Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arfman schreef op maandag 10 februari 2014 @ 16:35:
Eens hoor SoullessPortal. De jets zijn sowieso kansloos op deze postzegel en worden dus alleen maar door snipers gebruikt om op daken te komen. Attack heli .. mwah, die kan best nuttig zijn, juist op deze map omdat je geen grote line of sight hebt en dus redelijk makkelijk de stinger/iglaregen kunt ontwijken. Probeer dat maar eens op Golmud :X
golmud is idd niet echt te doen als attack chopper, meestal speel ik ermee op altai en roque transmission, daar kan je nog enigszins wat doen. af en toe op yawnbreaker of SoS ook wel maar die gebouwen, een hit van welke raket dan ook en je kan de papieren van je verzekering lezen omdat je tegen het gebouw aan klapt.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-09 14:31

Pykow

Angelo OTR

Fonta schreef op maandag 10 februari 2014 @ 15:16:
Ik krijg net een premium battlepack met 5 SA dogtags. Zou SA er dan toch aan zitten te komen????
[afbeelding]
Yep deze heb ik net ook gekregen, ik verwacht de update op 18 Februari. Dat is dus volgende week dinsdag.
Bij de vorige DLC was dit ook een week na de premium battlepack, dus ik denk nu in dezelfde richting.
Phyxion schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:34:
[...]

101% mee eens. Minste map die er is. Met minder spelers is het iets beter, in TDM is de map soms best leuk. Maar in conquest, nee.

Binnenkort second assault dlc op PC? Gezien de premium koffer :+
Sorry maar in TDM is het zelfs de SLECHTSTE map die er is.
je krijgt zelfs een baserape bij de fontein, al speel je maar met 24 spelers.
Daarnaast zitten er een verschrikkelijke glitch in de map, waardoor je vanuit de ene kant niet door de muur kan kijken die stuk is en de andere kant wel. (dit is bij dat overloop brugje in het midden van de map)
Rub3s schreef op maandag 10 februari 2014 @ 15:14:
Persoonlijk vindt ik Siege of Sanghai echt de minste, al is Dawnbreak niet echt gebalanceerd. Het is gewoon te makkelijk om te campen bij de vlaggen die bij de basis staan. Mijnen plaatsen op de hoofdweg vanaf de US basis is ook nogal makkelijk (maar soms toch wel leuk :*) )
SoS vindt ik op zich wel een goede map, alleen met je echt een goede engineer team hebben om de tanks tegen te houden. ik vindt het erg veel op Seine Crossing van BF3 lijken en die had ook zijn voor en nadelen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Ekstergroen schreef op maandag 10 februari 2014 @ 15:54:
[...]

Ik zet al mijn geld in op de 28e. En da's voor premium.
Ik denk de 30e :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
11,18,25 Feb. of 4 maart want DLC komt altijd op dinsdag.
Dus zoals op Origin al geleaked is denk ik dat 18 Feb. een hele logische datum is.
En morgen komt er als het goed is weer een nieuwe BL update dus dat maakt het mooi mogelijk om de week erop de DLC te releasen

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 17:28:
[...]

Dus zoals op Origin al geleaked is denk ik dat 18 Feb. een hele logische datum is.
En morgen komt er als het goed is weer een nieuwe BL update dus dat maakt het mooi mogelijk om de week erop de DLC te releasen
sounds legit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovade
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-12-2024
Ik heb vorige week deze gekregen. Ik heb idd Premium

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/5vwzzd.jpg

Ik heb er zo nu al vier 8)7 . Maar ik heb er wel nog geen enkele van gebruikt (50%-100% al wel).
Wereldreiziger schreef op maandag 10 februari 2014 @ 08:21:
[...]

Inmiddels rank 91 (geen premium) en nog niet één keer een 200% boost gezien. Heb in totaal wel een stuk of 7-8x 100% boosts gehad.

Momenteel heb ik wel stuk of 40 25% boosts in de kast staan. Het lijkt erop dat 200% alleen komt wanneer je premium hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-09 08:37
ik heb weer wat nieuws.

ik join een server via mijn serverbrowser. de blauwe balk onderin verschijnt, en dan verdwijnt. maar er start geen spel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik heb overigens als non-premium een 200% boost. Paar 100%, en enorme hoeveelheid 50%. Om één of andere reden begin ik steeds onderaan met boosts, en het is al lastig genoeg om door de 25% boosts te raken, vooral als dice weer aan het uitdelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 09:14
Wereldreiziger schreef op maandag 10 februari 2014 @ 08:21:
[...]

Inmiddels rank 91 (geen premium) en nog niet één keer een 200% boost gezien. Heb in totaal wel een stuk of 7-8x 100% boosts gehad.

Momenteel heb ik wel stuk of 40 25% boosts in de kast staan. Het lijkt erop dat 200% alleen komt wanneer je premium hebt.
Ik heb geen premium en wel degelijk de 200% een keer gekregen. 2x zelfs waarvan ik er 1 afgelopen week heb gehaald. Zie hier de foto:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/S1SYoXr.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Aangezien overal beweerd wordt dat mijn favoriet, de G36C, eigenlijk inferieur is, heb ik de afgelopen dagen met wat andere carbines gespeeld. Ik moet zeggen dat de AKU-12 wel lekker schiet, weinig recoil.

Alleen ... ik heb in iedere ronde wel een keer dat het ding weigert om vuur en geluid te spuwen, maar ik krijg op dat moment wel hitmarkers en kills. Het is overigens ook mogelijk dat dit gebeurt bij de L85A2. :P

Meer mensen last van? :) En zijn er nog carbines die als 'beter' bestempeld kunnen worden, en zo ja, waarom? :)

N.b. ál mijn overige geluids- en crashproblemen zijn verdwenen! * CodeCaster knocks on wood...

[ Voor 15% gewijzigd door CodeCaster op 10-02-2014 22:02 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

CodeCaster schreef op maandag 10 februari 2014 @ 21:55:
Aangezien overal beweerd wordt dat mijn favoriet, de G36C, eigenlijk inferieur is, heb ik de afgelopen dagen met wat andere carbines gespeeld. Ik moet zeggen dat de AKU-12 wel lekker schiet, weinig recoil.

Alleen ... ik heb in iedere ronde wel een keer dat het ding weigert om vuur en geluid te spuwen, maar ik krijg op dat moment wel hitmarkers en kills.

Meer mensen last van? :) En zijn er nog carbines die als 'beter' bestempeld kunnen worden, en zo ja, waarom? :)

N.b. ál mijn overige geluids- en crashproblemen zijn verdwenen! * CodeCaster knocks on wood...
De G36C is alleen veel te traag. AK 5C en ACE 52 CQB zijn de beste carbines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokeintheface
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 31-07 10:56
Pykow schreef op maandag 10 februari 2014 @ 22:02:
[...]

De G36C is alleen veel te traag. AK 5C en ACE 52 CQB zijn de beste carbines.
Zijn zeker goed! ACWR mag ook zeker in dat rijtje! De M4 heeft ook wel wat,echter "jammed" hij nogal bij het snelle triggerwerk...

