorm

Ik ben heeeeeeeeeeel benieuwd. Hier zit gelukkig wel levolution in en er zijn verbeteringen doorgevoerd.
Zo zijn de chokepoints minder in metro.

Oman en Firestorm waren mijn 2 favorieten maar border was ook goed. Die is flink op de schop genomen dus ik kan eigenlijk niet wachten :9~

[ Voor 8% gewijzigd door Gman op 11-02-2014 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio

NLKornolio

Tsurany schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 14:39:
[...]

Operation Metro, Caspian Border, Gulf of Oman en Operation Firestorm.

Ik kijk zelf uit naar Metro en Caspian, die waren in Battlefield 3 ook vrij sterk. Oman en Firestorm zijn in mijn ogen voorbeelden van waardeloos mapdesign. Mappen die grotendeels doodsaai waren.

[...]

Slechte analyse. Het beste team heeft vaak als eerste C te pakken en wint omdat ze het betere team zijn. Als C verstopt is kan je zo gemakkelijk flanken dat dit geen argument moet zijn om maar te verliezen.
Firestorm denk ik het meest gespeeld van alle BF3 mappen de beste chopper map namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 12:13:
http://i.imgur.com/os6jOkt.jpg

Lead Gameplay designer weet niet hoe de tickets precies gescored worden....

http://www.reddit.com/r/b..._designer_of_bf4_and_bf3/

Godsallemachtig, nét als je denkt dat het niet beroerder kan, weten ze het toch weer te overtreffen.
Onderhand begin in te geloven dat het beter zou zijn als EA gewoon de studio (DICE) zijn management eruit gooien. Daar is EA namelijk wel goed in. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
caanova1984 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 14:44:
[...]

Firestorm denk ik het meest gespeeld van alle BF3 mappen de beste chopper map namelijk
Die map is dan ook wel leuk in een chopper (of ander voertuig) maar gemiddeld genomen zit nog geen derde van de spelers in een voertuig en is twee derde op een veel te grote en veel te lege map aan het rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

koudepinda schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 14:38:
[...]

tsja ik speel vooral TDM en conquest large. en in cql spelen de support en assault altijd de lone wolf die kunnen zichzelf dan alleen maar voorzien van supply's , handig hoor.

Het probleem op Locker is dat mensen enorme tunnelvisie hebben door alleen te focussen op C. Daardoor verlies je veel tickets omdat je een vlag minder hebt. Soms is het zo erg dat men niet doorheeft dat er van buitenaf gebackstabt wordt, waarop in een mum van tijd het team geen enkele vlag meer heeft.
De sleutel op Locker is continu blijven pushen en niet afwachtend granaten staan gooien bij C (dat doet dus standaard driekwart van het team). Als je C niet hebt, dan moet je een vlag verder gaan kijken. Zolang je continu 3 vlaggen hebt, win je. Welke vlaggen dat zijn maakt eigenlijk niets uit; zonder C kun je ook prima winnen. Helaas spelen veel mensen conquest alsof het TDM is... zo frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grappige is dat juist de TDM variant meer dynamiek heeft omdat bij een succesvolle aanval de spawns omgedraaid worden. Campen wordt dan vrijwel onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand anders trouwens het idee dat Levolution in Second Assault voor een hele nieuwe lading aan bugs en problemen met de gameplay op de mappen gaat zorgen? Ik heb namelijk wel dat idee. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
beuker19 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 14:36:
[...]

Weer zo'n uit frustratie bijdrage en aanname die nergens op slaat.

Het grote verschil zit in jouw vooroordeel en onvermogen om onderscheid te maken tussen waardevol en waardeloos. Je kunt het niet laten om een sniper te beschimpen. Soms denk ik die gozer moet echt een plaat voor zijn kop hebben of is oliedom.

Zou je sieren om spelers die een bepaald karakter spelen in hun waarde te laten. Termen als waardeloos en laf enz., zijn veel gebruikte opmerkingen in je post als het een sniper aangaat.

[ Voor 3% gewijzigd door TecTo op 11-02-2014 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 14:46:
[...]

Die map is dan ook wel leuk in een chopper (of ander voertuig) maar gemiddeld genomen zit nog geen derde van de spelers in een voertuig en is twee derde op een veel te grote en veel te lege map aan het rondlopen.
Dat dacht ik eerst ook maar ben daar na een jaar behoorlijk op terug gekomen.
Als je goed samenwerkt en je zorgt dat je A B C hebt en af en toe d aanvalt heb je misschien wel 1 van de beter infantry maps uit BF3 en juist de vele mogelijkheden op te verschuilen of te vechten tegen Armor maakt dat je het op alle fronten leuk was maar in geen opzicht iets te veel OP was.
Het doet mij wel een beetje denken aan Zavod maar dan iets ruimer opgezet.
TecTo schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 14:52:
[...]

Weer zo'n uit frustratie bijdrage.

Het grote verschil zit in jouw vooroordeel en onvermogen om onderscheid te maken tussen waardevol en waardeloos. Je kunt het niet laten om een sniper te beschimpen. Soms denk ik die gozer moet echt een plaat voor zijn kop hebben of is oliedom.

Zou je sieren om spelers die een bepaald karakter spelen in hun waarde te laten. Termen als waardeloos en laf enz., zijn veel gebruikte opmerkingen in je post als het een sniper aangaat.
Dit is gewoon een feit jij kunt wel allerlei dingen gaan roepen maar dat maakt dit er niet minder waar om.
Na 1400 uur BF3 en BF4 gepeeld te hebben weet ik wel hoe waardevol een Assault/Sniper is.
Ik heb echt nog nooit gehad dat ik dacht nu ben ik een sniper nodig in mijn team maar heel vaak gehad dat ik dacht wat zal het fijn zijn dat er iemand health , ammo , rockets , c4 of iets in die strekking had.
Dan kun je wel zeggen ja maar ze spotten maar dat kan ik zelf ook wel tot ongeveer 200 door een keer op q te rammen

[ Voor 43% gewijzigd door beuker19 op 11-02-2014 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

Gman schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 14:40:
[...]

