Ik kan in een tank als gunner niet eens meer schieten... (alleen 2nd..)HammerNL schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:42:
Deployen in tank als 2nd gunner, of het switchen van 1e naar 2e positie in een tank met als gevolg een crash to desktop, is ook wel weer een epische DICE bug... You even test bro?
Schijnbaar niet gerelateerd aan tanks, ook andere voertuigen.
Alleen SA is al 30€ waard de rest is allemaal bonusChristiano007 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 16:39:
Ik zit er over na te denken om Premium aan te schaffen, voor €30 is dit gelukkig niet zo heel duur.
Is China Rising nog de moeite waard en de komende DLC?
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Jij VINDT SA 30 e waard, ik vind 4 maps en een paar wapens voor 30e vrij prijzigbeuker19 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 17:39:
[...]
Alleen SA is al 30€ waard de rest is allemaal bonus
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Verwijderd
de as val is wel 30 euro waardbeuker19 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 17:39:
[...]
Alleen SA is al 30€ waard de rest is allemaal bonus
Ik vind 4 maps die ik waarschijnlijk meer dan 100 uur speel niet duur voor 30€SouLLeSSportal schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 18:01:
[...]
Jij VINDT SA 30 e waard, ik vind 4 maps en een paar wapens voor 30e vrij prijzig
Betaal liever 10€ voor 1 goed map dan 15€ voor 4 maps als Dawnbreaker , Tering Highway of Altai Range.
Mee eens, wat een verschrikkelijke maps zijn dat.beuker19 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 18:11:
[...]
Ik vind 4 maps die ik waarschijnlijk meer dan 100 uur speel niet duur voor 30€![]()
Betaal liever 10€ voor 1 goed map dan 15€ voor 4 maps als Dawnbreaker , Tering Highway of Altai Range.
BALANCING ITEMS WE ARE MONITORING
1) Players have suggested that the TV missiles be allowed to 1 hit kill enemy aircraft. While we initially considered increasing their damage to 90% from 80%, we decided against this change. The TV missile is not intended to be an anti-aircraft weapon system, and while skilled players may currently be able to use it that way, we do not find its current damage level to be imbalanced.
2) Players have also suggested that Sniper Rifle and 12G SLUG rounds be allowed to penetrate body armor at close range. The purpose of body armor is to specifically counter these kinds of threats, and players with these weapons have received significant buffs to accuracy to allow them to achieve close range headshots with higher frequency. Finally, the goal of 12G SLUGS is a long range alternative for shotguns, players wishing to defeat body armor at close range with shotguns should utilize the 12G FLECHETTE rounds instead.
3) As a capable all around weapon, players have suggested the GALIL ACE 23 is over powered. Players of specific types, especially competitive players, will gravitate towards a weapon that can work in any situation. The ACE 23 is out performed at close range, long range, and has competitors at medium range. We see no need for a change at this time.
4) Below Radar has been a hot topic, asking why it was “removed” from BF4. Below Radar was never a part of the original design for BF4’s locking mechanics, and while we have discussed allowing a low altitude state to cause lock on to take longer, the added frustration of being unable to lock on to targets does not offset the added danger to helicopters at low altitude. Furthermore, having a low altitude state only affect PASSIVE or ACTIVE radar missiles would add additional confusion, as it did in BF3 when stingers still worked on Below Radar vehicles.
5) Long Range scopes for DMRs were tested extensively internally before release. We specifically removed these scopes from those weapons as we found any class being able to effectively snipe was detrimental to the overall pace and gameplay of BF4. We have no intentions of adding those scopes to DMRs for BF4.
6) As a guaranteed get out of jail free card, aircraft counter measures are only designed to allow a vehicle to escape distant danger, not to enable the aircraft to be immune to lock on weaponry. While this is a tricky balance, we’re currently happy with the reload times and amounts of counter measures carried by aircraft.
7) MAA is too powerful against the AC130 and other ground vehicles. The reduction to the range of the MAA cannons should address the issue of the AC130, and at this time we feel that the balance between MAA and other ground vehicles is appropriate.
8 ) Ground destruction makes vehicle driving difficult after significant combat. We’re happy that the dynamic aspect of BF4 has a direct impact on the gameplay, and at the moment do not think this is in need of any tweaks.
9) Some players have been disappointed in the rate of fire of the G36C carbine, citing it being different from BF3. We understand the feelings of fans when their favorite gun doesn’t work in the same way it was before, however BF4 is its own game, with its own balance, and all weapons received various changes and balance factors. We do not intend to change the rate of fire of the G36C.
10) Attack helicopter maneuverability is also a hot topic. We’re open to the idea that the Attack Helicopters could benefit from an increase in speed and maneuverability. At the moment, we’ve made tweaks to the primary threats for Attack Helicopters, and we want to see how that change affects the battlefield before we make additional changes blindly.
Zeer interessant waarom sommige dingen wel/niet aangepakt zijn een Dice zijn antwoord daarop.
Kijk dit is gewoon eerlijk en transparant communiceren of je het mee eens bent of niet dus een x een dikke + voor Dice.
Wel jammer dat het wat laat komt maar beter laat als nooit.
Nu nog een release datum voor SA Dice
1) Players have suggested that the TV missiles be allowed to 1 hit kill enemy aircraft. While we initially considered increasing their damage to 90% from 80%, we decided against this change. The TV missile is not intended to be an anti-aircraft weapon system, and while skilled players may currently be able to use it that way, we do not find its current damage level to be imbalanced.
2) Players have also suggested that Sniper Rifle and 12G SLUG rounds be allowed to penetrate body armor at close range. The purpose of body armor is to specifically counter these kinds of threats, and players with these weapons have received significant buffs to accuracy to allow them to achieve close range headshots with higher frequency. Finally, the goal of 12G SLUGS is a long range alternative for shotguns, players wishing to defeat body armor at close range with shotguns should utilize the 12G FLECHETTE rounds instead.
3) As a capable all around weapon, players have suggested the GALIL ACE 23 is over powered. Players of specific types, especially competitive players, will gravitate towards a weapon that can work in any situation. The ACE 23 is out performed at close range, long range, and has competitors at medium range. We see no need for a change at this time.
4) Below Radar has been a hot topic, asking why it was “removed” from BF4. Below Radar was never a part of the original design for BF4’s locking mechanics, and while we have discussed allowing a low altitude state to cause lock on to take longer, the added frustration of being unable to lock on to targets does not offset the added danger to helicopters at low altitude. Furthermore, having a low altitude state only affect PASSIVE or ACTIVE radar missiles would add additional confusion, as it did in BF3 when stingers still worked on Below Radar vehicles.
5) Long Range scopes for DMRs were tested extensively internally before release. We specifically removed these scopes from those weapons as we found any class being able to effectively snipe was detrimental to the overall pace and gameplay of BF4. We have no intentions of adding those scopes to DMRs for BF4.
6) As a guaranteed get out of jail free card, aircraft counter measures are only designed to allow a vehicle to escape distant danger, not to enable the aircraft to be immune to lock on weaponry. While this is a tricky balance, we’re currently happy with the reload times and amounts of counter measures carried by aircraft.