PSN: SmokeInTheFaceNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Thanks, ik zal die vier ook eens proberen. :)

[ Voor 6% gewijzigd door CodeCaster op 10-02-2014 22:13 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdinandeZ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 20:14
Wat zou er gebeuren als je battlepacks niet opent voordat je premium membership krijgt. Krijg je dan ook de "pré battlepacks" dus met extra boost, of is dit vooraf bepaald ?

Lijkt me gezien jullie reacties wel duidelijk dat premium meer terug krijgt in de vorm van "betere" of meer kans op pré content in battlepacks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ik vind de MTAR nog steeds één van de lekkerste, danwel de lekkerste carbine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hankes
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09-2017
ja ACWR is een zeer goed wapen vooral op closerange, dan schiet je met hipfire bijna net zo goed als met normale fire. (test het maar op een muur in een lege server)
heb er pas een ronde mee geupload op domination > YouTube: Domination 25-3 score. infantry gameplay with ACW-R. EPIC LAST KILL !!!
loadout laser, muzzle brake en ergo grip. dan is dat wapen echt win.
MTAR is idd ook goed wapen, maar daarmee ben je echt snel door je kogels heen :D
ACE 52 CQB is een wapen waar vooral de e-sport scene vaak mee speelt. (samen met de ace-23 en SCAR-H)

hier nog een goede ronde vandaag met de aek op lockers.
YouTube: 53-4 score @ lockers. kd of 13.25 with AEK !! 53-4 score. (zonder te campe of of lame zijn)

kan verder niet wachten tot de nieuwe DLC's komen.
Hopelijk wordt caspian border weer een beetje leuk zoals in bf3.

[ Voor 10% gewijzigd door hankes op 10-02-2014 23:04 ]

http://www.twitch.tv/hankesnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou dat hoop ik niet.
Ik hoop juist op een caspian zonder air rape ;) maar met de epische infantry gevechten.
En nu er een muur is ipv. een hek zal het aantal snipers vanuit A en de heuvels ook een stuk minder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 23:23:
[...]

Nou dat hoop ik niet.
Ik hoop juist op een caspian zonder air rape ;) maar met de epische infantry gevechten.
En nu er een muur is ipv. een hek zal het aantal snipers vanuit A en de heuvels ook een stuk minder zijn.
Maak je maar geen zorgen. Als we de nieuwe lading aan BS assignments mogen geloven dan kan je nu weer snipen in de toren. :')

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
hankes schreef op maandag 10 februari 2014 @ 23:02:
ja ACWR is een zeer goed wapen vooral op closerange, dan schiet je met hipfire bijna net zo goed als met normale fire. (test het maar op een muur in een lege server)
heb er pas een ronde mee geupload op domination > YouTube: Domination 25-3 score. infantry gameplay with ACW-R. EPIC LAST KILL !!!
loadout laser, muzzle brake en ergo grip. dan is dat wapen echt win.
MTAR is idd ook goed wapen, maar daarmee ben je echt snel door je kogels heen :D
ACE 52 CQB is een wapen waar vooral de e-sport scene vaak mee speelt. (samen met de ace-23 en SCAR-H)

hier nog een goede ronde vandaag met de aek op lockers.
YouTube: 53-4 score @ lockers. kd of 13.25 with AEK !! 53-4 score. (zonder te campe of of lame zijn)

AEK is mijn favoriet in bf3 en bf4 als het om close combat gaat, voor het normale werk vind ik de aug
het lekkerst in bf4, probeer wel steeds andere wapens maar kom toch steeds bij de aug terug.

Wat ik niet snap is dat velen zweren bij de ace 52 cqb, kan slecht mikken met dat ding, heb maar 13% accuracy, is het soms meer een tap fire weapon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-09 17:36
NLsandman schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 07:30:
[...]
Wat ik niet snap is dat velen zweren bij de ace 52 cqb, kan slecht mikken met dat ding, heb maar 13% accuracy, is het soms meer een tap fire weapon?
Dat is vooral om de 45 damage. Recoil is heftig en rate of fire traag maar als je daarmee om weet te gaan (dmv setup en speelstijl) is het een beest.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-08 16:43

Wereldreiziger

Mijn blog: Wereldreizigers.nl

tovade schreef op maandag 10 februari 2014 @ 20:00:
Ik heb vorige week deze gekregen. Ik heb idd Premium

[afbeelding]

Ik heb er zo nu al vier 8)7 . Maar ik heb er wel nog geen enkele van gebruikt (50%-100% al wel).

[...]
Jezus, 2 in 1 keer??

Heb echt het gevoel dat premium voorrang krijgt op allerlei vlakken die nog niet publiekelijk vermeld zijn.

Maar in the end... Wat boeit het. Rank 30 of rank 110?? Zodra je de eerste 3 wapens van elke class redelijk unlocked hebt met de juiste attachments kun je aardig mee met de rest. De rest is allemaal meer van hetzelfde, tig lasers, tig silencers, tig wapens met min of meer dezelfde specs. Lekker belangrijk!

Ik twijfel nog over Premium, al die XP boosts, camo's, attachments en alle andere 'exclusive' meuk interesseert me daadwerkelijk geen hol. Wat we wel interesseert is meer maps om op te spelen, maar dat was het dan ook...

Dus ben er nog niet uit, heb deluxe edition met China Rising en wil de maps van second assault wel in ieder geval, maar die naval meuk kan me weer gestolen worden.

Volg mij op: https://wereldreizigers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

-Bas schreef op maandag 10 februari 2014 @ 20:29:
[...]

Ik heb geen premium en wel degelijk de 200% een keer gekregen. 2x zelfs waarvan ik er 1 afgelopen week heb gehaald. Zie hier de foto:
[afbeelding]
Oke, dan zal ik wel geen geluk hebben met die dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 00:51:
[...]

Maak je maar geen zorgen. Als we de nieuwe lading aan BS assignments mogen geloven dan kan je nu weer snipen in de toren. :')
Maar in Caspian de toren kun je nu neerhalen :')
En in Firestorm kun je het vuur aansteken in de hoge toren op c waar ook nu een tran aan zit en de kraan op d neerhalen met zo'n ontstekings koffertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:11

Termy

valt er nog wat te fragge?

Waar komt al die sniperhaat toch vandaan? Het is zo makkelijk om snipers te grazen te nemen. Het enige wat je hoeft te doen is niet in open veld rondrennen of stil te staan. Headshot op lopend target is wel erg lekker maar dat lukt ook alleen als ze in een rechte lijn lopen.

Gisteravond zat ik in een 400 ticket TDM golmud railway en was de halve server sniper. Al die sukkels gingen in het open veld liggen of staan. Na eerst nog wat dingen unlockt te hebben voor m'n PKP Pecheneg maar gaan countersnipen (m'n favo bezigheid :)) en dat was echt te makkelijk prijsschieten. Als die apen nou gewoon uit dekking met een AR of zo komen flanken dan zijn we praktisch kansloos, maar nee, ze gaan liever een potje zitten whinen en doorspelen alsof er geen snipers zijn. Tja, dan ga je dood.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Termy schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 09:26:
Waar komt al die sniperhaat toch vandaan? Het is zo makkelijk om snipers te grazen te nemen. Het enige wat je hoeft te doen is niet in open veld rondrennen of stil te staan. Headshot op lopend target is wel erg lekker maar dat lukt ook alleen als ze in een rechte lijn lopen.
Daar komt die haat dus vandaan. Ze voegen niks toe omdat ze amper resultaat boeken waardoor ze het team hinderen en het voor de vijand doodsaai maken omdat het easy kills zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Tsurany schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 09:29:
[...]