Operation Metro
Caspian Border
Gulf of Oman
Operation Firestorm

Ik ben heeeeeeeeeeel benieuwd. Hier zit gelukkig wel levolution in en er zijn verbeteringen doorgevoerd.
Zo zijn de chokepoints minder in metro.

Oman en Firestorm waren mijn 2 favorieten maar border was ook goed. Die is flink op de schop genomen dus ik kan eigenlijk niet wachten :9~
Ik vond Caspian en Firestorm veruit het leukste. Maar dat ze hebben geprobeerd de chokepoints terug te dringen op Metro staat me ook zeker wel aan! Dit zouden ze eigenlijk ook op lockers moeten doen.

Op Firestorm kon je altijd goed uit de voeten als flag capper B-C-D ( te voet ) en op Caspan precies hetzelfde, ook te voet B-C-D en soms E was prima te doen. Maar op beide maps kon je ook vol aan de gang met tanks en choppers, of zelfs snipen in de heuvels. Die maps hadden wat mij betreft voor elke speelstijl precies genoeg om je goed te kunnen vermaken.

Golf of Oman was echt een light-tank festijn, te voet was je echt geen drol waard daar. Ook leuk als je zin hebt om te tanken, maar verveelde mij na een tijdje meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:22
[...]
sportief?? not so much.
Hoezo niet? Ik leg ze er regelmatig (vooral bij Zavod en Siege), dan maar niet sportief. Het is zeer effectief en iemand die een beetje kan nadenken rijdt, vooral in Zavod, gewoon door het gras weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 14:52:
[...]

Dat dacht ik eerst ook maar ben daar na een jaar behoorlijk op terug gekomen.
Als je goed samenwerkt en je zorgt dat je A B C hebt en af en toe d aanvalt heb je misschien wel 1 van de beter infantry maps uit BF3 en juist de vele mogelijkheden op te verschuilen of te vechten tegen Armor maakt dat je het op alle fronten leuk was maar in geen opzicht iets te veel OP was.
Het doet mij wel een beetje denken aan Zavod maar dan iets ruimer opgezet.
Alleen de ruimte er omheen is te groot waardoor te weinig spelers in dat stuk zitten om echt spannende actie te krijgen. Vaak is het daar constant hetzelfde gevecht tegen dezelfde spelers.
DanielWW2 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 14:50:
Heeft iemand anders trouwens het idee dat Levolution in Second Assault voor een hele nieuwe lading aan bugs en problemen met de gameplay op de mappen gaat zorgen? Ik heb namelijk wel dat idee. :/
Dat sowieso. Levolution is een matige toevoeging in mijn ogen en puur een gimmick. Introduceert teveel issues en heeft een slechte invloed op de speelbaarheid van sommige maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

Zal vast niet 100% zijn inderdaad maargoed ze kennen de maps al van binnen en buiten en weten denk ik dan ook beter waar de mogelijke bugs in zouden kunnen zitten.

Ik denk dat het wel mee valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 14:46:
[...]

gelukkig zit het merendeel van de flags redelijk dicht op elkaar. Klein stukje lopen moet niet zo'n probleem zijn, het is niet infi only field. het is battlefield waar alle mogelijkheden (bij wijze van) aanwezig zijn dus lucht, grond en water voertuigen en infantry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Ik hoop het niet. Of sta je al op scherp om je negatieve tirades richting Dice te hervatten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Wereldreiziger schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 14:53:
[...]
Golf of Oman was echt een light-tank festijn, te voet was je echt geen drol waard daar. Ook leuk als je zin hebt om te tanken, maar verveelde mij na een tijdje meestal.
Ja het is een voertuigenmap, maar die mag er ook wel tussen zitten.
Ik had altijd de grootste lol om de snipers van de flats te helpen.
Ook vliegen kon je daar best goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 14:58:
[...]

gelukkig zit het merendeel van de flags redelijk dicht op elkaar. Klein stukje lopen moet niet zo'n probleem zijn, het is niet infi only field. het is battlefield waar alle mogelijkheden (bij wijze van) aanwezig zijn dus lucht, grond en water voertuigen en infantry.
Klein stukje lopen is geen probleem maar heb je de afstanden op Gulf of Oman wel eens gezien? Daar moet je gewoon veel meer motoren en quads hebben zodat infantry altijd snel weg kan. Lang moeten lopen door open stukken is saai. Kans dat je een vijand tegenkomt en een leuk gevecht hebt is klein. Infantry focussed zich vooral op enkele stukken en de rest is vrij desolaat. Voertuigen maps zijn zeker leuk mits er daadwerkelijk genoeg voertuigen zijn. Met 32vs32 voertuigen is dat zeker leuk. Maar 10vs10 voertuigen betekent dat alsnog 10-15 man per team te voet verder mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Misschien mis ik iets, maar BF is toch juist die mix van inf, veh en grotere maps!?
Of heb ik het verkeerde spel gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 15:03:
[...]

