Wat nog erger is mensen beschuldigen van aimbot omdat je zo gefrustreed raakt.S.J_84 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 09:14:
[...]
Maar goed.
Sommige doen het erom, maar er zullen ook vast spelers zijn die geen idee hebben dat ze de game verkloten voor een ander.
Als iemand dan ook begint met 'u mad bro' staan mijn nekharen overeind.
Tuurlijk! schijt aan die 31 spelers in je team, heb toch betaald! ... wat een pauper mentaliteit heb jij dan...bvr1986 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 09:16:
[...]
Hij heeft het spel ook gekocht en mag dan spelen zoals hij wil.![]()
![]()
![]()
![]()
Precies, de slechtste spelers zijn diegene die menen te weten hoe je het spel moet spelen en dat ook andere spelers willen opleggen.bvr1986 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 09:16:
[...]
Hij heeft het spel ook gekocht en mag dan spelen zoals hij wil.![]()
![]()
![]()
![]()
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Hey arf! das weer een tijdje geleden! :WArfman schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 08:20:
[...]
Dat soort servers mijdt ik als de pest. Leuk dat je als clan een server hebt, maar verdeel dan de members over de 2 teams. Kom per ongeluk wel eens op zo'n server terecht, 7 level 100+ clanmembers bij de enemy en wij worden met 300 tickets verschil geraped. Alt-tab, volgende server, doeiiiiii!
Ik speel nu een tijdje met de BuG-ers mee en ervaring leert dat als we echt met z'n allen in een team zitten en de uitdaging weg is, de groep zich al snel opsplitst. want dan is het ook voor ons saai
nadeel is wel dat vaak de 'tegenstander' in hetzelfde TS kanaal blijft zitten. maar ook daar zijn plugins voor die teamspeak met de server verbinden en mooi iedereen opsplitst in het juiste team kanaal
GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET
Ik zal die BuG server eens opzoeken dan. Ik neem aan dat jullie wel echt Battlefield spelen?
(Conquest Large dus, lmfd)
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ach dan kun je BF4 beter weg gaan leggen want dat is toch waar BF4 om draait teamplay.Arfman schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 08:20:
[...]
Dat soort servers mijdt ik als de pest. Leuk dat je als clan een server hebt, maar verdeel dan de members over de 2 teams. Kom per ongeluk wel eens op zo'n server terecht, 7 level 100+ clanmembers bij de enemy en wij worden met 300 tickets verschil geraped. Alt-tab, volgende server, doeiiiiii!
En 300 tickets verschil vind ik nog meevallen 600 is tegenwoordig de standaard
Teamplay is een van de enige dingen die het nog leuk houden om BF4 anders is het maar een zeer middel matige shooter.
Neemt niet weg dat wanneer het een spannend potje is het de game ineens een stuk leuker is.
Kijk dit zijn potjes op Random servers met 600+ tickets verschill
http://battlelog.battlefi...36747351197888/176614903/
687-0
http://battlelog.battlefi...64780264856960/176614903/
702-0
http://battlelog.battlefi...72919996087680/176614903/
754-0
Kijk en hier een paar rondjes op de Bug server gisteren
http://battlelog.battlefi...26781599636032/176614903/
9-0
http://battlelog.battlefi...11917275667008/176614903/
74-0
http://battlelog.battlefi...58969959029312/176614903/
39-0
http://battlelog.battlefi...47222309116480/176614903/
74-0
En dan op de zelfde server er tussen door
http://battlelog.battlefi...54139551078976/176614903/
505-0
Kijk dit geeft maar aan dat het op alle servers kan gebeuren en dat het niet zoveel te maken heeft met team stacking of zo het ligt er gewoon welk team het miste aantal slechte spelers heeft.
Gisteren had ik weer zo'n voorbeeld:
Ik wil in de tank spawnen op de basis was er iemand iets eerder.
Nou ja goed ik denk ga wel mee als runner .
Rijden we de basis uit gaat hij eerst door het gras rijden om niets.
Schiet hij 5 of 6 keer op een LAV in de verte en raakt niets
Kijk ik op het scorebord staat de driver 2-13 nou ja toen wist ik wel genoeg.
Hij stopt bij E na 5 minuten rond te hebben gedwaald in het gras rond om het punt waar de kabels vast zitten aan het beton bij de e vlag op rogue transmission.
Ik stap maar uit want het duurde mij wat te lang om vervolgen hem over een paar mijnen te zien rijden bij D
En hij heeft het hele potje op de tank gewacht en had uiteindelijk 3 kills en 16 deaths.
En wij werden keihard geraped door de vijand zijn tanks
Kijk tegen zulke spelers kan niemand balansen.
Kijk dat is wel een voordeel van official servers er zijn geen rare regelsbvr1986 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 08:28:
[...]
Ik vind dit ook minder leuk, tenzij jou team toch goed georganiseerd blijkt te zijn en je dan toch wint. Dat is wel een toegevoegde bonus.
Waar ik me ook aan kan irriteren is server admins met eigen regels. Gisteren sniper only hc(moet de sniper nog levelen). Stond bovenaan met niet eens een rare score 26-14. Ineens gekickt omdat ik de regels niet zou volgen. De enige regel was, gebruik een bolt actions sniper. Wat gebruikte ik, een bolt action sniper. Toen ik terugkwam en diegene daarmee confronteerde kreeg ik een scheldcannonade, heel jammer.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Ja wel een official server dus balance en kicks zijn ver te zoeken. Al ging het gisteren vrij goed.Arfman schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 09:36:
Ik zal die BuG server eens opzoeken dan. Ik neem aan dat jullie wel echt Battlefield spelen?(Conquest Large dus, lmfd)
Verwijderd
Wel met deze patch begint het de goede richting uit te gaan.
Het eerste wat mij opviel was de aanwijzingen die je krijgt wanneer je geraakt wordt.
Je hebt nu terug zoals in BF 3 de kans om 1 a 2 keer geraakt te worden en nog in cover te raken.
Het leek ook dat ze het geluid van het "geraakt worden" hebben aangepast ?
Verder ben ik veel minder gestorven door 1-shots en ik denk op 2 uurtjes spelen dat ik niet "achter de hoek" omgebracht ben.
Verder voelt het spel een stuk soepeler aan.
Helaas ook negatieve zaken : Nog steeds connectieproblemen, drie vier keer reconnecten voor je op een server raakt (dit zou echt al lang opgelost moeten zijn, dit had ik reeds in BF 3 op het einde (nadat men gehacked was)).
Verder blijft de "zero-health" me mateloos irriteren. Niet zozeer dat je de kill niet krijgt, maar als je gekilled wordt door iemand zonder health is het extra balen als je net in een uitstekende back-rage positie zit.
Ook even de AS Val vrijgespeeld. Leuk wapen voor op lockers maar alleen als je mensen bij je hebt. Die 21 kogels zijn té snel op, hoe snel de reload ook is.
Al bij al vond ik dit een aangename ervaring. Nog een patch van dit niveau en het spel is op een niveau dat het van in het begin had moeten zijn. Laat ons hopen dat komende patch wat sneller op elkaar kunnen volgen.
Het eerste wat mij opviel was de aanwijzingen die je krijgt wanneer je geraakt wordt.
Je hebt nu terug zoals in BF 3 de kans om 1 a 2 keer geraakt te worden en nog in cover te raken.
Het leek ook dat ze het geluid van het "geraakt worden" hebben aangepast ?
Verder ben ik veel minder gestorven door 1-shots en ik denk op 2 uurtjes spelen dat ik niet "achter de hoek" omgebracht ben.
Verder voelt het spel een stuk soepeler aan.
Helaas ook negatieve zaken : Nog steeds connectieproblemen, drie vier keer reconnecten voor je op een server raakt (dit zou echt al lang opgelost moeten zijn, dit had ik reeds in BF 3 op het einde (nadat men gehacked was)).
Verder blijft de "zero-health" me mateloos irriteren. Niet zozeer dat je de kill niet krijgt, maar als je gekilled wordt door iemand zonder health is het extra balen als je net in een uitstekende back-rage positie zit.
Ook even de AS Val vrijgespeeld. Leuk wapen voor op lockers maar alleen als je mensen bij je hebt. Die 21 kogels zijn té snel op, hoe snel de reload ook is.
