Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:49
Volgens mij issue al gevonden. Start nu een Windows 7 virtuele machine op. En daar krijg ik netjes een oranje pijltje bovenin om zowel de Browser Plugin te downloaden en Origin. Dus het zal wel niet op Mac werken? Heb Origin overigens wel geïnstalleerd binnen OS X.

Was dus al een topic over.. http://battlelog.medalofh...2979150493825587192/last/

Dat ze dan maar eens snel een Mac plugin maken! :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het wordt niet gezien als onmogelijk, maar gezien zijn profiel en verhaal betwijfel ik dat hij die scores kan halen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-09 08:20

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Tsurany schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 21:21:
Het wordt niet gezien als onmogelijk, maar gezien zijn profiel en verhaal betwijfel ik dat hij die scores kan halen.
Ja, dat is misschien ook je probleem? Waarom moet ik een perfect profiel hebben, of een leuk verhaaltje vertellen? Wat, moet ik een youtube channel hebben met 10000 subs en "pro gamer" zijn? Ik speel BF4 als ontspanning, die tijden van "esports" e.d. heb ik gehad. Dus 9/10 speel ik met wat gasten, gewoon relaxed zonder teamplay. Als het dan af en toe mee zit, en ik haal KD's van zo'n 3+-, waarom is 5 dan onmogelijk als je serieus speelt mét een squad?

Ik hoef niet direct meer indruk te maken, altijd serieus te zijn. Nee, 9/10x zit ik gewoon te kutten met mines, AA, vliegtuigen, knifen en dat soort meuk. Vrienden joinen die zitten te lamen op Operation Locker 3000 tickets... Hell, dan met mijn huidige totale K/D vind ik dat best netjes. Gasten die "serieus" spelen zitten soms op een totale K/D van 1.5...

Je doet net alsof public games in BF4 zwaar skilled zijn. Echt, de meeste zijn zwaar trash. Vroegáh in bijvoorbeeld CS-S speelde ik amper public. Altijd pcws. GIng ik eens in een public server, dan stond ik met gemak 40- < 5 of werd ik gebanned onder het mom 'cheater'. Niet dat ik hier nu loop te verklaren dat ik zo goed ben, maar elke CS-S of 1.6 speler kan dat beamen die ook ESL e.d. heeft gespeeld. Nou, het zelfde is met BF4. Random gasten uit Poland en Rusland met wat kinderen uit de overige landen. Lekker rond rennen met je DRM.
Sorry, maar als je dan fatsoenlijk speelt in een squad dan loop je daar zwaar overheen.

In elk geval, ik heb gezegd dat ik de uitdaging aanga. Wellicht dat er mensen mij willen joinen in deze "conquest". De meeste maten van mij spelen andere games, of zijn erg n00b in dit spel :) Stuur gewoon even je origin via de PM. Dan gaan we één keer knallen voor 5 matches een KD van 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:52
Tsurany schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 21:21:
Mijn profiel ziet er ook niet uit. Het ligt wel meer aan broken-BF4 gecombineerd met 0 motivatie om goed te spelen, daarboven op ben ik iemand die zonder probleem een suicide run doet om een objective te halen... Maar ik kan het K/D spelletje wel als ik m'n best doe in een shooter waar de netcode goed aanvoelt :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mijn profiel kan ik niet mikken in BF4 maar wel in BF3.
Ik geef dus TERECHT de schuld aan de netcode. :+

Ik heb niks met profielen. Te veel variabelen om echt veel te zeggen. Oke, je kan een basale lijn eruit trekken als iemand echt heel treurige of heel goede stads heeft maar veel zegt het niet. Ik moet wel opmerken dat het niet verstandig is om herhaaldelijk te melden dat je zo een 5.0 K/D kan halen zonder enige bewijs. Dan vraag je er een beetje om. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:52

Arfman

Drome!

Ach, al dat gezeur om stats. Ik kijk graag de filmpjes van lvlcap, matimio en frankieonpc. Helemaal als ze in 1 squad zitten en dan heerlijk samenspelen, of de double vision filmpjes van lvl en matimio, dan kun je ook wel zien dat die gasten echt wel een potje kunnen aimen.

Net een rondje 30-6 gehaald op Paracel, echt slechte spelers bij de tegenstander, minstens 5 situaties gehad waarbij de ander me gewoon had moeten killen maar waar ik door dom geluk bleef leven. Beste speler van mijn team met 14k punten door alle caps, wat dus maar weer eens bewijst dat stats niet zoveel zeggen :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
4 x achter elkaar gemarkd worden als HVT. Kun je net zogoed een grote magneet op mijn rug binden voor kogels en raketten..

Ben je zo goed je best aan het doen, en je hebt een succesvolle flank. Pats boem HVT en iedereen weet waar je bent.

Van mij mag die functie er heel snel uit !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

random servers is 5 k/d makkelijk te halen. de meeste snappen niks van het spel, als je praat over fov en ads fov dan is het helemaal niks wat ze begrijpen. net als dpi mensen spelen met een dpi van 5000 en snappen niet dat lage dpi gewoon leidt tot beter resultaat. maar laat ze er maar niks van snappen is mooi makklijk voor mij

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2014 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:40

codex

Geen OpenAI agent :)

Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 22:47:
random servers is 5 k/d makkelijk te halen. de meeste snappen niks van het spel als je praat over fov en ads fov snappen ze er niks van . net als dpi mensen spelen met een dpi van 5000 en snappen niet dat lage dpi gewoon leidt tot beter resultaat. maar laat ze er maar niks van snappen is mooi makklijk voor mij
Ik ben niet echt een ster in deze BF(leeftijd gaat meespelen denk ik :+ ), maar ik ben gewend op met 3500dpi te spelen. Op advies van de "pro's" op het gegeven moment op 400 dpi gaan spelen, mijn accuracy ging naar beneden in plaats van omhoog, zelfs als ik mijn ingame sensitivity hoger zette om op een gelijk niveau te komen van wat ik gewend was met 3500 dpi. Bovengenoemde RivalXfactor speelt met een DPI die de meeste "pro" gamers achterlijk vinden, hij scoort er toch aardig mee. Ik heb soms het idee dat het hele "hoge DPI is voor idioten" verhaal afkomstig is van mensen die destijds met een 400dpi muis speelde omdat er simpelweg niet anders verkrijgbaar was en daar angstvallig aan vast houden. Op basis van de technische video's kan ik de conclusie trekken dat je niet boven de native DPI van je muis moet zitten, maar die achterlijk laag zetten slaat ook nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 23:02:
[...]

Ik ben niet echt een ster in deze BF(leeftijd gaat meespelen denk ik :+ ), maar ik ben gewend op met 3500dpi te spelen. Op advies van de "pro's" op het gegeven moment op 400 dpi gaan spelen, mijn accuracy ging naar beneden in plaats van omhoog, zelfs als ik mijn ingame sensitivity hoger zette om op een gelijk niveau te komen van wat ik gewend was met 3500 dpi. Bovengenoemde RivalXfactor speelt met een DPI die de meeste "pro" gamers achterlijk vinden, hij scoort er toch aardig mee. Ik heb soms het idee dat het hele "hoge DPI is voor idioten" verhaal afkomstig is van mensen die destijds met een 400dpi muis speelde omdat er simpelweg niet anders verkrijgbaar was en daar angstvallig aan vast houden. Op basis van de technische video's kan ik de conclusie trekken dat je niet boven de native DPI van je muis moet zitten, maar die achterlijk laag zetten slaat ook nergens op.
400 lijkt mij wel extreem laag, ik speel meestal rond de 1800 nu eerder speelde ik op 4000 toen ik switchte ging mij accuracy met 5% omhoog en als je op youtube kijk zijn er genoeg video's over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:25

Gundogan

Rip and tear, until it is done

[...]

Hoge cm/360 waarden (de manier om je sensitivity uit te drukken meestal) zijn handig bij competitieve games met een hoge mate van voorspelbaarheid in de gameplay (door bijvoorbeeld map design of spawn systeem van spelers en items) waardoor je niet veel grote draaien hoeft te maken. De 'goede' oude games Quake en CS dus. Met onvoorspelbare pubgames als CoD en BF gaat dit iets minder op. Op zich is op papier een redelijk hoge cm/360 nog wel te preferen, maar je kan op pubs ook prima wegkomen met ~5cm/360.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
[...]

Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 23:07:
[...]

400 lijkt mij wel extreem laag, ik speel meestal rond de 1800 nu eerder speelde ik op 4000 toen ik switchte ging mij accuracy met 5% omhoog en als je op youtube kijk zijn er genoeg video's over
Deze posts :')

Meer dan 800 dpi is onnodig, gewoon op het DPI laten staan waar de muis het beste op werkt zonder jitter of tracking speed problemen. Voor de rest ingame de muis sensitivity veranderen.
Hoge DPI is voor mensen die marketing niet begrijpen. Als je toch DPI x2 of /2 doet, doe dan het omgekeerde met de ingame sensitivity, en presto, exact dezelfde game sens.
-> Gamingmuizen [Deel 2]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij snappen mensen het verschil niet tussen af en toe een k/d van 5 halen en gemiddeld een dergelijke k/d halen.
Of we zitten hier met allemaal helden die toevallig nooit serieus spelen :+

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
Skybullet schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 22:39:
4 x achter elkaar gemarkd worden als HVT. Kun je net zogoed een grote magneet op mijn rug binden voor kogels en raketten..

Ben je zo goed je best aan het doen, en je hebt een succesvolle flank. Pats boem HVT en iedereen weet waar je bent.

