Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op maandag 03 februari 2014 @ 15:17:
[...]

DMR heb ik al, maar volgens mij kregen premium users de DMR's binnenkort en ook de shotguns.
kan ze natuurlijk ook zelf unlocken.
Volgens mij komen de shortcuts beschikbaar bij het uitkomen van second assault, daar ga ik tenminste van uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gundogan schreef op maandag 03 februari 2014 @ 15:00:
[...]

Op zich hebben IRL AR's wel ongeveer dezelfde muzzle velocity als een DMR (700-900m/s). Maar vanuit gameplay balans zou je inderdaad verwachten dat DMR's een wat hogere muzzle velocity hebben om ze zo een voordeel te geven op long range, zeker tegen rots headglitchers in conquest/rush.
in principe zijn het langere barrels die gebruikt worden voor een dmr, dus hogere druk dus hogere bullet velocity, maar heel veel verschil zit er niet in idd. Om ze beter te maken zou een hogere bullet velocity vs de AR wel gewenst zijn maar dice denkt daar blijkbaar anders over... zelfde geldt voor de sniperrifles, die zouden zonder silencer allemaal dik supersonic moeten zijn, dus je wordt geraakt voordat je de kogel zou horen. dat is ook stuk hoger dan de 400-600m/s die nu gehanteerd wordt, meestal zitten de moderne snipers op iets van mach 3, dus rond de 900 m/s.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

TecTo schreef op maandag 03 februari 2014 @ 14:49:
Speel voornamelijk hardcore TDM en heb er nu zo'n 1000 kills opzitten met de DMR's. Het is gewoon afzien met die dingen en tegen elk burst wapen leg je het loodje op korte afstand en vaak op afstand ook.

De snelheid is gewoon te laag en wil je met een suppressor dan is het nog minder. Vind ze allemaal even goed of slecht.

Voorlopig gaat de dmr weer in het wapenrek.
O dus ik ben niet de enige die dat opmerkte. Met een ACOG vond ik mijn RFB trouwens helemaal onmogelijk in focus fire. Het lijkt wel of enkel de eerste kogel dan raakte en dat je daarna door de recoil je target compleet kwijt bent.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jup enige betrouwbare is de QBU in mijn ogen en zelfs die laat te wensen over.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anthirian schreef op maandag 03 februari 2014 @ 15:24:
[...]

O dus ik ben niet de enige die dat opmerkte. Met een ACOG vond ik mijn RFB trouwens helemaal onmogelijk in focus fire. Het lijkt wel of enkel de eerste kogel dan raakte en dat je daarna door de recoil je target compleet kwijt bent.
acog is sowieso dramatische scope in bf4, net als in bf3. pk-a all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvr1986
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-04 10:41
Ik gebruik eigenlijk alleen RDS op alles behalve de snipers. Daar schiet ik toch het best mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aionicus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08-2023
Zo heren (en miss de killer lady die er ook tussen zit)

ik zit sinds paar weken ook op Battlefield :D

buiten alle crashes om is het wel een leuk spel maar wat ik vooral opmerk is dat de balans echt heel erg slecht is. Ik heb tot nu toe tot op de M416 geunlocked en dit is eigenlijk het eerste wapen waarmee ik fatsoenlijk iemand neer kan krijgen. Helaas word ik om de haverklap geoneshot door Engineers met een support wapen ><.

Om maar met de deur in huis te vallen :

Wat voor wep zouden jullie aanraden voor gewoon rondrennen en beetje TDM / SDM ?

Ik merkte ook dat men in het spel gekozen heeft voor een timesink als het gaat om het unlocken van wapens, dit terwijl de wapens op een iets hoger level volgens mij velen malen beter zijn dan de weps die je aan het begin krijgt en ook aardig lang aan vast zit. (tussen de BSOD's, disconnects , cannot join servers in)

Is er een snellere manier om een beetje wapens te unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M416/L85A2/ACE 23 zijn op dit moment de beste allround wapens. Als je het constant aflegt tegen engineers met een carbine/PDW terwijl jij een M416 hebt ligt dat eerder aan je eigen skills vermoed ik.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
User321 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 15:14:
Klopt wat hij zegt, kan hem ook installeren op onze server..
maar wat er veranderd is? de changelogs van R21, 22 en 23 vind ik nergens 8)7
Je bent server admin maar je weet eea niet te vinden? 8)7
https://forum.myrcon.com/...es-amp-Latest-Server-Docs

@Aionicus de ak-12 die je krijgt bij assault is helemaal zo slecht nog niet hoor :)

[ Voor 9% gewijzigd door Fonta op 03-02-2014 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aionicus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08-2023
Tsurany schreef op maandag 03 februari 2014 @ 15:36:
M416/L85A2/ACE 23 zijn op dit moment de beste allround wapens. Als je het constant aflegt tegen engineers met een carbine/PDW terwijl jij een M416 hebt ligt dat eerder aan je eigen skills vermoed ik.
Er valt weinig aan te doen als ik in 1 schot dood ben , qua skill lijkt het me niet echt een probleem (heb 8 jaar instagib gespeeld met UT en dan nog paar jaar op lan party's volop shooters gespeeld). Het is meer van ik heb 100 hp , zie iemand ik schiet op hem , zie 3-4 hit markers , hij draait zich , schiet 1x en ik ben van 100 naar 0 , met geluid aan om te testen hoor ik duidelijk maar 1 hit aankomen. Enige wat ik denk wat het kan veroorzaken is de uberslechte net code die ze in bf4 hebben zitten , ik zit op een 100mbit lijn (down en up) met een gemiddelde ping van 5-8ms max via NL servers , maar alsnog zijn 80% van mijn "deaths" oneshots of kills vanaf plekken waarvan ze mij eigenlijk nooit zouden kunnen raken. Nu heb ik gelezen dat dit te maken heeft (en ook gezien via youtube) met het feit dat BF4 1x per 100ms een refresh package stuurt. Juist engineers met een snelle schieter (Ak5C vooral) kunnen dus half de map ombrengen voordat je kan reageren.

ik ga is naar die L85A2 kijken. M416 begint beetje saai te worden langzamerhand :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aionicus schreef op maandag 03 februari 2014 @ 15:34:
Zo heren (en miss de killer lady die er ook tussen zit)

ik zit sinds paar weken ook op Battlefield :D

buiten alle crashes om is het wel een leuk spel maar wat ik vooral opmerk is dat de balans echt heel erg slecht is. Ik heb tot nu toe tot op de M416 geunlocked en dit is eigenlijk het eerste wapen waarmee ik fatsoenlijk iemand neer kan krijgen. Helaas word ik om de haverklap geoneshot door Engineers met een support wapen ><.

Om maar met de deur in huis te vallen :

Wat voor wep zouden jullie aanraden voor gewoon rondrennen en beetje TDM / SDM ?

Ik merkte ook dat men in het spel gekozen heeft voor een timesink als het gaat om het unlocken van wapens, dit terwijl de wapens op een iets hoger level volgens mij velen malen beter zijn dan de weps die je aan het begin krijgt en ook aardig lang aan vast zit. (tussen de BSOD's, disconnects , cannot join servers in)

Is er een snellere manier om een beetje wapens te unlocken?
De snelste manier:

200% xp boost aan zetten. De volgende set-up op bijna elk wapen: Ergo grip, red laser en muzzle brake, bursts van 6 kogels en gáán.

De Scar-H, (Heavy Barrel en angled foregrip werken ook uitzonderlijk fijn) en Operation Locker op Conquest Large spelen met 64 man en je vlamt de ene kill na de andere binnen. Flink health kistjes strooien en reviven en je unlocked de ACE 23, het meest allround wapen in het spel.

Toevoeging, algemene tips:

-De netcode zorgt ervoor dat quick-peaks eigenlijk niet werken. Als je peakt en een speler ziet is het meestal de beste optie om jezelf te committen om hem te doden en pas weer in dekking gaan als ie dood gaat.
-Defensive field upgrade is met afstand de beste. Body armor als eerste en cover als tweede perk zorgen ervoor dat je meer 1 op 1 vuurgevechten wint.
-Revive alles wat los en vast zit, ook als iemand midden in de vuurlinie ligt. Revive, wacht tot ie wordt beschoten, peak en schiet de vijand dood. Negeer de daarop volgende scheldtirade in de chat.
-Voorkom dat je doodgeschoten wordt zonder kogels. Smijt een RGO impact granaat tegen z'n knar als je leeg bent, reload veilig en maak de kill af.
-Minimap, minimap en nog eens minimap. Minstens zo belangrijk als de rest van je scherm.
-RDS/KOBRA/Coyote op alle wapens, alleen acog op de bolt-actions.
-Met andere klasses als de Assault spelen met de ACE-52 CQB carbine en je unlocked alles als een dolle.