Al bij al vond ik dit een aangename ervaring. Nog een patch van dit niveau en het spel is op een niveau dat het van in het begin had moeten zijn. Laat ons hopen dat komende patch wat sneller op elkaar kunnen volgen.
Maar Konjo op servers met zogenaamde balans plug-ins heb ik net zo vaak dat dat ik win/verlies met 600 tickets.Konjo schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 09:38:
[...]
Ja wel een official server dus balance en kicks zijn ver te zoeken. Al ging het gisteren vrij goed.
Dat komt ook omdat het nu makkelijker is geworden om met je vrienden te spelen itt. BF3.
Kijk joinen wij met een paar vrienden een andere server win je ook met 600 tickets.
Word daarna je squad open getrokken voor balancing redenen ga je de server uit omdat je samen wil spelen.
En zo is er altijd wel weer iets en daar ook onmogelijk om altijd goed gebalanceerde potjes te hebben.
Kijk ik vind het ook vervelend dat ik soms alleen tegen een team moet spelen die beter samenwerkt maar ik weet wel dat het dan terecht is dat ik zo hard verlies en ga niet lopen janken van oh het andere team speelt goed samen wat een kut server.
Nee ik ga met een paar maten op TS ook maar samen spelen omdat je dan ook kans hebt om te winnen en het ook nog eens gezellig is.(Ja zelf met jou Konjo
Sarcasme is voor jullie blijkbaar een onbekend begrip, jammer.Kojoottii schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 09:23:
[...]
Tuurlijk! schijt aan die 31 spelers in je team, heb toch betaald! ... wat een pauper mentaliteit heb jij dan...
Tuurlijk, eenieder moet zelf weten hoe men speelt. Maar het is toch fijner als men speelt naar een gezamenlijk doel.
Ik had heel mijn game toegewijd om hem te zieken, zn chat geeft hem alleen maar meer funTsurany schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 08:41:
[...]
Ach iedereen reageert wel eens onvolwassen. Ik kan er erg slecht tegen als iemand op zo'n trieste manier het spel aan het verzieken is, dan maak ik daar wel wat opmerkingen over. Een sniper kan ik mee leven, die kan je nog terug pakken. Maar een sniper die achterin zijn eigen spawn gaat staan en waar je niet bij in de buurt kan komen gaat mij echt te ver. Dan ben je gewoon een laffe hond die het voor zijn eigen team verziekt en die enkel aan zichzelf denkt.
Haat tegenwordig vaker teammates dan de enemy, direct combatzone invliegen of rijden zonder taktiek.
Gisteravond laat nog aardig potje op de Bug server gespeeld.
http://battlelog.battlefi...26781599636032/341760829/
Stonden ruim voor maar wonnen nog maar net.
Vind de DMR's niet echt verbeterd of fijne wapens, ben nu met die assigments bezig, gvd wat irritant..
Rapapa...
Je weet dat dit een cosmetisch bug is een het niet altijd zo is dat die persoon ook 0% health heeft maar ook goed nog 60/70 health kan hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 09:43:
Dus de kans is groot dat je gewoon legit door iemand bent gekilled met nog meer dan genoeg health.
Ik heb in BF3 en BF4 vaak genoeg nog een paar kills gemaakt terwijl ik onder de 10% health zat en waarom ook niet als je ze geen kans geeft om terug te schieten of ze in de aanvalt is het best mogelijk.
Ik merk wel dat ze op afstand verbeterd zijn. twee schoten is vaak al een kill assist count as kill en drie schoten een kill. Ik vind de wapens alleen nog steeds waardeloos vergeleken met assault rifles of sniper rifles. Er is maar een hele kleine sweet spot waar ze echt nut hebben en met een actieve speelstijl kan je die afstand niet forceren.LosGieros schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 09:49:
Vind de DMR's niet echt verbeterd of fijne wapens, ben nu met die assigments bezig, gvd wat irritant..
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
ja tering was net wakker en had de post voor die van jou niet helemaal gelezenbvr1986 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 09:48:
[...]
Sarcasme is voor jullie blijkbaar een onbekend begrip, jammer.![]()
Tuurlijk, eenieder moet zelf weten hoe men speelt. Maar het is toch fijner als men speelt naar een gezamenlijk doel.
[ Voor 5% gewijzigd door Kojoottii op 31-01-2014 10:04 ]
Nou ja, ik heb de indruk dat minder spelers teamplay spelen dan in BF3 (om het netjes te zeggen, ik had ook iets met COD-spelers bladibla kunnen zeggen); prima, ik pas me wel aan, al wordt het spel er beslist saaier door. Als je echt zonodig teamply wilt spelen dan moet je dat maar afspreken met andere spelers, maar niet gaan janken als dat niet zo is, dan kun je beter wat anders gaan spelen, want: het is maar een spelletje nietwaar?bvr1986 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 09:48:
[...]
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Wat een vette pot was dit inderdaad! Zat in het andere team. Geloof dat we wel bijna 300 tickets achterstonden op een gegeven moment. Iedereen was hard aan 't knokken.LosGieros schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 09:49:
[...]
Gisteravond laat nog aardig potje op de Bug server gespeeld.
http://battlelog.battlefi...26781599636032/341760829/
Stonden ruim voor maar wonnen nog maar net.
Wel meer goede potjes op BuG gehad gisteren. Terwijl ik een paar dagen geleden ook op het punt stond om een post te maken hoe kut het wel niet was. Heb geleerd dat het op andere servers niet beter of slechter is.
Gisteren was in ieder geval goed voor m'n MVP badge collectie
Grootste probleem is dat mensen gewoon samen willen spelen. Je begint met een man of drie tegelijk op TS. dan komen er al snel twee bij en die willen natuurlijk in hetzelfde squad. Dan zit je al met 5 man samen te spelen en win je direct.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Gelukkig maar, ik was al bang dat iedereen met DMRs rond zou gaan rennenTsurany schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 10:03:
[...]
Ik vind de wapens alleen nog steeds waardeloos vergeleken met assault rifles of sniper rifles.
Psies, ik speel 90% van mn tijd als "one man army" en dat is niet echt makkelijk in bf4Tsurany schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 10:07:
Grootste probleem is dat mensen gewoon samen willen spelen. Je begint met een man of drie tegelijk op TS. dan komen er al snel twee bij en die willen natuurlijk in hetzelfde squad. Dan zit je al met 5 man samen te spelen en win je direct.
Ja we stonden nog ff gelijk ook rond de 70 punten, toen maar gestopt met die schijt DMR's en ff snel in de AA gun gestapt en keihard rond gaan rijden om wat kills te makenyinx84 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 10:05:
[...]
Wat een vette pot was dit inderdaad! Zat in het andere team. Geloof dat we wel bijna 300 tickets achterstonden op een gegeven moment. Iedereen was hard aan 't knokken.
Wel meer goede potjes op BuG gehad gisteren. Terwijl ik een paar dagen geleden ook op het punt stond om een post te maken hoe kut het wel niet was. Heb geleerd dat het op andere servers niet beter of slechter is.
Gisteren was in ieder geval goed voor m'n MVP badge collectie
Rapapa...
Daar heb je gelijk in, maar als ik weer een keer join dan kunnen we wel is met een squad naar enemy team gaan.Tsurany schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 10:07:
Beetje tegengas geven
Weet niet hoe dat werkt met switchen, maar desnoods server opnieuw joinen.
En uiteraard in apart ts kanaal.
Verwijderd
Bedankt, dit wist ik niet.beuker19 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 09:53:
[...]
Je weet dat dit een cosmetisch bug is een het niet altijd zo is dat die persoon ook 0% health heeft maar ook goed nog 60/70 health kan hebben.
Dus de kans is groot dat je gewoon legit door iemand bent gekilled met nog meer dan genoeg health.
Alstu
Nou net even met de AS-Val gespeeld maar wat een graf wapen
Is bij lange na niet de AS-val uit BF3 in BF4 is zijn bruikbare range iets van 25 meter
Terwijl wanneer je burste met de AS-val in BF3 het echt een long range killing machine was.
Misschien dat het met de stubby nog iets beter gaat dat kan ik nog niet zeggen.
Nu kun je beter de een carbine met een suppressor nemen.