Heb hier gisteren in mijn MAA op Zavod toch veel plezier uit gehaald >:) Twee keer moeten bekopen met een C4 Quad in m'n nek maar besides that was het vooral een lopend (of vliegend zo u wilt) buffet voor mij geworden. Als HVT aangemerkt worden leverde mij heel veel overijverige chopper fanaten in mijn scopes op :9~

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:56
BF4 is te random om een consequent een hoge KD te halen, zeker als je ook op wat objectives richt.
Beweren dat als je wel serieus speelt je een KD van 5 kan halen over 5 normale potjes met een beetje teamplay is heel knap, reviven is leuk maar vaak werkt het ook gewoon niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Skybullet schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 22:39:

Zat ik laatst ook aan te denken, ze kunnen net zo goed een zwaailicht op je helm plakken of een laser paint op je plaatsen. Het hoeft er van mij niet uit, maar laat ze dan alleen de naam van de HVT noemen, plus een marker alleen als je bent gespot.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nix_R
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-05 14:56
Ik zag ingame in mijn assault wapenlijst een F2000 heeft iemand enig idee hoe je die kunt unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nix_R schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 00:15:
Ik zag ingame in mijn assault wapenlijst een F2000 heeft iemand enig idee hoe je die kunt unlocken?
niet. kan pas als second assault er is. enige wat je al kan unlocken is as val maar is niet zo heel goed als die in bf3 is helaas. geen 30 rounds = nekslag voor dit wapen. je kan werkelijk maar 1 of 2 lui omleggen met dat ding tenzij door enige divine intervention je 2 hs op elke vijand kan raken. met een recoil hoger dan de tank main gun gaat dat echter niet lukken.
Thr!lls schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 00:00:
[...]

Heb hier gisteren in mijn MAA op Zavod toch veel plezier uit gehaald >:) Twee keer moeten bekopen met een C4 Quad in m'n nek maar besides that was het vooral een lopend (of vliegend zo u wilt) buffet voor mij geworden. Als HVT aangemerkt worden leverde mij heel veel overijverige chopper fanaten in mijn scopes op :9~
trots zijn op AA tank kills is zoals borat trots is op zijn zusje... :N ;w
w00t00w schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 00:07:
[...]

Zat ik laatst ook aan te denken, ze kunnen net zo goed een zwaailicht op je helm plakken of een laser paint op je plaatsen. Het hoeft er van mij niet uit, maar laat ze dan alleen de naam van de HVT noemen, plus een marker alleen als je bent gespot.
snap niet waarom het niet zo is als het eerst was, dat was prima, en was het ook een hvt niet een zomaar random opgeplakte target die iedereen kan zien. Je had iig 5 kills achtereen moeten maken, ipv 1 kill nu, + dat je dat ding na gedood te zijn als hvt gelijk op een andere kan droppen. Commander is now 100% for retards I guess. Games mogen blijkbaar geen moeite meer kosten, iedereen maar dan ook werkelijk iedere fucking noob moet dat allemaal kunnen en behalen ipv een beetje inzicht te krijgen en de game daadwerkelijk te leren. :r
Deze patch had zoveel beter kunnen zijn, afgezien nog van het fiet dat het instabieler is geworden voor veel spelers. (gelukkig zelf niet veel last van maar toch meer errors en crashes dan eerst)

[ Voor 6% gewijzigd door SouLLeSSportal op 06-02-2014 01:51 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandread schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 00:02:
BF4 is te random om een consequent een hoge KD te halen, zeker als je ook op wat objectives richt.
Beweren dat als je wel serieus speelt je een KD van 5 kan halen over 5 normale potjes met een beetje teamplay is heel knap, reviven is leuk maar vaak werkt het ook gewoon niet altijd.
Nou, ik heb een gast in mn lijst, dude gaat legit consistent hard

Heb even de laatste 5 potjes met hem opgezocht van gisteren;
12-2
14-3
24-5
54-10
59-13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:34
Tsurany schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 23:26:
Volgens mij snappen mensen het verschil niet tussen af en toe een k/d van 5 halen en gemiddeld een dergelijke k/d halen.
Of we zitten hier met allemaal helden die toevallig nooit serieus spelen :+
Ik zit op een K/D van nog geen 1 :+ Maar goed, speel nog maar 1 weekje en over het algemeen alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:18

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 07:12:
[...]

12-2
14-3
24-5
54-10
59-13
Ik zat gisteravond op een server waarbij een gast eerste potje 34-0, tweede potje iets van 29-0 haalde. Ben er maar weggegaan. Je kan mij een hoop wijsmaken, maar zo goed is niemand. (gast speelde gewoon inf, geen vehicles)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JellBro
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-05 08:39
Vind het maar knap van iedereen die zulke goede K/D heeft.

Mijn ervaring is dat ik een spel start :hardcore conquest [large]

Hmm... geen vehicles in homebase, dan maar spawn bij een basis:
BLAM, direct al dood na het loadscreen.

Andere basis dan:
drie stappen gezet BLAM weer dood.

Okay, dan spawn op team mate [lijkt safe]:
TAKTAK beiden dood.

Spawn andere teammate met heli.....
CRASHED met heli in de grond.

Ben dan nog maar net begonnen en sta vaak al 0-4 en erger.

Heb het maar opgegeven om me om de stats druk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-09 14:31

Pykow

Angelo OTR

Ik heb zelf ook maar een KD van 1.89 en dat is erg onder me maat.
in BF3 zat ik op 2,91 gemiddeld, Toen ik begon aan BF3 zat ik aan een KD van 1.40 en ben toen 3 maanden gestopt, omdat dit echt veelste laag voor mijn doen was (in vergelijking met andere shooters)

Ik speel niet meer zoveel BF4 (maar 61 uur), ik vergelijk het even met Rainbow moon op de PS Vita, daar heb ik al 19 uur opzitten in nog net 1 week.

Door de one hit kill issue en de vele bugs die de nieuwe update met zeg mee hebben gebracht, raak ik er een beetje op uitgekeken. Net zo goed dat de DLC Second Assault, allang beschikbaar had moeten zijn.
want ze fixen geen problemen (maken het in sommige gevallen erger) en geven geen nieuwe content die ze beloofd hadden, zoals de DLC SA (die 1 maand later voor ons beschikbaar zou komen), de DMR's die we zouden ontvangen en een verbeterde netcode om het interessant te maken voor het e-sports gedeelte.

Leugens leugens en nog eens leugens.
EA houd zijn reputatie hoog !!

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliHiel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 25-09 17:17
Gisteren campaign uitgespeeld (+3 eindes) en eerste potje MP gestart. Probeer bij squadmate in voertuig te stappen en spel liep direct vast, heb dus uiteindelijk maar een paar minuutjes gespeeld....

Is dit een bekende bug of had ik gewoon pech?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-09 14:24

Rub3s

+3 , omdat het kan

EliHiel schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 09:58:
Gisteren campaign uitgespeeld (+3 eindes) en eerste potje MP gestart. Probeer bij squadmate in voertuig te stappen en spel liep direct vast, heb dus uiteindelijk maar een paar minuutjes gespeeld....

Nee, dit spel loopt echt nooit vast. Dat ligt echt aan jou

jk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
EliHiel schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 09:58:

Is een bekende bug bij tanks (gisteren had ik het, toen er meteen op gegoogled), waarschijnlijk voornamelijk als je de gunner positie zou krijgen. Oplossing: niet in een tank gaan :P.
Pykow schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 09:40:
in BF3 zat ik op 2,91 gemiddeld, Toen ik begon aan BF3 zat ik aan een KD van 1.40 en ben toen 3 maanden gestopt, omdat dit echt veelste laag voor mijn doen was (in vergelijking met andere shooters)
Stoppen omdat je K/D ratio slechts 1.4 is? En klagen erover dat hij nu maar 1.9 is, dus de schuld van EA? (Ook al heeft DICE het gemaakt). Tja ieder zijn ding.

Overigens iets anders. Na een tijd met MTAR gespeeld te hebben wanneer ik engineer ben, toch maar eens verder de handel gaan unlocken. En als ik dan een wapen ruk vind stop ik met unlocken en ga ik door naar de volgende. Zo ben ik bij de A-91 uitgekomen. Mijn probleem ermee is eigenlijk hetzelfde als wat ik bij BF3 had: Hij speelt heerlijk weg, maar waarom is hij zo verschrikkelijk lelijk :P O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:18

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Gisteren overigens voor het eerst gehad (tot 3 keer toe) dat ik een vol magazijn zowat in iemand pompte, en hij er uiteindelijk met de kill vandoor ging, met, jawel, "HEALTH 0".

Weird.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Laatst online: 12-06-2024
gyedema schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:37:
Gisteren overigens voor het eerst gehad (tot 3 keer toe) dat ik een vol magazijn zowat in iemand pompte, en hij er uiteindelijk met de kill vandoor ging, met, jawel, "HEALTH 0".

Weird.
Ik schoot gister op iemand en kreeg een paar hitmarkers op mijn scherm, maar kreeg te horen dat hij niet geraakt werd..
Ik was aan het liegen toen ik er wat van zei, want dat kan natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
SouLLeSSportal schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 01:48:

trots zijn op AA tank kills is zoals borat trots is op zijn zusje... :N ;w
Dat spijt me voor je, hoop dat het spelletje je verder wel vermaakt :) :>

Overigens kom ik er net pas achter dat je voor die Daily Battlepacks niet eens hoeft te spelen, inloggen op Battlelog is al voldoende haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:31

spartacusNLD

This is Sparta!!

waar zijn die shortcut bundles? :9

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
Thr!lls schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:17:
[...]

Overigens kom ik er net pas achter dat je voor die Daily Battlepacks niet eens hoeft te spelen, inloggen op Battlelog is al voldoende haha :)
huh? hoe of wat doe je dan? want mij is dat niet gelukt ... ik speel door de week niet, maar check wel dagelijks ff de battlelog fora en log dus in

[ Voor 8% gewijzigd door CynicRelief op 06-02-2014 11:51 ]

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S.J_84 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:40:
[...]

Ik schoot gister op iemand en kreeg een paar hitmarkers op mijn scherm, maar kreeg te horen dat hij niet geraakt werd..
Ik was aan het liegen toen ik er wat van zei, want dat kan natuurlijk niet.
Hehe, ik heb zo vaak kill assists gekregen voor mensen die ik niet geraakt zou hebben. :)
CynicRelief schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:51:
[...]
huh? hoe of wat doe je dan? want mij is dat niet gelukt ... ik speel door de week niet, maar check wel dagelijks ff de battlelog fora en log dus in.
Gewoon battlelog inloggen via Origin en dan staan ze bij je battlepacks. Heb ook al een gouden gekregen op een of andere manier terwijl ik al ruim een maand max level ben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:56
Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 07:12:
[...]

