Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Dennis8102 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 15:19:
Dat scheelt heel veel ;)
Ik ben elk potje als eerste in het level.
Dat viel me wel meteen op nadat ik BF4 had aangeschaft (en zelfs in de Beta al).. De ladingstijden van de maps zijn soms echt zo verschrikkelijk lang, dat je vaak al 10 kills mist in een TDM match met slechts 100 tickets en dan zit je daar :/ Binnenkort wordt het bijna een vereiste dat je een SSD aanschaft om wat degelijk te kunnen spelen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Dat scheelt heel veel ;)

Over de tanks:
Als ik in een tank zit heb ik soms wel dat als je net een hoekje om rijd je opeens van alle kanten de raketten op je af vliegen. Dan is het vaak wel snel gebeurd :P

Ik speel als engi het liefst met de rpg. Ik vind het leuk om een tank die net achter een heuveltje een stuk verder op staat te kunnen raken door middel van de drop vd raket. :) Daarnaast vind ik het veel meer voldoening geven om een chopper met de rpg uit de lucht te schieten. Beetje het Black hawk down gevoel _/-\o_
dan moet je je vinger boven de active protection houden, of een ruimere bocht nemen en voorzichtiger. Of wachten totdat je infi backup hebt die rond de bocht huppelt.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzyreil
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-09 23:31
[...]

Dat scheelt heel veel ;)

Over de tanks:
Als ik in een tank zit heb ik soms wel dat als je net een hoekje om rijd je opeens van alle kanten de raketten op je af vliegen. Dan is het vaak wel snel gebeurd :P

Ik speel als engi het liefst met de rpg. Ik vind het leuk om een tank die net achter een heuveltje een stuk verder op staat te kunnen raken door middel van de drop vd raket. :) Daarnaast vind ik het veel meer voldoening geven om een chopper met de rpg uit de lucht te schieten. Beetje het Black hawk down gevoel _/-\o_
RPG all the way :) niks voelt beter dan een helicopter uit de lucht te schieten met een RPG :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dazzyreil schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 15:40:
[...]

RPG all the way :) niks voelt beter dan een helicopter uit de lucht te schieten met een RPG :)
of vliegtuigen wat dat aangaat :P al een paar keer een laagvliegende mug uit de lucht geschoten. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mixie100 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 16:29:
[...]

offtopic verhaal.

Optopic:
ik begin een beetje liefde voor de M16a4 te krijgen wat een lekker wapen is dat :D
M16a4 is lastig maar best wel goed als je goed oplet en de burst fire onder de knie krijgt. Vooral op wat langere medium afstand is die best goed tov andere wapens die meer spread krijgen. Enige wat helaas blijft is die first shot multiplier penalty. Die verschillen zouden gewoon groter moeten zijn voor een automatisch wapen en burstfire mode.

Maar het blijft een leuk wapen, behalve op cqb gebied, burst fire blijft dan niet lekker werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 16:41:
[...]

M16a4 is lastig maar best wel goed als je goed oplet en de burst fire onder de knie krijgt. Vooral op wat langere medium afstand is die best goed tov andere wapens die meer spread krijgen. Enige wat helaas blijft is die first shot multiplier penalty. Die verschillen zouden gewoon groter moeten zijn voor een automatisch wapen en burstfire mode.

Maar het blijft een leuk wapen, behalve op cqb gebied, burst fire blijft dan niet lekker werken.
Angled en de muzzle break? Dan kan je gewoon door blijven spammen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixie100
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-04 21:40
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 16:41:
[...]

klopt, op CQL is het een prima wapen waar ik me mee kan redden,

Die BuG community is die vrij om te joinen trouwens :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 16:43:
[...]

Angled en de muzzle break? Dan kan je gewoon door blijven spammen. :)
is tijdje geleden dus nog niet na de patch mee gespeeld. Ik heb wel de angled erop maar muzzlebreak weet ik niet. HB is voor lange afstand nu weer net niet handig doordat je wel accurater schiet maar wel met hogere recoil wat dat dus effectief weer verkloot, ook als kan je het enigszins compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mixie100 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 16:44:
Yup. hop gewoon eens de teamspeak in en doe lekker een potje mee. Meestal tussen 18:00 en 0:00 zit het er wel vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixie100
Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 17:12:
[...]

Yup. hop gewoon eens de teamspeak in en doe lekker een potje mee. Meestal tussen 18:00 en 0:00 zit het er wel vol.
Zal ik doen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 17:02:
[...]

is tijdje geleden dus nog niet na de patch mee gespeeld. Ik heb wel de angled erop maar muzzlebreak weet ik niet. HB is voor lange afstand nu weer net niet handig doordat je wel accurater schiet maar wel met hogere recoil wat dat dus effectief weer verkloot, ook als kan je het enigszins compenseren.
De spread is tot en met de derde kogel niet echt relevant met de A4 vind ik zelf. De first shot multiplier geld pas vanaf de derde kogel in BF4 en met de muzzlebreak fungeert de A4 een beetje als de An-94 maar met iets lagere firerate en de eerste twee zijn vrijwel spot on.

Met de HB krijg ik de A4 in elk geval niet werkend, maar daar moet ook bij gezegd worden, niet geprobeerd sinds de patch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 17:36:
[...]

