Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Verwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 16:14:
[...]

Dat soort uitlatingen behoeven naar mijn mening subiete 24-uur bans. Er zijn zoveel van dat soort schreeuwlelijkjes dat je zonder language filter (iets waar ik eigenlijk ook niet voor ben) gewoon hele rondes lang allerhande tirades en puberale huilbuien door die chat heen ziet lopen. Schelden als een puber omdat het allemaal niet zo wil is voor veel mensen dé reden om de chat uit te hebben staan.

Dat komt je serversfeertje bepaald niet ten goede.
Ik hou wel van een geintje in de chat, maar aangezien élke BF4-server last heeft van adminspam (@*@*@*@*@*@*@*@ VOTE NEXT MAP @*@*@*@*@*@*@*@, Foo shot Bar and now has -1 points en aanverwante onzinberichten en ASCII-art), zeker met de invoering van de nieuwe kleurtjes, heb ik de chat permanent uit staan.

Heren en dames serveradmins en proconpluginontwikkelaars: bedankt voor het verpesten van het enige nut dat de chat nog had.

Momenteel kan ik geen enkele game joinen, de blauwe Joining-balk popt op, Origin start, BF4 verschijnt éven in de Task Manager en verdwijnt dan weer, de blauwe balk in zijn ondergang meenemend. PunkBuster maar weer eens updaten, dat doet altijd iets magisch.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 16:14:
[...]

Dat soort uitlatingen behoeven naar mijn mening subiete 24-uur bans. Er zijn zoveel van dat soort schreeuwlelijkjes dat je zonder language filter (iets waar ik eigenlijk ook niet voor ben) gewoon hele rondes lang allerhande tirades en puberale huilbuien door die chat heen ziet lopen. Schelden als een puber omdat het allemaal niet zo wil is voor veel mensen dé reden om de chat uit te hebben staan.

Dat komt je serversfeertje bepaald niet ten goede.
Of de admin van die server kijkt naar het probleem, en geeft de persoon die zo loopt te gallen een warning.
Mensen lokken het uit, en er zullen altijd mensen zijn die daar op gaan reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CodeCaster schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 16:19:
[...]

Ik hou wel van een geintje in de chat, maar aangezien élke BF4-server last heeft van adminspam (@*@*@*@*@*@*@*@ VOTE NEXT MAP @*@*@*@*@*@*@*@, Foo shot Bar and now has -1 points en aanverwante onzinberichten en ASCII-art), zeker met de invoering van de nieuwe kleurtjes, heb ik de chat permanent uit staan.

Heren en dames serveradmins en proconpluginontwikkelaars: bedankt voor het verpesten van het enige nut dat de chat nog had.

Momenteel kan ik geen enkele game joinen, de blauwe Joining-balk popt op, Origin start, BF4 verschijnt éven in de Task Manager en verdwijnt dan weer, de blauwe balk in zijn ondergang meenemend. PunkBuster maar weer eens updaten, dat doet altijd iets magisch.
ach ik had gister een server gejoined, hij geeft op gegeven moment de red balk of death, 1 sec join ik alsnog die server en springt de balk op blauw joining server 8)7

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Hopelijk komt gauw de fix dat wanneer je bij een vehicle als gunner in stapt je uit de game gekickt word.
Had het overigens niet toen ik in een tank bij iemand spawnde.

Weet dus niet zeker meer welke voertuig het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S.J_84 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 16:22:
Hopelijk komt gauw de fix dat wanneer je bij een vehicle als gunner in stapt je uit de game gekickt word.

Heb ik gelukkig nog niet gehad... *klopt af op iets dat op hout lijkt* :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

PunkBuster maar weer eens updaten, dat doet altijd iets magisch.
In dit geval niet. Dan maar BF3. 8)7

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 16:20:
[...]

ach ik had gister een server gejoined, hij geeft op gegeven moment de red balk of death, 1 sec join ik alsnog die server en springt de balk op blauw joining server 8)7
Ja, soms werkt het. :P

S.J_84 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 16:22:

Het gaat inderdaad om de tank (MBT), en lijkt vaker op te treden bij spawnen in de gunner seat dan bij het instappen bij een tank als je al ingame rondloopt. Dan nog treedt de crash niet vaak op: een andere, vaker voorkomende mogelijkheid is dat je geen gun hebt. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 16:23:
[...]

Heb ik gelukkig nog niet gehad... *klopt af op iets dat op hout lijkt* :9
Nou ben ik nieuwsgierig..

Gisteren werden er meerdere BuG leden op een server gekicked, volgens admin door reserved slots ofzo.
Correct me if i`m wrong.

Het begon allemaal prima tot we langzaam omhoog kropen op de server, en plots vielen er wat spelers weg.

Overigens de black screen bij het joinen is stukken beter zo, nog niet echt gehad dat ik direct dood was.

Wel een paar keer omdat ik op een flag spawnde waar 3 voertuigen reden, maar dat is gewoon mijn geluk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:40

codex

Geen OpenAI agent :)

Dat e-sports argument is voornamelijk een lekkermakertje voor gamers. Ik denk dat e-sports voor ontwikkelaars financieel gezien helemaal niet zo interessant is. Je kan beter een gigantische aankoop van een game + DLC combo hebben en een player base die na 6 maanden afneemt dan een spel waar mensen tot in de eeuwigheid aan blijven hangen vanuit het perspectief van de ontwikkelaar en helemaal de uitgever. Hoe meer spellen mensen kopen hoe meer inkomsten, hoe korter een player base blijft hangen hoe sneller je de support kunt droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S.J_84 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 16:31:
[...]

Nou ben ik nieuwsgierig..

Gisteren werden er meerdere BuG leden op een server gekicked, volgens admin door reserved slots ofzo.
Correct me if i`m wrong.

Het begon allemaal prima tot we langzaam omhoog kropen op de server, en plots vielen er wat spelers weg.

Overigens de black screen bij het joinen is stukken beter zo, nog niet echt gehad dat ik direct dood was.

Wel een paar keer omdat ik op een flag spawnde waar 3 voertuigen reden, maar dat is gewoon mijn geluk :P
Ik heb werkelijk geen idee, ik ben geen bug member of admin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 16:39:
[...]

Ik heb werkelijk geen idee, ik ben geen bug member of admin :)
Bovenste zin ging over iets wat op hout lijkt afkloppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S.J_84 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 16:40:
[...]

Bovenste zin ging over iets wat op hout lijkt afkloppen :)
ah dat, ja was meer als grapje, ik zit achter een of andere verlept bureautje met van dat nephout, maar kan nog geen uitsluitsel geven of ik nog wat last krijg van die bug, vanavond niet veel tijd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:58
Join een server, servernaam was niks bijzonders. Ik zie verder geen rules verschijnen, Haal een heli neer met rpg

kicked by admin, reason: No killing on this server

lol ik ben terug gegaan om te vragen wat de bedoeling was van de server,

Flagrunning, we all run to one flag, capture for xp. then enemy runs over there. So we run back and forward. Easy way to level up with 2000 tickets.

Afbeeldingslocatie: http://weknowmemes.com/wp-content/uploads/2013/08/65-wat.jpg

Dacht dat ik een shooter aan het spelen was.

[ Voor 27% gewijzigd door Skybullet op 04-02-2014 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reemprive schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 16:33:
Dat e-sports argument is voornamelijk een lekkermakertje voor gamers. Ik denk dat e-sports voor ontwikkelaars financieel gezien helemaal niet zo interessant is. Je kan beter een gigantische aankoop van een game + DLC combo hebben en een player base die na 6 maanden afneemt dan een spel waar mensen tot in de eeuwigheid aan blijven hangen vanuit het perspectief van de ontwikkelaar en helemaal de uitgever. Hoe meer spellen mensen kopen hoe meer inkomsten, hoe korter een player base blijft hangen hoe sneller je de support kunt droppen.
Het is gewoon een heel ander business model, maar dat het financieel niet interessant is, daar geloof ik niet meer in. Het ontwikkelen van een heel nieuwe game is altijd duurder dan het uitgeven van relatief eenvoudige extras zoals weapon skins.