12-2
14-3
24-5
54-10
59-13
Dit zegt helemaal niets he? Dat snap je wel?
Locker only 200% tickets op de berg zitten en je haalt een hoge KD, maar teamplay ho maar.

Met squad/teamplay kan ik redelijk consistent een KD van 2 houden op conquest en dan cap en defend ik ook echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
pistol only servers zijn tot nu toe de leukste rondes voor mij geweest. Krijg er een beetje het oude shooter gevoel bij terug. Iedereen heeft zon beetje dezelfde wapens, geen voertuigen, gadgets, perks, nukes of andere op rotzooi.

Het enige wat dan nog verschil maakt is mapkennis, skill, samenwerking etc.

niet dat ik de rest niet leuk vind hoor. ik speel 95 % conquest large met alle voertuigen etc. Maar blijf dan altijd met het gevoel zitten dat er geen balans is.

[ Voor 21% gewijzigd door Skybullet op 06-02-2014 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:58:
[...]

Hehe, ik heb zo vaak kill assists gekregen voor mensen die ik niet geraakt zou hebben. :)

[...]

Gewoon battlelog inloggen via Origin en dan staan ze bij je battlepacks. Heb ook al een gouden gekregen op een of andere manier terwijl ik al ruim een maand max level ben. :)
Is het niet zo met Premium dat je naast die Premium Battlepacks ook niet iedere maand een Gold Battlepack krijgt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thr!lls schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 13:27:
[...]

Is het niet zo met Premium dat je naast die Premium Battlepacks ook niet iedere maand een Gold Battlepack krijgt? :)
Geen idee, zou goed kunnen. Er zit toch zelden tot nooit iets bruikbaars in, dus ik volg het nieuws wat dat betreft niet meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik had gisteren een 200% boost in een Bronze Battlepack :D

Die bewaar ik mooi voor een Double XP weekend, en dan lekker een uurtje grinden op een 800 ticket Operation Locker server :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag start ik op en kreeg in eens 4 of 5 calender battlepacks.

Over die k/d gedoe dat is heel makkelijk om hoog te werken in locker. Ik heb daar door sowie zo nu een k/d van 1/72

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2014 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Laatst online: 26-09 00:03
Pykow schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 09:40:

Ik speel niet meer zoveel BF4 (maar 61 uur), ik vergelijk het even met Rainbow moon op de PS Vita, daar heb ik al 19 uur opzitten in nog net 1 week.

Door de one hit kill issue en de vele bugs die de nieuwe update met zeg mee hebben gebracht, raak ik er een beetje op uitgekeken. Net zo goed dat de DLC Second Assault, allang beschikbaar had moeten zijn.
want ze fixen geen problemen (maken het in sommige gevallen erger) en geven geen nieuwe content die ze beloofd hadden, zoals de DLC SA (die 1 maand later voor ons beschikbaar zou komen), de DMR's die we zouden ontvangen en een verbeterde netcode om het interessant te maken voor het e-sports gedeelte.

Leugens leugens en nog eens leugens.
EA houd zijn reputatie hoog !!
Misschien moet je je verwachtingen wat naar beneden bijstellen, dan heb je veel meer plezier in de game.

Om eerlijk te zijn denk ik dat de gameplay er een stuk beter op zou worden wanneer er niet zoveel stats zouden worden bijgehouden. Heb het idee dat mensen zich veels te veel zorgen maken om hun stats. Die zijn sowieso niet te vergelijken aangezien de ene constant in een tank of een jet bezig is terwijl de andere alleen close combat doet, de problemen met de netcode daargelaten.

Mijn K/D zit rond de 1.63. Veel beter dan dit ben ik gewoon niet. Ik speelde vrijwel alleen engineer maar heb besloten de andere classes ook maar eens vrij te spelen. Ik ben erg slecht met snipers dus mijn K/D zakt behoorlijk wanneer ik die gebruik. Ik heb er echter wel plezier in en ben altijd bezig met de objectives, hierdoor zit ik vaak in mijn eentje een vlag te cappen en ga zodoende vaker dood. Ook in Rush merk ik vaak dat spelers veels te voorzichtig zijn en geen move durven te maken, ook niet wanneer de tickets van de attackers opraken. Dit irriteert mij behoorlijk. Ik heb er alles voor over om die pot te winnen, ook wanneer ik mezelf daar voor moet opofferen.

Ik begrijp overigens wel dat mensen graag goede stats hebben, ik vind het zelf ook leuk wanneer ik een goed potje heb gedraaid. Maar het gaat naar mijn mening soms ten koste van de teamplay.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Dat boeit mij dus echt helemaal niks. Al eindig ik 0-19, als ik flink wat tanks heb geC4-ed en flags heb gecapt samen met mijn team, en ik heb lol gehad, dan is mijn doel bereikt: lol hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Arfman schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 13:43:
Ik had gisteren een 200% boost in een Bronze Battlepack :D

Die bewaar ik mooi voor een Double XP weekend, en dan lekker een uurtje grinden op een 800 ticket Operation Locker server :P
Grinden hoeft niet eens. Ik heb de laaste week alleen maar Commander gespeeld op Locker met 2400 tickets en met wat XP boosts had ik +/- 50 a 60 duizend punten per rond eentje zelfs 80 000 punten :) Zit nu op lvl 109 en kan je daarnaast een biertje pakken en zak chips, de punten stromen binnen.

Ik heb ook veel Conquest gespeeld als engineer en en assault maar af en toe niks doen en punten binnen hengelen is ook prima voor mij.

https://valid.x86.fr/xhfd5e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Arfman schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:17:
Dat boeit mij dus echt helemaal niks. Al eindig ik 0-19, als ik flink wat tanks heb geC4-ed en flags heb gecapt samen met mijn team, en ik heb lol gehad, dan is mijn doel bereikt: lol hebben.
Je kan ook lol hebben en een leuke score neerzetten, hoef je niet los van elkaar te zien.

Daarnaast k*t ik eigenlijk nog te veel aan, en erger me te veel aan onzin wat mijn spelplezier niet ten goede komt.
Probeer me er echt telkens over heen te zetten maar lijkt bijna onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

S.J_84 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:39:
[...]
Je kan ook lol hebben en een leuke score neerzetten, hoef je niet los van elkaar te zien.
Zeker! Potje waarin ik 39-6 ging was ook lekker, veel cappen, lekker infantry en heli's kapotschieten met de attack boat gunner positie, repairbennie achter, ging echt super. Als er maar samengewerkt wordt, dan maakt de rest me niets uit, zelfs al verliezen we.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tom. C schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:00:
[...]
Misschien moet je je verwachtingen wat naar beneden bijstellen, dan heb je veel meer plezier in de game.
Doe geen moeite. Pykow speelde in BF3 al primair TDM met de easy-mode gun/class combo en nu BF4 duidelijk minder gefocussed is op pure infantry gameplay en het niet zo makkelijk is te domineren met assault+beste wapen zie je een hoop van dit soort spelers afhaken.
Mensen die hun lol primair uit infantry on infantry met de beste wapens en vooral geen objectives halen zijn in BF4 gewoon niet op de juiste plaats. Daar gaat geen patch meer iets aan doen, want dat is een core design beslissing geweest. Elke rol heeft z'n doel en elk voertuig heeft z'n plaats (de attack heli doet het ondertussen ook al wat beter) en dat was in BF3 gewoon niet het geval. Juist daarom vind ik BF4 een beter spel dan 3.

Ik snap ook de ESL niet heel erg die in battlefield potjes inf on inf met kleine groepjes laten spelen. Saaist mogelijke game modus en met zulke kleine teams en dan op die engine... in BF3 was het al niet veel soeps, in BF4 is het echt gekkenwerk. Voor dat soort gameplay zijn er veel, véél betere games op de markt, met betere hitdetectie, snellere gameplay en veel minder "random" effecten zoals wapenspread en ruige recoil, om nog te zwijgen van betere spectate modes.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2014 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Haha Knetter, ga jij dan 16v16 clanwars organiseren? :P

Het word dan net World of Warcraft, voelde soms ook aan als werk om 25 man bij elkaar te krijgen op een specifieke tijd ^^

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 16:27:
[...]

Doe geen moeite. Pykow speelde in BF3 al primair TDM met de easy-mode gun/class combo en nu BF4 duidelijk minder gefocussed is op pure infantry gameplay en het niet zo makkelijk is te domineren met assault+beste wapen zie je een hoop van dit soort spelers afhaken.
Mensen die hun lol primair uit infantry on infantry met de beste wapens en vooral geen objectives halen zijn in BF4 gewoon niet op de juiste plaats. Daar gaat geen patch meer iets aan doen, want dat is een core design beslissing geweest. Elke rol heeft z'n doel en elk voertuig heeft z'n plaats (de attack heli doet het ondertussen ook al wat beter) en dat was in BF3 gewoon niet het geval. Juist daarom vind ik BF4 een beter spel dan 3.

Ik snap ook de ESL niet heel erg die in battlefield potjes inf on inf met kleine groepjes laten spelen. Saaist mogelijke game modus en met zulke kleine teams en dan op die engine... in BF3 was het al niet veel soeps, in BF4 is het echt gekkenwerk. Voor dat soort gameplay zijn er veel, véél betere games op de markt, met betere hitdetectie, snellere gameplay en veel minder "random" effecten zoals wapenspread en ruige recoil, om nog te zwijgen van betere spectate modes.
Het probleem is dat competitive BF met voertuigen ook niets met gewone pubplay te maken heeft en eigenlijk ook totaal niet leuk is.

Voertuigen zijn aardig gebalanceerd voor pubplay, maar met competitive wordt echt elke exploit gepakt en draait het hele spel uitsluitend over het overeindhouden van de eigen voertuigen en stelen van die van de vijand. In de handen van écht goede spelers zijn voertuigen totaal maar ook echt TOTAAL OP tegenover infantry en is de balans in de maps 300% anders dan tijdens 'normale' potjes.