De spread is tot en met de derde kogel niet echt relevant met de A4 vind ik zelf. De first shot multiplier geld pas vanaf de derde kogel in BF4 en met de muzzlebreak fungeert de A4 een beetje als de An-94 maar met iets lagere firerate en de eerste twee zijn vrijwel spot on.

Met de HB krijg ik de A4 in elk geval niet werkend, maar daar moet ook bij gezegd worden, niet geprobeerd sinds de patch. :)
Mwah op langere afstand is die wel lastig hoor, maar dan heb ik het over 75m en verder. Het is zeker mogelijk maar an94 accuracy krijg je er echt niet mee.

Enige wat veranderd is bij de patch met HB is dat de fire on the move accuracy verbeterd is naast de ads accuracy boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
I'll be back!

Jaja na veel fanmail terug. Alle pagina's nog een gelezen en moet het niveau weer terug naar de game.

Natuurlijk lokken drammende uitspraken over snipers vervelende reacties uit en moet dat gebeuk hierover eens ophouden, je moet toch wel knettergek zijn om daar steeds weer over te beginnen. Maar laten we geen Tsunamy ontketenen want deze storm geeft genoeg schade aan alles.

Vandaag voornamelijk de famas gespeeld in tdm en het laatste battlepack geopend. Voor short range one of the best. Straks even het laatste pack openen voor de m416 en dan ga ik ook maar eens de russen en chinezen proberen.

Wens al mijn game vrienden een fijn bf4 weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-09 08:20

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

JimDB schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 15:24:
[...]

Dat viel me wel meteen op nadat ik BF4 had aangeschaft (en zelfs in de Beta al).. De ladingstijden van de maps zijn soms echt zo verschrikkelijk lang, dat je vaak al 10 kills mist in een TDM match met slechts 100 tickets en dan zit je daar :/ Binnenkort wordt het bijna een vereiste dat je een SSD aanschaft om wat degelijk te kunnen spelen :X
Dus? Het is toch ook vereiste om een redelijke rig te hebben om uberhaubt dit spel te spelen? Dat is -altijd- al zo geweest. Eerst moest je een dual core hebben ipv een single, toen quad, nu het liefst een i5/i7. Vervolgens weer van 1gig naar 16gig geheugen, en ga zo maar door over elk stukje hardware.

Atm is het nog steeds zo dat je HD het minste uitmaakt qua gameplay, alleen je laad wat langer. Normale servers zouden ook gewoon een round-wait timer van 30 seconden moeten implementeren. Blame gewoon de server settings of spendeer in verhouding een klein bedrag aan een SSD naast je 'goede' PC die je al moet hebben voor dit soort games..

In de rush servers zit ik vaak al 2 objectives te armen voordat de eerste mensen beginnen te spawnen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
TecTo schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 18:18:
I'll be back!

Jaja na veel fanmail terug. Alle pagina's nog een gelezen en moet het niveau weer terug naar de game.

Natuurlijk lokken drammende uitspraken over snipers vervelende reacties uit en moet dat gebeuk hierover eens ophouden, je moet toch wel knettergek zijn om daar steeds weer over te beginnen. Maar laten we geen Tsunamy ontketenen want deze storm geeft genoeg schade aan alles.

Vandaag voornamelijk de famas gespeeld in tdm en het laatste battlepack geopend. Voor short range one of the best. Straks even het laatste pack openen voor de m416 en dan ga ik ook maar eens de russen en chinezen proberen.

Wens al mijn game vrienden een fijn bf4 weekend.
rolbevestigende narcisten, heerlijk ... moahaaah /3

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had een vraagje, kunnen admins je gewoon bannen van de server als je niet cheat en de regels gewoon opvolg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:36
Toch nog eens een balletje opgooien (of een knuppeltje in een hoenderhok) over de network smoothing factor. Ik heb toch een beetje t idee dat t placebo effect erg hoog is. Het gebeurt me nog steeds regelmatig dat je een hoekje om loopt iemand ziet en voordat je een schot kunt lossen al dood bent. Network smoothing factor wat naar beneden hielp niet dus ik denk waarom niet eens gek doen en dat malle ding op 100% zetten. Heb sindsdien 3 rondjes locker gespeeld met vnml de m16a4 en of t nou aan het wapen ligt of niet maar mijn scores in die 3 rondjes zijn ruim boven wat ik gemiddeld haalde voor ik de network smoothing factor op 100% heb gezet.

1e potje: 40-13
2e potje 21-8
3e potje 54-18

report van t laatste rondje:
http://battlelog.battlefi...69894011405568/233909592/

Tja wat zegt t over de smoothing factor... maakt t geen drol uit? Bijgeloof? Of... is 100% toch t beste? ;)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnnyV76 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 22:00:
Toch nog eens een balletje opgooien (of een knuppeltje in een hoenderhok) over de network smoothing factor. Ik heb toch een beetje t idee dat t placebo effect erg hoog is. Het gebeurt me nog steeds regelmatig dat je een hoekje om loopt iemand ziet en voordat je een schot kunt lossen al dood bent. Network smoothing factor wat naar beneden hielp niet dus ik denk waarom niet eens gek doen en dat malle ding op 100% zetten. Heb sindsdien 3 rondjes locker gespeeld met vnml de m16a4 en of t nou aan het wapen ligt of niet maar mijn scores in die 3 rondjes zijn ruim boven wat ik gemiddeld haalde voor ik de network smoothing factor op 100% heb gezet.