Ik heb me er met CS:GO ook enorm over verbaasd. Het spel kost zelf een tientje ofzo maar is regelmatig voor een euro of 5 aan te schaffen. Enorme verkoopaantallen kunnen ze ook niet halen aangezien het alleen voor de pc is, dus je zou zeggen dat die markt altijd kleiner moet zijn.

Maar hoe langer je er over nadenkt, hoe meer geld er te halen valt met grote e-sports titels. OM maar wat te noemen:

-Toernooien waar tonnen of zelfs miljoenen mee te verdienen zijn, genereren enorm veel aandacht in media wat al je marketing gratis voor je overneemt. Voor je die 20 miljoen+ die grote uitgevers uitgeven aan wereldwijde marketingcampagnes terugverdiend hebt, mag je aardig wat extra exemplaren verkopen.
-Mensen zijn toegewijd aan het spel. Er is geen betere enkosteneffectievere reclame dan mond op mond reclame om games aan de man te brengen.
-E-sports titels zijn veel eenvoudiger van opzet waardoor je ook veel minder mensen, tijd en geld bezig bent met de support van deze titels
-Het gemak waarmee spelers weapon cases (met feitelijk alleen nieuwe weapon skins) kopen, is verbazingwekkend. Zelf boeit het me totaal niet, maar de competitive cs:go-ers in mijn omgeving geven zonder problemen elke maand een euro of 10 uit om die ene unieke skin te bemachtigen. Ze spelen toch weinig anders, dus ze geven dat geld met gemak uit.
-Elke daarop volgende game, wordt blind gekocht
-Op de verkoop van speciale skins van beroemde teams of grote toernooien bijvoorbeeld valt ook een leuke marge te pakken
-Je hebt geen kosten aan servers, die hosten mensen/teams zelf
-Je bent weinig tot geen geld kwijt aan distributie vergeleken met retail, dat heb je 100% in eigen beheer door bijvoorbeeld steam

DICE/EA hebben competitive spelers in feite gewoon belazerd, veel succes om een volgende titel aan de man te brengen aan deze groep, op social media zeer vocale en actieve spelers.

Of de klap groot genoeg is om een gedragsverandering bij EA/DICE voor elkaar te krijgen? Dat is een heel ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-09 11:42

Metian

Snert is vies

Skybullet schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 17:58:
Join een server, servernaam was niks bijzonders. Ik zie verder geen rules verschijnen, Haal een heli neer met rpg

kicked by admin, reason: No killing on this server

lol ik ben terug gegaan om te vragen wat de bedoeling was van de server,

Flagrunning, we all run to one flag, capture for xp. then enemy runs over there. So we run back and forward. Easy way to level up with 2000 tickets.

[afbeelding]

Dacht dat ik een shooter aan het spelen was.
Je moest is weten hoeveel van dat soort servers er zijn, om gek van te worden. Sla mij maar dood want ik snap sowieso al niet eens wat er leuk aan is om zo snel te levelen.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-09 08:20

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Je lvled dan toch eigenlijk helemaal niet zo snel of ligt dat aan mij? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Douweegbertje schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 18:51:
Je lvled dan toch eigenlijk helemaal niet zo snel of ligt dat aan mij? :+
Je haalt non-stop punten binnen met je voertuig, dus je haalt je voertuig unlocks vele malen sneller zonder goed te zijn in dat voertuig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zulke rondes duren met veel tickets erg lang omdat er nooit een partij alle vlaggen heeft. Lage ticketbleed en geen kills en je kan zo uren in een helikopter doorbrengen constant vlaggen aan het cappen. Dat levert echt veel punten op, zeker met XP boost.
Zo heb je vrijwel elk voertuig in een enkele ronde wel unlocked. Erg mooi als je een unlock achterstand hebt of gewoon geen zin hebt in dat hele unlock gedoe.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 15:36:
EA maakt gewoon alles kapot, als je ziet hoe ze nu weer omgaan met ghost studio.
Eerst de franchise uitmelken en kapot maken, daarna de studio's opdoeken, dice mag wel oppassen,
frostbite team is al niet meer bij dice, delen van battlefield worden al door andere studio's gedaan
zoals visceral en het oude moh team en de geruchten zijn dat dice al niet meer werkt aan bf5.
Ik zou het eigenlijk niet eens meer zo erg vinden als DICE eens van BF wordt gehaald of een ronde over moet slaan. Ze hebben onderhand wel laten zien dat ze het gewoon niet meer hebben. Ik was een laatkomer met BF maar ik zie ook in dat BF3 minder was dan BFBC2 qua gameplay. BF4 is gewoon broken. Het duidelijkst is het nog wel in de SP. BFBC2 was redelijk leuk, BF3 was ellende en BF4 was zeer slecht voor mijn hart. :P
Niet dat er een kans is dat ik BF5 zomaar koop. Laat EA zich maar eens bewijzen...
Gundogan schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 11:13:
Dat is de community manager toch? Die blaat meestal alleen maar positieve onzin voor de release. En als CoD competitieve focus heeft (nouja een paar features dan, de basisgame is zeker niet gefocust daarop), dan zullen wij dat ook hebben!
Zhinto was de community manager. Omdat hij zijn baan zo uitzonderlijk goed vervulde is hij gepromoveerd tot een BF E-sports teammanager en producer. :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-09 11:42

Metian

Snert is vies

[...]

Z'n server kwam ik gisteren ook tegen met dat van de chat. Vreselijk, was ook meteen alles informatie etc kwijt dit andere lulde..kan mij nou verrekken welke map ik krijg na de ronde, ik ben nog bezig om te winnen op dat moment :X

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaPPa03
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 04-09 08:38
Beste allen,

Ik ben begonnen met een eigen YouTube kanaal met Battlefield 4 als focus.

Om het af te trappen heb ik een Cinematic video gemaakt van Paracel Storm. Hope you enioy.

http://youtu.be/Y4C38luhdFQ

Flight & Race simulation Discord // Mijn YouTube kanaal / Subscribe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaPPa03
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 04-09 08:38
Een Cinematic video van Paracel Storm. Komen er nog meer aan! Stay tunes.

Flight & Race simulation Discord // Mijn YouTube kanaal / Subscribe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Wil je een lief of een eerlijk antwoord?

In het eerste geval moet ik je teleurstellen, maar anders:
  • Je dubbelpost met dezelfde link.
  • Ik telde zo snel zes gevallen van rubberbanding. Knip die eruit.
  • Zware JPEG-artifacts op hoogste kwaliteit, probeer de video in een hogere bitrate te uploaden.
  • Het lijken wat random aan elkaar geplakte clipjes, probeert het filmpje een verhaal te vertellen? In dat geval zou ik iets meer laten zien dan enkel vlag B.
  • Je zou de Engelse woorden die je gebruikt door de spellingscontrole kunnen halen (enjoy, tuned, cinematics).
:)

Ik heb na diverse fixes en updates nog steeds het probleem dat BF4 simpelweg eventjes opstart en daarna meteen weer afsluit, en Battlelog geeft geen commentaar: de join-balk verdwijnt doodleuk zonder foutmelding.

Edit: de foutmelding stond in het Windows Event Log: 0xc0000374. Het verwijderen van de Battlefield 4-map uit m'n Documenten verhielp dit probleem.

Edit 2: oh, nu crasht het spel als ik op Options klik. _O- BF3 it is, again.

[ Voor 34% gewijzigd door CodeCaster op 04-02-2014 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
CodeCaster schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 22:12:

Ik heb na diverse fixes en updates nog steeds het probleem dat BF4 simpelweg eventjes opstart en daarna meteen weer afsluit, en Battlelog geeft geen commentaar: de join-balk verdwijnt doodleuk zonder foutmelding.

Edit: de foutmelding stond in het Windows Event Log: 0xc0000374. Het verwijderen van de Battlefield 4-map uit m'n Documenten verhielp dit probleem.

Wil je een lief of een eerlijk antwoord?

Voor problemen met hardware enz.. is er een ander topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik vraag niet om een oplossing, ik deel mijn ervaringen met de game.

Toegegeven, de topicwarning geeft je gelijk.