Daar komt die haat dus vandaan. Ze voegen niks toe omdat ze amper resultaat boeken waardoor ze het team hinderen en het voor de vijand doodsaai maken omdat het easy kills zijn.
Nou ja easy kills, als een sniper op meer dan 100m afstand is, is erop schieten met gewoon een carbine ofzo al snel niet erg nuttig meer, tenzij je met meerdere mensen erop schiet.

Maar iets aan het team toevoegen doen ze ook niet. Soms moet je wel een stukje over open veld gaan, en dan is het gewoon shift sprinten, hopen dat de snipers niet al te goed mikken, en dan ben je er. Over het algemeen gaat het goed, soms raken ze je wel. Maar het is iig idd gewoon erg saaie gameplay daardoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-09 02:06

koudepinda

Don't Panic

Nou dit is dan wel weer genoeg sniper haat. Als je repetitief ergens wil bashen ga dan alsjeblieft naar fok, het zijn ook steeds weer dezelfde die er mee aankomen.
Omdat jij als spray malloot niet weet hoe je goed samen werkt meet een sniper team mate, en overal als een storm ram in rent, is het nog niet meteen de sniper die fout zit.

En ja 9 van de 10 keer is er totaal geen teamwerk/communicatie in bf dus loont het meer om als sniper de lonewolf te spelen dan als welke andere class dan ook.

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
koudepinda schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:15:
Nou dit is dan wel weer genoeg sniper haat. Als je repetitief ergens wil bashen ga dan alsjeblieft naar fok, het zijn ook steeds weer dezelfde die er mee aankomen.
Omdat jij als spray malloot niet weet hoe je goed samen werkt meet een sniper team mate, en overal als een storm ram in rent, is het nog niet meteen de sniper die fout zit.

En ja 9 van de 10 keer is er totaal geen teamwerk/communicatie in bf dus loont het meer om als sniper de lonewolf te spelen dan als welke andere class dan ook.
Typische zelfoverschatting van een sniper. Jammer dat je het direct zo persoonlijk moet maken.
Sissors schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 09:37:
Nou ja easy kills, als een sniper op meer dan 100m afstand is, is erop schieten met gewoon een carbine ofzo al snel niet erg nuttig meer, tenzij je met meerdere mensen erop schiet.

Maar iets aan het team toevoegen doen ze ook niet. Soms moet je wel een stukje over open veld gaan, en dan is het gewoon shift sprinten, hopen dat de snipers niet al te goed mikken, en dan ben je er. Over het algemeen gaat het goed, soms raken ze je wel. Maar het is iig idd gewoon erg saaie gameplay daardoor.
Die honderd meter is een makkelijk te overbruggen afstand. Paar seconden later is het al 50 meter en dan is die sniper gewoon dood. Gewoon zorgen dat er een obstakel tussen jou en de sniper in zit en rennen maar. Constant bomen/stenen er tussen houden en ze raken je toch niet.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
koudepinda schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:15:

Euhm, heb je de posts wel gelezen? Je weet dat iemand de reden vroeg waarom snipers over het algmeen niet geliefd zijn? Dus dan leggen we dat uit, aardige mensen als dat we zijn.

En dat laatste, je zegt dus als je niet actief samenwerkt dat het meer 'loont' om sniper te zijn? En hoe zou je precies actief samenwerken met je squad als de helft aan de andere kant van de map aan het snipen is?

En wat natuurlijk niet voor alle snipers geldt, maar wel voor een flink gedeelte: Ze zijn gewoon bang om doodgeschoten te worden. Dus gaan ze op grote afstand liggen. Overigens zie je bij rush hetzelfde vaak ook bij degene die in een tank/LAV springen, vooral bij de aanvallende kant. Die gaan dat van afstand de handel platgooien. Leuk voor hun K/D ratio, zinloos voor het team, die defenders respawnen gewoon, en je bent niks verder. Zo heb ik vaak genoeg een team zien verliezen door één idioot in een tank die bang is dood te gaan.

@Tsurany, 200m dan ;).

Er is ook niet altijd die dekking. Vaak genoeg wel hoor, maar vooral als je rush speelt is het vaak een kwestie dat ze simpelweg irrelevant zijn, en niet de tijd waard om 200m de andere kant op te rennen. Als er toch dekking is, gewoon lekker in dekking blijven, tegenstander neerschieten, mcom armen.
Als verdediger hoef je je al helemaal niet druk te maken over vijandelijke snipers, zo lastig van de andere kant van de map een mcom te armen.

[ Voor 13% gewijzigd door Sissors op 11-02-2014 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helaas is dit de harde en meeste trieste waarheid.
Al die mensen die bij een beetje weerstand meteen de meest laffe tactieken gaan toepassen omdat ze anders een negatief k/d krijgen :r en daardoor eigenlijk wel goed vinden dat ze verliezen.
En de mensen die proberen om uit de baselock te komen of een objective te armen zijn indirect gewoon slachtoffer van al die waardeloze snipers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:22
Als je geen teamwerk doet kan je het best als engineer gaan, als je wel teamwerk doet kan je ook het best als engineer gaan. Dus... Je kan het best als engineer gaan. Hierbij is een map als Lockers (32+ man) natuurlijk een uitzondering, maar dat is dan ook een map voor de CoD kiddo's die toch willen zeggen dat ze BF4 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvr1986
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-04 10:41
TheBrut3 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:39:
Als je geen teamwerk doet kan je het best als engineer gaan, als je wel teamwerk doet kan je ook het best als engineer gaan. Dus... Je kan het best als engineer gaan. Hierbij is een map als Lockers (32+ man) natuurlijk een uitzondering, maar dat is dan ook een map voor de CoD kiddo's die toch willen zeggen dat ze BF4 spelen.
*is jouw mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheBrut3 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:39:
Gezien het feit dat veel meer mensen te voet spelen dan in een voertuig is een team met enkel engineers lang niet zo nuttig. Assault spelers erbij kan een aardig verschil maken als je hun shockpaddles goed inzetten en supports zorgen er voor dat engineers het veel langer volhouden met RPG's afschieten. Een goed team bestaat uit de juiste combinatie van assault, engineer en support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Only in BF4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-09 11:58
Tsurany schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:42:
[...]

Gezien het feit dat veel meer mensen te voet spelen dan in een voertuig is een team met enkel engineers lang niet zo nuttig. Assault spelers erbij kan een aardig verschil maken als je hun shockpaddles goed inzetten en supports zorgen er voor dat engineers het veel langer volhouden met RPG's afschieten. Een goed team bestaat uit de juiste combinatie van assault, engineer en support.
Touché, i'm impressed! Goede verdeling van de taken in een team maakt het dodelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
[...]

Assault spelers erbij kan een aardig verschil maken als je hun shockpaddles goed inzetten
Whut... Zijn er assaults die gebruik maken van die dingen? _/-\o_ Waar kan ik ze vinden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheBrut3 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:46:
[...]