7) MAA is too powerful against the AC130 and other ground vehicles. The reduction to the range of the MAA cannons should address the issue of the AC130, and at this time we feel that the balance between MAA and other ground vehicles is appropriate.
8 ) Ground destruction makes vehicle driving difficult after significant combat. We’re happy that the dynamic aspect of BF4 has a direct impact on the gameplay, and at the moment do not think this is in need of any tweaks.
9) Some players have been disappointed in the rate of fire of the G36C carbine, citing it being different from BF3. We understand the feelings of fans when their favorite gun doesn’t work in the same way it was before, however BF4 is its own game, with its own balance, and all weapons received various changes and balance factors. We do not intend to change the rate of fire of the G36C.
10) Attack helicopter maneuverability is also a hot topic. We’re open to the idea that the Attack Helicopters could benefit from an increase in speed and maneuverability. At the moment, we’ve made tweaks to the primary threats for Attack Helicopters, and we want to see how that change affects the battlefield before we make additional changes blindly.
Zeer interessant waarom sommige dingen wel/niet aangepakt zijn een Dice zijn antwoord daarop.
Kijk dit is gewoon eerlijk en transparant communiceren of je het mee eens bent of niet dus een x een dikke + voor Dice.
Had ergens gelezen dat het eind februari zou worden, kan me niet zo snel herinneren waar het stond.
Kon ook wel eens langs gekomen zijn in dit topic
Meerdere, waaronder ik.Nix_R schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 21:00:
Spelen er hier mensen op 120HZ of hoger beeldschermen?
En als je vraag is of het `t waard is, uit mijn eigen ervaring zeg ik ja.
Zou niet snel terug gaan naar 60hz, het beeld voelt erg smooth aan op 120hz.
heb het een tijd niet gevolgd maar lees dat je de as val enz al kunt unlocken. zie ze nergens in mijn browser. Hoe zit dit precies?
Edit; Niet meer nodig staat op youtube en ga er niet aan beginnen.
Edit; Niet meer nodig staat op youtube en ga er niet aan beginnen.
[ Voor 21% gewijzigd door TecTo op 31-01-2014 21:37 ]
wat doen jullie tegen het probleem dat als je inlogt het eerste potje geen sound heeft?
Dan sluit ik ff spel af en doe opnieuw
Ter land, ter zee en in de kroeg
niets, gewoon een game later heb je vaak wel geluid. Zelf stop ik weer met BF4 na twee maanden niet gespeeld te hebben nog steeds waardeloos werk van dice. Elke update staat gerant voor nieuwe bugs.murky123 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 22:04:
wat doen jullie tegen het probleem dat als je inlogt het eerste potje geen sound heeft?
Ben wel benieuwd waar dit probleem vandaan komt, want ik heb het zelf nog nooit gehad. Hopelijk komt men snel met een nieuwe fix...murky123 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 22:04:
Verwijderd
Dit is inderdaad super. Vertellen waarom je dingen wel of niet tweaked zouden ze veel vaker moeten doen, want dit neemt een hoop frustratie weg bij mensen die denken dat dice helemaal niet luistert.beuker19 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 18:45:
Lekker krom redeneren. Dus een game vol met bugs verkopen en dan nog zo arrogant zijn om te communiceren welke bugs ze wel of niet aanpakken. Zijn er ook nog gamers die hier genoegen mee nemen en zelfs een pluim geven aan dice dat ze zo transparant zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 22:22:
[...]
Dit is inderdaad super. Vertellen waarom je dingen wel of niet tweaked zouden ze veel vaker moeten doen, want dit neemt een hoop frustratie weg bij mensen die denken dat dice helemaal niet luistert.
Hmm. Ben niet de enige...
https://battlelog.battlef...view/2979150493816823511/
https://battlelog.battlef...view/2979150493816823511/
en elke server die je joint moet je het eerste potje uitzitten vanwege geen sound.TecTo schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 22:14:
[...]
niets, gewoon een game later heb je vaak wel geluid. Zelf stop ik weer met BF4 na twee maanden niet gespeeld te hebben nog steeds waardeloos werk van dice. Elke update staat gerant voor nieuwe bugs.
jij moet wel engelen geduld hebben
Jemig wat een drama patch qua stabiliteit.... net in 15m spelen 3x gecrashed. Client stopped working. Na de eerste 2 crashes nieuwe videodrivers geinstalleerd (GTX 670) maar 3e crash wat met de nieuweste drivers (en reboot).
Bah...
Bah...
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Ja ik zit ook al een hele tijd te twijfelen!S.J_84 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 21:19:
[...]
Meerdere, waaronder ik.
En als je vraag is of het `t waard is, uit mijn eigen ervaring zeg ik ja.
Zou niet snel terug gaan naar 60hz, het beeld voelt erg smooth aan op 120hz.
Ik hoor eigenlijk wel van veel mensen dat ze veel verschil merken!!
Welk scherm heb jij aangeschaft?
Ik heb eerlijk gezegd nog nergens last van gehad!JohnnyV76 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 23:17:
Jemig wat een drama patch qua stabiliteit.... net in 15m spelen 3x gecrashed. Client stopped working. Na de eerste 2 crashes nieuwe videodrivers geinstalleerd (GTX 670) maar 3e crash wat met de nieuweste drivers (en reboot).
Bah...
Enige bug die ik heb gezien is de reload bug, bij iedere reload ben je direct een magazijn kwijt!!
Ik heb ook een 120 Hz scherm (van Eizo, met strobing backlight, zie sig) en wil ook niet meer terug. Als ik dat vergelijk met m'n andere monitor op 60 Hz is dat echt een wereld van verschil. Alleen constant 120 fps regelen in BF4 is wat irritant op de drukkere servers.Nix_R schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 23:18:
[...]
Ja ik zit ook al een hele tijd te twijfelen!
Ik hoor eigenlijk wel van veel mensen dat ze veel verschil merken!!
Welk scherm heb jij aangeschaft?
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Dit gaat niet over bugs maar over de balans. Dus je standpunt valt al.TecTo schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 22:31:
[...]
Lekker krom redeneren. Dus een game vol met bugs verkopen en dan nog zo arrogant zijn om te communiceren welke bugs ze wel of niet aanpakken. Zijn er ook nog gamers die hier genoegen mee nemen en zelfs een pluim geven aan dice dat ze zo transparant zijn.![]()
![]()
always bring a towel
Potverdriedubbeltjes, het is ineens mogelijk om MVP te worden met die gare DMR:
http://battlelog.battlefi...85774604932416/247903762/
TV vind ik op zich niet nodig om wat aan te veranderen.beuker19 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 18:45:
BALANCING ITEMS WE ARE MONITORING
Logische keuze, slugs gaan ook niet door body armor heen, tenzij specifieke soorten die logischer wijze AP rounds zijn.2) Players have also suggested that Sniper Rifle and 12G SLUG rounds be allowed to penetrate body armor at close range. The purpose of body armor is to specifically counter these kinds of threats, and players with these weapons have received significant buffs to accuracy to allow them to achieve close range headshots with higher frequency. Finally, the goal of 12G SLUGS is a long range alternative for shotguns, players wishing to defeat body armor at close range with shotguns should utilize the 12G FLECHETTE rounds instead.