[ Voor 32% gewijzigd door CodeCaster op 04-02-2014 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
CodeCaster schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 23:40:
Ik vraag niet om een oplossing, ik deel mijn ervaringen met de game.
oh, je deelt je ervaringen met software die niet helemaal tof zit en misschien een driver die ???? Daar is toch echt een ander topic voor in dit forum.

Een stukje wat is te lezen in het roze.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
- Hardware

Zelf op de bekende bugs na geen problemen met joinen of crashes enz.. Dus er is iets brak in je config of rammelt er een driver. Dat is niet game gebonden lijkt me maar meer een persoonlijke configuratie fout.

[ Voor 14% gewijzigd door TecTo op 04-02-2014 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S.J_84 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 16:20:
[...]
Of de admin van die server kijkt naar het probleem, en geeft de persoon die zo loopt te gallen een warning.
Je begrijpt dat in het geschetste scenario de schreeuwlelijk, en niet een random speler die gewoon het spel speelt (hoe slecht ook) de verstorende factor is?
CodeCaster schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 22:12:
[...]
Lies! het is fucking stabiel jonge! Gisteren bijna een hele ronde kunnen spelen en vanmorgen ook meer dan 600 tickets voor ik crashte. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JaPPa03 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 20:48:
Een Cinematic video van Paracel Storm. Komen er nog meer aan! Stay tunes.

Volgens mij is het promoten van je eigen channel niet gewenst, helemaal niet door dubbele posts te maken. Daarbij is het ook niet eens echt een heel goede video... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:10

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:35:
[...]

Je begrijpt dat in het geschetste scenario de schreeuwlelijk, en niet een random speler die gewoon het spel speelt (hoe slecht ook) de verstorende factor is?

[...]

Lies! het is fucking stabiel jonge! Gisteren bijna een hele ronde kunnen spelen en vanmorgen ook meer dan 600 tickets voor ik crashte. :*)
Gisteren werkte opeens m'n medic bag niet meer. Met muiswieltje scrollen sloeg ie die ook gewoon over. Toen ik een keer geraakt werd werkte het opeens meteen weer wel. En de volgende spawnronde werkte de muis en keyboard voor de helft niet meer ingame, maar wel in het menu (maar de redeploy knop dan weer niet).

* Gundogan ruikt aan BF4.

Dat ruikt niet goed, die is bedorven!

Maar het is wel leuk om te spelen met DMR's. Vooral de QBU. :Y

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 10:19:
[...]
* Gundogan ruikt aan BF4.
Dat ruikt niet goed, die is bedorven!
Dat zijn je snipe-skillz die je ruikt, als je een DMR nodig hebt :+

Ik speel deze maand waar mogelijk elke morgen één rondje, voor het battlepack (unlocks FTW). Niet alleen omdat ik wat projectwerk heb en 's avonds niet elke dag kan, maar vooral omdat ik 's morgens, als het ding crasht, gewoon ga douchen en aankleden en naar kantoor, terwijl ik me er 's avonds aan ga irriteren.
Als het werkt is het een fenomenaal spel... als.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:10

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 10:27:
[...]

Dat zijn je snipe-skillz die je ruikt, als je een DMR nodig hebt :+
Pffff, snipen met een DMR. Gewoon short-mid range spammen met die dingen! Heb je tenminste ook altijd een excuus als je neergemaaid wordt door een volauto wapen. :X

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 10:32:
[...]
Pffff, snipen met een DMR. Gewoon short-mid range spammen met die dingen! Heb je tenminste ook altijd een excuus als je neergemaaid wordt door een volauto wapen. :X
Ik snipe ermee, althans als ik snipe op softcore dan met een DMR (nu, post-patch). Ik heb aan de 4x scope genoeg om zo ongeveer de hele kaart over te kunnen kijken en in hardcore gebruik ik bolt-actions alleen in Rush zo'n beetje, met een IR scope en smoke nades, beetje op blinde mensen schieten >:)

Maar ik heb in BF4 veel minder dan in 3 de neiging op afstand te rellen - het is makkelijker dichtbij te kmoen en mensen dan weg te spuiten met een stroom heet lood uit de LMG dan van een lange afstand te gaan liggen mikken. Misschien dat de M60 daar weer verandering in brengt, maar ik denk het eigenlijk niet.

*knip*

[ Voor 29% gewijzigd door Chaoss op 05-02-2014 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-09 14:57
Sinds eergister ook aan de DMR's geslagen, gaat lekker zeg! Ik speel er het beste mee als ik conquest op Zavod 311 doe. Had gister 58-14 gehaald ofzo, steeds als engineer met DMR rondrennen, vlaggen cappen, tanks neerhalen en snipers neerhalen.

Gaat perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
[b]KnetterGek schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:07:
Bemoei je effe met je eigen posts? Gundogan begrijpt prima dat ik een grapje maak en aangezien ik jou niet bij naam in die post noemde kun je er alvast vanuit gaan dat het grapje voor hem, niet voor jou, bedoeld was.

Als jij niets kunt dan een beetje tegen andere mensen gaan zitten bitchen over wat ze wel en niet mogen posten van jou, dan maak je een topic report aan en laat je dat een mod oplossen. Dit op de man spelen en wannabe-modden maakt de sfeer er écht niet beter op.
Lees je eigen post er op na en dan weet je wat op de man spelen is. Hoe hypocriet kan je zijn. Nu ben je ineens een grapjas, daar heb ik je nog nooit op kunnen betrappen. Steek gewoon wat tijd in je pc en zijn wij van je gezeur af die je ook nog eens in het verkeerde topic plaats.

Zal verder niet meer op je reageren want dat wordt een gebed zonder end met jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-09 16:46

KhaZ

Alfa Romeo

Ik vind BF4 vergeleken met BF3 (honderden uren gespeeld, prachtig) zo'n ontiegelijk slecht spel dat ik uit nood aan een goede hit-detectie Counterstrike Source maar weer geinstalleerd heb. Heerlijk dat alles gewoon klopt als je schiet.

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-09 14:34
Ik denk soms ook met weemoed terug aan frag-ops wat betreft hit detectie.

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:12

Arfman

Drome!

TecTo schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 12:39:
[...]

Hoe duidelijk moet ik zijn?!! De problemen ontstaan NADAT je een driver hebt geinstalleerd en weer terug werkt het ook niet optimaal. Er zijn talloze redenen en oorzaken te noemen. De meest belangrijke zijn.

-Heb je een back-up gemaakt alvorens de nieuwe driver te installeren.
-Hoe grondig heb je de driver verwijderd
-Register controle gedaan (ook handmatig)
-Draai op direcx of ...?
- Beschik je over een goedwerkende datum van systeem herstel?
Dit soort posts zijn de reden dat ik hier niet zo vaak kijk. Het probleem zit niet in de nieuwe driver (want die werkt perfect op mijn 7970 namelijk icm. Mantle in BF4).

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Arfman schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 12:43:
[...]

Dit soort posts zijn de reden dat ik hier niet zo vaak kijk. Het probleem zit niet in de nieuwe driver (want die werkt perfect op mijn 7970 namelijk icm. Mantle in BF4).
Excuus dat ik me heb laten verleiden tot.

Ik heb al je vorig posts en de reacties van andere mensen op je posts getrashed. Voortaan even normaal reageren AUB.

[ Voor 16% gewijzigd door Chaoss op 05-02-2014 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gelukkig hebben we hier dan ook een heel mooi nieuw topic voor:

Battlefield 4 Mantle Performance topic gaarne dat soort punten daar neer plempen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-09 11:47
Arfman schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 12:43:
[...]