Klein stukje lopen is geen probleem maar heb je de afstanden op Gulf of Oman wel eens gezien? Daar moet je gewoon veel meer motoren en quads hebben zodat infantry altijd snel weg kan. Lang moeten lopen door open stukken is saai. Kans dat je een vijand tegenkomt en een leuk gevecht hebt is klein. Infantry focussed zich vooral op enkele stukken en de rest is vrij desolaat. Voertuigen maps zijn zeker leuk mits er daadwerkelijk genoeg voertuigen zijn. Met 32vs32 voertuigen is dat zeker leuk. Maar 10vs10 voertuigen betekent dat alsnog 10-15 man per team te voet verder mag.
ik heb meer dan 1000 uur in bf3, dus ja ik heb wel eens een paar pasjes in de map gemaakt. :+
Als je vanuit de base moet lopen ja, ben je even bezig, maar nu met het spawnen op vehicles is dat al 99% opgelost dat je spawned en niet een voertuig meer kan vinden. daarnaast kan je gewoon op flags spawnen? De flags in het midden kun je het beste met infi domineren, dus zolang je die 3 houdt komt het wel goed als de rest een van de buitenflags erbij vasthoudt. Ik zie geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheBrut3 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 15:03:
Misschien mis ik iets, maar BF is toch juist die mix van inf, veh en grotere maps!?
Dat komt oorspronkelijk uit 1942 omdat grote desolate mappen toen de enige mogelijkheid was op technisch vlak. In BF2 merkte je duidelijk dat de kleinere mappen zoals Mashtuur, Karkand en Wake Island populair waren omdat daar infantry en voertuigen goed samen kwamen. De enorm grote mappen waren een stuk minder populair omdat de actie veel minder intens was en veel spelers niet van eindeloze marathons hielden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
TheBrut3 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 15:03:
Zoals gezegd, als die mix goed is. Als infanterie alleen aan het lopen is, is dat niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
caanova1984 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 14:25:
EA kan ook niets doen ...
Glas half vol of half leeg prinicpe. Ze zijn in vergelijking met COD vooruitstrevend en helaas hangen daar de nodige bugs en problemen aan. Ik zal ze hierin altijd in blijven verdedigen, ze blijven veranderen nemen risico dat die niet goed aflopen is een ander ding maar COD heb ik al 5 versies geleden laten liggen omdat ze hetzelfde spelletje blijven uitbrengen. BF is het enige spel wat 64 man met elkaar laat games en toch zo'n kwaliteit in performance en visuals zien. Ok het zal niet voor de pro gamers zijn door de netcode maar een supergame blijft het in mijn ogen..
Posts zoals dit zijn precies de reden dat ze er mee weg blijven komen om een totaal wanproduct uit te brengen dat pas na een kleine 3 maanden uberhaubt bij genoeg mensen stabiel genoeg draait om het spel te kunnen beoordelen. Waar nooit in de deze periode alle gamemodes op hetzelfde moment speelbaar zijn geweest. Voorbeelden te over: Defuse bij launch waar je automatisch spectator werd, toen obliteration waar de bom verdween, nu TDM waar het geluid wegvalt etc. etc.

Niets doen is echt geen optie meer voor EA tenzij ze de BF franchise willen opgeven. De die-hard BF fans uit de 1942, BF2 en BF 2142 periode hebben ze al redelijk hard verloren. De esportscrowd en de jongens die gewoon een goede shooter willen spelen, geven EA niet nog een half jaar de tijd om de core mechanics op orde te brengen.

Van de casual BF gamers die het spel nu nog koste wat het kost verdedigen kan je je ook maar afvragen hoe loyaal ze zijn. Als er een betere shooter is, zijn die ook snel weer weg.

Je moet niet vergeten dat veel mensen niet klagen om te klagen, maar juist om de teloorgang van een serie die ze dierbaar is.
Nouja daar hebben ze niet eens levolution voor nodig, er zitten al genoeg glitches in de xbox versie (die nog geen seconde erkend zijn door DICE overigens). Met als absolute hoogtepunt hoe eenvoudig het is om in Metro boven de map te komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 15:11:
[...]

Posts zoals dit zijn precies de reden dat ze er mee weg blijven komen om een totaal wanproduct uit te brengen dat pas na een kleine 3 maanden uberhaubt bij genoeg mensen stabiel genoeg draait om het spel te kunnen beoordelen. Waar nooit in de deze periode alle gamemodes op hetzelfde moment speelbaar zijn geweest. Voorbeelden te over: Defuse bij launch waar je automatisch spectator werd, toen obliteration waar de bom verdween, nu TDM waar het geluid wegvalt etc. etc.

Niets doen is echt geen optie meer voor EA tenzij ze de BF franchise willen opgeven. De die-hard BF fans uit de 1942, BF2 en BF 2142 periode hebben ze al redelijk hard verloren. De esportscrowd en de jongens die gewoon een goede shooter willen spelen, geven EA niet nog een half jaar de tijd om de core mechanics op orde te brengen.

Van de casual BF gamers die het spel nu nog koste wat het kost verdedigen kan je je ook maar afvragen hoe loyaal ze zijn. Als er een betere shooter is, zijn die ook snel weer weg.

Je moet niet vergeten dat veel mensen niet klagen om te klagen, maar juist om de teloorgang van een serie die ze dierbaar is.

[...]

Nouja daar hebben ze niet eens levolution voor nodig, er zitten al genoeg glitches in de xbox versie (die nog geen seconde erkend zijn door DICE overigens). Met als absolute hoogtepunt hoe eenvoudig het is om in Metro boven de map te komen...
BF2 , BF3 en BF2142 veteranen weten donders goed dat elke BF pas naar een patch of 5/6 goed speelbaar is.
Het enigste verschil is dat BC2 wel direct goed speelbaar was en een slechte console port was wat dus dat een beetje de standaard heeft gezet.
De reden dat BF2 veteranen zijn afgehaakt is het gebrek aan mods , Lock-on Wapens , console ports enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die glitches die er ook al in zaten in bf3, een game die nog maar een paar jaar uit is ofzo... :F
Dat soort dingen kan ik me nog het meest aan ergeren, van die fouten die zo makkelijk voorkomen kunnen worden.

Als het niet veel verbeterd in de komende maand met de nieuwe patch en evt nog max 1 extra patch, dan zakt deze plumppudding van een game vrij hard weg in de vergetelheid. Dat zou jammer zijn van een game die er zo mooi uitziet, zoveel potentie heeft om GOTY te worden. In plaats daarvan is het FOTY (fail of the year) geworden van 2013.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 15:17:
[...]