[ Voor 25% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 03-02-2014 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aionicus schreef op maandag 03 februari 2014 @ 15:40:
[...]

Er valt weinig aan te doen als ik in 1 schot dood ben , qua skill lijkt het me niet echt een probleem (heb 8 jaar instagib gespeeld met UT en dan nog paar jaar op lan party's volop shooters gespeeld). Het is meer van ik heb 100 hp , zie iemand ik schiet op hem , zie 3-4 hit markers , hij draait zich , schiet 1x en ik ben van 100 naar 0 , met geluid aan om te testen hoor ik duidelijk maar 1 hit aankomen. Enige wat ik denk wat het kan veroorzaken is de uberslechte net code die ze in bf4 hebben zitten , ik zit op een 100mbit lijn (down en up) met een gemiddelde ping van 5-8ms max via NL servers , maar alsnog zijn 80% van mijn "deaths" oneshots of kills vanaf plekken waarvan ze mij eigenlijk nooit zouden kunnen raken. Nu heb ik gelezen dat dit te maken heeft (en ook gezien via youtube) met het feit dat BF4 1x per 100ms een refresh package stuurt. Juist engineers met een snelle schieter (Ak5C vooral) kunnen dus half de map ombrengen voordat je kan reageren.

ik ga is naar die L85A2 kijken. M416 begint beetje saai te worden langzamerhand :D
Als 80% van je deaths uit zulke deaths voorkomen is het puur een skill probleem. Zelfs met die zeer baggere netcode die BF4 bezit is het geen 80% van de kills die twijfelachtig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-09 08:20

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

[...]

Ik zie veel excuses. Ik speel zo vaak nog met de standaard wapens zonder problemen. Zelfs gewoon helemaal stock. Why? Voor de lulz. Geen enkel probleem hier, schiet alles net zo simpel neer. Sure, bepaalde wapens zijn iets beter/sterker maar uiteindelijk maakt het amper iets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

ping = niet zo interessant in bf4, dat je af en toe zo dood gaat kan voor komen maar dat gebeurd vaker met wapens als acw-r en high rof, niet de ak5c, die heeft average rof.
denk dat 80% ook wel zwaar overdreven is, veel kills lijken ook one hit kills maar zijn gewoon door 2x hs bijv. vrijwel insta kill. Of als je een bodyshot krijgt van sniper/dmr, en tegelijkertijd geraakt word door ander wapen is het ook in instakill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redesign1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-09 17:31
Ben zo vrij geweest een groot deel van de spelers hier toe te voegen op origin
;)
mn naam=zelfde als profielnaam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User321
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07 14:10
Fonta schreef op maandag 03 februari 2014 @ 15:39:
[...]

Je bent server admin maar je weet eea niet te vinden? 8)7
https://forum.myrcon.com/...es-amp-Latest-Server-Docs

@Aionicus de ak-12 die je krijgt bij assault is helemaal zo slecht nog niet hoor :)
..Dus omdat ik admin ben, moet ik elk 3rd-party forum afstruinen naar dit soort info?
laat DICE het gewoon in hun daarvoor bedoelde hoekje van battlelog zetten! (zoals ze dat tot aan R20 ook gewoon nog deden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Uhmmm sorry maar myrcon is niet zomaar een 3rd party website... nuf said.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fonta schreef op maandag 03 februari 2014 @ 16:15:
Uhmmm sorry maar myrcon is niet zomaar een 3rd party website... nuf said.
Website die vrijwel volledig los staat van Battlefield 4 en DICE. Dat daar changelogs komen te staan kan, maar veel server admins kijken daar ook lang niet altijd. Genoeg admins die zonder Procon installatie draaien. Zeker admins met die "official" servers die graag de controle aan DICE geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Anthirian schreef op maandag 03 februari 2014 @ 15:24:
[...]

ACOG moet je links laten liggen want dat is echt een drama. Prisma [3.4], canted ironsights, h.barrel en folding grip heeft mijn voorkeur en geeft me het beste resultaat. Ligt ook een beetje aan de map en soms is het beter met de standaard barrel.

De mk11mod vrij gespeeld voor ik de 3.4 had. Met de ace 53 sv heb je 3.4 na 130 kills. Deze twee pak ik het meest.

Edit; Niet te snel achter elkaar de trekker overhalen werkt beter want dan treft het tweede schot ook doel. Bij te snel vuren vliegen de kogels overal heen. Zelf heb ik het idee dat keep/korrel nog het meest zuiver is.

[ Voor 15% gewijzigd door TecTo op 03-02-2014 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-09 13:14

fynrd1

Fooled by Randomness

hmm bij mij eindigt elke potje nu in een crash..

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

TecTo schreef op maandag 03 februari 2014 @ 16:36:
ACOG moet je links laten liggen want dat is echt een drama.
Bij mij komen de kogels met die scope vanaf het eerste schot willekeurig achter het rode driehoekje terecht. :P Daar is niet mee te mikken.

Ik blijf met de Mantle-driver maar lasthouden van hiccups ingame, en in Windows heb ik ineens ook diverse grafische problemen. Terug naar 13.12 voor mij. :) Voor wie 'm nog niet kende, Display Driver Uninstaller downloaden en in veilige modus opstarten, daarna is je hele systeem weer clean voor een oudere videodriver. :) Bij updaten naar de nieuwste versie hoeft het doorgaans niet, maar ook bij problemen daarmee helpt deze tool.

[ Voor 50% gewijzigd door CodeCaster op 03-02-2014 17:16 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor iedereen die wat te vragen heeft aan Alan Kertz hij gaat over de balans in-game

http://battlelog.battlefi...w-askdice-kertz&cid=19656

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-09 14:31

Pykow

Angelo OTR

de AA is zo te zien nog niet generfed:
http://battlelog.battlefi...94033430576064/172685289/

Was wel het leukste en spannendste potje die ik afgelopen 3 maanden heb gespeeld op conquest

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sommige servers hebben hun language filter wel erg strak staan. Kom een server in, ga bij een maatje in de squad zitten en zeg "lullo" en gelijk een kick :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-09 14:53
Helaas zie je maar al te vaak dat wanneer je 1 woord zegt je een kick of waarschuwing krijgt. Terwijl je soldaatje wel allerlei woorden in de rondte kan slingeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:58
DennisM6 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 19:28:
Helaas zie je maar al te vaak dat wanneer je 1 woord zegt je een kick of waarschuwing krijgt. Terwijl je soldaatje wel allerlei woorden in de rondte kan slingeren.
wilde de DMR's proberen post patch, maar ben al bij 3 servers gekicked vandaag omdat " no sniper allowed " of "sniper limit 2 "
terwijl het toch echt een aparte weaponclass is, en ik was nota bene een engi met een dmr zonder scope.

beetje vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-09 17:29
Hmm zoveelste keer dat mijn skill lvl na een avondje gamen op 404 blijft hangen ...fuck you dice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-09 20:31
fynrd1 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 16:38:
hmm bij mij eindigt elke potje nu in een crash..
Helaas bij mij ook. Heb inmiddels diverse drivers geprobeerd, elke keer na volledig cleane installatie (DDU), gespeeld met Mantle/DX11, settings high, settings ultra, om de zoveel minuten: bf4.exe stopt working.
Hopeloos, ik kan alleen maar wachten totdat "het" gefixed wordt. Helaas voor de laatste update weken goed kunnen spelen, maar nu niet meer. Als er lumineuze ideeen zijn, hoor ik het graag. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-09 20:40

codex

Geen OpenAI agent :)

Tsurany schreef op maandag 03 februari 2014 @ 15:26:
Jup enige betrouwbare is de QBU in mijn ogen en zelfs die laat te wensen over.
Vind dat wel erg makkelijk gesteld. Je hebt in mijn ogen de beste DMR's niet unlocked, de Scar H en ACE 53. Het is toch wel spannend om eens met wat anders te spelen dan de meest genadige(voor degene die er mee speelt) wapens die in het spel zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilias1991
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 25-09 11:03
Zerosum schreef op maandag 03 februari 2014 @ 20:11:
[...]