Dit soort posts zijn de reden dat ik hier niet zo vaak kijk.
Exact hetzelfde hier.. Sinds de sniper discussie vliegt TecTo werkelijk iedereen figuurlijk naar de keel. Zeer vermoeiend en precies de reden waarom de meeste mensen gevlogen zijn.. :N

On topic:
Is er na de laatste patch iets veranderd aan de IGLA? Ik merk dat ik nu veel makkelijker lock houd wanneer choppers achter bomen/rotsen/etc. vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de ACE 53 gisteren geprobeerd en ik vind het maar matig als DMR. Hij heeft veel kogels en redelijke damage maar de stability is gewoon ruk. De QBU is tot nu toe de enige DMR die ik daadwerkelijk kan waarderen. Je moet misschien vaker reloaden maar je kan wel een stuk sneller je kogels nauwkeurig op de bestemming krijgen. Ik moet de laatste DMR nog unlocken maar ik denk niet dat die wat toe zal voegen.
Ik hoop dat je dit echt meent.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Grimmie187 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 12:49:
Exact hetzelfde hier.. Sinds de sniper discussie vliegt TecTo werkelijk iedereen figuurlijk naar de keel. Zeer vermoeiend en precies de reden waarom de meeste mensen gevlogen zijn.. :N
Lol ben maanden niet op dit forum geweest, dus overdrijf niet zo.
met jou ben ik al een tijdje klaar.

Maar om niet meer mensen weg te jagen en speciaal de...... een plezier te doen radio stilte. ;w

[ Voor 8% gewijzigd door TecTo op 05-02-2014 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deleted by user

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2014 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
Tsurany schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 12:50:
Ik heb de ACE 53 gisteren geprobeerd en ik vind het maar matig als DMR. Hij heeft veel kogels en redelijke damage maar de stability is gewoon ruk. De QBU is tot nu toe de enige DMR die ik daadwerkelijk kan waarderen. Je moet misschien vaker reloaden maar je kan wel een stuk sneller je kogels nauwkeurig op de bestemming krijgen. Ik moet de laatste DMR nog unlocken maar ik denk niet dat die wat toe zal voegen.

[...]

Ik hoop dat je dit echt meent.
Check deze baas, YouTube: Battlefield 4 - Sniper Sunday ACE 53 SV Hij ownt redelijk met de ACE 53.
Spelen jullie ook in close combat met een DMR? Vind het lastig om zo snel zovaak te schieten en leg het daarom meestal af. Heb nu een paar potjes met een Kobra scope op een sniper gespeeld. Aardig spannend en je aim gaat best snel vooruit in TDM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Grimmie187 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 12:49:
[...]

Tja, de toegevoegde waarde van dit forum is al heel lang op een nulpunt beland. Dat er vrij veel op de man gespeeld wordt, maakt het voor de neutrale toeschouwer wel leuk maar soms bekruipt me bijna ook wel een gevoel van plaatsvervangende schaamte als ik zie hoe sommigen zich keer op keer uit de tent laten lokken en reageren op een onwaardige manier. En dat van lui die je toch wel een beetje volwassen acht...

Zelden zie je hier eens een keer een "Bedankt!" omdat iemand de ander heeft geholpen of een goede tip heeft gegeven. Discussies over snipers (en alle andere zaken waar een persoonlijke mening bij speelt) zijn zo zinloos want ieder speelt het spel op zijn eigen manier en discussies dragen werkelijk niets bij aan waarde oordelen. Speelt Tsu nu opeens als sniper dankzij de voorgaande verhitte discussies of heeft hij er waardering voor ondanks alle argumenten die er voor zijn? Dacht het niet. Speelt TecTo opeens geen sniper meer omdat hij door Tsu overtuigd is dat de sniper nutteloos is? Dacht het niet.

Argumenten waarom een bepaald wapen beter is dan anderen zijn vrij objectief met symthic statistieken erbij en die kan ik dan ook wel waarderen. Dat wil niet zeggen dat ik ze interessant vind want om nou te weten dat een ACE23 nou net 1% minder vertical recoil heeft of niet, interesseert mij echt geen ruk. Maar voor de statistici onder ons is dat prachtig en die geloven dan ook dat het beter is. Ik denk dat het een placebo effect is. Maar goed, da's mijn mening en als anderen er happy mee zijn is dat prachtig toch!

Pesoonlijk heb ik dit spel al lang opgegeven maar toch kom ik hier altijd iedere dag wel even kijken want als er niet op de man gespeeld wordt en er wordt weer even flink geraged tegen DICE/EA brengt dat toch wel even een glimlach op mijn gezicht.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Versteegrob schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:08:
[...]

Check deze baas, YouTube: Battlefield 4 - Sniper Sunday ACE 53 SV Hij ownt redelijk met de ACE 53.
Spelen jullie ook in close combat met een DMR? Vind het lastig om zo snel zovaak te schieten en leg het daarom meestal af. Heb nu een paar potjes met een Kobra scope op een sniper gespeeld. Aardig spannend en je aim gaat best snel vooruit in TDM.
Het is en blijft lastig om met de dmr goed te spelen. de scar SV is ook best goed voor sustained fire, dus voornamelijk op middellange afstand. Het verschil zit vooral in de manier van de recoil, de rof en mindere mate de hipfire. Het geen wat mij nu vooral tegenstaat is, helaas ook al bekend, de hitreg door die geweldige netcode of wat het ook maar is wat het exact veroorzaakt, dat je vooral op kortere afstand gewoon niet betrouwbaar hits kan maken die ook geregistreerd worden. zovaak dat je hipfire gebruikt als je toevallig om een hoek loopt met een dmr dat ik 4x 100% raak op het scherm en de player model zie bloeden maar geen hitmarker krijg. Daardoor ben je genoodzaakt vooral die situaties te mijden en op midrange te spelen, wat weer als campen en snipen gezien wordt.
de ace53 sv is goed door voorspelbare recoil en hoge ammo count.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
l0n3w012ph schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:12:
[...]

Tja, de toegevoegde waarde van dit forum is al heel lang op een nulpunt beland. Dat er vrij veel op de man gespeeld wordt, maakt het voor de neutrale toeschouwer wel leuk maar soms bekruipt me bijna ook wel een gevoel van plaatsvervangende schaamte als ik zie hoe sommigen zich keer op keer uit de tent laten lokken en reageren op een onwaardige manier. En dat van lui die je toch wel een beetje volwassen acht...

Zelden zie je hier eens een keer een "Bedankt!" omdat iemand de ander heeft geholpen of een goede tip heeft gegeven. Discussies over snipers (en alle andere zaken waar een persoonlijke mening bij speelt) zijn zo zinloos want ieder speelt het spel op zijn eigen manier en discussies dragen werkelijk niets bij aan waarde oordelen. Speelt Tsu nu opeens als sniper dankzij de voorgaande verhitte discussies of heeft hij er waardering voor ondanks alle argumenten die er voor zijn? Dacht het niet. Speelt TecTo opeens geen sniper meer omdat hij door Tsu overtuigd is dat de sniper nutteloos is? Dacht het niet.

Argumenten waarom een bepaald wapen beter is dan anderen zijn vrij objectief met symthic statistieken erbij en die kan ik dan ook wel waarderen. Dat wil niet zeggen dat ik ze interessant vind want om nou te weten dat een ACE23 nou net 1% minder vertical recoil heeft of niet, interesseert mij echt geen ruk. Maar voor de statistici onder ons is dat prachtig en die geloven dan ook dat het beter is. Ik denk dat het een placebo effect is. Maar goed, da's mijn mening en als anderen er happy mee zijn is dat prachtig toch!

Pesoonlijk heb ik dit spel al lang opgegeven maar toch kom ik hier altijd iedere dag wel even kijken want als er niet op de man gespeeld wordt en er wordt weer even flink geraged tegen DICE/EA brengt dat toch wel even een glimlach op mijn gezicht.
Soms lijken het inderdaad wel een stel vrouwen die ongesteld zijn 8)7 :?
Het is maar het internet maar ik zie dat je het spel hebt opgegeven, jammer.

Zelf heb ik BF3 aardig veel gespeeld en BF4 speel ik ook redelijk vaak weer. Ja het begin was dramatisch echter loopt het op mijn PC gelukkig stabiel. Dagelijks maak ik af en toe nog rare netcode kills mee maar ook vaak genoeg gaat het heel lekker dus het plezier is er zeker wel. Jammer dat veel mensen dit niet zo ervaren. Hoe meer Tweakers op hoe leuker het speelt.

[ Voor 64% gewijzigd door Wackmack op 05-02-2014 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:12

Arfman

Drome!