Whut... Zijn er assaults die gebruik maken van die dingen? _/-\o_ Waar kan ik ze vinden? :?
Ik heb ze standaard equipped in m'n assault kit en ze gaan er enkel vanaf als ik even wat campers uit een hoekje wil blazen ;) Als het veilig kan revive ik altijd iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik denk dat je het voordeel van een goede recon die meegaat en spawn beacons, tugs etc neer zet zwaar onderschat. je hoeft niet perse een sniper te zijn, maar recons kan je ook gewoon met carbines en shotguns rondhuppelen, in icm spec ops perk kan je heerlijk flanken en je team helpen.
De momenten dat ik achter een team kom omdat ze geen tugs hebben staan en ik mijn silenced carbine die lui afschiet zijn niet meer te tellen, zet je dan ook nog een beacon goed neer, kan je hele team meegenieten van het backragen.
Daarnaast geeft een goed geplaatste tugs early inzicht wanneer de enemy dit zelfde trucje gaat uitvoeren en je dus als team al ziet dat er een groepje doritos rechts van je komt aansneaken.

[ Voor 21% gewijzigd door SouLLeSSportal op 11-02-2014 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

TheBrut3 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:46:
[...]

Ik gebruik ze altijd. Even een paar seconden goed opladen zodat je maat op meer dan 80% weer tot leven komt dan gooi je een med pack neer. Je kan op Lockers veel punten mee verdienen :)

https://valid.x86.fr/xhfd5e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Het gaat hier boven ook over snipers, niet over recons. Dat is wel een heul groot verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Konjo schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:46:
[...]

Touché, i'm impressed! Goede verdeling van de taken in een team maakt het dodelijk.
Tbh maakt mij zelf niet uit of ik engineer of assault ben (liever assault echter), maar in de praktijk ben ik bijna altijd op maps met voertuigen engineer. Er zijn simpelweg bijna nooit voldoende engineers. En tanks/LAVs zijn zo dodelijk dat je die wel snel wilt uitschakelen.

Overigens met paddles: ik lees weleens hier dat mensen klagen dat medics niet weten dat je die kan opladen en ze enkel naar 20% doen, maar ik zelf weet dat prima, en doet het nog steeds. Dan gooi ik er wel een medpack op, maar ik wil niet langer dan absoluut noodzakelijk met iets anders als mijn primaire wapen rondlopen.

[ Voor 25% gewijzigd door Sissors op 11-02-2014 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:49:
[...]

Ik denk dat je het voordeel van een goede recon die meegaat en spawn beacons, tugs etc neer zet zwaar onderschat. je hoeft niet perse een sniper te zijn, maar recons kan je ook gewoon met carbines en shotguns rondhuppelen, in icm spec ops perk kan je heerlijk flanken en je team helpen.
De momenten dat ik achter een team kom omdat ze geen tugs hebben staan en ik mijn silenced carbine die lui afschiet zijn niet meer te tellen, zet je dan ook nog een beacon goed neer, kan je hele team meegenieten van het backragen.
Daarnaast geeft een goed geplaatste tugs early inzicht wanneer de enemy dit zelfde trucje gaat uitvoeren en je dus als team al ziet dat er een groepje doritos rechts van je komt aansneaken.
Spawnbeacons en tugs kunnen leuk werken maar ik heb liever een paar shockpaddles naast me dan een recon die wat dingetjes verstopt. Maar dat is persoonlijke voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-09 08:05
man man man heb Rush even helemaal weer her-ontdekt! wat vind ik dat toch echt tegek!
2 objectives en dan los gaan met niet teveel voertuigen. Persoonlijk mag er nog wel 1 tank o.i.d. minder.
Geen, of bijna geen, air dus ook minder rape. echt heerlijk.

Gister ook weer eens op de BuG server geweest.. doe ik maar even niet weer. wat een kinderachtig gescheld zeg.
In het beginscherm staat dont be an ass... nou als ze die regel hanteren om mensen te kicken dan weet ik nu al zowieso iemand die ervoor genomineerd kan worden.
Vind het geen stijl om de hele chat vol te plempen met kanker dit en kanker dat.
Maargoed waarschijnlijk ben ik te oud of te volwassen daarvoor.
Vond het altijd erg leuke server. maar even een paar weekjes wachten dan maar.

wat betreft de carbines: ik vind de Mtar echt een beest: als support met de mtar gaan als een rambo. echt heerlijk ding is dat zeg. Met silencer erop en dan op locker is het echt zoo geweldig om te flanken.

en de sniper discussie gaan we hopelijk niet voeren: ja er zijn een hele hoop waardeloze snipers en ja er zijn ook snipers die wel bijdragen, net als elke andere classes.

ben heelbenieuwd naar de SA dlc en dan vooral Metro new style

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:49:
[...]

We hebben het ook meer over snipers dan over Recons.
Alleen zo'n Spec-ops recon in nog zeldzamer als een Amur luipaard.
De keren dat ik op een spawnbecon spawn zit ik ineens of 1000 meter van de dichtsbijzijnde vlag af of ik ben bovenop een gebouw waar je niet met een lift kan komen.
En een t-uggs midden in een open veld achter de enige rots in de wijde omtrek noem ik niet echt nuttig.
En dan zijn er nog de snipers die denk dat de MAV het zelfde werkt als in BF3 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:54:
[...]

Spawnbeacons en tugs kunnen leuk werken maar ik heb liever een paar shockpaddles naast me dan een recon die wat dingetjes verstopt. Maar dat is persoonlijke voorkeur.
het hangt wel een beetje af of je team een commander heeft, dan is tugs vaak minder effectief aangezien de drones ontzettend vaak gespammed kunnen worden, wat ik nogal debiel vind, naast het hvt gebeuren waarmee je elke speler met een halve hersencel kan selecteren, nu is stealth vaak niet mogelijk, je maakt een kill en je wordt gelijk hvt omdat de commander je wel ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
beebie121 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:55:
man man man heb Rush even helemaal weer her-ontdekt! wat vind ik dat toch echt tegek!
2 objectives en dan los gaan met niet teveel voertuigen. Persoonlijk mag er nog wel 1 tank o.i.d. minder.
Geen, of bijna geen, air dus ook minder rape. echt heerlijk.

Gister ook weer eens op de BuG server geweest.. doe ik maar even niet weer. wat een kinderachtig gescheld zeg.
In het beginscherm staat dont be an ass... nou als ze die regel hanteren om mensen te kicken dan weet ik nu al zowieso iemand die ervoor genomineerd kan worden.
Vind het geen stijl om de hele chat vol te plempen met kanker dit en kanker dat.

wat betreft de carbines: ik vind de Mtar echt een beest: als support met de mtar gaan als een rambo. echt heerlijk ding is dat zeg. Met silencer erop en dan op locker is het echt zoo geweldig om te flanken.

en de sniper discussie gaan we hopelijk niet voeren: ja er zijn een hele hoop waardeloze snipers en ja er zijn ook snipers die wel bijdragen, net als elke andere classes.

ben heelbenieuwd naar de SA dlc en dan vooral Metro new style
Wat betreft de BUG Server heb je gelijk. Alleen het is een officiële server en daardoor kan je helemaal niets als admin. Dus het was een beetje kiezen tussen vaker een lege server en het gejammer in de chat. Als wij kunnen zorgen dat de server vaker vol zit kunnen we hem weer in 'eigen beheer' nemen. Dit zal ook het gekanker in de chat doen verstommen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:58:
[...]

het hangt wel een beetje af of je team een commander heeft
Noh, dat is tegenwoordig ook niet altijd meerwaarde. Je hebt er toch een partij schijt commanders bij zitten, dit zijn vaak dezelfde soort spelers als die mega nuttige sniperts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:57:
[...]