BF2 , BF3 en BF2142 veteranen weten donders goed dat elke BF pas naar een patch of 5/6 goed speelbaar is.
Het enigste verschil is dat BC2 wel direct goed speelbaar was en een slechte console port was wat dus dat een beetje de standaard heeft gezet.
De reden dat BF2 veteranen zijn afgehaakt is het gebrek aan mods , Lock-on Wapens , console ports enz.
Het belachelijke is dat je nu exact dezelfde issues hebt als aan het begin van BF3. Zelfde sound bugs, geen queue functionaliteit,.... met BF2 boekten ze progressie en met BFBC2 leverden ze een redelijk af product op. Ze gaan per release achteruit tegenwoordig.
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 15:19:
Die glitches die er ook al in zaten in bf3, een game die nog maar een paar jaar uit is ofzo... :F
Dat soort dingen kan ik me nog het meest aan ergeren, van die fouten die zo makkelijk voorkomen kunnen worden.

Als het niet veel verbeterd in de komende maand met de nieuwe patch en evt nog max 1 extra patch, dan zakt deze plumppudding van een game vrij hard weg in de vergetelheid. Dat zou jammer zijn van een game die er zo mooi uitziet, zoveel potentie heeft om GOTY te worden. In plaats daarvan is het FOTY (fail of the year) geworden van 2013.
Erge is... het wordt alsnog GOTY omdat iedereen blijft spelen ondanks de bugs en het nog steeds de beste multiplayer shooter is op de pc. Helaas door gebrek aan competitie maar tja...

[ Voor 36% gewijzigd door Tsurany op 11-02-2014 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 15:20:
[...]

Het belachelijke is dat je nu exact dezelfde issues hebt als aan het begin van BF3. Zelfde sound bugs, geen queue functionaliteit,.... met BF2 boekten ze progressie en met BFBC2 leverden ze een redelijk af product op. Ze gaan per release achteruit tegenwoordig.
Dat is wel waar ja -O-
Maar al je naar een jaar een goed werkend product hebt is het resultaat hetzelfde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio

NLKornolio

Tsurany schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 15:20:
[...]

[...]

Erge is... het wordt alsnog GOTY omdat iedereen blijft spelen ondanks de bugs en het nog steeds de beste multiplayer shooter is op de pc. Helaas door gebrek aan competitie maar tja...
Op de een of andere manier heb ik de BFBC nooit echt als een gedegen BF serie gezien vondt de mappen erg slecht en het spelen voelde gewoon totaal niet naar BF maar, misschien lag het ook aan me GPU die niet zo goed liep met BFBC.

Maar nog steeds welke shooter is er na de 3e reeks nog en heeft niet dezelfde engine ? Door ze af te branden geef je ze het gevoel dat de progressie niet gewild is en dat we liever 10 reeksen met dezelfde engine hebben, misschien moeten ze overstappen naar het idee andere developer voor een reeks met de Frostbite 2 engine en de Dice-ers met Frostbite 3 en dat om het jaar ... :9 er is gelukkig progressie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 15:17:
[...]

Dat zeg ik, die jongens gaan ze ook niet meer terugwinnen. Maar om te behouden wat er nog wel speelt, moet er dus heel snel iets gebeuren.

Hoe je het ook went of keert. De staat waarin ze BF4 hebben uitgebracht is onvergefelijk. Het is precies dezelfde engine met zoveel dezelfde textures, models en sound files. Er is veel ervaring opgedaan met BF3, dezelfde fouten maken nog geen jaar later, dat is niet goed te praten.

Bovendien hebben ze in de aanloop naar de release meer boute uitspraken en beloften gedaan dan bij alle voorgaande battlefields bij elkaar. Als je zulke verwachtingen schept, moet je ook niet raar opkijken als je daarop wordt afgerekend wanneer je deze totaal niet waar maakt.
caanova1984 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 15:28:
[...]
Op de een of andere manier heb ik de BFBC nooit echt als een gedegen BF serie gezien vondt de mappen erg slecht en het spelen voelde gewoon totaal niet naar BF maar, misschien lag het ook aan me GPU die niet zo goed liep met BFBC.

Maar nog steeds welke shooter is er na de 3e reeks nog en heeft niet dezelfde engine ? Door ze af te branden geef je ze het gevoel dat de progressie niet gewild is en dat we liever 10 reeksen met dezelfde engine hebben, misschien moeten ze overstappen naar het idee andere developer voor een reeks met de Frostbite 2 engine en de Dice-ers met Frostbite 3 en dat om het jaar ... :9 er is gelukkig progressie..
Laat je niets wijsmaken door die nummertjes, het is precies dezelfde engine als de eerste BC.

[ Voor 29% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 11-02-2014 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Maar nog steeds welke shooter is er na de 3e reeks nog en heeft niet dezelfde engine ? Door ze af te branden geef je ze het gevoel dat de progressie niet gewild is en dat we liever 10 reeksen met dezelfde engine hebben, misschien moeten ze overstappen naar het idee andere developer voor een reeks met de Frostbite 2 engine en de Dice-ers met Frostbite 3 en dat om het jaar ... :9
rush maps in bc, vooral bc2 waren episch goed, op een paar na waar met een goed defending team je ze tegen kon houden. Toch 100% beter dan wat in bf4 nu de rush maps voor moet stellen.
voordeel en nadeel was dat je ook 1 mcom in een destructable gebouw had en dus weg was als je eht gebouw kapot schoot, en je kon de mcom zelf kapot schieten. Dat was nogal iets waar veel mensen een haat/liefde verhouding mee hadden.

[ Voor 11% gewijzigd door SouLLeSSportal op 11-02-2014 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio

NLKornolio

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 15:29:
[...]

rush maps in bc, vooral bc2 waren episch goed, op een paar na waar met een goed defending team je ze tegen kon houden. Toch 100% beter dan wat in bf4 nu de rush maps voor moet stellen.
De map design is inderdaad knudde in BF4 al vindt ik de city maps echt wel zijn charme hebben.
\
Misschien dat dat het was want ben absoluut geen rush man doe mij maar full time conquest

[ Voor 10% gewijzigd door NLKornolio op 11-02-2014 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
[...]

voordeel en nadeel was dat je ook 1 mcom in een destructable gebouw had en dus weg was als je eht gebouw kapot schoot, en je kon de mcom zelf kapot schieten. Dat was nogal iets waar veel mensen een haat/liefde verhouding mee hadden.
Eensch! BFBC2 was een zeer goed en leuk spel. En MComs in gebouwen vond ik juist leuk, soms was het zelfs tactisch om je eigen MCom neer te halen zodat je het team strategischer kon plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Wat was kleinschaliger maar daardoor juist een briljante combinatie van infantry en voertuigen. Altijd intense actie, goede chokepoints die te overwinnen waren en lekkere jungle maps waar je doorheen kon sluipen. Echt hele intense potjes die ik in BF4 rush sterk mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 15:29:
[...]