AS-VAL in BF3 was ook gewoon matig, meest overschatte wapen ooit volgens mij.
als je het juist wist te bursten was het het beste wapen in de game.Tsurany schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 10:43:
AS-VAL in BF3 was ook gewoon matig, meest overschatte wapen ooit volgens mij.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
En daarom liep iedereen in elke clanwar natuurlijk met dat wapen rond.SouLLeSSportal schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 10:50:
[...]
als je het juist wist te bursten was het het beste wapen in de game.
clanwar is ook te vergelijken met een volle server...Tsurany schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 10:51:
[...]
En daarom liep iedereen in elke clanwar natuurlijk met dat wapen rond.
silenced, 1ste 2 hits 100% accuraat, met microbursten vuren, alleen niet strafen. elke m16 schoot je ermee uit op meer dan 15 m. probleem is dat je in bf3 over het algemeen alleen van die rambo AR en lmg rushers had. Op zo'n manier werkte die niet goed nee. Het is een situationeel wapen maar wel een van de beste wapens in de game als je een beetje nadacht hoe ermee te spelen.
[ Voor 3% gewijzigd door SouLLeSSportal op 31-01-2014 11:03 ]
Wel qua eisen aan een wapen. AS-VAL is enkel geschikt in een paar situaties terwijl het door sommigen als geweldig wapen gezien wordt. Beetje flinke overschatting dus. Wapen werkt enkel als je stil staat en de vijand kan opwachten, verder valt hij tegen.SouLLeSSportal schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 10:57:
[...]
clanwar is ook te vergelijken met een volle server...![]()
silenced, 1ste 2 hits 100% accuraat, met microbursten vuren, alleen niet strafen. elke m16 schoot je ermee uit op meer dan 15 m. probleem is dat je in bf3 over het algemeen alleen van die rambo AR en lmg rushers had. het is een situationeel wapen maar wel een van de beste wapens in de game als je een beetje nadacht hoe ermee te spelen.
Verwijderd
De Val was zeker accuraat, maar alleen de 1e kogel - de tweede was al best ver naast. Op 15 meter had je door de hoge ROF goede kans te winnen van een m16, alhoewel je door de recoil en spread eigenlijk ook op die afstand al behoorlijk op moest gaan letten om al je kogels op je target te krijgen. Eén misser en de m16 won. JE kon het ding gebruiken om te sniperen en op korte afstand om te sprayen, het ding was echt de beste PDW en een all-round good gun voor normale potjes CQ, en zeker goed inzetbaar op met name de engineer class, maar het beste wapen in het spel? Nee, zo goed zijn de drugs vandaag niet dat ik dat geloof. En je moet aan de drugs om dat te geloven, want op 25 meter, 50 meter of 100 meter ben je met een Val outclassed tegen zo'n beetje elke AR. LMGs, snipers, carbines en PDWs niet, maar ARs schoppen je kont in BF3.SouLLeSSportal schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 10:57:
[...]
silenced, 1ste 2 hits 100% accuraat, met microbursten vuren, alleen niet strafen. elke m16 schoot je ermee uit op meer dan 15 m.
Nou, dat is niet helemaal waar (tenzij je TDM speelt wellicht) - maar je kunt het ding alleen als ranged wapen gebruiken als je stil zit inderdaad, mobiel is hij echter prima te gebruiken als sprayer en burst-sprayer maar dan verlies je de accuracy en moet je het hebben van de goeie damage en hoge ROF. Dat werkte nog steeds best goed, voor engineers was het ding zeker geen slechte keuze en in maps als Seine en Bazaar was het ding ook erg nuttig te gebruiken in CQB op recon en support.Tsurany schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 11:04:
[...]
Wapen werkt enkel als je stil staat en de vijand kan opwachten, verder valt hij tegen.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2014 11:10 ]
Daarentegen heb ik ook een keer een "100 counts as kill" gekregen nadat ik iemand met 0 health weg zag lopen en hij door iemand anders gekilled werd.beuker19 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 09:53:
[...]
Je weet dat dit een cosmetisch bug is een het niet altijd zo is dat die persoon ook 0% health heeft maar ook goed nog 60/70 health kan hebben.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Kan zijn dat je die persoon >99,5% damage hebt gegeven. Dan wordt t afgerond naar 100 gok ik zoJohnnyV76 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 11:07:
[...]
Daarentegen heb ik ook een keer een "100 counts as kill" gekregen nadat ik iemand met 0 health weg zag lopen en hij door iemand anders gekilled werd.
Buffalo77 | Pokemon Unite
Verwijderd
Het is dan ook een PDW in BF4. En, ik moet zeggen, ik heb er pas één rondje mee gespeeld, maar ik vind het tot nu to ewel de beste PDW eigenlijk.beuker19 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 10:37:
[...]
Nou net even met de AS-Val gespeeld maar wat een graf wapen![]()
Is bij lange na niet de AS-val uit BF3 in BF4 is zijn bruikbare range iets van 25 meter
Agreed - want "de beste PDW" is nog altijd vergelijkbaar met "de fijnste castratiemethode". Klinkt goed maar eigenlijk zit je er niet écht om te springen.Nu kun je beter de een carbine met een suppressor nemen.
>100% zelfs, as er een medkit in de buurt lag. Want hij capt je assist op 100.ronalddus schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 11:14:
[...]
Kan zijn dat je die persoon >99,5% damage hebt gegeven. Dan wordt t afgerond naar 100 gok ik zo
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2014 11:15 ]
Zit ook vaak met wat bekenden in een squad, maar ook al doen we nog zo ons best, als de rest van het team maar wat aankloot, win je ook niet hoorTsurany schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 10:07:
Vind het veel leuker om met wat mensen samen te spelen. Voordeel van maps als locker is, dat er zoveel te doen is dat het dan niet zo erg is om in je eentje ff te joinen , maar als de grotere maps verschijnen heb ik toch wel graag wat back-up van wat squadmates tho. Is ook leuk, beetje lullen en om elkaars genoob of coole acties lachen en commentaar leveren of gewoon dom lullen. Als je dan in een chopper zit samen "Welcome to <insert name> airlines, we hope you will enjoy your flight, but it could be a rather short one" en co
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
pdw gebruik ik alleen eigenlijk als je in een voertuig zit en in principe niet verwacht op langere afstanden te moeten schieten. als ik als infi engineer neem gebruik ik eigenlijk alleen carbines. De maps zijn gewoon te wijds opgezet qua afstanden dat je de vijand onder vuur kan nemen, dat de pdw class gewoon te zwak is op meer dan close range.Verwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 11:14:
[...]
Het is dan ook een PDW in BF4. En, ik moet zeggen, ik heb er pas één rondje mee gespeeld, maar ik vind het tot nu to ewel de beste PDW eigenlijk.
[...]
Agreed - want "de beste PDW" is nog altijd vergelijkbaar met "de fijnste castratiemethode". Klinkt goed maar eigenlijk zit je er niet écht om te springen.
Maar als je uit de tank moet om een c4 troll af te schieten dan zijn wapens als de mp7, as val (gok ik) en ump45 wel erg goed. hipfire + high rof. is dan wel weer een heel beperkt toepasbaar voor de rest van de situaties.
Mee eens. Ik heb uit luiheid ook bij m'n engi class veel PDW zitten gebruiken, maar ben helemaal om naar carbines: veel veelzijdiger en dus meer kills/hits en lol. Met een medium range scope op een carbine is het zelfs een semi-sniper (gister ff paar minuten getest) mocht je dat leuk vinden.SouLLeSSportal schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 11:19:
[...]
pdw gebruik ik alleen eigenlijk als je in een voertuig zit en in principe niet verwacht op langere afstanden te moeten schieten. als ik als infi engineer neem gebruik ik eigenlijk alleen carbines. De maps zijn gewoon te wijds opgezet qua afstanden dat je de vijand onder vuur kan nemen, dat de pdw class gewoon te zwak is op meer dan close range.
Maar als je uit de tank moet om een c4 troll af te schieten dan zijn wapens als de mp7, as val (gok ik) en ump45 wel erg goed. hipfire + high rof. is dan wel weer een heel beperkt toepasbaar voor de rest van de situaties.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Dan vind ik dat zijn 0,5 life ook naar beneden afgerond moet wordenronalddus schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 11:14:
[...]