1e potje: 40-13
2e potje 21-8
3e potje 54-18

report van t laatste rondje:
http://battlelog.battlefi...69894011405568/233909592/

Tja wat zegt t over de smoothing factor... maakt t geen drol uit? Bijgeloof? Of... is 100% toch t beste? ;)
ik heb hem altijd op 0 staan en heb weining last van de netcode het is niet perfect maar goed speelbaar

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2014 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 22:00:
ik had een vraagje, kunnen admins je gewoon bannen van de server als je niet cheat en de regels gewoon opvolg ?
Pretty much. Sommige admins zijn gewoon zeer treurig.
Het heeft voordelen als je onterecht gebanned wordt, je kan namelijk niet meer op die server komen. ;)
CynicRelief schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 21:51:
Die smiley maakt het echt helemaal af. _O-

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is nog een beetje hoop voor dat SA deze maand nog uitkomt
Afbeeldingslocatie: http://www.battlefield-inside.de/wp-content/uploads/2014/02/7ny8.png

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
CynicRelief schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 21:51:
[...]
Wees niet bang en schrik niet maar kreunde even van verveling bij het lezen van je quote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Träum weiter... :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
beuker19 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 22:22:
Er is nog een beetje hoop voor dat SA deze maand nog uitkomt
[afbeelding]
Klopt wel aardig, vorige week lekte een game store de release datum voor in de winkel en die was 6 maart.
18 februarie premium ps3 , 25 februarie premium pc en 6 maart in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 00:15:
[...]

Klopt wel aardig, vorige week lekte een game store de release datum voor in de winkel en die was 6 maart.
18 februarie premium ps3 , 25 februarie premium pc en 6 maart in de winkel.
De PS3 heeft geen voorrang mee zoals bij BF3.
Nu heeft MS de exclusieve rechten van volgens mij alleen SA gekocht en die is al ongeveer 3 maand uit nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-09 14:31

Pykow

Angelo OTR

Mixie100 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 16:44:
[...]

klopt, op CQL is het een prima wapen waar ik me mee kan redden,

Je moet eerst door de ontgroeningsfase en een foto van je vriendin, moeder of vrouwelijke collega doorsturen :P

Nee joh, kom er gezellig bij.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hankes
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09-2017
kutmorning, iemand zin beetje public te spelen ? ik zit op die bugs server die hierboven wordt besproken.
http://battlelog.battlefi...fficial-1-Conquest-Large/
ik speel daaro naam PENTA-Hankes. stream staat aan als je zelf niet kunt spelen maar toch wat bf4 actie mee wilt krijgen :D

http://www.twitch.tv/hankesnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:43

Christiano007

Ich bin der champion

hankes schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 10:39:
kutmorning, iemand zin beetje public te spelen ? ik zit op die bugs server die hierboven wordt besproken.
ik speel daaro naam PENTA-Hankes. stream staat aan als je zelf niet kunt spelen maar toch wat bf4 actie mee wilt krijgen :D
Ik vind het jammer dat ze daar geen China rising doen

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Christiano007 schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 10:42:
[...]

Dat komt omdat de server dan van Conquest Classic status af gaat en hij niet zo gemakkelijk vol loopt :(
Duurt het nu 1 potje om de server vol te krijgen duurt het incl. CR een rondje of 3/4 en ik kan je vertellen een server opstarten is niet het leukste werk.
Toch is voor mijn gevoel de BuG server meer in trek dan destijds de GoTBF3 servers.
Want er zijn heel veel spelers die er 's avonds op terugkeren en dat gaat hopelijk uiteindelijk lijden tot meer spannende potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

hankes schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 10:39:
Ik kom wel een keertje kijken. Ik speel momenteel onder de naam ItsRealPainfull maar dat veranderd om de paar weken, zomaar omdat het kan :)

https://valid.x86.fr/xhfd5e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,
Ik heb nu alle wapens unlockt bij de carbines maar de m-tar kan ik niet unlucken?
Wat moet ik daar voor doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyharry
  • Laatst online: 21-09 16:48
Verwijderd schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 13:57:
Beste mensen,
Ik heb nu alle wapens unlockt bij de carbines maar de m-tar kan ik niet unlucken?
Wat moet ik daar voor doen?
Is een assigment.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat alleen voor premium players?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-09 09:34

iop

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het gevonden heb het gedaan maar toch krijg ik hem niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixie100
Het moet in een ronde gedaan worden o. De assignment vrij te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol de DRM's zijn nu helemaal goed, nog makkelijker kills maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 14:33:
ik heb het gevonden heb het gedaan maar toch krijg ik hem niet....
Dat assignment is/was overigens ook bugged bij mij, ondanks dat ik al lang met de MTAR kon spelen en het assignment dus al eens binnen gehaald had bleef het tussen de "assignment in progress" -lijst staan op het einde van iedere ronde |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Laatst online: 20:11
JimDB schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 19:40:
[...]

Dat assignment is/was overigens ook bugged bij mij, ondanks dat ik al lang met de MTAR kon spelen en het assignment dus al eens binnen gehaald had bleef het tussen de "assignment in progress" -lijst staan op het einde van iedere ronde |:(
Dit is bij mij voor de MTAR en L85A2 assignments bij de laatste Battlelog patch gefixt in ieder geval.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 17:09:
Lol de DRM's zijn nu helemaal goed, nog makkelijker kills maken.
DMR's ;) designated marksman rifle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-09 19:33
naaitsab schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 20:17:
[...]