Helaas bij mij ook. Heb inmiddels diverse drivers geprobeerd, elke keer na volledig cleane installatie (DDU), gespeeld met Mantle/DX11, settings high, settings ultra, om de zoveel minuten: bf4.exe stopt working.
Hopeloos, ik kan alleen maar wachten totdat "het" gefixed wordt. Helaas voor de laatste update weken goed kunnen spelen, maar nu niet meer. Als er lumineuze ideeen zijn, hoor ik het graag. _/-\o_
Dat had ik ook, wat er bij mij gebeurde is dat de onboard gpu weer enabled stond na het gebruik van DDU. Na het disablen hiervan werkte het spel weer.

Dus dat kun je nog controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reemprive schreef op maandag 03 februari 2014 @ 20:29:
[...]

Vind dat wel erg makkelijk gesteld. Je hebt in mijn ogen de beste DMR's niet unlocked, de Scar H en ACE 53. Het is toch wel spannend om eens met wat anders te spelen dan de meest genadige(voor degene die er mee speelt) wapens die in het spel zitten.
Spannend wel, maar spannend betekent niet dat de wapens ook goed zijn ;) Idd moet ik die twee nog unlocken maar als ik hun stats bekijk zie ik niks bijzonders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-09 08:37
tjee. mijn realtek driver een update gedaan en nog steeds is het eerste potje op een server zonder geluid.

wie o wie heeft de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
murky123 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 20:49:
tjee. mijn realtek driver een update gedaan en nog steeds is het eerste potje op een server zonder geluid.

Geen TDM/SQDM spelen, ligt niet aan jouw pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

murky123 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 20:49:

is alleen de eerste ronde op een tdm server daarna doet hij het weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-09 08:37
ja dat weet ik. maar het is toch absurd dat je eerst een potje moet uitzitten zonder sound. dat is nu al sinds afgelopen vrijdag zo

edit: net de laatste catalyst driver 14.1 geinstalleerd, enzodra ik ingame ben en dan naar het menu ga en op options druk dat stopt battlefield 4 ermee ( BF4 stopped working )

toch knap hoe ze het steeds weer weten te verkloten

[ Voor 47% gewijzigd door murky123 op 03-02-2014 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
Ilias1991 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 20:38:
[...]

Dat had ik ook, wat er bij mij gebeurde is dat de onboard gpu weer enabled stond na het gebruik van DDU. Na het disablen hiervan werkte het spel weer.

Dus dat kun je nog controleren.
Ik heb geen onboard GPU, helaas zou ik bijna zeggen.

edit: ik lees iets over TripleBuffering forceren op aan, eens kijken of dat helpt.

[ Voor 10% gewijzigd door Zerosum op 03-02-2014 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-09 20:40

codex

Geen OpenAI agent :)

Tsurany schreef op maandag 03 februari 2014 @ 20:40:
[...]

Spannend wel, maar spannend betekent niet dat de wapens ook goed zijn ;) Idd moet ik die twee nog unlocken maar als ik hun stats bekijk zie ik niks bijzonders.
Als je aardig kan richten, en dan kan jij, dan ga je plezier hebben met de Scar... Als je daar een prisma op zet, angled grip en een muzzle breaker schiet je iedereen op mid range aan gort. Voor TDM en Domination niet echt geschikt, locker ook niet echt maar elke beetje ruime map kan er goed mee los gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
reemprive schreef op maandag 03 februari 2014 @ 22:00:
[...]

Als je aardig kan richten, en dan kan jij, dan ga je plezier hebben met de Scar... Als je daar een prisma op zet, angled grip en een muzzle breaker schiet je iedereen op mid range aan gort. Voor TDM en Domination niet echt geschikt, locker ook niet echt maar elke beetje ruime map kan er goed mee los gaan.
Mee eens en dat is de fout die ik maak om er mee in TDM en Domination te spelen. Mijn K/D is dan ook om te huilen maar vind het gewoon leuk om met alle wapens te spelen die ik unlock. Nu in de weer met de ump-9 en met een suppressor in kleine mappen echt geinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
murky123 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 21:12:
ja dat weet ik. maar het is toch absurd dat je eerst een potje moet uitzitten zonder sound. dat is nu al sinds afgelopen vrijdag zo
Als je dat weet, hoezo dacht je dan dat een driver update een magische fix voor BF4 had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-09 17:29
murky123 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 21:12:

edit: net de laatste catalyst driver 14.1 geinstalleerd, enzodra ik ingame ben en dan naar het menu ga en op options druk dat stopt battlefield 4 ermee ( BF4 stopped working )

toch knap hoe ze het steeds weer weten te verkloten
14.1 is ook een beta driver ;) Doet het hier verder prima overigens, met directx althans. Ik wilde net nog even met wat settings spelen in mantle om te kijken of ik die freeze eruit kon krijgen bij explosies, switch naar mantle, restart, test range geladen, schiet eigenlijk direct op 2 portapotti dingen ofzo, bam bf4 gaat op z'n bek. Dus nee laat mantle nog maar even, is echt nog te beta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reemprive schreef op maandag 03 februari 2014 @ 22:00:
[...]

Moet er nog 22.000 DMR punten voor. Of ze moeten die guns eerder vrijgeven. Dan ga ik hem wel eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
Zowaar een paar potten gespeeld zonder crashes, maar niet te vroeg juichen. Triplebuffering forceren op 1 in de user.cfg lijkt mijn probleem op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-09 13:14

fynrd1

Fooled by Randomness

Zerosum schreef op maandag 03 februari 2014 @ 23:46:
Zowaar een paar potten gespeeld zonder crashes, maar niet te vroeg juichen. Triplebuffering forceren op 1 in de user.cfg lijkt mijn probleem op te lossen.
Krijg je dan niet last van extra "lag"?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pfff nieuwe patch zorgt dat ik wel meer crashes heb gekregen, net lekker in de jet bezig crashed alleen deze keer de server...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
Extra lag is me niet opgevallen eerlijk gezegd, daarnaast prefereer ik eventuele lag boven elke 5 minuten een crash haha. Love them EA/Dice... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:08

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Gisteren een paar keer gekilled door iemand met een AS VAL. Ik kan alleen dat hele wapen nergens terugvinden in Battlelog unlocks... iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvr1986
officieel voor 2nd assault, officieus kun je de achievement al halen.

10 minuten in een heli vliegen
10 squad repairs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:58
Nog een avondje irriteren en dan zit het er op, dan ben ik lvl 110, heb ik er een factor 2,5 minder lang over gedaan dan BF3 voor de lvl cap (520 uur) vs 190 uur nu. En dat alles ondanks alle tegenslagen met zeer nette stats waar ik tevreden over ben :)

Heb tegen mijn BF matties gezegd dat ze me maar sms'en als ze online zijn, dan kom ik nog wel even mee rellen, maar no way dat ik dat spel nog vrijwillig ga spelen uit mezelf. Misschien nog eens een keertje Metro voor de fun als dat ooit nog gereleased gaat worden en that's it. De meeste ellende is wel voor bij, en sinds dat hier een tip voorbij kwam om maar half volle servers te joinen, omdat je er met volle bijna nooit tussen komt en je game crashed, valt het allezins mee. Maar echt wat een game ;w :F

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-09 14:31

Pykow

Angelo OTR

loewie1984 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 08:48:
Nog een avondje irriteren en dan zit het er op, dan ben ik lvl 110, heb ik er een factor 2,5 minder lang over gedaan dan BF3 voor de lvl cap (520 uur) vs 190 uur nu. En dat alles ondanks alle tegenslagen met zeer nette stats waar ik tevreden over ben :)

Heb tegen mijn BF matties gezegd dat ze me maar sms'en als ze online zijn, dan kom ik nog wel even mee rellen, maar no way dat ik dat spel nog vrijwillig ga spelen uit mezelf. Misschien nog eens een keertje Metro voor de fun als dat ooit nog gereleased gaat worden en that's it. De meeste ellende is wel voor bij, en sinds dat hier een tip voorbij kwam om maar half volle servers te joinen, omdat je er met volle bijna nooit tussen komt en je game crashed, valt het allezins mee. Maar echt wat een game ;w :F
in BF4 had je ook 145 levels en hier nu nog maar 110, er komen nog vier DLC's uit en daarmee zal de cap omhoog gaan met tien, zodat je uiteindelijk weer leverl 145 gaat worden. De vraag wanneer de eerst volgende DLC uitkomt is een raadsel, de DLC second assault is al een lange tijd te spelen op de Xbox one, terwijl er gesproken was over 1 maand eerder toegang en dat zijn er nu dus al bijna 3 !!