Vlaggen zijn bijzaak en of je wel of niet een vlag hebt wordt uitsluitend bepaald door de verhouding voertuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 16:55:
[...]
Het probleem is dat competitive BF met voertuigen ook niets met gewone pubplay te maken heeft en eigenlijk ook totaal niet leuk is.

Voertuigen zijn aardig gebalanceerd voor pubplay, maar met competitive wordt echt elke exploit gepakt en draait het hele spel uitsluitend over het overeindhouden van de eigen voertuigen en stelen van die van de vijand. In de handen van écht goede spelers zijn voertuigen totaal maar ook echt TOTAAL OP tegenover infantry en is de balans in de maps 300% anders dan tijdens 'normale' potjes.

Vlaggen zijn bijzaak en of je wel of niet een vlag hebt wordt uitsluitend bepaald door de verhouding voertuigen.
Dat is op zich ook een ding ja, maar daar is met balancing nog wel wat aan te fixen; niet kunnen ejecten als je de laatste in een voertuig bent, of net als de AMTRAC alleen toegankelijk zijn voor de factie die de spawnvlag heeft bijvoorbeeld, desnoods met een setje ESL-custom tweaks om dat spannend te houden.
Om nou te zeggen dat de structuurloze rellen zin hebben en leuk zijn om naar te kijken... en dan gaan we nog even helemaal voorbij aan de ongeschikte engine en gunplay, waardoor je bizarre regels krijgt die allerhande wapens verbieden. Als je dát kunt slikken voor inf war kun je ook regels maken voor vehicle war.
kevz schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 16:39:
Want het is zo moeilijk? Als je "sporting events" met prijzenpotten en sponsors enzo wilt runnen en niet in staat bent om twee teams van 16 bij elkaar te harken dan ga je geen glorieuze toekomst tegemoet in, ik noem maar een dwarsstraat, American Football. Of zelfs maar clubvoetbal op amateurniveau. Die lukt het ook elke zondag, zelfs als het vies koud is, regent en het geheel buiten gedaan moet worden. En dan is het onmogelijk 32 man tegelijk online te hebben? Ik denk, dat dat mogelijk moet zijn. Als het niet mogelijk is om genoeg teams samen te trekken voor zoiets moet je je misschien afvragen of je überhaupt een league moet willen hebben dan.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2014 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Ben je lekker bezig, crashed de boel.

Ze zouden een point recovery systeem moeten hebben, waarbij je de punten weer oppakt als je opnieuw inlogt op de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 21:25

Gundogan

Rip and tear, until it is done

kevz schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 16:39:

Het word dan net World of Warcraft, voelde soms ook aan als werk om 25 man bij elkaar te krijgen op een specifieke tijd ^^
Vroegah, toen we nog 40 mensen bij elkaar moesten harken in WoW! En Tribes 2 had een 14v14 ladder. :p

Alleen op LAN is het wat lastig, maar online only moet gewoon te doen zijn. Planetside 2 heeft ook grote georganiseerde gevechten volgens mij.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 17:53:
[...]
Vroegah, toen we nog 40 mensen bij elkaar moesten harken in WoW! En Tribes 2 had een 14v14 ladder. :p

Alleen op LAN is het wat lastig, maar online only moet gewoon te doen zijn. Planetside 2 heeft ook grote georganiseerde gevechten volgens mij.
Nou ja, groot is een kwestie van smaak natuurlijk.
Wat zijn wij dan toch normale mensen als je dit leest :o

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2014 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:29
In de meeste topclans van WoT zijn er vaak hele periodes waar je elke avond minimaal 45 man online moet hebben voor meerdere matches (15vs15) tegelijk en matches zijn varierend van 17:00 tot 24:00+ in sommige gevallen :) Is echt wel te doen, en ja sommige commanders raken wel overspannen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 17:05:
Om nou te zeggen dat de structuurloze rellen zin hebben en leuk zijn om naar te kijken... en dan gaan we nog even helemaal voorbij aan de ongeschikte engine en gunplay, waardoor je bizarre regels krijgt die allerhande wapens verbieden. Als je dát kunt slikken voor inf war kun je ook regels maken voor vehicle war.
17.532% mee eens!

Ik ben er ook een groot tegenstander van al die regels, met mij nog wel meer, maar de ESL heeft nou eenmaal een groot luisterend oor bij de oude BF3 competitive spelers. Ja, ik hou totaal niet van de meeste gadgets en granaten, maar het spelletje wordt competitive al een stuk interessanter als je echt alles uit de kast kan en mag trekken om te winnen. Dan krijg je tenminste nog een beetje actie en reactie maar bovenal variatie. Nu speelt iedereen de ACE 52 CQB, met exact dezelfde attachments, dezelfde perk en de zelfde strategie. Oftewel, het is helemaal ingericht op de klassieke M16A3 BF3 spelers. Dat kan absoluut ook erg leuk zijn, maar gezien te totale verrotte gunplay werkt dat in BF4 in elk geval al niet.

Het wordt ook wel geprobeerd om 8v8 of 10v10 met voertuigen van de grond te krijgen, maar er is a) geen cent mee te verdienen (niet dat je uberhaubt de kosten eruit kan halen met BF4, maar dat erzijde), b) totaal geen aandacht voor van sponsors, c) veels te weinig teams en d) te weinig goede infantry spelers die samen (willen) werken met voertuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een angstaanjagend exact getal... :S
Ik ben er ook een groot tegenstander van al die regels, met mij nog wel meer, maar de ESL heeft nou eenmaal een groot luisterend oor bij de oude BF3 competitive spelers. Ja, ik hou totaal niet van de meeste gadgets en granaten, maar het spelletje wordt competitive al een stuk interessanter als je echt alles uit de kast kan en mag trekken om te winnen. Dan krijg je tenminste nog een beetje actie en reactie maar bovenal variatie. Nu speelt iedereen de ACE 52 CQB, met exact dezelfde attachments, dezelfde perk en de zelfde strategie. Oftewel, het is helemaal ingericht op de klassieke M16A3 BF3 spelers. Dat kan absoluut ook erg leuk zijn, maar gezien te totale verrotte gunplay werkt dat in BF4 in elk geval al niet.
Ik vind 10 man met dezelfde kit réte saai worden, na ongeveer een seconde of tien. Dus kijk ik helemaal niets. Daar is ook niemand mee geholpen.
Het wordt ook wel geprobeerd om 8v8 of 10v10 met voertuigen van de grond te krijgen, maar er is a) geen cent mee te verdienen (niet dat je uberhaubt de kosten eruit kan halen met BF4, maar dat erzijde), b) totaal geen aandacht voor van sponsors, c) veels te weinig teams en d) te weinig goede infantry spelers die samen (willen) werken met voertuigen.
d. boeit niet echt natuurlijk - waarom moet je goeie inf spelers hebben die willen tanken als je team de beschikking heeft over voertuigen én inf? De goeie infers kunnen het inf deel doen, goeie tankers het tankwerk. Dát is battlefield, niet een potje TDM of DOM 5v5. Dat dat er niet in zit is zeker wel één reden dat er veel afhakers zijn - aan de spectator kant misschien wel meer dan aan de playerkant.
c. is net zo goed een direct gevolg van het gebrek aan boeiende gameplay als van de brakke engine, want de enigen die nu BF competitive willen spelen zijn degene die het niet erg vinden 5-a-side infantry met vastgestelde classes te spelen. Alle andere spelers gaan wat anders doen. En een hoop 5v5 inf spelers ook, want klote netcode.
b volgt grotendeels daaruit. Waarom zou je als sponsor aandacht geven aan een e-sport die zelfs door degenen die het spelen al als verre van optimaal wordt aangeduid. Als de spelers het al niet willen doen, wie wil daar dan nog naar gaan kijken?
a kun je vervolgens zelf raden hoe dat dan weer zit :+

5v5 inf is goed te doen. Kan zelfs leuk zijn. om naar te kijken dan, heh. Maar niet in BF4, en zéker niet voor mensen die bij BF denken aan grote slachtingen met tanks, helis, jets en ondersteunende infantry. Door eerst het spel te focussen op een klein segment van je toeschouwers en vervolgens de spelers het zó te geven dat het heel spel teruggebracht wordt tot een simpel subsetje zonder doel of overzichtelijk teamwerk maak je de doelgroep wel écht heel klein. DICE de schuld geven van crappy netcode is geheel terecht, maar dat is niet het enige wat er, in mijn optiek in elk geval, mis is met het competitive element aan BF4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 18:26:
[...]
Wat een angstaanjagend exact getal... :S

[...]

Ik vind 10 man met dezelfde kit réte saai worden, na ongeveer een seconde of tien. Dus kijk ik helemaal niets. Daar is ook niemand mee geholpen.

[...]

d. boeit niet echt natuurlijk - waarom moet je goeie inf spelers hebben die willen tanken als je team de beschikking heeft over voertuigen én inf? De goeie infers kunnen het inf deel doen, goeie tankers het tankwerk. Dát is battlefield, niet een potje TDM of DOM 5v5. Dat dat er niet in zit is zeker wel één reden dat er veel afhakers zijn - aan de spectator kant misschien wel meer dan aan de playerkant.
c. is net zo goed een direct gevolg van het gebrek aan boeiende gameplay als van de brakke engine, want de enigen die nu BF competitive willen spelen zijn degene die het niet erg vinden 5-a-side infantry met vastgestelde classes te spelen. Alle andere spelers gaan wat anders doen. En een hoop 5v5 inf spelers ook, want klote netcode.
b volgt grotendeels daaruit. Waarom zou je als sponsor aandacht geven aan een e-sport die zelfs door degenen die het spelen al als verre van optimaal wordt aangeduid. Als de spelers het al niet willen doen, wie wil daar dan nog naar gaan kijken?
a kun je vervolgens zelf raden hoe dat dan weer zit :+

5v5 inf is goed te doen. Kan zelfs leuk zijn. om naar te kijken dan, heh. Maar niet in BF4, en zéker niet voor mensen die bij BF denken aan grote slachtingen met tanks, helis, jets en ondersteunende infantry. Door eerst het spel te focussen op een klein segment van je toeschouwers en vervolgens de spelers het zó te geven dat het heel spel teruggebracht wordt tot een simpel subsetje zonder doel of overzichtelijk teamwerk maak je de doelgroep wel écht heel klein. DICE de schuld geven van crappy netcode is geheel terecht, maar dat is niet het enige wat er, in mijn optiek in elk geval, mis is met het competitive element aan BF4.
Het is wat dat betreft echt een typisch kip-ei probleem inderdaad.