Dit is bij mij voor de MTAR en L85A2 assignments bij de laatste Battlelog patch gefixt in ieder geval.
Grappig, bij mij juist weer niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-09 13:14

fynrd1

Fooled by Randomness

Ik kan geen game meer uitspelen, bij sommige servers zoals JAH crash ik gelijk. Anderen ook last van?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Serieus, je bedenkt het niet... mensen die jammeren dat ik de SKS gebruik, terwijl ze zelf een ACE23 misbruiken 8)7
Kuch, dennis3d op BuG.. tweakert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op zondag 09 februari 2014 @ 00:43:
Serieus, je bedenkt het niet... mensen die jammeren dat ik de SKS gebruik, terwijl ze zelf een ACE23 misbruiken 8)7
Nee nog erger een Fokker :+
Maar dat is wel triest ja maar mensen mogen nu eenmaal graag zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:40

codex

Geen OpenAI agent :)

unfor schreef op zondag 09 februari 201rondrennen:
Oh, hou op! Wordt daar zo gestoord van... Spelen met het makkelijkste wapen in het spel en klagen over iemand die met een veel lastiger wapen rondloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Denk dat de grootste ergenis het geluid van de DMR`s is, dan horen ze dat voorbij komen (psh psh psh) en krijg je commentaar.
Waarschijnlijk ook omdat nu veel mensen ze gebruiken.

Maar goed jullie weten zelf hoe hypocriet mensen kunnen zijn toch? :)

Vanmiddag weer even met de sks spelen, mis nog wat attachments.
Heb alleen de eerste 2 als vergelijking, hopelijk komt die pack gauw of ik moet tegen die tijd alles al vrijgespeeld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ze klinken idd alsof iemand een minigun met sniper rifles heeft gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van die mtar snap ik niks meer...
3x gehaald en gedaan maar niet gekregen.
Iemand die op de ps3 speelt en een potje samen wilt spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op zondag 09 februari 2014 @ 11:37:
Van die mtar snap ik niks meer...
3x gehaald en gedaan maar niet gekregen.
Iemand die op de ps3 speelt en een potje samen wilt spelen?
Valt niet mee he. PC topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:29
S.J_84 schreef op zondag 09 februari 2014 @ 08:51:
Denk dat de grootste ergenis het geluid van de DMR`s is, dan horen ze dat voorbij komen (psh psh psh) en krijg je commentaar.
Waarschijnlijk ook omdat nu veel mensen ze gebruiken.

Maar goed jullie weten zelf hoe hypocriet mensen kunnen zijn toch? :)

Vanmiddag weer even met de sks spelen, mis nog wat attachments.
Heb alleen de eerste 2 als vergelijking, hopelijk komt die pack gauw of ik moet tegen die tijd alles al vrijgespeeld hebben.
Ik vind de hoeveelheid nog meevallen, maar het is echt een kutgeluid gewoon, tevens slaat het nergens op dat alleen DMR's en sniperrifles dat *sonicboom* geluid maken, elke supersonische kogel zal dat doen. Alleen guns met silencers en dus sub sonische kogels zouden dat geluid niet moeten maken. Het slaat werkelijk nergens op, op deze manier, maar ja, ik wil ook niet weten wat er gebeurt op een 64 man server en elk wapen dat terig geluid maakt. Denk dat je dan wel huilend in hoekje wegkruipt als er een mg4 over je hoofd aan het schieten is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo veel beter dan BF4. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17:04
Ik weet niet hoe het bij jullie gaat bij de Battlepacks. Krijg vanaf begin alleen 25 of 50%, terwijl ik waardes lees die veel hoger zijn. Komt dat omdat ik geen premium heb? Komt nog bij dat ik de laatste bij de laatste 4 helemaal geen % krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Layumi schreef op zondag 09 februari 2014 @ 16:28:
Ik weet niet hoe het bij jullie gaat bij de Battlepacks. Krijg vanaf begin alleen 25 of 50%, terwijl ik waardes lees die veel hoger zijn. Komt dat omdat ik geen premium heb? Komt nog bij dat ik de laatste bij de laatste 4 helemaal geen % krijg...
Welke rank heb je als ik vragen mag?

Dat van die uitzonderlijk veel 25% zegt niet zoveel hoor, je krijgt nog zo loeiend veel battlepacks met alle wapens en alle 'player appreciation' onzin.

Ter illustratie, tegen de tijd dat ik 110 werd (wat je in no-time bent met alle dubbelxp en xpboosts) had ik 2 200% boosts gezien (als premium idioot) een stuk of 4 100% jongens, stuk of 40 50% jongens over en een kleine 80 25% boosts waarvan er nu nog 75 over zijn. Ik ken ook genoeg mensen die nooit een 200% boost gekregen hebben. Tegenwoordig vergeet ik die dingen altijd aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layumi
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zondag 09 februari 2014 @ 16:43:
[...]

Welke rank heb je als ik vragen mag?

Dat van die uitzonderlijk veel 25% zegt niet zoveel hoor, je krijgt nog zo loeiend veel battlepacks met alle wapens en alle 'player appreciation' onzin.