Ik zit zelf op rank 56 in 60 uur, ik weet dat ik er veel langer overdeed in BF3 en dat ik pas rond mei/juni de 55 had gepasseerd. Het spel is leuk als je het niet te vaak speelt, 4 uurtjes in de week speel ik het maar ofzo, als ik er te veel tijd in ga steken, dan wordt ik stront chagrijnig van de one hit kill bug,netcode en niet kunnen connecten naar servers steeds waar vriendin in zitten / vergeet niet de wachtrij die je game steeds laat crashen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvr1986
Pykow schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 09:00:
[...]

in BF4 had je ook 145 levels en hier nu nog maar 110, er komen nog vier DLC's uit en daarmee zal de cap omhoog gaan met tien, zodat je uiteindelijk weer leverl 145 gaat worden. De vraag wanneer de eerst volgende DLC uitkomt is een raadsel, de DLC second assault is al een lange tijd te spelen op de Xbox one, terwijl er gesproken was over 1 maand eerder toegang en dat zijn er nu dus al bijna 3 !!

Ik zit zelf op rank 56 in 60 uur, ik weet dat ik er veel langer overdeed in BF3 en dat ik pas rond mei/juni de 55 had gepasseerd. Het spel is leuk als je het niet te vaak speelt, 4 uurtjes in de week speel ik het maar ofzo, als ik er te veel tijd in ga steken, dan wordt ik stront chagrijnig van de one hit kill bug,netcode en niet kunnen connecten naar servers steeds waar vriendin in zitten / vergeet niet de wachtrij die je game steeds laat crashen.
Ik heb exact hetzelfde. Ik vind het nog extra jammer omdat ik wel graag wil. Maar heb al de bovengenoemde problemen ook. Begint een dagelijke irritatie/frustratie te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-08 16:43

Wereldreiziger

Mijn blog: Wereldreizigers.nl

reemprive schreef op maandag 03 februari 2014 @ 20:29:
[...]

Ik vind die ACE 53 het beste samen met de SKS. SKS is nog iets stabieler en sneller dan de QBU en de ACE heeft meer power en blijft redelijk stabiel.

Volg mij op: https://wereldreizigers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

Weet iemand of de 100ms server side update rate ( ookwel tickrate genaamd ) in BF4 Uberhaubt hoger gezet kan worden?

Ik speelde vroeger vaak op tickrate 100 of 200 servers in Counterstrike. Killtrade was met dergelijke tickrates vrijwel onmogelijk en hitreg in counterstrike was dan ook echt spot-on. Hier had je dan ook wel een dedicated server voor nodig, vrij kostbaar om te runnen dus maar imo zeker waard.

Ik kan alleen maar dromen dat BF4 ooit enigzins in de buurt komt, eventueel met de benodigde server tweaks.

[ Voor 11% gewijzigd door Wereldreiziger op 04-02-2014 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

dubbelpost

[ Voor 97% gewijzigd door Wereldreiziger op 04-02-2014 09:40 . Reden: dubbelpost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wereldreiziger schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 09:37:
Weet iemand of de 100ms server side update rate ( ookwel tickrate genaamd ) in BF4 Uberhaubt hoger gezet kan worden?

Ik speelde vroeger vaak op tickrate 100 of 200 servers in Counterstrike. Killtrade was met dergelijke tickrates vrijwel onmogelijk en hitreg in counterstrike was dan ook echt spot-on.

Ik kan alleen maar dromen dat BF4 ooit enigzins in de buurt komt, eventueel met de benodigde server tweaks.
De server tickrate is 30, de clientupdaterate is 10. Of de clientupdaterate ooit verhoogd gaat worden? Het zou technisch moeten kunnen mits er niet te sloppy geprogrammeerd is, of het min of meer hardcoded in de engine zit. Sinds BC1 zijn deze settings namelijk al het geval.

De serverrate verhogen zal er ook niet inzitten, is ook nog niet relevant met een clientrate van 10, dan moeten ze bestaande contracten openbreken en dat kost direct geld en indirect aan extra servercapaciteit. Dat gaan ze ook niet doen, het gros van de spelers/knuppels merkt nu nog niet eens dat er iets mis is en verdedigen EA/DICE nog tot het einde.

Gaat het verhoogd worden? Nee, daar hoef je niet op te rekenen. Met een beetje mazzel wordt het even goed/slecht als BF3, maar dat is het dan ook wel. Gelijk ook de reden om dit de laatste Battlefield ooit te laten worden voor me. Leuk voor de casual speler, maar het is geen skillgame meer.

[ Voor 14% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 04-02-2014 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 09:43:
[...]

De server tickrate is 30, de clientupdaterate is 10. Of de clientupdaterate ooit verhoogd gaat worden? Het zou technisch moeten kunnen mits er niet te sloppy geprogrammeerd is, of het min of meer hardcoded in de engine zit. Sinds BC1 zijn deze settings namelijk al het geval.

Gaat het verhoogd worden? Nee, daar hoef je niet op te rekenen. Met een beetje mazzel wordt het even goed/slecht als BF3, maar dat is het dan ook wel. Gelijk ook de reden om dit de laatste Battlefield ooit te laten worden voor me. Leuk voor de casual speler, maar het is geen skillgame meer.
Vind het echt zonde van een dergelijk vette game. Battlefield is gewoon heel erg vet! Een hoge tickrate zou echt super veel schelen en ze (DICE/EA) zouden in ieder geval de server eigenaren de mogelijkheid moeten kunnen geven om ervoor te kiezen als hun server het aan kan.

Waarom een lage tickrate forceren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-09 20:20

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Wereldreiziger schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 09:46:
[...]
Vind het echt zonde van een dergelijk vette game. Battlefield is gewoon heel erg vet! Een hoge tickrate zou echt super veel schelen en ze (DICE/EA) zouden in ieder geval de server eigenaren de mogelijkheid moeten kunnen geven om ervoor te kiezen als hun server het aan kan.

Waarom een lage tickrate forceren??
Gokje...aangezien je zelf geen server kan runnen en het allemaal commercieel is vinden de paar grote partijen het wel prima om zoveel instances/fysieke box te kunnen draaien x ~60 euro per maand. :)

Mijn eigen 1U zit letterlijk naast een BF3 hoster in een data center maar zelf draaien is uit den boze.. :(

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Max|Burn schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 09:48:
[...]
Gokje...aangezien je zelf geen server kan runnen en het allemaal commercieel is vinden de paar grote partijen het wel prima om zoveel instances/fysieke box te kunnen draaien x ~60 euro per maand. :)

Mijn eigen 1U zit letterlijk naast een BF3 hoster in een data center maar zelf draaien is uit den boze.. :(
Wij komen er wat dat betreft nog redelijk van af ook. Wij hebben in theorie nog de keus tussen een aantal providers in NL, Duitsland en de UK (allemaal met praktisch dezelfde contracten en prijzen zoals het een oprechte oligopolie betaamd).

Kan je nagaan hoe die boys in Zuid-Amerika zich genaaid voelen, die moeten het doen met Noord-Amerikaanse servers of servers in Zuid-Afrika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:01:
[...]

Wij komen er wat dat betreft nog redelijk van af ook. Wij hebben in theorie nog de keus tussen een aantal providers in NL, Duitsland en de UK (allemaal met praktisch dezelfde contracten en prijzen zoals het een oprechte oligopolie betaamd).

Kan je nagaan hoe die boys in Zuid-Amerika zich genaaid voelen, die moeten het doen met Noord-Amerikaanse servers of servers in Zuid-Afrika.
met de huidige netcode is het toch beter om een wat hogere ping te nemen? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:03:
[...]

met de huidige netcode is het toch beter om een wat hogere ping te nemen? :')
Beter voor je score in sommige situaties ja, voor het gameplezier en uitdaging niet bepaald.