Tja, dat is LevelCap. Die heeft sowieso wel skills (jammer dat ik hem niet kan vinden op Battlelog dankzij alle nicklamers) en monteert natuurlijk ook de mooie momenten. Als hij gespawnkilled wordt of constant op Locker wordt geflanked post hij dat natuurlijk niet op YouTube :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je nog een leuk stukje geldklopperij wil lezen door EA: http://www.nutech.nl/game...on-keeper-enkel-geld.html
Arfman schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:17:
[...]

Tja, dat is LevelCap. Die heeft sowieso wel skills (jammer dat ik hem niet kan vinden op Battlelog dankzij alle nicklamers) en monteert natuurlijk ook de mooie momenten. Als hij gespawnkilled wordt of constant op Locker wordt geflanked post hij dat natuurlijk niet op YouTube :)
lvlcap speelt nu onder andere schuilnamen, verschilt vaak zodat je niet van die klote trollers achter je aan krijgt die er alleen op uit zijn je gameplay te verkloten omdat ze dat zo ' leuk' vinden.

[ Voor 51% gewijzigd door SouLLeSSportal op 05-02-2014 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Spelen er mensen met de sniper FY-JS? Dit schijnt een beest te zijn, zie YouTube: Sniper Sunday: FY-JS Review - Most Accurate Gun In BF4! (Battlefield 4 Gameplay/Commentary)

Hoe ervaren jullie het? Speel pas sinds een weekje met de reconclass en het gaat steeds beter.
Speel nu met de m40a3 en volgens mij worden alle wapens hierna een stuk beter op de scout elite na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Versteegrob schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:20:
Spelen er mensen met de sniper FY-JS? Dit schijnt een beest te zijn, zie YouTube: Sniper Sunday: FY-JS Review - Most Accurate Gun In BF4! (Battlefield 4 Gameplay/Commentary)

Hoe ervaren jullie het? Speel pas sinds een weekje met de reconclass en het gaat steeds beter.
Speel nu met de m40a3 en volgens mij worden alle wapens hierna een stuk beter op de scout elite na.
het is de scout elite met iets minder hipfire en meer kogels. goed voor close midrange te gebruiken maar door lagere minimal damage 2 shot kill zelfs met hs op meer dan 100 meter. Dus alle snipers behalve de scout zijn beter op langere afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Versteegrob schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:20:

Qua bolt-actions maakt het allemaal niet zoveel uit eerlijk gezegd zolang je headshots schiet en een headshot altijd insta-kill is. Hogere bullet velocity of lagere bullet drop kan je allemaal voor compenseren, de echte keuze is waar wil je spelen. Als je rond de vlaggen zit, pak dan een hoge fire rate, grote clip en snelle reload. Ben je het type 40x + bipod, pak dan de M98B.
SouLLeSSportal schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:18:
lvlcap speelt nu onder andere schuilnamen, verschilt vaak zodat je niet van die klote trollers achter je aan krijgt die er alleen op uit zijn je gameplay te verkloten omdat ze dat zo ' leuk' vinden.
Dat is 1 reden ja, de andere is dat je dan ook niet ziet tegen welke low-ranks hij dan weer zit te pubstompen. (let er maar eens op) :)

[ Voor 19% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 05-02-2014 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CodeCaster schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 12:29:
[...]
Lees m'n posts nog even terug. Ik ben na problemen met Mantle teruggegaan naar de stabiele 13.12-driver, dat heeft een dag perfect gedraaid. Dan wordt Battlelog geüpdated en ineens kan ik geen enkele server meer joinen.
En jij hebt dan in elk geval nog Mantle... ik heb een GTX770 en die is ook met geen enkele driver stabiel te krijgen in dit spel. Bovendien is de foutmelding dusdanig onduidelijk dat er maar vanuit gaan dat het aan de grakadriver ligt sowieso al twiijfelachtig mag heten. :z
Versteegrob schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:17:
Ja het begin was dramatisch echter loopt het op mijn PC gelukkig stabiel. Dagelijks maak ik af en toe nog rare netcode kills mee maar ook vaak genoeg gaat het heel lekker dus het plezier is er zeker wel.
Ik moet eerlijk zeggen, ik heb nog steeds weinig last van lompe netcode. Ja, je voelt wel dat het allemal wat casual is en je gaat best eens dood terwijl dat eigenlijk niet gehoeven had (vooral dat killtraden met snipers komt veel voor) maar... het is Battlefield. Geen infantry warfare. Als die sniper je killt dan pak je een heli en schiet je hem én z'n gebouw aan flarden. Of een tank. In voertuigen maakt die netcode ineens veel minder uit, en het is ook leuker spelen :Y

Het énige waar ik me écht de pret door laat vergallen zijn de crashes (dat gaat snel op m'n zenuwen werken) en schofterige puberale schreeuwbekken in de chat. Voor punt 2 heb ik een oplossing ("ad, schop die kerel eens") en over probleem 1 zeuren we een beetje tot het over gaat en verder lekker spelen. :)
En eerdaags komt de M60. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:23:
[...]

Qua bolt-actions maakt het allemaal niet zoveel uit eerlijk gezegd zolang je headshots schiet en een headshot altijd insta-kill is. Hogere bullet velocity of lagere bullet drop kan je allemaal voor compenseren, de echte keuze is waar wil je spelen. Als je rond de vlaggen zit, pak dan een hoge fire rate, grote clip en snelle reload. Ben je het type 40x + bipod, pak dan de M98B.

[...]
Niet geheel waar, toch maar eens even symthic.com erbij pakken. De scout en fy-js hebben ander schade model, de m98b en ssr61 hebben een langere afstand dropoff tot min damage, 150m ipv 100 meter.
Zoals ik hierboven aangeef, hebben de scout en fy-js dus GEEN one hit kill mogelijkheid na een bepaalde afstand door de lagere min damage.
Dat is 1 reden ja, de andere is dat je dan ook niet ziet tegen welke low-ranks hij dan weer zit te pubstompen. (let er maar eens op) :)
Hij laat altijd de end round scores zien waar je ook gewoon de lvl van de spelers ziet? Dat hij vaak naar de servers gaat met meestal niet al te beste spelers zie ik ook al wel in de gameplay. Meeste keren waar hij net niet doodgaat zal iedere speler op een normaal niveau kneiterhard hem afgeknald hebben.

[ Voor 26% gewijzigd door SouLLeSSportal op 05-02-2014 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:33:
[...]

Niet geheel waar, toch maar eens even symthic.com erbij pakken. De scout en fy-js hebben ander schade model, de m98b en ssr61 hebben een langere afstand dropoff tot min damage, 150m ipv 100 meter.
Zoals ik hierboven aangeef, hebben de scout en fy-js dus GEEN one hit kill mogelijkheid na een bepaalde afstand door de lagere min damage.
hehe dat bedoelde ik eigenlijk ook met "zolang je headshots schiet en een headshot altijd insta-kill is", de scout en fy-js hs niet altijd insta kill en kan je in normal redelijk negeren, maar perfecte wapens voor hardcore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Die had ik een paar pagina's geleden al gepost maar inderdaad ja, absoluut schandalig wat ze daar doen...

@Versteeghrob: speel BF3 nog wel eens hoor en als ik hier positieve geluiden begin te zien over de game (technisch gezien bedoel ik dan hoor) kom ik nog wel terug. In mijn jet :) Tot die tijd: Diablo 3 (lekker binnenkort Reaper of Souls) en COH2 (na de patches om de p2w commanders te elimineren een prachtig spel)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l0n3w012ph schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:12:
Speelt Tsu nu opeens als sniper dankzij de voorgaande verhitte discussies of heeft hij er waardering voor ondanks alle argumenten die er voor zijn? Dacht het niet.
Tsu no play sniper. Tsu no coward.
Versteegrob schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:08:
Je ziet direct mijn probleem met de ACE 53. Hij heeft enorm veel schoten waarbij de scope 100% op de enemy body was maar de kogel gewoon naast gaat. En hij mist veel kills die hij met een assault rifle zou maken. Dat filmpje laat perfect zien dat je met skills aardig kan scoren met een DMR maar dat de wapens wel echt flawed zijn.
Ik krijg ook prima scores met de DMR maar ik merk wel dat dit gewoon achterblijft vergeleken met een assault rifle.