Dat zeg ik, die jongens gaan ze ook niet meer terugwinnen. Maar om te behouden wat er nog wel speelt, moet er dus heel snel iets gebeuren.

Hoe je het ook went of keert. De staat waarin ze BF4 hebben uitgebracht is onvergefelijk. Het is precies dezelfde engine met zoveel dezelfde textures, models en sound files. Er is veel ervaring opgedaan met BF3, dezelfde fouten maken nog geen jaar later, dat is niet goed te praten.

Bovendien hebben ze in de aanloop naar de release meer boute uitspraken en beloften gedaan dan bij alle voorgaande battlefields bij elkaar. Als je zulke verwachtingen schept, moet je ook niet raar opkijken als je daarop wordt afgerekend wanneer je deze totaal niet waar maakt.

[...]

Laat je niets wijsmaken door die nummertjes, het is precies dezelfde engine als de eerste BC.
Ik ben het wel met je eens.
Daarom leg ik de schuld ook veel meer bij Dice dan bij EA.
Dice heeft Frostbite GVD. zelf ontwikkeld en nog kunnen ze geen bug vrij en stabiel uitbrengen.
Het enigste waarom ik BF4 wel speel is omdat het gewoon het enigste spel is waar ik zoveel lol kan hebben en zoveel ''Only'' in Battlefield momenten mee maakt en dat samen met nog een stuk of 10 vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 15:36:
[...]

Wat was kleinschaliger maar daardoor juist een briljante combinatie van infantry en voertuigen. Altijd intense actie, goede chokepoints die te overwinnen waren en lekkere jungle maps waar je doorheen kon sluipen. Echt hele intense potjes die ik in BF4 rush sterk mis.
Hehe, ja precies! De controls in BC2 waren verschrikkelijk, maar qua beleving.....

Hoeveel rondes ik wel niet gehad heb die we winnend eindigden terwijl ik uitgeput met de rug tegen de mcom stond, met nog een paar procent health, alleen nog een handjevol kogels voor de 1911. Om vervolgens uitgeput de stoel naar achteren te schuiven, een goudgele klets te openen en voldaan nog even na te zitten..

De balans tussen verdediger en aanvaller in BC2 in rush was nagenoeg perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 16:25:
[...]

Hehe, ja precies! De controls in BC2 waren verschrikkelijk, maar qua beleving.....

Hoeveel rondes ik wel niet gehad heb die we winnend eindigden terwijl ik uitgeput met de rug tegen de mcom stond, met nog een paar procent health, alleen nog een handjevol kogels voor de 1911. Om vervolgens uitgeput de stoel naar achteren te schuiven, een goudgele klets te openen en voldaan nog even na te zitten..

De balans tussen verdediger en aanvaller in BC2 in rush was nagenoeg perfect!
Maar dat is toch het hele punt te veel gamemodus op 1 en de zelfde map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
[...]

Ik vind over het algemeen de basis leveldesign prima in BF4. Veel steegjes en dekking voor infanterie bijvoorbeeld. Meeste rush maps vind ik ook wel goed, met wat uitzonderingen, zoals:

Op resort dingetje map: Welke idioot heeft bedacht in de laatste patch dat aanvallers daar een patrol boat moeten hebben, naast de LAV en twee helis?
Dat terwijl op Zavod de laatste toren nagenoeg onmogelijk is in te nemen.
Waarom kan je bij de op één na laatste set mcoms bij railway niet spawnen op squad mates?
Map met ingestorte toren, als je die moet verdedigen kunnen de aanvaller praktisch op mcom B spawnen met jetskis.
Silk road is hopeloos, gaat nooit wat worden.
Andere china rising map met voertuigen hebben defenders veel te veel bij eerste mcoms. Bij laatste mcoms is het dan weer onmogelijk om te verdedigen.

Het grootste gedeelte zou wel opgelost kunnen worden met wat andere spawn locaties en voertuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik mis vooral bij de camo's een beetje goede camo's, nu zijn ze, helemaal voor een recon (ironisch genoeg) alleen broek en is het shirt nog steeds zwart, dus je valt nog steeds op als een kers op een slagroomtaart. Een sandcamo moet ook helemaal sandcamo zijn, en urban helemaal gestreept/gevlekt. Ik snap die logica er echt niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 15:38:
[...]
Het enigste waarom ik BF4 wel speel is omdat het gewoon het enigste spel is waar ik zoveel lol kan hebben en zoveel ''Only'' in Battlefield momenten mee maakt en dat samen met nog een stuk of 10 vrienden.
En zolang er geen spel hetzelfde kan bieden kunnen ze verder klooien en zal men het blijven kopen en spelen. Je uitspraak zegt veel over battlefield en hoe leuk het is zelfs mét bugs maar het zegt ook hoe zwak al de rest is. Titanfall verwacht ik persoonlijk niet te veel van en ik verwacht al zeker geen leegloop van BF naar Titanfall zoals sommige youtubers voorspellen.

dus zolang er geen echte concurrentie is zal men deze dingen blijven permitteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 16:31:
[...]

Maar dat is toch het hele punt te veel gamemodus op 1 en de zelfde map.
Klopt helaas en ik snap de redenatie daar achter nog steeds totaal niet. Er is toch altijd één mode die op een map voornamelijk gespeeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 16:44:
Ik mis vooral bij de camo's een beetje goede camo's, nu zijn ze, helemaal voor een recon (ironisch genoeg) alleen broek en is het shirt nog steeds zwart, dus je valt nog steeds op als een kers op een slagroomtaart. Een sandcamo moet ook helemaal sandcamo zijn, en urban helemaal gestreept/gevlekt. Ik snap die logica er echt niet van.
Gewoon een goede adaptive camo net als bij wapens en voertuigen. Enige die ik gebruik omdat je bij de rest het wisselen altijd vergeet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 16:52:
[...]