Hoewel het klopt dat die goed is zo niet de beste gun, zal er altijd een beste gun zijn, maar hij is zeker niet zo erg op als de m16a3 dat was.3) As a capable all around weapon, players have suggested the GALIL ACE 23 is over powered. Players of specific types, especially competitive players, will gravitate towards a weapon that can work in any situation. The ACE 23 is out performed at close range, long range, and has competitors at medium range. We see no need for a change at this time.
Deels mee eens, alleen dat je laag vliegt zou geen reden moeten zijn, wel obstakels als bomen. Alle fysieke dingen moeten lockon verbreken. Dat is nu niet het geval met bomen, dat zou gefixt moeten worden. de bf3 below radar was onzin. Handig maar onzin.4) Below Radar has been a hot topic, asking why it was “removed” from BF4. Below Radar was never a part of the original design for BF4’s locking mechanics, and while we have discussed allowing a low altitude state to cause lock on to take longer, the added frustration of being unable to lock on to targets does not offset the added danger to helicopters at low altitude. Furthermore, having a low altitude state only affect PASSIVE or ACTIVE radar missiles would add additional confusion, as it did in BF3 when stingers still worked on Below Radar vehicles.
Snap de keuze maar iig een keuze voor een meer dan 4x scope, zegge 6x scope voor de dmr zou niet gek zijn en denk ook niet dat het opeens zorgt voor massa's campers met dmrs. helemaal niet nu ze nog steeds zacht gezegd niet echt de eerste keuze zullen zijn5) Long Range scopes for DMRs were tested extensively internally before release. We specifically removed these scopes from those weapons as we found any class being able to effectively snipe was detrimental to the overall pace and gameplay of BF4. We have no intentions of adding those scopes to DMRs for BF4.
op zich mee eens, wat wel zo is is dat het dan ook moet werken, en met die geweldige netcode doen de flares en ecm dat niet. om van de AA rockets nog maar te zwijgen.6) As a guaranteed get out of jail free card, aircraft counter measures are only designed to allow a vehicle to escape distant danger, not to enable the aircraft to be immune to lock on weaponry. While this is a tricky balance, we’re currently happy with the reload times and amounts of counter measures carried by aircraft.
mwah, de keren dat ik in een voertuig gekilled ben door aa tank zijn op 1 hand te tellen, wel is die iets te sterk vs infantry. Ook in de ac130 peashooter eigenlijk nog nooit last van een aa tank gehad. attack jets daarentegen....7) MAA is too powerful against the AC130 and other ground vehicles. The reduction to the range of the MAA cannons should address the issue of the AC130, and at this time we feel that the balance between MAA and other ground vehicles is appropriate.
dat je hobbelt over ongelijke grond, prima maar dat ik in 1 sec opeens 180 andersom sta slaat natuurlijk nergens op.8 ) Ground destruction makes vehicle driving difficult after significant combat. We’re happy that the dynamic aspect of BF4 has a direct impact on the gameplay, and at the moment do not think this is in need of any tweaks.
Beetje laffe reden, dat is gewoon zeggen, wij vinden dat het zo moet want van wc eend. De g36c is shit op dit moment, in bf3 niet zonder dat het een op wapen was. Een bump in rof zou het een waardige gun maken, maar nu zijn er voor elke mogelijke keuze die je kan maken een beter wapen te vinden in de carbine class.9) Some players have been disappointed in the rate of fire of the G36C carbine, citing it being different from BF3. We understand the feelings of fans when their favorite gun doesn’t work in the same way it was before, however BF4 is its own game, with its own balance, and all weapons received various changes and balance factors. We do not intend to change the rate of fire of the G36C.
MEER AMMO, dat ze langzamer zijn kan ik nog mee leven maar kan je kan niks zonder vuurkracht. Gezien dat alles en hun moeder op je schiet in de huidige situatie is al erg genoeg, niet terug kunnen schieten is natuurlijk van den zotte. gewoon net als elk ander voertuig met clips in de wapens, 1 loaded, 2 extra clips voor rocket pods en 25mm cannon.10) Attack helicopter maneuverability is also a hot topic. We’re open to the idea that the Attack Helicopters could benefit from an increase in speed and maneuverability. At the moment, we’ve made tweaks to the primary threats for Attack Helicopters, and we want to see how that change affects the battlefield before we make additional changes blindly.
Dit hadden ze vanaf november al moeten doen, maar beter laat dan nooit is in dit geval wel waar. Als we even de olifant in de porceleinkast wegdenken (lees netcode) dan is dit iig wederom een goede stap in de juiste richting, al zijn niet alle punten in mijn optiek even goed overwogen.Zeer interessant waarom sommige dingen wel/niet aangepakt zijn een Dice zijn antwoord daarop.
daarvoor ook wel, mits je niet met een noob team speelde die van de wapens niet weten hoe ze zelfs vast te houden bij wijze van. wat dat betreft kan je dat met bijna elk wapen wel in het spel, mits goed ingezet op de juiste manier en plaats. lastigste is shotguns door de hitreg die zo bagger is, al kan je best lekkere rondes hebben met een hawk of spas12. dan pdw door lage range en dat je zo snel door je ammo heen gaat. DMR daarna, als je weet hoe ermee te spelen kan je er best goed mee uit de voeten.reemprive schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 00:27:
Potverdriedubbeltjes, het is ineens mogelijk om MVP te worden met die gare DMR:
Shotguns had ik minder moeite mee, met DMR had ik wel goede potjes maar ook hele slechte. Inconsistent als de pest, dat is nu al wat minder. Al schiet je soms 4 keer op iemand van close range en zie geen enkele hitmarker, maar dat is onderdeel van Battlefield.SouLLeSSportal schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 00:58:
[...]
daarvoor ook wel, mits je niet met een noob team speelde die van de wapens niet weten hoe ze zelfs vast te houden bij wijze van. wat dat betreft kan je dat met bijna elk wapen wel in het spel, mits goed ingezet op de juiste manier en plaats. lastigste is shotguns door de hitreg die zo bagger is, al kan je best lekkere rondes hebben met een hawk of spas12. dan pdw door lage range en dat je zo snel door je ammo heen gaat. DMR daarna, als je weet hoe ermee te spelen kan je er best goed mee uit de voeten.
Vergeet niet dat ze nooit hun balance redenen hebben gegeven bij bf3 en bc2, dit is voor hetTecTo schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 22:31:
[...]
Lekker krom redeneren. Dus een game vol met bugs verkopen en dan nog zo arrogant zijn om te communiceren welke bugs ze wel of niet aanpakken. Zijn er ook nog gamers die hier genoegen mee nemen en zelfs een pluim geven aan dice dat ze zo transparant zijn.![]()
![]()
eerst dat ze het doen.
Misschien gaan ze nu ook aangeven waarom er bepaalde problemen zijn.
zijn er nog tweakers die tweakers zijn? al lang niet meer, dus ja, ben het wel eensch met de pluim voor dice; dice krijgt van EA te horen wat ze wanneer moeten doen; dice devs doen crunchy time, EA suits strijken met de eer, of 'wanneer' nou wel of niet gehaald wordtTecTo schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 22:31:
[...]