Kan zijn dat je die persoon >99,5% damage hebt gegeven. Dan wordt t afgerond naar 100 gok ik zo
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Verwijderd
De Val heeft niet meer de ROF van BF3 volgens mij, volgens mij is het ding af naar slechts 800 rpm. Maar er is goed mee te hipfiren (in bursts) inderdaad op het soort afstand wat je hanteert als je helden die je tank komen C4en af moet slachten. Iets verder gaat ook nog wel, en het eerste schot lijkt nog steeds behoorlijk zuiver, maar ik kan er pas wat meer over zeggen als ik een paar honderd kills heb en alle battlepacks met opzetspeeltjes vrij heb. Ik twijfel sterk of het ding zich kan meten aan de meeste carbines, alhoewel hij wel meer schade lijkt te doen dan de ACW-R per kogel.SouLLeSSportal schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 11:19:
[...]
haha ja, ik weet eigenlijk niet precies hoe het werkt. Zo heb ik het een keer horen uitleggen over de "100 kill assist"JohnnyV76 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 11:34:
[...]
Dan vind ik dat zijn 0,5 life ook naar beneden afgerond moet worden
Ik vind zelf de G36C wel erg veelzijdig. Hij is niet heel sterk of snel, maar ik vind 'm fijner schieten dan veel PDW's, zoals de UMP's, zeker op de middellange afstand.
Het lijkt alsof er weer een bug is geïntroduceerd met het killscreen. Ik kreeg van verschillende spelers hun laatst bestegen voertuig te zien als kill-wapen, zelfs als ik met een UCAV of granaat werd gekilld.
En de sight van de Chinese tank, de Type 99, lijkt ook aangepast, ik schiet alleen maar mis. Dat zegt wel wat, gezien ik 600 kills met het ding heb.
Edit: ja hoor, de shells hebben een afwijking naar rechtsonder, ten opzichte van je crosshair. Erg lastig op close range.
Het lijkt alsof er weer een bug is geïntroduceerd met het killscreen. Ik kreeg van verschillende spelers hun laatst bestegen voertuig te zien als kill-wapen, zelfs als ik met een UCAV of granaat werd gekilld.
En de sight van de Chinese tank, de Type 99, lijkt ook aangepast, ik schiet alleen maar mis. Dat zegt wel wat, gezien ik 600 kills met het ding heb.
Edit: ja hoor, de shells hebben een afwijking naar rechtsonder, ten opzichte van je crosshair. Erg lastig op close range.
[ Voor 26% gewijzigd door CodeCaster op 31-01-2014 16:08 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Mijn lievelingswapen uit BF3 was toch echt de FAMAS.
Deze is ook niet meer hetzelfde als in BF4.
Als ik met deze loop te bursten, verlies je het te vaak. Je moet gewoon te trigger gewoon inhouden.
Dan gaat het goed. Dat was in BF3 echt niet zo.
Deze is ook niet meer hetzelfde als in BF4.
Als ik met deze loop te bursten, verlies je het te vaak. Je moet gewoon te trigger gewoon inhouden.
Dan gaat het goed. Dat was in BF3 echt niet zo.
[ Voor 15% gewijzigd door The_Greater op 31-01-2014 11:42 ]
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Laat even duidelijk zijn dat ik het niet erg vind om te verliezen. Ik heb wel eens in een game gezeten die we met 200 tickets verloren maar wel met 5 man in een squad goed samenwerkten, dan is BF4 echt geweldig. Ik kan er alleen niet tegen dat iedereen maar wat doet terwijl het enemy team als een geoliede machines alle flags afgaat.
Mijn wapenuitrusting is voor Assault de ACE 23, Engineer de ACE 21, Support de MG4 en sniper de SRR61. Vind ik de fijnste wapens, hoewel het bij Engineer een klein verschil maar is tussen de ACE en de MTAR (alhoewel die generfd is na de patch? Nog niet gespeeld). Wat jullie?
Mijn wapenuitrusting is voor Assault de ACE 23, Engineer de ACE 21, Support de MG4 en sniper de SRR61. Vind ik de fijnste wapens, hoewel het bij Engineer een klein verschil maar is tussen de ACE en de MTAR (alhoewel die generfd is na de patch? Nog niet gespeeld). Wat jullie?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Toen ik gister avond het las dat de tijd waarop het zwarte scherm is verkort kon ik het toch niet laten om dit even te testen, en moet zeggen dat is wel een verademing, de rest van de veranderingen hoop ik vanavond even fatsoenlijk te kunnen testen.
Wat is er trouwens precies veranderd aan de MTAR? Ik zit nu op mijn werk en kan dus niet zo snel kijken.
Wat is er trouwens precies veranderd aan de MTAR? Ik zit nu op mijn werk en kan dus niet zo snel kijken.
volgens mij moet het hetzelfde zijn op verschil in bulletspeed na. de asval zou de 9x39 mm gebruiken vs de 5,56x45mm van de acw-r. de laatste zou een hogere bulletvelocity hebben maar dat is allemaal op basis van de werkelijkheid. Zou wel zo fijn zijn als de asval een wat hogere damage zou doen met zijn 21 kogels.Verwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 11:36:
[...]
De Val heeft niet meer de ROF van BF3 volgens mij, volgens mij is het ding af naar slechts 800 rpm. Maar er is goed mee te hipfiren (in bursts) inderdaad op het soort afstand wat je hanteert als je helden die je tank komen C4en af moet slachten. Iets verder gaat ook nog wel, en het eerste schot lijkt nog steeds behoorlijk zuiver, maar ik kan er pas wat meer over zeggen als ik een paar honderd kills heb en alle battlepacks met opzetspeeltjes vrij heb. Ik twijfel sterk of het ding zich kan meten aan de meeste carbines, alhoewel hij wel meer schade lijkt te doen dan de ACW-R per kogel.
AS VAL:SouLLeSSportal schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 12:00:
[...]
volgens mij moet het hetzelfde zijn op verschil in bulletspeed na. de asval zou de 9x39 mm gebruiken vs de 5,56x45mm van de acw-r. de laatste zou een hogere bulletvelocity hebben maar dat is allemaal op basis van de werkelijkheid. Zou wel zo fijn zijn als de asval een wat hogere damage zou doen met zijn 21 kogels.
ADS stationary: 0.4
ADS moving: 0.8
hip spread: 1.0
hip moving: 1.25
spread increase: 0.13
recoil: 0.4 vertical, 0.1<->0.4 horizontal
FSM: 3.5x
damage: 30-17 from 8-50 meters
reload: 1.95 short, 2.9 long
900 RPM
muzzle velocity: 320
mag size: 20+1, 5 magazines
http://forum.symthic.com/...ond-assault-weapon-stats/
[ Voor 20% gewijzigd door disturbedmind op 31-01-2014 12:03 ]
ah dus idd meer damage 30max 17 min maar idd dus 320m bullet velocity. niet voor het raken van sprinters dus.disturbedmind schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 12:03:
[...]
AS VAL:
ADS stationary: 0.4
ADS moving: 0.8
hip spread: 1.0
hip moving: 1.25
spread increase: 0.13
recoil: 0.4 vertical, 0.1<->0.4 horizontal
FSM: 3.5x
damage: 30-17 from 8-50 meters
reload: 1.95 short, 2.9 long
900 RPM
muzzle velocity: 320
mag size: 20+1, 5 magazines
http://forum.symthic.com/...ond-assault-weapon-stats/
lol @ de bugs
KNOWN BUGS:
-F2000 does not have fast ADS strafe speed with any sight, despite being a bullpup
-F2000 has misaligned laser sight. it aims higher and slightly to the left, apparent if aiming at long range
-AS VAL has fast ADS strafe speed with ironsight only
-DAO12 has fast ADS strafe speed with ironsight and reddot, but not with holo
-AS VAL gets US faction optics first, instead of RU ones
-DAO12 has buckshot and flechette pellet counts reversed. instead of 12 for buckshot and 9 for flechette like other semiauto shotguns, it has 9 for buckshot and 12 for flechette. this gives it pump action shotgun damage with flechette, except it's semiauto. basically, it's the best shotgun, bar none.
We moeten nog even wachten voor wij Mantle kunnen gebruiken...
Update (Jan 31): At the last minute AMD identified an installation issue in the Catalyst 14.1 driver that renders it unsuitable for distribution. This delays the entire launch as we haven't been able to run any tests with the beta software yet and public release is also expected to be delayed by at least a few more days. As soon as we can get our hands on the proofed driver, we'll be reporting back with our own benchmarks.