Overigens is zo rond 150 ms volgens mij de max wat nog lekker werkt, als je veel hoger komt te zitten is het ook niet meer echt meer speelbaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:11
speelt iemand in een clan die clan battles doet etc.. ben opzoek naar een leuke groep mensen die leuke clan battles doet etc.. kan je mij een pm sturen als je er een hebt of weet?
ben geen kiddie (32 dus een volwassen kiddie ;) ) en kan ook wel aardig knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

Ik durf CS:GO niet meer op te starten omdat ik bang ben dat ik me daarna gruwelijk ga ergeren aan de vertraging in BF4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-03 08:49
Wereldreiziger schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:11:
Ik durf CS:GO niet meer op te starten omdat ik bang ben dat ik me daarna gruwelijk ga ergeren aan de vertraging in BF4 :P
Dit ervaren in de praktijk. Niet raadzaam om na CSGO BF4 te gaan spelen inderdaad :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrHarry schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:07:
speelt iemand in een clan die clan battles doet etc.. ben opzoek naar een leuke groep mensen die leuke clan battles doet etc.. kan je mij een pm sturen als je er een hebt of weet?
ben geen kiddie (32 dus een volwassen kiddie ;) ) en kan ook wel aardig knallen.
De competitive scene ligt op de intensive care aan de hart-longmachine dankzij de staat van het spel. Er zijn weinig (goede) teams die nu nog actief recruiten, ik ken er geen nu in elk geval. De teams die nu nog spelen, spelen zolang er nog geld te winnen valt in de EMS toernooien, maar daar kom je niet op de korte termijn tussen met een nieuw team.

Het is afwachten tot de magische BF patch die Zh1nt0's voorspelling uit doet komen:

ZHINTO DM ‏@zh1nt0 Oct 14

In 6 months #BF4 is going to be not only one of the biggest but THE biggest FPS Competitive game to play. #calledit #highrollingstudio

ps. iedereen verwacht dat met de release van Titanfall het definitef over en uit is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik juich het toe, enige manier om DICE flink wakker te schudden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:11
mja dat zijn dan echt de mega toppers ik speel geen 24/7 meer casual fun clans die eens per week een battle doen of willen doen :)
denk je echt dat met titanfall de game de nek wordt omgedraaid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:20:
Ik juich het toe, enige manier om DICE flink wakker te schudden.
als ze het niet voor elkaar krijgen, dan sterft bf4 gewoon een stille dood, gaan ze door met andere projecten. helaas. Lukt het ze wel het spel op een zodanig niveau te krijgen als bf3 of beter, dan is er enige hoop.
MrHarry schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:20:
mja dat zijn dan echt de mega toppers ik speel geen 24/7 meer casual fun clans die eens per week een battle doen of willen doen :)
Ik denk het niet, maar het zal wel een vermindering van bf4 spelers veroorzaken, al is het maar tijdelijk, vooral de tdm spelers zullen overstappen gok ik, dat is toch de highpaced run and gun actie die je in titanfall kan gaan verwachten.
De 'echte' bf spelers, dus die meer van de tactischere en strategische CQ of Rush gameplay houden, zijn denk ik wat minder gecharmeerd van titanfall als vervanger van bf4.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:18:
[...]

De competitive scene ligt op de intensive care aan de hart-longmachine dankzij de staat van het spel. Er zijn weinig (goede) teams die nu nog actief recruiten, ik ken er geen nu in elk geval. De teams die nu nog spelen, spelen zolang er nog geld te winnen valt in de EMS toernooien, maar daar kom je niet op de korte termijn tussen met een nieuw team.

Het is afwachten tot de magische BF patch die Zh1nt0's voorspelling uit doet komen:

ZHINTO DM ‏@zh1nt0 Oct 14

In 6 months #BF4 is going to be not only one of the biggest but THE biggest FPS Competitive game to play. #calledit #highrollingstudio

ps. iedereen verwacht dat met de release van Titanfall het definitef over en uit is
Erg eigenlijk dat je een dergelijke uitspraak als devver durft te maken voor een wanproduct als bf4 bij launch was... :X
Zegt mij genoeg over de claims die EA heeft gekregen over die valse informatie voor investeerders.

[ Voor 78% gewijzigd door SouLLeSSportal op 04-02-2014 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrHarry schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:20:
Ik weet niet niet, er is nog zoveel uberhaubt niet bekend en de rest is onzeker. Maar de geluiden in de top van de competitive spelers wijzen er wel op.

Vooralsnog is er bij de launch nog geen actieve competitive modes, maar als de vrijheid er is om zelf servers te draaien, dan komt de community daar zelf wel uit. Een andere GIGANTISCHE wildcard is dat het uitgegeven wordt door EA.....

Maar de potentie is er zeker.
-Geen soldier klasses, weinig wapens en rock-paper-scissor titans (snel, gemiddeld, sterk) = skill over gadgets
-Developers die zelf wel ervaring hebben met hoe een competitive game te maken
-Geen directe CoD concurrent dus het hoeft niet elke speler uit te rusten met krukken, zijwieltjes en zwembandjes zodat iedereen een score neer kan zetten, ongeacht wat.
-Geen bi-pod snipers met 40x scope
-Movement wordt cruciaal, eenvoudige objectives
-Competitive zal gelijk worden aan normale gameplay dus de overstap is veel makkelijker voor nieuwe spelers (BF competitive lijkt in niets op pub play)

Laat ik het anders zeggen, het is aan Titanfall om te verpesten dat ze BF de nek om draaien. Als zij gewoon doen wat ze moeten doen, zonder al te veel onzin customization, gadgets, destruction etc, maar de core game goed maken dan is BF4 in elk geval competitive morsdood ja als TF uitkomt.

edit: er zijn ook zo verschrikkelijk veel potentiele TF spelers:
-gefrustreerde Battlefield spelers
-mensen die snelle gameplay willen, maar CoD te simplistisch vinden
-de old-school Quake en UT spelers
-de mensen die na 10 jaar CS wel eens anders willen

[ Voor 7% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 04-02-2014 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:54

Stewie!

Keen must die!

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:01:
[...]

Je hebt in Zuid-Amerika meerdere landen met eigen servers. Ik denk dat je alleen in midden-Afrika pech hebt ;-) Zie bijvoorbeeld https://customer.i3d.net/...lator/game-245/public/70/

In Zuid-Amerika heb je helaas wel een probleem als je provider slecht is. Veel providers routeren hun verkeer via Miami, er zijn bijna geen fibers tussen de landen en al helemaal geen grote internet exchanges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik neem aan dan dat je bedoelt BF4 competitive play de nek om draaien, want verder lijkt het zover ik weet helemaal niks op BF4. Daarom vraag ik me uberhaupt een beetje af wat mensen van BF4 hadden verwacht als ze Titanfall als alternatief zien. Ik begrijp wel de problemen die ze ermee hebben voor competitive play hoor, maar waarom dan BF4 in de eerste plaats daarvoor uitkiezen?

Dat je al destruction als onzin ziet, zorgt er wel voor dat ik me echt afvraag waarom je uberhaupt aan BF4 begonnen bent? Dat is dan toch helemaal niet de game waar je naar opzoek bent?

Overigens lijken me 40x scope snipers wel het minste probleem. Dat werkt alleen op gigantische afstanden, niet de relatieve kleinere maps voor meeste competitive. En zelfs op die grote maps krijg je enkel een kill als de tegenstander niet beweegt en je in 1x headshot schiet. Anders raak je echt niks op zulke afstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sissors schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:48:
Ik neem aan dan dat je bedoelt BF4 competitive play de nek om draaien, want verder lijkt het zover ik weet helemaal niks op BF4. Daarom vraag ik me uberhaupt een beetje af wat mensen van BF4 hadden verwacht als ze Titanfall als alternatief zien. Ik begrijp wel de problemen die ze ermee hebben voor competitive play hoor, maar waarom dan BF4 in de eerste plaats daarvoor uitkiezen?

Dat je al destruction als onzin ziet, zorgt er wel voor dat ik me echt afvraag waarom je uberhaupt aan BF4 begonnen bent? Dat is dan toch helemaal niet de game waar je naar opzoek bent?

Overigens lijken me 40x scope snipers wel het minste probleem. Dat werkt alleen op gigantische afstanden, niet de relatieve kleinere maps voor meeste competitive. En zelfs op die grote maps krijg je enkel een kill als de tegenstander niet beweegt en je in 1x headshot schiet. Anders raak je echt niks op zulke afstanden.
Ik ben in bijna 300 uur denk ik 2x neergeschoten door een of andere droeftoeter op de antenne van roque transmission. Ik gok dat je gelijk hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:35:
[...]

Ik weet niet niet, er is nog zoveel uberhaubt niet bekend en de rest is onzeker. Maar de geluiden in de top van de competitive spelers wijzen er wel op.
Vooralsnog is er bij de launch nog geen actieve competitive modes, maar als de vrijheid er is om zelf servers te draaien, dan komt de community daar zelf wel uit. Een andere GIGANTISCHE wildcard is dat het uitgegeven wordt door EA.....