![]()
[ Voor 13% gewijzigd door CynicRelief op 01-02-2014 02:59 ]
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Gameplay met een leuke setup met de AUG A3.
Werkt vooral goed voor de combats op midrange.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Jco_dhOTAEY]
Setup:
Main weapon:
AUG A3
Reflex(RDS) sight
Heavy barrel + Angled grip
Secondary weapon:
93R
Muzzle brake
Laser/light combo
Equipment:
Medic bag
Defibrillator
V40 mini grenades
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Jco_dhOTAEY]
Setup:
Main weapon:
AUG A3
Reflex(RDS) sight
Secondary weapon:
93R
Muzzle brake
Laser/light combo
Equipment:
Medic bag
Defibrillator
V40 mini grenades
Nog een spannend potje ookLeviNL schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 03:25:
[video]
Setup:
Main weapon:
AUG A3
Reflex(RDS) sight
Secondary weapon:
93R
Muzzle brake
Laser/light combo
Equipment:
Medic bag
Defibrillator
V40 mini grenades
Met 12 tickets verliezen is geen schande was dit op de BuG server ?
Yep was gister op Bug1, ik was die kojotie in het andere teambeuker19 schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 08:51:
[...]
Nog een spannend potje ook![]()
Met 12 tickets verliezen is geen schande was dit op de BuG server ?
Ja daar ging idd iets mis op het einde van die pot maar ok.
Playonmax btw
Playonmax btw
Goed filmpje, vanaf minuut 8:00 gaat natuurlijk helemaal nergens over. Had het gisteren helaas ook weer op de PC/PS4. Een heel magazijn van de shotgun en niks is raar. Tja, volgens mij is het aardig lastig te maken/ Verder blijft de game heel erg vet dus het kan alleen maar beter worden.
Helaas trek ik me dat soort dingen meer aan dan ik zou moeten doen, het weegt te zwaar tegenover spelplezier die ik heb op het moment.Versteegrob schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 10:33:
Goed filmpje, vanaf minuut 8:00 gaat natuurlijk helemaal nergens over. Had het gisteren helaas ook weer op de PC/PS4. Een heel magazijn van de shotgun en niks is raar. Tja, volgens mij is het aardig lastig te maken/ Verder blijft de game heel erg vet dus het kan alleen maar beter worden.
Hij heeft daarnaast een dikke pc, dus mensen die roepen dat het aan de hardware ligt kan ik moeilijk serieus nemen.
Verder zijn de kleine tweaks wel fijn, hopelijk zetten ze dit zo voort en verwacht dat de bugs ook wel aangepakt worden.
Zal ook heus wel weer spelen, maar heb nogal moeite om een pot op te starten omdat ik er erg negatief tegen over sta.
Als ik me daar weer overheen kan zetten zou fijn zijn, want ik weet dat het een erg leuk spel kan zijn.
Verwijderd
Lezen is ook zo moeilijk voor TecToTecTo schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 22:31:
[...]
Lekker krom redeneren. Dus een game vol met bugs verkopen en dan nog zo arrogant zijn om te communiceren welke bugs ze wel of niet aanpakken.
Het gaat niet over bugs
Het gaat erover dat DICE communiceert wát ze wáárom tweaken aan de balance
En dat dat goed is, communiceren wat je waarom doet
Zodat je je klanten het idee geeft dat er naar ze geluisterd wordt
en ze je argumentatie kunnen lezen en daardoor begrijpen
maar jij wilt alleen dom en kansloos zeiken
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2014 10:55 ]
Vraagje over de m2 slam. Bij level 3 van je squat krijg je er 6 ipv 3, relax zou je denken.
Echter als ik ze alle 6 neer gooi verdwijnen er 3 en die zie je niet meer? Dan heb je er weinig aan, toch?
Ja als je een kill maakt kan je er direct 3 nieuwe neerleggen maar ze blijven toch liggen als je dood bent.
Voor de patch kon je er toch wel 6 neer leggen?
Moet me soms zo inhouden om de controller keihard tegen de muur te gooien, dat moet wel lekker voelen of mijn plasma van de muur af te trekken
Hoe zat het met de BF3 qua netcode? Voor mijn gevoel klopte dat wel. Ze kunnen een voorbeeld nemen aan Borderlands 2, perfecte support, nog nooit vast gelopen zoals het hoort.
Echter als ik ze alle 6 neer gooi verdwijnen er 3 en die zie je niet meer? Dan heb je er weinig aan, toch?
Ja als je een kill maakt kan je er direct 3 nieuwe neerleggen maar ze blijven toch liggen als je dood bent.
Helemaal mee eens en aan de pc ligt het zeker niet. Heb zelf een dikke pc, 2 videokaarten, 3 schermen maar maak ook de raarste dingen mee. Verder wordt ik bij de PS4 meer gek dan op de pcS.J_84 schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 10:50:
[...]
Helaas trek ik me dat soort dingen meer aan dan ik zou moeten doen, het weegt te zwaar tegenover spelplezier die ik heb op het moment.
Hij heeft daarnaast een dikke pc, dus mensen die roepen dat het aan de hardware ligt kan ik moeilijk serieus nemen.
Verder zijn de kleine tweaks wel fijn, hopelijk zetten ze dit zo voort en verwacht dat de bugs ook wel aangepakt worden.
Zal ook heus wel weer spelen, maar heb nogal moeite om een pot op te starten omdat ik er erg negatief tegen over sta.
Als ik me daar weer overheen kan zetten zou fijn zijn, want ik weet dat het een erg leuk spel kan zijn.
Hoe zat het met de BF3 qua netcode? Voor mijn gevoel klopte dat wel. Ze kunnen een voorbeeld nemen aan Borderlands 2, perfecte support, nog nooit vast gelopen zoals het hoort.
[ Voor 63% gewijzigd door Wackmack op 01-02-2014 11:12 ]
BF3 had ook problemen maar waren minder merkbaar/ aanwezig.Versteegrob schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 11:09:
Vandaar dat je soms mensen ziet posten dat ze het liever als in BF3 zien.
Het was er wel, want het kan nooit helemaal opgelost worden.
Maar stukken minder als in BF4.
Je hebt een punt, heb het verkeerd begrepen. Je had kunnen lezen dat er al eerder op mijn bericht is gereageerd. Kennelijk wilde jij het nog even dunnetjes overdoen.Verwijderd schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 10:54:
[...]
Lezen is ook zo moeilijk voor TecTo![]()
![]()
Het gaat niet over bugs![]()
![]()
Het gaat erover dat DICE communiceert wát ze wáárom tweaken aan de balance![]()
![]()
En dat dat goed is, communiceren wat je waarom doet![]()
![]()
Zodat je je klanten het idee geeft dat er naar ze geluisterd wordt![]()
![]()
en ze je argumentatie kunnen lezen en daardoor begrijpen![]()
![]()
maar jij wilt alleen dom en kansloos zeiken![]()
![]()
Jammer dat je je bericht wat heb aangepast over dom kansloos smilies zeiken.