Gewoon een goede adaptive camo net als bij wapens en voertuigen. Enige die ik gebruik omdat je bij de rest het wisselen altijd vergeet.
Ik doelde op de soldier camo's niet de wapen camo. Ik lees verkeerd. Er is maar een soort van bruikbare camo bij de chinezen, en dat is nog steeds een halve camo, bruinig geloof ik. de rest zijn allemaal urban/marine camo's |:( Snap niet dat je niet gewoon voor elke party een 5 tal verschillende GOEDE camo suits hebt die je kan gebruiken om wat minder op te vallen, net zoals bf3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

[...]

Leuk en toevallig dat er nu net over BFBC2 wordt gesproken als ik die net gisteren weer eens aanslingerde. Voelde meteen goed en vertrouwd en alles werkte zoals het hoort. In BFBC2 speel ik alleen maar Rush, die mappen zijn geweldig: Port Valdez, Arica Harbor en Valparaiso als absolute hoogtepunten :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l0n3w012ph schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 17:16:
[...]

Leuk en toevallig dat er nu net over BFBC2 wordt gesproken als ik die net gisteren weer eens aanslingerde. Voelde meteen goed en vertrouwd en alles werkte zoals het hoort. In BFBC2 speel ik alleen maar Rush, die mappen zijn geweldig: Port Valdez, Arica Harbor en Valparaiso als absolute hoogtepunten :)
Ik had ook veel meer een basis gevoel van die gedeeltes die je overnam, maar dat kwam ook omdat ze veel langer waren dan in bf4, op altai range na en specifiek voor rush gemaakt waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l0n3w012ph schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 17:16:
[...]

Dat is wat er net word besproken.
De maps in BFBC2 zijn exclusief ontwikkeld voor Rush zoals de Maps in BF2/2142 speciaal voor conquest zijn ontwikkeld en dat komt gewoon de kwaliteit ten goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Laatst online: 12-06-2024
Is al eerder gezegd, maar ze wilden te veel met de maps in BF4.
Dus alle verschillende game types op zelfde maps, en dat werkt niet even goed uit.

Gister even met de CZ-805 gespeeld en is nog best een fijn ding, ziet er ook best cool uit :)

[ Voor 24% gewijzigd door S.J_84 op 11-02-2014 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S.J_84 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 17:56:
Dus alle verschillende game types op zelfde maps, en dat werkt niet even goed uit.

Gister even met de CZ-805 gespeeld en is nog best een fijn ding, ziet er ook best cool uit :)
Ik vind het echt een draak van een wapen, net als de aug, overal net niet goed in, te lage rof tov van de m16 m416 etc, te hoge recoil vs de sar21, en matige hipfire in het algemeen op de pdw na. als die nu beter was qua ads accuracy en daarmee gewoon simpel te gebruiken was op medium tot long range, maar ik kan er niet veel mee wat ik niet beter kan met de sar en op close tot medium zijn er 100 andere betere opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-09 14:31

Pykow

Angelo OTR

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 16:44:
Adaptive camo's zijn eigenlijk de beste, deze verkleuren met de map mee ;)
heb je een map met veel groen, heb je een camo die groen is, speel je een sneeuw map, dan heb je een licht kleurige wapen.
Verwijderd schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 16:48:
[...]

En zolang er geen spel hetzelfde kan bieden kunnen ze verder klooien en zal men het blijven kopen en spelen. Je uitspraak zegt veel over battlefield en hoe leuk het is zelfs mét bugs maar het zegt ook hoe zwak al de rest is. Titanfall verwacht ik persoonlijk niet te veel van en ik verwacht al zeker geen leegloop van BF naar Titanfall zoals sommige youtubers voorspellen.

dus zolang er geen echte concurrentie is zal men deze dingen blijven permitteren.
titanfall lijkt me best wel leuk ;) alleen lijkt het grafisch veel op CoD en is de gameplay totaal wat anders dan dat we gewent zijn. ik verwacht ook niet dat er veel gamers overstappen van BF4 naar titanfall.
van CoD naar Titanfall is een ander verhaal.
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 18:10:
[...]

Ik vind het echt een draak van een wapen, net als de aug, overal net niet goed in, te lage rof tov van de m16 m416 etc, te hoge recoil vs de sar21, en matige hipfire in het algemeen op de pdw na. als die nu beter was qua ads accuracy en daarmee gewoon simpel te gebruiken was op medium tot long range, maar ik kan er niet veel mee wat ik niet beter kan met de sar en op close tot medium zijn er 100 andere betere opties.
Beste wapens blijven toch de ACE52, ACE23, AK5C in mijn optiek.
PDW's hebben een tekleine playground binnen de game. misschien straks met Metro een goede keuze om te gebruiken, maar dan ga ik de AS VAL goed uit testen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S.J_84 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 17:56:

Ik denk eerder dat ze gewoon geen tijd hadden. Als die waardeloze hoop ellende die SP heet nou niet gemaakt was dan had je nog wat gehad als game. Meer mappen, dat zeker en hopelijk ook minder bugs. Maar kennelijk hebben we 4 a 5 uur aan waardeloze AI en Murica is best nodig. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Laatst online: 12-06-2024
DanielWW2 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:25:
[...]

Ik denk eerder dat ze gewoon geen tijd hadden. Als die waardeloze hoop ellende die SP heet nou niet gemaakt was dan had je nog wat gehad als game. Meer mappen, dat zeker en hopelijk ook minder bugs. Maar kennelijk hebben we 4 a 5 uur aan waardeloze AI en Murica is best nodig. :/
We kunnen het alleen hopen, maar laten ze er van leren en gewoon geen SP erin gooien in de toekomst.
Gewoon puur en alleen op MP richten, en het ook daadwerkelijk goed testen voor het op de markt komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

Pykow schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 18:28:
[...]