De hoge ROF weegt niet op tegen de lagere damage. TTK van de M16A3 is lager en dit wapen is qua nauwkeurigheid wel vergelijkbaar. Geef mij maar de M16A3 elke keer. Het is dan wel de beste PDW maar dat zegt natuurlijk niet veel.Verwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 11:06:
De Val was zeker accuraat, maar alleen de 1e kogel - de tweede was al best ver naast. Op 15 meter had je door de hoge ROF goede kans te winnen van een m16, alhoewel je door de recoil en spread eigenlijk ook op die afstand al behoorlijk op moest gaan letten om al je kogels op je target te krijgen. Eén misser en de m16 won. JE kon het ding gebruiken om te sniperen en op korte afstand om te sprayen, het ding was echt de beste PDW en een all-round good gun voor normale potjes CQ, en zeker goed inzetbaar op met name de engineer class, maar het beste wapen in het spel? Nee, zo goed zijn de drugs vandaag niet dat ik dat geloof. En je moet aan de drugs om dat te geloven, want op 25 meter, 50 meter of 100 meter ben je met een Val outclassed tegen zo'n beetje elke AR. LMGs, snipers, carbines en PDWs niet, maar ARs schoppen je kont in BF3.
Als sprayer had hij gewoon te weinig kogels in het magazijn en te weinig damage, dan leg je het te snel af. Zeker tegen wapens zoals de AEK-971.Nou, dat is niet helemaal waar (tenzij je TDM speelt wellicht) - maar je kunt het ding alleen als ranged wapen gebruiken als je stil zit inderdaad, mobiel is hij echter prima te gebruiken als sprayer en burst-sprayer maar dan verlies je de accuracy en moet je het hebben van de goeie damage en hoge ROF. Dat werkte nog steeds best goed, voor engineers was het ding zeker geen slechte keuze en in maps als Seine en Bazaar was het ding ook erg nuttig te gebruiken in CQB op recon en support.
Moet maar eens kijken hoe ik al die wapens kan unlocken. Volgens mij is het weer doodsaai grindwerk.
Edit: Gevonden!
DEAD STOP -> DAO-12 (SHOTGUN)
- SHOTGUN RIBBON x1
- RAISE OR LOWER THE CASPIAN ORDER GATE
EXPRESS TRAIN -> F2000 (AR)
- ASSAULT RIFLE RIBBON x1
- KILL ASSIST RIBBON x2
- GET 10 KILLS INSIDE THE METRO
CO-PILOT -> AS VAL (PDW)
- SPEND 10 MINUTES IN HELICOPTERS
- DO 10 SQUAD REPAIRS
DUST DEVIL ASSIGNMENT -> M60E4 (LMG)
- ANTI VEHICLE RIBBON x1
- DESTROY 5 VEHICLES IN GULF OF OMAN
EAGLE'S NEST -> GOL MAGNUM (SR)
- SNIPER RIFLE RIBBON x1
- IN A ROUND, KILL 5 PLAYERS FROM THE CASPIAN OR FIRESTORM TOWERS
Die laatste is dus precies hoe DICE alles verneukt wat ze aanraken. Waardeloze tyfuscampers promoten.
[ Voor 14% gewijzigd door Tsurany op 31-01-2014 12:52 ]
Ehhh hoezo? Die assignments erboven promoten de andere rollen, dus ...Tsurany schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 12:49:
[...]
DEAD STOP -> DAO-12 (SHOTGUN)
- SHOTGUN RIBBON x1
- RAISE OR LOWER THE CASPIAN ORDER GATE
EXPRESS TRAIN -> F2000 (AR)
- KILL ASSIST RIBBON x2
CO-PILOT -> AS VAL (PDW)
- DO 10 SQUAD REPAIRS
DUST DEVIL ASSIGNMENT -> M60E4 (LMG)
- ANTI VEHICLE RIBBON x1
EAGLE'S NEST -> GOL MAGNUM (SR)
- SNIPER RIFLE RIBBON x1
Die laatste is dus precies hoe DICE alles verneukt wat ze aanraken. Waardeloze tyfuscampers promoten.
Jij ziet de eerste zes weken geen veldje spawn beacons voor je, onder genoemde torens, waarbij 75% van het team probeert zichzelf bovenop de toren te parachuteren, zodoende het hele team in de steek latend?CynicRelief schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:11:
[...]
Ehhh hoezo? Die assignments erboven promoten de andere rollen, dus ...
Ik wel.
Ik ook. Maar dat heeft niks te maken met een assignment welke dat gedrag uitlokt, maar simpelweg omdat er teveel exCOD-spe ... ff doe ik het weer ... omdat teveel spelers graag als sniper spelen.CodeCaster schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:14:
[...]
Jij ziet de eerste zes weken geen veldje spawn beacons voor je, onder genoemde torens, waarbij 75% van het team probeert zichzelf bovenop de toren te parachuteren, zodoende het hele team in de steek latend?
Ik wel.
Ik niet want dan haal ik de toren in caspian neer of verbrand ze in de toren op firestorm.CodeCaster schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:14:
[...]
Jij ziet de eerste zes weken geen veldje spawn beacons voor je, onder genoemde torens, waarbij 75% van het team probeert zichzelf bovenop de toren te parachuteren met de lift of trap naar boven gaat, zodoende het hele team in de steek latend?
Ik wel.
YouTube: Firestorm Levolution + Caspian Border secret! Battlefield 4: XBOX ONE
En voor de assignment is wel makkelijk dat er iemand in/op de toren zit
[ Voor 7% gewijzigd door beuker19 op 31-01-2014 13:25 ]
ach zal vast wel wat meevallen, maar als je theorie opgaat, dan zouden die snipers sowieso niets toevoegen aan je team? wat maakt het dan uit dat ze op een toren zitten ipv in een bosje op een heuvel?CodeCaster schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:14:
[...]
Jij ziet de eerste zes weken geen veldje spawn beacons voor je, onder genoemde torens, waarbij 75% van het team probeert zichzelf bovenop de toren te parachuteren, zodoende het hele team in de steek latend?
Ik wel.
Daarbij zoals beuker aangeeft, kan je de toren neerhalen. Is beetje zelfde gemiep als de toren in SoS neerhalen, dat wou ook iedereen zien in het begin.
Vraagje: Is het glas half vol of half leeg?CodeCaster schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:14:
[...]
Ik wel.
Volg mij op: https://wereldreizigers.nl
Zonet sinds lange tijd een complete servercrash meegemaakt. (i3d.net Conquest Large)
Verder nog steeds problemen met connecten naar servers. No contact with EA Online ofzo.
Maargoed,
Als we dan eindelijk ingame zijn vind ik het sinds de laatste patch prima wegspelen. Is er ook iets aan de netcode veranderd?
Verder nog steeds problemen met connecten naar servers. No contact with EA Online ofzo.
Maargoed,
Als we dan eindelijk ingame zijn vind ik het sinds de laatste patch prima wegspelen. Is er ook iets aan de netcode veranderd?
9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250
nog niet concreet, er stond wel iets van wat in de richting van netcode ging in de patchnotes maar een echte substantiele verbetering zal nog niet komen. Moet zeggen dat het me gister nog wel meeviel, maar kan ook aan de bug server liggen.Tom. C schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:29:
Zonet sinds lange tijd een complete servercrash meegemaakt. (i3d.net Conquest Large)
Maargoed,
Maar die andere rollen zijn nuttig. Torencampers zijn dat helaas niet. DICE promoot zo dat mensen op torens gaan campen ipv actief deel te nemen aan het spel. Je ziet het altijd, als zulke unlocks uitkomen gaat iedereen ze proberen te halen.CynicRelief schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:11:
[...]
Ehhh hoezo? Die assignments erboven promoten de andere rollen, dus ...
een van de vier nieuwe maps zal dus in de eerste weken wat meer gesniped worden. big deal? I think not.Tsurany schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:34:
[...]
Maar die andere rollen zijn nuttig. Torencampers zijn dat helaas niet. DICE promoot zo dat mensen op torens gaan campen ipv actief deel te nemen aan het spel. Je ziet het altijd, als zulke unlocks uitkomen gaat iedereen ze proberen te halen.
Straks tussen 5 en 7 heb ik even 2 uurtjes de tijd om te knallen en daar wil ik goed gebruik van maken. Wie van hier heeft zin om ff een squad te vormen op de BUG server waarin we aggresief flags cappen en elkaar supporten/reviven?