Dat met die sponsors is voornamelijk een overblijfsel uit BF3 en de vele beloften die gemaakt zijn voor BF4, de 'beste' spelers zijn gesponsord en die hebben een te groot overwicht binnen de bestaande scene etc. etc.

Alles bij elkaar gooiende kunnen we gewoon wel concluderen dat BF4 op geen enkele manier geschikt is voor competitive play, ongeacht de game-mode, regels etc. De pogingen die gedaan worden met regelgeving om er nog wel iets van te maken schrikt inderdaad veel spelers af omdat het in niets lijkt op de 'standaard' pub BF gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 18:39:
[...]
Het is wat dat betreft echt een typisch kip-ei probleem inderdaad.

Dat met die sponsors is voornamelijk een overblijfsel uit BF3 en de vele beloften die gemaakt zijn voor BF4, de 'beste' spelers zijn gesponsord en die hebben een te groot overwicht binnen de bestaande scene etc. etc.

Alles bij elkaar gooiende kunnen we gewoon wel concluderen dat BF4 op geen enkele manier geschikt is voor competitive play, ongeacht de game-mode, regels etc. De pogingen die gedaan worden met regelgeving om er nog wel iets van te maken schrikt inderdaad veel spelers af omdat het in niets lijkt op de 'standaard' pub BF gameplay.
Dat is inderdaad ook ongeveer mijn visie erop. Vooral dat een paar luide spelers vanuit BF3 zich hard maken voor de in mijn ogen echt BF onwaardige beperkingen op modi, classes en kits is het struikelblok - als je die regels er eerst eens allemaal uit gooit en opnieuw begint met 16/16 CQS matches, desnoods op één kaart die goed gebalanceerd is voor beide teams (SoS wellicht?) en wat kijkers aan trekt in plaats van je druk te maken om de schreeuwende pro's die alleen willen spelen zoals het hun uitkomt. In TEAMsporten is niet heel veel plaats voor enorme egotrippers - waarom dat in BF anders zou moeten is me een raadsel.

Maar ja, wij hebben mooi lullen, naar ons luistert geen hond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

[...]

Net als in BF3 speel ik veel meer Conquest dan TDM en het is zo dat ik nu in BF4, veel hogere SPM en KD haal met Conquest dan TDM en toch speel ik het beide gewoon.
Ik ben inderdaad geen speler die vaak in de lucht te vinden is met jets of heli, ik speel veel liever in een tank of gewoon lekker te voet.
Er zijn niet zoveel gamers die afgehaakt zijn, ik zie heel veel ACE 23 only spelers langskomen (dat zijn de M16A3 spelers van BF3) en dat is gewoon een keuze die een speler maakt. Ga je voor een Allround gun en wil je daarmee de beste in worden of kies je steeds voor een nieuwe wapen. een Loadout van je voertuig verander je toch ook vrijwel nooit, waarom zou dit dan wel moeten bij je Guns ;)

Net als in BF3 ben ik nu alle wapens aan het vrij spelen met alle unlocks, als ik daarmee klaar ben ga ik inderdaad weer voor het beste wapen (ace 23).
Ik stap nu inderdaad wel vaker in een Tank dan in BF3, maar dat is alleen maar leuker en het heeft ook meer effect dan in BF3, ik ben het met je eens dat spelers die compleet gefocused zijn op infantry, dat deze spelers heel snel zullen afhaken, maar Battlefield is meer dan alleen maar infantry.

ESL is btw heel erg objective gameplay, als je dat niet inziet, zou je even wat streams moeten gaan kijken of het zelf gaan ervaren. een Objective is niet alleen een vlag veroveren of verdedigen of een mcom armen, maar ook een bepaalde linie dicht zetten door daarmee een gebied af te zetten. Ongeveer 90% van de tijd ben je hiermee bezig in ESL. Objective in de zin van, 1 vlag meer vast houden dan de tegenstander en de rest is bijzaak. Daar draait het om.
Het is inderdaad een andere manier van spelen en ik ben het met je eens, dat BF geen spel is voor ESL eigenlijk, dit komt door de slechte hit detectie. Counter-strike , Team Fortress 2 zijn betere shooters voor Clan wars als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn ervaring is toch niet direct vergelijkbaar. Ik merk weinig verschillen tussen BF4 en BF3 die voor een echt radicaal andere spelervaring zorgen. Ik vind infantry vs infantry een van de leukste gevechten en kan daarmee in BF4 nog steeds prima uit de voeten. Net als in BF3 moet je er wel de mappen voor hebben, niet elke map leent zich er voor. Maar de gameplay zelf werkt nog steeds goed om als assault te domineren. En dat is maar goed ook, want het gros van de spelers zal nog altijd te voet spelen en dan is goede infantry gameplay een must.

Wel vind ik BF4 een stuk beter gebalanceerd waardoor je niet het gevoel hebt om compleet gedomineerd te worden door voertuigen. Ze zijn lekker gebalanceerd en passen over het algemeen goed tussen de infantry gevechten. Zeker air is op dit moment goed gebalanceerd en niet overpowered te noemen. Waar het nu nog mis gaat zijn de mappen. Mappen zoals Golmud Railway zijn in mijn ogen zwak door een gebrek aan voertuigen. Dat zag je in BF3 ook al, sommige mappen zijn te groot en bevatten te weinig voertuigen waardoor mensen snel afhaken. Het is niet leuk om in Golmud Railway als infantry rond te rennen, maar een paar punten lenen zich daar echt voor. Ze spelen niet verkeerd maar je hebt gewoon veel saaie momenten zonder actie. Dan zie ik liever mappen zoals Zavod waar een goede combi is van infantry en voertuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 19:18:
[...]

Mijn ervaring is toch niet direct vergelijkbaar. Ik merk weinig verschillen tussen BF4 en BF3 die voor een echt radicaal andere spelervaring zorgen. Ik vind infantry vs infantry een van de leukste gevechten en kan daarmee in BF4 nog steeds prima uit de voeten. Net als in BF3 moet je er wel de mappen voor hebben, niet elke map leent zich er voor. Maar de gameplay zelf werkt nog steeds goed om als assault te domineren. En dat is maar goed ook, want het gros van de spelers zal nog altijd te voet spelen en dan is goede infantry gameplay een must.

Wel vind ik BF4 een stuk beter gebalanceerd waardoor je niet het gevoel hebt om compleet gedomineerd te worden door voertuigen. Ze zijn lekker gebalanceerd en passen over het algemeen goed tussen de infantry gevechten. Zeker air is op dit moment goed gebalanceerd en niet overpowered te noemen. Waar het nu nog mis gaat zijn de mappen. Mappen zoals Golmud Railway zijn in mijn ogen zwak door een gebrek aan voertuigen. Dat zag je in BF3 ook al, sommige mappen zijn te groot en bevatten te weinig voertuigen waardoor mensen snel afhaken. Het is niet leuk om in Golmud Railway als infantry rond te rennen, maar een paar punten lenen zich daar echt voor. Ze spelen niet verkeerd maar je hebt gewoon veel saaie momenten zonder actie. Dan zie ik liever mappen zoals Zavod waar een goede combi is van infantry en voertuigen.
Dat is ook een van de redenen dat ik erg zit te wachten op SA die maps lenen zich perfect voor een goede combinatie tussen infanterie en voertuigen.
Waarbij Oman iets meer voor voertuigen is en Metro meer voor infanterie en Firestorm en Caspian een goede mix tussen beiden is.
Alleen laat EA/Dice wel heel weinig los over een release van SA ze hadden op zij minst een datum kunnen geven of zoiets.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum en zag dat er hier interessante dingen voorbij kwamen.
Ik heb dus een vraagje.
Hoe kan je de battlepack items unlocken op bf4, bijvoorbeeld een andere scoop op mijn acw-r?
Hij heeft namelijk meer scope maar bij de meeste staat battlepack item?
Iemand in voor misschien een keer een potje samen te spelen?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Vind dit wel een leuke twitch streamer om te zien spelen, zo nu en dan ook clanmatches.
Met voertuigen, goede allround speler en gewoon erg relaxt.

http://nl.twitch.tv/nicz_dk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRANSAD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-08 12:56
Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 19:52:
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum en zag dat er hier interessante dingen voorbij kwamen.
Ik heb dus een vraagje.
Hoe kan je de battlepack items unlocken op bf4, bijvoorbeeld een andere scoop op mijn acw-r?
Hij heeft namelijk meer scope maar bij de meeste staat battlepack item?
Iemand in voor misschien een keer een potje samen te spelen?
Alvast bedankt!
Dan moet je eerst alle gewone accesoires vrijspelen en daarna krijg je battlepacks om de 50 kills en daar zitten alle items in. volgens mij moet je 510 kills maken wil je alle battlepacks voor de acwr en dus alle items verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 19:18:
Zo dacht ik er ook heel lang over, maar hoe langer het duurt, hoe meer ik vind dat ze teveel doorgeslagen zijn richting infantry als je kijkt naar conquest. Dan bedoel ik meer meer qua infantry wapens, wat de maps en het aantal voertuigen betreft ben ik het helemaal met je eens.

Maar 'vroeger' als je een tank of LAV tegenkwam, scheet je zeven kleuren bagger in een wanhopige sprint naar cover, meestal tervergeefs. Nu is het, hoi tank! en afwachten tot er van 9 kanten MBT Laws op afvliegen en doorgaan tot de orde van de dag. Mocht je wel doodgaan, respawn als engie, sloop het voertuig en dóór!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda
  • Laatst online: 24-09 02:06

koudepinda

Don't Panic

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 22:28:
[...]

Zo dacht ik er ook heel lang over, maar hoe langer het duurt, hoe meer ik vind dat ze teveel doorgeslagen zijn richting infantry als je kijkt naar conquest. Dan bedoel ik meer meer qua infantry wapens, wat de maps en het aantal voertuigen betreft ben ik het helemaal met je eens.