.....

[...]

....

[...]

PDW's hebben een tekleine playground binnen de game. misschien straks met Metro een goede keuze om te gebruiken, maar dan ga ik de AS VAL goed uit testen.
ik ben nu een beetje aan het rond dollen met de QBZ-95-1 en ik vind het eigenlijk wel een leuk ding, dacht eerst dat t wel een redelijk matig wapen zou zijn maar het best een goed ding.

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Goeie servertip Dice! :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ExZ6GGb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Adaptive camo's zijn eigenlijk de beste, deze verkleuren met de map mee ;)
heb je een map met veel groen, heb je een camo die groen is, speel je een sneeuw map, dan heb je een licht kleurige wapen.
Nogmaals ik doel op de soldier camo suits, niet de wapen/vehicle paint camo. Die heb ik allemaal op standaard troll kleur :D
[...]

titanfall lijkt me best wel leuk ;) alleen lijkt het grafisch veel op CoD en is de gameplay totaal wat anders dan dat we gewent zijn. ik verwacht ook niet dat er veel gamers overstappen van BF4 naar titanfall.
Wil wel eens de beta spelen voordat ik hier wat over zeg, maar het voelt aan alsof het een beetje unreal tournament snelheid heeft met de ut 3 titan pack erbij :) faced paced en toch wel tactisch. afwachten.
[...]

de ace23 en ak5c zijn de beste allrounders en die verslaan de cz805 en aug helemaal op alle vlakken. Maar om aan te geven dat in de verschillende afstanden sowieso veel betere wapens te vinden zijn. Asval is ok maar die clip, is te klein, of ze moeten de range vergroten, maar nu is het too little too fast. 1 a 2 vijanden dat lukt nog maar meer dan dat face to face ga je vrijwel nooit redden. als je ze van achter kan verrassen wellicht als je de kans hebt de eerste twee met twee bursts op het hoofd te raken van dichtbij maar de asval heeft gewoon die 30 kogels nodig of hij moet accurater worden en op lange afstanden beter werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-09 15:50
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:11:
faced paced en toch wel tactisch. afwachten.
Wut? Fast paced? hoop ik :P

offtopic: komt net Cypres Hill - Checkmate voorbij in mijn speellijst, wat de background music was van Kingpin, wat echt een geniale game was vroegah. Zijn er eigenlijk nog games die de muziek laten verzorgen door echte bands? Kan me namelijk niet heugen dat ik dat na Kingpin nog een keer heb gezien namelijk.

[ Voor 44% gewijzigd door Kojoottii op 11-02-2014 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixie100
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-04 21:40
Wat is dit nou weer voor geneuzel...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/g5KUdUV.jpg
Als ik er op google komt eruit dat ze me aan het scannen zijn?

Moet ik me nu zorgen maken, ik gebruik geen cheats of wat dan ook...

Heb alleen Dxtory en VAC draaien op de achtergrond :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pff LAV tegen AA is instant loose. Die protectie van de AA tegen zowel de TOW's als de shells slaat nergens op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 21:22:
Pff LAV tegen AA is instant loose. Die protectie van de AA tegen zowel de TOW's als de shells slaat nergens op...
Vorige week rapte ik in een leven met de MAA een IFV, MBT, transport heli en een attack heli. Dat ding is geweldig. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jawel:
RPS: SimCity and BF4 both had terrible launches. SimCity didn’t work for more than a month, and BF4 still has issues. Surely you’re overhauling how you approach launches internally from now on?

Hilleman: I’m not sure I accept your premise. Battlefield 4 has been an exceedingly successful product on both consoles and PC. From a sales perspective, from a gameplay perspective.
Bron: http://www.gamebreaker.tv...y-battlefield-4-launches/

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:49

steveman

Comfortabel ten onder

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:31
But I’m not willing to accept – and I don’t think most of my customers are willing to say – “it’s a bad product, I wish I didn’t buy it.” That’s not the conversation we’re having now. I think what we’re hearing is, “You made a game we really liked. We would’ve liked it a little better if it didn’t have these problems.”

:O

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
3 spontane crashes weer vandaag...? Uit het niks ineens..

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-09 15:50
Leeuw070 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 22:01:
But I’m not willing to accept – and I don’t think most of my customers are willing to say – “it’s a bad product, I wish I didn’t buy it.” That’s not the conversation we’re having now. I think what we’re hearing is, “You made a game we really liked. We would’ve liked it a little better if it didn’t have these problems.”

:O
YouTube: Monty Python - Dead Parrot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
Deze kwam laatst al eens langs en krijg je dus als je dood gaat in het water op de trap als de toren instort . :+

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/15ycal1.png

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/152zt68.png

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat bedoelen mensen dus als ze zeggen dat ze nog steeds de toren kunnen zien?

Er zit wel meer niet helemaal goed op die map, haha, bij E kun je granaten door de 1e verdieping gooien :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
Net zoals vlak voordat een voertuig explodeert er uit gaan geeft het "drunk" effect en als je van achteren over een claymor heen loopt ontploft hij wel maar krijg geen damage ....

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• summetje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:35
Mixie100 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 21:02:
Wat is dit nou weer voor geneuzel...

[afbeelding]
Als ik er op google komt eruit dat ze me aan het scannen zijn?

Moet ik me nu zorgen maken, ik gebruik geen cheats of wat dan ook...

Heb alleen Dxtory en VAC draaien op de achtergrond :|
Heb deze melding ook al 2x gehad.
Na het updaten van punkbuster heb ik hem niet meer gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixie100
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-04 21:40
summetje schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 23:23:
[...]