Ter illustratie, tegen de tijd dat ik 110 werd (wat je in no-time bent met alle dubbelxp en xpboosts) had ik 2 200% boosts gezien (als premium idioot) een stuk of 4 100% jongens, stuk of 40 50% jongens over en een kleine 80 25% boosts waarvan er nu nog 75 over zijn. Ik ken ook genoeg mensen die nooit een 200% boost gekregen hebben. Tegenwoordig vergeet ik die dingen altijd aan te zetten.
Heb bijna rank 38. Thnx voor de info. Begon me al zorgen te maken ;) Heb 50% aangezet om te ranken met XP boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Ze kunnen niet eens hun reclame goed doen :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GGJlrlTm0YTya1g2204r5Qby/full.png

https://valid.x86.fr/xhfd5e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Eindelijk ook 110 hier als non-Premium speler. Heeft me ~160 uur gekost. Potjes zijn toch wel anders nu... tijd om wat meer rond te kloten met shotguns en DMR's :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:44
Hallo,

Ik heb al meerdere keren meegemaakt dat ik vb. bij de Attack Boat mijn service star niet krijg in het spel. Bij de samenvatting zie ik evenals de ster niet staan, maar is wel mijn meter terug van het begin aan het lopen. Iemand een idee wat dit kan betekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layumi
Iemand een tip voor een goede hardcore inf only server. Gametype maakt niet uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-09 13:14

fynrd1

Fooled by Randomness

Cloclo100 schreef op zondag 09 februari 2014 @ 19:54:
Hallo,

Ik heb al meerdere keren meegemaakt dat ik vb. bij de Attack Boat mijn service star niet krijg in het spel. Bij de samenvatting zie ik evenals de ster niet staan, maar is wel mijn meter terug van het begin aan het lopen. Iemand een idee wat dit kan betekenen?
Battlelog bug, heb zelf al iets van 50 service stars niet ontvangen.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-09 14:57
Even een kort vraagje, als je commander wilt doen, moet je dan heel BF4 hebben geinstalleerd? Of kan dat alleen met Origin en je account zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Daar moet je heel BF4 voor geïnstalleerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Laatst online: 25-09 14:57
Dacht ik al, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-08 16:43

Wereldreiziger

Mijn blog: Wereldreizigers.nl

Christiano007 schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 10:42:
[...]

ik ook..... Die standard maps ken ik ondertussen wel..

Volg mij op: https://wereldreizigers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

unfor schreef op zondag 09 februari 2014 @ 00:43:
Lol, daar heb ik ook veel last van.

Ik speel de laatste 2 weken eigenlijk alleen maar met DMR om het mijzelf wat moeilijker te maken ( nee, ik geef geen reet om stats ), maar die lading stront die ik over me heen krijg??? Op bijna alle servers wel eigenlijk, ook die van BuG.

Ik zou zeggen doe het eens na, pak zelf eens zon zogenaamde 'noob' DMR en zorg dat je MVP bent met 64 players, dan mag je eventueel heel misschien eens iets zeggen. En dan nog moet je eigenlijk gewoon je kop houden omdat iedereen mag spelen hoe die wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

Layumi schreef op zondag 09 februari 2014 @ 16:28:
Inmiddels rank 91 (geen premium) en nog niet één keer een 200% boost gezien. Heb in totaal wel een stuk of 7-8x 100% boosts gehad.

Momenteel heb ik wel stuk of 40 25% boosts in de kast staan. Het lijkt erop dat 200% alleen komt wanneer je premium hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvr1986
  • Laatst online: 03-04 10:41
63 en 28 25%, 8 50%, 1 100% en 4 200%. Van het weekend even de 200% gebruikt op locker no explosive(except nades) servers. Dan heb je ook veel minder last van die choke points waar iedereen elkaar kapotgooit met raketten en noobtubes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Wereldreiziger schreef op maandag 10 februari 2014 @ 08:07:
[...]

ik ook..... Die standard maps ken ik ondertussen wel..
Bij deze Guilin Peaks, Silk Road en Dragon Pass toegevoegd aan de maplist.
Ik zal even aankijken hoe dit uitpakt, indien goed, dan houden we het zo en anders niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wereldreiziger schreef op maandag 10 februari 2014 @ 08:14:
[...]

Ik speel de laatste 2 weken eigenlijk alleen maar met DMR om het mijzelf wat moeilijker te maken ( nee, ik geef geen reet om stats ), maar die lading stront die ik over me heen krijg??? Op bijna alle servers wel eigenlijk, ook die van BuG.

Ik zou zeggen doe het eens na, pak zelf eens zon zogenaamde 'noob' DMR en zorg dat je MVP bent met 64 players, dan mag je eventueel heel misschien eens iets zeggen. En dan nog moet je eigenlijk gewoon je kop houden omdat iedereen mag spelen hoe die wil.
Denk ook dat het groten deels te maken heeft met dat tering geluid.
En dat heel mensen die met een DRM spelen helemaal niet zo effectief zijn en alleen op iemand spammen met als gevolg dat je een blurry scherm hebt en dat irritante geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Krijg je werkelijk stront over je heen als je met een DMR speelt? Wapen dat nu niet bepaald effectief is en niet bepaald makkelijk is. Waar klagen mensen dan over? Enige wat ik me kan voorstellen is teveel campen, maar met een DMR doe je dat toch minder snel.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fonta schreef op maandag 10 februari 2014 @ 09:00:
[...]