Maar 'vroeger' als je een tank of LAV tegenkwam, scheet je zeven kleuren bagger in een wanhopige sprint naar cover, meestal tervergeefs. Nu is het, hoi tank! en afwachten tot er van 9 kanten MBT Laws op afvliegen en doorgaan tot de orde van de dag. Mocht je wel doodgaan, respawn als engie, sloop het voertuig en dóór!
Meest everschrikkelijke is dan nog wel een groep engineers die campen bij je bases, je komt er niet eens meer normaal uit met een vehicle, terwijl de rest van je team spawned bij vlaggen, en dus de engineers niet in de pan hakken.

Siege of shanghai is dan nog wel de ergste van allemaal, engineers op een dak met mbt laws, en een suppurt om maar eindeloos door te kunnen blijven schieten.

[ Voor 7% gewijzigd door koudepinda op 06-02-2014 22:47 ]

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De infantry is inderdaad meer gebalanceerd dit merk je voornamelijk omdat je tegen 2 tanks niet meer zo snel kan winnen als in bf3 naar mijn gevoel.
Ik moet wel zeggen ook al heb ik nu een beter K/D dat ik bf3 op de een of andere manier veel soepeler vond spelen ?
Ook mijn wapen heb ik nog niet echt gevonden bf3 was ik een speler met m16a3 en as val , G36c dit waren toch wel mijn favoriete in kan dit nog niet vergelijken met de bf4 wapens.
Ik heb ook wel dagelijks een hekel aan mensen die niet meer revive omdat het ze maar 20 punten oplevert :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:06
[...]

Eens, in BF3 was het echt af en toe "ooooh shit' als je een tank tegenkwam, maar dat maakt het juist leuk en tactisch af en toe. In BF4 stelt een tank eigenlijk geen reet voor. Als ik in een tank rond rij ben ik ook continu mines aan het spotten, op aan het letten voor snipers/supports met C4, uit aan het kijken voor MBT laws enzovoort enzovoort. Het voelt wat dat betreft gewoon niet als een tank aan.

Yep een potje BF3 op zijn tijd kan ik er goed waarderen. Speelt gewoon zo vertrouwd en soepel dan. Merk ook dat mijn K/D daar juist veel hoger ligt, niet dat het daarom gaat uiteraard, maar het speelt gewoon erg lekker weg waardoor je gewoon lekker intens bezig bent en daardoor beter presteert.

[ Voor 11% gewijzigd door wesleytjuh op 06-02-2014 22:50 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 22:48:
De infantry is inderdaad meer gebalanceerd dit merk je voornamelijk omdat je tegen 2 tanks niet meer zo snel kan winnen als in bf3 naar mijn gevoel.
Ik moet wel zeggen ook al heb ik nu een beter K/D dat ik bf3 op de een of andere manier veel soepeler vond spelen ?
Ook mijn wapen heb ik nog niet echt gevonden bf3 was ik een speler met m16a3 en as val , G36c dit waren toch wel mijn favoriete in kan dit nog niet vergelijken met de bf4 wapens.
Ik heb ook wel dagelijks een hekel aan mensen die niet meer revive omdat het ze maar 20 punten oplevert :(
Nou dan kan ik je voor BF4 de AK5C , Ace23 , Ace 52 , L85 en de ACW-R aanraden en als je wil kun je op elk wapen wel een silencer zetten want er zijn niet zoveel minpunten als bij BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:36
Pykow schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 19:15:
[...]
Net als in BF3 ben ik nu alle wapens aan het vrij spelen met alle unlocks, als ik daarmee klaar ben ga ik inderdaad weer voor het beste wapen (ace 23).
Ja ik snap ook niet dat mensen het leuk vinden om altijd met hetzelfde wapen te knallen. Het is wel zo dat je aan een wapen went en je er beter mee wordt naarmate je er meer mee speelt maar nu ik alle unlocks heb op de ACE 23 ben ik lekker met andere wapens aan t knallen. Heb een beetje haat-liefde verhouding met de M16A4. Ene potje raak ik alles en zet mooie scores neer maar t andere potje raak ik niks. Nu met een 3.4 scope is ie wel fijn voor middle en long range en als je vinger snel is kun je er close combat ook goed mee uit de voeten met een laser erop. Met de juiste gadgets en de burst kun je heel efficient met je clip omgaan maar tegen een goede speler met auto fire leg je het wel vaak af. Echt een wapen met een hoge leercurve maar als je er mee leert spelen wel een met potentieel. Vraag me af of er uberhaupt wel eens mensen mee spelen of iedereen toch auto fire wil :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-09 14:57
YouTube: The Swift Revenge: A Battlefield 4 Story
Leuk filmpje, gozer brengt het mooi. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 22:48:
als je gewoon klik revived idd, maar je kan hem chargen en dan kan je tot 100% reviven + bijbehorend aantal punten. Maar moet je over nadenken en dat doet de gem. speler niet.

[ Voor 5% gewijzigd door SouLLeSSportal op 07-02-2014 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een van de redenen dat ik er twee maanden geleden mee kapte. Dat je nou niet op een normale manier kan spelen als infanterie is een. Dat je als je in een tank zit een muur van MBT Law op je af krijgt waar je geen bal aan kan doen maakt het wel erg treurig. De MAA is overigens wel erg leuk. >:)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Laatst online: 26-09 00:03
Spelen er hier ook mensen Rush?
Wat vinden jullie van die gamemode in BF4? Ik vond het in BF3 altijd wat spannender. In BF4 winnen of de attackers gemakkelijk, of de defenders hebben een makkelijk potje. Tenminste dat zijn mijn ervaringen wat.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-09 13:14

fynrd1

Fooled by Randomness

Tom. C schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 02:22:
Spelen er hier ook mensen Rush?
Wat vinden jullie van die gamemode in BF4? Ik vond het in BF3 altijd wat spannender. In BF4 winnen of de attackers gemakkelijk, of de defenders hebben een makkelijk potje. Tenminste dat zijn mijn ervaringen wat.
Rush only hier, het was in bf3 inderdaad spannender, maar de mappen waren ook beter. De mappen van nu zijn smaller of ik herinner me het verkeerd betreft die van bf3.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Heb die ervaring eigenlijk niet. In een tank of LAV kan ik redelijk domineren zo lang ik maar slim speel. Vol een groep engineers in rijden is een ramp maar dat is niet anders dan in BF3. Daar waren drie raketten ook al dodelijk. Enige verschil is dat engineers nu een auto-aim rocket hebben maar die gaan ze weer afzwakken. Je moet nu wat meer blijven bewegen maar een voertuig is dan nog steeds dodelijk en zou nog steeds gevreesd moeten worden. Maar wellicht dat er gewoon wat meer mensen engineer spelen en wat minder mensen goed met voertuigen om kunnen gaan?

[ Voor 4% gewijzigd door Tsurany op 07-02-2014 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

fynrd1 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 03:04:
[...]

Rush only hier, het was in bf3 inderdaad spannender, maar de mappen waren ook beter. De mappen van nu zijn smaller of ik herinner me het verkeerd betreft die van bf3.
Speel jij dan geen sniper nooby op Tank superiority, ow wacht !! die is er niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 08:24:
[...]

Speel jij dan geen sniper nooby op Tank superiority, ow wacht !! die is er niet meer
Nee hij is nu 1 van de 100000 snipers die er voor zorgen dat Rush niet leuk is ;)
Het ergste is dat ze het zelf niet in de gaten hebben want ze zijn in de veronderstelling dat ze echt nuttig zijn of iets aan het team toevoegen.
Het is wel jammer nu Rush iets minder populair is je ''ze'' in Conquest ook steeds meer tegen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 08:16:
[...]
Heb die ervaring eigenlijk niet. In een tank of LAV kan ik redelijk domineren zo lang ik maar slim speel. Vol een groep engineers in rijden is een ramp maar dat is niet anders dan in BF3. Daar waren drie raketten ook al dodelijk. Enige verschil is dat engineers nu een auto-aim rocket hebben maar die gaan ze weer afzwakken. Je moet nu wat meer blijven bewegen maar een voertuig is dan nog steeds dodelijk en zou nog steeds gevreesd moeten worden.
Helemaal mee eensch. Mijn modale rondje tankhoeren gaat echt gepaard met killstreaks van 10 en meer als ik een klein beetje oplet, en inderdaad niet in een groepje engies ga staan tof doen. De voertuigen zijn in veel opzichten juist beter tegen infantry dan in BF3, met name de IFV en MBT. De IFV is vooral ook geen tank-hunter meer, wt nogal scheelt in de inzetbaarheid van je tank, en de AP shell op de tank is afdoende (met een beetje mikkunst) om geen coax MG te hoeven nemen en gewoon met Staff te kunnen smijten naar andere tanks.
Je bent als inf niet geheel hulpeloos tegen tanks als je C4 of raketten bij je hebt, maar op het moment dat iemandklaagt dat er 4 man met MBTLAWs bezig is je tanks ter rapen... ja, zij zijn met 4 en jij alleen, wat verwacht je? Als je je tank door één redelijke recon of assault laat helpen om die engies vol gaten te prikken ben je zó door zo'n spawnblock heen.
Maar wellicht dat er gewoon wat meer mensen engineer spelen en wat minder mensen goed met voertuigen om kunnen gaan?
Er spelen minder mensen assault, en bijgevolg meer alle andere classes. Als ik nu een avond speel zie je ongeveer een kwart tot een derde assault spelen, afhankelijk van de map. In BF3 was het de helft tot driekwart. Dat is best een aardig verschil, met teams van 24.
Pykow schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 19:15:
Er zijn niet zoveel gamers die afgehaakt zijn, ik zie heel veel ACE 23 only spelers langskomen (dat zijn de M16A3 spelers van BF3) en dat is gewoon een keuze die een speler maakt.
ik ben het met je eens dat spelers die compleet gefocused zijn op infantry, dat deze spelers heel snel zullen afhaken,
Ik heb het idee dat dat al aardig aan het gebeuren is, eigenlijk. We spelen andere modi op andere servers, dus het kan zijn dat mijn rondjes CQL/OBL/Rush zich niet zo lenen voor ace23 spelers, terwijl rondjes TDM in jouw spelavondje natuurlijk wél ace23 spelers aantrekken. Maar als ik nu kijk naar een random avondje spelen waarin je weleens iemand ziet die vrijwel uitsluitend met een ace23 speelt versus BF3 waar je overspoeld werd door m16 spelers... daar is echt wat veranderd.
Ga je voor een Allround gun en wil je daarmee de beste in worden of kies je steeds voor een nieuwe wapen. een Loadout van je voertuig verander je toch ook vrijwel nooit, waarom zou dit dan wel moeten bij je Guns ;)
Mijn voertuig loadout verandert regelmatig, want bij de meeste voertuigen hebben alle wapens in elk geval een functie en het kan soms een groot voordeel zijn om even met andere raketten op je IFV of andere secondary op je tank te spelen, om nog te zwijgen van het schakelen tussen active radar en laser guided op de stealth jets (als je tegenstander vliegt als een stuk oude kaas heb je geen anti-air nodig, en kun je tussen de dogfights door wat tanks en boten slachten). Ook de scout heli wisselt regelmatig tussen de anti-air config (miniguns en heatseekies) en de AtG config (25mm en laser guided). En ik speel met andere wapens omdat het saai wordt altijd met hetzelfde te spelen. Maar dat is een smaak-kwestie, zeker geen verwijt.
Het is inderdaad een andere manier van spelen en ik ben het met je eens, dat BF geen spel is voor ESL eigenlijk, dit komt door de slechte hit detectie. Counter-strike , Team Fortress 2 zijn betere shooters voor Clan wars als je het mij vraagt.
Deels eens in elk geval :)
Mijn mening is dat het spel mede door de hitdetectieproblematiek niet geschikt is voor competitive, maar vooral ook door de in mijn ogen belabberde regels en keuze qua wapens, classes en gamemode die precies díe gameplay forceren waar het spel niet geschikt voor is, in plaats van wat te doen met al die honderden andere mogelijkheden die je in het spel hebt te benutten.
Die netcode helpt niet, maar er is meer mis dan alleen dat. Doordat de ESL potjes in niets lijken op pub games, en de pub games juist de potjes zijn die spelers zélf ervaren (en leuk vinden, anders gingen ze TF2 spelen, of cstrike, of COD, of Civilization, of DayZ) creeër je een disconnect tussen je publiek en je spel. Je krijgt geen jeugdcompetitie handbal op gang door kinderen naar voetbal te laten kijken, zogezegd. Door een 5v5 inf compo te houden kweek je alleen interesse bij spelers die dat een leuk spelletje lijkt. Maar daar van spelen er steeds minder BF4 heb ik sterk de indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FRANSAD schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 20:53:
[...]