Heb deze melding ook al 2x gehad.
Na het updaten van punkbuster heb ik hem niet meer gezien
Dan ga ik punkbuster maar even updaten :)

Thanks for the info

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Ik zal er heel terughoudend zijn met Titanfall en zeker niet pre-orderen. Als de beta niet perfect aanvoelt qua controls, movement en gunplay dan wil ik hem eerst bij iemand spelen en zelf 'voelen' voor ik het koop. Maar als het doet wat het belooft te doen en afgaande op mensen die ik wél vertrouw (in tegenstelling tot youtubers) en die de alpha gespeeld hebben mag geloven, dan ben ik héél snel om en met mij menig dertiger die weer smacht naar de pure skill-based gameplay (véél belangrijker dan graphics) van weleer. Of dat de grote massa zal zijn blifjt lastig om te zeggen aangezien de nieuwe generaties opgroeien met de matige console ports. Ook zijn aannames op je eigen omgeving nooit representatief, maar in elk geval de mensen met wie ik wil spelen zitten echt op het kritieke punt om met BF te stoppen.

BF zal met de nodige fixes wel vermakelijk blijven voor de pub game af en toe met maatjes, maar er moet wel héél veel gebeuren wil ik over een jaar nog steeds BF4 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben tegenwoodig locker only met een MP7 verslaafd.
(MP7 puur omdat ik net een airsoft variant gekocht hebt en er helemaal <3 van ben)

Ik kan aardig meekomen, echter! als ik een pistol only server join sta ik altijd in de top 3 met meeste kills en points (healz + pew pew)

Nu heb ik het vermoeden dat hier in azie ontiegelijk veel cheaters bezig zijn, en met pistol only hun cheats niet zo goed werken? want als een normale server join zitten er potjes tussen waar ik 3 kills en 30 deaths hebt, wat ik echt totaal niet snap. Vaakal is het 1/2 shots niet eens in mijn hoofd, en ik lig alweer. Echter op die pistol only games is dat vele malen minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kom d'r maar in EA, wat vonden jullie zelf van de launch?

http://www.rockpapershotg...efforts-discusses-future/

EA Defends BF 4, SimCity Launch Efforts, Discusses Future

By Nathan Grayson on February 11th, 2014 at 3:00 pm.
Tweet this

I recently attended the D.I.C.E. Summit in Las Vegas (which is not related to game developer DICE, actually), and there I interviewed the entire gaming industry. OK, that’s not entirely true, largely because many D.I.C.E. attendees spontaneously break out into hives if anybody so much as mentions the word “indie.” But still, I talked to a whole mess of people. I encountered EA chief creative officer Rich Hilleman on an award show red carpet, so time for chit-chat was brief. Given recent events, however, I had to ask: what’s the deal with EA and hideously botched launches on games like Battlefield 4 and SimCity? And while Hilleman (very vaguely) promised change, I found his response more than a little upsetting. Read on and see what you think.

RPS: SimCity and BF4 both had terrible launches. SimCity didn’t work for more than a month, and BF4 still has issues. Surely you’re overhauling how you approach launches internally from now on?

Hilleman: I’m not sure I accept your premise. Battlefield 4 has been an exceedingly successful product on both consoles and PC. From a sales perspective, from a gameplay perspective.

RPS: Sure, BF4 is fundamentally a good game, but you can’t just write off months of glitches and server issues. Some people straight up could not play for the first couple weeks.

Hilleman: I think there was a lot of noise about the game, but some of that is a function of your surface area. The more customers you have, the more noise becomes available. We did things wrong. We know that. We’re gonna fix those things. We’re gonna try to be smart about what customers want in the future.

But I’m not willing to accept – and I don’t think most of my customers are willing to say – “it’s a bad product, I wish I didn’t buy it.” That’s not the conversation we’re having now. I think what we’re hearing is, “You made a game we really liked. We would’ve liked it a little better if it didn’t have these problems.” Many of those problems we can fix, and we have and will.

RPS: Have you looked into ways to improve your process? Better internal testing? Better beta testing? Early Access is all the rage these days, and that generally starts in alpha. I feel like BF4 should’ve had that tag on it when it launched.

Hilleman: I don’t have the numbers off the top of my head, but my impression is that BF4 had more than 10,000 beta testers before it shipped. Now, some of the problems we had were related to systems that were not released. Beta testing on an unreleased system is difficult.

What I would say is, there were dynamics that were different this time. There were organizational differences. Some of those have been fixed already. Many of those conditions will not be the same next time. Some of those fixes aren’t going to solve the problem next time, though.

The obvious and glaring issues – the ones we heard most about from our customers, the ones that matter most to them – we’ve really gotten on top of those and they’re fixed. What is most important is to know how to not have the problem next time, and that’s kinda what I’m proudest about.

RPS: How radically are you changing the process next time? Are you, for instance, going to focus on giving DICE time and space to iron out all the bugs?

Hilleman: That team got to ship that game when they wanted to. I don’t think we really pulled it out of their hands.
But the process changes dramatically ever time. If you were to take a look at the process behind a gen three launch and a gen four launch, it’s 80 percent different. So the next major number release for Battlefield will likely have an 80 percent process change, because time has passed. So that’s why I talk about changing for the future, not changing for mistakes we made last time. If I reproduce what I did this time, it’s guaranteed to be 80 percent wrong anyway.

RPS: As a customer in the wake of all this – SimCity, Battlefield 4, etc – why should I buy in during another EA launch? Why should I trust, say, Titanfall?

Hilleman: Titanfall is made by a different organization. Respawn has very firm control of their project. Best I can do for you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
Shit, derptrolling is weer actief, hij heeft gisteren een ddos test uitgevoerd met een nieuwe botnet en dit is de grootste ddos aanval ooit, 400 gbit aanval.

Hij was actief in de kerst vakantie en heeft heel veel problemen bezorgt voor gamers, EA was 1 van de slachtoffers toen.

league of legends, internap en cloudfare sys waren de slachtoffers van de afgelopen dagen, ik denk dat EA ook wel weer aan de beurt komt.

@ awesome,

EA blijft toch ontkennen, als ze toegeven dan gaan de aandeelhouders rechtzaken beginnen en moet EA
de verliezen van de aandeelhouders compenseren.

[ Voor 18% gewijzigd door NLsandman op 12-02-2014 08:03 ]

Pagina: 1 ... 113 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.