Ik zal even aankijken hoe dit uitpakt, indien goed, dan houden we het zo en anders niet :P
Gooi dan direct Dawnbreaker uit de roulatie waat een schijt map is dat.
Denk dat wel wel kunnen stellen dat het de minste map uit BF4 is samen met Altai Range en Dragon pass.
Om toch maar even aan te geven dat zelfs de cijfers het met me eens zijn
http://bugstats.cptchaos.nl/index.php?ServerID=1&maps=1

[ Voor 12% gewijzigd door beuker19 op 10-02-2014 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvr1986
  • Laatst online: 03-04 10:41
Ik heb totaal geen last van dmr's. Word voornamelijk gedood door dmr als ik in duel ben met iemand anders en er staat er 1 100 meter verderop te spammen, maar close combat zelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Hapkoek schreef op zondag 09 februari 2014 @ 23:23:
Even een kort vraagje, als je commander wilt doen, moet je dan heel BF4 hebben geinstalleerd? Of kan dat alleen met Origin en je account zeg maar.
Via de tablet moet je een app instaleren om te kunnen commanderen. Dit werkt beter dan op de PC door de simpele touch besturing.
[...]

Dat is inderdaad redelijk lastig, hoewel super moeilijk is het nou ook weer niet.
http://battlelog.battlefi...74415924232832/172685289/
Ik sta wellicht niet eerste, maar je kan behoorlijk snel stijgen als je op goede posities gaat staan.
Wereldreiziger schreef op maandag 10 februari 2014 @ 08:21:
[...]

Inmiddels rank 91 (geen premium) en nog niet één keer een 200% boost gezien. Heb in totaal wel een stuk of 7-8x 100% boosts gehad.

Momenteel heb ik wel stuk of 40 25% boosts in de kast staan. Het lijkt erop dat 200% alleen komt wanneer je premium hebt.
Ik ben zelf pas rank 63 in ongeveer 65 uur. ik heb iets meer TDM gespeeld dan conquest en daarom ben ik nog maar rank 63, SPM in TDM is gemiddeld 570 en in Conquest gemiddeld 1100 of je nu in een voertuig zit of niet.
Ik heb alle double XP events gemist, alleen gisteren voor de eerste keer.
200% boost heb ik 1x gebruikt, maar toen hadden wij het andere team een baserape gegeven, dus verdienden vrijwel geen punten. Daarnaast zet ik bijna nooit de boost aan en heb ik nog heel veel boost liggen. ongeveer 3x de 100% boost aangezet en 5x die van 50%. Ik vergeet ze steeds.

Ik had paar maanden al aangegeven dat je ongeveer 1 uur per rank doet, als ik minder TDM had gespeeld, dan was ik nu denk ik rank 68 of 70. Maar goed lekker op me gemakje.
bvr1986 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 09:09:
Ik heb totaal geen last van dmr's. Word voornamelijk gedood door dmr als ik in duel ben iemand anders en er staat er 1 100 meter verderop te spammen, maar close combat zelden.
Het is vooral het geluid die op je zenuwen kan werken, maar zoveel DMR's ben ik dit weekend niet tegen gekomen, meestal zijn ze al dood voordat ze kunnen schieten. Ik vindt de DMR's nu wel een stuk beter dan voorheen, vergelijkbaar met BF3 en daar had je ook spelers die zeiden dat ze Overpowerd waren.
Daar snapte ik ook geen hol van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:57

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Tsurany schreef op maandag 10 februari 2014 @ 09:04:
[...]

Krijg je werkelijk stront over je heen als je met een DMR speelt? Wapen dat nu niet bepaald effectief is en niet bepaald makkelijk is. Waar klagen mensen dan over? Enige wat ik me kan voorstellen is teveel campen, maar met een DMR doe je dat toch minder snel.
Sommige mensen zien DMR's ook als sniper rifles en die zijn het werk van de duivel uiteraard dus DMR's kunnen ook niet. :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

Tsurany schreef op maandag 10 februari 2014 @ 09:04:
[...]

Over het algemeen zijn het vaak opmerkingen als DMR noob, camper noob, noobstick etc. beetje van die lullige opmerkingen. Soms ook uitgemaakt voor 'hacker' als je toevallig hun kop raakt in close combat. Maarja campen is er niet bij, ik ben een ultimate flag-capper offer mezelf regelmatig op voor een flag, KD is eigenlijk nooit hoger dan 1,5 om die reden dus die mensen snappen er gewoon niks van.

En wat betreft het geluid van sniper en DMR, ik vind het geweldig! Psh Psh PSh en je ziet je tegenstander meteen in paniek raken en rondspringen, je hoort ze gewoon denken 'oh shit oh shit oh shit', dikke lol. Als ik hem dan toch weet te raken in zijn bunny dans, geeft dat toch aardig wat voldoening :P

Het geluid is gewoon een extraatje ter compensatie van de suckyness van het wapen. Paniekfactor van je tegenstander = 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

[...]

Cool! Ik zal in ieder geval vaker terugkeren op BuG als dit zo blijft.

Maar zoals iemand al aangaf kan Dawnbreaker wel een hoop verzieken. Vind de map geweldig met 32 players, maar met 64 spelers wordt het meestal na een minuut of 10 een baserape festijn. De map is gewoon net iets te klein en de main base is vanaf veel plekken te zien en kan dus worden beschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Wereldreiziger schreef op maandag 10 februari 2014 @ 09:29:
[...]

Cool! Ik zal in ieder geval vaker terugkeren op BuG als dit zo blijft.