Geen zin om die 2 uurtjes te verspelen aan doelloze camp squads
Deployen in tank als 2nd gunner, of het switchen van 1e naar 2e positie in een tank met als gevolg een crash to desktop, is ook wel weer een epische DICE bug... You even test bro?
Schijnbaar niet gerelateerd aan tanks, ook andere voertuigen.
Schijnbaar niet gerelateerd aan tanks, ook andere voertuigen.
[ Voor 15% gewijzigd door HammerNL op 31-01-2014 13:50 ]
hmm gister vaak genoeg gedaan, geen crash mogen meemaken gelukkig.HammerNL schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:42:
Deployen in tank als 2nd gunner, of het switchen van 1e naar 2e positie in een tank met als gevolg een crash to desktop, is ook wel weer een epische DICE bug... You even test bro?
Het gaat om de mentaliteit van DICE waarbij ze er voor kiezen zulk gedrag te promoten in plaats van daadwerkelijke teamwork. Slechts een van de assignments heeft met teamwork te maken, de rest niet.SouLLeSSportal schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:38:
[...]
een van de vier nieuwe maps zal dus in de eerste weken wat meer gesniped worden. big deal? I think not.
Ik heb wel even zin.Wereldreiziger schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:41:
Straks tussen 5 en 7 heb ik even 2 uurtjes de tijd om te knallen en daar wil ik goed gebruik van maken. Wie van hier heeft zin om ff een squad te vormen op de BUG server waarin we aggresief flags cappen en elkaar supporten/reviven?
Tot nu toe eigenlijk altijd in mijn eentje gespeeld in BF4. in BFBC2 en BF3 vaak samen gespeeld en dat bevalt een stuk beter.
l3uffalo77 is de naam op battlelog
Ja ik dus ookronalddus schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:46:
[...]
Ik heb wel even zin.
Tot nu toe eigenlijk altijd in mijn eentje gespeeld in BF4. in BFBC2 en BF3 vaak samen gespeeld en dat bevalt een stuk beter.![]()
l3uffalo77 is de naam op battlelog
Ik wil ook wel een keer proberen. Zal omstreeks 19:00 uur online komen. Kom wel een keer kijken op die TS.
Ik heb Numaga opgezocht en toegevoegdWereldreiziger schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:54:
[...]
Ja ik dus ookIk zoek je straks wel ff op als ik thuis ben. Nog meer geïnteresseerden?
Ok nice maar ik zit nevernooit niet in TS ik ervaar al dat gelul alleen maar als storendbvr1986 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:55:
Ik wil ook wel een keer proberen. Zal omstreeks 19:00 uur online komen. Kom wel een keer kijken op die TS.
Dus squad play: graag! TS: liever niet
Ok, super!Ik heb Numaga opgezocht en toegevoegd
[ Voor 11% gewijzigd door Wereldreiziger op 31-01-2014 13:59 ]
Ik wil wel even op teamspeak proberen, gewoon eigen channel per squad. Dan moet het goed komen
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:27:
ach zal vast wel wat meevallen, maar als je theorie opgaat, dan zouden die snipers sowieso niets toevoegen aan je team? wat maakt het dan uit dat ze op een toren zitten ipv in een bosje op een heuvel?
Half leeg, maar maakt dat uit? Eeuwig optimisme is geen oplossing voor alles.Wereldreiziger schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:28:
Vraagje: Is het glas half vol of half leeg?
Tsurany uit zijn mening over de assignment, waar ik het mee eens ben. Dan post er iemand "dat zal toch wel meevallen", waarop ik post "dat denk ik niet". Dan kun je míj wel voor pessimist uitmaken, maar de ervaring leert helaas iets anders. DICE had zo veel andere recon-assignments kunnen maken.
[ Voor 11% gewijzigd door CodeCaster op 31-01-2014 14:05 ]
Wereldreiziger schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:57:
[...]
Ok nice maar ik zit nevernooit niet in TS ik ervaar al dat gelul alleen maar als storendHoor ik voetstappen niet enzo.. Er zijn genoeg in-game communicatie alternatieven ( squad orders, commands onder Q etc. )
Dus squad play: graag! TS: liever niet
Ok, super!
van die lui die hun hele dag gaan doorspreken heb ik ook een broertje dood aan bij iets als bf. andere games kan het prima bij maar zolang het over het spel gaat, korte en gerichte commmunicatie is is het voor mij prima.ronalddus schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:59:
Ik wil wel even op teamspeak proberen, gewoon eigen channel per squad. Dan moet het goed komen
ja die geobsedeerde completionists heb ik ook nooit zo begrepen, maar goed ieder z'n ding, ik speel persoonlijk, heel uitzonderlijk tegenwoordig, gewoon voor de lol, en als ik dan last heb van een overvloed aan camping snipers in een match, dan ben ik heel snel weg (dat schijnt ook een doodzonde te zijn, boeieTsurany schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:34:
[...]
Maar die andere rollen zijn nuttig. Torencampers zijn dat helaas niet. DICE promoot zo dat mensen op torens gaan campen ipv actief deel te nemen aan het spel. Je ziet het altijd, als zulke unlocks uitkomen gaat iedereen ze proberen te halen.
Verwijderd
Nee, tuurlijk is de AR klasse, en de lamme OP M16a3 in het bijzonder, de beste anti-inf keuze in BF3. Die klasse was bedoeld voor anti-inf dus het is logisch dat die wapens het beste tegen inf zijn. Maar we spelen niet allemaal infantry-focussed, and als je je engineer een goed wapen mee moet geven in BF3 is de Val zeker een goeie optie. En in BF4 schijnt het ding in elk geval als PDW goed mee te kunnen komen met andere PDWs.Tsurany schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 12:49:
[...]
De hoge ROF weegt niet op tegen de lagere damage. TTK van de M16A3 is lager en dit wapen is qua nauwkeurigheid wel vergelijkbaar. Geef mij maar de M16A3 elke keer. Het is dan wel de beste PDW maar dat zegt natuurlijk niet veel.
Het ding recht tegenover een Assault wapen zetten ga je verliezen, zoals ik ook aangeef. Tegen de m16a3 in BF3 maakte je met de val een kans op heel korte afstand, maar ik zeg nergens dat die Val een goed wapen is voor Assault. Juist niet. Want Assault in BF3 was lamme OP-heid tegen inf. We spreken dan ook niet van Assault. Ik niet althans.
30 kogels, zat damage vergeleken met de andere niet-assault wapens. De heel assault class moet je even buiten beschouwing laten: het is een PDW in BF3, die zet je niet op Assault, want Assault heeft veel sterkere anti-inf wapens. Die is daar namelijk voor. De andere drie klasses kunnen wel baat hebben bij een PDW, welke correct gebruikt in bepaalde scenario's een betere keuze kan zijn dan de voor die klasse standaard wapen-klasse. Maar niet assault.[...]
Als sprayer had hij gewoon te weinig kogels in het magazijn en te weinig damage, dan leg je het te snel af. Zeker tegen wapens zoals de AEK-971.
Vergeet assault. Assault bestaat niet. Assault wordt namelijk uitsluitend gebruikt door infantry-focussed spelers.
spoiler:
En die horen in COD thuis.
/me rent!
Eén potje.EXPRESS TRAIN -> F2000 (AR)
- KILL ASSIST RIBBON x2
Eén potje.CO-PILOT -> AS VAL (PDW)
- DO 10 SQUAD REPAIRS
Ik zat als driver in een boot toen ik hem kreeg trouwens
Eén potje.DUST DEVIL ASSIGNMENT -> M60E4 (LMG)
- ANTI VEHICLE RIBBON x1
Zes maanden.EAGLE'S NEST -> GOL MAGNUM (SR)
- SNIPER RIFLE RIBBON x1
als je zes maanden nodig hebt om 5 long range kills te maken vanaf dat punt dan is het behalen van dat wapen ook niet aan jou besteed
Vind het wel altijd jammer dat de unlock requirements zo lam simpel zijn, een beetje uitdaging mag van mij ook wel. Niet dat je gelijk iets als de ghost prospect tag moest doen, dat was eindeloos grinden, maar het is altijd leuk om zoiets als een 5 kill multikill te maken als lmg requirement, of maak een kill met elke AT en AA raket of iets in die richting.
vergelijk dat met de gold assignments, 50 headshot kills met de dmr wapens

toenmalig al helemaal niet te doen maar nu ook niet veel makkelijker te halen. Doe dan 50 kills en 10 headshots ofzo, dan blijft het een beetje te doen en hoef je niet 100 uur te grinden voordat je die shit voor een simpele dogtag hebt gehaald.
