Behalve dat je als je nooit recon gespeeld hebt de DMR niet vrij kunt spelen ..

.
Maar nah, DMR's kun je prima mee raken en nu met de buff voelen ze ook redelijk sterk. Enige nadeel is dat je met een AR kunt kiezen of je een mid-range gevecht aan wilt gaan of niet en je met een DMR op short range eigenlijk gewoon de lul bent. Ik speel overigens voornamelijk TDM dus met de wat kleinere mappen zijn ARs makkelijker omdat je nooit zwaar de underdog bent. Daarnaast moet je met DMR redelijk kunnen mikken (goh

) en ben je op een slechte dag altijd de pineut en op een goede de man. Nu is m'n aim best goed, al zeg ik het zelf

, maar een AR is gewoon een stuk vergevingsgezinder en dat speelt dan wel een stuk relaxter. Ik vloek toch een stuk minder met een AR, haha.
Denk dat als je met meerdere mensen speelt en van enig teamwork uit mag gaan, de DMR prima is voor mid-long range als non-recon class ter support. Recon spelen met DMR ipv sniper is een beetje onzinnig.
Als je TDM speelt met een redelijk drukke map (32+ spelers), dan scoor je echt in no time de medkit medals voor de ACE 23 en die 200 kills zijn ook niet echt een probleem. Was een avondje "werk"

. Vooral TDM op locker met meer dan 100 tickets per game gaan erg hard.
In vergelijking is die sniper rifle vrijspelen waar je 50 marksman ribbons voor nodig hebt een behoorlijk stuk lastiger

.
[
Voor 16% gewijzigd door
Termy op 03-02-2014 00:04
]