Via de tablet moet je een app instaleren om te kunnen commanderen. Dit werkt beter dan op de PC door de simpele touch besturing.
Wereldreiziger schreef op maandag 10 februari 2014 @ 08:14:
[...]
Lol, daar heb ik ook veel last van.
Ik speel de laatste 2 weken eigenlijk alleen maar met DMR om het
mijzelf wat moeilijker te maken ( nee, ik geef geen reet om stats ), maar die lading stront die ik over me heen krijg??? Op bijna alle servers wel eigenlijk, ook die van BuG.
Ik zou zeggen doe het eens na, pak zelf eens zon zogenaamde 'noob' DMR en zorg dat je MVP bent met 64 players, dan mag je eventueel heel misschien eens iets zeggen. En dan nog moet je eigenlijk gewoon je kop houden omdat iedereen mag spelen hoe die wil.
Dat is inderdaad redelijk lastig, hoewel super moeilijk is het nou ook weer niet.
http://battlelog.battlefi...74415924232832/172685289/
Ik sta wellicht niet eerste, maar je kan behoorlijk snel stijgen als je op goede posities gaat staan.
Wereldreiziger schreef op maandag 10 februari 2014 @ 08:21:
[...]
Inmiddels rank 91 (geen premium) en nog niet één keer een 200% boost gezien. Heb in totaal wel een stuk of 7-8x 100% boosts gehad.
Momenteel heb ik wel stuk of 40 25% boosts in de kast staan. Het lijkt erop dat 200% alleen komt wanneer je premium hebt.
Ik ben zelf pas rank 63 in ongeveer 65 uur. ik heb iets meer TDM gespeeld dan conquest en daarom ben ik nog maar rank 63, SPM in TDM is gemiddeld 570 en in Conquest gemiddeld 1100 of je nu in een voertuig zit of niet.
Ik heb alle double XP events gemist, alleen gisteren voor de eerste keer.
200% boost heb ik 1x gebruikt, maar toen hadden wij het andere team een baserape gegeven, dus verdienden vrijwel geen punten. Daarnaast zet ik bijna nooit de boost aan en heb ik nog heel veel boost liggen. ongeveer 3x de 100% boost aangezet en 5x die van 50%. Ik vergeet ze steeds.
Ik had paar maanden al aangegeven dat je ongeveer 1 uur per rank doet, als ik minder TDM had gespeeld, dan was ik nu denk ik rank 68 of 70. Maar goed lekker op me gemakje.
Het is vooral het geluid die op je zenuwen kan werken, maar zoveel DMR's ben ik dit weekend niet tegen gekomen, meestal zijn ze al dood voordat ze kunnen schieten. Ik vindt de DMR's nu wel een stuk beter dan voorheen, vergelijkbaar met BF3 en daar had je ook spelers die zeiden dat ze Overpowerd waren.
Daar snapte ik ook geen hol van.