Fijn dat je tevreden bent over de wijze waarop dice communiceert over de balance, nu nog de vele bugs en ook deze klant is tevreden.
Ben zeker te spreken over hoe jij communiceert. Daar zou Dice een voorbeeld aan kunnen nemen.
[ Voor 18% gewijzigd door TecTo op 01-02-2014 15:56 ]
Niet zo vaak op TAB drukken jijLeviNL schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 03:25:
[video]
Setup:
Main weapon:
AUG A3
Reflex(RDS) sight
Secondary weapon:
93R
Muzzle brake
Laser/light combo
Equipment:
Medic bag
Defibrillator
V40 mini grenades
Nou de Premium gekocht en vind het erg tof tot nu toe. Misschien omdat ik nu iets meer probeer wapen te unlocken maar silk road al heel veel gespeeld.
Je kan er wel 6 tegelijk neer leggen maar volgens mij moet je dan eerst een keer dood gegaan zijn. Het is mij iniedergeval al vaak genoeg gelukt om er 6 tegelijk neer te leggen.Versteegrob schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 11:09:
Vraagje over de m2 slam. Bij level 3 van je squat krijg je er 6 ipv 3, relax zou je denken.
Ja, we stonden vrijwel heel de match voor maar toch helaas verloren omdat we aan het einde van de game te weinig punten pakten. Maarja het was uiteindelijk was het een leuke en spannende game.Kojoottii schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 09:23:
[...]
Yep was gister op Bug1, ik was die kojotie in het andere teamVerbaasde me dat we die pot nog wonnen
Ik druk vaak op TAB om m'n ping te checken.
Die wil wel ineens omhoog schieten als ik aan het streamen ben.
9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250
Als ik bf4 premium koop, zit daar dan ook het basisspel bij.
Wat houd nou precies limeted editon, deluxe edtion, premium in
Je hebt BF4 normaal , kost iets van €25BJR98 schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 15:52:
Als ik bf4 premium koop, zit daar dan ook het basisspel bij.
Je hebt BF4 Premium, dat is puur de uitbreidingset voor €30,-
Je hebt de Premium Edition dat is BF4 + Premium, en die is voor iets van €57 euro dacht ik.
De overigen weet ik zo niet
Vooral die dingen die vanaf 8:34 gebeuren , zo herkenbaar
Ik kom er nu pas achter, dat je in het water je pistool kan blijven gebruiken 😀...
Ben ik een van de weinigen?.
Denk het welluifel schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 18:15:
Ik kom er nu pas achter, dat je in het water je pistool kan blijven gebruiken 😀...
Ik stap als gunner in de tank bij vlag A !! Ik herhaal vlag AAA
Onze tank rijd helemaal naar de andere kant op naar vlag E, ik herhaal vlag EEEEE.
Vervolgens zijn we bijna dood en wil ik eruit springen en dan vlieg ik dwars door de lucht en sta ik met 1 hp over op vlag A. , Hoe te fuck kom ik weer terug op vlag A terwijl ik bij E uitstapte
Er is btw maar in goed gevoel als ik BF4 speel, dat is met een ToW missle een jet en een heli uit de lucht schieten op verre afstanden
Onze tank rijd helemaal naar de andere kant op naar vlag E, ik herhaal vlag EEEEE.
Vervolgens zijn we bijna dood en wil ik eruit springen en dan vlieg ik dwars door de lucht en sta ik met 1 hp over op vlag A. , Hoe te fuck kom ik weer terug op vlag A terwijl ik bij E uitstapte
Er is btw maar in goed gevoel als ik BF4 speel, dat is met een ToW missle een jet en een heli uit de lucht schieten op verre afstanden
Angelo NL / Global Cargo VTC
Pykow schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 19:08:
De repair torch werkt ook als je aan het watertrappelen bent.luifel schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 18:15:
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Ik hoorde gisteren ook al mensen over teleporten. Hier een videootje van die dit ook heeft: YouTube: BF4 Teleport HackPykow schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 19:08:
Jammer die nieuwe patch. Er zitten wat goede verbeteringen in, maar 2 x crashen in 10 minuten op verschillende servers is wel een teleurstelling, net nu het de laatste weken erg stabiel was.
BF4.exe stopped working, ja, die had ik al door met een CTD.
BF4.exe stopped working, ja, die had ik al door met een CTD.
Of M2 SlamsCodeCaster schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 19:28:
[...]
De repair torch werkt ook als je aan het watertrappelen bent.
Heb nog maar 1 crash gehad alleen ik maak andere rare dingen mee, kan in eens niet meer reviven of ik spawn en heb bijna een minuut geen wapen, ga nu veel vaker dood met een headshot icoon.
Als ik dood ga hoor ik ook steeds vaker explosies, ik geloof dat dit probleem al sinds bc2 voor kwam maar
nu is het wel heel erg terwijl ik gewoon wordt neer geschoten.
Als ik dood ga hoor ik ook steeds vaker explosies, ik geloof dat dit probleem al sinds bc2 voor kwam maar
Dat icoon is nieuw, dus je gaat sowieso vaker dood met het icoon dan voor de patch ;-)NLsandman schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 21:00:
ga nu veel vaker dood met een headshot icoon.
Als je kijkt naar de gemiddelde headshot/kill ratio heb je ongeveer 1 op de 5 keer zo'n headshot icoon.NLsandman schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 21:00:
Heb nog maar 1 crash gehad alleen ik maak andere rare dingen mee, kan in eens niet meer reviven of ik spawn en heb bijna een minuut geen wapen, ga nu veel vaker dood met een headshot icoon.
Verwijderd
Is een field upgrade. Anti-tank van engineer.ralph0603 schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 13:14:
[...]
Je kan er wel 6 tegelijk neer leggen maar volgens mij moet je dan eerst een keer dood gegaan zijn. Het is mij iniedergeval al vaak genoeg gelukt om er 6 tegelijk neer te leggen.
1 MINES Increases maximum inventory of AT Mines or M2 SLAM to six.
2 ROCKETS Increases maximum inventory of Anti-Tank and Anti-Air ammo to seven.
3 MORE DEPLOYED EXPLOSIVES Increases maximum deployed Explosives to six.
4 FLAK Decreases damage from explosions by 15%
Vanaf rank 3 kan je dus 6 mines tegelijk neerleggen
Voor iedereen die de dak campertjes haat op Zavod.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Pw8cGQxuIg0&feature=youtu.be]
Volgens mij is dit nieuw
En alleen de DMR's zijn nog maar aangepast de rest nog niet
https://twitter.com/Demize99/status/429565062165311488
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Pw8cGQxuIg0&feature=youtu.be]
Volgens mij is dit nieuw
[ Voor 94% gewijzigd door beuker19 op 01-02-2014 23:51 ]
Ik spring net uit een scout heli, land op een enemy attack boat. Torch kill op de gunner
Verwijderd
ik had een vraagje is niet egt bf4 gerelateerd maar waar kan ik een goed bureau kopen voor gamen op internet kan ik niks vinden allemaal veel te klein
b.v.d
b.v.d
Wut?Verwijderd schreef op zondag 02 februari 2014 @ 01:33:
ik had een vraagje is niet egt bf4 gerelateerd maar waar kan ik een goed bureau kopen voor gamen op internet kan ik niks vinden allemaal veel te klein
b.v.d
YouTube: The Best Gaming Desk - Workfit-D Sit-Stand Desk Unboxing + Review
Maar in principe is elke bureau toch gewoon geschikt waar een toetsenbord en een muismat op kan?