Maar zoals iemand al aangaf kan Dawnbreaker wel een hoop verzieken. Vind de map geweldig met 32 players, maar met 64 spelers wordt het meestal na een minuut of 10 een baserape festijn. De map is gewoon net iets te klein en de main base is vanaf veel plekken te zien en kan dus worden beschoten.
Nou Vooruit omdat ik vandaag in een goede bui ben *kuch* en niet omdat ik het er helemaal me eens ben, Dawnbreaker uit de roulatie gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
Dawnbreaker is super vet _/-\o_ Hele setting ervan vind ik fantastisch.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kepro schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:13:
Dawnbreaker is super vet _/-\o_ Hele setting ervan vind ik fantastisch.
Roofcampers , planes zonder ruimte , meest baserape gevoelig map uit BF4 , taxi choppers , veel te veel voertuigen en het feit wanneer deze map in de roulatie komt er minimaal 25% leaved doet mij vermoeden dat het merendeel het er niet mee eens is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Ik haat Dawnbreaker met passie. Blij dat jullie 'm weghalen. Vraag me nog steeds af waarom ze jets in die map hebben toegevoegd.

Alleen op Rush is deze map nog wel aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
beuker19 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:34:
[...]

Roofcampers , planes zonder ruimte , meest baserape gevoelig map uit BF4 , taxi choppers , veel te veel voertuigen en het feit wanneer deze map in de roulatie komt er minimaal 25% leaved doet mij vermoeden dat het merendeel het er niet mee eens is ;)
Misschien dat er op jouw server veel mensen verlaten, waar ik speel is dat niet het geval. Te weinig vliegruimte ben ik het mee eens, maar dan gebruik je de vliegtuigen toch niet? en als je ze gebruikt kan je ze als taxi gebruiken? een tank minder zou beter zijn, ben ik met je eens. Rooftop campers valt mee, net afhankelijk of je een redelijke helikopter piloot in je team hebt zitten.

En een basecamp komt regelmatig voor maar als dat gebeurd is dat vaak door slechte team play.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kepro schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:37:
[...]

Misschien dat er op jouw server veel mensen verlaten, waar ik speel is dat niet het geval. Te weinig vliegruimte ben ik het mee eens, maar dan gebruik je de vliegtuigen toch niet? en als je ze gebruikt kan je ze als taxi gebruiken? een tank minder zou beter zijn, ben ik met je eens. Rooftop campers valt mee, net afhankelijk of je een redelijke helikopter piloot in je team hebt zitten.

En een basecamp komt regelmatig voor maar als dat gebeurd is dat vaak door slechte team play.
Het is vrij simpel om de base aan de kust te baserapen, dat maakt dat de map gewoon geen reet aan is + zorgt dat veel mensen dan leaven, want niemand heeft zin in een potje in de base campen omdat elk voertuig gelijk afgeknalt word. De map is gewoon zwaar kut gemaakt en vliegtuigen op die postzegel qua airspace is puur en alleen om de gunships neer te kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:36
Wereldreiziger schreef op maandag 10 februari 2014 @ 09:24:
[...]
Over het algemeen zijn het vaak opmerkingen als DMR noob, camper noob, noobstick etc. beetje van die lullige opmerkingen.
Het maakt niks uit... als iemand goed bezig is in een rondje dan is het altijd <insert weapon>-noob!
Meest voorkomende in de chat zijn "Shotgun Noob", "Ace Noob" en "DMR noob".

edit: oh ja vergat de "C4 Noob" nog.

[ Voor 4% gewijzigd door JohnnyV76 op 10-02-2014 12:47 ]

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Laatst online: 20:11
JohnnyV76 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:46:
[...]

Het maakt niks uit... als iemand goed bezig is in een rondje dan is het altijd <insert weapon>-noob!
Meest voorkomende in de chat zijn "Shotgun Noob", "Ace Noob" en "DMR noob".

edit: oh ja vergat de "C4 Noob" nog.
Shotgun met tac-light op hardcore of C4 op een vlag/rush-punt vind ik toch wel een beetje triest. Verder heb ik bijna altijd de chat verborgen als ik zonder clan speel, scheelt hoop gehuil over niks.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:44
naaitsab schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:55:
[...]

Shotgun met tac-light op hardcore of C4 op een vlag/rush-punt vind ik toch wel een beetje triest. Verder heb ik bijna altijd de chat verborgen als ik zonder clan speel, scheelt hoop gehuil over niks.
Pak je toch zelf een shotgun? Die dingen limiteren je gameplay echt enorm met de korte range. Als C4 je lastig valt dan vraag je toch om een tank met bijpassende vision, of je zet IRNV op je wapen.

Counteren heet dat toch? Als iemand mij aan het 'trollen' is met C4 overal, dan maak ik er juist werk van om hem te trollen :>

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
naaitsab schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:55:
[...]

c4 op mcom ofzo, dat trek ik ook niet echt, beetje zielig idd, maar goed op zich legit tactic. Shotgun met taclight zie ik geen probleem in? is gewoon effectief zijn op cqb met de supernova on a stick. Dat je daar een paar keer doodgaat zou aan me derriere kunnen corroderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Zo heel erg effectief vind ik de supernova echter niet. Die was in BF3 toch wel een stuk beter volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik speel de laatste tijd alleen maar met de DMR(Scar H SV), gaat toch wel aardig. Gisteren voor het eerst op de BuG server gespeeld, ging daar ook wel goed eigenlijk. Het nadeel van een DMR is dat je vuurgevechten op close range minder vaak wint dan met een ACE 23 oid en dat de hitreg soms compleet weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fonta schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:25:
Zo heel erg effectief vind ik de supernova echter niet. Die was in BF3 toch wel een stuk beter volgens mij.
is dan ook generfd na een lange tijd dat je van 20meter opeens een tweede zon op ooghoogte had branden en dat vaak x 5. Daarom vind ik het ook geen enkel legitiem punt om op te noemen ofzo. Gewoon legitieme tactic waar je op cqb vooral tegenaan zal lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

beuker19 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:34:
[...]