De keren dat ik op een spawnbecon spawn zit ik ineens of 1000 meter van de dichtsbijzijnde vlag af of ik ben bovenop een gebouw waar je niet met een lift kan komen.
En een t-uggs midden in een open veld achter de enige rots in de wijde omtrek noem ik niet echt nuttig.
En dan zijn er nog de snipers die denk dat de MAV het zelfde werkt als in BF3 :')
zelfde geldt voor support spelers waar je uren achteraan kan huppelen en geen ammo droppen totdat ze hun spray and pray 200 kogels wapen gaan herladen.
of medics die je midden in vuurgevechten met 20% gaan reviven, of geen medpacks droppen, en je juist niet reviven als het wel veilig is, of engi's die je niet repairen en gewoon langs je heen lopen of niet uit je tank springen als je repairs nodig hebt maar gewoon wegvluchten als een little bitch, om dan afgeschoten worden omdat de tank die jou net afschiet daarna alle tijd heeft voor de infi.
Zo kan je wel zeiken op elke fucking class.
TUURLIJK heb je slechte snipers die op een heuveltje zitten maar die heeft het andere team dan vaak ook, anders hebben ze toch geen targets. balanceerd het gewoon prima, Ja je zal een paar keer rondes hebben dat je verliest en dat er snipers zijn, maar dat is ook kip of ei, als ik zie dat het team toch geen kans maakt te winnen, pak ik een sniper en ga ik mijn kd wel boosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Konjo schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:58:
[...]

Wat betreft de BUG Server heb je gelijk. Alleen het is een officiële server en daardoor kan je helemaal niets als admin. Dus het was een beetje kiezen tussen vaker een lege server en het gejammer in de chat. Als wij kunnen zorgen dat de server vaker vol zit kunnen we hem weer in 'eigen beheer' nemen. Dit zal ook het gekanker in de chat doen verstommen.
Dan zal je me er zeker vaker zien. Want op zich vind ik het erg leuk om tegen mede-tweakers los te gaan.
Vind het alleen vervelend om de hele tijd kanker dit kanker dat te horen/zien. is volgens mij ook nergens voor nodig.
komt nog een keer bij dat als je de hele tijd loopt te mekkeren je je team niet helpt.
Maar goed zoals ik al zei: ik ben te oud of te volwassen. Waarschijnlijk beide. :)

is er een rush server van BuG? zag wel een obliteration

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-09 17:30
beuker19 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:57:
[...]

Het is mijn favoriete setup in Op. Locker:
Recon met een DVB12 (semi-auto shotgun), motion balls en T-UGS

Assaults met med-packs en/of paddles lopen er in die map toch genoeg rond.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beebie121 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:03:
[...]

Dan zal je me er zeker vaker zien. Want op zich vind ik het erg leuk om tegen mede-tweakers los te gaan.
Vind het alleen vervelend om de hele tijd kanker dit kanker dat te horen/zien. is volgens mij ook nergens voor nodig.
komt nog een keer bij dat als je de hele tijd loopt te mekkeren je je team niet helpt.
Maar goed zoals ik al zei: ik ben te oud of te volwassen. Waarschijnlijk beide. :)

is er een rush server van BuG? zag wel een obliteration
Nah denk dat dat soort mensen gewoon onvolwassen zijn en niet tegen hun verlies kunnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach ja, slechts één van de vele bekende bugs met betrekking op de gunplay. Functioneert ook weer als een kleine noobcrutch. De snelle wapenswitch en ammomanagement onder controle hebben is een behoorlijk voordeel van skilled spelers, maar die worden wederom weer eens hard en droog van achteren genomen door de game. Deze bug heeft me zoveel vuurgevechten gekost met low RPM wapens en ritsen RPG's die haaks linksafsloegen in plaats van op de tank..

Brokenfield, Betafield, Baggerfield, Bloatedfield etc. etc. die namen zijn er niet voor niets....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beebie121 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:55:

Je weet dat wij als Admins geen rare/gare scripts kunnen instellen en geen mensen kunnen kicken omdat onze server op de Official conquest classic experience staat ingesteld .
Kijk dat mensen zijn die schelden in de chat vinden wij ook niet leuk maar als je om de domste dingen gekicked word slaat ook nergens op wat op heel veel server gebeurd.
Tot nu toe valt het gedrag ons op de BuG server erg mee kijk het kan altijd beter maar om je nu druk te gaan maken over die paar scheldwoorden is eigenlijk bijna net zo zielig ik denk dan lees de chat gewoon niet en als je het leest sta er gewoon boven.
Ik ben blij dat er steeds meer mensen de BuG server weten te vinden en ook bijna dagelijks terugkeren en daar door het niveau op de server omhoog gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:03:
[...]
of engi's die je niet repairen en gewoon langs je heen lopen of niet uit je tank springen als je repairs nodig hebt maar gewoon wegvluchten als een little bitch, om dan afgeschoten worden omdat de tank die jou net afschiet daarna alle tijd heeft voor de infi.
Je weet dat er ook offensive engi's zijn, met SLAM's/mines en een rakettenschietert? Dus gene repair tool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
TheBrut3 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:10:
[...]

Je weet dat er ook offensive engi's zijn, met SLAM's/mines en een rakettenschietert? Dus gene repair tool.
Idd, ik heb altijd mines + rakettenschieter bij me, doe niet aan repair tool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
beuker19 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:09:
[...]

Je weet dat wij als Admins geen rare/gare scripts kunnen instellen en geen mensen kunnen kicken omdat onze server op de Official conquest classic experience staat ingesteld .
Kijk dat mensen zijn die schelden in de chat vinden wij ook niet leuk maar als je om de domste dingen gekicked word slaat ook nergens op wat op heel veel server gebeurd.
Tot nu toe valt het gedrag ons op de BuG server erg mee kijk het kan altijd beter maar om je nu druk te gaan maken over die paar scheldwoorden is eigenlijk bijna net zo zielig ik denk dan lees de chat gewoon niet en als je het leest sta er gewoon boven.
Ik ben blij dat er steeds meer mensen de BuG server weten te vinden en ook bijna dagelijks terugkeren en daar door het niveau op de server omhoog gaat.
Op de meeste momenten is de chat gewoon normaal, nu was gisteren avond ook een slechte avond om de chat te lezen idd haha. Maar je kan de chat ook uitzetten idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Sissors schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:17:
[...]

Idd, ik heb altijd mines + rakettenschieter bij me, doe niet aan repair tool.
Ik ook, daarom vlug uitstappen uit een brandende tank en wegrennen.... yoloooo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheBrut3 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:10:
[...]