Vind het wel altijd jammer dat de unlock requirements zo lam simpel zijn, een beetje uitdaging mag van mij ook wel. Niet dat je gelijk iets als de ghost prospect tag moest doen, dat was eindeloos grinden, maar het is altijd leuk om zoiets als een 5 kill multikill te maken als lmg requirement, of maak een kill met elke AT en AA raket of iets in die richting.
vergelijk dat met de gold assignments, 50 headshot kills met de dmr wapens
toenmalig al helemaal niet te doen maar nu ook niet veel makkelijker te halen. Doe dan 50 kills en 10 headshots ofzo, dan blijft het een beetje te doen en hoef je niet 100 uur te grinden voordat je die shit voor een simpele dogtag hebt gehaald.
[ Voor 24% gewijzigd door SouLLeSSportal op 31-01-2014 14:16 ]
Je bedoelt zoals de EOD bot kill of de repair tool kill uit BF3?SouLLeSSportal schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 14:13:
als je zes maanden nodig hebt om 5 long range kills te maken vanaf dat punt dan is het behalen van dat wapen ook niet aan jou besteed![]()
![]()
vergelijk dat met de gold assignments, 50 headshot kills met de dmr wapens![]()
Twee weken lang alleen maar die karretjes door de map te hannesen.
alsjeblieft niet, dat soort bs opdrachten als de eod bot is gewoon retarded, doe dan gewoon disarm 3 bombs ofzo, daar is die voor niet voor het killen van vijanden. Het moet wel gewoon passen in de normale gameplay of evt een wat moeilijker te maken kill. Die repair tool had ik trouwens best snel, maar gebeurd idd zovaak, dat de driver er net uitspringt voordat je de kill krijgt of je staat 10 sec op iemand te branden en hij draait zich net om om je dan af te schieten.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 14:19:
[...]
Je bedoelt zoals de EOD bot kill of de repair tool kill uit BF3?
Twee weken lang alleen maar die karretjes door de map te hannesen.
Die vond ik op zich niet zo heel erg maar dat is persoonlijk, kan mij voorstellen dat dat frustrerend was voor velen.
Zijn toch ontelbaar betere opties te bedenken voor de unlock criteria dan wat er nu staat? dan heb je ook een beetje gevoel dat je wat hebt gepresteerd ipv dat die dingen je vanzelf aan komen waaien.
Maar om een paar andere voorbeelden te geven wat wel leuk en teamplay gericht zou zijn:
- 10 revive ribbons behalen
- 10 savior ribbons halen
- speel x tijd als squad leader
- x amount van squad points halen
- destroy (X aantal) voertuigen met grenade launcher
- schiet een heli uit de lucht met at raket
- maak een hs op 50 m met AR 100 met dmr, 300 met sniper
- destroy x aantal voertuigen met jets/choppers
- kill 10 enemies with every weapon per class
- roadkill x enemies
- (mits mogelijk) kill x enemies die verblind zijn door flashbangs
[ Voor 38% gewijzigd door SouLLeSSportal op 31-01-2014 14:35 ]
CO-PILOT -> AS VAL (PDW)
- DO 10 SQUAD REPAIRS
Moet dit in een ronde?
- DO 10 SQUAD REPAIRS
Moet dit in een ronde?
Verwijderd
Die waren vrolijk!A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 14:19:
[...]
Je bedoelt zoals de EOD bot kill of de repair tool kill uit BF3?
Prutsersaurus. Eén tankje of IFV kapotsolderen op Seine of Bazaar en je bent er. Dat doe je in de normale verloop van het spel meer dan ééns op die kaart als je repair prut bij je hebt dus dat komt vanzelf.Twee weken lang alleen maar die karretjes door de map te hannesen.
In BF4 nog makkelijker: eerst met SLAMs een boobytrap zetten en als er wat in rijdt het zwaar beschadigde voertuig aan vellen repareren.
Het duurt 6 maanden voor ik vaak genoeg op die toren heb gezeten voor 5 kills, meerSouLLeSSportal schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 14:13:
als je zes maanden nodig hebt om 5 long range kills te maken vanaf dat punt dan is het behalen van dat wapen ook niet aan jou besteed![]()
Maar ik moet wel zeggen, in BF4 vind ik het snipen, met DMr of bolt-action, helemaal zo leuk niet als in BF3. Het loont op de één of andere manier niet zo, en je hebt tot nu toe ook weinig echt grote kaarten waar je een beetje behoorlijk los kan gaan op grote afstanden.
Zeker niet, maar misschien wel als engineer. ("je kunt alleen repairen als je engineer bent, stomme knet!" ja maar je kunt wel in helis zitten als wat anders...)Sinus_rhythm schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 14:29:
CO-PILOT -> AS VAL (PDW)
- DO 10 SQUAD REPAIRS
Moet dit in een ronde?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2014 14:34 ]
Gewoon farmen, 4 man in een server, elkaar even beschieten, repairen en klaar. Dan ben je het snelste van die onzin assignments af. Een ronde op metro en een ronde op caspian en je hebt alle wapens bij elkaar binnen een kwartier.Sinus_rhythm schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 14:29:
CO-PILOT -> AS VAL (PDW)
- DO 10 SQUAD REPAIRS
Moet dit in een ronde?
[ Voor 11% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 31-01-2014 14:34 ]
Bijna elke server waar ik op speel heeft een sniper limitTsurany schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:34:
[...]
Ik begin het idee te krijgen dat jij niet zo van assignments en unlocks houdtA.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 14:33:
[...]
Gewoon farmen, 4 man in een server, elkaar even beschieten, repairen en klaar. Dan ben je het snelste van die onzin assignments af. Een ronde op metro en een ronde op caspian en je hebt alle wapens bij elkaar binnen een kwartier.
gezien dat het een unlock is voor een bepaalde klasse wil dat nog wel eens alleen als die klasse worden gerekend. was ook zo voor die c4 kills, dan kon alleen als recon niet als support.Verwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 14:32:
[...]
Die waren vrolijk!
[...]
Prutsersaurus. Eén tankje of IFV kapotsolderen op Seine of Bazaar en je bent er. Dat doe je in de normale verloop van het spel meer dan ééns op die kaart als je repair prut bij je hebt dus dat komt vanzelf.
In BF4 nog makkelijker: eerst met SLAMs een boobytrap zetten en als er wat in rijdt het zwaar beschadigde voertuig aan vellen repareren.
[...]
Het duurt 6 maanden voor ik vaak genoeg op die toren heb gezeten voor 5 kills, meer![]()
Maar ik moet wel zeggen, in BF4 vind ik het snipen, met DMr of bolt-action, helemaal zo leuk niet als in BF3. Het loont op de één of andere manier niet zo, en je hebt tot nu toe ook weinig echt grote kaarten waar je een beetje behoorlijk los kan gaan op grote afstanden.
[...]
Zeker niet, maar misschien wel als engineer. ("je kunt alleen repairen als je engineer bent, stomme knet!" ja maar je kunt wel in helis zitten als wat anders...)
T-UGS spotting, spawnbeacon spawns, voertuig designations, spotting,...Dazzyreil schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 14:34:
[...]
Bijna elke server waar ik op speel heeft een sniper limiten watvoor assignment wil je dan voor een sniper? Mensen van pointblank neerschieten?
Vanavond eens dat repairen proberen. Tot op heden heb ik dat squad repair vooral gefaciliteerd door als piloot op te treden.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 14:33:
Gewoon farmen, 4 man in een server, elkaar even beschieten, repairen en klaar. Dan ben je het snelste van die onzin assignments af. Een ronde op metro en een ronde op caspian en je hebt alle wapens bij elkaar binnen een kwartier.
[ Voor 40% gewijzigd door Tsurany op 31-01-2014 14:40 ]
Klopt, ik heb ze dan ook bij lange na niet, alleen de wapens die ik echt wil hebben of die je unlocked met normaal spelen. Het voegt voor mij echt helemaal niets toe behalve ergenis het 'dat heeft zo'n spel toch niet nodig' gevoel.ronalddus schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 14:35:
[...]