Zelf heb ik een hoekbureau van de ikea, 2m bij 2.20m. Groot zat
http://i.imgur.com/Vi3aouP.jpg
[ Voor 8% gewijzigd door Fonta op 02-02-2014 02:29 ]
Stuk hout + poten eronder douwen = bureau.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Verwijderd
New Battlefield due out this year, will be police-themed
http://www.tweaktown.com/....html#WUBSo0TslQYGcgrQ.99
http://mp1st.com/2014/02/...-themed-battlefield-game/
http://www.reddit.com/r/g...tle_is_policethemed_from/
Amai.. dat gaat ook wel snel. Aan de ene kant ben ik blij dat er vernieuwing is maar aan de andere kant vrees ik terug voor launch problemen.
Volgens deze site zou Visceral Games (studio van Dead Space) de volgende Battlefield uitbrengen. Het jaar daarna brengt Dice terug Battlefield uit.
Ik kan het alleen maar toejuichen! Het klinkt misschien wel wat ontmoedigend dat EA de zelfde toer opgaat zoals Call of Duty, maar als je kijkt naar de actieve COD spelers... Is niet bepaald een on-populaire game!
Ja, ze willen een koe uitmelken... Maar de wereld zit nu eenmaal zo in elkaar, en als je winstgevend wilt zijn moet je zulke dingen doen. Je kan dat negatief of positief bezien.
Het is alsinds leuk dat ze andere concepten proberen. Je kan moeilijk het zelfde thema aanhouden.. En wie weet brengt Dice later dan wel een sci-fi of een WW2 shooter uit... You name it!
http://www.tweaktown.com/....html#WUBSo0TslQYGcgrQ.99
http://mp1st.com/2014/02/...-themed-battlefield-game/
http://www.reddit.com/r/g...tle_is_policethemed_from/
Amai.. dat gaat ook wel snel. Aan de ene kant ben ik blij dat er vernieuwing is maar aan de andere kant vrees ik terug voor launch problemen.
Volgens deze site zou Visceral Games (studio van Dead Space) de volgende Battlefield uitbrengen. Het jaar daarna brengt Dice terug Battlefield uit.
Ik kan het alleen maar toejuichen! Het klinkt misschien wel wat ontmoedigend dat EA de zelfde toer opgaat zoals Call of Duty, maar als je kijkt naar de actieve COD spelers... Is niet bepaald een on-populaire game!
Ja, ze willen een koe uitmelken... Maar de wereld zit nu eenmaal zo in elkaar, en als je winstgevend wilt zijn moet je zulke dingen doen. Je kan dat negatief of positief bezien.
Het is alsinds leuk dat ze andere concepten proberen. Je kan moeilijk het zelfde thema aanhouden.. En wie weet brengt Dice later dan wel een sci-fi of een WW2 shooter uit... You name it!
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2014 07:17 ]
De laatste beta Mantle drivers voor BF4 zijn online gezet:
http://support.amd.com/en...atalyst-windows-beta.aspx
Voor diegene die een Graphics Core Next kaart heeft, mogelijk erg interessant.
http://support.amd.com/en...atalyst-windows-beta.aspx
Voor diegene die een Graphics Core Next kaart heeft, mogelijk erg interessant.
Blij dat ik Premium niet gekocht heb voor dit wanproduct en dat ook zeker niet zal gaan doen. Het is weliswaar nog niet vergelijkbaar met micro transactions maar als je wilt zien hoe "greedy" EA is, is dit wel een leuk artikel
In het tweede filmpje komen ze er ook niet best vanaf...
"What EA has done here has nothing to do with gaming, and the same is true for pretty much all other 'free-to-play + in-app purchase' games. We don't have a mobile gaming industry anymore. We have a mobile scamming industry"
http://www.baekdal.com/op...s-destroyed-the-industry/
"What EA has done here has nothing to do with gaming, and the same is true for pretty much all other 'free-to-play + in-app purchase' games. We don't have a mobile gaming industry anymore. We have a mobile scamming industry"
http://www.baekdal.com/op...s-destroyed-the-industry/
[ Voor 23% gewijzigd door l0n3w012ph op 02-02-2014 08:49 ]
Haat? Ik vind ze wel handig.beuker19 schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 23:33:
Paar dagen terug join ik een Zavod server.... littlebird was vrij dus ging een stukje vliegen en zag wat snipers op het dak. Ze hadden allebei een spawn beacon geplaatst en ze bleven maar terug komen. Stond binnen no time op 10-0. Leukste is nog dat als ze je zien ze roerloos gaan liggen in de hoop dat je ze niet ziet. Jammer genoeg kreeg ik op dat moment een client crash. Liever wat snipers op het dak midden in het veld dan een MAA of MLRS diep achterin hun eigen base.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
heh, dat ik daar nog nooit zelf aan had gedacht.beuker19 schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 23:33:
[video]
Volgens mij is dit nieuw
[ Voor 5% gewijzigd door Sissors op 02-02-2014 10:01 ]
Net de nieuwste AMD driver geïnstalleerd, word manntle automatisch aangezet/herkent of moet ik nog wat selecteren in de game zelf?
Nee, je moet hem zelf aanzetten. Options > Video, eerste optie omzetten naar Mantle (i.p.v DirectX) en dan het spel opnieuw opstarten.Frank1973 schreef op zondag 02 februari 2014 @ 10:08:
Net de nieuwste AMD driver geïnstalleerd, word manntle automatisch aangezet/herkent of moet ik nog wat selecteren in de game zelf?
Nu maar is kijken of het werkelijk een verschil maakt.
Edit, dit maakt een heel groot verschil, op ultra draaide ik rond de 90 a 110 en nu zit ik op 160-180
[ Voor 10% gewijzigd door Metian op 02-02-2014 10:11 ]
Rupsen, Rapsen.
Ik crash als ik op Options druk o.o
EDIT:
EDIT 3: Disabling the integrated GPU fixed the crash! Thanks
Dit heeft gewerkt voor mij.
EDIT:
EDIT 3: Disabling the integrated GPU fixed the crash! Thanks
Dit heeft gewerkt voor mij.
[ Voor 60% gewijzigd door Ilias1991 op 02-02-2014 10:40 ]
heb mantle ook aangezet en merk ook wel wat verschil,de text/logo's etc zijn wel kleiner geworden hier?
soms krijg ik wel een drop van +-100fps naar +-10 en het scherm ''hangt'' dan ook wel even,dit had ik met de oude driver niet...maar het is dan ook een beta driver voor iets lijkt me
soms krijg ik wel een drop van +-100fps naar +-10 en het scherm ''hangt'' dan ook wel even,dit had ik met de oude driver niet...maar het is dan ook een beta driver voor iets lijkt me
Die stutters heb ik nu dus ook, en das niet zo fijn...