Je kan zien of een engi kan repairen als je een request maakt }:| :F Geen repair icon = dus geen repair tool, zelfde geldt als je health vraagt, geen blinking health icon = m320 launcher. Vaak zie je dat dus wel en lopen ze je vrolijk fluitend voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:23:
[...]

Je kan zien of een engi kan repairen als je een request maakt }:| :F Geen repair icon = dus geen repair tool, zelfde geldt als je health vraagt, geen blinking health icon = m320 launcher. Vaak zie je dat dus wel en lopen ze je vrolijk fluitend voorbij.
Meestal lopen ze ook vrolijk fluitend voorbij als ze wél de benodigde gear hebben.

Overigens vind ik het echt onvergefelijk, met name in obliteration en CQL, als een assault geen medic bag heeft, een support geen ammo crate en een engie geen repair tool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Konjo schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:18:
[...]

Op de meeste momenten is de chat gewoon normaal, nu was gisteren avond ook een slechte avond om de chat te lezen idd haha. Maar je kan de chat ook uitzetten idd.
het gaat beide kanten op, meeste mensen vinden een beetje trashtalken niet erg maar om nou kanker dit kanker dat elke keer te lezen, terwijl genoeg mensen hier wel iemand aan hebben verloren is gewoon niet leuk en niet nodig, daarnaast disrespectvol naar anderen. Dus gewoon onvolwassen en onsportief gedrag.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:25:
[...]

Meestal lopen ze ook vrolijk fluitend voorbij als ze wél de benodigde gear hebben.

Overigens vind ik het echt onvergefelijk, met name in obliteration en CQL, als een assault geen medic bag heeft, een support geen ammo crate en een engie geen repair tool.
Dat zeg ik toch ook? ;) Kijk als je geen repair tool hebt, logisch dat je dan gewoon wegrent maar als ik weet dat ik repairs nodig heb doe ik altijd gelijk de commo rose command zodat je kan zien wie in de buurt kan repairen. Maar ergste zijn van die paupers die in je tank spawnen en je niet repairen.

[ Voor 36% gewijzigd door SouLLeSSportal op 11-02-2014 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Weer wat geleerd, dat wist ik niet. Ik dacht dat je dat icoontje altijd zag bij de class.

Waarom is dat onvergefelijk? Die engineer stopt met zijn mines en RL genoeg tanks die daardoor niet eens bij jou kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
[...]

Sorry Beuker normaal ben ik het eigenlijk altijd met je eens maar je vind het zielig dat ik me stoor aan het feit dat er de hele tijd kanker dit en kanker dat wordt geroepen??? dus als iemand in jouw omgeving de hele tijd kanker dit en kanker dat zegt dan zeg je niet van doe eens normaal? want je kan ook weggaan en er niet naar luisteren... weird.

Maar goed ik ben het dan wel weer eens met je dat je niet mensen om weet ik veel wat voor rare redenen moet kicken. Ik hou er niet van dat er een over-ijverige admin mensen loopt te kicken voor jan met de korte achternaam. Maar volgens mij kan er best een keer een waarschuwing worden gegeven.

En zoals hierboven ook al werd gezegd: waarschijnlijk was gisteravond een slechte avond. laten we het daar maar op houden :)

Ik vind het namelijk erg leuk omdat de BuG server een behoorlijk niveau laat zien. Dat vind ik juist ook zo mooi. En hoe leuk is het om een speler die erg goed is (die zijn er best veel op de BuG server) eens lekker af te knallen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
Moet zeggen dat het niveau de laaste twee weken wel stevig omhoog is gegaan. Potjes zijn ook meer in balans alleen er is nog veel te veel packet loss(rare icoontjes rechts boven). Ik zal dit eens intern bespreken en terug koppelen naar i3d. Stewie als je mee leest kan je hier misschien wat nuttigs over zeggen.

[ Voor 4% gewijzigd door Konjo op 11-02-2014 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:37

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

[...]

Wordt echt kriegelig van al dat gescheld en gezeik zeker als het echt spam gaat worden kan er echt wel gekicked worden houd de server schoon van kleine kinderen. Het probleem is dat ze elkaar nogal aansteken en zo de halve server aan het mekkeren is. Probeer in ieder geval dat je leden niet lekker mee gaan doen wat ik ook wel zie. Waarom gebruiken jullie eigenlijk geen rcon / procon ?

Voor de rest speelt de server wel lekker beter dan de input lag naar de amerikaanse servers ;w Jullie server lijkt wel vaak te crashen in vergelijking..

[ Voor 5% gewijzigd door NLKornolio op 11-02-2014 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheBrut3 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:27:
Weer wat geleerd, dat wist ik niet. Ik dacht dat je dat icoontje altijd zag bij de class.

Waarom is dat onvergefelijk? Die engineer stopt met zijn mines en RL genoeg tanks die daardoor niet eens bij jou kunnen komen.
mines zijn dermate lastig goed te gebruiken dat je daar vrij weinig aan hebt, de keren dat ik doodga aan mijnen zijn de momenten dat ze vlak voor de spawn liggen ofzo waar je ze absoluut niet verwacht, maar dat zijn er een paar geweest, en de enkele keer dat ik een slammer niet zie en die dingen op mijn tank drukt. Raketten zijn 10x beter en repair tool 100x beter dan mijnen. Het is ook niet dat het moet maar mijnen zijn meer een gimmick dan dat ze echt effectief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
caanova1984 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:33:
[...]

. Waarom gebruiken jullie eigenlijk geen rcon / procon ?
Lezen is een vak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
caanova1984 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:33:
[...]

Wordt echt kriegelig van al dat gescheld en gezeik zeker als het echt spam gaat worden kan er echt wel gekicked worden houd de server schoon van kleine kinderen. Het probleem is dat ze elkaar nogal aansteken en zo de halve server aan het mekkeren is. Probeer in ieder geval dat je leden niet lekker mee gaan doen wat ik ook wel zie. Waarom gebruiken jullie eigenlijk geen rcon / procon ?

Voor de rest speelt de server wel lekker beter dan de input lag naar de amerikaanse servers ;w
Op een official server mag je niks doen. Wil je admin rechten dan moet het een niet-officiele ranked server zijn maar dan krijgen ze hem nooit vol met bezoekers en staat hij dus 90% van de tijd leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio

NLKornolio

Tsurany schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:35:
[...]

Op een official server mag je niks doen. Wil je admin rechten dan moet het een niet-officiele ranked server zijn maar dan krijgen ze hem nooit vol met bezoekers en staat hij dus 90% van de tijd leeg.
Ze krijgen hem niet vol omdat mensen het vinkje Offical niet standaard uitzetten tijdens het server browsen ? Zie bij onze clan met 4 servers daar eigenlijk geen problemen mee je moet alleen af en toe wel de server seeden voor half uurtje ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
caanova1984 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:37:
[...]

Ze krijgen hem niet vol omdat mensen het vinkje Offical niet standaard uitzetten tijdens het server browsen ? Zie bij onze clan met 4 servers daar eigenlijk geen problemen mee je moet alleen af en toe wel de server seeden voor half uurtje ofzo.
Kan je nagaan hoe bezopen veel mensen daadwerkelijk gebruik maken van 'quick play' in plaats van actief een game te zoeken met de mode, map en mensen die ze willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Mensen joinen over het algemeen geen lege servers. Je moet dus zelf de server opstarten met een aantal man en inderdaad soms een half uur tot een uur wachten tot er aardig wat volk zit. Niemand heeft zin in het "opstarten" aangezien dat doodsaai is. Dan pakken ze liever gewoon een willekeurige server die al vol zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Tsurany schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:35:
[...]