Ik begin het idee te krijgen dat jij niet zo van assignments en unlocks houdt![]()
Ja, met strafpunten. Voor elke kill boven de 500 meter, 500 extra verplichte spot assists. Voor elk kwartier binnen 2 vierkante meter, 1500 extra verplichte spot assists en voor elke kill van achter de zandzakken op Mount Everest 2500 extra verplichte spot assists.Tsurany schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 14:39:
[...]
T-UGS spotting, spawnbeacon spawns, voertuig designations, spotting,...
gaan we dan de support nade spammers ook vragen minimaal x kills te maken ofzo?A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 14:43:
[...]
Klopt, ik heb ze dan ook bij lange na niet, alleen de wapens die ik echt wil hebben of die je unlocked met normaal spelen. Het voegt voor mij echt helemaal niets toe behalve ergenis het 'dat heeft zo'n spel toch niet nodig' gevoel.
[...]
Ja, met strafpunten. Voor elke kill boven de 500 meter, 500 extra verplichte spot assists. Voor elk kwartier binnen 2 vierkante meter, 1500 extra verplichte spot assists en voor elke kill van achter de zandzakken op Mount Everest 2500 extra verplichte spot assists.
Ze kunnen dat beter aantrekkelijker maken om te spotten en vooral te laserpainten, dat gebeurd nog zo weinig, maar is zo effectief als je je laser guided bombs ergens op kan dumpen.
Ik ben er bij, lijkt me wel even mooi. Pantera6662 op BattlelogWereldreiziger schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:54:
[...]
Ja ik dus ookIk zoek je straks wel ff op als ik thuis ben. Nog meer geïnteresseerden?
Ik ook niet, heb nog niets ge-unlocked wat niet vanzelf ge-unlocked wordt met 'normaal' spelen in de 4 verschillende classes.ronalddus schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 14:35:
[...]
Ik begin het idee te krijgen dat jij niet zo van assignments en unlocks houdt![]()
En nog kom ik om in de 175 miljoen wapens en attachments, vind et wel goed zo!
[ Voor 13% gewijzigd door Wereldreiziger op 31-01-2014 14:53 ]
Ok sweet! Voeg Numaga even toe als je kan kan hier niet op battlelogPantera88 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 14:46:
[...]
Ik ben er bij, lijkt me wel even mooi. Pantera6662 op Battlelog
Anders is het toch ook op te lossen met een maatje door een voertuig te beschadigen met je RPG, maatje er in, repairen maar, maatje eruit, rpg erop, und so weiter?Tsurany schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 14:39:
Vanavond eens dat repairen proberen. Tot op heden heb ik dat squad repair vooral gefaciliteerd door als piloot op te treden.
Nou, ik wil voor de nade spammers de punten wel drastisch verminderen of gewoon helemaal geen punten voor een nade kill. De nade moet een tactisch wapen zijn, niet de voornaamste bron van kills voor een hele hoop spelers....SouLLeSSportal schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 14:45:
gaan we dan de support nade spammers ook vragen minimaal x kills te maken ofzo?![]()
![]()
Ze kunnen dat beter aantrekkelijker maken om te spotten en vooral te laserpainten, dat gebeurd nog zo weinig, maar is zo effectief als je je laser guided bombs ergens op kan dumpen.
True, dan moet ik even iemand vinden die daar vanavond zin in heeft.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 14:54:
Anders is het toch ook op te lossen met een maatje door een voertuig te beschadigen met je RPG, maatje er in, repairen maar, maatje eruit, rpg erop, und so weiter?
een rondje een paar minuten in een scout meevliegen en je hebt die ribbons zo gehaald.Tsurany schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 14:56:
[...]
True, dan moet ik even iemand vinden die daar vanavond zin in heeft.
Verwijderd
heb nu 2 rondes met de val gespeelt egt een goed ding recoil klein beetje lastig
[ Voor 200% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2014 15:50 ]
Verwijderd
Duurt even want was vergeten waar ik het gelezen had. Maar dit.S.J_84 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 09:14:
[...]
Daar gaat het niet om Preau, er word ook uitgelegd waarom mensen zich irriteren aan bepaalde spelers.
Maar goed.
Sommige doen het erom, maar er zullen ook vast spelers zijn die geen idee hebben dat ze de game verkloten voor een ander.
Als iemand dan ook begint met 'u mad bro' staan mijn nekharen overeind.
Zit te wachten op een post dat hij verdedigd word, en er gezegd word dat hij ook het spel gekocht heeft en spelen mag zoals hij wil.

Met dat "je moet spelen zoals ik vind dat het hoort"-gehuil van sommige mensen
Waar zeg ik dat een ander moet spelen zoals ik dat wil?Verwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 15:16:
[...]
Duurt even want was vergeten waar ik het gelezen had. Maar dit.
[afbeelding]
Met dat "je moet spelen zoals ik vind dat het hoort"-gehuil van sommige mensen
Heb dat nooit en te nimmer in een post gezet, en zal dat ook nooit doen.
Ben die hypocriete trutjes ook wel een beetje zat hier...
[ Voor 14% gewijzigd door S.J_84 op 31-01-2014 15:30 ]
iets met wie de schoen past doet hem aan?
Hoe laat vanavond?Tsurany schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 14:56:
[...]
True, dan moet ik even iemand vinden die daar vanavond zin in heeft.
Ik wil je wel 'een handje helpen'
S.J_84 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 15:36:
[...]
Hoe laat vanavond?
Ik wil je wel 'een handje helpen'
Hahah ironisch. Iemand mag niet snipen als hij daar zin in heeft, maar boosten van assignments is prima!
Ironisch? Los van het feit dat je mag snipen als je zin hebt, heeft het toch helemaal niets met elkaar te maken? Assignments moeten ASAP uit het spel wat mij betreft, of optioneel worden voor de obsessieve completionists die daar wel gelukkig van worden.Preau schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 16:12:
Hahah ironisch. Iemand mag niet snipen als hij daar zin in heeft, maar boosten van assignments is prima!
Ik heb liever dat mensen boosten op een lege server dan dat ze de hele pot proberen om knullige assignments te halen en zo de groep, toch al schaarse, ptfo spelers nog verder te verkleinen.
[ Voor 18% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 31-01-2014 16:26 ]
Snipen mag, alleen vanuit je eigen base snipen zou verboden moeten zijn. Je valt anderen lastig door op een laffe manier jezelf semi onkwetsbaar te maken. Met boosten veroorzaak je geen overlast, je valt anderen niet lastig. Je zorgt er zelfs voor dat mensen niet lastig gevallen worden door iemand die eindeloos bezig is met "domme" assignments. Het boosten op deze manier zorgt er voor dat het spel zelf leuk blijft.Preau schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 16:12:
Op zich is het natuurlijk zo, mits er niet geglitched word, dat je iemand kan raken als die jou ook kan raken. Enige uitzondering daargelaten natuurlijk.Tsurany schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 16:31:
[...]
Snipen mag, alleen vanuit je eigen base snipen zou verboden moeten zijn. Je valt anderen lastig door op een laffe manier jezelf semi onkwetsbaar te maken. Met boosten veroorzaak je geen overlast, je valt anderen niet lastig. Je zorgt er zelfs voor dat mensen niet lastig gevallen worden door iemand die eindeloos bezig is met "domme" assignments. Het boosten op deze manier zorgt er voor dat het spel zelf leuk blijft.
Persoonlijk heb ik geen problemen mee als een paar lui dit soort dingen even in een lege server unlocken, ik heb ook een gruwelijke hekel aan verliezen doordat het team gewoon puur bezig is met debiele acties met quads laten vliegen etc of dit soort unlocks achievements of weet ik wat probeert te doen. Lekker belangrijk, tenzij het om statpadden gaat, alhoewel dit in bf4 toch weinig toevoegd gezien de accuraatheid van de stats op dit moment...
Ik zit er over na te denken om Premium aan te schaffen, voor €30 is dit gelukkig niet zo heel duur.
Is China Rising nog de moeite waard en de komende DLC?
Ter land, ter zee en in de kroeg
persoonlijk vind ik de china rising wel redelijk, de second assault maps komen de komende maand als het goed is. 30e voor 5 mappacks is natuurlijk prima prijs + wat je nog extra krijgt, early access, extra camo's, extra layers voor je emblem, meer emblem tekens, meer battlepacks etc.Christiano007 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 16:39:
Ik zit er over na te denken om Premium aan te schaffen, voor €30 is dit gelukkig niet zo heel duur.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.