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Dat merkte ik net ook al, gelukkig valt het mee tot 1 a 2 keer in een ronde hier. Maar afgezien van dat, toch wel een lekkere FPS bonus nu.
[ Voor 26% gewijzigd door Metian op 02-02-2014 10:53 ]
Rupsen, Rapsen.
Ok,
Met mantle on v-sync off dan win ik 12 fps, van 78 naar 90 op ultra met een R9 280X af en toe een framedrop/stuttering.
Met v-sync on lekker op 60 fps, maar dan loopt de game veel soepeler moet ik zeggen.
Met mantle on v-sync off dan win ik 12 fps, van 78 naar 90 op ultra met een R9 280X af en toe een framedrop/stuttering.
Met v-sync on lekker op 60 fps, maar dan loopt de game veel soepeler moet ik zeggen.
V-sync on en ik haal niet meer dan 30fps...Frank1973 schreef op zondag 02 februari 2014 @ 11:03:
Ok,
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Mantle driver gedownload. Guess I am back.
Verwacht netcode ragepost binnen een uur.
Verwacht netcode ragepost binnen een uur.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hmm ik wil mantle wel aanzetten, maar zodra ik op options klik in BF4 knalt hij eruit.
Schiet ook niet op dus...
Kijk even op de vorige pagina..ralph0603 schreef op zondag 02 februari 2014 @ 11:27:
Hmm ik wil mantle wel aanzetten, maar zodra ik op options klik in BF4 knalt hij eruit.
- DaniëlWW2
- Niet online
Nou 1.5 potje en ik weet al weer waarom ik twee maanden geleden kapte me BF4. Ja 1.5 omdat ik net gekicked werd. Twee maanden niet gespeeld en meteen kick.
Het is oh zo leuk om een lading aan hitmarkers te krijgen en dan geen kill en jij dood. Verder is het ook leuk om afgeschoten te worden door een zielig hoopje ellende in een bosje op 200m of zelfs gequickscoped te worden terwijl je op jouw scherm je halve magazijn in zijn hoofd hebt geschoten.
Verder is het strontirritant dat je steeds terug geteleporteerd word. Alsof je constant out of sync bent en teruggezet word. Het zou me niks verbazen als dat het echt is.
Dan ga ik nog even zonder Mantle testen en dan laat ik het wel weten.
Het is oh zo leuk om een lading aan hitmarkers te krijgen en dan geen kill en jij dood. Verder is het ook leuk om afgeschoten te worden door een zielig hoopje ellende in een bosje op 200m of zelfs gequickscoped te worden terwijl je op jouw scherm je halve magazijn in zijn hoofd hebt geschoten.
Verder is het strontirritant dat je steeds terug geteleporteerd word. Alsof je constant out of sync bent en teruggezet word. Het zou me niks verbazen als dat het echt is.
[ Voor 6% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-02-2014 11:48 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
is het eigenlijk aangeraden om met Vsync aan te spelen?dus constant fps lock op 60?
Mantle even geprobeerd en er is zeker verschil te merken.
Mijn setup:
I7 980x @ 4,5Ghz
R9 290 @ 1.000/1375
Settings: Ultra 2x MSAA @ 2560x1440
Map: Gullin Peaks
In US base vanaf 1 punt gekeken naar een lantaarnpaal op DX11 77~81 FPS
In US base vanaf het zelfde punt gekeken naar de lantaarnpaal op Mantle 91~101FPS
Dit is met overclock op de CPU, zonder overclock is er waarschijnlijk nog meer winst te behalen.
Alleen de driver is alles behalve van stabiel, FPS drops zijn enorm en frequent aanwezig.
Mijn setup:
I7 980x @ 4,5Ghz
R9 290 @ 1.000/1375
In US base vanaf het zelfde punt gekeken naar de lantaarnpaal op Mantle 91~101FPS
Dit is met overclock op de CPU, zonder overclock is er waarschijnlijk nog meer winst te behalen.
Alleen de driver is alles behalve van stabiel, FPS drops zijn enorm en frequent aanwezig.
Formerly known as Ragdoll
Wat doe jij hier nog vraag ik mezelf elke keer af als ik je post lees. Geef de lead gewoon lekker aan iemand anders die niet zo loopt te zeuren.DanielWW2 schreef op zondag 02 februari 2014 @ 11:47:
Nou 1.5 potje en ik weet al weer waarom ik twee maanden geleden kapte me BF4. Ja 1.5 omdat ik net gekicked werd. Twee maanden niet gespeeld en meteen kick.![]()
Het is oh zo leuk om een lading aan hitmarkers te krijgen en dan geen kill en jij dood. Verder is het ook leuk om afgeschoten te worden door een zielig hoopje ellende in een bosje op 200m of zelfs gequickscoped te worden terwijl je op jouw scherm je halve magazijn in zijn hoofd hebt geschoten.![]()
Verder is het strontirritant dat je steeds terug geteleporteerd word. Alsof je constant out of sync bent en teruggezet word. Het zou me niks verbazen als dat het echt is.![]()
Ik merk op een i5 3570k @ 4,2 en een 290 @ 1000/1500 ook wel wat FPS(2560x1440) verschil van 10-20. Maar ik merk meer dat hij juist sommige punten veel meer stutter/lag heeft. Voornamelijk drukke punten, of veel kapotte huizen, bomen etc.InFamous schreef op zondag 02 februari 2014 @ 11:55:
Mantle even geprobeerd en er is zeker verschil te merken.
Mijn setup:
I7 980x @ 4,5Ghz
R9 290 @ 1.000/1375
[ Voor 30% gewijzigd door ralph0603 op 02-02-2014 12:07 ]
Hej kijk, een Noob! Recoilcompensation zegt jou erg weinig zeker? In dat geval mooi dat je opgehoepeld bent, je zou maar in mij squad terechtkomen.DanielWW2 schreef op zondag 02 februari 2014 @ 11:47:
Nou 1.5 potje en ik weet al weer waarom ik twee maanden geleden kapte me BF4. Ja 1.5 omdat ik net gekicked werd. Twee maanden niet gespeeld en meteen kick.![]()
Het is oh zo leuk om een lading aan hitmarkers te krijgen en dan geen kill en jij dood. Verder is het ook leuk om afgeschoten te worden door een zielig hoopje ellende in een bosje op 200m of zelfs gequickscoped te worden terwijl je op jouw scherm je halve magazijn in zijn hoofd hebt geschoten.![]()
Verder is het strontirritant dat je steeds terug geteleporteerd word. Alsof je constant out of sync bent en teruggezet word. Het zou me niks verbazen als dat het echt is.![]()
Vraag me af waar dat out of sync/rubberbanding gedoe vandaan komt. Dat heb ik werkelijk waar maar 1 of 2 keer ervaringen in 200 uur speeltijd. Wat ik wel merk is hoelang je connected ben met een server hoe erg de speelervaring wordt af en toe. Maar dat is een kwestie van eens in de zoveel potjes reconnecten helaas. Verder speelt het spel echt al een stuk beter dan eerst, we zijn er nog niet, maar het gaat de goede kant op.DanielWW2 schreef op zondag 02 februari 2014 @ 11:47:
[ Voor 8% gewijzigd door wesleytjuh op 02-02-2014 12:16 ]
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Battlefield is een first person shooter.Slammed_a4 schreef op zondag 02 februari 2014 @ 11:52:
is het eigenlijk aangeraden om met Vsync aan te spelen?dus constant fps lock op 60?