Dan moet je eerst alle gewone accesoires vrijspelen en daarna krijg je battlepacks om de 50 kills en daar zitten alle items in. volgens mij moet je 510 kills maken wil je alle battlepacks voor de acwr en dus alle items verdienen.
Heel erg bedankt!
Op welk platforum speel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tanks zijn erg sterk maar ook behoorlijk kwetsbaar doordat reactive minder effectief is dan in bf3. als je een beetje nadacht kon je in bf3 6 hits incasseren zonder disabled te raken van normale at rockets. Nu heb je alleen een vermindering van de critical hit en iets damage.
Je hebt gewoon support nodig van infi als je in de actie zit, heb je dat niet dan zit je te ver voor je infantry lijn en moet je gewoon terugtrekken naar veiliger gebied.

Eigenlijk enige wat ik verander is de main shell, active protection is iets te handig en reactive armor is noodzakelijk ipv bewuste keuze geworden. HMG is gewoon zo handig om op lange afstand infi te snipen, choppers te beschadigen danwel helemaal neerhalen en de andere jeeps etc te beschieten. Als ik erge tegenstand heb van andere armor doe ik nog wel eens de staff shell maar ik vind die nog steeds aanwezige bug veel te op om het normaliter te gebruiken.

Naast dat je als engi meer en makkelijker schade kan doen aan een tank evenals de critical hits met een aantal, is de engineer ook gewoon beter in zetbaar door de carbines.

IFV is eigenlijk standaard 1 setup nu de zuni beter zijn. apdtfserwe4wwf3f shells, ivm beter voor lange afstand en zuni. reactive en active protection.
goed tegen infi en goed tegen armor. beetje de m16a3 setup ;)

Wapens ligt aan de map en gewoon af en toe wisselen maakt dat je dan ook eens een ander wapen kan oppakken en goed mee kan spelen. uiteindelijk zal je toch terugkeren naar een bepaald wapen maar dat hou je toch.

Ik zit met smart op mijn an94 te wachten, wanneer die komt zal dat weer nr. 2 van most used wapens worden gok ik, tenzij hij een dikke nerf krijgt in bf4. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 11:02:
Maar als ik nu kijk naar een random avondje spelen waarin je weleens iemand ziet die vrijwel uitsluitend met een ace23 speelt versus BF3 waar je overspoeld werd door m16 spelers... daar is echt wat veranderd.
De ACE23 is dan ook lang niet zo goed als de M16 dat was, vergeleken met andere wapens.

Hét beste wapen als je enigszins kan mikken op dit moment is de ACE52 CQB (en de SCAR-H), door de combinatie van gare hitreg, player imact animaties en korte ttk op alle afstanden. Hoe minder kogels je nodig hebt, hoe beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Wat zou het fijn zijn om bepaalde loadouts te bewaren, a la CoD. Als ik als engi in een heli spawn wil ik namelijk een Stinger en Repair Tool equippen. Spawn ik als engi op Zavod echter, dan wil ik de SRAW en M2 SLAM equippen. Zou superhandig zijn om daartussen snel te kunnen switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 11:38:
[...]

De ACE23 is dan ook lang niet zo goed als de M16 dat was, vergeleken met andere wapens.

Hét beste wapen als je enigszins kan mikken op dit moment is de ACE52 CQB en de SCAR-H, door de combinatie van gare hitreg, player imact animaties en korte ttk op alle afstanden. Hoe minder kogels je nodig hebt, hoe beter.
* De beste wapens ;) maar wat je aangeeft is dat die vooral een korte ttk hebben, maar minder flexibel zijn dan een ac23 of l85. Minder rounds geeft minder vergevensgezindheid voor een gemiste kogel of niet geregistreerde hitmarker. De ace 23 heeft 30 rounds + hogere firerate en daardoor wat handiger in algemeen gebruik. Voor wie goed kan richten is voornamelijk de scar idd erg goed, de ac52 heeft te veel random deviation vind ik, vooral op langere afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 11:49:
[...]

* De beste wapens ;) maar wat je aangeeft is dat die vooral een korte ttk hebben, maar minder flexibel zijn dan een ac23 of l85. Minder rounds geeft minder vergevensgezindheid voor een gemiste kogel of niet geregistreerde hitmarker. De ace 23 heeft 30 rounds + hogere firerate en daardoor wat handiger in algemeen gebruik. Voor wie goed kan richten is voornamelijk de scar idd erg goed, de ac52 heeft te veel random deviation vind ik, vooral op langere afstand.
Angled grip + HB en je jast ze op bijna alle afstanden in 1 burst van 5 kogels neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 11:53:
[...]

Angled grip + HB en je jast ze op bijna alle afstanden in 1 burst van 5 kogels neer.
begrijp me niet verkeerd, het is een erg goed wapen maar ik verkies de scar boven de ace52 any day, every day. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 11:53:
[...]
Eh... in TDM dan? Dit wordt op een meter of 50 al een serieus probleem om 5 hits op rij te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 11:27:
Als ik erge tegenstand heb van andere armor doe ik nog wel eens de staff shell maar ik vind die nog steeds aanwezige bug veel te op om het normaliter te gebruiken.
Je bent toch niet verplicht om de exploit te gebruiken. :) Ik rij meestal rond met staff en sabot, zeker op de langere afstand een gouden combinatie. Staff helpt ook goed tegen lichte voertuigen en mounted guns.

Ik kan nog steeds niet wennen aan die Zuni rockets op de IFV of attack boat, ze doet veel te weinig damage en laten als je verder schiet dan vijftig meter een raar droppatroon zien. Je moet je loop echt in de achterkant van je tegenstander kunnen parkeren, anders hebben die dingen geen zin.
apdtfserwe4wwf3f shells
Armor-Piercing, Fin-Stabilized Discardable Sabot, oftewel APFSDS. Met een Tracer. :P

[ Voor 5% gewijzigd door CodeCaster op 07-02-2014 12:09 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CodeCaster schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 12:08:
[...]
Ik kan nog steeds niet wennen aan die Zuni rockets op de IFV of attack boat, ze doet veel te weinig damage en laten als je verder schiet dan vijftig meter een raar droppatroon zien. Je moet je loop echt in de achterkant van je tegenstander kunnen parkeren, anders hebben die dingen geen zin.
Eensch, ik gebruik om die reden nog altijd de TOWs. Die kan ik rijdend op afstand nog in m'n doel beuken, dat lukt met zuni's stilstaand al vaak niet.
"sabots" in spreektaal voor degene die weten wat de afkorting betekent, en "arglfraffelblablaweeteeshells" voor degene die dat niet weten werkt op zich prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 12:11:
[...]

Eensch, ik gebruik om die reden nog altijd de TOWs. Die kan ik rijdend op afstand nog in m'n doel beuken, dat lukt met zuni's stilstaand al vaak niet.

[...]