Even gechecked, en mijn battlelog staat op official + ranked. Nu zal ik die sowieso eens uitzetten als dat meer servers oplevert, maar ik kom toch echt op servers waar mensen gekicked worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Om het even duidelijk te maken ik scheld ook nooit met kanker of iets in die strekking.
Maar ik ben nu wel over het punt heen dat ik mij er druk over maak en ik eigenlijk de chat bijna helemaal niet meer lees.
Kijk je moet niet vergeten dat het een soort van uitlokking is dus wanneer jij je druk maakt over scheldwoorden of kinderachtig gedrag sta je eigenlijk al met 1-0 achter en heeft het invloed op je spelplezier en dat is wat niemand wil.
[...]

Welke clan en welke modus draaien jullie dan ?
Vooral op CQL 64 zijn er echt heel veel server en staan er ook heel veel leeg.
Kijk wanneer je een grote achterban hebt is het natuurlijk makkelijk om er van af te wijken omdat er meestal wel een paar zijn die server opstarten.
Maar wanneer je veel leden hebt die gewoon werken is het gewoon een stuk lastiger.

[ Voor 45% gewijzigd door beuker19 op 11-02-2014 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lateralus010
  • Laatst online: 08-09 09:32
Over gezeur in servers gesproken; speelde laatst met m'n maten op de WHF server, ook van een stel Nederlanders.

Na grappen en grollen in chat, zei m'n squadmate in chat dat het 'kutjedruk' was rond C-flag. Waarna we vriendelijk werden verzocht om op ons taalgebruik te letten 8)7
Dus gingen we maar over op 'poes poes poes' wat ook niet werd gewaardeerd, waarna onze hele squad werd gebanned (inclusief de lui die niets zeiden).

Gelijk uit m'n favorieten gegooid! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio

NLKornolio

Tsurany schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:40:
[...]

Mensen joinen over het algemeen geen lege servers. Je moet dus zelf de server opstarten met een aantal man en inderdaad soms een half uur tot een uur wachten tot er aardig wat volk zit. Niemand heeft zin in het "opstarten" aangezien dat doodsaai is. Dan pakken ze liever gewoon een willekeurige server die al vol zit.
Vindt dat je dat wel over mag hebben voor de Clan toch ?
beuker19 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:41:
Om het even duidelijk te maken ik scheld ook nooit met kanker of iets in die strekking.
Maar ik ben nu wel over het punt heen dat ik mij er druk over maak en ik eigenlijk de chat bijna helemaal niet meer lees.
Kijk je moet niet vergeten dat het een soort van uitlokking is dus wanneer jij je druk maakt over scheldwoorden of kinderachtig gedrag sta je eigenlijk al met 1-0 achter en heeft het invloed op je spelplezier en dat is wat niemand wil.
Het gaat er eigenlijk alleen om waar jij wil dat de server voor staat..." doe maar waar jezelf trek in heb en geen respect naar de mensen die de server host die zorgen dat je het spel online kan spelen waarmee je denk ik een hoop pro's weg jaagt of... we zijn hier om gezellig met elkaar te spelen. Het gaat er toch niet om wat jij van de chat vindt maar je bezoeker ? Offical om de server te vullen lijkt me nou niet echt nodig voor jullie. Low-Key.us weet eigenlijk niet waar ze op staan ken het niet opzoeken hier op mijn werk... we runnen wel procon en zijn aan het testen met Rcon maar we hebben inderdaad een wat oudere community.

[ Voor 5% gewijzigd door NLKornolio op 11-02-2014 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lateralus010 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:49:
Over gezeur in servers gesproken; speelde laatst met m'n maten op de WHF server, ook van een stel Nederlanders.

Na grappen en grollen in chat, zei m'n squadmate in chat dat het 'kutjedruk' was rond C-flag. Waarna we vriendelijk werden verzocht om op ons taalgebruik te letten 8)7
Dus gingen we maar over op 'poes poes poes' wat ook niet werd gewaardeerd, waarna onze hele squad werd gebanned (inclusief de lui die niets zeiden).

terecht ook dat je die weghaalt, dat soort badmins hebben bij mij het in 1 sec verpest. Enige wat ik erg vind in chat zijn spam, scheldwoorden als kanker etc, en constant op de man spelen, al ben ik af en toe daar ook schuldig aan maar dat is dan over het algemeen een hardcore camper of AA basecamper. komt niet zo vaak voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
caanova1984 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:52:
Praktijk wijst uit dat de meesten dat er niet voor over hebben. Ik zelf ook niet, al ben ik geen lid van een clan. Ik vind het niks om in de paar uur gametijd die ik heb nog te moeten wachten tot een server eens vol raakt als er honderden volle servers klaar staan om op te spelen.
Offical om de server te vullen lijkt me nou niet echt nodig voor jullie
Praktijk wijst anders uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 17:28:
[...]

Kijk de update heeft plaats gevonden en alle SA assignments zijn nu ook zichtbaar
http://battlelog.battlefi...assignments/176614903/pc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio

NLKornolio

Bannen is wat streng maar als er regels zijn en je wordt ervoor gewaarschuwd waarom ga je dan lopen treiteren... die admins willen ook liever spelen dan op jullie als een kleuterjuf hoeven te letten. Respect the rules waar je speelt. Dat hun achterban of trouwe spelers nou houden van non zeik chat dan is dat hun zaak toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:55:
[...]

terecht ook dat je die weghaalt, dat soort badmins hebben bij mij het in 1 sec verpest. Enige wat ik erg vind in chat zijn spam, scheldwoorden als kanker etc, en constant op de man spelen, al ben ik af en toe daar ook schuldig aan maar dat is dan over het algemeen een hardcore camper of AA basecamper. komt niet zo vaak voor.
Een positieve note onder de admins, ik heb op de Nederlandse Deg-C server een admin een retard kunnen noemen zonder gekicked te worden O-) :P

Wat achtergrond daarvoor: hun balancer deed vreemd, en verplaatste iemand van het nogal zwaar verliezende team naar winnende team (dat zei de balancer gewoon in chat). Admin had alleen het switchen in de gaten, en kickte die speler. Ik had de balans melding wel gezien, en zei netjes de admin dat hij niet zo slim was. De gekickte speler joinde weer, en de admin bood gewoon zijn excuses aan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Uhmm... Teamspeak oid? Niemand die je wat doet en je kan zeggen wat je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio

NLKornolio

Je bent echt een konjo waarom doe je de moeite zoiets te typen?, het is een vraag waarom ze ervoor hebben gekozen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lateralus010
  • Laatst online: 08-09 09:32
TheBrut3 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 12:02:
[...]

Uhmm... Teamspeak oid? Niemand die je wat doet en je kan zeggen wat je wil.
Mm zitten al op Skype met de squad. Het 'kutjedruk' werd in Teamchat gezet naar de rest.
caanova1984 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:59:
[...]