Daarnaast, een compilatie laat alle ownage momenten zien maar alle keren dat hij hard faalt filtert hij natuurlijk weg. Die 10 minuten compilatie zijn de beste 10 minuten uit uren gamen.

[ Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 05-02-2014 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Tsurany schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:44:
[...]

[...]

Je ziet direct mijn probleem met de ACE 53. Hij heeft enorm veel schoten waarbij de scope 100% op de enemy body was maar de kogel gewoon naast gaat. En hij mist veel kills die hij met een assault rifle zou maken. Dat filmpje laat perfect zien dat je met skills aardig kan scoren met een DMR maar dat de wapens wel echt flawed zijn.
Ik krijg ook prima scores met de DMR maar ik merk wel dat dit gewoon achterblijft vergeleken met een assault rifle.

Daarnaast, een compilatie laat alle ownage momenten zien maar alle keren dat hij hard faalt filtert hij natuurlijk weg. Die 10 minuten compilatie zijn de beste 10 minuten uit uren gamen.
Eens, AR blijven toch één van de sterkste wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
Gisteren voor het eerst sinds tijden weer een potje BF4 gespeeld.. Ben al vanaf het begin een hardcore Battlefield fan, maar op een of andere manier stop ik na een tijdje met spelen vanwege de kleine dingen die me toch 'n hoop frustratie opleveren.. En omdat ik druk was met Arma… (voor degenen die dat ook intensief spelen, heb je soms ook het idee dat als je terug gaat naar BF4 het net zo shoot 'n scoot is als dat BF players over COD praten? Ik wel in ieder geval). Anyway, gister dus voor het eerst weer gespeeld en damn, het was leuk! Ergens heb ik dit spel toch gemist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-08 16:43

Wereldreiziger

Mijn blog: Wereldreizigers.nl

DaantjeeuhMe schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:51:
Gisteren voor het eerst sinds tijden weer een potje BF4 gespeeld.. Ben al vanaf het begin een hardcore Battlefield fan, maar op een of andere manier stop ik na een tijdje met spelen vanwege de kleine dingen die me toch 'n hoop frustratie opleveren.. En omdat ik druk was met Arma… (voor degenen die dat ook intensief spelen, heb je soms ook het idee dat als je terug gaat naar BF4 het net zo shoot 'n scoot is als dat BF players over COD praten? Ik wel in ieder geval). Anyway, gister dus voor het eerst weer gespeeld en damn, het was leuk! Ergens heb ik dit spel toch gemist!
Hey dat Arma.. lijkt wel een beetje op Tom Clacy's Ghost reconn van vroeger. Gameplay een stuk trager maar wel realitisch.Is Arma een beetje vergelijkbaar? Lijkt me wel een vette game namelijk...

Volg mij op: https://wereldreizigers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
Wereldreiziger schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 14:22:
[...]

Hey dat Arma.. lijkt wel een beetje op Tom Clacy's Ghost reconn van vroeger. Gameplay een stuk trager maar wel realitisch.Is Arma een beetje vergelijkbaar? Lijkt me wel een vette game namelijk...
Even off-topic, maar het is zeker een vette game. Absoluut niet vergelijkbaar though, maar daar ging het me ook niet om. Als je bekend bent met SwissMaverick, een bekende Arma YT-er, ik zit in zijn clan. Voor meer info PM me anders even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l0n3w012ph schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:39:
[...]

Die had ik een paar pagina's geleden al gepost maar inderdaad ja, absoluut schandalig wat ze daar doen...

@Versteeghrob: speel BF3 nog wel eens hoor en als ik hier positieve geluiden begin te zien over de game (technisch gezien bedoel ik dan hoor) kom ik nog wel terug. In mijn jet :) Tot die tijd: Diablo 3 (lekker binnenkort Reaper of Souls) en COH2 (na de patches om de p2w commanders te elimineren een prachtig spel)
hmm ok, had ik zo snel niet gezien. wel jammer dat weer een leuke gameserie als dungeon keeper helemaal verdraaid en verkloot wordt door EA. Wat dat betreft zouden devvers EA gewoon moeten boycotten maar ja dat is bijna hetzelfde als google blocken op de bedrijfspc's... :N -O-
Nu was dungeon keeper op zich al vrij dood, al is er een soort van spirituele opvolger op steam in aanmaak. dungeon keeper 2 was zo geniaal, maar goed dat is een andere game hehe. Ik heb skyrim als backup als bf4 me teveel gaat irriteren of ik geen zin in mp heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzyreil
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-09 23:31
Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:30:

En jij hebt dan in elk geval nog Mantle... ik heb een GTX770 en die is ook met geen enkele driver stabiel te krijgen in dit spel. Bovendien is de foutmelding dusdanig onduidelijk dat er maar vanuit gaan dat het aan de grakadriver ligt sowieso al twiijfelachtig mag heten. :z
Ik heb een GTX760 en heb eerlijk gezegt al een hele lange tijd geen last meer van crashes dus misschien is het een combo van je hardware waar BF niet blij van wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ySoSrs
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-09 13:11
Arfman schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:17:
[...]

Niet zo moeilijk te vinden hoor:
http://battlelog.battlefi...aurus/stats/329600414/pc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan valt z'n score nog aardig tegen moet ik zeggen. Zo goed is hij dus ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:54

Christiano007

Ich bin der champion

Ben zó dramatisch in Large Conquest...voor mij lijkt het alleen maar sniper paradise.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Christiano007 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 14:59:
Ben zó dramatisch in Large Conquest...voor mij lijkt het alleen maar sniper paradise.
Niet als kip zonder kop rondrennen. Als je vaak gesniped wordt is je positionering in het level niet in orde. Snipers zijn vrij makkelijk te ontwijken op de meeste mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 14:59:
[...]

Niet als kip zonder kop rondrennen. Als je vaak gesniped wordt is je positionering in het level niet in orde. Snipers zijn vrij makkelijk te ontwijken op de meeste mappen.
Klopt, gewoon bij de vlaggen of mcoms in de buurt blijven, daar ben je het verreweg het veiligst. Vrijwel geen sniper die daar op let. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-09 13:14

fynrd1

Fooled by Randomness

Is dat nou lvlcap? Die sgt enigma heeft ook vrij tegenvallende stats, maar goed die versnelt ook zijn gameplay in zijn filmpjes. :')

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 14:59:
[...]

idd dan moet je gewoon mechanische verplaatsingsmiddelen inzetten, cq voer,- vaar,- of vliegtuigen. Kan je ook niet of veel moeilijker gesniped worden, voor de wat meer bebouwde of betere gedeeltes voor infi met veel cover kan je dan lekker los als infi en laat je de voertuigen voor wat het is.

Beetje logisch nadenken en dan is het prima te doen, vooral veel gebruikmaken van de cover die er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind de filmpjes van Xfactor beter en ook als speler is hij beter.
Hij heeft tenminste nog is wat andere filmpjes dan alleen locker of domination hij speelt vaak Rush Obliteration met een goede mix tussen voertuigen en infantry

http://battlelog.battlefi...aming/stats/351479473/pc/

Deze stats zijn toch aardig wat beter als Lvl(TDM)cap

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

fynrd1 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 15:05:
[...]

Is dat nou lvlcap? Die sgt enigma heeft ook vrij tegenvallende stats, maar goed die versnelt ook zijn gameplay in zijn filmpjes. :')
Ik speel niet vaak en heb een skill van 270 ongeveer. Vind het echt knap dat mensen 500+ halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DJH schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 15:16:
[...]

Ik speel niet vaak en heb een skill van 270 ongeveer. Vind het echt knap dat mensen 500+ halen.
veel tdm en domination helpt wel maar is niet heel makkelijk dat te halen, echter het is een vrij nietszeggende stat, waarbij eigenlijk alle stats niet zoveel zeggen. Ze zijn te gemakkelijk te beinvloeden, en veel records zijn verkregen in de begin periode waar obliteration maps op oneindige rondes bleven hangen, zodoende enorme scores mogelijk maakten. Het enige waar ik op let is hoe iemand speelt in een ronde tov van mij, daar kan ik genoeg uit opmaken na een aantal rondes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

De skill stat is echt compleet belachelijk in BF4:

Je skill gaat grofweg omhoog als je een hogere SPM haalt (en KDR en KPM gelijk), KDR omhoog (en rest gelijk etc. etc.) dan je nu hebt.