Maar de potentie is er zeker.
-Geen soldier klasses, weinig wapens en rock-paper-scissor titans (snel, gemiddeld, sterk) = skill over gadgets
-Developers die zelf wel ervaring hebben met hoe een competitive game te maken
-Geen directe CoD concurrent dus het hoeft niet elke speler uit te rusten met krukken, zijwieltjes en zwembandjes zodat iedereen een score neer kan zetten, ongeacht wat.
-Geen bi-pod snipers met 40x scope
-Movement wordt cruciaal, eenvoudige objectives
-Competitive zal gelijk worden aan normale gameplay dus de overstap is veel makkelijker voor nieuwe spelers (BF competitive lijkt in niets op pub play)

Laat ik het anders zeggen, het is aan Titanfall om te verpesten dat ze BF de nek om draaien. Als zij gewoon doen wat ze moeten doen, zonder al te veel onzin customization, gadgets, destruction etc, maar de core game goed maken dan is BF4 in elk geval competitive morsdood ja als TF uitkomt.
Je hebt wel classes in Titanfall alleen zijn het er maar 3.
http://attackofthefanboy....lottitan-loadouts-emerge/

Daarnaast heb je ook nog te maken met bots want mij eerlijk gezegd niets lijkt en ook zijn er special Special Ability zoals cloak.
En wat ik heb begrepen van de mensen die het gespeeld hebben op de X1 is de gameplay te vergelijken met Crysis 3 en we weten allemaal hoe groot dat succes was -O-
Maar we weten het over 2 weken want dan kunnen we de beta spelen ;)

Wat is trouwens nog wel heb gelezen is dat er nog een competitive modus bij komt in BF4 en wel Obliteration small dus ze zijn er nog mee bezig.
Maar wat ik niet snap nu ik hier zo alles lees is dat er niet meerde soorten ''server'' software of zoiets.
Gewoon een server voor het ''echte battlefield'' incl. voertuigen,destructie ,Levelution en alle andere dingen.
En gewoon server software voor max. 20 spelers zonder destructie voertuigen enz. enz.alleen voor serieuze spelers.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EA verdient geen geld met competitive play dus gaan ze er geen moeite voor doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sissors schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:48:

Ja ik bedoel echt competitive infantry, ik zal het even toelichten.

Waarom BF4? Omdat de gunplay in BF3 gewoon zo lekker was, het voelde gewoon goed maar het spel was er nog niet helemaal klaar voor. Problemen die ze beloofd hadden op te lossen met BF4 maar niet gedaan hebben. CoD is al sinds MW2 geen competitive shooter meer en CS ken ik na 3 iteraties en weet ik hoeveel jaar wel.

Destruction vind ik in principe geweldig, maar uitsluitend als het a) de maps er beter door maakt, b) het tactisch kan worden ingezet en niet alleen cosmetische gimmics zijn en c) het geen glitches oplevert zoals niet door open gaten kunnen schieten, blijven haken achter onzichtbare muurtjes etc. etc. Totdat dat goed werkt, vind ik het onzin en niet gameplay bevorderend.

De effectiviteit van de snipers met de 40x achter de zandzakken is nul, daar maak ik me voor mijzelf ook niet druk om, het gaat me meer om de gevolgen van zulke gameplay voor een match. Als iedereen wordt gedwongen om actief mee te spelen in een kleinere setting, denk ik dat dit de fun sterk ten goede komt. Hoe meer mensen actief PTFO spelen, hoe leuker de potjes zijn doorgaans. De reden om competitive te spelen voor mij is dan ook de spanning en samenwerking naar de objectives toe die je dan elke ronde hebt in plaats van 1 op de 100 op publics. Maar dit is uiteraard zeer persoonlijk, iedereen mag zijn eigen speelstijl hebben in BF4.

@Beuker, thanks voor de link, ga ik even uitgebereid lezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:10

Gundogan

Rip and tear, until it is done

beuker19 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:55:
[...]

Je hebt wel classes in Titanfall alleen zijn het er maar 3.
http://attackofthefanboy....lottitan-loadouts-emerge/

Daarnaast heb je ook nog te maken met bots want mij eerlijk gezegd niets lijkt en ook zijn er special Special Ability zoals cloak.
En wat ik heb begrepen van de mensen die het gespeeld hebben op de X1 is de gameplay te vergelijken met Crysis 3 en we weten allemaal hoe groot dat succes was -O-
Maar we weten het over 2 weken want dan kunnen we de beta spelen ;)
offtopic:
Dat zijn de standaard classes die je krijgt aan het begin. Ik neem aan dat je die later zelf kan aanpassen na een bepaald level. Dit is in CoD ook zo.

Verder was Crysis 3 volledig vergraft door de bow die je kon gebruiken zonder cloak te breken en een enorme hitbox had zodat iedereen er wel wat mee kon raken (Titanfall heeft ook een autoaim wapen, dus kijken of dat wel goed gaat). Ohja en de compleet overpowered Rhino DLC shotgun. Het concept zelf werkt wel prima zoals je zag in Crysis 1 en 2 waar je compleet kan domineren zolang je volledig gebruik maakte van alle mogelijkheden en niet standaard-CoD stijl ging spelen, maar veel minder gamebreaking features hadden.

Overigens hoef je denk ik met Titanfall ook geen competitieve focus te verwachten vanuit de uitgever/ontwikkelaar (is aangeven door hun), maar kan het altijd door de samenloop van omstandigheden wel wat worden als de basisgame wel goed is en er wel wat mogelijkheden zijn om zelf iets te kunnen opzetten qua dedicated server.
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:26:
Erg eigenlijk dat je een dergelijke uitspraak als devver durft te maken voor een wanproduct als bf4 bij launch was... :X
Zegt mij genoeg over de claims die EA heeft gekregen over die valse informatie voor investeerders.
Dat is de community manager toch? Die blaat meestal alleen maar positieve onzin voor de release. En als CoD competitieve focus heeft (nouja een paar features dan, de basisgame is zeker niet gefocust daarop), dan zullen wij dat ook hebben!

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gundogan schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 11:13:
[...]

offtopic:
Dat zijn de standaard classes die je krijgt aan het begin. Ik neem aan dat je die later zelf kan aanpassen na een bepaald level. Dit is in CoD ook zo.

Verder was Crysis 3 volledig vergraft door de bow die je kon gebruiken zonder cloak te breken en een enorme hitbox had zodat iedereen er wel wat mee kon raken (Titanfall heeft ook een autoaim wapen, dus kijken of dat wel goed gaat). Ohja en de compleet overpowered Rhino DLC shotgun. Het concept zelf werkt wel prima zoals je zag in Crysis 1 en 2 waar je compleet kan domineren zolang je volledig gebruik maakte van alle mogelijkheden en niet standaard-CoD stijl ging spelen, maar veel minder gamebreaking features hadden.

Overigens hoef je denk ik met Titanfall ook geen competitieve focus te verwachten vanuit de uitgever/ontwikkelaar (is aangeven door hun), maar kan het altijd door de samenloop van omstandigheden wel wat worden als de basisgame wel goed is en er wel wat mogelijkheden zijn om zelf iets te kunnen opzetten qua dedicated server.

[...]

Dat is de community manager toch? Die blaat meestal alleen maar positieve onzin voor de release. En als CoD competitieve focus heeft (nouja een paar features dan, de basisgame is zeker niet gefocust daarop), dan zullen wij dat ook hebben!
dat je positief bent over een product snap ik ook wel maar er gewoon 180 graden naast zitten terwijl je dit 100% van te voren weet is gewoon kansloos. Mijn gok is dat een en ander door EA is doorgedrukt om dice dit alsnog te presenteren als zodanig ipv dit gewoon niet te melden en daarmee enigszins de shitstormwind uit de zeilen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-09 19:34
Tsurany schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:57:
EA verdient geen geld met competitive play dus gaan ze er geen moeite voor doen.
Niet geheel waar. Als jouw games gespeeld worden binnen ESL dan betekent dat zeer goede reclame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 11:27:
[...]

Niet geheel waar. Als jouw games gespeeld worden binnen ESL dan betekent dat zeer goede reclame.
Zeer goede reclame? Mwah... dat betwijfel ik. Ik denk niet dat Battlefield 4 echt veel meer verkocht of gespeeld gaat worden als het actief binnen ESL gespeeld wordt. In ieder geval niet genoeg om de extra kosten die er bij komen kijken te verantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-09 10:06
Eens, ik zie een casual gamer geen BF4 kopen omdat dit spel toevallig veel binnen ESL gespeeld wordt. Die zal eerder uitgaan van reclames, filmpjes en via vrienden. Sowieso zie ik het niet gebeuren dat BF4 competitief gespeeld gaat worden maar dat is een ander verhaal.