FPS speel je niet met v-sync, dat is heiligschennis.
(inputlag)
- DaniëlWW2
- Niet online
Mensen zoals jou die denken de baas te zijn en mij kunnen commanderen doodirriteren.ralph0603 schreef op zondag 02 februari 2014 @ 12:00:
[...]
Wat doe jij hier nog vraag ik mezelf elke keer af als ik je post lees. Geef de lead gewoon lekker aan iemand anders die niet zo loopt te zeuren.
Oh ja joh. Ik ben dus een noob. Dan is zeker iedereen in dit topic een noob. Oke niet Awesomo maar zijn handoog-coördinatie is gewoon l33d hacks.warhamstr schreef op zondag 02 februari 2014 @ 12:10:
Hej kijk, een Noob! Recoilcompensation zegt jou erg weinig zeker? In dat geval mooi dat je opgehoepeld bent, je zou maar in mij squad terechtkomen.
PS: 3de game in twee maanden en ik joinde laat.
http://battlelog.battlefi...33762683289792/184991456/
Zozo, dat score. Ga jij jezelf aub niet vergelijken met "de rest". Iemand die elk gemist schot, gooit op netcode of Hax0rs is een eersteklas noob.DanielWW2 schreef op zondag 02 februari 2014 @ 12:18:
[...]
Oh ja joh. Ik ben dus een noob. Dan is zeker iedereen in dit topic een noob. Oke niet Awesomo maar zijn handoog-coördinatie is gewoon l33d hacks.
PS: 3de game in twee maanden en ik joinde laat.![]()
http://battlelog.battlefi...33762683289792/184991456/
Nou, Mantle schijnt aardig wat problemen op te leveren op dit moment.
Ik krijg BF4 niet eens meer opgestart
Rupsen, Rapsen.
Eén ding scheelt: ik krijg het niet eens geüpdatet...Metian schreef op zondag 02 februari 2014 @ 13:17:
Nou, Mantle schijnt aardig wat problemen op te leveren op dit moment.
Mantle werkt ook met mijn 7970! Ik schat zo'n 10 FPS meer, niet slecht met een resolutie van 6000x1200
(Eyefinity)
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Mantle geeft een aardige FPS boost.
Ik heb niets gemeten ofzo, maar ik merk zeker minder framedrops en een hogere framerate.
Hier en daar had ik al gelezen dat systemen met een degelijke videokaart en een wat verouderde/tragere cpu veel zouden profiteren.
Mijn Q6600 kan met alle games nog goed meekomen -voor mijn gevoel- en waarschijnlijk heb ik daardoor nu veel profijt van Mantle.
Helaas zit er een nadeel aan de nieuwe ATI beta 14.1 beta driver...
Ik krijg steeds een klein moment dat mijn beeld even schokt/stilstaat (lijkt op "te weinig RAM lag") en dat moment wordt steeds langer, totdat het spel vastloopt.
Dit heb ik pas sinds het installeren van de ATI beta 14.1 beta driver, niet sinds de "mantle update" van BF4.
In dx3d11 mode van BF4 hou ik hetzelfde probleem, dus ik denk dat ik terug ga naar de 13.xx drivers.
Ik vraag me af of Mantle een soort geheugenlek heeft en dat mijn 4 gigabyte niet meer toereikend is?
Ik heb niets gemeten ofzo, maar ik merk zeker minder framedrops en een hogere framerate.
Hier en daar had ik al gelezen dat systemen met een degelijke videokaart en een wat verouderde/tragere cpu veel zouden profiteren.
Mijn Q6600 kan met alle games nog goed meekomen -voor mijn gevoel- en waarschijnlijk heb ik daardoor nu veel profijt van Mantle.
Ik krijg steeds een klein moment dat mijn beeld even schokt/stilstaat (lijkt op "te weinig RAM lag") en dat moment wordt steeds langer, totdat het spel vastloopt.
Dit heb ik pas sinds het installeren van de ATI beta 14.1 beta driver, niet sinds de "mantle update" van BF4.
In dx3d11 mode van BF4 hou ik hetzelfde probleem, dus ik denk dat ik terug ga naar de 13.xx drivers.
Ik vraag me af of Mantle een soort geheugenlek heeft en dat mijn 4 gigabyte niet meer toereikend is?
Jij hebt echt mensenkenniswarhamstr schreef op zondag 02 februari 2014 @ 12:20:
[...]
Zozo, dat score. Ga jij jezelf aub niet vergelijken met "de rest". Iemand die elk gemist schot, gooit op netcode of Hax0rs is een eersteklas noob.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik weet het nog zo net niet met Mantle. Aan de ene kant gaat mijn CPU belasting beduidend omlaag. Z'n 15 a 20%. Aan de andere kant is mijn framerate wat lager en lijken fps drops sporadischer. DX11 draait ook niet echt geweldig maar dat is CPU bottleneck. Ik denk dat ik wat meer zal moeten testen wat nou beter is.
Dus op naar de testrange. Dan ga ik meteen iets testen wat ik nu al een hele lange tijd wil weten. Hoe zit het met CPU load, Mantle en out of sync. Ik laat het wel weten.
Dus op naar de testrange. Dan ga ik meteen iets testen wat ik nu al een hele lange tijd wil weten. Hoe zit het met CPU load, Mantle en out of sync. Ik laat het wel weten.
Ook hier een FPS boost tussen de 10 en 15 fps structureel. Ik heb ook af een toe een dipje, kortom moet nog wat gepatched worden aan mantle maar is zeker een goede toevoeging.
- DaniëlWW2
- Niet online
Niet te geloven, echt niet te geloven.
Ik ging dus net de out of sync bug testen op de testrange. Met DX11 en 65 a 70% CPU load had ik hem inderdaad. Met Mantle aan niet.
Niet te geloven DICE.
Ik ging dus net de out of sync bug testen op de testrange. Met DX11 en 65 a 70% CPU load had ik hem inderdaad. Met Mantle aan niet.
Niet te geloven DICE.
Diegene die op battlelog het eerste de stuttering melde afgelopen nacht heeft het opgelost metHugoBoss1985 schreef op zondag 02 februari 2014 @ 13:27:
Mantle geeft een aardige FPS boost.
een driver removal tool.
http://www.wagnardmobile.com/DDU/
Merk je ook iets aan de netcode in multiplay, ik was van mening dat al die onzin door onze clientsDanielWW2 schreef op zondag 02 februari 2014 @ 13:59:
Niet te geloven, echt niet te geloven.
Ik ging dus net de out of sync bug testen op de testrange. Met DX11 en 65 a 70% CPU load had ik hem inderdaad. Met Mantle aan niet.![]()
[video]
Niet te geloven DICE.
veroorzaakt werden, nu met mantle kan dit getest worden omdat de cpu minder te doen heeft.
[ Voor 19% gewijzigd door NLsandman op 02-02-2014 14:11 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.