Oftwel, je ronde moet qua scores hoger uitkomen dan je huidige algemene stats. Toevallig een medal gekregen die ronde? Dikke kans dat je 'skill' dan toeneemt.

Join je halverwege een ronde? Dat is jammer, want het aantal kills en punten worden gedeeld door de totale duur van de ronde en niet de tijd die jij erin gespeeld hebt: ergo minpunten tot gevolg.

Speel je conquest large? Succes, daarin haal je niet consistent een KPM van 1,5+ en is je skill dus per definitie lager dan TDM of domination spelers volgens DICE.

Kortom, lekker laten gaan die stat, het is totaal nietszeggend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ySoSrs
[...]

Skill is gebaseerd op een berekening met de parameters SPM, KPM en KPD (in afnemend gewicht). Gamemodes waarbij deze hoger liggen geven dus gemakkelijker een hogere skill zonder dat de persoon in weze beter is. Op 64 man conquest haal je nou eenmaal minder makkelijk een hoge SPM/KPM dan op domination of tdm (KPD telt maar voor 10% mee in de berekening en is dus het minst interessant, gaan liggen campen om 10-1 te halen heeft dus niet veel zin voor je skill :p ).
Oftwel, je ronde moet hoger uitkomen. Toevallig een medal gekregen die ronde? Dikke kans dat je 'skill' dan toeneemt.
Neen, in de bereking voor de SPM wordt enkel de score gebruikt die in het scorebord te zien is, alle extra's zoals medals en ribbons en boosters hebben geen invloed. Je kan het gemakkelijk narekenen, het klopt perfect.

[ Voor 20% gewijzigd door ySoSrs op 05-02-2014 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 15:14:
Hij heeft tenminste nog is wat andere filmpjes dan alleen locker of domination hij speelt vaak Rush Obliteration met een goede mix tussen voertuigen en infantry

Xfactor is veruit de beste speler van al de commentators denk ik, zeker qua infantry en tanks. zijn stats qua aim zijn ook per wapen meestal +20%. De meeste stats zeggen niets maar deze vind ik persoonlijk wel.
Als je hem ziet spelen in de serie bush-wookie merk ik toch op dat hij slimmer speelt dan de meeste andere spelers. Dit in combinatie met bovenstaande eigenschappen maakt hem gewoon beter dan bijvoorbeeld lvlcap.

Lvlcap is een goeie allround speler maar puur infantry is het niets speciaals, ik heb er alvast geen schrik van. Hij vindt zichzelf soms iets té goed.
[b][message=41724707,noline]A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 05 februari 2014 @
Mja veel gameplay is ook vaak op lockers, sowieso al makkelijker dan de andere maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ySoSrs schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 15:26:
Neen, in de bereking voor de SPM wordt enkel de score gebruikt die in het scorebord te zien is, alle extra's zoals medals en ribbons en boosters hebben geen invloed. Je kan het gemakkelijk narekenen, het klopt perfect.
Ja, in de algemene SPM berekening ja, maar dat wil niet zeggen dat deze zomaar wordt overgenomen in de skill berekening.....

ALS dat nu niet meer zo is, dan hebben ze dat gepatched zonder er iets over te melden, maar bij de launch was dit zeker het het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ySoSrs
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 15:44:
[...]

Ja, in de algemene SPM berekening ja, maar dat wil niet zeggen dat deze zomaar wordt overgenomen in de skill berekening.....

ALS dat nu niet meer zo is, dan hebben ze dat gepatched zonder er iets over te melden, maar bij de launch was dit zeker het het geval.
De waarde voor de SPM in de skillberekening is exact die waarde en is al een hele tijd zo(in ieder geval, 2 maanden geleden hebben ze het uit de game files gehaald hoe het berekend wordt en het is nog steeds hetzelfde). Je kan perfect uitrekenen per spel wat je + of - skill is, ik heb dit verscheidene keren gedaan en dit komt gewoonweg perfect uit, dus de berekening klopt in ieder geval wel. :p

Edit: De SPM die in battlelog komt te staan is dus niet de SPM die gebruikt wordt voor de skillberekening.

[ Voor 6% gewijzigd door ySoSrs op 05-02-2014 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:44:
[...]

Tsu has 29 kills with bolt action rifles. Tsu is a coward. :+
DaniëlWW2 has 0 kills with bolt action rifles. DaniëlWW2 no coward.

Ik kon het niet laten. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:08:
[...]

Tsu has 29 kills with bolt action rifles. Tsu is a coward. :+
DaniëlWW2 has 0 kills with bolt action rifles. DaniëlWW2 no coward.

Ik kon het niet laten. :P
DaniëlWW2 no play game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Wil m'n username veranderen in Origin, maar ben de beveilingsvraag vergeten (welke basisschool), kan nergens vinden hoe ik deze kan resetten, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net een potje gespeeld. Ik begin het stiekem zelfs weer leuk te vinden. O-)
Heb alleen geen tijd. Voor morgen moet ik maar 170 bladzijden van een boek lezen. Ja, ik zou eigenlijk ook niet hier moeten zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:14:
Ja, ik zou eigenlijk ook niet hier moeten zijn. ;)
Dan zijn we het daar beiden over eens.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kreng. :P

Oh en dan lees je net dit.
http://battlelog.battlefi...news/view/ask-dice-kertz/

Ik zie niet in hoe dit fout kan gaan. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:16:

Ja, treurig. Dit hadden ze gewoon in Reddit moeten doen waar de goede vragen geüpvote worden, daar is de DDF nog niet in meerderheid, in plaats van Forumfield waar alle wezenlijke vragen gewoon verdrinken in de zee van onzin en fanboys.

Nu zoeken ze gewoon de juiste vragen bij een vooraf vastgesteld marketingpraatje dat perfect bij EA/DICE in het straatje past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:16:

100% dat dit goed gaat natuurlijk, hier gaan geen rare vragen komen of van de ultieme trollers, noobs en *voeg voertuig in* pro no lifers.

mooie op de tweede plek: When does beta stops ?? _/-\o_ _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Laatst online: 22:56
Zeau de veteran pack komt al in maart....
http://answers.ea.com/t5/...795/page/9#13910004443311

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-09 14:31

Pykow

Angelo OTR

beuker19 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 15:14:

Zeker een goede speler, in BF3 waren mijn stats ongeveer gelijk aan die van hem en alle filmpjes die hij maakte, waren dezelfde tips die ik ook toepaste.

Nu speelt hij 1000x beter als mij xD en ook zo'n 200 uur meer en leer soms nog wel eens iets uit zijn filmpjes.

LVLCap is leuk om zijn airsoft of weapon reviews te bekijken.
zelfde geld voor matimio.

Ik kijk meer de filmpjes, dan dat ik zelf speel.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Stats..
Als ik 24/7 met vrienden zou spelen ipv random in pubs zit te kutten dan was m'n kd ook wel 5 geweest. Beetje rondlopen met 4 man erbij als assault en je hebt amper deaths :) Vervolgens nog lekker in voertuigen zitten en je bent safe.

Het is dat het streamen m'n PC niet helemaal perfect trekt. Desondanks is het niet zo moeilijk om een "pub held" te zijn. Yay, ik sta ook elke keer bovenaan in elke match.. toch ben ik niets als ik 5on5 domination speel op ESL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Douweegbertje schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 18:09:
Stats..
Als ik 24/7 met vrienden zou spelen ipv random in pubs zit te kutten dan was m'n kd ook wel 5 geweest. Beetje rondlopen met 4 man erbij als assault en je hebt amper deaths :) Vervolgens nog lekker in voertuigen zitten en je bent safe.

Het is dat het streamen m'n PC niet helemaal perfect trekt. Desondanks is het niet zo moeilijk om een "pub held" te zijn. Yay, ik sta ook elke keer bovenaan in elke match.. toch ben ik niets als ik 5on5 domination speel op ESL.
Een K/D van 5, dat geloof je zelf toch niet? Dat soort statements zijn erg makkelijk om te maken maar erg lastig om daadwerkelijk waar te maken.