[ Voor 13% gewijzigd door wesleytjuh op 04-02-2014 11:34 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 11:29:
[...]

Zeer goede reclame? Mwah... dat betwijfel ik. Ik denk niet dat Battlefield 4 echt veel meer verkocht of gespeeld gaat worden als het actief binnen ESL gespeeld wordt. In ieder geval niet genoeg om de extra kosten die er bij komen kijken te verantwoorden.
ESL alleen zal weinig doen behalve dan wat extra naamsbekendheid, maar als je zelf toernooien gaat houden, prijzen hieraan koppelt krijg je zeker wel wat meer inkomsten.
In het geval van battlefield gok ik dat de kosten hiervan hoger of gelijk zijn aan de winst die ze ermee zouden kunnen krijgen, zodat de keuze vrij simpel is, niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-09 08:20

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Het is vrij simpel jongens. Kijk eens naar League of Legends. LoL was een matig spel qua userbase, totdat ze zwaar gingen investeren in de e-sports. Nu is LoL niet weg te denken. Wist je dat ze zelf miljoenen ertegen aan hebben gegooid? Cash voor allerlei LANs door hun gesponsord e.d.

Dat geld hebben ze er 10x uitgehaald met alle nieuwe spelers.

Oh, laten we anders CS1.6 erbij pakken. Ook een zwaar esport spel dat na weet ik hoeveel jaar nog actief mee doet (deed w/e). Daar hebben ze van geleerd en bij cs:go het esport gebeuren nog eens vergroot, ondanks dat (persoonlijk) het spel wat minder is.

Dus als ze met BF4 geen ene moer aan de esports doen, verlies je wel degelijk een grote markt!

[ Voor 33% gewijzigd door Douweegbertje op 04-02-2014 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-09 08:05
Hey wat vinden jullie van de L85A2? Ik vind het een heerlijk wapen zeg!
vind het een mooie toevoeging naast de ACE en M416.

En als ik in battlelog kijk zie ik ook iets van missions ofzo. weet iemand wat dat is?
kan je iets zelf aanmaken en dan co-op spelen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beebie121 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 11:43:
Hey wat vinden jullie van de L85A2? Ik vind het een heerlijk wapen zeg!
vind het een mooie toevoeging naast de ACE en M416.

En als ik in battlelog kijk zie ik ook iets van missions ofzo. weet iemand wat dat is?
kan je iets zelf aanmaken en dan co-op spelen ofzo?
zijn een soort challenges die je aan je vrienden kan sturen, wie binnen de gestelde tijd de beste x score heeft voor wat je instelt die wint de mission.
Douweegbertje schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 11:36:
Het is vrij simpel jongens. Kijk eens naar League of Legends. LoL was een matig spel qua userbase, totdat ze zwaar gingen investeren in de e-sports. Nu is LoL niet weg te denken. Wist je dat ze zelf miljoenen ertegen aan hebben gegooid? Cash voor allerlei LANs door hun gesponsord e.d.

Dat geld hebben ze er 10x uitgehaald met alle nieuwe spelers.

Oh, laten we anders CS1.6 erbij pakken. Ook een zwaar esport spel dat na weet ik hoeveel jaar nog actief mee doet (deed w/e). Daar hebben ze van geleerd en bij cs:go het esport gebeuren nog eens vergroot, ondanks dat (persoonlijk) het spel wat minder is.

Dus als ze met BF4 geen ene moer aan de esports doen, verlies je wel degelijk een grote markt!
Je mist een langere levensduur voor de game, veel esports zoals je aangeeft leven nog lange tijd bij de spelers, als die game maar goed als esport te spelen is. dit is echter bij bf4 niet mogelijk in de huidige staat met alle randomness die er in zit qua hitreg etc.
Als ik kijk wat ik op een lan speel met vrienden, is dat hoofdzakelijk games van 8+ jaar oud. AoE III, generals, cs1.6 l4d2 (wat nieuwere dan), flatout 2 en nog wat andere meuk tussendoor.
Gezien dat waarschijnlijk bf4 niet lekker gaat lopen met zijn vieren over zelfde router, zit die game in de ijskast voor dat weekend.

[ Voor 57% gewijzigd door SouLLeSSportal op 04-02-2014 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:10

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Heeft iemand zonder premium al geprobeerd de AS VAL te unlocken? De boot knife heb ik wel gewoon uit een pack ook al heb ik Second Assault of premium niet. 8)7

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Alle quake versies, Red Alert, unreal tournament, Chost recon, Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield (helemaal plat gespeeld), operation flashpoint (een favoriet),America's Army GoD, enz. enz..

Al deze games gespeeld en de meeste weggegeven aan familie. Na ruim dertig jaar gamen vanaf de Commodore 64 staan er nu alleen nog de laatste drie versies van Battlefield op de pc, de eerdere versies zijn nog in de familie. Dit omdat de BF serie zich van andere games onderscheidt.

Laat BF a.u.b. gewoon BF blijven en als je graag met monster en robotjes wil spelen, gewoon een andere game kopen.

Persoonlijk zegt een game als titanfall me helemaal niks en boeit me ook totaal niet. Zie het zeker niet als een bedreiging voor BF4. Het is appels met peren vergelijken.

Denk dat de BF fans trouw zijn en ondanks het vele gemopper ze toch Battlefield blijven spelen. Als straks het overgrote deel van de problemen zijn opgelost gaan we lekker weer naar de problemen van BF 5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-09 11:58
Nou ik wacht de volgende releases van EA wel even af. Na BF3, Simcity en BF4 mogen ze eerst bewijzen dat ze een game niet als Alpha/Beta uitgeven terwijl ze het neerzetten als de beste game ooit. Geen pre-orders en gelijk spelen voor mij meer met EA games. Ik ga lekker de poes uit de boom kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Konjo schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 12:18:
Nou ik wacht de volgende releases van EA wel even af. Na BF3, Simcity en BF4 mogen ze eerst bewijzen dat ze een game niet als Alpha/Beta uitgeven terwijl ze het neerzetten als de beste game ooit. Geen pre-orders en gelijk spelen voor mij meer met EA games. Ik ga lekker de poes uit de boom kijken
Dat is wel het slimste maar ja als het gaat kriebelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-08 17:08
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 11:34:
[...]

ESL alleen zal weinig doen behalve dan wat extra naamsbekendheid, maar als je zelf toernooien gaat houden, prijzen hieraan koppelt krijg je zeker wel wat meer inkomsten.
In het geval van battlefield gok ik dat de kosten hiervan hoger of gelijk zijn aan de winst die ze ermee zouden kunnen krijgen, zodat de keuze vrij simpel is, niet doen.
Als head admin van ESL moet ik op dit moment zeggen, dat bf4 best wel teleurstellend is. De gamemode die DICE wilde voor competitve, domination, werkt totaal niet voor spectators. Dikke min dus.
Maar ze zijn bezig met nieuwe gamemode 5v5/8v8 obliteration wat in mijn mening veel leuker zal zijn om te spelen maar ook om te kijken. Veel meer bf elementen komen daar in terug.
-Meerdere classes zijn handig
-Reviven is opeens weer nuttig
-Veel spannender dan random met geluk op een flag spawnen

Maar belangrijkste is een matchmaking system in battlelog. Enige reden dat ik cs go of lol speel soms is daar competitive ranking te doen met vrienden. Maar of ze slim genoeg zijn om dat in te zien...nu nog niet in ieder geval.
Heel misschien dat ze met platoon bf4 versie een matchmaking platoon vs platoon zullen maken. Maar is DICE dus zal eerst 2 maanden niet werken in ieder geval dan ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:58
pistol only server aan het spelen. Echt pistol only volgens de admin rules, geen nades etc.

Zie ik na een tijdje een teamgenoot met een m416 aan het schieten, dus ik zeg dat het pistol only is en blijf hem blokken en raakschieten om hem maar te kloten tot ie een pistol te voorschijn haald.

Blijkt dat de admin te zijn, die me daarna banned. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

Skybullet schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 12:35:
pistol only server aan het spelen. Echt pistol only volgens de admin rules, geen nades etc.

Zie ik na een tijdje een teamgenoot met een m416 aan het schieten, dus ik zeg dat het pistol only is en blijf hem blokken en raakschieten om hem maar te kloten tot ie een pistol te voorschijn haald.