Bannen is wat streng maar als er regels zijn en je wordt ervoor gewaarschuwd waarom ga je dan lopen treiteren... die admins willen ook liever spelen dan op jullie als een kleuterjuf hoeven te letten. Respect the rules waar je speelt. Dat hun achterban of trouwe spelers nou houden van non zeik chat dan is dat hun zaak toch ?
Vrijdagavond, paar biertjes en een jolige sfeer op de server. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixie100
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-04 21:40
E
caanova1984 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 12:03:
[...]

Je bent echt een konjo waarom doe je de moeite zoiets te typen?, het is een vraag waarom ze ervoor hebben gekozen ..
En dat hebben ze getypt, ze zijn official dus ze kunnen niks instellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
caanova1984 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 12:03:
[...]

Omdat die vraag al 10x is beantwoord in dit topic daarom. Dus even wat moeite doen is niet zo erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio

NLKornolio

Ze hebben gekozen voor official aangezien ze dan wat zekerder zijn van bezoeker had alleen toch echt verwacht dat ze dat niet nodig hadden daarom de vraag die beantwoord is.

Snap niet waarom ik 10 pagina's zou moeten doorlezen als ik het gewoon op de man af kan vragen ?

---- Niet echt om verder te discussieren ofzo, want het gaat nergens over

[ Voor 12% gewijzigd door NLKornolio op 11-02-2014 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://i.imgur.com/os6jOkt.jpg

Lead Gameplay designer weet niet hoe de tickets precies gescored worden....

http://www.reddit.com/r/b..._designer_of_bf4_and_bf3/

Godsallemachtig, nét als je denkt dat het niet beroerder kan, weten ze het toch weer te overtreffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 12:13:

Godsallemachtig, nét als je denkt dat het niet beroerder kan, weten ze het toch weer te overtreffen.
Sorry maar als dat nou echt het beroerdste was wat je kon vinden dan was er echt helemaal niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
caanova1984 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 12:12:
Ze hebben gekozen voor official aangezien ze dan wat zekerder zijn van bezoeker had alleen toch echt verwacht dat ze dat niet nodig hadden daarom de vraag die beantwoord is.

Snap niet waarom ik 10 pagina's zou moeten doorlezen als ik het gewoon op de man af kan vragen ?

---- Niet echt om verder te discussieren ofzo, want het gaat nergens over
Zoals ik al zei lezen is een vak.

Ik reageerde op deze tekst :' Waarom gebruiken jullie eigenlijk geen rcon / procon ?'

En je hoeft geen 10 pagina's te lezen een paar posts terug was al voldoende. Zeg dan niets als je niet verder wilt discussiëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio

NLKornolio

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 12:13:

Ze hebben wel interactie met de gamers, vragen veel en hebben toch al 24 server updates gedaan is toch best netjes ze werken er in ieder geval aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sissors schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 12:16:
[...]

Sorry maar als dat nou echt het beroerdste was wat je kon vinden dan was er echt helemaal niks aan de hand.
Sorry, maar als je als hoofd ontwerper, van de belangrijkste Battlefield gamemode ook nog, niet precies weet hoe het spelletje werkt, dan is er echt iets mis.

Maar goed, dat zijn wellicht andere standaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FriezNL
  • Laatst online: 26-09 13:40
Een official BuG-server welke goed gevuld is maar tussen de potjes door er af en toe stevig gescholden wordt...ik lees ze en schud mijn hoofd eens maar doe er verder niets mee. 99% van het geschreven woord wat daar voorbij komt is compleet nutteloos, zoals steevast na elk potje de letters GG. Ook al verliezen we met 500 tickets verschil, het moet vermeld worden.

Het probleem van de packet-loss is vervelender, dat verpest de game meer dan de woorden van de toetsenbord-helden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
caanova1984 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 12:21:
[...]

Ze hebben wel interactie met de gamers, vragen veel en hebben toch al 24 server updates gedaan is toch best netjes ze werken er in ieder geval aan.
Ze proberen achteraf wat fixes door te voeren en goodwill te kweken, dat is niet "best netjes" maar bittere noodzaak als ze hun baan willen behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
caanova1984 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:52:
[...]

[...]

Het gaat er eigenlijk alleen om waar jij wil dat de server voor staat..." doe maar waar jezelf trek in heb en geen respect naar de mensen die de server host die zorgen dat je het spel online kan spelen waarmee je denk ik een hoop pro's weg jaagt of... we zijn hier om gezellig met elkaar te spelen. Het gaat er toch niet om wat jij van de chat vindt maar je bezoeker ? Offical om de server te vullen lijkt me nou niet echt nodig voor jullie. Low-Key.us weet eigenlijk niet waar ze op staan ken het niet opzoeken hier op mijn werk... we runnen wel procon en zijn aan het testen met Rcon maar we hebben inderdaad een wat oudere community.
Weet je wat mensen het meest voor de borst stoot.
De meest onzinnig regels die je op heel veel servers hebt zoals DMR limiet , Chat filters te strak , een kick wanneer je de admin neerschiet, een ban als je in de chopper gaat , je al gebanned word bij een k/d van 2 dat is gewoon veel erger dan een keertje kanker in de chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 12:47:
[...]

Weet je wat mensen het meest voor de borst stoot.
De meest onzinnig regels die je op heel veel servers hebt zoals DMR limiet , Chat filters te strak , een kick wanneer je de admin neerschiet, een ban als je in de chopper gaat , je al gebanned word bij een k/d van 2 dat is gewoon veel erger dan een keertje kanker in de chat.
badmins zijn ergenis nr. 2 in bf4. alleen vooraf gegaan door das netcode. Gelukkig met beetje goede keuze kom je ze niet veel tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:31
potje commander en gelijk -14 skill ..... die stat gaat werkelijk nergens over }:O

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

Leeuw070 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 12:52:
potje commander en gelijk -14 skill ..... die stat gaat werkelijk nergens over }:O
Waarom kijk je er dan naar voor en na een potje commander?

Tip: Links laten liggen die hele stats onzin. Ik kom er alleen om mijn loudout te wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:31
keek fe naar m'n battle reports , en viel me op :)

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hankes
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09-2017
FriezNL schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 12:23: zoals steevast na elk potje de letters GG. Ook al verliezen we met 500 tickets verschil, het moet vermeld worden
ik vind een GG wel sportief staan aan het einde vd ronde :)

http://www.twitch.tv/hankesnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hankes schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 13:08:
[...]

ik vind een GG wel sportief staan aan het einde vd ronde :)
Alleen als het verdiend is, een klote ronde waar we alleen maar gebaseraped worden of zelf baserapen bij gebrek aan balans, vind ik geen gg waardig.

[ Voor 6% gewijzigd door SouLLeSSportal op 11-02-2014 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

GG = Goed gedaan ? sportief
GG = Good game ? lol als je met 400 tickets wint klopt dit niet.
GG= Graag gedaan ? arrogant zeggen dat je beter bent dan de tegenstander ;) bedankt voor de overwinnen
GG = Gloeiende gloeiende ? Spannend rondje afgerond
GG = Graf Game ? vollop gebase raped worden en steeds dood gaan of verschrikkelijk veel lag.

Pagina: 1 ... 112 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.