"sabots" in spreektaal voor degene die weten wat de afkorting betekent, en "arglfraffelblablaweeteeshells" voor degene die dat niet weten werkt op zich prima ;)
Damage is verhoogd in de laatste patch dus ze zijn een stuk bruikbaarder dan voorheen.
ik raak ze meestal prima, ook op wat langere afstand, maar hebben wel behoorlijke dropoff na 50 meter ofzo, ik kan het iig prima on the fly inschatten en raakschieten, vooral als je vanachter kan raken is het een burst disable en afmaken met een halve clip van de sabot ( :P ) shells.
Gebruik heel soms ook tow, je kan er lekker sneaky mee op silk road bv, langere afstanden raken. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 12:17:
[...]
Damage is verhoogd in de laatste patch dus ze zijn een stuk bruikbaarder dan voorheen.
ik raak ze meestal prima, ook op wat langere afstand, maar hebben wel behoorlijke dropoff na 50 meter ofzo, ik kan het iig prima on the fly inschatten en raakschieten, vooral als je vanachter kan raken is het een burst disable en afmaken met een halve clip van de sabot ( :P ) shells.
Gebruik heel soms ook tow, je kan er lekker sneaky mee op silk road bv, langere afstanden raken. :9
Ik gebruik juist de TOWs omdat ik on the fly goed mee kan raken, de zuni's zet ik er soms op als ik echt geen reden heb om armor te vrezen (met name als je net in TS hoort dat je squadmate de vijandelijke IFV genakt heeft en er in je base mee onder een brug staat te campen >:) want ze werken wel lekker als aanvulling tegen inf. Bosjesgewijs squads omver maaien met die dingen gaat goed ;)

Gaan ze trouwens die canister shells nog buffen? Zelfs in HC komt het voro dat je op 50 meter afstand vier hits nodig hebt op een infantry speler voor hij gaat liggen. Dat gaat dus beter met HE...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 12:37:
[...]

Ik gebruik juist de TOWs omdat ik on the fly goed mee kan raken, de zuni's zet ik er soms op als ik echt geen reden heb om armor te vrezen (met name als je net in TS hoort dat je squadmate de vijandelijke IFV genakt heeft en er in je base mee onder een brug staat te campen >:) want ze werken wel lekker als aanvulling tegen inf. Bosjesgewijs squads omver maaien met die dingen gaat goed ;)

Gaan ze trouwens die canister shells nog buffen? Zelfs in HC komt het voro dat je op 50 meter afstand vier hits nodig hebt op een infantry speler voor hij gaat liggen. Dat gaat dus beter met HE...
whatever floats your boat/lav natuurlijk :) zijn ook goed vs infi idd. De cannisters zijn wel iets waar ze naar gingen kijken maar of dat ook aangepast is, dacht ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Tanks zijn prima in BF4. Nee in je eentje in een tank tegen 4 engineers win je niet. En dus? 1 tegen 4 hoor je niet te winnen. Waarschijnlijk sleep je er echter zelfs dan nog steeds kills uit. Moet je als 1 engineer tegen 4 tanks proberen te vechten.

Jammer genoeg willen flink wat BF spelers nog steeds dat infanterie die rode driehoekjes zijn waar je punten voor krijgt en die niks terug kunnen doen. Een tank is echter nog steeds extreem nuttig: Als je hem goed gebruikt. Als je met een groep infanterie meerijdt dan hebben hun dekking en een rijdend fort dat alles neermaait, terwijl de infanterie de mobiliteit hebben om engineers die achter een rotsje zitten neer te schieten.

Maar zelfs een tank met één iemand erin zonder enige support, en ik als engineer. Dan gaat die tank toch echt waarschijnlijk winnen. En als ik geen engineer ben al helemaal.

Overigens hoe gaan ze de MBT-LAW dan nerfen? Ik begrijp het in principe wel, mijn favoriete anti tank wapen omdat je snel vanuit dekking kan schieten, en tenminste ook een rijdende tank kan raken op een beetje afstand (alle andere die dat kunnen ben je sitting duck voor snipers omdat je lock moet houden). En in principe wil ik wel andere gebruiken, maar als ik weer eens een RPG heb, en omdat ik dan niet exact haaks op de IFV schiet ik nog maar 23 schade ofzo doe, ja dan ga ik weer lekker een MBT-LAW gebruiken. Oftewel die nerfen? Prima, maar maak dan de eis om exact loodrecht om een tank te schieten met andere wapens wat minder extreem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sissors schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:40:
Tanks zijn prima in BF4. Nee in je eentje in een tank tegen 4 engineers win je niet. En dus? 1 tegen 4 hoor je niet te winnen. Waarschijnlijk sleep je er echter zelfs dan nog steeds kills uit. Moet je als 1 engineer tegen 4 tanks proberen te vechten.

Jammer genoeg willen flink wat BF spelers nog steeds dat infanterie die rode driehoekjes zijn waar je punten voor krijgt en die niks terug kunnen doen. Een tank is echter nog steeds extreem nuttig: Als je hem goed gebruikt. Als je met een groep infanterie meerijdt dan hebben hun dekking en een rijdend fort dat alles neermaait, terwijl de infanterie de mobiliteit hebben om engineers die achter een rotsje zitten neer te schieten.

Maar zelfs een tank met één iemand erin zonder enige support, en ik als engineer. Dan gaat die tank toch echt waarschijnlijk winnen. En als ik geen engineer ben al helemaal.

Overigens hoe gaan ze de MBT-LAW dan nerfen? Ik begrijp het in principe wel, mijn favoriete anti tank wapen omdat je snel vanuit dekking kan schieten, en tenminste ook een rijdende tank kan raken op een beetje afstand (alle andere die dat kunnen ben je sitting duck voor snipers omdat je lock moet houden). En in principe wil ik wel andere gebruiken, maar als ik weer eens een RPG heb, en omdat ik dan niet exact haaks op de IFV schiet ik nog maar 23 schade ofzo doe, ja dan ga ik weer lekker een MBT-LAW gebruiken. Oftewel die nerfen? Prima, maar maak dan de eis om exact loodrecht om een tank te schieten met andere wapens wat minder extreem.
De reload snelheid word lager en auto lockon afstand worden aangepast dat die wat gerichter moet worden afgevuurd ipv maar ergens in een 10m omtrek van een voertuig.

goede engi's kunnen prima een tank uit schakelen, zelfs in hun eentje, maar dan moet je dat niet in een open veld proberen. Een goede tankdriver kan ook prima winnen van 4 engi's als die goed speelt en weet wanneer die eieren voor zijn geld moet kiezen en even tactische retreat te maken, even repairen, en dan de restanten afschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Om een tank in je eentje te vernietigen moet je wel veel dekking hebben, en de tank driver kan er altijd nog op tijd uitspringen. Tenzij hij over een mijn rijdt en tegelijkertijd een engineer precies haaks op zijn rear armor een RPG schiet.

In principe kom je al heel ver met een tank met één simpele actie: Schiet iemand van dichtbij op je? Shift indrukken en achteruit gaan. Als je geen fatsoenlijke support hebt moet je als tank afstand houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-09 14:24

Rub3s

+3 , omdat het kan

En je moet al tankdriver ook gewoon altijd in beweging blijven, anders komen er altijd van die ratten met hun c4 of hun lasapparaat aanzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sissors schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:57:
Om een tank in je eentje te vernietigen moet je wel veel dekking hebben, en de tank driver kan er altijd nog op tijd uitspringen. Tenzij hij over een mijn rijdt en tegelijkertijd een engineer precies haaks op zijn rear armor een RPG schiet.

In principe kom je al heel ver met een tank met één simpele actie: Schiet iemand van dichtbij op je? Shift indrukken en achteruit gaan. Als je geen fatsoenlijke support hebt moet je als tank afstand houden.
een rear shot met rpg is instant disable critical hit, tweede is kill, meestal springen de meeste er niet uit, dan zijn ze of wel noob of wel weten ze waar je zit en proberen ze je af te schieten. In beide gevallen ben je in het voordeel en is de tank destroyed :)

Zorgen dat je niet vanachter beschoten kan worden is natuurlijk hoofd zaak nr. 1 :)

[ Voor 4% gewijzigd door SouLLeSSportal op 07-02-2014 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie speelt er op ps3 en wilt een potje samen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 14:57:
Wie speelt er op ps3 en wilt een potje samen spelen?
Dat kun je beter hier vragen.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 12:07:
[...]

Eh... in TDM dan? Dit wordt op een meter of 50 al een serieus probleem om 5 hits op rij te krijgen.
Zolang ze niet teveel rennen wil dat nog wel lukken al de noodzaak er vanaf 50 meter ook niet meer om het in één burst af te maken, dan heb je alle tijd om het in twee te doen. Bovendien heb jij in HC geen 5 kogels nodig :)

Het voordeel van 1 burst ten opzichte van schiet, strafe, stop, schiet, is met deze engine dat de tegenstander niet rustig op jouw eerdere positie kan schieten en je hebt tenminste 350 ms voordeel voordat de tegenstander terug kan schieten. Dat scheelt ontzettend veel trade kills.

De quick-peek heb ik ook compleet opgegeven, ik kom de hoek om en blijf schieten tot de vijanden neer zijn. Scheelt een hele hoop deaths in cover.

Echt, na de patch is de heavy barrel en angled een enorme aanrader op de SCAR-H! Makkelijk te controleren en weinig tot geen spread. Plus de horizontale recoil is voor de eerste 6 kogels nog geen al te groot probleem en meer heb je nooit nodig.

[ Voor 7% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 07-02-2014 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 20:30
Zo, vanavond BF4 op mijn nieuwe SSD installeren. Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis8102
  • Laatst online: 14-08 15:44
creapYYY schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 15:10:
Zo, vanavond BF4 op mijn nieuwe SSD installeren. Ben benieuwd :)
Dat scheelt heel veel ;)
Ik ben elk potje als eerste in het level.

Over de tanks:
Als ik in een tank zit heb ik soms wel dat als je net een hoekje om rijd je opeens van alle kanten de raketten op je af vliegen. Dan is het vaak wel snel gebeurd :P

Ik speel als engi het liefst met de rpg. Ik vind het leuk om een tank die net achter een heuveltje een stuk verder op staat te kunnen raken door middel van de drop vd raket. :) Daarnaast vind ik het veel meer voldoening geven om een chopper met de rpg uit de lucht te schieten. Beetje het Black hawk down gevoel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 20:30
Dennis8102 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 15:19:
[...]

Dat scheelt heel veel ;)
Ik ben elk potje als eerste in het level.
Haha, ja momenteel is het zo erg dat ze vaak bij rush al bij de bom zijn en ik moet nog spawnen :F
Pagina: 1 ... 110 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.