[ Voor 7% gewijzigd door Tsurany op 05-02-2014 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Tsurany schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 18:53:
[...]

Een K/D van 5, dat geloof je zelf toch niet? Dat soort statements zijn erg makkelijk om te maken maar erg lastig om daadwerkelijk waar te maken.
Natuurlijk niet. Het is verdomd makkelijk, alleen ik heb nooit zin om altijd serieus te spelen en om voor mijn K/D te gaan. Laat staan dat ik altijd een full squad met vrienden heb.
Mocht je altijd serieus spelen, niet zit te kutten en daarbij een goede squad hebt, zijn bepaalde scores niet zo moeilijk te behalen.

Wat is een K/D van 5 nou, elke 5 kills mag je één keer dood gaan. Heb zo vaak 20-0, 20-1, 20-2 gestaan. Alleen de totale K/D is gewoon verpest omdat ik vaak genoeg random loop te spelen.

Wil best wel eens wat rondes recorden op bijvoorbeeld CQ hardcore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Douweegbertje schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 19:12:
[...]
Wat is een K/D van 5 nou, elke 5 kills mag je één keer dood gaan. Heb zo vaak 20-0, 20-1, 20-2 gestaan. Alleen de totale K/D is gewoon verpest omdat ik vaak genoeg random loop te spelen.

Dat moet je maar eens vijf rondes doen dan. Vijf opéénvolgende rondes. En je battlefeed sharen zodat we kunnen zien dat je niet vijf goeie rondjes cherrypickt.
Ik haal als ik een beetje m'n lamballende best doe ook met gemak een hoge KDR hier en daar. Beetje bootlammen, tankhoeren of jetteketetten en als je dan ook nog squaddies hebt die een beetje goed spelen is dat zo gebeurd. Af en toe een rondje.

Maar vijf rondes opéénvolgend zulke scores neerzetten? Nee. Een ander die een keer geluk heeft schopt je kont best één keer in die vijf rondes, en de lage serverticks en client updaterate maken kill-trades de normaalste zaak van de wereld, ook op HC. Dus tenzij je op een HC server zonder minimap ergens voor bosje gaat liggen spelen of gaat tankhoeren met 4 repairslaafjes haal je zo'n KDR niet.
Het eerste mag de naam "BF4 spelen" niet hebben en het tweede is geen verdienste van de tanker maar van de repairslaafjes.

Maar ga je gang, we kijken met smart uit naar je videos. wel ff gewoon local cappen en naar youtube gooien heh - we gaan je stream niet zitten bekijken de hele avond. Want dan kun je dat als excuus aanvoeren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Laatst online: 22:56
Zeau! En laat nou maar eens zien dat je het waard kan maken.
Speel 5 rondes achter elkaar met een KD van 5 en dan ook wel een beetje in de top eindigen.
Ik zou zeggen reset je stats ook meteen en laat zien dat je een baas bent >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandread schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 19:35:
Speel 5 rondes achter elkaar met een KD van 5 en dan ook wel een beetje in de top eindigen.
Ik zou zeggen reset je stats ook meteen en laat zien dat je een baas bent >:)
Dat is wel een setje punten ja - KDR van 5 en een beetje redelijke score qua objective gespeeld en dingen gedaan. En een statsresetje is ook niet gek.

Als je wilt recorden voor YT kun je dxtory met lagarith gebruiken, werkt voor mij prima (in 720p op een bak die niet heel erg overpowered is en op een simpel 1TB 7200 rpm diskje van 3 jaar oud). Dan kun je zonder merkbaar frameverlies recorden en heb je de optie om bijvoorbeeld geschreeuw van je squadmates eruit te filteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 19:47:
[...]

Dat is wel een setje punten ja - KDR van 5 en een beetje redelijke score qua objective gespeeld en dingen gedaan. En een statsresetje is ook niet gek.

Als je wilt recorden voor YT kun je dxtory met lagarith gebruiken, werkt voor mij prima (in 720p op een bak die niet heel erg overpowered is en op een simpel 1TB 7200 rpm diskje van 3 jaar oud). Dan kun je zonder merkbaar frameverlies recorden en heb je de optie om bijvoorbeeld geschreeuw van je squadmates eruit te filteren.
Ik zal dat eens checken. Misschien moet ik eens m'n gamesettings dan ook lager zetten. Af en toe stream ik, maar dan merk ik het verschil helaas wel.

Overigens ga ik de uitdaging aan hoor, gun me alleen even tijd om wat vrienden te vinden en m'n verjaardag te vieren dit weekend (oftewel het wordt na volgend weekend).

Daarbij had ik al even wat opgezocht, voordat ik dadelijk aan iets begin wat ik niet waar kan maken maar hier toevallig al één met een random pub game als engineer
http://battlelog.battlefi...73025958603264/381394353/
De overige potjes waar het redelijk goed gaat zit dan met een kd van 3+. Dus dan ga ik er wel vanuit als je met een squad speelt + revives dat 5kd makkelijk te halen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie (andere Firefox gebruikers) ook last dat na elke ronde FF crasht?

FF 27.0 gebruik ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hankes
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09-2017
mensen vanavond cast in de ESL 8v8 nationscup GERMANY vs SPAIN.

http://www.twitch.tv/hankesnl

dus wie er zin heeft > check it out.

NL speelt alleen mee in 5v5 en wanneer mogelijk zou ik deze ook live uitzenden.

http://www.twitch.tv/hankesnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Douweegbertje schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 19:12:
Natuurlijk niet. Het is verdomd makkelijk, alleen ik heb nooit zin om altijd serieus te spelen en om voor mijn K/D te gaan. Laat staan dat ik altijd een full squad met vrienden heb.
Mocht je altijd serieus spelen, niet zit te kutten en daarbij een goede squad hebt, zijn bepaalde scores niet zo moeilijk te behalen.

Het is niet af en toe een rondje 20-0 scoren, het is consequent een K/D van 5:1 houden zelfs al verliest je team keihard. Ik geloof niet dat jij dat kan en volgens mij overschat je jezelf nu echt flink.
Iedereen kan de mooie Battlelog reports eruit pikken maar consequent een dergelijke score hanteren is maar voor zeer weinig mensen weggelegd. En de meesten doen dat door constant een voertuig te campen of door flink te basecampen met bijvoorbeeld een mortar.

En als je je wilt bewijzen doe je dat dus niet met een enkel potje maar met verschillende potjes op verschillende servers tegen verschillende vijanden. Het gaat om consequent zulke scores neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-09 14:31

Pykow

Angelo OTR

Beat this:
http://battlelog.battlefi...48449819196608/172685289/

een SPM van 5651 met maar 6 kills in 5 minuutjes :P
oja het was TDM zonder geluid en killed in action terwijl ik gewoon rond liep

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:49
Werkt Live Scoreboard in jullie Battlelog? Welke browser ik ook probeer (Safari, Chrome of Firefox), krijg in iedere browser de melding:
Live scoreboard requires your browser plugin to be active and up to date.
Hoe update of activeer ik dat kreng dan?!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:16
Ik begrijp het wel hoor. Als je ziet wat voor meuk er rondloopt op een willekeurige server, dan kan je alleen ook al een redelijke K/D halen. Speel je dan met een squad die allemaal een skillset hebben van jewelste, sta je zo consistent op 30-0 :)

Er zullen vast een aantal 30-10 games tussen zitten, maar een hoge K/D als je er specifiek voor speelt, is niet ingewikkeld om te halen. Het is niet alsof de Battlefield serie fatsoenlijke teambalancing heeft oid, je joined gewoon met je squad het redelijke team en dat alleen is al genoeg om flink te rapen, waarom denk je dat er zo veel unbalanced games zijn? :P

Snap niet waarom 5 gezien word als onmogelijk. Zelfs in QuakeLive kan je er om spelen, en die statwhores bestaan, al word het zelden gewaardeerd. En dat is toch ff een factor of wat moeilijker ;)

Mijn YouTube

Pagina: 1 ... 109 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.