101% mee eens. Minste map die er is. Met minder spelers is het iets beter, in TDM is de map soms best leuk. Maar in conquest, nee.

Binnenkort second assault dlc op PC? Gezien de premium koffer :+

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-09 14:24

Rub3s

+3 , omdat het kan

Persoonlijk vindt ik Siege of Sanghai echt de minste, al is Dawnbreak niet echt gebalanceerd. Het is gewoon te makkelijk om te campen bij de vlaggen die bij de basis staan. Mijnen plaatsen op de hoofdweg vanaf de US basis is ook nogal makkelijk (maar soms toch wel leuk :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Ik krijg net een premium battlepack met 5 SA dogtags. Zou SA er dan toch aan zitten te komen????
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qiT9pg8.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fonta schreef op maandag 10 februari 2014 @ 15:16:
Ik krijg net een premium battlepack met 5 SA dogtags. Zou SA er dan toch aan zitten te komen????
Dat zit er dik in, was ook min of meer al bekend dat die in februari zou komen. Ik zet in op rond 20ste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-09 02:06

koudepinda

Don't Panic

Rub3s schreef op maandag 10 februari 2014 @ 15:14:
Persoonlijk vindt ik Siege of Sanghai echt de minste, al is Dawnbreak niet echt gebalanceerd. Het is gewoon te makkelijk om te campen bij de vlaggen die bij de basis staan. Mijnen plaatsen op de hoofdweg vanaf de US basis is ook nogal makkelijk (maar soms toch wel leuk :*) )
mee eens daar is het aantal roof campers nog vele malen groter vak kom je niet eens over de brug met een tank dan loop je gewoon tegen 3 tanks en 7 engineers op

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reemprive schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:25:
Ik speel de laatste tijd alleen maar met de DMR(Scar H SV), gaat toch wel aardig. Gisteren voor het eerst op de BuG server gespeeld, ging daar ook wel goed eigenlijk. Het nadeel van een DMR is dat je vuurgevechten op close range minder vaak wint dan met een ACE 23 oid en dat de hitreg soms compleet weg is.
Ja met dergelijke wapens merk je ook veel sneller de onverklaarbare random enorme bullet spread die af en toe voorkomt en een kogel opeens haaks linksaf lijkt te slaan in plaats van on-target.

Hopelijk komt tegelijk met second assault weer een knoepert van een patch erbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Laatst online: 11-09 20:35
SouLLeSSportal schreef op maandag 10 februari 2014 @ 15:21:
[...]

Dat zit er dik in, was ook min of meer al bekend dat die in februari zou komen. Ik zet in op rond 20ste.
Ik zet al mijn geld in op de 28e. En da's voor premium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ekstergroen schreef op maandag 10 februari 2014 @ 15:54:
[...]

Ik zet al mijn geld in op de 28e. En da's voor premium.
Zou ik niet doen als ik jou was, in Origin heeft al gestaan dat hij vanaf de 18e te downloaden is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 15:56:
[...]

Zou ik niet doen als ik jou was, in Origin heeft al gestaan dat hij vanaf de 18e te downloaden is. :)
pre-loaden = niet gelijk spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:52

Arfman

Drome!

Ik vind Dawnbreaker eigenlijk wel een prima map :$
Maar ik speel alleen 32p Conquest, dat kan er ook mee te maken hebben.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arfman schreef op maandag 10 februari 2014 @ 16:01:
Ik vind Dawnbreaker eigenlijk wel een prima map :$
Maar ik speel alleen 32p Conquest, dat kan er ook mee te maken hebben.
kom je wel minder snel in een base rape situatie idd, maar de map is gewoon verkeerd opgezet, hier had geen jets in hoeven zitten, en geen gunship, ding is veel te onhandig en voegt niks toe om je team te helpen.

Vehicle only is met al die camp gebouwen niet te doen, je hebt wel minimaal scouts nodig, maar waarom de attack er in zit is mij ook niet duidelijk. Ja je kan een paar tanks afschieten in een ronde en wat infi die toevallig op het dak zit en voordat de aa je naar de kloten schiet maar voor de rest kan je er vrijwel niks mee.

Er moet alleen natuurlijk weer alles in zitten zoals op de andere maps, dus proppen we er maar wat in zonder na te denken.
Is gewoon jammer van een map die op zich veel potentie heeft maar hard faalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:16
[...]

Voor mij jammer want geen CR ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:52

Arfman

Drome!

Eens hoor SoullessPortal. De jets zijn sowieso kansloos op deze postzegel en worden dus alleen maar door snipers gebruikt om op daken te komen. Attack heli .. mwah, die kan best nuttig zijn, juist op deze map omdat je geen grote line of sight hebt en dus redelijk makkelijk de stinger/iglaregen kunt ontwijken. Probeer dat maar eens op Golmud :X

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Pagina: 1 ... 111 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.