Blijkt dat de admin te zijn, die me daarna banned. 8)7
Welke server was dat? Vermijd ik die ook meteen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Probeer al een tijdje Conquest te spelen met de DMR maar loop steeds tegen sniper limit aan. Staat niet vermeld dus joinen en ja hoor. DMR is toch iets anders dan sniper. Veel servers hebben last van het sniper syndroom en die limit slaat nergens op. Nu hebben de toegestane snipers vrij spel op een goede spot.

Stel zeikers zijn het die constant lopen te janken over een snipertje hier en een dingetje daar. Resultaat rulez, rulez.

[ Voor 18% gewijzigd door TecTo op 04-02-2014 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sniper limiet is prima, ze moeten alleen de DMR niet als sniper laten tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CB org schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 12:26:
[...]

Als head admin van ESL moet ik op dit moment zeggen, dat bf4 best wel teleurstellend is. De gamemode die DICE wilde voor competitve, domination, werkt totaal niet voor spectators. Dikke min dus.
Maar ze zijn bezig met nieuwe gamemode 5v5/8v8 obliteration wat in mijn mening veel leuker zal zijn om te spelen maar ook om te kijken. Veel meer bf elementen komen daar in terug.

Maar belangrijkste is een matchmaking system in battlelog. Enige reden dat ik cs go of lol speel soms is daar competitive ranking te doen met vrienden. Maar of ze slim genoeg zijn om dat in te zien...nu nog niet in ieder geval.
Heel misschien dat ze met platoon bf4 versie een matchmaking platoon vs platoon zullen maken. Maar is DICE dus zal eerst 2 maanden niet werken in ieder geval dan ^^.
Het heeft de potentie ALS ze zorgen dat het spel goed werkt, goede netcode heeft en goede ondersteuning voor spectator idd. Platoons zijn handig maar zolang het spel gewoon niet goed genoeg werkt zal het gewoon niet interessant zijn.
TecTo schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 13:08:
Probeer al een tijdje Conquest te spelen met de DMR maar loop steeds tegen sniper limit aan. Staat niet vermeld dus joinen en ja hoor. DMR is toch iets anders dan sniper. Veel servers hebben last van het sniper syndroom en die limit slaat nergens op. Nu hebben de toegestane snipers vrij spel op een goede spot.

Stel zeikers zijn het die constant lopen te janken over een snipertje hier en een dingetje daar. Resultaat rulez, rulez.
vooralsnog geen server tegengekomen die dit had? bug server iig niet, onze eigen clan server ook niet.

[ Voor 20% gewijzigd door SouLLeSSportal op 04-02-2014 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TecTo schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 12:12:
Alle quake versies, Red Alert, unreal tournament, Chost recon, Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield (helemaal plat gespeeld), operation flashpoint (een favoriet),America's Army GoD, enz. enz..

Al deze games gespeeld en de meeste weggegeven aan familie. Na ruim dertig jaar gamen vanaf de Commodore 64 staan er nu alleen nog de laatste drie versies van Battlefield op de pc, de eerdere versies zijn nog in de familie. Dit omdat de BF serie zich van andere games onderscheidt.

Laat BF a.u.b. gewoon BF blijven en als je graag met monster en robotjes wil spelen, gewoon een andere game kopen.
Dan heb ik niet goed nieuws voor je. Er gaan behoorlijk hardnekkige geruchten dat de volgende BF een police theme heeft waarna er een jaarlijkse cycle van BF games komt.

Het 'echte' BF2 of BF2142, dar hoef je niet meer op te rekenen gezien de ervaringen van BF3 en BF4.
CB org schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 12:26:
[...]

Tsja, too little too late ben ik bang vanuit het perspectief van de spelers. Ik moet zeggen dat obliteration al een stuk interessanter lijkt om te kijken en uberhaubt om te spelen, maar ja dat is niet het enige wat moet gebeuren natuurlijk. De UI en clutter van de spectatormode moet omgegooid worden, het continue 3d spotten van de bombcarrier moet weg, desnoods in intervallen, maar gewoon weg. Er moeten hele nieuwe maps voor gebouwd worden, nog los van het dramatische feit dat wat de specator ziet, niet overeen komt met wat de spelers individueel zien.

Samen met de matchmaking en de 'gewone' problemen, wordt het wel erg veel om aan te pakken. Te veel om realistisch te mogen verwachten vrees ik, maar we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
EA maakt gewoon alles kapot, als je ziet hoe ze nu weer omgaan met ghost studio.
Eerst de franchise uitmelken en kapot maken, daarna de studio's opdoeken, dice mag wel oppassen,
frostbite team is al niet meer bij dice, delen van battlefield worden al door andere studio's gedaan
zoals visceral en het oude moh team en de geruchten zijn dat dice al niet meer werkt aan bf5.

Ik hoop dat SOE dat in de gaten krijgt en probeert dat gat op te vullen wat er mogelijk in de toekomst ontstaat.
Het is een franchise wat mits het goed gebeurt een omzet genereert van 1 miljard, zou toch raar
zijn dat niemand daarvan wil profiteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Tsurany schreef op maandag 03 februari 2014 @ 19:18:
Sommige servers hebben hun language filter wel erg strak staan. Kom een server in, ga bij een maatje in de squad zitten en zeg "lullo" en gelijk een kick :o
DennisM6 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 19:28:
Belachelijk inderdaad, ik wil het nog wel eens testen als ik net join door "Fuck" te zeggen. Word ik niet gekickt of gewaarschuwd, dan blijf ik.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvr1986
aan de andere kant, waarom moet je persee kunnen schelden. Ik negeer anderen die schelden op mij en gebruik tekstchat alleen af en toe als ik een squad heb waarmee ik ook daadwerkelijk samenwerking heb. Voor de rest kost typen alleen maar tijd en levert het niets op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 13:12:
Sniper limiet is prima, ze moeten alleen de DMR niet als sniper laten tellen.
In HC waren de meeste DMRs al 1-hit-kill bij headshot op elke afstand en 2/3-shot kills op body afhankelijk van de afstand. Dat is nu tot 2-shot kill ongeacht afstand en waar je de body raakt.
Daarmee zijn ze in HC wel een beetje sterker geworden dan ze waren, vooral mensen die niet zo best kunnen mikken hebben nu een voordeel want twee kogels krijg je snel en makkelijk op dezelfde plek, dus met setjes van 2 schoten kun je vrij makkelijk op lange afstand "snipen" met de DMRs waar je voorheen nog moest mikken.

Ik denk dat je op een hoop HC servers toch wel DMR-limits gaat zien, voor de maand uit is. Er wordt behoorlijk over geklaagd alweer... er zijn toch wat mensen die lastig tevreden te maken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
bvr1986 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 16:05:
aan de andere kant, waarom moet je persee kunnen schelden. Ik negeer anderen die schelden op mij en gebruik tekstchat alleen af en toe als ik een squad heb waarmee ik ook daadwerkelijk samenwerking heb. Voor de rest kost typen alleen maar tijd en levert het niets op.
Zal vast niet perse moeten, maar af en toe uit een moment van frustratie er wat uitgooien gebeurt nou eenmaal.
Net als Tsurany laatst had met die droplul die vanaf base stond te snipen, ik zou ook dan even wat kwijt willen.

Het helpt natuurlijk niks, maar je bent het even kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S.J_84 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 16:10:
[...]
Net als Tsurany laatst had met die droplul die vanaf base stond te snipen, ik zou ook dan even wat kwijt willen.
Dat soort uitlatingen behoeven naar mijn mening subiete 24-uur bans. Er zijn zoveel van dat soort schreeuwlelijkjes dat je zonder language filter (iets waar ik eigenlijk ook niet voor ben) gewoon hele rondes lang allerhande tirades en puberale huilbuien door die chat heen ziet lopen. Schelden als een puber omdat het allemaal niet zo wil is voor veel mensen dé reden om de chat uit te hebben staan.

Dat komt je serversfeertje bepaald niet ten goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S.J_84 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 16:10:
[...]

Zal vast niet perse moeten, maar af en toe uit een moment van frustratie er wat uitgooien gebeurt nou eenmaal.

Het helpt natuurlijk niks, maar je bent het even kwijt.
ongeacht of het nodig is is het geen reden voor insta kick. waarschuwing of een slay is toch wel het minste wat je kan doen voordat er een kick gedaan word om een scheldwoord, helemaal als het niet gericht is op een persoon. Onze clan policy is fair use maar niet op de man, dan is het waarschuwing, admin slay/kill, kick en als die terug komt en doorgaat, gelijk 24(of perma)ban erachteraan.

Pagina: 1 ... 108 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.